PSClub - Hellas

Εισαγωγή - Εξαγωγή - 206 - ΣΚΟΥΠΕΣ peugeot sport

VVV - Τρι 30 Σεπ 2003, 12:44:43
Θέμα δημοσίευσης: 206 - ΣΚΟΥΠΕΣ peugeot sport
Παίδες ξέρετε αν οι σκούπες της peugeot sport είναι για όλα τα μοντέλα 206 ίδιες?

Πήρα σε επίσημο συνεργείο peugeot και μου είπανε ότι και το 8V (1,4 + 1,6) καθώς και το 16V φοράνε την ίδια σκούπα.

Σε κάποιο τόπικ (το οποίο δεν μπορώ να εντοπίσω) είχα δεί κάποιους που λέγανε ότι πούλησαν σε 1,4 σκούπα απο 1,6 και δεν έκανε κτλ κτλ...

Για δώστε μου τα φώτα σας...

P.S. (Μιλάμε πάντα για peugeot sport σκούπες..γιατί οι άλλες μάρκες ίσως έχουν διαφορετικές.)
sps - Τρι 30 Σεπ 2003, 16:49:38
Θέμα δημοσίευσης:
Eνδεχομενως να αναφερεσαι στις ΜPS, δηλαδη στις Μουφα Peugeot Sport σκουπες.
Απο οσο ξερω η Peugeot Sport δεν βγαζει σκουπα για 206.

Οποτε οσοι τις πουλανε για αυθεντικες PS, θα πρεπει να το ξανασκεφτουν.
DimiP - Τρι 30 Σεπ 2003, 17:34:58
Θέμα δημοσίευσης:
δεν ξερω αν η Peugeot sport βγαζει η οχι σκουπες ειδικα για το 206 ουτε και αν ολες αυτες που κυκλοφορουν ειναι μουφα αλλα οντως κυκλοφορουν 2 "κοψιες" σκουπας αν μου επιτρεπεται η εκφραση.
η κλασσικη και μια ποιο "τριγωνικη" σε σχημα.
ετσι αλλη ταιριαζει κουτι στο 1400 και αλλη στο 1600.
φυσικα οι τρυπες για να στερεωθουν πανω στο ψυγειο πρεπει να γινουν προσεκτικα απο εμας γιατι σε κανενα απο τα 2 ειδη δεν ειναι ετοιμες.
Marellios - Τρι 30 Σεπ 2003, 19:30:01
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω ειχα παρει τηλ. στην Condor να ρωτησω για σκουπα.Με ρωτησαν τι αυτοκινητο εχω και τους ειπα 206 1.4.Μου απαντησαν οτι υπαρχει σκουπα 211Ευρω.Τωρα αν ειναι ειδικα σχεδιασμενη για 206 δεν ξερω.
bebis206vts - Τρι 30 Σεπ 2003, 21:06:40
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω βρηκα σκουπα με ξυλινο κονταρι και προσφορα το φαρασι στα ATLANTIC μονο 3 ευρο...!!!
Εφυγα κιολας να παω για ψωνια...!!!
Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Martini - Τρι 30 Σεπ 2003, 22:44:40
Θέμα δημοσίευσης:
εχω παρει απο την Condor σκουπα για 206 1.6 211 ευρα ταιριαζει κουτι βεβαιως και βγαζει για 206 αν και νομιζω οτι εκει που μπαινει δεν εχει απο που να ρουφηξει αερα.. αλλα αυτο εινια μια αλλη ιστορια...
kanelj - Τετ 01 Οκτ 2003, 01:36:30
Θέμα δημοσίευσης:
DimiP έγραψε:
δεν ξερω αν η Peugeot sport βγαζει η οχι σκουπες ειδικα για το 206 ουτε και αν ολες αυτες που κυκλοφορουν ειναι μουφα αλλα οντως κυκλοφορουν 2 "κοψιες" σκουπας αν μου επιτρεπεται η εκφραση.
η κλασσικη και μια ποιο "τριγωνικη" σε σχημα.
ετσι αλλη ταιριαζει κουτι στο 1400 και αλλη στο 1600.
φυσικα οι τρυπες για να στερεωθουν πανω στο ψυγειο πρεπει να γινουν προσεκτικα απο εμας γιατι σε κανενα απο τα 2 ειδη δεν ειναι ετοιμες.

γιατι και μενα που ειχε τρυπες......... Confused Confused Confused Confused
Jongou - Τετ 01 Οκτ 2003, 13:47:21
Θέμα δημοσίευσης:
Martini έγραψε:
εχω παρει απο την Condor σκουπα για 206 1.6 211 ευρα ταιριαζει κουτι βεβαιως και βγαζει για 206 αν και νομιζω οτι εκει που μπαινει δεν εχει απο που να ρουφηξει αερα.. αλλα αυτο εινια μια αλλη ιστορια...


Παιδιά συμφωνώ, και εγώ που έβαλα προσφατα σκούπα με 240 ευρώ παρατήρησα ότι δεν εχει από που να τραβήξει αν και ο λέωντας έχει καλύτερα ρεπρίζ Razz ! Λέτε να κάνω καμία μόνωση για την θεροκρασία? Onfire Onfire Onfire Onfire Question
pugsang - Τετ 01 Οκτ 2003, 14:04:42
Θέμα δημοσίευσης:
Martini έγραψε:

αν και νομιζω οτι εκει που μπαινει δεν εχει απο που να ρουφηξει αερα.. αλλα αυτο ειναι μια αλλη ιστορια...


Συγνωμη αλλα αυτο ειναι ολη η ιστορια.200 τοσα ευρωπουλα και να μην δουλευει και σωστα ειναι κριμα.

Λιγο υπομονη σε οσους σκεφτονται να παρουν σκουπα να δουμε τι θα γινει με την custom made εισαγωγη που ετοιμαζουμε.
TONY PAP - Τετ 01 Οκτ 2003, 14:13:33
Θέμα δημοσίευσης:
Jongou έγραψε:
Martini έγραψε:
εχω παρει απο την Condor σκουπα για 206 1.6 211 ευρα ταιριαζει κουτι βεβαιως και βγαζει για 206 αν και νομιζω οτι εκει που μπαινει δεν εχει απο που να ρουφηξει αερα.. αλλα αυτο εινια μια αλλη ιστορια...


Παιδιά συμφωνώ, και εγώ που έβαλα προσφατα σκούπα με 240 ευρώ παρατήρησα ότι δεν εχει από που να τραβήξει αν και ο λέωντας έχει καλύτερα ρεπρίζ Razz ! Λέτε να κάνω καμία μόνωση για την θεροκρασία? Onfire Onfire Onfire Onfire Question


υπάρχει μονωτική απο φύλλο αμιάντου ή κατι τέτοιο αλλά δεν έχω
ακούσει να το έχει δοκιμάσει κανείς ...

για τις ρεπριζ έχεις μετρήσει πριν και μετά ή λογω ήχου ενθουσιάζεσαι Question
konstantinos - Τετ 01 Οκτ 2003, 14:16:37
Θέμα δημοσίευσης:
pugsang έγραψε:

Λιγο υπομονη σε οσους σκεφτονται να παρουν σκουπα να δουμε τι θα γινει με την custom made εισαγωγη που ετοιμαζουμε...


... στου "κασίδη το κεφάλι" που λένε και στο χωριό μου, που έχει θάλασσα.
TONY PAP - Τετ 01 Οκτ 2003, 14:19:15
Θέμα δημοσίευσης:
και ποιό είναι το χωριό σου που έχει θάλασσα Question
pugsang - Τετ 01 Οκτ 2003, 14:23:11
Θέμα δημοσίευσης:
konstantinos έγραψε:

... στου "κασίδη το κεφάλι" που λένε και στο χωριό μου, που έχει θάλασσα.


Πενια τεχνας κατεργαζεται......

Εχεις ομως και ωραιο κεφαλι και πανω απ ολα διαθέσιμο Laughing
konstantinos - Τετ 01 Οκτ 2003, 14:30:05
Θέμα δημοσίευσης:
TONY PAP έγραψε:
και ποιό είναι το χωριό σου που έχει θάλασσα Question


Εκεί που παραθερίζει το club το καλοκαίρι... (Κέρκυρα)
TONY PAP - Τετ 01 Οκτ 2003, 14:37:13
Θέμα δημοσίευσης:
CORFU Exclamation VERY NICE Very happy


από σκούπες πως πάτε εκεί Question
konstantinos - Τετ 01 Οκτ 2003, 14:48:41
Θέμα δημοσίευσης:
TONY PAP έγραψε:
CORFU Exclamation VERY NICE Very happy


από σκούπες πως πάτε εκεί Question


Εκεί? δεν έχω ιδέα...
Marellios - Τετ 01 Οκτ 2003, 17:14:33
Θέμα δημοσίευσης:
pugsang έγραψε:
Martini έγραψε:

αν και νομιζω οτι εκει που μπαινει δεν εχει απο που να ρουφηξει αερα.. αλλα αυτο ειναι μια αλλη ιστορια...


Συγνωμη αλλα αυτο ειναι ολη η ιστορια.200 τοσα ευρωπουλα και να μην δουλευει και σωστα ειναι κριμα.

Λιγο υπομονη σε οσους σκεφτονται να παρουν σκουπα να δουμε τι θα γινει με την custom made εισαγωγη που ετοιμαζουμε.


Επειδη ψηνομαι να βαλω σκουπα απο την P.S. αλλα δεν μπορω να καταλαβω πως απο εκει που μπαινει μπορει να παρει αερα,αν και οσοι εβαλαν εμειναν ευχαριστημενοι τουλαχιστον απο αποψη ροπης,μηπως θα μπορουσες ρε Μακη να πεις μερικες λεπτομερειες:
Αναφερεσαι στο project με τις φιλτροχοανες απο Θεσσαλονικη;
Ποτε υπολογιζεις να ειναι ετοιμο-δοκιμασμενο;
ΝΙΚΟΣ - Τετ 01 Οκτ 2003, 17:27:50
Θέμα δημοσίευσης:
Σωστη δουλεια για το 206 ειναι ολοκληρη η εισαγωγη απο το CUP (Ρε παιδες ας την ανεβασει καποιος σε φωτο.ΜΑΚΗΗ Wink ) την οποια την βαζουν μερικοι και σε RALLYE με πολυ καλα αποτελεσματα.Βεβαια ειναι ακριβη αλλα ΑΝ θελει καποιος να κανει σωστη δουλεια μαζευει σιγα σιγα χρηματα και βαζει σωστα πραγματα Exclamation Exclamation Exclamation
Marellios - Τετ 01 Οκτ 2003, 18:59:27
Θέμα δημοσίευσης:
Και ποσο κανει απο περιεργεια;
ΝΙΚΟΣ - Τετ 01 Οκτ 2003, 19:12:27
Θέμα δημοσίευσης:
1000 και κατι ευρο χοντρα χοντρα
Marellios - Τετ 01 Οκτ 2003, 19:43:39
Θέμα δημοσίευσης:
Μην τα λες ετσι αποτομα αυτα τα νουμερα ρε Νικο.
Θεωρω υπερβολικα παντως αυτα τα χρηματα μονο για ενα συστημα εισαγωγης και ποσο μαλλον για τα κυβικα μου(1.4).Τις επιδοσεις που θα δωσει δε νομιζω οτι θα ειναι τοσο μεγαλες ωστε να δικαιολογουν ενα τετοιο ποσο.
Αυτες ειναι προσωπικες αποψεις και μονο.
Miltellas - Τετ 01 Οκτ 2003, 23:50:46
Θέμα δημοσίευσης:
Έχω άλλη άποψη περί επενδύσεων, κι αυτό εξ ανάγκης περισσότερο. 1000Ε για σκούπα PS για μας τους φτωχούς που δεν θα τρέχουμε και σε αγώνες, είναι πάρα πολλά λεφτά, κι ας είναι και η καλύτερη των λύσεων.

ΥΓ Για να μαζέψω 1000Ε θα χρειαστεί τουλάχιστον ένας χρόνος και να μην ξοδέψω τίποτα άλλο για το αμάξι μου.
Tomcat - Πεμ 02 Οκτ 2003, 01:06:54
Θέμα δημοσίευσης:
ΝΙΚΟΣ έγραψε:
1000 και κατι ευρο χοντρα χοντρα


Βρε δε πας να κουνησεις λιγο το κεφαλακι σου γιατι εχει αρχιζει και ρεταρει απο το στροφιλικι και τα Bucket!!! Ακου 1000 ευρω για εισαγωγη! Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked
VVV - Πεμ 02 Οκτ 2003, 07:26:58
Θέμα δημοσίευσης:
Λοιπόν λεπτομέρειες περί τοποθέτησης της σκούπας στο αυτοκίνητο μου χτές.

Καταρχήν να σας πώ για την τοποθέτηση...

Στο δικό μου αυτοκίνητο 1,6 8V το σύστημα εισαγωγής έχει ως εξής:

μετώπη-------φιλτροκούτι-------πνίχτης------σωλήνας------εισαγωγή.

Ελάχιστα εκατοστά πρίν την εισαγωγή και πάνω στον σωλήνα, εκτός απο τις αναθυμιάσεις εμένα έχει και κάτι άλλο που δεν έχουνε τα 16V και τα 1,4....Το μοτεράκι του ρελαντί Rolling eyes

Έτσι το μόνο που μπόρεσα να κάνω χτές ήταν να βάλω όπου το μαμά φιλτροκούτι τη σκούπα. Όμως μετά υπάρχει ο πνίχτης(ή παπάς ή λαβύρινθος ή δεν ξέρω γώ πως αλλιώς) απο τον οποίο πάει η σωλήνα στην εισαγωγή.

Άρα ουσιαστικά αν αφήσω έτσι το car δεν θα έχει ουσιαστική διαφορά αφού ο αέρας παγιδεύεται στο πνίχτη.
Είναι δηλαδή σαν να έβαλα ελεύθερο φίλτρο στο μαμά φιλτροκούτι και να βελτίωσα λιγάκι τον αέρα.

Αν καταργήσω το πνίχτη υπάρχουν 3 ζητήματα:

1.Τι είναι το μοτεράκι του ρελαντί και γιατί υπάρχει ακριβώς πρίν την εισαγωγή? Μήπως επηρεαστεί απο την επιπλέον ποσότητα αέρα?

2. Γιατί ο πνίχτης είναι ΜΕΤΑ το φιλτροκούτι? Στο Hyundai που είχα ο πνίχτης ήτανε πρίν στη μετώπη.

3. ο σωλήνας που πήγαινε απο το φιλτροκούτι στον πνίχτη (και τώρα πάει απο τη σκούπα στον πνίχτη, είναι μεγαλύτερης διαμέτρου απο αυτόν που φεύγει απο τον πνίχτη και πάει στην εισαγωγή.
Άρα και να έβρισκα σωλήνα με έτοιμες τις θέσεις να μπεί το μοτεράκι και οι αναθυμιάσεις θα έπρεπε να ήταν μεγαλύτερος στη μια μεριά και μικρότερος στην άλλη Shocked

Άραγε το rallye το 1,6 8V έχει την ίδια διάταξη?
TONY PAP - Πεμ 02 Οκτ 2003, 07:55:43
Θέμα δημοσίευσης:
Πόσοοοοοοοο Question Question Question Question
Μόνο 1000 ευρώπουλα .....


Που θα την βρούμε στην Ελλάδα ?

(αρχίζω να παίζω ΛΟΤΤΟ γρήγορα)
ΝΙΚΟΣ - Πεμ 02 Οκτ 2003, 08:34:57
Θέμα δημοσίευσης:
Ρε παιδια δεν ειναι σκουπα αυτο που λεω.Ασε που πιστευω σε σχεση με ενα τετραπεταλουδο που κανει και 2500 ευρο χιλιες φορες αυτο της PEUGEOTSPORT.Αμεσως να με παρετε απο τα μουτρα Laughing
pugsang - Πεμ 02 Οκτ 2003, 08:52:20
Θέμα δημοσίευσης:
Ενταξει ρε παιδια ο Νικος λεει για ολοκληρη την πολλαπλη εισαγωγής



Και κανει σιγουρα πανω απο 100 Ευρακια.

Κωστα δεν αναφερομαι στο project μρ τις φιλτροχοανες απο την Θεσ/νικη αν και καπως ετσι θα κινηθουμε και εμεις.Η βασική αρχη ειναι να χρησιμοποιηθούν φιλτροκούτια / σωληνώσεις απο αλλα pug με σκοπο να ερθει φρεσκος αερας απο την μετώπη στο φιλτροκουτι με ελευθερο φιλτρο αερα.Μεινετε συντονισμενοι απο Δευτερα θα εχουμε νεοτερα σχετικα με τα αποτελεσματα δοκιμων τα οποια αν ειναι ικανοποιητικα θα τεκμηριωθούν και απο δυναμομέτρηση ετσι για να ξερουμε που βαδιζουμε.

VVV(Κώστα),

Ισως το καλυτερο θα ηταν να δοκίμαζες και εσυ να χρησιμοποιήσεις κομματια της εισαγωγής απο το 106 8V Rallye 1.6
VVV - Πεμ 02 Οκτ 2003, 09:00:05
Θέμα δημοσίευσης:
Καμία photo ρε παιδιά απο το μοτέρ του 106 rallye 1,6 8V να δώ πως είναι?

Μαμά όμως ε... Laughing
pugsang - Πεμ 02 Οκτ 2003, 09:07:20
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.106rallye.co.uk

Για ψαξε λιγο σ αυτο το site
TONY PAP - Πεμ 02 Οκτ 2003, 09:14:49
Θέμα δημοσίευσης:
ΝΙΚΟΣ έγραψε:
Ρε παιδια δεν ειναι σκουπα αυτο που λεω.Ασε που πιστευω σε σχεση με ενα τετραπεταλουδο που κανει και 2500 ευρο χιλιες φορες αυτο της PEUGEOTSPORT.Αμεσως να με παρετε απο τα μουτρα Laughing


Νίκο εγω προσωπικά εχω δει την φωτογραφια της συγκεκριμένης εισαγωγής και είναι super. Wink
τώρα εαν αξίζει τα 1000 ευρω δεν μπορώ να το ξέρω αφού δεν έχω δει
μετρήσεις ....
pugsang - Πεμ 02 Οκτ 2003, 11:58:11
Θέμα δημοσίευσης:
Κωστα το βρήκα πως ειναι το συστημα εισαγωγής του 106 1.6 8V



Στην Αγγλία αντικατέστησαν το κομματι Νο.12 που είναι οι πνίχτες με το Νο.12 της επόμενης φωτό με ευεργετικά αποτελέσματα σε ροπή και ιπποδύναμη.Βασικά αυτο το σύστημα εισαγωγής ειναι και του 106 xsi



Αρα είμαστε σε καλο δρόμο σαν σκέψη!!Κωνσταντίνε ετοιμάσου ερχεται η σειρά σου!! Laughing
konstantinos - Πεμ 02 Οκτ 2003, 12:07:38
Θέμα δημοσίευσης:
pugsang έγραψε:

Αρα είμαστε σε καλο δρόμο σαν σκέψη!!Κωνσταντίνε ετοιμάσου ερχεται η σειρά σου!! Laughing


Ρε Μάκη, έχω καεί απο το πολύ ζέσταμα...

Τα υπόλοιπα... στο γνωστό οινοποιείο - συνεργείο...
ΝΙΚΟΣ - Πεμ 02 Οκτ 2003, 16:55:18
Θέμα δημοσίευσης:
Μακη THANKS για την Φωτο.Παντως γιαυτο το πραγμα αξιζει τα λεφτα της.Πολλοι βαζουν αυτην την εισαγωγη απο το 206 σε 106 και ριχνουν στα αφτια ΤΕΤΡΑΠΕΤΑΛΟΥΔΕΣ ΛΥΣΕΙΣ περισοτερων χρηματικων ποσων Wink Οταν το κανω τετραπεταλουδο θα σας πω Wink
VVV - Πεμ 02 Οκτ 2003, 22:14:34
Θέμα δημοσίευσης:
pugsang έγραψε:
Κωστα το βρήκα πως ειναι το συστημα εισαγωγής του 106 1.6 8V



Στην Αγγλία αντικατέστησαν το κομματι Νο.12 που είναι οι πνίχτες με το Νο.12 της επόμενης φωτό με ευεργετικά αποτελέσματα σε ροπή και ιπποδύναμη.Βασικά αυτο το σύστημα εισαγωγής ειναι και του 106 xsi



Αρα είμαστε σε καλο δρόμο σαν σκέψη!!Κωνσταντίνε ετοιμάσου ερχεται η σειρά σου!! Laughing


Μάκη δεν τις βλέπω τις photos μαλλον γιατί δεν είμαι registered.

Μήπως μπορείς να μου τις στείλεις στο veni12@mail.gr σε παρακαλώ πολυ?

Και το κομμάτι με το οποίο αντικατέστησαν τους πνίχτες που μπορούμε να το βρούμε? Είναι κάτι εργοστασιακό ή ιδιοκατασκευή?
Jongou - Κυρ 05 Οκτ 2003, 23:26:33
Θέμα δημοσίευσης:
TONY PAP έγραψε:
Jongou έγραψε:
Martini έγραψε:
εχω παρει απο την Condor σκουπα για 206 1.6 211 ευρα ταιριαζει κουτι βεβαιως και βγαζει για 206 αν και νομιζω οτι εκει που μπαινει δεν εχει απο που να ρουφηξει αερα.. αλλα αυτο εινια μια αλλη ιστορια...


