PSClub - Hellas

Νέα - new polo gti

volvos - Τετ 28 Ιούλ 2010, 17:34:19
Θέμα δημοσίευσης: new polo gti
1.4
tsi
dsg
soyksoymoyksoy
19350

Mε audio in μεταλλικο crouze κλπ 20300 με το κλειδι στο χερι

σορυ αλλα εγω αν επαιρνα αμαξι αυτη τη στιγμη θα το κοιταγα με κλειστα ματια οταν το 207gt εχει πιο πανω λεφτα και το κουπρα 23

οι μαγκες τιναξαν τη μπανκα στον αερα με αυτη τη τιμη...
volvos - Τετ 28 Ιούλ 2010, 17:36:18
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.gocar.gr/news/feed/3380,Apo_19390_€_to_neo_Polo_GTI.html
Bill207 - Τετ 28 Ιούλ 2010, 17:36:56
Θέμα δημοσίευσης:
Weighing 1,184 kg
0-100 6,9 sec

Embarassed Embarassed
android - Τετ 28 Ιούλ 2010, 19:18:31
Θέμα δημοσίευσης: Re: new polo gti
volvos έγραψε:

οταν το 207gt εχει πιο πανω λεφτα


και βγαινει μονο πενταθυρο
καλα ολα απλα δεν μ αρεσει συνολικα το polo...μονο η τιμη μ αρεσει
SAKIS-LEMANS - Τετ 28 Ιούλ 2010, 19:24:19
Θέμα δημοσίευσης: Re: new polo gti
android έγραψε:
volvos έγραψε:
1.4
οταν το 207gt εχει πιο πανω λεφτα


και βγαινει μονο πενταθυρο
καλα ολα απλα δεν μ αρεσει συνολικα το polo...μονο η τιμη μ αρεσει


όντως... και όπως λέει και ο ξάδελφος ο "λέων" (εθισμένος στα γερμανικα...) "για τα φανάρια καλό είναι!"
franch_power - Τετ 28 Ιούλ 2010, 21:05:43
Θέμα δημοσίευσης:
όμορφο το polo κ καλή τιμή για 180ps κ τα 6,9sec αλλά λίγα 25κιλά ροπής σκεφτείται το rallye 150ps 24,8 κιλά ροπής δεν είναι τυχαίο ότι οι κινητήρες thp ψηφίστηκαν ως οι καλύτερη του 09! Τυχαίο δεν νομίζω! Wink
volvos - Τετ 28 Ιούλ 2010, 21:23:04
Θέμα δημοσίευσης:
κοιτα με δεδομενο οτι με βλεπω απο χειμωνα να μετακομιζω στη δικια μου αρα το εστριψα λαθος για τσιγαρα θα ειναι καθημερινο φαινομενο ενα τετοιο αμαξακι θα ηταν ιδανικο για να πηγαινει η γυναικα σουπερ μαρκετ Laughing
κλασικα πρωτο σταδιο οβερλοουντ μετα μπαμ και μετα μοτερακι με τουρμπινα απο s3 Laughing kai to μαμα κομπρεσορα

μουρλια σου λεω κοντευω να σενσορεδ...
reselie - Τετ 28 Ιούλ 2010, 21:29:55
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:

κλασικα πρωτο σταδιο οβερλοουντ μετα μπαμ και μετα μοτερακι με τουρμπινα απο s3 Laughing kai to μαμα κομπρεσορα


τσ τσ τσ .... Κακιιιιεεεεεεςςςςς!!!! Whip
puglover - Τετ 28 Ιούλ 2010, 21:34:56
Θέμα δημοσίευσης:
λοιπον μη μασατε απο την τιμη.Παω στοιχημα οτι η vw θα στειλει στην ελλαδιτσα την beta version του gti για δοκιμη...Θα σβηνει και αυτο στα φαναρια και θα λενε στον κοσμο οτι περιμενουν update...Δεν υπαρχει πιο σαπια εισαγωγικη απο την kosmocar σε επιπεδο aftersales support,μιλαω εκ πειρας.Ειναι πραγματικα ντροπη για την vw αυτος ο εισαγωγεας.Προτιμω cupra ή fabia rs.
franch_power - Τετ 28 Ιούλ 2010, 21:46:52
Θέμα δημοσίευσης:
Εγώ ανάμεσα σε fabia rs και cupra θα διάλεγα το seat το fabia εξωτερικά το θεωρό λίγο μέτριο Rolling eyes
Πάνος - Τετ 28 Ιούλ 2010, 22:54:05
Θέμα δημοσίευσης:
Πολυ ομορφο παντως και αρκετα μυωδες σε σχεση με τα προηγουμενα polo gti.
Steve - Τετ 28 Ιούλ 2010, 23:26:41
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
μουρλια σου λεω κοντευω να σενσορεδ...
ΚΛΑΙΩ ΡΕ ΜΛΚΑ, ΛΥΠΙΣΟΥ ΜΕ Rotfl Rotfl Rotfl Rotfl Rotfl Rotfl Rotfl
RoadRunner122 - Πεμ 29 Ιούλ 2010, 01:32:14
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
μουρλια σου λεω κοντευω να θεμθορεθ...

SAKIS-LEMANS - Πεμ 29 Ιούλ 2010, 06:58:43
Θέμα δημοσίευσης:
franch_power έγραψε:
όμορφο το polo κ καλή τιμή για 180ps κ τα 6,9sec αλλά λίγα 25κιλά ροπής σκεφτείται το rallye 150ps 24,8 κιλά ροπής δεν είναι τυχαίο ότι οι κινητήρες thp ψηφίστηκαν ως οι καλύτερη του 09! Τυχαίο δεν νομίζω! Wink
εντάξει είναι και 1.4 δεν είναι τυχαίο που και αυτοί πέρνουν τίτλο μέχρι το 1.4 και φέτος.
SnakeMJK - Πεμ 29 Ιούλ 2010, 07:41:29
Θέμα δημοσίευσης:
για ο.χ. καλό είναι... πολύ καλό.
volvos - Πεμ 29 Ιούλ 2010, 09:51:26
Θέμα δημοσίευσης:
χωρις πλακα για τη γυναικα κοιταγα το 1.2 τσι για καινουργιο με dsg για να μη κουραζομαι οταν το παιρνω Laughing

δε βρισκω κανενα λογο να παρω το 1.2 για 2000κατω οταν αυτο εχει ΠΟΛΥ πιο αξιοπιστο μοτερ στημενη αναρτηση φουλ εξτρα κλπ κλπ

η τιμη ειναι απλα σκανδαλο και με ενα κοτσαδωρο ....Laughing
nOkpos - Πεμ 29 Ιούλ 2010, 10:12:18
Θέμα δημοσίευσης:
franch_power έγραψε:
όμορφο το polo κ καλή τιμή για 180ps κ τα 6,9sec αλλά λίγα 25κιλά ροπής σκεφτείται το rallye 150ps 24,8 κιλά ροπής δεν είναι τυχαίο ότι οι κινητήρες thp ψηφίστηκαν ως οι καλύτερη του 09! Τυχαίο δεν νομίζω! Wink



Και του 10 Exclamation
drdino - Πεμ 29 Ιούλ 2010, 18:28:58
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
χωρις πλακα για τη γυναικα κοιταγα το 1.2 τσι για καινουργιο με dsg για να μη κουραζομαι οταν το παιρνω Laughing

δε βρισκω κανενα λογο να παρω το 1.2 για 2000κατω οταν αυτο εχει ΠΟΛΥ πιο αξιοπιστο μοτερ στημενη αναρτηση φουλ εξτρα κλπ κλπ

η τιμη ειναι απλα σκανδαλο και με ενα κοτσαδωρο ....Laughing


λενε οτι βγηκε απντέιτ και δεν θα έχει μόνο stop αντί για start-stop ο 1,2 τσι Laughing Laughing Laughing

Η τιμή καλή είναι, αν και έχει κάποιες ελλείψεις σε εξοπλισμό... Πχ a/b οροφης, διακοπτη απενργοποιησης a/b συνοδηγου, αισθητηρες βροχης και λοιπα τζιντζιρι μιντζιρι
Andreas - Κυρ 01 Αύγ 2010, 16:48:15
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.youtube.com/watch?v=BwrrszeQM5c&feature=related
p206Mike - Κυρ 01 Αύγ 2010, 21:49:04
Θέμα δημοσίευσης:
Τα Σπάει! ... (ο δρόμος και το μέρος) Laughing Laughing Laughing
franch_power - Κυρ 01 Αύγ 2010, 23:14:10
Θέμα δημοσίευσης:
+100000000 Συμφωνώ φίλε μιχάλη το τοπίο που γυρίστηκε το βίντεο είναι καθαρά για οδηγική απόλαυση με διάφορες ταρζανιες Cool
ironman02 - Δευ 06 Σεπ 2010, 09:18:47
Θέμα δημοσίευσης: New VW Polo GTI 2010
Πολύ δυναμικό μπάσιμο στη κατηγορία κατά τη γνώμη μου, με πάρα πολύ καλή τιμή! Εντυπωσιάστικα βασικά..Δε περίμενα από την vw αυτή τη τιμή.

19390 για το Polo, με tsi 180 άλογα και dsg.Not bad..!

Νομίζω θα βάλει πολύ κόσμο σε σκέψη για την αγορά του αυτή η τιμή..

http://auto.in.gr/news/greece/article/?aid=1231053562
Gr13 - Δευ 06 Σεπ 2010, 09:55:43
Θέμα δημοσίευσης:
Εμφανισιακά μου αρέσει,αλλα εκείνα τα καθίσματα πως είναι έτσι το σχέδιο που έχει το κάλυμμα τους μου θυμίζει κάτι μάλλινες χειμωνιάτικες κουβέρτες που είχε η γιαγιά μου,η κάτι τραπεζομάντιλα,έλεος
SnakeMJK - Δευ 06 Σεπ 2010, 10:00:35
Θέμα δημοσίευσης:
Gr13 έγραψε:
Εμφανισιακά μου αρέσει,αλλα εκείνα τα καθίσματα πως είναι έτσι το σχέδιο που έχει το κάλυμμα τους μου θυμίζει κάτι μάλλινες χειμωνιάτικες κουβέρτες που είχε η γιαγιά μου,η κάτι τραπεζομάντιλα,έλεος


από κάπου έπρεπε να κόψουν κόστος Razz
είναι πραγματικά όπως το πες Razz
τραπεζομάντιλο για πικ-νικ Cool
ironman02 - Δευ 06 Σεπ 2010, 10:10:27
Θέμα δημοσίευσης:
Μπά δεν είναι για κόστος. Το κάνουν όπως στο golf. Και καλά να φέρνει στα παλιά καθίσματα του golf που ήταν έτσι καρό..
NoDsl - Δευ 06 Σεπ 2010, 10:19:28
Θέμα δημοσίευσης:
compressor & turbo είναι το μικρό;
Ilias207Rallye - Δευ 06 Σεπ 2010, 10:33:03
Θέμα δημοσίευσης:
Για καποιον που σκεφτεται να παρει τωρα αμαξι στην κατηγορια αυτην, πραγματικα ειναι ο,τι καλυτερο! Wink
Vini - Δευ 06 Σεπ 2010, 11:13:47
Θέμα δημοσίευσης:
Gr13 έγραψε:
Εμφανισιακά μου αρέσει,αλλα εκείνα τα καθίσματα πως είναι έτσι το σχέδιο που έχει το κάλυμμα τους μου θυμίζει κάτι μάλλινες χειμωνιάτικες κουβέρτες που είχε η γιαγιά μου,η κάτι τραπεζομάντιλα,έλεος


Εμένα μου θυμίζουν τα κλασσικά Αγγλικά τζάκετ τύπου Harrington... Laughing



Laughing
ironman02 - Δευ 06 Σεπ 2010, 12:56:31
Θέμα δημοσίευσης:
NoDsl έγραψε:
compressor & turbo είναι το μικρό;


Ναι τον ίδιο κινητήρα με το ibiza cupra. Φυσάει λέμε.. Smile
manosm3 - Δευ 06 Σεπ 2010, 13:30:47
Θέμα δημοσίευσης:
Κλασσικο γκρουπ VAG. Χιλιοφορεμενος κινητηρας, χιλιοχρησιμοποιημενο πατωμα, χιλιοχρησιμοποιημενο κιβωτιο.
Μου θυμιζει κατι καγκουρικα 1:18 που ειχαν βγαλει μετα το fast & furious και αλλαζες "καροτσες" στα "πατωματα" τους.
ironman02 - Δευ 06 Σεπ 2010, 13:49:43
Θέμα δημοσίευσης:
Εντάξει ρε σύ, αν σε χαλάει το χιλιοφορεμένο dsg πες τους να στο αλλάξουν με ένα 5τάχυτο ΒΕ εσένα Laughing .

Και εγώ δεν ξέρω αν θα το έπερνα, αλλά οτι είναι πολυφορεμένα και σε άλλα αμάξια του group κάποια πράγματα (ο 180άρης δεν είναι και τόσο) δεν έχει να λέει. Το καλό είναι καλό. Γιατί ο THP δεν είναι πολυφορεμένος? Τον φοράνε 10 διαφορετικά αμάξια...Αφού είναι καλός ποιόν θα βάζουν δηλαδή?
manosm3 - Δευ 06 Σεπ 2010, 14:43:03
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν καταλαβαινω ποιος ο λογος να βγαζουν ενα αυτοκινητο ιδιο με το ibiza cupra που απλα εχει διαφορετικη εξωτερικη εμφανιση και εσωτερικο. Βασικα αυτη η λογικη του γκρουπ μου τη σπαει. Εχουμε ενα πατωμα και το βαζουμε σε 20 αυτοκινητα 4 διαφορετικων εταιρειων, αλλα θα χρεωσουμε το audi +10.000 απο το skoda κ.ο.κ. Εγω το βλεπω σαν κοροϊδεια, με μοναδικο γνωμονα το κερδος τους. Καλα κανουν στην τελικη αφου αυτο πουλαει, αλλα εγω ευχαριστω δε θα παρω.

Ειχα οδηγησει dsg 7 σε golf tsi & ibiza cupra και γι' αυτο τα απεκλεισα αμεσως, παρολο που το ιμπιζα το επαιρνα σε αρκετα καλυτερη τιμη απο το 207, λογω γνωστου. Φλωρικο κιβωτιο, ξενερωτο τελειως. Καλυτερα να 'μαι κουλος και να αλλαζω σε 5ταχυτο Laughing
Ilias207Rallye - Δευ 06 Σεπ 2010, 15:02:08
Θέμα δημοσίευσης:
Το group vag βγαζει το ιδιο αμαξι μεσω audi, seat, vw και σου λεει αναλογα το budget σου διαλεξε και παρε.. Και ειναι πολυ επαγγελματικη κινηση αυτη κατα τη γνωμη μου. Γιατι ο αλλος δεν εχει 23 χιλιαρικα να παρει το κουπρα, αλλα με τα 19 του πολο κατι κανει. Τα λεφτα στο ιδιο ταμειο πανε ετσι κ αλλιως, αφου ολα ανηκουνε στην ιδια εταιρεια.

Οσο για το dsg του κουπρα δεν εχω οδηγησει για να δω ακριβως τι και πως, αλλα θα ηθελα. Απο dsg του group vag μονο του golf gti εχω οδηγησει, αλλα δε με εντυπωσιασε και πολυ.
Octane - Δευ 06 Σεπ 2010, 15:54:39
Θέμα δημοσίευσης:
Το Πολακι , εδω κ 15 χρονια... ολο αλλαζει κ ολο ιδιο μενει...
Κατι σαν τις 911 ενα πραμα. Laughing
Ειναι κουκλι δε λεω , κ σιγουρα πολυ πιο ποιοτικο απο τη μαπα το cupra Rolling eyes (πλεον ΚΑΙ φτηνοτερο Laughing YEAH!!! )

Πιστευω πως το dsg k το xds ειναι οι 2 βασικοι παραγοντες που "χαντακωνουν" αυτα τα 2 (3 μαζι με το fabia) ξαδερφακια.
Για τον μεσο οδηγο ('η νοικοκυρα Laughing ) που θελει ενα ποιοτικο πιστολι , να πηγαινει ταπα σε ολες τις συνθηκες με μηδαμινες γνωσεις... ειναι ο,τι καλυτερο...
Εκεινους ομως που ασχολουνται λιγο παραπανω Rolling eyes , θα τους ξενερωσει πολυ αμεσα.
Πολυ κριμα , γιατι πλεον το VAG δεν εχει ΟΥΤΕ ΜΙΑ hardcore ('η εστω με βλεψεις προς τα κει με λιγα extra χρηματα...) εκδοση. Sad

Το οτι μοιραζονται τον ιδιο κινητηρα κ πατωμα 1002 μοντελα του ιδιου ομιλου , εμενα δεν με ενοχλει μια. (οχι οπως τον φλωροΜανο... Razz ) .
Ισα ισα , το βρισκω κ πολυ θετικο , μιας κ η LEGOποιηση εχει την τιμητικη της στο tuning Wink
Απλα διαλεγεις πλατφορμα κ δημιουργεις Laughing

Π.χ. Θελω:
-χειροκινητο σασμαν ,
-μπροσθιοκινητο ,
-επιλεγω αριθμο θυρων ,
-S3 setup Laughing ,
-ανάρτα ,
-xds off

κ προαιρετικα:
-μπλοκε ,
-semi
κ... ετοιμο το γλυκο Laughing (Golf VI Gti , Leon II Cupra , Octavia 5 RS...αναλογα με τις αναγκες...)

Ομως καποιοι αλλοι...προνοησαν κ τα εχουν ετοιμα απο το εργοστασιο Wink
lefk - Δευ 06 Σεπ 2010, 19:21:44
Θέμα δημοσίευσης:
Ετυχε να οδηγησω το Cupra το καλοκαιρι και ηταν σκετη απογοητευση...Πολυ μαλακο για τα δεδομενα μου,τα φρενα ηταν μηδεν μπροστα στο RC και το dsg κακο - συγκριτικα με το 7αρι που φοραει στα audi και το οποιο τυχαινει να εχω δουλεψει πολυ.Γενικα το αμαξι οδηγικα φαινεται μικρο,ετυχε μαλιστα να περασω απο κομματια που εχω σταμπαρει με το RC και περναω αερα, οπου με το Cupra απλως φοβοσουν( υπαρχει βεβαιως και ο παραγοντας οτι το RC το ξερω σαν αυτοκινητο ενω το αλλο το οδηγουσα 15 λεπτα αλλα το ιδιο μου ανεφεραν και αλλοι που ηταν μαζι και οδηγησαν και τα 2....).
Πιστευω οτι το Polo θα ειναι το ιδιο μαλακο, για να μην πω και περισσοτερο,με οτι αυτο συνεπαγεται σε θεματα οδηγικης συμπεριφορας, τουλαχιστον οπως την οριζουν οι περισσοτεροι εδω με peugeot...
tammy - Δευ 06 Σεπ 2010, 19:29:10
Θέμα δημοσίευσης:
οι τιμες εχουν πεσει

το new ibiza cupra ειναι ακομη φθηνοτερο απο το new polo gti
RoadRunner122 - Δευ 06 Σεπ 2010, 21:33:57
Θέμα δημοσίευσης:
tammy έγραψε:
...το new ibiza cupra...


Puke left Puke right
mechanic - Τρι 07 Σεπ 2010, 07:05:58
Θέμα δημοσίευσης:
Σε αυτο που αναφερετε εχετε δηκιο,
απλα πρεπει ομως να δουμε και την οπτικη γωνια των κατασκευαστων...
οι κοινες πλατφορμες κινητηρες κτλ...
ριχνουν το κοστος σε αρκετα χαμηλα επιπεδα.
και αυτο ειναι κατι που δεν νομιζω να μην αρεσει στον καταναλωτη...

Βεβαια απο την αλλη το αποτελεσμα ειναι να εχουμε
(επι της ουσιας και στην πραγματικοτητα)
το ηδιο αμαξι σε αλλες εξοπλιστικες εκδοσεις....
Δηλαδη ιμπιζα/πολο κτλ...
ηδιο αμαξι με μικροδιαφορες στον εξοπλισμο/στησιμο και οσο ποιο εντονες γινεται διαφορες στην εμφανιση ωστε να μην παρεξηγιεται
ο κατοχος του γερμανικου καθε φορα που θα βρισκεται διπλα στο κατοχο του σκοντα... Wink

Και φυσικα εχουμε παρεξηγησει την εννοια GTI...
ολα τα καινουργια εχουν να κανουν με το ποσο περισσοτερο η λιγοτερο GT ειναι...
Μια απο τις ευχαρηστες εξαιρεσεις ειναι το τουινκο RS που ειναι οτι ποιο κοντα σε ενα γνησιο GTI και ας μην εχει 400 αλογα και 70 κιλα ροπης
Αλλα η τιμη του (βλεπε ανωθεν τι ειπαμε περι κοινες πλατφορμες κτλ)
ειναι σχεδον (η μπορει και η ηδια δεν ξερω ακριβως)
με το κοτοπουλο sorry θυμηθηκα τη διαφημιση Very happy
ιμπιζα κουπρα επικυνδηνα κοντα στο πολο
ισως και ποιο ακριβο απο το 207 ραλλυ
πουντο GT και παει λογοντας...
οποτε πειτε μου τωρα ενας υποψηφιος αγοραστης
που οσο "γνησιος" GTIακιας και να ειναι
σε αυτα τα χρηματα... τι θα επιλεξει? Rolling eyes
tammy - Τρι 07 Σεπ 2010, 10:07:21
Θέμα δημοσίευσης:
και μην ξεχναμε το Α1
Driver ///M - Τρι 07 Σεπ 2010, 17:21:05
Θέμα δημοσίευσης:
Ilias207Rallye έγραψε:
Το group vag βγαζει το ιδιο αμαξι μεσω audi, seat, vw και σου λεει αναλογα το budget σου διαλεξε και παρε.. Και ειναι πολυ επαγγελματικη κινηση αυτη κατα τη γνωμη μου. Γιατι ο αλλος δεν εχει 23 χιλιαρικα να παρει το κουπρα, αλλα με τα 19 του πολο κατι κανει. Τα λεφτα στο ιδιο ταμειο πανε ετσι κ αλλιως, αφου ολα ανηκουνε στην ιδια εταιρεια.

Οσο για το dsg του κουπρα δεν εχω οδηγησει για να δω ακριβως τι και πως, αλλα θα ηθελα. Απο dsg του group vag μονο του golf gti εχω οδηγησει, αλλα δε με εντυπωσιασε και πολυ.


Επαγγελματική κίνηση ίσως είναι. Αλλά από την άλλη, είναι σαν να λες πως έχω το ίδιο αυτοκίνητο και ανάλογα με το σήμα και κάποια μικρομπιχλιμπίδια κοστολογώ πχ από 17-18.000 μέχρι 25! Οι εταιρείες καλά κάνουν, αλλά ο αγοραστής που θα πληρώσει για ένα αυτοκίνητο των 17.000 (πχ fabia rs), 25.000 (Α1), είναι κατά τη γνώμη μου μεγάλο κορόιδο.

Και σαν να μην έφτανε η διαφορετική τιμή αγοράς, τα ΙΔΙΑ ακριβώς ανταλλακτικά μπορεί να έχουν αποκλίσεις μέχρι και 50% αν πρόκειται για μοντέλο skoda-seat ή audi. Αυτά μόνο το group vag τα κάνει, γι'αυτό θεωρώ τα ακριβά του αυτοκίνητα (vw-audi) ως από τα πλέον υπερεκτιμημένα της αγοράς.
tammy έγραψε:
και μην ξεχναμε το Α1

Τέτοιο άσχημο, κακό οδηγικά και γελοιωδώς υπερεκτιμημένο αυτοκίνητο, πολύ δύσκολα ξεχνιέται!

Όσο για το Polo gti, καλό ποιοτικά, συμπαθητικό εξωτερικά, καλό κιβώτιο, γρήγορος κινητήρας, όλα καλά δηλαδή.
Με μια εξαίρεση όμως, που κατά τη γνώμη μου είναι η πλέον σημαντική για ένα τέτοιο αυτοκίνητο. Έχει από τα χειρότερα τιμόνια της αγοράς. Αν κάποιον αυτό δεν τον ενδιαφέρει, με γεια του με χαρά του, δε μπορώ να ακούω όμως ότι αξίζει τα λεφτά του, τη στιγμή που αμάξια σαν το 207rc, με 2-3 χιλιάρικα παραπάνω προσφέρουν τα ίδια και καλύτερα (εννοείται πως ο turbo των psa-bmw είναι ποιοτικά και τεχνολογικά ανώτερος του tsi),με την εξαίρεση του κιβωτίου το οποίο με το νέο 6τάχυτο λύθηκε βέβαια και φυσικά, στήσιμο και τιμόνι που το πόλο ονειρεύεται.
manosm3 - Τρι 07 Σεπ 2010, 17:51:23
Θέμα δημοσίευσης:
Πως ειναι τεχνολογικα ανωτερος ενας τουρμπο κινητηρας σε συγκριση με εναν κομπρεσσορ-τουρμπο;;;; Confused Confused Confused Confused
mechanic - Τρι 07 Σεπ 2010, 23:21:39
Θέμα δημοσίευσης:
Γιατι εχει μεγαλυτερο βαθμο αποδοσης,
λιγοτερα περηφεριακα
και δομικα μπορει να σηκωσει μεγαλυτερο
βαθμο of firing pressure...
ειναι και καποια ακομα αλλα θα ξεφυγουμε απο το θεμα...
Χωρις να υποτιμω το παρα πολυ αξιολογο μοτερ "διαμαντι" (1.4)
το 1.6 ειναι ΤΗΡ (εστω και στα σημεια) ειναι καλυτερο...
καθως ενας κινητηρας δεν ειναι μονο "ποσα αλογα" βγαζει...

Το μονο που "ποναει" ο ΤΗΡ ειναι το euro 6... Confused



Παντως οπως και να το κανουμε
το πολακι με αυτα τα χαρακτηριστικα και με τετοια τιμη,
βαζει γκολ απο τα αποδυτηρια στον ανταγωνισμο...
saikoe_39 - Τετ 08 Σεπ 2010, 00:10:11
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι μην ξεχναμε όμως ότι είναι 1.4…και όχι 1.6
Τεσπα αξιόλογα μοτερ και τα δυο,και το νέο πολακι είναι πειρασμός.
Driver ///M - Τετ 08 Σεπ 2010, 00:10:59
Θέμα δημοσίευσης:
mechanic έγραψε:
Γιατι εχει μεγαλυτερο βαθμο αποδοσης,
λιγοτερα περηφεριακα
και δομικα μπορει να σηκωσει μεγαλυτερο
βαθμο of firing pressure...
ειναι και καποια ακομα αλλα θα ξεφυγουμε απο το θεμα...
Χωρις να υποτιμω το παρα πολυ αξιολογο μοτερ "διαμαντι" (1.4)
το 1.6 ειναι ΤΗΡ (εστω και στα σημεια) ειναι καλυτερο...
καθως ενας κινητηρας δεν ειναι μονο "ποσα αλογα" βγαζει...

Το μονο που "ποναει" ο ΤΗΡ ειναι το euro 6... Confused



Παντως οπως και να το κανουμε
το πολακι με αυτα τα χαρακτηριστικα και με τετοια τιμη,
βαζει γκολ απο τα αποδυτηρια στον ανταγωνισμο...


To nick σου μαρτυρά πως ξέρεις πολύ περισσότερα από εμένα στο θέμα, οπότε δεν έχω να προσθέσω κάτι άλλο.

Όσο για τούρμπο-κομπρέσσορα, πραγματικά δε θεωρώ πως είναι κάτι δύσκολο να παντρέψεις.
Δύσκολο είναι πχ να βγάζεις 100+ άλογα από ατμοσφαιρικό κινητήρα, δύσκολο είναι να έχεις κινητήρα τούρμπο με μηδενική απόκριση και αξιοπιστία μασίφ κλπ κλπ.

Τα κόλπα της vag πάντως και ιδίως οι tsi σε καμία περίπτωση δεν πιστεύω πως αποτελούν καμιά τομή στην αυτοκίνηση. Απλές τουρμπίνες είναι σαν αυτές που η fiat έβγαζε από το 90 (uno, punto), τοποθετημένες στους μετριότατους fsi, με πλήθος προβλημάτων (ιδίως παλαιότερα), υψηλή κατανάλωση λαδιού και πολλά ακόμα.
Ο κινητήρας των rc-gt-rallye πάλι είναι ένας εξ'ολοκλήρου καινούριος κινητήρας, με πολύ καλύτερο στροφάρισμα ψηλά και καλύτερη απόκριση γκαζιού, πέρα από τα τεχνικά χαρακτηριστικά.

Όσο για το πόσα αξιόπιστα χιλιόμετρα θα βγάζει ο 1.4 tsi με τα 180 άλογα, ειλικρινά δε θα το πόνταρα. Είναι ακόμα σχετικό μικρό διάστημα στην αγορά για να θεωρείται δοκιμασμένος και το ότι φοριέται στα μικρά αυτοκίνητα της εταιρείας (polo, golf, fabia, A1 κλπ) και όχι στα μεγαλύτερα και ακριβότερα (όπως το Α5 πχ που έχει τον 1.8 των 160 ίππων), μπορεί κάτι να λέει ως προς την αξιοπιστία του.
Δεν είμαι σίγουρος για κάτι, ωστόσο η αξιοπιστία των κινητήρων αυτών κατά το παρελθόν ήταν μετριότατη και φαντάζομαι πως με την επιπλέον προσθήκη του κομπρέσσορα θα έχει χειροτερέψει κι άλλο.
volvos - Τετ 08 Σεπ 2010, 09:31:32
Θέμα δημοσίευσης:
ki oμως θαναση ο 1.4 παει πολυ μακρυα σε βελτιωση...

στελιος εχουν φτιαξει κατι τερατακια με μαμα σωθικα και τουρμπινα απο s3 (μαμα κομπρεσορα) που κυνηγανε Μ3........

σκεψου τι πρεπει να θυσιασουμε εμεις για 270αλογα....
alexandros 207 Rallye - Τετ 08 Σεπ 2010, 10:00:54
Θέμα δημοσίευσης:
mechanic έγραψε:
Γιατι εχει μεγαλυτερο βαθμο αποδοσης,


εννοεις καιει λιγοτερο για τα εργο που παραγει,ετσι?
αυτο πως το καταλαβαινουμε?


Driver ///M έγραψε:

Όσο για τούρμπο-κομπρέσσορα, πραγματικά δε θεωρώ πως είναι κάτι δύσκολο να παντρέψεις.
Δύσκολο είναι πχ να βγάζεις 100+ άλογα από ατμοσφαιρικό κινητήρα, δύσκολο είναι να έχεις κινητήρα τούρμπο με μηδενική απόκριση και αξιοπιστία μασίφ κλπ κλπ.


νομιζω οτι κανεις λιγο λαθος...
χωρις παρεξηγηση Smile
το να δουλεψει σωστα ενας τούρμπο-κομπρέσσορας ειναι αρκετα δυσκολο
το να εχεις 100 αλογα στο λιτρο σε ατμοσφαιρα
και μικρο lag σε τουρμπο ειναι πολυ πιο ευκολο να γινει

οσο για αξιοπιστια ουτε ο thp εχει τα πρωτία... Razz
SAKIS-LEMANS - Τετ 08 Σεπ 2010, 13:49:00
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
ki oμως θαναση ο 1.4 παει πολυ μακρυα σε βελτιωση...

στελιος εχουν φτιαξει κατι τερατακια με μαμα σωθικα και τουρμπινα απο s3 (μαμα κομπρεσορα) που κυνηγανε Μ3........

σκεψου τι πρεπει να θυσιασουμε εμεις για 270αλογα....

Ο θεός βοηθός κα ιη παναγιά μαζί τους!
Driver ///M - Τετ 08 Σεπ 2010, 14:00:53
Θέμα δημοσίευσης:
alexandros 207 Rallye έγραψε:
mechanic έγραψε:
Γιατι εχει μεγαλυτερο βαθμο αποδοσης,


εννοεις καιει λιγοτερο για τα εργο που παραγει,ετσι?
αυτο πως το καταλαβαινουμε?


Driver ///M έγραψε:

Όσο για τούρμπο-κομπρέσσορα, πραγματικά δε θεωρώ πως είναι κάτι δύσκολο να παντρέψεις.
Δύσκολο είναι πχ να βγάζεις 100+ άλογα από ατμοσφαιρικό κινητήρα, δύσκολο είναι να έχεις κινητήρα τούρμπο με μηδενική απόκριση και αξιοπιστία μασίφ κλπ κλπ.


νομιζω οτι κανεις λιγο λαθος...
χωρις παρεξηγηση Smile
το να δουλεψει σωστα ενας τούρμπο-κομπρέσσορας ειναι αρκετα δυσκολο
το να εχεις 100 αλογα στο λιτρο σε ατμοσφαιρα
και μικρο lag σε τουρμπο ειναι πολυ πιο ευκολο να γινει

οσο για αξιοπιστια ουτε ο thp εχει τα πρωτία... Razz


Φίλε μου, πόσα αυτοκίνητα έχουν αυτή τη στιγμή ατμοσφαιρικά πάνω από 100 άλογα στο λίτρο? Φυσικά δε μιλάμε για supercars γιατί το κόστος ξεφεύγει.
Ελάχιστα, όπως ορισμένα honda, nissan (Z) και τα ///Μ της bmw.

Όσο για την υστέρηση, το θεωρώ εξίσου δύσκολο. Ακόμα και αυτοκίνητα όπως η 911 turbo εμφανίζει (έστω και μικρή), εννοείται πως οι tsi, ακόμα και οι thp εμφανίζουν πολύ μεγαλύτερη.

Όσο για το πάντρεμα κομπρέσσορα και τουρμπίνας, σίγουρα δεν είναι κάτι απλό. Ωστόσο, ο κινητήρας αυτός είναι πολύ λίγα χρόνια στην αγορά ώστε να δούμε αν πράγματι δουλεύει σωστά. Μετά από καμια 3ετία και αν δεν έχουν αρχίσει να παραδίδουν πνεύμα, τότε κι εγώ θα το θεωρήσω κάτι σημαντικό.


Όσο για τη βελτίωση των κινητήρων αυτών, δε νομίζω ότι μπορεί να γίνουν τρελά πραγματα με αξιοπιστία. Ηδη τα 180 άλογα για κινητήρα 1.4 λίτρων είναι πάρα πολύ πιεσμένα, δε νομίζω πως μπορούν να γίνουν φοβερές βελτιώσεις από εκεί και πέρα.
Ούτε ο thp βέβαια είναι από τους πλέον βελτιώσιμους κινητήρες, πάντως γύρω στα 250 άλογα τα φτάνει με σχετική αξιοπιστία.

Μην κολλάμε όμως στα του κινητήρα. Δεν υστερεί εκεί το πόλο.
Στην οδική συμπεριφορά υστερεί και κατά τη γνώμη μου είναι πολύ σημαντικότερος τομέας από 10-15 άλογα διαφορά.
Εκτός και αν κάποιων τον ενδιαφέρουν τα πατήματα που το υπάρχον 207 και μόνο λόγω σασμάν, είναι χαμένο από χέρι.
alexandros 207 Rallye - Πεμ 09 Σεπ 2010, 09:58:03
Θέμα δημοσίευσης:
@ Driver ///M το οτι δεν βγαινουν προς καταναλωση ατμοσφαιρικα με πανω απο 100hp/lt δεν συμαινει οτι δεν μπορει να γινει κιολας
υπαρχουν αλλοι λογοι...
τα μοτερ δεν ειναι και τοσο φιλικα σε καθημερινη χρηση + υπαρχει περιορισμος καυσαεριων και πολλα άλλα
το οτι τοσα σκαλισμενα μοτερ φτανουν και περνανε τα 100hp/lt δεν σου λεει κατι?
ο κατασκευαστης λες να μην μπορει να το κανει?
ασε τα τοσα αγωνιστικα...για να μην πω για την F1....Laughing Laughing

οσο για το lag οσο μικροτερη τουρμπινα τοσο μικροτερο lag
volvos - Πεμ 09 Σεπ 2010, 12:10:08
Θέμα δημοσίευσης:
ΡΕ DRIVER ΠΟΣΑ ΤΣΙ EXEIS ΔΕΙ ΠΕΙΡΑΓΜΕΝΑ??????????
το μοτερ αυτο ειναι στην αγορα τα διπλασια χρονια σχεδον απο το ΤΗΡ
και εσυ περιμενεις την αξιοπιστια του???????????????????

KAI EΠIΣΗΣ ΠΟΣA ΤΗΡ ΕΧΕΙΣ ΔΕΙ NA ΦΤΑΝΟΥΝ ΤΑ 250 ΑΝΕΤΑ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ????????????????????????????????????????
p206Mike - Πεμ 09 Σεπ 2010, 12:20:16
Θέμα δημοσίευσης:
πάντως πέρασε μια εποχή που βλεπες τα golf gt με το κιλό και τώρα τα ψάχνεις με το τουφέκι στους δρόμους,....

επίσης ένας γνωστός σπασμένο μοτέρ σε Gt...καύτης όμως... Embarassed Embarassed Embarassed

συγκεκριμένα εσπασε Εγνατία μετά από αρκετη ώρα με ψηλές ταχυτητες..
mechanic - Πεμ 09 Σεπ 2010, 12:47:28
Θέμα δημοσίευσης:
@volvos
Δεν διαφωνω μαζι σου
αλλα αναφερθηκα στο βαθμο αποδοσης και οχι βελτιωσης...

Απο εκει και επειτα μην συγκρινετε "βελτιωμενα"
γιατι εκει παιζουν τοσοι πολοι παραμετροι που δεν θα βγαλουμε ακρη...
αν θελετε ομως το συζηταμε δια ζωσης... Wink


Σε σχεση τωρα ατμο και τουρμπο μην αρχιζουμε αυτη την κουβεντα
τουλαχιστο οχι σε αυτο το τοπικ μιας και ειμαστε μακραν εκτος θεματος....
καπου αλλου το συζηταμε ανετα Wink


Και ενα τελευταιο Very happy
εκ πειρας σας λεω πως οσο δυναμωνεις ενα μοτερ
δεν σημαινει οτι θα "σπασει"
το θεμα "σπασηματος" η αξιοπηστιας ενα γενει
εχει να κανει με το τριγωνο ποιοτητα κατασκευης/(η βελτιωσης)-συντηρηση-οδηγιση....


Αν βλεπατε μοτερ σαν το ΤΗΡ με ποση πιεση μπορουν να δουλεψουν χωρις να σπασουν θα σας βγαιναν τα ματια Shocked Very happy Very happy Very happy

αλλα αν το δωσεις στον καθε καυλοτσουτσουνο σηδεροφαγο
που του εχει βαλει και οτι βενζινη να ναι
τοτε χαιρετε...

τεσπα
σορρυ για το οφ τοπικ
p206Mike - Πεμ 09 Σεπ 2010, 14:17:35
Θέμα δημοσίευσης:
Καλά το μοτεράκι, μάλλον πέρασε τις παιδικές στο gt και τώρα είναι μια χαρά αλλιώς δεν θα το βάζανε και σε όλο το group vag,,,, τώρα περιορισμένες κατηγορίες οδηγών μπορούν να σπάσουν τα πάντα....
Sinanai - Πεμ 09 Σεπ 2010, 14:46:00
Θέμα δημοσίευσης:
Κάτι παιδικές, πάντως, έχουν ξεμείνει. Πέφτει, π.χ., το μπεκ μέσα στον κύλινδρο, και, όπως φαντάζεστε γίνεται μπαμ... Confused
Πάνος - Τετ 22 Σεπ 2010, 07:23:15
Θέμα δημοσίευσης:
ironman02 έγραψε:
Βασικα έχει ενα γενικό συγκριτικό (πιο πολύ γενικό άρθρο θα έλεγα) για μια διαδρομή 1500 χλμ με ds3, mito qv, 207 rc, ibiza cupra και Polo gti.

Μια πιο άμεση σύγκριση έχει μεταξύ Polo και mito που βγάζει το polo πιο γρήγορο μεν λόγω κινητήρα και από στάση αλλά και σε ρεπρίζ, αλλά γενικά αυτουνού του άρεσε σαν αίσθηση περισσότερο η mito από τα 2 οδηγικά απ'ότι λέει όχι όμως οτι είναι κακό το πολο... Ενδεικτικά 0-100 7,1 πολο , 8,1 μιτο.
Σε ρεπρίζ είναι πιο μικρές οι διαφορές.

Για το Polo λέει οτι έχει πιο δουλεμένη ανάρτηση από το cupra και πιο καλή απόκριση στο κιβώτιο μάλλον λόγω λογισμικού..

Λέει επίσης οτι το 207 είναι πολύ ακριβές και το ds3 είναι πιο "lifestyle" και με πιο χαμηλά όρια από το σκληροπυρηνικά οδηγοκεντρικό 207 RC Laughing .

Γενικά απ'ότι κατάλαβα είναι λίγο πιο αργό απ'όλα και λογικό άλλωστε..Όλα είναι πάνω από 170..Smile

Αλλά λέει οτι έχει αρκετά παιχνιδιάρικη ουρά κτλ.

Επίσης οτι το πολο πάει αέρα πατέρα παντού και είναι και μαλακό και σκληρό όσο πρέπει για να είναι και άνετο και όχι και "καράβι" και οτι ο multiair δεν έχει το γκάζι του tsi..Για τον THP νομίζω δεν αναφέρει κάτι..

Επίσης όπως βλέπει από πίσω ακλόνητο στα στροφιλίκια το 207 θα ορκιζόταν ότι έχει τουλάχιστον 5 εκατοστά μακρύτερο μεταξόνιο και οτι στα πατημένα είναι στο στοιχείο του..Razz

Ανέφερα αρκετά νομίζω.... Laughing Αλλά έχει αρκετές σελίδες με μπλά μπλά..Έκθεση ιδεών γράφει..Razz

edit: Επίσης: "Η ποιότητα κύλισης του πολο καθώς και η ακαμψία του αμαξώματος του είναι ένα κλικ πάνω από οποιονδήποτε αντίπαλο στην κατηγορία".

Περίμενα χειρότερα για το polo αλλά μια χαρά τα λέει γενικά...



Αχχχ polo... Love

Ολα τα λεφτα του ειναι το αυτοματο κιβωτιο.
Με την πιο κοντη κλιμακωση απο το cupra.
ironman02 - Τετ 03 Νοέ 2010, 22:58:54
Θέμα δημοσίευσης:
Είδα τη δυναμομέτρηση στο site e-tuners για το βελτιωμένο ibiza cupra αλλά έχει και την μαμά καμπύλη. Αφού πρόκειται και για το ίδιο μοτέρ με το polo είπα να το γράψω εδώ.

Μου έκανε τρομερή εντύπωση η μαμά καμπύλη. Υπάρχει μια απλά οριζόντια γραμμή από τις 5200 εώς τις 6600 λίγο πάνω από τα 180 άλογα σταθερά...Λές και είναι με χάρακα.. Rolling eyes


ironman02 - Τρι 11 Ιαν 2011, 01:45:20
Θέμα δημοσίευσης:
Το άτιμο ανεβάζει πολύ ωραία μέχρι το κόφτη. Δε δυσκολεύεται ούτε στα χαμηλά ούτε στα ψηλά ούτε πουθενά. Ωραίο μοτεράκι έφτιαξαν οι γερμανοί..

http://www.youtube.com/watch?v=Bs_ZjClYyqA
Gr13 - Τρι 11 Ιαν 2011, 02:26:41
Θέμα δημοσίευσης:
ironman02 έγραψε:
Το άτιμο ανεβάζει πολύ ωραία μέχρι το κόφτη. Δε δυσκολεύεται ούτε στα χαμηλά ούτε στα ψηλά ούτε πουθενά. Ωραίο μοτεράκι έφτιαξαν οι γερμανοί..

http://www.youtube.com/watch?v=Bs_ZjClYyqA


Εργαλείο μιλάμε,αν και στο βιντεάκι τα νούμερα μου φαίνονται υπεραισιόδοξα.
ironman02 - Τρι 11 Ιαν 2011, 11:17:45
Θέμα δημοσίευσης:
Gr13 έγραψε:
ironman02 έγραψε:
Το άτιμο ανεβάζει πολύ ωραία μέχρι το κόφτη. Δε δυσκολεύεται ούτε στα χαμηλά ούτε στα ψηλά ούτε πουθενά. Ωραίο μοτεράκι έφτιαξαν οι γερμανοί..

http://www.youtube.com/watch?v=Bs_ZjClYyqA


Εργαλείο μιλάμε,αν και στο βιντεάκι τα νούμερα μου φαίνονται υπεραισιόδοξα.


Καλά ναι. Δε λέω για τα νούμερα αλλά για το πώς ανεβάζει.. Γράφει και "εκτίμηση" στα νούμερα εξάλλου Smile.
makisasve - Τρι 11 Ιαν 2011, 23:40:24
Θέμα δημοσίευσης:
πολυ καλο μοτερ... ΑΛΛΑ απο τοτε που εφυγε το σρογγυλοφαναρο δεν αλλαζει σχεδον καθολου... το θεωρω μουντο!
ironman02 - Τρι 11 Ιαν 2011, 23:54:59
Θέμα δημοσίευσης:
Εντάξει είναι πιο "κλασικό", πιο "σοβαρό" αν μπορείς να το πείς έτσι, από άλλα της κατηγορίας (βλέπε ds3 Smile). Αλλά πάντα η vw δεν έβγαζε τόσο φαντεζί αμάξια.. Πάντως από τα προηγούμενα πολο μ'αρέσει πολύ περισσότερο.

Στη τιμή που έχει θα το έπαιρνα άνετα πάντως. Και ποιότητα έχει και τεχνολογία και όμορφο είναι (για μένα). Όχι πανέμορφο αλλά όμορφο. Άσχημο δε το λές..
makisasve - Τετ 12 Ιαν 2011, 00:06:25
Θέμα δημοσίευσης:
ds3 εχω φιλε! Very happy

οχι το θεωρω ομορφο ... λαθος λεξη το μουντο! απλα περιμενα στην αρχη ενα πιο διαφορετικο αμαξι.. το χω συνιθησει πλεον σ αυτο το σχημα και δεν μου προκαλλει εντυπωση οπως οταν ειχε αλλαξει το σχημα του απο αυτο το χαλια -στρογγυλοφαναρο!

επισης δεν το θεωρω ιδια κατηγορια με mini και ds3..
ironman02 - Τετ 12 Ιαν 2011, 00:18:26
Θέμα δημοσίευσης:
makisasve έγραψε:
ds3 εχω φιλε! Very happy

οχι το θεωρω ομορφο ... λαθος λεξη το μουντο! απλα περιμενα στην αρχη ενα πιο διαφορετικο αμαξι.. το χω συνιθησει πλεον σ αυτο το σχημα και δεν μου προκαλλει εντυπωση οπως οταν ειχε αλλαξει το σχημα του απο αυτο το χαλια -στρογγυλοφαναρο!

επισης δεν το θεωρω ιδια κατηγορια με mini και ds3..


Το ξέρω οτι έχεις ds3 γι'αυτό το ανέφερα.. Very happy Βασικά ίδια κατηγορία με ds3,207,mito,corsa,ibiza κτλ είναι είναι το polo. Με το mini δε θα έλεγα ότι είναι ίδια. Το mini για μένα παίζει ψιλο μόνο του..Και από άποψη μεγέθους και από άποψη τιμής..Είναι λίγο αλλού..
makisasve - Τετ 12 Ιαν 2011, 00:25:32
Θέμα δημοσίευσης:
τα αλλα βγαινουν και 5 πορτα ειναι καπως πιο μεγαλα τσπ.. αποψεις ειναι

ενημερωτικα μονο... το mini ειναι o βασικος ανταγωνιστης του ds3 εδω στην αγγλια γτ πολυ απλα εχουν κανα 1000ρικο διαφορα...αυτα τα δυο συγκρινουν μεταξυ τους κυριως.. και επισης εδω βγηκε και αμαξι της χρονιας ενω στην ελλαδα δεν ηταν ουτε δεκατο

δεν φταιει το αμαξι επειδη ειναι πολιτικη της αντιπροσωπειας και το βαζει 10 000 πιο πανω στην ελλαδα και ο καθενας που δεν το ξερει παει και το περνει... αυτο ειναι μεγαλο θεμα με το τι μας πλασαρουν στην ελλαδα οποτε να μην το ανοιξουμε καλυτερα!
Driver ///M - Τετ 12 Ιαν 2011, 00:48:23
Θέμα δημοσίευσης:
Από άποψη μεγέθους-κατηγορίας, mini, ds3, polo, 207, ibiza, corsa κλπ ανήκουν στην ίδια κατηγορία, αυτή των supermini.

Τώρα, τιμολογιακά τον τελευταίο καιρό έχει δημιουργηθεί μια νέα κατηγορία στην οποία τόσο καιρό η Mini έπαιζε μόνη της, τα premium supermini όπου εκτός του cooper ανήκουν τα ds3, mito και Α1 που κατά τη γνώμη μου είναι το χειρότερο value for money της αγοράς, ιδίως αν συγκριθεί με το polo που εμφανίζει πολλές ομοιότητες.
ironman02 - Τετ 12 Ιαν 2011, 01:01:04
Θέμα δημοσίευσης:
Τιμολογιακά μόνο το μινι και το Α1 είναι αλλού απ'όλα αυτά.
Αλλά και σε μέγεθος το μίνι είναι μικρότερο απ'όλα. Τα άλλα έχουν παρόμοια μεγέθη. Το μίνι δεν έχει κάν πορτπαγκάζ όμως ρε σύ..

Όλα τα αλλά παίζουν στις ίδιες τιμές γιατί ανταγωνίζονται και μεταξύ τους. Δεν μπορούν να ξεφύγουν..

Το premium δε ξέρω με τι κριτήρια βγαίνει, πάντως απ'όλα αυτά (εκτός του μινι,Α1) η καλύτερη εκδοσή τους μετα βίας ξεπερνά τα 20000. Τώρα πχ αν η mito που κάνει τα ίδια λεφτά με το 207 θεωρείται premium τι να πώ. Ο καθένας κρίνει με τα δικά του κριτήρια.

Έχω μπεί μέσα πάντως στη μιτο. Δε μου φαίνεται πιο premium..Η 147 ήταν πολύ ανώτερη μέσα.

Το ds3 μου έδωσε μια πιο ποιοτική αίσθηση (ίσως λόγω γυαλιστερών πλαστικών κτλ) αλλά μόνο στη καλή του έκδοση. Γιατί αν πάρεις πχ το ds3 το απλό και το 207, το 207 φαντάζει ανώτερο μέσα..
makisasve - Τετ 12 Ιαν 2011, 01:16:05
Θέμα δημοσίευσης:
τουλαχιστον επετρεψε μου να εχω την αποψη μου ! δεν πανε ολα με την τιμη και ειδικα στη χωρα μας...
Octane - Τετ 12 Ιαν 2011, 01:31:54
Θέμα δημοσίευσης:
Το mini ουσιαστικα βρισκεται σε δικη του κατηγορια (στην οποια ηταν παρεουλα με το beetle).
Το beetle σταματησε και τωρα ηρθαν A1 και DS3 , που το δευτερο ναι μεν ειναι φτηνοτερο , αλλα η citroen ποτέ δεν εκρυψε (το αντιθετο μαλιστα , ακομα και στις διαφημισεις της) οτι στοχευει στο mini.
Αναποφευκτα βεβαια , καποιος που θα θελησει μικρο gti να κοιταξει και το DS3 (ο ιδιος που θα κοιταξει και το 3πορτο 207 , polo και σια , γιατι τα 5πορτα πανε σε αλλους...) , αλλα αυτο δεν αλλαζει το -εστω και πιο προσιτο- lifestyle που στοχευει η citroen (και δεν το κανει η peugeot).
Στην ιδια τιμη παιζει και το clio rs (στην Ελλαδα) , με αντιστοιχους χωρους , αλλα δεν μπορει κανεις να το βαλει στην κατηγορια των 3 παραπανω , για τον ιδιο λογο που το DS3 δεν ειναι ακριβως ιδια κατηγορια με το 207. Wink
king207cc - Τετ 12 Ιαν 2011, 01:43:52
Θέμα δημοσίευσης:
παρε τ αβγο κ κουρευτο!
Laughing


ειμαστε Off Topic
Octane - Τετ 12 Ιαν 2011, 01:58:56
Θέμα δημοσίευσης:
king207cc έγραψε:
παρε τ αβγο κ κουρευτο!
Laughing


ειμαστε Off Topic

Γιατι , σε ποιο thread δεν ειμαστε Off Topic ?!? Laughing
Τουλαχιστον αυτο εχει μονο 4 σελιδες , οχι 100... Razz (και off ειναι η μια Laughing )
ironman02 - Δευ 11 Ιούλ 2011, 23:36:22
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.etuners.gr/index.php?s=13&t=312

200 άλογα από τις 3600 σ.α.λ??? WTF??

Και μένει στην ευθεία μέχρι κόφτη...
SAKIS-LEMANS - Τρι 12 Ιούλ 2011, 12:53:16
Θέμα δημοσίευσης:
ironman02 έγραψε:
http://www.etuners.gr/index.php?s=13&t=312

200 άλογα από τις 3600 σ.α.λ??? WTF??

Και μένει στην ευθεία μέχρι κόφτη...


Shocked
MEMsound - Τρι 12 Ιούλ 2011, 13:16:26
Θέμα δημοσίευσης:
ωραιοτατο!!!
Cool Cool
Gotcha - Τρι 12 Ιούλ 2011, 13:53:02
Θέμα δημοσίευσης:
Μέγιστη πίεση υπερπλήρωσης: 1.55 bar

Κατι μου λεει οτι εχει τουρμπινα τουλαχιστο σαν του ρψ (αν οχι μεγαλυτερη)
Octane - Τρι 12 Ιούλ 2011, 17:22:22
Θέμα δημοσίευσης:
Group VAG rulezzz... Cool
Το ιδιο κ οι etuners Very happy

Πραγματικα τρελο διαγραμμα , ειδικα αν δεν φοραει εξατμιση (που δεν το γραφει , αλλα η μπουκα ειναι διαφορετικη).
Στελιο?
volvos - Τρι 12 Ιούλ 2011, 19:25:03
Θέμα δημοσίευσης:
μα τι ωραια που θα στριβει με αυτο το ξεσπασμα στις 3500 και το οροπεδιο εκει πανω απο δυναμη....

σα να στριβεις με τετραπεταλουδο ενα πραμα...


και μετα απορειτε γιατι βγαζει καλους στα ματια ο κωλαρας
MEMsound - Τρι 12 Ιούλ 2011, 19:41:52
Θέμα δημοσίευσης:
koukouroukou mode on

εμενα με αρεσει...
...ασε που σε κανα χειροφρενο διαρκειας (ξερει ο οκτανε... Laughing ) θα χει παντου δυναμη να τραβηξει την μουρη...
Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

koukouroukou mode off

Laughing
Octane - Τρι 12 Ιούλ 2011, 20:17:44
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
koukouroukou mode on

εμενα με αρεσει...
...ασε που σε κανα χειροφρενο διαρκειας (ξερει ο οκτανε... Laughing ) θα χει παντου δυναμη να τραβηξει την μουρη...
Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

koukouroukou mode off

Laughing

ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ!!!!!!!!!!!!!!!

Μανθο πρεπει να ζησεις με ενα τετοιο καποια στιγμη , θα σοκαριστεις με το τι μπορεις να κανεις , σε τι ταχυτητες , με τι γωνιες κ τι ανεση.

Laughing Laughing Laughing
volvos - Τρι 12 Ιούλ 2011, 20:26:29
Θέμα δημοσίευσης:
εχει δει πρασινο γκολφ 4 1.8τ να τραβαει χειροφρενα με 100 στη κ8 για να ντριφταρει με τερμα γκαζι Laughing
Octane - Τρι 12 Ιούλ 2011, 20:40:03
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
εχει δει πρασινο γκολφ 4 1.8τ να τραβαει χειροφρενα με 100 στη κ8 για να ντριφταρει με τερμα γκαζι Laughing

πφφφφ
Εγω μιλαω για λιμς κ ριμπας , με 170+ και γωνιες >110μοιρων... Laughing
(στο τερμα γκαζι συμφωνουμε Razz )

Τωρα θυμηθηκα κ κατι σκηνικα βορεια Ευβοια... , απλα ανατριχιαστικα κ πλεον μαλλον θα απειχα... . Rolling eyes
Sinanai - Τρι 12 Ιούλ 2011, 20:41:51
Θέμα δημοσίευσης:
Εγώ ντρέπομαι για την κατάντια μας... Ιδού επίπεδο κύριοι. Crying or Very sad
Octane - Τρι 12 Ιούλ 2011, 20:48:42
Θέμα δημοσίευσης:
Sinanai έγραψε:
Εγώ ντρέπομαι για την κατάντια μας... Ιδού επίπεδο κύριοι. Crying or Very sad

Ως προς τι κυριε Σινανιδη?!?

Γιατι μη μου πειτε οτι οι δικιες σας βολτες ειναι πιο αργες ή λιγοτερο επικινδυνες... Rolling eyes

Τεσπα , "περασμενα μεγαλεια" Cool , πλεον δεν κανουμε τετοια , ουτε εγω ουτε ο Μανθος , οποτε... ετσι για να θυμομαστε Laughing
Sinanai - Τρι 12 Ιούλ 2011, 20:54:04
Θέμα δημοσίευσης:
Πλάκα κάνω ωρέ μιναρόμπεη. Laughing
Octane - Τρι 12 Ιούλ 2011, 21:03:20
Θέμα δημοσίευσης:
Sinanai έγραψε:
Πλάκα κάνω ωρέ μιναρόμπεη. Laughing

Laughing Laughing Laughing

Λεω κ γω,εκνευριστηκε που μιλαμε παλι για "γραμμες"(?!?) Rotfl Whistling
Sinanai - Τρι 12 Ιούλ 2011, 21:05:52
Θέμα δημοσίευσης:
"Απορώ πως τη βρίσκεις να πηγαίνει ο κώλος πέρα - δώθε".

Rotfl Rotfl Rotfl
Octane - Τρι 12 Ιούλ 2011, 21:10:02
Θέμα δημοσίευσης:
Laughing Laughing Laughing

Εισαι Off Topic

Laughing


Μπες ΜΣΝ , εδω μιλαμε για το μικρο VAG-o-πίστολο Cool
ironman02 - Τρι 12 Ιούλ 2011, 21:31:44
Θέμα δημοσίευσης:
Πάντως αυτό το μοτερ είναι υπόδειγμα στο πώς αποδίδει τη δύναμη..Και το μαμά διάγραμμα είναι πάρα πολύ καλό.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr