danielos έγραψε: |
ακου ρε φιλε πως εχει το πραγμα.εγω αν και ραλλακιας ειμαι απο τους πολυ λιγους που δεν εχουν φορεσει σκουπα και φοραω τη φιλτροχοανη βαρελακι της BMC και ειμαι απολυτα ικανοποιημενος.μου εδωσε ακριβως 5.6 αλογα δυναμομετρημενα!!!απο τα 121.2 εφτασα τα 126.8 αλογα!!εχει γεμισει πολυ το αυτοκινητο χαμηλα(πηρα περιπου 0.44 kgr ροπη) και ΚΥΡΙΩΣ οταν ζεσταθει δεν κανει αυτο το χαλι θορυβο που κανουν οι σκουπες.τεραστια διαφορα γιατι εχω μπει και σε ραλλι φιλου με σκουπα και μετα απο κανα δεκαλεπτο πλακωμα μπουμπουνιζει ο τοπος.δεν στεκεσαι μεσα.αν και εχει την ιδια σχετικα αποδοση με τη φιλτροχοανη σε ιπποδυναμη.και αυτος πηρε γυρω στα 4.5 με 5 αλογα δυναμομετρημενα.οποτε προς τι το οφελος να βαζουμε σκουπα??η τιμη ειναι το μονο εμποδιο αναμεσα στις δυο αυτες προτασεις!! |
pugsang έγραψε: |
Για μενα η καλύτερη λύση είναι ενα βαρελάκι οπως είχε βάλει ο Νίκος-Vini. |
pugsang έγραψε: |
Αγαπητέ φίλε Γιώργο,
Η σωστή τοποθέτηση της φιλτροχοάνης είναι να τοποθετηθεί στο ίδιο σημείο/θέση που ήταν και το φιλτροκούτι σου.Αλλάζοντας της θέση λίγο πίσω ή λίγο μπροστά μεταβάλεις τα χαρακτηριστικά λειτουργίας του κινητήρα μπορεί δηλαδή να χάσει λίγο σε ροπή και να κερδίσει σε δύναμη ή το αντίθετο.Στην θέση που έχει προβλέψει το εργοστάσιο για το ΟΕΜ φιλτροκούτι τα μεγέθη ροπή και δύναμη είναι τα ιδανικά.Αυτό που πρέπει να σε απασχολεί είναι το πως βάζοντας μια φιλτροχοάνη στην πρωην θέση του φιλτροκυτιου θα της φέρεις και το απαιτούμενο κρύο αέρα και στην σωστή ποσότητα που θέλει για να αποδόσει τα μέγιστα.Για μενα η καλύτερη λύση είναι ενα βαρελάκι οπως είχε βάλει ο Νίκος-Vini. |
pugsang έγραψε: |
Το ''μυστικό'' στην σκούπα είναι οτι λόγω μορφής συλλέκτη έχει την δυνατότητα να συλλέγει περισσότρο αέρα απο την μετώπη και να τον οδηγεί προς την φιλτροχοάνη δημιουργώντας και την κατάλληλη πίεση στην εισαγωγή.Το βαρελάκι αν είχε τέτοιο συλλέκτη(τοσο μεγάλο) θα ήταν μια χαρά.Οπως και να εχει το πράγμα η σκούπα είναι πιο ελεύθερη και μπορεί να διαχειρίζεται μεγαλύτερες ποσότητες αέρα απο το βαρελάκι.Οπως εχω γράψει και πιο πάνω η Peugeot sport για τα 106 S16 mini groupA γιατι γι αυτα εξελίχθηκε η σκούπα και μόνο(οχι για τα Gr.N γι αυτα δίνει μόνο φίλτρο μέσα στο φιλτροκούτι) θα μπορούσε να είχε φτιάξει κατι σαν βαρελάκι.Το οτι χρησιμοποίησε συλλέκτη τύπου σκούπας νομίζω οτι τα λέει όλα. |
danielos έγραψε: |
ρε pug μια που σε βλεπω οτι το κατεχεις το αθλημα οσον αφορα ραλλυ-σκουπα για ριξε μια καλη ιδεα για τι τυπου και ποιας εταιριας να βαλω.το θελω για extreme καταστασεις!!περιμενω την πολυτιμη advise σου!! |
pugsang έγραψε: |
Για μενα αυστηρά Peugeot sport με φιλτροχοάνη ramair.Το πακέτο που πουλάει η condor δηλαδή.Αν είναι ΟΚ για τα 106 του cup με τους 150ΗΡ γιατί να μην κάνει για το δικό σου?Αν σκέφτεσαι να πας παραπάνω τοτε σκούπα Peugeot sport με φιλτροχοάνη JR.Απο εκεί και πέρα είναι τα τετραπετάλουδα.Η κατασκευή της peugeot sport οσον αφορά τη σκούπα είναι πολύ καλή και δεν είναι σαν τις πολυεστερικές του εμπορίου που ξεραίνονται και σπάνε.Η ramair σαν φιλτροχοάνη έχει πολύ καλό βαθμό συγκράτησης της σκόνης σε σχέση με την JR που είναι γάζας και περνάνε και ποντίκια μέσα.Το μυστικό επισης είναι να διατηρήσεις την εργοστιακή γωνία σύνδεσης με την πεταλούδα και να μην την αλλάξεις με κολλάρο σιλικόνης γιατί το κολλάρο δεν απορροφά τους κραδασμούς του μοτέρ και κόβεται η σκούπα στα σημεία στήριξης στην μετώπη |
Sidobre έγραψε: | ||
Αν πουλήσεις το Βαρελάκι σου, το θέλω... (αν είναι καλή η τιμή του...) Εγώ φοράω σκούπα αλλά δεν πρέπει να κάνει για 106.... |
Vini έγραψε: | ||
To oποίο και πουλήθηκε... ![]() ![]() Για την ιστορία να σας ενημερώσω ότι η ΣΚΟΥΠΑ είναι ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΦΙΑΝΟΜΕΝΟ και η βιοτεχνία που τις φτιάχνει (για όλους) είναι στην Λεωφόρο Αθηνών.... Εγώ από το βαρελάκι ήμουν ΠΑΝΕΥΤΥΧΗΣ ... μπαίνει βγαίνει για την πλάκα του είναι πάντα κρύο και μπορεί να παίξεις άνετε με την εισαγωγή.... Εκτός αυτού είναι πανέμορφη κατασκευή και δεν κάνει ζημιές στο αυτοκίνητο.... Τώρα που το έδωσα το 206 μπήκε πάνω πάλι το εργοστασιακό φιλτροΚΙΤ χωρίς κανένα πρόβλημα...και χωρίς κανένα σημάδι ότι είχε μπει κάποια άλλη εισαγωγή... ![]() |
pugsang έγραψε: |
Η σκούπα ξεκίνησε ως αξεσουάρ των 106 του cup και οι Ελληνες αφού βρήκανε παπα θάψανε καμμια 15αρια.............Είναι η εύκολη λύση να προστατέψεις την φιλτροχοάνη άσχετα αν δουλέυει ή όχι. |
pugsang έγραψε: |
Οπως εχω γράψει και πιο πάνω η Peugeot sport για τα 106 S16 mini groupA γιατι γι αυτα εξελίχθηκε η σκούπα και μόνο(οχι για τα Gr.N γι αυτα δίνει μόνο φίλτρο μέσα στο φιλτροκούτι) θα μπορούσε να είχε φτιάξει κατι σαν βαρελάκι. |
pezomania έγραψε: |
Πάντως ζεστός αέρα η φιλτροχοάνη ρουφάει μόνο αν είναι σταματημένο το αμάξι. Γιατί εν κινήσει με 120+ δεν νομίζω να υπάρχει και τόσο διαφορά.
|
Alex έγραψε: | ||
Oταν τρεχεις ο κρυος χτυπαει στο ψυγειο, ζεσταινεται, και μετα παει στο φιλτρο για αναροφηση.. Αν δεν παρεμβαλλοταν ψυγειο δεν θα επεζε ρολο.. |
CarTuNeR έγραψε: |
Mporw na pw pws mperdeuthka arketa!! ![]() |
CarTuNeR έγραψε: |
Το κοβω λοιπον να προσανατολιζομαι σε βαρελακι γιατι εγω θελω να παρω κανενα αλογακι παραπανω αλλα χωρις να κσεσικωνω τις γειτονιες απο τον θορυβο ![]() ![]() |
DimiP έγραψε: | ||
Ααααα! δεν εχεις δικιο. ειναι ωραια να περνας και να ανοιγουν οι συναγερμοι. δεν ξερεις τι χανεις.! ασε που μαθαινεις και να οδηγεις καλυτερα. κανεις τις αλλαγες ταχυτητων καλυτερα και γρηγοροτερα μια που ολα ακουγονται. σε μενα για παραδειγμα περνω απο σταση λεοφωρειου και ξερουν αυτοι που περιμενουν το λεοφωρειο τι ταχυτητα εχω στο κιβωτιο. ![]() ![]() ![]() |
Svstouk έγραψε: | ||||
Ακόμα και οι.............γριούλες; ![]() ![]() ![]() |
XS έγραψε: |
Μια σκούπα είναι σίγουρα η καλύτερη λύση για εισαγωγή κρύου αέρα στον κινητήρα (πάντα αυτή είναι η επιδίωξη), ΑΛΛΑ επειδή λειτουργεί και εν είδει ramair (δηλαδή αυξάνει την πίεση εισαγωγής του αέρα όσο αυξάνει η ταχύτητα) πνίγει τον κινητήρα με αέρα στις υψηλές στροφές με κάποια ταχύτητα. Το μίγμα γίνεται φτωχότερο και ο κινητήρας δεν αποδίδει τα αναμενόμενα. Χρειάζεται και επέμβαση στον εγκέφαλο με νέο πρόγραμμα για να μην "στεγνώνει" από καύσιμο ο κινητήρας τις υψηλές στροφές.
|
racing-girl έγραψε: |
Έχει δοκιμάσει κανείς τελικά τον ρυθμιστή πίεσης βενζίνης σε συνδιασμό με κάποια από τις προαναφερόμενες προτάσεις για την εισαγωγή? Δεν βρήκα αντίστοιχο topic. |
racing-girl έγραψε: |
Έχει δοκιμάσει κανείς τελικά τον ρυθμιστή πίεσης βενζίνης σε συνδιασμό με κάποια από τις προαναφερόμενες προτάσεις για την εισαγωγή? Δεν βρήκα αντίστοιχο topic. |
DimiP έγραψε: | ||
ας μας πει ο sidobre - κατι ειχε αναφερει. λεγε βρε Τασο! |
racing-girl έγραψε: |
Τελικά Dimip το βαρελάκι δεν απέδωσε όπως στον 1600 κινητήρα? Μήπως με τον καιρό είδες καμμιά βελτίωση? |
racing-girl έγραψε: |
Λοιπόν Dimip έχω μια ιδέα!
Θα μου δώσεις βόλτα το λιονταράκι σου ώστε να σου πω αν υπάρχει διαφορά με το μαμίσιο (ίδιο κινητήρα έχουμε) και θα πάρεις κι εσύ το δικό μου για να καταλάβεις τις διαφορές και να τις εκτιμήσεις σωστά! ![]() Αν βέβαια μου αρέσει πολύ μπορεί να μην στο δίνω και να με κυνηγάς και να μην με φτάνεις (δεν πάει μια το δικό μου), αλλά σου υπόσχομαι πως θα καταβάλλω μεγάλη δύναμη να αντισταθώ στον πειρασμό!! Σύμφωνοι?? ![]() ![]() |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: | ||
Kαι μετα παρτε και μια βολτα του Ντανιελου,και μετα παμε ολοι μαζι να τα πεταξουμε ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
racing-girl έγραψε: |
Λοιπόν Dimip έχω μια ιδέα!
Θα μου δώσεις βόλτα το λιονταράκι σου ώστε να σου πω αν υπάρχει διαφορά με το μαμίσιο (ίδιο κινητήρα έχουμε) και θα πάρεις κι εσύ το δικό μου για να καταλάβεις τις διαφορές και να τις εκτιμήσεις σωστά! ![]() Αν βέβαια μου αρέσει πολύ μπορεί να μην στο δίνω και να με κυνηγάς και να μην με φτάνεις (δεν πάει μια το δικό μου), αλλά σου υπόσχομαι πως θα καταβάλλω μεγάλη δύναμη να αντισταθώ στον πειρασμό!! Σύμφωνοι?? ![]() ![]() |
Alex έγραψε: |
Εδω ειμαι αλλα δεν γραφω πολυ γιατι γινεται χαμος απο post.. Μονο να τα διαβαζω θελω καμια ωρα ![]() Που λες τελικα την πηρα την υποτροφια Γιουυυυυυυυυπι ... Αυτο ειναι που με παρηγορει που εχασα την κοπη της πιτας καθως ειμαι κατα ~600Ε πλουσιοτερος απο πριν μια βδομαδα ![]() Τωρα αρχιζω project "πανελληνιες" οπου αν και εχω τελειωσει το σχολειο εδω και 5 χρονια θα κατσω να διαβασω μπας και περασω σε κανα ΤΕΙ,ΑΕΙ να παρω καμια εξτρα αναβολη μεχρι το 2008 ![]() Οσο για τα φιλτρα και τις δοκιμες, αμα θες racing girl να οδηγησεις και το δικο μου που εχει λιγο x-treme χαρακτηρα απο αποψη εισαγωγης no problem ![]() Μπορει να τα οδηγησεις και ταυτοχρονα με του Dimip και να συγκρινεις και πιο τραβαει καλυτερα... Βεβαια πρωτα πρεπει καπου να βρεθουμε μαζι αφου πρωτα βρουμε και ενα "πεδιο" δοκιμων οπου θα γινει αυτο και να ειναι και συμβιβαστικο ως προς το σημειο συναντησης καθως ο Dimip μενει προς Πειραια πλευρα και εγω απο Μαρουσι πλευρα... Μπορει και στο track day.. Who knows.. ![]() Παντως εχω την αισθηση οτι εμενα με "ληστευουν" απο επιδοσεις τα μπεκ μου γιατι υποψιαζομαι (σχεδον ειμαι σιγουρος) οτι ειναι βουλωμενα.. Επισης δεν εχω αλλαξει και φιλτρο βενζινης που μπορει να διακοπτει την παροχη καυσιμου μειωνοντας επιδοσεις (ακουω καπως βραχνιασμενο το σφυριγμα της τρομπας οταν γυρναω το κλειδι) Τεσπα ειδωμεν... |
Alex έγραψε: |
Βασικα απ'τα 600 τα 300 θα παρω στο χερι (εν καιρω) τα αλλα 300 ειναι αυτα που κανονικα θα εδινα απ'τη τσεπη μου για διδακτρα εξαμηνου αλλα τελικα δεν θα τα δωσω ![]() Βασικα θελω να ξεχρεωσω τα δανεια γιατι ειμαι μεσα γυρω στα 3600Ε ... Παντως για Μεγαρα και μενα μεσα με βλεπω .. τωρα χαβαλε η otherwise θα δειξει... |
Alex έγραψε: |
1000? ![]() ![]() ![]() ![]() MONO???? Πως κανεις ετσι μωρε ![]() Εντωμεταξυ τα 3000 τα χω παρει απο ενα ανοικτο δανειο τον Νοεμβρη του 2000 για να φτιαξω το αμαξι απο τρακαρισμα... Τα ανοικτα εχουν αποπληρωμη με μινιμουμ δοση ξερω γω καμια 50αρια Ε/μηνα... Και 2.5 χρονια μετα ακομα εκει ειναι το βασικο κεφαλαιο .... Μεχρι να πεθανω εκει καρφωμενο 3000Ε θα ναι ... ![]() ![]() ![]() Αχ αυτα τα δανεια ![]() |
Lord Cypher έγραψε: |
ΈΛα βρε Νίκο... Όχι και έτσι... Άκου εκεί να το πετάξω ![]() ![]() ![]() ![]() |
danielos έγραψε: | ||||
αστα αυτα νικολα!λες και το δικο σου δεν παει κομματια!!!ασε που στις στροφες δεν σε πιανει κανεις!ξερεις τι μου ερχεται στο μυαλο??? ΤΕΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!! |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Φανταζεσε μετα ![]() ![]() ![]() ![]() |