seridim έγραψε: |
Πέτρο το έχω πάθει και εγώ αυτό αλλά σε μένα δυστυχώς δεν ξανακατέβηκε. Ευτυχώς σταμάτησα αμέσως και έσβησα τη μηχανή. Δες σίγουρα τον θερμοστάτη και την ασφάλεια του βιντιλατέρ. Σε μένα είχε καεί η ασφάλεια του βιντιλατέρ και δεν δούλευε. |
nOkpos έγραψε: |
ρε παιδια γιατι τοσα προβληματα με την θερμοκρασια?τι παιζει ξερει κανεις? |
nOkpos έγραψε: |
Ενοω οτι ακουω απο πολλους οτι ανεβαζει το peugeot τουσ θερμοκρασια.εμενα το εχω 1 μηνα και δουλευει συνεχεια λιγο πανω απο τους 90 βαθμους ..λετε να παω να το κοιταξω η ολα τα 206 δουλευουν εκει? |
nOkpos έγραψε: |
Ενοω οτι ακουω απο πολλους οτι ανεβαζει το peugeot τουσ θερμοκρασια.εμενα το εχω 1 μηνα και δουλευει συνεχεια λιγο πανω απο τους 90 βαθμους ..λετε να παω να το κοιταξω η ολα τα 206 δουλευουν εκει? |
TONY PAP έγραψε: |
Πραγματικά είναι άξιο απορίας πως στα 206 η πρώτη σκάλα βαντιλατέρ ξεκινάει στους 97 ή 98 βαθμούς κελσίου !!!
Αλλη μια πρωτοτυπία της peugeot !!! Ετσι το καλοκαίρι αν μετά απο αρκετά χλμ σβήσεις τον κινητήρα πχ βάλεις βενζίνη και τον ξανανείξεις τότε ο δεικτης ξεπερνάει τους 100+ βαθμούς !!! Προσωπικά όταν βλέπω τέτοιες θερμοκρασίες ανοίγω το a/c και πέφτει η θερμοκρασία πολύ πιο γρήγορα. ![]() |
Touristas έγραψε: | ||
Δεν είναι καθόλου πρωτοτυπία τις Peugeot όλοι οι σύγχρονοι κινητήρες για να λειτουργήσουν σωστά πρέπει να δουλεύουν σε υψηλές θερμοκρασίες. Και επίσης για πληρούν τις προδιαγραφές ρύπων όλοι οι κατασκευαστές προσπαθούν να τους φέρουν σε θερμοκρασία λειτουργίας όσο πιο γρήγορα γίνεται. Επίσης δεν χρειάζεται να ανάβεις το A/C για να πέσει η θερμοκρασία έτσι κι αλλιώς το βεντηλατέρ θα πάρει από μόνο του ![]() |
TONY PAP έγραψε: | ||||
Αργύρη προσωπικά δεν έχω δει τον δείκτη να είναι στους 100 βαθμούς σε 3 διαφορετικά punto, 2 stilo, 3 saxo, 2 ibiza και 1 golf ,1 γιάρις, μοντέλα 2000 και μετά. Για το όσο πιο γρήγορα λες συμφωνώ απόλυτα. Ξέρω ότι θα πάρει μόνο του αλλά είμαι βιαστικός ![]() |
TONY PAP έγραψε: |
Για να το λές σίγουρα θα ξέρεις περισσότερα απο μένα αλλά τότε μετά απο κάθε ζόρισμα ή σκίσιμο γιατί ο η βελόνα του δείκτη δεν ξεπαιρνούσε τους 90+ βαθμούς στο εταιρικό γιαρις ή στα οικογενειακά μου ibiza 1,6 και 1,4 και punto 1,2 ? ![]() Μόνο στο punto gt που είχα ανέβαζα λίγο θερμοκρασίες αλλά θυμάμαι σε αγριο σκισιμο πχ καλοκαίρι με 40+ βαθμούς. |
kanelj έγραψε: |
?!?!?!Απο ποτε παιζει ρολο η θερμοκρασια νερου οταν σκιζεις το αμαξι? ![]() Ισα ισα το αντιθετο νομιζω... Εγω καμια φορα οταν το τελικιαζω η θερμοκρασια του νερου,πεφτει και λιγο κατω απο τα 90 ![]() ![]() |
kanelj έγραψε: |
?!?!?!Απο ποτε παιζει ρολο η θερμοκρασια νερου οταν σκιζεις το αμαξι? ![]() Ισα ισα το αντιθετο νομιζω... Εγω καμια φορα οταν το τελικιαζω η θερμοκρασια του νερου,πεφτει και λιγο κατω απο τα 90 ![]() ![]() |
Touristas έγραψε: | ||
Τώρα τι να σου πω ![]() |
kanelj έγραψε: | ||||
λαθος διατυπωση...! Εννοω γιατι να ανεβαινει η θερμοκρασια του νερου αν το παταω περισσοτερο απο το κανονικο? Λογικα δεν θα πρεπει να μενει εκει που ειναι? |
TONY PAP έγραψε: |
Οπότε με τις υψηλές θερμοκρασίες ποιά σημεία καταπονούνται περισσότερο Αργύρη ? |
Παράθεση: |
ΚΟΛΑΕΙ Η ΒΑΛΒΙΔΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΝ ΘΕΡΜΟΣΤΑΤΗ |
Παράθεση: |
ΜΕ ΣΒΗΣΤΟ κινητηρα το βεντιλατερ ... ΔΕΝ δουλευει... Στο 206 μου ΠΟΤΕ... Μηπως θα επρεπε ??? |
Touristas έγραψε: | ||||||
Όσο περισσότερες στροφές έχει ο κινητήρας τόσο μεγαλύτερα θερμικά φορτία παράγονται τα οποία μεταφέρονται στο κύκλωμα ψύξης με αποτέλεσμα να ανεβαίνει και η θερμοκρασία του νερού μετά από παρατεταμένη λειτουργία σε υψηλό αριθμό στροφών. Αν το κύκλωμα ψύξης είναι σε καλή κατάσταση και επαρκές για τις ανάγκες του κινητήρα θα μπορέσει να κρατήσει την θερμοκρασία σε μία σταθερή τιμή αν όχι θα αρχίσει σταδιακά να ανεβαίνει |
Touristas έγραψε: |
Όσο περισσότερες στροφές έχει ο κινητήρας τόσο μεγαλύτερα θερμικά φορτία παράγονται τα οποία μεταφέρονται στο κύκλωμα ψύξης με αποτέλεσμα να ανεβαίνει και η θερμοκρασία του νερού μετά από παρατεταμένη λειτουργία σε υψηλό αριθμό στροφών. Αν το κύκλωμα ψύξης είναι σε καλή κατάσταση και επαρκές για τις ανάγκες του κινητήρα θα μπορέσει να κρατήσει την θερμοκρασία σε μία σταθερή τιμή αν όχι θα αρχίσει σταδιακά να ανεβαίνει |
TONY PAP έγραψε: |
Αφού σβήσω ζεστός στους 90 βαθμούς πάω πχ μέχρι το ΑΤΜ και μετά ξαναβάζω μπρος και νάσου η βελόνα πάνω απο τους 100 βαθμούς !!!
(Δηλαδή αν πρίν χτύπαγα κόφτες η βελόνα θα πήγαινε στους 110 ??) Πάντως κάθε φορά που το βλέπω αυτό μουρχεται καπως .... ![]() ![]() |
netblaster έγραψε: |
Ναι καλα ολαυτα, αλλα πως να το σπας ενα αυτοκινητο με 5η και 180 οταν εχει 90ps και τελικη περιπου εκει??? ![]() Δεν ξερω πως δουλευει το βεντιλατερ των Peugeot, στα BMW παντως οσο και να τα πιεζεις η βελονα δεν κουνιεται απο το κεντρο!!! |
307__:)(dimitris) έγραψε: |
Γνωριζεις απο που κανουμε εξαερωση? ειναι ενα βιδακι πανω στο ψυγειο? |
206_dim έγραψε: |
Λοιπόν μάγκες. Θα τρελαθώ. Έχω ένα 206. Πριν απο 4 μήνες μου ανέβασε 5 φορές στιγμιαία θερμοκρασία. Άλλαξα θερμοστάτη. Τα ίδια. Άλλαξα βαλβίδα θερμοκρασίας. Τα ίδια. Άλλαξα πριν ένα μήνα ξανά θερμοστάτη, βαλβίδα θερμοκρασίας, βαλβίδα βεντιλατέρ και άλλη μια.
Σήμερα πάλι τα ίδια. Το πήγα στον μηχανικό μου και μου είπε το αμάξι πρέπει να το δει ηλεκτρολόγος. Έχετε καμία ιδέα κανείς; |
206_dim έγραψε: |
Λοιπόν παιδιά γύρισα απο τον ηλεκτρολόγο.
Δεν χάνει ρεύμα απο πουθενά το 206 μου. Στον δρόμο για τον ηλεκτρολόγο αλλά και εκεί, ανέβαζε στιγμιαία θερμοκρασία συνέχεια. Ο άνθρωπος μου έδωσε δυο απαντήσεις. Ή παίρνει κάπου νερά (την πρώτη φορά που το είχε κάνει, ήταν ξανα μετα απο πολύ βροχή) ή ο εγκέφαλος δίνει λάθος εντολή. |