PSClub - Hellas

Εισαγωγή - Εξαγωγή - 206 - Eισαγωγη αερα -Σκουπιτσες και φιλτροχοανες

Αλεξ@νδρος - Πεμ 25 Απρ 2002, 16:51:50
Θέμα δημοσίευσης: 206 - Eισαγωγη αερα -Σκουπιτσες και φιλτροχοανες
Νομιζω οτι πλησιαζει ο καιρος για αλλαγη του φιλτρου αερα(ξερει κανεις ποσο αντεχει?)Προσανατολιζομαι στο να βαλω σκουπιτσα γιατι οι χοανες συνηθως επηρεαζονται απο την θερμοκρασια της μηχανης(και με την ζεστη που κανει στην Ελλαδα...)Ποια μαρκα προτεινεται?Ποια ειναι ποιο αθορυβη?Γενικα ειναι ενοχλητικος ο θορυβος που κανει η αντεχεται?(μη γινεται μαζι και με το τελικο κανας χαμος)Υπαρχει αξιολογη φιλτροχοανη(σαφως πιο φτηνη λυση)και αν ναι ποια ειναι η σωστη θεση τοποθετησης ωστε να μην επηρεαζεται?Η σκουπιτσα πρεπει να εχει φιλτρο αναθυμιασεων?(υποψη μιλαμε για 1100cc)Please δωστε τα φωτα σας <p></p><i></i>
DimiP - Πεμ 25 Απρ 2002, 19:09:30
Θέμα δημοσίευσης: Re: Eσαγωγη αερα -Σκουπιτσες και φιλτροχοανες
ΝΑΙ ΔΩΣΤΕ ΤΑ ΦΩΤΑ ΣΑΣ ΓΙΑΤΙ ΚΙ ΕΓΩ ΨΗΝΩΜΑΙ.
ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ 1100 cc,
ΕΔΩ ΜΙΛΑΜΕ ΠΙΑ ΓΙΑ ΤΕΡΑΤΑ 1400 cc !!!!!!

ΣΩΩΣΤΟΟΟΟΣΣΣΣΣΣΣ?

DimiP says: Don't try to catch me!Just say so and ...i'll let you!


chatasos - Πεμ 25 Απρ 2002, 19:15:17
Θέμα δημοσίευσης: Re: Eσαγωγη αερα -Σκουπιτσες και φιλτροχοανες
Παιδιά, εμένα στο μάτι, στο αυτί και στο πόδι μου φαίνεται ότι
πάει καλύτερα....
Όμως για να μπορώ να πώ κάτι εμπεριστατωμένα θα πρέπει να το
πάω για δυναμομέτρηση να δω διαφορές με το πριν.
Μέσα στις επόμενες εβδομάδες θα έχει γίνει και αυτό οπότε
τότε θα μπορώ να σας απαντήσω και με αποδείξεις....

Μέχρι τότε...το πατάω και το ευχαριστιέμαι....
dimip, είσαι για καμιά κοντρίτσα?


Αλεξ@νδρος - Πεμ 25 Απρ 2002, 20:29:54
Θέμα δημοσίευσης: Re: Eσαγωγη αερα -Σκουπιτσες και φιλτροχοανες
Λογικα 3-4 αλογακια θα τα χεις παρει.Δεν μας ειπες ομως πονηρουλη τι εχεις βαλει που και ποσο?


chatasos - Παρ 26 Απρ 2002, 06:10:11
Θέμα δημοσίευσης: Re: Eσαγωγη αερα -Σκουπιτσες και φιλτροχοανες
Σκούπα Peugeot Sport από την Condor...75.000δρχ...20 λεπτά
δουλειά...


Vini - Παρ 26 Απρ 2002, 06:44:36
Θέμα δημοσίευσης: Eισαγωγές - Εξαγωγές
Γεια σου ρε CHATASO με τις πληροφορίες σου!!!

Φαντάζομαι όμως ότι το "σκουπίδι" που αναφέρεις είναι μόνο για το 1400....

A.M.A.N....Το Κάθαρμα!


chatasos - Παρ 26 Απρ 2002, 06:58:00
Θέμα δημοσίευσης: Re: Eισαγωγές - Εξαγωγές
Ένα τηλεφωνάκι στην Condor θα σας λύσει τις απορίες...
Πάντως με μια πρώτη ματιά, δεν φαίνεται να μπαίνει άνετα
στο 1600, αλλά ποτέ δεν ξέρεις.


DimiP - Παρ 26 Απρ 2002, 08:45:13
Θέμα δημοσίευσης: Η 1η ΚΟΝΤΡΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΓΟΝΟΣ!
CHATASSOS, ΑΠΟΔΕΧΟΜΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΚΑΙ ΣΟΥ ΠΕΤΩ ΤΟ ΓΑΝΤΙ ΣΤΑ ΜΟΥΤΡΑ! ΧΑΧΑΧΑ!
ΓΙΑ ΚΟΝΤΡΙΤΣΑ ΟΠΟΤΕ ΘΕΣ ΚΑΙ ΑΣ ΜΗΝ ΕΧΩ ΣΚΟΥΠΑ.
ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ ΚΑΜΙΑ ΕΡΗΜΙΑ ΜΟΝΟ ΓΙΑ 2 ΛΟΓΟΥΣ.
1. ΤΑ 75 ΜΟΥ ΑΤΙΑ ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΑΛΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΠΟΛΥΚΟΣΜΙΑ.
2. ΝΑ ΜΗ ΓΙΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΡΕΖΙΛΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ (ΑΝΩ ΤΩΝ 11 SEC/0-100M) ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΤΣΙ?

DimiP says: Don't try to catch me!Just say so and ...i'll let you!


chatasos - Παρ 26 Απρ 2002, 09:09:33
Θέμα δημοσίευσης: Re: Η 1η ΚΟΝΤΡΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΓΟΝΟΣ!
Ξέρω ένα γκρεμό κατά παρνασσό πλευρά, που είναι ότι πρέπει.
Και ερημιά έχει και χρόνους κάτω από 5 sec (!!!) θα κάνεις.
:lol :lol :lol

Σαν τον παρακάτω θα πηγαίνεις....
:rollin :rollin :rollin :rollin :rollin :rollin :rollin :rollin

Μετά την δυναμομέτρηση dimip για να ξέρω και αν αξίζει
τον κόπο η κόντρα.


pugsang - Παρ 26 Απρ 2002, 10:25:06
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΣΚΟΥΠΑ PTS!
Εγώ την σκούπα για το Rallye 16v την πήρα πριν 1 εβδομάδα απο την CONDOR προς 63.000 και την περασα μονος μου μεσα σε μισή ωρα. Πάντως απο χοάνη σκίζει αφου εχει ramair λογικών διαστάσεων.Ουκ εν το πολλω το ευ! Στα Rallye 16V υπάρχει μια βαλβίδα πάνω απο την πολλαπλή που μάλλον ανοίγει οταν το λαδι ζεσταίνεται και το κυκλοφορεί μπροστά απο τη μετώπη.Αν ειναι το ιδιο και στο 206 προτείνω μονο αυτή γιατι οι αλλες βρίσκουν εκει ακουμπάνε επανω στο σωληνάκι της βαλβίδας και ζεσταίνονται υπερβολικά. Ο Γάλλος ξέρει!!!!


DimiP - Παρ 26 Απρ 2002, 19:10:11
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΣΚΟΥΠΑ PTS!
ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΜΟΝΟΝ Ο ΓΑΛΛΟΣ ΑΛΛΑ ΚΙ ΕΣΥ , ΑΠΟ ΟΤΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ.

DimiP says: Don't try to catch me!Just say so and ...i'll let you!


zuper206 - Πεμ 02 Μάϊ 2002, 09:50:27
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΣΚΟΥΠΑ PTS!
Emena pou exw maura mesanyxta apo beltioseis poios tha me bohthisi..........

Exw kanei mono 15000km ....
axizei na kanw kapoies allages apo twra sto autokinito h na perimenw ligo kairo.

An nai ti protinetai gia na apokthsw merika akoma alogakia!!!!!




Vini - Πεμ 02 Μάϊ 2002, 15:51:01
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΣΚΟΥΠΑ PTS!
Tόσα άλογα ρε συ ZUPER δεν σου φτάνουν? Θες και άλλα?

Πάντως αν θες να αναπνεύσει ο ΠΝΙΓΜΕΝΟΣ κινητήρας σου...βάλε ένα καλό φίλτρο στην θέση του εργοστασιακού και χώσε και μια εξάτμιση από καταλύτη και πίσω για καλύτερο BACK PRESSURE...

Tα αποτελέσματα θα είναι ορατά, άμεσσα.... και με χαμηλό κόστος....βελτίωση να υπολογίζεις περί τα 5hp...10hp ανάλογα τα προιόντα που θα βάλεις....

Δεν συνιστώ σκούπα ή χοάνη γιατί πρέπει να πειράξεις και εγκέφαλο για να δεις τα αποτελέσματα...
Ασε που μπορει να έχεις και πρόβλημα στο κινητήρα αν βάλεις σκούπα και δεν πειράξεις τον εγκεφαλο... πνίξιμο στις υψηλές, θόρυβο στις χαμηλές χωρίς βελτίωση, μεγαλύτερη κατανάλωση κά....

Τα παραπάνω δεν τα υποστηρίζω μόνο εγώ αλλά όλοι σχεδόν οι βελτιωτές και οι άνθρωποι του χώρου και μιλώ μόνο για κινητήρες 1600 & 2000 16V....

Εγώ έχω βάλει ένα φίλτρο BMC F1....το οποίο σίγουρα κάνει καλή δουλειά....Εχω κάνει συνολικά 1100χιλιόμετρα (έχω το 206 λιγότερο από ένα μήνα) και πάει σαν τρελό στην κυριολεξία....πολύ γκάζι....

Θέλω να πιστεύω ότι κάπου έχει βάλει το χεράκι του και το φίλτρο....

Εξάτμιση έχω παραγγείλει από Ιταλία μια POWERFUL (CUSTOM FIT για το 1600/16V) και την περιμένω την επόμενη εβδομάδα....θα την χώσω και βλέπουμε μετά....

A.M.A.N....Το Κάθαρμα!


Αλεξ@νδρος - Πεμ 02 Μάϊ 2002, 16:50:07
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΣΚΟΥΠΑ PTS!
Δηλ πρεπει να πειραξουμε και τον εγκεφαλο?Εχω την εντυπωση οτι καταλαβαινει μονος του τα νεα δεδομενα μετα απο λιγη ωρα λειτουργιας. Ο δικος μου 1100 ειναι Magnetti-Marelli

---1100 but I'm biting---


DimiP - Παρ 03 Μάϊ 2002, 03:14:06
Θέμα δημοσίευσης: ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ???
Ο ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΕΞΕΛΙΓΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΛΙΓΗ ΩΡΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΜΑΘΑΙΝΕΙ ΝΑ ΟΔΗΓΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΜΟΝΟ ΤΟΥ , ΕΤΣΙ ΜΕ ΞΕΚΟΥΡΑΖΕΙ...

ΣΕ ΠΕΙΡΑΖΩ ALEXANDROS.

DimiP says: Don't try to catch me!Just say so and ...i'll let you!


pugsang - Τετ 08 Μάϊ 2002, 14:13:04
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ???
Φιλε Vini,

Ο νεος εγκεφαλος του PSA γκρουπ ειναι οντως τοσο εξελιγμενος ωστε να καταλαβαινει τη διαφορα σε παροχη αερα και να αυξανει μονος του το καυσιμο για να ανταποκριθει στις νεες συνθηκες.Για να συμβει βεβαια αυτο υπαρχουν 3 τροποι:

1. Αφηνεις το αυτοκινητο να δουλεψει ρελαντι γυρω στα 20-30 λεπτα και σεταρεται μονος του

2. Αφηνεις το αυτοκινητο να δουλεψει 20-30 λεπτα και μετα πας βολτα και αλλαζεις ολες τις ταχυτητες στις 4000 rpm και σεταρεται ο εγκεφαλος παλι μονος του

3.(Αυτο που εκανα εγω) Βαζεις την σκουπα πας στην Peugeot τους το λες και σου κανουν ενα ECU UPDATE και εισαι αρχοντας

Η σκουπα στα 1.6 & 2.0 Lt μοτερ ειναι must και ειναι η μοναδικη μετατροπη που μπορει να δουλεψει απο μονη της δεδομενου οτι οι νεοι εγκεφαλοι ειναι αυτορυθμιζομενοι και το συστημα της εξατιμησης ειναι αρκετα καλοσχεδιασμενο για ιπποδυνάμεις μεχρι + 5-8 ΗΡ που προσθετει η σκουπα με το ελευθερο φιλτρο

Επισης διαβασε αυτο:
www.tuninglinx.com/html/afilter.html

και αυτο:

www.pug106gti.com/tuning.htm


Vini - Τετ 08 Μάϊ 2002, 16:34:30
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ???
A! Βρε! Συ! Pugsang! Ολο με φτιάχνεις! Και με ψήνεις! Μου φαίνεται ότι το σκουπί-δι θα μπει και στο δικό μου!!!!!!

THANKS ΜΑΚΗ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

A.M.A.N....Το Κάθαρμα!


Vini - Τετ 08 Μάϊ 2002, 16:49:55
Θέμα δημοσίευσης: ΤΙΜΕΣ ΒΜC??
SIDOBRE
μπορείς να μου πεις αν ξέρεις τις τιμές ξεχωριστά του BMC φίλτρου και της σκούπας??

A.M.A.N....Το Κάθαρμα!


DimiP - Τετ 08 Μάϊ 2002, 19:17:29
Θέμα δημοσίευσης: ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ???
PUGSANG, ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ (SAGEM EINAI?) ΠΟΥ ΑΥΤΟ-ΣΕΤΑΡΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ 3 ΤΡΟΠΟΥΣ ΠΟΥ ΑΝΕΦΕΡΕΣ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ 8V-1400?
ΑΝ ΞΕΡΕΙΣ ΠΕΣ ΜΑΣ ΝΑ ΧΑΡΟΥΜΕ ΚΙ ΕΜΕΙΣ.
ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ Η ΣΚΟΥΠΑ ΣΕ ΤΕΤΟΙΟ ΜΟΤΕΡ ΜΗΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΝΔΙΑΣΤΕΙ ΜΕ ΑΛΛΑΓΗ ΧΤΑΠΟΔΙΟΥ ?

DimiP says: Don't try to catch me!Just say so and ...i'll let you!


pugsang - Πεμ 09 Μάϊ 2002, 08:22:23
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ???
Vini:
Χε χε χε χε χε
Δουλεια μας η πορωση των απανταχου peugeotακηδων

dimip:
Ο εγκεφαλος δεν ξερω τι μαρκα ειναι αφου ειναι ολα γραμμενα στην απο κατω πλευρα και δεν τον εχω λυσει(ακομα). Αν δεν δουλεψουν οι τροποι 1,2 πας στον τροπο 3 και καθαριζεις.Σιγουρα παντως απο το να βαλεις απλα ενα ελευθερο φιλτρο ή μια φιλτροχοανη χυμα στο χωρο του κινητηρα ειναι πολυ καλυτερα να χρησιμοποιησεις ram cooler(σκουπα) Η δουλεια της σκουπας εκτος του οτι μαζευει μονο κρυο αερα ειναι και λογω σχηματος να συμπιεζει καταλληλα τον εισερχομενο αερα ετσι ωστε δημιουργωντας τοπικο venturi να φτανει ο αερας στη φιλτροχοανη με μεγαλη ταχυτητα.Διαβασε και εσυ τα link που εδωσα στον Vini και θα καταλαβεις.Το χταποδι για μενα ειναι ΥΠΕΡΒΟΛΗ και πεταμενα λεφτα σε αυτους τους κινητηρες (ακομα και στον δικο μου) και για τις ιπποδυναμεις που παιζουν στα αυτοκινητα μας.Να μου πεις οτι εχεις ενα αμαξι 160-170 ΗΡ να σου πω να πας να αλλαξεις ολη την εξατμιση απο πολλαπλη(χταποδι) μεχρι τελικο καζανακι και με μεγαλυτερη διαμετρο σωληνα.Αλλα για τοσο μικρες διαφορες στην ιπποδυναμη οπως απο την αλλαγη φιλτρου δεν ειναι απαραιτητο το χταποδι.Ασε που αλλαζεις και τα χαρακτηριστικα λειτουργιας του αυτοκινητου σου με αποτελεσμα η μεγιστη δυναμη και ροπη να αποδιδονται πολυ ψηλοτερα απο τωρα και να δουλευεις το αμαξι καθημερινα μεχρι κοφτες για να πηγαινει.Δεν νομιζω πως θα ηθελες κατι τετοιο για καθημερινη χρηση


zuper206 - Πεμ 09 Μάϊ 2002, 09:04:25
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΣΚΟΥΠΑ PTS!
Kalhmera se olous.!!

Vini thanks gia tis symboules...

Xthes phga se ena katastima na rotiso gia filtro kai ejatmisi. Auta pou mou proteine htan ta ejis:

Filtro BMC CDA (110.000) leei oti tha mou dwsei 5 ~ 8 Moularia...
Xtapodi (153.000) , Mesaio (64500) kai teliki ejatmisi POWERFULL (111.000)

Total +15 ~18 alogakia

Gia argotera mou leei na allajo kai ton kataliti kai na bgalo ton keramiko kai na balo metalliko (????) kai na kerdiso allla 8.


Bebaia epidei to kosos gia olla auta einai arketa megalo apofasisa na balo mono to filtro kai tin teliki ejatmisi......... ti lete???


Please HELPPPPPPPPPP


Vini - Πεμ 09 Μάϊ 2002, 09:31:45
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΣΚΟΥΠΑ PTS!
ΣΚΕΨΟΥ ΠΡΙΝ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙΣ....!!!

Η ΣΚΟΥΠΑ ΣΤΟ 206GTI ΕΧΕΙ ΠΕΡΙ ΤΙΣ 70000 ΜΕ ΤΗΝ ΧΟΑΝΗ ΜΕΣΑ (ΔΕΣ TA POSTS TOY SIDOBRE!!!)....ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ CDA ΤΗΣ BMC....

H EΞΑΤΜΙΣΗ ΠΟΥ ΛΕΣ ΣΤΗΝ ΔΙΝΟΥΝ ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ!!! ΕΓΩ ΤΗΝ POWERFUL ΤΗΝ ΕΧΩ ΚΛΕΙΣΕΙ ΣΤΙΣ 75000ΔΡΧ....

ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΧΤΑΠΟΔΙ.....ΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟ ΕΙΝΑΙ ΑΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΜΟΝΟ ΣΕ ΕΠΩΝΥΜΟ....SUPERSPRINT, REMUS, SEBRING, POWERFUL ΑΛΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΚΡΙΒΑ....

ΠΡΟΣΟΧΗ ΛΟΙΠΟΝ!!!!

A.M.A.N....Το Κάθαρμα!


DimiP - Πεμ 09 Μάϊ 2002, 17:29:42
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΣΚΟΥΠΑ PTS!
PUGSANG ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ POSTS GIΑ ΣΚΟΥΠΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΤΡΑ-ΧΤΑΠΟΔΙΑ-ΕΞΑΤΜΗΣΕΙΣ Κ.Λ.Π.
ΑΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΚΑΛΑ ΜΟΥ ΛΕΣ ΟΤΙ ΚΑΙ ΣΤΟ 1400/8V 206 ΜΟΥ ΜΙΑ ΣΚΟΥΠΑ ΜΕ ΤΗΝ "ΡΥΘΜΙΣΗ" ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ (ΧΩΡΙΣ ΕΠΕΜΒΑΣΗ ΣΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ) ΘΑ ΕΔΙΝΕ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΔΥΝΑΤΟ.
Ο.Κ.
ΠΑΝΤΩΣ ΤΙΣ ΦΙΛΤΡΟΧΟΑΝΕΣ ΤΙΣ ΑΠΟΦΕΥΓΩ ΟΥΤΩς Η ΑΛΛΩΣ - ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΚΑΤΙ.
Η ΣΚΟΥΠΑ Η ΤΙΠΟΤΑ .
ΘΑ ΔΟΥΜΕ . ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΣΩ.

DimiP says: Don't try to catch me!Just say so and ...i'll let you!


zuper206 - Παρ 10 Μάϊ 2002, 14:05:47
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΣΚΟΥΠΑ PTS!
Re Vini.....Psaxno kapoio site gia tin POWERFUL ejatmisi kai den brisko tipota.
Mono gia oles tis alles markes.

Pws kai apofasises auth thn ejatmisi kai oxi kapoia apo tis gnostes....
Tha mou tin sinistouses?


Vini - Παρ 10 Μάϊ 2002, 17:38:01
Θέμα δημοσίευσης: POWERFUL
Kαλά που είμαι και εγώ εδώ! Ο tuneman-iac!!!!
Λοιπόν φίλε zuper καταρχήν πάρε τα site για την POWERFUL!

www.marmittezara.com/
www.autostyle.nl/powerful/index.html
www.evocars.com/parts.htm
www.evocars.com/powerful.htm

Στα δύο τελευταία θα καταλάβεις γιατί την επέλεξα...

1. Γιατί είναι κλάσης SUPERSPINT / REMUS ή και καλύτερη...σε απόδοση

2. Δεν βρήκα καμιά για το 1600/16V αλλά μόνο για το 8βαλβιδο....

3. Ολες είχαν 90mm μπούκα και εγώ ήθελα πάνω από 100mm

4. Hθελα CUSTOM FIT σε καλή τιμή και καλή ποιότητα και μελετημένη για μέγιστη απόδοση και όμορφο ήχο για το κινητήρα μου... (1600/16V)

5. Εχει εγγύηση όπως και οι άλλες 2 χρόνια

6. Εχει φοβερό design....

Noμίζω ότι τα παραπάνω τα λένε όλα....

Πάντως αν θέλεις πάρε ένα τηλέφωνο στην AUTOSPORTIVO (το τηλέφωνο θα το βρεις στο mainsite) ζήτα το ΔΗΜΗΤΡΗ και πες από τον ΝΙΚΟ με το 206 και ρώτα για τιμή...αν σου πεί πάνω από 80000 πεσμου και θα κανονίσω για λιγότερα....

Εγώ προ το παρόν, δεν συνιστώ τίποτα γιατί δεν έχω άποψη ακόμη....

Αλλά το κακό είναι ότι οι αντίστοιχες σε SEBRING/SUPERSPRINT/REMUS είναι πάνω από 110.000δρχ μέχρι και 140000δρχ.....πεταμένα λεφτά δηλαδή αφού μιλάμε για μια απλή εξάτμιση.....η οποία μπορεί να χαλάσει και σε 2 χρόνια....

A.M.A.N....Το Κάθαρμα!


zuper206 - Δευ 13 Μάϊ 2002, 09:09:04
Θέμα δημοσίευσης: Re: POWERFUL
OK Thanks....


zuper206 - Δευ 20 Μάϊ 2002, 09:59:51
Θέμα δημοσίευσης: Re: POWERFUL
Kalhmera se olous.

Vini...telika akolouthisa thn symbouli sou kai ebala mia powerfull ejatmisoula.
Gia to filtro telika ebala to BMC CDA mias kai kai exw akousei mono kala logia gia auto to proion.

Ekana dinamometrisi prin tis egatastaseis kai auto pou phra htan 140!!!! moularakia.
To epomeno sabbato mou eipan na janapaw( xwris kostos) gia na doun thn beltiwsh. (Ypologizoun 8 - 10 +)

Ena problhma omws pou antimetopizo twra me thn ejatmisi einai oti kathe fora pou pernaw apo mia lakouba akouw ena xtyphma apo kato.

Apo oti eida sthrizetai se kati lastixakia (opos kai h original) alla mallon kanei megalhterh talantwsh stis lakoubes.

Exei kaneis allos antimetwpisei to idio problhma?








Vini - Δευ 20 Μάϊ 2002, 13:13:03
Θέμα δημοσίευσης: Re: POWERFUL
Δεν είχε η εξάτμιση και τα λάστιχα μαζί?
Εγώ που είδα συσκευασία της POWERFUL είχε και τα λάστιχα μέσα...για κοιταξέ το...

Κατά τα άλλα πως την βλέπεις την εξάτμιση? Πόσο πήγε τελικά? Τι θόρυβο κάνει η εξάτμιση?

Η βελτίωση που αναφέρεις είναι και με το φίλτρο?
Είσαι ικανοποιημένος τελικά από αυτά?

A.M.A.N....Το Κάθαρμα!


DimiP - Δευ 20 Μάϊ 2002, 20:42:47
Θέμα δημοσίευσης: ΠΕΡΙ ΣΚΟΥΠΩΝ Ο ΛΟΓΟΣ
SIDOBRE, PUGSANG ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΤΗΣ ΚΑΛΗΣ ΣΚΟΥΠΑΣ.
ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ :
ΟΙ ΣΚΟΥΠΕΣ (ΓΕΝΙΚΑ) ΣΥΝΟΔΕΥΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟ ΦΙΛΤΡΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΚΡΑΤΗΣΗ ΤΩΝ ΣΩΜΑΤΙΔΙΩΝ ΣΚΟΝΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΚΟΥΠΙΔΙΩΝ?
ΕΧΟΥΝ ΟΛΕΣ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ? ΜΗΠΩΣ ΚΑΠΟΙΕΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΟΧΙ?
ΕΧΩ ΔΕΙ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ SPARCO ΣΚΟΥΠΑ Η ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΚΕΤΟ ΤΟ ΠΛΑΣΤΙΚΟ ΜΕ ΤΟ ΣΩΛΗΝΑ ΧΩΡΙΣ ΚΑΠΟΙΟ ΦΙΛΤΡΟ.
ΕΧΩ ΔΕΙ ΚΑΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΜΕΝΗ ΑΛΛΗΑ ΜΑΡΚΑ ΣΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΚΑΠΟΙΟ ΦΙΛΤΡΟ (ΣΑΝ ΣΦΟΥΓΓΑΡΙ) ΣΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΤΟΥ ΣΩΛΗΝΑ (ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΑΡΧΙΖΕΙ ΝΑ ΣΤΕΝΕΥΕΙ).
ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΕΛΙΚΑ?

DimiP says: Don't try to catch me!Just say so and ...i'll let you!


Αλεξ@νδρος - Τρι 21 Μάϊ 2002, 16:51:28
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΕΡΙ ΣΚΟΥΠΩΝ Ο ΛΟΓΟΣ
Καπου διαβασα οτι το φιλτρο φιμωτρο της μαμας κραταει το 100% των σωματιδιων ενω οι καλες σκουπες το 98-99%.λαμβανοντας υποψη το ποσο <<ιερος>>ειναι ο χωρος του κινητηρα τι συμβαινει απο τα παρακατω:
Α.Μετα απο μερικες χιλιάδες χιλιομετρα παιρνεις την μηχανη στο χερι
Β.Μετα απο μερικες χιλιάδες χιλιομετρα λυνεις την μηχανη κανεις ενα καθαρισματακι και ουτε γατα ουτε ζημια
Γ. Τιποτα το ποσο και η διαμετρος των σωματιδιων που εισερχονται ειναι αμελητεο
Ελπιζω να μην σας εζωσαν φιδια-Περιμενω αποψεις,εμπειριες

---1100 but I'm biting---


Vini - Τρι 21 Μάϊ 2002, 17:08:50
Θέμα δημοσίευσης: προς Dimip & Alexandro
dimip .... η σκούπα σαν προιόν δεν συνοδεύεται από φιλτρο(χοάνη)... Οταν αποφασίσεις να βάλεις μια σκούπα τότε μπορείς να επιλέξεις και κάποιο φίλτρο που θα βάλεις μέσα (φιλτροχοάνη).
Φυσικά ο μόνος περιορισμός είναι να χωράει μέσα στην σκούπα....τα υπόλοιπα εξαρτώνται από την μελέτη την τιμή και το ψάξιμο που έχεις ρίξει....
Συνήθως μια σκούπα+φίλτρο δεν τελειώνει τυχόν έξοδα...αλλά πρέπει να υπολογίζεις και κάποιους σωλήνες, βίδες...κά... Για αυτό το λόγο καλό θα είναι να πάρεις μια σκούπα FULL KIT που να περιέχει ότι χρειάζεσαι για 206....

Αlexandre.... σε αυτό που γράφεις έχεις απόλυτο δίκιο...Θα αναφέρω ότι το χειρότερο σε κατακράτηση σωματιδίων είναι η απλή ΦΙΛΤΡΟΧΟΑΝΗ και το ΜΕΤΑΛΛΙΚΟ ΦΙΛΤΡΟ τύπου ΤECNIFILTER COLOMBO.

Είχα το SWIFT Gti με χοάνη ITG για 3 χρόνια και είχα και στο HYUNDAI COUPE μεταλλικό επί δύο χρόνια... χωρίς κανένα πρόβλημα...και στα δύο....

Ηξερα όμως ότι μπορεί να είχα πρόβλημα με τα μπεκ οπότε ήξερα ότι μπορεί κάποια στιγμή ΜΕΤΑ απο 40000χιλιόμετρα να πάω για καθαρισμό...... Οπότε κατάλαβες ότι ΑΝ τυχόν έχεις πρόβλημα αυτό θα εμφανιστεί ΜΕΤΑ από ΠΟΛΛΑ χιλιόμετρα....

Φυσικά πολλά εξαρτώνται από την περιοχή που οδηγείς! Αν δηλαδή οδηγείς σε περιοχή που δεν βρέχει ποτέ και έχει πολλή σκόνη μάλλον θα έχεις πρόβλημα ποιο γρήγορα....

Το σίγουρο είναι ότι τίποτα ΔΕΝ είναι αμελητέο, τουλάχιστον εδώ στην ΕΛΛΑΔα με την άφθονη σκόνη... οπότε και τα τρία που γράφεις ισχύουν ανάλογα τα κέφια, το αυτοκίνητο, την σκούπα που έχεις, την τοποθεσία που μένεις, τον τρόπο που οδηγάς, τις συγκιρίες κά...!


Sidobre - Τρι 21 Μάϊ 2002, 17:46:16
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΕΡΙ ΣΚΟΥΠΩΝ Ο ΛΟΓΟΣ
Dimip. H σκούπα δεν είναι τίποτα άλλο από μια χοάνη που σκοπός της είναι να συγκεντρώσει περισσότερο αέρα προς την οπή (τρύπα) που έχει στο πίσω μέρος.

Από μόνη της η σκούπα (αν την αγοράσεις σκέτη) δεν έχει φίλτρο αέρα μέσα, αλλά πρέπει οπωσδήποτε να μπεί φίλτρο για να κατακρατά τα σωματίδια.

Για παράδειγμα η σκούπα της Peugeot Sport φτιάχνεται στην Ελλάδα και της βάζουν ένα φίλτρο της RamAir.

Εγώ στο δικό μου έβαλα επίσης Ελληνικής κατασκευής σκούπα με φίλτρο της BMC.

Σαν υλικό η σκούπα δεν σου προσφέρει ιδιέταιρα τίποτα, αλλά πρέπει να είναι καλά σχεδιασμένη ώστε να εφάπτει σωστά στο σημείο τοποθέτησης. Γι'αυτό τον λόγο υπάρχουν σκούπες για κάθε αυτοκίνητο και όχι μία για όλα.

Αλλη μια προϋπόθεση της σκούπας είναι να έχει πρόσβαση σε ανοιχτό σημείο (π.χ. στην μετώπη) ώστε να φέρνει στον κινητήρα κρύο αέρα για να έχει καλύτερη απόδοση. Ο ζεστός αέρας έχει μικρότερη πυκνότητα και αποδείδει λιγότερο. Αν εφαρμοστεί σε σημείο που φέρνει ζεστό αέρα (της μηχανής) τότε οχι μόνο μπορεί να μην κάνει δουλειά, αλλά να επιβαρύνει και την απόδοση του κινητήρα.

Για τα φίλτρα, κυρίως χωρίζονται σε φίλτρα χάρτου και συρμάτινα.

Τα φίλτρα της Peugeot είναι χάρτινα και απορροφούν πολύ καλά τα σωματίδια αλλά έχουν και μειωμένη απόδοση. Τα συρμάτινα έχουν καλύτερη εισρροή σε αέρα μεγαλύτερο χρόνο ζωής (αφού πλένονται) αλλά έχουν μικρότερη κατακράτηση σωματιδίων.

Πάντως αν προσέξεις τις μικρές οπές του φίλτρου αντιλαμβάνεσαι ότι αυτό που μπορεί να περάσει μέσα είναι μικροσωματίδια σκόνης που βγαίνουν με την εξαγωγή του αέρα. Αν κάποια μένουν μπορεί να χρειαστεί να πλυθεί κάποια στιγμή (μετά από πολλάααα χλμ) ο κινητήρας με καθαριστικά. Ομως είναι τέτοια η βενζίνη μας, που αφήνει περσσότερα σωματίδια στα μπεκ και στην μηχανή απ'ότι το φίλτρο.

Τέλος έχω σκεφτεί μία πατέντα για καλύτερη εισροή αέρα στο αυτοκίνητο χωρίς να χρειαστεί η τοποθέτηση σκούπας, είναι κατά το ήμισι αυτό που έχει κάνει ο Vini δηλαδή την τοποθέτηση ενός καλύτερου φίλτρου μέσα στο φιλτροκουτί. Το άλλο ήμισι είναι η αφαίρεση του "πνίχτη" που βρίσκεται μετά από το φιλτροκουτί.

Για να εξηγήσω, η εισαγωγή αέρα αποτελείται από ένα φιλτροκουτί με φίλτρο που καταλήγει σε ένα ανεξάρτητο νέο φίλτρο - πνίχτη που σκοπό έχει την προστασία της εισαγώγής από νερά, έχοντας ειδικά διαφράγματα και φίλτρα που προστατεύουν την διέλευση νερού. Ο δεύτερος σκοπός του είναι τον περιορισμό της εισροής αέρα και την επίτευξη λογότερου θορύβου.
Ο πνίχτης καταλήγει στο φτερό του αυτοκινήτου όπου είναι (επίσης προστατευμένη) η τελική τρύπα εισαγωγής του αέρα.

Αφερώντας το φίλτρο- πνίχτη (προς θεού όχι το φίλτρο από το φιλτροκουτί) θεωρητικά πάντα μπορεί να επιτευχθεί καλύτερη εισαγωγή.
Προϋποθέσεις: Καλύτερο φίλτρο στο φιλτροκουτί για να μήν αλλοιωθεί από την μεγάλη εισροή αέρα.
Μπορεί και η τοποθέτηση μίας (φτηνής) φιλτροχοάνης ή ψιλής σίτας στο κάτω μέρος του φιλτροκουτιού για να μήν τολμήσει να μπεί κανένα μικροσωματίδιο μέσα στο φιλτροκουτί.

Η θέση που βρίσκεται η απόληξη αυτή (του φιλτροκουτιού) οπτικά βρίσκεται σε σωστή θέση (από κάτω) ώστε να πάρει κρύο αέρα.

ΟΜΩΣ ΠΡΟΣΟΧΗ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΑ ΑΚΡΙΒΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ. ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΕΙΤΕ ΤΟΝ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΣΑΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΕΝΕΡΓΕΙΤΕ ΜΕ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΕΥΘΥΝΗ!


Vini - Τρι 21 Μάϊ 2002, 17:56:31
Θέμα δημοσίευσης: Μαγική Σκούπα....??
γεια σου ρε φίλε sidobre!!!!!

Λοιπόν για να ανάψω και το φυτίλι στην όλη συζήτηση!Θέτω τα ερωτήματα!

Σε τι εξυπηρετεί μια σκούπα ή ένα καλό φίλτρο ή μια χοάνη όταν υπάρχει εργοστασιακή εξάτμιση που πλέον αυτή τα πνίγει όλα και δεν αφήνει τα παραπάνω καυσαέρια να ξεχυθούν άνετα και ελευθερα??

Δηλαδή τι γίνεται όταν δεν υπάρχει ισορροπημένο backpressure?

Μήπως τελικά όλα αυτά για να ενεργήσουν και να υπάρχει αποτέλεσμα πρέπει να γίνουν από κοινού?


Sidobre - Τρι 21 Μάϊ 2002, 18:07:52
Θέμα δημοσίευσης: Re: Μαγική Σκούπα....??
Η Φούρκα ξέρει τι κάνει! ...με την μαγική της σκούπα.

Μην περιμένει κανείς αυξημένη απόδοση με την χρήση μόνο σκούπας. Αυτό όμως που μπορεί να δεί αμέσως και χωρίς εξάτμιση είναι μια σπιρτάδα στις χαμηλές στροφές αφού πλέον ο αέρας εισέρχεται ελεύθερα χωρίς κόπο. Τη μεγαλύτερη υστέρηση στις χαμηλές στροφές στο 206 (τουλάχιστον στο 16v) την κάνει η αδυναμία εισαγωγής αέρα στις χαμηλές στροφές.

Ομως σε αυτό που προσπαθώ να κάνω διάγνωση, είναι ότι παρατηρήθηκε σφύριγμα σε εργοστασιακή εξάτμιση σε ένα 106 rallye με σκούπα μετά από μερικές χιλιάδες χλμ. Τις προηγούμενες μέρες σε ταξίδι, παρατηρήθηκε το ίδιο σφύριγμα σε πολύ μικρότερη μορφή στο δικό μου 206. Ομως τα πρώτα συμπτώματα είναι ίδια με αυτά του Rallye.

Η διάγνωση θα δίξει άν μια σκούπα τελικά καταστρέψει εξάτμιση και δεύτερη φορά (πρώτη φορά στο Rallye, τελικά η εξάτμιση υπέκυψε).


Αλεξ@νδρος - Τρι 21 Μάϊ 2002, 18:09:14
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΕΡΙ ΣΚΟΥΠΩΝ Ο ΛΟΓΟΣ
τα σωματιδια που υπαρχουν στην βενζινη κατακρατωνται απο το αντιστοιχο φιλτρο-εαν περνουσαν οπως μου ειπε ενας τεχνικος στην peugeot τοτε χαιρετισματα-Τα μπεκ δεν λερωνονται απο τα καταλοιπα της καυσης?Και αν πρεπει να περασεις απο νερα χωρις πνιχτη τι κανεις?Ηδη το φιλτρο του 206 ειναι αρκετα χαμηλα-Εχω πετυχει και ενα στον Gallo που ειχε παρει νερο(μπλουπμπλουπμπλουπ)

---1100 but I'm biting---


DimiP - Τρι 21 Μάϊ 2002, 18:20:11
Θέμα δημοσίευσης: ΔΩΣΕ...VINI....ΔΩΣΕ
ΕΤΣΙ ΚΙΕΓΩ ΑΝΕΒΑΖΩ ΤΙΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΙ ΕΡΩΤΩ :
ΛΟΓΙΚΑ ΕΓΩ ΠΟΥ ΕΧΩ ΕΝΤΕΛΩΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΞΑΤΜΗΣΗ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΔΙΑΜΕΤΡΟ ΣΩΛΗΝΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΤΑΛΥΤΗ ΧΩΡΙΣ ΜΕΣΑΙΟ, ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΤΑΠΝΙΞΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΞΑΤΜΗΣΗ, ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ Η ΣΚΟΥΠΙΤΣΑ ΜΙΑ ΧΑΡΑ.
ΜΑΛΛΟΝ ΕΤΣΙ?
ΤΩΡΑ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΙΠΕΣ SIDOBRE KAI ΔΙΑΦΩΤΙΣΤΙΚΑ .
ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΡΑΤΩ ΕΙΝΑΙ 1. ΟΛΕΣ ΟΙ ΣΚΟΥΠΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΝΟΔΕΥΤΟΥΝ ΑΠΟ ΦΙΛΤΡΟ
2. ΟΛΕΣ ΟΙ ΣΚΟΥΠΕΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΦΙΛΤΡΟ ΣΤΗΝ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ ΤΟΥΣ.

ΤΕΛΙΚΑ Η ΣΚΟΥΠΑ ΤΗΣ PEUGEOT ΜΕ 75.000 ΔΡΧ ΤΟΠΟΘΕΤΗΜΕΝΗ ΙΣΩΣ ΝΑ ΑΞΙΖΕΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΗΣ ΜΙΑ ΚΑΙ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΦΙΛΤΡΟ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΧΡΕΙΑΖΟΥΜΕΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΗς.

ΟΤΑΝ ΤΗ ΒΑΛΩ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ

ΚΑΤΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΚΛΕΙΣΩ .
SIDOBRE , ΕΣΥ ΠΟΥ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΩΡΑΙΑ, ΠΕΣ ΜΑΣ ΣΕ ΤΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΩΛΗΝΑΚΙ ΚΑΥΣΑΕΡΙΩΝ (ΕΤΣΙ ΛΕΓΕΤΑΙ) ΠΟΥ ΕΝΩΝΕΙ ΤΟ ΣΩΛΗΝΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΑΕΡΑ ΜΕ ΤΗ ΜΗΧΑΝΗ????
ΓΙΑ ΠΕΣ ΜΑΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ .
ΝΟΜΙΖΩ (ΙΣΩΣ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ) Ο PUGSANG ΕΙΧΕ ΠΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΣΥΝΔΕΘΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΦΙΛΤΡΟΚΟΥΤΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΣΚΟΥΠΑΣ??

DimiP says: Don't try to catch me!Just say so and ...i'll let you!


Sidobre - Τρι 21 Μάϊ 2002, 18:22:29
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΕΡΙ ΣΚΟΥΠΩΝ Ο ΛΟΓΟΣ
Πάλι μπορείς να κάνεις δουλειά. Αν προσθέσεις ένα κολλάρο σιλικόνης 90 μοιρών στην εισαγωγή στο κάτω μέρος τότε είναι δύσκολο να πάρει νερά, εκτός αν μπεις σε... ποτάμι. Και θα είναι σίγουρα η εισαγωγή στον "έξω κόσμο". Πάντως δεν είναι και τόσο κοντά με το... πάτωμα. Απέχει γύρω στα 30-40 εκ.

Πάντως και η σκούπα είναι πολύ επίφοβη σε μέρες με πολύ βροχή για να μπάσει νερά.


DimiP - Τρι 21 Μάϊ 2002, 18:29:19
Θέμα δημοσίευσης: ΣΩΛΗΝΑΚΙ?
ΠΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΩΛΗΝΑΚΙ

DimiP says: Don't try to catch me!Just say so and ...i'll let you!


Sidobre - Τρι 21 Μάϊ 2002, 18:39:01
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΣΩΛΗΝΑΚΙ?
Το σωλινάκι είναι για καθαρά οικολογικούς λόγους.

Οταν ο κινητήρας δεν κάνει σωστές καύσεις ή όταν σβύνει, μπουκώνει κτλ. δημιουργούνται αναθυμιάσεις. Εν δεν κάνω λάθος (λογικά κάνω) αφορά και τις αναθυμιάσεις του λαδιού.

Τεσπα το σωλινάκι είναι σωλινάκι ανακύκλωσης αναθυμιάσεων. Ο κινητήρας ανακυκλώνει τις βλαβερές αναθυμιάσεις καίγοντάς τις ξανά στον κινητήρα.

Δεν ξέρω όταν το βγάλεις αν θα δείς διαφορά και αν θα δείς, αυτή θα έιναι σε ορισμένες περιπτώσεις που ο κινητήρας θα καίει τις αναθυμιάσεις, άρα όχι συνέχεια. Γνώμη μου (όπως και έπραξα) κράτησέ το.


DimiP - Τρι 21 Μάϊ 2002, 18:43:24
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΣΩΛΗΝΑΚΙ?
ΟΚ ΤΟ ΚΡΑΤΑΜΕ ΤΟ ΣΩΛΗΝΑΚΙ

DimiP says: Don't try to catch me!Just say so and ...i'll let you!


Vini - Τρι 21 Μάϊ 2002, 18:47:03
Θέμα δημοσίευσης: Kala ta les!
Sidobre καλά τε λες....το σωληνάκι είναι για τις αναθυμιάσεις των λαδιών....για να μην εισέρχονται με κανένα τρόπο στο εσωτερικό του αυτοκινήτου....καλό είναι να συνδέεται....οπότε δεν είναι μόνο για οικολογικό χαρακτηρα...

αν δεν συνδεθεί θα πρέπει να διαπιστωθεί ότι ΔΕΝ υπάρχει περίπτωση εισαγωγής ΑΕΡΙΩΝ στο εσωτερικό του αυτοκινήτου μέσα από τους αεροθαλάμους....

Αν μπει το αέριο στο αυτοκίνητο (το οποίο δεν είναι και δύσκολο) θα μυρίζεις άκαφτο λάδι και όπως και να το κάνεις δεν είναι ότι καλύτερο για την υγεία!


zuper206 - Δευ 27 Μάϊ 2002, 09:35:36
Θέμα δημοσίευσης: ΠΕΡΙ ΣΚΟΥΠΩΝ Ο ΛΟΓΟΣ
To Sabbato phga gia thn deuterh dynamometrisi (meta thn eggatastash BMC CDA kai POERWFULL ejatmisis).

Apotelesma... +6.5 (an kai ekana mono 30km opote to ladi sto filtro den exei akoma fygei)

Mou eipan oti meta apo arkete Km tha parw akome 2 me 3 alogakia....

Tha prospathisw na scannarw to report tis dynamometrisis kai na to steilw.


jimlock - Δευ 27 Μάϊ 2002, 13:58:04
Θέμα δημοσίευσης: BMC CDA
mia erotisi mono ..to BMC CDA pou les.ine mono filtro i skoupa...?
(sorry gia tin erotisi..alla apo asheto tetia na perimenis..8) ..)

..a light tha burns twice as bright burns half as long..


zuper206 - Τρι 28 Μάϊ 2002, 08:25:27
Θέμα δημοσίευσης: BMC CDA
Jim mhn nomizeis oti exw perissoteres gnwseis apo esena sta peri autokinitou.

Gia to BMC CDA epsaxa arketa site sto internet gia na to sigrinw me alla proionta prin apofasiso ti tha agoraso.

Me auta pou dibasa sta site alla kai se diafora forum katalaba oti einai mia polh kalh epilogi.

Einai xoani..alla mesa se ena kalima (barelaki) pou tin prostateuei apo thn thermotita tis mhxanis.

Gia perissoteres plhrofoties:
www.bmcairfilters.com/english/aspdir.htm

Gia tin egatastash toy bgalane auti ti bash pou eferne aera apo to ftero (aporo ti aeras erxotan apo ekei) kai pernei ton aera eleuthera apo kato (elpizo na mhn peraso apo kamia limni)

Prin bgaloume auti tin bash kaname dynamometrisi kai eixe anebei mono +1 alla xeiroteres ropes. (Den eperene polh aera to filtro) Me to pou bghke eidame tromerh diafora.

Apo thoribo... ligo parapanw apo prin xwrsi na einai enoxlitikos.


..... Otan lew oti bgalame tin bash aplos tylijame kai desame ton swlhna kai thn bash sta dejia (o swlhnas tis einai apo kaoio eidos paniou.)

Gia na bgei olo to systima me ton swlhna prepei na bgei roda kai ftero.....kai den eimastai gia tetoies epembaseis.



Vini - Τρι 28 Μάϊ 2002, 08:55:33
Θέμα δημοσίευσης: Eρώτηση!
Zuper206 το φιλτροκούτι έχει βγει? Το υπόλοιπο μέρος (βάση και σωλήνας) που πάει στο φτερό το έχεις αφήσει μέσα στο αυτοκίνητο?

Πόσο σου πήγε όλη η ιστορία? .. ?
Α! Που τα έβαλες?


zuper206 - Τρι 28 Μάϊ 2002, 09:34:57
Θέμα δημοσίευσης: Eρώτηση
Kalhmera Vini.

Nai to filtrokouti tis mamas tou bghke. To ypoloipo meros to mazepsan kai to edesan kato dejia apo ekei pou bgainei autos o swlhnas. (exei arketo xwro na mpei mesa kai na mhn fenetai.

To BMC mphke katheta, kai sto katw meros balane ena swlhna 10 cm peripou. Autos den htan aparaithtos alla oso poio xamhla toso poio kryos kai megalhterh posothta aera pernei. Makari na mporouse h eisagwgh na einai apo mprosta alla auto einai adynaton...logo psygeiou...

To BMC CDA stoixise 110.000 kai h egkatastash toy mazi me thn ejatmisi 10.000
H dynamometrisi (1 prin thn egkatastah kai mia meta ) stoixise 20.000

Gia thn ejatmisi omws den ekanan kalh doyleia (xtypage h ejatmisi) kai anagastika na paw se ejatmisa.

Th dieythnsh den tin thymamai alla mporw na sthn dosw ayrio. Einai kapoy ston paradromo tis Illioypoleos sto 1o Nekrotafeio


Vini - Τρι 28 Μάϊ 2002, 10:14:45
Θέμα δημοσίευσης: Kαλημερα και από μένα...
Ευχαριστώ για τις πληροφορίες...

Εισουν κατατοπιστικότατος.....

Πάντως τελικά είναι ψιλοακριβό το βαρελάκι της BMC.....

εγώ ακόμη περιμένω την POWERFUL....έχω βαρεθεί....μου φαίνεται ότι θα πάω και θα βάλω καμιά άλλη....να τελειώνω....


konstantinos - Τρι 28 Μάϊ 2002, 10:52:08
Θέμα δημοσίευσης: Για εξάτμιση σου εχω πει...
τι θα βάλεις και θα δεις και διαφορά...

και οπτική και ακουστική και απο επιδόσεις...

και για τους υπόλοιπους αν θέλουν να μάθουν, στην συμβολική τιμή των 20 ευρώ έκαστος στον λογαριασμό 1234567890 της Τράπεζας Swiss Bank με έδρα την Ζυρίχη...

Αντε να το πάρει το ποτάμι ...

Superspint, οβάλ σχήμα
περισσότερες πληροφορίες Supersprint.com
περιέχει πληροφορίες για όλα τα μοντέλα 206...

Αυτά τα ολίγα...


jimlock - Τρι 28 Μάϊ 2002, 12:52:41
Θέμα δημοσίευσης: akrivia..
ontos ine akrivo to varelaki..
to filtro tou vini kani ena 20ahiliaro mono..
hmmm vevea tha mou pis kerdizis liga aloga parapano ala me ti kostos...
pia ine i diafora kerdous alogon apo filtro BMC-exatmisi ...me
hoani BMC-eaxatmisi...??

..a light tha burns twice as bright burns half as long..


Vini - Τρι 28 Μάϊ 2002, 16:42:05
Θέμα δημοσίευσης: Re: akrivia..
ρε συ Κώστα καλή η supersprint αλλά δεν βγάζει στρογγυλή μπούκα αλλά μόνο οβάλ και δεν μου αρέσει...

...αν θα βρω καμιά στρογγυλή θα το σκεφτώ...

Εχω φάει την αγορά και δεν μπορώ να βρω εξάτμιση της προκοπής...για το 1600...

A.M.A.N....Το Κάθαρμα!


Sidobre - Τρι 28 Μάϊ 2002, 17:22:23
Θέμα δημοσίευσης: Re: Εξάτμιση
Vini λέγε ότι θές. Εγώ τα μαζεύω τα euro για την Devil. Λίγο πιο ακριβή αλλά τουλάχιστον είσαι σίγουρος ότι την έχουν σχεδιάσει για το δικό σου αμάξι!

Τα έχω ξαναπεί ότι η Devil εδώ και πολλά χρόνια προμηθεύει την Peugeot Sport (Γαλλία) με εξατμίσεις.

Αν την βρεί και κάποιος κάτω από 350 euro ας μου το πεί για να την πάρουμε μαζί!


Vini - Τρι 28 Μάϊ 2002, 20:40:57
Θέμα δημοσίευσης: Re: Εξάτμιση
Και που θα την βρεις ρε συ SIDOBRE την DEVIL....? εχω φάει το κόσμο και δεν βρισκω...

Για πες...

A.M.A.N....Το Κάθαρμα!


Miltellas - Τετ 29 Μάϊ 2002, 01:14:50
Θέμα δημοσίευσης: Devil!
Ναι, Sidobre έτσι ξέρω και εγώ εδώ και χρόνια. Ότι όποιος θέλει το καλύτερο σε εξάτμιση και χταπόδι (εάν το κάνεις κομπλέ το αποτέλεσμα είναι μέγιστο και κάλλιστο), πληρώνει κάτι παραπάνω και αγοράζει Devil. Τους ειδικούς στα γαλλικά της PSA (τυχερή η Citroen) και Renault.
Το χταπόδι μην το υποτιμάτε όσοι ψάχνετε για το καλύτερο σε απόδοση. Χωρίς χταπόδι η τέλεια εξάτμιση δουλεύει χαλαρά. Με χταπόδι, ελεύθερο καζανάκι και φιλτροχοάνη θα σηκώνει σύννεφο πίσω σε κάθε πάτημα του γκαζιού. Απλά για να εκμεταλευτείτε πλήρως το χταπόδι θα χρειαστεί να γίνουν πολλές μικροεπεμβάσεις όπως την καλύτερη φιλτροχοάνη-σκούπα, επαναπρογραμματισμό, μπεκάκια, ίσως και ισχυρότερη τρόμπα βενζίνης και άλλα ψιλά που αν σκεφτώ ίσως θυμηθώ.

Να μην ακούσω όμως για Turbo... Ένα καλό και πολλά κακά όταν εφαρμόζεται σε κινητήρες κάτω από 1.8 λίτρα (εάν δεν υπήρχε ο κινητήρας της VAG θα έλεγα "...κάτω από 2 λίτρα").

Με τις πόρτες... α λα γαλλικά


chatasos - Τετ 29 Μάϊ 2002, 05:30:34
Θέμα δημοσίευσης: Re: Devil!
Νίκο, Devil έχει η Condor και ο Ζαπατίνας....


Vini - Τετ 29 Μάϊ 2002, 06:29:21
Θέμα δημοσίευσης: Re: Devil!
Πως μπορούμε ρε συ SIDOBRE να μάθουμε κωδικό DEVIL για το 1600....όχι όμως της PEUGEOT αλλά της DEVIL ....

Αν βρούμε τον κωδικό θα κανονίσω τα υπόλοιπα....

SIDOBRE ακούς....??

A.M.A.N....Το Κάθαρμα!


pezomania - Τετ 29 Μάϊ 2002, 06:45:07
Θέμα δημοσίευσης: DEVIL!
ΚΑΛΗ ΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!

ΤΩΡΑ ΜΕ ΜΠΕΡΔΕΠΣΑΤΕ! ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΙΜΟΥΝ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΗΣ ΕΞΑΤΜΙΣΗΣ ΞΑΦΝΙΚΑ Ο SIDOBRE ΚΑΙ Ο VINI ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ Η DEVIL!

ΕΡΩΤΗΣΗ: ΕΓΩ ΕΛΕΓΑ ΝΑ ΕΠΙΣΚΕΥΘΩ ΤΟΝ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟ ΣΤΗΝ ΚΑΛΛΙΘΕΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΩ ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΦΤΙΑΞΕΙ "ΓΙΑ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΜΟΥ" (ΔΗΛΑΔΗ ΓΙΑ 1.600 16V) ΤΕΛΙΚΟ ΚΑΙ ΜΕΣΑΙΟ ΚΑΖΑΝΑΚΙ!! ΚΑΙ ΛΕΩ ΓΙΑ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΜΟΥ, ΓΙΑΤΙ ΟΠΩΣ ΕΧΕΙ ΞΑΝΑΠΕΙ ΚΑΙ Ο VINI ΔΕΝ ΒΡΗΚΑ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΤΟ 1.600 16V ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ 8V ΚΙΝΗΤΗΡΑ! ΕΧΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΟΤΙ ΚΑΝΩ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΚΙΝΗΣΗ ΚΟΣΤΟΥΣ ΑΝΑ ΙΠΠΟ!

ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ;


Vini - Τετ 29 Μάϊ 2002, 06:49:38
Θέμα δημοσίευσης: Re: DEVIL!
Καλημέρα Γιώργο....

Μην πας ακόμη Παπαδόπουλο γιατι βλέπω να πηγαίνουμε μαζί να πάρουμε και καλύτερη τιμή....

Ετσι όπως πάει μάλλον και η DEVIL είναι για το 8βάλβιδο....

SIDOBRE βοήθα την κατάσταση...

ΓΙΩΡΓΟ κανονίζουμε να πάμε ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟ ΚΑΙ ΠΟΠΑΥ ΓΙΑ ΚΑΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ? ? ? ?

ΠΑΜΕ ΚΑΙ ΖΑΠΑΤΙΝΑ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΠΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ DEVIL ? ? ?


ΠΕΡΙΜΕΝΩ MESSAGE!!!!

A.M.A.N....Το Κάθαρμα!


pugsang - Τετ 29 Μάϊ 2002, 09:47:48
Θέμα δημοσίευσης: Re: DEVIL!
Απο ΖΑΠΑΤΙΝΑ μακρια!!!!!!!!!!!

Γνωστος και μη εξαιρετεος μαλ***ς


Sidobre - Τετ 29 Μάϊ 2002, 09:59:10
Θέμα δημοσίευσης: Re: DEVIL!
Θα ψάξω και θα σας πώ γιατί πέφτει λίγο δουλειά και δεν έχω χρόνο.

Πάντως απ'ότι είχα ρωτήσει, η Devil έχει τελικό πίσω (για 206 Gti και XSi 16v ίδιο) μεσαίο για XSi 16v και σωλήνα πάλι για XSi 16v.


Sidobre - Τετ 29 Μάϊ 2002, 10:05:55
Θέμα δημοσίευσης: Re: DEVIL!
Γεια δείτε λίγο εδώ:

automotif.co.uk/cgi-bin/m...&submit=Go


p206Mike - Τετ 29 Μάϊ 2002, 11:04:00
Θέμα δημοσίευσης: Re: DEVIL!
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΝ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΟΧΟΣ 206 ΑΡΧΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟ 1998 ΚΑΙ ΓΙΑ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥ 1600XS 90HP ΚΑΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥ GTI!!! ΜΟΛΙΣ ΕΧΘΕΣ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑ ΤΟ SITE ΜΕΣΟ ΤΟΥ TFRC ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ SURFING....ΟΜΟΛΟΓΩ ΟΤΙ ΔΙΑΒΑΣΑ ΜΕ ΜΙΑΣ ΟΛΑ ΟΣΑ ΕΧΟΥΝ ΥΠΟΘΕΙ ΣΤΑ FORUM KAI ΚΟΝΤΕΨΑΝ ΝΑ ΜΟΥ ΒΓΟΥΝ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΟΛΛΕΣ ΩΡΕΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΗΝ ΟΘΟΝΗ....ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΩ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ 2 ΦΟΡΕΣ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΤΟ ΣΥΚΓΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΜΑΞΙ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΧΡΩΜΑ ΕΙΜΑΙ ΤΡΕΛΟΠΟΡΩΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΙΣ ΑΜΑΞΑΡΕΣ ΜΑΣ...ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΕΧΑΣΑ ΚΑΙ ΤΟ MEETING ΑΛΛΑ ΥΠΟΣΧΟΜΑΙ ΣΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΠΑΡΟΝ!!! ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΜΠΟΡΕΙΤΑΙ ΝΑ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΤΑΙ ΣΕ ΕΝΑ ΑΚΟΜΑ ΘΕΟΤΡΕΛΟ ΚΑΙ ΓΚΑΖΙΑΡΗ 206ΑΚΙΑ ΠΟΥ ΚΡΑΤΑΕΙ ΤΗ ΤΙΜΗ ΜΑΣ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΑΡΚΕΤΑ ΥΨΗΛΑ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΣΚΟΝΗ ΜΕ ΤΑ 142 ΑΛΟΓΑΚΙΑ ΤΟΥ (ΚΑΙ ΕΠΕΤΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ) ΚΑΤΙ GOLFAKIA GTI KATI PUNTAKIA KATI RALLAKIA (ΑΝ ΚΑΙ ΑΔΕΡΦΑΚΙΑ) KATI VTS KAI ΓΕΝΙΚΑ ΑΛΟΘΡΗΣΚΟΥΣ....


Nikel - Τετ 29 Μάϊ 2002, 11:05:50
Θέμα δημοσίευσης: Re: DEVIL!
Simfono me pugsang MAKRIA APO ZAPATINA exoun akousti pampolles m@l@kies pou exei kani sto parelthon. Ean skefteste gia kati kalo kai ftiaxto alla sinama kai akrivotero tote think POPAY


konstantinos - Τετ 29 Μάϊ 2002, 11:10:36
Θέμα δημοσίευσης: Καλώς όρισες...
στην παρέα μας mike,
σου εύχομαι καλή παραμονή και...
απο αύριο όπως πιθανόν ξέρεις, μετακομίζουμε...

και πάλι καλώς ήρθες...


p206Mike - Τετ 29 Μάϊ 2002, 11:22:03
Θέμα δημοσίευσης: Re: Καλώς όρισες...
SE EYXARISTW FILE MOU .....POU THA PAME ....GIA POU METAKOMIZOUME?????


Sidobre - Τετ 29 Μάϊ 2002, 11:22:22
Θέμα δημοσίευσης: Re: Wellcome...
Καλώς ήλθες στην παρέα μας p206mike!

Οπως είπε και ο P206cfu όντως από αύριο μετακομίζουμε (!)

"ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΜΠΟΡΕΙΤΑΙ ΝΑ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΤΑΙ ΣΕ ΕΝΑ ΑΚΟΜΑ ΘΕΟΤΡΕΛΟ ΚΑΙ ΓΚΑΖΙΑΡΗ 206ΑΚΙΑ ΠΟΥ ΚΡΑΤΑΕΙ ΤΗ ΤΙΜΗ ΜΑΣ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΑΡΚΕΤΑ ΥΨΗΛΑ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΣΚΟΝΗ ΜΕ ΤΑ 142 ΑΛΟΓΑΚΙΑ ΤΟΥ (ΚΑΙ ΕΠΕΤΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ) ΚΑΤΙ GOLFAKIA GTI KATI PUNTAKIA KATI RALLAKIA (ΑΝ ΚΑΙ ΑΔΕΡΦΑΚΙΑ) KATI VTS KAI ΓΕΝΙΚΑ ΑΛΟΘΡΗΣΚΟΥΣ...."

Μόνο μια συμβουλή. Καταλαβαίνουμε όλοι το πάθος σου-μας για το αυτοκίνητο (είναι μοναδικό!!) αλλά την προσοχή σου, κάτι τέτοιες δηλώσεις παραπέμπουν σε... παράνομες δραστηριότητες που απέχουμε!

(p.s. Kαλά κάνεις και τους δείχνεις τι θα πεί GTi)


p206Mike - Τετ 29 Μάϊ 2002, 11:28:18
Θέμα δημοσίευσης: Re: Wellcome...
KALWS SAS BRIKA PUGFANATICS........ALLA POU THA PAME...???MONO TO OTI METAKOMOIZOUME.....MOU LETE SYNEXEIA....GIA POU OMWS RE PAIDIA...?????


konstantinos - Τετ 29 Μάϊ 2002, 11:34:55
Θέμα δημοσίευσης: Σε μέρη μαγικά...
και ονειρεμένα...

Σε νέο χώρο συζητήσεων και ανταλαγή απόψεων...
κατά το κοινόν σε άλλο forum, πολύ καλύτερο και πολύ ανώτερο από αυτό...


Sidobre - Τετ 29 Μάϊ 2002, 11:36:17
Θέμα δημοσίευσης: Re: Wellcome...
Aυτό ήταν προσωρινό Forum

Θα μετακομίσουμε στο μόνιμο χώρο μας

Λεπτομέρειες στο "ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ"


Nikel - Τετ 29 Μάϊ 2002, 12:22:25
Θέμα δημοσίευσης: Re: Wellcome...
Wellcome p206mike kai apo mena...Kati gia 142 aloga :b akousa...THELO KAI EGO :b :b :b


Sidobre - Τετ 29 Μάϊ 2002, 13:48:40
Θέμα δημοσίευσης: Devil
Devil (ψάχνωντας) βρήκα ότι τις έχει κάποιος

"XΑΜΠΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ & ΣΙΑ Ο.Ε.        (O-Z Racing – Devil – Crompton)"
Tα λοιπά του στοιχεία μου διαφεύγουν. Εχει καμμία σχέση με τον Χαμπή που τρέχει σε αγώνες;

Αλλος που λέει ότι έχει Devil είναι κάποιος

"ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΑΠΑΝΤΩΝΗΣ, Μεσογείων 291 Κ. Χαλάνδρι, Τηλ. 6727530"

Κανέναν δεν ξέρω αν και τον XAMΠΗ τον έχω κάπου ακούσει.
Προσοχή ΔΕΝ είναι ο ΧΑΜΠΗΣ με τα Λιπαντικά. Αυτός είναι άλλος (απ'ότι κατάλαβα δηλαδή διότι αυτές τις μέρες για τίποτα δεν είσαι σίγουρος)


DimiP - Τετ 29 Μάϊ 2002, 14:08:30
Θέμα δημοσίευσης: Re: Devil
P206 MIKE, ΝΑ ΣΕ ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΩ ΚΙΕΓΩ ΤΩΡΑ ΜΙΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΞΥΠΝΗΣΑ ΑΦΟΥ ΗΜΟΥΝ ΝΥΧΤΕΡΙΝΟΣ.
ΛΟΙΠΟΝ ΩΣΤΕ ΠΗΡΕΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΜΑΞΙ ΑΛΛΑ ΖΗΤΗΣΕΣ ΝΑ ΣΟΥ ΒΑΛΟΥΝ ΚΑΙ 35 ΑΛΟΓΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ Ε?
ΧΜΜΜΜ.
ΤΙ ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ?
ΤΙ ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ?
......
ΕΜΕΝΑ ΠΟΥ ΕΝΑ ΦΕΓΓΑΡΙ ΕΙΠΑ ΝΑ ΤΟ ΔΩΣΩ ΤΟ 75ΑΡΙ ΚΑΙ ΝΑ ΧΤΥΠΗΣΩ ΕΝΑ 1600 ΣΑΝ ΤΟΥ VINI.
ΑΛΛΑ...
ΑΣΕ ΠΟΥ ΧΘΕΣ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΠΟΥ ΜΠΗΚΑΜΕ ΣΕ 3-4 ΣΤΡΟΦΟΥΛΕΣ ΜΕ ΕΝΑ ΡΑΛΑΚΙ ΚΑΙ ΚΕΡΔΙΣΑ ΤΗΝ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΗΣ ΕΝΛΟΓΩ ΒΟΛΙΔΑΣ, ΑΡΧΙΣΑ ΝΑ ΑΝΑΘΕΩΡΩ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΜΟΥ ΚΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΝ 75 ΤΑ ΠΟΥΛΑΡΑΚΙΑ ΤΟΥ.!

ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΖΑΠΑΤΙΝΑ¨
ΠΑΙΔΙΑ ΕΓΩ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΩ ΑΛΛΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΩ ΑΠΛΑ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΜΟΥ.
ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΑΡΠΑΚΟΛΛΑΣ (ΔΗΛ. ΒΙΑΖΕΤΑΙ ΠΙΘΑΝΑ ΝΑ ΣΕ ΞΕΠΕΤΑΞΕΙ ) ΑΛΛΑ ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ ΕΙΜΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ (ΜΙΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΕΚΑΝΕ ΟΥΤΩΣ Η ΑΛΛΩΣ) ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΣΕ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΑΚΟΥΩ Π.Χ "ΜΑΚΡΙΑ " ΚΑΙ ΤΕΤΟΙΑ.
ΤΙ ΝΑ ΠΩ? ΒΕΒΑΙΑ ΔΕΝ ΖΗΤΗΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΕΝ'ΛΟΓΩ ΜΑΓΑΖΙ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΣΟΥΠΕΡ ΜΕΛΕΤΗ ΕΞΑΤΜΙΣΗΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΚΡΙΝΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΣ Η μ@@@@ς. ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.

ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΑ : ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΤΕ ΟΤΑΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΤΟ ΝΕΟ FORUM-SITE KAI NA MH ME AFHSETE NA GRAFV EDV MESA MONOS MOY GIA KANA MHNA.

DimiP says: Don't try to catch me!Just say so and ...i'll let you!


Vini - Τετ 29 Μάϊ 2002, 18:26:09
Θέμα δημοσίευσης: Re: Devil
ΝΑ ΠΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΟΤΙ ΑΠΟ ΤΟ ΖΑΠΑΤΙΝΑ ΕΧΩ ΜΕΙΝΕΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ...ΠΡΟΣΟΧΗ ΟΜΩΣ....ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΣΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ ΑΝΑΡΓΥΡΟΥΣ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΓΑΛΑΤΣΙΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΟΙΟ ΗΣΥΧΟ....

ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΛΙΓΟ ΓΥΡΙΣΑΜΕ ΑΠΟ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟ...ΠΗΓΑ ΜΕ PEZOMANIA....

ΕΤΥΧΕ ΝΑ ΕΧΕΙ ΕΤΟΙΜΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΟ 206/1600...ΦΟΥΛ....ΣΩΛΗΝΕΣ-ΜΕΣΑΙΟ-ΤΕΛΙΚΟ ΜΕ ΟΤΙ ΜΠΟΥΚΑ ΘΕΛΟΥΜΕ...ΤΙΜΗ ΓΙΑ ΟΛΑ .... 70000ΔΡΧ...

ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΑΒΒΑΤΟ ΠΡΩΙ ΠΟΥ ΣΥΖΗΤΑΓΑΜΕ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΜΠΟΥΜΕ ΣΕ ΛΙΣΤΑ ΓΙΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 20 ΗΜΕΡΕΣ!!!!!!

ΑΝ ΜΕ ΡΩΤΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΝ ΘΑ ΠΑΩ...ΘΑ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΑΠΛΑ ΟΧΙ... ΤΟ ΟΧΙ ΘΑ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΩ ΣΤΟ ΝΕΟ ΦΟΡΟΥΜ....

A.M.A.N....Το Κάθαρμα!


Vini - Τετ 29 Μάϊ 2002, 18:27:56
Θέμα δημοσίευσης: Re: Devil
SIDOBRE ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΤΟ LINK...ΘΑ ΤΟ ΨΑΞΩ ΝΑ ΔΩ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ...
ΧΑΜΠΗΣ ΕΙΝΑΙ και Η ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΤΗΣ MOTUL...
Kουφο E?

A.M.A.N....Το Κάθαρμα!

Edited by: Vini at: 5/29/02 7:28:55 pm

Sidobre - Τετ 29 Μάϊ 2002, 20:34:50
Θέμα δημοσίευσης: Re: Devil
Οχι αυτός ο Xαμπής. Αυτός είναι με λάδια. Είναι άλλος.

Αν τον ξέρει κανένας ας το πεί!


Miltellas - Πεμ 30 Μάϊ 2002, 13:28:13
Θέμα δημοσίευσης: Καλωσόρισμα
P206Mike καλωσήρθες τρελλάρα, κι εγώ μαζί σου.

Γεια όσους δεν το πρόσεξαν ο P206Mike είπε ότι έχει 2λιτρο κι όχι 1.6 φτιαγμένο.

Τα λέμε πλέον στο νέο site.

Με τις πόρτες... α λα γαλλικά


Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr