PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - Στιγμιαίο ανέβασμα θερμοκρασίας

Lord Cypher - Τρι 02 Σεπ 2003, 21:53:25
Θέμα δημοσίευσης: Στιγμιαίο ανέβασμα θερμοκρασίας
Σήμερα όπως ερχόμουν από την δουλειά η βελόνα της θερμοκρασίας του κινητήρα εκτοξεύθηκε στο κόκκινο, και μάλιστα στο τέρμα Shocked , και το λαμπάκι STOP άρχισε να αναβοσβήνει. Ένα λεπτό αργότερα η θερμοκρασία έπεσε πάλι στους 90οC, το ίδιο απότομα Exclamation Shocked

Καμία ιδέα του τι συμβαίνει Question Κανένας χαλασμένος αισθητήρας ίσως Question

Σημ.: αυτά έγιναν καθώς ήμουν κολλημένος στην κίνηση...
teoman - Τρι 02 Σεπ 2003, 22:32:36
Θέμα δημοσίευσης:
Έλεγξε την στάθμη νερού του ψυγείου.Έλεγξε επίσης την σωστή λειτουργία του βεντιλατέρ,και μήπως έχει τίποτα σκουπίδια από την σίτα που παίρνει αέρα.
Svstouk - Τετ 03 Σεπ 2003, 12:20:16
Θέμα δημοσίευσης:
Φύγε για θερμοστάτη! Γρήγορα, δεν κάνω πλάκα!!!!

Πιστεύω ότι σου κόλλησε ο θερμοστάτης, αλλά ταυτόχρονα είχες την απίστευτη τύχη να σου ξεκολλήσει, οπότε και κυκλοφόρησε το νερό και έριξε τη θερμοκρασία!

Αν είναι θερμοστάτης, θα στο ξανακάνει σε ανύποπτο χρόνο, υπό οποιεσδήποτε συνθήκες και δεν είναι σίγουρο ότι θα ξανα-ξεκολλήσει, όπως τώρα.

Πήγαινε λοιπόν σε ένα οποιοδήποτε συνεργείο να στον αλλάξουν, δεν είναι τίποτα, (κι εσύ μπορείς να το κάνεις). Wink
gatony - Τετ 03 Σεπ 2003, 13:32:10
Θέμα δημοσίευσης:
Μπορεί και να κόλλησε και η βαλβίδα του βεντιλατέρ με αποτέλεσμα να μην ανοίξει ποτέ το βεντιλατέρ.

Πάντως αν είναι να αλλάξεις κάτι άλλαξε τον θερμοστάτη και την βαλβίδα του βεντιλατέρ μαζί Wink

Όπως μας το περιγράφεις βέβαια πολύ πιθανό είναι να κόλλησαν κάποια ηλεκτρικά(κάποιος αισθητήρας ίσως)και έδωσε στιγμιαία λάθος ένδειξη,οπότε όλη η συζήτηση που κάνουμε.....είναι στον αέρα Cool Shocked
seridim - Τετ 03 Σεπ 2003, 13:38:48
Θέμα δημοσίευσης:
Πέτρο το έχω πάθει και εγώ αυτό αλλά σε μένα δυστυχώς δεν ξανακατέβηκε. Ευτυχώς σταμάτησα αμέσως και έσβησα τη μηχανή. Δες σίγουρα τον θερμοστάτη και την ασφάλεια του βιντιλατέρ. Σε μένα είχε καεί η ασφάλεια του βιντιλατέρ και δεν δούλευε.
Lord Cypher - Παρ 05 Σεπ 2003, 21:35:42
Θέμα δημοσίευσης:
Ευχαριστώ παίδες... Και σήμερα είχα ένα μικροπροβληματάκι.. Δούλευε συνέχεια στους 100οC (ενώ κανονικά είναι στους 90). Το πήγα σε συνεργείο και θα αλλάξω τον θερμοστάτη... Rolling eyes
TONY PAP - Δευ 08 Σεπ 2003, 08:52:38
Θέμα δημοσίευσης:
Πες μας κόστος για αλλαγή θερμοστάτη.

1400 ή 1600 έχεις ?
gxanthop - Παρ 15 Ιούλ 2005, 20:40:39
Θέμα δημοσίευσης:
Το ίδιο ακριβώς έπαθα και εγώ. Αλλαξα θερμοστάτη 2 φορές χωρίς το πρόβλημα να λυθεί. Το κακό είναι ότι το πρόβλημα δεν εμφανιζόταν συχνά. Τελικώς, σε ένα συνεργείο όπου ο μηχανικός ασχολήθηκε με το πρόβλημα διαπιστώθηκε οτι ήταν η βαλβίδα του βεντιλατέρ (έδινε όπως μου είπαν λάθος οδηγίες στον εγκέφαλο). Η αλλαγή έγινε (έχει περίπου 8-10 μήνες) και δεν έχει παρουσιαστεί ξανά. Checkαρε πάντως και τον θερμοστάτη για καλό και κακό !
kovac - Σαβ 16 Ιούλ 2005, 11:34:01
Θέμα δημοσίευσης:
seridim έγραψε:
Πέτρο το έχω πάθει και εγώ αυτό αλλά σε μένα δυστυχώς δεν ξανακατέβηκε. Ευτυχώς σταμάτησα αμέσως και έσβησα τη μηχανή. Δες σίγουρα τον θερμοστάτη και την ασφάλεια του βιντιλατέρ. Σε μένα είχε καεί η ασφάλεια του βιντιλατέρ και δεν δούλευε.


Κι εμένα ακριβώς το ίδιο... Wink
nOkpos - Σαβ 16 Ιούλ 2005, 14:34:40
Θέμα δημοσίευσης:
ρε παιδια γιατι τοσα προβληματα με την θερμοκρασια?τι παιζει ξερει κανεις?
Touristas - Σαβ 16 Ιούλ 2005, 15:59:13
Θέμα δημοσίευσης:
nOkpos έγραψε:
ρε παιδια γιατι τοσα προβληματα με την θερμοκρασια?τι παιζει ξερει κανεις?


