Sidobre έγραψε: |
Γιατί στην υποδοχή αυτή που μπαίνει είναι ο αισθητήρας. Δεν υπάρχει (δυστυχώς) άλλο σωστό σημείο εισόδου.
Αν δεν θέλεις επιστροφή, τότε κάνεις το Νο 1 ![]() |
RoadRunner122 έγραψε: |
Παιδιά από το 106sc έχουν δοκιμάσει με εποξικη και κρατάει.
Καλό καθάρισμα πριν, λιπαρότητα ΜΕΔΕΝ! |
yokagyla έγραψε: | ||
εποξικη???????? τι ειναι αυτο ??? |
volvos έγραψε: |
εγω εχω βαλει ενα δοχειο ελφ τρπ ![]() |
Sidobre έγραψε: |
Ενημερωτικά πάντως, τα δοχεία που χρησιμοποιούν τα παραπάνω σχήματα είναι δοχεία νερού από συστήματα ψύξης και έχουν γυρω στα 15 ευρώ...
Είναι ιδανικά γιατί έχουν διπλά τοιχώματα και βοηθάνε στην υγροποίηση των αναθυμιάσεων. |
Sidobre έγραψε: |
![]() |
Sidobre έγραψε: |
![]() |
yokagyla έγραψε: |
να υποθεσω οτι τα 2 τελευταια δοχεια ειναι με μια εισοδο χωρις επιστροφη... σε ευχαριστω πολυ αδερφε... αν εχει καποιος ιδεα να μου πει για τιμες ανταλλακτικων ας κοιταξει λιγο την ενοτητα με τιμες ανταλλακτικων. |
yokagyla έγραψε: |
εγω σκεφτομαι να καταργησω την ενδειξη σταθμης λαδιου και να βαλω επιστροφη(ετσι κι'αλλιως εχει χαλασει ο αισθητηρας σταθμης λαδιου) το θεμα ειναι αν εχετε κανεναν ρε παιδια που να αναλαμβανει να κανει τετοια δουλεια νοικοκιρεμενη γιατι εγω θα τα κανω σκ@τ@. αν εχετε κανενα λινκ με δοχεια αναθυμιασεων στειλτε. |
Sidobre έγραψε: | ||
Μοτερ από 106 ραλλύ δεν έχεις; Είπαμε, τέτοια επιστροφή φοράει ήδη από την μάνα του. O TU5JP4 δεν έχει και γι'αυτόν χρειάζεται η επιστροφή των αναθυμιάσεων. Εσύ έχεις ένα μικρό σωληνάκι το οποίο μπορεί να μπει ένα δοχείο και είσαι ΟΚ. |
Sidobre έγραψε: |
Γώργο (yokagyla) για να μην μπερδευεσε, δες λίγο το σχήμα που είναι το μοτερ σου:
![]() Τα σωληνάκια 1 έως 6 είναι η επιστροφή των αναθυμιάσεων ξανά στο καρτερ. Αρα κάτι τέτοιο δεν χρειάζεσαι. |
AlienHack έγραψε: |
για να καταλαβω και εγω , ο υπάρχον σωλήνας που φτηνει τις αναθυμιάσεις στην εισαγωγή... δεν φτανει? ποιος ο λογος να βάλουμε εξτρα δοχείο? εκτος του οτι σου γεμίζει λαδια την εισαγωγη και στην κανει χαλια... |
AlienHack έγραψε: | ||
εμενα θα μου απανησει κανεις? |
RoadRunner122 έγραψε: |
...από την άλλη όμως τη λιπαίνει οπότε είναι μονίμως "γρασσαρισμένη". |
SnakeMJK έγραψε: | ||
Πως διορθώνεται αυτό την στιγμή που στέλνουμε τις αναθυμιάσεις αλλού; |
SnakeMJK έγραψε: |
![]() Δηλαδή εγώ που δεν έχω καθαρίσει ποτέ την πεταλούδα (7 χρόνια) να αγχωθώ; ![]() ![]() |
stratos gti έγραψε: |
τι κερδιζεις αν βαλεις δοχειο αναθυμιασεων σε συγκριση με αυτο που κανουν πολλοι βαζοντας μια χοανιτσα και κλεινουν τη τρυπα στη σκουπα....μιλαω παντα για μοτερ απο ραλλυ???? |
Sidobre έγραψε: |
Για το δοχείο (όπως αυτό του ebay) από τις αναθυμιάσεις (στο πάνω μέρος του μοτέρ) μέχρι το δοχείο και that's it. |
BILLY. έγραψε: |
Εάν τώρα ο στροφαλοθάλαμος έχει θετική πίεση τότε υπάρχει διαρροή λαδιού προς τον κύλινδρο μέσω των ελατηρίων του εμβόλου. |
Pughell έγραψε: |
Να το πουμε ακομα πιο απλα...
Αν υπηρχε πιθανοτητα να λαδωνει το μπουζι,τοτε το μοτερ θα ειχε χασει πανω απο το 30% της ισχυος του οποτε το προβλημα δεν θα ηταν οι αναθυμιασεις αλλα το ντουμανι που θα εβγαινε απο την εξατμιση κατα την φαση της καυσης... Αν και προσωπικα,πιστευω οτι θα ειχε σπασει μεχρι τοτε μιας και με την διελευση των καυσαεριων στο καρτερ,στροφαλος-μπιελες και κουζινετα θα ειχαν γινει ενα σωμα. ![]() |
RoadRunner122 έγραψε: |
Φαντάζομαι όλοι έχετε παρατηρήσει ότι η τάπα πλήρωσης είναι μονίμως με διαρροές σε αυτό το μοτέρ... πόσο μάλλον όταν σε ένα λίγο πολύ ίδιας σχεδίασης μοτέρ (TU5JP4) υπάρχουν δίοδοι εξαγωγής αναθυμιάσεων τόσο στο ψευτοκάπακο εισαγωγής όσο και στο εξαγωγής? Χρειάζεται/μπορούμε να επέμβουμε σ'αυτό με κάποιο τρόπο? |
groupN έγραψε: |
...πρεπει να βαλεις μια φαρδια λαστιχενια ροδελα με ιδια διαμετρο και να την περασεις κατω απο τα λαμακια της ταπας. παιρνει τα μποσικα και δεν τρεχει τιποτα |
Pughell έγραψε: |
Δεν ειναι αναθυμιασεις,ειναι λιπανση του valvetrain.
Και τα δυο καπακια των εκκεντροφορων εχουν μεσα splash panel. |