ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Πολιτης.......συκωσε το αμαξι οπως ειπε ο Μιλτος 2-3 ποντους για να εχει διαδρομη η αναρτηση και γνωμη μου παντα να αλλαξεις το τελικο.102 ποσο ειπες διαμετρος ειναι παρα πολυ για 1400.Εγω που εχω και παραπανω κυβικα απο εσενα και περισοτερη συμπιεση φοραω 48μμ. ![]() |
chatasos έγραψε: | ||
Νικόλααααααα, 102 είναι η εξωτερική διάμετρος...όχι η εσωτερική. ![]() ![]() ![]() |
Lord Cypher έγραψε: |
Μπράβο και από εμένα... Σωστοοοός ![]() ![]() ![]() Και όλα αυτά με το κόστος των....... ![]() ![]() ![]() ![]() |
Skull έγραψε: |
Poliths?Δεν μας ριχνεις και την λυπητερη????????
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
GIANNIS206 έγραψε: |
Γιατί νομίζεις οτι κρατάει λογαριασμό!!!!Ότι έχει στην κούλα του τα ρίχνει!!!! |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: | ||
Οπως νομιζει ο καθενας. Μηπως εγω που τα ριχνω ![]() |
GIANNIS206 έγραψε: | ||||
Εγώ ξέρω τι ρίχνω αλλα επειδή δεν ρίχνω πολλά ακόμα!!! |
Sidobre έγραψε: |
Eγώ που ξέρω καλά αλλά δεν έχω τι να κάνω??????
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sidobre έγραψε: |
Eγώ που ξέρω καλά αλλά δεν έχω τι να κάνω??????
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vaggelis έγραψε: |
Δεν ξέρω αν διαβάσατε το τελευταίο Auto Motor und Sport, που λέει για το 206 Cup, το οποίο στηρίζεται στο 1.6 και η μετατροπή το φτάνει στα 180 άλογα...!!!
Καλή ιδέα για τους 16άρηδες... |
Miltellas έγραψε: |
Ποιός στην χάρη σου ρε!
.............. .............. Ας αλλάξω τόπικ τώρα.... ![]() |
PoLiThS έγραψε: |
Λάθος.... Τελικά Έρχομαι!!!!!!!!!!!!!!! |
PoLiThS έγραψε: |
Το Μοτερ προέρχεται απο 206 |
PoLiThS έγραψε: |
Εσένα μικρέ ανόητε Κοζανίτη μια μέρα θα σου σκίσω ![]() ![]() ![]() ![]() |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: | ||
Ναι ναι.........ΘΑ ΦΑΣ ΚΑΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΜην ξεχνας οτι και εγω ετοιμαζω το μοτερ ![]() ![]() ![]() ![]() |
PoLiThS έγραψε: |
Για να δεις ποσο σιγουρος ειμαι την βάζω ακόμα και τρόπαιο !! |
PoLiThS έγραψε: |
Εγώ το λέω πάντως.... μια και το ανέφερε και ο Μίλτος... Μόλις το φτιάξω θα πάρω τηλεφωνο στο DRIVE να το παρουσιάσω.....
ΚΟΥΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ |
PoLiThS έγραψε: |
Σήμερα Δευτέρα και 9 τπ πρωί ξεκίνησε η επέμβαση... εν αναμονή αποτελέσματος.... !!!! Wish me luck ! |
PoLiThS έγραψε: |
δουλεύοντας το μοτέρ μονο μέχρι τις 6000rpm... |
nasoss έγραψε: |
ΓΙΑ ΚΑΤΣΕ ΓΙΑΤΙ ΜΠΕΡΔΕΥΤΗΚΑ, ΤΟΥ 307 ΤΟ 1600 ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΔΑΓΚΑΝΕΣ ΑΠΟ ΤΟ GT? ΓΙΑΤΙ ΛΕΣ ΟΤΙ ΦΟΡΑΣ 284 χιλ.ΑΡΑ? |
Δημήτριος έγραψε: |
Πάντως θεωρώ πολύ κακό το γεγονός ότι το αυτοκίνητο δεν φοράει καταλύτη... Έτσι όπως είναι τώρα, ο κινητήρας δεν εκπέμπει τίποτα άλλο προς το περιβάλλον παρά καρκίνο!!!... ![]() ![]() |
Δημήτριος έγραψε: |
Πάντως θεωρώ πολύ κακό το γεγονός ότι το αυτοκίνητο δεν φοράει καταλύτη... Έτσι όπως είναι τώρα, ο κινητήρας δεν εκπέμπει τίποτα άλλο προς το περιβάλλον παρά καρκίνο!!!... ![]() ![]() |
Miltellas έγραψε: |
εκκίνηση του μοτέρ προμηνύει επεισόδια αφού κρύο παίρνει μπρός μόνο με γκάζι (πάει ο καταλύτης...) και δεν κρατά ρελαντί εάν δεν ζεσταθεί λίγο. Μόλις ζεσταθεί (δεν αργεί) το ρελαντί σταθεροποιείται (αν μπορώ να χρησιμοποιήσω την λέξη) στις 1150σαλ περίπου. Εδώ χρειάζεται να ρυθμιστεί η κατάσταση κάπως καλύτερα. |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Οι εργοστασιακοι του RALLYE ειναι 202 μοιρες.Αυτο ειναι σιγουρο.Τουλαχιστον απο το 8βαλβιδο που ξερω.
... Οσο για τις μοιρες....272 ειναι λιγες.Φανταστειτε πως για το 8βαλβιδο βγαζει η KENT και με 315 μοιρες.Εκει να δειτε τσαμπουκαδες ![]() ![]() |
KASFIKIS NIKOS έγραψε: |
Ο εγκεφαλος της PS εχει επανω κωδικο 616100 αυτος ποιος ειναι; |
SnakeMJK έγραψε: |
πολύ καλή η διαδρομή στην πορταριά... την δοκίμασα πριν 2 εβδομάδες... στο κατέβασμα ειδικά ο γάλλος γλίστραγε στα πέταλα... |
PoLiThS έγραψε: | ||
Και απο μένα γιατί δεν πέρασες????????????????? ![]() ![]() ![]() ![]() |
PoLiThS έγραψε: |
Στελιο... τι να σου πω... πάντως είναι αισθητά δυνατότερο... |
Pughell έγραψε: | ||
Μα εγω δεν ειπα κατι... ![]() ![]() ![]() Καλοταξιδο και ξερογκαζιαρικο Νικολη!!!Αντε και στα dragster! ![]() ![]() |
kaisaras96 έγραψε: |
Δεν λεω οτι δεν μπορουν να τα φτασουν με μονοπεταλουδη εισαγωγη αλλα πως δεν μπορουν τα φτασουν με την εργοστασιακη εισαγωγη,που σιγουρα αλλαζει στα super1600 και φτανουν τα 200 αλογα.
Το πολυπεταλουδο κατ'εμενα ειναι λιγο μυθος,καθως οταν εχει plenoum που ενωνει ολες τις πεταλουδες δεν εχει ουσιαστικες διαφορες απο μια καλη κοντη και φαρδια εισαγωγη. |
Pughell έγραψε: |
Τα εχετε μπερδεψει λιγο...
Το 106 εχει πολυ καλυτερη εισαγωγη,εξαγωγη και εκκεντροφορους με εγκεφαλο.Το 206 εχει πολυ καλυτερη κεφαλη,πιστονια και πεταλουδα.Οποτε καντε τα μια σουμα ολα μαζι και εχετε το καλυτερο μοτερ! ![]() |
Pughell έγραψε: |
Τα εχετε μπερδεψει λιγο...
Το 106 εχει πολυ καλυτερη εισαγωγη,εξαγωγη και εκκεντροφορους με εγκεφαλο.Το 206 εχει πολυ καλυτερη κεφαλη,πιστονια και πεταλουδα.Οποτε καντε τα μια σουμα ολα μαζι και εχετε το καλυτερο μοτερ! ![]() |
kanelj έγραψε: |
σαν να διαφερει λιγο απο το δικο μου ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() δεν ειναι λιγο περιεργη η δομηση η μου φαινεται ![]() |