Touristas έγραψε: |
Το RC έχει άλλη τουρμπίνα , άλλα έμβολα , άλλη εξάτμιση και άλλο εγκέφαλο ( άλλο πρόγραμμα στην ουσια) ![]() |
sastagr έγραψε: | ||
Τόσες μεγάλες διαφορές για 25 άλογα; Μήπως ξέρεις τι τουρμπίνες (κωδικούς της ΚΚΚ) φοράνε; |
Kama_Supra έγραψε: |
μα και εγω αυτο εννουσα!!!ειπα πως παιρνεις rc και σου μενουν και 1.000 ευρω για οποιαδηποτε βελτιωση θεσ!!!αν εχεις gt τοτε κοιτας τι μπορεις να κανεις αλλα και παλι 3.500 ευρω σε καποιον βελτιωτη μπορουν να αποδωσουν πολλα παραπανω απο οτι μπορει να κανει η μαμα peugeot!!!βεβαια που να βρεις βελτιωτη για αυτο το αμαξι που να ξερει που παν τα 4!!!αντε αν εχει φτιαξει κανεις κανα mini cooper μονο... |
drdino έγραψε: | ||
Τώρα αυτό το εννοείς σοβαρά; ![]() |
brz20 έγραψε: |
Η Peugeot εχει καταφερει να βγαζει 150 αλογα στο λιτρο.
Ενταξει WRC αλλα μπορει να το κανει. Μετραει η τεχνογνωσια.......Αλλα στην ουσια φταινε και οι αντιπροσωπειες...... |
brz20 έγραψε: | ||||
Καλα σε αυτο εχω και εγω μια απορια. Το θεμα δε ειναι να αποδωσει.Το θεμα ειναι να αποδωσει σωστα. Τι να τα κανεις τα 20 αλογα αν ειναι η αφορμη να εισαι καθε μερα στο συνεργειο. Διαβασα ολο το θεμα απο την αρχη και πιο πανω λες κατι πολυ σωστο Kama_Supra.Οτι αν ειναι να δωσεις 3500 + την εργασια για να κανεις το GT RC γιατι να μη παρεις το RC με την μια? Ο μονος λογος θα ηταν για το ESP οπου ακομα δεν εχουμε ακουσει αν πραγματικα απενεργοποιητε. Πιστευω οτι εχουμε το μικροβιο της ποιοτηκης βελτιωσης και οχι απλα της βελτιωσης. Βεβαια ποιοτητα δεν ειναι μονο οτι δεινει η Peugeot. Πρεπει να το ψαχνουμε πολυ το θεμα γιατι ολοι ταζουν αλλα τελικα ειναι μουφα. |
salex έγραψε: |
Προς αποφυγή παρεξηγήσεων:
Εκεί που βγαίνει η μέγιστη ισχύς στα τουρμπάτα ποτέ δεν υπάρχει ούτε ίχνος overboost. Δεν θα μπορούσε να υπάρχει καθότι μέγιστη ισχύς σημαίνει μέγιστη κατανάλωση καυσίμου, δηλαδή μέγιστη παροχή αέρα, οπότε ο συμπιεστής του τούρμπο φτάνει στα όριά του και δεν υπάρχει περίπτωση να δεις overboost. Overboost έχουμε στις χαμηλές στροφές, που δεν μπορεί να περάσει τόσος αέρας από τον κινητήρα, λόγω χαμηλής ογκομετρικής απόδοσης, ενώ ο συμπιεστής στέλνει αέρα και ανεβάζει πίεση μετά χαράς. Ταπεινή μου γνώμη, 170 και κάτι ψιλά θα μετρώνται στα αξιόπιστα δυναμόμετρα όταν με το καλό αξιωθούμε να μετρήσουμε κανένα εργοστασιακό. Αντίστοιχα και με τα 150. Μην περιμένετε άδικα παραπάνω. Το λογικό και αξιόπιστο βήμα βελτίωσης θα είναι να λειτουργήσει το αυτοκίνητο απροβλημάτιστα στο 1.2-1.3, έτσι ώστε να διατηρηθεί η αξιοπιστία του μοτέρ (που με τέτοια έμβολα και μπιέλες δεν πρόκειται να πάθει τίποτα) και να αποδώσει περίπου: 170/1.8=x/2.2 -> περίπου 210 άλογα στο στρόφαλο με μέση αύξηση ροπής 20%. Εκεί κάπου είναι τα όρια της τουρμπίνας, για αυτό και οτιδήποτε παραπάνω δεν θα έχει νόημα χωρίς αντικατάσταση και περιπέτειες. |
salex έγραψε: |
Δεν θα μπορούσε να υπάρχει καθότι μέγιστη ισχύς σημαίνει μέγιστη κατανάλωση καυσίμου, ... |
Z109 έγραψε: |
![]() |
grpap έγραψε: |
Ενταξει και στα καινουργια GT το esp θα βγαινει τελειως.Η αναρτηση φτιαχνεται.
Εχουμε δρομο ακομα.Ασε πρωτα να τελειωνουμε με τις «παιδικες ασθενειες» που κάθε νέο μοντελο εχει. Ποση εξελιξη κουβαλαει το 206.Ειναι το ιδιο του 2004 με ένα του 99;Και βεβαια όχι. Το ιδιο θα συμβει σιγουρα και με το 207. Και εμεις αλλωστε εχουμε να μαθουμε πολλα. |
drdino έγραψε: | ||
Aυτήν την πληροφορία πού την βασίζεις; Γιατί και εμείς αυτό περιμέναμε για τα rallye/gt αλλά άνθρακας ο θησαυρός. |
dimkeras έγραψε: |
Επειδή μάλλον έχουν μπερδευτεί πολλές γνώμες, βγάλτε τα δικά σας συμπεράσματα.
Στο GT αναφέρεται σαν καύσιμο RON 95/98. Είναι άμεσου ψεκασμού με turbo. Έχει έναν υπερεξελιγμένο κινητήρα με πολλές τεχνολογικές καινοτομίες. Ποιός θα του βάλει απλή αμόλυβδη με το χέρι στη καρδιά? Εγώ λέω "Super unleaded, να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο". Κι ας κάνω 5.000km το μήνα, κι ας θέλω ένα 500άρικο σε καύσιμα. Το πατάω όσο θέλω και δε με απασχολεί καθόλου. Αυτά... |
grpap έγραψε: |
Οταν σας βαλουν (που θα σας βαλουν σιγουρα τουλαχιστον εκτος Αθηνας η Θεσσαλονικης) νοθευμενη τοτε τι γινεται;Και δε μιλαω για ποσοστο,βαζουν και τελειως απλη και τη χρεωνουν για σουπερ. |
grpap έγραψε: |
Τα δικα μου μπουζι παντως βγαινουν σκουρα γκρι προς μαυρα (η ακιδα) μετα από 20000 χλμ που τα αλλαζω.Πολυ καθαρα είναι τα δικα σου.Σιγουρα δεν υπαρχει προβλημα καυσης;Ρωταω να μαθαινω. |
Morfeas έγραψε: |
Καλησπέρα σας. Όπως καταλάβατε είμαι νέο μέλος και σε μια εβδομάδα θα είμαι κάτοχος ενός 207 gt. Για να μην γράφω πολλά και κουράζω θα πω αυτά που ξέρω εν συντομία. Το Ιανουάριο η Lion Hellas φέρνει επίσημα το πρόγραμμα αναβάθμισης 1ου σταδίου για το 207 gt στα 180 άλογα με ροπή 30 χιλιογραμμόμετρα με ένα χρόνο εγγύηση, στη Γαλλία έχει ήδη κυκλοφόρηση και πωλείτε 490 eur. Οσο αφορά τις βενζίνες το gt καίει και 95 oct άφοβα αλλά επειδή το αμάξι έχει μεγάλη συμπίεση (10.5) αν του βάλεις 100άρα έχει πολύ καλύτερες επιδόσεις αφού συμπιέζεται ποιο δύσκολα το καύσιμο ενώ παράλληλα ψύχονται και καλύτερα και οι κύλινδροι. Το σίγουρο είναι ότι αν τοποθετήσεις το πρόγραμμα θα χρειάζεται μόνο 100άρα. Τέλος ο κινητήρας πάει αξιόπιστα μέχρι τα 220 άλογα στο rc ενώ στο gt όχι λόγο διαφορετικού κέλυφους τις τουρμπίνας που δεν αντέχει τις θερμοκρασίες, σφυρήλατα έμβολα έχει και το Gt. Συγνώμη για το μεγάλο κείμενο. |
red_storm έγραψε: |
Για τα απλά μοτέρ ξέρεις αν θα βγάλει κανένα πρόγραμμα? Και κάτι άλλο, στα απλά μοτέρ (1,4 1,6) τι καύσιμα προτείνετε? Shell ή BP? 95 ή 100? |
grpap έγραψε: |
Σε τι ακριβως κοντευουμε να σε πεισουμε;Ρωταω για να βαλουμε τα δυνατα μας...... |
dimkeras έγραψε: | ||
Ότι ο ![]() ![]() ![]() |
grpap έγραψε: |
Δηλαδη για να καταλαβω καλυτερα σε τι νομιζεις οτι διαφερει το αμεσου ψεκασμου μοτερακι σου στον τροπο που καιει τη βενζινη με ενα εμεσου ψεκασμου; ο τροπος ψεκασμου με τη διασπορα του καυσιμου μεσα στο θαλαμο καυσης και αρα στην οικονομικοτερη και αποδοτικοτερη καυση. |
dimkeras έγραψε: |
Τελικά μεγάλες διαφορές δεν είδα με την απλή αμόλυβδη. Αυτό που είναι πολύ αισθητό είναι η μειωμένη απόδοση στα ψηλά. Σε χαμηλές και μεσαίες στροφές δουλεύει καλά και τραβάει αρκετά. Αλλά η 100άρα είναι 100άρα. Και το 30% παραπάνω από την απλή δεν είναι εύκολα δικαιολογήσιμο. Θα δούμε... |
volvos έγραψε: |
ΣΟΡΥ ΑΛΛΑ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΑΖΜΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΘΑΥΜΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟΣΑ ΑΛΟΓΑ ![]() |
lionking(t) έγραψε: |
Οντως πολυ αγριο.Εκει στο φιλτροκουτι τι εχει κανει ρε παιδια?Παντως απο οτι ειδα εχει αλλαξει τα κολλαρα με σιλικονης,Βοηθαει αυτο τοσο πολυ? |
Morfeas έγραψε: |
Καλησπέρα σας. Όπως καταλάβατε είμαι νέο μέλος και σε μια εβδομάδα θα είμαι κάτοχος ενός 207 gt. Για να μην γράφω πολλά και κουράζω θα πω αυτά που ξέρω εν συντομία. Το Ιανουάριο η Lion Hellas φέρνει επίσημα το πρόγραμμα αναβάθμισης 1ου σταδίου για το 207 gt στα 180 άλογα με ροπή 30 χιλιογραμμόμετρα με ένα χρόνο εγγύηση, στη Γαλλία έχει ήδη κυκλοφόρηση και πωλείτε 490 eur. Οσο αφορά τις βενζίνες το gt καίει και 95 oct άφοβα αλλά επειδή το αμάξι έχει μεγάλη συμπίεση (10.5) αν του βάλεις 100άρα έχει πολύ καλύτερες επιδόσεις αφού συμπιέζεται ποιο δύσκολα το καύσιμο ενώ παράλληλα ψύχονται και καλύτερα και οι κύλινδροι. Το σίγουρο είναι ότι αν τοποθετήσεις το πρόγραμμα θα χρειάζεται μόνο 100άρα. Τέλος ο κινητήρας πάει αξιόπιστα μέχρι τα 220 άλογα στο rc ενώ στο gt όχι λόγο διαφορετικού κέλυφους τις τουρμπίνας που δεν αντέχει τις θερμοκρασίες, σφυρήλατα έμβολα έχει και το Gt. Συγνώμη για το μεγάλο κείμενο. |
kostask έγραψε: |
Την έβαλα και εγω την σκάστρα αλλα να σας πω την αλήθεια δεν ενθουσιάστικα και μάλλον θα την βγάλω σύντομα.... |
vinman έγραψε: | ||
Στα 'λεγα εγώ αλλά δεν με άκουσες.... |
dounavis έγραψε: | ||
1)Υσχυει το ιδιο και για το 207cc 1.6 Turbo το προγραμμα αυτο? 2)Με την 100αρα εχεις δει μεγαλες διαφορες?Ακομη το στρωνω και δεν εχω δει τις δυνατοτητες του κινητηρα?(Αληθεια μεχρι ποσα χιλιομετρα πρεπει να το στρωσω?) 3)Για να βαλω μπαρομετρο που θα απευθυνθω?Στη Lion?Ξερει κανεις που κυμαινεται το κοστος? Ευχαριστω! |
Ghost Dog έγραψε: |
Mα γιατι ρε παιδια,πως ακουγεται πια? ![]() Ειμαι περιεργος να την ακουσω ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ... ![]() Αααχ το μονο που μου εχει λειψει απο οταν ειχα τουρμπισει το παλιο 206 ειναι ο ηχος της σκαστρουλας μου... ![]() |
Ghost Dog έγραψε: |
Mα γιατι ρε παιδια,πως ακουγεται πια? ![]() Ειμαι περιεργος να την ακουσω ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ... |
MEMsound έγραψε: |
πάντως για όποιον θέλει να πειραματιστεί μπορεί να φτιάξει σε μηχανουργείο ένα αντίστοιχο πλακάκι και εκεί να κουμπώσει ότι σκάστρα θέλετε ή μήπως υπάρχει κάποιος ηλεκτρονικός ή άλλος περιορισμός? ![]() |
Ghost Dog έγραψε: |
Mα γιατι ρε παιδια,πως ακουγεται πια? ![]() Ειμαι περιεργος να την ακουσω ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ... ![]() Αααχ το μονο που μου εχει λειψει απο οταν ειχα τουρμπισει το παλιο 206 ειναι ο ηχος της σκαστρουλας μου... ![]() |
dimkeras έγραψε: |
1
Ντιζελ 2 Μαστίγιο! ![]() |
lionking(t) έγραψε: |
Καλη φαινεται αλλα η ηλεκτρικη διαχειρηση που λεγαμε που θα μπει στην συγκεκριμενη σκαστρα? |
dimkeras έγραψε: |
Γειά σου ρε ψηλέ, καλως ήρθες στην παρέα μας! Ωραίο φαίνεται το τσαφ - τσουφ, δελεαστικό! Το έχεις βάλει ή απλά το βρήκες στο νετ? Γιατί τα ηλεκτρονικά είναι λίγο @@ και μπορεί να πάει στράφι... |
Παράθεση: |
Hello,
My name is Α.Κ. and i live in Greece. I have a PEUGEOT 207GT THP 150 and as you probably know the turbo BLOW OFF VALVE makes no noise at all. I was wondering if you had another BLOW OFF VALVE that will fit my car and of course making no problem at all. If there is one available please let me know and of course tell me if this one sounds good. Regards A. K. P.S.: Please answer in English Και μου απαντάει ο μάγκας: Hello, this is a normal forced induction turbocharged engine? You can than use type sonic or type 2. Both are adjustable. Christoph www.turbodruck.com |
dimkeras έγραψε: |
Όχι, οι τουρμπίνες έχουν το ίδιο ακριβώς μέγεθος. Διαφέρουν μόνο ως προς το υλικό κατασκευής. Το πρόγραμμα του εγκεφάλου δίνει το overboost. |
Steve έγραψε: | ||
Τελικά έχει ή δεν έχει overboost το GT? ![]() |
Touristas έγραψε: |
Δεν είναι ίδιες οι τουρμπίνες.
Του RC είναι λίγο πιο μεγάλη. |
drdino έγραψε: |
Προφανώς αν έχει ob η 1-2, θα μείνει όλη κάτω και το καημένο rc δεν θα κουνηθεί ρούπι. ![]() ![]() |
Touristas έγραψε: |
Η διαφορά είναι στο συμπιεστή Στέλιο κι όχι στο στρόβιλο.
Πάντως από ότι έχω δει έχει λίγο μεγαλύτερη έξοδο και αυτή είναι βασικά η διαφορά με του GT. |
Touristas έγραψε: |
Η διαφορά είναι στο συμπιεστή Στέλιο κι όχι στο στρόβιλο.
Πάντως από ότι έχω δει έχει λίγο μεγαλύτερη έξοδο και αυτή είναι βασικά η διαφορά με του GT. |
sotos 207Gt έγραψε: | ||
Ηεξατμιση του RC οντως διαφορετικη(σαν μεσαιο τμημα εννοω)γιατι το τελικο σιγουρα διαφερει. |
andreas77THP έγραψε: |
Ρε παιδιά ποιός είναι ο Ρούσος? Ετοιμάζει πρόγραμμα για το GT...?Είναι γενικά δοκιμασμένος απο κάποιους εδώ?Που έχει μαγαζί αυτός...κανένα τηλέφωνο!!Δώστε γενικά τα φώτα σας!!! |
fynos έγραψε: |
Πιστεύω ότι μόνο και μία εξάτμιση από και καταλύτη και πίσω θα έδινε αρκετά, δεν ξέρω πόσα, δεν νομίζω ότι θα επηρέαζε σημαντικά την αξιοπιστία του μοντέλου !!
Τώρα για της υπόλοιπες σκέψεις εγώ θα ήμουν πολύ επιφυλακτικός !?!?! |
dimkeras έγραψε: |
Oooooops! Τί βόμβα ήταν αυτή? ![]() ![]() Στέλιο, με την ιπποδύναμη ισχύει ότι και με τη ροπή? Όσον αφορά τον εγκέφαλο εννοώ. Δηλαδή τζίφος κι εκεί άνευ προγράμματος? |
pmetsis έγραψε: |
....έχετε υπόψιν σας τίποτα βελτιώσεις για το RC? |
pmetsis έγραψε: |
Αλλά όπως ξέρετε ήδη, αν έχεις ¨κακές¨ παρέες με βελτιωμένα 106 rallye τα βλέπεις αλλιώς τα πράγματα... |
pmetsis έγραψε: |
Παιδιά καλό βράδυ. Σήμερα πήρα στα χέρια μου το 207 RC που είχα παραγγείλει. Μετά από αρκετές ώρες... βόλτας οι εντυπώσεις μου είναι εξαιρετικές! Θα το στρώσω υπομονετικά και μετά θα γνωριστούμε καλύτερα για να βγάλουμε συμπεράσματα σε σχέση με τα υπόλοιπα τουρμπάτα 207 μας. Αν και πολύ νωρίς ακόμη, έχετε υπόψιν σας τίποτα βελτιώσεις για το RC? |
dounavis έγραψε: |
Σκεφτομαι να βαλω 3 οργανακια στη θηκη πανω απο το ραδιοcd.
Προτασεις δεκτες! |
bagosgt έγραψε: |
δε ξερω φιλε στελιο,κ το μοτερ δε μου το δειχνει.ειχα μπει σε ενα οκταβια που φοραγε μπιελεσ,πιστονια,τουρμπινα,ιντερκουλερ κτλ και αποτι μου ειπαν το συγκεκριμενο πρεπει να ειναι 250 αλογα+. |
andreas77THP έγραψε: |
Τελικά μάλλον έχει βάλει άλλο εγκέφαλο και έχει καταργήσει airflow και μύδια - ξύδια!!!! ![]() |
Touristas έγραψε: |
Πισω αξονας : 530e
Μπροστα ψαλιδια :123e το ένα Αμορτισερ εμπρος 70e το ένα και πίσω 64e το ένα Ελατηρια 57 το ένα τα εμπρός 48,50e το ένα τα πίσω. Εμπρος αντιστρεπτικη είναι 23άρα : 130e + τα λάστιχάκια από 7e*2 |
GT207 έγραψε: | ||
|
Touristas έγραψε: | ||||
Τι από όλα? |
salex έγραψε: |
Μάζεψε από δω, μάζεψε από εκεί, αγοράζεις το RC και τελειώνεις! ![]() |
grpap έγραψε: |
Θα βγαλει τετοιο προγραμμα η ιδια η πεζο. |
grpap έγραψε: |
Οχι,εννοω αυτο που ειπα.Η ιδια η πεζο.Το αλλο ειναι δικη σου αποψη. |
drdino έγραψε: | ||
+1 και οι καθισματάρες δώρο... ![]() ![]() |
volvos έγραψε: |
δε λεω οτι το προγραμα του κονδωρα δεν ειναι καλο...
το αντθετο μαλιστα. αλλα δεν εχει σχεση με τη πεζο σπορτ γαλλιας οπως εχουμε ξαναπει και στο αναλογο θεμα και το ποσο καλο αξιοπιστο ειναι θα φανει στη πορεια. οπως λεω ...η αληθεια ειναι εκει εξω..... |
volvos έγραψε: |
επισης το εχω ξαναπει. το σαζμαν του 207 δεν ειναι τοσο ανθεκτικο οσο του μινι...ισως λοιπον με την εξτρα ροπη να βγαζει προβληματα...
αφηστε αλλους να πειραματιστουν πρωτα μη βιαζεστε! |
volvos έγραψε: |
στο gt-rallye ουσιαστικα βαζουν το προγραμμα του rc ή κατι παρεμφερες .
στο rc δε βγαζουν τιποτα και προσωπικα δε πιστευω οτι θα μπουν στη διαδικασια να βγαλουν. οποτε μαλλον σε βλεπω απο εξω οτι βρεις... υπομονη γιατι ακομα τα μοτερ αυτα ειναι αγνωστη ποσοτητα και απο ζημιες και απο λογισμικο. σκεψου οτι το προγραμμα ειναι καπου 4Mb οταν το κατεβασεις σε λαπτοπ για επεξεργασια... προσοχη λοιπον και υπομονη αρκετη! |
volvos έγραψε: |
υ.γ. steve otan βαζεις αυτουσιο σχεδον ενα σαζμαν απο ατμοσφαιρικo μοντελο σε μοτερ με 10+κιλα ροπης τοτε ειναι σιγουρο οτι μονο απο τυχη θα αντεξει. ειδικα τα σαζμαν της πεζο που δεν ειναι και τα πιο τερατα αντοχης... το ιδιο επαθαν και vw με το golf gt....
στο δε εξωτερικο εχω ηδη διαβασει για αρπαγμενα σαζμαν σε rc σε ενα αγγλικο σαιτ. τωρα βεβαια εδω διελυσε το be ο καταφρακτος σε ατμοσφαιρικο 206rc...αβυσσος... |
sotos 207Gt έγραψε: |
Παντως επειδη εχει ανακατευτει λιγακι η ολη κουβεντα(εμενα προσωπικα δεν με πειραζει αλλα λεμε τωρα)ας ερθουμε ξανα λιγακι στο θεμα του topic.
Η γνωμη μου ειναι μετα απο πολυ ψαξιμο και εννοω πραγματικα πολυ,οτι οι διαφορες αναμεσα στα δυο μοντελα δεν ειναι τραγικες ισα ισα μαλιστα πιστευω πως δεν ειναι καν απομακρες.Δεν μιλαμε για το 206 το οποιο σαν RC ειχε εντελως διαφορετικη φιλοσοφια(που αλλου σε 206 βλεπεις αυτες τις τερατωδεις ενισχυσεις του πισω αξονα)αλλα για ενα μοντελο το οποιο δικαιολογημενα εχει διαφοροποιηση αλλιως δεν θα μπορουσε να δικαιολογησει την τιμη του/κλαση του.Αυτο ομως δεν απαγορευει απο τα gt/rallye να γινουν rc και μαλιστα με σχετικα φτηνο κοστος.Αν εξαιρεσει καποιος τον προφανη εξοπλισμο οπως τα recaro τοτε με 3000-3500 μπορει να εχει ακομα και τα οργανα του rc με την διαφορετικη απαριθμιση.Σιγουρα δεν θα εχει καποια βασικα οπως το συστημα SSP γιατι θα πρεπει να αλλαξει ολη την κρεμαγιερα(ισως) αλλα βαλτε τα κατω και θα δειτε οτι τα 6000 της διαφορας που συζηταμε δεν θα ξεπεραστουν.Εδω με 1300 εχεις ολο το κατω μερος του RC, τα πιστονια απο την αλλη αν παρω αποφαση να το ανοιξω προτιμω τα acralite, η τουρμπινα τι να λεει να βαλεις 4χιλ μεγαλυτερη εξαγωγη και το μονο που μενει εινα η εξατμιση την οποια απο οτι βλεπω εδω μεσα μονο απο 4-5 ρουσους αυριο μεθαυριο θα εχει πηξει ο τοπος. Συγνωμη αλλα ολο αυτο δεν το βλεπω μετατροπη αλλα βελτιωση.Δεν βλεπω πουθενα αυτα τα ''βγαλε εκεινη την πλεξουδα και βρες απο εκεινο το τροπετο''κλπ αλλα ξεβιδωσε εκεινο και βιδωσε το αλλο. Αυτα για αυτους που ΗΔΗ εχουν gt και οχι για αυτους που ειναι στο διλλημα αναμεσα σε gt/rc. ![]() |
fynos έγραψε: |
Και ποίος θα μου ράψει της τσέπες ?? μήπως ο Steve που γενικά ράβει κόσμο ?
![]() |
Touristas έγραψε: |
Το έχουμε ξαναπεί τα έμβολα το RC είναι διαφορετικά από του GT έχουν μια ειδική επίστρωση (δεν θυμάμαι τώρα τι) στην κεφαλή τους. |
volvos έγραψε: | ||
σε 207rc ο στελιος δεν εχει βαλει χερι ρε ακομα ![]() |
cobras80pan έγραψε: |
To rc ta 220 stiw poses strofes taxei? posa painei teliki?! |
nikos68 έγραψε: |
Παλικάρια έφτασα αισίως τα 5000 χλμ.Από δω και πέρα θα δούμε τι πραγματικά συμβαίνει σ'αυτό το RC.Βρήκα ένα Αυστριακό πρόγραμμα βελτίωσης που το πάει στα 215 άλογα και ροπή 29-31.Το θέμα είναι ότι η δουλειά δε γίνεται ακόμα απευθείας από την OBD αλλά θέλει πάγκο ο εγκέφαλος και σύνδεση σε ειδικό flash(απ'ότι κατάλαβα).Οικονομικά συμφέρει σε σχέση με τον Κόνδωρα γιατί απ'ότι κατάλαβα το ίδιο κάνει και ο Κόνδωρας αλλά με άγνωστη συνεργασία του εξωτερικού.Βέβαια το σκέφτομαι ακόμα.Ποια είναι η άποψή σας? |
nikos68 έγραψε: |
Και να θέλαμε να πάμε στην πηγή δε θα μπορούσαμε έτσι κι αλλιώς.Χρειάζονται ειδικά μηχανήματα που μάλλον δε συμφέρει να τα έχουμε σπίτι.Όσο για την εγγύηση σφήκες πέρδικες.Μόνο το sotware έχει εγγύηση και η καλή λειτουργία του.Κι αυτό που βρήκα εγώ δίνει εγγύηση 5 χρόνια στο software.Άμα το σπάσω είτε στη μια είτε στην άλλη περίπτωση πρόβλημά μου.Και πιο απλά ακόμα 300-350 ευρώ διαφορά για κάτι που στην ουσία αέρας είναι είναι σημαντική. |
nikos68 έγραψε: |
Φίλε Όθωνα δε διαφωνούμε.Ξέρουμε και οι δυο ότι οι κούκλες μας είναι ολοκαίνουριες και θα κάνουμε το καλύτερο γι'αυτές.Οι Γάλλοι RCάκηδες απ'ότι διάβαζα απευθείας από το feline το έχουν κάνει ήδη και είναι ενθουσιασμένοι.Άρα το συμπέρασμα είναι ότι το πρόγραμμα είναι είτε Γαλλικής είτε Αυστριακής προέλευσης οπότε είναι έγκυρα κατά ένα τρόπο.Απλά οι εταιρείες στη Γαλλία δεν έχουν ακόμα πρόσβαση Ελλάδα. |
nikos68 έγραψε: |
Μάλλον υπομονή πρέπει να κάνουμε γιατί δεν είμαστε και πολλοί και κάποιος από μας πρέπει να κάνει την αρχή για να ακολουθήσουν και οι άλλοι.Προς το παρών θέλει ψάξιμο και σοβαρούς χάκερς που θα προγραμματίζουν με κλειστά μάτια.Θα δείξει θα δείξει.... ![]() |
Touristas έγραψε: |
Το μεγάλο κομμάτι είναι από την έξοδο του intercooler μέχρι την πεταλούδα δεν έχει πουθενά αλλού τόσο μεγάλο σωλήνα.
Πάντως δεν μπορώ να καταλάβω γιατί να αλλάζει όλο αυτό το κομμάτι μιας και το εργοστασιακό είναι πλαστικό….!!!??? |
Touristas έγραψε: |
Ίσως να είναι γι’ αυτό ποιος ξέρει.
Δεν έχει όμως θέση για των αισθητήρα πίεσης. |
Jim207GT έγραψε: |
Δεν νομίζω οτι θα έχει διαφορά στην απόδωση φίλε Όθωνα πιο πολύ οπτικό είναι το θέμα νανε πιό όμορφο κάτω από το καπό. |
power έγραψε: |
Πιστεύω όμως για κάποιον που έχει σηκώσει την πίεση καλό θα ήταν να άλλαζε και τα κολάρα. |
Touristas έγραψε: |
Το RC έχει άλλη τουρμπίνα , άλλα έμβολα , άλλη εξάτμιση και άλλο εγκέφαλο ( άλλο πρόγραμμα στην ουσια) ![]() |
Touristas έγραψε: |
Έχει άλλα έμβολα κι όχι μόνο ελατήρια.
Δεν είναι ατσάλινη απλά έχει ποιο μεγάλη έξοδο. Για το στήσιμο το ξέρουμε δεν είναι κάτι καινούργιο. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ έγραψε: |
Εαν θέλει κανείς μπορεί να κοιτάξει στο σιτε της πεζό σπόρ.
Αναβαθμίζουν τον ΤΗP (175cv) σε 220cv και ανάλογη βελτίωση στη ροπή. Έχουν αναλυτική παρουσίαση του τί αλλάζουν. Δεν είναι μόνο εγκέφαλος αλλά και κάτι μικροαλλαγές σε εισαγωγή, εξαγωγή και turbo. Το αναφέρω καθώς ο νέος αυτός κινητήρας εφοδιάζει το 207 spider ΤΗP, δηλαδή ένα αγωνιστικό πισωκίνητο κεντρομήχανο όχημα χαμηλού βάρους, επάγεται ότι η ρύθμιση χαρτογράφισης θα συνδιάζει σε εργοστασιακό επίπεδο αξιοπιστία, απόκριση και ίσως την πιό ομαλή καμπύλη απόδοσης. Αξίζει αν και θα θυσιάσει κανείς το ESP και μάλλον το ABS. Οι επίδοξοι ας αναλογιστούν, επειδή βλέπω πως γράφονται πολλά και όλοι χεράδες γίναμε και κρίνουμε αυστηρά οδηγούς αγώνων με χρόνια εμπειρίας, πως το χωρίς το ESP εάν έχει κανείς ικανότητα, αυτοσυγκράτιση, αυτογνωσία και συγκέντρωση μπορεί να κινηθεί ταχύτερα και να χαρεί το όχημά του. ΟΜΩΣ σε ένα μεγάλο ταξίδι ή σε στιγμές μη απόλυτης συγκέντρωσης άλλα ΚΥΡΙΩΣ(Στη Ελλάδα των ΧΕΡΑΔΩΝ) σε στιγμές οδηγικής ματαιοδοξίας σώζει ζωές. Φιλικά ![]() |
salex έγραψε: |
Δημήτρη χίλια thanks για τα links.
Αλλά στο http://www.boutiquepeugeotsport.com/Data/Fiches/Fiche_207.pdf λέει: Ιnjection - Directe d'essence pilotee Magneti Marelli Τέτοιος εγκέφαλος δεν υπάρχει ακόμα σε παραγωγή για τα GT/RC. Αμφιβάλλω ακόμη κι αν θα τη δούμε μέσα στα επόμενα δύο χρονια με τους ρυθμούς που κινούνται οι Ιταλοί. Επίσης, για να μην το ξεχάσω, στη σελίδα 9 του http://www.boutiquepeugeotsport.com/Data/Fiches/Presentation_207.pdf λέει ότι οι άνθρωποι εγκατέστησαν καινούργιο εγκέφαλο και καινούργια τουρμπίνα για να φτάσουν τους 220 ίππους! Οπότε τυχόν συγκρίσεις πάνε αυτομάτως περίπατο... |
Pughell έγραψε: |
Α(καλη ωρα ![]() |
akis23 έγραψε: |
Xωραει ακομα και το μεγαλο (85-150). Ψαξε λιγο στο ebay και ισως να γλυτωσεις κανα κατοσταρικο. ![]() |
Ilias207Rallye έγραψε: |
Παιδες ανακαλυψα το παρακατω video στο youtube και μου αρεσε παρα πολυ ο ηχος της σκαστρας.
Ειναι προφανες πως το peugeot αυτο φοραει μια αξιολογη εισαγωγη (Pipercross), αλλα δεν μπορω να καταλαβω αν εχει αλλαξει κατι την σκαστρα. Ακουγεται σαν να ειναι διπλου εμβολου... Τι πιστευετε εσεις? Το video ειναι και ελληνικο, μηπως το αμαξι ειναι καποιου μελους να μας πει τι ακριβως εχει κανει? ![]() ![]() ![]() http://www.youtube.com/watch?v=b4Kb6T8nw-Q&feature=related |
king207cc έγραψε: |
παιδιά τι λέτε για εισαγωγη αέρα το βαρελάκι της bmc ?? καλή επιλογή?? θα χωράει λόγο μεγέθους?? που μπορώ να τη βρω στην αθήνα?? πείτε κανένα κατάστημα(με πμ) γιατι δεν μπορώ να τη βρώ! |
rallaki-1 έγραψε: |
Αυτο το έχετε δει??
http://www.youtube.com/watch?v=zn_avtmx480&feature=related |
Giwrgos207GT έγραψε: |
ifganas
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Μάϊ 2010, 02:25:44 Θέμα δημοσίευσης: ok http://www.youtube.com/watch?v=01IxOwOvdi8&feature=related τον ηχο αυτο πως τον βγαζει??δηλαδη τι φορας στο αυτοκινητο σου??? |
trunksthelord έγραψε: |
Ρε παιδες να σας ρωτησω?εχω 207 gt αλλα δεν ειμαι ευχαριστημενος καθολου στα γκαζα!αργει πολυ να παρει..πιο πολυ νευρο εχει το polo tsi!!!εσεις τι λετε???μου φενετε? |