Παιδιά συμφωνώ, και εγώ που έβαλα προσφατα σκούπα με 240 ευρώ παρατήρησα ότι δεν εχει από που να τραβήξει αν και ο λέωντας έχει καλύτερα ρεπρίζ Razz ! Λέτε να κάνω καμία μόνωση για την θεροκρασία? Onfire Onfire Onfire Onfire Question


υπάρχει μονωτική απο φύλλο αμιάντου ή κατι τέτοιο αλλά δεν έχω
ακούσει να το έχει δοκιμάσει κανείς ...

για τις ρεπριζ έχεις μετρήσει πριν και μετά ή λογω ήχου ενθουσιάζεσαι Question


Με έναν φίλο μου μετρούσαμε πριν την σκουπα τα 0-100
και μας έδειχνε συνέχεια 13,9-14,3! Μετά την σκούπα το ξανα κάναμε και μας έδειχνε 13-13,3 δευτ'!
Εκτος του θορύβου το 206 έχει γινει ποιο άγριο-απότομο!
Tony - Πεμ 27 Νοέ 2003, 00:39:50
Θέμα δημοσίευσης:
Παίδες έβαλα και εγώ πρόσφατα σκούπα στο τουτου μου και παρατήρησα τεράστια διαφορά……στον ήχο!!!! Laughing

Μου στοίχισε η σκούπα με ανθρακονήματα της GREEN 129Euro μόνο!!! λόγο έκθεσης. Όλες η σκούπες για το 206 είναι ένα μέγεθος. Ότι και μοτέρ να φοράτε ο σωλήνας του υδραυλικού τιμονιού καθώς και η μπαταρία είναι σε στάνταρ θέση. Για ποιο λόγο να αλλάξουνε το μέγεθος???
DimiP - Πεμ 27 Νοέ 2003, 01:58:17
Θέμα δημοσίευσης:
Tony έγραψε:
Παίδες έβαλα και εγώ πρόσφατα σκούπα στο τουτου μου και παρατήρησα τεράστια διαφορά……στον ήχο!!!! Laughing

Μου στοίχισε η σκούπα με ανθρακονήματα της GREEN 129Euro μόνο!!! λόγο έκθεσης. Όλες η σκούπες για το 206 είναι ένα μέγεθος. Ότι και μοτέρ να φοράτε ο σωλήνας του υδραυλικού τιμονιού καθώς και η μπαταρία είναι σε στάνταρ θέση. Για ποιο λόγο να αλλάξουνε το μέγεθος???


δεν ειναι ολες ιδιες!
υπαρχουν 2 σχηματα.
1 ειναι για τα 1600αρια 16v
και η αλλη για τα 1400αρια
υπαρχει διαφορα στο σχημα και οχι ασκοπα.
Tony - Τρι 02 Δεκ 2003, 00:08:07
Θέμα δημοσίευσης:
Ρε Δημητράκη πια είναι η διαφορά, γιατί φοράω ίδια σκούπα με αυτή που φοράει ένας φίλος μου στο CC. Μαζί τις βάλαμε και μάλιστα όταν τις πήραμε εγώ σαν τρελάκιας λέω θέλω την μεγάλη να μου δώσετε και μου είπε ο άνθρωπος μια είναι για όλα τα 206. Μπορεί η Green να έχει φτιάξει ένα σχήμα και για τα δύο τουτου. Δεν ξέρω τι άλλο να πω Rolling eyes Πάντως άμα βρεθούμε σε κανένα meeting θα στην δείξω. Shocked
Miltellas - Τρι 02 Δεκ 2003, 04:16:47
Θέμα δημοσίευσης:
Η σκούπα του 1.6 16V μπαίνει στο 1.4 (και 1.1). Το αντίστροφο δεν γίνεται.
DimiP - Τρι 02 Δεκ 2003, 08:35:24
Θέμα δημοσίευσης:
Tony έγραψε:
Ρε Δημητράκη πια είναι η διαφορά, γιατί φοράω ίδια σκούπα με αυτή που φοράει ένας φίλος μου στο CC. Μαζί τις βάλαμε και μάλιστα όταν τις πήραμε εγώ σαν τρελάκιας λέω θέλω την μεγάλη να μου δώσετε και μου είπε ο άνθρωπος μια είναι για όλα τα 206. Μπορεί η Green να έχει φτιάξει ένα σχήμα και για τα δύο τουτου. Δεν ξέρω τι άλλο να πω Rolling eyes Πάντως άμα βρεθούμε σε κανένα meeting θα στην δείξω. Shocked


η διαφορα ειναι στο σχημα και πιθανα στο ανοιγμα και στο φιλτρο.
το οτι υπαρχουν 2 σκουπες το εχει βεβαιωσει και ανθρωπος του club που δουλευει στην Peugeot.
τωρα αν καποιοι για διαφορους λογους εβγαλαν (ισως αρχικα και μετα ξεμεινε) ενα καλουπι και το πουλαγαν για ολα , δεν ξερω...
Vaggelis - Τρι 02 Δεκ 2003, 09:09:34
Θέμα δημοσίευσης:
Tony έγραψε:
Παίδες έβαλα και εγώ πρόσφατα σκούπα στο τουτου μου και παρατήρησα τεράστια διαφορά……στον ήχο!!!! Laughing

Μου στοίχισε η σκούπα με ανθρακονήματα της GREEN 129Euro μόνο!!! λόγο έκθεσης. Όλες η σκούπες για το 206 είναι ένα μέγεθος. Ότι και μοτέρ να φοράτε ο σωλήνας του υδραυλικού τιμονιού καθώς και η μπαταρία είναι σε στάνταρ θέση. Για ποιο λόγο να αλλάξουνε το μέγεθος???


Και εγώ στο ....παρατσάκ δεν την πήρα αυτή τη σκούπα στην έκθεση...
Ένας φίλος μου με ....παρακαλούσε σχεδόν να την πάρω, αλλά συγκρατήθηκα.......
Για πες μας τις εντυπώσεις σου (ηχητικές και πόσο βελτιώθηκε η απόδοση...) και αν γίνεται, βάλε και μια διεύθυνση του μαγαζιού...
STAMOS - Τρι 02 Δεκ 2003, 14:01:02
Θέμα δημοσίευσης:
ΕΓΩ ΕΒΑΛΑ ΤΟ ΚΙΤ ΤΗΣ SIMOTA CARBON ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ ΕΠΑΝΩ ΑΝΑΓΛΥΦΑ 206.ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΚΟΥΤΙ ΓΙΑΤΙ ΠΙΑΝΕΤΑΙ ΣΤΙΣ ΒΙΔΕΣ ΤΟΥ ΨΥΓΕΙΟΥ.ΕΙΜΑΙ ΑΚΟΜΑ ΣΤΟ ΣΤΑΔΙΟ ΠΟΥ ΠΑΡΑΤΗΡΩ ΤΙ ΑΛΛΑΓΕΣ ΕΧΩ ΜΕ ΤΗΝ ΣΚΟΥΠΑ.ΚΑΤ'ΑΡΧΗΝ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ Η ΑΥΞΗΣΗ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΜΕΛΗΤΕΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ ΣΤΟ ΟΤΙ ΕΓΩ ΧΑΖΟΧΑΙΡΟΜΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΗΧΟ ΤΗΣ ΚΑΙ ΠΙΕΖΩ ΤΟ ΠΕΖΩ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΠΑΡΑΤΗΡΩ ΟΤΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΠΕΚΤΗΣΕ ΛΙΓΟ ΝΕΥΡΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΕΙ ΑΚΟΜΑ ΣΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΤΙ ΓΕΝΕΤΑΙ.ΑΠΟ ΗΧΟ ΔΕΝ ΜΙΛΑΜΕ.ΝΟΜΙΖΩ ΟΜΩΣ ΠΩΣ ΤΟ 1.4 ΜΕ ΤΟ 1.6 ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΣΩΛΗΝΑ ΤΩΝ ΥΔΡΑΥΛΙΚΩΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΚΑΤΩ ΣΤΟ 1.6.ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΚΟΣΤΙΣΕ 140€ + 10€ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑΤΙ ΣΩΛΗΝΑ ΠΟΥ ΠΗΡΑ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΚΟΥΜΠΑΕΙ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΚΑΠΑΚΙ
Ivang - Πεμ 04 Δεκ 2003, 15:07:07
Θέμα δημοσίευσης:
STAMOS έγραψε:
ΕΓΩ ΕΒΑΛΑ ΤΟ ΚΙΤ ΤΗΣ SIMOTA CARBON ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ ΕΠΑΝΩ ΑΝΑΓΛΥΦΑ 206.ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΚΟΥΤΙ ΓΙΑΤΙ ΠΙΑΝΕΤΑΙ ΣΤΙΣ ΒΙΔΕΣ ΤΟΥ ΨΥΓΕΙΟΥ.ΕΙΜΑΙ ΑΚΟΜΑ ΣΤΟ ΣΤΑΔΙΟ ΠΟΥ ΠΑΡΑΤΗΡΩ ΤΙ ΑΛΛΑΓΕΣ ΕΧΩ ΜΕ ΤΗΝ ΣΚΟΥΠΑ.ΚΑΤ'ΑΡΧΗΝ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ Η ΑΥΞΗΣΗ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΜΕΛΗΤΕΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ ΣΤΟ ΟΤΙ ΕΓΩ ΧΑΖΟΧΑΙΡΟΜΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΗΧΟ ΤΗΣ ΚΑΙ ΠΙΕΖΩ ΤΟ ΠΕΖΩ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΠΑΡΑΤΗΡΩ ΟΤΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΠΕΚΤΗΣΕ ΛΙΓΟ ΝΕΥΡΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΕΙ ΑΚΟΜΑ ΣΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΤΙ ΓΕΝΕΤΑΙ.ΑΠΟ ΗΧΟ ΔΕΝ ΜΙΛΑΜΕ.ΝΟΜΙΖΩ ΟΜΩΣ ΠΩΣ ΤΟ 1.4 ΜΕ ΤΟ 1.6 ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΣΩΛΗΝΑ ΤΩΝ ΥΔΡΑΥΛΙΚΩΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΚΑΤΩ ΣΤΟ 1.6.ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΚΟΣΤΙΣΕ 140€ + 10€ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑΤΙ ΣΩΛΗΝΑ ΠΟΥ ΠΗΡΑ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΚΟΥΜΠΑΕΙ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΚΑΠΑΚΙ


Πολύ φθηνό, έχει διαφορά με το 1.6 ?

Αυτό που πήρα εγώ της SIMOTA με το 206 ανάγλυφο αλλά για 1.6 με το σωλήνα τον μεταλλικό και τη λαστιχένια γωνία είχε 200 € !!!
STAMOS - Πεμ 04 Δεκ 2003, 15:14:14
Θέμα δημοσίευσης:
ΦΙΛΕ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΠΟ ΟΤΙ ΞΕΡΩ
TONY PAP - Παρ 05 Δεκ 2003, 09:36:11
Θέμα δημοσίευσης:
Mε την σκούπα χαίρομαι να γεμίζω ως τις 7000στρ. 2α και 3η ειδικά από στάση είναι Very happy Very happy Very happy .
Ομως στις ρεπρίζ εν κινήσει νιώθω να είναι χειρότερο απο ότι με το κουτί.

Δεν έχω καταλήξει αν αυτό το 'turbo lug' στην αλλαγή 1ης - 2ας οφείλεται
στο ηλεκτρονικό γκάζι και χειροτερεύει λόγω σκούπας και τελικού εξάτμισης.
Ivang - Παρ 05 Δεκ 2003, 12:19:55
Θέμα δημοσίευσης:
TONY PAP έγραψε:

Δεν έχω καταλήξει αν αυτό το 'turbo lug' στην αλλαγή 1ης - 2ας οφείλεται
στο ηλεκτρονικό γκάζι και χειροτερεύει λόγω σκούπας και τελικού εξάτμισης.


Τι τελικό φοράς ?
TONY PAP - Παρ 05 Δεκ 2003, 12:28:03
Θέμα δημοσίευσης:
Ivang έγραψε:
TONY PAP έγραψε:

Δεν έχω καταλήξει αν αυτό το 'turbo lug' στην αλλαγή 1ης - 2ας οφείλεται
στο ηλεκτρονικό γκάζι και χειροτερεύει λόγω σκούπας και τελικού εξάτμισης.


Τι τελικό φοράς ?



Grapnel (Bosal) ....
Ivang - Παρ 05 Δεκ 2003, 14:10:32
Θέμα δημοσίευσης:
Αυτό τι είναι universal, custom-fit για 1.6 και με τι διάμετρο εσωτερική ?
TONY PAP - Παρ 05 Δεκ 2003, 14:53:43
Θέμα δημοσίευσης:
universal, Φ46-48
Ivang - Παρ 05 Δεκ 2003, 15:02:41
Θέμα δημοσίευσης:
TONY PAP έγραψε:
universal, Φ46-48


Φ46 ή Φ48 γιατί αν είναι Φ46 τότε λογικά δεν βλέπεις ιδιαίτερη διαφορά γιατί είναι κοντά στο μαμά, αν όμως είναι Φ48 και αυτές που θέλεις είναι πάλι Φ48 τότε μάλλον πρέπει να πας για ολόκληρο κιτ (μεσαίο-τελικό) !
TONY PAP - Παρ 05 Δεκ 2003, 15:32:50
Θέμα δημοσίευσης:
Ivang έγραψε:
TONY PAP έγραψε:
universal, Φ46-48


Φ46 ή Φ48 γιατί αν είναι Φ46 τότε λογικά δεν βλέπεις ιδιαίτερη διαφορά γιατί είναι κοντά στο μαμά, αν όμως είναι Φ48 και αυτές που θέλεις είναι πάλι Φ48 τότε μάλλον πρέπει να πας για ολόκληρο κιτ (μεσαίο-τελικό) !


Δεν θυμάμαι την ακριβή διάμετρο αλλά δεν θέλω να έχω πολυ θορυβο
ειδικά σε ταξίδι οπότε το σκέφτομαι για το κιτ.
Να μου πεις με ένα καλύτερο τελικό τι θα κερδίσω ... Ελα ντε .... Shocked

Μήπως δουλέψει καλύτερα το πακέτο Πρόγραμμα-σκούπα-εξάτμιση ...
nasos - Τετ 17 Δεκ 2003, 12:41:58
Θέμα δημοσίευσης:
Αύριο πάω στην Εψιλον για service 40000km και λέω να βάλω μια σκούπα (1.6 16v multiplex cc). Εχω όμως δύο προβλήματα:

1) Εχω ακούσει πως ΟΛΕΣ οι σκούπες της peugeot σπάνε επειδή είναι βιδωμένες πάνω στο αυτοκίνητο, οπότε με τους κραδασμούς του μοτέρ... Μια σκέψη είναι να πάρω φίλτροχοάνη από την peugeot και κουφάρι σκούπας να βρω από αλλού και να τα τοποθετήσω μόνος μου.

2) Το αυτοκίνητο έχει πολλαπλά προβλήματα με την εισαγωγή, με 6 φορές αλλαγμένο τον map sensor και 3 εγκεφάλους, συν μια ραγισμένη πολλαπλή εξαγωγής πριν 2 μήνες περίπου. Τους τελευταίους 2 μήνες δεν έχει άλλο πρόβλημα, αλλά όπως καταλαβαίνετε το έχω πάρει από φόβο. Μήπως με την σκούπα χειροτερέψει η κατάσταση; Μήπως θα μου πουλάνε τρέλλα αν ξαναχαλάσει; Το αυτοκίνητο έχει εγγύηση μέχρι 6/2004 και οι τύποι στην Εψιλον με διαβεβαιώνουν πως δεν θα έχω πρόβλημα.

Ιδέες;
Daloup-man - Τετ 17 Δεκ 2003, 13:25:06
Θέμα δημοσίευσης:
Εγώ είχα την Simota look carbon αλλά έσπασαν οι βάσεις και την έβγαλα!!!
Επίσης είχε φάει τον ένα από τους δυο σωλήνες του air-condition και παραλίγο να τον τρυπήσει!!!Ακόμα ακούμπαγε και στο καπώ και έχει αφήσει σημάδι!-το καπώ δεν έχει μόνωση-!!!
Ξέρω ότι είναι για 1.6 γι'αυτό και δεν καθότανε καλά!
Ρώτησα και έναν τύπο που πουλάει και μου είπε ότι δεβν βγαίνουν σκούπες για 1,4 και όλες είναι του 1,6!!!
Αν ξέρει κανείς,ισχύει αυτό ή μου λέει μαλ***ες???
STELIOS - Τετ 17 Δεκ 2003, 13:41:42
Θέμα δημοσίευσης:
Daloup-man έγραψε:
Εγώ είχα την Simota look carbon αλλά έσπασαν οι βάσεις και την έβγαλα!!!
Επίσης είχε φάει τον ένα από τους δυο σωλήνες του air-condition και παραλίγο να τον τρυπήσει!!!Ακόμα ακούμπαγε και στο καπώ και έχει αφήσει σημάδι!-το καπώ δεν έχει μόνωση-!!!
Ξέρω ότι είναι για 1.6 γι'αυτό και δεν καθότανε καλά!
Ρώτησα και έναν τύπο που πουλάει και μου είπε ότι δεβν βγαίνουν σκούπες για 1,4 και όλες είναι του 1,6!!!
Αν ξέρει κανείς,ισχύει αυτό ή μου λέει μαλ***ες???


Εχω κι'εγω ακριβως αυτη τη σκουπα, στο κουτι της ελεγε για 1.4 8v αλλα απ'οτι εχω δει ταιριαζει και σε 1.6. 1)Η αληθεια ειναι πως πρεπει να μετακινησεις λιγω τον σωληνα (ο οποιος ειναι του υδραβλικου τιμονιου) με λιγο σπρωξιμο (μην φοβασαι δεν σπαει). 2)Κι εμενα μου εσπασαν οι βασεις σχεδων αμεσως αλλα με μια μικρη πατεντα ειναι ΟΚ εδω και 25000 χλμ. 3)Επεισης ναι, ακουμπαει λιγο στο καπω αλλα δεν παρουσιαζει κανενα προβλημα αυτο.
Sidobre - Τετ 17 Δεκ 2003, 13:46:41
Θέμα δημοσίευσης:
Daloup-man έγραψε:
Εγώ είχα την Simota look carbon αλλά έσπασαν οι βάσεις και την έβγαλα!!!
Επίσης είχε φάει τον ένα από τους δυο σωλήνες του air-condition και παραλίγο να τον τρυπήσει!!!Ακόμα ακούμπαγε και στο καπώ και έχει αφήσει σημάδι!-το καπώ δεν έχει μόνωση-!!!
Ξέρω ότι είναι για 1.6 γι'αυτό και δεν καθότανε καλά!
Ρώτησα και έναν τύπο που πουλάει και μου είπε ότι δεβν βγαίνουν σκούπες για 1,4 και όλες είναι του 1,6!!!
Αν ξέρει κανείς,ισχύει αυτό ή μου λέει μαλ***ες???


Οι σκούπες της Simota το έχουν το πρόβλημα αυτό γιατί δεν έχουν ελαστικό κολάρο με αποτέλεσμα από τους κραδασμούς να σπάνε οι βάσεις.
Ronin - Τετ 17 Δεκ 2003, 14:02:04
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
Daloup-man έγραψε:
Εγώ είχα την Simota look carbon αλλά έσπασαν οι βάσεις και την έβγαλα!!!
Επίσης είχε φάει τον ένα από τους δυο σωλήνες του air-condition και παραλίγο να τον τρυπήσει!!!Ακόμα ακούμπαγε και στο καπώ και έχει αφήσει σημάδι!-το καπώ δεν έχει μόνωση-!!!
Ξέρω ότι είναι για 1.6 γι'αυτό και δεν καθότανε καλά!
Ρώτησα και έναν τύπο που πουλάει και μου είπε ότι δεβν βγαίνουν σκούπες για 1,4 και όλες είναι του 1,6!!!
Αν ξέρει κανείς,ισχύει αυτό ή μου λέει μαλ***ες???


Οι σκούπες της Simota το έχουν το πρόβλημα αυτό γιατί δεν έχουν ελαστικό κολάρο με αποτέλεσμα από τους κραδασμούς να σπάνε οι βάσεις.


......εκτος απο αυτο,οι περισσοτεροι μηχανικοι,εχουν την συνηθεια να τις βιδωνουν επανω στο πλαστικο κομματι πανω απο το ψυγειο (γιαυτο αλλωστε ακουμπαγε και στο καπο-πραγμα αδιανοητο για καπο χωρις μονωση).
Εχει που εχει η Simota μεταλλικο κολαρο,εχει και τις βιδες να κρατανε το μπροστινο μερος,οποτε η ελαστικοτητα παει περιπατο.

Επισης,δεν υπαρχει σκουπα για 1600 ή για 1400 ή για 2000.
Ολες οι σκουπες ειναι ιδιες (εννοω αυτες που ειναι για 206).
Νωe - Τετ 17 Δεκ 2003, 14:06:39
Θέμα δημοσίευσης:
οχι Πανο.... υπαρχουν διαφορετικες για τι καθε ενα..... Cool

δες για παραδειγμα την δικια μου που ειναι χειροποιητη κ δεν εχει κανενα προβλημα 2 χρονια τωρα...... εξαλλου γι αυτο την εβαλε κ ο Πολιτης μολις την ειδε..... Wink
Ronin - Τετ 17 Δεκ 2003, 14:19:58
Θέμα δημοσίευσης:
Νωe έγραψε:
οχι Πανο.... υπαρχουν διαφορετικες για τι καθε ενα..... Cool

δες για παραδειγμα την δικια μου που ειναι χειροποιητη κ δεν εχει κανενα προβλημα 2 χρονια τωρα...... εξαλλου γι αυτο την εβαλε κ ο Πολιτης μολις την ειδε..... Wink


Τασο,το λες και μονο σου ρε φιλε..
Η δικια σου ειναι χειροποιητη,αρα κατασκευστηκε συμφωνα με τα δικα σου στάνταρ-μέτρα-σταθμά-διαστάσεις.Καπως ετσι τελος παντον αντιλαμβανομαι εγω την εννοια ''χειροποίητη''.

Οι σκουπες ομως που κυκλοφορουν ετοιμες για 206 στο εμποριο,εχουν ολες ακριβως τις ιδιες διαστασεις και τα ιδια κοψιματα στο κατω μερος,για να εφαρμοσουν στα 206,ασχετα απο τα κυβικα.
Νωe - Τετ 17 Δεκ 2003, 14:27:57
Θέμα δημοσίευσης:
σωστα Πανο...... Wink
τελοσπαντων εμενα δουλευει μια χαρα κ κανει κ δουλεια πολυ καλα οπως ξερεις.... Cool
Ronin - Τετ 17 Δεκ 2003, 15:03:37
Θέμα δημοσίευσης:
nasos έγραψε:
Αύριο πάω στην Εψιλον για service 40000km και λέω να βάλω μια σκούπα (1.6 16v multiplex cc). Εχω όμως δύο προβλήματα:

1) Εχω ακούσει πως ΟΛΕΣ οι σκούπες της peugeot σπάνε επειδή είναι βιδωμένες πάνω στο αυτοκίνητο, οπότε με τους κραδασμούς του μοτέρ... Μια σκέψη είναι να πάρω φίλτροχοάνη από την peugeot και κουφάρι σκούπας να βρω από αλλού και να τα τοποθετήσω μόνος μου.

2) Το αυτοκίνητο έχει πολλαπλά προβλήματα με την εισαγωγή, με 6 φορές αλλαγμένο τον map sensor και 3 εγκεφάλους, συν μια ραγισμένη πολλαπλή εξαγωγής πριν 2 μήνες περίπου. Τους τελευταίους 2 μήνες δεν έχει άλλο πρόβλημα, αλλά όπως καταλαβαίνετε το έχω πάρει από φόβο. Μήπως με την σκούπα χειροτερέψει η κατάσταση; Μήπως θα μου πουλάνε τρέλλα αν ξαναχαλάσει; Το αυτοκίνητο έχει εγγύηση μέχρι 6/2004 και οι τύποι στην Εψιλον με διαβεβαιώνουν πως δεν θα έχω πρόβλημα.

Ιδέες;


Νασο,αν αφησεις το μαμα σωληνα (που καταληγει στο φιλτροκουτι),καμια σκουπα δεν κινδυνευει να σπασει.Ουτε η PS.
Αν θελεις να την τοποθετησεις μονος σου,πιστευω οτι το παρακατω Link θα σε βοηθησει.

http://www.206club.gr/forum/viewtopic.php?t=1918&start=0&sid=3a6c6bb1e8459fcf033aebad2fd54d74
Ivang - Τετ 17 Δεκ 2003, 15:36:55
Θέμα δημοσίευσης:
Επειδή πρόσφατα έβαλα κι εγώ σκούπα (Simota με το λογότυπο 206) θα σας πω μερικά πραγματάκια.
Η σκούπα της Simota δεν μπαίνει με τον εργοστασιακό σωλήνα διότι είναι πιο μεγάλη στο μήκος με αποτέλεσμα η φυσούνα να συσπειρώνεται πάρα πολύ, ο μαμά σωλήνας είναι must για τις υπόλοιπες!
Για να γλιτώσετε να βρίσκει η σκούπα στο καπώ πρέπει να μπει από κάτω από το πλαστικό που στερεώνεται το ψυγείο (με τις αντίστοιχες μετατροπές) και όχι από πάνω, προσωπικά τα δύο αυτάκια που την στερεώνουν τα έκοψα από την πρώτη κιόλας μέρα και την έβαλα από κάτω, με αποτέλεσμα να έχω ακόμα και το μονωτικό του καπώ.
Χρειάζεται επίσης να μετακινηθεί προς τα πίσω ο σωλήνας του κλιματιστικού διότι βρίσκει στις βίδες της σκούπας (οι οποίες χρειάζεται να βάλετε καμιά ροδέλα γιατί εξέχουν και μπορεί να κάνουν ζημιά) και να τον δέσετε με δετικά ώστε να μείνει σε εκείνη τη θέση.
Μεγαλύτερη διαφορά είδα όταν έβαλα την φιλτροχοάνη της Green (thanks to Ελατού!!!) με καλύτερο ρούφηγμα και σίγουρα λίγο περισσότερο μπάσο ήχο...
Δείτε λίγο φωτό:

206 1.6 8V, 1.4



206 1.6 16V


kamatsos - Παρ 19 Δεκ 2003, 09:44:31
Θέμα δημοσίευσης:
Bluegrab ΣΚΟΥΠΑ ΓΙΑ 206 1.4-1.6 ΝΑ ΒΑΛΗΣ GREEN.
PEUGEOT SPORT ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΗ.
ΘΑ ΤΗΝ ΒΡΗΣ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΤΑΣ/ΤΑ SPEED&STYLE
pugsang - Παρ 19 Δεκ 2003, 13:54:38
Θέμα δημοσίευσης:
Οντως official Peugeot sport σκουπα για 206 δεν υπαρχει για τον πολυ απλο λογο οτι η Peugeot sport France δεν εβγαλε ποτε σκουπα για 206.Εβγαλε ομως αυτο:



Το οποιο ουσιαστικα τροποποιεί το φιλτροκούτι και απαιτεί και μικρη μετακινηση του ψυγειου αλλα αυτα ειναι αλλο θεμα..

Το ζητημα ειναι οτι αφου η Peugeot sport δεν εβγαλε σκουπα για το 206 οτι αλλο σε στυλ σκουπα κυκλοφορει δεν κανει για το αμαξι.

Αυτα για να αποφευγονται οι κακοτοπιες και η παραπληροφορηση
gavanas - Παρ 19 Δεκ 2003, 16:06:55
Θέμα δημοσίευσης:
Επειδή τον τελευταίο καιρό έχω μεγάλη όρεξη να δώσω λεφτά για το αμάξι, σκέφτηκα τη λύση της σκούπας. Περισσότερο για τον ήχο βέβαια αλλά να μην πνίξω και το αμάξι. Κατέβηκα λοιπόν στο αυτοκίνητο εξοπλισμένος με δυο κομμάτια ζυμάρι (μπορεί να χρησιμοποιηθεί και πλαστελίνη) και διαπίστωσα ότι πάνω από το ψυγείο και μέχρι μπροστά στο λιονταράκι υπάρχει 1,5 έως 2 πόντους κενός χώρος για να περάσει αέρας πάνω από τις γρύλλιες. Άρα μια σκούπα που θα τοποθετηθεί πάνω από το ψυγείο θα έχει πρακτικά μια επιφάνεια αρκετά μεγάλη να τραβήξει φρέσκο δροσερό αέρα.

Επίσης η λύση της peugeot sport το πιο πιθανό είναι κορυφή, αλλά θέλω να μπορώ όταν πάω στο συνεργείο να ξαναβάλω το φιλτροκούτι (είμαι εντός εγγύησης)

Και για να μην λέμε αερολογίες, σκούπα Simota(http://www.simota.com.au/HTML/Airfilterkits_d.htm) με φίλτρο, σωλήνα, υποδοχή για αναθυμιάσεις και κολάρα 139 ευρώ στο www.fleamarket.gr
nasos - Σαβ 20 Δεκ 2003, 01:47:17
Θέμα δημοσίευσης:
Τη σκούπα τελικά την έβαλα χτές σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο. Η απόδειξη λέει: ΓΚPEUGEOT/Κιτ φιλτροχοάνης Ρ206 1400-1600/€114.04, ΓC06003/Φίλτρο αέρος/€36.36, 9999/Τοποθέτηση φιλτροχοάνης/€29.66, Σύνολο €180.06. Ο τύπος έσκιζε τα ρούχα του πως αν γίνει κάτι (σπάσει/χαλάσει) θα με καλύψει η εγγύηση. Ελπίζω να μην χρειαστεί να το επιβεβαιώσω...

Τον εύκαμπτο σωλήνα μου τον αντικατέστησαν με άλλον ΕΠΙΣΗΣ εύκαμπτο. Ο τύπος επίσης μου είπε πως κάτι γαργάλησε στον εγκέφαλο και με ρώτησε αν είνα ακόμα στην εγγύηση το αυτοκίνητο (είναι).

Πέρα από τον ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ήχο που κάνει (μου είχε λείψει ο ήχος του παλιού μου Ibiza GTi) ΝΟΜΙΖΩ πως έχει μια καλύτερη απόκριση χαμήλα και λίγο περισσότερο σπιρτάδα. Αν δεν πατηθεί το γκάζι στο πάτωμα, ούτε που την ακούς την σκούπα. Wink Το αυτοκίνητο φοράει επίσης αλλαγμένη εξάτμιση (και τα δύο καζανάκια) από το ζουάν και πίσω (Σταύρος, €350) και τις μαμά 16άρες της Peugeot.

Γενικώς, πιστεύω πως πάει ακόμα καλύτερα από πριν. Very happy
gavanas - Κυρ 21 Δεκ 2003, 15:19:20
Θέμα δημοσίευσης:
nasos έγραψε:
... Ο τύπος έσκιζε τα ρούχα του πως αν γίνει κάτι (σπάσει/χαλάσει) θα με καλύψει η εγγύηση...

Τον εύκαμπτο σωλήνα μου τον αντικατέστησαν με άλλον ΕΠΙΣΗΣ εύκαμπτο. Ο τύπος επίσης μου είπε πως κάτι γαργάλησε στον εγκέφαλο και με ρώτησε αν είνα ακόμα στην εγγύηση το αυτοκίνητο (είναι).



Δηλαδή τι άλλο μπορεί να κάνεις για βγείς εκτός εγγύησης? Αν όντως πείραξε κάτι στον εγκέφαλο (που μεταξύ μας μάλλον είναι παραμύθα του μηχανικού για να το παίξει μούρη),με σκούπα, και πας σε καμιά Lion αντι για την έψιλον, με πρόβλημα στην πεταλούδα ή στο ΜΑΡ θα στο φτιάξουν τζάμπα γιατί το είπε ο λεβέντης.

Sorry αλλά μου φαίνεται πως κάτι βρωμάει. Πάντως πολύ καλή τιμή. Θυμάμαι παλιότερα που έβαζαν στην αντιπροσωπία σκούπα έδιναν 210 χωρίς την εργασία.
Ghost Dog - Κυρ 21 Δεκ 2003, 17:42:57
Θέμα δημοσίευσης:
nasos έγραψε:
Τη σκούπα τελικά την έβαλα χτές σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο. Η απόδειξη λέει: ΓΚPEUGEOT/Κιτ φιλτροχοάνης Ρ206 1400-1600/€114.04, ΓC06003/Φίλτρο αέρος/€36.36, 9999/Τοποθέτηση φιλτροχοάνης/€29.66, Σύνολο €180.06. Ο τύπος έσκιζε τα ρούχα του πως αν γίνει κάτι (σπάσει/χαλάσει) θα με καλύψει η εγγύηση. Ελπίζω να μην χρειαστεί να το επιβεβαιώσω...

Τον εύκαμπτο σωλήνα μου τον αντικατέστησαν με άλλον ΕΠΙΣΗΣ εύκαμπτο. Ο τύπος επίσης μου είπε πως κάτι γαργάλησε στον εγκέφαλο και με ρώτησε αν είνα ακόμα στην εγγύηση το αυτοκίνητο (είναι).

Πέρα από τον ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ήχο που κάνει (μου είχε λείψει ο ήχος του παλιού μου Ibiza GTi) ΝΟΜΙΖΩ πως έχει μια καλύτερη απόκριση χαμήλα και λίγο περισσότερο σπιρτάδα. Αν δεν πατηθεί το γκάζι στο πάτωμα, ούτε που την ακούς την σκούπα. Wink Το αυτοκίνητο φοράει επίσης αλλαγμένη εξάτμιση (και τα δύο καζανάκια) από το ζουάν και πίσω (Σταύρος, €350) και τις μαμά 16άρες της Peugeot.

Γενικώς, πιστεύω πως πάει ακόμα καλύτερα από πριν. Very happy

ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟΑΚΟΥΣΤΑ ΡΕ ΤΡΕΛΕ!!!!!! Very happy Very happy Very happy
TONY PAP - Τρι 23 Δεκ 2003, 12:15:49
Θέμα δημοσίευσης:
αξίζει να δείτε τι προσφέρει η K&N Arrow

http://kandn.com/57i/57-0377%202054-408.pdf
PHSYBORG - Παρ 26 Δεκ 2003, 16:40:03
Θέμα δημοσίευσης:


Eγω πιστευω οτι αυτο ειναι η καλυτερη λυση !!!
Eχει κανεις καμια ιδεα που μπορουμε να βρουμε κατι τετοιο ?
Alex - Παρ 26 Δεκ 2003, 22:30:11
Θέμα δημοσίευσης:
Το οτι ο αερας στριβει μερικες φορες κατα 90 μοιρες ειναι στοιχειο που δειχνει μη-βελτιστη ροη => μη βελτιστη αποδοση. Ή ετσι πιστευω...
PHSYBORG - Σαβ 27 Δεκ 2003, 09:42:24
Θέμα δημοσίευσης:
90 ?
kamatsos - Σαβ 27 Δεκ 2003, 09:48:52
Θέμα δημοσίευσης:
PHSYBORG έγραψε:


Eγω πιστευω οτι αυτο ειναι η καλυτερη λυση !!!
Eχει κανεις καμια ιδεα που μπορουμε να βρουμε κατι τετοιο ?

Bluegrab ΤΟ ΦΙΛΤΡΟ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ TWISTER TΗΣ GREEN
ΘΑ ΤΟ ΒΡΕΙΣ ΣΤΑ ΚΑΤΑΣΤΙΜΑΤΑ SPEED&STYLE
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr