manos82 έγραψε: |
Sorry για το ασχετο αλλα τι ειναι το scangauge?? το εχει ο υπολογιστης ταξιδιου του 207? |
makis106 έγραψε: |
Τελικά Κώστα δεν έβγαλες άκρη με το θέμα της εμφάνισης των ψηφίων? ![]() |
RME έγραψε: |
Fyno αυτο που βλεπουμε το 1.14, δηλαδη 214MAP σε klps εμεις με το ic μαλλον οπως ειπε και ο jim (δεν προλαβαμε να το βαλλουμε στο δικο του ακομα)πρεπει να ειναι η πιεση του αερα αφου εχει περασει μεσα απο το ic οποτε θα πρεπει να χανει λιγο. Αν ειχαμε 1.40 στον μαπ θα πρεπει στην τουρμπινα να ειχαμε περιπου 1.5 λεω τωρα εγω δεν ξερω |
RME έγραψε: |
Ειμαι κοντα Μακη ερχομαι σε λιγο το χω σου λεω το χω υπομονη |
RME έγραψε: |
το χ gauge μπορει να διεραισει να πολλαπλασιασει και να αφαιρεσει/προσθεσει μονο μια φορα και θελω να κανω αλλη μια διαιρεση για να βγαλω το χ.χχklps σε bar(δια 100 δηλαδη)αλλα δεν με αφηνει γιατι ειδη εχω κανει μια γαμ...............το xgauge μου γαμ........ |
RME έγραψε: |
λοιπον παιδες ναμε
ο αρχικος κωδικας που σας εδωσα ηταν αυτος TXD: 68 6A F1 01 0B RXF: 04 41 85 0B 00 00 RXD: 28 08 MTH: 00 0A 00 64 FF F6 NAME:BAR πριν σας πω ερωτηση για Στελιο το TXD 68 6A F1 01 0B ειναι για non canbus και ομως δουλευει!!!!!!!!! το TXD 07E0010B ειναι οντως για canbus αν θελετε μπορειτε να το βαλετε και αυτο το TXD(το canbus) δουλευει αψογα. |
Scotty308 έγραψε: |
δεν μας δινει την δυνατοτητα να επεμβουμε εμεις καπου και να αλλαξουμε καποιες τιμες |
Scotty308 έγραψε: |
Πολυ καλο οργανακι και μαρεσει ....θα το παρω....
Στελιο ..η καποιος αλλος που ξερει απο αυτα...με το συγκεκριμενο οργανο , που στην κυριολεξια αυτο μας δειχνει καποιες τιμες , θερμοκρασιες , πιεση ,κλπ κλπ....με το edit που ειδα στο βιντεο , υπαρχει περιπτωση να επεμβουμε στον εγκεφαλο του αυτοκινητου και να κανουμε καμμια μαλακιουλα ..??? ![]() ![]() ![]() |
Jim207GT έγραψε: |
Αυτό που είδες καμάρι μου είναι η πίεση στην μπεκιέρα και όντως είναι τόση 120-140bar. Βάλε ένα μπαρομετράκι να τελειώνει η υπόθεση.... |
salex έγραψε: |
Κώστα, δυστυχώς υπάρχει απόκλιση ανάμεσα στην πραγματική πίεση και την πίεση που βλέπουμε στο διαγνωστικό. Το είχα δει προ καιρού και δεν έδωσα σημασία, γιατί παρακολοθούσα scangauge και μπαρόμετρο παρέα.
Συνεχείς δοκιμές με μπαρόμετρο που παίρνει πίεση από αποστάτη στην πολλαπλή εισαγωγής έδειξαν ότι υπάρχει μια μόνιμη διαφορά της τάξεως του 0.1 - 0.2 bar σε σχέση με ό,τι δείχνει η OBD! Η τρέλλα συνεχίστηκε με περισσότερα πειράματα, οπότε και φανερώθηκε ότι ο περιορισμός βρίσκεται μέσα στον ίδιο τον εγκέφαλο. |
El_Griego έγραψε: |
Πολύ καλό! Και είχα την απορια για το ποιο από όλα τα banks να εβαζα!
Μήπως ξέρουμε ποια είναι η διαφορά στις τιμές μεταξύ bank 1 και 2, 3, 4; Γιατί χρησιμοποιούμε την 1; |
NoDsl έγραψε: |
Μήπως με αυτό μπορούμε να τα δούμε όλα;
http://cgi.ebay.com/Citroen-Peugeot-diagnostic-Lexia-Airmail-/270637678212?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3f03433e84#ht_2646wt_1139 |
kostaslbc έγραψε: |
Παιδιά,
Μόλις εγκατέστησα το DashDyno στο αμάξι μέσω OBDII. Πράγματι οι πιέσεις μέσω του MAP είναι σαφώς μικρότερες από τις πραγματικές.Μέτρησα το πολύ μέχρι 1,05 over και σταθερή κοντά στα 0,7. Ισχύει αυτό που λεει ο salex. κατα τα άλλα το DashDyno είναι καλό γρήγορο και με πολλές δυνατότητες. (shift lights,alarm ,warnings κλπ). το αμάξι είναι e-tuned stage2. |
rallaki-1 έγραψε: | ||
Πόσο?? |
reselie-206 έγραψε: |
http://www.scangauge.com/support/x-gauge/xgauges-for-cansf-vehicles/ |
Samer έγραψε: |
Εχω βαλει κωδικο για AFR και IGN, αλλα δεν δουλευουνε στο scangauge!!
Μπορει και το IGN να δουλευει δεν θυμαμαι θα το τσεκαρω σε λιγο. To A/F ομως σιγουρα οχι το αφησα και ολη μερα κιολας γιατι ξερω οτι καποιες φορες θελει χρονο να παρει μπρος αλλα και παλι τιποτα! Wideband εχω! Στο torque με το bluetooth ELM εκει ολα καλα τα βλεπω ολα και δουλευουν μια χαρα. ![]() |