Pughell έγραψε: |
.....Περι φρενων,δεν συνιστω 266 στη μαμα σιδερενια ζαντα.Βραζουν για πλακα.Καλυτερα 3000αρα τακακια στα 247 και δεν μενεις ποτε απο φρενο. ![]() |
Pughell έγραψε: |
Σχετικα με αξονα,εγω δεν θα τον εβαζα καν...Τα φρενα του 1300 ειναι υπεραρκετα και ο αξονας ειναι μονον για εντυπωσιασμο και να μην λες οτι εχεις ταμπουρα πισω. |
Pughell έγραψε: |
Ε,αφου ετσι και αλλιως θες να αφησεις τις σιδερενιες επανω,βαλε δυο 16αρες προσθηκες και εισαι jet. ![]() |
Παράθεση: |
Υ.Γ. Οι ραβδοι στρεψης και η αντιστρεπτικη,δεν εχουν σχεση με το αν ο αξονας ειναι 16v ή 1300αρισιος... |
Pughell έγραψε: |
Με 24αρα αντιστρεπτικη παντως θα σβουριζει εντονα,να ξερεις... ![]() |
psgeo έγραψε: |
και με 16βου μοτερ? + 40κιλα?? |
Pughell έγραψε: |
Αλλαξε μονον ραβδους ρε,θα βρεις απειρες 19αρες με τιμη ξεφτιλα...Το να βαλεις μεταχειρο αξονα και να ειναι στραβος,το σκεφτηκες; ![]() Περι αξονα και μετατροχιου,ειναι ολα ιδια(αλλαζει μονον το παχος της σωληνας μεταξυ κιτρινων και μαυρων αξονων) και ολη η διαφορα προκυπτει απο τα ακρα.Ακομα και το ψαλιδι ειναι ιδιο. ![]() Ολα τα υπολοιπα ειναι απολυτα ανταλλαξιμα μεταξυ τους. Μονον καποιοι αξονες απο 1100 αν θυμαμαι καλα,ειναι χωρις αντιστρεπτικη αλλα κανει μπαμ απο μακρια οτι ειναι τετοιος. ![]() |
z@ck! έγραψε: |
λογικα θα χρειαστεις και αλλα πραγματακια μαζι . δεν ειναι μονο οτι δεν εχει μεσα την αντιστρεπτικη ![]() κατσε θα σου βαλω παραδειγματα Μπρατσο χωρις αντιστρεπτικη....... ![]() Με αντιστρεπτικη...... ![]() Εγω εχω να σου δωσω αξονα γεματο με τα παντα ολα επανω ολοισιο σε τιμη ξεφτιλα (βασικα εχω 2 ![]() ![]() |
z@ck! έγραψε: |
Σωτηρη ειναι ευκολο να δεις. απλα δες στην μερια του οδηγου στον αξονα αν εχει αυτακι για την αντιστρεπτικη. Μιας και εχεις και ενα XSi δες τις διαφορες και συγκρινε. Η πρωτη φωτο που εβαλα θα δεις οτι εχει μονο ενα καπακι. Στην δευτερη εχει ενα αυτακι που ειναι το Νο 6 στην φωτο.
Το ταμπουρο αλλαζει, απλα ειναι θα το αλλαξεις ολο το ταμπουρο σαν συστημα. Ο αξονας που εχω ειναι απο XR αλλα ειναι ιδιος με του XSi , τους εχω μετρησει και ειμαι σιγουρος για αυτο. ![]() ο λογος που σου λεω για ολοκληρο αξονα ειναι γιατι απλα θα χρειαστεις πιο πολλα απο μια αντιστρεπτικη δυστυχως. οσο για την τιμη....... πμ. Καλυτερα να φτιαξουμε ενα τοπικ "106- S1 Πισω αξονας". δεν υπαρχει τετοιο τοπικ στην αναρτηση ![]() |
manosm3 έγραψε: |
Γιαννη το εδωκες το Μ3; ![]() |
athanas έγραψε: |
peugeot sport και αγγλικά δεν πάνε μαζί....
δεν υπάρχει περίπτωση να βρεις κάτι στα αγγλικά,,,ψάχνω χρόνια και δεν έχω βρει κάτι.... |
m_power_lunatic έγραψε: | ||
Που θα βρουμε την homologation του 106 RALLYE 1.3 και απο το 16v??? Στην ΕΛΠΑ μου ζητησανε 50 ευρω εκαστη σημερα. |
m_power_lunatic έγραψε: |
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5773094/ |
geo106xs έγραψε: |
Το μαυρο,100% δεν ειναι αυτο που ειναι κοντα στο γραφειο σου ![]() |
m_power_lunatic έγραψε: |
Mετα απο επικοινωνια με τον Ν.Λυρο το ξεμπερδεψαμε το θεμα.Το αγωνιστικο μου ειναι 7/95 και δεν εχει χωρισμα μπαταριας οπως νομιζα αλλα επρεπε να εχει το καπακι της μπαταριας οποτε θα μπει σε αυτο.
Ο Νικος λεει οτι δεν υπηρξε πλαισιο ταχυτητων με αποθηκευτικο χωρο οπως στα XSI και αν υπαρχει τετοιο το εχουνε βαλει εκ των υστερων εδω στην Ελλαδα οι ιδιοκτητες.Πολυ πιθανο να εχει δικιο,θα κοιταξω και στο αγγλικο και γαλλικο φορουμ αλλα πιθανα να ειναι ετσι. |
m_power_lunatic έγραψε: |
Απο που αγοραζουμε αγωνιστικο εξοπλισμο εκτος απο τα καθιερωμενα???
-Χρυσαφης -SPARCO CLUB -AGLOPOULOS -Ριζικαρης καμια αλλη προταση ακομα και εξωτερικό?? Θελω τιμονι+κωνο/καθισμα με βασεις/ζωνη 6 σημειων |