SnakeMJK έγραψε: |
To 206 είναι ατμοσφαιρικό, άρα έχει πολλές προοπτικές βελτίωσης. |
SnakeMJK έγραψε: |
Επίσης, προσωπικά το εσωτερικό του Ibiza είναι πολύ απλά χάλια! Πρωτόγονο για την εποχή σχεδίασης του, ειδικά στην μεριά του συνοδηγού. Να δώσεις τόσα λεφτά για μια πλαστικούρα; Be my guest.. |
Lef205 έγραψε: |
Καταρχας να εξηγουμαστε για να μην παρεξηγουμαστε.
Αμεση συγκριση μεταξυ 206 gti και ιμπιζα fr δεν υφισταται.Αυτο αποδεικνυεται και απο τα συγκριτικα των περιοδικων αυτοκινητου,οπου κανενα δεν συγκρινει τα 110 ατμοσφαιρικα αλογα του 206 με τα 150 υπερτροφοδοτουμενα του ιμπιζα |
Lef205 έγραψε: |
....Η μονη αμεση συγκριση που μπορει να γινει,ειναι μεταξυ 206 rc,ibiza fr. |
Lef205 έγραψε: |
ΟΜΩΣ Επειδη στο συγκεκριμενο τοπικ, τιθεται θεμα "τιμης", μπορει να γινει καποια συγκριση. Παιρνοντας 206 απολαμβανεις: ...............Γιατι αραγε να εχουμε γεμισει 206 και οχι ιμπιζα????????????????? |
MEMsound έγραψε: |
Πριν από 3 μήνες που χρειάστηκε να ξαναπαραγγείλω αυτοκίνητο το FR ούτε που πέρασε από το μυαλό μου.... (είχαν βέβαια μεσολαβήσει και 2 καθοριστικά ταξίδια με το Club.... ![]() ![]() |
marmelaki έγραψε: |
.......Παντως, για να ξεκαθαρισω τον σκοπο της χρησης του οποιου αυτοκινητου μου. Σιγουρα δεν ειναι μονο για τις ευθειες. Τα στροφιλικια ειναι που γουσταρω πιο πολυ (η κακομοιρα η κοπελια μου εχει δεινοπαθησει), αλλα το να σου ριχνει στις ρεπριζ και ενα octavia 1.8t με τον παππου μεσα που παει στο Ι.Κ.Α. ειναι που μου τη σπαει. Οποτε ο μοναδικος παραγοντας που με προβληματιζει ειναι οι επιδοσεις/ρεπριζ.... |
Ronin έγραψε: |
...."χαμογελάκια".... |
-=N4X=- έγραψε: |
Απο θεμα στροφων δεν θα σε ακολουθησει ουτε το fr ουτε αλλο δυνατο μπροστοκινητο τουρμπακι οταν θα περναει τις 4.000στροφες αναγκαστικα για να παει γρηγορα κ θα ψαχνει μουρη.
|
Ronin έγραψε: | ||
Μπά,μην το λές αυτό. Ειδικά ο 1.8T είναι απίστευτα γραμικός κινητήρας.Μερικοί ούτε που το καταλαναίνουν οτι είναι turbo. (έχω οδηγήσει το A4 T Quattro 192hp και πραγματικά δεν καταλαβαινεις οτι είναι turbo το αμάξι.Κανένα ξέσπασμα πουθενα.) |
Ronin έγραψε: | ||
Μπά,μην το λές αυτό. Ειδικά ο 1.8T είναι απίστευτα γραμικός κινητήρας.Μερικοί ούτε που το καταλαναίνουν οτι είναι turbo. (έχω οδηγήσει το A4 T Quattro 192hp και πραγματικά δεν καταλαβαινεις οτι είναι turbo το αμάξι.Κανένα ξέσπασμα πουθενα.) |
-=N4X=- έγραψε: |
Μια χαρα τα λες...αλλα Ronin το ειπες κ μονος σου....οδηγησες α4 1.8 t quattro πο το αμαξι εκτος απο το βαρος που εχει εχει κ την τετρακινηση (κατα καποιο τροπο)
Φανταζεσαι τι θα γινει αν προσπαθησει το fr κ το καθε τουρμπο μπροστοκινητο να στριψει σε μια 90 μοιρες κλειστη με δευτερα στο πατωμα....δεν θα στριψει απλα... |
-=N4X=- έγραψε: |
Μια χαρα τα λες...αλλα Ronin το ειπες κ μονος σου....οδηγησες α4 1.8 t quattro πο το αμαξι εκτος απο το βαρος που εχει εχει κ την τετρακινηση (κατα καποιο τροπο)
Φανταζεσαι τι θα γινει αν προσπαθησει το fr κ το καθε τουρμπο μπροστοκινητο να στριψει σε μια 90 μοιρες κλειστη με δευτερα στο πατωμα....δεν θα στριψει απλα... |
Ronin έγραψε: |
....Θα τολμήσω μάλιστα να πώ οτι συγκρίνετε σε γραμικότητα με τον EW10J4,τον δίλιτρο κινητήρα του PSA Group. |
MEMsound έγραψε: |
Νομίζω ότι για να καταλήξει ο φίλος μας ΠΡΕΠΕΙ να τα οδηγήσει και τα 2. |
marmelaki έγραψε: |
Απ' οτι εχω διαβασει, το FR και παιρνει μεγαλες κλισεις και υποστρεφει εντονα. |
vinman έγραψε: |
Ολα σωστα αυτα που λετε αλλα στην αγορα ενος αυτοκινητου παιζουν πολλοι παραγοντες ρολο...οποτε ολα ειναι υποκειμενικα...
Σε αλλον το κριτιριο ειναι ο κινητηρας,σε αλλον η εξωτερικη εμφανιση,η ποιοτητα και η εργονομια του εσωτερικου,η οδικη συμπεριφορα,η τιμη....κ.ο.κ.....οποτε οτι και να γραφτει σε αυτο το topic ο καθενας απο την πλευρα του θα εχει δικιο... ![]() |
GTA έγραψε: |
Εκτός αυτού το 206 θα αλλάξει σύντομα σωστα ? |
Sidobre έγραψε: | ||
Λάθος. Η παραγωγή του 206 θα συνεχίσει έως το 2010 |
Θάνος έγραψε: |
Εγω θα προτεινω 206 1.6 xs στο φίλο μας. Με 13.800 με το κλειδί στο χέρι με ζαντούλες και μεταλλικό. Η μόνη διφορά με το gti είναι τα δερμάτινα καθίσματα. Νομίζω είναι το πιο συμφέρον και η διαφορά του με το fr είναι σεβαστή.
Εγώ το πήρα τον Απρίλιο. Όντως από κινητήρα δεν έχω τρελαθεί αλλά από κρατήματα είναι τζάμι. (Τουλάχιστον συγκρινόμενο με punto sporting που είχα πριν). Ρε παιδιά μια ερώτηση τα 9.3 που του δίνουν όλοι 0-100 όντως ισχύουν? |
Θάνος έγραψε: |
Μάνθο, να σου κάνω δυο ερωτήσεις μιας και ξέρεις:
To πακέτο αλουμινίου στο gti είναι στη κονσόλα? Για τα 0-100 όντως έχεις δίκιο. Έχω 2500 χλμ ακόμα, αλλά δεν το νιώθω να τραβάει τόσο καλά (άσε που δεν ακούγεται κιόλας). Μια σκουπίτσα μπροστά λες να κάνει τίποτα? Με το 2λιτρο είσαι ευχαριστιμένος? |
Baphomet έγραψε: | ||
στο πακετο αλουμινιου περιλαμβανονται και τα πεταλάκια... το 0-100 όντως ειναι γύρω στο 9.5 σε κανονικές συνθήκες θόρυβο γιατί να κάνει καινούριο αμάξι? αν έχεις μονωση στο κάπω μπορείς να την βγάλεις πάντως...θα ακουγεται πιο πολυ. Η σκούπα και βέβαια θα κάνει δουλειά στον θόρυβο... για απόδοση οι γνώμες διχάζονται... ![]() |
MEMsound έγραψε: |
Πακέτο αλουνίου=
τάπα βενζίνης αλουμινένια πεταλάκια αλουμινένια αλουμινένια λογοτυπα Peugeot στα μαρσπιε εσωτερικά στις πόρτες αλουμινενιος λεβιες αλουμινενια χερουλια στις πορτες αλουμινενια (λοοκ) πιαστρακια στις γρυλιες των αεραγωγων αλουμινενια πλαισιο στα οργανα (τα οποία έχουν μαυρο φόντο και όχι ασπρο όπως στο ΧΣ) για τις τιμες των παραπάνω αναλυτικά μπορεί να σε ενημερώσει ο κ.Stevon |
Θάνος έγραψε: |
Εγώ το πήρα τον Απρίλιο. Όντως από κινητήρα δεν έχω τρελαθεί αλλά από κρατήματα είναι τζάμι. (Τουλάχιστον συγκρινόμενο με punto sporting που είχα πριν). Ρε παιδιά μια ερώτηση τα 9.3 που του δίνουν όλοι 0-100 όντως ισχύουν? |
volvos έγραψε: |
συμφωνω απολυτα με οσα ειπε ο chris....
αλλα εγω θετω και ενα αλλο ερωτημα. εχετε δει ποσο εχει πλεον το λεον το 180??? και βεβαια μιλαμε για αλλη κλαση αυτοκινητο που με 2-3 μικρες-μελετημενες κινησεις στην αναρτηση γινεται δολοφονος και σε στριψιμο... |
SnakeMJK έγραψε: |
Ibiza που στρίβει; Θα τρελαθούμε τελειώς;
Για το τιμόνι του ibiza δεν έχουμε κάποιο σχόλιο; Δεν ξέρω αν έχει διαφορά, αλλά το ibizάκι με τα 101 που το πήγα μια και δυο βόλτες, δεν πάει βήμα... Και στις στροφές δεν έμπαινε με τίποτα.. Καλά για αυτό βέβαια φταίει στάνταρ ότι δεν το είχα μάθει. Δεν εμπνέει εμπιστοσύνη να το χώσεις.. |
SnakeMJK έγραψε: |
Ibiza που στρίβει; Θα τρελαθούμε τελειώς; ![]() Για το τιμόνι του ibiza δεν έχουμε κάποιο σχόλιο; Δεν ξέρω αν έχει διαφορά, αλλά το ibizάκι με τα 101 που το πήγα μια και δυο βόλτες, δεν πάει βήμα... Και στις στροφές δεν έμπαινε με τίποτα.. Καλά για αυτό βέβαια φταίει στάνταρ ότι δεν το είχα μάθει. Δεν εμπνέει εμπιστοσύνη να το χώσεις.. |
manosm3 έγραψε: |
EΝας φιλος μου εχει αυτο με τα 180 αλογα και ειναι ξυραφι!!! Πολυ καλο στησιμο και μπαινει με τα οσα στις στροφες! Πολυ καλο! |
Θάνος έγραψε: |
Ερώτηση:
1ον. Έχουν γίνει αλλαγές στο κινητήρα (206 1.6) και μειώθηκαν οι ίπποι τώρα τελευταία? 20ον. Τα περιοδικά όλα λεν ότι είναι 1025 κιλά, ενώ το βιβλιαράκι 1100-1120. Τι ισχύει? |
volvos έγραψε: |
συμφωνω απολυτα με οσα ειπε ο chris....
αλλα εγω θετω και ενα αλλο ερωτημα. εχετε δει ποσο εχει πλεον το λεον το 180??? και βεβαια μιλαμε για αλλη κλαση αυτοκινητο που με 2-3 μικρες-μελετημενες κινησεις στην αναρτηση γινεται δολοφονος και σε στριψιμο... |
Steve έγραψε: | ||
Αααα ναι! Ήτανε ο Τοτός που λέτε... ![]() |
SnakeMJK έγραψε: |
Για το τιμόνι του ibiza δεν έχουμε κάποιο σχόλιο; |
Lef205 έγραψε: | ||
Γιατι,εχουμε για του 206? ![]() |
SnakeMJK έγραψε: | ||||
Μια χαρά τιμόνι δεν έχουμε; Δεν έχω οδηγήσει πολλά αυτοκίνητα, αλλά ως τώρα είναι χαλαρά το καλύτερο. Όσο για του ibiza, έχει μία ασάφεια να το πω... Κάπου χάνεται στον δρόμο... Δεν ξέρω. Άσε το ηλεκτρουδραυλικό... Που ακούγεται σαν να κουνάς ρομποτάκι! |
christhehealer έγραψε: |
Mε λίγα λόγια, απ' αυτά που διαβάζω, οδήγησες ένα 206/1400 κι ένα Ibiza/1400 και έβγαλες το συμπέρασμα ότι το τιμόνι του 206/1600 είναι πιο σαφές από του Ibiza FR...
Ωραίος!!!! ![]() |
Steve έγραψε: |
Ααα ? s3? Laaast year!
Τώρα κάνω χάρη στα Scooby και ασχολούμαι μαζί τους ![]() |
SnakeMJK έγραψε: | ||
I've been told ![]() ![]() Όντως πολύ μαλ***α η σύγκριση που έκανα, απλά έγινε με την λογική ότι το τιμόνι ενός μοντέλου δεν αλλάζει και πολύ ανάλογα τον κυβισμό. ε; φανταστικέ θεραπευτά μου; ![]() |
SnakeMJK έγραψε: | ||
I've been told ![]() ![]() Όντως πολύ μαλ***α η σύγκριση που έκανα, απλά έγινε με την λογική ότι το τιμόνι ενός μοντέλου δεν αλλάζει και πολύ ανάλογα τον κυβισμό. ε; φανταστικέ θεραπευτά μου; ![]() |
ultra-one έγραψε: |
Με απόλυτα κριτήρια, το τιμόνι του 206 είναι πάρα, μα πάρα, μα πάρα πολύ χάλια! ![]() |
Tomakos έγραψε: |
Nομίζω ότι γινεσαι λιγακι υπερβολικός... ![]() Αν δηλαδή έχει το 206 τόσο χάλια τιμόνι τότε την να πούν τα υπόλοιπα αυτοκίνητα στη κατηγορία του;;;;;;; ![]() |
volvos έγραψε: |
αλλα αυτο που δε καταλαβαινω ειναι το τιμονι??? απο που και που διαφορετικο? |
volvos έγραψε: |
...αναρτηση πιο σκληρη και πισω 21χιλ αντιστρεπτικη
.... λαστιχα... υ.γ μανθο το 1.6 σου ηταν προ φεις λιφτ? |
Stevon έγραψε: |
Παναγιώτη κάποια απο τα 2λιτρα GTI είχαν μεταβαλόμενη υποβοήθηση (όπως και το RC) |
christhehealer έγραψε: | ||
Mεταβαλόμενη υποβοήθηση έχει και το δικό μου. H υποβοήθηση της Peugeot ήταν πανταχόθεν μεταβαλόμενη. Aπό τα 80's θυμάμαι... |
christhehealer έγραψε: |
Mατάκια μου [τον ξέρανα τώρα] στο δικό μου η υποβοήθηση μειώνεται αυξανουμένων των χιλιομέτρων.
Για έλα να παρκάρεις το 404 και το δικό μου, να δεις τη διαφορά |
christhehealer έγραψε: |
Mατάκια μου [τον ξέρανα τώρα] στο δικό μου η υποβοήθηση μειώνεται αυξανουμένων των χιλιομέτρων.
Για έλα να παρκάρεις το 404 και το δικό μου, να δεις τη διαφορά |
Touristas έγραψε: |
Δεν παίζει με τίποτα αυτό που λες, κανένα 206 εκτός του RC δεν έχουν μεταβλητή υποβοήθηση.
άκου ματάκια μου ![]() ![]() |