PSClub - Hellas

Ηλεκτρικά - Ηλεκτρονικά - Ηχοσυστήματα - Αυτόματο χαμήλωμα στους καθρέφτες όταν βάζεις όπισθεν σε 207

gulliverrr - Δευ 19 Σεπ 2011, 23:29:25
Θέμα δημοσίευσης: Αυτόματο χαμήλωμα στους καθρέφτες όταν βάζεις όπισθεν σε 207
Καλησπέρα παιδιά,

ετοιμάζω ένα projectάκι για το 207 μου και επειδή το ζήτησαν ήδη 2 φίλοι σκέφτομαι μήπως ενδιαφέρει και άλλους εδώ.

Το project είναι ένα κουτάκι όλο και όλο και αφού το συνδέσεις εκεί που πρέπει (θέλει ηλεκτρολόγο αν δεν ξέρεις):
* Μόλις βάζεις όπισθεν σου χαμηλώνει ταυτόχρονα και τους 2 καθρέφτες (για να μην φας τη ζάντα)
* Αν βγάλεις την όπισθεν και δεν την ξαναβάλεις για x δευτερόλεπτα (εφόσον τελείωσες με τις μανούβρες) στους ξανανεβάζει εκεί που ήταν πριν.
* Μπορεί να μην συνδέετε αυτόματα με την όπισθεν ώστε να το ενεργοποιείτε όποτε χρειάζεται να δείτε το πεζοδρόμιο
* Μπορεί ως addon να κλείνει όλα τα παράθυρα όταν βγάζεις το κλειδί
* Προφανώς πρέπει να έχεις ηλεκτρικούς καθρέφτες και παράθυρα Smile

Έχω διάφορες ιδέες για τέτοιους αυτοματισμούς και μπορώ να τα φτιάξω αλλά δεν ξέρω αν είναι και άλλοι ανώμαλοι σαν εμένα ώστε να τους νοιάζει κάτι τέτοιο. Τι λέτε?
giannis27 - Δευ 19 Σεπ 2011, 23:41:22
Θέμα δημοσίευσης:
ενδιαφέρων για δώσε ίνφο!
gulliverrr - Δευ 19 Σεπ 2011, 23:53:11
Θέμα δημοσίευσης:
τι info? Smile
Στο breadboard είναι ακόμα το κύκλωμα και έχω φτιάξει 2-3 προγράμματα ως τώρα που του περνάω και τα δοκιμάζω στο αμάξι μου, απλά μου μπαίνουν οι ιδέες μήπως το βγάλω στο eBay κλπ...
Έχετε δει τέτοια πραγματάκια να πουλιούνται πουθενά?
dimkeras - Τρι 20 Σεπ 2011, 10:22:12
Θέμα δημοσίευσης:
gulliverrr έγραψε:
...
Έχετε δει τέτοια πραγματάκια να πουλιούνται πουθενά?



Στον έξτρα εξοπλισμό των VW! Laughing

Καλή πάντως η ιδέα σου Wink
gulliverrr - Τρι 20 Σεπ 2011, 11:24:23
Θέμα δημοσίευσης:
Θενκς...
Θα βάλω videάκι τις επόμενες μέρες από το αμάξι μου για να καταλάβουν και οι υπόλοιποι τι μπορεί να κάνει... απλά ψάχνω και καμιά άλλη ιδέα/πρόβλημα που μπορεί να έχει κάποιος
AlienHack - Τρι 20 Σεπ 2011, 11:28:24
Θέμα δημοσίευσης:
μονο σε 207? σε 206 τιποτα? Cool
gulliverrr - Τρι 20 Σεπ 2011, 11:47:35
Θέμα δημοσίευσης:
Ίδιο πράγμα είναι. Έχω πρόσβαση και σε 206 οπότε μόλις το τελειώσω θα φτιάξω και τις οδηγίες για τη σύνδεση με 206.
MEMsound - Τρι 20 Σεπ 2011, 11:54:34
Θέμα δημοσίευσης:
Ωραίος Γιώργο!

Ενδιαφερον γκατζετακι Cool Cool Cool Cool Cool α να δεις ζαντα

οι καθρεφτες συνηθως θελουν και λιγο "κλεισιμο" για να δεις ζαντα, οχι μονο προς τα κάτω Wink
gulliverrr - Τρι 20 Σεπ 2011, 12:06:41
Θέμα δημοσίευσης:
χμμμ... όντως... εγώ τους έχω συνήθως έτσι ώστε μόνο να τους κουνάω πάνω-κάτω αλλά ο κάθε οδηγός είναι διαφορετικός. Ίσως να βάλω και κουμπάκι να στρίβεις για να σετάρεις πόσο πάνω-κάτω και πόσο μέσα εξω θες να στους κουνάει όταν βάζεις όπισθεν...
giorgos80 - Τρι 20 Σεπ 2011, 12:57:42
Θέμα δημοσίευσης:
Με το εργοστασιακό κουμπάκι θα πρέπει να γίνεται η ρύθμιση για να μην δημιουργηθεί κάποιο μπέρδεμα. Π.χ. βάζεις όπισθεν, συμπλέκτης πατημένος, ενεργοποιείται το πρόγραμμα, ρυθμίζεις τη θέση που θέλεις να έχουν οι καθρέπτες και κρατάει στη μνήμη αυτή τη θέση. Πάντως πολύ καλή η ιδέα σου και όσο πιο απλή την κάνεις τόσο πιο πολύ θα πουλήσει στο ebay!
gulliverrr - Τρι 20 Σεπ 2011, 13:11:29
Θέμα δημοσίευσης:
Αυτό είναι το πιο απλό σίγουρα αλλά οι καθρέφτες δεν έχουν σερβομηχανισμό για να μπορώ να ορίσω τη θέση. Τουλάχιστον δεν είναι καλωδιωμένοι έτσι ώστε να μπορώ να κουμπώσω πάνω τους από ένα κεντρικό σημείο ειδάλως θα είναι μεγάλο μανίκι η καλωδίωση.
Οπότε οι επιλογές που μένουν είναι να πω το πόσο κάτω και πόσο μέσα να κουνηθούν από την παρούσα θέση και όχι το που να πάνε.
Επίσης έχω τους ενδιασμούς μου για το αν θα βολέψει να το κάνει ΚΑΘΕ φορά που βάζω όπισθεν...
groupN - Τρι 20 Σεπ 2011, 14:23:00
Θέμα δημοσίευσης:
εγω το εχω δει σε 7αρα bmw να το κανει αυτο, παντα οταν βαζεις οπισθεν.
και ηταν και παλιο μοντελο. ποσο μπροστα ειναι οι γερμανοι!!
android - Τρι 20 Σεπ 2011, 16:16:54
Θέμα δημοσίευσης:
groupN έγραψε:
εγω το εχω δει σε 7αρα bmw να το κανει αυτο, παντα οταν βαζεις οπισθεν.
και ηταν και παλιο μοντελο. ποσο μπροστα ειναι οι γερμανοι!!


ας μην συγκρίνουμε τα ασύγκριτα Exclamation
Prokopas - Τρι 20 Σεπ 2011, 16:26:45
Θέμα δημοσίευσης:
gulliverrr προχώρα το. Υπάρχει εδώ και αρκετό καιρό σαν λειτουργικότητα μόνο του καθρέπτη του συνοδηγού στο group PSA αλλά συνήθως προστίθεται στα οικογενειακά μοντέλα με ηλεκτρικά - θερμαινόμενα καθίσμα. (Μην ρωτήστε γιατί δεν ξέρω).

Από περιέργεια, που θα συνδέετε το εν λόγω ψιψιψώνι?
gulliverrr - Τρι 20 Σεπ 2011, 17:12:05
Θέμα δημοσίευσης:
Το εν λόγω ψιψιψώνι αν είναι η full version με κλείσιμο παραθύρων, αυτόματο χαμήλωμα καθρεφτών, freddo καφέ κλπ ίσως να βγει πιο εύκολη η καλωδίωση αν η μονάδα μπει πίσω από την ασφαλειοθήκη (κάτω από το τιμόνι). Αν πάλι είναι η πιο απλή έκδοση (δεν ξέρω αν πραγματικά θα "βγάλω" τόσες εκδόσεις) ίσως να μπορεί να μπει πιο εύκολα μέσα στην πόρτα του οδηγού που είναι πιο εύκολη η πρόσβαση. Όλα αυτά με βάση του ότι όσοι ξέρουν να το κάνουν μόνοι τους άνεφ έξοδα ηλεκτρολόγου...
MEMsound - Τρι 20 Σεπ 2011, 18:14:21
Θέμα δημοσίευσης:
απ οτι εχω καταλάβει αυτο το "κυκλωμα" θα μπορει να δινει ρευμα στο μηχανισμο (βασικα στους μηχανισμους - μοτερακια) του καθρεπτη για συγκεκριμενο χρονο ωστε απο την θεση που βρισκεται ρυθμισμενος για κανονικη χρηση να στρεφεται προς την ροδα

αυτο σημαίνει οτι για καθε συνδυασμο αμαξιου/οδηγου η θεσης "εκκινησης" της λειτουργίας και η θεση "σταματηματος" της λειτουργίας θα ειναι διαφορετική αρα και θα πρεπει να την "προ"ρυθμισει ο καθε οδηγός στο αυτοκινητου - με μια διαδικασια αντιστοιχη αυτη που ρυθμιζει καποιος τους καθρεπτες του

επισης καλο ειναι να μην δουλευει καθε φορα που βαζεις οπισθεν αυτη η λειτουργεία μιας και δεν υποχρεωτικο οτι βαζεις οπισθεν ΜΟΝΟ για να παρκαρεις - μπορει να βαλεις οπισθεν απλα για να κινηθεις προς τα πισω για καποια μετρα και να μην θες σωνει καλα να γυρησεις να κοιταξεις προς τα πισω αλλα να χρησιμοποιησεις του καθπεπτες - αυτο βεβαια ειναι ισως το πιο ευκολο να ρυθμιστεί καθως με ενα σχετικο διακοπτη μπορεις να επιλεξεις ποτε το κυκλωματακι θα δουλευει και ποτε οχι.
gulliverrr - Τρι 20 Σεπ 2011, 18:28:56
Θέμα δημοσίευσης:
και στις 3 παραγράφους σου η απάντηση μου είναι ναι Smile
Μάλιστα σκέφτομαι για να μην περνάω άλλα κουμπιά που κανείς δεν θα τα θέλει, η λειτουργία των καθρεφτών με την όπισθεν να γίνεται μόνο αν έχεις τον επιλογέα των καθρεφτών στη θέση του οδηγού. Πως σας φαίνεται?
MEMsound - Τρι 20 Σεπ 2011, 18:36:47
Θέμα δημοσίευσης:
very cute Cool
manosm3 - Τρι 20 Σεπ 2011, 20:22:03
Θέμα δημοσίευσης:
groupN έγραψε:
εγω το εχω δει σε 7αρα bmw να το κανει αυτο, παντα οταν βαζεις οπισθεν.
και ηταν και παλιο μοντελο. ποσο μπροστα ειναι οι γερμανοι!!

Και σε Ε46 γινοταν στον δεξι καθρεφτη Very happy
MTerry - Τρι 20 Σεπ 2011, 22:47:05
Θέμα δημοσίευσης:
. . . στην Mercedes E class του ΄88 έπεφταν και τα πίσω προσκέφαλα Smile
king207cc - Τρι 20 Σεπ 2011, 23:09:22
Θέμα δημοσίευσης:
MTerry έγραψε:
. . . στην Mercedes E class του ΄88 έπεφταν και τα πίσω προσκέφαλα Smile


στην Ε του 94 ήταν ηλεκτρικά τα πίσω Smile αλλά δεν έχει σχέση με το topic Rolling eyes
MTerry - Τετ 21 Σεπ 2011, 02:19:00
Θέμα δημοσίευσης:
Ε ναί . . . πως θα πήγαιναν πάνω/κάτω !
Το ανέφερα γιατί είναι ένας αυτοματισμός που λειτουργούσε παράλληλα
με το κατέβασμα του δεξιού καθρέφτη και για να . . . ευθυμήσουμε ! Smile
DimiP - Παρ 23 Σεπ 2011, 04:17:16
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αυτόματο χαμήλωμα στους καθρέφτες όταν βάζεις όπισθεν
gulliverrr έγραψε:
Καλησπέρα παιδιά,

ετοιμάζω ένα projectάκι για το 207 μου και επειδή το ζήτησαν ήδη 2 φίλοι σκέφτομαι μήπως ενδιαφέρει και άλλους εδώ.

Το project είναι ένα κουτάκι όλο και όλο και αφού το συνδέσεις εκεί που πρέπει (θέλει ηλεκτρολόγο αν δεν ξέρεις):
* Μόλις βάζεις όπισθεν σου χαμηλώνει ταυτόχρονα και τους 2 καθρέφτες (για να μην φας τη ζάντα)
* Αν βγάλεις την όπισθεν και δεν την ξαναβάλεις για x δευτερόλεπτα (εφόσον τελείωσες με τις μανούβρες) στους ξανανεβάζει εκεί που ήταν πριν.
* Μπορεί να μην συνδέετε αυτόματα με την όπισθεν ώστε να το ενεργοποιείτε όποτε χρειάζεται να δείτε το πεζοδρόμιο
* Μπορεί ως addon να κλείνει όλα τα παράθυρα όταν βγάζεις το κλειδί
* Προφανώς πρέπει να έχεις ηλεκτρικούς καθρέφτες και παράθυρα Smile

Έχω διάφορες ιδέες για τέτοιους αυτοματισμούς και μπορώ να τα φτιάξω αλλά δεν ξέρω αν είναι και άλλοι ανώμαλοι σαν εμένα ώστε να τους νοιάζει κάτι τέτοιο. Τι λέτε?


πολυ ενδιαφερον αν μπορεις να το κανεις.
εμενα θα με ενδιεφερε
οχι για 207 αλλα φανταζομαι ευκολα μπορει να τοποθετηθει και σε αλλο αυτοκινητο εφοσον το ολο θεμα ειναι ηλεκτρομηχανικο (σερβομηχανισμοι και τασεις σε μοτερακια καθρεφτων) και δεν παρεμβαινει (μαλλον) εγκεφαλος. σωστα ;

αν θελεις ενημερωσε με στο dimi_p@hol.gr αν φτιαξεις κατι
Wink
gulliverrr - Σαβ 24 Σεπ 2011, 00:28:21
Θέμα δημοσίευσης:
αναπροσαρμόζω τα διάφορα features που θα είναι τα πιο χρήσιμα τελικά και έχω φτάσει στα εξής:

* Κουνάς τον επιλογέα καθρέπτη δεξιά-μέση-δεξιά-μέση-δεξιά ακούγεται ένα σύντομο beep και μπαίνει σε κατάσταση learn
* Κατεβάζεις τον καθρέπτη όσο κάτω θες
* Κουνάς τον καθρέπτη όσο μέσα θες
* Ακούγεται ένα μακρύ beep (settings saved) και επανέρχεται πίσω ο καθρέπτης στην αρχική του θέση
* Από εδώ και πέρα όταν βάζεις όπισθεν, εφόσον ο επιλογέας είναι στην αριστερή θέση, θα πηγαίνει τον δεξί μόνο καθρέπτη εκεί που τον έχεις ρυθμίσει και θα τον επαναφέρει αν βγάλεις την όπισθεν για πάνω από x δευτερόλεπτα

Το feature με το κλείσιμο των παραθύρων ίσως να βγει στην πιο advanced έκδοση μιας και πολλοί θα το έχουν ήδη με τον συναγερμό τους. Το βλέπω να βγαίνει στα 40€ περίπου αλλά μάλλον τα πρώτα κομμάτια θα πουληθούν από εδώ σε special τιμή μόνο για εμάς Wink για να δω και απήχηση. Αν προλάβω μέσα στο ΣουΚου να φτιάξω prototype θα σας ενημερώσω και θα ανεβάσω videάκι.
Mitsaras... - Σαβ 24 Σεπ 2011, 00:46:04
Θέμα δημοσίευσης:
Φιλε απλα εισαι πολυ μπροστα !!! Πιστευω οτι το εν λογω συστηματακι θα εχει μεγαλη ζητηση... Το εχει ο ξαδερφος μου σε scirocco, απο την μανα του βεβαια και ειναι απιστευτα βολικο στο παρκαρισμα ! Συνεχισε ετσι...
Φιλικα,Δημητρης
MEMsound - Σαβ 24 Σεπ 2011, 01:03:12
Θέμα δημοσίευσης:
ωραιος Γιώργο!! Cool Cool Cool Cool
οταν(αν) φτιαξεις για 206, στανταρ θελω Wink
takis_206 - Σαβ 24 Σεπ 2011, 08:12:02
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
ωραιος Γιώργο!! Cool Cool Cool Cool
οταν(αν) φτιαξεις για 206, στανταρ θελω Wink

αλλο 1 για εμενα Smile
Πάνος - Σαβ 24 Σεπ 2011, 09:03:00
Θέμα δημοσίευσης:
Και εμενα θα με ενδιεφερε κατι τετοιο σε 206. Cool
dimkeras - Σαβ 24 Σεπ 2011, 10:20:20
Θέμα δημοσίευσης:
Και 1 για μένα! Very happy
gulliverrr - Σαβ 24 Σεπ 2011, 11:44:12
Θέμα δημοσίευσης:
χαίρομαι Smile ο φίλος με το 206 έφαγε ήδη χώσιμο για να "μελετήσω" τις καλωδιώσεις του Razz
ironman02 - Σαβ 24 Σεπ 2011, 14:07:44
Θέμα δημοσίευσης:
Και εγώ μέσα! Very happy
AlienHack - Σαβ 24 Σεπ 2011, 17:09:15
Θέμα δημοσίευσης:
και ενα για μενα!! Wink
volvos - Σαβ 24 Σεπ 2011, 17:23:41
Θέμα δημοσίευσης:
δυο για μενα αμα χαλασει το πρωτο να εχω καβαντζα Laughing
Dj Nikos_V - Σαβ 24 Σεπ 2011, 19:33:13
Θέμα δημοσίευσης:
Και για μένα ένα.....
nikos 206cc - Σαβ 24 Σεπ 2011, 19:43:42
Θέμα δημοσίευσης:
Δε κανετε κανα gb λεω γω..
10 ατομα μαζευτηκατε Rolling eyes
gulliverrr - Κυρ 25 Σεπ 2011, 00:28:30
Θέμα δημοσίευσης:
gb?
ironman02 - Κυρ 25 Σεπ 2011, 00:50:27
Θέμα δημοσίευσης:
group buy Smile
DimiP - Κυρ 25 Σεπ 2011, 02:01:41
Θέμα δημοσίευσης:
gulliverrr έγραψε:
αναπροσαρμόζω τα διάφορα features που θα είναι τα πιο χρήσιμα τελικά και έχω φτάσει στα εξής:

* Κουνάς τον επιλογέα καθρέπτη δεξιά-μέση-δεξιά-μέση-δεξιά ακούγεται ένα σύντομο beep και μπαίνει σε κατάσταση learn
* Κατεβάζεις τον καθρέπτη όσο κάτω θες
* Κουνάς τον καθρέπτη όσο μέσα θες
* Ακούγεται ένα μακρύ beep (settings saved) και επανέρχεται πίσω ο καθρέπτης στην αρχική του θέση
* Από εδώ και πέρα όταν βάζεις όπισθεν, εφόσον ο επιλογέας είναι στην αριστερή θέση, θα πηγαίνει τον δεξί μόνο καθρέπτη εκεί που τον έχεις ρυθμίσει και θα τον επαναφέρει αν βγάλεις την όπισθεν για πάνω από x δευτερόλεπτα

Το feature με το κλείσιμο των παραθύρων ίσως να βγει στην πιο advanced έκδοση μιας και πολλοί θα το έχουν ήδη με τον συναγερμό τους. Το βλέπω να βγαίνει στα 40€ περίπου αλλά μάλλον τα πρώτα κομμάτια θα πουληθούν από εδώ σε special τιμή μόνο για εμάς Wink για να δω και απήχηση. Αν προλάβω μέσα στο ΣουΚου να φτιάξω prototype θα σας ενημερώσω και θα ανεβάσω videάκι.


γιατι να μπλεξεις με το learning mode;
αν απλα απο οποια θεση ειναι ο καθρεφτης (που 99,9999% θα ειναι σε τετοια ωστε να βλεπεις οταν οδηγεις δηλ. ας πουμε στη θεση 0 στο κεντρο) με το που βαζεις οπισθεν παει απλα τερμα κατω (καθετα) χωρις να μετακινειται το οριζοντιο, τοτε βλεπεις τις ζαντες. τσεκαρισμενο. θελω να πω δεν χρειαζεται να γυρισει αριστερα δεξια παρα μονο κατω.
μετα θελει με το βγαλσιμο της οπισθεν επαναφορα εκει που ηταν

τι λες ;
gulliverrr - Κυρ 25 Σεπ 2011, 04:11:48
Θέμα δημοσίευσης:
ο τρόπος που είναι καλωδιωμένοι οι καθρέπτες δεν μου δίνουν τη δυνατότητα να ορίσω τη θέση τους αλλά να πω πόσο πιο πάνω ή πιο κάτω θέλω να πάνε από την παρούσα θέση με τη μορφή χρόνου (πήγαινε 2 sec προς τα κάτω)

Από την άλλη έχεις δίκιο ότι ίσως το learn να είναι too much. Θέλω να δω αν κάποιος συγκεκριμένος χρόνος (π.χ. 1.5 sec) είναι αρκετός για να δεις την ζάντα σου ανεξαρτήτως του ύψους σου. Δηλαδή δοκιμάζοντας για όλα τα ύψη οδηγών ξεκινώντας από εκεί που είναι κανονικά (για αυτούς) ο καθρέπτης αν μετά από 1.5 sec προς τα κάτω αν βλέπουν πλέον τη ζάντα.

Το αν θα μπαίνει και λίγο προς τα μέσα είναι εύκολο θέμα και μπορεί και αυτό να είναι προ-ορισμένο.

Αλήθεια πόσοι τους βάζουν και λίγο μέσα για να δουν τη ζάντα? Εμένα πάντως όντως μου αρκεί μόνο το κάτω.
DimiP - Τετ 28 Σεπ 2011, 00:07:36
Θέμα δημοσίευσης:
gulliverrr έγραψε:
ο τρόπος που είναι καλωδιωμένοι οι καθρέπτες δεν μου δίνουν τη δυνατότητα να ορίσω τη θέση τους αλλά να πω πόσο πιο πάνω ή πιο κάτω θέλω να πάνε από την παρούσα θέση με τη μορφή χρόνου (πήγαινε 2 sec προς τα κάτω)

Από την άλλη έχεις δίκιο ότι ίσως το learn να είναι too much. Θέλω να δω αν κάποιος συγκεκριμένος χρόνος (π.χ. 1.5 sec) είναι αρκετός για να δεις την ζάντα σου ανεξαρτήτως του ύψους σου. Δηλαδή δοκιμάζοντας για όλα τα ύψη οδηγών ξεκινώντας από εκεί που είναι κανονικά (για αυτούς) ο καθρέπτης αν μετά από 1.5 sec προς τα κάτω αν βλέπουν πλέον τη ζάντα.

Το αν θα μπαίνει και λίγο προς τα μέσα είναι εύκολο θέμα και μπορεί και αυτό να είναι προ-ορισμένο.

Αλήθεια πόσοι τους βάζουν και λίγο μέσα για να δουν τη ζάντα? Εμένα πάντως όντως μου αρκεί μόνο το κάτω.


μπορεις να βαλεις 2 sec , ακομα κι οταν φτανει στο τερμα , το μοτερ συνεχιζει να "γυριζει" αλλα ο καθρεφτης εχει μια ασφαλεια (κανει ενα "κλακ" και μενει εκει- δεν το αφηνει να σπασει)
αν παλι δεν θελεις καθολου να τον ζοριζεις πιστευω 1.5 δευτερα ειναι οκ δεδομενου πως κανενας δεν οδηγει πανω απο το κεντρο (θεση 0) γιατι απλα δεν θα βλεπει παρα τον ουρανο.
οποτε αν ειναι με το χρονο , ειναι απλο (σχετικα) αρκει να βρεις η φτιαξεις πλακετα που να δεχεται εντολη απο την οπισθεν να μετρα 1 -2 δευτερα γυρνωντας τον καθρεφτη προς τα κατω.
με το βγαλσιμο της οπισθεν παλι πανω αλλα τοσα δευτερα.

ιδανικο κεντραρισμα ισως δεν πετυχεις αλλα πιστευω με μικρες ανοχες θα δουλεψει.

αραγε τα ηλεκτρικα στο γαλλικο ειναι παρομοια με το japan ή αδικα χαιρομαι;
Giannis307 - Τετ 28 Σεπ 2011, 01:10:00
Θέμα δημοσίευσης:
Λογικα ιδια ειναι....Δεν νομιζω να επεμβαινει can bus (ο μονος αποτρεπτικος παραγωντας δλδ)
gulliverrr - Τετ 28 Σεπ 2011, 01:30:14
Θέμα δημοσίευσης:
Έχω τη δυνατότητα να μπω και από can bus αλλά αλλάζει πολύ το πρωτότυπο που έχω ως τώρα και το κόστος της όλης κατασκευής χωρίς να κερδίζω και πολλά όπως βλέπω στην τελική, οπότε προσπαθώντας να το κρατήσω φθηνό θα αφήσω προς το παρόν το can bus ήσυχο. Ίσως για άλλο μελλοντικό project αν είναι πιο απαιτητικό...

DimiP: η ιδέα σου είναι υλοποιήσιμη για το κατέβασμα αλλά όχι για το ανέβασμα γιατί έτσι θα γυρνάει πάντα στην ίδια θέση και για διαφορετικού ύψους οδηγούς δεν θα βολεύει...
gulliverrr - Σαβ 08 Οκτ 2011, 16:35:27
Θέμα δημοσίευσης:
Έχω σχεδόν τελειώσει το πρωτότυπο και κόλλησα σε αυτό που δεν περίμενα. Την καλωδίωση! Razz
Δεν μπορώ να βρω κάτω από το τιμόνι που έρχονται τα καλώδια από την πόρτα του οδηγού. Έχω βρει 5-6 φύσες στο βάααθος αλλά καμία δεν έχει τα καλώδια της πόρτας.

Έχει κανείς κάτι να προτείνει (φωτό, link, pdf). Ψάχνω να βρω και το repair manual στο ιντερνετ αλλά μάταια. Δεν ξέρω αν το Haynes θα έχει τέτοια πράγματα...
AlienHack - Σαβ 08 Οκτ 2011, 18:32:50
Θέμα δημοσίευσης:
gulliverrr έγραψε:
Έχω τη δυνατότητα να μπω και από can bus αλλά αλλάζει πολύ το πρωτότυπο που έχω ως τώρα και το κόστος της όλης κατασκευής χωρίς να κερδίζω και πολλά όπως βλέπω στην τελική, οπότε προσπαθώντας να το κρατήσω φθηνό θα αφήσω προς το παρόν το can bus ήσυχο. Ίσως για άλλο μελλοντικό project αν είναι πιο απαιτητικό...

DimiP: η ιδέα σου είναι υλοποιήσιμη για το κατέβασμα αλλά όχι για το ανέβασμα γιατί έτσι θα γυρνάει πάντα στην ίδια θέση και για διαφορετικού ύψους οδηγούς δεν θα βολεύει...


Oxi canbus!! για ναμπορουμε να το βαλουμεκαι εμεις τα μηmultiplex.... Very happy
gulliverrr - Σαβ 08 Οκτ 2011, 18:37:57
Θέμα δημοσίευσης:
Smile dont worry... δεν πάω σε canbus αλλά σε αυτή τη φάση δεν πάω και πουθενά αν δεν βρω που έρχονται τα καλώδια που λέω παραπάνω...
gulliverrr - Δευ 10 Φεβ 2014, 17:51:18
Θέμα δημοσίευσης:
Και ναι! Είμαι ζωντανός! Και παντρεμένος! Εξού και η μεγάλη απουσία μου από το forum!
Το έβαλα μπρος να το τρέξω λιγάκι το project για τυχόν θέματα και μέσα στον μήνα θα το έχουμε έτοιμο και τεσταρισμένο σε 207 απλό, GT, Rallye και CC (που μάλλον ούτως ή άλλως είναι ίδια στο κομμάτι που με ενδιαφέρει).
θα δω πόσα κομμάτια μπορώ να φτιάξω με την παραγγελία που έριξα για τα διάφορα chipάκια και θα τα δώσω μόνο από εδώ στο forum σε special τιμή αν ενδιαφέρεται ακόμα κανείς...
vasilis123 - Δευ 10 Φεβ 2014, 20:48:12
Θέμα δημοσίευσης:
ίσως να έχει αναφερθεί πιο πρίν και να μην το πρόσεξα, αλλά που θα συνδέετε το κύκλωμα αυτό;
gulliverrr - Δευ 10 Φεβ 2014, 21:06:47
Θέμα δημοσίευσης:
Είτε μέσα στην πόρτα του οδηγού ή κάτω από το τιμόνι στην ασφαλειοθήκη κοντά.
Στην πόρτα είναι πιο εύκολο και άνετο πάντως.
Επειδή χρειάζεται το σήμα από την όπισθεν θα πρέπει να το φέρεις από την ασφαλειοθήκη με καλώδιο μέσα από τον μεντεσέ. Το έκανα ήδη στο δικό μου μαζί με τη μίζα για να μου κλείνει όλα τα (ηλεκτρικά) παράθυρα όταν βγάζω το κλειδί (δεν το υποστηρίζει ο συναγερμός μου)
Όπως βλέπω να ολοκληρώνετε το kitάκι το βλέπω γύρω στα 40 € πάντως (νόμιζα θα το κατάφερνα και φτηνότερα)
marios_207_GT - Δευ 10 Φεβ 2014, 23:41:58
Θέμα δημοσίευσης:
Ακριβως μια τετοια πλακετα εχω σκοπο να ετοιμασω εγω για το δικο μου με τη βοηθεια παντα καθηγητων απο τη σχολη για να μην γινει μαλ***α. Θελω να σε ρωτησω και αν εθς μου απαντας γιατι βλεπω οτι εχεις σκοπο να πουλησεις τις πλακετες, η ολη δουλεια σου βασιζεται στο οτι εχεις "εντολη" απο την οπισθεν και μετα δουλευεις με ρευμα στα 2 μοτερακια που εχει μεσα ο καθρεπτης ή εχεις μπλεξει με τον εγκεφαλο?
Kostaswannabe - Δευ 10 Φεβ 2014, 23:54:00
Θέμα δημοσίευσης:
Πολυ ενδιαφερον project και ψοφαω να το κανω κ εγω στο δικο μου
Με το που το χεις ετοιμο. Ευτυχως μπορω να προμηθευω ολα τα υλικα απο
Τη σχολη μου ωντας ηλεκτρονικος και ανυπομονω να το βαλω μολις το εχεις ετοιμο με την καταλληλη αμοιβη κιολας για τον κοπο σου γιατι δεν το παρατησες παρολο πυ περασε καιρος. Περιμενουμε εξελιξεις!!
marios_207_GT - Τρι 11 Φεβ 2014, 00:03:29
Θέμα δημοσίευσης:
Σε ποια σχολη εισαι αν επιτρεπετε?
σορρυ για το Off Topic
reselie-206 - Τρι 11 Φεβ 2014, 01:01:37
Θέμα δημοσίευσης:
marios_207_GT έγραψε:
Ακριβως μια τετοια πλακετα εχω σκοπο να ετοιμασω εγω για το δικο μου με τη βοηθεια παντα καθηγητων απο τη σχολη για να μην γινει μαλ***α. Θελω να σε ρωτησω και αν εθς μου απαντας γιατι βλεπω οτι εχεις σκοπο να πουλησεις τις πλακετες, η ολη δουλεια σου βασιζεται στο οτι εχεις "εντολη" απο την οπισθεν και μετα δουλευεις με ρευμα στα 2 μοτερακια που εχει μεσα ο καθρεπτης ή εχεις μπλεξει με τον εγκεφαλο?


Λογικά υποθέτω πως κάνει replicate τους διακόπτες των παραθύρων δίοντας high/low στα κατάλληλα καλωδιάκια
marios_207_GT - Τρι 11 Φεβ 2014, 01:21:29
Θέμα δημοσίευσης:
Τασο επειδη εχουμε θεμα με το ποσο θα κατεβει ο καθρεπτης και το ποσο θα ερθει προς τα μεσα αλλα και με την ακριβη επαναφορα παιζουμε με ολοκληρωμενα lm555 με βαση το δικο μου πλανο και το δικο μου κυκλωμα, το παλικαρι μπορει να εχει σκεφτει κατι ακομα καλυτερο. Εγω το κυκλωμα το ειχα βγαλει καποια στιγμη αλλα ειχα καποια μικροπροβληματα και το αφησα επειδη δεν ειχα χρονο, για να καταλαβεις τι παιζει δες αυτο το βιντεο, οταν δινει ρευμα (στη γλωσσα των ολοκληρωμενων κυκλωματων "1" εχει στην εξοδο του (το λεντακι) ρευμα δηλαδη "1" για 11 δευτερολεπτα ενω εχει σταματησει την τροφοδοσια απο τη πρωτη στιγμη, μεταβαλοντας μετα την αντισταση η χρονοκαθυστερηση κρατησε 6 δευτερολεπτα. Το θεμα για μενα ειναι η συνδεσμολογια του διακοπτη στην πορτα του οδηγου φοβηθηκα να κατσω να ανοιξω και να σκαλισω αν και μολις κανω καποιες δοκιμες στο breadboard της σχολης για να ειμαι 1000000% σιγουρος για την αξιοπιστια του αμαξιου θα κανω το εμγαλο βημα να χειρουργησω και το αμαξι.http://www.youtube.com/watch?v=jZvKbDna-GU
gulliverrr - Τρι 11 Φεβ 2014, 01:28:16
Θέμα δημοσίευσης:
Η καρδία του κυκλώματος είναι σε PIC microcontroller με τη λογική για τους χρονισμούς και τα σενάρια που χρειάζονται για να είναι σχετικά "έξυπνη" η πατέντα. Βέβαια όλο αυτό είναι πίσω από τρανζίστορς για ασφάλεια στα 12V.
marios_207_GT - Τρι 11 Φεβ 2014, 01:32:38
Θέμα δημοσίευσης:
gulliverrr έγραψε:
Η καρδία του κυκλώματος είναι σε PIC microcontroller με τη λογική για τους χρονισμούς και τα σενάρια που χρειάζονται για να είναι σχετικά "έξυπνη" η πατέντα. Βέβαια όλο αυτό είναι πίσω από τρανζίστορς για ασφάλεια στα 12V.


Αρα φιλε μου βαδιζουμε σε διαφορετικο δρομο εσυ πας με μικροελεγκτη καλη τυχη στο κυκλωμα σου , με το καλο να το τελειωσεις.
Kostaswannabe - Τρι 11 Φεβ 2014, 10:48:55
Θέμα δημοσίευσης:
marios_207_GT έγραψε:
Σε ποια σχολη εισαι αν επιτρεπετε?
σορρυ για το Off Topic

ΤΕΙ Πειραια αν εννοεις εμενα! Cool
gulliverrr - Τρι 11 Φεβ 2014, 12:08:03
Θέμα δημοσίευσης:
Καλημέρα,
με timer555 που μάλλον πας εσύ είσαι πολύ περιορισμένος από θέμα δυνατοτήτων. Δεν έχεις interrupts, δεν έχεις μνήμη και φυσικά η λογική σου θα πρέπει να περιορίζεται σε 1-2 μεταβλητές input/output. O microcontroller σου επιτρέπει να ελέγχεις πολλαπλά πράγματα ταυτόχρονα και να μην χάνεσαι σε πολύπλοκα σενάρια όπως πχ αν βαλεις όπισθεν για 1sec μόνο, την βγάλεις και σβήσεις τη μηχανή. Με τον 555 θα σου μείνουν οι καθρέφτες χαμηλωμένοι και το χειρότερο όταν ξαναβάλεις μπρος θα τους αφήσει κάτω. Έτσι αναγκάζεις τον οδηγό να προσαρμοστεί στους περιορισμούς του κυκλώματος ενώ θα έπρεπε το κύκλωμα να προσαρμόζεται στις ανάγκες του οδηγού (άποψη μου). Για αυτόν και για αρκετούς άλλους λόγους πήγα με microcontroller. Έχει το αρνητικό του ότι πρέπει να το προγραμματίσεις σε assembly ή C και χρειάζεσαι και προγραμματιστή για να το κουμπώσεις πάνω αλλά κατά τα άλλα κάνει παπάδες Wink
Σύντομα θα ανεβάσω video εδώ...
marios_207_GT - Τρι 11 Φεβ 2014, 12:22:56
Θέμα δημοσίευσης:
Kostaswannabe έγραψε:
marios_207_GT έγραψε:
Σε ποια σχολη εισαι αν επιτρεπετε?
σορρυ για το Off Topic

ΤΕΙ Πειραια αν εννοεις εμενα! Cool


Και πως και δεν εχω δει το αμαξι σου. Ηλεκτρολογος ειμαι εγω.
marios_207_GT - Τρι 11 Φεβ 2014, 12:28:00
Θέμα δημοσίευσης:
gulliverrr έγραψε:
Καλημέρα,
με timer555 που μάλλον πας εσύ είσαι πολύ περιορισμένος από θέμα δυνατοτήτων. Δεν έχεις interrupts, δεν έχεις μνήμη και φυσικά η λογική σου θα πρέπει να περιορίζεται σε 1-2 μεταβλητές input/output. O microcontroller σου επιτρέπει να ελέγχεις πολλαπλά πράγματα ταυτόχρονα και να μην χάνεσαι σε πολύπλοκα σενάρια όπως πχ αν βαλεις όπισθεν για 1sec μόνο, την βγάλεις και σβήσεις τη μηχανή. Με τον 555 θα σου μείνουν οι καθρέφτες χαμηλωμένοι και το χειρότερο όταν ξαναβάλεις μπρος θα τους αφήσει κάτω. Έτσι αναγκάζεις τον οδηγό να προσαρμοστεί στους περιορισμούς του κυκλώματος ενώ θα έπρεπε το κύκλωμα να προσαρμόζεται στις ανάγκες του οδηγού (άποψη μου). Για αυτόν και για αρκετούς άλλους λόγους πήγα με microcontroller. Έχει το αρνητικό του ότι πρέπει να το προγραμματίσεις σε assembly ή C και χρειάζεσαι και προγραμματιστή για να το κουμπώσεις πάνω αλλά κατά τα άλλα κάνει παπάδες Wink
Σύντομα θα ανεβάσω video εδώ...

Εμένα το θέμα μου με τους μικροελεγκτες είναι ότι δεν ξερω πολλα για τον Προγραμματισμο τους και γι αυτό τους απέφυγα άσχετα οτι το κοστος τους ξεκιναει στα 2-3 ευρώ και φτανει τα 500+ λεω αμα χρειάζεται κανενας ακριβως τζάμπα ο κόπος
marios_207_GT - Τρι 11 Φεβ 2014, 12:29:26
Θέμα δημοσίευσης:
gulliverrr έγραψε:
Καλημέρα,
με timer555 που μάλλον πας εσύ είσαι πολύ περιορισμένος από θέμα δυνατοτήτων. Δεν έχεις interrupts, δεν έχεις μνήμη και φυσικά η λογική σου θα πρέπει να περιορίζεται σε 1-2 μεταβλητές input/output. O microcontroller σου επιτρέπει να ελέγχεις πολλαπλά πράγματα ταυτόχρονα και να μην χάνεσαι σε πολύπλοκα σενάρια όπως πχ αν βαλεις όπισθεν για 1sec μόνο, την βγάλεις και σβήσεις τη μηχανή. Με τον 555 θα σου μείνουν οι καθρέφτες χαμηλωμένοι και το χειρότερο όταν ξαναβάλεις μπρος θα τους αφήσει κάτω. Έτσι αναγκάζεις τον οδηγό να προσαρμοστεί στους περιορισμούς του κυκλώματος ενώ θα έπρεπε το κύκλωμα να προσαρμόζεται στις ανάγκες του οδηγού (άποψη μου). Για αυτόν και για αρκετούς άλλους λόγους πήγα με microcontroller. Έχει το αρνητικό του ότι πρέπει να το προγραμματίσεις σε assembly ή C και χρειάζεσαι και προγραμματιστή για να το κουμπώσεις πάνω αλλά κατά τα άλλα κάνει παπάδες Wink
Σύντομα θα ανεβάσω video εδώ...

Εμένα το θέμα μου με τους μικροελεγκτες είναι ότι δεν ξερω πολλα για τον Προγραμματισμο τους και γι αυτό τους απέφυγα άσχετα οτι το κοστος τους ξεκιναει στα 2-3 ευρώ και φτανει τα 500+ λεω αμα χρειάζεται κανενας ακριβως τζάμπα ο κόπος
Kostaswannabe - Τρι 11 Φεβ 2014, 13:15:37
Θέμα δημοσίευσης:
marios_207_GT έγραψε:

Και πως και δεν εχω δει το αμαξι σου. Ηλεκτρολογος ειμαι εγω.


Ισως γιατι δεν ερχομαι τοσο συχνα με τ αμαξι πλεον. Η σταση του μετρο ειναι
100μ απο το σπιτι μου.Πριν ανοιξει ομως ο σταθμος της αργυρουπολης ερχομοουν συνεχεια με αμαξι απλα τοτε ειχα ενα 106 rallye κοκκινο με μαυρες ραλλοζαντες.. Ισως να ειχες δει εκεινο. Τωρα με το αλλο οποτε ερχομαι βρισκω και παρκαρω πισω απο το κτιριο των ηλεκτρονικων συνεχεια.
gulliverrr - Τρι 11 Αύγ 2015, 22:42:45
Θέμα δημοσίευσης:
Και μερικά χρόνια και μία γέννα μετά, το project είναι τεσταρισμένο 6 μήνες πλέον στο δικό μου (207 GT) και σε 207 CC με πολύ καλά αποτελέσματα και μόνο θετικά σχόλια! Ευτυχώς bugs δεν είχαμε και επίσης καταφέραμε και μηδενική κατανάλωση όσο δεν ανεβοκατεβάζει καθρέφτες και παράθυρα γιατί το είχα μία έννοια αν αφήσω το αμάξι το καλοκαίρι σβηστό κανένα μήνα μην μου φάει την μπαταρία Razz Μπαίνει όλο μέσα στην πόρτα του οδηγού και δεν χρειάζεται CAN Bus. Είμαστε κομπλέ! Μοντάρω το βιντεάκι, το ανεβάζω στο youtube και το ποστάρω και εδώ για να δει ο κόσμος πιο εύκολα τι κάνει και πως το κάνει. Σε σημεία μπορεί να κάνει όλα τα παρακάτω:


Έρχεται και το βιντεάκι...
Andreasf1 - Τετ 12 Αύγ 2015, 00:40:31
Θέμα δημοσίευσης:
Συγχαρητήρια για το πρότζεκτ σου! Καλές πωλήσεις να έχεις.

Έχω καποιες ερωτήσεις μιας και μου φαίνεται αρκετά ενδιαφέρων και για το δικό μου..

-Αν δεν θες να κατέβει ο καθρέφτης όταν βάζεις όπισθεν φαντάζομαι έχει κάποιον τρόπο απενεργοποίησης, σωστά; είχες αναφέρει πως θα γινόταν έχοντας απλά την επιλογή στην θέση του οδηγού. Τελικά έγινε όντως έτσι;
-Αν δεν θες να κλείσει τα παράθυρα όταν βγαλεις το κλειδί, επίσης και για αυτό υπάρχει τρόπος απενεργοποίησης;
Και κάτι ακόμα..
-Υπάρχει δυνατότητα όταν ξεκλειδώσεις το αυτοκίνητο να ανοίγουν τα παράθυρα; Για το καλοκαίρι είναι must! (μάλλον ζηταω πολλά μιας και για να γίνει αυτο μπλεκεις με εγκέφαλο κτλ. Βάλτο στο πρόγραμμα και αυτό για το μέλλον.. Very happy αν δεν το έχεις κάνει ήδη )
Road_Runner - Τετ 12 Αύγ 2015, 10:25:46
Θέμα δημοσίευσης:
Μπορουμε να το εφαρμοσουμε και σε αλλα αυτοκινητα??
gulliverrr - Τετ 12 Αύγ 2015, 11:46:47
Θέμα δημοσίευσης:
Σκοπός μου εξαρχής ήταν να κρατήσω χαμηλό το κόστος και να μην το "κλειδώσω" με τον εγκέφαλο γιατί θα πέταγα πολύ κόσμο έξω έτσι. Αν έμπαινα μέσω εγκεφάλου/CAN Bus θα μπορούσα να τα κάνω όλα αλλά με μη-ρεαλιστικό κόστος Sad
Για αυτό το λόγο τα πρώτα 2 που αναφέρεις, παρόλο ότι είναι όντως πολύ χρήσιμα δεν μπορούν να γίνουν διότι δεν μπορώ να διαβάσω σε ποια θέση είναι ο διακόπτης επιλογής των καθρεφτών. Η επιλογή απενεργοποίησης υπάρχει μόνο με προεραιτικό διακόπτη που μπαίνει εξτρά αν το θέλει κάποιος αλλά θα πρέπει να κάνεις κάπου τρύπα για να τον βγάλεις. Δεν μου άρεσε η ιδέα εμένα και στα δικά μου δεν τα έβαλα.
Το 3 που αναφέρεις, γίνεται μόνο αν το συνδέσω να συνεχίσει να παίρνει ρεύμα και αφού βγάλεις τη μίζα και δεν μου άρεσε επίσης η ιδέα. Καταναλώνει μόνο κάποια mA σε standby αλλά θα πρέπει να έχεις τον νου σου αν φύγεις για διακοπές. Εγώ προτιμώ το "install and forget" Smile
Andreasf1 έγραψε:
Συγχαρητήρια για το πρότζεκτ σου! Καλές πωλήσεις να έχεις.

Έχω καποιες ερωτήσεις μιας και μου φαίνεται αρκετά ενδιαφέρων και για το δικό μου..

-Αν δεν θες να κατέβει ο καθρέφτης όταν βάζεις όπισθεν φαντάζομαι έχει κάποιον τρόπο απενεργοποίησης, σωστά; είχες αναφέρει πως θα γινόταν έχοντας απλά την επιλογή στην θέση του οδηγού. Τελικά έγινε όντως έτσι;
-Αν δεν θες να κλείσει τα παράθυρα όταν βγαλεις το κλειδί, επίσης και για αυτό υπάρχει τρόπος απενεργοποίησης;
Και κάτι ακόμα..
-Υπάρχει δυνατότητα όταν ξεκλειδώσεις το αυτοκίνητο να ανοίγουν τα παράθυρα; Για το καλοκαίρι είναι must! (μάλλον ζηταω πολλά μιας και για να γίνει αυτο μπλεκεις με εγκέφαλο κτλ. Βάλτο στο πρόγραμμα και αυτό για το μέλλον.. Very happy αν δεν το έχεις κάνει ήδη )

gulliverrr - Τετ 12 Αύγ 2015, 11:52:50
Θέμα δημοσίευσης:
Η λογική του είναι πολύ απλή οπότε δεν βλέπω τον λόγο να μην μπορεί να τροποποιηθεί για άλλα μοντέλα αλλά θα πρέπει να το μελετήσω. Ξεκίνησα με τα 207 που μου ήταν πιο εύκαιρα για να δω και ανταπόκριση από τον κόσμο. Δεν σκοπεύω να το "σπρώξω" πολύ πέραν των συνεργείων μου, φίλων και του forum οπότε αν δεν δω μέλλον δεν θα το πάω και παραπέρα Embarassed
Πιστεύω με καταλαβαίνεις Smile

Road_Runner έγραψε:
Μπορουμε να το εφαρμοσουμε και σε αλλα αυτοκινητα??

Andreasf1 - Τετ 12 Αύγ 2015, 21:24:18
Θέμα δημοσίευσης:
Σε τι τιμή τελικά θα το πουλάς;
gulliverrr - Πεμ 13 Αύγ 2015, 00:58:17
Θέμα δημοσίευσης:
Γύρω στα 40 το βλέπω χωρίς την τοποθέτηση.
Road_Runner - Πεμ 13 Αύγ 2015, 09:19:43
Θέμα δημοσίευσης:
Ελα ομως που δεν εχουμε ολοι peugeot πλεον Laughing
Κανε καμια πατεντα να μπαινει και αλλου...
gulliverrr - Τετ 02 Σεπ 2015, 02:46:46
Θέμα δημοσίευσης:
Μας πρόλαβαν οι διακοπές οπότε το ανεβάζω τώρα το βιντεάκι...

https://vimeo.com/138031362



https://vimeo.com/138031362
Ακούω σχόλια Smile
smoki - Τετ 02 Σεπ 2015, 04:03:24
Θέμα δημοσίευσης:
Πολύ καλό και εξαιρετικά χρήσιμο! Για τα παράθυρα, παίζει ρόλο αν είναι αυτόματα ή οχι;
Mono AEK - Τετ 02 Σεπ 2015, 10:23:27
Θέμα δημοσίευσης:
το ποσο θα κατεβουν οι καθρεπτες το ρυθμιζεις εσυ?

γιατι στο βιντεο δε μου φανηκε αρκετο ωστε να δεις ζαντα
απτην αλλη αν κατεβουν και πολυ και θες να κανεις απλα οπισθεν καπου δε θα χεις ορατοτητα.

επισης αν θελω να σβησω το αμαξι και να κατσω μεσα τι γινεται με τα παραθυρα?

σορυ για τον καταιγισμο αλλα οντως το θεωρω πολυ καλο και με ψηνει να το βαλω
gulliverrr - Τετ 02 Σεπ 2015, 10:48:26
Θέμα δημοσίευσης:
smoki έγραψε:
Πολύ καλό και εξαιρετικά χρήσιμο! Για τα παράθυρα, παίζει ρόλο αν είναι αυτόματα ή οχι;

Είναι σχεδιασμένο ώστε να δουλεύει και με αυτόματα και με απλά παράθυρα για να παίζει παντού Wink
gulliverrr - Τετ 02 Σεπ 2015, 10:58:40
Θέμα δημοσίευσης:
Mono AEK έγραψε:
το ποσο θα κατεβουν οι καθρεπτες το ρυθμιζεις εσυ?

γιατι στο βιντεο δε μου φανηκε αρκετο ωστε να δεις ζαντα
απτην αλλη αν κατεβουν και πολυ και θες να κανεις απλα οπισθεν καπου δε θα χεις ορατοτητα.

επισης αν θελω να σβησω το αμαξι και να κατσω μεσα τι γινεται με τα παραθυρα?

σορυ για τον καταιγισμο αλλα οντως το θεωρω πολυ καλο και με ψηνει να το βαλω


Καλά κάνεις και ρωτάς Wink
Η κάμερα στο βίντεο είναι αρκετά χαμηλότερα από το ύψος των ματιών και για αυτό δεν φαίνεται. Φαίνεται κανονικά το πεζοδρόμιο ώστε να μπορείς να κάνεις και όπισθεν και να μην βλέπεις μόνο δρόμο χωρίς ορατότητα.
Αν θες να μην κλείσουν τα παράθυρα, πατάς το κουμπί που τα κατεβάζει μόλις ξεκινήσει να τα ανεβάζει και σταματάει.

Καταλαβαίνω ότι υπάρχει μεγάλη παραμετροποίηση που θα ήθελε ο καθένας αλλά μετά θα έπρεπε να βγάλω κουμπάκια, καλώδια, λαμπάκια και ότι άλλο χρειάζεται για να γίνουν όλα αυτά και το να μην παρέμβω στην εμφάνιση του αυτοκίνητου μου ήταν ο πρώτος μου στόχος συνεπώς το μελέτησα αρκετά ώστε να βρω τις ρυθμίσεις που θα ικανοποιούν τους πιο πολλούς από εμάς!
Kostaswannabe - Τετ 02 Σεπ 2015, 13:07:11
Θέμα δημοσίευσης:
σε περιπτωση που βγεις απ τ αμαξι ακαριαια ας πουμε με το που βγαλεις κλειδι και κλειδωσεις με το κλειδωμα συνεχιζουν κ ανεβαινουν τα παραθυρα η σταματαει? οχι οτι παιρνει ωρα για να τ ανεβασει απλα λεω σε μια βιασυνη ας πουμε μην ξεχασεις κανα παραθυρο ανοιχτο απο αμελεια. Very happy
makis106 - Τετ 02 Σεπ 2015, 13:10:03
Θέμα δημοσίευσης:
Εμεις απο επαρχία, αν το στειλεις, ειναι ευκολο στην τοποθέτηση? κατι πιανουν τα χερια μας!
gulliverrr - Τετ 02 Σεπ 2015, 13:17:27
Θέμα δημοσίευσης:
makis106 έγραψε:
Εμεις απο επαρχία, αν το στειλεις, ειναι ευκολο στην τοποθέτηση? κατι πιανουν τα χερια μας!

Smile άμα πιάνουν τα χέρια σου, είσαι οκ!
Θα χρειαστεί να φέρεις από την ασφαλειοθήκη του οδηγού 3 καλώδια μέσα στην πόρτα όπου και θα συνδεθούν στο κουτάκι και από εκεί μετά πάνω στην πλεξούδα που έρχεται από τα κουμπιά των παραθύρων. Δεν τα έχω ετοιμάσει ακόμα αλλά θα το στείλω με χαρτιά, φωτογραφίες, Pinout κλπ. Βλέπω ενδιαφέρον οπότε μάλλον σιγά σιγά να τα ετοιμάζω...
gulliverrr - Τετ 02 Σεπ 2015, 13:22:22
Θέμα δημοσίευσης:
Kostaswannabe έγραψε:
σε περιπτωση που βγεις απ τ αμαξι ακαριαια ας πουμε με το που βγαλεις κλειδι και κλειδωσεις με το κλειδωμα συνεχιζουν κ ανεβαινουν τα παραθυρα η σταματαει? οχι οτι παιρνει ωρα για να τ ανεβασει απλα λεω σε μια βιασυνη ας πουμε μην ξεχασεις κανα παραθυρο ανοιχτο απο αμελεια. Very happy

Αυτή ήταν η λογική εξ αρχής επειδή ο συναγερμός μου δεν κλείνει παράθυρα. Φυσικά και τα κλείνει ανεξάρτητα με το πόσο γρήγορος ή αργός είσαι στο να βγεις και να κλειδώσεις. Για όσο μπορείς να το κάνεις από τα κουμπιά των παραθύρων θα μπορεί να το κάνει και το Smart RimGuard. Δοκίμασε το (με εσένα μέσα) για να είσαι σίγουρος.
makis106 - Τετ 02 Σεπ 2015, 13:30:51
Θέμα δημοσίευσης:
gulliverrr έγραψε:
makis106 έγραψε:
Εμεις απο επαρχία, αν το στειλεις, ειναι ευκολο στην τοποθέτηση? κατι πιανουν τα χερια μας!

Smile άμα πιάνουν τα χέρια σου, είσαι οκ!
Θα χρειαστεί να φέρεις από την ασφαλειοθήκη του οδηγού 3 καλώδια μέσα στην πόρτα όπου και θα συνδεθούν στο κουτάκι και από εκεί μετά πάνω στην πλεξούδα που έρχεται από τα κουμπιά των παραθύρων. Δεν τα έχω ετοιμάσει ακόμα αλλά θα το στείλω με χαρτιά, φωτογραφίες, Pinout κλπ. Βλέπω ενδιαφέρον οπότε μάλλον σιγά σιγά να τα ετοιμάζω...
Αν εχεις και οδηγιες λογικα δεν θα εχω θεμα. Αν και εχω αρχισει ηδη να προβληματιζομαι. τα καλωδια θα περασουν απο το σασι στην πορτα εξωτερικά? γιατι νομιζω δεν υπαρχει χώρος για να πανε μαζι μεσα απο την πλεξουδα, οποτε ετσι θα καμπτονται μονιμα απο το ανοιξε-κλεισε της πορτας με κινδυνο να κοπουν συντομα (?)
gulliverrr - Τετ 02 Σεπ 2015, 13:39:19
Θέμα δημοσίευσης:
makis106 έγραψε:
gulliverrr έγραψε:
makis106 έγραψε:
Εμεις απο επαρχία, αν το στειλεις, ειναι ευκολο στην τοποθέτηση? κατι πιανουν τα χερια μας!

Smile άμα πιάνουν τα χέρια σου, είσαι οκ!
Θα χρειαστεί να φέρεις από την ασφαλειοθήκη του οδηγού 3 καλώδια μέσα στην πόρτα όπου και θα συνδεθούν στο κουτάκι και από εκεί μετά πάνω στην πλεξούδα που έρχεται από τα κουμπιά των παραθύρων. Δεν τα έχω ετοιμάσει ακόμα αλλά θα το στείλω με χαρτιά, φωτογραφίες, Pinout κλπ. Βλέπω ενδιαφέρον οπότε μάλλον σιγά σιγά να τα ετοιμάζω...
Αν εχεις και οδηγιες λογικα δεν θα εχω θεμα. Αν και εχω αρχισει ηδη να προβληματιζομαι. τα καλωδια θα περασουν απο το σασι στην πορτα εξωτερικά? γιατι νομιζω δεν υπαρχει χώρος για να πανε μαζι μεσα απο την πλεξουδα, οποτε ετσι θα καμπτονται μονιμα απο το ανοιξε-κλεισε της πορτας με κινδυνο να κοπουν συντομα (?)


Η απάντηση είναι "spray σιλικόνης" Smile
Όντως είναι στριμόκωλα αλλά ο Mr Sound με λίγο spray τα πέρασε κομπλέ.
makis106 - Τετ 02 Σεπ 2015, 13:42:10
Θέμα δημοσίευσης:
gulliverrr έγραψε:
makis106 έγραψε:
gulliverrr έγραψε:
makis106 έγραψε:
Εμεις απο επαρχία, αν το στειλεις, ειναι ευκολο στην τοποθέτηση? κατι πιανουν τα χερια μας!

Smile άμα πιάνουν τα χέρια σου, είσαι οκ!
Θα χρειαστεί να φέρεις από την ασφαλειοθήκη του οδηγού 3 καλώδια μέσα στην πόρτα όπου και θα συνδεθούν στο κουτάκι και από εκεί μετά πάνω στην πλεξούδα που έρχεται από τα κουμπιά των παραθύρων. Δεν τα έχω ετοιμάσει ακόμα αλλά θα το στείλω με χαρτιά, φωτογραφίες, Pinout κλπ. Βλέπω ενδιαφέρον οπότε μάλλον σιγά σιγά να τα ετοιμάζω...
Αν εχεις και οδηγιες λογικα δεν θα εχω θεμα. Αν και εχω αρχισει ηδη να προβληματιζομαι. τα καλωδια θα περασουν απο το σασι στην πορτα εξωτερικά? γιατι νομιζω δεν υπαρχει χώρος για να πανε μαζι μεσα απο την πλεξουδα, οποτε ετσι θα καμπτονται μονιμα απο το ανοιξε-κλεισε της πορτας με κινδυνο να κοπουν συντομα (?)


Η απάντηση είναι "spray σιλικόνης" Smile
Όντως είναι στριμόκωλα αλλά ο Mr Sound με λίγο spray τα πέρασε κομπλέ.
Σωστός ο Mr Sound! Εχεις μια παραγγελία απο μένα, οταν είσαι ετοιμος!
gulliverrr - Τετ 02 Σεπ 2015, 14:18:43
Θέμα δημοσίευσης:
makis106 έγραψε:
Σωστός ο Mr Sound! Εχεις μια παραγγελία απο μένα, οταν είσαι ετοιμος!

Respect ο Mr Sound! Πολύ εντάξει άνθρωπος.
MEMsound - Πεμ 03 Σεπ 2015, 12:01:23
Θέμα δημοσίευσης:
gulliverrr έγραψε:
Και μερικά χρόνια και μία γέννα μετά, το project είναι τεσταρισμένο 6 μήνες πλέον στο δικό μου (207 GT) και σε 207 CC με πολύ καλά αποτελέσματα και μόνο θετικά σχόλια! Ευτυχώς bugs δεν είχαμε και επίσης καταφέραμε και μηδενική κατανάλωση όσο δεν ανεβοκατεβάζει καθρέφτες και παράθυρα γιατί το είχα μία έννοια αν αφήσω το αμάξι το καλοκαίρι σβηστό κανένα μήνα μην μου φάει την μπαταρία Razz Μπαίνει όλο μέσα στην πόρτα του οδηγού και δεν χρειάζεται CAN Bus. Είμαστε κομπλέ! Μοντάρω το βιντεάκι, το ανεβάζω στο youtube και το ποστάρω και εδώ για να δει ο κόσμος πιο εύκολα τι κάνει και πως το κάνει. Σε σημεία μπορεί να κάνει όλα τα παρακάτω:
    1. Κατεβάζει καθρέφτη οδηγού&συνοδηγού ταυτόχρονα για 1 sec μόλις βάλεις όπισθεν για να δεις τη ζάντα
    2. Επιστρέφει καθρέφτη οδηγού&συνοδηγού στην αρχική τους θέση μόλις βγάλεις την όπισθεν
    3. Αν βγάλεις την όπισθεν πιο γρήγορα από 1sec φυσικά επιστρέφει αμέσως στην αρχική θέση
    4. Βγάζοντας το κλειδί από τη μίζα ανεβάζει όλα τα παράθυρα και επιστρέφει καθρέφτη οδηγού&συνοδηγού στην αρχική τους θέση αν έσβησε ενώ ήταν σε όπισθεν


Έρχεται και το βιντεάκι...


ΕΥΓΕ.!
Cool Cool

καλες πωλησεις
Mono AEK - Πεμ 03 Σεπ 2015, 13:00:33
Θέμα δημοσίευσης:
αλλη μια ερωτηση...

αν έχεις οπισθεν και αλλαξεις θεση στο καθρεπτη τι γίνεται?
gulliverrr - Πεμ 03 Σεπ 2015, 13:14:35
Θέμα δημοσίευσης:
Mono AEK έγραψε:
αλλη μια ερωτηση...

αν έχεις όπισθεν και αλλάξεις θέση στο καθρέπτη τι γίνεται?

Όσο έχεις όπισθεν, μπορείς να χειρίζεσαι τον καθρέπτη κανονικά (θα είναι ήδη κατεβασμένος). Όταν την βγάλεις θα επιστρέψει τον καθρέπτη προς τα πάνω όσο στον είχε κατεβάσει το ίδιο. Η διόρθωση που έκανες εσύ θα παραμείνει. Δυστυχώς δεν υπάρχει τρόπος (χωρίς να μπω από τον εγκέφαλο) να την μετρήσω ώστε να την αφαιρέσω και αυτή όταν βγει η όπισθεν.
gulliverrr - Πεμ 03 Σεπ 2015, 13:21:58
Θέμα δημοσίευσης:
Λόγω capital controls και επειδή προέκυψε ενδιαφέρον με αρκετές παραγγελίες δεν έχω όλα τα υλικά σε stock και πρέπει να βρω Έλληνες προμηθευτές.
Θα μου ανεβάσει λίγο το κόστος αλλά τα 40 ευρώ που είπα θα τα σεβαστώ και δεν θα αλλάξω κάτι. Τουλάχιστον για εδώ μέσα στο psclub. Wink
Το μόνο μου πρόβλημα είναι ότι θα με καθυστερήσει λίγο να βρω Έλληνες με απόθεμα στα συγκεκριμένα υλικά που χρειάζομαι.
More updates soon...
Kostaswannabe - Πεμ 03 Σεπ 2015, 19:23:19
Θέμα δημοσίευσης:
Θέλω κ εγω ένα!!! Αθήνα κιόλας.
makis106 - Πεμ 03 Σεπ 2015, 19:29:44
Θέμα δημοσίευσης:
Ερώτηση. Αν πχ βγαλεις τον πολο της μπαταρίας, μετα θελει καποιου είδους σετάρισμα?
gulliverrr - Παρ 04 Σεπ 2015, 01:47:56
Θέμα δημοσίευσης:
makis106 έγραψε:
Ερώτηση. Αν πχ βγαλεις τον πολο της μπαταρίας, μετα θελει καποιου είδους σετάρισμα?

Όχι, κανένα. Με το που ξαναβάλεις όπισθεν θα δουλέψει κανονικά έτσι:

https://vimeo.com/138031362



https://vimeo.com/138031362
reselie-206 - Παρ 04 Σεπ 2015, 09:16:33
Θέμα δημοσίευσης:
Ωραίος φίλε μου.. Μπράβο..!

Σου έχω στείλει ένα πμ στο fb (στη σελίδα smart rimguard)!
makis106 - Παρ 04 Σεπ 2015, 09:55:32
Θέμα δημοσίευσης:
Γιωργο εχω την εντυπωση οτι οταν κατεβαζω τον καθρεφτη μου για να δω το πεζοδρομιο, τον κατεβαζω τερμα κατω. Αυτο ειναι τερμα? Αρκει?
gulliverrr - Παρ 04 Σεπ 2015, 12:07:38
Θέμα δημοσίευσης:
makis106 έγραψε:
Γιωργο εχω την εντυπωση οτι οταν κατεβαζω τον καθρεφτη μου για να δω το πεζοδρομιο, τον κατεβαζω τερμα κατω. Αυτο ειναι τερμα? Αρκει?

Μετά από μακροχρόνιες μελέτες στα εργαστήρια της Smart RimGuard Smile είδα ότι σε ένα κλασικό παρκάρισμα μπορεί να κάνεις 2 και παραπάνω μπρος-πίσω. Αν κατεβάζω τον καθρέπτη τέρμα κάτω και θες να κάνεις 2 γρήγορα μπρος-πίσω ο χρόνος που παίρνει να κάνει όλη την κίνηση είναι πολύς και καταλήγεις να "περιμένεις" τον καθρέπτη να έρθει σε θέση για να βλέπεις αφού βγάζοντας την όπισθεν επανήρθε και στη 2η όπισθεν ξανακατεβαίνει. Ίσως όταν το κάνεις με το χέρι σου φαίνεται πιο δικαιολογημένο το να "περιμένεις" όσο πατάς το κουμπί, αλλά όταν αυτό γίνεται αυτόματα είναι ενοχλητική η καθυστέρηση.
Επίσης όπισθεν μπορεί να κάνεις όχι μόνο όταν παρκάρεις οπότε να χρειάζεται να βλέπεις τον δρόμο και όχι κάτω το πεζοδρόμιο. Γι'αυτούς τους 2 λόγους λοιπόν βρήκαμε το "τόσο-όσο" χρειάζεται για να δεις το πεζοδρόμιο γνωρίζοντας ότι κάποιους δεν θα τους καλύπτει αυτό δυστυχώς.
makis106 - Παρ 04 Σεπ 2015, 12:38:18
Θέμα δημοσίευσης:
Σωστη σκεψη, ωστοσο αυτα θα ρυθμιστουν ολα το ιδιο, ή υπαρχει η δυνατοτητα πχ το δικο μου να πηγαινει λιιγο πιο κατω; Smile
gulliverrr - Παρ 04 Σεπ 2015, 12:50:38
Θέμα δημοσίευσης:
makis106 έγραψε:
Σωστη σκεψη, ωστοσο αυτα θα ρυθμιστουν ολα το ιδιο, ή υπαρχει η δυνατοτητα πχ το δικο μου να πηγαινει λιιγο πιο κατω; Smile

Λίγο πιο κάτω ναι αλλά "πόσο πιο κάτω"? Αυτό που θέλω να πω είναι ότι επειδή δεν έχει κουμπιά που να βγαίνουν έξω δεν υπάρχει τρόπος να αλλάξεις εσύ το πόσο κάτω κατεβαίνει. Ίσως σε μελλοντικό μοντέλο να έχω ποτενσιόμετρο-βίδα που να σετάρεις πριν το εγκαταστήσεις μόνιμα μέσα στην πόρτα αλλά και πάλι δεν ξέρω αν θα βολέψει γιατί θα πρέπει να το δοκιμάσεις στην πράξη οπότε να αφήσεις την πόρτα σου με τα καλώδια να κρέμονται Shocked μερικές μέρες.
reselie-206 - Παρ 04 Σεπ 2015, 14:41:04
Θέμα δημοσίευσης:
Η μπορείς να βάλεις σαν έξτρα ενα UTP καλώδιο με Rj45 κλιπ και μια μίνι μονάδα ρυθμίσεων ώστε να περνάει το καλώδιο απο τη φυσούνα της πόρτας και έτσι να μπορείς να έχεις 4 κουμπιά ή ποτς κάτω απο το τιμόνι, στις ασφάλειες. ¨ετσι θα μπορεί ο χρήστης να επιλέξει πχ και αν θέλει ή όχι να κλείνουν τα παράθυρα κτλπ
gulliverrr - Παρ 04 Σεπ 2015, 15:10:48
Θέμα δημοσίευσης:
reselie-206 έγραψε:
Η μπορείς να βάλεις σαν έξτρα ενα UTP καλώδιο με Rj45 κλιπ και μια μίνι μονάδα ρυθμίσεων ώστε να περνάει το καλώδιο απο τη φυσούνα της πόρτας και έτσι να μπορείς να έχεις 4 κουμπιά ή ποτς κάτω απο το τιμόνι, στις ασφάλειες. ¨ετσι θα μπορεί ο χρήστης να επιλέξει πχ και αν θέλει ή όχι να κλείνουν τα παράθυρα κτλπ

δεν είναι άσχημη ιδέα! Idea Κάνει λίγο πιο δύσκολη την εγκατάσταση αλλά καλύπτει πιο πολλούς. Δεν ξέρω βέβαια αν θα χωράει και ολόκληρο UTP. Ειδικά με το πριζάκι δεν περνάει σίγουρα, άσε που πρέπει να είναι πολύκλωνο το καλώδιο για να μην κοπεί από το άνοιξε κλείσε του μεντεσέ της πόρτας. Θα χρειαστεί να το μελετήσω μόλις βρω λίγο χρόνο αλλά δυστυχώς όχι άμεσα.
gulliverrr - Παρ 04 Σεπ 2015, 15:29:51
Θέμα δημοσίευσης:
Και όπως το σκεφτόμουν τα καλώδια είναι πάντα μανούρα... φαντάσου σενάριο:
1. Βάζεις μπρος
2. Ανοίγεις κινητό και συνδέεσαι στο WiFi "SmartRimGuard" με κωδικό που σου έχω δώσει. Το WiFi αν δεν συνδεθείς μέσα σε ένα λεπτό απενεργοποιείτε.
3. Ανοίγεις τη σελίδα SmartRimGuard.com (δεν είναι υπαρκτό site - αλλά φαίνεται μόνο στο κινητό σου όσο είσαι στο αμάξι)
4. Στη σελίδα θα υπάρχουν 2-3 κουμπιά που θα μπορείς να αυξομειώσεις τους χρόνους για το ανέβασμα-κατέβασμα και να το φτιάξεις ακριβώς στα μέτρα σου

Και όλα αυτά στο ίδιο μέγεθος κουτιού με +30/40 euro πάνω από το απλό μοντέλο. Όπως το φαντάζομαι νομίζω ότι γίνεται...

Πως σας ακούγεται αυτό?
reselie-206 - Παρ 04 Σεπ 2015, 20:23:54
Θέμα δημοσίευσης:
gulliverrr έγραψε:
Και όπως το σκεφτόμουν τα καλώδια είναι πάντα μανούρα... φαντάσου σενάριο:
1. Βάζεις μπρος
2. Ανοίγεις κινητό και συνδέεσαι στο WiFi "SmartRimGuard" με κωδικό που σου έχω δώσει. Το WiFi αν δεν συνδεθείς μέσα σε ένα λεπτό απενεργοποιείτε.
3. Ανοίγεις τη σελίδα SmartRimGuard.com (δεν είναι υπαρκτό site - αλλά φαίνεται μόνο στο κινητό σου όσο είσαι στο αμάξι)
4. Στη σελίδα θα υπάρχουν 2-3 κουμπιά που θα μπορείς να αυξομειώσεις τους χρόνους για το ανέβασμα-κατέβασμα και να το φτιάξεις ακριβώς στα μέτρα σου

Και όλα αυτά στο ίδιο μέγεθος κουτιού με +30/40 euro πάνω από το απλό μοντέλο. Όπως το φαντάζομαι νομίζω ότι γίνεται...

Πως σας ακούγεται αυτό?


καλό ΑΛΛΑ ανεβάζει αισθητά το κόστος και τη πολυπλοκότητα που ταιριάζει σε τέτοιου είδους κατασκευές..! εγώ θα το έκανα με καλώδιο και μονάδα ελέγχου.. λύσεις υπάρχουν πολλές! Εξάλλου όποιος μπεί στη διαδικασία να το εγκαταστήσει δε θα κολλήσει στο να περάσει άλλο ενα καλώδιο ακόμα απο πόρτα στις ασφάλειες. (+ οτι είναι plug n play ακόμα και να έχει πληρώσει κάποιος το απλό μοντέλο αγοράζει το καλώδιο πχ 15ε με τη μονάδα και το προσθέτει....άσε που δε μπλέκεις και με το κομμάτι του debugging τόσο (προσπαθώ να συνδεθώ αλλα δεν κάνει κούκου, ο κωδικός είναι λάθος, σκάλωσε και δε δουλεύει, δουλεύει με το κινητό της κοπέλας μου όχι όμως με το δικό μου κτλπ κτλπ!)
gulliverrr - Παρ 04 Σεπ 2015, 22:36:34
Θέμα δημοσίευσης:
Διαισθάνομαι εμπειρία Wink
gulliverrr - Παρ 06 Νοέ 2015, 22:37:56
Θέμα δημοσίευσης:
Ξεπουλήσαμε και την πρώτη φουρνιά!

Στείλτε pm για άλλους που ενδιαφέρονται γιατί θα πρέπει πάλι να μαζέψω κόσμο για να παραγγείλω από εξωτερικό και κάνει κανένα μήνα...
gulliverrr - Σαβ 07 Νοέ 2015, 12:23:07
Θέμα δημοσίευσης:
Για όποιον θέλει να το δει από κοντά θα είμαι σήμερα και αύριο στο ΤΕΙ Αθήνας στη FOSSCOMM 2015.
Στείλτε PM.
gepol - Σαβ 07 Νοέ 2015, 19:57:03
Θέμα δημοσίευσης:
Αν μπαίνει σε 307 του 2001, με όλα τα παράθυρα αυτόματα, και ηλ καθρέπτες με ενδιαφέρει Smile
makis106 - Τρι 08 Δεκ 2015, 17:35:40
Θέμα δημοσίευσης:
Ξερει κανεις απο που θα παρουμε την εντολη για την οπισθεν? στην ασφαλειοθηκη δεν βρηκα τιποτα, και σε εναν ηλεκτρολογο που πηγα μου ειπε οτι θελει αρκετο ψαξιμο. Θα του το παω αυριο, απλα λεω μηπως το εχει εντοπισει κανεις...
Ghost Dog - Παρ 12 Φεβ 2016, 02:50:26
Θέμα δημοσίευσης:
τελικα, εκανε κανεις τπτ?!?!!!? Rolling eyes
thodorisls - Παρ 12 Φεβ 2016, 07:29:05
Θέμα δημοσίευσης:
Ghost Dog έγραψε:
τελικα, εκανε κανεις τπτ?!?!!!? Rolling eyes


μπαα εγω με την δουλειά το εχω και κάθετε,δεν εχω ασχοληθεί καθόλου μόνο ο Μάκης κατι πήγε να κάνει αλλα για το rallye κατι ειναι διαφορετικο και ειναι πιο περίπλοκο
gulliverrr - Παρ 12 Φεβ 2016, 17:39:22
Θέμα δημοσίευσης:
Ισχύει. Το Rallye δεν μας έκατσε οπότε μόνο για το GT είμαστε σίγουροι μέχρι τώρα.
Ghost Dog - Παρ 12 Φεβ 2016, 18:23:11
Θέμα δημοσίευσης:
gulliverrr έγραψε:
Ισχύει. Το Rallye δεν μας έκατσε οπότε μόνο για το GT είμαστε σίγουροι μέχρι τώρα.

Σε 307 άραγε να "παίζει";;;; Rolling eyes
gulliverrr - Παρ 12 Φεβ 2016, 18:38:47
Θέμα δημοσίευσης:
Μπορείς να μου στείλεις πως είναι τα κουμπιά στην πόρτα σου και αν θες να μπει στον κόπο πως είναι και από μέσα (να το βγάλεις με μία torx). Αν βαριέσαι να βγάζεις φωτό και να στέλνεις, στείλε μου link από google images να σου πω μία πρώτη εκτίμηση.
gepol - Σαβ 13 Φεβ 2016, 19:52:01
Θέμα δημοσίευσης:
gulliverrr έγραψε:
Μπορείς να μου στείλεις πως είναι τα κουμπιά στην πόρτα σου και αν θες να μπει στον κόπο πως είναι και από μέσα (να το βγάλεις με μία torx). Αν βαριέσαι να βγάζεις φωτό και να στέλνεις, στείλε μου link από google images να σου πω μία πρώτη εκτίμηση.


Στο δικό μου είναι έτσι...



Γίνεται?
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr