PSClub - Hellas

Φτιάξε το μόνος σου - 206 - Βελτίωση στο εργοστασιακό φιλτροκούτι (by mechanic)

Steve - Τρι 25 Οκτ 2011, 22:44:29
Θέμα δημοσίευσης: 206 - Βελτίωση στο εργοστασιακό φιλτροκούτι (by mechanic)
Εδώ και καιρό προσπαθούμε να στραγγίξουμε και το τελευταίο άλογο από την βελτίωση της εισαγωγής στα ατμοσφαιρικά 1.6 16v.

Η λύση που έχει προτείνει ο mechanic και μετά χαράς υλοποίησα μια Πέμπτη βράδυ μετά τα μεσάνυχτα σε 3 ώρες, φαίνεται πως αποδίδει αρκετά, σε ταχύτητες άνω των 40-50 χ.α.ω., μειώνοντας την κατανάλωση στο ταξίδι μέχρι και 1 lt/100km και αυξάνοντας την απόκριση του γκαζιού σε μεγάλο φάσμα στροφών.

Τα υλικά:


Η φιλοσοφία έχει ως εξής:

Έχουμε τον πρωτεύων σωλήνα για την βασική παροχή του αέρα, όπου και υπάρχει ήδη η τρύπα στο εργοστασιακό φιλτρικούτι. Παίρνοντας έναν σωλήνα 65mm εσωτερική (ή και εξωτερική) διάμετρο, μπορούμε να το φέρουμε από την βάση του φιλτροκουτιού μπροστά στον προφυλακτήρα, στο σημείο όπου είναι κλειστές οι κυψέλες (τις οποίες θα πρέπει να ανοίξουμε με τρυπάνι για να εισέρχεται απ' ευθείας ο αέρας). Σημειωτέον πως στην εφαρμογή του με το φιλτροκούτι, θα πρέπει να βάλουμε εσωτερικά σιλικόνη, για να εξαφανίσουμε όσο μπορούμε το σκαλοπάτι της αλλαγής διαμέτρου.

Στην συνέχεια προσαρμόζουμε τον δευτερεύων σωλήνα ο οποίος για χωροταξικούς λόγους ΔΕΝ μπορεί να υπερβαίνει την εσωτερική διάμετρο των 45mm. Μπαίνει με φορά προς την κίνηση του αυτοκινήτου ενώ ανεβαίνει κάνοντας γωνία 90 μοιρών και κοιτώντας προς το φίλτρο. Η λύση του να μπει κάθετα απορρίπτεται, διότι θέλουμε όσο δυνατόν μεγαλύτερη διάμετρο αλλά οι προκατασκευασμένοι σωλήνες δεν μας αφήνουν μεγάλα περιθώρια επιλογής.



Ο λόγος που δεν μπαίνει από την κάτω μεριά επίσης ο σωλήνας είναι η πιρούνα στήριξης του φιλτροκουτιού, η οποία δεν μας αφήνει χώρο για να τον στρέψουμε, άρα η γωνία 90 μοιρών θα πρέπει να γίνει μέσα στο φιλτροκούτι.



Επίσης δύο λόγοι ακόμα που παίρνουμε σωλήνα 45 mm είναι ότι πρέπει να προσαρμόσουμε από την δεξιά (όπως κοιτάμε τον χώρο της μηχανής) ένα κομμάτι σωλήνα για plenum για να μας εξασφαλίζει την παροχή αέρα ανά πάσα στιγμή στο φιλτροκούτι, και επίσης στην βάση του φιλτροκουτιού που κάνουμε την γωνία, δεν έχει παραπάνω χώρο.

Eσωτερικά:




Εξωτερικά:




Ο συγκεκριμένος αλουμινοσωλήνας που έχω βάλει είναι και πτυσσόμενος οπότε κάνει πολύ πιο εύκολο το βάλε - βγάλε στα service, στις επισκέψεις στο συνεργείο Smile

Μπροστά στον προφυλακτήρα: (δεν έχει τελειώσει η δουλειά ακόμα)




Από την εσωτερική πλευρά, δίπλα από το ψυγείο:



ΔΕΝ πρέπει να ξεχάσουμε να βάλουμε αρκετή σιλικόνη, για την στεγανοποίηση αλλά και για την σταθερότητα των σωλήνων (μόλις πήξει η σιλικόνη, κρατάει αρκετά), ενώ καλό θα είναι να λειάνουμε τις τρύπες που ανοίξαμε με το γυαλόχαρτο, για να πατάει καλύτερα, καθώς και να τρίψουμε την περιοχή (να γίνει σαγρέ/τραχειά αντί για λεία που είναι) γύρω από εκεί που θα πατήσει η σιλικόνη, για να πιάσει καλύτερα απ' ότι σε λείο πλαστικό.




Μόλις βλέπω ότι δεν έχω τραβήξει φωτογραφίες από την πάνω μεριά του φιλτροκουτιού, όπου και έγινε η "ροϊκή εξέλιξη"... Sad Θα τις χρωστάω μέχρι το ΣΚ Smile





Να ευχαριστήσω τον Θανάση που αφιλοκερδώς μοιράστηκε τις γνώσεις του και συμφώνησε να βγει "δημόσια" η βελτίωση αυτή, διότι πραγματικά αξίζει τον κόπο να την δοκιμάσετε... εγώ ήδη χαίρομαι την διαφορά προς το καλύτερο Wink
SnakeMJK - Τρι 25 Οκτ 2011, 23:13:29
Θέμα δημοσίευσης:
ερώτηση...

δεν γαμάς την ροή του αέρα δημιουργώντας άσχετης κατεύθυνσης στροβιλισμούς κάνοντας 3 τρύπες; δεν θα ήταν καλύτερο μία τέρμα κάτω κ τέλος;
Steve - Τρι 25 Οκτ 2011, 23:41:44
Θέμα δημοσίευσης:
Που τους είδες τους στροβιλισμούς ρε καραμήτροοοοοοοοοοο; Warning
Pugobios - Τετ 26 Οκτ 2011, 00:16:42
Θέμα δημοσίευσης:
αντε εσυ καλα το γεμισες κουμποτρυπες το φιλτροκουτι...εμεις με τα βαρελια η τις σκουπες πως κανουμε κατι αναλογο?
mechanic - Τετ 26 Οκτ 2011, 06:58:59
Θέμα δημοσίευσης:
Μπραβο ρε Stevara πολυ πολυ ωραια δουλεια\εφαρμογη και καταπληκτικη παρουσιαση... Cool

(βλεπω οτι ξερεις να λερωνεις τα χερια σου Laughing Very happy )



Παιδια και για τις επωνυμες προτασεις υπαρχουν τροποι βελτιωσης τους,
γιατι στο τελος τελος ειναι κριμα να εχετε δωσει ενα σωρο λεφτα σε κατι επωνυμο και το τρυπημενο εργοστασιακο φιλτροκουτι να αποδιδει τα ηδια η καλυτερα (αναλογως τη δουλεια).
Οποτε οταν βρεθω με καποιο(α) 206 που εχουν ειτε σκουπα ειτε βαρελακι θα το συζητησουμε και εκει ωστε να παρετε τα αναμενομενα... Wink
SnakeMJK - Τετ 26 Οκτ 2011, 07:06:27
Θέμα δημοσίευσης:
Steve έγραψε:
Που τους είδες τους στροβιλισμούς ρε καραμήτροοοοοοοοοοο; Warning


ρε παπάρι, αν σκάει η μία τρύπα κάθετα στην ροή της άλλης δεν θα γίνονται κουλουβάχατα;
AlienHack - Τετ 26 Οκτ 2011, 07:59:09
Θέμα δημοσίευσης:
ουσιαστικα καταφερνουμε να φερουμε περισσοτερο αερα μεσα στον παπα? Confused

και αυτο πως ακριβος κανει οικονομια 1λ/100χλμ ??
Sinanai - Τετ 26 Οκτ 2011, 08:10:18
Θέμα δημοσίευσης:
Ομολογουμένως ανοίκεια εικόνα αυτή του "σφαγμένου" φιλτροκουτιού!

Προσωπικά, και αφού βρεθούμε κάποια στιγμή, Θανάση, θα δοκιμάσω και ό,τι ανάλογο μου πεις για το μακρόστενο φιλτροκούτι, των τελευταίων 206!

Μπράβο Σταύρε!
Ευχαριστούμε Θανάση!
Wink
volvos - Τετ 26 Οκτ 2011, 08:20:54
Θέμα δημοσίευσης:
η λογικη ειναι οτι εκτονωνουμε στις αλλες τρυπες τον εξτρα αερα. οσοι στροβιλισμοι και να γινουν με το που περασει ο αερας το φιλτρο αερα εξισοροπειται το πραμα

αρε θαναση πρεπει να βρω το ποστ που το γραφα να κανω κατι τετοιο παραλληλα με το σκουπακι της ac sport (ενδιαμεση τρυπα στη μεση του φιλτροκουτιου που θα παιρνει αερα πισω απο φαναρι στο σημειο που παιρνει εργοστασιακα) και ειχα φαει το κραξιμο της αρκουδας απο κωλαρα...


σιναναι στο δικο σου αμαξι ειναι πολυ πιο ευκολο και αποδοτικο κατεμε αφου θα κανεις ενα ταφ με δυο σωληνες ενα απο φρεσκο σημειο αερα και ενα απο νεκρο σημειο ΠΡΙΝ το φιλτροκουτι. αρα η ροη που θα μπαινει μεσα θα ειναι ακριβς αυτη που χρειαζεται ανα πασα στιγμη...
AlienHack - Τετ 26 Οκτ 2011, 08:58:11
Θέμα δημοσίευσης:
και ξαναρωταω... πως ειναι δυνατον αυτο να ριχνει καταναλωση (αποσο ειπε ο ΣΤαυρος) ..? ειδικα το 1 λιτρο που λεει ,αλλα και μισο να ειναι...
volvos - Τετ 26 Οκτ 2011, 11:11:42
Θέμα δημοσίευσης:
EXEI ΑΘΗΝΑΙΚΕΣ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ
Octane - Τετ 26 Οκτ 2011, 11:19:19
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
EXEI ΑΘΗΝΑΙΚΕΣ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ

ΚΛΑΙΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ
Rotfl Rotfl Rotfl Rotfl Rotfl Rotfl Rotfl Rotfl Rotfl Rotfl Rotfl Rotfl

http://www.youtube.com/watch?v=nBZH4hL1YXY
AlienHack - Τετ 26 Οκτ 2011, 12:15:05
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
EXEI ΑΘΗΝΑΙΚΕΣ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ


Laughing ρε λουλη, το οτι εκτονώνεις τον εξτρα αερα και παιρνει μονο οσο θελει οπως λες ισως ριχνει την καταναλωση θεωριτικα (λιγοτερος αερας λιγοτερο καυσημο συμπληρώνει ο εγκεφαλος ) αλλα και τις επιδώσεις? και αυτες πρεπει να τις ριχνει

εδω ψαχνουμε τροπους να ανεβασουμε επιδωσεις πετοντας περισσοτερο αερα μεσα και λεμε τωρα να μειωσουμε..

ας γραφτει τουλαχιστον στον τιτλο οτι ειναι βελτίωση για οικονομια..

και μην μου πειτε οτι και μειωνει καταναλωση και βελτιώνει και επιδωσεις..
δεν παιζει.. εκτος να μου εξηγησετε το θεωριτικο υποβαθρο που το κανει αυτο..
Steve - Τετ 26 Οκτ 2011, 12:38:56
Θέμα δημοσίευσης:
SnakeMJK έγραψε:
ρε παπάρι, αν σκάει η μία τρύπα κάθετα στην ροή της άλλης δεν θα γίνονται κουλουβάχατα;
Ο πρωτεύων και ο δευτερεύων κινούνται παράλληλα, ενώ το plenum επειδή δεν είναι κόντρα στην κίνηση του αυτοκινήτου, αλλά σε "τυφλό" σημείο πίσω από το φανάρι, το μόνο που κάνει είναι να παρέχει όσο αέρα λείπει από την παροχή, όπου και δεν σκάει καθόλου κάθετα στην ροή Cool
AlienHack έγραψε:
και μην μου πειτε οτι και μειωνει καταναλωση και βελτιώνει και επιδωσεις..
δεν παιζει.. εκτος να μου εξηγησετε το θεωριτικο υποβαθρο που το κανει αυτο..
Δε χρειάζεται να σου εξηγήσουμε τίποτα!

Το 1-2 αμάξια που θα φάς στο 400άρι επιπλέον από αυτά που έτρωγες, θα στο εξηγήσουν απόλυτα Very happy Very happy Very happy Very happy
AlienHack - Τετ 26 Οκτ 2011, 12:57:49
Θέμα δημοσίευσης:
Steve έγραψε:
SnakeMJK έγραψε:
ρε παπάρι, αν σκάει η μία τρύπα κάθετα στην ροή της άλλης δεν θα γίνονται κουλουβάχατα;
Ο πρωτεύων και ο δευτερεύων κινούνται παράλληλα, ενώ το plenum επειδή δεν είναι κόντρα στην κίνηση του αυτοκινήτου, αλλά σε "τυφλό" σημείο πίσω από το φανάρι, το μόνο που κάνει είναι να παρέχει όσο αέρα λείπει από την παροχή, όπου και δεν σκάει καθόλου κάθετα στην ροή Cool
AlienHack έγραψε:
και μην μου πειτε οτι και μειωνει καταναλωση και βελτιώνει και επιδωσεις..
δεν παιζει.. εκτος να μου εξηγησετε το θεωριτικο υποβαθρο που το κανει αυτο..
Δε χρειάζεται να σου εξηγήσουμε τίποτα!

Το 1-2 αμάξια που θα φάς στο 400άρι επιπλέον από αυτά που έτρωγες, θα στο εξηγήσουν απόλυτα Very happy Very happy Very happy Very happy


2 αμαξια διαφορα σε επιδωσεις και 1 λιτρο στα 100 οικονομια? Confused

με 2 τρυπες στον παπα? ρε πατε καλα?
στειλτε μυνημα στην πεζο να σας παρει μηχανικου-σχεδιαστες της.. Wink
volvos - Τετ 26 Οκτ 2011, 13:01:39
Θέμα δημοσίευσης:
ΝΑΙ ΡΕ ΣΤΟΚΕ ΓΙΝΕΤΑΙ
volvos - Τετ 26 Οκτ 2011, 13:02:05
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
ΝΑΙ ΡΕ ΣΤΟΚΕ ΓΙΝΕΤΑΙ


+100000000000
BTS - Τετ 26 Οκτ 2011, 13:21:52
Θέμα δημοσίευσης: Re: 206 - Βελτίωση στο εργοστασιακό φιλτροκούτι (by mechanic
Steve έγραψε:
Εδώ και καιρό προσπαθούμε να στραγγίξουμε και το τελευταίο άλογο από την βελτίωση της εισαγωγής στα ατμοσφαιρικά 1.6 16v.

Η λύση που έχει προτείνει ο mechanic...


Μπράβο και στους δύο!!!

Θα το δοκιμάσω στο ΑΧ (που έχει και αθηναϊκές πινακίδες). Laughing Laughing Laughing Cool


Για τις ερωτήσεις που έχουν τεθεί από συνφορουμίστες, βοηθάει πολύ να λάβουν υπ' όψη τα εξής:

- Δεν θέλουμε όσο πιο πολύ αέρα γίνεται. Δεν μπορεί να ακολουθήσει ο εγκέφαλος από ένα σημείο και μετά. Θέλουμε μόνο όσο μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε. Η τριπλή είσοδος μας εξυπηρετεί τέλεια σε αυτό.

- Οι στροβιλισμοί δεν είναι τόσο πρόβλημα, αν πολύ απλά αναλογιστούμε ότι ο αέρας ρουφιέται (από την πεταλούδα), δεν σπρώχνεται.

Καθοδηγείται δηλαδή από το ρεύμα που δημιουργεί η υποπίεση (σε αντίθεση με το να σκάει μέσα και αρχίζει να χτυπάει στα ντουβάρια μέχρι να βρει το φίλτρο).

- Η κατανάλωση πέφτει γιατί αυξάνεται η ροπή και μπορείς να οδηγείς με λιγότερο γκάζι, λιγότερα κατεβάσματα κλπ κλπ.
'Andy'-lag - Τετ 26 Οκτ 2011, 13:42:12
Θέμα δημοσίευσης:
AlienHack έγραψε:
Steve έγραψε:
SnakeMJK έγραψε:
ρε παπάρι, αν σκάει η μία τρύπα κάθετα στην ροή της άλλης δεν θα γίνονται κουλουβάχατα;
Ο πρωτεύων και ο δευτερεύων κινούνται παράλληλα, ενώ το plenum επειδή δεν είναι κόντρα στην κίνηση του αυτοκινήτου, αλλά σε "τυφλό" σημείο πίσω από το φανάρι, το μόνο που κάνει είναι να παρέχει όσο αέρα λείπει από την παροχή, όπου και δεν σκάει καθόλου κάθετα στην ροή Cool
AlienHack έγραψε:
και μην μου πειτε οτι και μειωνει καταναλωση και βελτιώνει και επιδωσεις..
δεν παιζει.. εκτος να μου εξηγησετε το θεωριτικο υποβαθρο που το κανει αυτο..
Δε χρειάζεται να σου εξηγήσουμε τίποτα!

Το 1-2 αμάξια που θα φάς στο 400άρι επιπλέον από αυτά που έτρωγες, θα στο εξηγήσουν απόλυτα Very happy Very happy Very happy Very happy


2 αμαξια διαφορα σε επιδωσεις και 1 λιτρο στα 100 οικονομια? Confused

με 2 τρυπες στον παπα? ρε πατε καλα?
στειλτε μυνημα στην πεζο να σας παρει μηχανικου-σχεδιαστες της.. Wink


Για να το εφάρμωσε ο Σταύρος σημαίνει οτι ο Θανάσης του εξήγησε (όποως και οσες φορεσ του ζητήθηκε) το θεωριτικό υπόβαθρο....!!!! Σου λέει το παλικάρι οτι δουλεύει και πάλι δεν πείθεσαι....!!!! Τι άλλο να σου εξηγήσουν........? Και απο τη στιγμή που δουλεύει ΠΡΑΚΤΙΚΑ τι το θες το θεωρητικό κομμάτι...........? Ή στο κάτω κάτω κανε εσύ μια άλλη πρόταση....!!!! Δεν φτάνει που ο άνθρωπος δίνει έτοιμες λύσεις, μελετημένες, με κόστος 0 .......
AlienHack - Τετ 26 Οκτ 2011, 14:41:00
Θέμα δημοσίευσης:
Ανδρεα τις γνωσης του mechanic τις εκτυμώ αφανταστα, και μπραβο του που δινει λυσεις... και διαβασε σε παρακαλω παραπανω πουθενα δεν λεω οτι δεν πιστευω πως δουλευει.. το θεμα ειναι τι διαφορες κανει

Την παπαρολογια του STeve ομως δεν εμπιστευομαι . Laughing
μπορει να κανει οντως δουλεια αλλα τα νουμερα που λεει ο στιβ ειναι υπερβολικά..


και σ'αυτο που ειπες, "Σου λέει το παλικάρι οτι δουλεύει και πάλι δεν πείθεσαι....!!!! "
δηλαδη αν βγει αλλο μελος και πει οτι εκανε μια τρυπα στην πεταλουδα και πηρε 5 κιλά ροπή και 4 λιτρα οικονομια βουρ πρεπει να τον πιστεψω και να το κανω και εγώ? μην ξεχνατε οτι πρεπει να τρυπήσουμε τον παπα. και αν δεν δουλευει αντε κλεισε τις τρυπες μετα.. δεν ειναι ενα αυτοκολητο που βαζεις και αν δεν σε βολεψει το βγαζεις.. χαλας τον παπα σου..

μακαρι να δουλευει , και εγω θα αποκομησω απο αυτό. απλος ειμαι δυσπιστος για τα νουμερα του στιβ. αν το δοκιμασει και αλλος και μας πει και αυτος τα νουμερα που βλεπει θα ακολουθησω..

ΥΓ. αν με 2 τρυπες στον παπα κερδιζουμε 1 λιτρο καταναλωση δεν θα το εφαρμοζε καποια εταιρια σε καποιο μοντελο της? εδω σφαζονται να διαφημησουν το 0.25 λιτρο οικονομια! εκτος αν το εφαρμοζει καποια και δεν το ξερω , τοτε ζητω συγνωμη
AlienHack - Τετ 26 Οκτ 2011, 14:44:56
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
volvos έγραψε:
ΝΑΙ ΡΕ ΣΤΟΚΕ ΓΙΝΕΤΑΙ


+100000000000


μαλ**α εισαι απιστευτος! Laughing
εισαι το μονο ατομο που εχω δει σε φορουμ να γραφει κατι και να το κανει like +10000 μονος του απο κατω!! χαχαχαχαχ
SnakeMJK - Τετ 26 Οκτ 2011, 15:13:08
Θέμα δημοσίευσης:
ένας πρακτικός λόγος που στα εργοστασιακά υπάρχει ο παπάς και όχι τρύπες στο φιλτροκούτι είναι ο θόρυβος.
Pugobios - Τετ 26 Οκτ 2011, 15:14:50
Θέμα δημοσίευσης:
οσων αφορα το βαρελι...αυτο που ειχε κανει ο σταυρος(kane)με την διπλη εισαγωγη αερα βοηθαει περισσοτερο απο οτι με μια παροχη?
Sinanai - Τετ 26 Οκτ 2011, 15:16:47
Θέμα δημοσίευσης:
Να μείνει το παρόν καθαρά σαν "how to", κλειδωμένο από σχόλια, και να μεταφερθούν αυτά κάπου αλλού, μήπως; Scratch Wink
21 quadra - Τετ 26 Οκτ 2011, 15:27:07
Θέμα δημοσίευσης:
Πουθενά κανείς δεν ανέφερε για τη διαφορά της θερμοκρασίας του αέρα εισαγωγής, που είναι υπέρ της μετατροπής του Θανάση, όπως και για την ταχύτητα του, ( αφού δουλεύει πάνω από τα 40-50 χλμ ) δηλαδή σαν Ram - air

O Θανάσης το έχει ξαναεφαρμόσει το ίδιο περίπου κόλπο και στο Κλιό 182 που είχε, πάντα με την ίδια επιτυχία.
mechanic - Τετ 26 Οκτ 2011, 16:10:57
Θέμα δημοσίευσης:
AlienHack έγραψε:
Ανδρεα τις γνωσης του mechanic τις εκτυμώ αφανταστα, και μπραβο του που δινει λυσεις... και διαβασε σε παρακαλω παραπανω πουθενα δεν λεω οτι δεν πιστευω πως δουλευει.. το θεμα ειναι τι διαφορες κανει

Την παπαρολογια του STeve ομως δεν εμπιστευομαι . Laughing
μπορει να κανει οντως δουλεια αλλα τα νουμερα που λεει ο στιβ ειναι υπερβολικά..


και σ'αυτο που ειπες, "Σου λέει το παλικάρι οτι δουλεύει και πάλι δεν πείθεσαι....!!!! "
δηλαδη αν βγει αλλο μελος και πει οτι εκανε μια τρυπα στην πεταλουδα και πηρε 5 κιλά ροπή και 4 λιτρα οικονομια βουρ πρεπει να τον πιστεψω και να το κανω και εγώ? μην ξεχνατε οτι πρεπει να τρυπήσουμε τον παπα. και αν δεν δουλευει αντε κλεισε τις τρυπες μετα.. δεν ειναι ενα αυτοκολητο που βαζεις και αν δεν σε βολεψει το βγαζεις.. χαλας τον παπα σου..

μακαρι να δουλευει , και εγω θα αποκομησω απο αυτό. απλος ειμαι δυσπιστος για τα νουμερα του στιβ. αν το δοκιμασει και αλλος και μας πει και αυτος τα νουμερα που βλεπει θα ακολουθησω..

ΥΓ. αν με 2 τρυπες στον παπα κερδιζουμε 1 λιτρο καταναλωση δεν θα το εφαρμοζε καποια εταιρια σε καποιο μοντελο της? εδω σφαζονται να διαφημησουν το 0.25 λιτρο οικονομια! εκτος αν το εφαρμοζει καποια και δεν το ξερω , τοτε ζητω συγνωμη



Να πω την μαυρη μου αληθεια, ριχνω πολυ γελιο οταν σου τη λενε... Very happy
αλλα απο την αλλη καλα κανεις και να εισαι δυσπηστος...

Κοιτα να κατσω να κανω τεχνικη αναλυση τωρα ψιλοβαριεμαι... Embarassed
αλλα σε μεσες ακρες απο τον Βολβο, τον ΠαναγιωτηQ και τα αλλα παιδια σου απαντησανε...
Κοιτα δεν σημαινει οτι αν παρουμε ενα φιλτροκουτι, και αρχισουμε να το τρυπαμε θα αλλαξουν τα πραγματα προς το καλυτερο.
Δεν παιρνουν ολα τα φιλτροκουτια βελτιωση (υπαρχουν καποια που δεν αξιζει καν να ασχοληθεις μαζι τους), αλλα αυτο που κανει τη διαφορα και ειναι ο "αγαπημενος μου στοχος" σε καθε βελτιωση ειναι να ανεβαζουμε το βαθμο αποδοσης του κινητηρα.
Ναι μεν δεν γινονται θαυματα αλλα κανοντας το πραξη,
για την ηδια ποσοτητα βενζινης (η αεριο) που εκαιγες σε σχεση με πριν,
τωρα το μοτερ σου αποδιδει ποιο γρηγορα.
Οποτε εχεις δυο επιλογες, ή θα πηγαινεις ποιο γρηγορα
η θα πηγαινεις τα ηδια χλμ/ωρα με πριν αλλα πατωντας λιγοτερο γκαζι.
Επισης οσο ποιο προσεγμενο ειναι ενα μοτερ, τοσο μεγαλυτερο το ποσοστο αποδοσης.
Εδω να διευκρινησω πως δεν σημαινει οτι κανωντας την ταδε η δεινα βελτιωση θα παρεις αυτα τα αλογα, μεγα λαθος...
Βαζωντας χερι στο μοτερ σου θα παρεις ενα % + ή -
(αναλογα την βελτιωση και την εφαρμογη) ποσοστο επι της πραγματικης σου ιπποδυναμης...
Οποτε αλλα + θα εχει ενα κακοσυντηρημενο και πεσμενο μοτερ
και αλλα ++++ το ηδιο μοτερ αλλα προσεγμενο στη συντηρηση του κτλ...

Οποτε οταν εμεις ανεβασουμε εστω και λιγο το βαθμο αποδοσης του κινητηρα, τοτε βλεπεις (το εξης παραδοξο) να πεφτει η καταναλωση οταν πηγαινεις χαλαρα...
Και μην κοιτας (για προσωπικους μου λογους) δεν ασχολουμαι με δυνατες βελτιωσεις...
αλλα οσες φορες το εχουμε κανει το αποτελεσμα (στη νορμαλ και χαλαρη οδηγηση) βγαζει ματια...
Και αυτο γιατι? γιατι ολη η βελτιωση σχεδιαζεται με βαση την βελτηστοποιηση του βαθμου αποδοσης και μετα "κυνηγαμε" να δουμε ποσα ακομα αλογα μπορουμε να βγαλουμε... Very happy
(και βγαινουν πολλα πιστεψε με... Wink )

Φυσικα δεν ειναι καμια επιστημη, ειδες οτι πανω κατω τα παιδια το ειχανε πιασει το νοημα, ο Παναγιωτης πολυ σωστα επισημανε και την θερμοκρασια εισερχομενου αερα, αλλα ολα ομως πρεπει να γινονται με ενα συγκεκριμενο τροπο και μεχρι ενος σημειου...

Το μοτερ αυτο ειναι πολυ καλο, και μαλιστα με μια γρηγορη ματια ειδα οτι παιρνει ευκολες και αναλογικα φθηνες βελτιωσεις.
Το "γιατι" ομως δεν το κανει το εργοστασιο, βρισκεται στο θεμα μαρκετιν (μιας και "πιασανε" τον στοχο ιπποδυναμης που θελουν δεν υπαρχει λογος να το κυνηγησουν ξοδευοντας περαιτερω χρηματα σε εξελιξη)
Και απο την αλλη ειναι καποια πρακτικα θεματα...
σας ειπα μια κουβεντα στην αρχη, "βαλτε πανελ ελευθερας"
γιατι?
Γιατι πολυ απλα τωρα εχετε μεγαλυτερες αεριες μαζες που φερνουν στα ορια του το χαρτινο φιλτρο, του οποιου η σκονη που κατακρατειται
στο πρωτο water spray θα γινει "λασπη" που με τη σειρα της οταν στεγνωσει θα γινει σαν "τσιμεντακι" οποτε δεν λεει να αλλαζεις καθε τρεις και λιγο χαρτινα φιλτρα...
Για αυτο βαζεις ενα ελευθερας που θα το καθαριζεις/λαδωνεις οσο ποιο συχνα γινεται (το πολυ μεχρι 5000χλμ ισως και λιγοτερο) και ετσι θα εχεις το βελτιστο δυνατο αποτελεσμα.
Κατι τετοιο ομως δεν μπορει να γινει πραξη σε ενα πολητικο αμαξι, δεν μπορεις σαν κατασκευαστης να στελνεις τον πελατη καθε λιγο και λιγακι αντιπροσωπεια (πχ. για καθαρισμα φιλτρου)...

Αν και τελικα με τα χρονια ολο και ποιο πολλοι κατασκευαστες φερνουν ολο και ποιο μπροστα (ramerιζωντας) τις εισαγωγες τους... Wink

Δειτε για παραδειγμα τη δουλεια που ειχα κανει στου Σταρου το σαξο ποσα χρονια πριν... (ειχα μαλλια τοτε Very happy ) και δειτε ποσα απο τα καινουργια συστηματα εισαγωγης κατασκευαστων εχουν την ηδια νοοτροπια.
Γενικοτερα θυμαμαι ποσες και ποσες φορες μεσα στο εργαστηριο ειχαμε σεταρει τετοιες κατασκευες και οταν ζηταγαμε να μπει εστω και "οπτικος ελεγχος" στο check list του σερβις επεφτε μεγαλη μουρμουρα γιατι να επιβαρυνουμε το σερβις, κτλ κτλ... Evil
γενικα με το "κατασκευαστικο" κομματι ειναι αρκετα πολυπλοκα τα πραγματα και συχνα εσκαγα απο το κακο μου, μιας και δουλευαμε να υπολογισουμε,σχεδισουμε,δοκιμασουμε,εγκαταστησουμε και μετα μας το κοβανε λογω.... κοστους... Evil
mechanic - Τετ 26 Οκτ 2011, 16:17:28
Θέμα δημοσίευσης:
Ξεχασα να πω κατι πολυ σημαντικο...
Προσοχη και παλι προσοχη, το να κανουμε αλλαγες στο συστημα εισαγωγης χωρις να ξερουμε τι κανουμε (η ποσο αποδιδει) μπορει να εχει αρνητικα αποτελεσματα.
Εχουν σπασει μοτερ απο ραμ αιρ συστηματα...

Βεβαια το συγκεκριμενο σετ απ αν το κανετε ακριβως οπως (πολυ αναλυτικα) το περιγραφει ο Stevaras δεν υπαρχει τιποτα να φοβηθειτε...
παρα μονο μην λερωσετε τα χερια σας... Very happy
Sinanai - Τετ 26 Οκτ 2011, 16:33:07
Θέμα δημοσίευσης:
Ωραία. Άντε να λερωθούμε και με το στενόμακρο... Πανελάκι υπάρχει ήδη, οπότε βουρ.
Steve - Πεμ 27 Οκτ 2011, 00:04:45
Θέμα δημοσίευσης:
AlienHack έγραψε:
Την παπαρολογια του STeve ομως δεν εμπιστευομαι . Laughing
μπορει να κανει οντως δουλεια αλλα τα νουμερα που λεει ο στιβ ειναι υπερβολικά..


και σ'αυτο που ειπες, "Σου λέει το παλικάρι οτι δουλεύει και πάλι δεν πείθεσαι....!!!! "
δηλαδη αν βγει αλλο μελος και πει οτι εκανε μια τρυπα στην πεταλουδα και πηρε 5 κιλά ροπή και 4 λιτρα οικονομια βουρ πρεπει να τον πιστεψω και να το κανω και εγώ? μην ξεχνατε οτι πρεπει να τρυπήσουμε τον παπα. και αν δεν δουλευει αντε κλεισε τις τρυπες μετα.. δεν ειναι ενα αυτοκολητο που βαζεις και αν δεν σε βολεψει το βγαζεις.. χαλας τον παπα σου..

μακαρι να δουλευει , και εγω θα αποκομησω απο αυτό. απλος ειμαι δυσπιστος για τα νουμερα του στιβ. αν το δοκιμασει και αλλος και μας πει και αυτος τα νουμερα που βλεπει θα ακολουθησω..

ΥΓ. αν με 2 τρυπες στον παπα κερδιζουμε 1 λιτρο καταναλωση δεν θα το εφαρμοζε καποια εταιρια σε καποιο μοντελο της? εδω σφαζονται να διαφημησουν το 0.25 λιτρο οικονομια! εκτος αν το εφαρμοζει καποια και δεν το ξερω , τοτε ζητω συγνωμη
Ρε Αλέξη, ξέρεις πόσο σε συμπαθώ... μή γίνεσαι τόσο μα**κας ρε φίλε, δε σου πάει Sad Crying or Very sad

Και δίνεις και δικαίωμα στον volvo να σε βρίζει Sad


Ακόμα να μάθεις ότι εσύ έχεις πρόβλημα με τα νούμερα, και ότι ο Steve όταν μιλάει, μιλάει με αποδείξεις; Sad Crying or Very sad
drdino - Πεμ 27 Οκτ 2011, 01:23:14
Θέμα δημοσίευσης:
Στην προκειμένη περίπτωση, πέρα από την απόδειξη εκ του αποτελέσματος, εμένα θα με ενδιέφερε και η αποδειξη δια της θεωρίας. Laughing

Και ο Άλεξ αυτό ήθελε, δεν νομίζω πως ο στόχος του ήταν να σας αμφισβητήσει.
mechanic - Πεμ 27 Οκτ 2011, 06:56:04
Θέμα δημοσίευσης:
Το ξερω οτι υπαρχει καλη διαθεση, το προβλημα ομως δεν ειναι εκει,
αλλα στο πως να εξηγησεις σωστα και εμπεριστατομενα το "γιατι" στην καθε κινηση και επιλογη οταν τα παιδια (και ειναι λογικο αλλωστε, δεν ειναι υποχρεωμενοι ολοι να γνωριζουνε).
Πρεπει να εξηγησουμε πρωτα πολλα και βασικα θεματα απο την Α-Β της μηχανολογιας και καποια φυσικα φαινομενα και μετα να παμε στο "γιατι" κανουμε αυτο "ετσι" η το αλλο "αλλιως".
Προς Θεου δεν το λεω να μειωσω κανεναν, ηδη το επιπεδο γνωσης (και πανω απο ολα συμπερηφορας) εδω ειναι σε πολυ υψηλα επιπεδα Exclamation Cool
Και το χαιρομαι αυτο παρα πολυ, για αυτο και καθομαι και ασχολουμαι.


Απλα δεν ειναι ευκολο να το πουμε με δυο λογια...
(και ποσο μαλλον στο γραπτο λογο)
Εδω για καφε βγαινουμε, μιλαμε 2-3 ωρες και ειμαστε ακομα στην αρχη της συζητησης Very happy

Σιγα σιγα παντως θα τα πουμε ολα εν καιρω...
AlienHack - Πεμ 27 Οκτ 2011, 07:56:22
Θέμα δημοσίευσης:
drdino έγραψε:
Στην προκειμένη περίπτωση, πέρα από την απόδειξη εκ του αποτελέσματος, εμένα θα με ενδιέφερε και η αποδειξη δια της θεωρίας. Laughing

Και ο Άλεξ αυτό ήθελε, δεν νομίζω πως ο στόχος του ήταν να σας αμφισβητήσει.


καλυτερα δεν θα μπορουσεσ να το θεσεις! Smile

Σταυρε, και εγω μπορει να κανω μια βασιμη πατεντα στο αμαξι μου και απο ανθηποβολη και μονο να νομιζω οτι πηρα τουλαχιστον 2 κιλα ροπη και γλυτωνω κανα 2λιτρα βενζινη... αν ερθω και το πω εδω μεσα θα τρεξετε ολοι να το κανετε? δεν θα χρειαστει λιγο σκεπτικισμος για τα ακριβη νουμερα?

Ασε που ο mechanic το εθεσε πολυ σωστα, σε καθε αμαξι και αναλογα με το ποσο σωστα γινει θα εχει διαφορετικα αποτελεσματα, παρολα αυτα , τα νουμερα που ειπες, 2 αμαξια στον δρομο και 1 λιτρο οικονομια ειναι για μενα ποοοολυ καλαααα, τοσο οστε να γινονται δυσκολα πιστευτα!
μακαρι ομως να ειναι ετσι και εγω μαζι σας, αφου αν ισχυει θα μπορεσω να καρποθω και εγω αυτα τα οφέλη...
Steve - Πεμ 27 Οκτ 2011, 10:11:19
Θέμα δημοσίευσης:
AlienHack έγραψε:
Σταυρε, και εγω μπορει να κανω μια βασιμη πατεντα στο αμαξι μου και απο ανθηποβολη και μονο να νομιζω οτι πηρα τουλαχιστον 2 κιλα ροπη και γλυτωνω κανα 2λιτρα βενζινη... αν ερθω και το πω εδω μεσα θα τρεξετε ολοι να το κανετε? δεν θα χρειαστει λιγο σκεπτικισμος για τα ακριβη νουμερα?
Επειδή είσαι εσύ όμως και το 95% των γραφόμενων σου ούτε είχε να προσφέρει κάτι μηχανολογικά, ούτε και είχε κάποια υπόσταση, αν λοιπόν το γράψεις εσύ, θα το προσπεράσουν όλοι.


Καταλαβαίνεις την διαφορά; Laughing
AlienHack - Πεμ 27 Οκτ 2011, 10:27:08
Θέμα δημοσίευσης:
ενω εσενα μαλ**α ολα τα ποστ σου ειναι how-to Laughing

τεσπα. απο βδομαδα πες ποτε εχεις χρονο να δουμε την εισαγωγή μου.. Cool
Steve - Πεμ 27 Οκτ 2011, 10:48:17
Θέμα δημοσίευσης:
AlienHack έγραψε:
τεσπα. απο βδομαδα πες ποτε εχεις χρονο να δουμε την εισαγωγή μου.. Cool
Όοοοοοχι, δεν μπορούμε να την δούμε, είναι φουσκωμένα τα νούμερα Cool
AlienHack - Πεμ 27 Οκτ 2011, 11:13:16
Θέμα δημοσίευσης:
Steve έγραψε:
AlienHack έγραψε:
τεσπα. απο βδομαδα πες ποτε εχεις χρονο να δουμε την εισαγωγή μου.. Cool
Όοοοοοχι, δεν μπορούμε να την δούμε, είναι φουσκωμένα τα νούμερα Cool


αρχιδι.... Laughing με το που την κανουμε θα το βγαλω στον δρομο.. αν δε παρει 2 αμαξια και δεν πεσει η καταναλωση μου στο sprintmonitor θα σε κανω γουτσου γουτσου... Wink
Steve - Πεμ 27 Οκτ 2011, 13:18:37
Θέμα δημοσίευσης:
Μα, δεν θα την κάνουμε! Very happy
Pugobios - Πεμ 27 Οκτ 2011, 13:52:53
Θέμα δημοσίευσης:
AlienHack έγραψε:
Steve έγραψε:
AlienHack έγραψε:
τεσπα. απο βδομαδα πες ποτε εχεις χρονο να δουμε την εισαγωγή μου.. Cool
Όοοοοοχι, δεν μπορούμε να την δούμε, είναι φουσκωμένα τα νούμερα Cool


αρχιδι.... Laughing με το που την κανουμε θα το βγαλω στον δρομο.. αν δε παρει 2 αμαξια και δεν πεσει η καταναλωση μου στο sprintmonitor θα σε κανω γουτσου γουτσου... Wink

να κατεβει??αν δεν κανεις διαιτα στο δεξι ποδι δεν θα πεσει τον κωλο κατω να βαρας Laughing ο ανθρωπος λεει ειδε μειωσει 1 λιτρο ΟΔΗΓΩΝΤΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ δε νομιζω οτι συμβαινει το ιδιο πηγαινοντας ταπα...
Steve - Πεμ 27 Οκτ 2011, 13:55:25
Θέμα δημοσίευσης:
Και τάπα να πας, πάλι τα νούμερα κατανάλωσης είναι πιο κάτω Cool
Pugobios - Πεμ 27 Οκτ 2011, 13:56:11
Θέμα δημοσίευσης:
αν δεν γινει αλλαγη στο προγραμμα δεν παιζει αυτο που λες...
Steve - Πεμ 27 Οκτ 2011, 14:08:55
Θέμα δημοσίευσης:
Ομπόοοο....
drdino - Πεμ 27 Οκτ 2011, 21:07:52
Θέμα δημοσίευσης:
Pugobios έγραψε:
αν δεν γινει αλλαγη στο προγραμμα δεν παιζει αυτο που λες...


Όταν βάζεις φρέσκα μπουζί αλλάζεις το πρόγραμμα; Cool
Pugobios - Πεμ 27 Οκτ 2011, 23:44:56
Θέμα δημοσίευσης:
τι σχεση εχει αυτο με το ποσο καιει στο τερμα γκαζι?
Road_Runner - Παρ 28 Οκτ 2011, 00:44:07
Θέμα δημοσίευσης: Re: 206 - Βελτίωση στο εργοστασιακό φιλτροκούτι (by mechanic
Steve έγραψε:


Εξωτερικά:




Καλα ρε μαλ**α, οι ντοματιες στο μπακονι ξεραθηκαν???
Δεν τις ποτιζες??


Πηρε να χαλάσει το φασόλι,
Τηρε να μαραζώσι το λεμόνι,
Η πιπερια γαμηθηκε.....

Steve - Παρ 28 Οκτ 2011, 09:59:37
Θέμα δημοσίευσης:
Δύσκολη η αγροτιά Crying or Very sad
Pughell - Σαβ 29 Οκτ 2011, 21:04:14
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
η λογικη ειναι οτι εκτονωνουμε στις αλλες τρυπες τον εξτρα αερα. οσοι στροβιλισμοι και να γινουν με το που περασει ο αερας το φιλτρο αερα εξισοροπειται το πραμα

αρε θαναση πρεπει να βρω το ποστ που το γραφα να κανω κατι τετοιο παραλληλα με το σκουπακι της ac sport (ενδιαμεση τρυπα στη μεση του φιλτροκουτιου που θα παιρνει αερα πισω απο φαναρι στο σημειο που παιρνει εργοστασιακα) και ειχα φαει το κραξιμο της αρκουδας απο κωλαρα...


σιναναι στο δικο σου αμαξι ειναι πολυ πιο ευκολο και αποδοτικο κατεμε αφου θα κανεις ενα ταφ με δυο σωληνες ενα απο φρεσκο σημειο αερα και ενα απο νεκρο σημειο ΠΡΙΝ το φιλτροκουτι. αρα η ροη που θα μπαινει μεσα θα ειναι ακριβς αυτη που χρειαζεται ανα πασα στιγμη...

Δειξε στον Θαναση το σκουπακι και μετα θα παρεις την απαντηση γιατι σε εκραζα... Rolling eyes
Steve - Τρι 01 Νοέ 2011, 14:47:49
Θέμα δημοσίευσης:
0,4 κάτω η κατανάλωση σε υγραέριο mode... Cool

Και βλέπουμε Cool
AlienHack - Τρι 01 Νοέ 2011, 15:10:46
Θέμα δημοσίευσης:
Steve έγραψε:
0,4 κάτω η κατανάλωση σε υγραέριο mode... Cool

Και βλέπουμε Cool


αυθυποβολη σκετη... Laughing

ποτε το κανουμε και σε μενα ειπαμε ?αυριο απογευμα? Wink
Steve - Τρι 01 Νοέ 2011, 15:14:00
Θέμα δημοσίευσης:
AlienHack έγραψε:
αυθυποβολη σκετη... Laughing

ποτε το κανουμε και σε μενα ειπαμε ?αυριο απογευμα? Wink
Σου δίνω τα εργαλεία και κάνε το όποτε θες Laughing
volvos - Τρι 01 Νοέ 2011, 15:35:57
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
volvos έγραψε:
η λογικη ειναι οτι εκτονωνουμε στις αλλες τρυπες τον εξτρα αερα. οσοι στροβιλισμοι και να γινουν με το που περασει ο αερας το φιλτρο αερα εξισοροπειται το πραμα

αρε θαναση πρεπει να βρω το ποστ που το γραφα να κανω κατι τετοιο παραλληλα με το σκουπακι της ac sport (ενδιαμεση τρυπα στη μεση του φιλτροκουτιου που θα παιρνει αερα πισω απο φαναρι στο σημειο που παιρνει εργοστασιακα) και ειχα φαει το κραξιμο της αρκουδας απο κωλαρα...


σιναναι στο δικο σου αμαξι ειναι πολυ πιο ευκολο και αποδοτικο κατεμε αφου θα κανεις ενα ταφ με δυο σωληνες ενα απο φρεσκο σημειο αερα και ενα απο νεκρο σημειο ΠΡΙΝ το φιλτροκουτι. αρα η ροη που θα μπαινει μεσα θα ειναι ακριβς αυτη που χρειαζεται ανα πασα στιγμη...

Δειξε στον Θαναση το σκουπακι και μετα θα παρεις την απαντηση γιατι σε εκραζα... Rolling eyes


to σκουπακι θα συνδιαζοταν με καθετες τρυπες στο φιλτροκουτι που θα τραβαγαν και θα εκτονονωναν αερα ελευθερα
AlienHack - Τρι 01 Νοέ 2011, 15:40:35
Θέμα δημοσίευσης:
Steve έγραψε:
AlienHack έγραψε:
αυθυποβολη σκετη... Laughing

ποτε το κανουμε και σε μενα ειπαμε ?αυριο απογευμα? Wink
Σου δίνω τα εργαλεία και κάνε το όποτε θες Laughing


δεν θελεις να βοηθησεις λιγο και το βραδυ εγω να κανονισω να εχεις τουλαχιστον 4 αμαξια διαφορα στο βιντεο απο τον σιλο?? Surprised Laughing
Steve - Τρι 01 Νοέ 2011, 16:11:26
Θέμα δημοσίευσης:
AlienHack έγραψε:
δεν θελεις να βοηθησεις λιγο και το βραδυ εγω να κανονισω να εχεις τουλαχιστον 4 αμαξια διαφορα στο βιντεο απο τον σιλο?? Surprised Laughing
Τα 4 τα έχω άνετα... Cool
AlienHack - Τρι 01 Νοέ 2011, 16:18:17
Θέμα δημοσίευσης:
Steve έγραψε:
AlienHack έγραψε:
δεν θελεις να βοηθησεις λιγο και το βραδυ εγω να κανονισω να εχεις τουλαχιστον 4 αμαξια διαφορα στο βιντεο απο τον σιλο?? Surprised Laughing
Τα 4 τα έχω άνετα... Cool


...καλα θα στα κανω 8 οκ?? Laughing
Pughell - Τρι 01 Νοέ 2011, 22:10:45
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:

to σκουπακι θα συνδιαζοταν με καθετες τρυπες στο φιλτροκουτι που θα τραβαγαν και θα εκτονονωναν αερα ελευθερα

Το σκουπακι ειχε τετοια γωνια που στην ουσια εκανε περιστροφη μεγαλυτερη απο καθετη γωνια και μαλιστα ηθελες να κανεις 2 12αρες τρυπες και τοτε σου ειπα να μην κανεις καμια ή να κανεις τουλαχιστον μια αλλα το πολυ 8αρα μιας και θα ειχες μεγαλο και ασκοπο pressure drop μιας και τοσο μικρες τρυπες δεν λειτουργουν επαρκως σαν αναρροφηση.

Μαλιστα,αν μπεις στο site της AC Sport,θα δεις οτι εχουν βγαλει νεο σχεδιο που δεν κανει τοσο εντονη γωνια οσο εκαναν το δικο σου και του Steve.
takis_206 - Δευ 07 Νοέ 2011, 07:07:10
Θέμα δημοσίευσης:
σταυρο τι εισαγωγη ειχες πριν?
Steve - Δευ 07 Νοέ 2011, 07:08:13
Θέμα δημοσίευσης:
takis_206 έγραψε:
σταυρο τι εισαγωγη ειχες πριν?
Το φιλτροκούτι και πριν και μετά!
takis_206 - Δευ 07 Νοέ 2011, 07:13:19
Θέμα δημοσίευσης:
μια χαρα. Very happy
δοκιμασε να τρυπησεις την σιτα του προφυλακτηρα με ενα μεγαλυτερο τρυπανι το αποτελεσμα θα ειναι πιο ομορφο στο ματι γιατι δεν θα εχει αυτα τα μαλάκια του πλαστικου
nik_marin - Δευ 07 Νοέ 2011, 10:01:34
Θέμα δημοσίευσης:
άλλη μια άποψη...

http://206gti.net/intake/

http://206gti.net/intakemod/


takis_206 - Τρι 08 Νοέ 2011, 20:33:42
Θέμα δημοσίευσης:
nik_marin έγραψε:
άλλη μια άποψη...

http://206gti.net/intake/

http://206gti.net/intakemod/



καποιος εχει καμια αλλη φοτογραφια απο αυτο???
Pughell - Τρι 08 Νοέ 2011, 23:06:27
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.peugeotsport-racingshop.com/Catalogue/NavigationCatalogue.swf?paramNoment=PL206XS-04&ZOOM=1
takis_206 - Τετ 09 Νοέ 2011, 01:02:01
Θέμα δημοσίευσης:
ευχαριστω στελιο το πανω καπακι μενει το μαμα ?
Pughell - Τετ 09 Νοέ 2011, 10:24:56
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι,το επανω ειναι το μαμα,απλα διατηρω μια επιφυλαξη μιας και υπαρχουν καποιες αλλες κατασκευες που το αλλαζουν με ενα πιο μακροστενο.

Η συγκεκριμενη παντως οντως διατηρει το μαμα.
takis_206 - Τρι 22 Νοέ 2011, 04:11:03
Θέμα δημοσίευσης:
σχεδον ετοιμο Very happy
Steve - Τρι 22 Νοέ 2011, 10:00:27
Θέμα δημοσίευσης:
Για βάλε φωτό...
takis_206 - Τρι 22 Νοέ 2011, 18:22:15
Θέμα δημοσίευσης:
το πανω κομματι το δουλευω λιγακι ακομα και θα βαλω φοτος,το κατω κομματι (σκουπακι)δεν το εχω φτιαξει ακομα αλλα αυτη την εβδομαδα θα το εχω τελειωσει και θα βγαλω και καλουπι σε περπτοση που το θελει και καποιος αλλος
takis_206 - Τετ 23 Νοέ 2011, 14:04:17
Θέμα δημοσίευσης:


το θεμα ειναι που να κανω της τρυπες οταν ερθει στο τελικο σταδιο.
takis_206 - Τετ 23 Νοέ 2011, 14:06:08
Θέμα δημοσίευσης:

Steve - Τετ 23 Νοέ 2011, 18:53:04
Θέμα δημοσίευσης:
Dizzy2 Dizzy2 Dizzy2
takis_206 - Τετ 23 Νοέ 2011, 19:44:54
Θέμα δημοσίευσης:
μην ψαρωνεις ρε πανω στο φτιαξιμο ειναι αυτη η φοτο για να δεις περιπου για τι πραγμα μιλαμε,ηταν με κολα και χωρις να το εχω περασει με το ρολο,θα το δεις τελειομενο και θα μ πεις Very happy
Steve - Τετ 23 Νοέ 2011, 19:46:48
Θέμα δημοσίευσης:
Άντε με το καλό...
Pughell - Τετ 23 Νοέ 2011, 19:52:52
Θέμα δημοσίευσης:
Το εξω δεν εχει μεγαλη σημασια,το μεσα ομως εχει... Exclamation
takis_206 - Τετ 23 Νοέ 2011, 19:57:44
Θέμα δημοσίευσης:
το μεσα ειναι ετοιμο απο το 1ο κιολας χερι πολυεστερα μιας και εδωσα σημασια και πηρε το σχημα του καλουπιου οποτε ειναι εντελως ισιο δεν θελει ουτε γυαλοχαρτο.παρασκευη αυτο θα ειναι ετοιμο και μενει το μπροστα κομματι που βαριεμε να βγαλω προφυλακτηρα για να το φτιαξω Very happy Very happy οποτε αναμενουμε
Sinanai - Πεμ 24 Νοέ 2011, 22:02:31
Θέμα δημοσίευσης:
Ποστάρω φωτό και του μακρόστενου φιλτροκυτίου. Laughing







Ακούω πρώτες σκέψεις! Θανάαααση! Laughing
Pughell - Πεμ 24 Νοέ 2011, 22:03:47
Θέμα δημοσίευσης:
Ασε να σου πω απο τωρα...Βρες ενα τετραγωνο. Laughing Laughing Laughing
Sinanai - Πεμ 24 Νοέ 2011, 22:04:27
Θέμα δημοσίευσης:
Α, τόσο καλά; Laughing Laughing
Pughell - Πεμ 24 Νοέ 2011, 22:06:19
Θέμα δημοσίευσης:
Αμα τον πετυχεις στις κακες του,ισως σου πει να το βαψεις και μπλε αλλα ειναι ηδη μπλε οποτε... Laughing Laughing Laughing
Sinanai - Πεμ 24 Νοέ 2011, 22:07:09
Θέμα δημοσίευσης:
Πείτε το γρήγορα, να πάρω καμιά δεκαριά πλαστι ντιπ, άμα είναι! Laughing Laughing Laughing
mechanic - Πεμ 24 Νοέ 2011, 23:07:27
Θέμα δημοσίευσης:
Πρωτα ο Θεος την αλλη βδομαδα για 2 μερες θα ειμαι αθηνα
μενεις αθηνα ωστε να βρεθουμε και να το δω απο κοντα?
Pughell - Πεμ 24 Νοέ 2011, 23:11:07
Θέμα δημοσίευσης:
Οχι,αλλα θα ερθει μεχρι εκει... Laughing
Sinanai - Πεμ 24 Νοέ 2011, 23:15:40
Θέμα δημοσίευσης:
Εδώ μένω Θανάση, ναι. Cool Wink

Ασ' τον άλλον να λέει... Razz
mechanic - Παρ 25 Νοέ 2011, 00:42:36
Θέμα δημοσίευσης:
οκ τα λεμε με πμ
volvos - Παρ 25 Νοέ 2011, 18:16:00
Θέμα δημοσίευσης:
ΘΕΩΡΩ οτι αυτο το φιλτρο κουτι ειναι πολυ καλυτερο απο το τετραγωνο αφου σου αφηνει χωρο να δουλεψει με τη λογικη του Τ οπως στο σαξο του Kane

το 206 μπορει να εχει μικρο κενο αναμεσα φαναρια αλλα με λιγο κοψιμο μετωπη φτανει να μπει μια σωληνα εκει πλακουτσωμενη ...
mechanic - Παρ 25 Νοέ 2011, 20:16:14
Θέμα δημοσίευσης:
Σωστα Wink
αλλα αυτο που ειχα κανει στου Σταυρου (Κανε) Wink
δουλευε τοσο καλα που φτασαμε στην αλλη ακρη και ειχε θεμα με φτωχα μιγματα τοτε,
οποτε επειδη εδω θελουμε μια all around λυση που να δουλευει σε ολα τα παιδια χωρις παρενεργιες πρεπει απλα να "γεμισουμε" το κουτι και οχι να το πρεσσαρουμε.
Για αυτο και η εξοδος απο το πλαι,
καθως κατω απο τα 50χλμ λειτουργει σαν πλενουμ και απο εκει και πανω οσο τεινει να πρεσσαρει το κουτι
αυτο λειτουργει σαν PRV (pressure relief valve).
Και φυσικα το μοτερ τραβαει απο μονο του οσο αερα μπορει και χρειαζεται να τραβηξει, μιας και το πρεσσαρισμα (κοινως ram air) θελει μελετη και καλα ειναι να αποφευγεται αν δεν γνωριζουμε επ'ακριβως ολες τις παραμετρους.
Οπως και οσα παιδια εχουν ειτε προγραμμα, ειτε υπαρχει υποψια οτι το ολο δυκτιο παροχης βενζινης (απο αντλια φιλτρο κτλ μεχρι μπεκ) χρειαζεται επανεξεταση γιατι δεν ειναι σιγουρο αν ο εγκεφαλος μπορει να προσαρμοστει στα νεα δεδομενα.

Βλεπω πολλες φορες μια σωληνα μπροστα ή αλλες πατεντες (που καποιες οντως ειναι καλες) αλλα υπαρχουν και κατασκευες που δεεν...
Οποτε προσοχη, το πρεσσαρισμα στο φιλτροκουτι προυποθετει πληρη και πραγματικη γνωση του τι θετικα και αρνητικα μπορει να επιφερει.
mechanic - Παρ 25 Νοέ 2011, 20:18:49
Θέμα δημοσίευσης:
Το μονο θεμα (που σωστα εχει θεσει σαν ενσταση ο Στελαρας) ειναι τι χαρακτηριστικα ροης δινει στο υψηλο φασμα περιστροφης του κινητηρα.
για αυτο και θελω να το δω απο κοντα μιας και απο τις φωτος δεν μπορω να ειμαι 100% σιγουρος Confused
volvos - Παρ 25 Νοέ 2011, 20:26:51
Θέμα δημοσίευσης:
αν σε βοηθαει καθολου αυτα τα μοντελα που φοραγαν το κουτι του σιναναι ηταν μετα το 2005 με 7.45 εγκεφαλο (οχι 7.44) και αυτο το κουτι σαν εμφανεις ουσιαστικες αλλαγες.
πρακτικα ψηλα κραταγαν πολυ μα πολυ καλυτερα τη δυναμη απο τα παλιοτερα ιδια μοτερ Cool
mechanic - Παρ 25 Νοέ 2011, 20:33:57
Θέμα δημοσίευσης:
Ωπα αυτο με ενδιαφερει (μιας και δεν ετυχε να ασχοληθω με αυτα τα μοτερ)
δηλαδη το software εχει αλλαξει στα μεταγενεστερα μοντελα Question
Sinanai - Παρ 25 Νοέ 2011, 20:36:11
Θέμα δημοσίευσης:
Φαντάζομαι ότι τις διαφορές 7.4.4 και 7.4.5 (που έχω π.χ. εγώ) μπορεί να τις αναφέρει ο Στέλιος (salex).
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr