PSClub - Hellas

Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης - 207 - Η αναρτηση του 207 RC στα υπόλοιπα 207

vagelis207 - Κυρ 20 Δεκ 2009, 23:14:42
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδια την περιπτωση για αμορτισερ και ελατηρια του RC να μπουν σε GT τι γνωμη εχετε??Πιστευετε οτι αξιζει τον κοπο??
Σορυ αν ειμαι off topic
MEMsound - Δευ 21 Δεκ 2009, 00:43:05
Θέμα δημοσίευσης:
1ο) εξαρταται πως χρησιμοποιείς το αμαξι
2ο) εξαρταται από το πως το εννοείς το "αξιζε"
3ο) οπως το ακαταλαβαινω εγω το "αξιζει" σου λεω οτι αν δεν εχεις σκοπό να δωσεις πολλα λεφτα τωρα και ταυτοχρονα η μαμα αναρτηση σου εχει μαζεψει χιλιομετρα...
αντι για τα αμορτισερ του gt παρε του pc (ιδια κεφτα εχουν) και ουσιαστικα αυτο που θα πληρωσεις επιπλεον ειναι τα 2 ελατηρια.
Wink
sps - Δευ 21 Δεκ 2009, 00:49:43
Θέμα δημοσίευσης:
γιατι 2 ελατηρια?
4 δεν εχει?
'Η μηπως τα 2 ειναι ιδια?
dimkeras - Δευ 21 Δεκ 2009, 01:05:10
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
1ο) εξαρταται πως χρησιμοποιείς το αμαξι
2ο) εξαρταται από το πως το εννοείς το "αξιζε"
3ο) οπως το ακαταλαβαινω εγω το "αξιζει" σου λεω οτι αν δεν εχεις σκοπό να δωσεις πολλα λεφτα τωρα και ταυτοχρονα η μαμα αναρτηση σου εχει μαζεψει χιλιομετρα...
αντι για τα αμορτισερ του gt παρε του pc (ιδια κεφτα εχουν) και ουσιαστικα αυτο που θα πληρωσεις επιπλεον ειναι τα 2 ελατηρια.
Wink



4 ελατήρια Wink

GT με αμορτισέρ RC έχω, εδώ και περίπου 3.000km. Μόνο που αντί για ελατήρια RC έβαλα Eibach (Ε10-70-010-01-22), αφού ήθελα μόνο αυτό (χαμήλωμα-σφίξιμο).

Με βάση το δική μου χρήση, ο συνδυασμός τελικά δεν είναι ιδανικός μιας και οι αντιδράσεις σε στροφές με πολλά (αφού συνήθως με "πολλά" κινούμαι!) είναι πιο απότομες και φοβίζουν. Κι εντέλει στρίβεις αλλά δε ξέρεις πόσο καλύτερα ή χειρότερα από τα μαμά (μάλλον όμως χειρότερα).

Το ύψος βέβαια του αυτοκινήτου δείχνει να είναι σωστό (δηλαδή όμορφο εξωτερικά, για όσους τους ενδιαφέρει κι αυτό).

Σκοπός βέβαια ήταν και είναι να τοποθετηθεί κάτι καλύτερο όταν υπάρξει το "μαρούλι" κι εφόσον το αυτοκίνητο παραμείνει στα δικά μου χέρια Wink Μέχρι τότε ή θα κρατήσω τα Eibach ή θα βάλω μια τετράδα ρουσοελατήρια αν τα βρω σύντομα (δηλαδή πριν κλατάρουν τα αμορτισέρ).
android - Δευ 21 Δεκ 2009, 01:29:03
Θέμα δημοσίευσης:
παιδια για να βαλεις αμορτισερ rc θελει κ αλλες βασεις αμορτισερ παει 30-40 η μια...βεβεα μπορει να καθοντε κ στις βασεις του gt
παντως εχει αλλες το rc
vagelis207 - Δευ 21 Δεκ 2009, 10:44:19
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδια σας ευχαριστω για το ενδιαφερον!
Επειδη το αμαξι χρησιμοποιειται για οικογενειακο(εχω δυο παιδακια)
επειδη ανεβαινω κανα βουνο που και που και επειδη δεν θελω να χαμηλωσει το αυτοκινητο καθολου η εστω να κατεβει πολυ λιγο πιστευω οτι συμφωνα με αυτα που εχω διαβασει εδω ελατηρια και αμορτισερ του ρου-σου πρεπει να ειναι μια καλη λυση για μενα.
Σκεφτομουν και kw αλλα δεν θελω να χαμηλωσω τοσο πολυ το αμαξι .
MEMsound - Δευ 21 Δεκ 2009, 12:55:19
Θέμα δημοσίευσης:
παρε ολο το πακετο RC αμοερτισερ+ελατηρια
εναλλακτικα αν θες κατι λιγο πιο σφικτό βαζείς με τα ελατηρια του RC μια 4αδα αμορτισερ bilstein
αλλα μαλλον θα σου πεσει λιγο πιο σφικτο απ οτι θες για τις οικογενειακες αναγκες
vagelis207 - Δευ 21 Δεκ 2009, 14:14:52
Θέμα δημοσίευσης:
Μανθο αυτο θα κανω.Πιστευω οτι ο συνδιασμος του RC με καλυπτει. Wink
kane - Δευ 21 Δεκ 2009, 14:56:52
Θέμα δημοσίευσης:
ναι αλλα η αναρτηση του ΡΣ θαναι πληρης μονο με τον σκληροτερο αξονα πισω.

Σκεφτηκατε οτι ισως χωρις αυτον να μην ειανι η αναρτηση κι οτι καλυτερο?
MEMsound - Δευ 21 Δεκ 2009, 15:07:09
Θέμα δημοσίευσης:
αυτο με το αξονα δεν το χω καταλάβει
τι εννοουμε σκληρότερος πίσω αξονας? Confused Shocked
mez - Δευ 21 Δεκ 2009, 15:17:15
Θέμα δημοσίευσης:
Υπάρχει μία θεωρία(μπορεί και να είναι πραγματικότητα) ότι ο πίσω ημιάκαμπτος άξονας στα RC έχει μεγαλύτερο ποσοστό ακαμψίας(έχει ακουστεί κάτι για 40%).
kane - Δευ 21 Δεκ 2009, 15:20:47
Θέμα δημοσίευσης:
Ειχα διαβασει στα εσωτερικα εντυπα της λαιον οτι ο πισω αξονας του ρσ ειναι κατα 30% σκληροτερος. (ή 40%? καπου κει...).

Προφανως ειναι πιο...ακαμπτος! Laughing Laughing Laughing
MEMsound - Δευ 21 Δεκ 2009, 15:25:44
Θέμα δημοσίευσης:
το καταλαβαίνετε οτι αυτό ειναι μια ωραιότατη "γενικότητα" γιατι το διαφυμιστικο μπορεί να αναφερεται συνοπτικα σε ολοκληρο το πίσω συστημα αναρτησης και το σκληρότερο μπορεί να αναφερεται στην πίσω αντιστρεπτική... Confused Confused Confused Confused Confused
mez - Δευ 21 Δεκ 2009, 15:33:51
Θέμα δημοσίευσης:
Exactly....μόνο που, αν θυμάμαι καλά, το servicebox δίνει διαφορετικούς κωδικούς για άξονες GT/Rallye και RC.
kane - Δευ 21 Δεκ 2009, 15:36:04
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν το ειχα διαβασει σε διαφημιστικο φυλλαδιο που μοιραζανε στους ενδιαφερομενους,αλλα εσωτερικα εντυπα λαιον-αντιπροσωπων με λεπτομερειες οπως σχεσεις κιβωτιων και λοιπες τεχνικες λεπτομερειες.

Εαν ανατρεξεις καπου σε παλιοτερα ποστ περι διαφορων ραλυ - ρς θα τα βρεις.
Βαριεμαι να ψαχνω.

Επισης παγκχελλ που τοτε δουλευε στη λαιον μπορει να μας διαφωτισει πληρως σε περιπτωση που δεν θυμαμαι κατι σωστα (που ειναι πολυ πιθανο).
mez - Δευ 21 Δεκ 2009, 15:44:31
Θέμα δημοσίευσης:
Επειδή το κοίταξα είναι διαφορετικά ανταλακτικά, με ότι συνεπάγεται αυτό.
MEMsound - Δευ 21 Δεκ 2009, 16:09:44
Θέμα δημοσίευσης:
χμμμ..
μαλιστα.
παρόλα αυτα η λυση του σετ αμορτισερ/ελατηρια από 207 ρψ για κάποιον με 207 gt που θέλει:
-> κάτι λιγο σφικτότερο από τα μαμα που εχει
-> να μην χαμηλώσει καθόλου
νομιζω οτι κανει την δουλεια του

οκ RC δεν θα γινει,
αλλα ούτως ή άλλως δεν ειναι αυτο το ζητουμενο
vagelis207 - Δευ 21 Δεκ 2009, 17:30:23
Θέμα δημοσίευσης:
Ετσι λεω κι εγω.Φυσικα δεν θα γινει rc το αμαξι αλλα πιστευω οτι ειναι μια καλη λυση.Ουτως η αλλως ειμαι ικανοποιημενος απο τη μαμα αναρτηση και πιστευω οτι με του rc θα ειναι λιγο καλυτερο.Και βεβαια το προτιμω απο ελατηρια χαμηλωματος και αλλα αμορτισερ.Πιστευω οτι θα δουλευει καλυτερα.Τωρα δεν ξερω με τον πισω αξονα που λεει ο kane αν θα εχω προβλημα λογω σκληροτητας .Αν τα εχει δοκιμασει κανεις ας μας πει.
mez - Δευ 21 Δεκ 2009, 18:00:14
Θέμα δημοσίευσης:
Να πω και εγώ με την σειρά μου(αν και λάθος τόπικ) ότι πάρα πολύ καλά λόγια έχω ακούσει για την bimors. Η συνέχεια στο ανάλογο τόπικ.
android - Δευ 21 Δεκ 2009, 18:02:47
Θέμα δημοσίευσης:
αλλο κωδικο εχουν σιγουρα...
πισω αξονας
πισω αμορτισερ
πισω ελατηρια
παμε μπρωστα...
ψαλιδια
βασεις των αμορτισερ
τα αμορτισερ
και τα ελατηρια

η αναρτηση του rc
ελατηρια αμορτισερ ενοω
αν καταφερει να σταματηση την στιγμιαια μετακινηση του πισω μερους του gt στις ανωμαλιες θα ναι υπερ αρκετο
καθως το rc δεν το κανει αυτο το πραγμα
fynos - Δευ 21 Δεκ 2009, 18:08:50
Θέμα δημοσίευσης:
Με την ευκαιρία που σου προέκυψε άλλαξες σε αμορτισέρ ρψ ?
Αν ναι, για δώσε κωδικούς από βάσης κτλ . .
ironman02 - Δευ 21 Δεκ 2009, 18:11:24
Θέμα δημοσίευσης:
Κάποιος θα πρέπει να σκεφτεί και τα μείον της αλλαγής της ανάρτησης σε RC.
Εγώ όταν έψαχνα τι αμάξι να πάρω το είχα δει σαν μείον για τη χρήση που θα κάνω στο αμάξι (κυρίως πόλη), οτι η ανάρτηση του RC είναι 30% σκληρότερη από του rallye/gt σε ότι αφορά την άνεση. Φυσικά και προσδίδει καλύτερο κράτημα και πάτημα, αλλά είναι και τι χρήση θα κάνεις στο αμάξι. Ίσως για κάποιους από εμάς να είναι υπερβολή. Very happy
android - Δευ 21 Δεκ 2009, 18:15:57
Θέμα δημοσίευσης:
fynos έγραψε:
Με την ευκαιρία που σου προέκυψε άλλαξες σε αμορτισέρ ρψ ?
Αν ναι, για δώσε κωδικούς από βάσης κτλ . .

οταν το παρω στα χερια μου θα παρει καποιες βδομαδες...θα παρω οτι μπορω απο κωδικους κτλ.
και εντυπωση απο βολτα μετα...
προς το παρον αυτα ξερω...
dimkeras - Τετ 23 Δεκ 2009, 00:53:07
Θέμα δημοσίευσης:
Βρήκα το τιμολόγιό μου από τα αμορτισέρ για 207RC. Οι κωδικοί είναι οι εξής :

- 00005206LF : ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΟΠΙΣ. 207 EP6DTS (2 τεμ) 141,90€
- 00005208N6 : ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΕΜΠ. ΑΡΙΣ. 207 EP6DTS 69,29€
- 00005208N7 : ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΕΜΠ. ΔΕΞΙ 207 EP6DTS 69,29€


Σύνολο 280,48€.
vagelis207 - Τετ 23 Δεκ 2009, 01:09:06
Θέμα δημοσίευσης:
Δημοσθενη πολυ καλη τιμη!Τα ελατηρια εχεις ιδεα ποσο εχουν??
dimkeras - Τετ 23 Δεκ 2009, 01:10:27
Θέμα δημοσίευσης:
230€ μπρός-πίσω (χωρίς την έκπτωση των Επίσημων Μελών)
vagelis207 - Τετ 23 Δεκ 2009, 01:28:26
Θέμα δημοσίευσης:
ΟΚ. Σ'ευχαριστω! Wink
spyros_rallye - Τετ 03 Φεβ 2010, 19:29:07
Θέμα δημοσίευσης:
αν θυμαμαι καλα τα ελατηρια του ρσ εχουμε πει οτι ειναι λιγο πιο χαμηλα απο του gt-rallye, σωστα?
android - Τετ 03 Φεβ 2010, 21:05:55
Θέμα δημοσίευσης:
spyros_rallye έγραψε:
αν θυμαμαι καλα τα ελατηρια του ρσ εχουμε πει οτι ειναι λιγο πιο χαμηλα απο του gt-rallye, σωστα?


ε μην φανταστεις στο -1cm θα παιζουν
και πιο σκληρα ειναι
dimkeras - Τετ 03 Φεβ 2010, 21:37:52
Θέμα δημοσίευσης:
Τα ελατήρια του RC, ενώ έχουν 1 σπείρα λιγότερη από του GT (6 το ένα και 7 το άλλο) και είναι κατά 5cm περίπου κοντύτερα σε έκταση εκτός αυτοκινήτου, όταν φορεθούν και πατήσει το αμάξι κάθεται στο ίδιο ύψος με πριν.

Α, καλό! Silly

Και είναι όντως πιο σκληρά.
android - Τετ 03 Φεβ 2010, 21:43:05
Θέμα δημοσίευσης:
dimkeras έγραψε:
Τα ελατήρια του RC, ενώ έχουν 1 σπείρα λιγότερη από του GT (6 το ένα και 7 το άλλο) και είναι κατά 5cm περίπου κοντύτερα σε έκταση εκτός αυτοκινήτου, όταν φορεθούν και πατήσει το αμάξι κάθεται στο ίδιο ύψος με πριν.

Α, καλό! Silly

Και είναι όντως πιο σκληρά.


το υψος το μετρησες με του gt ελατηρια οταν ειχαν ποσα χλμ?γιατι εμενα με 35000 ειχαν κατσει αρκετα απ οτι οταν ηταν καινουρια
dimkeras - Τετ 03 Φεβ 2010, 21:45:24
Θέμα δημοσίευσης:
GT ελατήρια με 100.000km

RC ελατήρια με 5.000km

Σκέψου τα ελατήρια του RC είναι σαν κόπιες των Eibach σε σπείρες και ύψη, μόνο που όταν τα φορέσεις δε κάθονται τόσο.
android - Τετ 03 Φεβ 2010, 21:57:11
Θέμα δημοσίευσης:
dimkeras έγραψε:
GT ελατήρια με 100.000km

RC ελατήρια με 5.000km

Σκέψου τα ελατήρια του RC είναι σαν κόπιες των Eibach σε σπείρες και ύψη, μόνο που όταν τα φορέσεις δε κάθονται τόσο.

αρα ειναι πιο χαμηλα του rc σιγουρα ειχαν κατσει τα δικα σου
dimkeras - Τετ 03 Φεβ 2010, 22:00:28
Θέμα δημοσίευσης:
Μάλλον όχι. Αφού έχουμε "υλικό" εδώ και τεστάρουμε! Very happy

Με του denlafkas ήμασταν ίδια ύψη, από τότε που αυτός ήταν καινούριος κι εγώ με καμιά 60αριά χιλιάδες.

Ίδια ύψη όταν εγώ με 100 χιλιάδες κι αυτός με 35.

Ίδια ύψη και τώρα που φοράω RC.

Και με LeMens που τα είχαμε βάλει δίπλα πάλι στα ίδια ήμασταν.

Τσεκάρετέ το Wink
drdino - Τετ 03 Φεβ 2010, 22:01:55
Θέμα δημοσίευσης:
Χλωμό να κάτσουν τα ελατήρια με 100k χλμ, εκτός και αν φορτώνει καθημερινά πατάτες. Laughing Που και πάλι...
dimkeras - Τετ 03 Φεβ 2010, 22:03:59
Θέμα δημοσίευσης:
Τσουβάλια τσιμέντο!

Πάντα μου άρεσε να είναι χαμηλωμένο! Silly
drdino - Τετ 03 Φεβ 2010, 22:05:20
Θέμα δημοσίευσης:
Όταν σου έλεγαν να κάνεις την ανάρτηση τσιμέντο δεν εννοούσαν αυτό Laughing Laughing Laughing Razz
dimkeras - Τετ 03 Φεβ 2010, 22:08:57
Θέμα δημοσίευσης:
Silly Silly Silly Silly Silly


Μπετόν αρμέ!


(off topic τέλος!)
android - Τετ 03 Φεβ 2010, 22:52:52
Θέμα δημοσίευσης:
εμενα παντως ειχαν κατσει τα μπρωστα ...οπως κ στους αλλους που χαμε παει...αυτο το ανακαλυψαμε γτ μας εβγαζε λαθος τα καστερ σε σχεση με μαμα...το μετρησε το υψος κ ηταν πιο χαμηλο απο αυτο που ελεγε η πεζο για να γινει η ευθιγραμμιση...ετσι κατσαν 2 ατομα πορτ παγκαζ κ το αμαξι ψηλωσε μπρωστα κ η καστερ εγινε πρασσινη απο κοκκινη
NoDsl - Πεμ 04 Φεβ 2010, 01:09:59
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
πίσω αντιστρεπτική... Confused Confused Confused Confused Confused


Sorry που επεμβαίνω αλλά μιας και το έψαχνα με ένα φίλο σε σχετική συζήτηση και μετά απο μια βόλτα απο το Στέλιο που είδα και ένα RC σηκωμένο, πίσω δεν υπάρχει αντιστρεπτική. Ημιακαμπτο έχει. Κανονικά 4αμορτισέρ 4 ελατήρια κλπ.
Απλά το κομάτι που ενώνει τα δύο ψαλίδια είναι πιο άκαμπτο στο RC απο το GT

Αντιστρεπτικές έχει μόνο στα μπροστινά.

Στο φίλο που λέει να βάλει πάντως αναρτηση RC του προτείνω να τα ξεχάσει εντελώς αν κινείται περισσότερο μέσα στην πόλη. Το αμάξι ταλαιπωρείται πολύ με τόσο σκληρή ανάρτηση στους %^#$^%$δρομους. Θα το λυπηθείς...


Ελατήρια μόνο θα μπορούσες να δοκιμάσεις αλλά το θέμα είναι κατα πόσο θα παίξει σωστά...
SAKIS-LEMANS - Πεμ 04 Φεβ 2010, 09:45:47
Θέμα δημοσίευσης:
NoDsl έγραψε:
MEMsound έγραψε:
πίσω αντιστρεπτική... Confused Confused Confused Confused Confused


Sorry που επεμβαίνω αλλά μιας και το έψαχνα με ένα φίλο σε σχετική συζήτηση και μετά απο μια βόλτα απο το Στέλιο που είδα και ένα RC σηκωμένο, πίσω δεν υπάρχει αντιστρεπτική. Ημιακαμπτο έχει. Κανονικά 4αμορτισέρ 4 ελατήρια κλπ.
Απλά το κομάτι που ενώνει τα δύο ψαλίδια είναι πιο άκαμπτο στο RC απο το GT

Αντιστρεπτικές έχει μόνο στα μπροστινά.