Θα μπορούσες να γίνεις πιο σαφής όταν λες τόσα προβλήματα τι εννοείς Question
nOkpos - Κυρ 17 Ιούλ 2005, 00:51:33
Θέμα δημοσίευσης:
Ενοω οτι ακουω απο πολλους οτι ανεβαζει το peugeot τουσ θερμοκρασια.εμενα το εχω 1 μηνα και δουλευει συνεχεια λιγο πανω απο τους 90 βαθμους ..λετε να παω να το κοιταξω η ολα τα 206 δουλευουν εκει?
CHRYSAF.206GTI - Κυρ 17 Ιούλ 2005, 03:04:04
Θέμα δημοσίευσης:
nOkpos έγραψε:
Ενοω οτι ακουω απο πολλους οτι ανεβαζει το peugeot τουσ θερμοκρασια.εμενα το εχω 1 μηνα και δουλευει συνεχεια λιγο πανω απο τους 90 βαθμους ..λετε να παω να το κοιταξω η ολα τα 206 δουλευουν εκει?


εγώ πάντως επειδή το έχω ρωτήσει μου είπαν πως όλα τα 206 δουλεύουν νορμάλ απο 90 κ πάνω οπότε don't worry!! Rolling eyes Wink
Touristas - Κυρ 17 Ιούλ 2005, 16:19:38
Θέμα δημοσίευσης:
nOkpos έγραψε:
Ενοω οτι ακουω απο πολλους οτι ανεβαζει το peugeot τουσ θερμοκρασια.εμενα το εχω 1 μηνα και δουλευει συνεχεια λιγο πανω απο τους 90 βαθμους ..λετε να παω να το κοιταξω η ολα τα 206 δουλευουν εκει?


Είναι φυσιολογικό να δουλεύει στους 90 +
Αυτή είναι η θερμοκρασία λειτουργίας του και μην σου κακοφανεί αν κάποια στιγμή φτάσει και κοντά στους 100 μην πανικοβληθείς εκεί λειτουργούν όλα. Wink
TONY PAP - Δευ 18 Ιούλ 2005, 08:16:51
Θέμα δημοσίευσης:
Πραγματικά είναι άξιο απορίας πως στα 206 η πρώτη σκάλα βαντιλατέρ ξεκινάει στους 97 ή 98 βαθμούς κελσίου !!!
Αλλη μια πρωτοτυπία της peugeot !!!
Ετσι το καλοκαίρι αν μετά απο αρκετά χλμ σβήσεις τον κινητήρα πχ βάλεις βενζίνη και τον ξανανείξεις τότε ο δεικτης ξεπερνάει τους 100+ βαθμούς !!!
Προσωπικά όταν βλέπω τέτοιες θερμοκρασίες ανοίγω το a/c και πέφτει η θερμοκρασία πολύ πιο γρήγορα. Wink
Touristas - Δευ 18 Ιούλ 2005, 08:28:02
Θέμα δημοσίευσης:
TONY PAP έγραψε:
Πραγματικά είναι άξιο απορίας πως στα 206 η πρώτη σκάλα βαντιλατέρ ξεκινάει στους 97 ή 98 βαθμούς κελσίου !!!
Αλλη μια πρωτοτυπία της peugeot !!!
Ετσι το καλοκαίρι αν μετά απο αρκετά χλμ σβήσεις τον κινητήρα πχ βάλεις βενζίνη και τον ξανανείξεις τότε ο δεικτης ξεπερνάει τους 100+ βαθμούς !!!
Προσωπικά όταν βλέπω τέτοιες θερμοκρασίες ανοίγω το a/c και πέφτει η θερμοκρασία πολύ πιο γρήγορα. Wink


Δεν είναι καθόλου πρωτοτυπία τις Peugeot όλοι οι σύγχρονοι κινητήρες για να λειτουργήσουν σωστά πρέπει να δουλεύουν σε υψηλές θερμοκρασίες.
Και επίσης για πληρούν τις προδιαγραφές ρύπων όλοι οι κατασκευαστές προσπαθούν να τους φέρουν σε θερμοκρασία λειτουργίας όσο πιο γρήγορα γίνεται.

Επίσης δεν χρειάζεται να ανάβεις το A/C για να πέσει η θερμοκρασία έτσι κι αλλιώς το βεντηλατέρ θα πάρει από μόνο του Wink
TONY PAP - Δευ 18 Ιούλ 2005, 08:36:21
Θέμα δημοσίευσης:
Touristas έγραψε:
TONY PAP έγραψε:
Πραγματικά είναι άξιο απορίας πως στα 206 η πρώτη σκάλα βαντιλατέρ ξεκινάει στους 97 ή 98 βαθμούς κελσίου !!!
Αλλη μια πρωτοτυπία της peugeot !!!
Ετσι το καλοκαίρι αν μετά απο αρκετά χλμ σβήσεις τον κινητήρα πχ βάλεις βενζίνη και τον ξανανείξεις τότε ο δεικτης ξεπερνάει τους 100+ βαθμούς !!!
Προσωπικά όταν βλέπω τέτοιες θερμοκρασίες ανοίγω το a/c και πέφτει η θερμοκρασία πολύ πιο γρήγορα. Wink


Δεν είναι καθόλου πρωτοτυπία τις Peugeot όλοι οι σύγχρονοι κινητήρες για να λειτουργήσουν σωστά πρέπει να δουλεύουν σε υψηλές θερμοκρασίες.
Και επίσης για πληρούν τις προδιαγραφές ρύπων όλοι οι κατασκευαστές προσπαθούν να τους φέρουν σε θερμοκρασία λειτουργίας όσο πιο γρήγορα γίνεται.

Επίσης δεν χρειάζεται να ανάβεις το A/C για να πέσει η θερμοκρασία έτσι κι αλλιώς το βεντηλατέρ θα πάρει από μόνο του Wink


Αργύρη προσωπικά δεν έχω δει τον δείκτη να είναι στους 100 βαθμούς σε 3 διαφορετικά punto, 2 stilo, 3 saxo, 2 ibiza και 1 golf ,1 γιάρις, μοντέλα 2000 και μετά.
Για το όσο πιο γρήγορα λες συμφωνώ απόλυτα.
Ξέρω ότι θα πάρει μόνο του αλλά είμαι βιαστικός Very happy
Touristas - Δευ 18 Ιούλ 2005, 08:43:38
Θέμα δημοσίευσης:
TONY PAP έγραψε:
Touristas έγραψε:
TONY PAP έγραψε:
Πραγματικά είναι άξιο απορίας πως στα 206 η πρώτη σκάλα βαντιλατέρ ξεκινάει στους 97 ή 98 βαθμούς κελσίου !!!
Αλλη μια πρωτοτυπία της peugeot !!!
Ετσι το καλοκαίρι αν μετά απο αρκετά χλμ σβήσεις τον κινητήρα πχ βάλεις βενζίνη και τον ξανανείξεις τότε ο δεικτης ξεπερνάει τους 100+ βαθμούς !!!
Προσωπικά όταν βλέπω τέτοιες θερμοκρασίες ανοίγω το a/c και πέφτει η θερμοκρασία πολύ πιο γρήγορα. Wink


Δεν είναι καθόλου πρωτοτυπία τις Peugeot όλοι οι σύγχρονοι κινητήρες για να λειτουργήσουν σωστά πρέπει να δουλεύουν σε υψηλές θερμοκρασίες.
Και επίσης για πληρούν τις προδιαγραφές ρύπων όλοι οι κατασκευαστές προσπαθούν να τους φέρουν σε θερμοκρασία λειτουργίας όσο πιο γρήγορα γίνεται.

Επίσης δεν χρειάζεται να ανάβεις το A/C για να πέσει η θερμοκρασία έτσι κι αλλιώς το βεντηλατέρ θα πάρει από μόνο του Wink


Αργύρη προσωπικά δεν έχω δει τον δείκτη να είναι στους 100 βαθμούς σε 3 διαφορετικά punto, 2 stilo, 3 saxo, 2 ibiza και 1 golf ,1 γιάρις, μοντέλα 2000 και μετά.
Για το όσο πιο γρήγορα λες συμφωνώ απόλυτα.
Ξέρω ότι θα πάρει μόνο του αλλά είμαι βιαστικός Very happy


Ειδικά για το saxo έχει ακριβώς την ίδια λειτουργία με τα υπόλοιπα Γαλλάκια όλα λειτουργούν 90 με 100 βαθμούς.
Ακόμα και σε αυτά που λες ότι δεν το έχεις δει να είσαι σίγουρος ότι και αυτά 90 και πάνω λειτουργούν.
TONY PAP - Δευ 18 Ιούλ 2005, 08:52:50
Θέμα δημοσίευσης:
Για να το λές σίγουρα θα ξέρεις περισσότερα απο μένα αλλά τότε μετά απο κάθε ζόρισμα ή σκίσιμο γιατί ο η βελόνα του δείκτη δεν ξεπαιρνούσε τους 90+ βαθμούς στο εταιρικό γιαρις ή στα οικογενειακά μου ibiza 1,6 και 1,4 και punto 1,2 ? Shocked

Μόνο στο punto gt που είχα ανέβαζα λίγο θερμοκρασίες αλλά θυμάμαι σε αγριο σκισιμο πχ καλοκαίρι με 40+ βαθμούς.
kanelj - Δευ 18 Ιούλ 2005, 08:59:26
Θέμα δημοσίευσης:
?!?!?!Απο ποτε παιζει ρολο η θερμοκρασια νερου οταν σκιζεις το αμαξι? Shocked
Ισα ισα το αντιθετο νομιζω...
Εγω καμια φορα οταν το τελικιαζω η θερμοκρασια του νερου,πεφτει και λιγο κατω απο τα 90 Exclamation Exclamation
Touristas - Δευ 18 Ιούλ 2005, 09:23:27
Θέμα δημοσίευσης:
TONY PAP έγραψε:
Για να το λές σίγουρα θα ξέρεις περισσότερα απο μένα αλλά τότε μετά απο κάθε ζόρισμα ή σκίσιμο γιατί ο η βελόνα του δείκτη δεν ξεπαιρνούσε τους 90+ βαθμούς στο εταιρικό γιαρις ή στα οικογενειακά μου ibiza 1,6 και 1,4 και punto 1,2 ? Shocked

Μόνο στο punto gt που είχα ανέβαζα λίγο θερμοκρασίες αλλά θυμάμαι σε αγριο σκισιμο πχ καλοκαίρι με 40+ βαθμούς.


Δεν ανεβαίνει γιατί στα περισσότερα από αυτά που αναφέρεις η βελόνα μένει πάντα σταθερή χωρίς μεταβολές και ιδικά στα Γιαπωνέζικα μοντέλα.
Στα δικά μας η λειτουργία του οργάνου είναι σχεδόν πολύ ακριβής και μετράει και την παραμικρή μεταβολή της θερμοκρασίας του νερού.
Touristas - Δευ 18 Ιούλ 2005, 09:33:07
Θέμα δημοσίευσης:
kanelj έγραψε:
?!?!?!Απο ποτε παιζει ρολο η θερμοκρασια νερου οταν σκιζεις το αμαξι? Shocked
Ισα ισα το αντιθετο νομιζω...
Εγω καμια φορα οταν το τελικιαζω η θερμοκρασια του νερου,πεφτει και λιγο κατω απο τα 90 Exclamation Exclamation


Τώρα τι να σου πω Shocked ……για σκέψου λίγο αυτό που λες και αν δεν καταλαβαίνεις τι ρόλο παίζει θα σου εξηγήσω
TONY PAP - Δευ 18 Ιούλ 2005, 09:47:58
Θέμα δημοσίευσης:
kanelj έγραψε:
?!?!?!Απο ποτε παιζει ρολο η θερμοκρασια νερου οταν σκιζεις το αμαξι? Shocked
Ισα ισα το αντιθετο νομιζω...
Εγω καμια φορα οταν το τελικιαζω η θερμοκρασια του νερου,πεφτει και λιγο κατω απο τα 90 Exclamation Exclamation


και μετά μόλις πέσεις σε μποτιλιάρισμα (οπως εγω πχ στην Κακιά σκάλα) πάς για πλάκα στους 100 !!!
Αν παίζει και τι ρόλο η θερμοκρασία του νερού δεν το γνωρίζω αφού δεν είμαι μηχανικός...
ΑΠΛΑ κάνουμε μια σύγκριση με άλλα αυτοκίνητα και σίγουρα όσοι οδήγησαμε 206 πρώτη φορά -ερχόμενοι απο άλλη μάρκα- παραξενευτήκαμε με τους 90-100 βαθμούς.
Ομως αφου η μαμά πεζώ λέει NO PROBLEM τότε όλα καλά
kanelj - Δευ 18 Ιούλ 2005, 09:48:16
Θέμα δημοσίευσης:
Touristas έγραψε:
kanelj έγραψε:
?!?!?!Απο ποτε παιζει ρολο η θερμοκρασια νερου οταν σκιζεις το αμαξι? Shocked
Ισα ισα το αντιθετο νομιζω...
Εγω καμια φορα οταν το τελικιαζω η θερμοκρασια του νερου,πεφτει και λιγο κατω απο τα 90 Exclamation Exclamation


Τώρα τι να σου πω Shocked ……για σκέψου λίγο αυτό που λες και αν δεν καταλαβαίνεις τι ρόλο παίζει θα σου εξηγήσω

λαθος διατυπωση...!
Εννοω γιατι να ανεβαινει η θερμοκρασια του νερου αν το παταω περισσοτερο απο το κανονικο?
Λογικα δεν θα πρεπει να μενει εκει που ειναι?
Touristas - Δευ 18 Ιούλ 2005, 10:19:17
Θέμα δημοσίευσης:
kanelj έγραψε:
Touristas έγραψε:
kanelj έγραψε:
?!?!?!Απο ποτε παιζει ρολο η θερμοκρασια νερου οταν σκιζεις το αμαξι? Shocked
Ισα ισα το αντιθετο νομιζω...
Εγω καμια φορα οταν το τελικιαζω η θερμοκρασια του νερου,πεφτει και λιγο κατω απο τα 90 Exclamation Exclamation


Τώρα τι να σου πω Shocked ……για σκέψου λίγο αυτό που λες και αν δεν καταλαβαίνεις τι ρόλο παίζει θα σου εξηγήσω

λαθος διατυπωση...!
Εννοω γιατι να ανεβαινει η θερμοκρασια του νερου αν το παταω περισσοτερο απο το κανονικο?
Λογικα δεν θα πρεπει να μενει εκει που ειναι?



Όσο περισσότερες στροφές έχει ο κινητήρας τόσο μεγαλύτερα θερμικά φορτία παράγονται τα οποία μεταφέρονται στο κύκλωμα ψύξης με αποτέλεσμα να ανεβαίνει και η θερμοκρασία του νερού μετά από παρατεταμένη λειτουργία σε υψηλό αριθμό στροφών.
Αν το κύκλωμα ψύξης είναι σε καλή κατάσταση και επαρκές για τις ανάγκες του κινητήρα θα μπορέσει να κρατήσει την θερμοκρασία σε μία σταθερή τιμή αν όχι θα αρχίσει σταδιακά να ανεβαίνει
TONY PAP - Δευ 18 Ιούλ 2005, 10:27:04
Θέμα δημοσίευσης:
Οπότε με τις υψηλές θερμοκρασίες ποιά σημεία καταπονούνται περισσότερο Αργύρη ?
Touristas - Δευ 18 Ιούλ 2005, 10:35:50
Θέμα δημοσίευσης:
TONY PAP έγραψε:
Οπότε με τις υψηλές θερμοκρασίες ποιά σημεία καταπονούνται περισσότερο Αργύρη ?

Αν εννοείς την θερμοκρασία λειτουργίας που έχουν δεν καταπονείτε πουθενά

Από εκεί και πέρα τα μεγαλύτερα ποσά θερμότητας παρατηρούνται μέσα και γύρο από των θάλαμο καύσης.
Εξάλλου αν για κάποιο λόγο η θερμοκρασία ανέβει πάρα πολύ ,και δεν μιλάω για στιγμιαίο ανέβασμα , το πρώτο πράμα που δεν αντέχει είναι η φλάντζα.
marios206 - Κυρ 24 Ιούλ 2005, 00:07:54
Θέμα δημοσίευσης:
παίδες...ρωτάτε εμένα άν θέλετε για προβήματα.έχω πολλές απαντήσεις.
Λοιπόν.απότομο ανέβασμα θερμοκρασίας.Αισθητήρας θερμόκρασίας νερού του εγκεφάλου.
Αν πάνε όλα στα κόκκινα δεν σημαίνει ότι το αυτοκίνητό σου ανέβασε και θερμοκρασία.Στο 206 ο θερμοστάστης ανοίγει στους 90 βαθμούς, η πρώτη σκάλα του βεντιλατέρ στους 97 και η δεύτερη που είναι και η σκάλα ασφαλείας στους 110.Αν κολλήσει ο αισθητήρας θερμοκρασίας νερού του εγκεφάλου τότε δεν λειτουργεί η πρώτη σκάλα του βεντιλατερ στους 97 βαθμούς.μπαίνει όμως σε λειτουργεία η δευτερη σκάλα ανεξαρτήτως θερμοκρασίας.αλλά για να σε προειδοποιήσει το αυτοκινητάκι σου ότι έχεις κάποιο πρόβλημα σου πετάει στιγμιαία τον δείκτη στα κόκκινα και σου ανάβει και το stop.Dont worry..είσαι ασφαλής από την δεύτερη σκαλά.
Πρόσεχε.υπάρχουν 2 αισθητήρες θερμοκρασίας για το νερό στο ψυγείο.Πίνακα οργάνων και εγκεφ΄΄αλου.εσύ χρειάζεσε τον δεύτερο.
307 turbo-nos - Κυρ 24 Ιούλ 2005, 12:04:42
Θέμα δημοσίευσης:
ΠΑΙΔΙΑ ΚΟΛΑΕΙ Η ΒΑΛΒΙΔΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΝ ΘΕΡΜΟΣΤΑΤΗ.ΥΠΑΡΧΕΙ ΥΓΡΟ ΤΗΣ ΝΟΣ ΠΟΥ ΤΟ ΒΑΖΕΙΣ ΣΤΟ ΨΥΓΕΙΟ ΤΟ ΕΒΑΛΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΔΕΝ ΖΕΣΤΑΙΝΕΙ ΕΥΚΟΛΑ ΤΑ ΝΕΡΑ.
307 turbo-nos - Κυρ 24 Ιούλ 2005, 12:04:57
Θέμα δημοσίευσης:
ΠΑΙΔΙΑ ΚΟΛΑΕΙ Η ΒΑΛΒΙΔΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΝ ΘΕΡΜΟΣΤΑΤΗ.ΥΠΑΡΧΕΙ ΥΓΡΟ ΤΗΣ ΝΟΣ ΠΟΥ ΤΟ ΒΑΖΕΙΣ ΣΤΟ ΨΥΓΕΙΟ ΤΟ ΕΒΑΛΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΔΕΝ ΖΕΣΤΑΙΝΕΙ ΕΥΚΟΛΑ ΤΑ ΝΕΡΑ.
STELIOS - Κυρ 24 Ιούλ 2005, 17:42:53
Θέμα δημοσίευσης:
Εχω κ'εγω μια σχετικη ερωτηση.
Λοιπον δεν ειχα ποτε προβλημα υπερθερμανσης αλλα εχω μια απορια. Δεν εχω πετυχει ποτε το βεντιλατερ να δουλευει ΜΕ ΣΒΗΣΤΟ κινητηρα. Ειναι νορμαλ αυτο ??? Δηλαδη θημαμαι σε αλλα αμαξια μας (Audi 80, Alfa 147) που μετα απο βολτα ειδικα το καλοκαιρι, το παρκαρα και καθος εφευγα ακουγα το βεντιλατερ να δουλευει. Στο 206 μου ΠΟΤΕ. Μηπως θα επρεπε???
nOkpos - Κυρ 24 Ιούλ 2005, 21:49:11
Θέμα δημοσίευσης:
φιλε στελιο αποτι ξερω τα περισοτερα καινουργια αυτοκινητα με το που θα το σβησεις το αυτοκινητο σταματαει και το βεντιλατερ ακομα και να δουλευαι πριν....
Lef205 - Κυρ 24 Ιούλ 2005, 22:40:52
Θέμα δημοσίευσης:
χτες εγινε το εξης.Σταματαω το αυτοκινητο για ενα λεπτο με αναμενη τη μηχανη και με το που γυρναω βλεπω την ενδειξη στοπ αναμενη και θερμοκρασια στο θεο!Το σβηνω,κανω να σβησω και τα φωτα,ο διακοπτης γυρισε αλλα αυτα εμειναν αναμενα!Κρυωσε,το εβαλα παλι μπρος και η θερμοκρασια δεν ξανανεβηκε!Τι εγινε?Αν δεν ειχα δει την ενδειξη στοπ,τι θα γινοτανε? Rolling eyes
TONY PAP - Δευ 25 Ιούλ 2005, 08:16:59
Θέμα δημοσίευσης:
Παράθεση:
ΚΟΛΑΕΙ Η ΒΑΛΒΙΔΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΝ ΘΕΡΜΟΣΤΑΤΗ


Εστω και για λίγο με αποτέλεσμα --> 200ευρώ για το ψυγείο καλοριφέρ που τα φτυσε. Confused



Παράθεση:
ΜΕ ΣΒΗΣΤΟ κινητηρα το βεντιλατερ ... ΔΕΝ δουλευει... Στο 206 μου ΠΟΤΕ... Μηπως θα επρεπε ???

307 turbo-nos - Δευ 25 Ιούλ 2005, 10:45:17
Θέμα δημοσίευσης:
ΠΑΙΔΙΑ ΕΜΕΝΑ ΤΟ 307 ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΚΑΙ ΣΒΗΣΤΟ ΤΟ ΒΕΝΤΙΛΑΤΕΡ
kanelj - Δευ 01 Αύγ 2005, 16:15:02
Θέμα δημοσίευσης:
Touristas έγραψε:
kanelj έγραψε:
Touristas έγραψε:
kanelj έγραψε:
?!?!?!Απο ποτε παιζει ρολο η θερμοκρασια νερου οταν σκιζεις το αμαξι? Shocked
Ισα ισα το αντιθετο νομιζω...
Εγω καμια φορα οταν το τελικιαζω η θερμοκρασια του νερου,πεφτει και λιγο κατω απο τα 90 Exclamation Exclamation


Τώρα τι να σου πω Shocked ……για σκέψου λίγο αυτό που λες και αν δεν καταλαβαίνεις τι ρόλο παίζει θα σου εξηγήσω

λαθος διατυπωση...!
Εννοω γιατι να ανεβαινει η θερμοκρασια του νερου αν το παταω περισσοτερο απο το κανονικο?
Λογικα δεν θα πρεπει να μενει εκει που ειναι?



Όσο περισσότερες στροφές έχει ο κινητήρας τόσο μεγαλύτερα θερμικά φορτία παράγονται τα οποία μεταφέρονται στο κύκλωμα ψύξης με αποτέλεσμα να ανεβαίνει και η θερμοκρασία του νερού μετά από παρατεταμένη λειτουργία σε υψηλό αριθμό στροφών.
Αν το κύκλωμα ψύξης είναι σε καλή κατάσταση και επαρκές για τις ανάγκες του κινητήρα θα μπορέσει να κρατήσει την θερμοκρασία σε μία σταθερή τιμή αν όχι θα αρχίσει σταδιακά να ανεβαίνει


Αυτο εννοω:

Θερμοκρασια μεσα στην πολη,με μικρες ταχυτητες (αλλα πολυ ζεστη):



Θερμοκρασια στην εθνικη μετα απο αρκετο ζορισμα:



Aρα ισχυει (τουλαχιστον σε μενα) αυτο που γραφω....
Baphomet - Δευ 01 Αύγ 2005, 17:43:07
Θέμα δημοσίευσης:
οι φωτογραφίες γιάννη είναι "μαγική εικόνα". Η πρώτη είναι λίγο πριν ανάψει το βεντιλατέρ ώστε να ρίξει την θερμοκρασία που έχει ανέβει (λογικό) και η δεύτερη είναι αμέσως μετά το βεντιλατέρ που η θερμοκρασία έχει πέσει σε φυσιολογικά επίπεδα. Αν δεν κάνω λάθος το βεντιλατέρ ανάβει στους 97 βαθμούς.
kanelj - Δευ 01 Αύγ 2005, 17:54:20
Θέμα δημοσίευσης:
Touristas έγραψε:

Όσο περισσότερες στροφές έχει ο κινητήρας τόσο μεγαλύτερα θερμικά φορτία παράγονται τα οποία μεταφέρονται στο κύκλωμα ψύξης με αποτέλεσμα να ανεβαίνει και η θερμοκρασία του νερού μετά από παρατεταμένη λειτουργία σε υψηλό αριθμό στροφών.
Αν το κύκλωμα ψύξης είναι σε καλή κατάσταση και επαρκές για τις ανάγκες του κινητήρα θα μπορέσει να κρατήσει την θερμοκρασία σε μία σταθερή τιμή αν όχι θα αρχίσει σταδιακά να ανεβαίνει




Αν ισχυει αυτο που λεει ο Αργυρης (που ισχυει) και υποθεσουμε οτι το κυκλωμα ψυξης μου ειναι μια χαρα,θα επρεπε να εχω μια σταθερη θερμοκρασια κοντα στο 90-95!
Εγω οσο και να το λιωνω η τιμη μενει στα 85... Shocked

Ξαναλεω οτι αυτο συμβαινει εδω και 2 βδομαδες μονο!
zafeirop - Τετ 14 Σεπ 2005, 03:57:40
Θέμα δημοσίευσης:
Μη ξεχνάτε πως η ταχύτητα επηρεάζει και αυτή τη θερμοκράσια του κυκλώματος ψύξης.

Όσο πιο πολύ τρέχει το αμάξι, τόσο πιο καλά αερίζεται...

Βέβαια υπάρχει και μια δυναμική ισορροπία μεταξύ των δύο.

Επίσης για αυτούς που τα σπάνε τα κακόμοιρα τα αμάξια τους να πω το εξής:
είναι καλύτερο να το σπας με 5η και 180 παρά με 2η και 80.

Ενώ και στις 2 περιπτώσεις ο κινητήρας περιστρέφεται με 6000 rpm περίπου και επομένως παράγει ίδια θερμικά φορτία, στην πρώτη περίπτωση αερίζεται πολύ καλύτερα από τη δεύτερη. Επομένως είναι και επόμενο να έχουμε και χαμηλότερη θερμοκρασία σε διαδρομές WOT με μεγάλες σχέσεις παρά σε WOT με χαμηλές. Laughing

Και μη μου πείτε τώρα ότι το βεντιλατέρ μπορεί να προσφέρει ροή αέρα αντίστοιχη αυτή των 120+ km/h. Έτυχε να δω πως δουλεύει βεντιλατέρ απο Μερσεντές 230 στη τελευταία σκάλα και θα το ταύτιζα περίπου με ροή αέρα 60-70 km/h.

Γενικά συνιστάται συντηρητική οδήγηση. Λιγότερο γκάζι, λιγότερος μπελάς.

Βοήθησα καθόλου Question
netblaster - Τετ 14 Σεπ 2005, 14:45:44
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι καλα ολαυτα, αλλα πως να το σπας ενα αυτοκινητο με 5η και 180 οταν εχει 90ps και τελικη περιπου εκει??? Confused

Δεν ξερω πως δουλευει το βεντιλατερ των Peugeot, στα BMW παντως οσο και να τα πιεζεις η βελονα δεν κουνιεται απο το κεντρο!!!
TONY PAP - Τετ 14 Σεπ 2005, 15:19:47
Θέμα δημοσίευσης:
Αφού σβήσω ζεστός στους 90 βαθμούς πάω πχ μέχρι το ΑΤΜ και μετά ξαναβάζω μπρος και νάσου η βελόνα πάνω απο τους 100 βαθμούς !!!
(Δηλαδή αν πρίν χτύπαγα κόφτες η βελόνα θα πήγαινε στους 110 ??)

Πάντως κάθε φορά που το βλέπω αυτό μουρχεται καπως .... Confused Confused
STELIOS - Τετ 14 Σεπ 2005, 16:23:27
Θέμα δημοσίευσης:
TONY PAP έγραψε:
Αφού σβήσω ζεστός στους 90 βαθμούς πάω πχ μέχρι το ΑΤΜ και μετά ξαναβάζω μπρος και νάσου η βελόνα πάνω απο τους 100 βαθμούς !!!
(Δηλαδή αν πρίν χτύπαγα κόφτες η βελόνα θα πήγαινε στους 110 ??)

Πάντως κάθε φορά που το βλέπω αυτό μουρχεται καπως .... Confused Confused


Aυτο ειναι στιγμιαιο ??? Δηλαδη κατεβαινει στους 90 μετα αποτομα ??? Αν ναι μην ανησιχεις ειναι νορμαλ, No Problem...
Baphomet - Τετ 14 Σεπ 2005, 16:32:36
Θέμα δημοσίευσης:
ρε παιδιά έλεος...σιγά τις θερμοκρασίες...φυσιολογικά ειναι όλα αυτα!
zafeirop - Τετ 14 Σεπ 2005, 16:36:47
Θέμα δημοσίευσης:
netblaster έγραψε:
Ναι καλα ολαυτα, αλλα πως να το σπας ενα αυτοκινητο με 5η και 180 οταν εχει 90ps και τελικη περιπου εκει??? Confused

Δεν ξερω πως δουλευει το βεντιλατερ των Peugeot, στα BMW παντως οσο και να τα πιεζεις η βελονα δεν κουνιεται απο το κεντρο!!!


Ναι βρε. Δεν αναφέρομαι συγκεκριμένα σε κάποιο αυτοκινήτο με συγκεκριμένα τεχνικά χαρακτηριστικά... γενικά το λέω.

Όσο πιο πολύ τρέχεις, τόσο πιο καλά αποδίδει το σύστημα ψύξης, με την ίδια έκλυση θερμικού φορτίου.

Και μάλιστα να σας πω τον εξής εμπειρικό κανόνα:

Ροή αέρα βεντιλατέρ/τετραγωνικό μέτρο + ροή αέρα λόγω ταχύτητας/τετραγωνικό μέτρο = Συνολική ροή προς το σύστημα ψήξης (Ψύκτρες).

Ααααα. Και το άλλο! Στους αγώνες F1 αν έχετε παρατηρήσει σπάνε πολλά μοτέρ από την παρατεταμένη ακινήσια ή τις χαμηλές ταχύτητες ή το παρατεταμένο "κόλλημα" στον μπροστινό. Εκεί βέβαια δεν υπάρχουν βεντιλατέρ απλά το αναφέρω για προβληματισμό...

Αυτά.
Spyros_L - Δευ 26 Σεπ 2005, 00:29:51
Θέμα δημοσίευσης: Re: Στιγμιαίο ανέβασμα θερμοκρασίας
[quote="Lord Cypher"]Σήμερα όπως ερχόμουν από την δουλειά η βελόνα της θερμοκρασίας του κινητήρα εκτοξεύθηκε στο κόκκινο, και μάλιστα στο τέρμα Shocked , και το λαμπάκι STOP άρχισε να αναβοσβήνει. Ένα λεπτό αργότερα η θερμοκρασία έπεσε πάλι στους 90οC, το ίδιο απότομα Exclamation Shocked

Καμία ιδέα του τι συμβαίνει Question Κανένας χαλασμένος αισθητήρας ίσως Question

Σημ.: αυτά έγιναν καθώς ήμουν κολλημένος στην κίνηση...[/quote]
Το καλοκαίρι μου το κάνει αρκετά συχνά σε έντονο μποτιλιάρισμα...ανάβει το λαμπάκι της θερμοκρασίας για 2 περίπου δευτερόλεπτα και σβήνει μόνο του...στην αρχή ανησυχούσα...μετά αποδείχτηκε σε απλή λάθος ένδειξη του θερμοστάτη...μη τρελαίνεσαι...αγνοησέ το όπως κάνω και γω!
Touristas - Δευ 26 Σεπ 2005, 07:41:16
Θέμα δημοσίευσης:
Θέλει αλλαγή η βαλβίδα θερμοκρασίας του εγκεφάλου Wink
307__:)(dimitris) - Σαβ 17 Δεκ 2005, 09:07:06
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν ηθελα να ανοιξω αλλο θεμα νομιζω πως εδω ταιριαζει λοιπον πριν λιγο καιρο πηρα ενα 106 xsi 1.4 το προηγουμενο 106 το πηρε λοιπον ο αδερφος μου και χθες του ανεβασε θερμοκασια αφου το αυτοκινητακι γ..... μεσα στη κινηση και τα νερα ετρεχαν σε καποια μερια πισω απο το μοτερ κατω απο το παμπριζ μου ειπε τι ειναι? κολαρο νερου καλοριφερ? αν ναι ξερετε ποσα κολαρα εχει 1 η 2? για να παω να παρω για να το φτιαξω το μεσημερι και κατι ειναι δυσκολο να αλλαχτουν? Wink
Stevon - Σαβ 17 Δεκ 2005, 09:43:22
Θέμα δημοσίευσης:
Το καλοριφέρ έχει δύο κολάρα.Εισαγωγή - εξαγωγή.

Η αφαίρεση τους δέν είναι και ιδιαίτερα δύσκολη, αλλά μήν ξεχάσεις να κάνεις εξαέρωση.
307__:)(dimitris) - Σαβ 17 Δεκ 2005, 12:31:42
Θέμα δημοσίευσης:
Γνωριζεις απο που κανουμε εξαερωση? ειναι ενα βιδακι πανω στο ψυγειο?
Stevon - Σαβ 17 Δεκ 2005, 12:34:41
Θέμα δημοσίευσης:
307__:)(dimitris) έγραψε:
Γνωριζεις απο που κανουμε εξαερωση? ειναι ενα βιδακι πανω στο ψυγειο?


Είναι μία βαλβίδα που υπάρχει πάνω στο κολάρο που ενώνει ψυγείο καλοριφέρ και μοτέρ.
Για να καταλάβεις , όπως βλέπουμε τον χόρο του μοτέρ είναι στο αριστερό σου χέρι , δίπλα απο την πολαπλή εισαγωγής.
307__:)(dimitris) - Σαβ 17 Δεκ 2005, 12:38:37
Θέμα δημοσίευσης:
Ευχαριστω Σταυρο Very happy
Stevon - Σαβ 17 Δεκ 2005, 12:40:14
Θέμα δημοσίευσης:
Any time....
drdino - Τετ 15 Φεβ 2006, 23:14:26
Θέμα δημοσίευσης:
Τις τελευταίες μέρες παρατήρησα το εξής: ξεκινάω με κρύα την μηχανή, σιγά σιγά ανεβαίνει η θερμοκρασία στους 91-91, και μετα πέφτει στους 80, και ανεβαίνει σιγά σιγά πάλι στους 90, την συνηθη θερμοκρασία. Τι λέτε να παίζει; Θερμοστάτης;
Touristas - Πεμ 16 Φεβ 2006, 07:51:06
Θέμα δημοσίευσης:
Επειδή το όργανο διαβάζει πριν από το θερμοστάτη είναι λογικό να ανεβαίνει η θερμοκρασία στην αρχή και μόλις ανοίξει ο θερμοστάτης ξαναπέφτει
drdino - Πεμ 16 Φεβ 2006, 11:44:11
Θέμα δημοσίευσης:
Αυτό όμως δεν το έκανε ως τώρα. Βέβαια δεν είχε τόσο κρύο. Kαι η θερμοκρασία πέφτει αμέσως. Τι να πω.
206_dim - Δευ 01 Μάϊ 2017, 15:09:12
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδιά καλησπέρα, είμαι καινούργιος

Πριν από 2 μήνες, ενώ οδηγούσα, το 206 ανέβασε θερμοκρασία στο τέρμα για 2 δευτερόλεπτα και την έριξε αμέσως. Αυτό το έκανε 3-4 φορές. Άλλαξα θερμοστάτη και 2 μέρες μετά, ενώ ήμουν ΠΑΡΚΑΡΙΣΜΕΝΟΣ με σβηστή μηχανή για πάνω από 15 λεπτά, άνοιξε βεντιλατέρ, έσβησε σε 2 δευτερόλεπτα και έφτασε ξανά η θερμοκρασία στα κόκκινα. Άλλαξα ΚΑΙ βαλβίδα θερμοκρασίας.
Το θέμα φαινόταν κομπλέ αλλά προχθες εκεί που οδηγούσα, ακούω βεντιλατέρ στους 70 και ξανά η θερμοκρασία στο Θεό για 2 δευτερόλεπτα και ξανά κάτω. Από εκείνη την μέρα το αμάξι δεν ξεπερνάει με τίποτα τους 70 βαθμούς. Σταθερά 68-70. Άντε μέχρι 75. Βεντιλατέρ δεν ξανακούστηκε.
Κοντεύω να τρελαθώ παιδιά!
206_dim - Τετ 07 Ιούν 2017, 15:19:42
Θέμα δημοσίευσης:
Λοιπόν μάγκες. Θα τρελαθώ. Έχω ένα 206. Πριν απο 4 μήνες μου ανέβασε 5 φορές στιγμιαία θερμοκρασία. Άλλαξα θερμοστάτη. Τα ίδια. Άλλαξα βαλβίδα θερμοκρασίας. Τα ίδια. Άλλαξα πριν ένα μήνα ξανά θερμοστάτη, βαλβίδα θερμοκρασίας, βαλβίδα βεντιλατέρ και άλλη μια.

Σήμερα πάλι τα ίδια. Το πήγα στον μηχανικό μου και μου είπε το αμάξι πρέπει να το δει ηλεκτρολόγος. Έχετε καμία ιδέα κανείς;
vassat - Τετ 07 Ιούν 2017, 19:09:06
Θέμα δημοσίευσης:
206_dim έγραψε:
Λοιπόν μάγκες. Θα τρελαθώ. Έχω ένα 206. Πριν απο 4 μήνες μου ανέβασε 5 φορές στιγμιαία θερμοκρασία. Άλλαξα θερμοστάτη. Τα ίδια. Άλλαξα βαλβίδα θερμοκρασίας. Τα ίδια. Άλλαξα πριν ένα μήνα ξανά θερμοστάτη, βαλβίδα θερμοκρασίας, βαλβίδα βεντιλατέρ και άλλη μια.

Σήμερα πάλι τα ίδια. Το πήγα στον μηχανικό μου και μου είπε το αμάξι πρέπει να το δει ηλεκτρολόγος. Έχετε καμία ιδέα κανείς;


Φαντάζομαι ότι η διαπίστωση του "ανεβάσματος" της θερμοκρασίας, πραγματοποιείται με βάση το όργανο του καντράν, σωστά;
Αν ναι, είναι πολύ πιθανό να είναι αναξιόπιστο.
Στη δική μου περίπτωση η βελόνα κάνει ενίοτε "αλματάκια" των 5-10 βαθμών, χρειάστηκε περίπου 3 μήνες για να το παρατηρήσω. Εν τω μεταξύ έβαλα οργανάκι θερμοκρασίας για να ησυχάσω...
/ Β
Giannis307 - Τετ 07 Ιούν 2017, 19:49:07
Θέμα δημοσίευσης:
δες μην απλα δεν δουλευει η πρωτη σκαλα στο βεντιλατερ γιατι αν παει στην δευτερη το καντραν αναβει στοπ και τρελαινεται
Mono AEK - Τετ 07 Ιούν 2017, 22:50:10
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν κάνεις και κάνα καθαρισμό στη φυσά του οργάνου?
206_dim - Πεμ 08 Ιούν 2017, 12:19:42
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδιά καταρχήν σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας.

Οταν λέω οτι ανεβάζει θερμοκρασία, δεν εννοώ 5-10 βαθμούς. Πάει στο τέρμα, αναβοσβήνει το στοπ και ανοίγει βεντιλατέρ.

Μέχρι ΚΑΙ κοντέρ έχω αλλάξει. Πιθανολώ πως απο τις βροχές κάπου παίρνει νερά ή κρατά υγρασία.

Σήμερα, το βεντιλατέρ ανοίγει στους 85 βαθμούς (λογικά από μέσα στην μηχανή θα είναι πάνω απο 90) ωστόσο το ακούω ανοίγει ανεπαίσθητα και χωρίς λόγο και πιο χαμηλά, για 2-3 δευτερόλεπτα.

Σε λίγο έχω ραντεβού με ηλεκτρολόγο
206_dim - Πεμ 08 Ιούν 2017, 14:23:25
Θέμα δημοσίευσης:
Λοιπόν παιδιά γύρισα απο τον ηλεκτρολόγο.

Δεν χάνει ρεύμα απο πουθενά το 206 μου. Στον δρόμο για τον ηλεκτρολόγο αλλά και εκεί, ανέβαζε στιγμιαία θερμοκρασία συνέχεια.

Ο άνθρωπος μου έδωσε δυο απαντήσεις. Ή παίρνει κάπου νερά (την πρώτη φορά που το είχε κάνει, ήταν ξανα μετα απο πολύ βροχή) ή ο εγκέφαλος δίνει λάθος εντολή.
Mule - Σαβ 29 Ιούλ 2017, 15:06:49
Θέμα δημοσίευσης:
206_dim έγραψε:
Λοιπόν παιδιά γύρισα απο τον ηλεκτρολόγο.

Δεν χάνει ρεύμα απο πουθενά το 206 μου. Στον δρόμο για τον ηλεκτρολόγο αλλά και εκεί, ανέβαζε στιγμιαία θερμοκρασία συνέχεια.

Ο άνθρωπος μου έδωσε δυο απαντήσεις. Ή παίρνει κάπου νερά (την πρώτη φορά που το είχε κάνει, ήταν ξανα μετα απο πολύ βροχή) ή ο εγκέφαλος δίνει λάθος εντολή.


Εν τέλη εβγαλες ακρη τι ηταν φιλε μου γιατι σποραδικα αντιμετωπιζω το ιδιο προβλημα και γω.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr