TED έγραψε: |
Παει μεχρι και 100!οχι θερμοκρασια λαδιου !ειναι η βελονα κατω απο το στροφομετρο . |
Hannibal_Jr έγραψε: |
Τα 106 τα 1.4 απο 2001 και μετα, δεν εχουν δεικτες θερμοκρασιων στο ταμπλο μονο κατι λαμπακια...... Ετσι σε προσφατο ταξιδι μου στην Αμερικη(θανατος στον Μπους και τα ρεστα) πηρα για την κολωνα οργανα θερμοκρασιων. Αλλα εκει δεν ξερουν να μετρανε με κελσιου ουτε με μετρα ουτε με την τυφλα τους την μαυρη. Οποτε τα πηρα σε φαρεναιτ αφου εκει ειναι τσαμπα ολα τα ειδη της αυτοκινησης. |
Hannibal_Jr έγραψε: |
Δημητριε παιδι μου μακαρι να πηγαινα με αεροπλανο αλλα διστυχως λογω επαγγελματος πηγα με καραβι(ανθυποπλοιαρχος ειμαι). Πηγα Νεα Ορλεανη και Τσαρλστον..... |
Τeoman έγραψε: |
Μόλις το σβήσεις, μετά από βόλτα, και το αφήσεις κανένα πεντάλεπτο, βλέπεις τον δείκτη στους 120. Μετά μπαίνει το βεντιλατέρ και την κατεβάζει |
Δημήτριος έγραψε: | ||
Αυτό νομίζω ότι γίνεται (ε όχι και 120οC!!!) επειδή ανταλλάσουν ποσά θερμότητας το λιπαντικό (το οποίο είναι θερμότερο και δίνει) με το ψυκτικό υγρό (το οποίο είναι ψυχρότερο και δέχεται). Η λύση απ' ότι ξέρω είναι να αφήσεις τον κινητήρα να δουλέψει στο ρελαντί για μερικά λεπτά... |
Mimis έγραψε: |
Παίδες, παρατήρησα ότι τα υγρά στο δοχείο, του ψυκτικού (νομίζω παραφλού λέγονται ήταν κοντά στο min. Αγόρασα λοιπόν παραφλού και το συμπλήρωσα μέχρι το max. Με σβηστό κινητήρα πάντα. Ξέρει κάποιος εμπειρός πάνω στο θέμα να μου πεί αν εκανα καλά ή μ@λ@κί@ ? |
Mimis έγραψε: |
Παίδες, παρατήρησα ότι τα υγρά στο δοχείο, του ψυκτικού (νομίζω παραφλού λέγονται ήταν κοντά στο min. Αγόρασα λοιπόν παραφλού και το συμπλήρωσα μέχρι το max. Με σβηστό κινητήρα πάντα. Ξέρει κάποιος εμπειρός πάνω στο θέμα να μου πεί αν εκανα καλά ή μ@λ@κί@ ? |
DimiP έγραψε: | ||
καλα εκανες και συμπληρωσες αφου ειδες πως ειναι στο min. ισχυουν αυτα που ειπε ο teoman περι υπερχειλησης το καλοκαιρι το "παραφλου" χανεται δραματικα γρηγορα και θελει ελεγχο και συμπληρωμα, ενω το χειμωνα (ως φυσικο επακολουθο) δεν μειωνεται σχεδον καθολου. |
alxdr74 έγραψε: |
Δεν ξερω..Στο παλιο μου αυτοκινητο μια φορα και μενα το παραφλου ειχε πεσει πολυ χαμηλα η σταθμη, οποτε ειχα συμπληρωσει με καινουργιο μεχρι την ενδειξη max! Την επομενη μερα που ειχα κοιταξει παλι το δοχειο η σταθμη ειχε ανεβει αρκετα παραπανω απο τη γραμμη max! Μου φανηκε περιεργο!? Μηπως εχει να κανει με το θερμοστατη εαν ειναι ανοιχτος η κλειστος παραδειγμα? Παντως στο 206 ποτε δεν χρειαστηκε να συμπληρωσω υγρο μεχρι τωρα.. |
Δημήτριος έγραψε: |
Το παραφλού καλό είναι να προστίθεται όταν ο κινητήρας είναι κρύος. Επιπλέον όλες οι μετρήσεις της στάθμης του πρέπει να γίνονται ενόσω ο κινητήρας είναι σβηστός και κρύος... |
Αλεξ@νδρος έγραψε: |
Αν και στο επισημο μου εχουν πει οτι το 206 δεν χρειαζεται συμπληρωση παραφλου εγω εχω διαπιστωσει αλλα (οσο κλειστο και να ειναι το κυκλωμα υπαρχει εξατμιση)και εχω συμπληρωσει καμποσες φορες παντοτε σβηστο με κρυα μηχανη.Ποτε ομως no name.Συνηθως βαζω η Wurth η Shell.Στο επισημο μου εχουν πει οτι αυτο της Peugeot ειναι το καλυτερο και μαλιστα απο το να βαλω no name καλυτερα να προσθεσω απεσταγμενο νερο.Α επισης μου ειπαν οτι η ταπα λειτουργει και σαν βαλβιδα και το παραπανω το πεταει εξω(?)
PS Δεν ειναι εντελως σπαστικο το δοχειο που δεν ειναι διαφανο και δεν βλεπεις ευκολα που ειναι η σταθμη?Οσοι εχουν πιο καινουργια μοντελα ειναι τυχεροι γιατι το εχουν αλλαξει με διαφανες σαν του 307 σε υλικο PS Απ'οτι ξερω καποια στιγμη πρεπει να αλλαχθει ολο το παραφλου με καινουργιο.Ξερει κανεις ποτε γινεται κατι τετοιο? |
Josef έγραψε: |
Επίσης, το παραφλού το αλλάζουμε κάθε 30.000χλμ. ή δύο χρόνια (όποιο έρθει πρώτο).
Υγρά φρένων μία φορά τον χρόνο, εκτός εάν τα ζορίζουμε πάρα πολύ, οπότε καλό είναι να τα αλλάζουμε νωρίτερα. |
Josef έγραψε: |
Επίσης, το παραφλού το αλλάζουμε κάθε 30.000χλμ. |
Josef έγραψε: |
Γιατί φίλε Αδριανέ να μην αλλάζουμε το παραφλού; Δεν χαλάει; |
Josef έγραψε: |
Γιατί φίλε Αδριανέ να μην αλλάζουμε το παραφλού; Δεν χαλάει; |
alxdr74 έγραψε: | ||
|
pezomania έγραψε: |
Επίσης η peugeot μέσα στο βιβλιαράκι της γράφει, 1η αλλαγή λαδιών στα 10.000χλμ!!! Γιατί κανείς μας δεν το ακολούθησε;;;
Παιδιά, για να μην παρεξηγηθώ, η αλλαγή παραφλού δεν είναι απαραίτητη, απλά ανά 2 χρονάκια κάνει καλό να αλάζουμε τα νερά του κινητήρα μας. |
Josef έγραψε: |
Αυτό λέω κι εγώ George. Όλα είναι για το καλό του αυτοκινήτου.
Άλλος δεν αλλάζει ούτε λάδια. Κρατάει το αυτοκίνητο 40.000 χλμ. και μετά το πουλάει! Ακόμα και μ' αυτήν την άποψη, υπάρχουν άνθρωποι που συμφωνούν. Μην το πέρνεις προσωπικά Ady! Δεν σε κατηγόρησα, I'm sorry! |
pezomania έγραψε: |
Επίσης η peugeot μέσα στο βιβλιαράκι της γράφει, 1η αλλαγή λαδιών στα 10.000χλμ!!! Γιατί κανείς μας δεν το ακολούθησε;;;Παιδιά, για να μην παρεξηγηθώ, η αλλαγή παραφλού δεν είναι απαραίτητη, απλά ανά 2 χρονάκια κάνει καλό να αλάζουμε τα νερά του κινητήρα μας. |
alxdr74 έγραψε: | ||
Ποιος ειπε οτι κανενας δεν το ακολουθησε? Εγω στα 10,000 αλλαξα τα πρωτα μου λαδια και καθε 10,0000 συνεχιζω να τα αλλαζω ακομα και σημερα!! |
teoman έγραψε: | ||||
Εννοεί ότι όλοι μας τα αλλάξαμε νωρίτερα... ![]() |
alxdr74 έγραψε: |
Και μια που το φερε η κουβεντα το ξερετε οτι το λαδι που εχει ενα αυτοκινητο οταν βγαινει απο τη γραμμη παραγωγης και το αγοραζουμε εμεις απο την εκθεση ειναι κατα καποιο τροπο "ειδικο"? Βοηθαει τον κινητηρα να στρωθει ποιο ομαλα απο οσο ξερω! Δηλαδη να τα αλλαξει καποιος και να βαλει παλι τα total δεν θα ειναι τα ιδια με τα Total που φοουσε απο τη "μανα" του! Ας ειναι ιδιο και το ιξωδες! |
zzzleepy έγραψε: |
Το παραφλού μπαίνει ατόφιο στο δοχείο ή πρέπει να αναμιγνύεται με ένα ποσοστό νερού; Έτσι, τουλάχιστον, ισχυρίζεται ο πατέρας μου... |
Touristas έγραψε: |
Είναι φυσιολογικό μην σε ανησυχεί καθόλου η θερμοκρασία
η πρώτη ταχύτητα (μικρή) παίρνει στους 98 και η δεύτερη (μεγάλη) στους 103. Μέσα στην κίνηση πάντως θα παίζει 90-100 |
plaketokofths έγραψε: |
...ΥΓ. Σκέφτομαι να φτιάξω μια ηλ κατασκευή ώστε να έχω ένα μπουτόν στην καμπίνα και να "ανάβω" το βεντιλατέρ όποτε θέλω εγώ. Εννοείται ότι θα λειτουργεί και ο θερμοστάτης. Δλδ αν είναι ανοιχτός ο διακόπτης, δεν περιστρεφεται ο ανεμιστήρας και περασει τους 98 θα περιστραφεί λόγω θερμοστάτη! Έτσι όταν πηγαίνω σε μποτιλιάρισμα ή το σπάω θα πατάω κάθε φορά τον διακόπτη. Κακό δεν θα του κάνω νομίζω! |
tsosmoulis έγραψε: |
καμμία ανησυχία αδερφέ η θερμοκρασία είναι μια χαρά....
πάντως στο bmw του πατέρα μου με το που πιάσει θερμοκρασία δεν το κουνάει ρούπι από εκεί, ότι και να το κάνεις...κίνηση κτλ αυτό εκεί!!σταθερό! |
MEMsound έγραψε: |
Η θεωρεία (αν δεν κάνω λάθος) λέει ότι όταν μια καύση γίνεται καλύτερα (πιο κοντά στο ιδανικό δηλαδή) εκλύονται μεγαλύτερα ποσά θερμότητας.
Αν η προσθήκη πιο ελεύθερου φίλτρου σου έχει βελτιώσει την καυση η θερμοκρασία των καυσαερίων σου όπως και οι θερμοκρασίες στο χώρο καύσης αυξάνονται πράγμα που ίσως ανεβάζει κατα κάτι λίγο και την θερμοκρασία του ψυκτικού υγρού κλπ κλπ... ![]() |
kas έγραψε: |
μην το σκεφτεσαι καν η θερμοκρασια μια χαα ειναι..αλλα ρε παιδια εχω το εξης προβλημα..πριν βαλω φιλτρο(βαρελακι)το αυτοκινητο δουλευε στους 85βαθμους κ με ανοιγματα κ τετοια πηγαινε περιπου στους 88.μεσα στην πολη το πολυ να εφτανε 95-100..τωρα με το φιλτρο δουλευει στουσ 90 κ με λιγο ζορισμα φτανει τουσ 95 κ στην κινηση ξεπαιρναει τουσ 100..γιατι εγινε ??? ![]() ![]() |
STELIOS έγραψε: |
Με το ελευθερο φιλτρο ο κιντηρας σου παραγει περισσοτερη ενεργεια, μια μορφη της οποιας ειναι και η θερμοτητα. ( |
bob έγραψε: |
οσο για το διακοπτη..
στο δικο μου εχω βαλει (1.3 rallye) η ολη διαταξη ειναι αρκετα απλη και δε χριαζεται ιδιατερα περιπλοκο κυκλωμα.. στο δικο μου, πας στη φισσα των βεντιλατερ που ειναι ο θερμοστατης, βλεπεις πια καλωδια ειναι για ποια σκαλα των βεντιλατερ και ενωνεις 2 καλωδια δικα σου τα οποια καταληγουν σε εναν απλο διακοπτη. προσοχη θελει να το κανεις ετσι ωστε να κλεινει με το κλεισιμο του διακοπτη (κλειδιου) γιατι ενας φιλος ειχε μεινει απο μπαταρια οταν το ειχε ξεχασει ανοικτο.. ![]() |
Touristas έγραψε: |
Επίσης δεν νομίζω ότι χρειάζεται να βάλλεις ξεχωριστώ διακόπτη για το βεντιλατέρ μιας και ότι και αν συμβεί , ποιο σύνηθες για τα 206 είναι το κάψιμο τις αντίστασης για την μικρή ταχύτητα την 1η δηλαδή, οπότε και θα στο δείξει από μόνο του ανάβοντας λαμπάκι και βάζοντας σε λειτουργία την 2η.
Άρα και διακοπτάκι να βάλεις δεν θα δουλεύει σε αυτή την περίπτωση. |
plaketokofths έγραψε: | ||
Δεν κατάλαβα τι εννοείς ![]() |
Touristas έγραψε: |
Επίσης δεν νομίζω ότι χρειάζεται να βάλλεις ξεχωριστώ διακόπτη για το βεντιλατέρ μιας και ότι και αν συμβεί , ποιο σύνηθες για τα 206 είναι το κάψιμο τις αντίστασης για την μικρή ταχύτητα την 1η δηλαδή, οπότε και θα στο δείξει από μόνο του ανάβοντας λαμπάκι και βάζοντας σε λειτουργία την 2η.
Άρα και διακοπτάκι να βάλεις δεν θα δουλεύει σε αυτή την περίπτωση. |
plaketokofths έγραψε: |
Η δικιά μου σκέψη είναι η εξής:
Η εγκατάσταση ενός διακάπτη αυτόνομης λειτουργίας. Το κύκλωμα θα υλοποιείται βάση μιας λογικής πύλης OR 3 εισόδων. Δλδ άρκει μια είσοδος να ενεργοποιηθεί για να γυρίσει το βεντιλατέρ. Οι τρεις είσοδοι θα παίρνουν σημά ως εξής: Πρωτη:απο θερμοστάτη-σκάλα αργής ταχύτητας Δευτερη:από θερμοστάτη - σκάλα γρήγορης ταχύτητας Τρίτη: Απο αυτόνομο διακόπτη Έτσι καταφέρνεις όποτε θες να θέτεις σε λειτουργία το βεντιλατέρ ενώ όταν ο διακόπτης είναι off θα ισχύει ο θερμοστάτης. Το πρόβλημα έγκειται για εμένα μιας και δεν έχω κοιτάξει ακόμα το βεντιλατέρ στο πως τροφοδοτείται? Δλδ παίρνει ένα παλμό-σήμα από το θερμοστάτη όπως ένα θυρίστορ και γυρνάει? Πως? Θα το κοιτάξω αλλά αν κάποιος το γνωρίζει θα με βοηθούσε. |
Touristas έγραψε: |
Πρώτων το βεντιλατέρ δεν λειτουργεί από των θερμοστάτη.
Η δουλειά που κάνει ο θερμοστάτης είναι να κρατάει σταθερή την θερμοκρασία του κινητήρα. Τις εντολές για να δουλέψει το βεντιλατές τις δίνει ο εγκέφαλος του κινητήρα κάθε φορά στο εκάστοτε ρελέ ή τις μικρής ταχύτητας ή της μεγάλης. Για να δουλέψει στην μικρή ταχύτητα το βεντιλατερ παρεμβάλλεται μια αντίσταση ανάμεσα σε αυτό και το ρελέ. Αν η αντίσταση χαλάσει και δεν δουλέψει τότε ο εγκέφαλος το καταλαβαίνει γιατί δεν διαβάζει τάση από το βεντιλατερ και αμέσως δίνει εντολή στην μεγάλη ταχύτητα να μπει σε λειτουργία και ειδοποιεί των οδηγό ανάβοντας το λαμπάκι στων πίνακα οργάνων. Άρα εάν βάλεις αυτό που λες δεν νομίζω ότι θα κερδίσεις τίποτα |
gianic έγραψε: |
οσο σκισιμο και να του ριχνω το αμαξι δεν ανεβαζει πανω απο 100. και παλι τοσο ανεβαζει μονο μεσα στην κινηση .
για να το σκιζεις σημαινει οτι πας γρηγορα αρα δεν νομιζω να τιθεται θεμα θερμοκρασιας. πιο σημαντικη ειναι η θερμοκρασια λαδιου που και παλι δεν μασαει στο 206... μην πειραζεις κατι που δεν εχει προβλημα ! |
plaketokofths έγραψε: | ||
μα για εμένα το θέμα είναι να μην πηγαίνει καν 100 βαθμούς. Πιστεύω ότι είναι καλύτερο να δουλεύει στους 90 παρά στους 100. Έχω παρατηρήσει πως όταν πας να ανέβεις μια ανηφόρα με 1000rpm όταν έχε ιυψηλή θερμοκρασία χτυπάει πυράκια ενώ με χαμηλότερη όχι. |
elias έγραψε: |
Παρατηρώ τις τελευταίες μέρες να δουλεύει το βεντιλατέρ 1η σκάλα στους 70 βαθμούς και 2η σκάλα στους 80 βαθμούς (θερμοκρασία νερού). Τι να χάλασε? Κανένας αισθητήρας? |
Touristas έγραψε: |
Είναι φυσιολογικό μην σε ανησυχεί καθόλου η θερμοκρασία
η πρώτη ταχύτητα (μικρή) παίρνει στους 98 και η δεύτερη (μεγάλη) στους 103. Μέσα στην κίνηση πάντως θα παίζει 90-100 |
Μαυρολέων έγραψε: |
Αυτό που κατάλαβα: οι Γάλλοι βγάζουν πολλά χρήματα με τέτοιες μαμουνιές (ολόκληρο ανταλλακτικό αντί για μια μεμονομένη αντίσταση) ![]() ![]() ![]() |
Touristas έγραψε: |
Δεν είναι μπλε για την ακρίβεια είναι πράσινη και απλά έχει βγει κάποια παρτίδα με πρόβλημα το οποίο έχει είδη διορθωθεί.
Όλα τα 1.4 16V και τα νέα 1.6 16V έχουν πλέον πράσινους αισθητήρες θερμοκρασίας ενώ στην αρχή τα 1.6 είχαν μπλε. |
Μαυρολέων έγραψε: |
Λοιπόν το πρόβλημα υπερθέρμανσης παρουσιάστηκε και στο δικό μου (307cc, 1,6).
Άλλα καλοκαίρια με την εξωτερική θερμοκρασία να αγγίζει τους 40C η βελόνα της θερμοκρασίας του αέρα ήταν κολλημένη στους 90. Αυτό το καλοκαίρι, άρχισε να μου ανεβαίνει στους 100+ και μετά ετίθετο σε λειτουργεία ο ανεμιστήρας. ![]() Διάγνωση: καμένη αντίσταση της πρώτης σκάλας του βεντιλατέρ. ![]() Το πρόβλημα είναι οτι δεν μπορείς να αγοράσεις μόνο την αντίσταση αλλά ΟΛΟ το μαύρο κουτάκι που βρίσκεται ακριβώς πίσω από τη μάσκα του αυτοκινήτου. Το μαύρο κουτάκι περιέχει τη μικρή, τη μεγάλη αντίσταση καθώς και ένα ολοκληρωμένο (τυπωμένο κύκλωμα) και κάτι πηνία κτλ, κτλ. Έχει είδοδο για πληροφορίες από τον κεντρικό επεξεργαστή και για το ρεύμα. Κόστος; €21,57 (με τις υγείες σας). Αν έχετε παρόμοιο πρόβλημα θα το καταλάβετε από τον δυνατό ήχο της δεύτερης σκάλας του βεντιλατέρ. Επίσης, η θερμοκρασία δεν θα ανεβαίνει με τη χρήση του A/C αφού τότε by default μπαίνει σε λειτουργεία η δεύτερη σκάλα. Αυτό που κατάλαβα: οι Γάλλοι βγάζουν πολλά χρήματα με τέτοιες μαμουνιές (ολόκληρο ανταλλακτικό αντί για μια μεμονομένη αντίσταση) ![]() ![]() ![]() Αυτό που δεν κατάλαβα: αφού επικοινωνεί με τον κεντρικό επεξεργαστή του αυτοκινήτου γιατί χρειάζεται κύκλωμα λογικής από μόνο του. ![]() Όπως και να έχει τώρα λειτουργεί φυσιολογικά όπως παλιά. Κολλημένο στους 90. ![]() |
cipher έγραψε: |
Έχει παρατηρηθεί ελαττωματική παρτίδα (σίγουρα για 206, ίσως να ισχύει και για άλλα μοντέλα) με πρόβλημα στη βαλβίδα θερμοκρασίας εγκεφάλου*. Τα συμπτώματα είναι να δείτε τη βελόνα θερμοκρασίας ψυκτικού υγρού στα κόκκινα, την ένδειξη STOP να αναβοσβήνει και πιθανότατα το αυτοκίνητο να μην παίρνει μπρος (το απενεργοποιεί ο εγκέφαλος για προστασία). Οπότε, μην πανικοβληθείτε αν σας συμβεί.
Συνέβη σε ένα φίλο μου την προηγούμενη βδομάδα, με 206 1.4 16v (2006). Ο τυπάς της οδικής βοήθειας του είπε ότι είχε μεταφέρει καμιά 10αριά εκείνη τη βδομάδα με το ίδιο πρόβλημα, ενώ ο μηχανικός της αντιπροσωπείας αναρρωτιώταν αν είχε πέσει επιδημία ![]() * Έτσι το είπε ο τεχνικός, αν και μου ακούγεται καλύτερα ο όρος "αισθητήρας", αντί του "βαλβίδα". Ας με διορθώσει όποιος ξέρει κάτι παραπάνω. Είναι εκείνο το μπλε πραγματάκι με την ακίδα. |
brz20 έγραψε: |
Και μενα μου κανει το ιδιο προβλημα.
Παρατηρησα οταν ανεβηκα Τρικαλα που ειχε πολυ χαμηλες θερμοκρασιες οτι ο αισθητηρας δεν δουλευε καλα.Μιλαμε για θερμοκρασιες -4 εως και 8. Και εξηγω. Ο δεικτης ανεβοκατεβαινε.Επισης η θερμοκρασια εστω και μετα απο πολυ ωρα λειτουργειας δεν ανεβαινε πανω απο τους 80 βαθμους.Αυτο μου εκανε εντυπωση. Περαν αυτου οταν πηγαινα με σταθερη ταχυτητα και δεν το πιεζα τοτε επεφτε και μεχρι 70 στιγμιαια και ξανανεβαινε. Μεχρι που μια μερα στιγμιαια ανεβηκε στα 130.Οπως καταλαβαινετε συνοδευτηκε απο ηχητικο και γραπτο μηνυμα και την ενδειξη STOP.Λιγα δευτερολεπτα και ολα γυρισαν στην κατασταση των 80 βαθμων.Αυτο το εκανε μερικες ακομα φορες απο τοτε. Το βεντιλατερ δουλευει κανονικα οταν πιανει αυτην την θερμοκρασια.Και μαλιστα βαραει υπερωριες. Δεν ξερω τι συμβαινει αλλα με εχει ανησυχισει. |
nikq έγραψε: |
Καλημέρα φιλε μου
Πήγαινε κα σε κάποιον ηλεκτρολόγο μήπως είναι κάτι άλλο … Και εγώ άλλαξα την βαλβίδα (η οποία αποδειχτικε ότι δεν είχε τίποτα) .ολη την ζημιά την έκανε μια αντίσταση . για να την αλλάξεις πρέπει να ξηλωθεί ο προφυλακτήρας γιατί είναι κοντα στην φτερωτή |
brz20 έγραψε: |
Ειναι λιγο ασχημο να το κανει.
Αλλα εγω σκεφτομαι οτι εφοσον δουλευει το βεντιλατερ μια χαρα τοτε δεν υπαρχει λογος ανησυχιας. Θα παω να το κοιταξω βεβαια να δω και μενα τι θα μου πουνε. |
mihalis81 έγραψε: |
θα ηθελα να κανω μια ερωτηση για την σωστη θερμοκρασια που πρεπει να δουλευει ο κινητηρας του 206 μου.
Μετά την αλλαγή φλάτζας παρατηρω οτι ανεβαζει ποιο γρηγορα θερμοκρασια πριν κανω την επισκευη. πριν την επισκευη το αμαξι σε μια διαδρομη 15 λεπτων η θερμοκρασια του δεν ανεβαινε πανω απο τους 75 βαθμους. Τωρα μετα την επισκευη το αμαξι σε 10 λεπτα εχει φτάσει θερμοκρασια στους 80 και αμα τυχει και λιγο κινηση ανεβαινει 90 και μπορει και παραπανω. Παιζει ρολο το τι λαδια μου εχει βαλει αυτος? ![]() |
billisdim έγραψε: |
το δικο μου παλι, μολις με το καλο παει στους 90, μετα δεν λεει να πεσει με τιποτα πιο κατω. να ανεβει ισως, μεσα στη πολη η οταν το σπαζω, το πολυ πολυ να φτασει 120 και να κατεβει παλι στους 90,πιο κατω ομως ποτε.. |
billisdim έγραψε: |
συγνωμη ναι,μαλλον σε θερμοκρασια λαδιου αναφερομαι. αλλωστε το 206 μου δεν εχει καποιον αλλο δεικτη θερμοκρασιας εκτος του λαδιου. |
dwarves έγραψε: |
Σε εμένα παντος απο την στιγμή που αλλαξα την βαλβίδα που λέτε ποιο πανω...το STOP σταματησε να μου σπαει τα νευρα...
ΦΤΟΥ ΦΤΟΥ... το φτυνω... μην το ματιασω... ![]() ![]() |
Steve έγραψε: |
Όχι γιατί με αυτό το αυτοκίνητο και αυτά τα λάδια (με 2500χλμ) σε τέτοιες ταχύτητες για να δω την βελόνα του λαδιού πέραν από το οριζόντιο (115° C) πρέπει να γυρίσει το σύμπαν ανάποδα ![]() |
Miltellas έγραψε: |
Μην συγκρίνετε τις τιμές θερμοκρασίας του οργάνου λαδιού μεταξύ διαφορετικών αυτοκινήτων. Είναι αποδεδειγμένο ότι δεν δείχνουν αξιόπιστα (χώρια τις όποιες βελτιώσεις έχει κάνει ο καθένας μας που ενδεχομένως να επηρεάζουν). Συγκρίνετε τιμές μόνο από το ίδιο όργανο.
Πλακετοκόφτη, πρέπει να συγκρίνεις το 8100 με άλλο λάδι στο δικό σου μοτέρ και όχι σε άλλου, αλλιώς θα βγάλεις λάθος συμπέρασμα. |
Miltellas έγραψε: |
Μπορεί το δικό σου να δείχνει παραπάνω από το κανονικό και του Σταύρου παρακάτω. Για του Σταύρου είμαι σίγουρος ότι το οργανάκι δείχνει παρακάτω από τον μέσο όρο... |
Miltellas έγραψε: |
Δες μήπως σε εσένα δεν δουλεύει η πρώτη σκάλα στο βεντιλατέρ. |
plaketokofths έγραψε: | ||||
Το εύχομαι πάντως σε νορμαλ οδήγηση είμαι ενα κλικ πάνω απο το 90
Αναφέρεσαι στου ψυκτικού υγρού έτσι? Το έχω δοκιμάσει δυστυχως και δουλέυει, το αμάξι μου μπαίνει το βεντιλατέρ στους 97 C και μέγιστη θερμοκρασία πιάνει 101, τα έχω μετρήσει με ψηφιακό όργανο μέσω obd θύρας, αν και οι βελόνες με τα μάτι αυτά δείχνουν. Τόσο καιρό απλά δεν βρίσκω κάποιον να έχουμε το ίδιο τουτου να ρωτήσω ![]() |
Touristas έγραψε: | ||||||
Αυτό πως το ξέρεις ότι εσένα δεν δουλεύει? Μήπως επειδή όταν κλείνεις το διακόπτη αυτό σταματάει..?? Για να δουλέψει με κλειστό διακόπτη θα πρέπει η θερμοκρασία να ανέβη κοντά στους 112+ βαθμούς να θυμάμαι καλά οπότε αυτό δεν έχει να κάνη. Όσο για την θερμοκρασία το έχουμε ξαναπεί ότι στους 98 παίρνει η πρώτη σκάλα. Πιστεύω ότι το μόνο που θα μπορούσες να κάνεις για να σου φύγει και το άγχος με την θερμοκρασία του νερού είναι να βάλεις το μεγάλο ψυγείο νερού από το 1.6 |
kammenos έγραψε: |
παντως και το δικό μου μερικές φορές όταν έχει ζεσταθεί από την κίνηση στην πόλη,φτάνει τους 100.Για θερμοκρασία ψυγείου πάντα.Όταν το σβήσω για να πεταχτώ κάπου για 2΄ και μετά γυρίσω το κλειδί στην πρώτη σκάλα, μου δείχνει κοντά στα 110.Μπορεί και λίγο παραπάνω.Βάζωντας μπρος,δουλεύει το βεντιλαντέρ και επανέρχεται στους 90. |
panoramix_206 έγραψε: |
όχι δεν την έχω αλλάξει καμια φορα,εμενα μένει σταθερή στους 100c για όσο τρέχω μόλις κόψω τότε πέφτει. |
panoramix_206 έγραψε: |
μοντελο του 99 |
Giannis307 έγραψε: |
Οχιρε συ χαλαρα με αλλο ενα ατομο μεσα χωρις πραγματα(αντε να εχει ενα 40αρι κιλα απο την μουσικη πισω) a/c ανοιχτο και απο 90 μεχρι 120 χλμ... |
Giannis307 έγραψε: |
Σημερα γυρναγα απο εκδρομουλα απο την πατρα και σε ολο τοδρομο η θερμοκρασια ηταν 100+ βαθμοι!!!Ποτε δεν το εχει ξανακανεια αυτο..Καμια εξηγηση? |
Pugobios έγραψε: |
Ρε παιδιά βάλτε κανα πιο μικρό θερμοστάτη τι 100+ λέτε ![]() ![]() ![]() |
Giannis307 έγραψε: |
Λες με ψυγειακι λαδιου να στρωσει η δουλεια? |
Touristas έγραψε: |
Ρε παιδιά αν είναι δυνατόν τι περιμένετε με αυτή τη ζέστη που έχει έξω να δείτε 90 βαθμούς και κάτω?
Επίσης από την στιγμή που δουλεύει και το A/C είναι ακόμα ποιο δύσκολο να πέσει η θερμοκρασία. |
brz20 έγραψε: |
Η θερμοκρασια εδω χθες το βραδυ αγγιζε τους 35 βαθμους.
Δεν συζητω για το μεσημερι. |
Steve έγραψε: |
Ναι, για πες μας ποιος κωδικός είναι από τους 9...
Αν είναι και οι 9... και είμαστε σε υψηλό 3ψήφιο, άστο... ![]() |
Giannis307 έγραψε: |
Σημερα γυρναγα απο εκδρομουλα απο την πατρα και σε ολο τοδρομο η θερμοκρασια ηταν 100+ βαθμοι!!!Ποτε δεν το εχει ξανακανεια αυτο..Καμια εξηγηση? |
Παράθεση: |
Οχιρε συ χαλαρα με αλλο ενα ατομο μεσα χωρις πραγματα(αντε να εχει ενα 40αρι κιλα απο την μουσικη πισω) a/c ανοιχτο και απο 90 μεχρι 120 χλμ... |
brz20 έγραψε: |
Να το κοιταξεις γιατι δεν ειναι για πλακα αυτα τα ζητηματα. |
Giannis307 έγραψε: |
Δεν θα πρεπει να λυθει ολο το μοτερ για να αλλαχτει φλαντζα?? |
BLACK DREAM έγραψε: |
εμενα το 206(1.4),μου παρουσιαζει το εξης προβλημα. ![]() ![]() ![]() |
drdino έγραψε: |
Κανένα 200αρι είναι για φλάντζα... |
Road_Runner έγραψε: |
Λογικο ειναι.. |
Tomakos έγραψε: |
Στο 206 μου (206 πλέον αφού πάει το ραλλάκι ![]() ![]() ![]() |
Tomakos έγραψε: |
Στο 206 μου (206 πλέον αφού πάει το ραλλάκι ![]() ![]() ![]() |
Touristas έγραψε: |
Όχι.
Θα βγει όσο νερό έχει ο σωλήνας κα το καπάκι. Θέλει αλλαγή στο δικό σου? |
mven έγραψε: |
Kalispera,
Edw kai 1 -2 xronia peripou to autokinito mou (206 του 2000) enw deixnei fisiologiki thermokrasia ksafnika -kai enw to vedilater douleuei kai malista gia poly wra- i thermokrasia pigainei sta kokkina kai to idio ksafnika ksanapeftei kai mporei na epanalifthei se deuterolepta. Exw paei sto sinergeio 2 fores, mou allaxan mia valvida pou fainotan oti kolage kai thermostati, mou to ksanakane, ti deuteri fora mou allaxan mia alli valvida (kati sxetiko me endeixi thermokrasias) kai to ekane pali. Simiwnw oti to kanei xwris emfani logo, px mporei na min to kanei se kinisi. Episis to kanei se atakta xronika diastimata kai oxi aparaitita me zesti, to teleutaio diastima pio sixna. Exete kamia idea ti mporei na ftaiei? Y.γ 1 = Σε παρακαλώ να γράφεις με Ελληνικούς χαρακτήρες , είναι ποιο ευαναγνωστοι Υ.γ 2 = Το τόπικ σου , μεταφέρθηκε στην σωστή θεματική ενότητα Έκ της Mod- Team Ευχαριστώ |
Steve έγραψε: |
Δες το παραφλού, και καμιά φλάντζα κεφαλής σιγά σιγά ![]() |
SnakeMJK έγραψε: |
Παπάρια... Στη διαδρομή Πετρούπολη-Δάφνη με τίγκα κίνηση σήμερα το πρωί... αρχικά ήταν κάτω από 90, αλλά πιο μετά έπιασε κ πάλι το 90-100.
Με αγχώνει γιατί ποτέ δεν έπιανε τέτοιες θερμοκρασίες, παρόλο ότι είναι φυσιολογικές. Τι μπορεί να παίζει; Πάντως πάνω απ το 100 δεν έχει πάει ούτε χιλιοστό. |
iceage έγραψε: |
Για άνοιξε την τάπα πλήρωσης λαδιού και δεν την από κάτω μήπως έχει αφρό(σαν σαπουνάδα). Και κοπάνα και με κανένα κατσαβίδι το κέλυφος του θερμοστάτη μήπως κόλλησε. |
SnakeMJK έγραψε: |
αν εννοείς την τάπα του λαδιού στο πάνω μέρος του μοτέρ, εκεί δεν έχει τίποτα... την τσέκαρα χθες γιατί συμπλήρωσα κ λαδάκι... |
SnakeMJK έγραψε: |
έχουμε καμιά ιδέα γιατί να μην λειτουργεί το βεντιλαντέρ; ![]() καμμένη ασφάλεια; αν ναι, ποια είναι κ που βρίσκω άλλη; ![]() |
Steve έγραψε: | ||
|
Steve έγραψε: |
Τί εφεδρικές ρε μλκ? windows είναι που έχουν και backup ![]() Δεν χρειάζεται να τις βγάλεις όλες αρκεί να ξέρεις να ξεχωρίζεις μια καμένη ασφάλεια από μια καλή... γα** την σχολή σου ![]() |
SnakeMJK έγραψε: |
λες να έπαθε καμιά ζημιά το μοτέρ και να το κάνω 1.6;;; ![]() ![]() |
franch_power έγραψε: |
Φίλε αλεξάνδρε γνώμη μου πάντα είναι η εξής,όταν γνωρίζεις ότι φτάνεις στον προορισμό σου για να μην χάνεις το χρόνο σου στην εξισορόπηση θερμοκρασίας από πλευράς τουρμπίνας καλό θα ήταν να το χαλαρώνεις το αμάξι εφόσον γνωρίζεις ότι κοντεύεις στον προορισμό σου περιμένεις κ κανένα 2λεπτό κ είσαι οκ! ![]() |
alexandros 207 Rallye έγραψε: |
θα πει κανενας τιποτε επι του θεματος? ![]() και κατι αλλο που ξεχασα.... οταν ειναι αρκετα ζεστο και το εχω στο ρελαντι για να πεσει η θερμοκρασια ανοιγει το βεντιλατερ στη μεγαλη σκαλα και δεν σταματαει με τιποτα βεβαια το κανει μετα απο 2-3 λεπτα που ειναι σταθμευμενο αλλα το εχω αφησει 10+ λεπτα απο περιεργεια 2 φορες κιολας και δεν σταματαγε δουλευε συνεχεια μονο οταν το εσβησα σταματησε.... τωρα το καλοκαιρι παντα ολα αυτα το εχει παρατηρησει κανενας αλλος? αντε πειτε μου και για αυτο αλλα κυριως για την "πατεντα" με το καλοριφερ ![]() ![]() περιμενω..... ![]() ![]() |
alexandros 207 Rallye έγραψε: |
για να μην ανοιγω αλλο θεμα... ![]() οταν ειναι πολυ ζεστο το αυτοκινητο απο πλακωμα ή πολυ κινηση ,καμια φορα κανω το εξης: οταν εχω παρκαρει πριν το σβησω ανοιγω το καλοριφερ στο τερμα ζεστο και τον ανεμιστηρα σε μεγαλη σκαλα ωστε να διωχνει θερμοτητα ο κινητηρας και να τον βοηθαω να κρυωσει πιο γρηγορα.εχω ανοιξει και τα παραθυρα και εχω κατεβει για να μην σκασω ![]() βασικα το κανω στο δικο μου που εχει τουρμπινα...και θελει λιγο προσοχη σε κανα 5λεπτο το σβηνω γενικα σαν ιδεα πως το βλεπετε ![]() ειναι σωστο ή λαθος σαν κινηση ![]() (αλλοι παλι ανοιγουν το καπω... εγω το βαριεμαι ![]() |
NoDsl έγραψε: |
Εγώ κάνω κάτι ανάλογο. Ανοίγω το AC μέχρι να ανάψει το μεγάλο βεντιλατέρ και οταν μου ρίξει τη θερμοκρασία αρκετά κάτω απο τη μέση το κλείνω και περιμένω να πέσει το ρελαντί. Οταν πέσει το σβήνω. Έτσι και η μηχανή αερίζεται και το νερό πέφτει σε θερμοκρασία. Ούτως ή άλλως η τουρμπίνα έχει αντλία νερού στο ρελαντί. |
sakis_rc έγραψε: |
παιδια εγω μερικες φορες εχω παρατηρησει το εξης..μετα απο συνεχες πλακωμα του αυτοκινητου, μολις το χαλαρωσω αλλα συνεχιζω να πηγαινω πορεια κανονικα, η θερμοκρασια του νερου θα πεσει απο μονη της κατω απο τους 90 (γυρω στο 85) και μετα θα επανελθει.αυτο γιατι μπορει να συμβαινει? |
alexandros 207 Rallye έγραψε: | ||
λογικα αυτο που λες γινεται γιατι απο τις μεγαλες θερμοκρασιες λογο πλακωματος τα νερα κυκλοφορουν φουλ οταν το χαλαρωσεις οι θερμοκρασιες πεφτουν αλλα μεχρι να κλεισει ο θερμοστατης εχει πεσει λιγο η θερμοκρασια ![]() εχω δει κατι αντιστοιχο στο δικο μου οταν απο χαμηλες ταχυτητες-κινηση μπω εγνατια και ανοιξω 150-180χμ βλεπω πεφτει στους 80 και επανερχεται μετα απο λιγο πες μου κι εσυ τωρα γιατι αργει να ανεβασει θερμοκρασια ![]() ![]() |
sakis_rc έγραψε: |
παιδια εγω μερικες φορες εχω παρατηρησει το εξης..μετα απο συνεχες πλακωμα του αυτοκινητου, μολις το χαλαρωσω αλλα συνεχιζω να πηγαινω πορεια κανονικα, η θερμοκρασια του νερου θα πεσει απο μονη της κατω απο τους 90 (γυρω στο 85) και μετα θα επανελθει.αυτο γιατι μπορει να συμβαινει? |
sakis_rc έγραψε: |
το κανει για να μας ταλαιπωρει.το σπιτι μου ειναι στα προαστια της θεσσαλονικης και για να κατεβω στη σχολη ειναι 11 χλμ απο τα οποια τα 8 κατηφορα.κανω ολο αυτο το δρομο τωρα το χειμωνα, παρκαρω στη σχολη και ακομα ανασαινω και βγαινει καπνος..για το λαδι δεν το συζητω...τερμα κατω ![]() |
GEMI έγραψε: |
Να ρωτήσω, υπάρχει φούσκα βεντιλατέρ που να ανοίγει πιο νωρίς ή καμιά ανάλογη πατέντα που να έχει κανει κανείς ? |
groupN έγραψε: | ||
μπορεις να βαλεις πιο χαμηλο θερμοστατη 5-6 βαθμους ειναι μια χαρα για το καλοκαιρι αλλα οχι παρακατω γιατι μετα το χειμωνα δεν θα ζεσταινεται. ο μανισιος ειναι 89 νομιζω ενας 82-84 ειναι καλα. εγω εχω βαλει 78 γιατι δεν ειχα βρει αλλα το χειμωνα αργει πολυ να ζεσταθει και δεν ειναι καλο για το μοτερ. μου αναβει λαμπακι μηχανης αλλα το καλοκαιρι ειναι οτι πρεπει. διαφορα θα δεις μονο σε μεγαλες διαδρομες, αμα το πλακωνεις την κατεβαζει πιο γρηγορα την θερμοκρασια αλλα σε κινηση μεσα στην πολη ειναι το ιδιο δεν αλλαζει κατι σε σχεση με μαμα |
nikolas206gti έγραψε: |
Αν η θερμοκρασια σου δουλευει εκει που δειχνει η φωτο μια χαρα ειναι. Καλου κακου αλλαξε εναν θερμοστατη. Δεν ειναι τιποτα σπουδαιο ουτε κοστιζει. ![]() |
plaketokofths έγραψε: |
Μπαμπη πως το συμπεραινεις αυτο για τον θερμοστατη; προσωπικα δεν νομιζω εφοσον το νερο κυκλοφορει σε καταλληλη θερμ οτι εχει προβλημα. Η πραγματικη θερμ δειχνει οκ, ενδειξεις εχω λαθος.
Σε οτι αφορα το κυκλωμα των βιντιλατερ δεν εχω κανει κατι και φαινεται οκ. |
groupN έγραψε: | ||
να αλλαξεις ενα θερμοστατη δεν θα σου κοστισει, 8 ευρω κανει, βαλβιδα δεν χρειαζεται. οι ενδειξεις ειναι λαθος λογω διαγνωστικου, απ'οτι θυμαμαι και στο δικο μου δεν τις εδειχνε σωστα οταν το ειχα μετρησει. εκανε και σε μενα κατι σκαμπανεβασματα ο θερμοστατης περιεργα και ζεσταινοταν πολυ γρηγορα, τελικα ειχε προβλημα και το καταλαβα οταν τον αλλαξα. στο να παει η βελονα οπως λες στα 3/4 δεν ειναι φυσιολογικο παντως. εκει που ειναι στη φωτο ειναι το μεγιστο που αναβει και το βεντιλατερ. αλλαξε τον γιατι τωρα που καλοκαιριαζει αμα αναβεις και κλιματισμο θα γινει πιο εντονο το προβλημα. εγω ετσι το καταλαβα, δεν κρυωνε με τιποτα και σε μεγαλες διαδρομες ακομα εμενε πανω απο την γραμμη η βελονα. μαλ***α δεν ειναι να δεις την βελονα στο κοκκινο καμμια μερα και να παθεις ζημια απο ενα τοσο μικρο πραμα!!! για το λαμπακι που λες ναι αυτο εννοω. οταν τον αλλαξεις πες μας αν ηταν οντως αυτο η οτι ειναι αν το βρεις το προβλημα |
groupN έγραψε: |
οπως τα λες αφου και μεσα σε κινηση με κλιματισμο πεφτει εισαι οκ, δεν εχεις προβλημα τοτε. το διαγνωστικο δειχνει οτι να'ναι σιγουρα |
Randy έγραψε: |
Ποση ποσοτητα παραφλου παιρνει το 206 και μεχρι που γεμιζουμε ?
Γιατι δε βλεπω να λεει καπου Max. |
BTS έγραψε: |
Την βρήκα!
Η σούπερ heavy duty αγωνιστική βαλβίδα που χρειάζομαι προέρχεται από το εικονιζόμενο όχημα: ![]() Και μετά μου λέτε για τα ιταλικά... ![]() |
iceage έγραψε: | ||
Πρέπει να λες γι'αυτήν μάλλον http://www.cesaro.fr/thermocontact--ventilateur-valeo-819755-179297.html Αυτή είναι για βεντιλατέρ με δύο ταχύτητες. Βρήκες πιο χαμηλή από 93-97? |
BTS έγραψε: |
Προς τους "χειριστές" ηλεκτρονικών συστημάτων ανταλλακτικών:
Έχω τη βαλβίδα βεντιλατέρ με κωδ. 0000126440 και θέλω να την αντικαταστήσω με κάποια που να ανοίγει σε λίγο χαμηλότερη θερμοκρασία. Μπορεί κάποιος να βοηθήσει με τον κωδικό? |
BTS έγραψε: |
Την 1772 πήρα Γιώργο, για Fiat Scudo. ![]() Ανοίγει 93 πρώτη σκάλα και 97 δέυτερη (τώρα έχω μόνο μία σκάλα, στους 97). Υγ. Την πάνω διαρροή του ψυγείου την έκλεισα και άφησα χώρο στο δοχειάκι, αλλά συνεχίζει να χάνει ...διακριτικά από κάπου αλλού. |
Rallyestas έγραψε: |
εχει μια βδομαδα που αλλαξα τα πρωτα λαδια μετα το στρωσιμο στο 207 rallye μου... την επομενη πηγα ενα ταξιδι για να το πατησω και λιγο και παρατηρησα οτι η θερμοκρασια νερου στο κοντερ δεν πηγαινε 90 ηταν αναμεσα στο 80 και στο 90 και οσο το ανοιγα 150 και πανω εφτανε προς το 80 και ανεβαινε μεχρι τα μισα πριν το 90 παλι....ειπα μπορει να γινεται και θα το δω και στην πολη....στην πολη τωρα δεν μπορω να κρινω και πολυ γιατι κανω πολυ μικρες διαδρομες και παλι κατω απο 90 ειναι...αυτο που μου εκανε εντυπωση ειναι οτι πριν αλλαξω τα λαδια πηγαινε στο 90 ο δεικτης...ειναι λογικο αυτο? ή πρεπει να με ανυσηχει? ευχαριστω προκαταβολικα! |
makis106 έγραψε: |
Ο θερμοστάτης ειναι ελεγχομενος απο τον εγκεφαλο, και ειναι οπως κοιτας τον κινητηρα, στα δεξιά του, περιπου πισω απο το φιλτρο λαδιού. ειναι ολοκληρο εξαρτημα, (κατι σαν ενα πλαστικο καβουκι).
Πάντως εχω δει να τον αλλαζουν και χωρις να ξηλωσουν τη μουρη. Πηγαινε ρωτα και πουθενα αλλου... |
marios_207_GT έγραψε: |
Γνωριζει κανεις για καποια συνεργεια που εχουν μηχανημα που αναπτυσει πισεση στο κυκλωμα του ψυκτικου (παραφλου) ωστε να βρουμε απο που χανει? Χανω περιπου 50ml ανα 300km και δεν ειναι απο αντλια νερου. Υπαρχει καποιος κινδυνος απο αυτα τα μηχανηματα? Οποιος εχει να μου προτεινει κατι ευπροσδεκτο. |
Driver ///M έγραψε: |
Μαλλον για φλατζα κεφαλης ακουγεται. |
Apostolos-106 rallye έγραψε: |
Θερμοστάτης είναι πάλι, πες τους να τον αλλάξουν εφόσον έχεις εγγύηση ακόμα. |
TeraBite έγραψε: |
παίζει καμιά άλλη βρομιά και δεν μου δίνουν εγγύηση, ούτε και το παραστατικό του ανταλλακτικού να πάω αλλού? |
Josef έγραψε: | ||
Το παραφλού μπαίνει ατόφιο στο δοχείο. Το αντιψυκτικό (αντιπαγωτικό) πρέπει να αναμιγνύεται με ένα ποσοστό νερού, αναλόγως με την περιοχή που είσαι. Π.χ. λιγότερο νερό θα προσθέσει ένας που μένει στη Δράμα από έναν που μένει στην Αθήνα. |
TopGear έγραψε: |
Σήμερα παρατήρησα τυχαία κάτι. Πήγαινα στη δουλειά και η βελόνα θερμοκρασίας έδειξε περίπου 120 βαθμούς. Δεν είχε χτυπήσει όμως το κόκκινο επάνω. Σταμάτησα κάπου και πάρκαρα. Μόλις έσβησα τη μηχανή, το βεντιλατέρ σταμάτησε να λειτουργεί μετά από 10'. Άνοιξα ύστερα από κάποιες ώρες να δω το δοχείο παραφλού, αλλά δεν είχε χάσει.
Τι παίζει να είναι αυτό; Σκέφτομαι να πάω στο μηχανικό αύριο. Είχα A/C σε λειτουργία, δεν έτρεχα, δεν ανέβαζα στροφές. Το αμάξι συντηρείται τακτικά στα χιλιόμετρα που πρέπει. Παραφλού είχα βάλει το πράσινο Valeo το 2012 καλοκαίρι, λάδια κάθε 7.000-8.000 χλμ (Total Quartz 9000 5w-40), μπουζί κτλ επίσης όταν πρέπει. Φυσιολογική χρήση συνήθως, λίγες φορές γκάζια. Είδα και στην προηγούμενη σελίδα κάτι για βροχές, παίζει να φταίει η σημερινή καταιγίδα; Αισθητήρα ψυχρής έχω αλλάξει εδώ και 2 χρόνια, θερμοστάτη μπορεί και ποτέ. |
George S έγραψε: |
καλη χρονια σε ολους! τη πεμπτη αφου εφτασα Αθηνα και ολα φαινονταν καλα χτηπησε η βελονα κοκκινο! κοιταξα μηπως δεν εχει παραφλου αλλα ειχε. παρολα αυτα του συμπληρωσα μισο λιτρο. κοιταω να δω μην εχει κοπει κανας ιμαντας ,τπτ ηταν οκ. αφου το αφησα να κρυψσει αρκετα και τελεινοντας τις δουλειες μου πηγα να το βαλω μπροστα ΚΡΥΟ αλλα παλι τα ιδια...... η βελονα στο κοκκινο......εβγαλα το πολο της μπαταριας 5-6 φορες τπτ .....τα ιδια .δυστυχως λογω της ημερας δεν μπορουσε να με εξηπηρετησει κανενα συνεργειο , και αφου ηρθε απογευμα. επησης η βελονα θερμ. λαδιου εδειχνε 105 β με κρυα μηχανη .... καμια ιδεα τι μπορει να ειναι? |
George S έγραψε: |
οοκ Χρηστο. θα βρεθει τι ειναι αυριο στο συνεργειο. δεν πιστευω να ειναι κοστοβορο |
George S έγραψε: |
οοκ Χρηστο. θα βρεθει τι ειναι αυριο στο συνεργειο. δεν πιστευω να ειναι κοστοβορο |
rallaki-1 έγραψε: | ||
140 γνήσιος και 90 imitation. Υπάρχουν περιπτώσεις που κάποιοι βάλανε imitation και τους χάλασε πάλι μετά από λίγο καιρό. |
Mono AEK έγραψε: |
δεν εχει κατι μια χαρα ειναι |