Στο φίλο που λέει να βάλει πάντως αναρτηση RC του προτείνω να τα ξεχάσει εντελώς αν κινείται περισσότερο μέσα στην πόλη. Το αμάξι ταλαιπωρείται πολύ με τόσο σκληρή ανάρτηση στους %^#$^%$δρομους. Θα το λυπηθείς...


Ελατήρια μόνο θα μπορούσες να δοκιμάσεις αλλά το θέμα είναι κατα πόσο θα παίξει σωστά...
ε ας βάλει 215/45 να μην κοπανάει τίποτα. Πάντως αν και σκληρή η ανάρτηση του rc, ρωτήστε τον kane που ήταν αρκετές φορές συνεπιβάτης μέσα και έξω από την πόλη να σας πεί πόσο καλή απόσβεση κάνει ....Μια χαρά απόσβεση κάνει. Και μάλιστα είναι όσο σκληρή χρειάζεται για τους ελληνικούς τους δρόμους, υπόψην σέρρες το αυτοκίνητο απλά δεν κάνει , είναι πολύ μαλακό, χώρια τις διαδρομές...
NoDsl - Πεμ 04 Φεβ 2010, 09:48:28
Θέμα δημοσίευσης:
Δηλαδή τα 205/45 που φοράω απο μαμά είναι χειρότερα σε ανωμαλίες απο τα 215/45?? Ντάξει μεγαλώνει λίγο το πλαϊνό αλλά έχει τόση διαφορά;
SAKIS-LEMANS - Πεμ 04 Φεβ 2010, 10:32:12
Θέμα δημοσίευσης:
NoDsl έγραψε:
Δηλαδή τα 205/45 που φοράω απο μαμά είναι χειρότερα σε ανωμαλίες απο τα 215/45?? Ντάξει μεγαλώνει λίγο το πλαϊνό αλλά έχει τόση διαφορά;

εμ...σίγουρα με το 215/45 θα είναι μια χαρά. Επίσης παίζουν ρόλο και τα σκληρά πλαϊνά του potentza (εντάξει δεν είναι ραλλιτζίδικό αλλα για πολιτικό έχει σκληρά πλαϊνά), που σωστά βάζει η πεζό για τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Τώρα αποφασίζεις και βάζεις, δεν μπορείς να τα έχεις όλα...και απόσβεση και στροφιλίκια...αλλά το αμάξάκι μια χαρά απόσβεση κάνει και έτσι.

Έπειτα τώρα με τα κρύα γίνονται τα κοπανήματα, μετά στρώνει γενικά το αυτοκίνητο όταν ζεσταθεί (δουλέψει η ανάρτηση και τα λάστιχα), έτσι το νιώθω εγώ τουλάχιστον....
SAKIS-LEMANS - Πεμ 04 Φεβ 2010, 10:34:33
Θέμα δημοσίευσης:
NoDsl έγραψε:
Δηλαδή τα 205/45 που φοράω απο μαμά είναι χειρότερα σε ανωμαλίες απο τα 215/45?? Ντάξει μεγαλώνει λίγο το πλαϊνό αλλά έχει τόση διαφορά;
αν θέλεις ρώτα και τον salex να σου πεί εντυπώσεις πριν και μετά. Bέβαια δεν έχει rc αλλά την διαφορά την νιώθει. Έχει βάλει όμως τα Goodyear Eagle F1 asymmetric
spyros_rallye - Πεμ 04 Φεβ 2010, 15:12:21
Θέμα δημοσίευσης:
dimkeras έγραψε:


Με του denlafkas ήμασταν ίδια ύψη, από τότε που αυτός ήταν καινούριος κι εγώ με καμιά 60αριά χιλιάδες.

Ίδια ύψη όταν εγώ με 100 χιλιάδες κι αυτός με 35.



ωρε δημοσθενη ποσα κμ εχεις κανει?? κρατησες τη μαμα αναρτηση για 100κμ?
saikoe_39 - Πεμ 04 Φεβ 2010, 15:59:22
Θέμα δημοσίευσης:
Προχθες ειχα στα χερια μου ενα Rc....φιλου....και εκανα αρκετα χλμ...!!
Το αμαξακι του εχει 25.000 χλμ......και το κοπανημα παει σύννεφο ….έτυχε να κάνουμε μια διαδρομή-κωλο δρόμος που κάνω συχνά και με το δικο μου…
Με έπιασε πανικός ….το όχημα το λυπήθηκα…!!!
Και το δικο μου όταν περνώ από εκει…κανει σαν κατσικι…αλλα μεσα στο Rc….ηταν το διπλάσιο…!!!!

Τεσπα…και εγω έλεγα να βάλω του Rc….αλλα μετά το προχθεσινό ….με βλεπω για να ξανά βαζω τα δικα του..!!(παντως με σκληρή ανάρτηση τα 207 γίνονται πολύ εύκολα κουδουνίστρες…. Embarassed )
SAKIS-LEMANS - Πεμ 04 Φεβ 2010, 16:37:13
Θέμα δημοσίευσης:
μήπως κάτι δεν πάει καλα, γιατί το rc δεν είναι κουδουνίστρα.

Τουλάχιστον μέχρι τα 38000 που το έχω κάνει εγώ. Δεν κάνει κιχ τίποτα. Εκτός αν ο κωλόδρομος που λές είναι δρόμος που το έχουν τρυπήσει παραμορφώσι π.χ φορτηγά. Έχει λακούβες και μπαλώματα να! με το συμπάθειο. Και πάλι μέσα δεν τρίζει τίποτα.
saikoe_39 - Πεμ 04 Φεβ 2010, 17:08:04
Θέμα δημοσίευσης:
Κοιτα δεν ειπα το Rc κουδουνιστρα....
Βεβαια απο ποιότητα κατασκευής ειτε Rc ειναι....ειτε 1.4....το ιδιο και το αυτο ειναι..!!!!
Ειπα γενικα οτι το 207 με σκληρη αναρτηση γινονται ευκολα κουδουνιστρες...!!!!!!

Παντως η αναρτηση του Rc στην αθηνα....και στα περιξ.....ανετα σου κατεβάζει πετρα από τα νεφρά .....!!
giannis27 - Πεμ 04 Φεβ 2010, 17:46:53
Θέμα δημοσίευσης:
μια χαρά είναι η ανάρτηση του RC ,όσο σκληρή χρειάζεται χωρίς να γίνεται κουραστική!
spyros_rallye - Πεμ 04 Φεβ 2010, 18:05:07
Θέμα δημοσίευσης:
saikoe_39 έγραψε:
Κοιτα δεν ειπα το Rc κουδουνιστρα....
Βεβαια απο ποιότητα κατασκευής ειτε Rc ειναι....ειτε 1.4....το ιδιο και το αυτο ειναι..!!!!
Ειπα γενικα οτι το 207 με σκληρη αναρτηση γινονται ευκολα κουδουνιστρες...!!!!!!

Παντως η αναρτηση του Rc στην αθηνα....και στα περιξ.....ανετα σου κατεβάζει πετρα από τα νεφρά .....!!





...τα 175 αλογα θελουν θυσιες!
MEMsound - Πεμ 04 Φεβ 2010, 18:35:18
Θέμα δημοσίευσης:
μαλλον δεν εχετε καταλαβει οτι τα κριτηρια του καθενός δεν ειναι τα ιδια... Laughing
egefalos - Πεμ 04 Φεβ 2010, 18:47:01
Θέμα δημοσίευσης:
αν ειναι σκληρη σαν ενα μαμα 106 rallye ειναι οκ Rolling eyes
SAKIS-LEMANS - Πεμ 04 Φεβ 2010, 21:36:29
Θέμα δημοσίευσης:
ελπίζω οι φίλοι συμφορουμήτες να μην περιμένουν η ανάρτηση του rc να δουλευει όπως μία mercendes 200 clk (λέω ένα μοντέλο τώρα) , η οποία μάλιστα μπορεί να έχει και 55 προφίλ λάστιχο.... και να είναι το μαγικό χαλί..... και να είσαι ο ατσαλάκοτος... Η ανάρτηση είναι σκληρή αλλά ε όχι και το rc κοπανάει....εκτός να πηγαίενι σε καλντερίμια, ε εκεί συγνώμη αλλά η προαναφερθήσα μερσεντές θα κάνει την διαφορά......
vagelis207 - Πεμ 04 Φεβ 2010, 21:39:29
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω παντως στη λυση της αναρτησης του ρουσου με βλεπω.
Ουτως η αλλως το αυτοκινητο δεν κυκλοφορει σχεδον καθολου
στην πολη,ολα τα χιλιομετρα γινονται εκτος οποτε δεν με απασχολει τοσο το κοπανημα.Ρε παιδια να ρωτησω,τελικα εκτος απο αμορτισερ ελατηρια χρειαζεται κατι αλλο για να μπει η αναρτηση σε gt?
xalkiadakhs 207gt - Παρ 05 Φεβ 2010, 13:35:28
Θέμα δημοσίευσης:
και που να ερθετε στους δρομους της κρητης...με αυτους τους δρομους που εχουμε θα θελετε να το πουλησετε και να παρετε τζιπ....η εστω αχαμηλωτο και με προφιλ θεικο...δεν ειναι κουδουνιστρες παιδια...ο καθενας εχει διαφορετικα κριτηρια λεμε..μην αρχιζουμε τα ιδια ιδια παλι..
οποιος ειπαμε το θελει ησυχο και να μην κοπαναει για να μην νομιζει οτι καυαλαει κουδουνιστρα να βαλει τα μαμα αμορτισερ του ρουσου εστω-να το αφησει αχαμηλωτο-και με καινουργια λαστιχα με προφιλ θεικο και δεν θα χτυπαει καθολου!! Wink Wink Wink Wink
Jim207GT - Παρ 05 Φεβ 2010, 13:48:08
Θέμα δημοσίευσης:
Εγώ πάντως λέω να περιμένετε λίγο. Wink
Είμαστε στην τελική ευθεία.
kane - Παρ 05 Φεβ 2010, 13:48:35
Θέμα δημοσίευσης:
τι ναι αυτα που διαβαζω ρε παιδια?

Η αναρτηση μαμα του ρς κοπαναει? ειναι κουραστικη? είναι σκληρη?

ΑΝ ειναι δυνατον...

Μαλλον εχουμε χασει η μπαλα,ή οποιος το λεει αυτο οδηγει περισσοτερο καποιο Ε200 με 65ρι προφιλ,η κανα 520 με παρομοιο και εχει χασει το νοημα.

ΑΠΟ τα σπορ αυτ/τα το 207 κατ'εμε ειναι απιστευτα ανετο για την οδηγική συμπεριφορα που σου προσφερει.
NoDsl - Παρ 05 Φεβ 2010, 14:07:03
Θέμα δημοσίευσης:
Εμένα πάντως σαν κοπάνημα μου φαίνεται ίδια με τα bilstein κίτρινα που είχα στο escort...

Μιλάμε για εγκάρσιες ανωμαλίες πάντα. Γιατί σαν ποιότητα κύλισης είναι μια χαρά. Αν δεν πάς σε κακό οδόστρωμα δεν περνάει τπτ μέσα στην καμπίνα. Διαφορετικά τα silentblocks τα περνάνε όλα μέσα...
egefalos - Παρ 05 Φεβ 2010, 14:47:17
Θέμα δημοσίευσης:
για μενα τα αμορτισερ του 207 rallye gt ειναι μαλ**α και δεν ειναι για πολα χλμ φανταζωμαι και του rc που ειναι ποιο σκληρα δεν ειναι για πολα ισωσ πρεπει να περιμενουμε για μια αναρτηση τησ προκοπησ αλα πολυ αργει σε λιγο θα βγει 208 ευτυχωσ εχω καβατζα και το 106 για να θυμαμαι ποσ στριβουν τα αμαξια Laughing
dimkeras - Παρ 05 Φεβ 2010, 14:56:50
Θέμα δημοσίευσης:
@ spyros_rallye

Τώρα είμαι πάνω από τα 105! Laughing

Μαμά ανάρτηση φίλε για 100.000, ναι, δε διαβάζεις λάθος!



Κάτι όμως σας πέρασε απαρατήρητο!



ΜΗΤΣΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ!!!!!!!!!! Yahoo! Yahoo! Yahoo! Yahoo! Yahoo!

Αλήθεια λες????????????
dimkeras - Παρ 05 Φεβ 2010, 14:59:00
Θέμα δημοσίευσης:
Χριστόφορε, με το 206 είχα έρθει Κρήτη προ πενταετίας.
Ε, στην επιστροφή άλλαξα αμορτισέρ γιατί το ένα έσκασε!

Μιλάμε οι δρόμοι ήταν ό,τι πρέπει για χαμηλωμένο αυτοκίνητο Confused
MEMsound - Παρ 05 Φεβ 2010, 15:09:12
Θέμα δημοσίευσης:
να κανετε λιιιίγη υπομονη ακομα...
egefalos - Παρ 05 Φεβ 2010, 15:12:02
Θέμα δημοσίευσης:
ειχα παει και εγω με το 106 με group n και γινανε group moyni
dimkeras - Παρ 05 Φεβ 2010, 15:14:27
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
να κανετε λιιιίγη υπομονη ακομα...



Όση χρειαστεί! Very happy
NoDsl - Παρ 05 Φεβ 2010, 15:18:00
Θέμα δημοσίευσης:
greek ασαφλατ...αφσλα..ασλφατος...ασφλατος...
egefalos - Παρ 05 Φεβ 2010, 15:26:54
Θέμα δημοσίευσης:
ουτωσ η αλωσ τα peugeot κουδουνιστρεσ ειναι Very happy αλα στριβουν Laughing
SAKIS-LEMANS - Παρ 05 Φεβ 2010, 15:39:44
Θέμα δημοσίευσης:
με το 207 έχει γίνει η αλλαγή, δεν είναι κουδουνίστρες!
egefalos - Παρ 05 Φεβ 2010, 16:09:51
Θέμα δημοσίευσης:
ok sakis δεν εινε 106 αλα δεν ειναι και audi κουδουδουνιστρα ξεκουδουνιστρα στριβει σαν peugeot και αυτο ειναι το καλο ασ το κανουμε καλυτερο Rolling eyes
saikoe_39 - Παρ 05 Φεβ 2010, 16:43:35
Θέμα δημοσίευσης:
kane έγραψε:
τι ναι αυτα που διαβαζω ρε παιδια?

Η αναρτηση μαμα του ρς κοπαναει? ειναι κουραστικη? είναι σκληρη?

ΑΝ ειναι δυνατον...

Μαλλον εχουμε χασει η μπαλα,ή οποιος το λεει αυτο οδηγει περισσοτερο καποιο Ε200 με 65ρι προφιλ,η κανα 520 με παρομοιο και εχει χασει το νοημα.

ΑΠΟ τα σπορ αυτ/τα το 207 κατ'εμε ειναι απιστευτα ανετο για την οδηγική συμπεριφορα που σου προσφερει.


O καθενας εχει δικα του κριτηρια..!!!

Προσωπικά εχω και Ε230 v6…αλλα και 520 Ε39...χαχαχαχαχαχαχαα
(Ασχετο στο 5αρι….μεχρι πριν και 4 μηνες είχα ενα σετ κυρλαγκιτσο-ανάρτηση...οκ….μολις έβγαινα από το 5αρι και χωνόμουν στο 207 το ένιωθα μαγικό χαλι.!!..)

Φυσικο ειναι...και αν καποιος εχει ενα saxorallo..με τεζα αναρτηση..και μετα μπει στο 207....(rc gt)να πει οκ....ειναι βουτυρο...!!!!!

Για σπορ αυτοκινητο…του Gt την λες μια χαρά ανάρτηση..(αν και στα μπαμ….σε ταράζει…εκει ισως με πιο μεγαλο προφίλ να αλλαζει)αλλά του Rc…για μικτη οδήγηση ….δλδ πόλη-ταξιδι-κα ένα 10 %βουνο…είναι κουτσουρακι ..
Αυτό δεν είναι κακο…και δεν είναι αρνητικό …Αλλα για μενα…που το 70% το όχημα τρώει την Αθήνα και τους κωλοδρομους στην μαπα και το άλλο 30% εθνικη….θεωρω ότι με του rc….το μονο που θα καταφέρω θα είναι να κάνω την οροφή μου και τα αλλα διάφορα που τωρα απλά ψιλό τρίζουν …να γίνουν χειρότερα..!!!!!(στο 5αρι..που η ποιότητα κατασκευής δεν εχει επαφη με του 207 1.5 χρονος συμβίωση με την αλλη ανάρτηση …ηταν αρκετός καιρος για να το κανει τρίζει ολο…και όταν λεμε ολο….απο τα πανελ στις πορτες…μεχρι τα πλαστικα του ταμπλο και…)

Βεβαια με ενοχλεί που μια φορά στους 2 μηνες που θα παμε Επιδαυρο μεσα στα μεσανυχτα…και θα το νιώθω πλαδαρό και τον ουρανό να θέλει να γίνει ένα με τον δρόμο …..αλλα τι να κανω….?? Δεν μπορεις να τα εχεις όλα…
Το rc…εχει άλλες καταβολες…και ενιωσα ότι η ανάρτηση του….για πολη-Αθηνα….ειναι σκέτο μαρτύριο….!!!!Αν εχεις την τρελα όμως και κάθε Σάββατο και Κυριακή δεν αφηνεις βουνο….οκ….το αντεχεις..!!! αλλα αν το κανεις μονο και καλα…για να φορας την αναρτηση…και ΚΑΛΑ να εχεις rc-kw-pss αναρτηση…απλα πηδας το οχημα σου χωρις λογο…!!

Αυτα Laughing
kane - Παρ 05 Φεβ 2010, 16:56:03
Θέμα δημοσίευσης:
xaxaxaxa,κι εγω εχω ενα Ε200 W211,το οποιο το θεωρω πολυ μεγαλο κουβα,και φοβαμαι να το στριψω επειδη νομιζω οτι θα τουμπαρει.

Παντως δε θεωρω οτι εχω σκληρη αναρτηση στο σαξο (πεζο σπορ μινι γκρουπΑ ολη) και να δεις ποσο "νορμαλ" ειναι ακου το εξης:

Απτα γκρουπΝ που ειχα μεμ μαμα ελατηρια ο κολλητος μου με καντηλιαζε διαρκως.
Μολις πηγα στην πς ξερεις τι μου ειπε? "επιτελους μλκ σοβαρευτηκες και εβαλες ΜΑΜΑ αναρτηση".

Γι'αυτο λεω πως του ΡΣ η αναρτηση ειναι μαγικο χαλι.Μπορει να σου τη σπαει με το μπαμπ στις λακουβες,αλλα μολις την οδηγησεις γρηγορα πανω απο καμμια ανωμαλια λες "ευχαριστω θεε μου"
saikoe_39 - Παρ 05 Φεβ 2010, 17:04:36
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν ξερω τι να σου πω.....ισως κανω λαθος...ισως εχω γινει εντελως φλωρος!!!!!
Απλα ενιωσα το οχημα...αρκετα..σκληρο..οταν θες να εισαι χαλαρος.....
Βεβαια οταν πολεμας...ειναι αλλο θεμααααααα.......
(Μπορει αυριο να βαλω rc και να λεω τα καλυτερα..!! Embarassed )
vagelis207 - Παρ 05 Φεβ 2010, 19:46:11
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
να κανετε λιιιίγη υπομονη ακομα...

Αν εχουμε κατι καλο θα περιμενω,δεν το συζητω!! Laughing Laughing Laughing
Octane - Δευ 08 Φεβ 2010, 14:55:44
Θέμα δημοσίευσης:
saikoe_39 έγραψε:
Δεν ξερω τι να σου πω.....ισως κανω λαθος...ισως εχω γινει εντελως φλωρος!!!!!

Λαθος δεν κανεις...
Ενταξει,ισως λιγο σε αυτο...,οτι ησουν παντα φλωρος κ οχι πως εγινες τωρα Razz Razz Razz

Εγω πιστευω πως πολλες "σπορ" εκδοσεις εχουν τελειως λαθος συνδιασμο ελατηριων/αμορτισερ.
207 RC δεν εχω οδηγησει , αλλα το Rallye της sister ειναι αρκετα αποδεκτο θα ελεγα , δεν κοπαναει ενω στο στριψιμο παραμενει σφιχτο. (σχετικα) . (Κατι σαν τη μαμα αναρτηση του Ibiza που ειχα παλιοτερα (Cupra '05) , που αν κ αρκετα πιο σφιχτο...δεν κοπαναγε) .
Το C2 μου (vts , μαμα ακομα) ειναι το αλλο ακρο. Το κοπανημα του αιωνα κ στο στριψιμο γινεται βαρκα...
Το ιδιο ηταν κ το panda sport του κολλητου μου , το οποιο αλλαξε τελειως μολις μπηκαν koni ρυθμιζομενα κ r888... . Τελος το κοπανημα (ακομα κ με τα toyo) κ εσφιξε κ πολυ στο στριψιμο ακομα κ στην μαλακη εως μεσαια ρυθμιση.

Οπως τα λες ειναι Κωστα , εξαρταται απο τη χρηση κ τους δρομους στους οποιους την κανεις.
NoDsl - Δευ 08 Φεβ 2010, 16:07:39
Θέμα δημοσίευσης:
Πάντως και του RC που το έχουν όλοι σαν τρελό στήσιμο δεν το βλέπω και τόσο τέλειο. Ναι οκ σφικτό και ελεγχόμενο αλλά μετά τα 130-150 αν προσπαθήσεις να παίξεις και δεν κάνεις κινήσεις λές και χαιδεύεις ποπό... άστα βράστα.

Βγαίν' η βαρκούλα, βγαίν' η βαρκούλα του ψαρά...

Βασικά δε φεύγει αλλά παλατζάρει αρκετά.
Ilias207Rallye - Δευ 08 Φεβ 2010, 20:00:34
Θέμα δημοσίευσης:
Oχι ρε Διονυση ισως ειναι ιδεα σου..
Επειδη οταν το πρωτοπηρα εκανα αρκετες μαλ***ες στο δρομο, κυριως για να δοκιμασω το πως αντιδραει σε διαφορες συνθηκες, στο θεμα στησιμο-αναρτηση με αφησε πολυ ικανοποιημενο!

Μετα τα 150 που λες Διονυση, αυτο που παρατηρω ειναι οτι παταει σταθερα κατω το αμαξι.
Εχω δοκιμασει το βραδυ να αλλαξω λωριδα με 160 με αποτομη κινηση, και το αμαξι απλα εκανε οτι του ειπα. Απλα σημαδεψα με το τιμονι, και αυτο ακολουθησε.

Αυτο που περιγραφεις πιο πανω, οτι δηλαδη πρεπει να το χαϊδευεις οταν πηγαινεις με πολλα, το ενιωσα σημερα στον περιφερειακο σε δεξια γλυκια στροφη, αλλα ειχα πιασει κοντα στα 200..

Σε γενικες γραμμες το αμαξι ειναι πολυ υπακουο και προβλεψιμο. Για να φυγεις απο το δρομο (απο δικο σου λαθος) πρεπει να κανεις μεγαλη καφριλα..
NoDsl - Τρι 09 Φεβ 2010, 10:18:17
Θέμα δημοσίευσης:
Ilias207Rallye έγραψε:
Oχι ρε Διονυση ισως ειναι ιδεα σου..
Επειδη οταν το πρωτοπηρα εκανα αρκετες μαλ***ες στο δρομο, κυριως για να δοκιμασω το πως αντιδραει σε διαφορες συνθηκες, στο θεμα στησιμο-αναρτηση με αφησε πολυ ικανοποιημενο!

Μετα τα 150 που λες Διονυση, αυτο που παρατηρω ειναι οτι παταει σταθερα κατω το αμαξι.
Εχω δοκιμασει το βραδυ να αλλαξω λωριδα με 160 με αποτομη κινηση, και το αμαξι απλα εκανε οτι του ειπα. Απλα σημαδεψα με το τιμονι, και αυτο ακολουθησε.

Αυτο που περιγραφεις πιο πανω, οτι δηλαδη πρεπει να το χαϊδευεις οταν πηγαινεις με πολλα, το ενιωσα σημερα στον περιφερειακο σε δεξια γλυκια στροφη, αλλα ειχα πιασει κοντα στα 200..

Σε γενικες γραμμες το αμαξι ειναι πολυ υπακουο και προβλεψιμο. Για να φυγεις απο το δρομο (απο δικο σου λαθος) πρεπει να κανεις μεγαλη καφριλα..



Ηλία συμφωνούμε οτι το αμάξι είναι εντελώς Point & Shoot, σα φωτογραφική, αλλά λόγω ταξιδιών που το στρίβω αρκετά και σε βουνά και κακόδρομους αναφέρομαι στη συνολική εικόνα που αποκομίζω απο το αμάξι σε "windy roads - tsuchiya anyone?". Μπορεί να το πιέζω παραπάνω απ' ότι πρέπει χωρίς να το καταλαβαίνω. Παίζει και αυτό.

Σε ευθείες οκ είναι απόλυτα ελεγχόμενο ακόμα και σε τρελές ταχύτητες πράγμα που διαπίστωσα(μετα μεγάλης μλκιας μου που μετά κατάλαβα τι έκανα...) πρόσφατα σε ένα κυνήγι με μια celica ts στην εθνική, που είχαμε κάνει τα υπόλοιπα αμάξια κορίνες...

Σε περίεργους δρόμους με σκαμπανευάσματα θα φανεί πιο πολύ αυτό που αναφέρω. Γιατί εκτός απο τις διαμήκεις επιταχύνσεις έχεις και τις εγκάρσιες...

Όπως έχω ξαναπεί. schumacher δεν είμαι αλλά πιστευω οτι οι 5μου αισθήσεις λειτουργούν κανονικά ακόμα :p
iceage - Δευ 12 Ιαν 2015, 20:18:49
Θέμα δημοσίευσης:
Μάλλον ψάχνω ψίλους στ΄άχυρα. Έχει απομείνει κανένα ΤΗΡ με εργοστασιακή ανάρτηση (αμορτισέρ-ελατήρια) RC? θέλω να κάνω κάποιο δοκιμή. Το μουλάρι παρέδωσε πνεύμα εμπρός αριστερά. Από αθήνα θα προτιμούσα. Γράψτε και πόσα χλμ έχουν τα αμορτισέρ σας. Μπας και καταλήξω κάπου.
saikoe_39 - Δευ 12 Ιαν 2015, 20:24:07
Θέμα δημοσίευσης:
H λυση σου ειναι μια..
FK.de...180 euros...δοκιμασμένη τα κανει ολα φτηνα και καλα...
Chrono - Κυρ 17 Ιαν 2016, 11:56:51
Θέμα δημοσίευσης:
Τον Μάιο του 2015 έβαλα στο Rallye τα ελατήρια του RC ( Rallye αμορτισέρ ). Πρώτη εντύπωση : το αμάξι έγινε πιο σκληρό , γέρνει λιγότερο ,λίγο πιο βαρύ τιμόνι , πιο νευρικό πίσω μέρος όμως κάτι σαν να μην πήγαινε καλά. Κάτι σαν να του έλειπε...
Στις ανωμαλίες το αμάξι ΠΕΤΑΓΟΤΑΝ ΨΗΛΑ σαν να είχε μόνο ελατήρια κι όχι αμορτισέρ! Στα ξεκινήματα σπίνιαρε λίγο μέχρι να βρει πρόσφυση (τα ελαστικά έτσι κι αλλιώς θέλουν άλλαγμα). Μου θύμιζε όταν στο Αrna (Alfa Romeo) είχα βάλει σκληρά ελατήρια με τα μαμά αμορτισέρ...Μισή δουλειά...Κακό αποτέλεσμα...
Προχθές έβαλα τα αμορτισέρ του RC (Peugeot-Eurorepar, τα μπροστινά Made in Poland ,τα πίσω Τσέχικα , 346 ευρώ με τα κοντά pump stop) και την αντιστρεπτική του (πορτοκαλί σημάδι ,22 άρα) .Η αντιστρεπτική προέρχεται από γνωστό " εργοστάσιο ανταλλακτικών" κάπου στην Καλαμάτα .Very happy
Επιτέλους ομοιογένεια και άνεση !!! Φιλτράρει τις ανωμαλίες , πιο άμεσο και υπάκουο μπροστινό, πιο παιχνιδιάρικο χωρίς να είναι άγαρμπο ,πιο σπορ, περισσότερα χαμόγελα ! Πιο 106 Rallye βρε παιδί μου! ( Κακά τα ψέμματα ,αυτός ήταν ο στόχος.)
Νόμος : ΣΩΣΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ελατηρίου-αμορτισέρ, ολοκληρωμένες αλλαγές.
Ότι αφορά τους δρόμους : Αν αλλάξουμε χώρα θα κατανοήσουμε και το σκεπτικό του εργοστασιακού set up για το RC !
Μία ταυτόχρονη 5άλεπτη στάση-διαμαρτυρία όλων των αυτοκινήτων στο σημείο που βρίσκονται θα ήταν μια καλή αρχή (αιτήματα : κατάσταση και ασφάλεια δρόμων, τιμή βενζίνης , παράλογα τέλη κυκλοφορίας κλπ)
Άιντε ,ξεκινήστε θέμα... Καλή χρονιά!!! Very happy
JDROGAS - Κυρ 17 Ιαν 2016, 12:04:30
Θέμα δημοσίευσης:
Chrono έγραψε:
Τον Μάιο του 2015 έβαλα στο Rallye τα ελατήρια του RC. Πρώτη εντύπωση : το αμάξι έγινε πιο σκληρό , γέρνει λιγότερο ,λίγο πιο βαρύ τιμόνι , πιο νευρικό πίσω μέρος όμως κάτι σαν να μην πήγαινε καλά. Κάτι σαν να του έλειπε...
Στις ανωμαλίες το αμάξι ΠΕΤΑΓΟΤΑΝ ΨΗΛΑ σαν να είχε μόνο ελατήρια κι όχι αμορτισέρ! Στα ξεκινήματα σπίνιαρε λίγο μέχρι να βρει πρόσφυση (τα ελαστικά έτσι κι αλλιώς θέλουν άλλαγμα). Μου θύμιζε όταν στο Αrna (Alfa Romeo) είχα βάλει σκληρά ελατήρια με τα μαμά αμορτισέρ...Μισή δουλειά...Κακό αποτέλεσμα...
Προχθές έβαλα τα αμορτισέρ του RC (Peugeot-Europer, τα μπροστινά Made in Poland ,τα πίσω Τσέχικα , 346 ευρώ με τα κοντά pump stop) και την αντιστρεπτική του (πορτοκαλί σημάδι ,22 άρα) . Επιτέλους ομοιογένεια και άνεση !!! Φιλτράρει τις ανωμαλίες , πιο άμεσο και υπάκουο μπροστινό, πιο παιχνιδιάρικο χωρίς να είναι άγαρμπο ,πιο σπορ, περισσότερα χαμόγελα ! Πιο 106 Rallye βρε παιδί μου! ( Κακά τα ψέμματα ,αυτός ήταν ο στόχος.)
Νόμος : ΣΩΣΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ελατηρίου-αμορτισέρ, ολοκληρωμένες αλλαγές.
Ότι αφορά τους δρόμους : Αν αλλάξουμε χώρα θα κατανοήσουμε και το σκεπτικό του εργοστασιακού set up για το RC !
Μία ταυτόχρονη 5άλεπτη στάση-διαμαρτυρία όλων των αυτοκινήτων στο σημείο που βρίσκονται θα ήταν μια καλή αρχή (αιτήματα : κατάσταση και ασφάλεια δρόμων, τιμή βενζίνης , παράλογα τέλη κυκλοφορίας κλπ)
Άιντε ,ξεκινήστε θέμα... Καλή χρονιά!!!



Thumbs Up Thumbs Up Yahoo! Yahoo! Yahoo!
MEMsound - Κυρ 17 Ιαν 2016, 22:32:57
Θέμα δημοσίευσης:
Thumbs Up Thumb right Thumb right
android - Δευ 18 Ιαν 2016, 03:06:32
Θέμα δημοσίευσης:
Ειδες τελικα τους κεραταδες τους Γαλλους?Για αυτο βγαλαν και αλλα αμορτισερ με αυτα τα ελατηρια,τελικα χρειαζοντε και τα 2
Kostaswannabe - Δευ 18 Ιαν 2016, 03:38:19
Θέμα δημοσίευσης:
saikoe_39 έγραψε:
H λυση σου ειναι μια..
FK.de...180 euros...δοκιμασμένη τα κανει ολα φτηνα και καλα...

Η με ένα 18αρι* γιουρα βάζεις 4αδα μπρος πίσω atm η εγω ειμαι πολύ χαζός και δεν βλέπω την παγίδα..

http://www.fk-shop.de/en/Suspension-Tuning/Sport-shock-absorbers/Sport-shock-absorber-High-Tec-Peugeot-207-W-Yr-04-2006-front-oxid-2.html Beer Crazy Crazy
Chrono - Δευ 18 Ιαν 2016, 15:44:04
Θέμα δημοσίευσης:
Μάλλον πρόκειται για ένα ; τελευταίο κομμάτι. Το αγοράζεις και το βάζεις σε ένα ωραίο σταντ στο σαλόνι και το καμαρώνεις...Η προτομή του Σωκράτη στην αποθήκη μαζί με την 50άρα εξάτμιση!!!
Chrono - Δευ 18 Ιαν 2016, 16:03:37
Θέμα δημοσίευσης:
Η αντιστρεπτική προέρχεται από γνωστό " εργοστάσιο ανταλλακτικών" κάπου στην Καλαμάτα . Very happy
JDROGAS - Δευ 18 Ιαν 2016, 19:07:05
Θέμα δημοσίευσης:
Chrono έγραψε:
Η αντιστρεπτική προέρχεται από γνωστό " εργοστάσιο ανταλλακτικών" κάπου στην Καλαμάτα . Very happy



Clapping Clapping Clapping Clapping
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr