PSClub - Hellas

Εισαγωγή - Εξαγωγή - Προβληματισμενος με την εξατμιση-Χρειαζομαι την βοηθεια σας

S16 - Κυρ 24 Αύγ 2003, 14:35:30
Θέμα δημοσίευσης: Προβληματισμενος με την εξατμιση-Χρειαζομαι την βοηθεια σας
Να 'μαι και εγώ πίσω μετά από σύντομες διακοπές.
Και όπως πάντα με ένα καινούργιο πρόβλημα το οποίο πρέπει να λυθεί.
Και εδώ χρειάζομαι τη βοήθεια σας…
Πρόσφατα αγόρασα το custom-fit τελικό της Devil για το 16v ραλακι μου.
Με την τοποθέτηση του κέρδισα λίγο στις μεσαίες, αλλά ψιλά το αμάξι δεν κέρδισε τίποτα!!!
Από θόρυβο κυριολεκτικά το τελικό δεν έκανε καθολου. Μονο στο ρελαντί καταλάβαινες διαφορά στο θόρυβο.
Επειδή όμως δεν ήμουν ευχαριστημένος ούτε από την απόδοση του τελικού, ούτε από το θόρυβο του πήγα σε έναν εξατμισά και άλλαξα και το μεσαίο κομμάτι της εξάτμισης (το μεσαίο-σωλήνας της Devil έκανε 170 e).
Έτσι έβγαλα το μεσαίο καζανάκι και έβαλα σωλήνα από τον καταλύτη μέχρι το τελικό εσωτερικής διαμέτρου 49-49.5 mm και εξωτερικης 51 mm.
Από θόρυβο δεν κάνει τίποτα εντυπωσιακό, αλλά τουλάχιστον είμαι ευχαριστημένος.
Από απόδοση τώρα, μπορώ να πω ότι είδα διαφορά.
Το αμάξι ανεβάζει πιο ελεύθερα στροφές και έχει κερδίσει κάποια (λίγα) άλογα.
Χαρακτηριστικό είναι ότι το αμάξι μου είναι εντελώς μαμά (ούτε καν σκούπα) και ενώ μέχρι πριν που είχα μόνο το τελικό έτρωγα 3 καρότσες μέχρι την 4 από ραλακι με σκούπα cat-back εξάτμιση, αφού κατήργησα το μεσαίο άντε να μου φύγει 1-1,5 αμάξι πάλι μέχρι τετάρτες.
ΟΜΩΣ το αμάξι έχασε σε τελικες. Ενω πριν πήγαινα 220-225 με την πέμπτη λίγο πάνω από τις 7000 τώρα πάω 210-215 με την πέμπτη να μην μου ανεβάζει πάνω από 6600-6700.
Ακούω παιδιά τη γνώμη σας και πιθανές λύσεις στο παραπάνω πρόβλημα.
Βασικά δε με πειράζουν το 10 χιλιόμετρα που έχασα στην τελική, αλλά επειδή είμαι τελειομανης θέλω να βρω λύση σε αυτό.
Αλλιώς θα ξαναβάλω τη μαμά εξάτμιση!!!
aris ioannina - Κυρ 24 Αύγ 2003, 14:44:54
Θέμα δημοσίευσης: ΦΙΛΙΚΑ
εγω ενα πραγμα ξερω φιλε μου. το ραλυ ειναι αμαξι που αν το πειρα;ξεισ απο μαμα κανεις μεγαλη μαλ@@ια. λογικο παντωσ να χασεις σε τελικη.δε νομιζω παντως να ειναι τοσο σπουδαιο 5-10 χιλιομετρα στο κοντερ.και να μην τρεχεις τοσο ρε μεγαλε ....δοκημασε τα στροφηλικια ..με τεοιο αμαξι ειναι πιο καυ@@α
Ntinos - Κυρ 24 Αύγ 2003, 17:16:11
Θέμα δημοσίευσης:
exeis odigisei rallye me bilstein group N kai steno h&r?
exeis akousei rallye me skoupa kai eksatmisi custom?
auta ta 2 pragmatakia einai must gia ena rallye.apo kei kai pera otan arxizeis na peirazeis ekkentroforous kai kapakia Twisted evil pas se alli fasi veltiosis me arketes paraxwriseis.
kai na simeio8ei oti ta group N mporei na einai sfixta alla akoustika einai poli kalitera apo ta mama amortiser molis perasoun kamia 10,000 xiliades xlm.
opote giati na min veltiwseis ena rallye afou yparxoun apsoga eksartimata stin agora??
kai ta lefta sou pianoun topo.
ama exeis gti twra allazei...oute egw 8a to peiraza Very happy .exei allo xaraktira poio kirile (derma eksoplismos zantes ktl).to rallye se prokalei perisotero logo litotitas gia peiragma. Twisted evil

oso gia teliki ta rallye to exoun auto na kremane psila otan allazeis eksatmisi me mama anapnoi kai eggefalo.ama valeis skoupa+programma omws 8a deis kerdos kai +10hp kai to konter 8a varaei tin velona katw Very happy
S16 - Δευ 25 Αύγ 2003, 00:37:29
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΦΙΛΙΚΑ
aris ioannina έγραψε:
εγω ενα πραγμα ξερω φιλε μου. το ραλυ ειναι αμαξι που αν το πειρα;ξεισ απο μαμα κανεις μεγαλη μαλ@@ια. λογικο παντωσ να χασεις σε τελικη.δε νομιζω παντως να ειναι τοσο σπουδαιο 5-10 χιλιομετρα στο κοντερ.και να μην τρεχεις τοσο ρε μεγαλε ....δοκημασε τα στροφηλικια ..με τεοιο αμαξι ειναι πιο καυ@@α


Ρε συ ari με ξερεις προσωπικα ή ξερεις τον τροπο που οδηγαω και με κρινεις;
Βλεπεις πουθενα να ζηταω τη γνωμη κανενος για τον τροπο που οδηγαω ή για το αν κανω μ@μ@κια και πειραζω το αμαξι μου; Twisted evil Twisted evil Twisted evil
Δεν ειδα πουθενα να λες κανενα επιχειρημα γιατι ειναι λογικο να χασω σε τελικη.
Επομενως καλυτερα να μη post-αρεις αμα δεν εχεις κατι να πεις επι του θεματος. Wink Wink Wink

Φιλικα παντα.

Ντινο επειδη προγραμμα δεν το βλεπω για συντομα μηπως ξερεις αν με σκουπα ή ισως ενα πιο ελευθερο φιλτρο μεσα στο εργοστασιακο φιλτροκουτι βελτιωνεται η κατασταση;
Γιατι απ΄οτι θα ξερεις αμα βαλεις μονο σκουπα και ολα τα αλλα μαμα παλι το αμαξι χανει σε τελικες.
Ο συνδιασμος αυτων των δυο χωρις προγραμμα λυνει το προβλημα;
KASFIKIS NIKOS - Δευ 25 Αύγ 2003, 07:27:57
Θέμα δημοσίευσης:
Δημητρη καλη σου μερα.

Στο μαμα RALLYE μονο αν βαλεις σκουπα θα δεις μια μικρη διαφορα,
αν πειραξεις και την εξατμιση τοτε θα χασεις αντι να κερδισεις κατι.
Τα ιδια εκανα και εγω και εβαλα παλι την εξατμιση της μαμας.
Καζανακι βαλε μονο αν πειραξεις το καπακι (συμπιεση ,κλπ).
S16 - Δευ 25 Αύγ 2003, 15:44:22
Θέμα δημοσίευσης:
Ρε Νικο ξερεις ποιο ειναι το θεμα...
Το αμαξι παει καλυτερα παντου με αυτην την εξατμιση και εχω χασει μονο σε τελικες.

Ειναι αυτο που ειπε ο Ντινος το αμαξι κρεμαει μετα απο καποιες στροφες.
Η απορια μου ειναι γιατι κρεμαει.
Κρεμαει γιατι θελει αερα;
Κρεμαει γιατι θελει βενζινη;

Ξερει κανεις τιποτα Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad

Σε κανενα μηνα θα βαλω ανοξειδωτο σωληνα εσωτερικης διαμετρου 48 mm (απο 49-49,5 mm ) που ειμαι τωρα.
aris ioannina - Δευ 25 Αύγ 2003, 16:37:34
Θέμα δημοσίευσης:
σιγουρα δεν σε ξερω πως οδηγας φιλε μου.απλα αμα πηγαινεισ του σκοτωμου με αφορα οπωσ και ολους γιατι στουσ ιδιουσ δρομους ειμαστε. με αυτη την εννοια με αφορα.. και ουτε σε κρινω απλα την γνωμη μου σου ειπα. αν δεν γουσταρεις γραψτην κανονικα. τωρα για το αν χασεις που σου ειπα λογικα διαβασε τα post καπου ειναι και δεν θυμαμαι ακριβωσ, θα σου ελεγα που αν θυμομουνα. και τελος για το αν θα ποσταρω δεν θα μου το πει κανενας . βλεπεισ τον ρολο του '' μπατσου '' με τετοιον τροπο τον βρισκω πολυ αστειο και ηλιθιο για μην πω κατι χειροτερο. και παλι θα σου πω φιλικα οτι γνωμη μου ειναι για το ραλυ να το μαθαινει καποιοσ καλα να το φτανει στα ορια( αν γινεται αυτο) και αν δεν τον καλυπτει να το φτιαχνει. και ειδικα για το γκαζι ... ποσο αλλο πια . το αμαξι πεταει. και για να μην παρεξηγηθεις παλι δεν αναφερομαι σε εσενα. μιλαω γενικα φιλε μου.
pugsang - Τρι 26 Αύγ 2003, 06:54:34
Θέμα δημοσίευσης:
Το αμαξι σου κρεμαει λογω της μη υπαρξης back pressure απο το πολυ ελευθερο καζανι με αποτελεσμα ο θαλαμος καυσης να αδειαζει πολυ γρηγορα απο τα καυσαερια και το υπολοιπο συστημα ψεκασμου-εγκεφαλος-εκκεντροφοροι να μην μπορουν να τον ξαναγεμισουν πιον αδειασει τελειως.Η μονη λυση στην κατασταση που εισαι(μαμα) ειναι να ξαναβαλεις το εργοστασιακο συστημα και οπωσδηποτε το μεσαιο.Στην τελικη κρατα το στην αποθηκη σου και οταν αποφασισεις για αλλες μετατροπες που το καθιστουν απαραιτητο (εκκεντροφορους) τοτε το ξαναβαζεις.
KASFIKIS NIKOS - Τρι 26 Αύγ 2003, 07:23:37
Θέμα δημοσίευσης:
pugsang έγραψε:
Το αμαξι σου κρεμαει λογω της μη υπαρξης back pressure απο το πολυ ελευθερο καζανι με αποτελεσμα ο θαλαμος καυσης να αδειαζει πολυ γρηγορα απο τα καυσαερια και το υπολοιπο συστημα ψεκασμου-εγκεφαλος-εκκεντροφοροι να μην μπορουν να τον ξαναγεμισουν πιον αδειασει τελειως.Η μονη λυση στην κατασταση που εισαι(μαμα) ειναι να ξαναβαλεις το εργοστασιακο συστημα και οπωσδηποτε το μεσαιο.Στην τελικη κρατα το στην αποθηκη σου και οταν αποφασισεις για αλλες μετατροπες που το καθιστουν απαραιτητο (εκκεντροφορους) τοτε το ξαναβαζεις.




Πολυ σωστος.
bebis206vts - Τρι 26 Αύγ 2003, 11:06:22
Θέμα δημοσίευσης:
Για σου φιλαρακο.. Μην περιμενεις να δεις πολλα πραγματα μονο απο την εξατμηση. Το μονο που μπορεις να παρεις απο εκει ειναι στην κοινη καθομιλουμενη ενα ΚΙΧ!! Το μονο που θα δεις ειναι γρηγοροτερο ανεβασμα στροφων στη νεκρα!! Το αυτοκινητο σου εχει χασει στις ψιλες λογικο βεβαια γιατι ελευθερονεις πολυ την εξατμιση και δεν συγκρατη αερια για καλυτερη συμπιεση στις ψιλες.Αν θελεις να δεις αποτελεσματα θα πας σε ενα καλο εξατμησα θα βαλεις και μια σκουπα και οποσδηποτε και ενα "πειραγματακι" στον εγκεφαλο. Αλλα η εξατμηση θελει προσοχη! Σου το λεω εγω που εχω αλλαξει 2 και παω για την τριτη!!
pduke - Τρι 26 Αύγ 2003, 15:15:35
Θέμα δημοσίευσης:
pugsang έγραψε:
Το αμαξι σου κρεμαει λογω της μη υπαρξης back pressure απο το πολυ ελευθερο καζανι με αποτελεσμα ο θαλαμος καυσης να αδειαζει πολυ γρηγορα απο τα καυσαερια και το υπολοιπο συστημα ψεκασμου-εγκεφαλος-εκκεντροφοροι να μην μπορουν να τον ξαναγεμισουν πιον αδειασει τελειως.


Μάκη μου το συγκεκριμένο καζάνι δεν είναι τόσο ελεύθερο...
Έχει θαλάμους και διαφράγματα.
Με απλά λόγια παίρνει από δεξιά και βγάζει από αριστερά.
Δεν βλέπεις δηλαδή από τη μία στην άλλη.

πληροφοριακά αυτά,τώρα μέσα τι ακριβώς υπάρχει δεν ξέρω.

Πάντως εγώ θα δοκίμαζα μια άλλη εισαγωγή, πιο ελεύθερη από κάποιον φίλο για να ικανοποιήσω την άποψη "αφού βγάζει παραπάνω, πάρε παραπάνω"
S16 - Τρι 26 Αύγ 2003, 22:15:06
Θέμα δημοσίευσης:
Κατ' αρχην ευχαριστω ολους για το ενδιαφερον.
Μακη θα συμφωνησω με τον Πανο οτι το τελικο καζανακι δεν ειναι τοσο ελυθερο.
Αποδειξη αυτου (εστω και μικρη) και το γεγονος οτι δε "βγαζει" καθολου θορυβο.
Απο την αλλη το εργοστασιακο μεσαιο ειναι πολυ πνιγμενο και αυτο φαινεται και απο το βαρος του.
Ειναι σωστη και η λογικη του Πανου αφου θελει παραπανω, γιατι να μη του δωσουμε παραπανω βαζοντας, ισως, μια σκουπα.

Οχι τιποτα αλλο δε μου αρεσει και ο κωλος του rallye με τη μαμα εξατμιση.
Σα νεροσωληνα ειναι... Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
pugsang - Τετ 27 Αύγ 2003, 06:58:11
Θέμα δημοσίευσης:
Σε αυτη την περιπτωση λοιπον πωλειται σκουπα Peugeot sport με 2 φιλτροχοανες 1 ramair και 1 JR με 5000χλμ εκαστη με 150 Ευρά.Αν ενδιαφερεσαι πες μου. Laughing
pduke - Τετ 27 Αύγ 2003, 09:22:10
Θέμα δημοσίευσης:
pugsang έγραψε:
Σε αυτη την περιπτωση λοιπον πωλειται σκουπα Peugeot sport με 2 φιλτροχοανες 1 ramair και 1 JR με 5000χλμ εκαστη με 150 Ευρά.Αν ενδιαφερεσαι πες μου. Laughing


Αυτό είναι"σας βαρέθηκα" ή "έχετε δίκιο" ?


Το παραπάνω πάντως είναι "σέβομαι την γνώμη σου" Wink
pugsang - Τετ 27 Αύγ 2003, 09:27:32
Θέμα δημοσίευσης:
Αγαπητέ Πανο,

Για να μην δημιουργουνται εντυπωσεις θα ξεκαθαρισω οτι οντως το παραπανω ειναι "σεβομαι την γνωμη σας".Εξακολουθω παντως να πιστευω οτι μια εστω και λιγο πιο ελευθερη εξατμιση σε μαμα αυτοκινητο (ιδιως στο 106) ειναι υπερβολική πολυ περισσοτερο δε χωρις το μεσαιο καζανι.Επισης το παραπανω ηταν και μια καλη ευκαιρια να κανω promotion στη σκουπα που πουλαω Laughing

Φιλικα

Μακης
Δημήτριος - Δευ 15 Σεπ 2003, 23:44:58
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδιά και 'γω θέλω να βάλω το μεσαίο της Devil (ήδη φοράω το τελικό της Devil). Πριν από λίγο καιρο θα το έβαζα αλλά το ματαίωσα τελευταία στιγμή... Αυτό το μεσαίο έμαθα ότι έχει μεγαλύτερη διάμετρο από το εργοστασιακό μεσαίο...
Αυτό σημαίνει ότι οι απώλειες ροής των καυσαερίων είναι μειωμένες σε σχέση με πριν...

Έτσι (απ' όσο ξέρω) το αμάξι δεν γίνεται να μην βελτιωθεί, αφού οι κύλινδροι μπορούν να αποβάλλουν στον ίδιο χρόνο περισσότερα καυσαέρια...

Εν συντομία, οι βελτιώσεις, που τουλάχιστον εγώ νομίζω ότι θα επέλθουν, είναι οι :
1)Τα έμβολα δαπανούν λίγότερη ενέργεια καθώς κινούνται από το Κ.Ν.Σ. προς το Α.Ν.Σ. στην φάση της εξαγωγής, ενέργεια την οποία κερδίζουμε στους τροχούς.
2) Στην φάση του overlap των βαλβίδων έχουμε βελτιωμένα χαρακτηριστικά σάρωσης των κυλίνδρων, με αποτέλεσμα να βελτιώνεται η ροπή στις χαμηλές και μεσαίες στροφές κυρίως.

Επίσης το γεγονός ότι κατά την ανάφλεξη υπάρχουν λιγότερα καυσαέρια από την προηγηθείσα καύση μπορεί να οδηγήσει σε μια μικρή αύξηση των εκπομπόμενων οξειδίων του αζώτου. Αυτό όμως είναι θεωρητικό και μάλλον δεν έχει μεγάλο αντίκρισμα στην πράξη, πόσο μάλλον όταν μιλάμε για ημιελεύθερη εξάτμιση...

Υπάρχει κανείς που έβαλε τελικό ΚΑΙ μεσαίο της Devil, ώστε να μου πει την άποψή του;;; (για να το βάλω και 'γώ)
Anonymous - Τρι 16 Σεπ 2003, 17:45:51
Θέμα δημοσίευσης:
pduke έγραψε:
pugsang έγραψε:
Το αμαξι σου κρεμαει λογω της μη υπαρξης back pressure απο το πολυ ελευθερο καζανι με αποτελεσμα ο θαλαμος καυσης να αδειαζει πολυ γρηγορα απο τα καυσαερια και το υπολοιπο συστημα ψεκασμου-εγκεφαλος-εκκεντροφοροι να μην μπορουν να τον ξαναγεμισουν πιον αδειασει τελειως.

Μάκη μου το συγκεκριμένο καζάνι δεν είναι τόσο ελεύθερο...
Έχει θαλάμους και διαφράγματα.
Με απλά λόγια παίρνει από δεξιά και βγάζει από αριστερά.
Δεν βλέπεις δηλαδή από τη μία στην άλλη.
πληροφοριακά αυτά,τώρα μέσα τι ακριβώς υπάρχει δεν ξέρω.
Πάντως εγώ θα δοκίμαζα μια άλλη εισαγωγή, πιο ελεύθερη από κάποιον φίλο για να ικανοποιήσω την άποψη "αφού βγάζει παραπάνω, πάρε παραπάνω"

Ισως να μην είναι τόσο ελεύθερο αλλά σε σύγκριση με το <<μαμά>>???
Γι'αυτό και να <<στεγνώνει>> τους κυλίνδρους ψηλά .......
S16 - Τετ 17 Σεπ 2003, 02:42:54
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδια δεν τιθεται θεμα στεγνωματος.
Εχω Air Fuel Meter πανω στο αμαξι και οι ενδειξεις του ειναι ιδιες οτι συνδιασμο και αν εχω δοκιμασει στις εξατμισεις.
Θεμα αδειασματος, λογω ελλειψεις back-presure, ισως αλλα οχι στεγνωματος απο βενζινη.
Και για bonus να σας πω οτι το αμαξι χωρις καθολου τελικο και με μαμα μεσαιο παει καλυτερα, αλλα βγαζει παρα πολυ θορυβο. Embarassed Embarassed Embarassed
Alex - Τετ 17 Σεπ 2003, 03:15:55
Θέμα δημοσίευσης:
Οντως χωρις τελικο στροφαρει σα δαιμονισμενο.. αλλα πολυ ξερος ο ηχος και τα σκασιματα ειναι σα "μινερβες" που σκανε.
Ivang - Τετ 17 Σεπ 2003, 10:59:12
Θέμα δημοσίευσης:
Δημήτριος έγραψε:
Υπάρχει κανείς που έβαλε τελικό ΚΑΙ μεσαίο της Devil, ώστε να μου πει την άποψή του;;; (για να το βάλω και 'γώ)


Δημήτρη, το φοράω εγώ, μεσαίο και τελικό της DEVIL με φίλτρο ελευθέρας Κ&Ν μέσα στο εργοστασιακό φιλτροκούτι με εισαγωγή από μπροστά (ιδιοκατασκευή).
Μπορώ να πω ότι τραβάει καλύτερα ιδιαίτερα χαμηλά, μεσαία, ψηλά δεν βλέπω κάτι το ιδιαίτερο αλλά δε μου δόθηκε ευκαιρία ακόμα να βγω λίγο έξω να το δω, θα σε ενημερώσω.
Παρόλα αυτά σκέφτομαι στο κοντινό μέλλον να βάλω μεσαίο χωρίς καζανάκι, να δω θα έχει διαφορά ...
Δημήτριος - Τετ 17 Σεπ 2003, 12:53:32
Θέμα δημοσίευσης:
Ivang έγραψε:
Δημήτρη, το φοράω εγώ, μεσαίο και τελικό της DEVIL με φίλτρο ελευθέρας Κ&Ν μέσα στο εργοστασιακό φιλτροκούτι με εισαγωγή από μπροστά (ιδιοκατασκευή).
Μπορώ να πω ότι τραβάει καλύτερα ιδιαίτερα χαμηλά, μεσαία, ψηλά δεν βλέπω κάτι το ιδιαίτερο αλλά δε μου δόθηκε ευκαιρία ακόμα να βγω λίγο έξω να το δω, θα σε ενημερώσω.
Παρόλα αυτά σκέφτομαι στο κοντινό μέλλον να βάλω μεσαίο χωρίς καζανάκι, να δω θα έχει διαφορά ...


Ελπίζω όμως ο θόρυβος να μην ξεφύγει από κάποια λογικά πλαίσια...
Και 'γω τώρα που το λες το σκέφτομαι το μεσαίο χωρίς καζανάκι (μια που είναι και πιο φθηνό...)...
ANGEL - Τετ 17 Σεπ 2003, 23:59:45
Θέμα δημοσίευσης:
Δημητρη οταν ειχα και εγω ενα SAXO 16V ειχα αντιμετωπισει ακριβως το ιδιο προβλημα αλλα με supersprint.
Mετα απο αλλαγη στην αλλαγη καταλαβα οτι το αμαξι ανεβαζε γρηγορα στροφες αλλα απο χιλιομετρα χαλια.
Δοκιμασε να δωσεις λιγο αργοπορια στον εκκεντροφορο. Very happy Very happy Very happy
Δημήτριος - Πεμ 18 Σεπ 2003, 23:17:27
Θέμα δημοσίευσης:
ANGEL έγραψε:
Δημητρη οταν ειχα και εγω ενα SAXO 16V ειχα αντιμετωπισει ακριβως το ιδιο προβλημα αλλα με supersprint.
Mετα απο αλλαγη στην αλλαγη καταλαβα οτι το αμαξι ανεβαζε γρηγορα στροφες αλλα απο χιλιομετρα χαλια.
Δοκιμασε να δωσεις λιγο αργοπορια στον εκκεντροφορο. Very happy Very happy Very happy


Σε ποιον από τους δύο εκκεντροφόρους να επέμβω (που δεν πρόκειται να το κάνω αλλά λέμε τωρα Wink ); Μάλλον των βαλβίδων εξαγωγής θα εννοείς...

Τι εννοείς όταν λές : "Mετα απο αλλαγη στην αλλαγη καταλαβα οτι το αμαξι ανεβαζε γρηγορα στροφες αλλα απο χιλιομετρα χαλια";
Ποιο πρόβλημα εννοείς; του ήχου;
Pughell - Παρ 19 Σεπ 2003, 15:24:10
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω νομιζω οτι καταλαβα τι εννοει...
Οσοι εβαλαν σε 106 ή Saxo καζανι Supersprint Magnum και τον αντοιστοιχο σωληνα που καταργει το μεσαιο ενω εβλεπαν αναλογα τραβηγματα,δεν μπορουσαν να βγαλουν καλη τελικη(πανω απο 200-205) και αυτο γινοταν γιατι ενω το μοτερ ανεπνεε καλυτερα στις μεσαιες στροφες,εχανε ψηλα γιατι δεν μπορουσε να καλυψει τις αναγκες σε καυσιμο και αναγκαστηκα κρεμουσε...Για αυτο λενε οτι το απαιτουμενο back pressure πρεπει να υπολογιζεται αναλογα με την χρηση που προοριζεται το καθε αμαξι και να συνυπολογιζεται αναλογα με τα καλουδια που εχουμε βαλει επανω.

Για αυτο επισης πρεπει να αποφευγεται και η "κουλη" λογικη των Ελληνων εξατμισαδων "Βαλε μωρε μια μπουκα να δεις διαφορα!" γιατι οταν η διατομη της εξατμισης ειναι απο 50 σε 48αρα και μετα σε 45αρα το αμαξι εχει μια συναρμογη.Οταν εμεις αλλαζουμε και το κανουμε απο 50 σε 48 και απο 48 σε 52,τοτε το καημενο το μοτερακι με τι λογικη θα πρεπει να ρυθμιζει τα καυσιμα του;Ελπιζω να καταλαβαινετε περιπου τι εννοω...
ANGEL - Παρ 19 Σεπ 2003, 18:13:12
Θέμα δημοσίευσης:
Tης εξαγωγης βεβαια.

Δοκιμασε το χρονισμα αλλα σε καποιον καλο μηχανικο για να μην εχεις απροοπτα Very happy Very happy Very happy
Pughell - Σαβ 20 Σεπ 2003, 16:39:17
Θέμα δημοσίευσης:
Καλο ειναι να μην πειραζετε τους εκκεντροφορους...Οσοι τους "εβγαλαν" απο τα εργοστασιακα σημαδια σχεδον σε ολες τις περιπτωσεις εχασαν αλογα.Απλα διαλεξτε μια σωστη εξατμιση. Wink
Δημήτριος - Δευ 22 Σεπ 2003, 10:56:01
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδιά σκοπεύω να αλλάξω και το μεσαίο κομμάτι της εξάτμισης. Επειδή το μεσαίο της Devil (καινούργιο) μου φαίνεται αρκετά τσιμπημένο (από πλευράς τιμής), σκοπεύω να βάλω ένα χειροποίητο μεσαίο (ανοξείδωτο) με εσωτερική διάμετρο ίση με αυτήν του Devil (να ταιριάζει και με το τελικό Devil που έχω). Το καζανάκι του μεσαίου θα το καταργήσω...

Ήδη έχω κάνει την πρώτη κρούση στον γνωστό εξατμισα που πέρασε σε όλο το 206club στην Β. Ελλάδα τα τελικά της Devil. Αυτός μου είπε ότι η εσωτερική διάμετρος του μεσαίου που προτίθεται να μου τοποθετήσει είναι 50mm (Φ50). Φ50 δεν είναι και η διάμετρος του τελικού της Devil;
Θα τον βάλω να μου το βάψει μαύρο για να μην αντιμετωπίζει πρόβλημα διάβρωσης (τουλάχιστον από την εξωτερική υγρασία).
Σε ότι αφορά την εξωτερική διαβρωτική υγρασία, ελπίζω τα δύο κομμάτια να είναι φτιαγμένα από το ίδιο υλικό (που μάλλον είναι). Τέλος πάντων...

Μου είπε επίσης ότι θα κοστίσει 110 ευρώ...

Πως σας φαίνεται η πρόταση;
--------------------------------------------------------------------------------------
Πάντως αυτό που λέτε περί "back pressure" μου φαίνεται πολύ λογικό. Η πίεση που επικρατεί στον θάλαμο καύσης αμέσως πριν την έναυση επηρεάζει και την πίεση που εμφανίζεται μετά την έναυση.
Έτσι αν ο θάλαμος έχει μειωμένη πίεση (σε σχέση με πριν την τοποθέτηση εξάτμισης) αμέσως πριν τον σπινθήρα, τότε και η πίεση που θα "απελευθερώνεται" μετά την έναυση θα είναι κάπως μειωμένη. Απλά ελπίζω το "κενό" πίεσης που αφήνουν πίσω τους τα μειωμένα μέσα στον θάλαμο καυσαέρια (λόγω ελεύθερης εξάτμισης), να καλυφθεί από επιπλέον καύσιμο μείγμα!!! Twisted evil Twisted evil

Εκεί εξάλλου στηρίζονται και οι κινητήρες φτωχού μίγματος. Η περίσσεια οξυγόνου (μαζί με την αναγκαία, για την αποφυγή εκπομπής οξειδίων του αζώτου, περίσσεια καυσαερίων) ευθύνονται για την αύξηση της πίεσης λίγο πριν την έναυση, που επηρεάζει και την πίεση μετά την καύση... Οι ισορροπίες εκεί θα είναι πολύ λεπτές...
Γι 'αυτό εξάλλου στα μελλοντικά αυτοκίνητα, μόλις ανοίγεις το καπώ θα βλέπεις παντού την επιγραφή "DANGER! DO NOT TOUCH!"


Πρέπει να πω πως με το τελικό καζανάκι της Devil που έχω, παρατήρησα μια δυσκολία του αυτοκινήτου να ξεπεράσει τα 195km/h (σύμφωνα πάντα με το κοντέρ). Με το μεσαίο περιμένω μια περαιτέρω επιδείνωση της τελικής. Χαλάλι όμως αν αυτό μεταφραστεί σε καλύτερες ρεμπρίζ... Εξάλλου δεν είμαι από αυτούς που τρέχουν πολύ (στην ευθεία!!! Razz Razz )...
Δημήτριος - Κυρ 16 Νοέ 2003, 12:22:28
Θέμα δημοσίευσης:
Μάλλον σας φάίνεται καλή η πρότασή μου, γι' αυτό δεν απαντάτε ε;;; Rolling eyes Rolling eyes Rolling eyes
Pughell - Κυρ 16 Νοέ 2003, 13:49:14
Θέμα δημοσίευσης:
Μαλλον μας φαινεται κακη η προταση σου,για αυτο δεν απανταμε! Laughing
Εγω παντως δεν θα το εβαζα...Devil και παλι Devil.Ξερει ο Γαλλος... Wink
Δημήτριος - Κυρ 16 Νοέ 2003, 18:49:15
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Μαλλον μας φαινεται κακη η προταση σου,για αυτο δεν απανταμε! Laughing
Εγω παντως δεν θα το εβαζα...Devil και παλι Devil.Ξερει ο Γαλλος... Wink


Ρε 'συ γιατί;
Μόνο μια σωλήνα είναι...
Από την στιγμή που αυτή που θα βάλω θα έχει την ίδια διάμετρο με αυτήν της Devil... Η μορφή δεν μπορεί να είναι και πολύ διαφορετική, μιας και οι ιδιομορφίες του πατώματος "υπαγορεύουν" την διαδρομή της σωλήνας από το χταπόδι μέχρι το τελικό. Επίσης θα είναι από ανοξείδωτο χάλυβα (από το ίδιο υλικό με αυτό του τελικού) και μάλλον θα τον βάλω να μου την βάψει με μαύρο χρώμα...

Τουλάχιστον την τιμή πως την βρίσκεις; Απέχει από την αγορά ενός καινούργιου μεσαίου της Devil χωρίς καζανάκι;
sps - Κυρ 16 Νοέ 2003, 20:19:17
Θέμα δημοσίευσης:
Δημητριε με μπερδεψες!
Λες αρχικα πως θα βαλεις μεσαιο χειροποιητο με ιδια διαμετρο του devil και μια γραμμη μετα λες πως θα καταργησεις το μεσαιο καζανακι.
Τελικα τι θα κανεις?
θα βαλεις μεσαιο,ή θα το καταργησεις και θα βαλεις σωληνα?
Και στις 2 περιπτωσεις 110 ευρω ειναι παρα πολλα για να μην πω κατι βαρυτερο.

Επισης, 50mm ειναι too much για νορμαλ κινητηρα.
Εγω προτεινω να βαλεις διαμετρο το πολυ 2-3 χιλιοστα περισσοτερο απο την εργοστασιακη.
Αν εχεις 50ρι τελικο,και βαλεις και 50 μεσαιο,τον αλλο σωληνα θα τον εχεις νορμαλ?Δηλ. θα ξεκινας με 45πχ θα πας 50,μετα παλι 45 και μετα 50?
Λιγο κουφο.
FRAPEOLE - Κυρ 16 Νοέ 2003, 20:42:24
Θέμα δημοσίευσης:
Δημητρη εχω βγαλει το μεσαιο και εχω βαλει ενα αθορυβο τελικο BEDA.............Περιπου τα ιδια πραγματα με αυτα που θες να βαλεις δηλαδη--------------Μαλλον εχουμε κανει μαλ***α οσον αφορα το μεσαιο.....................Αν και το εχω τελικιασει μονο μια φορα με ελαχιστα χιλιομετρα [5000] και οχι ιδανικες συνθηκες, εχω βασιμες υποψιες υποψιες πως εχασα σε τελικη συμφωνα με τα αλλα ομοια 206.....................................Θα επανελθω ουσιαστικοτερος....................
netblaster - Κυρ 16 Νοέ 2003, 20:48:49
Θέμα δημοσίευσης:
Οπως ειπαν παραπανω και τα παιδια το μεσαιο θα πρεπει να ξαναμπει στη θεση του...Εχεις σκεφτει την εκδοχη για ποιο ελευθερο μεσαιο??? Ενας φιλος πηγε και το εκανε σε ενα Εscort και ειχε αποτελεσμα!!! Τραβαει πολυ καλυτερα στις μεσαιες αλλα και ψηλα!!! Ενδεικτικα, τωρα πιανει κοφτη με 4η (φαντασου το Εscort 1.4 με 75Ps...) και τηρουμενων των αναλογιων αρκετα γρηγορα θα ελεγα!!! Και τελικη του εχει δωσει καθως ανεβαζει την 5η πιο ψηλα...Παντως οντως υπαρχει διαφορα μεταξυ ενος τελειως ελευθερου και μη τελικου!!! Εγω ειχα βαλει στο "μπρικακι" μου το ιδιο τελικο της Devil, αλλα επειδη δεν απεδωσε αυτα που περιμενα το πουλησα και εβαλα ενα Festus "ελευθερας"!!! Μπορει να κανει λιγο θορυβο παραπανω αλλα το πεζο μου παει καλυτερα σε ολο το φασμα!!! Σημειωτεον οτι το δικο μου δεν εχει μεσαιο εκ κατασκευης και με το μαμα φιλτρο...
kaisaras96 - Κυρ 16 Νοέ 2003, 21:25:31
Θέμα δημοσίευσης:
Αν το Devil ειναι πιο φαρδυ απο την εγοστασιακη εξατμιση εγω ειμαι υπερ της αποψης να φτιαξεις καπου ενα σωληνα,ιδιας διαμετρου με του τελικου.
Εγω που εψαχνα για μεσαιο τμημα(να συμπληρωσω το Sebring μου) και επεισης μου φαινοταν πανακριβα τα κομματια της Supersprint και της Powerfull ειχα καταληξει να μου φτιαξει ενας εξατμισας στην πατρα με καμια 50αρια ευρω.Το προβλημα σε μενα ηταν οτι δεν ηθελα να καταργησω τους συνδεσμους της εξατμισης και να την ενωσω με ηλεκτροκοληση για να μπορω να την επαναφερω στην νορμαλ κατασταση αμα καποτε θελω.
Το μεσαιο μας ειναι τελειως ελευθερο οποτε πιο ελευθερο δεν υπαρχει,κατα εμενα μην βαλεις,αφου αυτο κανουν και τοσες εταιριες βελτιωτικων εξατμισεων(Supersprint,Powerfull,Devil) .Συμφωνω κι εγω οτι διαφορα στην αποδοση δεν θα εχει αν αντι χειροποιητου σωληνα αγορασεις εναν ετοιμο.(και να ειχε δεν αξιζει να σκασεις τοσα λεφτα)
Εγω οπως ξαναγραψα τελικα θα περιμενω το κιτ της Bosal που θα ναι ολοκληρωμενο με χταποδι καταλυτη κτλ
Pughell - Δευ 17 Νοέ 2003, 00:41:55
Θέμα δημοσίευσης:
Καταρχην στην Θεσ/νικη εγω ξερω εξατμισα που με 50 ευρω σου κανει ανοξειδωτο σωληνα απο τον καταλυτη μεχρι το μεσαιο(Βρετανοπουλος).Παρολα αυτα η καταρηση του μεσαιου ειναι μαλ***α γιατι μονο θορυβο θα βγαλει και θα χασει αρκετα καθως το back pressure μειωνεται πολυ ιδιαιτερα τωρα που εχεις και αλλαγμενο τελικο.


Νetblaster δοκιμασε ενα ολοκληρο συστημα της Supersprint να δεις το φως! Laughing Wink
Δημήτριος - Δευ 17 Νοέ 2003, 10:36:48
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Καταρχην στην Θεσ/νικη εγω ξερω εξατμισα που με 50 ευρω σου κανει ανοξειδωτο σωληνα απο τον καταλυτη μεχρι το μεσαιο(Βρετανοπουλος).Παρολα αυτα η καταρηση του μεσαιου ειναι μαλ***α γιατι μονο θορυβο θα βγαλει και θα χασει αρκετα καθως το back pressure μειωνεται πολυ ιδιαιτερα τωρα που εχεις και αλλαγμενο τελικο.


Στον ίδιο εξατμισά πήγα και 'γω! Αυτός μου πέρασε και το τελικό (όπως και σε όλο το 206club που φορά Devil). Μου άρεσε η δουλειά του γι 'αυτό πηγαίνω ξανά σε αυτόν. Αυτός μου είπε για τα 110 ευρώ.

Επίσης αυτός μου είπε για τα 50mm του Devil, άρα σκέφτηκα να βάλω ένα μεσαίο χωρίς καζανάκι (μόνο σωλήνα δηλαδή) με την ίδια διάμετρο. Απλά σκέφτηκα ότι η σωλήνα της Devil με την σώληνα του Βρετανόπουλου δεν θα έχουν μεγάλες διαφορές. Νομίζω τα περιγράφω σχετικά εκτενώς στην αρχική μου δημοσίευση...
Μάλλον όμως θα βάλω και μεσαίο...
Αυτά.

Η τιμή δηλαδή είναι εντελώς εξωφρενική;;;

Πάντως ένα μεσαίο της Devil με καζανάκι (δηλαδή η σωλήνα με το καζανάκι της) κοστίζει περί τα 300 ευρώ αν δεν κάνω λάθος...
Δημήτριος - Δευ 17 Νοέ 2003, 10:49:08
Θέμα δημοσίευσης:
sps έγραψε:
Δημητριε με μπερδεψες!
Λες αρχικα πως θα βαλεις μεσαιο χειροποιητο με ιδια διαμετρο του devil και μια γραμμη μετα λες πως θα καταργησεις το μεσαιο καζανακι.
Τελικα τι θα κανεις?


Και τα δύο! Δηλαδή θα υπάρχει μόνο μια σωλήνα Φ50 (χωρίς το μεσαίο της) που ενώνει την απόληξη του χταποδιού με το τελικό της Devil. Αν λέτε όμως ότι θα γίνει χάλια η κατάσταση...

sps έγραψε:
Επισης, 50mm ειναι too much για νορμαλ κινητηρα.
Εγω προτεινω να βαλεις διαμετρο το πολυ 2-3 χιλιοστα περισσοτερο απο την εργοστασιακη.


Δηλαδή το εργαστασιακό μεσαίο τι διάμετρο έχει;

sps έγραψε:
Αν εχεις 50ρι τελικο,και βαλεις και 50 μεσαιο,τον αλλο σωληνα θα τον εχεις νορμαλ?Δηλ. θα ξεκινας με 45πχ θα πας 50,μετα παλι 45 και μετα 50?
Λιγο κουφο.


Ποια άλλη σωλήνα; δεν κατάλαβα... Την τιμή την βρίσκεις και 'συ εξωφρενική;
Ivang - Δευ 17 Νοέ 2003, 16:32:23
Θέμα δημοσίευσης:
Σιγά, σιγά παιδιά γιατί μπερδευτήκαμε λίγο !!!!

Η εξαγωγή του 206 αποτελείται από τα εξής κομμάτια:
1) χταπόδι με καταλύτη ενσωματωμένο
2) σωλήνας μετά τον καταλύτη περίπου 60 πόντους διαμέτρου Φ45
3) μεσαίο καζανάκι διαμέτρου Φ45
4) τελικό καζανάκι διαμέτρου Φ45

Επιλογές υπάρχουν για μεν το μεσαίο ή πάλι μεσαίο καζανάκι μεφαλύτερης διαμέτρου Φ48 ή Φ50,5(Devil) ή σκέτος σωλήνας (χωρίς μεσαίο καζανάκι)
διαμέτρου επίσης Φ48 ή Φ50,5(Devil). Αντίστοιχα για το τελικό καζανάκι ή Φ48 ή Φ50,5(Devil).

Από ότι διάβασα παραπάνω αν βάλουμε μεσαίο χωρίς καζανάκι μόνο σωλήνα και αντίστοιχης διαμέτρου τελικό κερδίζουμε μεσαία αλλά χάνουμε τελική διότι δεν υπάρχει back pressure.

Αν δηλαδή βάλουμε μεσαίο καζανάκι με αντίστοιχης διαμέτρου τελικό τότε χάνουμε στα μεσαία και έχουμε την τελική που είχαμε? και τι γίνεται αν η εξάτμιση που επιλέξουμε είναι Φ48 ή Φ50,5 μεγαλύτερης διαμέτρου αφού η μανίσια είναι Φ45 με την ίδια φιλοσοφία δηλαδή αλλάζουμε και μεσαίο και τελικό της ίδιας εταιρείας (χωρίς να βάλουμε σκέτο σωλήνα για μεσαίο)? Θα χάσουμε, θα κερδίσουμε?

Ααα, και τελευταία, μπορούμε να βάλουμε μεσαίο σωλήνα (χωρίς καζανάκι) Φ48 και τελικό Φ50,5(Devil)? (παραθέτω αυτό το ερώτημα διότι το QuickSilver φοράει από μαμά μεσαίο χωρίς καζανάκι Φ42 και τελικό Φ45)

Ακούω εμπειρίες και απόψεις...

Question Question Question
Δημήτριος - Δευ 17 Νοέ 2003, 21:25:53
Θέμα δημοσίευσης:
Ivang έγραψε:
Σιγά, σιγά παιδιά γιατί μπερδευτήκαμε λίγο !!!!

Η εξαγωγή του 206 αποτελείται από τα εξής κομμάτια:
1) χταπόδι με καταλύτη ενσωματωμένο
2) σωλήνας μετά τον καταλύτη περίπου 60 πόντους διαμέτρου Φ45
3) μεσαίο καζανάκι διαμέτρου Φ45
4) τελικό καζανάκι διαμέτρου Φ45

Επιλογές υπάρχουν για μεν το μεσαίο ή πάλι μεσαίο καζανάκι μεφαλύτερης διαμέτρου Φ48 ή Φ50,5(Devil) ή σκέτος σωλήνας (χωρίς μεσαίο καζανάκι)
διαμέτρου επίσης Φ48 ή Φ50,5(Devil). Αντίστοιχα για το τελικό καζανάκι ή Φ48 ή Φ50,5(Devil).

Από ότι διάβασα παραπάνω αν βάλουμε μεσαίο χωρίς καζανάκι μόνο σωλήνα και αντίστοιχης διαμέτρου τελικό κερδίζουμε μεσαία αλλά χάνουμε τελική διότι δεν υπάρχει back pressure.


Δεν απαντήστε στην ερώτησή μου... Rolling eyes Rolling eyes Rolling eyes Rolling eyes Twisted evil
(τώρα που ξεκαθαρίστηκε το τοπίο)

Η τιμή για όλο το μεσαίο κομμάτι της εξάτμισης (η σωλήνα που ξεκινά από την απόληξη του χταποδιού, δηλαδή το ζουάν και φτάνει έως το τελικό) είναι καλή;
110 ευρώ στον Βρετανόπουλο. Στέλιο (Pughell) για πιο πράγμα σου είπε 50 ευρώ; Εμένα δηλαδή πήγε να με κοροϊδέψει;

Υπενθυμίζω ότι : Το υλικό είναι ανοξείδωτος χάλυβας. Η διάμετρος της θα είναι σχεδόν ίδια με αυτήν του αντίστoιχου μεσαίου (της αντίστοιχης σωλήνας δηλαδή) της Devil (που όπως λέει και ο Ivang είναι 50,5mm).

Τώρα θα το σκεφτώ αν θα βάλω και καζανάκι σε αυτήν την σωλήνα που εγώ τουλάχιστον την αποκαλώ μεσαίο. (Ξανά : Μεσαίο = Η σωλήνα που ξεκινά από την απόληξη του χταποδιού και φτάνει έως το τελικό, είτε αυτή φέρει καζανάκι είτε όχι)

Ivang έγραψε:
2) σωλήνας μετά τον καταλύτη περίπου 60 πόντους διαμέτρου Φ45


Μόνο 60 πόντους μήκος; Αυτή η σωλήνα έχει τόσο μήκος όσο και το δάπεδο του αυτοκινήτου, αφού το διασχίζει ολόκληρο για να φτάσει μέχρι το τελικό...

Αν εννοείς αυτό που κατάλαβα...
Μήπως εννοείς την σωλήνα αμέσως μετά τον καταλύτη (ο οποίος βρίσκεται πάνω στο χταπόδι) και ξεκινά από αυτόν και φτάνει μέχρι το ζουάν;
Δηλαδή εννοείς την "προέκταση" του χταποδιού (μέχρι το ζουάν); Εγώ όλο αυτό το λέω χταπόδι...
Pughell - Δευ 17 Νοέ 2003, 21:52:33
Θέμα δημοσίευσης:
Εμενα πριν 6-7 μηνες εβαλε ενα φιλαρακι σε Saxo και του πηρε 50 ευρω.Τωρα γιατι εσενα σου ζητησε τοσα πολλα... Confused Τοσα κανει και ο σωληνας της Supersprint. Sad
Δημήτριος - Δευ 17 Νοέ 2003, 21:57:39
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Εμενα πριν 6-7 μηνες εβαλε ενα φιλαρακι σε Saxo και του πηρε 50 ευρω.Τωρα γιατι εσενα σου ζητησε τοσα πολλα... Confused Τοσα κανει και ο σωληνας της Supersprint. Sad


Ναι όντως...
Μήπως η σωλήνα του Saxo (εκτός του ότι έχει μικρότερο μήκος) έχει και λιγότερες στροφές και καμπυλότητες και έτσι είναι πιο εύκολο (άρα και πιο φθηνή) να κατασκευαστεί;
Pughell - Δευ 17 Νοέ 2003, 22:05:36
Θέμα δημοσίευσης:
Ακομα και ετσι να ειναι με 50 ευρω επιπλεον διαφορα κανεις σωληνα για τριαξονικο! Laughing Laughing Laughing
Ivang - Πεμ 20 Νοέ 2003, 11:27:17
Θέμα δημοσίευσης:
Δημήτριος έγραψε:
Δηλαδή εννοείς την "προέκταση" του χταποδιού (μέχρι το ζουάν); Εγώ όλο αυτό το λέω χταπόδι...


Τα προηγούμενα XS είχαν εκεί τον καταλύτη, απλά τώρα τον έχουν όρθιο και βάλανε μια απλή σωλήνα για να μην χρειαστεί να αλλάξουν το μεσαίο!

Παρεπιπτόντως επειδή ρώτησα στον Συνοδάκη (αντιπρόσωπος Supersprint Θεσ/νίκης) το μεσαίο, σκέτος σωλήνας έχει 150 Euro ...
GFG (ΓΙΩΡΓΟΣ) - Τρι 25 Νοέ 2003, 21:32:11
Θέμα δημοσίευσης:
ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΕΧΩ ΝΑ ΣΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΕΝΑΣ ΦΙΛΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΡΕΛΗ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΗΚΗ ΡΟΠΗ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΤΗΝ ΔΕΙΣ ΑΝ ΒΑΛΕΙΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΣΚΟΥΠΙΤΣΑ.ΛΟΙΠΟΝ ΟΠΩΣ ΘΑ ΞΕΡΕΙΣ ΤΟ ΧΤΑΠΟΔΙ ΤΟΥ 106 ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ 4-2-1.ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΠΡΟΣΕΞΕΙ ΤΟ ΣΤΟ ΔΙΠΛΟ Η ΜΙΑ ΣΩΛΙΝΙΤΣΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΕΣΜΕΝΗ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΙΚΡΙΝΗ ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΧΩΡΕΣΕΙ ΤΟ ΦΙΛΤΡΟ ΑΕΡΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΙΠΛΑ.ΑΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΕΓΑΛΩΣΕΙΣ ΠΙΓΕΝΟΝΤΑΣ ΠΑΝΤΑ ΣΤΟΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΑΝΘΡΩΠΟ ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙΣ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΦΘΗΝΑ! Laughing
Pughell - Τρι 25 Νοέ 2003, 21:52:45
Θέμα δημοσίευσης:
Αυτο που εννοεις ειναι το διχαλο το οποιο ομως υπαρχει μονο στα 16v 106. Wink
Η διαφορα ομως δεν ειναι και τοσο μεγαλη για να πεις οτι πηρες καμια 20αρια αλογα... Confused
GFG (ΓΙΩΡΓΟΣ) - Τρι 25 Νοέ 2003, 22:10:20
Θέμα δημοσίευσης:
ΝΑΙ ΓΙ΄ΑΥΤΟ ΜΙΛΑΩ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΦΟΡΑ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΜΕΓΑΛΗ
Pughell - Τρι 25 Νοέ 2003, 23:34:59
Θέμα δημοσίευσης:
Τα μεγεθη ειναι σχετικα παντα... Confused Εγω παντως που ειδα αμαξι πριν ακι μετα,ειχε μεν διαφορα αλλα οχι και κατι το φοβερο...
netblaster - Τρι 25 Νοέ 2003, 23:41:24
Θέμα δημοσίευσης:
Θα ζουμε παντα κατω απο την καταραμενη σκια του τουπμπο...δυστυχως!!! Τι κιαν λεει η BMW η πραγματικη δυναμη δεν συμπιεζεται...μας ρωτησε αν "αντεχεται" κιολας???
GIANNIS206 - Τετ 26 Νοέ 2003, 16:39:46
Θέμα δημοσίευσης:
GFG έγραψε:
ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΕΧΩ ΝΑ ΣΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΕΝΑΣ ΦΙΛΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΡΕΛΗ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΗΚΗ ΡΟΠΗ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΤΗΝ ΔΕΙΣ ΑΝ ΒΑΛΕΙΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΣΚΟΥΠΙΤΣΑ.ΛΟΙΠΟΝ ΟΠΩΣ ΘΑ ΞΕΡΕΙΣ ΤΟ ΧΤΑΠΟΔΙ ΤΟΥ 106 ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ 4-2-1.ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΠΡΟΣΕΞΕΙ ΤΟ ΣΤΟ ΔΙΠΛΟ Η ΜΙΑ ΣΩΛΙΝΙΤΣΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΕΣΜΕΝΗ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΙΚΡΙΝΗ ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΧΩΡΕΣΕΙ ΤΟ ΦΙΛΤΡΟ ΑΕΡΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΙΠΛΑ.ΑΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΕΓΑΛΩΣΕΙΣ ΠΙΓΕΝΟΝΤΑΣ ΠΑΝΤΑ ΣΤΟΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΑΝΘΡΩΠΟ ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙΣ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΦΘΗΝΑ! Laughing

Να βάλεις σκουπίτσα αλλά να κόψεις και το καπό να περνάει αέρας!!
Ivang - Τετ 26 Νοέ 2003, 17:13:58
Θέμα δημοσίευσης:
GIANNIS206 έγραψε:

Να βάλεις σκουπίτσα αλλά να κόψεις και το καπό να περνάει αέρας!!


Μπαα, και χωρίς να το κόψεις κάνει δουλειά, ιδίως αν έχεις GREEN έχει κι ένα θόρυβο κάτσε καλά !!!
FRAPEOLE - Τετ 26 Νοέ 2003, 20:15:59
Θέμα δημοσίευσης:
Βαγγελη με την τελικη τι γινεται με τι χοανη?

Ειχα στο φιλτροκουτι φιλτρο της ΚΝ και σημερα εβαλα την χοανη τις GREEN μεσα στο φιλτροκουτι...........Οι πνιχτες εχουν φυγει και βγαζω τον σωληνα μπροστα, διπλα στο ψυγειο.

Εχω βγαλει το μεσαιο και φοραω αθορυβο τελικο BEDA............Το αμαξι μετα τα 190 κολωνει................... Confused

Σημερα θα δω τι γινεται και με την GREEN......................... Smile Smile

Μαλλον εκανα μαλ***α που εβγαλα το μεσαιο............. Confused Confused
S16 - Τετ 26 Νοέ 2003, 23:04:20
Θέμα δημοσίευσης:
FRAPEOLE το βρηκες.
Κατα τεραστια πιθανοτητα το προβλημα ειναι στο μεσαιο.
Μπορει το αμαξι σου να ειναι πιο ζωντανο στις μεσαιες στροφες, αλλα οταν ανεβαινεις σε υψηλες στροφες κοβει πολυ!
Ξαναβαλε το μεσαιο και μετα πειραματιζεσαι με οτι θες... Wink Wink Wink
GIANNIS206 - Πεμ 27 Νοέ 2003, 02:08:47
Θέμα δημοσίευσης:
Ivang έγραψε:
GIANNIS206 έγραψε:

Να βάλεις σκουπίτσα αλλά να κόψεις και το καπό να περνάει αέρας!!


Μπαα, και χωρίς να το κόψεις κάνει δουλειά, ιδίως αν έχεις GREEN έχει κι ένα θόρυβο κάτσε καλά !!!

Ρε θηρίο έβαλες σκούπα???
Έλα σε καμιά συνάντηση να σε δούμε και να σε ....ακούσουμε!
GIANNIS206 - Πεμ 27 Νοέ 2003, 02:10:09
Θέμα δημοσίευσης:
FRAPEOLE έγραψε:
Βαγγελη με την τελικη τι γινεται με τι χοανη?

Ειχα στο φιλτροκουτι φιλτρο της ΚΝ και σημερα εβαλα την χοανη τις GREEN μεσα στο φιλτροκουτι...........Οι πνιχτες εχουν φυγει και βγαζω τον σωληνα μπροστα, διπλα στο ψυγειο.

Εχω βγαλει το μεσαιο και φοραω αθορυβο τελικο BEDA............Το αμαξι μετα τα 190 κολωνει................... Confused

Σημερα θα δω τι γινεται και με την GREEN......................... Smile Smile

Μαλλον εκανα μαλ***α που εβγαλα το μεσαιο............. Confused Confused

Μάκη μάλλον κάτι συνέβη!!
Εμένα τα 200 τα πιάνει εύκολα!Κανένα κόμπιασμα πουθενά!
Ivang - Πεμ 27 Νοέ 2003, 09:04:21
Θέμα δημοσίευσης:
FRAPEOLE έγραψε:
Βαγγελη με την τελικη τι γινεται με τι χοανη?


Εγώ έχω μεσαίο και τελικό Devil, μέχρι τα 190 πάει σφαίρα, από εκεί και μετά πάει αλλά όχι τόσο γρήγορα, μέχρι πόσο δε ξέρω γιατί το έκοψα στα 205 λόγω στροφής, την επόμενη φορά που θα δοκιμάσω θα σου πω.

GIANNIS206 έγραψε:
Ρε θηρίο έβαλες σκούπα???



Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Δημήτριος - Τετ 10 Δεκ 2003, 13:12:50
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδιά τέρμα τα ψέματα!!!

Έβαλα το μεσαίο της Devil (με καζανάκι)!
Έχω να πω πως είναι σαφώς ελαφρύτερο από το εργοστασιακό μεσαίο...
Τώρα έχω κάτι ολοκληρωμένο (μεσαίο - τελικό Devil). Wink

Ο ήχος που απέκτησε το αυτοκίνητο είναι πολύ ωραίος, με σαφή μπάσα χροιά... Razz
Μου φαίνεται πως η μειωμένη τελική που είχα (με το μεμονωμένο τελικό) εξαλείφθηκε...
Μάλλον ανεβάζει και πιο πρόθυμα! Razz Razz

Τώρα μέχρι τα 190 πηγαίνει σφαίρα, που λέει και ο Ivang.... Twisted evil
FRAPEOLE - Τετ 10 Δεκ 2003, 20:45:42
Θέμα δημοσίευσης:
Δημητρη να υποθεσω πως ο σωληνας αναμεσα στο μεσαιο και στο τελικο μεγαλωσε λιγο σε διαμετρο...

Αν ναι,τι διαμετρο εχει?

Ποσο σου στοιχησαν τα παραπανω?

Νομιζω πως ο μανισιος σωληνας ειναι 45αρης Question Question
Δημήτριος - Τετ 10 Δεκ 2003, 20:49:56
Θέμα δημοσίευσης:
FRAPEOLE έγραψε:
Ποσο σου στοιχησαν τα παραπανω?

Νομιζω πως ο μανισιος σωληνας ειναι 45αρης Question Question


Ο νέος σωλήνας είναι Φ50 (δεν είμαι σίγουρος γι' αυτό)
Το όλο σύστημα το πήρα μεταχειρισμένο (χρησιμοποιήθηκε για ένα μήνα)...
FRAPEOLE - Τετ 10 Δεκ 2003, 21:04:25
Θέμα δημοσίευσης:
Γιατι χρησιμοποιηθηκε μονο για ενα μηνα? Smile Smile

Τελικο κοστος?

Ειδες διαφορα?
Δημήτριος - Τετ 10 Δεκ 2003, 21:07:51
Θέμα δημοσίευσης:
FRAPEOLE έγραψε:
Γιατι χρησιμοποιηθηκε μονο για ενα μηνα? Smile Smile

Τελικο κοστος?

Ειδες διαφορα?


Χρησιμοποιήθηκε για ένα μήνα διότι ο προκάτοχός του ήθελε να αγοράσει το μεσαίο της Devil χωρίς καζανάκι.
Κόστος : 170 ευρώ...
Εργασία τοποθέτησης : 20 ευρώ... (πολλά μου φανήκαν)

Διαφορά :
1) Μεγαλύτερη προθυμία σε όλο το φάσμα των στροφών.
2) Εξάλειψη (μερική ή ολική) του ελλείματος σε τελική ταχύτητα που προκάλεσε το τελικό καζανάκι.

Βέβαια είναι νωρίς για να κρίνω. Καλύτερα και ασφαλέστερα συμπεράσματα θα βγάλω μετά από λίγο καιρό...
Ο ήχος του είναι σαφώς μπάσος (ακόμα και αν είναι κρύο)...
FRAPEOLE - Τετ 10 Δεκ 2003, 21:14:22
Θέμα δημοσίευσης:
Τζαμπα τα εβαλες............... Smile

Καλες ξερογκαζιες Laughing
Δημήτριος - Τετ 10 Δεκ 2003, 21:18:00
Θέμα δημοσίευσης:
FRAPEOLE έγραψε:
Καλες ξερογκαζιες Laughing


Twisted evil Twisted evil (παν μέτρον άριστον όμως...)
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr