MEMsound έγραψε: |
1ο) εξαρταται πως χρησιμοποιείς το αμαξι
2ο) εξαρταται από το πως το εννοείς το "αξιζε" 3ο) οπως το ακαταλαβαινω εγω το "αξιζει" σου λεω οτι αν δεν εχεις σκοπό να δωσεις πολλα λεφτα τωρα και ταυτοχρονα η μαμα αναρτηση σου εχει μαζεψει χιλιομετρα... αντι για τα αμορτισερ του gt παρε του pc (ιδια κεφτα εχουν) και ουσιαστικα αυτο που θα πληρωσεις επιπλεον ειναι τα 2 ελατηρια. ![]() |
fynos έγραψε: |
Με την ευκαιρία που σου προέκυψε άλλαξες σε αμορτισέρ ρψ ?
Αν ναι, για δώσε κωδικούς από βάσης κτλ . . |
spyros_rallye έγραψε: |
αν θυμαμαι καλα τα ελατηρια του ρσ εχουμε πει οτι ειναι λιγο πιο χαμηλα απο του gt-rallye, σωστα? |
dimkeras έγραψε: |
Τα ελατήρια του RC, ενώ έχουν 1 σπείρα λιγότερη από του GT (6 το ένα και 7 το άλλο) και είναι κατά 5cm περίπου κοντύτερα σε έκταση εκτός αυτοκινήτου, όταν φορεθούν και πατήσει το αμάξι κάθεται στο ίδιο ύψος με πριν.
Α, καλό! ![]() Και είναι όντως πιο σκληρά. |
dimkeras έγραψε: |
GT ελατήρια με 100.000km
RC ελατήρια με 5.000km Σκέψου τα ελατήρια του RC είναι σαν κόπιες των Eibach σε σπείρες και ύψη, μόνο που όταν τα φορέσεις δε κάθονται τόσο. |
MEMsound έγραψε: |
πίσω αντιστρεπτική... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
NoDsl έγραψε: | ||
Sorry που επεμβαίνω αλλά μιας και το έψαχνα με ένα φίλο σε σχετική συζήτηση και μετά απο μια βόλτα απο το Στέλιο που είδα και ένα RC σηκωμένο, πίσω δεν υπάρχει αντιστρεπτική. Ημιακαμπτο έχει. Κανονικά 4αμορτισέρ 4 ελατήρια κλπ. Απλά το κομάτι που ενώνει τα δύο ψαλίδια είναι πιο άκαμπτο στο RC απο το GT Αντιστρεπτικές έχει μόνο στα μπροστινά. Στο φίλο που λέει να βάλει πάντως αναρτηση RC του προτείνω να τα ξεχάσει εντελώς αν κινείται περισσότερο μέσα στην πόλη. Το αμάξι ταλαιπωρείται πολύ με τόσο σκληρή ανάρτηση στους %^#$^%$δρομους. Θα το λυπηθείς... Ελατήρια μόνο θα μπορούσες να δοκιμάσεις αλλά το θέμα είναι κατα πόσο θα παίξει σωστά... |
NoDsl έγραψε: |
Δηλαδή τα 205/45 που φοράω απο μαμά είναι χειρότερα σε ανωμαλίες απο τα 215/45?? Ντάξει μεγαλώνει λίγο το πλαϊνό αλλά έχει τόση διαφορά; |
NoDsl έγραψε: |
Δηλαδή τα 205/45 που φοράω απο μαμά είναι χειρότερα σε ανωμαλίες απο τα 215/45?? Ντάξει μεγαλώνει λίγο το πλαϊνό αλλά έχει τόση διαφορά; |
dimkeras έγραψε: |
Με του denlafkas ήμασταν ίδια ύψη, από τότε που αυτός ήταν καινούριος κι εγώ με καμιά 60αριά χιλιάδες. Ίδια ύψη όταν εγώ με 100 χιλιάδες κι αυτός με 35. |
saikoe_39 έγραψε: |
Κοιτα δεν ειπα το Rc κουδουνιστρα....
Βεβαια απο ποιότητα κατασκευής ειτε Rc ειναι....ειτε 1.4....το ιδιο και το αυτο ειναι..!!!! Ειπα γενικα οτι το 207 με σκληρη αναρτηση γινονται ευκολα κουδουνιστρες...!!!!!! Παντως η αναρτηση του Rc στην αθηνα....και στα περιξ.....ανετα σου κατεβάζει πετρα από τα νεφρά .....!! |
MEMsound έγραψε: |
να κανετε λιιιίγη υπομονη ακομα... |
kane έγραψε: |
τι ναι αυτα που διαβαζω ρε παιδια?
Η αναρτηση μαμα του ρς κοπαναει? ειναι κουραστικη? είναι σκληρη? ΑΝ ειναι δυνατον... Μαλλον εχουμε χασει η μπαλα,ή οποιος το λεει αυτο οδηγει περισσοτερο καποιο Ε200 με 65ρι προφιλ,η κανα 520 με παρομοιο και εχει χασει το νοημα. ΑΠΟ τα σπορ αυτ/τα το 207 κατ'εμε ειναι απιστευτα ανετο για την οδηγική συμπεριφορα που σου προσφερει. |
MEMsound έγραψε: |
να κανετε λιιιίγη υπομονη ακομα... |
saikoe_39 έγραψε: |
Δεν ξερω τι να σου πω.....ισως κανω λαθος...ισως εχω γινει εντελως φλωρος!!!!!
|
Ilias207Rallye έγραψε: |
Oχι ρε Διονυση ισως ειναι ιδεα σου..
Επειδη οταν το πρωτοπηρα εκανα αρκετες μαλ***ες στο δρομο, κυριως για να δοκιμασω το πως αντιδραει σε διαφορες συνθηκες, στο θεμα στησιμο-αναρτηση με αφησε πολυ ικανοποιημενο! Μετα τα 150 που λες Διονυση, αυτο που παρατηρω ειναι οτι παταει σταθερα κατω το αμαξι. Εχω δοκιμασει το βραδυ να αλλαξω λωριδα με 160 με αποτομη κινηση, και το αμαξι απλα εκανε οτι του ειπα. Απλα σημαδεψα με το τιμονι, και αυτο ακολουθησε. Αυτο που περιγραφεις πιο πανω, οτι δηλαδη πρεπει να το χαϊδευεις οταν πηγαινεις με πολλα, το ενιωσα σημερα στον περιφερειακο σε δεξια γλυκια στροφη, αλλα ειχα πιασει κοντα στα 200.. Σε γενικες γραμμες το αμαξι ειναι πολυ υπακουο και προβλεψιμο. Για να φυγεις απο το δρομο (απο δικο σου λαθος) πρεπει να κανεις μεγαλη καφριλα.. |
Chrono έγραψε: |
Τον Μάιο του 2015 έβαλα στο Rallye τα ελατήρια του RC. Πρώτη εντύπωση : το αμάξι έγινε πιο σκληρό , γέρνει λιγότερο ,λίγο πιο βαρύ τιμόνι , πιο νευρικό πίσω μέρος όμως κάτι σαν να μην πήγαινε καλά. Κάτι σαν να του έλειπε...
Στις ανωμαλίες το αμάξι ΠΕΤΑΓΟΤΑΝ ΨΗΛΑ σαν να είχε μόνο ελατήρια κι όχι αμορτισέρ! Στα ξεκινήματα σπίνιαρε λίγο μέχρι να βρει πρόσφυση (τα ελαστικά έτσι κι αλλιώς θέλουν άλλαγμα). Μου θύμιζε όταν στο Αrna (Alfa Romeo) είχα βάλει σκληρά ελατήρια με τα μαμά αμορτισέρ...Μισή δουλειά...Κακό αποτέλεσμα... Προχθές έβαλα τα αμορτισέρ του RC (Peugeot-Europer, τα μπροστινά Made in Poland ,τα πίσω Τσέχικα , 346 ευρώ με τα κοντά pump stop) και την αντιστρεπτική του (πορτοκαλί σημάδι ,22 άρα) . Επιτέλους ομοιογένεια και άνεση !!! Φιλτράρει τις ανωμαλίες , πιο άμεσο και υπάκουο μπροστινό, πιο παιχνιδιάρικο χωρίς να είναι άγαρμπο ,πιο σπορ, περισσότερα χαμόγελα ! Πιο 106 Rallye βρε παιδί μου! ( Κακά τα ψέμματα ,αυτός ήταν ο στόχος.) Νόμος : ΣΩΣΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ελατηρίου-αμορτισέρ, ολοκληρωμένες αλλαγές. Ότι αφορά τους δρόμους : Αν αλλάξουμε χώρα θα κατανοήσουμε και το σκεπτικό του εργοστασιακού set up για το RC ! Μία ταυτόχρονη 5άλεπτη στάση-διαμαρτυρία όλων των αυτοκινήτων στο σημείο που βρίσκονται θα ήταν μια καλή αρχή (αιτήματα : κατάσταση και ασφάλεια δρόμων, τιμή βενζίνης , παράλογα τέλη κυκλοφορίας κλπ) Άιντε ,ξεκινήστε θέμα... Καλή χρονιά!!! |
saikoe_39 έγραψε: |
H λυση σου ειναι μια..
FK.de...180 euros...δοκιμασμένη τα κανει ολα φτηνα και καλα... |
Chrono έγραψε: |
Η αντιστρεπτική προέρχεται από γνωστό " εργοστάσιο ανταλλακτικών" κάπου στην Καλαμάτα . ![]() |