| thanos_RC έγραψε: |
| KANENAΣ δεν εχει ενα ew10j4s εδω μεσα να κανουμε μια δοκιμη??? |
| Ghost Dog έγραψε: | ||
Σε λιγες μερες θα μπορω να εχω εξω το δικο μου, αλλααα τι δοκιμη ακριβως θες?? |
| SAKIS-LEMANS έγραψε: |
| P1632 Smart alternator faults sensor/circuit malfunction
P1160 Fuel Trim Inactive Bank 2 Low |
| thanos_RC έγραψε: | ||
εισαι σιγουρος οτι αυτοι οι κωδικοι αφορουν τον ew10j4s? γιατι το p1160 μου δινει "inlet manifold" |
| bakclima έγραψε: |
| δεν είσαι θεσσαλονικη να το δοκιμάζαμε και με τα δυο rc που εχω |
| Nik_psa έγραψε: |
| Koίταξες μήπως παίρνει τηλεφόρτιση; Από χρονισμό είναι σίγουρα σωστό(μου είχε τύχει παλιότερα σε C4 με RFK κινητήρα); Πολλαπλασιαστής Μπουζί; Το δυναμό τι ρεύμα παράγει και κυρίως όταν έχει τα συμπτώματα; Το κάνει ζεστό και κρύο; Καύσιμο άλλο δοκίμασες...; |
| Nik_psa έγραψε: |
| Koίταξες μήπως παίρνει τηλεφόρτιση; Από χρονισμό είναι σίγουρα σωστό(μου είχε τύχει παλιότερα σε C4 με RFK κινητήρα); Πολλαπλασιαστής Μπουζί; Το δυναμό τι ρεύμα παράγει και κυρίως όταν έχει τα συμπτώματα; Το κάνει ζεστό και κρύο; Καύσιμο άλλο δοκίμασες...; |
| Nik_psa έγραψε: |
| Δεν έβγαζε βλάβη αλλά ψηλά ήταν ρέμα, βέβαια δεν είναι και σίγουρο ότι θα κάνει το ίδιο...τηλεφόρτιση;;; |
| groupN έγραψε: |
| αισθητηρα λ εχεις αλλαξει; |
| thanos_RC έγραψε: |
Θα το βαλω αγγελια "χαριζεται" σε λιγο..![]() |
| bakclima έγραψε: |
| μήπως έχεις βάλει πρόγραμμα; |
| Steve έγραψε: | ||
|
| Steve έγραψε: |
| Η τηλεφόρτωση δεν είναι τίποτα! Άμα έβλεπες την οθόνη του ηλεκτρολόγου που έκανε την τηλεφόρτωση και διάβαζες "Επικοινωνία με τον εγκέΨαλο σε εξέλιξη", να σε δώ τί θα έκανες |
| thanos_RC έγραψε: |
| Εχουμε major update.
Σημερα εκανα τηλεφορτωση (κλαιω με τη λεξη Σε εξουσιοδοτημενο, και τα προβληματα της πεταλουδας και της αποκρισης ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ! Το γκαζι εγινε Ντιζατο Αν και ειχε κινηση στην επιστροφη, φανηκε να πηγαινει αρκετα καλυτερα σε ολο το φασμα.. Μενει μονο βολτα δοκιμης να δω αν ξαναπεταξει τα σφαλματα.. Ξερει κανεις τις μοιρες που δουλευει ο μεταβλητος ? σε ανοιγμα δευτερας πχ, Ξεκιναει απο 13 μοιρες, ανεβαινει μεχρι τις 5000 στις 41 και μετα μεχρι τον κοφτη πεφτει μεχρι τις 29. Ρελαντι 12-14 παιζει. Ειναι φυσιολογικες τιμες? |
| bakclima έγραψε: |
| Υπάρχει και απροβληματιστος εγκέφαλος που κάθε, δες και αν δεν βγάλει άκρη λες η εμένα ή τον steve |
| thanos_RC έγραψε: |
| χωρις immo? |
| thanos_RC έγραψε: |
| Εχουμε major update.
Σημερα εκανα τηλεφορτωση (κλαιω με τη λεξη Σε εξουσιοδοτημενο, και τα προβληματα της πεταλουδας και της αποκρισης ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ! Το γκαζι εγινε Ντιζατο Αν και ειχε κινηση στην επιστροφη, φανηκε να πηγαινει αρκετα καλυτερα σε ολο το φασμα.. |
| nido έγραψε: | ||
Πώς εξηγείται αυτό?.... Τι άλλαξε στο firmware? |
| nido έγραψε: |
| Oύτε και στο δικό μου έχω κάνει ποτέ.
Ίσως αξίζει να το πάω να δούμε τι version φοράει. Δεν φαντάζομαι να ξέρεις πότε βγήκε η έκδοση που περάσατε στο δικό σου? (καλά, όποτε και να βγήκε η τελευταία θα είναι |
| manosm3 έγραψε: |
| δωσε το μπουρδ3λο επιτελους και παρε ενα 36αρι να δεις χαρα στα σκελια σου |
| manosm3 έγραψε: |
| δωσε το μπουρδ3λο επιτελους και παρε ενα 36αρι να δεις χαρα στα σκελια σου |
| thanos_RC έγραψε: |
| TO ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΛΥΘΗΚΕ Λεπτομερειες αυριο.. Ηταν γ@μημενο χερακι που ειχε μπει πανω στο μοτερ παντως...δεν εφταιγε το αυτοκινητο. |
| Steve έγραψε: |
| Εσύ πώς έχεις πρόσβαση σε σχεδιαγράμματα δεν μας είπες όμως... |
| Nik_psa έγραψε: |
| Από χρονισμό είναι σίγουρα σωστό (μου είχε τύχει παλιότερα σε C4 με RFK κινητήρα); |
| saikoe_39 έγραψε: |
| O Θάνος ειναι Δημόσιος υπαλληλος |
| thanos_RC έγραψε: | ||
Δουλευω στις μυστικες υπηρεσιες της viezu |
| manosm3 έγραψε: | ||||
Συνεταιρος του Ερικ |
| volvos έγραψε: |
| περιττο να σου πω οτι αυτο το προβλημα εχουν 9στα 10 rc kai vts
αφου κανεις δεν ηξερε να τα χρονισει εκτος αντιπροσωπειας... |
| thanos_RC έγραψε: |
|
KAI NAI, Το P1623 ειναι και παλι παρων...
Παλι σε παρατεταμενο πατημα το πεταξε, αυτη τη φορα χωρις limp... |
| nido έγραψε: | ||
Btw (ξέχασα να σε ρωτήσω) με το παραπάνω εννοείς ότι άναβε check engine απλά δεν κλείδωνε σε safe mode? Σε γρήγορο άνοιγμα ως τελική, αν δοκίμασες, το πέταγε ή δεν έφτανε ποτέ κοντά στα 220-225? (έγραψες βέβαια ότι ήταν σαν να έσερνες ένα 107 πίσω σου... οπότε... |
| nido έγραψε: |
| Κατάλαβα...
Πάντως τώρα πρέπει να πετάει, μετά και το flashάρισμα... |