PSClub - Hellas

Φτιάξε το μόνος σου - Δοχείο Αναθυμιάσεων

yokagyla - Παρ 09 Ιαν 2009, 04:48:02
Θέμα δημοσίευσης: Δοχείο Αναθυμιάσεων
Μπορείτε να με βοηθήσετε να τοποθετήσω ένα δοχείο αναθυμιάσεων σε 106???

Ευχαριστώ
Sidobre - Παρ 09 Ιαν 2009, 13:31:44
Θέμα δημοσίευσης:
Υπάρχουν δύο τύποι δοχείων αναθυμιάσεων.

Ενα που απλώς αποθηκεύει τις αναθυμιάσεις (και είναι και το πιο απλό)
Και ένα που επιστρέφει τα λάδια στο μοτερ.

Το 1ο το χρησιμοποιούμε όταν απλώς καταργούμε την επιστροφή των αναθυμιάσεων στην εισαγωγή αλλά δεν θέλουμε να πλυμμηρίζουμε με λάδια.
Προσοχή γιατί από το σχήμα φαίνεται ότι έχει μόνο μια τρύπα εισόδου, αλλά στην πραγματικότητα ΠΡΕΠΕΙ να υπάρχουν δύο. Μία εισόδου των αναθυμιάσεων και μία εξόδου του αέρα.



Το 2ο το χρησιμοποιούμε όταν το μοτερ έχει πολύ υψηλή συμπίεση, ή δουλεύει συνέχεια στους κόφτες για να μην ξερνάει όλα τα λάδια από την πίεση. Ομως θα πρέει να καταργηθεί ο ηλεκτρονικός δείκτης στάθμης λαδιού από τα όργανα.




Προσωπικά έχω φιάξει το εύκολο (νο 1) αλλά σιγά σιγά πρέπει να το κάνω όπως το 2 γιατί μου ξερνάει πολλά λάδια λόγω συμπίεσης.
yokagyla - Παρ 09 Ιαν 2009, 18:00:20
Θέμα δημοσίευσης:
γιατι να καταργηθει η ενδειξη σταθμης λαδιου?
Sidobre - Παρ 09 Ιαν 2009, 18:02:17
Θέμα δημοσίευσης:
Γιατί στην υποδοχή αυτή που μπαίνει είναι ο αισθητήρας. Δεν υπάρχει (δυστυχώς) άλλο σωστό σημείο εισόδου.

Αν δεν θέλεις επιστροφή, τότε κάνεις το Νο 1 Wink
yokagyla - Παρ 09 Ιαν 2009, 18:05:48
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
Γιατί στην υποδοχή αυτή που μπαίνει είναι ο αισθητήρας. Δεν υπάρχει (δυστυχώς) άλλο σωστό σημείο εισόδου.

Αν δεν θέλεις επιστροφή, τότε κάνεις το Νο 1 Wink

σε ευχαριστω... το νουμερο ενα θα κανω κα θα αδειαζω συνεχεια. 13,1 συμπιεση εχω αλλα δεν νομιζω να ξεχειλιζει.
Sidobre - Παρ 09 Ιαν 2009, 18:29:29
Θέμα δημοσίευσης:
Το έγραψα και παραπάνω, ότι στο σχήμα έτσι όπως το έχουν φαινεται ότι έχει μία τρύπα. Ομως το παγούρι (δοχείο) πρέπει οπωσδήπτε να έχει δύο τρύπες, μία εισόδου των αναθυμιάσεων και μία εξόδου του αέρα.

13,1 συμπίεση;;; Σαν πολύ δεν είναι; Laughing Laughing

Δες γιατί υπάρχει περίπτωση με παρατεταμένο σκίσιμο να στα φουσκώνει τα λάδια Wink
yokagyla - Παρ 09 Ιαν 2009, 23:53:03
Θέμα δημοσίευσης:
τοση ειναι η συμπιεση ναι... να ρωτησω και κατι ακομα... υπαρχει καποια κολλα να κολλησω το σιδερακι στιν τρυπα των αναθυμιασεων γιατι εχει ξεκολλησει και συνεχεια φευγει????
RoadRunner122 - Σαβ 10 Ιαν 2009, 01:17:11
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδιά από το 106sc έχουν δοκιμάσει με εποξικη και κρατάει.

Καλό καθάρισμα πριν, λιπαρότητα ΜΕΔΕΝ!
yokagyla - Σαβ 10 Ιαν 2009, 01:26:25
Θέμα δημοσίευσης:
RoadRunner122 έγραψε:
Παιδιά από το 106sc έχουν δοκιμάσει με εποξικη και κρατάει.

Καλό καθάρισμα πριν, λιπαρότητα ΜΕΔΕΝ!

εποξικη????????
τι ειναι αυτο ???
velvet - Σαβ 10 Ιαν 2009, 01:50:12
Θέμα δημοσίευσης:
κόλλα... Laughing
sod - Σαβ 10 Ιαν 2009, 01:54:22
Θέμα δημοσίευσης:
yokagyla έγραψε:
RoadRunner122 έγραψε:
Παιδιά από το 106sc έχουν δοκιμάσει με εποξικη και κρατάει.

Καλό καθάρισμα πριν, λιπαρότητα ΜΕΔΕΝ!

εποξικη????????
τι ειναι αυτο ???


Ειναι κολλα 2 συστατικων που τα ενωνειs και γινονται ενα...... Wink
yokagyla - Σαβ 10 Ιαν 2009, 02:07:59
Θέμα δημοσίευσης:
αααα... πολυ ωραια... αντε να το μαζεψουμε και αυτο λοιπον. ευχαριστω πολυ
volvos - Σαβ 10 Ιαν 2009, 02:10:39
Θέμα δημοσίευσης:
εγω εχω βαλει ενα δοχειο ελφ τρπ Laughing
με τρυπα στο πανω μερος για να κρατιεται με ταιραπ...
τρελλες μοντιφες

παντως ακομα και μετα απο μεγαρα και 3000χλμ ετσι το λαδι που ειχε ξερασει τασο μεσα στο δοχειο ειναι ελαχιστο...ουτε καν το αδειασαμε για να καταλαβεις....

απαραιτητη προυποθεση μικρη μπαταρια για να μας αδειασει ο χωρος



υγ.. υποτιθεται οτι ο αχρηστος θα μου βαλει το δοχειο που πηραμε απο 307 με σωληνακι να παει στο δεικτη καποια στιγμη
αλλα το πιθανοτερο εινα να δω το δοχειο σε κανα ασημι 206 Evil
yokagyla - Σαβ 10 Ιαν 2009, 02:23:51
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
εγω εχω βαλει ενα δοχειο ελφ τρπ Laughing
???????????????
Sidobre - Σαβ 10 Ιαν 2009, 02:52:20
Θέμα δημοσίευσης:
Ετσι οπως είναι τώρα και εγώ λάδι βλέπω μόνο όταν είναι γεμάτο μέχρι πάνω το κάρτερ. Αδειάζει 100 ml και μετά σταματάει.

Ομως δεν νομίζω να μείνει έτσι Laughing

Πάντως μην ανυσηχείς, σε σκούρο ασημί δεν θα το δεις... Laughing

Ο Volvos έχει βάλει προσωρινά κουτί από λάδι. Το κανουν πολύ (τσιπιδες Laughing ) αυτό... Αλλά εντάξει, το παιδί έχει πάρει ήδη καλό δοχείο για να το φιάξει κάποτε....
Sidobre - Σαβ 10 Ιαν 2009, 03:07:49
Θέμα δημοσίευσης:
Ενημερωτικά πάντως, τα δοχεία που χρησιμοποιούν τα παραπάνω σχήματα είναι δοχεία νερού από συστήματα ψύξης και έχουν γυρω στα 15 ευρώ...

Είναι ιδανικά γιατί έχουν διπλά τοιχώματα και βοηθάνε στην υγροποίηση των αναθυμιάσεων.
yokagyla - Σαβ 10 Ιαν 2009, 03:15:32
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
Ενημερωτικά πάντως, τα δοχεία που χρησιμοποιούν τα παραπάνω σχήματα είναι δοχεία νερού από συστήματα ψύξης και έχουν γυρω στα 15 ευρώ...

Είναι ιδανικά γιατί έχουν διπλά τοιχώματα και βοηθάνε στην υγροποίηση των αναθυμιάσεων.

που μπορω να βρω ρε φιλαρακι ενα τετοιο δοχειο?
Sidobre - Σαβ 10 Ιαν 2009, 03:42:47
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:






Αυτό εδώ (παρ'ότι είναι από σχεδιάγραμμα της Citroen sport) ανήκει σε 1007 (φαντάζομαι και σε άλλα μοντέλα αλλά εκεί το βρήκα) και είναι λίγο πιο ακριβό.

Εικόνα

Κωδικός - Περιγραφή - Τιμή
1307 XQ - DEGASSING TANK (Δοχείο) - 33,64 EUR
1306 E4 - RADIATOR CAP (Καπάκι) - 4,18 EUR

Sidobre έγραψε:



Αυτό (που φοράω και εγώ) είναι από σχεδιάγραμμα της Peugeot Sport και είναι από 205

Εικόνα

Κωδικός - Περιγραφή - Τιμή
1307 93 - DEGASSING TANK (Δοχείο) - 22,43 EUR
1303 40 - RADIATOR CAP (Καπάκι) - 8,98 EUR

Αλλά μπορείς να βρεις και από το 308

Εικόνα

Κωδικός - Περιγραφή - Τιμή
1323 AH - DEGASSING TANK (Δοχείο) - 15,55 EUR
1306 E4 - RADIATOR CAP (Καπάκι) - 4,18 EUR

Ολα διαθέσιμα σε οποιαδήποτε αντιπροσωπεία Peugeot
yokagyla - Σαβ 10 Ιαν 2009, 03:56:29
Θέμα δημοσίευσης:
να υποθεσω οτι τα 2 τελευταια δοχεια ειναι με μια εισοδο χωρις επιστροφη... σε ευχαριστω πολυ αδερφε... αν εχει καποιος ιδεα να μου πει για τιμες ανταλλακτικων ας κοιταξει λιγο την ενοτητα με τιμες ανταλλακτικων.
Sidobre - Σαβ 10 Ιαν 2009, 04:01:48
Θέμα δημοσίευσης:
yokagyla έγραψε:
να υποθεσω οτι τα 2 τελευταια δοχεια ειναι με μια εισοδο χωρις επιστροφη... σε ευχαριστω πολυ αδερφε... αν εχει καποιος ιδεα να μου πει για τιμες ανταλλακτικων ας κοιταξει λιγο την ενοτητα με τιμες ανταλλακτικων.


Eσύ θα το καθορίσεις αυτό, το πως θα γίνει η σύνδεση, ακολουθώντας τα σχεδιαγράμματα (το που θα είναι η κάθε είσοδος).

Τιμές σου έχω βάλει, όπως τις βγάζει το servicebox.
yokagyla - Σαβ 10 Ιαν 2009, 04:20:37
Θέμα δημοσίευσης:
σε ευχαριστω πολυ αδερφε...:D
RoadRunner122 - Σαβ 10 Ιαν 2009, 14:39:51
Θέμα δημοσίευσης:
Με λιγουρέψατε κι εμένα Razz

Για να καταλάβω: στον TU5J4 οι αναθυμιάσεις που οδηγούνται στο εξωτερικό δοχειάκι είναι ΜΟΝΟ αυτές που εξέρχονται από τη γωνιά πάνω δεξιά του καπακιού? (αυτή που μπαίνει στο μαμά φιλτροκούτι). Καμιά άλλη σύνδεση με έξοδο αναθυμιάσεων δεν κάνουμε?

Γιατί στο σχεδιάγραμμα έχει κι ένα ψαλιδάκι και κόβει κάτι δίχαλα Rolling eyes αλλά μάλλον αναφέρεται στον TU5JP4 που δεν ξέρω αν έχει κάποια πρόσθετη έξοδο-ανακύκλωση αναθυμιάσεων...
Sidobre - Σαβ 10 Ιαν 2009, 16:08:37
Θέμα δημοσίευσης:
Στον TU5JP4 και TU5JP4S έχει σωλήνα και στον εισαγωγής και στον εξαγωγής στο καπάκι, που τα ενώνει σε ένα και το ρίχνει στην πεταλούδα.

Στον TU5J4 έχει ήδη μια επιστροφή όπως βλέπω από το σχεδιάγραμμα και έχει κάποιες αναθυμιάσεις της εισαγωγής μόνο να μπαίνουν στην πεταλούδα.



Aρα ένα απλό παγουράκι αρκεί για εσάς...

Εμείς έχουμε το θέμα...
RoadRunner122 - Σαβ 10 Ιαν 2009, 20:22:50
Θέμα δημοσίευσης:
Ok, ευχαριστώ πολύ.

Και κάτι ακόμα: το 8 θα πάει να συνδεθεί στο δοχειάκι αναθυμιάσεων.

Το 7? Το αφήνουμε ως έχει?

Το υπόλοιπο ματζαφλάρι (1, 3, 6) το αφήνουμε κι αυτό ως έχει? Νομίζω ότι αυτό προορίζεται για να κατεβαίνουν τα λάδια που ψεκάζονται στο καπάκι και πάλι στο κάρτερ...
AlienHack - Σαβ 10 Ιαν 2009, 22:07:54
Θέμα δημοσίευσης:
για να καταλαβω και εγω , ο υπάρχον σωλήνας που φτηνει τις αναθυμιάσεις στην εισαγωγή... δεν φτανει? ποιος ο λογος να βάλουμε εξτρα δοχείο? )εκτος του οτι σου γεμίζει λαδια την εισαγωγη και στην κανει χαλια...
yokagyla - Δευ 19 Ιαν 2009, 06:20:10
Θέμα δημοσίευσης:
εγω σκεφτομαι να καταργησω την ενδειξη σταθμης λαδιου και να βαλω επιστροφη(ετσι κι'αλλιως εχει χαλασει ο αισθητηρας σταθμης λαδιου) το θεμα ειναι αν εχετε κανεναν ρε παιδια που να αναλαμβανει να κανει τετοια δουλεια νοικοκιρεμενη γιατι εγω θα τα κανω σκ@τ@. αν εχετε κανενα λινκ με δοχεια αναθυμιασεων στειλτε.
Sidobre - Δευ 19 Ιαν 2009, 14:31:34
Θέμα δημοσίευσης:
yokagyla έγραψε:
εγω σκεφτομαι να καταργησω την ενδειξη σταθμης λαδιου και να βαλω επιστροφη(ετσι κι'αλλιως εχει χαλασει ο αισθητηρας σταθμης λαδιου) το θεμα ειναι αν εχετε κανεναν ρε παιδια που να αναλαμβανει να κανει τετοια δουλεια νοικοκιρεμενη γιατι εγω θα τα κανω σκ@τ@. αν εχετε κανενα λινκ με δοχεια αναθυμιασεων στειλτε.


Μοτερ από 106 ραλλύ δεν έχεις;
Είπαμε, τέτοια επιστροφή φοράει ήδη από την μάνα του.

O TU5JP4 δεν έχει και γι'αυτόν χρειάζεται η επιστροφή των αναθυμιάσεων. Εσύ έχεις ένα μικρό σωληνάκι το οποίο μπορεί να μπει ένα δοχείο και είσαι ΟΚ.
RoadRunner122 - Δευ 19 Ιαν 2009, 17:03:10
Θέμα δημοσίευσης:
Το 7 στην παραπάνω φωτό (TU5J4) το αφήνουμε να στέλνει στην πεταλούδα ή να το βάζαμε κι αυτό στο δοχείο αναθυμιάσεων?
yokagyla - Δευ 19 Ιαν 2009, 17:13:46
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
yokagyla έγραψε:
εγω σκεφτομαι να καταργησω την ενδειξη σταθμης λαδιου και να βαλω επιστροφη(ετσι κι'αλλιως εχει χαλασει ο αισθητηρας σταθμης λαδιου) το θεμα ειναι αν εχετε κανεναν ρε παιδια που να αναλαμβανει να κανει τετοια δουλεια νοικοκιρεμενη γιατι εγω θα τα κανω σκ@τ@. αν εχετε κανενα λινκ με δοχεια αναθυμιασεων στειλτε.


Μοτερ από 106 ραλλύ δεν έχεις;
Είπαμε, τέτοια επιστροφή φοράει ήδη από την μάνα του.

O TU5JP4 δεν έχει και γι'αυτόν χρειάζεται η επιστροφή των αναθυμιάσεων. Εσύ έχεις ένα μικρό σωληνάκι το οποίο μπορεί να μπει ένα δοχείο και είσαι ΟΚ.

μιλαμε για το σωληνακι που βγαινει απο το καπακι και πεφτει μεσα στην σκουπα ετσι? δεν εχω δει να επιστρεφει πουθενα γι'αυτο το ειπα...
Sidobre - Δευ 19 Ιαν 2009, 22:00:44
Θέμα δημοσίευσης:
Γώργο (yokagyla) για να μην μπερδευεσε, δες λίγο το σχήμα που είναι το μοτερ σου:


Τα σωληνάκια 1 έως 6 είναι η επιστροφή των αναθυμιάσεων ξανά στο καρτερ. Αρα κάτι τέτοιο δεν χρειάζεσαι.

Τα σωληνάκι 8 είναι οι αναθυμιάσεις (που συνήθως βάζουν στην σκούπα)
Για το 7 είναι μεν αναθυμιάσεις αλλά υπο συνεχή υποπίεση και μπαίνει ακριβώς μετά την πεταλούδα σε μια υποδχή. Δεν χρειάζεται να μπει σε δοχείο.
iceage - Δευ 19 Ιαν 2009, 22:16:54
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
Γώργο (yokagyla) για να μην μπερδευεσε, δες λίγο το σχήμα που είναι το μοτερ σου:


Τα σωληνάκια 1 έως 6 είναι η επιστροφή των αναθυμιάσεων ξανά στο καρτερ. Αρα κάτι τέτοιο δεν χρειάζεσαι.


Τα σωληνάκια Νο1 έως Νο6 είναι στο επίπεδο των βαλβίδων εισαγωγής και είναι για την επιστροφή της περίσια λαδιού που δημιουργείται μετά απο το υψηλό στροφάρισμα και στόχο έχει να μην δημιουργηθεί υγραυλική πίεση και ξεράσει το λάδι είτε μέσα στους κυλίνδρους είτε στις εξόδους των αναθυμιάσεων.
RoadRunner122 - Δευ 19 Ιαν 2009, 23:31:28
Θέμα δημοσίευσης:
Ρε παίδες ναι, ίσως σας μπέρδεψα άθελά μου.

Λοιπόν, έχουμε και λέμε (για τον TU5J4 πάντα):

Σε μαμά κατάσταση
- το 7 στέλνει τις αναθυμιάσεις του "καπακιού" εισαγωγής στην πεταλούδα
- το 8 στέλνει τις αναθυμιάσεις λαδιού στο φιλτροκούτι (ή τη σκούπα)
- τα υπόλοιπα 1,3,5,6 επιστρέφουν το λάδι στο κάρτερ.

Tα 7 & 8 φαίνονται και στην παρακάτω φωτογραφία από έναν TU5J4 (SaxoVTS):


Συνήθως όταν καταργείται η επιστροφή αναθυμιάσεων λαδιού στην πεταλούδα, το σωληνάκι 8 (σχήματος "U") αφήνεται ελεύθερο. Το δε σωληνάκι 7 όλοι το αφήνουν πάνω ως έχει και συνεχίζει να στέλνει αναθυμιάσεις λαδιού στην πεταλούδα.

Κι εδώ ρωτάω το εξής: απλά στέλνουμε τις αναθυμιάσεις ΜΟΝΟ από το σωληνάκι 8 ή θα ήταν καλό να στείλουμε και από το σωληνάκι 7 τις αναθυμιάσεις σε ένα εξωτερικό δοχείο?
AlienHack - Δευ 19 Ιαν 2009, 23:33:26
Θέμα δημοσίευσης:
AlienHack έγραψε:
για να καταλαβω και εγω , ο υπάρχον σωλήνας που φτηνει τις αναθυμιάσεις στην εισαγωγή... δεν φτανει? ποιος ο λογος να βάλουμε εξτρα δοχείο? εκτος του οτι σου γεμίζει λαδια την εισαγωγη και στην κανει χαλια...


εμενα θα μου απανησει κανεις?
Sidobre - Τρι 20 Ιαν 2009, 00:04:25
Θέμα δημοσίευσης:
AlienHack έγραψε:
AlienHack έγραψε:
για να καταλαβω και εγω , ο υπάρχον σωλήνας που φτηνει τις αναθυμιάσεις στην εισαγωγή... δεν φτανει? ποιος ο λογος να βάλουμε εξτρα δοχείο? εκτος του οτι σου γεμίζει λαδια την εισαγωγη και στην κανει χαλια...


εμενα θα μου απανησει κανεις?



To έγραψα και στην αρχή αμα το διαβάσεις.

Αυτή την στιγμή οι αναθυμιάσεις ανακυκλώνονται μέσω της πεταλούδας και καίγονται. Αυτό το μόνο αρνητικό έχει να γεμίζει με λάδια την εισαγωγή και να λερώνει τους αισθητήρες.

Σε βελτιωμένα (πολύ) μοτέρ, ή σε αυτοκίνητα που πηγαίνουν μόνο σε κόφτες, τότε στον TU5JP4 που δεν έχει το σύστημα που έχουν π.χ. τα ραλλύ όπου επιστρέφει τα λάδια στο κάρτερ, υπάρχει πιθανότητα σε πολύ υψηλές στροφές να φουσκώσει τα λάδια και να τα πετάξει στις αναθυμιάσεις (όχι πολύ αλλά αρκετό).

Γι'αυτό φιάχνουμε ένα δοχείο που θα επιστρέψει τα λάδια στο καρτερ όπως περίπου και στο 106. Wink
RoadRunner122 - Τρι 20 Ιαν 2009, 00:08:23
Θέμα δημοσίευσης:
Toν έναν λόγο τον είπες, κάνει χάλια την εισαγωγή. Πράγμα το οποίο είναι κακό (γιατί την λερώνει και αυτή αλλά και τους αισθητήρες πχ το βηματικό) από την άλλη όμως τη λιπαίνει οπότε είναι μονίμως "γρασσαρισμένη".

Επιπλέον το να καις λάδι στο θάλαμο καύσης δεν είναι και ότι καλύτερο. Μακροπρόθεσμα μαζεύονται κατάλοιπα και επικαθήσεις στις βαλβίδες, τα μπουζί, τα πιστόνια με ότι αντίκτυπο μπορεί να έχει αυτό...

Αυτά για χρήση δρόμου.

Στα αγωνιστικά τώρα που ανεβάζουν μεγαλύτερες πιέσεις, συνήθως οι αναθυμιάσεις έχουν πολυ μεγαλύτερο όγκο, άρα χάνεται πολύ λάδι το οποίο αν δεν έχεις δοχείο συλλογής είτε θα καεί στο θάλαμο καύσης περνώντας από την πεταλούδα (μαμά σύστημα) είτε θα φύγει στο περιβάλλον (σωληνάκια αναθυμιάσεων λαδιού στον αέρα).
Αντίθετα, με ένα δοχείο συλλογής με εγκατεστημένη επιστροφή, το λάδι που μαζεύεται στο δοχειάκι αυτό επιστρεφει στο κάρτερ κι έτσι η στάθμη λαδιού παραμένει σε επιτρεπτά επίπεδα.

Ελπίζω να σε κάλυψα Wink
RoadRunner122 - Τρι 20 Ιαν 2009, 00:09:51
Θέμα δημοσίευσης:
α με πρόλαβε ο Τάσος Razz
AlienHack - Τρι 20 Ιαν 2009, 12:27:33
Θέμα δημοσίευσης:
thanks...
SnakeMJK - Τρι 20 Ιαν 2009, 13:25:46
Θέμα δημοσίευσης:
RoadRunner122 έγραψε:
...από την άλλη όμως τη λιπαίνει οπότε είναι μονίμως "γρασσαρισμένη".


Πως διορθώνεται αυτό την στιγμή που στέλνουμε τις αναθυμιάσεις αλλού;
RoadRunner122 - Τρι 20 Ιαν 2009, 14:00:10
Θέμα δημοσίευσης:
SnakeMJK έγραψε:
RoadRunner122 έγραψε:
...από την άλλη όμως τη λιπαίνει οπότε είναι μονίμως "γρασσαρισμένη".


Πως διορθώνεται αυτό την στιγμή που στέλνουμε τις αναθυμιάσεις αλλού;


Απλά όταν θα λύνεις την πεταλούδα σου για καθαριότητα, αφού τελειώσεις τη διαδικασία και πριν την ξαναβάλεις πάνω θα ψεκάζεις με λίγο σπρέυ γράσσου τις άκρες (εκεί που εδράζεται το αξονάκι της) και είσαι ok Wink
SnakeMJK - Τρι 20 Ιαν 2009, 14:29:29
Θέμα δημοσίευσης:
Off Topic

Δηλαδή εγώ που δεν έχω καθαρίσει ποτέ την πεταλούδα (7 χρόνια) να αγχωθώ; Razz Razz
RoadRunner122 - Τρι 20 Ιαν 2009, 14:32:56
Θέμα δημοσίευσης:
SnakeMJK έγραψε:
Off Topic

Δηλαδή εγώ που δεν έχω καθαρίσει ποτέ την πεταλούδα (7 χρόνια) να αγχωθώ; Razz Razz


Nα μην αγχωθείς αλλά να την καθαρήσεις Wink

Ας μη συνεχίσουμε τα Off Topic Wink
AlienHack - Τρι 20 Ιαν 2009, 14:45:42
Θέμα δημοσίευσης:
καθαρισε την... αν παραβροιμήσει δημιουργει προβληαμτακια.. ειδικα στα 7 χρονια θα ειναι μαυρη... σαν τον ομπαμα... Afroman
Kouman - Τρι 20 Ιαν 2009, 15:31:34
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδια εχω ενα 106 ραλυ με εισαγωγη απο c2 vts kai καπακι απο 206 με συμπιεση 12,4. Ηθελα να ρωτησω εαν γνωριζει καποιος για το κιτακι ''KIT DE DEGAZAGE'' της ps poy einαi gia to 106 to εχει μεσα στην ιστοσελιδα της ps που ειναι με το παγουρι. Πως γινετε η εγκατασταση. Και αν ειναι ευκολο να το φτιαξουμε εμεις.
yokagyla - Πεμ 22 Ιαν 2009, 13:56:23
Θέμα δημοσίευσης:
το δευτερο δοχειο αναθυμιασεων που δειχνει και η εικονα απο 205 δεν υπαρχει στην λιον ελλας και ουτε με παραγγελια μου ειπε.
Sidobre - Πεμ 22 Ιαν 2009, 15:13:59
Θέμα δημοσίευσης:
Για απλό δοχείο, όποιο και να βάλεις, το ίδιο θα είναι. Wink
RoadRunner122 - Πεμ 08 Ιούλ 2010, 21:52:40
Θέμα δημοσίευσης:
Θα τσιμπήσω ένα από ebay.

Για πείτε, τι λεπτομέρειες πρέπει να προσέξω?
RoadRunner122 - Κυρ 07 Νοέ 2010, 00:08:53
Θέμα δημοσίευσης:
Σκέφτομαι γι'αυτό Rolling eyes

Το έχει δοκιμάσει κανείς? Η τιμή νορμάλ μου φαίνεται σε σύγκριση με αυτές του demontweeks...
stratos gti - Κυρ 07 Νοέ 2010, 19:38:43
Θέμα δημοσίευσης:
τι κερδιζεις αν βαλεις δοχειο αναθυμιασεων σε συγκριση με αυτο που κανουν πολλοι βαζοντας μια χοανιτσα και κλεινουν τη τρυπα στη σκουπα....μιλαω παντα για μοτερ απο ραλλυ????
Sidobre - Κυρ 07 Νοέ 2010, 19:45:40
Θέμα δημοσίευσης:
stratos gti έγραψε:
τι κερδιζεις αν βαλεις δοχειο αναθυμιασεων σε συγκριση με αυτο που κανουν πολλοι βαζοντας μια χοανιτσα και κλεινουν τη τρυπα στη σκουπα....μιλαω παντα για μοτερ απο ραλλυ????


Στράτο, δεν είναι θέμα "κερδίσματος"

Οσο πιο πολύ συμπίεση έχει ένα μοτέρ, τόσο μεγαλύτερες πιθανότητες έχει να αποβάλλει ποσότητες αναθυμιάσεων.

Ετσι σε ένα νορμάλ μοτερ, η λύση της χοανίτσας είναι ΟΚ, αλλά σε ένα μοτερ που βγάζει πολλά λάδια, θα γίνεται ο χώρος της μηχανής χάλια (όπως και να αποβάλλεις λάδι δεν είναι σωστό). Γι'αυτό μπαίνει ένας συλλέκτης των αναθυμιάσεων ο οποίος συγκρατεί το λάδι και αποβάλει τον αέρα.

Σε αγωνιστικά εκτός από την παραπάνω λύση (του δοχείου δηλαδή αναθυμιάσεων) το δοχείο είναι τέτοιο που επιστρέφει το λάδι στο καρτερ.
stratos gti - Κυρ 07 Νοέ 2010, 19:58:49
Θέμα δημοσίευσης:
σε μαμα συμπιεση δλδ....καλλυτερα χοανιτσα παρα δοχειο????
Sidobre - Κυρ 07 Νοέ 2010, 20:06:58
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν υπάρχει ιδιαίτερος λόγος πιστεύω σε μαμά αμάξι να βάλεις δοχείο. Αν και την χοανίτσα ποτέ δεν την συμπάθησα. Προτιμώ την ανακύκλωση των αναθυμιάσεων όταν αυτές είναι μικρές σε ποσότητα.

Βέβαια σε όλες αυτές τις περιπτώσεις προσωπικά το δοκίμαζα. Αν έβγαζε από λίγες έως σχεδόν καθόλου αναθυμιάσεις, τις ξανάριχνα μέσα στο μοτέρ. Οταν άρχισε να βγάζει αναθυμιάσεις (με πιστόνια κλπ κλπ) τότε μπήκαν σε δοχείο.
Giannis307 - Κυρ 07 Νοέ 2010, 20:25:18
Θέμα δημοσίευσης:
Τασο εγω σκεφτομαι να βαλω το διπλο δοχειο...μπορω να ρο φτιξω εγω?στο 8β βγαζω ενδειξη σταθμης και τραβαω και του καπακιου και μετα τις ξαναριχνω στην εισοδο της τουρμπινας η το αφηνω free....
Sidobre - Κυρ 07 Νοέ 2010, 20:38:09
Θέμα δημοσίευσης:
Αν θες να ξαναρίξεις τις αναθυμιάσεις στο καρτερ, η διάταξη πρέπει να είναι αυτή:

http://www.piecescitroensport.citroen.com/NR/rdonlyres/A218A3A7-2103-479A-9022-E8AA00D5E80D/40058/EngineA15Lubrication.pdf

Σελίδα 3

Το μπουκάλι είναι από 107, C1 κλπ.

Τα ρακορ μπορείς να τα φιάξεις και μόνος σου.


*************************************************

Για το δοχείο (όπως αυτό του ebay) από τις αναθυμιάσεις (στο πάνω μέρος του μοτέρ) μέχρι το δοχείο και that's it. Mπορείς όμως να το ξαναρίξεις πίσω στην εισαγωγή.
RoadRunner122 - Κυρ 07 Νοέ 2010, 22:29:54
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
Για το δοχείο (όπως αυτό του ebay) από τις αναθυμιάσεις (στο πάνω μέρος του μοτέρ) μέχρι το δοχείο και that's it.


.....βιδωνοντας ένα ρακόρ στην κάτω τάπα αδειάσματος του δοχείου, το οδηγείς και πάλι στο μοτέρ μέσω της σωλήνας στη βέργα ελέγχου στάθμης Wink
BILLY. - Δευ 08 Νοέ 2010, 02:30:59
Θέμα δημοσίευσης:
Ο χώρος του κάρτερ πρέπει να βρίσκεται πάντα υπό πίεση για τους εξής λόγους:

1. Μειώνει την διαρροή λαδίου απο τα ελατήρια των εμβόλων μέσα στο θάλαμο καύσης. 'Οσο μεγαλώνει η πίεση μέσα στο κάρτερ τόσο μεγαλώνει και η διαρροή λαδιού κατά την φάση της εισαγωγής του μίγματος στον θάλαμο καύσης. Δηλαδή εάν έχουμε ατμοσφαιρική πίεση στο κάρτερ και υποπίσεη μέσα στον θάλαμο καύσης, είναι πιο εύκολο για το λάδι να περάσει μέσα απο τα ελατήρια του εμβόλου απο το εάν είχαμε υποπίεση στο κάρτερ και υποπίεση στον θάλαμο καύσης.

2. Αυξάνει την υποδύναμη. Έχει να κάνει πάλι με την διαφορά πίεσης που ασκείται στο έμβολο. Ενδεχομένως να έχει να κάνει και με τον συντονισμό της πίεσης μέσα στο κάρτερ σε σχέση με τις βίαιες μετακινήσεις των εμβόλων. Σε πολλά αγωνιστικά βάζουν μέχρι και αντλίες υποπίεσης για να κερδίσουν κάποια άλογα παραπάνω. Μίλαμε βέβαια για πολύ δυνατά αυτοκίνητα. Να πούμε επίσης ότι δεν ισχύει ο κανόνας ότι όσο αυξάνουμε την υποπίεση αυξάνεται και η υποδύναμη. Αυτό ισχύει μέχρι ενός σημείου. Μετά η υποδύναμη αρχίζει να πέφτει πάλι. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Moroso-22640-3-Vane-Vacuum-Pump-Wet-Sump-System-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem20b4de43a3QQitemZ140473418659QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories#ht_4486wt_939

3. Μειώνει την κατανάλωση καυσίμου. Σε συνδυασμό και με ένα δοχείο λαδιού ακόμα περισσότερο. Η βενζίνη η οποία μένει στα τοιχώματα του κυλίνδρου παρασύρεται από το λιπαντικό και τα ελατήρια του εμβόλου και πέφτει μέσα στο κάρτερ. Μετά οι αναθυμιάσεις του λαδιού-βενζίνης πηγαίνουν στο δοχείο αναθυμιάσεων όπου και ψύχονται. Το λάδι ως βαρύτερο μένει στο δοχείο ενώ οι αναθυμιάσεις της βενζίνης οδηγούνται στην εισαγωγή για ευνόητους λόγους. Εδώ να πω ότι όσο χαμηλότερη είναι η θερμοκρασία του δοχείου αναθυμιάσεων, τόσο αυξάνει η απόδοση του στον διαχωρισμό ελαίου-καυσίμου. Εάν έχει και κάποιο διάφραγμα ακόμα καλύτερα. Αυτό το δοχείο από το ebay που έδειξε ο Roadrunner δεν πρέπει να έχει κάποιο διάφραγμα. Δεν μας πειράζει όμως διότι μπορούμε να ξεβιδώσουμε τις βίδες και να βάλουμε μέσα κανά δυό συρματάκια σαν αυτά που καθαρίζουμε τα πιάτα.

4. (Για αυτό που θα πω τώρα δεν είμαι απόλυτα σίγουρος αλλά θα το διακινδυνεύσω). Λοιπόν σκέφτομαι ότι ενδεχομένως η υποπίεση να βοηθάει και στην καλύτερη λίπανση του κινητήρα και περισσότερο στην περιοχή των εκκεντροφόρων όπου είναι το ψηλότερο και το το πιο απομακρυσμένο σημείο από την αντλία λαδιού. Αυτό το λέω για δύο λόγους. Πρώτον διότι ο κατασκευαστής έχει τοποθετήσει σωλήνες υποπίεσης και στους δύο εκκεντροφόρους, ενώ θα μπορούσε να παίρνει μόνο απο τον έναν ή να παίρνει τις αναθυμιάσεις κατευθείαν από το κάρτερ. Δεύτερο και κυριότερο είναι ότι έχει τοποθετήσει ένα μικρό σωληνάκι υποπίεσης κατευθείαν πάνω στο plenum. Οπότε όταν ο κινητήρας δουλεύει με χαμηλές στροφές δηλαδή με χαμηλή πίεση λαδιού, η μεγάλη υποπίεση στο plenum μεταφέρεται στα καπάκια των εκκεντροφόρων για να διευκολυνθεί η άνοδος του λαδιού μέχρι τους εκκεντροφόρους. Αλλιώς δεν έχει νόημα το μικρό σωλινάκι πάνω στο plenum διότι έχει ήδη υποπίεση απο το σωλήνα εισαγωγής. Μικρή μεν αλλά έχει.Εάν ισχύει αυτή η θεωρία ΔΕΝ πρέπει να συνδέσουμε το δοχείο με το σωλήνα της στάθμης για να επιστρέφει το λάδι στο κάρτερ διότι έτσι η υποπίεση μεταφέρεται από τα καπάκια των εκκεντροφόρων κατευθείαν στο κάρτερ.

Ελπίζω να ήμουν κατανοητός.
mechanic - Σαβ 13 Νοέ 2010, 23:59:56
Θέμα δημοσίευσης:
File mou sygnomi alla en meri diafono se ayta pou anafereis Confused
alla logo tou oti den paizei elliniko pliktrologio edo pou eimai
den mporo na epixeirimatologiso...
pantos anatheorise ligaki kapoies apo tis apopseis sou, giati yparxoun paragontes pou den exeis lavei sta yp'opsin sou.
just for the record.... mou aresei o tropos pou skeftesai... Cool
BILLY. - Κυρ 14 Νοέ 2010, 22:01:31
Θέμα δημοσίευσης:
Θανάση είναι απλό. Ο θάλαμος καύσης στην φάση της εισαγωγής του μίγματος βρίσκεται σε υποπίεση. Ανοίγοντας η βαλβίδα εισαγωγής εισέρχεται το μείγμα. Ως εδώ όλα καλά. Εάν τώρα ο στροφαλοθάλαμος έχει θετική πίεση τότε υπάρχει διαρροή λαδιού προς τον κύλινδρο μέσω των ελατηρίων του εμβόλου.
Εάν λοιπόν εφαρμόσουμε αρνητική πίεση στον στροφαλοθάλαμο τότε εξισορροπούμε την μετακίνηση της πίεσης προς τον κύλινδρο. Στα δικά μας καθημερινά αυτοκίνητα ο κατασκευαστής βρήκε την λύση με το να πάρει υποπίεση από την εισαγωγή.
Στα αγωνιστικά τώρα αυτοκίνητα ,τα οποία λειτουργούν με υψηλές στροφές (μεγάλη υποπίεση στον κύλινδρο) και πίεση στην εισαγωγή μεγαλύτερη ή ίση του 1Bar δεν ισχύει ο παραπάνω κανόνας διότι η εισαγωγή τους δεν έχει ποτέ υποπίεση. Εκεί λοιπόν βάζουν αντλίες υποπίεσης σαν αυτήν:http://www.jegs.com/i/Moroso/710/22640/10002/-1

Αυτό που θέλουμε να κάνουμε με το δοχείο αναθυμιάσεων είναι να μην γεμίζει λάδια η εισαγωγή και το μείγμα. Εάν όμως καταργήσουμε την υποπίεση δεν κάναμε τίποτα. Το λάδι θα περνάει στον θάλαμο μέσω την ελατηρίων του εμβόλου, θα έχουμε κακή καύση, πυράκια, καυσαέρια, μόλυνση του λαδιού με βενζίνη και πρόωρη καταστροφή του καταλύτη διότι θα δουλεύει υπερωρίες. Για μένα η λύση είναι να μπει ένα δοχείο αναθυμιάσεων σε σειρά με το ήδη υπάρχων σύστημα υποπίεσης και τέλος.
Pughell - Κυρ 14 Νοέ 2010, 22:09:46
Θέμα δημοσίευσης:
BILLY. έγραψε:
Εάν τώρα ο στροφαλοθάλαμος έχει θετική πίεση τότε υπάρχει διαρροή λαδιού προς τον κύλινδρο μέσω των ελατηρίων του εμβόλου.

Με τιποτα... Confused
mechanic - Κυρ 14 Νοέ 2010, 23:29:25
Θέμα δημοσίευσης:
Gia to thema ypopiesis sto strofalothalamo ok, (sorry ego den katalava kala kai nomiza oti ennoouses oti prepei na yparxei thetiki piesi)

alla to na "perasei" ladi apo kato pros ta pano (se ena ygeies moter) me tipota... poio eykola vgazo ego kainourgia mallia stin karafla mou para na ginei ayto... Very happy
kai tha sto apantiso me oso poio liga logia ginetai,
kathos otan exeis ena firring pressure esto kai 20 bar ana tetragoniko ekatosto epifaneias, kai den pernaei tipota kato,
pos tha ginei na "anevei" ygro pernontas apo ta ellatiria me oriaka -0.kati bar?

kai fysika filiki symvouli pros olous tous apantaxou tuners/veltiotes ktl...
ta systimata ram air einai kala kai apodidoun akoma kalytera (an ksereis na ta setareis sosta) alla......
se moter pou den exei provlefthei extra lipansi gia ta kalamia ton valvidon eisagogis (megalo kai endiaferon thema pros syzitisi ayto)
to na vgaleis tis anathymiaseis ekso simainei oti stereis apo lipansi tis valvides eisagogis, sti fasi tou full fortiou kai strofon... Wink
apo tin alli (ithela na to grapso stis eisagoges ayto alla to eixa ksexasei)
filtra pou afinoun "skoni" na perasei xtizoun mesa stin eisagogi pou diatarasei ti roi tou aera.
vevaia sto agonistiko posos tha se endiaferei ayto, mias kai logika den se peirazei na lyseis eisagogi meta apo kathe agona (eidika xomatino)
alla se moter gia kathimerini xrisi kai di tourmpato ekei apokta mia varytita to pragma...
tespa elpizo na se kalypsa
Pughell - Δευ 15 Νοέ 2010, 07:21:15
Θέμα δημοσίευσης:
Να το πουμε ακομα πιο απλα...
Αν υπηρχε πιθανοτητα να λαδωνει το μπουζι,τοτε το μοτερ θα ειχε χασει πανω απο το 30% της ισχυος του οποτε το προβλημα δεν θα ηταν οι αναθυμιασεις αλλα το ντουμανι που θα εβγαινε απο την εξατμιση κατα την φαση της καυσης...

Αν και προσωπικα,πιστευω οτι θα ειχε σπασει μεχρι τοτε μιας και με την διελευση των καυσαεριων στο καρτερ,στροφαλος-μπιελες και κουζινετα θα ειχαν γινει ενα σωμα. Confused
mechanic - Δευ 15 Νοέ 2010, 12:25:42
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Να το πουμε ακομα πιο απλα...
Αν υπηρχε πιθανοτητα να λαδωνει το μπουζι,τοτε το μοτερ θα ειχε χασει πανω απο το 30% της ισχυος του οποτε το προβλημα δεν θα ηταν οι αναθυμιασεις αλλα το ντουμανι που θα εβγαινε απο την εξατμιση κατα την φαση της καυσης...

Αν και προσωπικα,πιστευω οτι θα ειχε σπασει μεχρι τοτε μιας και με την διελευση των καυσαεριων στο καρτερ,στροφαλος-μπιελες και κουζινετα θα ειχαν γινει ενα σωμα. Confused



+1 Very happy
RoadRunner122 - Δευ 15 Νοέ 2010, 12:50:49
Θέμα δημοσίευσης:
Μιας και καταπιαστήκαμε με υποπιέσεις, αναθυμιάσεις κλπ, έχω 2 απορίες.

Αναφέρομαι σε TU5J4 και συγκεκριμένη στην εξαγωγή αναθυμιάσεων:

1) Ψευτοκάπακο εισαγωγής: γιατί ενώ υπάρχει η μεγάλη δίοδος για την εξαγωγή των αναθυμιάσεων (το γνωστό γωνιακό μεταλλικό σωληνάκι που συνδέεται με κολάρο σχήματος U), υπάρχει και 2η δίοδος προς την πεταλούδα? (μετά την πεταλούδα συγκεκριμένα και μιλάω για το λεπτό σωληνάκι που ανέφερε κι ο Βασίλης).

2) Ψευτοκάπακο εξαγωγής: γιατί ενώ το εισαγωγής έχει 2 διόδους εξαγωγής αναθυμιάσεων, αυτό δεν έχει καμία? Από που διαφεύγουν οι αναθυμιάσεις στο ψευτοκάπακο εξαγωγής? Φαντάζομαι όλοι έχετε παρατηρήσει ότι η τάπα πλήρωσης είναι μονίμως με διαρροές σε αυτό το μοτέρ... πόσο μάλλον όταν σε ένα λίγο πολύ ίδιας σχεδίασης μοτέρ (TU5JP4) υπάρχουν δίοδοι εξαγωγής αναθυμιάσεων τόσο στο ψευτοκάπακο εισαγωγής όσο και στο εξαγωγής? Χρειάζεται/μπορούμε να επέμβουμε σ'αυτό με κάποιο τρόπο?
groupN - Δευ 15 Νοέ 2010, 16:40:08
Θέμα δημοσίευσης:
RoadRunner122 έγραψε:
Φαντάζομαι όλοι έχετε παρατηρήσει ότι η τάπα πλήρωσης είναι μονίμως με διαρροές σε αυτό το μοτέρ... πόσο μάλλον όταν σε ένα λίγο πολύ ίδιας σχεδίασης μοτέρ (TU5JP4) υπάρχουν δίοδοι εξαγωγής αναθυμιάσεων τόσο στο ψευτοκάπακο εισαγωγής όσο και στο εξαγωγής? Χρειάζεται/μπορούμε να επέμβουμε σ'αυτό με κάποιο τρόπο?


Δεν ξερω αμα παιζει ρολο αυτο που λες. αλλα νομιζω απο την ταπα τρεχουν λαδια που πεταγονται απο το εκκεντρο. διοτι απλα η ταπα δεν σφραγιζει σωστα σε αυτο το μοτερ. πρεπει να βαλεις μια φαρδια λαστιχενια ροδελα με ιδια διαμετρο και να την περασεις κατω απο τα λαμακια της ταπας. παιρνει τα μποσικα και δεν τρεχει τιποτα
RoadRunner122 - Δευ 15 Νοέ 2010, 17:53:56
Θέμα δημοσίευσης:
groupN έγραψε:
...πρεπει να βαλεις μια φαρδια λαστιχενια ροδελα με ιδια διαμετρο και να την περασεις κατω απο τα λαμακια της ταπας. παιρνει τα μποσικα και δεν τρεχει τιποτα


ναι, αλλά αν αυτά τα λάδια που βγαίνουν δεν είναι από το έκκεντρο που πιτσιλάει και ειναι από την προσπάθειά τους να διαφύγουν (υπό μορφή αναθυμιάσεων) τότε να το ταπώσεις ερμητικά δεν είναι κι ότι καλύτερο Confused γι'αυτό ρωτάω...
Pughell - Δευ 15 Νοέ 2010, 18:38:21
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν ειναι αναθυμιασεις,ειναι λιπανση του valvetrain.
Και τα δυο καπακια των εκκεντροφορων εχουν μεσα splash panel.
RoadRunner122 - Τρι 16 Νοέ 2010, 12:58:22
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Δεν ειναι αναθυμιασεις,ειναι λιπανση του valvetrain.
Και τα δυο καπακια των εκκεντροφορων εχουν μεσα splash panel.


Οπότε εάν μπει δοχείο αναθυμιάσεων, το μόνο σωληνάκι που συνδέω πάνω του είναι το μεγάλο (U).

Γι'αυτό που ανέφερα σχετικά με αυτο της εξαγωγής εν αντιθέσει με του JP4 που έχει έξοδο?
BILLY. - Τετ 17 Νοέ 2010, 01:39:05
Θέμα δημοσίευσης:
Αφού υπάρχουν splash panel δεν θα έπρεπε να πετάγονται λάδια απο την τάπα. Θεωρώ πως ο Γιάννης έχει δίκιο. Οι αναθυμιάσεις λόγω πίεσης βρίσκουν διέξοδο από την τάπα. Ίσως γι'αυτό στον JP4 έβαλαν σωληνάκι και στην εξαγωγή.
Pughell - Παρ 19 Νοέ 2010, 08:39:39
Θέμα δημοσίευσης:
Καλα...Θεωρειτε οτι θελετε και εγω με την πρωτη ευκαιρια λυμμενου μοτερ θα σας βγαλω μια φωτο απο τα καπακια εκκεντροφορων εσωτερικα,και απο J4 αλλα και απο JP4,για να σας φυγει η απορια... Cool

Υ.Γ. Ξεχασα να πω οτι τα J4 εχουν εξωτερικο σωληνα του κορμου που ανεβαινει στην κεφαλη,σε αντιθεση με τα JP4 που το εχουν μεσα στον κορμο.
antonios16V - Κυρ 21 Νοέ 2010, 21:24:37
Θέμα δημοσίευσης:
Μια επισυμανση.Δεν εχει αναφερθει καθολου οτι σε ενα αμαξι που χρησιμοποιητε σε κοντινες αποστασης με αφαιρεμενες τις αναθυμιασης απο την υποπιεση τα λαδια περνουν υγρασια το χειμωνα.
RoadRunner122 - Κυρ 21 Νοέ 2010, 23:39:51
Θέμα δημοσίευσης:
Συγνώμη αλλά δεν το καταλαβαίνω αυτό. Σε περίπτωση που ρίχνεις τις αναθυμιάσεις σε δοχείο, το να μπει στο εσωτερικό του καπακιού υγρασία έχει τις ίδιες πιθανότητες με το να τις ρίχνεις πριν τη πεταλούδα.
TOMMI - Κυρ 28 Αύγ 2011, 13:37:55
Θέμα δημοσίευσης:
παιδια εχω και εγω παρει ενα δοχειο αναθυμιασεων την εξοδο απο το δοχειο την στελνουμε στην εισαγωγη για να διμιουργισουμε υποπιεση η απλα της βαζουμε ενα φιλτρο ? ευχαριστω
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr