PSClub - Hellas

Εισαγωγή - Εξαγωγή - 208 GTi

stevedek - Τρι 17 Φεβ 2015, 16:07:07
Θέμα δημοσίευσης: 208 GTi
καλησπέρα,

εγώ για το 208 GTi που αναμένω έβαλα σε παραγγελία τα ακόλουθα:

K&N air filter 33-2936 (ebay)

Milltek non-resonated 2.5'' cat-back (demon-tweeks.com)

GFB DV+ T9352 (mrt_performance)

μετά από αρκετή μελέτη στα διάφορα forum, blogs, κτλ ...

ελπίζω να είναι καλές οι επιλογές ...
PeugeotakiasGT - Τρι 17 Φεβ 2015, 16:21:26
Θέμα δημοσίευσης:
Λίγο πολύ όλα γνωστά και κοβλέ μετά είναι για Intercooler remap κτλ
stevedek - Τρι 17 Φεβ 2015, 16:23:31
Θέμα δημοσίευσης:
λογικά δεν θα κάνω remap (εγγύηση 5 χρόνια είναι αυτή!)

100-αρα ΕΚΟ και τίποτε άλλο
puglover - Τρι 17 Φεβ 2015, 17:20:49
Θέμα δημοσίευσης:
Γιατι με αυτα νομιζεις οτι δεν διακυβευεται η εγγυηση? Αν δεν εχεις σκοπο να βαλεις προγραμμα μην ασχοληθεις ουτε με περιφερειακα.Κρατα τα λεφτα για βενζινες Cool
Andreasf1 - Τρι 17 Φεβ 2015, 17:34:04
Θέμα δημοσίευσης:
puglover έγραψε:
Γιατι με αυτα νομιζεις οτι δεν διακυβευεται η εγγυηση? Αν δεν εχεις σκοπο να βαλεις προγραμμα μην ασχοληθεις ουτε με περιφερειακα.Κρατα τα λεφτα για βενζινες Cool

+1

Αν δεν μπεί πρόγραμμα δεν υπάρχει λόγος για όλα αυτά!
salex - Τρι 17 Φεβ 2015, 18:37:24
Θέμα δημοσίευσης:
Όπως γράφουν τα παιδιά παραπάνω, μην ελπίζεις σε εγγύηση εκτός κι αν τα αφαιρείς όλα αυτά κάθε φορά πριν πας service.
Αν δεις 5-8 ίππους αύξηση ισχύος με αυτά τα περιφερειακά, θα είσαι τυχερός γιατί ο εγκέφαλος διαθέτει αισθητήρα μάζας αέρα και γνωρίζει ακριβώς πόσα άλογα πάει να βγάλει ο κινητήρας σου. Αν τυχόν πάει να σηκώσει παροχή αέρα επειδή εσύ το βελτίωσες, ρίχνει τη χρήση της τουρμπίνας και επανορθώνει το κακό. Οπότε κυνηγάς την ουρά σου.

Επίσης θα είσαι τυχερός αν δεν σου λιώσει ο aftermarket καταλύτης όσο το αυτοκίνητο λειτουργεί θεόστεγνο με τις εργοστασιακές ρυθμίσεις. Άλλο ο εργοστασιακός κεραμικός καταλύτης και άλλο οι aftermarket.

Να με συγχωρήσετε που κάνω τη Κασσάνδρα, αλλά τα 5 χρόνια εγγύησης της Peugeot δεν είναι εργοστασιακά. Είναι βασική εγγύηση + επέκταση τοπικού εισαγωγέα, με ό,τι αυτό μπορεί να σημαίνει. Ευχηθείτε να μην τη χρειαστείτε μόνο.
lefteraki - Τρι 17 Φεβ 2015, 21:48:23
Θέμα δημοσίευσης: Re: 208 GTi
stevedek έγραψε:
καλησπέρα,

εγώ για το 208 GTi που αναμένω έβαλα σε παραγγελία τα ακόλουθα:

K&N air filter 33-2936 (ebay)

Milltek non-resonated 2.5'' cat-back (demon-tweeks.com)

GFB DV+ T9352 (mrt_performance)

μετά από αρκετή μελέτη στα διάφορα forum, blogs, κτλ ...

ελπίζω να είναι καλές οι επιλογές ...


εχω ειδη το φιλτρο μεσα στο κουτι.. παω για σκαστρα forge συντομα και εχω ειδη στα χερια μου ελατηρεια 2.5ποντα eibach... για της εξατμιση συμφωνω αλλα ρε μαν ειναι πανακριβη..κανεις τη δουλεια σου ελλαδα με πολυ καλο ολοκληρομενο συστημα με τα μισα λεφτα περιπου...

τσεκαρες λιγακι και το κουλερ της airtec..?τοχω στα σχεδια συντομα..
με τα περιφεριακα θα παρει ταμαξι αρκετα πιο πανω απο τα 8 αλογα που λεει ενα παλικαρι.... εδω αλλα μοντελα με πιο εξυπνους και πιο πολυπλοκους εγκεφαλους και δουλευουν τα περιφεριακα ευκολα..
Giannis307 - Τρι 17 Φεβ 2015, 22:52:57
Θέμα δημοσίευσης:
είδη και με την gfb σίγουρα δεν θα καταλάβει κανείς ότι δεν πείραξες τιποτα. ...καλύτερα να πέρναγες ΜΟΝΌ πρόγραμμα και τίποτα από αυτά που ανέφερες μιας και δουλειά θα έκανες άμεσα και δεν θα φαινόταν τίποτα. ..
makis106 - Τρι 17 Φεβ 2015, 23:28:00
Θέμα δημοσίευσης:
Giannis307 έγραψε:
είδη και με την gfb σίγουρα δεν θα καταλάβει κανείς ότι δεν πείραξες τιποτα. ...καλύτερα να πέρναγες ΜΟΝΌ πρόγραμμα και τίποτα από αυτά που ανέφερες μιας και δουλειά θα έκανες άμεσα και δεν θα φαινόταν τίποτα. ..
+1
Gotcha - Τετ 18 Φεβ 2015, 11:17:02
Θέμα δημοσίευσης: Re: 208 GTi
lefteraki έγραψε:
stevedek έγραψε:
καλησπέρα,

εγώ για το 208 GTi που αναμένω έβαλα σε παραγγελία τα ακόλουθα:

K&N air filter 33-2936 (ebay)

Milltek non-resonated 2.5'' cat-back (demon-tweeks.com)

GFB DV+ T9352 (mrt_performance)

μετά από αρκετή μελέτη στα διάφορα forum, blogs, κτλ ...

ελπίζω να είναι καλές οι επιλογές ...


εχω ειδη το φιλτρο μεσα στο κουτι.. παω για σκαστρα forge συντομα και εχω ειδη στα χερια μου ελατηρεια 2.5ποντα eibach... για της εξατμιση συμφωνω αλλα ρε μαν ειναι πανακριβη..κανεις τη δουλεια σου ελλαδα με πολυ καλο ολοκληρομενο συστημα με τα μισα λεφτα περιπου...

τσεκαρες λιγακι και το κουλερ της airtec..?τοχω στα σχεδια συντομα..
με τα περιφεριακα θα παρει ταμαξι αρκετα πιο πανω απο τα 8 αλογα που λεει ενα παλικαρι.... εδω αλλα μοντελα με πιο εξυπνους και πιο πολυπλοκους εγκεφαλους και δουλευουν τα περιφεριακα ευκολα..


Το "παλικαρι" που αναφερεις, εχει βελτιωσει εκατονταδες λιονταρακια και μαλλον αυτο που λεει ειναι σωστο. τα μοτερ αυτα εχουν στοχο ροπης
stevedek - Τετ 18 Φεβ 2015, 13:15:22
Θέμα δημοσίευσης:
και όσο συζητούσαμε έβαλα παραγγελία και για το P-Shifter Quick Shift από το 208gtiblog.nl Smile ...

σχετικά με τις παρατηρήσεις, θα φέρω ένα παράδειγμα (εκτός των 206GT, 207RC, Cupra R και διάφορα Impreza STi που πέρασαν από τα χέρια)

τώρα κυκλοφορώ ένα Leon FR 1.4TSI 140hp (το τελευταίο μοντέλο του '13)

τοποθέτησα BMC φίλτρο και χειροποίητη εξάτμιση από καταλύτη και πίσω χωρίς μεσαίο καζανάκι

εκτός από τον πολύ ωραίο ήχο (γούστα είναι αυτά), είναι τόσο καλή η ECU του συγκεκριμένου κινητήρα που το αυτοκίνητο έχει καλύτερη ροπή (τόση που το αισθάνεσαι και καλύτερη απόκριση), χωρίς παράλληλα Check Engine Light κτλ

ειδικά όταν βάζω ΕΚΟ-100 μετά από 20-30km ΄τρελαίνεται'

έχω οδηγήσει ακριβώς το ίδιο αυτοκίνητο (συναδέλφου) και έχουν διαφορά

εκτιμώ ότι ο THP200 της Peugeot θα έχει μια ανάλογα καλή ECU και εξελιγμένους χάρτες και θα 'καταλάβει' την καλύτερη εισαγωγή - εξαγωγή

θα δούμε ... ότι δω θα το κοινοποιήσω για να το συζητήσουμε
PeugeotakiasGT - Τετ 18 Φεβ 2015, 13:27:30
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν είχα γνώμη για THP...αλλά γενικά μπορεί να σου είναι όλα κομπλέ και κάποια στιγμή...να γίνει η μαλ***α εύκολα... με ζημίες όχι και τόσο φθηνές... (τετραψήφιο νούμερο). Δεν θέλω να απογοητεύσω κανέναν ούτε τον εαυτό μου. Ότι πρόσθετο βάζεις πότε δεν είσαι σίγουρος...εδώ με τα THP δεν είσαι σίγουρός μαμά τι γίνεται...Όσο για το τι καταλαβαίνει το THP.. υπάρχουν περιπτώσεις που μόνο με Kn φίλτρο βγαζεί σφάλμα για περισσότερη ροή αέρα.
ΣΠΥΡΟΣ.Κ - Τετ 18 Φεβ 2015, 14:22:55
Θέμα δημοσίευσης: Re: 208 GTi
lefteraki έγραψε:
stevedek έγραψε:
καλησπέρα,

εγώ για το 208 GTi που αναμένω έβαλα σε παραγγελία τα ακόλουθα:

K&N air filter 33-2936 (ebay)

Milltek non-resonated 2.5'' cat-back (demon-tweeks.com)

GFB DV+ T9352 (mrt_performance)

μετά από αρκετή μελέτη στα διάφορα forum, blogs, κτλ ...

ελπίζω να είναι καλές οι επιλογές ...


εχω ειδη το φιλτρο μεσα στο κουτι.. παω για σκαστρα forge συντομα και εχω ειδη στα χερια μου ελατηρεια 2.5ποντα eibach... για της εξατμιση συμφωνω αλλα ρε μαν ειναι πανακριβη..κανεις τη δουλεια σου ελλαδα με πολυ καλο ολοκληρομενο συστημα με τα μισα λεφτα περιπου...

τσεκαρες λιγακι και το κουλερ της airtec..?τοχω στα σχεδια συντομα..
με τα περιφεριακα θα παρει ταμαξι αρκετα πιο πανω απο τα 8 αλογα που λεει ενα παλικαρι.... εδω αλλα μοντελα με πιο εξυπνους και πιο πολυπλοκους εγκεφαλους και δουλευουν τα περιφεριακα ευκολα..
Καλησπέρα έχουν βγάλει σκαστρα forget για 208 gti και ελλατηρια eibach.Αν μπορείς δώσε κάποιο link να τα δω.
alexandros 207 Rallye - Τετ 18 Φεβ 2015, 14:30:55
Θέμα δημοσίευσης:
PeugeotakiasGT έγραψε:
Όσο για το τι καταλαβαίνει το THP.. υπάρχουν περιπτώσεις που μόνο με Kn φίλτρο βγαζεί σφάλμα για περισσότερη ροή αέρα.
Stunned Stunned
σε ποιο thp μεγαλε?
PeugeotakiasGT - Τετ 18 Φεβ 2015, 14:31:31
Θέμα δημοσίευσης:
THP 200 του 208
alexandros 207 Rallye - Τετ 18 Φεβ 2015, 14:32:52
Θέμα δημοσίευσης: Re: 208 GTi
ΣΠΥΡΟΣ.Κ έγραψε:
Καλησπέρα έχουν βγάλει σκαστρα forget για 208 gti και ελλατηρια eibach.

forget it καλυτερα Laughing Laughing Laughing
alexandros 207 Rallye - Τετ 18 Φεβ 2015, 14:36:13
Θέμα δημοσίευσης:
PeugeotakiasGT έγραψε:
THP 200 του 208

πολυ χλωμο το κοβω
που το διαβασες?
τα 150αρια και 175αρια δεν ειχαν τετοιο θεμα οτι και να τους εκανες
Andreasf1 - Τετ 18 Φεβ 2015, 14:39:00
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν μπορώ να καταλάβω πως απο την στιγμή που δεν έχουμε οδηγήσει ενα αμάξι και δεν γνωρίζουμε στην τελική αν μας ικανοποιεί ή όχι το γκάζι του, το σασμαν του, η ανάρτηση του κτλ, πως προχωράμε σε βήματα "βελτίωσης" και μάλιστα στην συγκεκριμένη περίπτωση μη τόσο αποδοτικά στη σχέση τιμής - βελτίωσης.

Δείτε τι σας αρέσει και τι όχι στο κατ εμέ τερατακι 208 gti και μετά βλέπετε και κάνετε σε θέμα βελτιώσεων.

Τα περιφεριακά για να δείξουν τις ικανότητες τους ως γνωστόν θέλουν και την ανάλογη παραμετροποίηση στ ecu.
puglover - Τετ 18 Φεβ 2015, 14:49:19
Θέμα δημοσίευσης:
steve με μακροχρονια μισθωση τα παιρνεις τα αυτοκινητα, δουλευεις καπου και στα παραχωρουν ή απλα τα αγοραζεις?
lefteraki - Τετ 18 Φεβ 2015, 16:40:32
Θέμα δημοσίευσης: Re: 208 GTi
Gotcha έγραψε:
lefteraki έγραψε:
stevedek έγραψε:
καλησπέρα,

εγώ για το 208 GTi που αναμένω έβαλα σε παραγγελία τα ακόλουθα:

K&N air filter 33-2936 (ebay)

Milltek non-resonated 2.5'' cat-back (demon-tweeks.com)

GFB DV+ T9352 (mrt_performance)

μετά από αρκετή μελέτη στα διάφορα forum, blogs, κτλ ...

ελπίζω να είναι καλές οι επιλογές ...


εχω ειδη το φιλτρο μεσα στο κουτι.. παω για σκαστρα forge συντομα και εχω ειδη στα χερια μου ελατηρεια 2.5ποντα eibach... για της εξατμιση συμφωνω αλλα ρε μαν ειναι πανακριβη..κανεις τη δουλεια σου ελλαδα με πολυ καλο ολοκληρομενο συστημα με τα μισα λεφτα περιπου...

τσεκαρες λιγακι και το κουλερ της airtec..?τοχω στα σχεδια συντομα..
με τα περιφεριακα θα παρει ταμαξι αρκετα πιο πανω απο τα 8 αλογα που λεει ενα παλικαρι.... εδω αλλα μοντελα με πιο εξυπνους και πιο πολυπλοκους εγκεφαλους και δουλευουν τα περιφεριακα ευκολα..


Το "παλικαρι" που αναφερεις, εχει βελτιωσει εκατονταδες λιονταρακια και μαλλον αυτο που λεει ειναι σωστο. τα μοτερ αυτα εχουν στοχο ροπης



εσυ δηλαδη τοκανες στο δικο σου 208 και δε σου βγηκε ε...?
δε τοθηξα το παιδι αρχηγε.. και εγω κατι ψιλοξερω μωρε δε βοσκω προβατινες.... ειχα και πριν αυτοκινητο δεν ειναι το πρωτο μου...
ασε να πουμε τη γνωμημας εμεις πουχουμε 208.... μα δεν ειναι ιδιο με το 207 αλαζει...ισως λιγακι αλλα αλαζει σε πολλα..
lefteraki - Τετ 18 Φεβ 2015, 16:42:44
Θέμα δημοσίευσης:
Andreasf1 έγραψε:
Δεν μπορώ να καταλάβω πως απο την στιγμή που δεν έχουμε οδηγήσει ενα αμάξι και δεν γνωρίζουμε στην τελική αν μας ικανοποιεί ή όχι το γκάζι του, το σασμαν του, η ανάρτηση του κτλ, πως προχωράμε σε βήματα "βελτίωσης" και μάλιστα στην συγκεκριμένη περίπτωση μη τόσο αποδοτικά στη σχέση τιμής - βελτίωσης.

Δείτε τι σας αρέσει και τι όχι στο κατ εμέ τερατακι 208 gti και μετά βλέπετε και κάνετε σε θέμα βελτιώσεων.

Τα περιφεριακά για να δείξουν τις ικανότητες τους ως γνωστόν θέλουν και την ανάλογη παραμετροποίηση στ ecu.


σωστος αδερφε! συμφωνω αλλα ειναι και το μαμουνι της βελτιωσης..οπως ειπε το παιδι εοχε πριν καλα αυτοκινητα.. και πιο ''γρυγορα'' απο το 208..
σε τρωει.. γνωμες ειναι αυτα ολα δεκτα!
PeugeotakiasGT - Τετ 18 Φεβ 2015, 16:44:14
Θέμα δημοσίευσης:
alexandros 207 Rallye έγραψε:
PeugeotakiasGT έγραψε:
THP 200 του 208

πολυ χλωμο το κοβω
που το διαβασες?
τα 150αρια και 175αρια δεν ειχαν τετοιο θεμα οτι και να τους εκανες


http://www.208ownersclub.co.uk/forum/engine-fault-repair-needed_topic1600.html
puglover - Τετ 18 Φεβ 2015, 16:47:50
Θέμα δημοσίευσης:
Μη συγκρινετε τον THP με τα μοτορια της VAG λεμεεεεε..
lefteraki - Τετ 18 Φεβ 2015, 16:48:08
Θέμα δημοσίευσης: Re: 208 GTi
ΣΠΥΡΟΣ.Κ έγραψε:
lefteraki έγραψε:
stevedek έγραψε:
καλησπέρα,

εγώ για το 208 GTi που αναμένω έβαλα σε παραγγελία τα ακόλουθα:

K&N air filter 33-2936 (ebay)

Milltek non-resonated 2.5'' cat-back (demon-tweeks.com)

GFB DV+ T9352 (mrt_performance)

μετά από αρκετή μελέτη στα διάφορα forum, blogs, κτλ ...

ελπίζω να είναι καλές οι επιλογές ...


εχω ειδη το φιλτρο μεσα στο κουτι.. παω για σκαστρα forge συντομα και εχω ειδη στα χερια μου ελατηρεια 2.5ποντα eibach... για της εξατμιση συμφωνω αλλα ρε μαν ειναι πανακριβη..κανεις τη δουλεια σου ελλαδα με πολυ καλο ολοκληρομενο συστημα με τα μισα λεφτα περιπου...

τσεκαρες λιγακι και το κουλερ της airtec..?τοχω στα σχεδια συντομα..
με τα περιφεριακα θα παρει ταμαξι αρκετα πιο πανω απο τα 8 αλογα που λεει ενα παλικαρι.... εδω αλλα μοντελα με πιο εξυπνους και πιο πολυπλοκους εγκεφαλους και δουλευουν τα περιφεριακα ευκολα..
Καλησπέρα έχουν βγάλει σκαστρα forget για 208 gti και ελλατηρια eibach.Αν μπορείς δώσε κάποιο link να τα δω.


http://www.forgemotorsport.com/content.asp?inc=product&cat=020102&product=FMDVR60A

https://www.youtube.com/watch?v=WzB31f4604Y


τα ελατηρεια τα πηρα εγω απο εδω ελλαδα απο ''δικο'' μου μαγαζι δε τα εχω βαλει ακομα λογο χρονου και φορτου εργασιας..

αυτα ειναι παντως
http://208gtiblog.blogspot.gr/2013/10/eibach-pro-kit-lowering-springs-for-208.html
Gotcha - Τετ 18 Φεβ 2015, 16:48:24
Θέμα δημοσίευσης: Re: 208 GTi
lefteraki έγραψε:
Gotcha έγραψε:
lefteraki έγραψε:
stevedek έγραψε:
καλησπέρα,

εγώ για το 208 GTi που αναμένω έβαλα σε παραγγελία τα ακόλουθα:

K&N air filter 33-2936 (ebay)

Milltek non-resonated 2.5'' cat-back (demon-tweeks.com)

GFB DV+ T9352 (mrt_performance)

μετά από αρκετή μελέτη στα διάφορα forum, blogs, κτλ ...

ελπίζω να είναι καλές οι επιλογές ...




εχω ειδη το φιλτρο μεσα στο κουτι.. παω για σκαστρα forge συντομα και εχω ειδη στα χερια μου ελατηρεια 2.5ποντα eibach... για της εξατμιση συμφωνω αλλα ρε μαν ειναι πανακριβη..κανεις τη δουλεια σου ελλαδα με πολυ καλο ολοκληρομενο συστημα με τα μισα λεφτα περιπου...

τσεκαρες λιγακι και το κουλερ της airtec..?τοχω στα σχεδια συντομα..
με τα περιφεριακα θα παρει ταμαξι αρκετα πιο πανω απο τα 8 αλογα που λεει ενα παλικαρι.... εδω αλλα μοντελα με πιο εξυπνους και πιο πολυπλοκους εγκεφαλους και δουλευουν τα περιφεριακα ευκολα..


Το "παλικαρι" που αναφερεις, εχει βελτιωσει εκατονταδες λιονταρακια και μαλλον αυτο που λεει ειναι σωστο. τα μοτερ αυτα εχουν στοχο ροπης



εσυ δηλαδη τοκανες στο δικο σου 208 και δε σου βγηκε ε...?
δε τοθηξα το παιδι αρχηγε.. και εγω κατι ψιλοξερω μωρε δε βοσκω προβατινες.... ειχα και πριν αυτοκινητο δεν ειναι το πρωτο μου...
ασε να πουμε τη γνωμημας εμεις πουχουμε 208.... μα δεν ειναι ιδιο με το 207 αλαζει...ισως λιγακι αλλα αλαζει σε πολλα..


lol ok. Αν σε ψηνει να δωσεις μερικα χιλιαρικα + να χασεις την εγγυηση σου, για να παρεις 5 αλογα (γτ αυτα τα μοτερ δουλευουν με στοχο ροπης, για ψαξτο λιγο) δωστα! δικα μου ειναι στην τελικη? Το θεμα ειναι πως οταν ο στελιος (σαλεξ) που ξερει 5 (χιλιαδες) πραγματα παραπανω σου λεει κατι τετοιο, καλο θα ηταν να τον ακους.

Το οτι ειχες και πριν αμαξια, δεν μου λες κατι καινουργιο πραγματικα. Ολοι εδω μεσα ειχαν και πιο πριν αμαξι
android - Τετ 18 Φεβ 2015, 16:53:10
Θέμα δημοσίευσης: Re: 208 GTi
stevedek έγραψε:
καλησπέρα,

εγώ για το 208 GTi που αναμένω έβαλα σε παραγγελία τα ακόλουθα:

K&N air filter 33-2936 (ebay)

Milltek non-resonated 2.5'' cat-back (demon-tweeks.com)

GFB DV+ T9352 (mrt_performance)

μετά από αρκετή μελέτη στα διάφορα forum, blogs, κτλ ...

ελπίζω να είναι καλές οι επιλογές ...


Εγω λεω να κρατησεις τα λεφτα σου και να δεις τι κανει αυτο που χεις παρει,μεχρι να μαθεις τι κανει κ πως παει θα χρειαστεις μια 4αδα λαστιχα.
lefteraki - Τετ 18 Φεβ 2015, 17:02:46
Θέμα δημοσίευσης: Re: 208 GTi
Gotcha έγραψε:
lefteraki έγραψε:
Gotcha έγραψε:
lefteraki έγραψε:
stevedek έγραψε:
καλησπέρα,

εγώ για το 208 GTi που αναμένω έβαλα σε παραγγελία τα ακόλουθα:

K&N air filter 33-2936 (ebay)

Milltek non-resonated 2.5'' cat-back (demon-tweeks.com)

GFB DV+ T9352 (mrt_performance)

μετά από αρκετή μελέτη στα διάφορα forum, blogs, κτλ ...

ελπίζω να είναι καλές οι επιλογές ...




εχω ειδη το φιλτρο μεσα στο κουτι.. παω για σκαστρα forge συντομα και εχω ειδη στα χερια μου ελατηρεια 2.5ποντα eibach... για της εξατμιση συμφωνω αλλα ρε μαν ειναι πανακριβη..κανεις τη δουλεια σου ελλαδα με πολυ καλο ολοκληρομενο συστημα με τα μισα λεφτα περιπου...

τσεκαρες λιγακι και το κουλερ της airtec..?τοχω στα σχεδια συντομα..
με τα περιφεριακα θα παρει ταμαξι αρκετα πιο πανω απο τα 8 αλογα που λεει ενα παλικαρι.... εδω αλλα μοντελα με πιο εξυπνους και πιο πολυπλοκους εγκεφαλους και δουλευουν τα περιφεριακα ευκολα..


Το "παλικαρι" που αναφερεις, εχει βελτιωσει εκατονταδες λιονταρακια και μαλλον αυτο που λεει ειναι σωστο. τα μοτερ αυτα εχουν στοχο ροπης



εσυ δηλαδη τοκανες στο δικο σου 208 και δε σου βγηκε ε...?
δε τοθηξα το παιδι αρχηγε.. και εγω κατι ψιλοξερω μωρε δε βοσκω προβατινες.... ειχα και πριν αυτοκινητο δεν ειναι το πρωτο μου...
ασε να πουμε τη γνωμημας εμεις πουχουμε 208.... μα δεν ειναι ιδιο με το 207 αλαζει...ισως λιγακι αλλα αλαζει σε πολλα..


lol ok. Αν σε ψηνει να δωσεις μερικα χιλιαρικα + να χασεις την εγγυηση σου, για να παρεις 5 αλογα (γτ αυτα τα μοτερ δουλευουν με στοχο ροπης, για ψαξτο λιγο) δωστα! δικα μου ειναι στην τελικη? Το θεμα ειναι πως οταν ο στελιος (σαλεξ) που ξερει 5 (χιλιαδες) πραγματα παραπανω σου λεει κατι τετοιο, καλο θα ηταν να τον ακους.

Το οτι ειχες και πριν αμαξια, δεν μου λες κατι καινουργιο πραγματικα. Ολοι εδω μεσα ειχαν και πιο πριν αμαξι


ρες φιλε χεστηκα για την εγγυηση ολοι για την εγγυηση λετε εδω ποπο κολημα.. το ξερω οτι βαζεις πανω σταμαξι υπαρχει κυνδηνος να τη χασεις..το ξερουμε αυτο...
ποιος θα δωσει χιλιαρικα ρε μαν.. τι λες.. υπαρχουν πολλα και διαλεγεις..υαρχει το επονυμο συστημα εξατμισης που κανει 2 χιλιαρικα υπαρχει και ο εξατμισας μου που θα μου βγαει ενα ωραιο συστηματακι σε κουρμπαδορο με τιγκ κοληση στα μισα και πιο κατω λεφτα...
ο στελιος που λες πως ξερει 5 χιλιαδες πραματα παραπανω απο σενα καλα κανει και τα ξερει δε τον μειωσα το φιλο πιστευω.. και σεβομαι οτι ξερει η δε ξερει.... τωρα εσυ τ του εισαι δεν εχω καταλαβει.. το οτι ειχα πριν αυτοκινητα δε το ειπα για να σου πω κατι οπως εσυ νομιζεις στοπα γιατι ειχα χωσει αρκετα ..τελως παντων γα**το.. καλησπερα και καλες γκαζιες..
stevedek - Τετ 18 Φεβ 2015, 17:06:31
Θέμα δημοσίευσης:
puglover έγραψε:
steve με μακροχρονια μισθωση τα παιρνεις τα αυτοκινητα, δουλευεις καπου και στα παραχωρουν ή απλα τα αγοραζεις?


τα περισσότερα τα έχω αγοράσει, εταιρικά ελάχιστα (πχ. όπως το τελευταίο Leon FR)

ήταν όλα 'ειδικά' αυτοκίνητα Smile
PeugeotakiasGT - Τετ 18 Φεβ 2015, 17:07:32
Θέμα δημοσίευσης:
Νομίζω πως βγαίνουμε off topic. Ο καθένας είναι ελεύθερός να κάνει ότι θέλει.. οι απόψεις όλων σεβαστές..δεν χρειάζεται τώρα βαβούρα...
lefteraki - Τετ 18 Φεβ 2015, 17:11:17
Θέμα δημοσίευσης:
PeugeotakiasGT έγραψε:
Νομίζω πως βγαίνουμε off topic. Ο καθένας είναι ελεύθερός να κάνει ότι θέλει.. οι απόψεις όλων σεβαστές..δεν χρειάζεται τώρα βαβούρα...


συγνωμη απο μενα παιδια.. κατανοητο πληρως καθως ειχα σαιτ με θεμα το αυτοκινητο και ξερω πως ειναι τα οφτοπικ..
SAKIS-LEMANS - Τετ 18 Φεβ 2015, 17:49:39
Θέμα δημοσίευσης:
puglover έγραψε:
Μη συγκρινετε τον THP με τα μοτορια της VAG λεμεεεεε..

κόπια ίδιες παπ***ές (TSi και THP)

μας δουλεύουν ψιλό γαζί

Ελπίζω κάποια στιγμή να βγεί κάποιο απο αυτά σοβαρό στο εμπόριο
alexandros 207 Rallye - Τετ 18 Φεβ 2015, 18:35:52
Θέμα δημοσίευσης:
PeugeotakiasGT έγραψε:
alexandros 207 Rallye έγραψε:
PeugeotakiasGT έγραψε:
THP 200 του 208

πολυ χλωμο το κοβω
που το διαβασες?
τα 150αρια και 175αρια δεν ειχαν τετοιο θεμα οτι και να τους εκανες


http://www.208ownersclub.co.uk/forum/engine-fault-repair-needed_topic1600.html

εχεις δικιο τελικα Shocked
πρωτη φορα το βλεπω αυτο
ισως παιζει καποιο προβλημα στον maf ή στο προγραμμα Rolling eyes
ΣΠΥΡΟΣ.Κ - Τετ 18 Φεβ 2015, 21:58:15
Θέμα δημοσίευσης:
Εγώ πιστεύω ότι το θέμα εγγύησης είναι τελείως υποκειμενικό.Οταν
Είχα το RC 207 και φίλτρο ελευθέρας είχα και σκαστρα είχα βαλει και οργαν πίεσης turbo Και ελλατηρια.Δεν είχα κανενα πρόβλημα με την εγγύηση.
driver7 - Τετ 18 Φεβ 2015, 22:10:28
Θέμα δημοσίευσης:
Μην ακούτε τον Σάλεξ...τι είναι? Κανένας προγραμματιστής να γνωρίζει πως λειτουργούν τα αμάξια μας? Laughing Laughing Shocked

Επίσης το ότι έχει χώσει κάποιος αρκετά, δε σημαίνει πως αυτά έπιασαν και τόπο και απέδωσαν...οπότε δε λέει κάτι...

Από εκεί και πέρα βέβαια, ο καθένας κάνει ό,τι νομίζει στο αυτοκίνητό του και είναι σεβαστό... Wink
ΣΠΥΡΟΣ.Κ - Τετ 25 Φεβ 2015, 00:23:05
Θέμα δημοσίευσης: Re: 208 GTi
lefteraki έγραψε:
stevedek έγραψε:
καλησπέρα,

εγώ για το 208 GTi που αναμένω έβαλα σε παραγγελία τα ακόλουθα:

K&N air filter 33-2936 (ebay)

Milltek non-resonated 2.5'' cat-back (demon-tweeks.com)

GFB DV+ T9352 (mrt_performance)

μετά από αρκετή μελέτη στα διάφορα forum, blogs, κτλ ...

ελπίζω να είναι καλές οι επιλογές ...


εχω ειδη το φιλτρο μεσα στο κουτι.. παω για σκαστρα forge συντομα και εχω ειδη στα χερια μου ελατηρεια 2.5ποντα eibach... για της εξατμιση συμφωνω αλλα ρε μαν ειναι πανακριβη..κανεις τη δουλεια σου ελλαδα με πολυ καλο ολοκληρομενο συστημα με τα μισα λεφτα περιπου...

τσεκαρες λιγακι και το κουλερ της airtec..?τοχω στα σχεδια συντομα..
με τα περιφεριακα θα παρει ταμαξι αρκετα πιο πανω απο τα 8 αλογα που λεει ενα παλικαρι.... εδω αλλα μοντελα με πιο εξυπνους και πιο πολυπλοκους εγκεφαλους και δουλευουν τα περιφεριακα ευκολα..
leuteraki λίγο τα φώτα σου για forget σκαστρα.Είναι σκαστρα η τυπου σκαστρας.Και μια τιμή αν γίνεται.
salex - Τετ 25 Φεβ 2015, 00:52:58
Θέμα δημοσίευσης:
Προς το παρόν βάλτε ό,τι θέλετε στο 208 ΓΤΙ εκτός από κιτ εισαγωγής γιατί όταν φεύγει το εργοστασιακό φιλτροκούτι ο αισθητήρας μάζας αέρα έχει σοβαρές ενστάσεις με όλη την υπόθεση.
Τα φίλτρα μέσα στο κουτί δεν πειράζουν κανένα, αλλά όλες οι φιλτροχοάνες προς το παρόν είναι από ύποπτες εως ακατάλληλες.

Ειδικά το κιτ εισαγωγής της Φορτζ ανάβει μέσα σε μερικά χιλιόμετρα σφάλμα για τον αισθητήρα μάζας αέρα και το αυτοκίνητο κάνει τα δικά του. Μη με ρωτήσετε πως και γιατί, είδα, το πάλεψα, δεν ίσιωσε, το ξήλωσα και ησύχασα από λαμπάκια και σαχλαμάρες. Τα εξατμισιακά είναι σαφώς ευκολότερα.
lefteraki - Τετ 25 Φεβ 2015, 07:05:30
Θέμα δημοσίευσης:
salex έγραψε:
Προς το παρόν βάλτε ό,τι θέλετε στο 208 ΓΤΙ εκτός από κιτ εισαγωγής γιατί όταν φεύγει το εργοστασιακό φιλτροκούτι ο αισθητήρας μάζας αέρα έχει σοβαρές ενστάσεις με όλη την υπόθεση.
Τα φίλτρα μέσα στο κουτί δεν πειράζουν κανένα, αλλά όλες οι φιλτροχοάνες προς το παρόν είναι από ύποπτες εως ακατάλληλες.

Ειδικά το κιτ εισαγωγής της Φορτζ ανάβει μέσα σε μερικά χιλιόμετρα σφάλμα για τον αισθητήρα μάζας αέρα και το αυτοκίνητο κάνει τα δικά του. Μη με ρωτήσετε πως και γιατί, είδα, το πάλεψα, δεν ίσιωσε, το ξήλωσα και ησύχασα από λαμπάκια και σαχλαμάρες. Τα εξατμισιακά είναι σαφώς ευκολότερα.


Thumb Left Thumb Left

ενα φιλτρο στο κουτι εχω οπως ειπες πολυ σωστα δεν εχει θεμα,
καμια σκαστρα στη συνεχεια αργοτερα ενα κουλερ εξατμιση και ισως προγραμμα που εδω θα σε χρειαστω μαν..
lefteraki - Τετ 25 Φεβ 2015, 07:11:08
Θέμα δημοσίευσης: Re: 208 GTi
ΣΠΥΡΟΣ.Κ έγραψε:
lefteraki έγραψε:
stevedek έγραψε:
καλησπέρα,

εγώ για το 208 GTi που αναμένω έβαλα σε παραγγελία τα ακόλουθα:

K&N air filter 33-2936 (ebay)

Milltek non-resonated 2.5'' cat-back (demon-tweeks.com)

GFB DV+ T9352 (mrt_performance)

μετά από αρκετή μελέτη στα διάφορα forum, blogs, κτλ ...

ελπίζω να είναι καλές οι επιλογές ...


εχω ειδη το φιλτρο μεσα στο κουτι.. παω για σκαστρα forge συντομα και εχω ειδη στα χερια μου ελατηρεια 2.5ποντα eibach... για της εξατμιση συμφωνω αλλα ρε μαν ειναι πανακριβη..κανεις τη δουλεια σου ελλαδα με πολυ καλο ολοκληρομενο συστημα με τα μισα λεφτα περιπου...

τσεκαρες λιγακι και το κουλερ της airtec..?τοχω στα σχεδια συντομα..
με τα περιφεριακα θα παρει ταμαξι αρκετα πιο πανω απο τα 8 αλογα που λεει ενα παλικαρι.... εδω αλλα μοντελα με πιο εξυπνους και πιο πολυπλοκους εγκεφαλους και δουλευουν τα περιφεριακα ευκολα..
leuteraki λίγο τα φώτα σου για forget σκαστρα.Είναι σκαστρα η τυπου σκαστρας.Και μια τιμή αν γίνεται.


σπυρο σκαστρα ειναι..
https://www.youtube.com/watch?v=WzB31f4604Y

http://www.forgemotorsport.com/content.asp?inc=product&cat=020102&product=FMDVR60A

πανω κατω στα ιδια τη βρησκω εγω..
https://streetandcircuit.gr/peugeot-208-blow-off-valve-and-kit-for-bmw-miniand-peugeot-p-611203.html?cPath=167214_167323_167325

285 εδω..

e bay εκει τρυγυρω..
taskom - Τετ 25 Φεβ 2015, 14:18:12
Θέμα δημοσίευσης:
ένα πολύ ομορφο κονσεπτ για το 208!!!

https://www.youtube.com/watch?v=BNuJxyLzlbA

https://www.youtube.com/watch?v=CyDbcaGnZCw
stevedek - Τρι 03 Μάρ 2015, 20:05:03
Θέμα δημοσίευσης:
ήρθαν τα πράγματα ...

Η εξατμιση απλά εντυπωσιακή σε ποιότητα κατασκευή, τελικά κατεληξα στην Scorpion ... made in UK

http://1drv.ms/1EdvY1H

http://1drv.ms/1EdwexM

http://1drv.ms/1Edwmxk

http://1drv.ms/1EdwvAR

http://1drv.ms/1EdwBbE

http://1drv.ms/1EdwGfn

http://1drv.ms/1EdwLQ5

... το μόνο που μένει η η GFB DV+

... και το αυτοκινητο που μάλλον πάει για Δευτέρα 9/3
PeugeotakiasGT - Τρι 03 Μάρ 2015, 20:32:54
Θέμα δημοσίευσης:
https://www.facebook.com/RemorseRacingMalta

Ο τυπάκος σε 1,5 χρόνια του τα έχει αλλάξει όλα..
ΣΠΥΡΟΣ.Κ - Τρι 03 Μάρ 2015, 21:32:11
Θέμα δημοσίευσης:
stevedek έγραψε:
ήρθαν τα πράγματα ...

Η εξατμιση απλά εντυπωσιακή σε ποιότητα κατασκευή, τελικά κατεληξα στην Scorpion ... made in UK

http://1drv.ms/1EdvY1H

http://1drv.ms/1EdwexM

http://1drv.ms/1Edwmxk

http://1drv.ms/1EdwvAR

http://1drv.ms/1EdwBbE

http://1drv.ms/1EdwGfn

http://1drv.ms/1EdwLQ5

... το μόνο που μένει η η GFB DV+

... και το αυτοκινητο που μάλλον πάει για Δευτέρα 9/3
Καλησπέρα καλορίζικα τα πράγματα!!!Τα φώτα σου λίγο στην δεύτερη φωτογραφία τι είναι αυτό;Σκαστρα δεν πήρες;ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ Ο ΠΡΩΤΟΣ!!!
PeugeotakiasGT - Τρι 03 Μάρ 2015, 21:44:17
Θέμα δημοσίευσης:
ΣΠΥΡΟΣ.Κ έγραψε:
stevedek έγραψε:
ήρθαν τα πράγματα ...

Η εξατμιση απλά εντυπωσιακή σε ποιότητα κατασκευή, τελικά κατεληξα στην Scorpion ... made in UK

http://1drv.ms/1EdvY1H

http://1drv.ms/1EdwexM

http://1drv.ms/1Edwmxk

http://1drv.ms/1EdwvAR

http://1drv.ms/1EdwBbE

http://1drv.ms/1EdwGfn

http://1drv.ms/1EdwLQ5

... το μόνο που μένει η η GFB DV+

... και το αυτοκινητο που μάλλον πάει για Δευτέρα 9/3
Καλησπέρα καλορίζικα τα πράγματα!!!Τα φώτα σου λίγο στην δεύτερη φωτογραφία τι είναι αυτό;Σκαστρα δεν πήρες;ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ Ο ΠΡΩΤΟΣ!!!


Short shift. Για κοντές αλλαγές.
stevedek - Τρι 03 Μάρ 2015, 21:53:30
Θέμα δημοσίευσης:
ΣΠΥΡΟΣ.Κ έγραψε:
stevedek έγραψε:
ήρθαν τα πράγματα ...

Η εξατμιση απλά εντυπωσιακή σε ποιότητα κατασκευή, τελικά κατεληξα στην Scorpion ... made in UK

http://1drv.ms/1EdvY1H

http://1drv.ms/1EdwexM

http://1drv.ms/1Edwmxk

http://1drv.ms/1EdwvAR

http://1drv.ms/1EdwBbE

http://1drv.ms/1EdwGfn

http://1drv.ms/1EdwLQ5

... το μόνο που μένει η η GFB DV+

... και το αυτοκινητο που μάλλον πάει για Δευτέρα 9/3
Καλησπέρα καλορίζικα τα πράγματα!!!Τα φώτα σου λίγο στην δεύτερη φωτογραφία τι είναι αυτό;Σκαστρα δεν πήρες;ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ Ο ΠΡΩΤΟΣ!!!


όχι, δεν πήρα blow-off valve (η Forge διαθέτει για το 208 GTi)

μετά από αρκετό διάβασμα σε ξένα forum (και επειδή εμπιστεύομαι τα προϊόντα της GFB, τα είχα στα διάφορα Impreza WRX STi) αποφάσισα να αλλάξω την diverter valve

για πληροφορίες διαβάστε στο site της GFB Smile

PS. όχι για θέμα ιπποδύναμης, αλλά αξιοπιστίας και καλύτερης συμπεριφοράς στο 'πάτα-άσε' ...
puglover - Τρι 03 Μάρ 2015, 22:47:14
Θέμα δημοσίευσης:
Η σκαστρα αυτη ειναι αμφιβολου αποτελεσματικοτητας. Ενα DS3 thp που την φοραγε δεν σηκωνε σωστη πιεση.
ΣΠΥΡΟΣ.Κ - Τετ 04 Μάρ 2015, 01:14:30
Θέμα δημοσίευσης:
stevedek έγραψε:
ήρθαν τα πράγματα ...

Η εξατμιση απλά εντυπωσιακή σε ποιότητα κατασκευή, τελικά κατεληξα στην Scorpion ... made in UK

http://1drv.ms/1EdvY1H

http://1drv.ms/1EdwexM

http://1drv.ms/1Edwmxk

http://1drv.ms/1EdwvAR

http://1drv.ms/1EdwBbE

http://1drv.ms/1EdwGfn

http://1drv.ms/1EdwLQ5

... το μόνο που μένει η η GFB DV+

... και το αυτοκινητο που μάλλον πάει για Δευτέρα 9/3
Αν επιτρέπεται όλα αυτά πόσο στοίχισαν;
stevedek - Τετ 04 Μάρ 2015, 08:29:55
Θέμα δημοσίευσης:
+- 1.700€ μαζί με τα μεταφορικά
ΣΠΥΡΟΣ.Κ - Τετ 04 Μάρ 2015, 09:42:11
Θέμα δημοσίευσης:
Για σκαστρα που έριξα μια ματιά είναι η GFB με την μιση τιμή απο την forge και μου είπαν ότι είναι ίδιες.Και στην συνέχεια για φίλτρο ελευθέρας το pipercross η το kn.Οι ειδικοί τι λετε
puglover - Τετ 04 Μάρ 2015, 10:37:24
Θέμα δημοσίευσης:
Αληθεια τωρα, ρωτησες καποιον και σου ειπε οτι ειναι ιδιες ή το εβγαλες απο το μυαλο σου? Φιλικα στο λεω αν θελεις να με ακουσεις, επειδη σε εχω κοψει για ασχετο εντελως, μη σου φανε τσαμπα τα λεφτα τα μαστορια. Ειναι κριμα. Τις προαλλες εγραψες οτι θα βαλεις αναρτηση bilstein b14 με ελατηρια eibach, πραγμα ακυρο εντελως μιας και η b14 ειναι πληρης αναρτηση με αμορτισερ και ελατηρια.
reselie-206 - Τετ 04 Μάρ 2015, 11:03:29
Θέμα δημοσίευσης:
ΣΠΥΡΟΣ.Κ έγραψε:
Για σκαστρα που έριξα μια ματιά είναι η GFB με την μιση τιμή απο την forge και μου είπαν ότι είναι ίδιες.Και στην συνέχεια για φίλτρο ελευθέρας το pipercross η το kn.Οι ειδικοί τι λετε


Η gfb είναι διαφορετικής λειτουργίας απο τη forge. Η forge είναι μηχανική σκάστρα ενώ η GFB έχει μεταλλικό έμβολο με άλλο ελατήριο και λειτουργεί με την μαγνητική μονάδα της μαμά σκάστρας

Το πόσο καλός είναι ο αντάπτορας της GFB δεν το ξέρω ούτε έχω ακούσει απο κάποιον. Τη Forge την είχα εγώ στο 207

Φυσικά τα παραπάνω εάν οι σκάστρες του 208gti είναι ίδιες με του 207 αφού δεν το έχω κοιτάξει καθόλου...
ΣΠΥΡΟΣ.Κ - Τετ 04 Μάρ 2015, 11:11:08
Θέμα δημοσίευσης:
puglover έγραψε:
Αληθεια τωρα, ρωτησες καποιον και σου ειπε οτι ειναι ιδιες ή το εβγαλες απο το μυαλο σου? Φιλικα στο λεω αν θελεις να με ακουσεις, επειδη σε εχω κοψει για ασχετο εντελως, μη σου φανε τσαμπα τα λεφτα τα μαστορια. Ειναι κριμα. Τις προαλλες εγραψες οτι θα βαλεις αναρτηση bilstein b14 με ελατηρια eibach, πραγμα ακυρο εντελως μιας και η b14 ειναι πληρης αναρτηση με αμορτισερ και ελατηρια.
Δεν είπα ότι είμαι ειδικός.Φυσικά και δεν ξέρω για αυτό είμαι στο forum για να ρωτάω να μαθαίνω.Σήμερα το πρωί μίλαγα με μαγαζί που τις είχε αυτές.Μάλλον την gfb είχε και τον ρώτησα για την forge.
reselie-206 - Τετ 04 Μάρ 2015, 11:13:45
Θέμα δημοσίευσης:
ΣΠΥΡΟΣ.Κ έγραψε:
puglover έγραψε:
Αληθεια τωρα, ρωτησες καποιον και σου ειπε οτι ειναι ιδιες ή το εβγαλες απο το μυαλο σου? Φιλικα στο λεω αν θελεις να με ακουσεις, επειδη σε εχω κοψει για ασχετο εντελως, μη σου φανε τσαμπα τα λεφτα τα μαστορια. Ειναι κριμα. Τις προαλλες εγραψες οτι θα βαλεις αναρτηση bilstein b14 με ελατηρια eibach, πραγμα ακυρο εντελως μιας και η b14 ειναι πληρης αναρτηση με αμορτισερ και ελατηρια.
Δεν είπα ότι είμαι ειδικός.Φυσικά και δεν ξέρω για αυτό είμαι στο forum για να ρωτάω να μαθαίνω.Σήμερα το πρωί μίλαγα με μαγαζί που τις είχε αυτές.Μάλλον την gfb είχε και τον ρώτησα για την forge.


Mε ποιό μαγαζί μίλησες? στο γαλάτσι?
ΣΠΥΡΟΣ.Κ - Τετ 04 Μάρ 2015, 11:46:34
Θέμα δημοσίευσης:
Στη Γλυφάδα με το AGautopart
driver7 - Τετ 04 Μάρ 2015, 13:32:08
Θέμα δημοσίευσης:
Αφήστε λίγο ρε παιδιά μαμά τα αμάξια να τα μάθετε, να τα συνηθίσετε, να δείτε τι δε σας κάνει σε αυτά και χρήζει βελτίωσης, να διαβάσετε και 5 πράγματα και να προλάβουν οι εταιρείες να βγάλουν βελτιωτικά προϊόντα και θα έχετε χρόνο να τα βελτιώσετε....

Μην πάτε και βάζετε αμφιβόλου ποιότητας και αποτελεσματικότητας προϊόντα...
Μπορεί ένα καλό προϊόν να μη σας κάνει εσάς...δεν σημαίνει επειδή γράφει ΚΝ, forge, gfb, eibach κλπ πως είναι ταιριαστό με τα γούστα σας και τις απαιτήσεις σας...μη βάζουμε πράγματα απλά για να τα βάλουμε και να λέμε πως τα έχουμε...
lefteraki - Τετ 04 Μάρ 2015, 17:27:05
Θέμα δημοσίευσης:
stevedek έγραψε:
+- 1.700€ μαζί με τα μεταφορικά


η εξατμιση ειναι φουλ συστημα cat back? και ποσο αν επιτρεπετε ρε φιλε?
αν θες γραψε εδω η στειλε μου ενα π.μ ευχαριστω!
stevedek - Πεμ 05 Μάρ 2015, 19:36:21
Θέμα δημοσίευσης:
Cool

πήρα και αυτό ...

Linear Logic ScanGauge II ODB data monitor από telematica.gr

(το είχα και σε προηγούμενο αυτοκίνητο) ...

βασικά θέλω να βλέπω τις ενδείξεις για πίεση, volt, θερμοκρασία και αβανς

επίσης διαβάζει κωδικούς PID και κάνει reset (λέμε αν χρειαστεί ...)[/img]
puglover - Πεμ 05 Μάρ 2015, 22:36:57
Θέμα δημοσίευσης:
Δευτερη εφηβεια περνας Smile
alexandros 207 Rallye - Παρ 06 Μάρ 2015, 19:44:41
Θέμα δημοσίευσης:
η διαμετρος της μανησιας εξατμισης του 208 gti ποσο ειναι ?
Andreasf1 - Παρ 06 Μάρ 2015, 21:15:05
Θέμα δημοσίευσης:
alexandros 207 Rallye έγραψε:
η διαμετρος της μανησιας εξατμισης του 208 gti ποσο ειναι ?

Το service box παντως την μουφα σύνδεσης της μεσαίας σωλήνας με το τελικό την δίνει 50 διάμετρο. Αν είναι όντως τόσο... τραγικό!!!

Ας την μετρήσει κάποιος κάτοχος 208 gti.
alexandros 207 Rallye - Παρ 06 Μάρ 2015, 21:29:21
Θέμα δημοσίευσης:
κατι τετοιο πηρε το ματι μου κι εμενα
https://www.youtube.com/watch?v=MVbXsm3AtL8
στα σχολια απο κατω λεει ειναι 2 ιντσες, αρα 50,8mm
τοσο μικρη ειναι? Shocked


επισης πρεπει να εχει την ιδια ακριβως διαδρομη με του 207
μαλλον ειναι ολόιδιες
δλδ παιρνεις μια απο 207 και την βαζεις στο 208 Shocked
Andreasf1 - Σαβ 07 Μάρ 2015, 01:50:04
Θέμα δημοσίευσης:
Μάλλον ισχύει οτι έχει 50αρα. 200 άλογα αμάξι με 50αρα.. Για ποιό λόγο; Και το 207rc είχε 55 με 25 λιγότερα άλογα.

Βάση σερβις μποξ επίσης δείχνουν να μοιάζουν σαν διαδρομή τώρα αν όντως μπαίνει είναι αλλη ιστορία..
stevedek - Πεμ 12 Μάρ 2015, 20:33:24
Θέμα δημοσίευσης:
σήμερα λοιπόν στο συνεργείο τοποθετήσαμε εκτός των άλλων και την εξάτμιση της Scorpion, το short shift της M-Tech και το φίλτρο της K&N

ούτε check engine (που έχω ακούσει και διαβάσει), ούτε τίποτε

η εξάτμιση απλά εκπληκτική, cat-back σύστημα ...

έτοιμη στις εργοστασιακές βάσεις, λιγότερο από 30 λεπτά εγκατάσταση, περισσότερο μας πήρε να βγάλουμε την εργοστασιακή!

φοβερός ήχος, όχι κουραστικός, όσο sport χρειάζεται ...

το φίλτρο K&N σε 5 λεπτά ήταν στη θέση του, 3 βίδες και να βγει η εισαγωγή από το πάνω τμήμα του κουτιού, και ήταν έτοιμο ...

το short shift της M-Tech πραγματικά αλλάζει το κιβώτιο του 208 GTi, σε τέτοιο βαθμό που να θυμίζει καλό made in Japan (Subaru)

πολύ μικρότερες διαδρομές, μηχανική αίσθηση, μπράβο στον M-tech

και μερικές photo ...

http://1drv.ms/1GJFomq

http://1drv.ms/18fql5c

http://1drv.ms/18fqjKI

http://1drv.ms/18fqt4G

http://1drv.ms/18fqA0n
lefteraki - Πεμ 12 Μάρ 2015, 20:39:59
Θέμα δημοσίευσης:
αψογο!! καλοριζικος! αν μπορεις ανεβασε κανα βιντεο να ακουσω θορυβο ρε φιλε αν μπορεις..
stevedek - Πεμ 12 Μάρ 2015, 21:11:28
Θέμα δημοσίευσης:
θα ανεβάσω Σάββατο στο youtube, θα στείλω link ...
alfasud - Πεμ 12 Μάρ 2015, 22:14:54
Θέμα δημοσίευσης:
Cheers Thumb Left Thumbs Up
Έτσι και βάλεις τίποτα πολυάκτινες ΛΕΥΚΕΣ ζάντες, πας καρφωτός για το ομορφότερο αυτοκίνητο του κλαμπ!
taskom - Πεμ 12 Μάρ 2015, 22:19:02
Θέμα δημοσίευσης:
Ομορφο!!!

Παιδια θα βαλω κουτι για δωρεες...
Να κανω και εγω καμια αλλαγη ο φτωχος!!!!!!!
stevedek - Πεμ 12 Μάρ 2015, 22:38:13
Θέμα δημοσίευσης:
alfasud έγραψε:
Cheers Thumb Left Thumbs Up
Έτσι και βάλεις τίποτα πολυάκτινες ΛΕΥΚΕΣ ζάντες, πας καρφωτός για το ομορφότερο αυτοκίνητο του κλαμπ!


μου αρέσουν πολύ οι εργοστασιακές ... ίσως από όλα τα αυτοκίνητα που έχω αλλάξει οι πιο όμορφες

για αυτό έβαλα παραγγελια ειδικά μπουλονια ώστε να μπούνε οι αποστάτες της H&R ...

αν και είδα στον Ζανια σήμερα κάτι BRAID λευκές Cool
salex - Παρ 13 Μάρ 2015, 00:57:10
Θέμα δημοσίευσης:
Αποστάτες στις εργοστασιακές ζάντες;

Αδερφέ θα κατέβει ο Armand Peugeot από τον παράδεισο να σε σφαλιαρίσει! Δε λέω, καλό το tuning αλλά με τους αποστάτες αλλού θα πατάς και αλλού θα βρίσκεσαι.
stevedek - Παρ 13 Μάρ 2015, 06:37:00
Θέμα δημοσίευσης:
Αν δεν σεταριστουν σωστά, έχω δυο επιλογές:

- τους βγάζω και επιστρέφω στα εργοστασιακά μπουλονια χωρίς αποστάτες

- αλλάζω ζάντες με Team Dynamics + αποστάτες

έψαξα και στην Peugeot Sport για αντιστρεπτικη εμπρός, η μόνη που κάνει είναι του 208 CUP , αλλά ουσιαστικά είναι η ίδια που φοράει το αυτοκινητο τώρα στα 21mm

Ερώτηση αφού εδώ όλοι ξέρετε:

Η Peugeot Sport πως αυξησε το εμπρός μεταξόνιο 22mm και το πίσω 16mm στο 208 GTi 30th Anniversary Edition;

Μη μου πείτε με τις 18αρες ζάντες που το έβαλε γιατί το offset στο απλό GTi είναι 20, μετά πάμε στο 10, αρκετά σπάνιο ... Αρα είτε άκρα αλλαξε, είτε αποστάτες έβαλε (λέω εγώ)
puglover - Παρ 13 Μάρ 2015, 15:30:27
Θέμα δημοσίευσης:
taskom έγραψε:
Ομορφο!!!

Παιδια θα βαλω κουτι για δωρεες...
Να κανω και εγω καμια αλλαγη ο φτωχος!!!!!!!


Δεν υπαρχει κανενας λογος φιλε μου να το κανεις τσιρκο κι εσυ. Το αμαξι ειναι μια χαρα οπως βγαινει απο το εργοστασιο, με αυτη την αναρτηση, με αυτο το σασμαν και με αυτη τη βαση κινητηρα Cool .
Mono AEK - Παρ 13 Μάρ 2015, 16:51:30
Θέμα δημοσίευσης:
μαλιστα

τσιρκο το να αλλαξεις μια αντικειμενικα πολυ μικρη εξατμιση
να κοντυνεις τις σχεσεις
και ενα ελευθερο φιλτρο στο μαμα κουτι

το ακουσαμε κι αυτο....

φιλε μου καλα χιλιομετρα να χεις και απροβληματιστα παντα!!!
Andreasf1 - Παρ 13 Μάρ 2015, 20:16:15
Θέμα δημοσίευσης:
stevedek έγραψε:


Ερώτηση αφού εδώ όλοι ξέρετε:

Η Peugeot Sport πως αυξησε το εμπρός μεταξόνιο 22mm και το πίσω 16mm στο 208 GTi 30th Anniversary Edition;

Μη μου πείτε με τις 18αρες ζάντες που το έβαλε γιατί το offset στο απλό GTi είναι 20, μετά πάμε στο 10, αρκετά σπάνιο ... Αρα είτε άκρα αλλαξε, είτε αποστάτες έβαλε (λέω εγώ)


Απ οτι βλέπω εχει παίξει με αποστάτη στον πίσω άξονα πριν το ακραξονιο και μπρος με αλλά ψαλίδια.
Όχι αποστάτες πανω στις ζάντες προφανώς!
stevedek - Παρ 13 Μάρ 2015, 20:43:21
Θέμα δημοσίευσης:
πάντως με 4.000 λίρες (στην Αγγλία) παραπάνω δεν βγαίνει το ακόλουθο μαζί με τα ψαλίδια:

φινιρίσματα γύρω γύρω στο αμάξωμα
Φινιρίσματα εντός στο σαλόνι
ζάντες 18αρες
αλλά λάστιχα
δίσκοι εμπρός μεγαλύτεροι
4πιστονες εμπρός
Ελατήρια
Αμορτισέρ
Αντιστρεπτική
Torsen LSD
Εξατμιση cat-back
Φριδακια προφυλακτήρα εμπρός
Καθίσματα
Remap (πες αυτό είναι τσάμπα!)
MEMsound - Σαβ 14 Μάρ 2015, 00:10:03
Θέμα δημοσίευσης:
τι ακριβως δεν σου βγαινει στον λογαριασμο???

ΒΑΣΙΚΟ... οι εταιριες δεν ειναι κοινοφελείς οργανισμοί.
πουλανε για να κερδισουν...αρα πάντα να βαζεις και τα ποσοστο κερδους στον λογαριασμο

ΕΠΙΣΗΣ βασικο... για να γινει το "απλο 208 γτι" -> "208 γτι ανιβερσαρι" δαπανηθηκε καμποση φαια ουσια..πληρωθηκαν καμποσοι ανθρωποι...εγιναν καμποσες δοκιμες...αναλβθηκαν καμποσα ανταλλακτικα / δοκιμια κλπ κλπ ---> αυτο ειναι το λεγομενο κοστος εξελιξης το οποιο προφανως και το πληρωνει ο τελικος αγοραστης .

φυσιολογικο και αυτο για τι πληρωνεις αυτο το κατι παραπανω για να παρεις κατι ετοιμο βελτιωμενο χωρις να ασχολησε εσυ με αυτο το πραγμα.

φυσικα υπαρχει και η οδος της ατομικης βελτιωσης...απλα (και το λεω εκ πειρας μιας και εχω ασχοληθει καμποσο και γω)...θυμηστε που εχουμε εμεις διαθεσιμο αμορτισερομετρα της προκοπης...πιστες δοκιμων...συστηματα ακριβους2 χρονομετρησης και εξετασης δυναμικης και παθητικης συμπεριτου αυτοκινητου κοντα στο οριο κλπ κλπ...
αν δεν κανω λαθος πουθενα...
κατι λιμανακια εχουμε...κατι γυρω βουνα...κατι χωραφια στα Μεγαρα και σενσορα στο κωλομερια μας να νοιωθουμε αν κατι στριβει καλα η οχι...και ετσι μας βγαινει η "βελτιωση" φθηνοτερα...

niiiiice.... Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
salex - Σαβ 14 Μάρ 2015, 01:20:26
Θέμα δημοσίευσης:
Αν αρχίσεις να κοιτάζεις αν σου βγαίνει ο λογαριασμός για το Anniversary edition, ψάξου λίγο καλύτερα.

208 GTI σε σχέση με GT. Εκεί κι αν υπάρχει διαφορά τιμής. Για κάτι ελατήρια, ψευτοκαθίσματα και ένα παρόμοιο μοτέρ πληρώνεις ένα κάρο λεφτά περισσότερο.
Έτσι είναι αυτά. Μας αρέσουν -> τα πληρώνουμε.

Αν όχι, δεν πειράζει. Πάρε το μικρό και κάνε το τούμπανο! Αλλά μη περιμένεις ότι ένας κατασκευαστής αυτοκινήτων κάνει το ίδιο. Δεν τον συμφέρει να κάνει ότι κάνουμε εμείς.
stevedek - Σαβ 14 Μάρ 2015, 07:41:42
Θέμα δημοσίευσης:
δεν καταλάβατε προφανώς και βιαστήκατε ...

εννοώ ότι ΚΑΙ ΛΙΓΑ μου φαίνονται τα +4.000 για όλες αυτές οι αλλαγές ... και δεν μπορώ να καταλάβω πως μέσα σε αυτά τα χρήματα χώρεσαν ΚΑΙ τα εμπρός άκρα ...

επιπλέον αν κάνει κάποιος τον κόπο να δει στο site της Peugeot Sport τα μηχανικά μέρη του 208 RACING CUP θα καταλάβει περισσότερα ...

thanks
MEMsound - Σαβ 14 Μάρ 2015, 11:14:59
Θέμα δημοσίευσης:
Embarassed Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up
giannis27 - Κυρ 15 Μάρ 2015, 14:46:39
Θέμα δημοσίευσης:
τελικά Σταύρο μέτρησες την μανίσια εξάτμιση ? τι διάμετρο έχει ?
lefteraki - Κυρ 15 Μάρ 2015, 15:25:54
Θέμα δημοσίευσης:
giannis27 έγραψε:
τελικά Σταύρο μέτρησες την μανίσια εξάτμιση ? τι διάμετρο έχει ?


επεισεις αν γινετε να μαθουμε αν εναι ιδια με του 207 απο κατω... στο περιπου
stevedek - Κυρ 15 Μάρ 2015, 18:32:09
Θέμα δημοσίευσης:
σύμφωνα με τον μηχανικό είναι 55φ μέχρι το πρώτο καζανάκι και 50φ μετά ...

η Scorpion είναι 63.5φ ολοκληρη
alexandros 207 Rallye - Κυρ 15 Μάρ 2015, 20:22:54
Θέμα δημοσίευσης:
stevedek έγραψε:
σύμφωνα με τον μηχανικό είναι 55φ μέχρι το πρώτο καζανάκι και 50φ μετά ...

η Scorpion είναι 63.5φ ολοκληρη

το ιδιο εμαθα κι εγω
55mm απο σπιραλ μεχρι μεσαιο και 50mm απο μεσαιο μεχρι τελος
οι μπουκες ειναι 55
ΣΠΥΡΟΣ.Κ - Κυρ 15 Μάρ 2015, 23:58:10
Θέμα δημοσίευσης:
stevedek έγραψε:
σήμερα λοιπόν στο συνεργείο τοποθετήσαμε εκτός των άλλων και την εξάτμιση της Scorpion, το short shift της M-Tech και το φίλτρο της K&N

ούτε check engine (που έχω ακούσει και διαβάσει), ούτε τίποτε

η εξάτμιση απλά εκπληκτική, cat-back σύστημα ...

έτοιμη στις εργοστασιακές βάσεις, λιγότερο από 30 λεπτά εγκατάσταση, περισσότερο μας πήρε να βγάλουμε την εργοστασιακή!

φοβερός ήχος, όχι κουραστικός, όσο sport χρειάζεται ...

το φίλτρο K&N σε 5 λεπτά ήταν στη θέση του, 3 βίδες και να βγει η εισαγωγή από το πάνω τμήμα του κουτιού, και ήταν έτοιμο ...
το short shift της M-Tech πραγματικά αλλάζει το κιβώτιο του 208 GTi, σε τέτοιο βαθμό που να θυμίζει καλό made in Japan (Subaru)

πολύ μικρότερες διαδρομές, μηχανική αίσθηση, μπράβο στον M-tech

και μερικές photo ...

http://1drv.ms/1GJFomq

http://1drv.ms/18fql5c

http://1drv.ms/18fqjKI

http://1drv.ms/18fqt4G

http://1drv.ms/18fqA0n
Αν επιτρέπεται σε συνεργείο έξω τα έβαλες η στην αντιπροσωπεία;
stevedek - Τρι 17 Μάρ 2015, 21:29:12
Θέμα δημοσίευσης:
σε συνεργείο εκτός ...
stevedek - Τρι 31 Μάρ 2015, 05:17:38
Θέμα δημοσίευσης:
εχθές έβαλα παραγγελία το intercooler της Airtec μαζί τις σωληνώσεις για τουρμπίνα και φίλτρο αέρα ...

http://www.nd-tuning.co.uk/261-peugeot-208-gti

το αναμένω εντός της επόμενης εβδομάδος ... Cool
puglover - Τρι 31 Μάρ 2015, 09:10:14
Θέμα δημοσίευσης:
χωσε χρημα κυριε Σταυρο Very happy Λεφτα υπαρχουν.. Cool
Mono AEK - Τρι 31 Μάρ 2015, 11:57:51
Θέμα δημοσίευσης:
μολις αποφασισεις να αλλαξεις και τουρμπινα εχε με στα υποψιν σου για αυτη που εχεις τωρα!
android - Τρι 31 Μάρ 2015, 12:23:19
Θέμα δημοσίευσης:
puglover έγραψε:
χωσε χρημα κυριε Σταυρο Very happy Λεφτα υπαρχουν.. Cool


http://prntscr.com/6nmrth
taskom - Δευ 11 Μάϊ 2015, 18:26:16
Θέμα δημοσίευσης:
Σημερα καταφερα να βαλω και Φιμε..
Μετα απο σκεψη καταληξα σε 3Μ 35%

http://prntscr.com/741i9r

http://prntscr.com/741kej
ΣΠΥΡΟΣ.Κ - Δευ 11 Μάϊ 2015, 20:05:29
Θέμα δημοσίευσης:
taskom έγραψε:
Σημερα καταφερα να βαλω και Φιμε..
Μετα απο σκεψη καταληξα σε 3Μ 35%

http://prntscr.com/741i9r

http://prntscr.com/741kej
Μπράβο πολύ καλό!!!
MEMsound - Πεμ 14 Μάϊ 2015, 01:01:58
Θέμα δημοσίευσης:
taskom έγραψε:
Σημερα καταφερα να βαλω και Φιμε..
Μετα απο σκεψη καταληξα σε 3Μ 35% j


Thumbs Up Thumbs Up
alexandros 207 Rallye - Πεμ 14 Μάϊ 2015, 01:22:49
Θέμα δημοσίευσης:
πολυ σχετικα τα φιμε με την Εισαγωγή - Εξαγωγή που ειναι η ενότητα
Kostaswannabe - Πεμ 14 Μάϊ 2015, 08:37:58
Θέμα δημοσίευσης:
Το θεμα είναι άκυρο σχετικά με την ενότητα. Τα φιμε είναι σωστά με το θέμα αφού έχει γίνει κατι γενικό για 208 και όχι τόσο συγκεκριμένο σε 208 εισαγωγή Cool
alexandros 207 Rallye - Πεμ 14 Μάϊ 2015, 08:49:02
Θέμα δημοσίευσης:
κυριως για εισαγωγη και εξαγωγη στο 208gti μιλαμε ολοι μεχρι τωρα Wink
κι αν ξεφευγει λιγο το θεμα σε καποια ποστ, ειναι σε παρεμφερεις τομεις
τα φιμε ειναι εντελως ακυρο για εδω
κι ο stevedek, που εβαλε φιμε, καπου αλλου ανεβασε τις φωτο, οχι εδω Wink
taskom - Πεμ 14 Μάϊ 2015, 09:41:04
Θέμα δημοσίευσης:
Καλημέρα το θεμα είναι για το 208 GTI..
διαβαστε λιγο από την αρχη μιλαει γενικα για το αμαξι και όχι για ένα μονο θεμα!!!!!!!!!

Αν είναι λαθος παρακαλω να γινει διαγραφη από τους Admin-Mod.

Ευχαριστω.
stevedek - Κυρ 30 Αύγ 2015, 08:35:07
Θέμα δημοσίευσης:
μετά από 10,000km ξαφνικά σε ταξίδι διακοπών έγινε το εξής:

ενώ είχα 3η και 3,500-4,000rpm με φουλ γκάζι στιγμιαία έκοψε ο κινητήρας, άναψε ένδειξη check engine και απλά δουλευε ως ατμοσφαιρικό χωρίς πίεση

φτάνοντας στο προορισμο έκανα έναν έλεγχο με το ScanGauge (ωραίο εργαλείο τελικά) και η ένδειξη λάθους ήταν P0238

αμέσως Google και κατάλαβα ότι ο MAP έδωσε λάθος ένδειξη

Αμέσως reset με το ScanGauge όλα καλά για μια εβδομάδα, μέχρι και γρήγορη βόλτα στα γύρω βουνά πήγαμε

Στην επιστροφή ξανά το ίδιο αλλά αυτή τη φορά P0237 ...

Βέβαια αυτή τη φορά ο κινητήρας δεν μπορούσε να ανεβάσει στροφές και τελικά μετά από μερικά περίεργα στο ρελαντί έσβησε

Βγάζω εκτός το box της TDITuning μήπως και ήταν αυτό, reset, φτάνω Αθήνα

Το βάζω ξανά, δοκιμή, όλα καλά για μια εβδομάδα...

Στο τέλος της εβδομάδα σε μια βόλτα ... τσουπ ... ξανά P0237 ...

Επικοινωνώ με TDITuning, προς τιμή τους απαντούν σε 10 λεπτά, τους στέλνω κωδικούς, πότε έγινε, κτλ ...

Μου πρότειναν να κοιτάξω σωληνώσεις, ακροδέκτες MAF MAP ...

Την επόμενη πράγματι λύνω όλη την εισαγωγή με ένα φιλο, βγάζουμε MAF MAP, τους καθαρίζουμε με αέρα και ειδικο σπρέι, ξανά πάνω, δέσιμο εισαγωγής (να τονίσω ότι είναι μεγαλη αγγαρεία)

Δοκιμές μια χαρά, εδώ και 1 εβδομάδα όλα καλά ...

Για να δούμε ...

Εκτιμώ ότι το λαδακι του KN που το έχω επάνω από τα 500km έκανε τη δουλειά ...
salex - Κυρ 30 Αύγ 2015, 10:34:47
Θέμα δημοσίευσης:
Σταύρο μακρυά από λάδια σε οποιο αυτοκίνητο έχει airflow. Γιατί τα λάδια περνάνε από το φίλτρο και καταλήγουν στον αισθητήρα, με αποτέλεσμα να διαβάζει ό,τι ναναι μετά.

Στεγνά φίλτρα στο 208, μέσα στο φιλτροκούτι μόνο! Και φιλτροχοάνες, υπο συζήτηση γιατί εκείνες συνήθως ανάβουν λαμπάκι κατευθείαν.
stevedek - Κυρ 30 Αύγ 2015, 12:40:39
Θέμα δημοσίευσης:
Πολύ σωστά! Με την πρώτη ευκαιρία θα αναζητήσω JR η BMC ...
Giannis307 - Κυρ 30 Αύγ 2015, 18:18:38
Θέμα δημοσίευσης:
Η ακομα πιο καλα το μαμα
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr