pol έγραψε: |
ναι ρε παιδια το εχει ψαξει κανεισ αθτο αμα αλλαξω μπουζει τι διαφορα θα δω;;;;;;;;;;; |
android έγραψε: |
2 ακιδα δεν παιζουν? |
android έγραψε: |
ευχαριστω στελιο αλλα θα σε πρηξω λιγο ακομα
καλυτερα ποια ειναι γι αυτο το αμαξι πλατινα η ιριδιου? οχι τπτ μωλις περασα τα 20000χλμ οποτε πρεπει να τρεξω να τα αλλαξω και κατι που ειδα στις φωτο...θελει αλλο κλειδι για να βγει οχι το κλασικο μπουζοκλειδο η ετσι μου φανηκε? |
fynos έγραψε: |
Στέλιο, καμία σχέση με τα mini S έχει το μπουζί μας ? |
android έγραψε: |
και ποσο κανουν τα μπουζι αυτα απο την πεζο? |
volvos έγραψε: |
εχει αρχισει να με εκνευριζει αυτο το θεμα
δηλαδη βαζουμε προγραμμα για θερμοκρασιες για πιο σωστα μειγματα για λιγοτερη καταπονηση στα μπουζι... δηλαδη τοσο σκ**α γινεται ενας εγκεφαλος στη παραμετροποιηση του για νε περασει ενα ρημαδο euro5??????? |
power έγραψε: | ||
Περίπου 8 ευρώ το ένα |
power έγραψε: | ||
Περίπου 8 ευρώ το ένα |
makis106 έγραψε: | ||||
Είμαστε σίγουροι γι' αυτό? είναι ιριδίου! |
Sidobre έγραψε: | ||||||
9,03 EUR από το servicebox Kωδικός 5960 92 κοινός και για τον EP6DT και τον EP6DTS |
power έγραψε: |
Πως μπορουμε να βλεπουμε την τιμη μεσα απο το servicebox? |
makis106 έγραψε: |
Τουλάχιστον είναι πλατίνα , απ' ότι διάβασα |
android έγραψε: | ||
ναι παρτο σαν περιθωριο βελτιωσεις κ οτι ειναι και φθηνα |
lionking(t) έγραψε: |
Για το Mini JCW δινει αλλο κωδικο Στελιο.
http://www.ngk.de/index.php?id=659&pd=660&t=pkwzuendkerzen&lmf=MINI&h=MINI&m=Mini+R56 |
salex έγραψε: |
Μπράβο βρε Γιώργο!!!
Να σου πω την αλήθεια αυτό με το Nissan δεν το έπιασα... Μήπως δεν κατάλαβαν (ή μήπως εγώ δεν έχω καταλάβει ακόμα); Από όσο θυμάμαι πάντως μέχρι σήμερα, κανένα μπουζί -συμπεριλαμβανομενων ιριδίου- για τουρμπάτα δεν έχει τόσο μεγάλο διάκενο. |
ypovoleas έγραψε: |
φιλε γιαννη ποσο σου πηρε μαζι με τα εργατικα?εμενα μου ειπαν 50 ευρω με τοποθετηση....... |
Persis9 έγραψε: |
φιλε μου να είσαι καλα
ευχαριστώ πολύ γιατι το τελευταιο καιρο εχω δει μια ελαφρια πτωση στις επιδόσεις 26000 χλμ έχω!! καιρός για αλλαγή Thanks again |
kostas207rc έγραψε: |
Παίδες πήρε το μάτι μου αυτό...
http://www.mini-madness.com/index.asp?PageAction=VIEWPROD&ProdID=71 |
mez έγραψε: |
αλλά μπορείς να βρείς από Mini Cooper S JCW R56 που είναι εψίσου ένα βαθμό ψυχρότερα. |
salex έγραψε: |
Όχι μάριε, δεν χρειάζεται.
Αρκεί να έχεις βγάλει το κλειδί από την κλειδαριά ώστε να είναι κλειστά τα ηλεκτρικά του κινητήρα. ΒΡΕ Ζ_Α με ροπόκλειδο σφίγγουμε τα μπουζι! Όχι με την αίσθηση που μας κάνουν. Το γράφουν πάνω στο κουτί τους: 25 Nm (είναι η ροπή σύσφιξης) |
salex έγραψε: |
Όχι μάριε, δεν χρειάζεται.
Αρκεί να έχεις βγάλει το κλειδί από την κλειδαριά ώστε να είναι κλειστά τα ηλεκτρικά του κινητήρα. ΒΡΕ Ζ_Α με ροπόκλειδο σφίγγουμε τα μπουζι! Όχι με την αίσθηση που μας κάνουν. Το γράφουν πάνω στο κουτί τους: 25 Nm (είναι η ροπή σύσφιξης) |
bagosgt έγραψε: |
δε νομιζω οτι αναφερθηκε σε εσενα κ δε μπορω να καταλαβω το λογο που παρεξηγηθηκες.για εσενα παντως δε πηγαινε αυτο(γιατι ξερω προσωπικα το σαλεξ),κ με εμενα προσωπικα κ μερικα αλλα παιδια εχει κ το θαρος κ την οικιοτητα(κ το ελευθερο απο εμενα για εμενα) να μιλαει ετσι,μιας κ ξερω οτι δε τα λεει κακοπροαιρετα |
bagosgt έγραψε: |
ναι,αλλα θελουν αρκετη δυναμη μη φοβασαι,τραβα αφοβα... |
bagosgt έγραψε: |
δεν υπαρχουν μπουζοκαλωδια πανω στους πολλαπλασιαστες φιλε μου οταν θες να τους βγαλεις.ξεκουμπωνεις τις φισες,βγαινουν τα καλωδια κ τραβας με δυναμη προς τα πανω τους πολλαπλασιαστες.τωρα αν δεν εχεις τοσο δυναμη τι να σου πω,τραβα κ με το στομα εσυ.φιλικα,γιατι εχω αλλαξει του κοσμου τα μπουζι σε 207 |
dimkeras έγραψε: |
Για να αφαιρέσεις τους πολλαπλασιαστές
απλά τους τραβάς προς τα επάνω. Χωρίς εργαλεία αλλά με αποφασιστικότητα γιατί βγαίνουν δυσκολούτσικα |
mario207 έγραψε: |
πιο δυσκολα βγαινουν τα φις παρα οι πολλ/στες κατα την ταπεινη μου αποψη
Καλημερα! |
nikos68 έγραψε: |
Παλικάρια ξεκινάτε να ψάχνετε αυτά τα μπουζί NGK ILZKBR7A-8G που ταιριάζουν μια χαρά στα εργαλεία μας και το πώς θα τα βάλουμε ή θα τα βγάλουμε είναι εύκολη υπόθεση |
nikos68 έγραψε: |
Δηλαδή το νέο Mini Cooper που τα φοράει είναι διαφορετικό από το δικό μας?...γιατί μέχρι τώρα φοράγαμε τα ίδια http://www.feline207.net/forum/viewtopic.php?t=13102&sid=1e9dc3404ac657bf41e1565fea26481d....κι αυτός ο νέος πώς τα φόρεσε στο δικό του RC και λέει ότι είναι μια χαρά??? |
106 T16 έγραψε: | ||
Δικιο εχεις τελικά 12mm είναι και αυτά.Μπερδευτικα από ένα site που τα δίνει για 14mm http://www.race-mart.com/items/products/ngk/NGKILZKBR7A-8G-detail.htm |
akis1987 έγραψε: | ||||
βαγγο βρηκες τιποτα βελτιωτικο τελικα? |
106 T16 έγραψε: | ||||||
Βρήκα σε NGK RACING .Περιμένω απάντηση για τιμή και εαν υπάρχει |
nikos68 έγραψε: |
Παλικάρια ξεκινάτε να ψάχνετε αυτά τα μπουζί NGK ILZKBR7A-8G που ταιριάζουν μια χαρά στα εργαλεία μας και το πώς θα τα βάλουμε ή θα τα βγάλουμε είναι εύκολη υπόθεση |
salex έγραψε: |
Το καλό της υπόθεσης είναι ότι οι περιπτώσεις σπασμένων πιστονιών είναι πολύ λίγες. Όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και σε όλο τον κόσμο.
Απλώς τις μαθαίνουμε όλες και για αυτό μας κινούν το ενδιαφέρον. Όταν το ποσοστό προβλημάτων είναι στο λιγότερο του 1%, το ενδεχόμενο να αντιμετωπίσεις κάτι τέτοιο ειναι πολύ μικρό. Δυστυχώς όμως αν βρεθείς σε αυτό το 1% που: 1) Έχασε το χρόνισμά του 2) Διαλύθηκαν τα μπουζί του κι έπεσε ακίδα ή πορσελάνη στο πιστόνι 3) Έβαλε σκ@τοβενζίνη και διευκόλυνε το 2) 4) Είχε πρόβλημα από το εργοστάσιο αλλά αποκαλύφθηκε στην πορεία ή όλα τα παραπάνω συνδυασμένα, είναι εξαιρετικά δύσκολο να καταλάβεις τί σου έρχεται μέχρι να γίνει το κακό! |
recife_rallye έγραψε: |
Συχνη αλλαγη των μπουζι στις 15000 το πολυ χιλιομετρα(για να εχετε το κεφαλι σας ησυχο) και να βαζουμε κατα 90%(ειδικα μεσα στην πολη) 100αρα βενζινη.. |
manos82 έγραψε: |
η πεζο λεει καθε 40.000 και ρωτησα τον μηχανικο και μου λεει καθε 30000 καλητερα μηπως καθε 15000 ειναι too much?? εκτος και αν λετε καθε 15000 αλλα με πολεμικη οδησει!! |
MEMsound έγραψε: | ||
παντως καπου εχει παρει το αυτί μου οτι η "οδηγία" της peugeot ειναι για 95αρα βενζίνη και οχι για 100αρα. μηπως να το ψαχνατε λιγο περισσότερο κι εκει |
chris_207 έγραψε: |
το δικο μου εσπασε το τεταρτο.......αλλα οχι τοσο πολι...εχει σπασει στο ιδιο σημειο αλλα η ζημια στο πιστονι ειναι πιο μικρη....σε σχεση με αυτο στην φοτο που δειχνει..........στην προηγουμενη σελιδα....η πιεση που σηκωνα ηταν 1.35 over |
saikoe_39 έγραψε: |
Εχω αγχωθεί τρελαααααααααααα |
saikoe_39 έγραψε: |
Εχω αγχωθεί τρελαααααααααααα |
Jim207GT έγραψε: | ||
Τώρα άμα έχεις κάποια συγγένια με τον Μητσοτάκη τί να σου πώ. |
Jim207GT έγραψε: | ||
Πούλα το φιλαράκι..... Μην μασάς βρε αυτά είναι καθαρά τύχη, εγώ 50.000χλμ και πολλές ώρες πίστα, ο Στέλιος 75.000χλμ ξέρεις με τι ρυθμίσεις, ο Δημοσθένης κάπου 110.000χλμ πρέπει να είναι τώρα......χαλάρωστε και αλλάχτε όλοι τα μπουζάκιας νωρίς. Τώρα άμα έχεις κάποια συγγένια με τον Μητσοτάκη τί να σου πώ. |
106 T16 έγραψε: |
Ορίστε μια κλασική πλεον περίπτωση βλάβης στα 207 από πειράκια..
|
akis1987 έγραψε: |
για οσους δεν γνωριζουν η 1η φωτο ειναι απο το ραλλακι μου...δυστυχως το αμαξι ηταν φρεσκοσερβαρισμενο και γεμιζεται εδω και 17000χλμ που το χω με 100αρα bp...οποτε σε ολα αυτα που συντελουν στο να γινει αυτο παιζει και η τυχη μεσα...(γ@mW την τυχη μου...) |
turborabbit έγραψε: | ||
==== Από πειράκια |
salex έγραψε: |
Το μόνο σίγουρο είναι ότι το πιστόνι έσπασε εκεί που μας έδειξε ο Βαγγέλης και ότι το μπουζί του κυλίνδρου που έγινε το κακό δεν υπήρχε.
Από εκεί και πέρα, συμπεράσματα μπορεί να βγουν πολλά. Σημασία έχει τα υπόλοιπα 3 πιστονια να είναι ακέραια. Γιατί διαφορετικά σημαίνει ότι κάτι πήγε στραβά γενικώς, όχι μόνο στο συγκεκριμένο κύλινδρο. |
Pughell έγραψε: |
Πιθανοτητα να ειναι απο πιεση,το συζηταμε; |
Pughell έγραψε: |
Ακη δεν το ειπα με σκοπο να θιξω τον προγραμματιστη(οποιοσδηποτε και αν ειναι αυτος),το ειπα απο αποψη οτι τελικα τα ορια των EP6 να ειναι καπου εκει,χαμηλοτερα δηλαδη απο το 1,5 bar.
Οπως ειχα πει και παλιοτερα,μου κανει φοβερη εντυπωση οτι οι γαλλοι στο ενιαιο με τα Spider(EP6DTS) περιοριζουν την ροπη(αρα και την πιεση) στα 25kg σε αντιθεση με τα αλογα που βγαζουν 220 στις 6500. Και σιγουρα δεν τιθεται θεμα μεταδοσης μιας και το Sadev που φοραει ειναι "τερας" αντεχοντας καμια 45αρια κιλα ροπη και 280+ γα. |
chris_207 έγραψε: |
το αμαξι μου ειναι εκτος εγγυησης..........το θεμα ειναι οτι την πατησα για μια βλακεια τα μπουζι μου ειχανε 38.000 και περιμενα να παει 40.000για να τα αλλαξω.....και για 25 ευρω που εχουν τα μπουζι τωρα πληρωσω 2 χιλιαρικα.το αμαξι εχει 98.500χιλιομετρα |
106 T16 έγραψε: | ||
Ναι,τα οποία προκλήθηκαν από αδυναμία της τουρμπίνας λόγω στενού κωλου να βγάλει τα καυσαέρια με αποτέλεσμα να χαλάει η καύση και να δημιουργείται φαινόμενο υπερκρουστικής καύσης το οποίο στη συνέχεια λόγω απότομης αύξησης της πίεσης του κυλίνδρου σπάει την πορσελάνη του μπουζί κατα πρώτον και που ίσως να μην έχει σχέση με το σπασμένο κομμάτι του πιστονιού κατα δευτερον το οποίο σπάει σε αυτο το σημειο λογο αδυναμίας αντοχής σε αυτην την εκρηξη Κατά την γνώμη μου πάντα. |
turborabbit έγραψε: | ||||
==== Κατάλαβα. Δηλαδή τα καυσαέρια δεν μπορούν να φύγουν, δημιουργείται μεγάλο backpressure στην περιοχή "βαλβίδα εξαγωγής -> τουρμπίνα". Πράγμα που σημαίνει πως στο τέλος του κύκλου εξαγωγής έχουμε μεγαλύτερα αποθέματα καυσαερίων μέσα στο κύλινδρο, τα οποία είναι ικανα να ανάψουν πρόωρα το φρέσκο μείγμα = σα να έχουμε δώσει μεγάλο αβάνς... |
turborabbit έγραψε: |
δημιουργείται μεγάλο backpressure στην περιοχή "βαλβίδα εξαγωγής -> τουρμπίνα" |
isim έγραψε: |
Στην Λαιον τα ειχες αλλαξει;;; |
android έγραψε: |
λοιπον 37 ευρω εχει ο καθε πολλαπλασιαστης ..
καλο ειναι να χετε εναν μεσα στο αμαξι καβατζα.... γτ οταν καει....τελος! παει το 3μερο 3κυλιδρος χωρις τουρμπινα λαμπακια...κτλ. |
android έγραψε: |
μετα απο αλλαγη μπουζι πηρα στο χερι τον πολλαπλασιαστη....γ@μ τα γαλλικα μου μεσα....
και να αλλαζετε μπουζι αντιπρωσοποια ξερουν αυτοι...τα χαν παρα σφηξει τα παλια και ειχε γεμιση ρινισματα η ροδελα εκει που παταει...μπραβο....μπραβο!!! |
franch_power έγραψε: |
Καλησπέρα παιδία ο κατασκευαστής δεν δίνει αλλαγή μπουζί στα 40.000χλμ? Εάν ναι γιατί πρέπει να αλλαχτούν σχεδόν στα 20.000χλμ τόσο άχρηστα είναι αν δεν κάνω λάθος τα boss δε φοράμε! |
android έγραψε: |
...να θυμισω οτι παλια αλλαζαν καθε 10000 χλμ τα περισοτερα αμαξια...τωρα τι τασεις εχουν κ δηλωνουν κατι 40000... |
dimkeras έγραψε: | ||
Εδώ λένε για αλλαγή λάδια κάθε 20.000, στα μπουζί θα κολλήσουνε? |
AlienHack έγραψε: |
παίδες πριν 10 μέρες άλλαξα μπουζί μετά από 25.000 km. που είχαν πάνω.
δεν μου φάνηκαν ουτε τοσο λιωμένες οι ακιδες ουτε το χρώμα τους ιδιαίτερα καμενο.. πιστευω οτι βγαζαν αλλα 10.000 χλμ ανετα. . οποτε νομίζω οτι τα 40000 χλμ που δινουν οι εταιριες για μπουζι ειναι πραγματικά , εμεις ειμαστε λιγο υπερβολικοι. ΕΠΙΣΗΣ πιστευω οτι η αλλαγή καθε 10.000 χλμ μας εχει μεινει καταλοιπο απο τις δεκαετιες του 70-80 που οι μηχανες με τα καρμπυρατερ φτυναν σαν τρελες βενζινη, ακαυστη πολλες φορες , καιγανε λαδια σαν τρελες με αποτελεσμα οι θαλαμοι καυσης να ειναι μπουρδελο και με επακολουθο και τα μπουζι να γινονται χαλι μαυρο σε 1.000 χλμ μεσα... και στο παλιο μου audi του 86 μοντελο τα μπουζι μου τα αλλαζα καθε 10.000-15.000 χλμ και ηταν μαυρο χαλι, μεσα στα λαδια και τις βενζινες... ΑΛΛΑ οι κινητηρες δουλευαν ετσι βρομικα τοτε. Τωρα οι καινουριοι με injection κανουν πολυ καλυτερη και καθαρη καυση οποτε και τα μπουζι με τους θαλαμους καυσης μενουν πολυ ποιο καθαρα και αντεχουν παραπανω... |
mrkaza έγραψε: |
Μαμά μου help εχω 17κ και με βλέπω να τα αλαζω στα 20κ και οχι στα 25 που ελεγα μαζι με λαδια
Εχουμε κανενα νεο για το αν ηρθαν τα μπουζι του thp 200 και αν τελικα ταιριαζουν στο δικό μας κτλ κτλ ? |
Gr13 έγραψε: |
Και εμενα καλά μου φαίνονται στις φωτογραφίες.Τελικά τα μπουζί του 200αριου μπαίνουν η όχι στα δικά μας? |
NoDsl έγραψε: | ||
Τι ακριβώς περιμένεις να κερδίσεις; |
NoDsl έγραψε: |
Σημερνά σπαρταράνε... Για να μας λυθούν οι απορίες. 20500χλμ
Εργοστασιακό lemans, απο τότε που πήγε 1.8 η 100άρα και λόγω αρκετής μετακίνησης εντός πολης, τελευταία, παίζω με καλή(?) 95άρα. http://img46.imageshack.us/img46/5003/92836887.jpg http://img203.imageshack.us/img203/6315/35452860.jpg Τι βλέπουτε; |
salex έγραψε: |
Νιόνιο μην παίζεις με τη φωτιά! Δεν αξίζει τον κόπο ή τα χρήματα.
Άλλαζέ τα ανά 20.000 να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. Εγω έκανα ένα αστείο και τα άφησα λίγο παραπάνω μιας και δεν τα είχα αλλάξει από τότε που έβαλα τη μεγάλη τουρμπίνα, με αποτέλεσμα να αρχίσουν τα προβλήματα. Στο ταξίδι στην Ευρώπη καμια δυο φορές άκουσα τρελλά πυράκια με μισό γκάζι. Μόλις τα άλλαξα δεν ξαναέκανε τίποτα. Σκεφτείτε ότι η Peugeot γράφει αλλαγή ανά 40.000 ή 60.000χλμ αν το αυτοκίνητο δεν κινείται πολύ. Που στα 60.000χλμ θα αλλάξεις και μοτέρ αν δεν τα έχεις αλλάξει μέχρι τότε. Ισως και στα 40.000χλμ. |
NoDsl έγραψε: |
Σημερνά σπαρταράνε... Για να μας λυθούν οι απορίες. 20500χλμ
Εργοστασιακό lemans, απο τότε που πήγε 1.8 η 100άρα και λόγω αρκετής μετακίνησης εντός πολης, τελευταία, παίζω με καλή(?) 95άρα. http://img46.imageshack.us/img46/5003/92836887.jpg http://img203.imageshack.us/img203/6315/35452860.jpg Τι βλέπουτε; |
Costas Vlgs έγραψε: |
παιδια μπορει καποιος να μου πει ποια μπουζι πρεπει να βαλουμε τελικα σε 207 rallye....?κωδικο μαρκα και τιμη...?ngk?beru?τα μαμησια της peugeot?χρειαζονται τα "ενισχυμενα" που προτεινουν οι e-tuners σε μαμα αμαξι...? ευχαριστω! |
android έγραψε: | ||
δεν λενε για ενισχυμενα πουθενα... πηγενε σε μια πεζο με την αδεια σου κ παρε τα μπουζι...ετσι θα σαι πιο σιγουρος οτι ειναι τα σωστα... γιατι απ εξω αν τα ζητησεις απλα για 207 150αρη ...αντε γεια... |
jonnakos207 έγραψε: |
στειλε μ το link αν μπορεισ φιλε μ..ευχαριστω |
Παράθεση: |
Σταματήστε να ψάχνετε τι μπουζί θα βάλετε. Η PS δίνει την λύση στον κατάλογό της. NGK LKR8AP με 25,28€/τεμ. Με μία πρόχειρη αναζήτηση πρόκειται για μπουζί που προτείνονται για την BMW M5 V10.
|
nOkpos έγραψε: |
ειμαι στα 27.500 και δεν εχω αλλαξει μπουζι ακομα...
λεω στα 30.000 ... το αυτοκινητο δεν το εχω καταλαβει να εχει καποια διαφορα στο δρομο παντως αλλα θα δουμε και τα δικα μου σε λιγο καιρο |
saikoe_39 έγραψε: | ||
27.000..???kai exei programma..???? |
android έγραψε: |
χειροτερα γινοντε με το μαμα προγραμμα
καλα κ το 20000 ειναι σχετικο... αλλο 20000 μεσα στην αθηνα αλλο 20000 στην επαρχια .. γνωμη μου ειναι να τα αλλαζεις πριν αρχησεις να βλεπεις διαφορα παντως |
ParisMcridis έγραψε: | ||
Μιας κ προκειτε να τα αλλαξω συντομα
Βγαινουν και σε σχεδον διπλη τιμη απο τα μαμα. |
manaros έγραψε: |
στην πρωτη φωτο το κατω κατω μπουζι ειναι αυτο που ηταν στον 4ο κιλυνδρο; |
bagosgt έγραψε: |
30000??? |
sasasj έγραψε: |
Έχω 82000 km ώς τώρα μέσα σε 21 μήνες και δεν είχα κανένα πρόβλημα... ευτυχώς! |
Lefter1s RC έγραψε: | ||
Εισαι σιγουρος οτι ειναι σωστοι οι αριθμοι που εγραψες??? Εχω 32k km απο 1/2008 |
Lefter1s RC έγραψε: |
Λοιπον αλλαξα και εγω τα μπουζι αυτη τη φορα σε 7500km και τα μπουζι ΔΕΝ ΒΛΕΠΟΝΤΟΥΣΑΝ. Ο μηχανικος μου ειπε οτι δεν γινεται καλη καυση και οτι ενδεχομενος φταιει το προγραμμα... Το οποιο αν συνεχιστει μπορει να προκαλεσει προβλημα και να θελει ανοιγμα το καπακι για καθαρισμα.
Καμια γνωμη γι αυτο? |
Lefter1s RC έγραψε: |
Δυστυχως δε τα πηρα, παρα μονω τα ειδα εκει περα. Ηταν πολυ καπνισμενα για 7500 κμ.
Σακη στον κοκινοπουλο παω για σερβις. |
Lefter1s RC έγραψε: |
Δυστυχως δε τα πηρα, παρα μονω τα ειδα εκει περα. Ηταν πολυ καπνισμενα για 7500 κμ.
Σακη στον κοκινοπουλο παω για σερβις. |
makis106 έγραψε: |
Το 2ο μπουζί της 2ης φωτό είναι δείγμα του πως θα είναι κ η κεφαλή του απο μέσα... Νομίζω οτι το αμάξι έχει ένα θέμα με την ποιότητα της καύσης... |
makis106 έγραψε: |
μάλλον αναπαύεται τώρα μες στον καταλύτη... |
android έγραψε: | ||
δεν ειχε καταλυτη καρδια μου...μας πεθανε το γ@μ...... |
MEMsound έγραψε: |
ο Λευτερης πρεπει να ηταν με το παπί
γι αυτο και το καρουμπαλακι στο μετωπο! και του χω πει να βάζει κρανος αλλα μου λεει οτι του χαλάει την αεροδυναμική |
MAD έγραψε: | ||
Το πρόβλημα είναι μετά τα 55 χλμ!!! Εκεί είναι ασταθες το μηχανάκι Απο θέμα αεροδυναμικης!!! Εγώ του το είχα πει να προσέχει Γιατί με το παπι δεν ξέρεις Απο που θα σου έρθει!!! |
Λευτέρης έγραψε: | ||||
Τώρα σας είδα κουφάλες!!!! Οπότε βρήκαμε ποιος ήταν!!!!!! Όπου ακούω decat θα τους πιανω να τους γ.... μεχρι να γίνουν σαν τον Μπομπ το σφουγκαρακι (με τόσες τρύπες θα δίνουν δικαίωμα)!!!Και μετά θα τους ΄βάζω στη θέση του καταλύτη!!!!!!! |
dope207 έγραψε: |
Παιδιά εδώ και 2 εβδομάδες κυκλοφορώ με τα καινούρια μου NGK PLZKBR7A-G. Πριν τα αλλάξω(μου δόθηκε η ευκαιρία) έκανα και ένα καθαρισμό στο Injection μιας και αυτό σκίζει τα μπουζί...
το αμάξι 2 εβδομάδες τώρα που το βολτάρω βλέπω ότι πήρε τα πάνω του. ΑΜΕΣΗ απόκριση στο γκάζι και φυσικά μειώθηκε κατά πολύ η κατανάλωση.... όλα αυτά γίνανε στα μόλις 34.000km |
project έγραψε: | ||
Πως το καθαρισες?? |
dope207 έγραψε: | ||||
το αμάξι δούλευε κανονικά χωρίς να καίει βενζίνη αλλά το ειδικό υγρό, αυτό καθαρίζει το injection Και ξεκολλάει τη μούργα πάνω απ το μοτέρ. αυτό συνεπάγεται, ότι μετά του έκανα ένα ΓΕΡΟ ΞΕΜΠΟΥΚΩΜΑ να τα φτύσει όλα! |
mrkaza έγραψε: |
Αν τα μπουζι γράφουν NGK PLZKBR7A-G και δεν ειναι σε κουτακι Peugeot αλλα NGK ειναι τα ιδια σωστα ?
Θα παραγειλω σημερα απο καταστημα που φερνει NGK να ξερω τι θα ζητησω αν ειναι να μην παραγειλω μπουζι να παω Peugeot αλλα θελω να το αποφυγω καθως τα αλλα θα ερθουν με αντικαταβολη σπιτη μου |
sasasj έγραψε: |
Τι βενζίνη βάζεις συνήθως;
Πόσα χρόνια το χεις το αμαξι (δηλαδή τα μπουζί); Οδηγείς συνήθως σε κίνηση η εθνικές οδούς-επαρχία; Αυτό το χρώμα στην πορσελάνη το είχαν και τα δικά μου. Λογικά άντεχε και άλλο η δικιά σου. Πιο εύκολα σπάει η πορσελάνη στο μπουζί που ειναι στον θάλαμο καύσης παρά στο σώμα του. Δεν αποκλείεται κιόλας αλλα λέμε. Κάποιος άλλος εδώ έβαλε φωτο με φευγάτο κομμάτι απο την πορελάνη που είναι στην μύτη του μπουζί! |
salex έγραψε: |
Βεβαίως Βαγγέλη!
NGK ILZ KBR 7A - 8G HighPower Για να καταλάβετε τί παίζει με τους κωδικούς: PLZ KBR (Platinum) ILZ KBR (Iridium) |
salex έγραψε: |
Αν δεν έχεις πρόβλημα δεν υπάρχει λόγος.
Καλύτερα φρέσκα πλατίνας παρά μπαγιάτικα ιριδίου. |
MEMsound έγραψε: |
αν καποιος εχει την οικονομικη ανεση να τα ανανεωνει στην ωρα τους, γιατι οχι |
salex έγραψε: |
Έβγαλε πρόσφατα και η Denso έναν ειδικό κωδικό για τα δικά μας.
Δύο κατηγορίες μάλιστα, για High power και για Durability. Κανένας εθελοντής; |
makis106 έγραψε: |
Αυτο δεν το είχα προσέξει, νόμιζα ότι είναι αλλος τύπος μπουζί!!!
Το κομμάτι που λείπει, αφού έκανε τις βολτούλες του στον κύλινδρο και τον φιλοδώρισε πιθανώς με κάποια σημαδάκια αυτόν και το έμβολο, μετά πέρασε απο τη βαλβίδα εξαγωγής, που αν ήταν τυχερός ο κάτοχος, δεν το μάγκωσε για να την στραβώσει ή να χαλάσει τις έδρες, κ αφού έριξε μια ματιά και στη φτερωτή της τουρμπίνας, μάλλον αναπαύεται τώρα μες στον καταλύτη... |
gio_rallye έγραψε: | ||
|
SαλιγκαρAKIS έγραψε: |
Πήγα να ρωτήσω για μπουζί στην αντιπροσωπεία και μου είπαν 48e η τετράδα! Παίζει κάτι τέτοιο;
Μπορεί κάποιο καλό παιδί (για να μήν ψάχνω μία μία τις σελίδες) να μου θυμίσει ποιός είναι ο κωδικός ανταλλακτικού των μπουζί για τον 1.6thp; Κάτι άλλο, η αντιπροσωπεία δίνει έναν και μόνο κωδικό μπουζί; Γιατί θυμάμαι νόμιζω 3 διαφορετικά (και τα jcw μαζί) ! |
Alexis22 έγραψε: | ||
ΤHP 175 Εξάρτημα που αντικαταστάθηκε ΜΠΟΥΖΙ 0000596092 10,35 EUR Εξάρτημα ή εξαρτήματα αντικατάστασης ΜΠΟΥΖΙ 00005960G4 9,11 EUR(ειναι τα ιδια με το THP 200) http://www.minikinetics.gr/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=538&category_id=23&option=com_virtuemart&Itemid=68&lang=el |
Alexis22 έγραψε: |
εγω αγοραζω απο το rpc τα NGK PLZKBR7A-G τα οποια πρεπει να ειναι ιδια με τον πρωτο κωδικο (και 1 βαθμο θερμοτερα απο αυτα του jcw).
Στη θεση σου θα επαιρνα του rcz 00005960G4. |
makis106 έγραψε: | ||
Αυτά που έδωσες είναι του ΤΗΡ150/156/175. Αν σας ενδιαφέρουν του RCZ (THP163/200), έχουν κωδικό 5960 L5 Άσχετο, απο πότε βγαίνει ΤΗΡ με 163ps??? |
SαλιγκαρAKIS έγραψε: | ||||
OUPS...μλέξιμο! Ποιός έχει δίκιο τελικά; Τα ποιανού είναι τότε; Το rcz 156ps ήξερα ότι είχε, για 163 πρώτη φορά το ακούω! |
soulos6 έγραψε: |
Πρώτη αλλαγή μπουζί στο rallye στα 36000 χλμ. |
recife_rallye έγραψε: |
Πρωτη στα 36? Παρ οτι εχεις διαβασει ποστ μαλλον δεν εχεις αντιληφθει τον κινδυνο που καραδοκει απ τα μπουζι! |
soulos6 έγραψε: |
Καλησπέρα στους φίλους.
Πρώτη αλλαγή μπουζί στο rallye στα 36000 χλμ. Κατάσταση των μπουζι ως κάτωθι. (συγνώμη αν οι φωτό δεν είναι ικανοποιητικές) Παρά τα ότι έχω διαβάσει σε πολλά ποστ, νομίζω ότι η κατάστασή τους είναι άψογη. http://imageshack.us/photo/my-images/844/1010876.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/220/1010877.jpg/ |
SαλιγκαρAKIS έγραψε: |
Καλώς λοιπόν επόμενη αλλαγή στα 80.000km !
|
salex έγραψε: |
Αδερφέ, η φθορά στα μπουζί και η κατάστασή τους εντοπίζεται στο χρώμα της πορσελάνης και το διάκενο ανάμεσα στην ακίδα και το ηλεκτρόδιο. Από τις φωτογραφίες που ανέβασες, τα χάλια τους τα μαύρα είναι τα μπουζί. Έχουν γίνει σκούρες καφέ οι πορσελάνες από το κάψιμο και παρότι δεν μπορώ να το μετρήσω με φίλερ, σίγουρα έχουν ανοίξει τα διάκενα λόγω φθοράς της ακίδας. Φαίνεται από την απόσταση μεταξύ τους. Μπορώ να σου πω από τη δική μου εμπειρία, με 30.000χλμ σε μπουζί πρώτης τοποθέτησης ότι τα διάκενα είχαν γίνει σχεδόν 1mm από 0.75mm που ήταν η ονομαστική τους διάσταση. Κακό, πολύ κακό. Μακάρι να είχες ένα διαγνωστικό να δεις πόσο άσχημα μπορεί να φτάσουν να συμπεριφέρονται στις 40.000χλμ. Αρκεί να παρατηρήσεις τη διαφορά σε κατανάλωση (προς το καλύτερο) με τα φρέσκα μπουζί για να καταλάβεις σε πόσο κακό δρόμο ήσουν χωρίς να το ξέρεις. Επί τη ευκαιρία, πάντοτε να χρησιμοποιείτε ροπόκλειδο και 25Nm κατά την τοποθέτηση των μπουζί. Γιατί από ό,τι έμαθα από έναν καλό insider, αν τα παρασφίξεις κατά την τοποθέτηση τότε το μέταλλο στραγγαλίζει την πορσελάνη, τη ραγίζει και μετά φεύγει η πορσελάνη μέσα. |
MAD έγραψε: |
Να σε ρωτήσω και κάτι άλλο... Τι βενζίνη βάζεις; 95 η 100 οκτανιων;; |
SAKIS-LEMANS έγραψε: |
Αρκεί να αναφέρω ότι τα δικα μου μπουζί αλλαζουνκάθε 10.000 χλμ μαζί με τα λάδια... |
Arvas έγραψε: |
Τελικά έχει δοκιμάσει κανεις αυτά που δίνει η PS; δουλευουν καλά; μιας και είναι ψυχρότερα από τα μαμά κατα ενα βαθμό! αν δουλευουν σωστά είναι και φτηνότερα από τα μαμά και μεγαλύτερης αντοχής θα είναι σούπερ! |
Arvas έγραψε: |
Κάπου τα είχα βρει 9Ε και απο Amazon εχουν 7ε οπότε ερχονται λιγο πιο φθηνά η στα ίδια... Άμα δουλεύουν καλά... βουρ... |
SαλιγκαρAKIS έγραψε: |
Δέν μας δίνετε και λίγες περισσότερες πληροφορίες για αυτά τα μπουζί; |
android έγραψε: | ||
10 σελιδα |
bagosgt έγραψε: | ||||
θα σε μαλωσω γιωργη,παραγινεσαι ευγενικος κ θα φας "εμπαρκο" |
recife_rallye έγραψε: |
Τα μπουζι που δινει η πεζοσπορ ειναι τα μαμα? |
kos_argyris έγραψε: |
Ξέρει κανείς γιατί μπορεί να μαυρίζει η πορσελάνη στο μπουζί ανομοιόμορφα. Δε θυμάμαι να συνέβαινε παλιότερα κάτι τέτοιο. Νομίζω τα πρώτα που είχα αλλάξει είχαν ομοιόμορφο καφέ χρώμα. Τη τελευταία φορά που τα άλλαξα είχαν ανομοιόμορφο μαύρισμα το οποίο νόμιζα ότι είχε σχέση με το πρόβλημα του χρονισμού που είχα και τα πυράκια που είχα ακούσει δυο τρεις φορές. Το πρόβλημα αποκαταστάθηκε, άλλαξα και μπουζί και σήμερα είπα να βγάλω ένα να δω πως είναι (μετα από 1500 χιλ.) και ενώ η πορσελάνη είναι κάτασπρη στο μεγαλύτερο μέρος της, σε μια μικρή περιοχή έχει μαυρίσει. |
Alexis22 έγραψε: |
σχεδον καθε 3000 χλμ περιπου μου βραχυκυκλωνει τα μπουζι,ειναι η τριτη φορα που τα αλλαξα τοσο συντομα,που μπορει να οφειλεται αυτο?μηπως απλα θελει ψυχροτερα? |
Alexis22 έγραψε: |
σχεδον καθε 3000 χλμ περιπου μου βραχυκυκλωνει τα μπουζι,ειναι η τριτη φορα που τα αλλαξα τοσο συντομα,που μπορει να οφειλεται αυτο?μηπως απλα θελει ψυχροτερα? |
michael-grivas έγραψε: | ||
Μήπως είναι πολύ πλούσιο το μίγμα και σου βραχυκυκλώνει τα μπουζί? |
salex έγραψε: |
Έχει ξαναγίνει το μπέρδεμα αυτό με Γκαγκαστάθη και οι άνθρωποι -κακώς- επέμεναν ότι κάνουν. |
SAKIS-LEMANS έγραψε: |
κωδικό ξέρει κανείς για τα μπουζί του THP 200? |
Alexis22 έγραψε: | ||
5960L5 10.18€ |
SαλιγκαρAKIS έγραψε: |
Αν και οι φώτο δέν μου εμφανίζονται πολύ καθαρές, τα μπουζί φαίνονται καλά σε γενικές γραμμές. Why;
Ελαφρώς πιο πλούσιο φαίνεται το μίγμα στο κύλινδρο που βρισκόταν το μπουζί με τη μαύρη απόχρωση στο μονωτή. Υ.Γ. Το μόνο που δέν μπορώ να ξεχωρίσω από τη φώτο είναι η ποσότητα του λαδιού στο σπείρωμα και το μέγεθος της μαυρίλας στο κάτω μέρος (επίσης του σπειρώματος). |
p206Mike έγραψε: |
πάω για δεύτερη αλλαγή μπουζί σιγά σιγά, μιας και πλησιάζω τις 40.000κμ
Και το ερώτημα είναι τι μπουζί και από πού? τη προηγούμενη τα άλλαξα στην αντιπροσωπεία.... |
makis106 έγραψε: | ||
πηρα πριν κανα μηνα τα μπουζι του ΤΗΡ200 απο την αντιπροσωπεία, ενα 40άρι έουρος. KΩΔ. 5960 L5 |
SαλιγκαρAKIS έγραψε: |
Είναι ιριδίου τα thp 200; |
makis106 έγραψε: | ||
|
SαλιγκαρAKIS έγραψε: | ||||
Δεν νομίζω Μάκη, απλά πλατίνας θαρρώ ότι είναι και του thp 200. Από κοντά που τα είδα έγραφαν σκέτο R μπροστά και όχι IR. Είσαι σίγουρος για αυτό που λές; |
Costas Vlgs έγραψε: |
Παιδια τα μπουζι αυτα απο τον RCZ THP200 κουμπωνουν ακριβως στο 207 rallye...?Ειναι τοσο καλυτερα απο τα "μαμα" μπουζι του THP150....;;;; |
p206Mike έγραψε: |
τα ιριδίου θα κρατήσουν περισσότερο,,, |
Arvas έγραψε: |
Ήρθε η ώρα για μπουζακια.. τελικά ποια να προτιμησω γιατί μπερδεύτηκα του 200 τα ιριδίου η της πς τα πλατίνας;;; |
SαλιγκαρAKIS έγραψε: | ||
Από RCZ 200. Πιθανόν να είναι καλύτερα, σίγουρα όχι χειρότερα από τα μαμά. |
makis106 έγραψε: |
Πάντως εχουν αλλο κωδικό απο του ΤΗΡ200 και άλλη τιμή |
akis1976 έγραψε: |
Παιδιά τα μπουζί τα αλλάζουμε βάση χρόνου η βάση χιλιομέτρων?πχ εγω εχω κανει 8.000χλμ αλλα σε 2 χρονια. |
Tzive έγραψε: |
αν έχεις 3.200 στα 180km/h με το πετρελαιόσαζμάν που έχεις λογικό είναι... Εγώ με 110km/h φορτωμένο τρέιλερ απο πίσω και a/c αναμένω έχω 7.0lt/100 |
Mono AEK έγραψε: |
Καλα ποσο ψυχρα μπουζι φορατε εσεις |
Kostaswannabe έγραψε: |
παμε κ αλλο τρολ! μπορειτε! |
reselie-206 έγραψε: | ||
Όσον αφορά τη κατανάλωση μου και τα στοιχεία που γράφω παραπάνω δεν τρολλάρω και όποιος θέλει έρχεται και τα βλέπει..! απο εκεί και πέρα όσον αφορά τη ψυχρότητα , ε να μη κάνουμε λίγο χαβαλέ! |
saikoe_39 έγραψε: | ||||
Με - 30% fuel trims λογικο το αποτέλεσμα |
reselie-206 έγραψε: | ||||||
-27 παρακαλώ |
Mono AEK έγραψε: |
περα απο κακη τοποθετηση
πεφτουν και μονα τους μες στο θαλαμο? |
Mono AEK έγραψε: |
Εσυ αποτι καταλαβα εχεις εξακυλινδρο η τουιν σπαρκ τρικυλινδρο οποτε δεν εχει σημασια να το συζηταμε |
puglover έγραψε: |
Εγω εβαλα σημερα τα NGK με κωδικο PLZKBR7B8DG (stock no 90223), διπλης πλατινας. |
puglover έγραψε: |
φχαρστω Περασα ηδη το πρωτο εγκεφαλικο απο την αισθηση τζογου που δινει η κρεμαγιερα στο παιξιμο του τιμονιου οταν ειναι ακινητο το αμαξι. Απ'οτι διαβασα ομως ετσι κανουν ολα λογω ηλεκτρικης
υποβοηθησης. |
puglover έγραψε: |
Επισης το trip μου δινει καταναλωση km/lit και οχι lit/100km. Ετσι πρεπει να ειναι? |
driver7 έγραψε: |
Υπάρχουν και από thp200 και RCZ R... |
Tzive έγραψε: | ||
|
vagelis207 έγραψε: |
Παίδες καλησπέρα
Τα eyquem rxc58hsedp κάνουν για thp? Έχει δοκιμάσει κανείς eyquem η είναι προτιμότερο ngk? |
paralias έγραψε: |
Είμαι και εγώ για μπουζί αλλά δεν μπορώ να βρω τα NGK PLZKBR7B8DG στη Θεσσαλονίκη. Η αντιπροσωπεία δίνει τα ίδια με τη στάμπα της Peugeot; Γνωρίζει κάποιος τον κωδικό τους στην Peugeot; |
alexandros 207 Rallye έγραψε: |
Τα εχουν οι αντιπροσωπειες Πεζω (και σε νορμαλ τιμες) |
p206Mike έγραψε: |
Καλημέρα αυτά μου κάνουν ? (νομίζω ε,)
http://www.autotec.gr/mpouzi-ilzkbr7b8dg-laser-iridium-95770-ngk.html |
Mono AEK έγραψε: |
Εγω τα αλλαζω καθε 2 χρονια (δηλαδη μια φορα τα εχω αλλαξει) με περιπου 8000 χλμ το χρονο
Πραγματικα δε νομιζω οτι υπαρχει λογος να τα αλλαξεις αμεσα αλλα το μονο ευκολο ειναι να τα βγαλεις και να δεις σε τι κατασταση ειναι. Ανετα σε παιρνει ανα 20000 χλμ αλλαγη απο οτι ειδα εγω στα δικα μου οταν τα εβγαλα |
driver7 έγραψε: |
Αν έχεις πρόγραμμα άλλαξε τα όσο πιο συχνά μπορείς οικονομικά, με ένα όριο περίπου στις 15-20000...δεν είναι τίποτα 60-70 ευρώ μπροστά στα ποσά, αν γίνει η στραβή. |
JDROGAS έγραψε: |
Μια χαρα ειναι αυτα. |
mrkaza έγραψε: |
Τελικά τα Denso Power για εμάς τα δοκίμασε κανείς ?
Καθώς ακούγονται πολλά υποσχόμενα και για να λεει 100κ Η Denso στα 20-30K αλαγη θα είναι ασφαλες |
makis106 έγραψε: |
Εγω που εχω βαλει τα NGK DILKR8B6, ιριδιου με διακενο 0,6 (MITSUBISHI EVO) δεν νομιζω να βαρυστομαχιασει!! |
Rallyestas έγραψε: |
Πηγα σε ενα μαγαζι εχθες με αναταλλακτικα και μου ειπε οτι για το 207 to 1.6 με τα 150 αλογα απο την ngk του βγαζει αυτα ως προτεινομενα: NGK PLZKBR7B8DG
ειναι καλα ή να κοιταξω σε καποια απο τα παραπανω που εχετε γραψει? τι λετε? αν μπορειτε μια ααμεση απαντηση γιατι θα προχωρησω σε αγορα αυριο ή μεθαυριο..ευχαριστω. |