PSClub - Hellas

Αθλητικές Εκδηλώσεις - GTCC & PSClub - Challenge 2006

Sidobre - Πεμ 09 Μάρ 2006, 11:57:39
Θέμα δημοσίευσης: GTCC & PSClub - Challenge 2006
Ενας καινούργιος θεσμός δημιουργείται μέσα από την συνεργασία των μεγαλύτερων Club αυτοκινήτου στην χώρα μας. To GTCC είναι ένα πρωτάθλημα αυτοκινήτων δρόμου που διεξάγεται σε οργανωμένες πίστες στην Ελλάδα με την μορφή των TimeTrial.

Σκοπός είναι να δημιουργηθεί ένα πρωτάθλημα, με μικρό κόστος συμμετοχής, όπου κάθε αγωνιζόμενος θα εκφράζει το πάθος του για την οδήγηση, αποκομίζοντας ταυτόχρονα πολύτιμες εμπειρίες για την καθημερινότητα στους δημόσιους δρόμους.

Στηριζόμενο στα διεθνή πρότυπα των Time Trial σε οργανωμένες πίστες, και έχοντας την έγκριση της ΕΘΕΑ, το GTCC είναι σίγουρο ότι από την αρχή θα μπει μέσα στις καρδιές όλων των φίλων του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Αρχικά στηρίζεται στην ελαχιστοποίηση του κόστους συμμετοχής κάθε αγωνιζόμενου, γεγονός που αναμένεται να οδηγήσει σε μεγαλο αριθμό συμμετοχών, καθώς το μέχρι σήμερα κόστος παρόμοιων events ήταν απαγορευτικά υψηλό. Η προβολή του θεσμού και οι συμμετοχές είναι ουσιαστικά εξασφαλισμένα εφόσον συμμετέχουν ενεργά τα μεγαλύτερα και πιο οργανωμένα clubs αυτοκινήτου της Ελλάδας.

Τέλος, ο τρόπος διεξαγωγής του είναι τέτοιος, που εύκολα θα μπορεί να συμμετέχει κανείς, με ασφάλεια, ανεξάρτητα αν αναζητά την αγωνιστική δραστηριότητα σε ένα πρώιμο στάδιο πρωταθλητισμού ή την διασκέδαση και την εμπειρία της γρήγορης αλλά ασφαλούς οδήγησης.

Με την δημιουργία του GTCC, πιστεύουμε πως εκτός των άλλων θα συνεισφέρουμε και εμείς στην μείωση των ατυχημάτων που προκαλούνται στους δημόσιους δρόμους, αφού ιδιαίτερα οι νέοι θα μπορούν εύκολα και με μικρό κόστος να εκφράζουν την αγάπη τους για ταχύτητα, κάτω από ασφαλείς συνθήκες σε ελεγχόμενες και οργανωμένες πίστες.

Επιπρόσθετα, ένας τέτοιος θεσμός, μπορεί εύκολα να αναδειχτεί σε «φυτώριο» νέων οδηγών που αργότερα θα στελεχώσουν τους Ελληνικούς Αγώνες μηχανοκίνητου αθλητισμού, κάτι που η χώρα μας έχει μεγάλη ανάγκη.


Τρόπος διεξαγωγής

Κάθε αγωνιζόμενος θα πραγματοποιεί ένα αναγνωριστικό και τρεις ή τέσσερις χρονομετρημένους γύρους (ανάλογα την έκταση της πίστας).

Το άθροισμα των χρονομετρημένων γύρων που θα πραγματοποιεί, θα αθροίζεται επιβραβεύοντας έτσι την συνολική του προσπάθεια.

Οι συμμετοχές θα είναι χωρισμένες σε κατηγορίες ανάλογα τα κυβικά του κάθε αυτοκινήτου ώστε να υπάρχει η μέγιστη δυνατή ισότητα μεταξύ των αγωνιζόμενων. Στο τέλος της παιδιάς, θα υπάρχει γενική κατάταξη των αυτοκινήτων σύμφωνα με τον χρόνο που έχουν πραγματοποιήσει αλλά και κατάταξη για κάθε κατηγορία ξεχωριστά. Θα βραβεύονται οι τρεις πρώτοι κάθε κατηγορίας, αλλά θα βαθμολογούνται και οι οκτώ πρώτοι κάθε κατηγορίας για το πρωτάθλημα που θα διαρκεί ένα έτος.

Παράλληλα και μέσα από το GTCC, το PSClub προκυρύσσει εσωτερικό πρωτάθλημα αυτοκινήτων Peugeot, με ξεχωριστή βαθμολογία αλλά και διαφορετικές κλάσεις. Ετσι εκτός από την συμμετοχή στο γενικό πρωτάθλημα, τα μέλη του PSClub θα συμμετέχουν και στο εσωτερικό του πρωτάθλημα!

Για το 2006 πιλοτικά θα πραγματοποιηθούν συνολικά 4 αγώνες στην Αττική. Στην βαθμολογία του πρωταθλήματος θα προσμετρούν και οι 4.

Περισσότερες πληροφορίες και ενημερώσεις από το website του GTCC ( http://www.gtcc.gr ) που σύντομα θα είναι διαθέσιμο για το κοινό αλλά και μέσα από τις σελίδες του PSClub!






Kατηγορίες GTCC

S. (Special) Aγωνιστικά αυτοκίνητα
Α. 4χ4 πάνω από 1.750 cc / πάνω από 2.001cc με Τurbo
Β. Πάνω από 2001cc / έως 2.000cc με Τurbo
Γ. Από 1.801cc έως 2.000cc / έως 1.800cc με Τurbo
Δ. Από 1.601cc έως 1.800cc / έως 1.600cc με Τurbo
Ε. Από 1.401cc έως 1.600cc / έως 1.400cc με Τurbo
Ζ. Από 1.151cc έως 1.400cc / έως 1.150cc με Τurbo
Η. Εως 1.150cc

Bαθμολογία GTCC για κάθε κλάση:

Ο πρώτος 20 Βαθμούς
Ο δεύτερος 16 Βαθμούς
Ο τρίτος 13 Βαθμούς
Ο τέταρτος 11 Βαθμούς
Ο πέμπτος 9 Βαθμούς
Ο έκτος 7 Βαθμούς
Ο έβδομος 5 Βαθμούς
Ο όγδοος 3 Βαθμούς
Ο ένατος 2 Βαθμούς
Ο δέκατος 1 Βαθμό





Κατηγορίες PSClub - Challenge

- Κατηγορία Α: Κάτω από 8 κιλά / ίππο.
- Κατηγορία Β: Εώς 8 κιλά / ίππο.
- Κατηγορία Γ: Εώς 10 κιλά / ίππο.
- Κατηγορία Δ: Εώς 12 κιλά / ίππο.

Βαθμολογία PSClub - Challenge για κάθε κλάση:
1ος: 8 βαθμοί
2ος: 6 βαθμοί
3ος: 4 βαθμοί
4ος: 3 βαθμοί
5ος: 2 βαθμοί
6ος: 1 βαθμό



Εδώ μπορείτε να κατεβάσετε τον κανονισμό του GTCC:
http://www.gtcc.gr/documents/gtcc_kan.pdf



ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ ΟΙ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ "ΚΙΛΑ ΑΝΑ ΙΠΠΟ" ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΟΝΤΑΙ ΩΣ ΕΞΗΣ

KATΗΓΟΡΙΑ Α (ΚΑΤΩ ΑΠO 8KG/HP)
106 GTI 1.6
106 RALLYE 16V 1.6
205 GTI 1.6
205 GTI 1.9
205 RALLYE 1.3
206 GT 2.0
206 GTI 2.0
206 RC 2.0
306 GTI-6 2.0
306 RACE 2.0
309 GTI 1.9
309 SRI/GTI 1.6
405 MI 16 1.9
405 MI 16 2.0
406 COUPE 3.0

KATΗΓΟΡΙΑ Β (ΕΩΣ 8KG/HP)
106 RALLYE 1.3
106 RALLYE 8V 1.6
106 XSI 1.4
106 XSI 1.6
205 C.LINE 1.4
205 CTI(cabrio) 1.9
205 XS 1.4
206 CC 2.0
206 GTI 1.6 16v
206 S-16 1.6 16v
206 XS 1.6 16v
307 CC SPORT 2.0
307 XSI 2.0
406 COUPE 2.0
406 COUPE AUTO 2.0

KATΗΓΟΡΙΑ Γ (ΕΩΣ 10KG/HP)
106 XR-XT 1.4
206 CC 1.6
206 DYNAMIC 1.4 16v
206 Q.SILVER 1.4 16v
206 XS/XT 1,6 8v
206 XS-SR 1.4 16v
206 XT 1.4 16v
306 CABRIOLET 2.0
306 XR 1.6
306 XT-XS 1.8
307 CC 2.0
307 CC-AUTO 2.0
307 XS 1.6
309 BEST-LINE 1.4
309 SR 1.6
309 XR 1.4
405 GR 1.6
405 SRI 1.8
406 SR 1.8
406 SV 2.0
407 SW ST 2.0

KATΗΓΟΡΙΑ Δ (ΕΩΣ 12KG/HP)
106 XN 1.0
106 XR 1.1
206 XS-SR 1.4 8v
206 C.LINE 1.4 8v
206 Q.SILVER 1.4 8v
206 X-DESIGN 1.1
206 X-DESIGN 1.4
206 XT 1.4 8v
306 XR 1.4
307 CC 1.6
307 LEADER 1.4
307 SW 1.6
307 XR-XS 1.4
307 XS 1.4
307 XT 1.4
407 SR 1.8
407 ST 1.8
407 SW ST 1.8

Σύντομα θα συμπληρωθούν όλα τα μοντέλα

Γιώργος-WRC - Πεμ 09 Μάρ 2006, 12:23:11
Θέμα δημοσίευσης:
Thumb Left Armed Roll eyes Cyclops Worthy
christhehealer - Πεμ 09 Μάρ 2006, 12:43:33
Θέμα δημοσίευσης:
Μήπως λέω εγώ τώρα που είμαι και κακός, [ως συνήθως] ο κανονισμός να τυπωθεί και να μοιραστεί στα μέλη του PSClub [σε όσους ενδιαφέρονται βέβαια] αντί να τον κατεβάζουν μόνοι τους, τις περισσότερες φορές με Dial Up.

Ή αν αυτό δεν είναι δυνατόν, τουλάχιστον να υπάρχουν 5-10 τυπωμένοι στην Λέσχη [και συραμένοι σε ντοσιέ]. Wink
Sidobre - Πεμ 09 Μάρ 2006, 12:46:48
Θέμα δημοσίευσης:
christhehealer έγραψε:
Μήπως λέω εγώ τώρα που είμαι και κακός, [ως συνήθως] ο κανονισμός να τυπωθεί και να μοιραστεί στα μέλη του PSClub [σε όσους ενδιαφέρονται βέβαια] αντί να τον κατεβάζουν μόνοι τους, τις περισσότερες φορές με Dial Up.

Ή αν αυτό δεν είναι δυνατόν, τουλάχιστον να υπάρχουν 5-10 τυπωμένοι στην Λέσχη [και συραμένοι σε ντοσιέ]. Wink


Για όποιον ενδιαφέρεται και δεν μπορεί να κατεβάσει 36kb ή δεν έχει εκτυπωτή, ναι υπάρχει τυπωμένος στην Λέσχη Wink Wink Wink Wink
Είναι πάντοτε απαραίτητο να υπάρχει κανονισμός όποτε αυτός ζητηθεί.
glf - Πεμ 09 Μάρ 2006, 13:27:19
Θέμα δημοσίευσης:
ωραία πράγματα. άντε να οργανωνόμαστε που λένε...
ultra-one - Πεμ 09 Μάρ 2006, 15:48:10
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
Για όποιον ενδιαφέρεται και δεν μπορεί να κατεβάσει 36kb ή δεν έχει εκτυπωτή, ναι υπάρχει τυπωμένος στην Λέσχη Wink Wink Wink

34kb! Με σύνδεση dial-up χρειάζονται περίπου 7 ολόκληρα δευτερόλεπτα για να τον κατεβάσεις! Silly
SnakeMJK - Πεμ 09 Μάρ 2006, 18:07:18
Θέμα δημοσίευσης:
Ποια άλλα clubs θα συμμετέχουν;

Ελπίζω να έχω άδεια!!! Rolling eyes
Sidobre - Πεμ 09 Μάρ 2006, 18:11:38
Θέμα δημοσίευσης:
SnakeMJK έγραψε:
Ποια άλλα clubs θα συμμετέχουν;

Ελπίζω να έχω άδεια!!! Rolling eyes


Mέχρι στιγμής πάνω απο 15! Ακόμα δεν τα γράφω γιατί μέρα με την ημέρα πληθαίνουν!
volvos - Πεμ 09 Μάρ 2006, 23:22:17
Θέμα δημοσίευσης:
αυτο το κιλα ανα ιππο καπως μου καθεται...
δηλαδη θα τρεχουν σε αυτες τις κατηγοριες ανεξαρτητα μετατροπων?
Baphomet - Παρ 10 Μάρ 2006, 00:48:34
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
αυτο το κιλα ανα ιππο καπως μου καθεται...
δηλαδη θα τρεχουν σε αυτες τις κατηγοριες ανεξαρτητα μετατροπων?


ίσα ίσα...θεωρούμε οτι μεταξύ μας υπάρχει ειλικρίνεια και λίγο πολύ γνωρίζουμε/μπορούμε να ελέγξουμε ποσα άλογα είναι περίπου κάθε αμάξι. Οπότε είναι απόλυτα δίκαιο. Δεν μίλησε κανείς για εργοστασιακή αναλογία κιλών/ίππο. Μιλάμε για κατα προσέγγιση πραγματική. Φύσικα αν κάποιος είναι λαμόγιο ακόμα και σε αυτό θα καταφέρει να τρέξει σε κατώτερη κατηγορία.
Tomcat - Παρ 10 Μάρ 2006, 01:23:47
Θέμα δημοσίευσης:
Όπως και να χει...οι Λαμογιές θα φανούν στους χρόνους......

Πάντως...80€ (60+20) για....5-6 min (4-5 γύροι) εντός πίστας...είναι κάπως.....τουλάχιστον για τις μικρότερες κατηγορίες!

140 Αυτοκίνητα... max...από 6 λεπτά το καθένα (4+1 γύροι) ανα δύο εντός πίστας = 7 περίπου ώρες ατελείωτης κόντρας....και όποιος αντέξει!!!!!
Sidobre - Παρ 10 Μάρ 2006, 10:35:27
Θέμα δημοσίευσης:
Kατ'αρχήν κανείς δεν είπε ότι είναι 80 ευρώ.

80 ευρώ είναι αυτή την στιγμή σύμφωνα με τα κοστολόγια που έχουμε μπροστά μας.

43 Ευρώ θέλει η ΕΘΕΑ για ημερήσια λισανς (20) και ασφάλιση (23)
Και απομένουν:
Κόστος πίστας (1.700 - 2.000 ευρώ)
- Ασθενοφόρα
- Εφοροι (Αλυτάρχης, Αγωνοδίκης, Τεχνικός Εφορος)
- Χρονόμετρα ΕΘΕΑ
- Επαθλα (γύρω στα 350 ευρώ)
- Νούμερα αυτοκόλλητα για τις πόρτες
- Εντυπα (αφίσσες, φυλάδια)
και ο κατάλογος συνεχίζεται.

Ομως επειδή η διοργάνωση γίνεται από τα ίδια τα Club που είναι ΜΗ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΚΑ (και διασφαλίζεται αυτό) υπάρχει η δυνατότητα χορηγιών όπου μειώνουν το αρχικό κόστος. Οσο μειώνεται το αρχικό κόστος, τόσο μειώνεται η συμμετοχή.

Η εκτίμηση μέχρι τώρα είναι ότι το παράβολο συμμετοχής θα είναι 40-50 ευρώ ΜΟΝΟ για τα επίσημα μέλη του κάθε συλλόγου.
volvos - Παρ 10 Μάρ 2006, 10:49:48
Θέμα δημοσίευσης:
Tomcat έγραψε:

Πάντως...80€ (60+20) για....5-6 min (4-5 γύροι) εντός πίστας...είναι κάπως.....τουλάχιστον για τις μικρότερες κατηγορίες!




TO θεωρω απιθανο να κρατηθει το κοστος στα 40-50ευρω...


43 η εθεα
πιστα 1700/200συμμετοχες=8.5ευρω
λοιπα εξοδα 1700/200 = 8.5
εχουμε 60+


εγω παντως κανοντας το συνηγορο του διαβολου και με τη καχυποψια που με διακρινει συνεχιζω να θεωρω οτι καπου θα χαθει η μπαλα στο δρομο...
MEMsound - Παρ 10 Μάρ 2006, 11:19:45
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
...εγω παντως κανοντας το συνηγορο του διαβολου και με τη καχυποψια που με διακρινει συνεχιζω να θεωρω οτι καπου θα χαθει η μπαλα στο δρομο...


Αντί να κρίνεις τα πράγματα καχύποπτα απ' έξω μήπως θες να βοηθήσεις ώστε να μην "χαθεί η μπάλα"....

Έχω βαρεθεί να βλέπω άπειρους "συνήγορους του διαβόλου" και ελάχιστους "βοηθούς". Sad

Εδώ είμαστε και πραγματικά θα χρειαστούμε την μέγιστη δυνατή βοήθεια στο όλο εγχείρημα. Wink
volvos - Παρ 10 Μάρ 2006, 11:28:01
Θέμα δημοσίευσης:
οπως ειπα το θεωρω ανουσιο. 40-50-60ευρω για 5 γυρους?ποσοι
εχουν τοσα λεφτα για μια γρηγορη βολτα?
πως θα συγκρινες αυτην την εκδηλωση με το track day των φωτων?

θεωρω οτι υπαρχουν πολλα λαμογια που θα προσπαθησουν να πνιξουν τη προσπαθεια π.χ αυτοι που κανουν παρομοιες εκδηλωσεις.ονοματα δε λεμεεεεεε. ακομα στα περισσοτερα κλαμπ απο οτι φαινεται επικρατει μια νοοτροπια οτι αρπαξουμε με αποτελεσμα στα ξερα να καιγονται και τα χλωρα...τυχαιο δεν ειναι οτι ανοιγουν και κλεινουν σε ενα βραδυ τα πιο πολλα!!

υ.γ. μανθο παντα θα υπαρχουν καποιοι που κρινουν κατακρινουν και σχολιαζουν απο τη πολυθρονα τους σε ολους τους τομεις. το μονο που μπορεις να κανεις ειναι να τους ακους-γιατι παντα μες στις μπουρδες τους ολο και κατι σωστο θα πουν- και μετα αναλογα με αυτα που λενε και κανουν να τους καταγραφεις στην αναλογη θεση Wink
οσο για τη πιστα. ναι προτιμω να τρεχω μονος μου και να κρατω χρονο με το κινητο παρα να δωσω τα ιδια λεφτα για 3 γυρους .θεμα νοοτροπιας και διαφορετικης αντιμετωπισης ειναι.δεν ειναι κακο. αν θες να στο γενικευσω αυτο παει πολυ μακρυα στη νοοτροπια του ελληνα και το ιδιο γινοταν καποτε και στα λιμανακια...δεν ειναι προς συζητηση τωρα-οφ τοπικ-
ισως αν ειχα trackday car να το εβλεπα διαφορετικα...
Sidobre - Παρ 10 Μάρ 2006, 11:51:54
Θέμα δημοσίευσης:
Κατ'αρχήν εδώ δεν μιλάμε για TrackDay. Αυτά πάντα θα υπάρχουν. Εδώ μιλάμε για μια εκδήλωση για ανθρώπους που έχουν πάθος με την οδήγηση όπου υπάρχουν έπαθλα και γιατί όχι, συναγωνισμός.

Με λίγα λόγια μια γιορτή!

Εδώ είσαστε και θα το δείτε με τα ίδια σας τα μάτια!
christhehealer - Παρ 10 Μάρ 2006, 12:22:20
Θέμα δημοσίευσης:
Το track day ήταν μια πρώτη επαφή με την πίστα. Θα μπορούσε να χαρακτηριστεί και προπόνηση.
Εδώ μιλάμε για κανονικό αγώνα...

Κερδίζεις ή χάνεις με όλες τις επισημότητες... Cool

Εϊναι δύο τελείως διαφορετικά πράγματα, δεν υπάρχει σύγκριση μεταξύ τους. Wink
MEMsound - Παρ 10 Μάρ 2006, 13:08:41
Θέμα δημοσίευσης:
Τα λεφτά των εξόδων είναι συγκεκριμένα (= max με μηδέν χορηγία 81 και κάτι ψηλά ευρώ = ~80ευρώ)
Επίσης οι χορηγίες είναι πάλι συγκεκριμένες (και τιεχουν συζητηθεί με τους υπευθύνους του κάθε club που έχει εκδηλώσει ενδιαφέρον) και θα μειώσουν το κόστος.

Είναι ουσιαστικά εξαιρετικά απλό και στηρίζεται στην μεταξύ μας καλή διάθεση και συνεισφορά.

Αλλιώς υπάρχουν έτοιμα το F2F και το GP (στα οποία και ποτέ δεν είπαμε όχι) για όποιον δεν θέλει Wink και επίσης τα track day που επίσης δεν έχουμε πει όχι.

Δεν είναι αγώνες "άγνωστων μεταξύ αγνώστων" αλλά για εσωτερικά πρωταθλήματα των club, με την χρονομέτρηση να προσμετρά και σε γενική κατάταξη, ώστε να υπάρχει και ο σχετικός ανταγωνισμός ή συναγωνισμό (όπως θέλετε πείτε το) και "κόντρα" μεταξύ διαφορετικών αυτοκινήτων/club κλπ κλπ (με αντίπαλο όμως το "αμείλικτο" χρονόμετρο)

= Πιστάδικη γιορτή των Club. Wink
volvos - Παρ 10 Μάρ 2006, 13:24:54
Θέμα δημοσίευσης:
για να μην παρεξηγηθώ ότι είπα ειναι δεδομενο οτι ειναι καλοπροαιρετο.

εχει και ομορφη μερα εξω. χαιρετω.
MEMsound - Παρ 10 Μάρ 2006, 13:50:44
Θέμα δημοσίευσης:
"σκουπιζειν"

υπομονή 2 λεπτά...
Sidobre - Παρ 10 Μάρ 2006, 13:56:36
Θέμα δημοσίευσης:



Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
MEMsound - Παρ 10 Μάρ 2006, 14:04:54
Θέμα δημοσίευσης:
σκουπιζειν / σφουγγαριζειν / συμμαζεύειν / αντι-παρεξηγίζειν τέλος...

συνεχίζουμε...


ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΡΕ ΠΡΟΕΔΡΕ ΜΕ ΤΙΣ ΤΑΜΠΕΛΕΣ ΣΟΥ!!!!!

Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
RASTAVIPER - Παρ 10 Μάρ 2006, 19:08:52
Θέμα δημοσίευσης:
Δηλαδη ποια η διαφορα με το F2F?Παντως ειναι πολυ καλη κινηση το πως θα γινει ο χωρισμος στις κατηογοριες.Θα ισορροπησει καπως το πραγμα.Ευχομαι να δω κανενα καλο λιονταρακι απο το psclub (γιατι ειναι σιγουρο οτι θα δουμε αρκετα απο τα αλλα).
Οντως η τιμη ειναι πολυ υψηλη για 4 γυρους για τον μεσο καυλωμενο που θελει απλα να μπει στην πιστα.Νομιζω οτι πλεον παμε σε αλλα επιπεδα, αγωνιστικα κλπ
MEMsound - Παρ 10 Μάρ 2006, 19:31:55
Θέμα δημοσίευσης:
Το κόστος αναλογικά με ένα track day (που είσαι πχ όλη μέρα σε μια πίστα* με 40 ευρώ) δείχνει αυξημένο. Όμως ΄τελικά δεν είναι:

Για να μπει σοβαρό χρονόμετρο σε πίστα απαιτείται άδεια αγώνα από την ΕΘΕΑ (=τα έξοδα που είπε ο Τάσος πιο πάνω).

Τα track day μας είναι ανεξάρτητα Wink και φυσικά δεν θα σταματήσουν!!!!!! (ίσα ίσα θα (πρέπει) να αυξηθούν για να κάνουμε προπόνηση!!!! Wink )

Αλλά εδώ μιλάμε για αγώνα!!!
Δεν θελήσατε ποτέ αγωνιστείτε? Question
Μου φαίνεται περίεργο!! Shocked

Και όλοι αυτοί που πάνε στα F2F και στα GP τι είναι?? από άλλη χώρα?? εξωγήινοι?? Question
...και εκεί το κόστος είναι (αν δεν κάνω λάθος) 100+ και 90+ ευρώ αντίστοιχα... Rolling eyes

Για να μην παρεξηγηθώ δεν έχω κάτι με τους οργανωτές αυτών των event καλά κάνουν και τους οργανώνουν και καλά κάνουν όσοι πάνε και τρέχουν εκεί.

Αλλά ΕΜΕΙΣ ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΔΙΚΟ ΜΑΣ, να το κάνουμε μόνοι μας και να γουστάρουμε!, και όπως φαίνεται το ίδιο θέλουν και πολλά άλλα club στην Ελλάδα.

Όπως είπες Θωμά εδώ μιλάμε για αγώνα και όχι για βόλτα στην πίστα. Wink

*...μαζί με όσους ακόμα είναι εκεί με ότι αυτό συνεπάγεται... βλ: "αντε ρε μεγάλε κάνε στην άκρη", "που πας ρε καραμήτρο με το 2CV στην πίστα...","ωχ αυτό το 4κίνητο τέρας που είναι πίσω μου θα με καταπιεί ας κόψω λίγο να με περάσει" και άλλα τέτοια όμορφα.....
Σημείωσε ότι για να κλείσεις την πίστα για track day (ώστε να έχεις την ύσηχία σου σαν club) ανεβάζει το κόστος σε αντίστοιχο επίπεδο και χωρίς την δυνατότητα χορηγίας, λόγω μικρής δυνατότητας για προβολή πράγμα που δεν έχει διαφημιστικό ενδιαφέρον... Wink

Nikos_bugs - Σαβ 11 Μάρ 2006, 17:41:00
Θέμα δημοσίευσης:
Θα έλεγα να μην αντιπαραθέτουμε τα trackdays (οπως γίνονται στην Ελλάδα) με το GTCC.
Είναι 2 πραγματα διαφορετικά μεταξύ τους στα οποια δεν μπορεί να γίνει συγκριση.
Τα trackdays (με την ευρύτερη εννοια του όρου και οχι μονο με την έννοια της επισκεψης ενός club στην πιστα) προσφέρουν διαφορετικά πραγματα. Δοκιμή του αυτοκινήτου και του οδηγου, μάχη με το χρονόμετρο, βελτίωση του οδηγου (και του αυτοκινήτου) μετά απο αρκετή εξάσκηση και μελέτη.
Ομως, το GTCC προσφέρει κάτι διαφορετικό και αυτό είναι ο απ'ευθείας συναγωνισμός, η επίσημη χρονομέτρηση, η επαφή των ανθρώπων των clubs μεταξύ τους, κ.ά.
Οπως και να έχει, το φαινομενικό value for maney ενός αγώνα GTCC δείχνει χαμηλότερο από την αντιστοιχη αναλογία ενός trackday, και ειδικά αν αυτό δεν είναι οργανωμένο (όταν δηλ μαζεύονται 5-10 φίλοι/μέλη ενός Club και επισκέπτονται τα Μέγαρα για παράδειγμα, και όχι μέσω οργανωμένης κίνησης του club).

Aλλα πραγματα έχει να σου προσφέρει μία μέρα στην πίστα (ένα open trackday δηλ) και άλλα θεσμοί και διοργανώσεις σαν το GTCC, οπότε με άλλο μάτι πρέπει να κρίνουμε την αξία του καθενός. Wink

Για τις δυσπιστίες και τις αμφιβολίες που υπάρχουν... είναι απολυτως φυσιολογικές. Είναι ένα δυσκολο εγχείρημα, και μάλιστα διοργανώνεται απο ερασιτέχνες-φίλους της γρήγορης αυτοκίνησης.
Ομως οι δικές μου αμφιβολίες σταματουν εκεί που ξεκινά η συγκροτημένη και σοβαρή δουλειά και αντιμετώπιση του εγχειρήματος, πρώτα απο την διοργανώτρια αρχή και έπειτα απο όλα τα μέλη των autoClubs. Και ελπίζω εκεί να κερδίσουμε το στοιχημα, δείχνοντας ότι δεν πρόκειται για ακόμα μία "μαζωξη" των Μελών του κάθε Club και παράταξη των "δυνάμεων" Smile (αυτοκινήτων τους), αλλά για πραγματική ενασχόληση με την γρήγορη οδήγηση, για πραγματική οδηγική ευχαρίστηση και για καθαρό συναγωνισμό.

Είναι στο χέρι όλων μας να δώσουμε στο GTCC έναν χαρακτήρα ουσίας, δίνοντας μία ακόμα ώθηση στον ελληνικό χώρο της αυτοκίνησης (τουλάχιστον σε αυτό το επίπεδο).

MEMsound - Σαβ 11 Μάρ 2006, 18:03:28
Θέμα δημοσίευσης:
Νίκο απλά. Worthy Thumb Left Wink
Nikos_bugs - Σαβ 11 Μάρ 2006, 22:19:35
Θέμα δημοσίευσης:
εμεις οι συχωριανοί συμφωνουμε.. Smile
vinman - Σαβ 11 Μάρ 2006, 22:44:48
Θέμα δημοσίευσης:
Nikos_bugs έγραψε:

Είναι στο χέρι όλων μας να δώσουμε στο GTCC έναν χαρακτήρα ουσίας, δίνοντας μία ακόμα ώθηση στον ελληνικό χώρο της αυτοκίνησης (τουλάχιστον σε αυτό το επίπεδο).


Δεν έχω παρά να συμφωνήσω απόλυτα με τον Νίκο... Wink
MEMsound - Κυρ 12 Μάρ 2006, 05:52:10
Θέμα δημοσίευσης:
Nikos_bugs έγραψε:
εμεις οι συχωριανοί συμφωνουμε.. Smile


Laughing Thumb right Laughing Thumb right
bob - Κυρ 12 Μάρ 2006, 12:45:33
Θέμα δημοσίευσης:
Ηθελα να ρωτησω πως θα γινεται η ενταξη του καθενος σε κατηγορια (κιλα/ιππο)?
δηλαδη θα δηλωνει ο καθενας εκτιμηση των κιλων του-ιππων του ή με βαση τα εργοστασιακα μοντελα??
πιστευω καλυτερα θα ειναι το κιλα/ιππο να βγαινει ΚΑΙ με το βαρος του οδηγου γιατι υπαρχουν σοβαρες διαφορες (ζυγαριες στα πιτ !! Laughing Laughing )
αυτο το λεω γιατι μπορει καποιοι να ευνοηθουν πολυ ενω αλλοι αντιθετα!!
σκεφτειτε οτι ενα μαμα 106 gti με οδηγο εχει χειροτερο κιλα/ιππο απο ενα ελαφρωμενο (λιγο) φτιαγμενο 1.3(επισης με οδηγο) Shocked
οσο καλυτερα νομιζω καλυφθουν τετοιες "αδικιες" τοσο λιγοτερα προβληματα και γκρινια θα υπαρχει Smile γιατι οπως ειπατε δεν ειναι βολτα στην πιστα αλλα ανταγωνισμος, οπου εκει για το επαθλο γινονται πολλες παρεξηγησεις Shocked
manolis - Δευ 13 Μάρ 2006, 23:40:24
Θέμα δημοσίευσης: Re: GTCC & PSClub - Challenge 2006
Sidobre έγραψε:
Ενας καινούργιος θεσμός δημιουργείται μέσα από την συνεργασία των μεγαλύτερων Club αυτοκινήτου στην χώρα μας. To GTCC είναι ένα πρωτάθλημα αυτοκινήτων δρόμου που διεξάγεται σε οργανωμένες πίστες στην Ελλάδα με την μορφή των TimeTrial.

Σκοπός είναι να δημιουργηθεί ένα πρωτάθλημα, με μικρό κόστος συμμετοχής, όπου κάθε αγωνιζόμενος θα εκφράζει το πάθος του για την οδήγηση, αποκομίζοντας ταυτόχρονα πολύτιμες εμπειρίες για την καθημερινότητα στους δημόσιους δρόμους.

Στηριζόμενο στα διεθνή πρότυπα των Time Trial σε οργανωμένες πίστες, και έχοντας την έγκριση της ΕΘΕΑ, το GTCC είναι σίγουρο ότι από την αρχή θα μπει μέσα στις καρδιές όλων των φίλων του μηχανοκίνητου αθλητισμού.


υπάρχει περίπτωση να γίνει και στη Β.Ελλάδα κανένα GTCC φέτος;

www.r40.gr
Sidobre - Τρι 14 Μάρ 2006, 13:11:57
Θέμα δημοσίευσης:
Bεβαίως και υπάρχει η σκέψη. Είναι κάτι που πραγματικά το θέλουμε. Απλώς πρέπει να εξεταστεί το πως θα γίνει αφού οι Σέρρες είναι πολύ γρήγορη πίστα, μήπως έχουμε πρόβλημα με τους κανονισμούς.
tsosmoulis - Τρι 14 Μάρ 2006, 13:15:17
Θέμα δημοσίευσης:
όταν λέμε πρόβλημα με τους κανονισμούς τί εννοούμε?
μήπως κάποιο αυτοκίνητο προλάβει κάποιο άλλο στα χρονομετρημένα?
Sidobre - Τρι 14 Μάρ 2006, 13:16:17
Θέμα δημοσίευσης:
Πρόβλημα υπάρχει επειδή η πίστα είναι γρήγορη και η Μέση ταχύτητα ξεπερνάει το όριο ασφαλείας των παιδιών.
tsosmoulis - Τρι 14 Μάρ 2006, 13:18:26
Θέμα δημοσίευσης:
κατάλαβα...ειναι όντως αρκετά τα χιλιόμετρα.
ευχαριστώ πολύ για την γρήγορη απάντηση!
ice gus - Τετ 15 Μάρ 2006, 14:18:35
Θέμα δημοσίευσης:
αν καταλαβα καλα οι κατηγοριες του gtcc δεν ειναι ιδιες με του psclub.
ενω στο club υπολογιζεται κιλο ανα ιππο που πιστευω οτι ειναι το δικαιοτερο
στο gtcc υπολογιζονται μονο τα κιβηκα με αποτελεσμα ενα 206 1600 8v 90ps σαν το δικο μου να πεζει στην ιδια κατηγορια με 206 1600 16v 110ps
punto turbo 1400 16v 145ps και 106 ραλι 1600 16v 125ps και αλλα που δεν θυμαμαι τωρα.
οπως και να εχει ειμαι μεσα αλλα κατι μου λεει οτι αυτο θα ειναι αγκαθι
στην ολη εκδηλωση.

ΤΑΣΟ τη πρεπει να γραφει η δηλωση !!!!!!!!!!!!!!!!! στηλε pm.
RASTAVIPER - Τετ 15 Μάρ 2006, 19:24:24
Θέμα δημοσίευσης:
ice gus έγραψε:
αν καταλαβα καλα οι κατηγοριες του gtcc δεν ειναι ιδιες με του psclub.
ενω στο club υπολογιζεται κιλο ανα ιππο που πιστευω οτι ειναι το δικαιοτερο
στο gtcc υπολογιζονται μονο τα κιβηκα με αποτελεσμα ενα 206 1600 8v 90ps σαν το δικο μου να πεζει στην ιδια κατηγορια με 206 1600 16v 110ps
punto turbo 1400 16v 145ps και 106 ραλι 1600 16v 125ps και αλλα που δεν θυμαμαι τωρα.
οπως και να εχει ειμαι μεσα αλλα κατι μου λεει οτι αυτο θα ειναι αγκαθι
στην ολη εκδηλωση.

ΤΑΣΟ τη πρεπει να γραφει η δηλωση !!!!!!!!!!!!!!!!! στηλε pm.


Ισα ισα που εγω το πρωτο καταλαβα, οτι θα υπολογιζονται τα κιλα ανα ιππο και μαλιστα θα προσπαθουν να αξιολογουν το καθε αμαξι αναλογα με τις μετατροπες που θα παιζουν.
206xs - Τετ 15 Μάρ 2006, 20:40:44
Θέμα δημοσίευσης: Κλάσεις GTCC + απορίες
Καταρχήν όπως είπε και άλλο παιδί οι κλάσεις με τα κυβικά είναι λίγο άδικες για τους ατμοσφαιρικούς, κατά τη γνώμη μου τα τούρμπο θα έπρεπε να είναι δύο κατηγορίες πάνω. Επίσης μια διευκρίνηση τους γύρους τους κάνει κάθε αυτοκίνητο μόνο του στη πίστα ή με σημαντική προπορία (αλλά WRC) ? Σε περίπτωση ατυχήματος (έξοδος-τρακάρισμα) υπάρχει ασφαλιστική κάλυψη γιατί η ασφάλειες μας δεν καλύπτουν τέτοια συμβάντα.
Τα μή επίσημα μέλη μπορούν να συμετάσχουν?
Πρέπει κανείς να συμετάσχει σε όλους τους αγώνες (4 για το 2006) ή μπορεί και μεμονωμένα?
Περιμένω απαντήσεις γιατί ψήνομαι Razz Cool
CC στην πίστα χε χε χε
Baphomet - Πεμ 16 Μάρ 2006, 00:24:49
Θέμα δημοσίευσης:
Στο GTCC θα γίνεται με κυβικά το κιλά/ίππο δεν είναι δυνατό να ελεγθεί καθώς απαιτεί τεχνικό έλεγχο σε κάθε όχημα...
Στο PS Club η βαθμολογία θα μετράει με κιλά/ίππο καθώς είναι πιο λίγα αυτοκίνητα, ξέρουμε πάνω κάτι τι έχει κάνει ο καθένας και θα είναι πιο κοντά στην πραγματικότητα.
ice gus - Πεμ 16 Μάρ 2006, 09:36:31
Θέμα δημοσίευσης:
καλα καταλαβα.
δεν πιστευεις πετρο οτι αυτο για ατομα που θα τρεχουν μονο για την δοξα
και την καταταξη θα ειναι ενα προβλημα που θα το κανουν μεγαλο θεμα
πλισιαζοντας η ωρα του αγωνα?
μιας και ειναι μονο τα club δεν θα μπορουσε καθε club να κανει μια λιστα
με τα αυτοκινητα που θα συμετασχουν βαση ιππων ανα κιλο?
οπως ξερουμε εμεις τι εχει πανω κατω το καθε αυτοκινητο ετσι πιστευω
γινεται σε ολα τα club.
Sidobre - Πεμ 16 Μάρ 2006, 11:18:19
Θέμα δημοσίευσης:
ice gus έγραψε:
καλα καταλαβα.
δεν πιστευεις πετρο οτι αυτο για ατομα που θα τρεχουν μονο για την δοξα
και την καταταξη θα ειναι ενα προβλημα που θα το κανουν μεγαλο θεμα
πλισιαζοντας η ωρα του αγωνα?
μιας και ειναι μονο τα club δεν θα μπορουσε καθε club να κανει μια λιστα
με τα αυτοκινητα που θα συμετασχουν βαση ιππων ανα κιλο?
οπως ξερουμε εμεις τι εχει πανω κατω το καθε αυτοκινητο ετσι πιστευω
γινεται σε ολα τα club.


Παιδιά κακά τα ψέμματα, δύσκολο να ελέγξεις πόσα άλογα έχει το κάθε αυτοκίνητο.

Προσπαθούμε να φιάξουμε όσο το δυνατόν περισσότερο δίκαιο ένα τέτοιο θεσμό. Αν ο άλλος θέλει να πάρει τσιγκάκι δεν πρόκειται ποτέ να σου πει πόσα άλογα είναι.

Πρώτον ας δούμε πως θα κυλήσει ο πρώτος αγώνας, ενώ ήδη έχει πέσει μια ωραία ιδέα στο τραπέζι ώστε να γίνουν οι κατηγορίες πιο δίκαιες. Αλλωστε με την πράξη βελτιωνόμαστε! Wink
Sidobre - Πεμ 16 Μάρ 2006, 11:58:34
Θέμα δημοσίευσης: Re: Κλάσεις GTCC + απορίες
206xs έγραψε:
Καταρχήν όπως είπε και άλλο παιδί οι κλάσεις με τα κυβικά είναι λίγο άδικες για τους ατμοσφαιρικούς, κατά τη γνώμη μου τα τούρμπο θα έπρεπε να είναι δύο κατηγορίες πάνω. Επίσης μια διευκρίνηση τους γύρους τους κάνει κάθε αυτοκίνητο μόνο του στη πίστα ή με σημαντική προπορία (αλλά WRC) ? Σε περίπτωση ατυχήματος (έξοδος-τρακάρισμα) υπάρχει ασφαλιστική κάλυψη γιατί η ασφάλειες μας δεν καλύπτουν τέτοια συμβάντα.
Τα μή επίσημα μέλη μπορούν να συμετάσχουν?
Πρέπει κανείς να συμετάσχει σε όλους τους αγώνες (4 για το 2006) ή μπορεί και μεμονωμένα?
Περιμένω απαντήσεις γιατί ψήνομαι Razz Cool
CC στην πίστα χε χε χε


Τα αυτοκίνητα και οι οδηγοί είναι ασφαλισμένοι μόνο για αστική ευθύνη προς τρίτους. Τα οχήματά μας είναι αποκλειστική ευθύνη δική μας. Η μόνη περίπτωση ζημιάς είναι να ευθύνεσαι ο ίδιος.

Τα αυτοκίνητα τρέχουν ανά δύο με διαφορά μεταξύ τους μισού γύρου ενώ οι κριτές είναι εκεί για να προειδοποιούν για κινδύνους και για να αποτρέπουν την προσπέραση (δεν επιτρέπεται σε καμία περίπτωση η προσπέραση)

Μή επίσημα μέλη μέχρι στιγμής απ' όλα τα Club δεν επιτρέπεται να συμμετέχουν.
Αυτό είναι κατά την κρίση μου λογικό αφού αυτός ο θεσμός είναι από τα Club για τα Club.
206xs - Πεμ 16 Μάρ 2006, 14:55:19
Θέμα δημοσίευσης:
Τάσο αυτό για τα μη επίσημα μέλη κατανοητό αν και μου χρωστάτε κάτι λεφτάκια από αυτά που είχα δώσει στην αρχή δεν θυμάμαι για καταστατικό ή κάτι τέτοιο (θα τα συμψιφήσουμε με μιά συνδρομή Wink ) όσο για το αν ευθύνομαι εγώ, δηλαδή αν κάνω μια έξοδο πληρώνω από την τσέπη μου τα σπασμένα δηλαδή? Καλό θα ήταν να υπάρχει μια ασφαλιστική κάλυψη για αυτό δεδομένου ότι οι περισσότεροι είναι άποιροι σε πίστα. Για τις κατηγορίες του GTCC δεν είναι λίγο άδικο να τρέχει λχ Punto GT 1.4 τούρμπο μαζί με ραλύ ή 206 1.6 μαμά ή TT 1.8 τούρμπο μαζί με 206 2.0 ? Πιστεύω ότι δύο κατηγορίες πάνω για τα τούρμπο είναι πιο λογικό (δηλ 1.4 τούρμπο με 1.8-2.0 ατμόσφαιρα και 1.8 τούρμπο με 2.0+ ατμόσφαιρα). Για το εσωτερικό κιλά/ίππο δεν έχω πρόβλημα αν και η σκέψη που ακούστηκε να συνυπολογίζεται το βάρος του οδηγού δεν είναι κακή. Ο κανονισμός που βρίσκεται να τον κατεβάσω Question από εξοπλισμό ασφαλείας χρειάζεται τίποτα ? (πυροσβεστήρας, κράνος λχ)
MEMsound - Πεμ 16 Μάρ 2006, 15:16:31
Θέμα δημοσίευσης:
Οι χάραξεις των 2 πιστών (Αφίδνες και "κομμένα" Μέγαρα) είναι τέτοια που δεν επιτρέπουν μεγάλες διαφορές στον χρόνο λόγω διαφοράς στην ισχύ.

Ενδεικτικά δείτε "εδώ" τους χρόνους από το τελευταίο Alfa Trofeo που έγινε τον Φεβρουάριο στις Αφίδνες. Wink Wink

Ξεχάστε για λίγο τα άλογα και ασχοληθείται με την τεχνική οδήγησης.
Σε αυτές τις πίστες αυτή είναι που μετράει και όχι αν έχεις ή όχι 300ps.. Wink
Road_Runner - Πεμ 16 Μάρ 2006, 18:43:25
Θέμα δημοσίευσης:
Παράθεση:
δηλαδή αν κάνω μια έξοδο πληρώνω από την τσέπη μου τα σπασμένα δηλαδή?

Εννοείται... Τα σπασμένα του αυτοκινήτου σου. Όχι αν πέσεις σε άλλον ή κάνεις ζημιά στην πίστα... Αν μας τα πλήρωναν άλλοι όλοι θα ήμασταν συνέχεια στους αγώνες...

Παράθεση:
Καλό θα ήταν να υπάρχει μια ασφαλιστική κάλυψη για αυτό δεδομένου ότι οι περισσότεροι είναι άποιροι σε πίστα.

Γιαυτό απαγορεύεται η "καγκουρο-οδήγηση" -> Σβουρίδια και λοιπές Show-off καταστάσεις.. Οι νέοι καλό θα είναι να πάνε μια μέρα μόνοι τους στην πίστα να κάνουν καρτ και να την δουν Laughing Laughing Σύντομα θα ανοίξει Τοπικ για τις τεχνικές οδήγησης στις Αφίιδνες και στα Μέγαρα. Ακούτε Κ.Κ. ΜΕΜsound?? Laughing Επίσης οι νέοι οδηγοί δεν χρειάζετε να πιέσουν τόσο πολύ την πρώτη τους φορά. Δεν πάνε για να κερδίσουν από την πρώτη φορά. Δεν είμαστε όλοι Senna..

Παράθεση:
Για τις κατηγορίες του GTCC δεν είναι λίγο άδικο να τρέχει λχ Punto GT 1.4 τούρμπο μαζί με ραλύ ή 206 1.6 μαμά ή TT 1.8 τούρμπο μαζί με 206 2.0 ? Πιστεύω ότι δύο κατηγορίες πάνω για τα τούρμπο είναι πιο λογικό (δηλ 1.4 τούρμπο με 1.8-2.0 ατμόσφαιρα και 1.8 τούρμπο με 2.0+ ατμόσφαιρα).

Με κάλυψε πλήρως ο Μάνθος

Παράθεση:
Για το εσωτερικό κιλά/ίππο δεν έχω πρόβλημα αν και η σκέψη που ακούστηκε να συνυπολογίζεται το βάρος του οδηγού δεν είναι κακή.

Αυτό για το βάρος δεν μπορώ να το καταλάβω;;; Ρε παιδιά, πάνω κάτω όλοι το ίδιο βάρος έχουμε... Κιλά ανα ίππο θα είναι η κατηγορία. Όχι Μπριζολομάχοι/Κατηγορία Φτερού που είναι και στα καρτ... Ήμαρτον πια με το βάρος...

Παράθεση:
Ο κανονισμός που βρίσκεται να τον κατεβάσω Question από εξοπλισμό ασφαλείας χρειάζεται τίποτα ? (πυροσβεστήρας, κράνος λχ)

Από εξοπλισμο χρειάζεται πυροσβεστήρας κράνος και ζώνη 3 σημείων το λιγότερο. Ο κανονισμός κάπου εδώ γύρω είναι. Μάλλον σε προηγούμενη σελίδα ..
Sidobre - Παρ 17 Μάρ 2006, 14:07:30
Θέμα δημοσίευσης:
Το website του GTCC είναι πλέον διαθέσιμο!

www.gtcc.gr


Thumbs Up Thumbs Up
Baphomet - Παρ 17 Μάρ 2006, 15:41:22
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
Το website του GTCC είναι πλέον διαθέσιμο!

www.gtcc.gr


Thumbs Up Thumbs Up


πολύ ωραίο!! να είχε και μουσική θα ήταν τέλειο!!! Tease Tease Tease Tease Tease
MEMsound - Παρ 17 Μάρ 2006, 17:57:05
Θέμα δημοσίευσης:
Όντως πολύ καλό Τάσο!!!! Πάρα πολύ καλό θα έλεγα!!!
Wink Wink Cool Cool
vinman - Παρ 17 Μάρ 2006, 19:50:05
Θέμα δημοσίευσης:
Άριστα mr president.. Wink
206xs - Σαβ 18 Μάρ 2006, 19:47:45
Θέμα δημοσίευσης:
Λοιπόν πότε θα συναντηθούμε από κοντά να τα πούμε ? Κρίμα που καταργήθηκε η συνάντηση της Κυριακής γιατί τη Πέμπτη συνήθως δεν τα καταφέρνω ... Θα προσπαθήσω να περάσω αυτή την Πέμπτη από την λέσχη πάντως.
MEMsound - Κυρ 19 Μάρ 2006, 04:06:19
Θέμα δημοσίευσης:
206xs έγραψε:
... Θα προσπαθήσω να περάσω αυτή την Πέμπτη από την λέσχη πάντως.


...είμαστε τελείως off-topic οπότε ας μην το συζητήσουμε άλλο εδώ. Απλά να πω ότι θα κανονίσουμε με πμ, αν δεν μπορεσείς να έρθεις από την Λέσχη την Πέμπτη.
Sidobre - Δευ 20 Μάρ 2006, 13:18:53
Θέμα δημοσίευσης:
Για όποιον ενδιαφέρεται, υπάρχει και ετήσια άδεια (λισανς) (αντί της ημερίσιας άδειας) παιδιών με το ποσό των 80 ευρώ / έτος. Το οποίο σημαίνει ότι κάθε φορά που θα συμμετέχει σε κάποια παιδιά (GTCC, Alfa Trofeo, F2F, Tuners GP) θα γλυτώνει τα 20 ευρώ της ημερίσιας λισανς.

Αν κάποιος π.χ. θα συμμετέχει μόνο στα 4 GTCC δεν θα γλυτώσει τπτ, αλλά αν θέλει να συμμετέχει και στα επόμενα 2 F2F ή σε κάποιο Alfa Trofeo ή Tuners GP, τότε θα γλυτώνει αρκετά χρήματα.
Road_Runner - Δευ 20 Μάρ 2006, 19:11:03
Θέμα δημοσίευσης:
παρατήρηση: Η ετήσια λισάνς κάνει 100 ευρά. Εκτός αν ισχύει κάτι άλλο για λισανς μονο για παιδιες
Sidobre - Δευ 20 Μάρ 2006, 19:25:44
Θέμα δημοσίευσης:
Road_Runner έγραψε:
παρατήρηση: Η ετήσια λισάνς κάνει 100 ευρά. Εκτός αν ισχύει κάτι άλλο για λισανς μονο για παιδιες


H Eτήσια λισάνς κάνει 150 ευρώ. 100 κάνει για την πρώτη και μόνο χρονιά.

Για παιδιές/δεξιοτεχνίες κάνει 80 ευρώ και δεν χρειάζεται γιατρούς.
Sidobre - Τετ 05 Απρ 2006, 15:26:00
Θέμα δημοσίευσης:
Ολα είναι έτοιμα για την πρώτη εκδήλωση του GTCC, την Κυριακή 16 Απριλίου 2006 στον Kartodromo στις Αφίδνες. Οι διαγωνιζόμενοι θα πρέπει να βρίσκονται εκεί από τις 8:00 π.μ. για τον Ελεγχο Εξακρίβωσης αφού πρώτα περάσουν από την γραμματεία για να παραλάβουν τους αριθμούς συμμετοχής τους. Πρίν την έναρξη θα γίνει η ενημέρωση των οδηγών από τους διοργανωτές και τον Αλυτάρχη.

Το GTCC θα ξεκινήσει στις 9:00 π.μ. με την πρώτη κατηγορία (Κατηγορία Η) που θα πραγματοποιήσει 2 γύρους αναγνώρισης, ενώ αμέσως μετά θα ξεκινήσει η παιδιά με τους οδηγούς να πραγματοποιούν ένα γύρο Warm Up και περνώντας από την γραμμή χρονομέτρησης ξεκινούν (on the fly) τους 4 χρονομετρημένους γύρους όπου αρθροίζονται και οι 4 για την γενική κατάταξη.

Το παράβολο συμμετοχής για τον πρώτο GTCC ορίζεται στα 40 ευρώ σύν 20 ευρώ για την αγωνιστική άδεια ημέρας (εφόσον δεν υπάρχει ετήσια). Η είσοδος για τους θεατές είναι ΔΩΡΕΑΝ!

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλουν την Αίτηση Συμμετοχής (μαζί με φωτοτυπία της άδειας κυκλοφορίας και του διπλώματος οδήγησης) από την Πέμπτη 6 Απριλίου 2006 έως το αργότερο την Τετάρτη 12 Απριλίου στις 22:00. Οι τρόποι υποβολής αναφέρονται αναλυτικά στην Αίτηση Συμμετοχής όπου μπορείτε να την κατεβάστε πατώντας εδώ (αρχείο Acrobat).

Για οποιαδήποτε πληροφορία σχετικά με τον θεσμό, αλλά και για τις δηλώσεις συμμετοχής, μήν διστάσετε να καλέσετε στο 6975 757 085 ή να μας αποστείλλετε e-mail στο info@psclub.gr.

Ευχαριστούμε όλα τα Club και τον κόσμο που υποστηρίζει ενεργά τον θεσμό, την Λέσχη ΑΛΑ για την πολύτιμη βοήθειά της για την διοργάνωση της εκδήλωσης και βέβαια τους Χορηγούς του θεσμού που συνέβαλαν ώστε να γίνει αυτή η ιδέα πραγματικότητα.

Σας περιμένουμε όλους εκεί!
Πάνος - Πεμ 27 Μάρ 2008, 22:06:36
Θέμα δημοσίευσης: Re: Κλάσεις GTCC + απορίες
Sidobre έγραψε:
Μή επίσημα μέλη μέχρι στιγμής απ' όλα τα Club δεν επιτρέπεται να συμμετέχουν.
Αυτό είναι κατά την κρίση μου λογικό αφού αυτός ο θεσμός είναι από τα Club για τα Club.



Με αφορμη τη προταση ενοις φιλου και μελους της λεσχης να συμμετεχουμε στο 2ο gtcc ηθελα να ρωτησω το εξης ευελπιστωντας να ειναι στη σωστη ενοτητα.
Χρειαζεται να ειναι και αυτος ενεργο μελος για να συμμετεχει με το 206 του στον αγωνα δηλωνοντας συμμετοχη με το psclub?
Η παραπανω τοποθετηση του Sidobre συνεχιζει να ισχυει?
Sidobre - Παρ 28 Μάρ 2008, 15:16:19
Θέμα δημοσίευσης:
Για να συμμετέχει κάποιος στο GTCC χρειάζεται να απαραίτητα να δηλώσει κάποιο Club (αφού και τις συμμετοχές τις συγκεντρώνουν οι υπεύθυνοι από κάθε club). Για το τί κάνουν τα υπόλοιπα Club δεν γνωρίζω (αν είναι επίσημα ή όχι.)

Οσο αφορά εμάς (PSClub), δεν ζητούμε πλέον απαραίτητα να είναι επίσημο μέλος (θεωρούμε πλέον ότι με τα προνόμοια που έχει ένα επίσημο μέλος, όσοι δεν είναι, αυτοί χάνουν) αλλά έχουμε όμως ως απαραίτητο κριτήριο για όποιον συμμετέχει στο GTCC με το όνομά μας, να τον γνωρίζουμε από κοντά. Αυτό επειδή υπάρχει ήδη ένα πολύ υψηλό επίπεδο (κυρίως ήθους) και οφείλουμε ως προς το Club μας να κάνουμε ένα έλεγχο για το ποιοί είναι αυτοί που μας εκπροσωπούν.
Πάνος - Παρ 28 Μάρ 2008, 19:28:19
Θέμα δημοσίευσης:
Ευχαριστω πολυ. Wink
gonakinen - Σαβ 29 Μάρ 2008, 04:56:44
Θέμα δημοσίευσης:
Πάνος έγραψε:
Ευχαριστω πολυ. Wink


Καλούς αγώνες Wink
Πάνος - Σαβ 29 Μάρ 2008, 09:04:22
Θέμα δημοσίευσης:
gonakinen έγραψε:
Πάνος έγραψε:
Ευχαριστω πολυ. Wink


Καλούς αγώνες Wink



Να σαι καλα. Wink
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr