puglover έγραψε: |
Γιατι με αυτα νομιζεις οτι δεν διακυβευεται η εγγυηση? Αν δεν εχεις σκοπο να βαλεις προγραμμα μην ασχοληθεις ουτε με περιφερειακα.Κρατα τα λεφτα για βενζινες |
stevedek έγραψε: |
καλησπέρα,
εγώ για το 208 GTi που αναμένω έβαλα σε παραγγελία τα ακόλουθα: K&N air filter 33-2936 (ebay) Milltek non-resonated 2.5'' cat-back (demon-tweeks.com) GFB DV+ T9352 (mrt_performance) μετά από αρκετή μελέτη στα διάφορα forum, blogs, κτλ ... ελπίζω να είναι καλές οι επιλογές ... |
Giannis307 έγραψε: |
είδη και με την gfb σίγουρα δεν θα καταλάβει κανείς ότι δεν πείραξες τιποτα. ...καλύτερα να πέρναγες ΜΟΝΌ πρόγραμμα και τίποτα από αυτά που ανέφερες μιας και δουλειά θα έκανες άμεσα και δεν θα φαινόταν τίποτα. .. |
lefteraki έγραψε: | ||
εχω ειδη το φιλτρο μεσα στο κουτι.. παω για σκαστρα forge συντομα και εχω ειδη στα χερια μου ελατηρεια 2.5ποντα eibach... για της εξατμιση συμφωνω αλλα ρε μαν ειναι πανακριβη..κανεις τη δουλεια σου ελλαδα με πολυ καλο ολοκληρομενο συστημα με τα μισα λεφτα περιπου... τσεκαρες λιγακι και το κουλερ της airtec..?τοχω στα σχεδια συντομα.. με τα περιφεριακα θα παρει ταμαξι αρκετα πιο πανω απο τα 8 αλογα που λεει ενα παλικαρι.... εδω αλλα μοντελα με πιο εξυπνους και πιο πολυπλοκους εγκεφαλους και δουλευουν τα περιφεριακα ευκολα.. |
lefteraki έγραψε: | ||
εχω ειδη το φιλτρο μεσα στο κουτι.. παω για σκαστρα forge συντομα και εχω ειδη στα χερια μου ελατηρεια 2.5ποντα eibach... για της εξατμιση συμφωνω αλλα ρε μαν ειναι πανακριβη..κανεις τη δουλεια σου ελλαδα με πολυ καλο ολοκληρομενο συστημα με τα μισα λεφτα περιπου... τσεκαρες λιγακι και το κουλερ της airtec..?τοχω στα σχεδια συντομα.. με τα περιφεριακα θα παρει ταμαξι αρκετα πιο πανω απο τα 8 αλογα που λεει ενα παλικαρι.... εδω αλλα μοντελα με πιο εξυπνους και πιο πολυπλοκους εγκεφαλους και δουλευουν τα περιφεριακα ευκολα.. |
PeugeotakiasGT έγραψε: |
Όσο για το τι καταλαβαίνει το THP.. υπάρχουν περιπτώσεις που μόνο με Kn φίλτρο βγαζεί σφάλμα για περισσότερη ροή αέρα. |
ΣΠΥΡΟΣ.Κ έγραψε: |
Καλησπέρα έχουν βγάλει σκαστρα forget για 208 gti και ελλατηρια eibach. |
PeugeotakiasGT έγραψε: |
THP 200 του 208 |
Gotcha έγραψε: | ||||
Το "παλικαρι" που αναφερεις, εχει βελτιωσει εκατονταδες λιονταρακια και μαλλον αυτο που λεει ειναι σωστο. τα μοτερ αυτα εχουν στοχο ροπης |
Andreasf1 έγραψε: |
Δεν μπορώ να καταλάβω πως απο την στιγμή που δεν έχουμε οδηγήσει ενα αμάξι και δεν γνωρίζουμε στην τελική αν μας ικανοποιεί ή όχι το γκάζι του, το σασμαν του, η ανάρτηση του κτλ, πως προχωράμε σε βήματα "βελτίωσης" και μάλιστα στην συγκεκριμένη περίπτωση μη τόσο αποδοτικά στη σχέση τιμής - βελτίωσης.
Δείτε τι σας αρέσει και τι όχι στο κατ εμέ τερατακι 208 gti και μετά βλέπετε και κάνετε σε θέμα βελτιώσεων. Τα περιφεριακά για να δείξουν τις ικανότητες τους ως γνωστόν θέλουν και την ανάλογη παραμετροποίηση στ ecu. |
alexandros 207 Rallye έγραψε: | ||
πολυ χλωμο το κοβω που το διαβασες? τα 150αρια και 175αρια δεν ειχαν τετοιο θεμα οτι και να τους εκανες |
ΣΠΥΡΟΣ.Κ έγραψε: | ||||
|
lefteraki έγραψε: | ||||||
εσυ δηλαδη τοκανες στο δικο σου 208 και δε σου βγηκε ε...? δε τοθηξα το παιδι αρχηγε.. και εγω κατι ψιλοξερω μωρε δε βοσκω προβατινες.... ειχα και πριν αυτοκινητο δεν ειναι το πρωτο μου... ασε να πουμε τη γνωμημας εμεις πουχουμε 208.... μα δεν ειναι ιδιο με το 207 αλαζει...ισως λιγακι αλλα αλαζει σε πολλα.. |
stevedek έγραψε: |
καλησπέρα,
εγώ για το 208 GTi που αναμένω έβαλα σε παραγγελία τα ακόλουθα: K&N air filter 33-2936 (ebay) Milltek non-resonated 2.5'' cat-back (demon-tweeks.com) GFB DV+ T9352 (mrt_performance) μετά από αρκετή μελέτη στα διάφορα forum, blogs, κτλ ... ελπίζω να είναι καλές οι επιλογές ... |
Gotcha έγραψε: | ||||||||
lol ok. Αν σε ψηνει να δωσεις μερικα χιλιαρικα + να χασεις την εγγυηση σου, για να παρεις 5 αλογα (γτ αυτα τα μοτερ δουλευουν με στοχο ροπης, για ψαξτο λιγο) δωστα! δικα μου ειναι στην τελικη? Το θεμα ειναι πως οταν ο στελιος (σαλεξ) που ξερει 5 (χιλιαδες) πραγματα παραπανω σου λεει κατι τετοιο, καλο θα ηταν να τον ακους. Το οτι ειχες και πριν αμαξια, δεν μου λες κατι καινουργιο πραγματικα. Ολοι εδω μεσα ειχαν και πιο πριν αμαξι |
puglover έγραψε: |
steve με μακροχρονια μισθωση τα παιρνεις τα αυτοκινητα, δουλευεις καπου και στα παραχωρουν ή απλα τα αγοραζεις? |
PeugeotakiasGT έγραψε: |
Νομίζω πως βγαίνουμε off topic. Ο καθένας είναι ελεύθερός να κάνει ότι θέλει.. οι απόψεις όλων σεβαστές..δεν χρειάζεται τώρα βαβούρα... |
puglover έγραψε: |
Μη συγκρινετε τον THP με τα μοτορια της VAG λεμεεεεε.. |
PeugeotakiasGT έγραψε: | ||||
http://www.208ownersclub.co.uk/forum/engine-fault-repair-needed_topic1600.html |
lefteraki έγραψε: | ||
εχω ειδη το φιλτρο μεσα στο κουτι.. παω για σκαστρα forge συντομα και εχω ειδη στα χερια μου ελατηρεια 2.5ποντα eibach... για της εξατμιση συμφωνω αλλα ρε μαν ειναι πανακριβη..κανεις τη δουλεια σου ελλαδα με πολυ καλο ολοκληρομενο συστημα με τα μισα λεφτα περιπου... τσεκαρες λιγακι και το κουλερ της airtec..?τοχω στα σχεδια συντομα.. με τα περιφεριακα θα παρει ταμαξι αρκετα πιο πανω απο τα 8 αλογα που λεει ενα παλικαρι.... εδω αλλα μοντελα με πιο εξυπνους και πιο πολυπλοκους εγκεφαλους και δουλευουν τα περιφεριακα ευκολα.. |
salex έγραψε: |
Προς το παρόν βάλτε ό,τι θέλετε στο 208 ΓΤΙ εκτός από κιτ εισαγωγής γιατί όταν φεύγει το εργοστασιακό φιλτροκούτι ο αισθητήρας μάζας αέρα έχει σοβαρές ενστάσεις με όλη την υπόθεση.
Τα φίλτρα μέσα στο κουτί δεν πειράζουν κανένα, αλλά όλες οι φιλτροχοάνες προς το παρόν είναι από ύποπτες εως ακατάλληλες. Ειδικά το κιτ εισαγωγής της Φορτζ ανάβει μέσα σε μερικά χιλιόμετρα σφάλμα για τον αισθητήρα μάζας αέρα και το αυτοκίνητο κάνει τα δικά του. Μη με ρωτήσετε πως και γιατί, είδα, το πάλεψα, δεν ίσιωσε, το ξήλωσα και ησύχασα από λαμπάκια και σαχλαμάρες. Τα εξατμισιακά είναι σαφώς ευκολότερα. |
ΣΠΥΡΟΣ.Κ έγραψε: | ||||
|
stevedek έγραψε: |
ήρθαν τα πράγματα ...
Η εξατμιση απλά εντυπωσιακή σε ποιότητα κατασκευή, τελικά κατεληξα στην Scorpion ... made in UK http://1drv.ms/1EdvY1H http://1drv.ms/1EdwexM http://1drv.ms/1Edwmxk http://1drv.ms/1EdwvAR http://1drv.ms/1EdwBbE http://1drv.ms/1EdwGfn http://1drv.ms/1EdwLQ5 ... το μόνο που μένει η η GFB DV+ ... και το αυτοκινητο που μάλλον πάει για Δευτέρα 9/3 |
ΣΠΥΡΟΣ.Κ έγραψε: | ||
|
ΣΠΥΡΟΣ.Κ έγραψε: | ||
|
stevedek έγραψε: |
ήρθαν τα πράγματα ...
Η εξατμιση απλά εντυπωσιακή σε ποιότητα κατασκευή, τελικά κατεληξα στην Scorpion ... made in UK http://1drv.ms/1EdvY1H http://1drv.ms/1EdwexM http://1drv.ms/1Edwmxk http://1drv.ms/1EdwvAR http://1drv.ms/1EdwBbE http://1drv.ms/1EdwGfn http://1drv.ms/1EdwLQ5 ... το μόνο που μένει η η GFB DV+ ... και το αυτοκινητο που μάλλον πάει για Δευτέρα 9/3 |
ΣΠΥΡΟΣ.Κ έγραψε: |
Για σκαστρα που έριξα μια ματιά είναι η GFB με την μιση τιμή απο την forge και μου είπαν ότι είναι ίδιες.Και στην συνέχεια για φίλτρο ελευθέρας το pipercross η το kn.Οι ειδικοί τι λετε |
puglover έγραψε: |
Αληθεια τωρα, ρωτησες καποιον και σου ειπε οτι ειναι ιδιες ή το εβγαλες απο το μυαλο σου? Φιλικα στο λεω αν θελεις να με ακουσεις, επειδη σε εχω κοψει για ασχετο εντελως, μη σου φανε τσαμπα τα λεφτα τα μαστορια. Ειναι κριμα. Τις προαλλες εγραψες οτι θα βαλεις αναρτηση bilstein b14 με ελατηρια eibach, πραγμα ακυρο εντελως μιας και η b14 ειναι πληρης αναρτηση με αμορτισερ και ελατηρια. |
ΣΠΥΡΟΣ.Κ έγραψε: | ||
|
stevedek έγραψε: |
+- 1.700€ μαζί με τα μεταφορικά |
alexandros 207 Rallye έγραψε: |
η διαμετρος της μανησιας εξατμισης του 208 gti ποσο ειναι ? |
alfasud έγραψε: |
Έτσι και βάλεις τίποτα πολυάκτινες ΛΕΥΚΕΣ ζάντες, πας καρφωτός για το ομορφότερο αυτοκίνητο του κλαμπ! |
taskom έγραψε: |
Ομορφο!!!
Παιδια θα βαλω κουτι για δωρεες... Να κανω και εγω καμια αλλαγη ο φτωχος!!!!!!! |
stevedek έγραψε: |
Ερώτηση αφού εδώ όλοι ξέρετε: Η Peugeot Sport πως αυξησε το εμπρός μεταξόνιο 22mm και το πίσω 16mm στο 208 GTi 30th Anniversary Edition; Μη μου πείτε με τις 18αρες ζάντες που το έβαλε γιατί το offset στο απλό GTi είναι 20, μετά πάμε στο 10, αρκετά σπάνιο ... Αρα είτε άκρα αλλαξε, είτε αποστάτες έβαλε (λέω εγώ) |
giannis27 έγραψε: |
τελικά Σταύρο μέτρησες την μανίσια εξάτμιση ? τι διάμετρο έχει ? |
stevedek έγραψε: |
σύμφωνα με τον μηχανικό είναι 55φ μέχρι το πρώτο καζανάκι και 50φ μετά ...
η Scorpion είναι 63.5φ ολοκληρη |
stevedek έγραψε: |
σήμερα λοιπόν στο συνεργείο τοποθετήσαμε εκτός των άλλων και την εξάτμιση της Scorpion, το short shift της M-Tech και το φίλτρο της K&N
ούτε check engine (που έχω ακούσει και διαβάσει), ούτε τίποτε η εξάτμιση απλά εκπληκτική, cat-back σύστημα ... έτοιμη στις εργοστασιακές βάσεις, λιγότερο από 30 λεπτά εγκατάσταση, περισσότερο μας πήρε να βγάλουμε την εργοστασιακή! φοβερός ήχος, όχι κουραστικός, όσο sport χρειάζεται ... το φίλτρο K&N σε 5 λεπτά ήταν στη θέση του, 3 βίδες και να βγει η εισαγωγή από το πάνω τμήμα του κουτιού, και ήταν έτοιμο ... το short shift της M-Tech πραγματικά αλλάζει το κιβώτιο του 208 GTi, σε τέτοιο βαθμό που να θυμίζει καλό made in Japan (Subaru) πολύ μικρότερες διαδρομές, μηχανική αίσθηση, μπράβο στον M-tech και μερικές photo ... http://1drv.ms/1GJFomq http://1drv.ms/18fql5c http://1drv.ms/18fqjKI http://1drv.ms/18fqt4G http://1drv.ms/18fqA0n |
puglover έγραψε: |
χωσε χρημα κυριε Σταυρο Λεφτα υπαρχουν.. |
taskom έγραψε: |
Σημερα καταφερα να βαλω και Φιμε..
Μετα απο σκεψη καταληξα σε 3Μ 35% http://prntscr.com/741i9r http://prntscr.com/741kej |
taskom έγραψε: |
Σημερα καταφερα να βαλω και Φιμε..
Μετα απο σκεψη καταληξα σε 3Μ 35% j |