PSClub - Hellas

Εισαγωγή - Εξαγωγή - 207 - Βελτίωση Εισαγωγής/Εξαγωγής σε 207 1.4 16ν (ET3) 90hp

Spooky - Πεμ 09 Αύγ 2007, 09:59:34
Θέμα δημοσίευσης: 207 - Βελτίωση Εισαγωγής/Εξαγωγής σε 207 1.4 16ν (ET3) 90hp
Παιδιά θα ήθελα τις γνώσεις και την εμπειρία σας σχετικά με τη βελτίωση εισαγωγής εξαγωγής στο 207 1.4 16v που έχω. Σκοπός μου είναι να ζωηρέψω κάπως τον κινητήρα χωρίς να χάσω εγγυήσεις κλπ αλλά και όσο πιο οικονομικά γίνεται.

- Πρώτ'απ όλα το αυτοκίνητο είναι καινούργιο έχει μολις 1900km.
- Στα πόσα km θα ήταν καλό να γίνει κάποια τέτοια βελτίωση?
- Πόσο χρειάζεται να στροθεί ο κινητήρας γενικά και πόσο για να κάνεις κάποια τέτοια βελτίωση?
- Με κάποια τέτοια αλλαγή επιρρεάζεται η εγγύηση? Στην αντιπροσωπία που ρώτησα μου είπαν πως αν γίνει στην Peugeot Sport δεν υπάρχει πρόβλημα. Είναι καλή λύση η Peugeot Sport για να μου κάνουν τη βελτίωση?
- Τέλος τι μου προτείνετε να βάλω (τι σκούπα, τι εξάτμηση, κλπ).

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις σας.
power - Πεμ 09 Αύγ 2007, 12:01:47
Θέμα δημοσίευσης:
Καλοτάξιδο το νέο σου εργαλείο. Για εισαγωγή η kn έχει βγάλει αυτό
http://www.knfilters.com/search/product.aspx?Prod=33-2840
για το μοντέλο σου. Υπολόγιζε 70€ πάνω κάτω.
Spooky - Παρ 10 Αύγ 2007, 08:00:22
Θέμα δημοσίευσης:
power ευχαριστώ! Very happy Αυτό που μου λες απότι κατάλαβα αντικαθηστά μόνο το μαμήσιο φίλτρο. Δεν συνοδεύεται από κάτι άλλο, πχ σκούπα η φιλτροχωάνη? Και τι κέρδος έχω από μια τέτοια αλλαγή?

Κανένας άλλος τα φώτα του?
Spooky - Τετ 22 Αύγ 2007, 21:15:26
Θέμα δημοσίευσης:
Τώρα που γυρίζουμε σιγά σιγά απο διακοπές μήπως μπορεί και κανένα άλλο παιδί να βοηθήσει; Crying or Very sad

Παρεμπιπτόντως έφτασα αισίος τα 3200km!!

Μια βοήθεια ρε παιδιά δώστε μου τα φώτα σας!!! Shocked
STELIOS - Πεμ 23 Αύγ 2007, 11:32:16
Θέμα δημοσίευσης:
Το ελευθερο φιλτρο ειναι καλη επιλογη και γινεται ακομη καλητερη με την αφαιρεση του πνιχτη (πριν το φιλτροκουτο), και τη τοποθετηση ενος ευκαμπτου αλουμινο-σωληνα ωστε να παιρνει το φιλτροκουτο αερα απο καπου στη μετοπη ή τη γρηλια του προφηλακτηρα.
StorM_GmA - Πεμ 23 Αύγ 2007, 16:42:39
Θέμα δημοσίευσης:
προσωπικά έχω βάλει σκούπα στο 206 μου και στην αντιπροσωπία δεν μου
έχουν πει κουβέντα για χάσιμο εγγύησης και τέτοια...και εξάτμηση έχω βάλει...
και με αυτά τα λίγα έχω κάνει και service και κάρτα καυσαερίων μου βγάλανε
και όλα τα κάνανε! Σίγα...μια σκούπα ή γενικώς αλλαγή φίλτρου δεν είναι και
τίποτα τραγικό...δεν έκανες ροική ούτε κούμπωσες κανένα turbo!
Τώρα δεν θέλω να σε πάρω και στον λαιμό μου...απλά σε μένα δεν μου
ακυρώσανε την εγγύηση ενώ έχουν δει και τις 2 αλλαγές...

καλορίζικο και καλοτάξιδο το όχημα Very happy Very happy Very happy
sotos 207Gt - Παρ 24 Αύγ 2007, 06:52:29
Θέμα δημοσίευσης:
Γενικα για πρωτου σταδιου μετατροπες δεν εχεις προβλημα αρκει να μην μυριστουν κανενα προγραμμα..
Spooky - Παρ 24 Αύγ 2007, 08:33:43
Θέμα δημοσίευσης:
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις παιδιά!

Έχετε να προτείνετε συγκεκριμένα πράγματα για φιλτρο και εξάτμηση?
StorM_GmA - Παρ 24 Αύγ 2007, 16:53:05
Θέμα δημοσίευσης:
αν και καινούριος σχετικά εδώ, έχω παρατηρήσει οτι οι περισσότεροι φοράνε
φίλτρο της K&N...προσωπικά φοράω σκούπα της Green και εξάτμηση της
Remus...πήγε 150 η σκούπα κομπλέ και 390 η εξάτμηση πάλι κομπλέ με
αφαίρεση σιλανσιέ...

Σίγουρα υπάρχουν ΠΟΛΥ πιο οικονομικές λύσεις πάντως! οπότε μην σε
φρικάρουν οι τιμές! Οπως σου είπε και ο power υπάρχει με 70 ευρώ φίλτρο
για το μοντέλο σου...γενικότερα οι σκούπες δουλεύουν καλύτερα στα peugeot...

Όσο για εξάτμηση...περι ορέξεως... διάβασε λίγα πράγματα εδώ
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=319&highlight=%E5%EE%E1%E3%F9%E3%DE

με λίγα λόγια Devil λένε οι περισσότεροι...απλά επειδή κοστίζουν οι επώνημες,
αν πας σε χειροποίητη ΜΕΓΑΛΗ προσοχή στο ποιός θα την φτιάξει...
πάντως μην πάρεις τις Devil ως δεδομένες...και η Remus είναι πολύ καλή
επιλογή...απλά θέλουν λεφτά...

και μην ντρέπεσαι να ψιρίζεις τα πράγματα...εγώ στην αρχή ντρεπόμουν
και αποτέλεσμα τώρα να έχω σπασμένη σκούπα γιατί ντράπηκα να τους πω
να μου βάλουν την σωστή (φέρανε για τα παλιά 206 ενώ εγώ έχω του 2006
και υπάρχουν μερικές μικρές διαφορές που ήταν αρκετές να μου την
σπάσουν!)
Spooky - Κυρ 26 Αύγ 2007, 14:41:44
Θέμα δημοσίευσης:
Ευχαριστώ για την απάντηση Storm. To the point η απάντηση σου. Πάντως από βδομάδα θα περάσω από τη Peugeot Sport να δω τι θα μου πούνε εκεί και θα σας τα μεταφέρω για να ακούσω τη γνώμη σας!
sps - Κυρ 26 Αύγ 2007, 15:35:25
Θέμα δημοσίευσης:
καλησπερα!
Το να περασεις απο την peugeot sport το θεωρω ανουσιο.
1)Γιατι δεν υπαρχει επισημα καποιο ανταλλακτικο peugeot sport Γαλλιας οπως σκουπα ή εξατμιση για 207 1.4 για να πεις οτι θα το βαλεις.
2)Οι τυποι στον Κονδωρα ειναι ολιγον φαρμακειο οποτε αν πας ακου αλλα μην αγορασεις!

Σε πρωτη φαση εγω προτεινω να βαλεις μια εξατμιση απο καταλυτη κα πισω αν μπορεις επωνυμη, δλδ supersprint,remus κλπ.
Αλλιως ψαξε σε κατι χειροποιητο με 200-250 ευρω 2 καζανακια και σωληνα αν χρειαστεις.
Βεβαια η καλυτερη λυση ειναι να βαλεις χταποδι και να κατεβασεις καταλυτη στο πατωμα.
Αν το καταφερεις αυτο, θα δεις πραγματι αποτελεσματα.

Κοιτα στην bosal μηπως εχουν βγαλει χταποδι!
Στην εισαγωγη δεν ξερω αν μπορεις να βαλεις σκουπα, και αν θα εχεις οφελος τελικα απο αυτο, οποτε αν φτιαξεις εξατμιση, βαλε ενα ΚΝ πανελ και αφαιρεσε καποιο πνιχτη.
Ακομα καλυτερη λυση ειναι να βαλεις βαρελακι με σωληνα που παιρνει κρυο αερα, οπως εχει κανει ο volvos.

Παραθετω και καποια λινκ που μπορουν να σε βοηθησουν
www.bmcairfilters.com
www.e-autoshop.gr
www.supersprint.it
Spooky - Τρι 28 Αύγ 2007, 11:04:42
Θέμα δημοσίευσης:
Ευχαριστώ sps! Στην Peugeot Sport θα πάω όπως είπες σε πρώτη φάση για να ακούσω όπως είπες. Θα σας μεταφέρω τι θα μου πουν και από κει και πέρα βλέπουμε! Wink
MEMsound - Τρι 28 Αύγ 2007, 11:42:01
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.knfilters.com/air_filter/peugeot_207.aspx
+
http://www.dragtimes.com/Peugeot-207-KN-Air-Filters-m74-n2509.html
Wink Wink

η green δεν έχει βγάλει (ακόμα) για το 207
http://www.greenfilters.com/index/GREsearchbyvehicle_vehicle.asp?Type=1&Manufacturer=Peugeot&User=CP04
MEMsound - Τρι 28 Αύγ 2007, 11:44:37
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.knfilters.com/air_filter/peugeot_207.aspx
+
http://www.dragtimes.com/Peugeot-207-KN-Air-Filters-m74-n2509.html
Wink Wink

η green δεν έχει βγάλει (ακόμα) για το 207
http://www.greenfilters.com/index/GREsearchbyvehicle_vehicle.asp?Type=1&Manufacturer=Peugeot&User=CP04


για εξάτμιση (επώνυμη) υπάρχει ήδη αυτό:

http://www.remus.at/php/index.php?cmd=cmdFrontendProducts&iProductModel=68644
Spooky - Τρι 28 Αύγ 2007, 12:16:15
Θέμα δημοσίευσης:
Και να ρωτήσω κάτι ρε παιδιά. Αξίζει να το βάλω το φίλτρο; Θα έχει καμιά διαφορά; Δε ζητάω τέρατα! να ζωντανέψει λίγο περισσότερο ο κινητήρας θέλω. Η θα πάνε τζάμπα τα 70ευρώ.

Γενικότερα δεν με ενδιαφέρει να το πειράξω πολύ το αυτοκίνητο. Επειδή είμαι άσχετος περί μετατροπών και βελτιώσεων (αλλά είμαι διατεθημένος να μάθω 5 πράγματα), όταν ρώτησα τι μπορώ να κάνω για να πάρει λίγο τα πάνω του μου είπαν σκούπα και εξάτμηση. Γι'αυτό και ζητάω τη βοήθειά σας σαν πιο έμπειροι γενικότερα. Συνεπώς σόρρυ για το πρίξιμο και ευχαριστώ όλα τα παιδιά για τη βοήθειά τους. Very happy

Επίσης αυτό που κατάλαβα είναι ότι επειδή το 207 είναι σχετικά καινούργιο μοντέλο δεν έχουν βγει πολλά πράγματα. Οπότε πιστεύετε ότι θα ήταν καλύτερα να περιμένω λίγο;

Ευχαριστώ και πάλι!!!
Miltellas - Τρι 28 Αύγ 2007, 14:00:09
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι, αν έχεις λίγη υπομονή περίμενε να κάνει άλλος πρώτα το πειραματόζωο.

Από προσωπική εμπειρία στο δικό μου (206 1.6 16V) αν δεν αλλάξω εξαγωγή (από ανάπηρο καλαμάρι σε χταποδάκι ξυδάτο) όλα τα υπόλοιπα είναι παρηγοριά στον άρρωστο που για ένα καλό που κάνουν κι ένα κακό φέρνουν. Στο δικό σου επειδή είναι πιο αδύναμο το μοτέρ (γενικά), ίσως η εξαγωγή του (και εφόσον είναι ίδια με την δική μου - είναι;) να έχει δυνατότητα για κάτι παραπανίσιο κι έτσι ίσως να έχει ένα μικρό νόημα να παίξεις με φίλτρα κλπ
volvos - Τρι 28 Αύγ 2007, 14:11:19
Θέμα δημοσίευσης:
το μοτερ του 207 ειναι ιδιο με το 90αρι του 206.
τετοιο ειχαν ο steve-bathomet οι οποιοι ειχαν δοκιμασει σχεδον τα παντα σε φιλτροσκουποεξατμισειςπρογραμματα με αμφιβολα εως ελαχιστα αποτελεσματα...
κοινως θα δωσεις κανα χιλιαρικο και θα παρει το πολυ 5-7αλογα...
αστο.

βαλε κανα φιλτρο ελευθερο στο κουτι
βαλε και καμια βαβουρα εξατμιση να σου φυγει η καυλα και μη δινεις αλλα λεφτα.κρατα τα για το επομενο....οτι αλλο κανεις μετα θα τα κλαις Cool
Steve - Τρι 28 Αύγ 2007, 14:28:54
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
το μοτερ του 207 ειναι ιδιο με το 90αρι του 206.
τετοιο ειχαν ο steve-bathomet οι οποιοι ειχαν δοκιμασει σχεδον τα παντα σε φιλτροσκουποεξατμισειςπρογραμματα με αμφιβολα εως ελαχιστα αποτελεσματα...
κοινως θα δωσεις κανα χιλιαρικο και θα παρει το πολυ 5-7αλογα...
αστο.


Ο Steve το έχει ακόμα το εν λόγω μοτέρ, άσχετα με το αν σε λίγο καιρό ίσως να κάνει κι άλλη ανακαίνηση Very happy

Εγώ έχω απλά δοκιμάσει ότι έχει υπάρξει σε εισαγωγή για να καταλήξω στο ελεύθερο φίλτρο στο εργοστασιακό φιλτροκούτι με αφαίρεση του πνίχτη που παρεμβαλλόταν και αντικατάσταση με ένα μεταλλικό σωλήνα για να τραβάει αέρα από εκεί που εγώ θέλω.

Πρόγραμμα ακόμα ΔΕΝ έχω δοκιμάσει για 2 πολύ απλούς λόγους:

1) ΔΕΝ έχουν υπάρξει εκκεντροφόροι από κάποια αξιόπιστη εταιρία μέχρι τώρα στα σχεδόν 3μιση χρόνια κυκλοφορίας της εν λόγω μηχανής. Χωρίς εκκεντροφόρους, πρόγραμμα μόνο, τί να δω...? Ο πεθαμένος δεν κλάνει δυστυχώς (η ευτυχώς).

2) Ο 32bit-ος Marelli που έχουμε κλειδώνει για την πλάκα σε οποιαδήποτε επέμβαση και επαναφέρει πάλι τις εργοστασιακές από μόνος του. Αν δεν βγει κάτι σίγουρο, δεν μπαίνω στον κόπο να το ψάξω.

Εξάτμιση δεν έχω δοκιμάσει πέραν του τελικού για τον λόγω του ότι ΔΕΝ θα πάω σε χειροποίητο αλλά σε ένα ολοκληρωμένο επώνυμο πακέτο (1200 ευρώ), πράγμα το οποίο στον κινητήρα μου, θα δώσει μεν, αλλά δεν θα είναι και η καλύτερη cost effective λύση...


volvos έγραψε:
βαλε κανα φιλτρο ελευθερο στο κουτι
βαλε και καμια βαβουρα εξατμιση να σου φυγει η καυλα και μη δινεις αλλα λεφτα.κρατα τα για το επομενο....οτι αλλο κανεις μετα θα τα κλαις Cool


Συμφωνώ και σημειώνω ότι το 207 έχει και 150 κιλά διαφορά με εμένα... οπότε Rolling eyes ένας ακόμα λόγος να μην δώσεις παραπάνω από 300 ευρώ για φίλτρο και τελικό καζανάκι.
Spooky - Τρι 28 Αύγ 2007, 14:47:46
Θέμα δημοσίευσης:
THX Volvos και Steve! Από τα λεγόμενά σας επομένως προτείνετε να βάλω ένα φίλτρο σαν αυτό που προτείνει ο Power:

http://www.knfilters.com/search/product.aspx?Prod=33-2840

και ένα τελικό πχ της Remus που λέει ο MEMsound:

http://www.remus.at/php/index.php?cmd=cmdFrontendProducts&iProductMotor=240440

οπότε είμαι και στο 300αρι πάνω κάτω που υπολόγιζα στην αρχή
MEMsound - Τρι 28 Αύγ 2007, 16:28:32
Θέμα δημοσίευσης:
μια χαρά έτσι για να γουστάρεις λίγο
και αν κάποια στιγμή αποφασίσεις ότι θέλεις δύναμη βλέπεις τι κάνεις αλλά με διαφορετική βάση (κινητήρα ή ακόμα καλήτερα συνολικά αυτοκίνητο) Wink Wink Wink
STELIOS - Τρι 28 Αύγ 2007, 16:54:01
Θέμα δημοσίευσης:
STELIOS έγραψε:
Το ελευθερο φιλτρο ειναι καλη επιλογη και γινεται ακομη καλητερη με την αφαιρεση του πνιχτη (πριν το φιλτροκουτο), και τη τοποθετηση ενος ευκαμπτου αλουμινο-σωληνα ωστε να παιρνει το φιλτροκουτο αερα απο καπου στη μετοπη ή τη γρηλια του προφηλακτηρα.

Steve έγραψε:
...
Εγώ έχω απλά δοκιμάσει ότι έχει υπάρξει σε εισαγωγή για να καταλήξω στο ελεύθερο φίλτρο στο εργοστασιακό φιλτροκούτι με αφαίρεση του πνίχτη που παρεμβαλλόταν και αντικατάσταση με ένα μεταλλικό σωλήνα για να τραβάει αέρα από εκεί που εγώ θέλω...


Να μια φορα που συμφωνουμε 100% με τον Steve.

Βy the way, στο 206 εχω και εγω την ιδια ακριβως διαταξη (μετα απο πειραματα με σκουπες, φιλτροχωανες κτλ).
Spooky - Σαβ 01 Σεπ 2007, 20:31:35
Θέμα δημοσίευσης:
Χτες πέρασα από την Peugeot Sport και μου είπαν ότι για το 1.4 16ν δεν έχει βγεί τίποτα ακόμα. Επομένως για τα πράγματα που μου προτείνατε αν αποφασίσω να προχωρήσω από που μπορώ να τα παραγγείλω και που μπορώ να τα βάλω;
grpap - Σαβ 01 Σεπ 2007, 20:56:52
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω δοκιμασα και σκουπα της πεζο σπορ και φιλτρο K&N στο φιλτροκουτι.Τιποτα δεν μου αρεσε.Η σκουπα μολις ζεσταινοταν αρκετα το μοτερ ρουφουσε και καυτο αερα απο τη μηχανη με αποτελεσμα να χανω αντι να κερδιζω.Αν δε εμπλεκα σε κινηση το αυτοκινητο σερνοταν.Το φιλτρο K&N στην αρχη εδειχνε διαφορα χαμηλομεσαια και ψηλα εδειχνε στεγνο ειδικα σε πολλα χιλιομετρα.Αυτα μεχρι που σιγα-σιγα προσαρμοστηκε και ο εγκεφαλος ελεω 2ου λαμδα και η διαφορα εξανεμιστηκε.Οταν εβαλα το μαμα χαρτινο φιλτρο (purflux) το μοτερ ηρθε στα ισια του.Γνωμη μου λοιπον οτι σε multiplex 206 (το ιδιο ειναι και το 207)με 2 λαμδα οτι και να μπει στην εισαγωγη χωρις προγραμμα παει χαμενο.Μη δινεις ασκοπα λεφτα αν δεν βαλεις και προγραμμα.Ασε που με το ελευθερο φιλτρο και τη σκουπα περναει και ψιλη σκονη μεσα και αυτο το καταλαβαινεις αν βγαλεις το σωληνα και δεις ενα λεπτο στρωμα σκονης στο εσωτερικο.Το μονο που δινει ειναι ενα custom τελικο και λιγοτερο ενα universal ελευθερο.


ΥΓ Να ανατρεξεις και να διαβασεις προσεκτικα παλιοτερα ποστ και αλλων χρηστων για το θεμα.Παιρνει χρονο αλλα ειναι πολυτιμα.Θα βγαλεις αρκετα συμπερασματα.
sotos 207Gt - Δευ 03 Σεπ 2007, 08:31:32
Θέμα δημοσίευσης:
grpap έγραψε:
Εγω δοκιμασα και σκουπα της πεζο σπορ και φιλτρο K&N στο φιλτροκουτι.Τιποτα δεν μου αρεσε.Η σκουπα μολις ζεσταινοταν αρκετα το μοτερ ρουφουσε και καυτο αερα απο τη μηχανη με αποτελεσμα να χανω αντι να κερδιζω.Αν δε εμπλεκα σε κινηση το αυτοκινητο σερνοταν.Το φιλτρο K&N στην αρχη εδειχνε διαφορα χαμηλομεσαια και ψηλα εδειχνε στεγνο ειδικα σε πολλα χιλιομετρα.Αυτα μεχρι που σιγα-σιγα προσαρμοστηκε και ο εγκεφαλος ελεω 2ου λαμδα και η διαφορα εξανεμιστηκε.Οταν εβαλα το μαμα χαρτινο φιλτρο (purflux) το μοτερ ηρθε στα ισια του.Γνωμη μου λοιπον οτι σε multiplex 206 (το ιδιο ειναι και το 207)με 2 λαμδα οτι και να μπει στην εισαγωγη χωρις προγραμμα παει χαμενο.Μη δινεις ασκοπα λεφτα αν δεν βαλεις και προγραμμα.Ασε που με το ελευθερο φιλτρο και τη σκουπα περναει και ψιλη σκονη μεσα και αυτο το καταλαβαινεις αν βγαλεις το σωληνα και δεις ενα λεπτο στρωμα σκονης στο εσωτερικο.Το μονο που δινει ειναι ενα custom τελικο και λιγοτερο ενα universal ελευθερο.
Νοητο ειναι οτι με ενα μονο βελτιωτικο προιον και ιδιως σε μικρου κυβιοσμου κινητηρες δεν προκειται να δεις τιποτα αντιθετως μαλιστα ισως και να χασεις.
Επισης για τη σκονη δεν εχω να πω πολλα αλλο του οτι μπαινει ακομα και σε αδιαωροχα ρολογια 100 μετρων.
Ομως οντως το ποιο ελευθερο φιλτρο αυτη την δουλεια κανει ακριβως το να ειναι δηλαδη πιο ελευθερο και γενικοτερα οταν εισχωρουμε στο χωρο του tuning πρεπει να ξερουμε οτι δεν φτιαχνουμε κατι και επαναπαυομαστε αλλα κανουμε πιο τακτικους ελεγχους.Τιποτα δεν κρατα για μια ζωη την αρχικη του κατασταση σιγουρα... Wink


ΥΓ Να ανατρεξεις και να διαβασεις προσεκτικα παλιοτερα ποστ και αλλων χρηστων για το θεμα.Παιρνει χρονο αλλα ειναι πολυτιμα.Θα βγαλεις αρκετα συμπερασματα.

red_storm - Τρι 04 Σεπ 2007, 01:11:36
Θέμα δημοσίευσης:
Γειά σας! Έχω και εγώ 207 1,4 16V και σκέφτομαι να βάλω το φιλτροκούτι της bmc. Τι λέτε? Είναι καλό? Θα κάνω τίποτα ή τσάμπα τα λεφτά?
Spooky - Τρι 04 Σεπ 2007, 17:46:30
Θέμα δημοσίευσης:
red_storm έγραψε:
Γειά σας! Έχω και εγώ 207 1,4 16V και σκέφτομαι να βάλω το φιλτροκούτι της bmc. Τι λέτε? Είναι καλό? Θα κάνω τίποτα ή τσάμπα τα λεφτά?


Να και ένας συμπάσχον!! Smile

Έχεις κανένα link για το φιλτροκούτι; Από που θα το πάρεις αν και εφόσον;
red_storm - Τρι 04 Σεπ 2007, 18:45:57
Θέμα δημοσίευσης:
Όχι δεν έχω link. Μου το πρότειναν το φιλτροκούτι, γι΄αυτό ρωτάω! Λέει τίποτα?
power - Τρι 04 Σεπ 2007, 20:03:06
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.bmcairfilters.com/VisModel.asp
red_storm - Τρι 04 Σεπ 2007, 21:55:26
Θέμα δημοσίευσης:
power σε ευχαριστώ! Τι λέτε? Αξίζει?
MEMsound - Τετ 05 Σεπ 2007, 00:10:45
Θέμα δημοσίευσης:
σε μερικά αυτοκίνητα δουλευει
σε άλλα οχι γιατί χαλαει τελείως τους συντονισμούς της εισαγωγής
πόσα λεφτά κάνει? κάτι θυμάμαι για άνω των 200ε...

σε τελείως μαμά ατμοσφαιρικό αμάξι θεωρώ ότι δεν αξίζει τα χρήματα που κάνει
sotos 207Gt - Τετ 05 Σεπ 2007, 08:09:06
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
σε μερικά αυτοκίνητα δουλευει
σε άλλα οχι γιατί χαλαει τελείως τους συντονισμούς της εισαγωγής
πόσα λεφτά κάνει? κάτι θυμάμαι για άνω των 200ε...

σε τελείως μαμά ατμοσφαιρικό αμάξι θεωρώ ότι δεν αξίζει τα χρήματα που κάνει

Ω ναι.. Wink
Γενικα σε μικρου κυβισμου και ιπποδυναμης αυτοκινητα πρεπει να ολοκληρωσετε πρωτο σταδιο για να εχετε μια συνολικη αποψη του τι εχετε κανει και πολυ περισσοτερο του τι εχετε ξοδεψει απο το υστερημα σας.
Το να βαλετε ενα φιλτρο και μετα να ψαχνεστε με βολτες γυρω γυρω για να δειτε τι κερδισατε σιγουρα δεν θα καταλαβετε πολλα πραγματα.Μονο αν συνδυαστουν ολα μαζι και το βγαλετε πχ σε μια συγκεκριμενη ανηφορικη την οποια θα εχετε για τεσταρισμα τοτε θα δειτε διαφορα.Εκτος και αν εχετε παντρευτει κανα δυναμομετρο Laughing .Ενα σκετο φιλτρο δεν κανει ποτε την διαφορα απο μονο του ισα ισα μαλιστα που μπορει να σας χαλασει κιολας.Εκτος αν μιλαμε για κανενα τρελλογκαζο εργοστασιακο που εκει κατι γινεται.Σημειωτεον οτι στα rallye που ανεβαινουν για πλακα με την καλυτερη σκουπα της αγορας και στην καλυτερη περιπτωση πλεπουμε αντε 7-8 αλογα.Φανταστειτε...
Spooky - Τετ 05 Σεπ 2007, 09:05:57
Θέμα δημοσίευσης:
power έγραψε:
http://www.bmcairfilters.com/VisModel.asp


Στο link αυτό έχει μόνο ένα φίλτρο για το 1.4 16ν συγκεκριμένα. Από τις χωάνες που έχει από κάτω "Other products for this model" κάνουν όσες λέει "for engine displacement below 1.600" ;

Και επίσης τι είναι προτιμότερο. Ένα φίλτρο, μια φιλτροχωάνη ή και τα 2 μαζί (αν μπαίνουν);
MEMsound - Τετ 05 Σεπ 2007, 09:31:09
Θέμα δημοσίευσης:
ενα ελευθερο φιλτρο μέσα στο εργοστασιακό φιλτροκούτι...
red_storm - Πεμ 18 Δεκ 2008, 21:12:10
Θέμα δημοσίευσης:
Πήγα σε αυτή τη σελίδα http://www.knfilters.com/air_filter/peugeot_207.aspx και μλέχτηκα λίγο. Ποιό φίλτρο κάνει για 1,4 90 άλογα 16V?
Steve - Πεμ 18 Δεκ 2008, 21:26:23
Θέμα δημοσίευσης:
Κώδικας:
2008 PEUGEOT 207 1.4L L4 F/I - 95BHP    Automotive     Air Filter     33-2941
2007 PEUGEOT 207 1.4L L4 F/I - 95BHP    Automotive     Air Filter     33-2941

Θέλει μυαλό ε?
red_storm - Παρ 19 Δεκ 2008, 02:43:29
Θέμα δημοσίευσης:
Αν ξέρεις τι είναι το L4 το F/I και κάτι άλλα... όχι δεν θέλει μυαλό.
Και επίσης έχω να πώ ότι αυτά που πρότεινες φίλε steve είναι πολύ λεπτά σε πλάτος και δεν κάνουν για φιλτροκούτι 207.

Φιλικά, Γιώργος
MEMsound - Παρ 19 Δεκ 2008, 05:05:38
Θέμα δημοσίευσης:
90 ή 95 αλογα?
Steve - Παρ 19 Δεκ 2008, 07:39:56
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
90 ή 95 αλογα?
O ET3J4 έβγαζε 90 άλογα στα 206, και στα πολύ πολύ πολύ πρώτα 207 (ίσως να ήταν και διαφημηστικό λάθος), ενώ στα περισσότερα 207 βγάζει 95 άλογα.
red_storm έγραψε:
Αν ξέρεις τι είναι το L4 το F/I και κάτι άλλα... όχι δεν θέλει μυαλό.

Το 1.4 και τα 95hp είναι ότι χρειάζεσαι για να επιλέξεις το φίλτρο σου.
red_storm έγραψε:
Και επίσης έχω να πώ ότι αυτά που πρότεινες φίλε steve είναι πολύ λεπτά σε πλάτος και δεν κάνουν για φιλτροκούτι 207.

Φιλικά, Γιώργος
Αυτά είναι το ίδιο, το οποίο ΠΑΛΙ δεν πρόσεξες, 33-2941.

Επίσης, μερικές φορές, στα ελεύθερα φίλτρα τύπου γάζας, αρκετοί κατασκευαστές, δεν έχουν την πραγματική φωτογραφία του προϊοντος στα website τους, οπότε μην βασίζεσαι σε αυτό. Και αν δεις στις εφαρμογές,

http://www.knfilters.com/search/applications.aspx?Prod=33-2941

Είναι για όλη την σειρά του ΕT3J4 που φοράς, ακόμα και στα mini.

Θέλεις κι άλλα?

Καλημέρα.
MEMsound - Παρ 19 Δεκ 2008, 09:31:24
Θέμα δημοσίευσης:
ET3J4 ειναι ο 90αρης που φοραγε το 206, σωστα?

ειναι ο ιδιος που στα 207 βγάζει 95? Confused Confused Shocked Shocked Question Question

εγω ηξερα οτι ειναι διαφορετικό μοτερ το 90άρι/206-207 από το 95αρι/207?
Steve - Παρ 19 Δεκ 2008, 09:35:28
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
εγω ηξερα οτι ειναι διαφορετικό μοτερ το 90άρι/206-207 από το 95αρι/207?
Είναι άλλο ένα πακέτο προσφορών της BMW στην βελτίωση - εξέλιξη του ΕΤ3J4
MEMsound - Παρ 19 Δεκ 2008, 09:41:19
Θέμα δημοσίευσης:
αρα εισαι 100% σιγουρος οτι εχουν το ιδιο φιλτροκουτι?
Steve - Παρ 19 Δεκ 2008, 09:44:58
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
αρα εισαι 100% σιγουρος οτι εχουν το ιδιο φιλτροκουτι?
Είμαι 100% σίγουρος ότι η ίδια η K&Ν δίνει το ίδιο, όπως αναφέρει στο site της.
Pughell - Παρ 19 Δεκ 2008, 10:10:24
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
ET3J4 ειναι ο 90αρης που φοραγε το 206, σωστα?

ειναι ο ιδιος που στα 207 βγάζει 95? Confused Confused Shocked Shocked Question Question

εγω ηξερα οτι ειναι διαφορετικό μοτερ το 90άρι/206-207 από το 95αρι/207?

Σωστα ξερεις Μανθο,καμια σχεση ο ΕΤ3 με τον ΕΡ4.
Ο πρωτος βασιζεται στον παλιο TU3 ενος ο δευτερος στον νεο ΕΡ6. Wink
Steve - Παρ 19 Δεκ 2008, 10:15:05
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Ο πρωτος βασιζεται στον παλιο TU3 ενος ο δευτερος στον νεο ΕΡ6. Wink
Αν και πάει αλλού η συζήτηση...

Ο 1.4 βασίζεται στον 1.6? Shocked
Pughell - Παρ 19 Δεκ 2008, 10:18:59
Θέμα δημοσίευσης:
Yeap,παραδοξως... Confused
Steve - Παρ 19 Δεκ 2008, 10:23:51
Θέμα δημοσίευσης:
Γράφω με το 1 χέρι γιατί με το άλλο κρατάω μια τούφα μαλλιά που μου έχουν πέσει.

Παράθεση:
K&N Applications for 33-2941
Replacement Air Filter
Product Information and Specifications for K&N Part 33-2941

2008 PEUGEOT 207 1.6L L4 F/I - Non-Turbo, 120BHP
2008 PEUGEOT 207 1.4L L4 F/I - 95BHP


red_storm μπορείς να σηκώσεις το καπώ και να βγάλεις μια φωτογραφία λίγο την μηχανή να δώ κατιτίς?
MEMsound - Παρ 19 Δεκ 2008, 14:45:20
Θέμα δημοσίευσης:
...αρα καλά τα θυμόνουν... Laughing Laughing Laughing
red_storm - Παρ 19 Δεκ 2008, 15:26:38
Θέμα δημοσίευσης:
Steve έγραψε:
MEMsound έγραψε:
90 ή 95 αλογα?
O ET3J4 έβγαζε 90 άλογα στα 206, και στα πολύ πολύ πολύ πρώτα 207 (ίσως να ήταν και διαφημηστικό λάθος), ενώ στα περισσότερα 207 βγάζει 95 άλογα.
red_storm έγραψε:
Αν ξέρεις τι είναι το L4 το F/I και κάτι άλλα... όχι δεν θέλει μυαλό.

Το 1.4 και τα 95hp είναι ότι χρειάζεσαι για να επιλέξεις το φίλτρο σου.
red_storm έγραψε:
Και επίσης έχω να πώ ότι αυτά που πρότεινες φίλε steve είναι πολύ λεπτά σε πλάτος και δεν κάνουν για φιλτροκούτι 207.

Φιλικά, Γιώργος
Αυτά είναι το ίδιο, το οποίο ΠΑΛΙ δεν πρόσεξες, 33-2941.

Επίσης, μερικές φορές, στα ελεύθερα φίλτρα τύπου γάζας, αρκετοί κατασκευαστές, δεν έχουν την πραγματική φωτογραφία του προϊοντος στα website τους, οπότε μην βασίζεσαι σε αυτό. Και αν δεις στις εφαρμογές,

http://www.knfilters.com/search/applications.aspx?Prod=33-2941

Είναι για όλη την σειρά του ΕT3J4 που φοράς, ακόμα και στα mini.

Θέλεις κι άλλα?

Καλημέρα.



Καλημέρα και σε σένα Steve.
Αν ξέρεις τι να κοιτάξεις δεν θέλει ούτε μυαλό ούτε είναι δύσκολο. Τώρα ξέρω ότι αυτό που πρέπει να κοιτάω είναι μόνο το 1,4 και το 95hp. thanks.
Και για τα αυτά που λες, το πρόσεξα ότι είναι και τα δύο ίδια όπως πρόσεξα ότι δεν κάνουν για το φιλτροκούτι του 207. Άσε που έχουν κάτι σαν χερούλι....ΑΑ και αυτά τα δύο τα ίδια που λές δεν είναι ακριβώς ίδια... διαφέρουν στη χρονολογία... Laughing Laughing Laughing (αστειάκι.......για να σπάσει ο πάγος)
Φωτογραφία σου υπόσχομαι ότι θα βγάλω και με τη πρώτη ευκαρία θα την ανεβάσω!
Αυτά! Α και δεν θέλω άλλα!! Laughing Laughing (πάλι αστειάκι για να σπάσει ο πάγος)
Καλημέρα και καλό Σαββατοκύριακο σε όλους! Very happy Very happy
borgiane - Κυρ 26 Απρ 2009, 17:00:26
Θέμα δημοσίευσης:
ρε παιδια!ελεος!αυτο με τα 90 ειναι της psa,ενω αυτος με τα 95 ειναι της bmw,αρα το φιλτρο με του"χερουλι"ειναι για το 95αρι μοτερ,οχι με τα 90!
evans_405 - Τετ 09 Σεπ 2009, 19:00:09
Θέμα δημοσίευσης:
Καλησπερα παιδια !! Εχω ενα 207 1.4 16v και πριν λιγες μερες του εβαλα ενα φιλτρο της kn . Θα ηθελα να ρωτησω αν γινεται (και πως ) να βγαλω τον πνιχτη ετσι ωστε με ενα κολαρο που θα φερω μπροστα να περνει κρυο αερα ;
Driver ///M - Τρι 01 Δεκ 2009, 23:25:26
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδιά κι εγώ κάτοχος 207 90Hp είμαι και ενδιαφέρομαι για φίλτρο και τελικό. Η πρώτη μου απορία λύθηκε, καθώς είδα το φίλτρο της ΚΝ για το οποίο μιλάγατε προηγουμένως.

Αλλά για τελικό τί έχετε να προτείνετε? Υπάρχει κάποια έτοιμη λύση φτιαγμένη ειδικά για το συγκεκριμένο μοντέλο ? Γιατί δε θέλω λύσεις όπως universal κλπ. Θέλω διακριτικό ήχο (λίγο πιο μπάσο από τον ήδη υπάρχοντα) και το budget είναι γύρω στα 150-200 ευρώ. Υπάρχει κάτι δοκιμασμένο σε αυτά τα λεφτά ?
Stevon - Τετ 02 Δεκ 2009, 02:02:55
Θέμα δημοσίευσης:
Φίλε μου , έτοιμες λύσεις υπάρχουν π.χ αυτή , αλλά θα πρέπει να υπολογίσεις περίπου τα διπλά , απο ότι είσαι διατεθιμένος να δόσεις. Wink
evans_405 - Τετ 02 Δεκ 2009, 16:01:29
Θέμα δημοσίευσης:
παιδιά τελικά το φίλτρο δουλεύει πολύ καλά! αφαίρεσα εντέλει τον πνίχτη και η διαφορά είναι αισθητή! χαρακτηριστικά τις προάλλες άνοιξα με ένα φίλο μου που έχει το swift το 1,3 (το καινούργιο) [που πριν μέτραγα κατι καρότσες] ρολαριστές δευτέρες και τα αποτελέσματα ήταν τα εξής: 2ρες είμασταν μαζί, 3τες μου σκάει σχεδόν ένα φτερό και με το που κουμπώνω 4τη του μαζεύω και του σκάω κιόλας μίσο αυτοκίνητο...!!!! το επαναλάβαμε 2-3 φορές γιατί δεν το πιστεύαμε και τα αποτελέσματα ήταν τα ίδια.και απο στάση που τα ανοίξαμε παίζαμε μαζί μέχρι 3τες και μετά του έσκαγα λίγο!
Driver ///M - Τετ 02 Δεκ 2009, 16:13:50
Θέμα δημοσίευσης:
Δυστυχώς το λινκ που μου έδωσες δεν λειτουργεί. Τι πιστεύετε πάντως, αξίζει το κόστος 300 περίπου ευρώ (αφού μου είπες να υπολογίζω τα διπλάσια) για ένα τελικό στο 207 μου? Από ήχο αξίζει? Επίσης σε συνδιασμό με φίλτρο δίνει καθόλου σπιρτάδα παραπάνω ?

Tώρα είδα το από πάνω ποστ. Τί εννοείς όταν λες ότι αφαίρεσες τον πνίχτη ?
evans_405 - Τετ 02 Δεκ 2009, 18:45:24
Θέμα δημοσίευσης:
Αν παρατηρήσεις το φιλτροκούτι σου (στην πίσω πλευρα του κινητήρα) εκεί καταλήγει μία πλαστική σωλήνα η οποία όμως δεν είναι ίσια (η διάμετρος της αυξομειώνεται) και καταλήγει ή άλλη άκρη της σε ένα πλαστικό κουτάκι!! όλο αυτό είναι ο πνίχτης! τον έβγαλα λοιπόν και του έβαλα κολάρο ίδιας διαμέτρου με αυτή που έχει και η είσοδος του φιλτροκουτιού!
Stevon - Τετ 02 Δεκ 2009, 23:15:03
Θέμα δημοσίευσης:
Driver ///M έγραψε:
Δυστυχώς το λινκ που μου έδωσες δεν λειτουργεί. Τι πιστεύετε πάντως, αξίζει το κόστος 300 περίπου ευρώ (αφού μου είπες να υπολογίζω τα διπλάσια) για ένα τελικό στο 207 μου? Από ήχο αξίζει? Επίσης σε συνδιασμό με φίλτρο δίνει καθόλου σπιρτάδα παραπάνω ?




Το λίνκ , δέν λειτουργεί μάλλον λόγο java , αλλά βάλε Αγγλικά , πήγαινε εκεί που λέει Cars>Peugeot>207>1.4 με 65kw. και θα το δείς το τελικό.


Τώρα , για το άν αξίζει τον κόπο....ουσιαστηκά μόνο εσύ το γνωρίζεις. Wink

Σίγουρα εν συγκρίση με ένα νοναμε....θα κερδίσεις σε ήχο(δλδ θα κάνει πολύ λιγότερη βαβούρα-σχεδόν σαν μαμά...)και σίγουρα αντοχή στον χρόνο.

Τώρα για "σπιρτάδα"...ουσιαστηκά το σύνολο φίλτρο-τελικό θα σου προσφέρει ψυχολογικά πιο πολύ οφέλη....βέβαια άν συνδιαστεί και με ένα πρόγραμμα , εκεί πλέον αρχίζεις να σκέφτεσαι ποιο σοβαρά ότι ίσως να κέρδισες 2-3 πραγματικά μουλάρια... Wink
tomtoup207 - Κυρ 06 Ιούν 2010, 10:33:58
Θέμα δημοσίευσης:
Καλησπερα επειδη παω για αλλαγη φιλτρου πιο προτεινετε το ΚΝ η το BMC γιατι λεω να βαλω ενα λιγο πιο ελευθερο,τη λετε??
tomtoup207 - Τρι 22 Ιούν 2010, 15:28:10
Θέμα δημοσίευσης:
παιδια αν μπορει καποιος να με απαντηση Smile
bagosgt - Τρι 22 Ιούν 2010, 18:26:39
Θέμα δημοσίευσης:
green Cool
tomtoup207 - Τρι 22 Ιούν 2010, 19:26:57
Θέμα δημοσίευσης:
bagosgt έγραψε:
green Cool

Βγαζει για το 1.4??
Κανενα σιτε??
power - Τρι 22 Ιούν 2010, 19:31:32
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.bmcairfilters.com/

Κανε μια αναζητηση στα αριστερα εκει που λεει car
tomtoup207 - Τρι 22 Ιούν 2010, 19:34:27
Θέμα δημοσίευσης:
power έγραψε:
http://www.bmcairfilters.com/

Κανε μια αναζητηση στα αριστερα εκει που λεει car

bmc & kn βρηκα,green δεν βρηκα..
τελικα αξιζει να βαλω ενα απο αυτα η το εργοστασιακο??
bagosgt - Τρι 22 Ιούν 2010, 20:50:09
Θέμα δημοσίευσης:
οτι κ να βαλεις απο αυτα,θα ειναι καλυτερα απο τα χαρτινα.κ γλυτωνεις κ λεφτα,μιας κ το καθαριζεις κ δε χρειαζετε αντικατασταση Wink
power - Τρι 22 Ιούν 2010, 22:57:20
Θέμα δημοσίευσης:
bagosgt έγραψε:
οτι κ να βαλεις απο αυτα,θα ειναι καλυτερα απο τα χαρτινα.κ γλυτωνεις κ λεφτα,μιας κ το καθαριζεις κ δε χρειαζετε αντικατασταση Wink


Ναι αλλά δεν θα ρουφά και περισσότερο σκόνη από το μαμα?
tomtoup207 - Τετ 23 Ιούν 2010, 00:21:51
Θέμα δημοσίευσης:
Αυτο δεν ειναι για το δικο μου??
http://www.knfilters.com/search/product.aspx?Prod=33-2844

μοντελο 2007 1.4 90hp
bagosgt - Τετ 23 Ιούν 2010, 18:49:25
Θέμα δημοσίευσης:
power έγραψε:
bagosgt έγραψε:
οτι κ να βαλεις απο αυτα,θα ειναι καλυτερα απο τα χαρτινα.κ γλυτωνεις κ λεφτα,μιας κ το καθαριζεις κ δε χρειαζετε αντικατασταση Wink


Ναι αλλά δεν θα ρουφά και περισσότερο σκόνη από το μαμα?


αυτη ειναι η δουλεια των φιλτρων κ εκει ειναι κ η διαφορα τους,αφηνουν περισσοτερο φιλτραρισμενο αερα να περασει Wink
tomtoup207 - Δευ 19 Ιούλ 2010, 16:46:40
Θέμα δημοσίευσης:
Τελικα παρειγιλα το KN με κωδικο 33-2844

Ο πνιχτης στο 1.4 με 90hp ειναι αυτος στο κοκκινο κυκλο??


Steve - Δευ 19 Ιούλ 2010, 22:49:34
Θέμα δημοσίευσης:
Όχι, αυτό είναι το "σπιράλ" του σωλήνα, δεν είναι ο πνίχτης Very happy

Τα πρώτα που είχανε βγεί με αυτό το κινητήρα (το κάααποτε δικό μου) είχαν τον πνίχτη δεξιά από το κίτρινο τετράγωνο που έχω μαρκάρει, μπροστά από την μπαταρία (νομίζω πως είσαι σε θέση να διακρίνεις το κουτί που λέω)



Στα νεότερα, στο δικό σου δηλαδή, αυτό το κουτί καταργήθηκε και μπήκε αυτός ο πλαστικός σωλήνας με το σπιράλ που έχεις, πράγμα που πρωτοδοκιμάστηκε στα C2 και τελικά επικράτησε Smile
tomtoup207 - Τετ 21 Ιούλ 2010, 11:31:01
Θέμα δημοσίευσης:
Steve έγραψε:
Όχι, αυτό είναι το "σπιράλ" του σωλήνα, δεν είναι ο πνίχτης Very happy

Τα πρώτα που είχανε βγεί με αυτό το κινητήρα (το κάααποτε δικό μου) είχαν τον πνίχτη δεξιά από το κίτρινο τετράγωνο που έχω μαρκάρει, μπροστά από την μπαταρία (νομίζω πως είσαι σε θέση να διακρίνεις το κουτί που λέω)



Στα νεότερα, στο δικό σου δηλαδή, αυτό το κουτί καταργήθηκε και μπήκε αυτός ο πλαστικός σωλήνας με το σπιράλ που έχεις, πράγμα που πρωτοδοκιμάστηκε στα C2 και τελικά επικράτησε Smile


ευχαριστω..
Very happy

οποτε εγω απλα βαζω το φιλτρο δεν αφερω κατι,σωστα??
Steve - Τετ 21 Ιούλ 2010, 12:18:04
Θέμα δημοσίευσης:
Σωστός Wink
Driver ///M - Τρι 17 Μάϊ 2011, 22:44:59
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδιά, επειδή θέλω να αλλάξω τελικό στο 207 μου, κυρίως για αισθητικούς λόγους αφού δεν έχει εμφανή απόληξη στην έκδοσή μου, όχι βέβαια πως αν έχει και λίγο πιο μπάσο ήχο θα με χάλαγε, μπορεί κάποιος να μου πει πόση διάμετρο χρειάζομαι περίπου ώστε να μη χάσω σε ισχύ? 50άρα είναι οκ?

Τελικό από ραλλύ/gt μπαίνει απροβλημάτιστα?

Επίσης, κάτι τέτοιο κάνει? http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=22458

Θυμίζω πως έχω το 1400άρι με τα 90 άλογα.
Pughell - Τρι 17 Μάϊ 2011, 23:14:22
Θέμα δημοσίευσης:
48 max(εξωτερικη)...
Driver ///M - Τρι 17 Μάϊ 2011, 23:28:58
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
48 max(εξωτερικη)...

Δηλαδή Στέλιο η 50άρα του παιδιού δεν κάνει?

Επίσης, των rallye ξέρεις πόσο είναι και αν κάνουν?
makis106 - Τετ 18 Μάϊ 2011, 01:34:53
Θέμα δημοσίευσης:
Driver ///M έγραψε:
Pughell έγραψε:
48 max(εξωτερικη)...

Δηλαδή Στέλιο η 50άρα του παιδιού δεν κάνει?

Επίσης, των rallye ξέρεις πόσο είναι και αν κάνουν?


Του Rallye 50άρα είναι.
Και τυχαίνει να έχω και μία για πούλημα! Very happy Embarassed
Driver ///M - Τετ 18 Μάϊ 2011, 13:05:01
Θέμα δημοσίευσης:
Τελικά όμως δεν μου είπατε αν στο αυτοκίνητό μου μπαίνει 50άρα!
Παλαιότερα, αν θυμάμαι καλά το μέλος mechanic είχε πει πως μπαίνει και είναι η καταλληλότερη επιλογή σε σχέση με aftermarket επιλογές.
Ισχύει ή θυμάμαι λάθος?

Μάκη, αν θες στείλε μια τιμούλα, τα χλμ του και καμιά φωτογραφία να δω την κατάσταση του τελικού, γιατί αν μπαίνει με ενδιαφέρει.
Στο προφίλ μου υπάρχει το mail μου.
Pughell - Τετ 18 Μάϊ 2011, 16:11:16
Θέμα δημοσίευσης:
50αρα οριακα θα μπορουσε να χρησιμοποιηθει στον EP3 αν και παλι θα ηταν υπεραρκετη για τις δυνατοτητες του.
Στον ET ειναι υπερβολικη μιας και παρα την 16v κεφαλη,το υπολοιπο setup του ειναι πολυ ηπιο για να αξιοποιησει τετοια διατομη. Confused
Driver ///M - Τετ 18 Μάϊ 2011, 16:29:40
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
50αρα οριακα θα μπορουσε να χρησιμοποιηθει στον EP3 αν και παλι θα ηταν υπεραρκετη για τις δυνατοτητες του.
Στον ET ειναι υπερβολικη μιας και παρα την 16v κεφαλη,το υπολοιπο setup του ειναι πολυ ηπιο για να αξιοποιησει τετοια διατομη. Confused

Mάλιστα.
Απλά επειδή δεν κατέχω και πολλά όπως εσύ, μπορείς να το κάνεις λίγο πιο λιανά?

Αν βάλω τελικό από rallye/gt θα χάσω σε απόδοση ή θα έχω κάποιο άλλο πρόβλημα?
Δεν με ενδιαφέρει να έχω κέρδος, απλά να μην έχω και πρόβληματα!
Pughell - Τετ 18 Μάϊ 2011, 16:30:29
Θέμα δημοσίευσης:
Προβλημα δεν εχεις.Απλα θα βαβουριαζει περισσοτερο και χωρις λογο και πιθανον να χασεις σε ροπη αλλα οχι κατι το τραγικο...
Driver ///M - Τετ 18 Μάϊ 2011, 17:22:27
Θέμα δημοσίευσης:
Η βαβούρα δεν με ενοχλεί. Δε νομίζω πως θα είναι υπερβολική έτσι κι αλλιώς.

Τώρα για την ροπή, από μια μικρή διαφορά στο τελικό ελπίζω πως δεν θα υπάρξει θέμα, αν και για να είμαι ειλικρινής πίστευα πως θα πάρει λίγο και όχι ότι θα έχανε.

Όπως και να'χει, σ'ευχαριστώ για την απάντηση!
red_storm - Τρι 09 Αύγ 2011, 22:24:50
Θέμα δημοσίευσης:
Έχω αγοράσει ελεύθερο φίλτρο της K&N για το φιλτροκούτι. Είναι ώρα καθαρισμού. Έχω αγοράσει και το kit καθαρισμού. Το καθαρίζω όπως λένε οι οδηγείες έτσι? Δεν υπάρχει κάποιος άλλος τρόπος πιο σωστός.
bagosgt - Τετ 10 Αύγ 2011, 08:32:33
Θέμα δημοσίευσης:
δε θυμαμαι τι λενε οι οδηγιες,αλλα υπαρχει καταλληλο τοπικ που εχουμε γραψει κ εγω αλλα κ ο steve,πως ειναι το "σωστο",αλλιως,αν δε το βρεις,στελνεις πμ κ στο ξαναλεμε,για να μη ποσταρονται συνεχεια τα ιδια Wink
Samer - Τετ 10 Αύγ 2011, 09:39:52
Θέμα δημοσίευσης:
red_storm έγραψε:
Έχω αγοράσει ελεύθερο φίλτρο της K&N για το φιλτροκούτι. Είναι ώρα καθαρισμού. Έχω αγοράσει και το kit καθαρισμού. Το καθαρίζω όπως λένε οι οδηγείες έτσι? Δεν υπάρχει κάποιος άλλος τρόπος πιο σωστός.

Πηγαινε σε ενα βενζιναδικο και φυσα το με αερα πρωτα, απο αποσταση ομως. Μετα παιρνεις ενα κουβα με νερο, ριχνεις λιγο σαπουνι απο το κιτ, βαζεις μεσα το φιλτρο και ανακατεψε το σαν να ανακατευεις μια σουπα. μεχρι να το δεις παλι στο original του χρωμα. Ξανα φυσας με αερα (απο αποσταση παντα), αν θες αφησε το και για κανα 30λεπτο παραπανω στον ηλιο, και μετα κανεις σπρει το λαδι/υγρο του κιτ απο της δυο πλευρες, αλλα λιγο παραπανω απο την πανω πλευρω του φιλτρου. Σπρει να κανεις μεχρι να πιασεις ολα τα στεγνα σημεια. ΟΧΙ παραπανω.
Samer - Τετ 10 Αύγ 2011, 09:42:36
Θέμα δημοσίευσης:
bagosgt έγραψε:
για να μη ποσταρονται συνεχεια τα ιδια Wink

Ουπς!

Τωρα το συνειδητοποιησα αυτο.
Gotcha - Τετ 10 Αύγ 2011, 09:47:42
Θέμα δημοσίευσης:
Γενικα το φυσιμα με πιεστικο δε θα το συνιστουσα σε φιλτρο γαζας. Ανοιγει τους πορους της γαζας με αποτελεσμα να πεφτει η αποδοση φιλτραρισματος.

Το λογικο ειναι να ειναι απλα λιγο μαυρο στα σημεια που φιλτραρετε ο αερας και αντε να βρεις και κανα μυγακι σκαλομενο στις πτυχες του. Εγω θα σου ελεγα χτυπατο στο πλαι λιγο ελαφρα να πεσουν τα χοντρα και στην τελικη παρε μια μπατονετα να βγαλεις οτι μυγακι εχει κολλησει και δεν πεφτει με το χτυπημα. Τα υπολοιπα καντα οπως οι οδηγιες. Αστο να μουλιασει μεσα σε μια λεκανη με το καθαρηστικο και νερο για κανα 10λεπτο, ξεπλυνε το με νερο βρυσης με αντιθετη φορα απο αυτη που περναει ο αερας απο μεσα του (οχι με πιεση) και αστο να στεγνωσει το βραδακι. Το πρωι το περνας ενα τσαφ με το λαδακι (οχι πολυ, ισα ισα να παει σε ολη την επιφανεια) απο την μερια που μπαινει ο αερας και το τοποθετεις. Brand as new Smile)
Steve - Τετ 10 Αύγ 2011, 10:04:32
Θέμα δημοσίευσης:
Samer έγραψε:
Πηγαινε σε ενα βενζιναδικο και φυσα το με αερα πρωτα, απο αποσταση ομως.
Και μετά πέτα το στο κουβά με τα σκουπίδια στο βενζινάδικο γιατί ούτως ή άλλως θα είναι άχρηστο Evil Evil Evil Mad Mad Mad

Gotcha έγραψε:
Αστο να μουλιασει μεσα σε μια λεκανη με το καθαρηστικο και νερο για κανα 10λεπτο,
Ομοίως με τον ανωτέρω Shocked Mad Pale


Ρε παιδιά, χίλιες φορές τα έχουμε γράψει...
mechanic - Τετ 10 Αύγ 2011, 12:31:41
Θέμα δημοσίευσης:
βαλτο στο πλυντηριο πιατων (στην χαμηλη θερμοκρασια)



(αλλα να μην σε δει η γυναικα σου γιατι μετα σε βλεπω να αγοραζεις πλυντηριο πιατων οπως και εγω Very happy )
Gotcha - Τετ 10 Αύγ 2011, 12:38:36
Θέμα δημοσίευσης:
Αφου Σταυρε ετσι λενε οι επισημες οδηγιες για τα ΚΝ. Λεκανη με νερο και καθαρηστικο για 5-10 λεπτα και μετα ξεπλυμα
makis106 - Τετ 10 Αύγ 2011, 12:42:03
Θέμα δημοσίευσης:
Οι επίσημες οδηγίες λένε αυτό: http://www.knfilters.com/cleaning.htm
Steve - Τετ 10 Αύγ 2011, 12:47:50
Θέμα δημοσίευσης:
Gotcha έγραψε:
Αφου Σταυρε ετσι λενε οι επισημες οδηγιες για τα ΚΝ. Λεκανη με νερο και καθαρηστικο για 5-10 λεπτα και μετα ξεπλυμα


Σύμφωνα με το link του Μάκη,

makis106 έγραψε:
Οι επίσημες οδηγίες λένε αυτό: http://www.knfilters.com/cleaning.htm


ΛΕΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΝΑ ΤΟ ΒΑΛΕΙΣ ΣΕ ΛΕΚΑΝΗ;
Gotcha - Τετ 10 Αύγ 2011, 13:30:50
Θέμα δημοσίευσης:
Αν σου δειξω το manual μεσα στο κιτ μου θα δεις πως λεει να το βαλεις μεσα σε λεκανη με νερο για κανα 10λεπτο μαζι με το καθαριστικο ...
Steve - Τετ 10 Αύγ 2011, 22:58:16
Θέμα δημοσίευσης:
Μήπως το πήρες απο καναν Πακιστανό ή από καναν μαύρο; Laughing Laughing
android - Τετ 10 Αύγ 2011, 23:40:40
Θέμα δημοσίευσης:
Steve έγραψε:
Μήπως το πήρες απο καναν Πακιστανό ή από καναν μαύρο; Laughing Laughing



ενα κιτακι καθαρισμου που χα ανοιξει κατι τετοιες μλκς ελεγε
RoadRunner122 - Πεμ 11 Αύγ 2011, 01:29:08
Θέμα δημοσίευσης:
Gotcha έγραψε:
Αν σου δειξω το manual μεσα στο κιτ μου θα δεις πως λεει να το βαλεις μεσα σε λεκανη με νερο για κανα 10λεπτο μαζι με το καθαριστικο ...


ομοίως για Green (ή JR)
Steve - Πεμ 11 Αύγ 2011, 07:19:54
Θέμα δημοσίευσης:
Για να το κλείνουμε το θέμα, και για να ξαναγράφουμε τα ήδη χιλιογραμμένα, ΑΝ το βάλετε σε λεκάνη να μουλιάσει, η μπίχλα που θα ανακατευτεί στο νερό και θα γίνει όλο το νερό ένα γκρι πράμα, θα μεταφερθεί και στο "καθαρό μέρος" της γάζας του φίλτρου. (ναι, για όσους δεν το έχουν καταλάβει ΑΚΟΜΑ, στα τύπου panel φίλτρα είναι η πλευρά που κοιτάει προς την πεταλούδα και στα κωνικού τύπου - χοάνες είναι η εσωτερική τους πλευρά)

Αυτό ακριβώς είναι αυτό που θέλουμε να αποφύγουμε. Όλα τα καθαριστικά, δεν χρειάζονται λεκάνη με νερό. Βρέχετε το φίλτρο με φορά αντίθετη από αυτή που ρουφάει τον αέρα μέσα στο φιλτροκούτι, το ψεκάζετε, το αφήνετε 10 λεπτά να δράσει το καθαριστικό και ξεπλένετε. ΑΝ ΔΕΝ καθάρισε καλά, επαναλαμβάνετε το πολύ ακόμα 1 φορά.
red_storm - Τετ 07 Σεπ 2011, 20:42:29
Θέμα δημοσίευσης:
Steve έγραψε:
Για να το κλείνουμε το θέμα, και για να ξαναγράφουμε τα ήδη χιλιογραμμένα, ΑΝ το βάλετε σε λεκάνη να μουλιάσει, η μπίχλα που θα ανακατευτεί στο νερό και θα γίνει όλο το νερό ένα γκρι πράμα, θα μεταφερθεί και στο "καθαρό μέρος" της γάζας του φίλτρου. (ναι, για όσους δεν το έχουν καταλάβει ΑΚΟΜΑ, στα τύπου panel φίλτρα είναι η πλευρά που κοιτάει προς την πεταλούδα και στα κωνικού τύπου - χοάνες είναι η εσωτερική τους πλευρά)

Αυτό ακριβώς είναι αυτό που θέλουμε να αποφύγουμε. Όλα τα καθαριστικά, δεν χρειάζονται λεκάνη με νερό. Βρέχετε το φίλτρο με φορά αντίθετη από αυτή που ρουφάει τον αέρα μέσα στο φιλτροκούτι, το ψεκάζετε, το αφήνετε 10 λεπτά να δράσει το καθαριστικό και ξεπλένετε. ΑΝ ΔΕΝ καθάρισε καλά, επαναλαμβάνετε το πολύ ακόμα 1 φορά.


Το λάδι μπαίνει μόνο από τη μεριά που μπαίνει ο αέρας ή και από την άλλη?
makis106 - Τετ 07 Σεπ 2011, 20:49:28
Θέμα δημοσίευσης:
μπόουθ σάιντς!
Steve - Τετ 07 Σεπ 2011, 21:37:02
Θέμα δημοσίευσης:
Όπως είπε πολύ σωστά και ο φίλος μάκης,
makis106 έγραψε:
μπόουθ σάιντς!
Κι απ' τσι δυό πλευρές Cool Smile
red_storm - Πεμ 08 Σεπ 2011, 13:02:04
Θέμα δημοσίευσης:
Ευχαριστώ πολύ!! Very happy Very happy
vasilisalessia - Δευ 12 Μάρ 2012, 23:27:53
Θέμα δημοσίευσης:
αυτο εδω το τελικο για 1.4 16ν 307 ομως ταιριαζει?εργοστασιακο για τωρα αλλα σκεφτομαι για κανα προγραμματακι μετα.τι λετε?http://www.simoniracing.com/simoniracing/simoni/prodotti.html#ecwid:category=1003255&mode=product&product=4243082
vasilisalessia - Τρι 13 Μάρ 2012, 14:52:02
Θέμα δημοσίευσης:
τελικα πηγα ρωτησα και κανει πολυ θορυβο...κατι που δεν επιθυμω.μηπως κανεις γνωριζει αν βαλω τελικο απο 207gt/rallye.η μεταχειρισμενο θα κανει στο δικο μου αμαξι και μηχανη?εχω ενα 307 1.4 16ν και εχω μονο βαλει ενα φιλτρο στο υπαρχων κουτι.θελω να δωσω εναν καλυτερο αερα στη μηχανη καλυτερο τραβηγμα χωρις να εχω πολυ θορυβο..μονο λιγο μπασο θα μου αρεσε πολυ.δεν ειμαι του θορυβου.και αργοτερα θα βαλω ισως κανα προγραμματακι για καλυτερη καυση και αναλογια αερα καυσιμου.γραφω εδω λογω του οτι οι μηχανες 207 και 307 1.4 ειναι οι ιδιες.αυτη με τα 90 αλογα.δε περιμενω θαυματα απλα καλυτερη λειτουργια και τραβηγμα.
vasilisalessia - Τρι 13 Μάρ 2012, 18:16:39
Θέμα δημοσίευσης:
κανεις να με βοηθησει?εχω διαβασει τις περισσοτερες σελιδες για τελικα κλπ αλλα μονο ενα ατομο η δυο αναφερανε κατι τετοιο με καλες ελπιδες λειτουργιας αλλα δεν προχωρησε!κατι περισσοτερο να με βοηθησει?
mechanic - Τετ 14 Μάρ 2012, 07:35:02
Θέμα δημοσίευσης:
Tο να δυναμωσεις τον κινητηρα σου δεν ειναι κατι δυσκολο.
απλα πρεπει να γνωριζεις πως δεν υπαρχει καποιο μαγικο ραβδι που θα σου δωσει τα ταδε η τα δεινα αλογα.
Οτι κινηση και να κανεις θα σου δωσει (αν ειναι σωστη) ενα + επι τοις % της πραγματικης σου ιπποδυναμης.
Η ενα - επι τοις % της πραγματικης σου ιπποδυναμης αν κανεις λαθος επιλογες....

Βασικα προσεχε μην πεταξεις τα χρηματα σου.
Με δυο παιδια εως τωρα που το συζητησαμε για να κανουμε κατι στο αμαξι τους (207 με το 14αρι 16ν μοτερ) προσωπικα προσφερθηκα να βοηθησω μιας και δεν ερχονται "ευκολα αλογα" απο αυτο το μοτερ
και για εμενα ειναι κατι που μου αρεσει πολυ να ασχολουμαι με "δυσκολες" (η αντι-εμπορικες αν θες) περιπτωσεις.
Αλλα μειναμε στις συζητησεις...

Τεσπα τι ακριβως ζητας να λαβεις απο την βελτιωση σου?
δυναμη? αν ναι σε ποιο φασμα?
οικονομια?
Μεχρι τι χρηματα θες (ή δεν θες Very happy ) να δωσεις?
vasilisalessia - Τετ 14 Μάρ 2012, 09:02:11
Θέμα δημοσίευσης:
καλημερα.ακριβως ζητας να μαθω γιατι δεν ειμαι γνωστης του θεματος.τωρα ποθ ακριβως θελωω δυναμη?1.4 16ν σε κασωμα 307 λιγο πολυ χρειαζεται δυναμη.σκφτομουνα να βαλω μια απο gt τελικο να εχω μονο λιγο μπασο ηχο ποθ μοθ αρεσει και να δωσω λιγο νευρο στις 2000 και μετα τις 5000.βεβαια αργοτερα σκεφτομαι για κανενα χταποδι και τελος προγραμμα tuners.ειδα οτι υπαρχει σε αντιστοιχο σιτροεν c4.ειδα και αλλα τελικα αλλα δε θελω να δωσω πολλα μιας καιοπως ειπες η μηχανη δε σηκωνει πολλα..με μια 70/80 ενα τελικο με μια 200 και κατι για χταποδι και το προγραμμα μετα οσο παει.βεβαια μπορει να ξεχναω και κατι..απλα ζηταω μια βοηθεια μη κανω καμμια χαζομαρα.νευρο θελω να τοθ δωσω απο χαμηλα.να τον ελευθερωσω λιγο
vasilisalessia - Τετ 14 Μάρ 2012, 09:04:26
Θέμα δημοσίευσης:
συγνωμη ποθ γραφω ετσι αλλα ο υπολιστης ειναι με αγγλικο πληκτρολογιο μονο και γραφω στα ελληνικα στα τυφλα ας πουμε
mechanic - Τετ 14 Μάρ 2012, 09:35:12
Θέμα δημοσίευσης:
Το χταποδι για να σου αποδωσει αυτα για τα οποια θα πληρωσεις (και μιλωντας παντα για αυτο το συγκεκριμενο μοτερ) θελει και εκκεντρα οποτε με βαση παντα τη σκεψη κοστος/αποδοση μην πας σε χταποδι.
Και ειδηκα να ειναι φτιαχτο απο εξατμισα ΜΑΚΡΙΑ για πολλους λογους, το μονο κερδος που θα εχεις θα ειναι ψυχολογικο Very happy
αν μιλησουμε για φτιαχτο χταποδι, που να ειναι καλυτερο απο το μαμα σηκωνει πολυ κουβεντα και μελετη γυρω απο το φασμα αποδοσης που θα χρειαστει να επιλεξεις για να συντονιζει τους παλμους + οτι χρειαζεται και την αναλογη φουλ εξατμιση και να συμβηβαστεις με το θεμα θορυβου/ηχου.
Τοτε και μονο τοτε θα αποδωσει αυτα για τα οποια θα εχεις πληρωσει...
Οποτε βγαλε το μαμα μεσαιο σου και βαλε μια σωληνα ηδιας διαμετρου στη θεση του και στο τελος βαλε ενα τελικο απο 150αρι ΤΗΡ και εισαι οκ.
Κανε ενα σωστο σερβις,
καθαρισε τα μπεκ σου και την καθαρη διαδρομη του αερα.
ανοιξε λιγο το διακενο στα μπουζι σου (αν δεν θες να πληρωσεις καποιο καλυτερο, αλλα να ξερεις θα εχουν λιγοτερο life time)
κανε και μια αναβαθμιση στο μαμα προγραμμα που εχεις στην αντιπροσωπια
(συνηθως αλλαζουν λιγο προς το καλυτερο την αποκριση στο ποτενσιομετρο του γκαζιου και πιστεψε με οτι θα σου αρεσει Very happy + διαφορες αλλες μικροδιορθωσεις)
Κανε περιπου 1000χλμ με το νεο σεταπ και το update απο την αντιπροσωπια και μετα πηγαινε και στο Στελιο να δει τι και ποσο ποσο μπορει να σου δωσει Wink
Λαδι θα βαλεις το 5-40 τοταλ κουαρτζ 9000 ενερζι μονο
εισαγωγη θα σου πω τι ακριβως να κανεις και το αμαξακι σου θα πηγαινει "απο σχεδον μεχρι και τα ηδια" οπως το μαμα 16αρι με τα 110 και θα καιει και λιγοτερο απο το 16αρι.
Αυτα αν κανεις σωστες κινησεις και με δεδομενο οτι το μοτερ σου βγαζει την πραγματικη ιπποδυναμη που μπορει να βγαλει.
vasilisalessia - Τετ 14 Μάρ 2012, 09:55:34
Θέμα δημοσίευσης:
πολυ καλο μου ακουγεται.οκ θα το κανω ετσι βημα βημα.μονο δε πιστευω να εχω προβλημα με τιποτα κτεο και τετοια φιλε μου??
vasilisalessia - Τετ 14 Μάρ 2012, 10:11:02
Θέμα δημοσίευσης:
και κατι αλλο.το update να τo κανω πριν την εξατμιση η μετα?η δε παιζει ρολο??μπουζι πες μου μαρκα για τη μηχανη αυτη να τα αγορασω.για τα καλυτερα εννοω.
mechanic - Τετ 14 Μάρ 2012, 11:18:03
Θέμα δημοσίευσης:
Για μπουζι (περι μαρκας τυπου κτλ) πρεπει να το ψαξω γιατι δεν εχω ασχοληθει με το τι υπαρχει αυτη τη στιγμη στην αγορα.
Αν το βιαζεσαι κανε και μια ερωτηση στο Θωμοπουλο να σου πει ακριβως τι σε συμφερει στο θεμα κοστος μιας και αυτος ειναι μεσα στα θεματα της αγορας.
Για την εξατμιση ξεχασα να σου πω οτι πρεπει να κρατησεις τη μαμα διαμετρο (νομιζω οτι εισαι στα 45χηλιοστα) και οπως σου ειπα απλα μια σωληνα αντι για μεσαιο και τελικο απο 150αρι ΤΗΡ που για το 150αρι δεν κανει με τιποτα αλλα για την περιπτωση σου ειναι ιδανικο για να μην εχεις θορυβο (περα απο ενα πολυ διακρητικο μπασακι) και να μη χασεις χαμηλα.
Με αλλα λογια ειναι ο χρυσος "συμβηβασμος" μεταξυ κοστους/θορυβου/αποδοσης.
Με το κτεο δεν υπαρχει περιπτωση να εχεις προβλημα κανενα.
Με το update to kανεις οποτε θες, αλλα το προγραμμα θα το κανεις αφου τελιωσεις τις αναβαθμισεις στον κινητηρα και αφου κανεις και καμποσα χλμ ωστε να "δει" ο εγκεφαλος τις διαφορες. (εγω θα σου ελεγα να κανεις 1000χλμ και μεσα σε αυτα να εχεις και το λιγοτερο 100 "γρηγορα" χλμ)
Αλλα να ξερεις το εξης:
επειδη στη βελτιωση ολα ειναι μια "αλυσηδα" το ενα αποδιδει στο 100% μονο αν συνδιαστει με κατι αλλο.
Και η καθε εφαρμογη που κανεις θα πρεπει να ειναι και αναλογως σωστη
και οταν λεω σωστη το εννοω...
Γιατι τα λαθη και οι λαλακιες πληρωνονται,
και στην προκειμενη επειδη εσυ απλα θα πληρωνεις σιγουρα δεν θες να γινουν λαλακιες κατα την εγκατασταση της οποιας δουλειας θα κανεις
γιατι πολυ απλα δεν θα παρεις αυτα που εχεις να λαβαινεις. Wink


Τελος κοιτα και το θεμα ελαστικων,
και βαλε κανα energy saver ελαστικο,
γιατι αν πχ θελεις να εχεις 17αρες με καποιο αναλογο λαστιχο κτλ κτλ... τοτε η βελτιωση σου (στην πραξη) θα καλυψει τις απωλειες απο τις 17αρες η την λαθος επιλογη ελαστικου.
vasilisalessia - Τετ 14 Μάρ 2012, 12:56:28
Θέμα δημοσίευσης:
λοιπον καθαρισμο μπεκ εκανα πριν 1000 χλμ στην αντιπροσςπεια.και χρησιμοποιω και υγρο ειδικο στην βενζινη.εχω και καθαριστικο μηχανης εδω και 500 χλμ πανω περιμενω να περασουνε 2000χλμ και να κανω αλλαγη.με τα τοταλ που μου ειπες τα οποια και ηδη παρηγγειλα πριν λιγη ωρα.και ανα 3000 χλμ βαζω ενα καθαριστικο να καφαριζουνε τα μπεκ και να τα κραταει καθαρα.οχι stp καλο καθαριστικο.και εχω δει διαφορες στη λειτουργια.εννοω πιο γραμμικη...εννοειται οτι κανω το κανω οπως ειπες και σε ατομα που γνωριζω.σε λιγο καιρο θα παρω και τελικο απο gt.ο σωληνας καταλαβα ιδιας διαμετρου και ποιοτητας υλικου φανταζομαι...τωρα στο update θα το κανω στην αντιπροσωπεια.και για τα μπουζι θα κοιταξω εδω που ειμαι τωρα.απλα για μαρκα ελεγα.ειμαι ιταλια αυτη τη στιγμη και θα μπορουσα ισως να βρω κατι καλυτερο...λεω τωρα...σου ειπα εγω θα κανω οπως μου ειπες.τωρα οταν ερθω ελλαδα θα επικοινωνησω μαζι σου..αλλα και εδω που θα παω το αμαξι για service κλπ update θα σου το λεω...να μου λες τη γνωμη σου.εννοειται ποιος θελει να ξοδευει χωρις να εχει κατι καλυτερο και μετα απο ολα και χταποδι το αφηνω να δουλεψει και μετα απο καμμια 1000ρια και το παω στο etuners.μα για το χταποδι θα μου πεις πως.θα το αφησω πριν το προγραμμα .ευχαριστω πολυ παντως
vasilisalessia - Τετ 14 Μάρ 2012, 12:58:04
Θέμα δημοσίευσης:
α και ελαστικα εχω τα energy saver ηδη στο αμαξι εδω και 5000χλμ.εργοστασιακη διασταση.οχι 17 αλλα 15αρες εχω ζαντες.και δε σκοπευω για 17αρες.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr