Miltellas έγραψε: |
Τα τακάκια που λέει ο Αλέξης δεν τα ξέρω (πού τα βρίσκεις βρε παλαβέ;!) και υποψιάζομαι ότι θα είναι αρκετά ακριβά.
Έχω αλλάξει δύο φορές τακάκια (στα 12000 και στα 24000). Τα μανίσια ήταν της Bosch με ικανοποιητική απόδοση αλλά στο τελείωμά τους δεν φρέναραν σωστά και προκαλούσαν τρέμουλο από την υπερθέρμανση. Κάποιοι έχουν αναφέρει και σφύριγμα. Καθότι δεν είμαι οπαδός του απόλυτου και πανάκριβου, διάλεξα κάτι με καλό λόγο κόστους προς απόδοση, με ιδιαίτερο πάντα βάρος στην απόδοση. Μου αρέσει να κινούμαι στις αγορές μου στο όριο της μέγιστης απόδοσης όπου εξακολουθεί το κόστος να διατηρείται λογικό, εκεί όπου η επόμενη αγορά ξεφεύγει στην τιμή περισσότερο από ότι αξίζει σαν παραπάνω ποιότητα. Ήμουν μεταξύ Valeo (τέτοια έβαζα στο παλιό μου Ρενο 5 Τ και τα φρένα ήταν εκπληκτικά) και Bendix (που επίσης τα είχα δοκιμάσει με παρόμοια αποτελέσματα). Και μιλάμε για ακαριαία φρεναρίσματα από τα 200+ χαω στα 70-80χαω και ο συνοδηγός να κρατιέται στη θέση του με κόντρα πόδια-χέρια και υποχρεωτικά ζώνη, αλλιώς κουτουλιά στο παρμπρίζ!! Άρα, ξέρω τί σας λέω! Το καλύτερο και ακριβότερο από το ήδη πολύ καλό, μην νομίζετε ότι απέχει πολύ στην απόδοση, μπορεί και να μην το αντιληφθείτε. Έτσι, επέλεξα Bendix (τα βρήκα πριν τα Valeo) και σίγουρα υπάρχουν κι άλλα καλά τακάκια. Αλλά έμεινα τόσο ευχαριστημένος που τα ξαναπήρα (ομάδα που κερδίζει δεν την αλλάζουμε). Δεν κουράζονται στην σκληρή χρήση. Διατηρώ το φρένο μου ακόμη και με ένα χιλιοστό τακάκι, χωρίς τρέμουλο από υπερθέρμανση (φυσικά δεν δοκίμασα και να φρενάρω από τα 200 με λιωμένα τακάκια)! Δεν τρώνε το δίσκο. Δεν σφυρίζουν ποτέ. Ο κωδικός τους ξεκινά με ΑS που σημαίνει Κορυφαία Ποιότητα (διευκρινίζω γιατί υπάρχουν και φθηνά Bendix με άλλον κωδικό). Και τα επόμενά μου Bendix θα είναι! Με τα φρένα μου δεν παίζω... Πηγαίνετε πάρτε Bendix και αν δεν τα βρείτε με το όνομα Bendix ψάξτε για Jurid, γιατί η Jurid αγόρασε την Bendix πριν λίγο καιρό. Από συνεργαζόμενο με το Club έμπορο της Θεσσαλονίκης τα αγοράζουμε με 45Ε τα κορυφαία και 29Ε τα φθηνά (για 1.1, 1.4 και 1.6 8V). Έχει βγει και μία έκδοση για αγωνιστική χρήση αλλά δεν υπάρχει λόγος. Εάν δεν βρίσκετε στις τιμές που σας είπα βάλτε τον Πρόεδρο να σας βρει, αλλιώς μπορώ να σας τα στείλω από εδώ. Ξαναλέω ότι μπορείτε να αγοράσετε και άλλες μάρκες, μην φοβάστε να δοκιμάσετε κάτι καινούριο, απλά φροντίστε να μην αγοράζετε τα φθηνότερα και αν υπάρχουν δύο ποιότητες να ζητάτε την καλύτερη εφόσον η διαφορά τιμής είναι λογική. |
Nikel έγραψε: |
Ρε παιδες θα ρωτησω κατι αλλα μην βαρεσετε...Τακακια εχουμε και στα μπροστα και στα πισω φρενα σωστα |
pugsang έγραψε: |
Τα Ferodo DS3000 για το Rallye εχουν 130 Ευρώα κέρματα τα μπροστινά (σετ) |
Sidobre έγραψε: |
Δεν χρειάζεσαι τίποτα για τα πίσω φρένα!
Ολο το φορτίο το τραβάν τα μπροστινά φρένα, εξού και οι σπάνιες αλλαγές στα πίσω τακάκια (διπλάσια χλμ). Οπότε αν θα αναβαθμίσεις τα φρένα σου, κοίτα μόνο για μπροστινά τακάκια και δεν χρειάζεται να αλλάξεις τα πίσω. |
Nikel έγραψε: | ||
Ρε Sidobre αν αλλαξω ομως μονο τα μπροστα τοτε η κατανομη δεν θα αλλαξει λογικα Μηπως μετα χρειαζεται ρυθμιση και ο κατανεμητης και μπλεξουμε πουθενα Μηπως ειναι καλυτερα να αλλαχθουν και τα πισω |
Miltellas έγραψε: |
Νικελένιε, τα σωληνάκια υψηλής είναι must! Μπορούν να σου μεταμορφώσουν προς το καλύτερο την αμεσότητα και την αίσθηση.
Πρόσφατα είδα μία νέα σειρά τακακίων της Bendix που προορίζονται για σπορ οδήγηση και έχουν γαλαζομπλε χρώμα! Είναι σαφώς ακριβότερα αλλά δεν τα έβαλα γιατί είμαι ήδη ευχαριστημένος από αυτά που έχω. |
Nikel έγραψε: |
Μηπως επισης (λεω μηπως μην βαρεσεις ) ξερεις απο που μπορουμε να μαθουμε τον αντιπροσωπο της Bendix στην Αθηνα |
Miltellas έγραψε: |
Προς Slash:
Υπάρχει περίπτωση ένα τακάκι να σφυρίζει λόγω ασυμβατότητας με το υλικό της δισκόπλακας. Μπορεί δηλαδή το Citroen του πατέρα σου να έχει μη συμβατές δισκόπλακες για Bendix. Μπορεί επίσης να έχουν παλιώσει οι δισκόπλακες και να σταματήσει το σφύριγμα όσο εφάπτονται (στρώνουν) καλύτερα τα τακάκια στις δισκόπλακες. Η λύση είναι: Ή αλλάζεις δισκόπλακες, ή αλλάζεις μάρκα (λόγω υλικού) στα τακάκια. Τώρα πρέπει να έχει σταματήσει ο θόρυβος... Εξακολουθούν να σφυρίζουν; |
Nikel έγραψε: |
Ρε συ Μιλτ (η οποιοσδηποτε αλλος ) εχεις ακουσει τιποτα για τακακια ονοματι TEXTAR |
206Tomcat έγραψε: |
Καταρχήν κολώς ήρθες RALLY στην παρέα μας!Τα σωληνάκια αεροπορικού τύπου τις goodridge που αναφέρθηκαν παραπάνω θεωρούνται τα καλύτερα και στοιχίζουν περίπου 90 euro .Σ'αυτό προσθέστε και την ισόβια εγγύηση που προσφέρουν βέβαια μπορεί να μην είναι η απόλυτη μετατροπή στο σύστημα των φρένων (όπως αυτή της τοποθέτησης πίσω δισκόφρενων)αλλά σου παρέχει μία ποιο πληροφοριακή και άμεση αίσθηση του πεντάλ!!!Είναι πιστεύω μια καλή και σχετικά φτηνή αναβάθμιση!!!Όσο για το υγρό διάβασα παραπάνω για Dot 5 , έχω ακούσει ότι τα Dot 5.5 προσφέρουν καλύτερη απόδοση! |
206Tomcat έγραψε: |
Όσο για το υγρό διάβασα παραπάνω για Dot 5 , έχω ακούσει ότι τα Dot 5.5 προσφέρουν καλύτερη απόδοση! |
Miltellas έγραψε: | ||
Για DOT5 ανέφερα εγώ. Αλλά πρέπει να διευκρινήσουμε κάτι για τα υγρά. Μη νομίζετε ότι θα αντιληφθείτε διαφορά από τα DOT4 σε DOT5. Στην πραγματικότητα η αλλαγή του υγρού αξίζει μόνο σε δυνατά ή βαριά αυτοκίνητα, και μόνο εφόσον τα πιέζουμε υπερβολικά πολύ σε στροφιλίκια όπου η χρήση των φρένων είναι συχνότατη. Αλλά και πάλι θα σας πω ότι στο παλιό μου αμάξι με 120PS και 900κιλά, με σωληνάκια υψηλής πίεσης, όταν άλλαξα τα DOT4 σε DOT5 δεν κατάλαβα διαφορά κι αυτό επειδή ήδη δεν είχα ποτέ αντιληφθεί κόπωση των φρένων με τα DOT4! Βέβαια το 206 είναι βαρύτερο, αλλά πόσοι από εμάς το πιέζουμε τόσο ώστε να φτάσουμε τα DOT4 στα όρια. Κι αυτό δεν το λέω για να μην βάλετε τα DOT5, αλλά για να σας δείξω πόσο υπερβολή είναι να βάλουμε DOT5.5 στα φρένα μας. Μην ξεχνάτε ότι ένδειξη δίπλα από το DOT είναι δείκτης αντοχής στην εξάτμιση λόγω υψηλών θερμοκρασιών, που όταν ξεπεραστούν, τα υγρά παύουν να λειτουργούν και τα φρένα παύουν να αποδίδουν. Άρα, το ερώτημα είναι: Θα φτάσουμε ποτέ κοντά στα όρια τα DOT4 για να βάλουμε DOT5, και πόσο μάλλον για να χρειαστούμε DOT5.5; Δεν θυμάμαι τις θερμοκρασίες αντοχής από DOT σε DOT, αλλά ούτως ή άλλως με τί θερμόμετρο να τις συγκρίνουμε; Μας μένει η αίσθηση λοιπόν... |
Nikel έγραψε: |
ΥΓ. Αφηστε τωρα κανω προγραμμα..."Σ'αγαπαω κοιτα..." |
DimiP έγραψε: |
Δηλ. το 1 χιλιοστο διαφορα στην αντιστρεπτικη θα το καταλαβεις αμεσα ;;;
Ελπιζω να καταλαβες το υφος και να μην παρεξηγηθεις ετσι; |
Nikel έγραψε: |
Τελικα ρε ****** πια Ferodo εβαλες??? |
Miltellas έγραψε: |
Τα Bendix τύπου AS για 1.4 που έβαλε φίλος του Club δεν θορυβούν και δηλώνει πλέον ευχαριστημένος. Από ότι φαίνεται έχει κυκλοφορήσει κάποια ελαττωματική παρτίδα για 1.4 γιατί τα προηγούμενα που είχε εκτός του ότι σφύριζαν, είχε αποκολληθεί το υλικό τους από την βάση τους, χώρια που στην εμφάνιση έμοιαζαν καμμένα.
|
Ady έγραψε: |
Μήπως τελικά δεν φταίνε τα τακάκια για το τρίξιμο ? |
Δημήτριος έγραψε: |
Εγώ πλησιάζω τα 30.000 χλμ. και τα τακάκια μου είναι ακόμα μια χαρά. Τουλάχιστον έτσι μου είπε ο Στόικος (εξουσιοδοτημένο συνεργείο στην Θεσσαλονίκη). Υπολογίζω όμως οτι σε λίγο θα τα αλλάξω, είτε χρειάζεται άμεσα είτε όχι. Οπότε ή τα Valeo θα βάλω (αφού λέτε οτι είναι καλά), ή θα αφήσω την φαντασία του μηχανικού να καλπάσει... .
Αυτό που θέλω όμως να πώ είναι πως στα απότομα φρεναρίσματα απο πολύ μεγάλες ταχύτητες (200+) ακούω έναν έντονο βόβμο. Σας έχει τύχει και σε 'σας; Παλιότερα μου άναβε και το λαμπάκι του χειροφρένου (χαμηλή στάθμη υγρού) αλλά ο Στόικος συπλήρωσε το δοχείο με υγρά και δεν μου άλλαξε τα τακάκια. Έπραξε σωστά ή....κλάιν μάιν; |
DimiP έγραψε: | ||
οταν αναβει το λαμπακι του χειροφρενου σημαινει πως εχεις χαμηλη σταθμη υγρου;; τι υγρου;;; για εξηγησε λιγο γιατι δεν το ξερω αυτο. |
Δημήτριος έγραψε: |
...........Αυτό που θέλω όμως να πώ είναι πως στα απότομα φρεναρίσματα απο πολύ μεγάλες ταχύτητες (200+) ακούω έναν έντονο βόβμο. Σας έχει τύχει και σε 'σας;..... |
GIANNIS206 έγραψε: |
Εγώ νομίζω ότι το STOP δεν ανάβει αλλά και ξέρω ότι σε έναν τουλάχιστο τροχό έχει αισθητήρα για τα τακάκια! |
Miltellas έγραψε: |
Βέβαια, το καλύτερο θα ήταν να υπήρχε αισθητήρας στα τακάκια, γιατί ο αισθητήρας στάθμης δεν είναι απόλυτα ακριβής ως προς τα τακάκια, αφού υπολογίζει από την συνολική φθορά μπρος-πίσω των τακακιών, κι όχι ξεχωριστά για μπρος ή πίσω. |
Miltellas έγραψε: |
Βλέπω, η μπάλλα χάθηκε και δεν βρέθηκε ακόμη...
Λοιπόν: Τα τακάκια στα 206 δεν έχουν αισθητήρα φθοράς. Υπάρχει αισθητήρας στάθμης στο δοχείο υγρών φρένων που στέλνει σήμα στο γνωστό λαμπάκι του χειρόφρενου όταν πέχει η στάθμη κάτω από ένα προκαθορισμένο όριο που έχει ορίσει το εργοστάσιο. Όταν αρχίσει να αναβοσβήνει το λαμπάκι του χειρόφρενου (και ενώ δεν έχετε τραβήξει χειρόφρενο) σημαίνει ότι τα τακάκια έχουν φθαρεί αρκετά ώστε να πέσει η στάθμη των υγρών φρένων στο σημείο που ενεργοποιείται ο αισθητήρας στάθμης και έτσι ανάβει το γνωστό λαμπάκι στο ταμπλό (υπόψιν ότι τα υγρά πιέζουν τα τακάκια πάνω στους δίσκους ή τις σιαγόνες στα ταμπούρα). Όταν λοιπόν το λαμπάκι ανάβει συνέχεια και σταθερά σημαίνει ότι η στάθμη υγρών έπεσε πιο κάτω από το προκαθορισμένο σημείο. Αυτό σημαίνει ένα από τα δύο παρακάτω: 1) Τα τακάκια χρειάζονται επειγόντως αλλαγή 2) Υπάρχει απώλεια υγρών ή εξάτμιση 99% συμβαίνει το 1ο. Εάν αλλάζετε υγρά φρένων κάθε δύο χρόνια το πολύ, δεν προκειται να σας συμβεί το Νο2, εκτός και αν υπάρξει διαρροή από τρύπημα ή σκίσιμο σε κάποιο σωληνάκι. Άρα το συνεργείο που συμπληρώνει τα υγρά χωρίς να ελέγξει για διαρροή, κάνει λάθος κίνηση. Το λαμπάκι αναβοσβήνει πριν φτάσει η στάθμη στο min, οπότε και δεν υπάρχει καμία ανησυχία. Είναι φυσιολογικό το φαινόμενο. Όταν τα τακάκια αντικατασταθούν η στάθμη θα επανέλθει στο σωστό επίπεδο. Εάν όμως έχει συμπληρωθεί η στάθμη πριν την αλλαγή τακακιών, τότε κινδυνεύουμε μετά την αλλαγή να ανέβει πάνω από το max ή και (σπανίως) να υπερχειλίσει. Ταυτόχρονα, με τα παραπανίσια υγρά, παύει πλεόν ο αισθητήρας στάθμης να μας ειδοποιεί εγκαίρως (και το πιθανότερο δεν μας ειδοποιεί καθόλου) και έτσι δεν μπορούμε να γνωρίζουμε χωρίς να πάμε σε συνεργείο εάν τα τακάκια μας θέλουν αλλαγή. Βέβαια, το καλύτερο θα ήταν να υπήρχε αισθητήρας στα τακάκια, γιατί ο αισθητήρας στάθμης δεν είναι απόλυτα ακριβής ως προς τα τακάκια, αφού υπολογίζει από την συνολική φθορά μπρος-πίσω των τακακιών, κι όχι ξεχωριστά για μπρος ή πίσω. Δημήτριε, ο βόμβος που ακούς σημαίνει ότι τα εμπρός τακάκια σου ζεσταίνονται υπερβολικά και προκαλούν κακή επαφή με το δίσκο, τρέμουλο, θόρυβο και κακό φρενάρισμα. Ωφείλεται στο γεγονός ότι έμεινε πολύ λίγη πάστα πάνω τους και θέλουν αλλαγή. Δυστυχώς, με την συμπλήρωση υγρών που σου έκαναν δεν θα βλέπεις πλέον το λαμπάκι σου να σε ειδοποιεί έγκαιρα και θα αναρωτιέσαι. Την άλλη φορά όμως θα ξέρεις και θα καταλαβαίνεις από μόνος σου. Και η Bendix βγάζει πολύ καλά τακάκια, και όπως έχω ξαναπεί τα συστήνω. Δεν βάζει μόνο Valeo για πρώτα τακάκια η Peugeot, αλλά βάζει και Bendix, Bosch, και μου έχουν πει και για Lucas. Τα Bendix είναι ακριβότερα από τα Valeo ή τα Lucas και καλύτερα από τα Bosch. Δεν μπορώ να τα συγκρίνω με τα άλλα γιατί δεν τα δοκίμασα (τα Valeo πίσω δουλεύουν μια χαρά, αλλά το βαρύ φορτίο είναι στα μπροστινά). |
Δημήτριος έγραψε: |
Το δικό μου 16άρι το "έχω συλλάβει" να πιάνει και 210 κοντεράτα (από Αλεξανδρούπολη προς Θεσσαλονίκη via Egnatia). Έτσι είναι. Όταν το φροντίζεις το αυτοκίνητο με τον δέοντα τρόπο και το χειρίζεσαι σωστά (πάρα πολύ σημαντικό), αυτό σε ανταμοίβει καταλλήλως..... |
Δημήτριος έγραψε: |
Το δικό μου 16άρι το "έχω συλλάβει" να πιάνει και 210 κοντεράτα (από Αλεξανδρούπολη προς Θεσσαλονίκη via Egnatia). Έτσι είναι. Όταν το φροντίζεις το αυτοκίνητο με τον δέοντα τρόπο και το χειρίζεσαι σωστά (πάρα πολύ σημαντικό), αυτό σε ανταμοίβει καταλλήλως..... |
Δημήτριος έγραψε: |
Το δικό μου 16άρι το "έχω συλλάβει" να πιάνει και 210 κοντεράτα (από Αλεξανδρούπολη προς Θεσσαλονίκη via Egnatia). Έτσι είναι. Όταν το φροντίζεις το αυτοκίνητο με τον δέοντα τρόπο και το χειρίζεσαι σωστά (πάρα πολύ σημαντικό), αυτό σε ανταμοίβει καταλλήλως..... |
NICK έγραψε: |
Στο θέμα μας τώρα.Κατεβαίνοντας για Αθήνα προχτές,αναγκάστηκα να φρενάρω δυνατά από τα 150 και τα χρειάστηκα.Θόρυβος σταδιακά αυξανόμενος από τα μπροστινά (στο τέλος άρχισαν να πονάν τα αυτιά!!!),χωρίς τρέμουλο στο τιμόνι (μόλις που ένιωσα κατιτίς) και το πεντάλ διατήρησε την αρχική του αίσθηση.Δεν μου το είχε ξανακάνει σε δυνατό φρενάρισμα.Τα τακάκια έχουν πολύ ψωμί ακόμα κι ας έχουν σχεδον 30000 ΚΜ,τους δε δίσκους τους προστατεύω όσο μπορώ από τα νερά.Τα φώτα σας λοιπόν κύριοι. |
alxdr74 έγραψε: |
Για τους δισκους οπως μου ειπανε καθε 2 φορες που αλλαζουμε τακακια πρεπει να αλλαζουμε και δισκο! Και αυτο γιατι η "μαμα" εχει μαλακους δισκους (τουλαχιστον στα 1,4) |
Miltellas έγραψε: |
Και η Bendix βγάζει πολύ καλά τακάκια, και όπως έχω ξαναπεί τα συστήνω. Δεν βάζει μόνο Valeo για πρώτα τακάκια η Peugeot, αλλά βάζει και Bendix, Bosch, και μου έχουν πει και για Lucas. Τα Bendix είναι ακριβότερα από τα Valeo ή τα Lucas και καλύτερα από τα Bosch. |
NICK έγραψε: |
Κατεβαίνοντας για Αθήνα προχτές,αναγκάστηκα να φρενάρω δυνατά από τα 150 και τα χρειάστηκα.Θόρυβος σταδιακά αυξανόμενος από τα μπροστινά (στο τέλος άρχισαν να πονάν τα αυτιά!!!),χωρίς τρέμουλο στο τιμόνι (μόλις που ένιωσα κατιτίς) και το πεντάλ διατήρησε την αρχική του αίσθηση.Δεν μου το είχε ξανακάνει σε δυνατό φρενάρισμα.Τα τακάκια έχουν πολύ ψωμί ακόμα κι ας έχουν σχεδον 30000 ΚΜ,τους δε δίσκους τους προστατεύω όσο μπορώ από τα νερά. |
Miltellas έγραψε: |
Για τους 1400άρηδες. Έχω πει καλά λόγια για τα Bendix. Αλλά συγκρίνοντας την πάστα των "καλών" για 1400 και για 1600 16V είδα ότι δεν ήταν ίδια και υποθέτω ότι αυτό είναι εις βάρος των 1400άρηδων. Ίσως η Bendix να βάζει πάστα ανάλογα με το μοντέλο που θα την φορέσει. |
NICK έγραψε: |
NICK τι εννοείς οτι τα πεντάλ κράτησαν την αρχική τους αίσθηση;
Εννοώ πως δεν άρχισε να κατεβαίνει το πεντάλ προς τα κάτω αλλά ήταν σταθερό στη θέση του, οριακά πριν το μπλοκάρισμα των τροχών. |
Ady έγραψε: |
Εχω φορέσει (1.4) δύο παρτίδες Bendix AS-FM197 και έχω μείνει απόλυτα ικανοποιημένος.
Δεν τα αλλάζω (εκτός συγκλονιστικού απρόοπτου.........). |
NICK έγραψε: |
Μπα,μου φαίνεται ότι στο σέρβις που θα κάνω σε λίγες μέρες θα αλλάξω όλα τα υγρά των φρένων,όπως εξάλλου προτείνει και το βιβλιαράκι.Φυσικά δεν θα παραλείψω να ξαναελέγξω τα τακάκια και τους δίσκους μου.Μάλλον πρέπει να βγω στην γύρα να ψάξω για κανένα σετ αεριζόμενων με δαγκάνες μαζί για να αντικαταστήσω όλο το σύστημα.(δεν μου κάθεται και το τζόκερ...). |
Ady έγραψε: |
[Εχω φορέσει (1.4) δύο παρτίδες Bendix AS-FM197 και έχω μείνει απόλυτα ικανοποιημένος. |
DimiP έγραψε: |
TEXTAR ΝΟΜΙΖΩ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΠΑΙΔΙΑ.
http://www.textar.com/index.jsp |
Miltellas έγραψε: |
Για τα Textar έχω ακούσει καλά λόγια.
Άλλα καλά τακάκια είναι τα Lucas, Valeo, Ferodo και φυσικά πρώτα και καλύτερα τα Bendix. Ειδικά για το 1.6 16V τα Bendix είναι εξαιρετικά (πολύ μαλακά, τα τρίβεις με το νύχι), αν και τα ακριβότερα (60Ε για το Club)! Για το 1.4 είναι αρκετά φτηνότερα, αλλά και ποιοτικώς μάλλον κατώτερα από του 1.6 16v, προφανώς όμως είναι εφάμιλλα των καλών του ανταγωνισμού. |
Nikel έγραψε: |
Ρε Μιλτο τα μαμα τακακια που βαζει η Peugeot τι μαρκα ειναι??? |
Nikel έγραψε: | ||
Ρε Μιλτο τα μαμα τακακια που βαζει η Peugeot τι μαρκα ειναι??? |
Δημήτριος έγραψε: |
Ερώτηση Νο2 : Έχει ακούσει κανείς για τα Jurix?
Τι σόι πράγμα είναι; |
Ady έγραψε: |
Αν ναι, είναι τα πρώην Bendix. |
Δημήτριος έγραψε: |
Τελικά Bendix έβαλα. Μου τα χρέωσε 78 ευρώ. Είναι καλή η τιμή τους; |
seridim έγραψε: |
Δημήτρη όπως θα είδες ο Μίλτος ανέφερε ότι για το 1.6 16V κοστίζουν 60 euro ενώ για το 1.4 που έβαλα εγώ γύρω στα 35 euro.’ρα μάλλον ακριβά τα πλήρωσες. |
Miltellas έγραψε: |
Δημήτρη, προσπάθησα να σε βοηθήσω αλλά μάλλον δεν με κατάλαβες... |
DimiP έγραψε: |
το τελευταιο διαστημα (3μηνο) αντιμετωπιζω το εξης φαινομενο.
Υπαρχει η αισθηση πως τα φρενα δεν πιανουν. |
Miltellas έγραψε: | ||
Προφανώς πρέπει να πατήσεις δυνατότερα το πεντάλ. Εάν έκλεισες 2ετία να αλλάξεις τα υγρά φρένων. Πιο πριν να αλλάξεις και τακάκια και να ελέγξεις τα ταμπούρα. Εάν δεν έκλεισες 2ετία σημαίνει ότι τα τακάκια σου φαγώθηκαν αρκετά και ας μην χρειάζονται αλλαγή. Χώρια που μπορεί να έχει "κουραστεί" η πάστα τους και να μην αποδίδει. Πας για αλλαγή στα τακάκια. Εάν βρεις Lucas δοκίμασέ τα να μας πεις την άποψή σου... Αλλιώς, ξέρεις τον σίγουρο δρόμο: Bendix. |
Slash έγραψε: |
DimiP Κι εγώ τώρα τελευταία το ίδιο συμπεραίνω από τα φρένα μου. Το 206 έχει 14600 χλμ. και είναι 2 χρόνων και κάτι ψιλά. Κι εγώ έχω την εντύπωση οτι για να σταματήσω πρέπει να πατήσω ελαφρώς περισσότερο το πεντάλ, αλλά με ελαφρό πάτημα κατεβαίνει περισσότερη δύναμη. Μάλλον στο επόμενο service, δηλαδή σε κανα 6μηνο, θα αλλάξω τακάκια. Όσο για τους δίσκους, ελαφρές επιφανειακές γραμμές έχουν όλοι οι δίσκοι, όχι τίποτα βαθιές, γιατί αλλιώς κάθε φορά που θα φρενάριζες θα πετάγονταν σπίθες.
Για τα ταμπούρα ξέρει κανείς τι παίζει και κάθε πότε χρειάζονται αλλαγή; |
mick206 έγραψε: |
Στο service των 30.000χλμ. διαπιστώθηκε πως έχουν φαγωθεί οι δίσκοι μου και θα προχωρήσω σε αντικατάστασή τους (με το καλό) προς τα Χριστούγεννα. Η απορία μου είναι αν μπορώ να βάλω μεγαλύτερους δίσκους. Θα πρέπει να αλλάξω και πλατώ,δαγκάνες και τα σχετικά ή μπορούν να μπούν κατ'ευθείαν; Επίσης μεχρό πόσο είναι το μεγιστο μηκος του δίσκου που μπορώ να βάλω; Έχω 14άρες ζάντες και είναι το 1.1lt. |
Dimip έγραψε: |
αν πας σε 15αρες ζαντες και βρεις συνηθως μεταχειρ. μπορεις να βαλεις μεγαλυτερους δισκους αλλα δεν θυμαμαι ακριβως διαστασεις... |
DimiP έγραψε: |
...να βρει μεταχειρ. φρενα απο rallye για εμπρος (αεριζομενοι δισκοι και δαγκανες)... |
Miltellas έγραψε: | ||
Αν βρεί φρένα εμπρός από 1.6 16V (ή 2.0 GTi που είναι τα ίδια) ακόμη καλύτερα. Αλλά ίσως από Rallye να σου βρει σε καλύτερες τιμές αφού υπάρχουν σε αφθονία στα μεταχειρισμένα. |
nasoss έγραψε: |
Ξέρει κανίς χρυσαφί δαγκάνες πιο πεζό φόραγε από τι μάνα του? Κάποιο 306 νομίζω αλλά πιο το s16 η το 2lt????help είναι ανάγκη……. |
nik7 έγραψε: |
re pedia iste sigouroi oti sto 1.4 den xriazetai tipota allo ektos apo diskous kai takakia?giati ama ine etsi ta pira kai piga na ta valo kiolas.... |
nik7 έγραψε: |
re pedia iste sigouroi oti sto 1.4 den xriazetai tipota allo ektos apo diskous kai takakia?giati ama ine etsi ta pira kai piga na ta valo kiolas.... |
Nik7 έγραψε: |
thanks kai mia erotisi poso peripou ine to kostos olon afton an paro tou 1.6 ta simpragala gia mprosta? |
NICK έγραψε: |
PROSOXI...h antiproswpia tis Peugeot,exei se prosfora to set (diskoi,daganes,baseis,takakia) frenwn tou 307 1.6 (diametrou 283 mm ) stin timh twn 300 peripou eurw...Xreiazontai omws zantes 15``.Kai 8a exete tis frenares tou..Poliths...
Pantws egw pariggeila diskous tis BREMBO kai antistoixa takakia.Ante na doume an alh8evoun ayta pou mou eipan `h 8a petaksw tzampa 100 eurw.. |
SnakeMJK έγραψε: |
που μπορούμε να βρούμε τακάκια bendix στην αθήνα;; |
Αλεξ@νδρος έγραψε: |
Τα υγρα φρενων αλλαζονται στα 2 χρονια η στα 60000-οποιο ερθει πρωτο.Δυστυχως και γω δεν το πηρα ειδηση οποτε θα τα αλλαξω μεν στα 60000 αλλα στα 3 χρονια.Η σταθμη εχει πεσει λιγο.Δημητρη αμα δω διαφορα μετα την αλλαγη θα σας το πω απο βδομαδα |
Miltellas έγραψε: |
Τα Bendix τύπου AS για 1.4 που έβαλε φίλος του Club δεν θορυβούν και δηλώνει πλέον ευχαριστημένος. Από ότι φαίνεται έχει κυκλοφορήσει κάποια ελαττωματική παρτίδα για 1.4 γιατί τα προηγούμενα που είχε εκτός του ότι σφύριζαν, είχε αποκολληθεί το υλικό τους από την βάση τους, χώρια που στην εμφάνιση έμοιαζαν καμμένα.
Προς Slash: Υπάρχει περίπτωση ένα τακάκι να σφυρίζει λόγω ασυμβατότητας με το υλικό της δισκόπλακας. Μπορεί δηλαδή το Citroen του πατέρα σου να έχει μη συμβατές δισκόπλακες για Bendix. Μπορεί επίσης να έχουν παλιώσει οι δισκόπλακες και να σταματήσει το σφύριγμα όσο εφάπτονται (στρώνουν) καλύτερα τα τακάκια στις δισκόπλακες. Η λύση είναι: Ή αλλάζεις δισκόπλακες, ή αλλάζεις μάρκα (λόγω υλικού) στα τακάκια. Τώρα πρέπει να έχει σταματήσει ο θόρυβος... Εξακολουθούν να σφυρίζουν; Slash bges se enan kalo dromo kane treis fores 100-0 km xwris na mplokareis tous troxous alla na stamatas oson to dynaton grygorotera! Sto lew auto dioti oi diskoi pianoun mia gyalada polles fores eksetias ths kinisies pou exei h polh! kane auto kai tha me thymhtheis!!! Προς Nikel: Έχω ακούσει για Textar πολύ καλά λόγια, αλλά δεν έχω προσωπική εμπειρία. |
SnakeMJK έγραψε: |
1. Δεν ξέρω πόσο έπρεπε να αντέξουν οι δίσκοι μου, τους άλλαξα στα 68.000χλμ (είχαν πραγματικά φαγωθεί!) κ aftermarket τακάκια βάζω απ τα 40.000χλμ. 2. Παραδοσιακά Ferodo, δεν έχω ακούσει ποτέ σφύριγμα. Μόνο όταν είναι στα πολύ τελειώματά τους! 3. Τα ίδια πάνω κάτω. 4. Δεν είδα διαφορά στο φρενάρισμα. |
SnakeMJK έγραψε: |
Τα ferodo μπήκαν για 2 λόγους:
- Δεν σφυρίζουν! (Τα εργοστασιακά με είχαν ταράξει στο σφύριγμα για πολλές χιλιάδες χλμ!) - Φρενάρουν σχεδόν κανονικά όση ώρα κ να τα ζορίσεις. |
kostasgrtour έγραψε: |
Καλησπέρα σε όλους !
Θα ήθελα την βοήθεια σας !ήρθε η ώρα να αλλάξω δισκόπλακες και τακάκια στο βουβού .Σκέφτομαι να βάλω δισκόπλακες χαρακωτές .Ποια είναι η άποψη σας ?? Τι μου προτείνετε ???Γνωρίζει κανείς τις διαστάσεις της δισκόπλακας που φοράει το GT ? Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων. |
Baphomet έγραψε: |
πλήρης γκάμα σε τακάκια της ferodo και δίσκους της brembo (απλούς και τρυπητούς ή χαρακτούς) υπάρχει από συνεργάτη μας σε τιμές πραγματικά αχτύπητες...όποιο μέλος ενδιαφέρεται ρωτάει με πμ μέχρι να ανέβουν στο eshop. |
MEMsound έγραψε: |
Η Ferodo δεν βγάζει δίσκους, βγάζει μόνο τακάκια διαφόρων κατηγοριών αλλά ακόμα και τα πιο απλά της (=τα premier) είναι πάρα πολύ καλά και σε πολύ σωστή τιμή (ιδίως για τα μέλη)
Δίσκους αν και όταν χρειαστείς παίρνεις Brembo που είναι πάρα πολύ καλοί (τα μέλη από την Eltreka, από όπου παίρνουμε και τα Ferodo), αν και ακόμα και οι μαμά οι δίσκοι της peugeot είναι μια χαρά για καθυμερινό αυτοκίνητο (και όχι μόνο) Οι τρυπητοί αεριζόμενοι δίσκοι έχουν το πλεονέκτημα ότι απάγουν θερμότητα ακο΄μα πιο γρήγορα από τους απλούς αεριζόμενους ενώ επίσης καθαρίζουν τα τακάκια πιο γρύγορα (το ίδιο κάνουν και οι χαρακτοί). Αν όμως δεν είναι πολύ καλής ποιότητας (και πάλι σχετικό είναι αυτό...) ραγίζουν μερικές φορές γύρω από τις τρύπες ενώ γενικώς σου τρώνε τα τακάκια πιο γρήγορα σε σχέση με τους μη τρυπητούς ή χαρακτούς. Μάλλον λίγο υπερβολή χωρίς λόγο για κάποιον που δεν το "κυνηγάει"΄συνέχεια το αμάξι του... |
Gr@lly έγραψε: |
Μια τιμη???
Sparco για 266 δισκο 80ε. Για 283 δισκο 95ε... |
Παράθεση: |
χέσε μας για το πίσω τακάκι |
Randy έγραψε: |
Μη γονατισει το μπροστα συστημα ομως με τα φρενα του RC.. Λες να κανω την κινηση τελικα? |
george okouzidis έγραψε: |
δοκιμαστε τακακια textar και θα με θυμηθειτε! |
MEMsound έγραψε: |
ξερει καποιος / εχει ρωτησει τιμη (αυτην την περιοδο) για τακακια ds2500 (για δισκους 266χ22)??? |
AlienHack έγραψε: |
τι γινεται με αυτα τα κλεφτρόνια ρε γαμοτο..
και εδω πανω θεσνικη στο κεντρο ολο σπανε αμαξια.. με κατσαβιδια, με λοστους, με σπασιμο τζαμιών.. |
profitis έγραψε: |
Σχεδον διπλασια τιμη...Λογικα καπου στα 170-180Ε θα πρεπει να πηρε τους μπροστινους και καπου στο 150αρι τους πισινους. |
nikos 206cc έγραψε: | ||
Νομιζες μηπως οτι δεν θα το εβλεπα ε????Αστα φιλε και γω παθων???3 φορες σε 2 εβδομαδες προσπαθησαν και την μια τα καταφεραν σπαζοντας μου το τζαμι....Και μιλαμε στις 11.30 το βραδυ με κοσμο να περναει στο κεντρο της θεσσαλονικης Ειναι οι εποχες τετοιες τι να κανεις...ειναι και τα ναρκωτικα ακριβα..... Τεσπα,οι χαρακοτρυπιτοι τι διαφορα ειχαν σε τιμη απο τους απλους Για 266 μιλαμε?? |
silo έγραψε: |
τα εβαλα σε φιλο μου μηχανικο που εχει συνεργιο και τα πισω μονο κανουν 70.τα μπροστα τα αναμενουμε λογο απεργιων αλλα καμια 100ασταρα υπολογιζω |
Παράθεση: |
Δεν αξίζει. Πολύ επιπλέον βάρος, σε σχέση με τα 266. Βάλε καλό τακάκι, καλό υγρό και μεταλλικά σωληνάκια, όλα αυτά συνδυαζόμενα με τους τσάμπα δίσκους Bendix, πάντα, και είσαι κομπλέ. Σε κάθε πρίπτωση, σκέψου ότι εγώ, ακόμη και με μαμά τακάκι Valeo, των 28 (!) - ναι, εικοσιοκτώ - ευρώ, δεν έχω μείνει Μέγαρα ή Σέρρες. (Και χωρίς μεταλλικά σωληνάκια, τότε) Πόσο μάλλον εσύ, με το 1.4, που, αν έχω καταλάβει, δεν πας και ιδιαίτερα πίστα....
|
Octane έγραψε: |
...
Υ.Γ. Τακακι , pagid μπλε 'η ebc κιτρινο. |
Sinanai έγραψε: |
Δεν αξίζει. Πολύ επιπλέον βάρος, σε σχέση με τα 266. |
Sinanai έγραψε: |
Σε κάθε πρίπτωση, σκέψου ότι εγώ, ακόμη και με μαμά τακάκι Valeo, των 28 (!) - ναι, εικοσιοκτώ - ευρώ, δεν έχω μείνει Μέγαρα ή Σέρρες. (Και χωρίς μεταλλικά σωληνάκια, τότε) Πόσο μάλλον εσύ, με το 1.4, που, αν έχω καταλάβει, δεν πας και ιδιαίτερα πίστα.... |
Sinanai έγραψε: |
Ok... |
Sinanai έγραψε: |
http://www.slang.gr/lemma/show/zats |
Pughell έγραψε: | ||
Pagid |
Octane έγραψε: | ||||
Κ γω αυτο θελω , αλλα δεν το βρισκω πουθενα ρε γα**το !!! (internet) Ουτε στις λιστες της pagid δεν υπαρχει τιποτα για C2 'η 206... |
sps έγραψε: |
Entos της εβδομαδος θα τοποθετησω τα yellow stuff και θα σου πω εντυπωσεις αν αξιζουν δλδ κλπ. |
Steve έγραψε: | ||
|
sps έγραψε: |
Entos της εβδομαδος θα τοποθετησω τα yellow stuff και θα σου πω εντυπωσεις αν αξιζουν δλδ κλπ. |
Παράθεση: |
Είτε δεν έχεις αίσθηση του φρένου, είτε όταν βάλεις κανα καλό φρένο θα πέσεις από τα σύννεφα... |
nik_marin έγραψε: | ||
Σπύρο αυτά βγαίνουν με δυο πάστες DM1846 and DM1793 η 1793 είναι είναι η πιο “αγωνιάρικη” εσύ ποία πείρες? εχω παρει ενα σετ μπρος πισω...(DM1793) τέλος του μήνα θα μπουν και σε μένα... http://blog.trackmiata.gr/?p=170 |
Randy έγραψε: |
http://www.oreca-store.com/disques-de-frein-gr-n.html?___store=french&___from_store=english
Αυτοι ειναι οι δισκοι ε? Οι δυο κανουν 56 ευρω?? γα**το ειναι ακριβες οι δαγκανες, αλλιως θα τις αλλαζα κι αυτες.. |
Randy έγραψε: |
Ωραια, πες οτι δεν εχω αισθηση του φρενου, ομως θελω να βαλω ενα καλο φρενο να πεσω απο τα συννεφα.
Επειδη δε θελω για οικονομικους λογους να πειραξω τα πισω φρενα μου, θελω να αλλαξω δισκους μπροστα και να βαλω καλο τακακι. Χρειαζομαι απαραιτητα και δαγκανες αν δεν αλλαξω τη διαμετρο των δισκων? |
Παράθεση: |
Και αν με ολα αυτα δεν εισαι ευχαριστημενος πανε δωσε ενα 600αρι για μεταχειρα brembo και θα ησυχασεις και θα ελαφρωσει και η τσεπη σου(λιγοτερο βαρος - καλυτερο φρεναρισμα) |
Randy έγραψε: |
[...] Εχω ενα θεμα για τα τακακια. Δειτε λιγο
http://www.youtube.com/watch?v=-KNXvqmqNr0 [...] |
Randy έγραψε: |
Δισκοι 266x22 απο Oreca-Store.
Ελπιζοντας ποιοτικα να μην ειναι σαν τους εργοστασιακους μου και να αντεξουν το παρακατω προιον. |
Randy έγραψε: |
Τακακια Ferodo DS2500 μπροστινα. Και με κρυο τακακι πεσω πισω απο κανενα παπου και δεν εχω φρενα επειδη δε θα χει ζεσταθει, τοτε τι να πω. |
Παράθεση: |
υ.γ. και μονο η αλλαγη στα σωληνακια (πιο αμεσο φρενο) καθως και στα υγρα (ιδιως αν εχεις ακομα τα μαμα - και εχεις καμποσα κμ στο οδομοτρο) ειναι βελτιωση - ακομα και να μην αλλαζες δισκους τακακια |
Παράθεση: |
οταν εχεις δωσει μονο 30ε για τακακια |
Παράθεση: |
τα κρατας και 10000κμ τα πετας και βαζεις αλλα... |
Randy έγραψε: |
Γιατι!? Μια (η μαλλον πολλες) ερωτησεις εκανα! |
Randy έγραψε: |
Με σωληνακια και υγρο Motul, ειμαι αρχηγος. Το θεμα ειναι να γινει και μια εξαερωση της προκοπης πριν απολα αυτα.. |
Sidobre έγραψε: |
Σωληνάκια βάλε.
Τα χρήματα που θα εξοικονομήσεις βάλτα κάπου αλλού.... |
p206xs2 έγραψε: |
Εγώ πάντως στο δικό μου που έκανα όλες τις αλλαγές την ίδια στιγμή, δηλαδή αλλαγή δίσκων με 266Χ22 της ΟRECA μπροστά και δίσκους απλούς brembo πίσω, τακάκια DS2500 μπροστινά και premier πίσω, σωληνάκια υψηλής Goodridge και φρέσκο υγρό φρένων DOT 4 Ferodo, οι διαφορές που είδα σε καθημερινή οδήγηση ήταν αμελητέες.
Σε επαρχιακό δίκτυο και σε πιο γρήγορους ρυθμούς ίσως και να κατάλαβα λιγότερη κόπωση σε σχέση με το εργοστασιακό setup. |
Randy έγραψε: |
Μονο για μπροστα μιλας ε?
Σωληνακια ενα ζευγαρι εβαλες μπροστα, αντι για τα εργοστασιακα? Δαγκανες αφησες της μανας του? |
Randy έγραψε: |
Mintex 1155 is purely designed for competition use and under no circumstances should be used for normal road applications. Applications such as Group A and N rally cars and circuit saloons best suit this material. M1155 has a similar friction level to M1144 but remains consistent to a maximum operating temperature of 550-600c. Like M1144 there are no special bedding in procedures for M1155.
Αυτο για το φιλο πιο πανω.. Ισχυει οντως?? |
Randy έγραψε: |
Λοιπον η παραγγελια εγινε.
Ferodo TQ απο www.promithe-parts.gr Τιμή 45 ευρώ (Μπροστινο Σετ τακακια). Δισκοι μπροστινοι GroupN απο Oreca Store 266x22 Τιμή 83 ευρώ (χωρις μεταφορικα) Σωληνακια Goodridge KCB-314-643-4 για 206 All models από streetandcircuit.gr (σετ 4 τεμ.) Τιμή 80,79 ευρω Υγρα Motul Racing Brake Fluid - RBF600 Factory Line απο streetandcircuit.gr Τιμη 13.50 ευρω. Εχει κανεις να προτεινει κανενα καλο μαστορα να τα τοποθετησει σωστα ολα αυτα? Αθηνα. |
volvos έγραψε: |
τσουζουν βεβαια λιγο στις τιμες αλλα ειναι τοπ μαστορες |
Παράθεση: |
ΓΙΩΡΓΟ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΣΑ ΣΩΛΗΝΑΚΙΑ ΥΨΗΛΗΣ ΠΙΕΣΗΣ ΔΙΟΤΙ ΚΑΤΑ ΠΡΩΤΟ ΛΟΓΟ ΔΕΝ ΘΑ ΠΛΗΡΟΥΝ ΤΙΣ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΟΥΝ ΣΩΣΤΑ ΜΕ ΤΙΣ ΥΠΑΡΧΟΥΣΕΣ ΔΑΓΚΑΝΕΣ.
ΜΟΝΟ ΣΕ ΠΛΗΡΗ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΔΗΛΑΔΗ ΣΕΤ ΔΑΓΚΑΝΕΣ-ΣΩΛΗΝΑΚΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΝΑΛΟΓΟΥΣ ΔΙΣΚΟΥΣ ΔΗΛΑΔΗ ΤΡΥΠΗΤΟΥΣ 'Η ΧΑΡΑΚΤΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕ ΑΝΩΤΕΡΗ ΒΑΦΗ ΜΕΤΑΛΛΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΤΕΧΟΥΝ ΣΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΙΕΣΕΙΣ. |
Randy έγραψε: |
Μονο που επειδη εγινε μια ασυννενοησια με την καρτα, αντι για Oreca δισκους θα βαλω τους απλους της Brembo(οχι τρυπητους, χαρακτους κλπ) με 130 ευρω.(διασταση 266x22) |
volvos έγραψε: |
sorry 70 ειχαν οι 283 απο το γκαγκασταθη οι μπεντιξ!!!!!!!!!!!! |
Randy έγραψε: |
Ναι οκ αλλα ειναι λογικο καποιος να δινει 40 ευρω για μπροστινα τακακια και 48 ευρω για δυο δισκους μπροστα? |
drdino έγραψε: | ||
Αν σκεφτείς πόσο απλός είναι ένας δίσκος, ναι. |
RoadRunner122 έγραψε: |
E καλά μην τρελλαθούμε κι όλας. Ούτε για τους καλύτερους δίσκους πρόκειται, ούτε για τα καλύτερα τακάκια. Για πόλη και χαλαρούς ρυθμούς μια χαρά είναι. Αλλά μέχρι εκεί |
reselie έγραψε: |
... σκούριασαν με την μια... |
Παράθεση: |
E καλά μην τρελλαθούμε κι όλας. Ούτε για τους καλύτερους δίσκους πρόκειται, ούτε για τα καλύτερα τακάκια. Για πόλη και χαλαρούς ρυθμούς μια χαρά είναι. Αλλά μέχρι εκεί |
Παράθεση: |
ουσιαστικη διαφορα, ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ κανεις, στις συνθηκες οδηγησης που περιγραφεις και με αυτο το budget χρηματων που διαθετεις ΔΕΝ θα δεις |
Παράθεση: |
τα φεροδο πρεμιερ / βεντιξ δεν θυμαμαι τυπο / και αλλο ενα βαζει εργοστασιακα η πεζω στα 206 και 307
τα φεροδο θερμοκουαίετ οντως ειναι ενα κλικ πανω απο τα πρεμιερ |
Παράθεση: |
ΤΙ ΜΕ ΤΟ ΤΣΙΓΚΕΛΙ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕ |
Randy έγραψε: |
Που ειναι ο Steve να με ρωτησει αν ειχα και στο χωριο μου Brembo κι οτι δεν ξερω τι μου γινεται κλπ.. |
COOL ALEXIS έγραψε: |
Αυτό που προσπαθούμε να του εξηγήσουμε είναι ότι στο εύρος τιμών που θέλει να κινηθεί τον συμφέρει να πάει για τα πιο φθηνά γιατί δεν πρόκειται να δει καμία διαφορά. |
RoadRunner122 έγραψε: |
Μερικές φορές (τις περισσότερες ίσως) όσες συμβουλές κι αν ακούσεις δεν είναι αρκετές για να σε πείσουν. Κι αυτό είναι λογικό γιατί αν δε δεις κάτι με τα δικά σου τα μάτια, αν δε νιώσεις τη διαφορά ανάμεσα στην Α, τη Β και τη Γ επιλογή, τότε όλα όσα ακούς είναι απλά λόγια... και δε μιλάω συγκεκριμένα για συνδυασμούς δίσκων/τακακιών/υγρών κλπ. Μιλάω γενικά...
Άρα, φίλε Γιώργο, εφόσον έχεις μπει στο τρυπάκι να ρωτάς και να ασχολείσαι για το τι υλικά θα χρησιμοποιήσεις, σημαίνει πως το ψάχνεις το θέμα. Ναι, μόνο που δεν αρκεί μόνο η θεωρία. Χρειάζεται και πράξη που μεταφράζεται σε δοκιμές με διάφορους συνδυασμους τακακιών/δίσκων (οκ, τακακιών κυρίως) ώστε να βρεις αυτό που ταιριάζει στις δικές σου ανάγκες. Εγώ μπορεί να σου πω "ή βάζεις ds3000 ή... πέσε και κοιμήσου", ο άλλος θα σου πει "βάλε premier σου είναι αρκετά", ο παράλλος θα πει "βάλε μιντεξ" και δε συμαζεύεται... Οπότε, ξεκίνα από κάπου, μην το ψειρίζεις μέχρι αηδίας, για αναλώσιμα πρόκειται άλλωστε, και στην επόμενη αλλαγή επιλέγεις κάτι διαφορετικό |
Randy έγραψε: |
Εν πασει περιπτωσει..
Τελικα με την αλλαγη δισκων, υγρων φρενων και τακακια να βαλω και Goodridge η δε θα δω διαφορα? |
Παράθεση: |
Τα σωληνάκια υψηλής τα βάζεις για περισσότερη αμεσότητα στο φρενάρισμα, και μεγαλύτερη διάρκεια αντοχής σε συνεχόμενα πατήματα. |
Randy έγραψε: | ||
Mε το τσιγκελι να πεις οτι τα Ferodo TQ ειναι καλυτερα απο τα εργοστασιακα! Τι Bosch ομως? Σε λιγο θα βαζουν και PITSOS.. |
Randy έγραψε: | ||
Πω κι εγω που νομιζα οτι ειναι θεμα δαγκανας αυτο.. |
AlienHack έγραψε: |
Παντως να ξερεις οτι ακομα και BREMBO να βαλεις μονο σε αποτομα φρενα με 160+ θα δεις διαφορα, μεσα στην πολη με 60-90 χλμ/ω δεν θα καταλαβεις τιποτα. οποτε τα 1000Ευρώ τους καλυτερα βαλτα σε κατι αλλο.. κριμα ειναι. |
kane έγραψε: |
Οποιος λεει πως βαζει 4ποτ για την ΜΕΓΑΛΗ μειωση αποστασης φρεναρισματος τα βάζει για το ντεμεκ.
4ποτς ή γενικα μεγαλυτερα, βαζεις για την διαρκεια στο φρεναρισμα,το αποτομο φρεναρισμα κτλ. Σε συνθηκες ασφαλτου γυαλι-πολης,θεωρώ οτι ισως ειναι και χειροτερα. |
Παράθεση: |
μπροστά δίσκους VALEO |
Randy έγραψε: |
Και με την καθημερινη χρηση δε χεις προβλημα? |
MEMsound έγραψε: |
reselie έγραψε: |
Δίσκοι valeo τακάκια textar.θέλω αν μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει γιατί με αυτό το σεταπ ζεσταίνονται ΠΟΛΥ εύκολα τα φρένα σε σημείο που να μελανιάζουν οι δίσκοι , να βρωμάει τακακίλα και να παθαίνει οξία σπογκοπάθεια το πεντάλ... μιλάμε για φρεναρίσματα που είχα κάνει άπειρες φορές και με το προηγούμενο σεταπ μαμα δίσκοι και bendix τακάκι, στα ίδια σημεία και πρίν δεν είχα ιδιαίτερο πρόβλημα εκτός του οτι οκ ζεσταινόντουσαν κάπως..........
θα αλλάξω υγρά γιατί σίγουρα αυτά θα έχουν κλ@σει αλλα γιατί το όλο θέμα??? |
Pughell έγραψε: | ||
Γιατι ακομα και η ιδια η Valeo,οπως ολες οι εταιριες,εχει ποιοτητες και ποιοτητες. Το ιδιο ισχυει για Textar,που δεν βγαζει performance πραγματα,οπως και για Bendix. Ειναι προιοντα με προσανατολισμο το χαμηλο κοστολογιο και την φιλικη χρηση. |
Sinanai έγραψε: |
Πήρε ο Σπύρος (sps) yellowstuff, αλλά δυστυχώς δεν έκαναν για τις δαγκάνες μας... |
sps έγραψε: |
Γιαννη αν θες παραγγελνουμε μαζι, απο camskill τα δικα μου βγαινουν 77 ευρω με μεταφορικα. |
Randy έγραψε: |
Ο Sinanai δεν λεει εντυπωσεις παντως.. |
Randy έγραψε: |
Οδηγησα και πιεσα πολυ ενα 206 φιλου και μου εδωσε την αισθηση οτι και απο κρυο λειτουργει μια χαρα το τακακι.
|
Pughell έγραψε: |
Με μια επιφυλαξη,ο Alex εχει ABS; |
MEMsound έγραψε: |
να το λες σωστα τετραΜΠΙστονα
οπως και σφυριλατα ΜΠΙστονια |
Pughell έγραψε: |
Νικο συγκρινετε ανομοια πραγματα ρε...
Δεν ξερω τι εχεις εσυ απο λαστιχα,ο αλλος εχει το φθηνοτερο που καταφερε να βρει στην Chinatown,και οι δυο σας εχετε αναρτηση Savras Sport και στησιμο οτι να'ναι και καθεστε και ψαχνετε γιατι του ενος φρεναρει στα 500 μετρα ενω του αλλου θελει 2 χιλιομετρα. Σε προηγουμενη φορα που σχολιαζατε διαφορα περι αναρτησης σας ειπαν ολοι οτι η ιδεολογια/φιλοσοφια σας ειναι εντελως λαθος αλλα εσεις επιμεινατε. Ε,αφου ετσι και αλλιως εχετε καταληξει σε καποια πραγματα τα οποια συμφωνα με την κοινη λογικη δεν εχουν κανενα αντικρυσμα,τοτε πως ζητατε απο την κοινη λογικη να σας εξηγησει τις οποιες πιθανοτητες να μην δουλευει σωστα κατι; |
nikos 206cc έγραψε: |
Γιαννη ευχαριστω Δεν ηξερα οτι ακομα και αυτο ειναι θεμα συντηρησης στα φρενα.Νομιζα μονο δισκους-τακακια-υγρα |
Steve έγραψε: | ||
|
AlienHack έγραψε: |
Ρε Στελιο τι λες παλι? τα PIRELI P-NERO ειναι κινεζικα? επισης τι σχεση εχουν τα λαστιχα ενω γραφω πανω οτι υπαρχει εντελος διαφορετικη αισθηση και αντιδραση του πεταλιου, κατι με τα υγρα πρεπει να παιζει.. |
reselie έγραψε: |
τακάκι textar τέλος. 150-0 ,στα 70 περίπου έμεινα απο φρένα και στα 0 έβγαιναν καπνοί ,βρώμισε ο τόπος και το πενταλ ΣΦΟΥΓΚΑΡΙ σε σημείο να πατάω και να κάνει "κλάκ" το πενταλ και να κλωτσάει σαν abs... ΕΛΕΟΣ θα τα αλλάξω άμεσα όπως και υγρά που θα έχουν καταστραφεί εντελώς...
(παίζει να είμαι και απο τους λίγους που έχουν ΜΩΒ δίσκους.....) |
AlienHack έγραψε: |
Του νικου νοιώθω οτι η αντλία του ειτε ειναι ΠΟΛΥ ποιο δυνατη ή τα υγρα του ειναι πολύ περισσοτερα απο τα δικά μου (μαλλον εγω εχω απολεια υγρων φρενων ή πολύ υγρασια αερα μεσα τους) και μολις του χαιδεψεις το πεταλι οι δαγκανες σφίγκουν πανω στην δισκοπλακα...
Ενω εμενα θελει να το πατήσεις μεχρι τερμα μεσα το φρένο για να κοκαλώσει, |
drdino έγραψε: |
Tα υγρά σου σε τι κατάσταση είναι; |
AlienHack έγραψε: |
τα υγρα του ειναι πολύ περισσοτερα απο τα δικά μου |
Steve έγραψε: | ||||||
μαλ**ες, ειλικρινά, ΚΛΑΙΩ Alienhack, αν θέλεις έλα να "χαιδέψεις το πετάλι μου"... θα γίνει πιο δυνατή η "αντλία" μου και θα σφίξουν οι "δαγκάνες" μου την "δισκόπλακα" σου... γκρόβερ Και έχω πολύ περισσότερα "υγρά" από τον Νίκο... ---- On topic, ΡΕ ΜΠΕΤ, ΠΟΤΕ ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ ΧΑΜΠΑΡΙ ΟΤΙ ΤΑ textar ΟΣΟΙ ΤΑ ΔΟΚΙΜΑΣΑΝΕ ΤΑ ΒΓΑΛΑΝΕ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑ; ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΓΡΑΨΟΥΜΕ; |
γιωργος xsara έγραψε: |
Σαν εναλακτικη το ειπα μην βαρατε.. τον πειρα τηλ και μου ειπε οτι μπαινει στην 266 αν ηταν 20,5 πως θα μπει!!ο δισκος μου ειναι 22 266 οχι 20,5. ο 247 μηπως λες 20,5 |
Randy έγραψε: |
Μετά από την τοποθέτηση χαρακτών Brembo μπροστά και Ferodo DS2500 μπροστινό σετ επίσης, το αμάξι πραγματικά ρίχνει άγκυρα, τουλάχιστον για τα δικά μου δεδομένα.
Τα σωληνάκια Goodridge εχουν αλλαξει την αισθηση, αλλά θέλει λιγο διαφορετικό πάτημα πλέον το πεντάλ του φρένου. Όταν τα φρένα είναι κρύα, το πεντάλ σου δίνει την αίσθηση ότι δε θα κόψει το αμάξι, όμως μετα απο λίγο καταλαβαίνεις πόσο φρένο πατάς. Που να χα βάλει και 4πίστονα δηλαδή τι συμπεράσματα θα έβγαζα.. |
Παράθεση: |
Δισκοι Brembo normal (266x22) €170,00 το ζευγαρι
Δισκοι Brembo max χαρακτοι (266x22) €,296,00 το ζευγαρι Δισκοι Brembo τρυπητοι (266x22) €290,00 το ζευγαρι Τακακια Ferodo premier normal €53,00 το σετ Τακακια Ferodo ThermoQuiet (νεα ποιοτητα normal high standard) €78,00 το σετ Τακακια Ferodo ποιοτητα DS Performance €120,00 το σετ (performance χρηση ιδανικη για δρομο) Τακακια Ferodo ποιοτητα DS-2500 €196,00 το σετ (για racing χρηση - δεν εχει εγκριση R90) |
Randy έγραψε: |
Λοιπον αλλαχτηκαν τα τακακια τα DS2500. Δε φρεναρει καλα κρυο, ειναι σπαστικο.
|
Πάνος έγραψε: | ||
Προσωπικα ειτε χειμωνα ειτε καλοκαιρι δεν αντιμετωπισα κανενα προβλημα. Ισα ισα... |
sps έγραψε: |
Εχουμε καμια εμπειρια απο τακακια CTF?
http://www.centertecnofreno.it/pastiglie.htm |
Pughell έγραψε: | ||
Σπυρο τα βρηκες σε ιδιαιτερα ανταγωνιστικη τιμη ή απλα σου "γυαλισαν"; |
Παράθεση: |
Για 90Ε μια χαρα ειναι αν προκειται για καμια καλη παστα... |
Randy έγραψε: | ||
Αγνωστου ποιοτητας παστα, βαλε καλυτερa DS-2500. |
Παράθεση: |
100% synthetic, RBF 600 FACTORY LINE is a polyglycol-based brake fluid exclusively designed for races. Developed to resist high temperatures and wet-weather conditions, RBF 600 has a high dry boiling point of 312°C and a wet boiling point of 216°C. This ensures effective braking under extreme racing or rainy conditions. Couple this with its outstanding anti-vapor lock performance, RBF 600 has become a well-trusted brake fluid in many races. |
Randy έγραψε: |
Τωρα αν θελετε να κοροιδεψετε καντε το, κανενα προβλημα. |
volvos έγραψε: |
τωρα φταιω εγω να ανοιξω τοπικ
randy vs alienhack |
Randy έγραψε: | ||
Διαβασα απλα(και δεν πηγα σε κανενα συνεργειο,διοτι δεν εχω παει ποτε το αμαξι σε οποιο μαλ**α βρω) οτι τα RBF επειδη ειναι υγρο με αγωνιστικες προδιαγραφες, θελει πιο συχνα αλλαγη.
|
Randy έγραψε: |
Κι ετσι συμπερανα ... |
Octane έγραψε: |
...το ιδανικο ειναι να αλλαζεις υγρα 2 φορες το χρονο (λογω υγρασιας)... |
MEMsound έγραψε: | ||
i suppose...υπερβαλλεις... αμα ηταν ετσι θα πρεπε να χω αλλαξει υγρα μεχρι στιγμης 10φορες... και δεν εχω αλλαξει καμμια... (δε λεω οτι ειμαι "σωστός"...αλλα οχι και 2 φορες το χρονο...δε εχουμε υποβρυχια... - εκτος απο τον Τάκη - ) |
Octane έγραψε: |
@Pughell: Το smilie μου σου ξεφυγε ετσι?!? |
Παράθεση: |
Εβγαλες τα DS2500 γιατι σου φανηκαν αγωνιαρικα |
Παράθεση: |
Όταν μάθετε να φρενάρετε με κατεβάσματα ταχύτητας, δεν χρειάζεται το μεσαίο πεντάλ |
Steve έγραψε: |
Όταν μάθετε να φρενάρετε με κατεβάσματα ταχύτητας, δεν χρειάζεται το μεσαίο πεντάλ |
Παράθεση: |
τα τουρμπακια γενικώς με κατεβασμα "κοβουν" αισθητα λιγοτερο σε σχεση με τα αντιστοιχα ατμοσφαιρικα |
Steve έγραψε: |
Δίσκους 266 χιλιοστά μαζί με τις δαγκάνες πακέτο από το 1600 206, και τελειώνεις με φθηνή και σίγουρη λύση |
nikos 206cc έγραψε: |
Υπαρχει περιπτωση να δωσω τα δικα μου πακετο δαγκανες τακακια δισκους για να παω σε 283 αν κατσει και παρω του σιλο
υπολογιζε κατω απο 200 με πολυ ψωμι ακομα δισκος τακακια.. το βλεπουμε εν καιρω Ερωτηση.το μεγαλυτερο βαρος που μπορει να προκυψει απο μεγαλυτερα φρενα ειναι προβλημα? |
Παράθεση: |
Ερωτηση.το μεγαλυτερο βαρος που μπορει να προκυψει απο μεγαλυτερα φρενα ειναι προβλημα? |
nikos 206cc έγραψε: |
Επειδη ειμαι και κακο παιδι και δεν τα διαβασα ολα,υπαρχει καποιος που να γνωριζει με σιγουρια τι παιζει με το θεμα βαρους στο συστημα πεδησης?? |
Παράθεση: |
ελλειψει και καλων τακακιων (ds2500 ας πουμε) σε καταβαση εστω και σε χαλαρους ρυθμους τα φρενα μετα απο 2-3 καλα πατηματα δεν φτανουν ουτε για ζητω |
206kwn έγραψε: |
Φρένα 266 μπαίνουν σε ούραγκαν 14ρες??? |
TopGear έγραψε: | ||
Απ'ότι μου'χουν πει τα παιδιά εδώ μέσα, γενικά μπαίνουν 266 σε 14", έστω και κάπως οριακά. |
Παράθεση: |
5,5JX14" ET34 |
mrtclub έγραψε: |
Ξέρει κανείς σύνολο για μπρος πίσω?Υπάρχει κανένας έμπορος στην Καλλιθέα για τα προηγούμενα που αναφέρατε? |
Randy έγραψε: |
Για Fernando Torres εννοείς? |
Randy έγραψε: |
Για Fernando Torres εννοείς? |
RoadRunner122 έγραψε: |
Zimmerman, Brembo... και οι 2 παίζουν γύρω στο 70ρι. |
mrtclub έγραψε: |
Βρήκα κάπου στο Ν.Κόσμο zimmerman με 75 ευρώ σετ και 22 ferodo τακάκια.Μου φαίνονται καλές οι τιμές. Τι λέτε? |
mrtclub έγραψε: |
ξέρουμε καθόλου κόστος? |
Steve έγραψε: |
Δε μας είπες από πού εντοπίζεις ότι ακούγεται ο ήχος... |
TopGear έγραψε: |
Sorry. Απ'το πεντάλ. Σαν σομιές ένα πράγμα, που τρίζει. Δηλαδή μόνο από εκεί θα μπορούσε, καθώς ο ήχος ακούγεται εσωτερικά, μέσα στην καμπίνα. Αλλά το αμάξι φρενάρει όπως πριν, χωρίς πρόβλημα. |
Steve έγραψε: | ||
|
TopGear έγραψε: |
*Πώς γίνεται ο Ντίνος να έχει αντλία φρένων με 18 ευρώ... |
RoadRunner122 έγραψε: |
Μη χολοσκάς. Το πιό πιθανό είναι να θέλει λίγο λαδάκι η ντίζα μεταξύ πεντάλ-σερβό. |
TopGear έγραψε: | ||
Μακάρι, κι εγώ σ'αυτό ελπίζω γιατί ακούγεται απλά αυτός ο squeaky ήχος και τα φρένα δουλεύουν καλά. Με παραξένεψε, γιατί συνέβη 10χλμ αφού άλλαξα δίσκο. Δεν πάει άλλο πάντως η γκαντεμιά, Οκτώβριο είχα τρόμπα βενζίνης, ένα καμμένο καλώδιο που έστελνε ρεύμα στην τρόμπα και αισθητήρα ρελαντί. Νοέμβριο ρουλεμάν πίσω άξονα. Δεκέμβριο πρόβλημα στον BSI, δε μου άναβε φώτα φρένων λόγω προβλήματος. Μάρτιο ντίζα γκαζιού, μου "χάλασε" ένα ταξίδι αυτή η βλακεία. 10 μέρες μετά βαλβίδα ψυχρής. Μ.Δευτέρα τσιμούχα ημιαξονίου, Μ. Πέμπτη 2 ώρες πριν κλείσουν τα συνεργεία (πάλι καλά), κάηκαν τα "καρβουνάκια" του δυναμό. Μια βδομάδα μετά το Πάσχα δίσκο/πλατώ. Βάλε και λάστιχα/σήμα/ασφάλειες, έχω χαλάσει κάπου ένα διχίλιαρο απ'το πουθενα!!! Ε εντάξει, δεν παίζομαι πιστεύω. |
RoadRunner122 έγραψε: |
Ορίστε ρε! Άδικα γκρίνιαζες, είδες??? |
TopGear έγραψε: |
Αγαπητοί κύριοι.
Κυρίες. Και καλά μου παιδιά. Όχι δε θα κάνω εισαγωγή για κουκλοθέατρο. Θα ρωτήσω για την πέδηση 5-10 πράματα κι όποιος γνώστης ξέρει, ας απαντήξει παρακαλώ. Το καλοκαίρι περίπου είναι να αλλάξω δίσκους και τακάκια μπροστά. 1. Αφού θα αλλαχτούν και τα 2, σκέφτομαι (δεν είναι σίγουρο), να κάνω μια "αναβάθμιση", να βάλω μεγαλύτερες δαγκάνες φρένων για 266 δίσκο. Οι δαγκάνες ξέρω είναι ακριβούτσικες γενικά. Ωστόσο, έχω δει κατά καιρούς, διάφορους χρήστες εδώ μέσα, να αναφέρουν αυτό το site. Όπου παρατήρησα ότι οι δαγκάνες έχουν κατά μ.ο. κανά 50 ευρώ έκαστος για το 1.6, άρα ~100+- ευρώ το σετ. Καταρχήν, το θεωρείτε αξιόπιστο ως site; Και κατά δεύτερον, ΑΝ τελικά αποφασίσω (κι έχω χρήματα κιόλας εκείνη την περίοδο) να αλλάξω και δαγκάνες, μπορείτε να μου υποδείξετε κάποιο σετ; Το σκέφτομαι μόνο και μόνο, ότι αφού θα αλλαχτούν δίσκοι, "θεωρητικά" για να μην πάνε πεταμένα λεφτά και τζάμπα η αλλαγή, η επόμενη "ευκαιρία" για αναβάθμιση θα είναι μετά από τουλάχιστον 60.000 χλμ που θα φθαρούν οι δίσκοι. Ειδάλλως νωρίτερα, θα'χω πληρώσει τους 247 δίσκους χωρίς νόημα. 2. Μπορείτε να μου προτείνετε από Ντίνο ή από το παραπάνω site κάποιο σετ δίσκων και κάποιο σετ τακάκια και για την τρέχουσα κατάσταση (247 δίσκοι) και ΑΝ αλλάξω και δαγκάνες (266 δίσκοι); Τακάκια θέλω απλά να μη σφυράνε πολύ, την τελευταία φορά έτυχε ο μηχανικός να μου βάλει Valeo, ήταν αθόρυβα εντελώς μεν αλλά εκτιμώ υπάρχουν και καλύτερα στο φρενάρισμα δε. Όριο της τσέπης μου κανά 50άρι για το σετ. 3. Απρίλιο του 2011 είχα αλλάξει τελευταία φορά φρένα μπροστά και πίσω έγινε καθάρισμα και αντικαταστάθηκαν οι 2 πλαϊνές ασημένιες τάπες. Έκτοτε αυτές έχουν βγει 2-3 φορές (αλλαγή ρουλεμάν άξονα, άλλες εργασίες κτλ). Υποθέτω χρειάζονται αντικατάσταση ξανά ε; Όσον αφορά την πίσω πέδηση, Δεκέμβριο 2011, έχει τοποθετηθεί καινούριο σετ σιαγόνες-κυλινδράκια. Ζήτημα να'χω κάνει από τότε 20.000 χλμ. Χρειάζεται κάτι άλλο αλλαγή πίσω; Sorry για το μακροσκελές του post, επεκτάθηκα λιγάκι για να γίνω σαφής. Όποιος έχει υπομονή, ας μου απαντήσει. Το αμάξι δεν έχει ABS. Σε οτιδήποτε προτείνετε, δώστε και link, αν μπορείτε. Μην κάνω καμιά πατατιά και παραγγείλω ό,τι να'ναι. Thankssssssssss |
TopGear έγραψε: |
Ρώτησα και για 266 δαγκάνες, περίπου τιμή 80 ευρώ η μία (τουλάχιστον με παλιό κοστολόγιο τόσο έκανε) και μόνο με παραγγελία από Γαλλία. |
B.M-SPORT έγραψε: | ||
κατσε διοτι θα τρελαθο 80€ ο ενας δισκος 266;;;; |
Steve έγραψε: |
Υπάρχουν και μεταχειρισμένες από RC με τακάκι και δίσκο σετ, στα 100 ευρώ περίπου και είναι και 283mm |
volvos έγραψε: |
o vodafone λογαριασμος ειναι φανταζομαι για να δειξετε στο nido ποσο στοιχισαν τα χιλιαδες τηλεφωνηματα που ανταλλάσσατε???
λολ ευγε αψογη δουλεια. Θα χρειαστουμε συντομα τη βοηθεια σας για πλευστους δισκους πισω στο mr2 Που ειναι πολυ σπανιοι και εχουν 270+++ στο εμποριο οι απλοι!! |
volvos έγραψε: |
o vodafone λογαριασμος ειναι φανταζομαι για να δειξετε στο nido ποσο στοιχισαν τα χιλιαδες τηλεφωνηματα που ανταλλάσσατε???
λολ ευγε αψογη δουλεια. Θα χρειαστουμε συντομα τη βοηθεια σας για πλευστους δισκους πισω στο mr2 Που ειναι πολυ σπανιοι και εχουν 270+++ στο εμποριο οι απλοι!! |