PSClub - Hellas

Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων - 206 GTI 1.6 vs Ibiza FR

Anonymous - Κυρ 12 Ιούν 2005, 23:31:49
Θέμα δημοσίευσης: 206 GTI 1.6 vs Ibiza FR
Ξερω, ξερω... αυτο το forum ειναι για Peugeot-οφιλους, αλλα...

...απο τη στιγμη που η Seat εχει σε προσφορα το Ibiza FR (εκπτωση 2.100 ευρω, δηλ. πεφτει στα 16.950) βρισκομαι σε διλλημα (σημ: η τιμη που πηρα απο μια αντιπροσωπεια για το GTI ειναι 15.640).

Ενω λοιπον ειμαι στη φαση που σκεφτομαι να παρω το 206, βγηκε αυτη η προσφορα και μου τα κανει ανω-κατω.

Απο τι μια σκεφτομαι οτι τα 1.300 ευρω παραπανω που εχει το FR ειναι λιγα αν αναλογιστει κανεις οτι παιρνεις ενα αυτοκινητο με εναν κινητηρα που "φυσαει" σε ενα αποδεκτο συνολικα πακετο. Απο την αλλη ομως, το 206 μου αρεσει περισοτερο σαν αυτοκινητο κι ας μην εχει τις επιδοσεις του Ibiza FR.

Εσεις τι λετε, δεν ειναι λογικο το διλλημα;
Τι θα κανατε στη θεση μου;
SnakeMJK - Κυρ 12 Ιούν 2005, 23:40:16
Θέμα δημοσίευσης:
To 206 είναι ατμοσφαιρικό, άρα έχει πολλές προοπτικές βελτίωσης. Επίσης, προσωπικά το εσωτερικό του Ibiza είναι πολύ απλά χάλια! Πρωτόγονο για την εποχή σχεδίασης του, ειδικά στην μεριά του συνοδηγού. Να δώσεις τόσα λεφτά για μια πλαστικούρα; Be my guest..
Anonymous - Κυρ 12 Ιούν 2005, 23:58:41
Θέμα δημοσίευσης:
SnakeMJK έγραψε:
To 206 είναι ατμοσφαιρικό, άρα έχει πολλές προοπτικές βελτίωσης.


Καλα, οποιο κι απο τα δυο να παρω δεν προκειται αμεσα να βαλω χερι - και λογω ελλειψης χρηματων αλλα και επειδη κατι τετοιο θα ακυρωνε την οποια εργοστασιακη εγγυηση (τα λεω σωστα;).

Οσο για τις προοπτικες βελτιωσης ο 1.8T που φοραει το FR ειναι απο τους κινητηρες που δεχονται πολυ πειραγμα (καλες ειναι και οι ετοιμες λυσεις απο ΑΒΤ π.χ.).

SnakeMJK έγραψε:
Επίσης, προσωπικά το εσωτερικό του Ibiza είναι πολύ απλά χάλια! Πρωτόγονο για την εποχή σχεδίασης του, ειδικά στην μεριά του συνοδηγού. Να δώσεις τόσα λεφτά για μια πλαστικούρα; Be my guest..


Α μπραβο... τωρα ερχεσαι στην αρχικη μου σκεψη. Το εσωτερικο του κι εμενα μου φαινεται πολυ ψευτικο, απροσωπο και αχρωμο.
bouboulis - Δευ 13 Ιούν 2005, 00:12:03
Θέμα δημοσίευσης:
16950 το FR Question Χμμμ... interesting! Εγώ θα σου πρότεινα να πας να τα δεις από κοντά και τα 2 και να δεις πόσο κάνουν με το κλειδί στο χέρι γιατί καμμιά φορά ξέρεις πως είναι αυτά... όπως η διαφήμιση της Hyundai με δώρο το τασάκι. Κάτι ακόμα. Αν δεν σκέφτεσαι να ξοδεύεις χρήματα για το αμάξι και γενικά το θέλεις απλά για να σ' εξυπηρετεί σκέψου καλά τα παραπάνω έξοδα σε βενζίνες, σέρβις, ασφάλιστρα, κτλ... Θα μου πεις βέβαια το FR είναι turbo και έχει το γούστο του. Συμφωνώ, αλλά όπως είπα όλα είναι θέμα προτεραιοτήτων. Ελπίζω να μην σε μπέρδεψα περισσότερο.
Lef205 - Δευ 13 Ιούν 2005, 02:04:09
Θέμα δημοσίευσης:
Καταρχας να εξηγουμαστε για να μην παρεξηγουμαστε.
Αμεση συγκριση μεταξυ 206 gti και ιμπιζα fr δεν υφισταται.Αυτο αποδεικνυεται και απο τα συγκριτικα των περιοδικων αυτοκινητου,οπου κανενα δεν συγκρινει τα 110 ατμοσφαιρικα αλογα του 206 με τα 150 υπερτροφοδοτουμενα του ιμπιζα.Η μονη αμεση συγκριση που μπορει να γινει,ειναι μεταξυ 206 rc,ibiza fr.

ΟΜΩΣ

Επειδη στο συγκεκριμενο τοπικ, τιθεται θεμα "τιμης", μπορει να γινει καποια συγκριση.

Παιρνοντας 206 απολαμβανεις:
Ανετη οδικη συμπεριφορα
ευκολια στην οδηγηση
ποιοτητα εσωτερικου
ομορφια εξωτερικου
χαμηλα τελη κυκλοφοριας
χαμηλες ασφαλειες
εγγυηση δυο ετων.
στριφτερο στησιμο
ενα ονομα,μια ιστορια
και πολλα αλλα

Παιρνοντας 206 σιχτιριζεις:
Τα λαμπακια που μετα απο καποια χρονια αναβουν οποτε θελουν
τα ποιοτικα πλαστικα που λεγαμε παραπανω,πολλες φορες αρχιζουν να τριζουν
οτι στα λιμανακια καλα μπαινει,αλλα στο φαναρι της βουτας "παιζεις με το ηχοσυστημα". Laughing
οτι "πάντου υπαρχει ενα 206"(MEMSOYND speaking Laughing )
και λιγα αλλα.

παιρνοντας ιμπιζα απολαμβανεις:
την αξιοπιστια του γερμανου(δεν παιρνω ορκο για αυτο)
τον ξεχωριστο χαρακτηρα που εχει ενα τουρμπακι
Ενα σκασμο απο εξτρα
ενα σχετικα "φρεσκο" αυτοκινητο
οτι με 1000 ευρα λιγοτερα στο λογαριασμο σου,περνας ενα προγραμματακι,το πας 180 αλογα και εχεις και εγγυηση κανονικα και με το νομο
και λιγα αλλα

παιρνοντας ιμπιζα σιχτιριζεις
Οτι παιρνας με αξιοπρεπεια απο τη βουτα,αλλα μολις φτασεις λιμανακια,κανεις δεξια και βλεπεις τα 206 να μπαινουν γραμμες.
τα καταραμμενα τα πλαστικα που μπορει να μην πολυτριζουν,αλλα ειναι ποιοτικα σαν του marbella
οτι καθε πρωτη του χρονου δεν θα εχεις ουτε για βενζινη γιατι τα 1800 εχουν απαιτησεις οσο αναφορα ασφαλειες και τελη.
οτι πολλοι ιδιοκτητες εχουν περιεργες στυλιστικες αποψεις οσο αναφορα την εμφανηση του σεατ τους
και πολλα αλλα.

Προσεξε τωρα γιατι θα παρεις 206.
Γιατι η ευθεια και αχαρη ειναι και ρανταρ εχει,ομως οι στροφες εχουν την περιπετεια τους.
Γιατι το κρατος αρκετα μας παιρνει,γιατι να μας παιρνει και αλλα απο τα τελη κυκλοφοριας.
Γιατι εσενα σε νοιαζει η ποιοτητα στο πιλοτηριο σου(και ας τριζει και λιγο,ποιος ειπε οτι ειναι αψυχο!)
Γιατι εσυ το αυτοκινητο το αισθανεσαι,δεν σε ενδιαφερουν οι ενδειξεις(λειτουργουν δε λειτουργουν)
γιατι οπως και εσυ εισαι φινετσατη στιλατη και περιποιημενη,ετσι θελεις να ειναι και το αυτοκινητο σου!
Γιατι αραγε να εχουμε γεμισει 206 και οχι ιμπιζα?????????????????

σας κουρασα ε? (δεν πειραζει,δεν ειμαι και ο μοναδικος που το κανει αυτο αλλωστε! Laughing )
MEMsound - Δευ 13 Ιούν 2005, 04:28:28
Θέμα δημοσίευσης:
Lef205 έγραψε:
Καταρχας να εξηγουμαστε για να μην παρεξηγουμαστε.
Αμεση συγκριση μεταξυ 206 gti και ιμπιζα fr δεν υφισταται.Αυτο αποδεικνυεται και απο τα συγκριτικα των περιοδικων αυτοκινητου,οπου κανενα δεν συγκρινει τα 110 ατμοσφαιρικα αλογα του 206 με τα 150 υπερτροφοδοτουμενα του ιμπιζα

Όσον αφορά τις επιδόσεις το Ibiza είναι μακράν πιο γρύγορο και προφανώς δεν τίθεται θέμα σύγκρισης σε αυτόν τον τομέα.
Το θέμα είναι θα τα χρησιμοποιήσεις πουθενα τα 150ps ή απλά θα λες ότι τα έχεις?
Γιατί αν δεν τότε απλά τα πληρώνεις παραπάνω και τα έχεις να κάθονται.
Αν δεν έχεις "κοντροβλέψεις" ή τρελές "αναβασοόρεξεις" τα 110ps του 206 1,6 είναι μια χαρά.

Lef205 έγραψε:
....Η μονη αμεση συγκριση που μπορει να γινει,ειναι μεταξυ 206 rc,ibiza fr.

Αυτό που λές φίλε μου δεν ισχύει. Αν θες να συγκρίνεις 206 και Ibiza τότε 206 2,0 GTI 138ps (17670€) vs Ibiza FR (16.950€)
και
206 RC vs Ibiza Cupra

Το 206 1,6 επιδοσιακά είναι μεταξύ Ibiza 1,4 και Ibiza FR.

Lef205 έγραψε:

ΟΜΩΣ

Επειδη στο συγκεκριμενο τοπικ, τιθεται θεμα "τιμης", μπορει να γινει καποια συγκριση.

Παιρνοντας 206 απολαμβανεις:
...............Γιατι αραγε να εχουμε γεμισει 206 και οχι ιμπιζα?????????????????


Συμφωνώ απόλυτα εκτός από το ότι "το FR δεν στρίβει".
Πέρσι τέτοιο καιρό πριν "κλείσω" το 206 XS 1,6 έκανα test-drive το FR και μου άρεσε πάρα πολύ.
Για την ακρίβεια δεν του έκανα απλό test-drive....αλλά του "ήπια του αίμα" μιας και ο πώλητης δεν ήταν άνετος και δεν είχε πρόβλημα να ακούγονται τα λάστιχα στις στροφές..... Twisted evil Twisted evil

Δεν λέω ότι είναι τέλειο! Απλά δεν είναι χάλια όπως τα 1440αρια Ibiza. Ουσιαστικά είναι μια χαρά.

Πέρσι ήμουν έτοιμος να το πάρω (το FR) κάνοντας την καρδιά μου πέτρα για το εσωτερικό του που έιναι χάλια δελεασμένος από την απόδοση του μοτέρ και τα φρένα του.
Τελικά "δεν" λόγω μηδενικής γονικής χρηματικής βοήθειας αν επέλεγα τα FR (για τους γνωστούς λόγους....."θα τρέχεις", "θα σκοτωθείς", "είναι ακριβό" κλπ κλπ κλπ)

Πήρα το 206 XS 1,6....
Εμφανησιακά εσω-έξω τρελάθηκα!!
Επιδοσιακά "χαλαρά" και μακριά από 106...
Βέβαια με +1000~1500€ διορθώνεται αρκετά αυτό....
Πριν από 3 μήνες που χρειάστηκε να ξαναπαραγγείλω αυτοκίνητο το FR ούτε που πέρασε από το μυαλό μου.... (είχαν βέβαια μεσολαβήσει και 2 καθοριστικά ταξίδια με το Club.... Wink Wink )

Σε τελική ανάλυση για μένα αυτό που οδηγείς πρέπει να σου αρέσει και να σε ευχαριστεί.
Arrow Αν αυτό που σου αρέσει είναι μόνο το γκάζι τότε το FR θα σε ευχαριστήσει.
Arrow Αν όμως εκτός από το γκάζι σου αρέσει ο χώρος μέσα στον οποίο οδηγείς να σε γεμίζει (χαζοχαρούμε συχνά....) χαμόγελα (χωροταξικά/εμφανισιακά/ποιοτικά) τότε το 206 είναι προφανής επιλογή...

Υ.Γ. Idea Αν καταλήξεις στο FR να έχεις υπόψη σου ότι θέλει πολύ προσοχή στο ζέσταμα και στο κρύωμα της τουρμίνας αλλιώς η αξιοπιστία της γερμανικο/ισπανικής κατασκευής πάει περίπατο.... Wink
Anonymous - Δευ 13 Ιούν 2005, 09:11:32
Θέμα δημοσίευσης:
Λοιπον, εχω ηδη δει και τα δυο αυτοκινητα στις αντιπροσωπειες.

Για το FR αισθανθηκα σαν να μπηκα σε μοντελακι της Burago - μονο σε κλιμακα 1:1 Smile . Δεν το οδηγησα βεβαια, αλλα ως πρωην owner ενος 2.2 turbo φανταζομαι πως θα πηγαινει.

Το 206 οταν το ειδα το ερωτευτηκα, μεσα κι εξω. Απλα καποια πραγματα με χαλανε σ' αυτο. Εχει μικρο πορτμπαγκαζ, και τα πλαστικα του ειμαι σιγουρος οτι καποτε θα τριζουν. Εχω ενα Saxo και ηδη τριζει σαν μασελα σε κρυα νυχτα του χειμωνα Exclamation (σ' αυτο φταινε και τα Bilstein Sport βεβαια).

Παντως, για να ξεκαθαρισω τον σκοπο της χρησης του οποιου αυτοκινητου μου. Σιγουρα δεν ειναι μονο για τις ευθειες. Τα στροφιλικια ειναι που γουσταρω πιο πολυ (η κακομοιρα η κοπελια μου εχει δεινοπαθησει), αλλα το να σου ριχνει στις ρεπριζ και ενα octavia 1.8t με τον παππου μεσα που παει στο Ι.Κ.Α. ειναι που μου τη σπαει. Οποτε ο μοναδικος παραγοντας που με προβληματιζει ειναι οι επιδοσεις/ρεπριζ.

Σιγουρα ομως με βοηθανε οι απαντησεις και οι γνωμες σας... Wink
Ronin - Δευ 13 Ιούν 2005, 09:24:32
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
Πριν από 3 μήνες που χρειάστηκε να ξαναπαραγγείλω αυτοκίνητο το FR ούτε που πέρασε από το μυαλό μου.... (είχαν βέβαια μεσολαβήσει και 2 καθοριστικά ταξίδια με το Club.... Wink Wink )


Laughing Laughing Laughing Laughing
MEMsound - Δευ 13 Ιούν 2005, 09:45:36
Θέμα δημοσίευσης:
marmelaki έγραψε:
.......Παντως, για να ξεκαθαρισω τον σκοπο της χρησης του οποιου αυτοκινητου μου. Σιγουρα δεν ειναι μονο για τις ευθειες. Τα στροφιλικια ειναι που γουσταρω πιο πολυ (η κακομοιρα η κοπελια μου εχει δεινοπαθησει), αλλα το να σου ριχνει στις ρεπριζ και ενα octavia 1.8t με τον παππου μεσα που παει στο Ι.Κ.Α. ειναι που μου τη σπαει. Οποτε ο μοναδικος παραγοντας που με προβληματιζει ειναι οι επιδοσεις/ρεπριζ....

Με μοναδικό μείον τα +200ε τέλη και +80ε ασφάλιστρα το χρόνο υπάρχει και η λύση του 2λιτρου 206....

Ronin έγραψε:
...."χαμογελάκια"....

Έτσι είναι φίλε μου γιατί τα χαρτιά με τα specs δεν λένε "όλη" την αλήθεια....
Μερικά πράγματα είναι και θέμα αίσθησης την οποία και μπορεί να αντιληφθείς μόνο live σε κάποιο ορεινό στροφιλίκι...
-=N4X=- - Δευ 13 Ιούν 2005, 13:36:05
Θέμα δημοσίευσης:
Με τα 1000+ ευρω διαφορα που εχει μπορει να μην φτανεις το fr παλι στην ευθεια κ το octavia να συνεχιζει να σε περναει σε ρεπριζ αλλα τουλαχιστον το τελευταιο σε περιπτωση "κοντρας" (φτου φτου ειπα την απαγορευμενη λεξη) μεχρι τα 150-160 θα εισαι μπροστα....αρκετα για να ξενερωσει ο παππους....(α...παρε κ κανα κενο κ να δεις το 206 να γραφει 220 κοντερ...κ εντελως ξενερωμα για τον αλλον)
Αυτα απο θεμα ευθειας....
Απο θεμα στροφων δεν θα σε ακολουθησει ουτε το fr ουτε αλλο δυνατο μπροστοκινητο τουρμπακι οταν θα περναει τις 4.000στροφες αναγκαστικα για να παει γρηγορα κ θα ψαχνει μουρη.
Τελος οντως το εσωτερικο ειναι αθλιο εντελως.

Χτες γυριζα απο Ελασσωνα με 150-160 το μεγιστο στις στροφες...οσοι ξερουν τον δρομο καταλαβαινουν....με τις ζαντες εστριβα! Laughing
Ronin - Δευ 13 Ιούν 2005, 13:41:45
Θέμα δημοσίευσης:
-=N4X=- έγραψε:
Απο θεμα στροφων δεν θα σε ακολουθησει ουτε το fr ουτε αλλο δυνατο μπροστοκινητο τουρμπακι οταν θα περναει τις 4.000στροφες αναγκαστικα για να παει γρηγορα κ θα ψαχνει μουρη.


Μπά,μην το λές αυτό.
Ειδικά ο 1.8T είναι απίστευτα γραμικός κινητήρας.Μερικοί ούτε που το καταλαναίνουν οτι είναι turbo.
(έχω οδηγήσει το A4 T Quattro 192hp και πραγματικά δεν καταλαβαινεις οτι είναι turbo το αμάξι.Κανένα ξέσπασμα πουθενα.)
Anonymous - Δευ 13 Ιούν 2005, 13:46:30
Θέμα δημοσίευσης:
Ronin έγραψε:
-=N4X=- έγραψε:
Απο θεμα στροφων δεν θα σε ακολουθησει ουτε το fr ουτε αλλο δυνατο μπροστοκινητο τουρμπακι οταν θα περναει τις 4.000στροφες αναγκαστικα για να παει γρηγορα κ θα ψαχνει μουρη.


Μπά,μην το λές αυτό.
Ειδικά ο 1.8T είναι απίστευτα γραμικός κινητήρας.Μερικοί ούτε που το καταλαναίνουν οτι είναι turbo.
(έχω οδηγήσει το A4 T Quattro 192hp και πραγματικά δεν καταλαβαινεις οτι είναι turbo το αμάξι.Κανένα ξέσπασμα πουθενα.)


Εχω την εντυπωση οτι ο φιλος -=N4X=- μιλαει για την εμφανιση εντονης υποστροφης που θα αναγκαζει το FR να κοβει στις κλειστες στροφες για να μαζευει τη μουρη του και οχι για το αν ξεσπαει αποτομα το turbo.
Καλα τα λεω;
MEMsound - Δευ 13 Ιούν 2005, 13:50:42
Θέμα δημοσίευσης:
Ronin έγραψε:
-=N4X=- έγραψε:
Απο θεμα στροφων δεν θα σε ακολουθησει ουτε το fr ουτε αλλο δυνατο μπροστοκινητο τουρμπακι οταν θα περναει τις 4.000στροφες αναγκαστικα για να παει γρηγορα κ θα ψαχνει μουρη.


Μπά,μην το λές αυτό.
Ειδικά ο 1.8T είναι απίστευτα γραμικός κινητήρας.Μερικοί ούτε που το καταλαναίνουν οτι είναι turbo.
(έχω οδηγήσει το A4 T Quattro 192hp και πραγματικά δεν καταλαβαινεις οτι είναι turbo το αμάξι.Κανένα ξέσπασμα πουθενα.)
Ακριβώς το ίδιο ισχύει και στο FR που είχα οδηγήσει.
Αποδίδει το μέγιστο της ροπής του στις 2500rpm και η καμπύλη ροπής είναι "τραπέζι".
Οδηγικά το FR μου είχε αρέσει αρκετά μπορώ να πω.
Δεν έχει καμία σχέση με Punto GT που όταν τουρμιζεί πάει "όπου να 'ναι"...
Επίσης το ESP είναι πολύ διακριτικό... (δεν θυμάμαι όμως αν απενεργοποιείται τελείως)
-=N4X=- - Δευ 13 Ιούν 2005, 13:52:55
Θέμα δημοσίευσης:
Μια χαρα τα λες...αλλα Ronin το ειπες κ μονος σου....οδηγησες α4 1.8 t quattro πο το αμαξι εκτος απο το βαρος που εχει εχει κ την τετρακινηση (κατα καποιο τροπο)
Φανταζεσαι τι θα γινει αν προσπαθησει το fr κ το καθε τουρμπο μπροστοκινητο να στριψει σε μια 90 μοιρες κλειστη με δευτερα στο πατωμα....δεν θα στριψει απλα...
MEMsound - Δευ 13 Ιούν 2005, 14:04:32
Θέμα δημοσίευσης:
-=N4X=- έγραψε:
Μια χαρα τα λες...αλλα Ronin το ειπες κ μονος σου....οδηγησες α4 1.8 t quattro πο το αμαξι εκτος απο το βαρος που εχει εχει κ την τετρακινηση (κατα καποιο τροπο)
Φανταζεσαι τι θα γινει αν προσπαθησει το fr κ το καθε τουρμπο μπροστοκινητο να στριψει σε μια 90 μοιρες κλειστη με δευτερα στο πατωμα....δεν θα στριψει απλα...

Ρε συ Αλέξη μην υπερβάλεις!
Γιατί θα στρίψει το 206 σε μια τέτοια?? (ιδ;iως με τα μαμά Conti...)
Εγά πάντως με 2α και το γκάζι στο πάτωμα έκανα προσπέραση από την εσωτερική σε αριστερη 90 μοίρων μέτρια (ούτε κλειστή σαν διασταυρωση...) και το FR ανταποκρίθηκε μια χαρά.

Νομίζω ότι για να καταλήξει ο φίλος μας ΠΡΕΠΕΙ να τα οδηγήσει και τα 2.

Όσο για Α4 έχει το ίδιο μοτερ στην πιο δυνατή έκδοση...αλλά ΄΄εχει τελείως διαφορετική γεωμετρία και μαζί με την τετρακίνηση πρέπει να πγίγουν αρκετά τον κινητήρα.
Ronin - Δευ 13 Ιούν 2005, 14:05:19
Θέμα δημοσίευσης:
-=N4X=- έγραψε:
Μια χαρα τα λες...αλλα Ronin το ειπες κ μονος σου....οδηγησες α4 1.8 t quattro πο το αμαξι εκτος απο το βαρος που εχει εχει κ την τετρακινηση (κατα καποιο τροπο)
Φανταζεσαι τι θα γινει αν προσπαθησει το fr κ το καθε τουρμπο μπροστοκινητο να στριψει σε μια 90 μοιρες κλειστη με δευτερα στο πατωμα....δεν θα στριψει απλα...


Ναι,γιατί σε τέτοια στροφή στρίβουν τα δικά μας ρε συ?
Ίσως το δικό σου να στρίβει...το δικό μου πάντος no fuckin way...

Τέλος πάντον,εγώ δεν ήθελα να συγκρίνω το A4 με το FR .
Απλά ήθελα να αναφέρω (όπως είπε και ο Μάνθος σωστά),οτι το αυτοκίνητο είναι μεν turbo αλλα δεν έχει τον υστερικό χαρακτήρα που είχαμε συνηθίσει παλαιότερα στα turbo.
Αυτό το βοηθάει να τα πάει αρκετά καλά στις στροφές...

Θα τολμήσω μάλιστα να πώ οτι συγκρίνετε σε γραμικότητα με τον EW10J4,τον δίλιτρο κινητήρα του PSA Group.
MEMsound - Δευ 13 Ιούν 2005, 14:14:31
Θέμα δημοσίευσης:
Ronin έγραψε:
....Θα τολμήσω μάλιστα να πώ οτι συγκρίνετε σε γραμικότητα με τον EW10J4,τον δίλιτρο κινητήρα του PSA Group.


Και γώ έτσι νομίζω Πάνο.
Από εκεί και έπειτα παίζουν το δικό τους ρόλο σασί και σχεδίαση ανάρτησης... Wink Wink
shiba - Δευ 13 Ιούν 2005, 14:14:41
Θέμα δημοσίευσης:
και εγω παιδεσ οταν ειχα οδηγησει λιγο το saab το turbato του προπονητη μου den με ικανοποιησε το γκαζι του..δηλαδη στο θεμα ροπησ με απογοητευσε...η αληθεια ειναι οτι δεν εχω οδηγησει αλλο αμαξι με turbo για να ξερω+να συγκρινω
Anonymous - Δευ 13 Ιούν 2005, 14:23:00
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:

Νομίζω ότι για να καταλήξει ο φίλος μας ΠΡΕΠΕΙ να τα οδηγήσει και τα 2.


Εδω δεν εχεις αδικο, αλλα και παλι, τα αυτοκινητα που εχουν για test-drive εχουν λιγα χιλιομετρα και οι κινητηρες τους ειναι ακομα σφιγμενοι. Και του 206 θα φαινεται ακομα πιο σφιγμενος γιατι δεν θα εχει το turbo του FR να βοηθαει.

Παντως, δεν ξερω αν τα pugs γενικα συμπεριφερονται καλυτερα στις στροφες απο αλλα μικρα (με τα καταλληλα λαστιχα και αναρτησεις βεβαια), αλλα με το Saxaki μου μπορω και στριβω με πολυ περισοτερα χλμ απο αλλα μικρα αντιστοιχης κλασης. Με τις καινουργιες αναρτησεις κραταει και την ουρα στην τροχια της μια χαρα, ακομα και με αποτομα αφημα γκαζιου η φρενο.
Απ' οτι εχω διαβασει, το FR και παιρνει μεγαλες κλισεις και υποστρεφει εντονα.
Ghost Dog - Δευ 13 Ιούν 2005, 16:30:33
Θέμα δημοσίευσης:
marmelaki έγραψε:
Απ' οτι εχω διαβασει, το FR και παιρνει μεγαλες κλισεις και υποστρεφει εντονα.

Απ'οτι εχω οδηγησει και'γω μερικα FR οντως υποστρεφει (για κλισεις δεν μου εχει δωθει η ευκαιρια να τεσταρω κανενα..),αλλα με 16 ΧΙΛΙΑΡΙΚΑ 1.8Τ (και μαλιστα γραμμικο και ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟ Wink ) μην το πεις ουυυτε του παππα... Wink Wink Εγω προς τα εκει θα πηγαινα Very happy
sps - Δευ 13 Ιούν 2005, 18:53:32
Θέμα δημοσίευσης:
Αν δεν παρεις το 206, παρε το colt turbo.
gianic - Δευ 13 Ιούν 2005, 20:02:20
Θέμα δημοσίευσης:
FR 1.8Τ και ξερο ψωμι. αυτος ο κινητηρας ειναι απιστευτος .

το 206 1.6 καλο μια χαρα κουκλι και στριβει αλλα δεν εχει 1,8Τ . sorry Twisted evil
volvos - Δευ 13 Ιούν 2005, 21:37:17
Θέμα δημοσίευσης:
εγω παντως αν υπηρχε fr οταν αγορασα το 206 και ειχε και 1300ευρω παραπανω....θα επαιρνα 2!
οποιος λεει το αντιθετο απλα κοροιδευει τον εαυτο του.
ειδικα αν κανετε μια μικρη αποτιμηση ποσα θες να κανεις το fr -ΨΙΧΟΥΛΑ- να στριβει και να πηγαινει σαν κουπρα και ποσα θες για να κανεις ενα 206 1.6 να πηγαινει σαν rc Evil Evil
vinman - Δευ 13 Ιούν 2005, 22:53:45
Θέμα δημοσίευσης:
Ολα σωστα αυτα που λετε αλλα στην αγορα ενος αυτοκινητου παιζουν πολλοι παραγοντες ρολο...οποτε ολα ειναι υποκειμενικα...
Σε αλλον το κριτιριο ειναι ο κινητηρας,σε αλλον η εξωτερικη εμφανιση,η ποιοτητα και η εργονομια του εσωτερικου,η οδικη συμπεριφορα,η τιμη....κ.ο.κ.....οποτε οτι και να γραφτει σε αυτο το topic ο καθενας απο την πλευρα του θα εχει δικιο... Wink
GTA - Τρι 14 Ιούν 2005, 01:54:06
Θέμα δημοσίευσης:
vinman έγραψε:
Ολα σωστα αυτα που λετε αλλα στην αγορα ενος αυτοκινητου παιζουν πολλοι παραγοντες ρολο...οποτε ολα ειναι υποκειμενικα...
Σε αλλον το κριτιριο ειναι ο κινητηρας,σε αλλον η εξωτερικη εμφανιση,η ποιοτητα και η εργονομια του εσωτερικου,η οδικη συμπεριφορα,η τιμη....κ.ο.κ.....οποτε οτι και να γραφτει σε αυτο το topic ο καθενας απο την πλευρα του θα εχει δικιο... Wink


Έτσι είναι όπως τα λέει ο Vinman Wink

Εκτός αυτού το 206 θα αλλάξει σύντομα σωστα ?

Μπορούσα και γώ να είχα πάρει ένα "κόπρο" Turn-l (ibiza Cupra) και να το έπαιζα ο βασιλιάς της ασφάλτου ή ένα σκόντα οκτάβια rsabtrevogtimpi κλπ και να ήμουνα ο βασιλιάς του χωριού...

Όπως την βρίσκει ο καθένας Whistling
Sidobre - Τρι 14 Ιούν 2005, 01:58:01
Θέμα δημοσίευσης:
GTA έγραψε:

Εκτός αυτού το 206 θα αλλάξει σύντομα σωστα ?


Λάθος. Η παραγωγή του 206 θα συνεχίσει έως το 2010
gianic - Τρι 14 Ιούν 2005, 12:35:24
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
GTA έγραψε:

Εκτός αυτού το 206 θα αλλάξει σύντομα σωστα ?


Λάθος. Η παραγωγή του 206 θα συνεχίσει έως το 2010


ενταξει ειπαμε εχει διαχρονικο σχεδιασμο αλλα μην το χεσουμε κι ολας . Blink
-=N4X=- - Τρι 14 Ιούν 2005, 13:39:55
Θέμα δημοσίευσης:
Ποιος το ειπε πιο πανω????.....παρε το colt πραγματικα τα αξιζει τα λεφτα του!
Το ειχαμε με εναν φιλο μου test-drive για μιαμιση μερα....πολυ γκαζι...παρα πολυ κ δεν καταλαβαινεις τιποτα.Μονο αν δεις το κοντερ.
Κ απο στριψιμο καλα τα πηγε...επαιρνε λιγο κλισεις οπως ειναι λογικο αλλα με μια αναρτηση κ μια ζαντουλα το αμαξι θα ειναι υπεροχο οδηγικα εκτος απο κουκλι.
Πραγματικα το 1ο μικρο που ζηλεψα απιστευτα.....Α...κ ειναι κ ωραιο μεσα οχι σαν το ibiza.
Anonymous - Τρι 14 Ιούν 2005, 13:52:14
Θέμα δημοσίευσης:
Καλο το Colt, αλλα εχει 18.000 (και σιγουρα εντοκο χρηματοδοτικο, αρα θα ανεβει κι αλλο), και μου θυμιζει MPV ετσι οπως ειναι ψηλο.
Recifees - Πεμ 16 Ιούν 2005, 03:18:16
Θέμα δημοσίευσης:
Tα οδηγάς ,και διαλέγεις αυτό που σου δίνει τα περισσότερα απο αυτά που ζητάς .
Αν δεν τα οδηγήσεις παίρνεις σβάρνα φόρουμ έχεις τα προσπέκτους απο τις αντιπροσωπείες τους τιμοκαταλόγους και κάνεις ένα πρόχειρο υπολογισμό για κόστος χρήσης (ασφάλειες ,τέλη κυκλοφορίας κλπ).
Μετά πας τα ακουμπάς και είτε κλαίς είτε γελάς.

Μια παρατήρηση για την ευθεία και τα άλογα :
Κάνουμε κουβέντα με γνωστό μου κάτοχο Σκούμπι .
Μιλούσαμε για αμάξια και τις ικανότητές τους ,οποσδήποτε ήταν πιο γρήγορο εφ'όλης της ύλης αλλά στην ερώτηση μου αν θα κάνει με ένα ρεζερβουάρ όλα αυτά που θα έκανα εγώ δεν μου απάντησε ......

Καλή επιλογή όποια και να είναι και καλά χιλιόμετρα Wink
Θάνος - Δευ 18 Ιούλ 2005, 14:13:39
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω θα προτεινω 206 1.6 xs στο φίλο μας. Με 13.800 με το κλειδί στο χέρι με ζαντούλες και μεταλλικό. Η μόνη διφορά με το gti είναι τα δερμάτινα καθίσματα. Νομίζω είναι το πιο συμφέρον και η διαφορά του με το fr είναι σεβαστή.
Εγώ το πήρα τον Απρίλιο. Όντως από κινητήρα δεν έχω τρελαθεί αλλά από κρατήματα είναι τζάμι. (Τουλάχιστον συγκρινόμενο με punto sporting που είχα πριν). Ρε παιδιά μια ερώτηση τα 9.3 που του δίνουν όλοι 0-100 όντως ισχύουν?
MEMsound - Δευ 18 Ιούλ 2005, 14:25:44
Θέμα δημοσίευσης:
Θάνος έγραψε:
Εγω θα προτεινω 206 1.6 xs στο φίλο μας. Με 13.800 με το κλειδί στο χέρι με ζαντούλες και μεταλλικό. Η μόνη διφορά με το gti είναι τα δερμάτινα καθίσματα. Νομίζω είναι το πιο συμφέρον και η διαφορά του με το fr είναι σεβαστή.
Εγώ το πήρα τον Απρίλιο. Όντως από κινητήρα δεν έχω τρελαθεί αλλά από κρατήματα είναι τζάμι. (Τουλάχιστον συγκρινόμενο με punto sporting που είχα πριν). Ρε παιδιά μια ερώτηση τα 9.3 που του δίνουν όλοι 0-100 όντως ισχύουν?

και το πακέτο αλουμινίου και τα 3 προσκέφαλα πίσω και τα αυτόματα φώτα και τους αυτόματους υαλοκαθαριστήρες που έχει το 1,6 GTI...

όσο για το 9,3 θα το δεις μόνο σε καλή ασφαλτο που θα βρουν πρόσφυση τα contiγλυστρα... και αφού ανοίξει λίγο το μοτέρ σου και με 100αρα βενζίνη...και φυσικά αν καταφέρεις να κάνεις άριστη αλλαγή από 1η σε 2α... (αλλιώς χλωμό....) (είχα 1,6 XS πέρσι τέτοιο καιρό και σου μιλάω εκ πείρας)

Κατα τ΄άλλα είναι μια πολύ "τίμια" αγορά to 206 σε όλες του τις εκδόσεις. Wink
Θάνος - Δευ 18 Ιούλ 2005, 14:38:05
Θέμα δημοσίευσης:
Μάνθο, να σου κάνω δυο ερωτήσεις μιας και ξέρεις:

To πακέτο αλουμινίου στο gti είναι στη κονσόλα?
Για τα 0-100 όντως έχεις δίκιο. Έχω 2500 χλμ ακόμα, αλλά δεν το νιώθω να τραβάει τόσο καλά (άσε που δεν ακούγεται κιόλας). Μια σκουπίτσα μπροστά λες να κάνει τίποτα?
Με το 2λιτρο είσαι ευχαριστιμένος?
Baphomet - Δευ 18 Ιούλ 2005, 14:50:00
Θέμα δημοσίευσης:
Θάνος έγραψε:
Μάνθο, να σου κάνω δυο ερωτήσεις μιας και ξέρεις:

To πακέτο αλουμινίου στο gti είναι στη κονσόλα?
Για τα 0-100 όντως έχεις δίκιο. Έχω 2500 χλμ ακόμα, αλλά δεν το νιώθω να τραβάει τόσο καλά (άσε που δεν ακούγεται κιόλας). Μια σκουπίτσα μπροστά λες να κάνει τίποτα?
Με το 2λιτρο είσαι ευχαριστιμένος?


στο πακετο αλουμινιου περιλαμβανονται και τα πεταλάκια...
το 0-100 όντως ειναι γύρω στο 9.5 σε κανονικές συνθήκες
θόρυβο γιατί να κάνει καινούριο αμάξι? αν έχεις μονωση στο κάπω μπορείς να την βγάλεις πάντως...θα ακουγεται πιο πολυ.
Η σκούπα και βέβαια θα κάνει δουλειά στον θόρυβο... για απόδοση οι γνώμες διχάζονται... Wink
MEMsound - Δευ 18 Ιούλ 2005, 16:06:28
Θέμα δημοσίευσης:
Baphomet έγραψε:
Θάνος έγραψε:
Μάνθο, να σου κάνω δυο ερωτήσεις μιας και ξέρεις:

To πακέτο αλουμινίου στο gti είναι στη κονσόλα?
Για τα 0-100 όντως έχεις δίκιο. Έχω 2500 χλμ ακόμα, αλλά δεν το νιώθω να τραβάει τόσο καλά (άσε που δεν ακούγεται κιόλας). Μια σκουπίτσα μπροστά λες να κάνει τίποτα?
Με το 2λιτρο είσαι ευχαριστιμένος?


στο πακετο αλουμινιου περιλαμβανονται και τα πεταλάκια...
το 0-100 όντως ειναι γύρω στο 9.5 σε κανονικές συνθήκες
θόρυβο γιατί να κάνει καινούριο αμάξι? αν έχεις μονωση στο κάπω μπορείς να την βγάλεις πάντως...θα ακουγεται πιο πολυ.
Η σκούπα και βέβαια θα κάνει δουλειά στον θόρυβο... για απόδοση οι γνώμες διχάζονται... Wink


Πακέτο αλουνίου=
τάπα βενζίνης αλουμινένια
πεταλάκια αλουμινένια
αλουμινένια λογοτυπα Peugeot στα μαρσπιε εσωτερικά στις πόρτες αλουμινενιος λεβιες
αλουμινενια χερουλια στις πορτες
αλουμινενια (λοοκ) πιαστρακια στις γρυλιες των αεραγωγων
αλουμινενια πλαισιο στα οργανα (τα οποία έχουν μαυρο φόντο και όχι ασπρο όπως στο ΧΣ)

για τις τιμες των παραπάνω αναλυτικά μπορεί να σε ενημερώσει ο κ.Stevon

Τώρα για τις επιδόσεις και γω γύρω 9,5-9,7 θεωρώ ότι είναι...

Αν βάλεις σκούπα θα πωρωθεις από τον ήχο αλλά για επιδόσεις εγω όσο το είχα δεν μπορώ να σου πω αν πήγαινε καλύτερα ή οχι γιατι δεν είχα ανοίξει με άλλο 1600άρι με μαμά εισαγωγή (μεταξύ μας σιγά την διαφορά....)

όσο για το 2λιτρο είναι απλά ΑΛΛΟ αυτοκίνητο.
Δεν έχει καμία σχέση με το 1,6.
Αλλο τιμόνι
άλλη ανάρτηση
άλλο πάτημα / κράτημα
άλλη αίσθηση
άλλο γκάζι (αλλά αυτό είναι το λιγότερο...)
απλά άλλη φάση...

Προσωπικά δεν θα σύκρινα (παρά μόνο εμφανισιακα και χωροταξικά και όχι σε επιδόσεις) το 206 1,6 GTI με το FR.

Σε επιδόσεις το FR είναι στα επίπεδα του 2λιτρου 206 και για μένα με αυτό πρέπει να συγκρίνεται.
christhehealer - Δευ 18 Ιούλ 2005, 16:23:45
Θέμα δημοσίευσης:
Tο FR το έχει παιδικός μου φίλος και έχω το 206/1.6 [ως γνωστόν].Συνεπώς η σύγκριση είναι αναπόφευκτη. Mόνο χρονομέτρηση σε Kαρνεζέικα και Kωλοσούρτη δεν έχουμε κάνει, να δούμε τις διαφορές [σιγά μην αφήσω τον "Aλέκο" να με τσαγιάσει with his hrepi...]

Tα μόνα πράγματα που υπερέχει το 206/1.6 έναντι του FR είναι η πλευρική στήριξη των μπροστινών καθισμάτων. Tα καθίσματα του FR έχουν την πλευρική στήριξη καρέκλας καφενείου. H θέση οδήγησης του FR, είναι κλάσεις ανώτερη. Tο τιμόνι είναι κάθετο όπως πρέπει να είναι σε κάθε αυτοκίνητο που θέλει να λέγεται sport και δεν κοιτάει τ' αστέρια, όπως συμβαίνει με το 206. Στο δεύτερο που υπερέχει το 206 είναι η κατανάλωση. Tο FR χτυπάει μες την πόλη [Nαύπλιο] κάτι 20αρες ανά 100 για πλάκα.

Tο FR είναι πολύ πιο γρήγορο από το 206/1.6 παντού και πάντα. Προσωπικά πιστεύω και από το 206/2.0. H τρελλή ροπή του turbo κάνει τη διαφορά στην έξοδο των στροφών.
Tο ESP απενεργοποιείται πλήρως αλλά το αυτοκίνητο ξεκινάει με τρίτη. Mε πρώτη-δευτέρα μόνο σπινιάρει.

Πήγα βόλτα και με το Revo [190hp-Demo version]. Tο αυτοκίνητο "τρελλαίνεται" κυριολεκτικά αλλά θέλει φρένα γιατί αλλοιώς δεν σταματάει. Aυτό αποκόμησα εγώ σε μια διαδρομή Nαύπλιο - Λευκάκια και πίσω [περίπου12 km]

Tώρα τα design κονσόλας-αεραγωγών και τασακίου, με αφήνουν παγερά αδιάφορο, αφενός μεν γιατί όταν είμαι μέσα κοιτάω στο δρόμο μην σκοτωθώ, αφετέρου δε το αυτοκίνητο το παίρνω για να τ' οδηγώ κι όχι να το χαζεύω σταματημένο...

Thank you.
volvos - Δευ 18 Ιούλ 2005, 22:03:31
Θέμα δημοσίευσης:
συμφωνω απολυτα με οσα ειπε ο chris....
αλλα εγω θετω και ενα αλλο ερωτημα.
εχετε δει ποσο εχει πλεον το λεον το 180???
και βεβαια μιλαμε για αλλη κλαση αυτοκινητο που με 2-3 μικρες-μελετημενες κινησεις στην αναρτηση γινεται δολοφονος και σε στριψιμο...
nOkpos - Τρι 19 Ιούλ 2005, 07:20:54
Θέμα δημοσίευσης:
για εμενα FR αν θελεις ταχυτητα και peugeot για ομορφια και εσωτερικο...για τα σιγκεκριμενα ετσι...
SnakeMJK - Τρι 19 Ιούλ 2005, 08:37:30
Θέμα δημοσίευσης:
Ibiza που στρίβει; Θα τρελαθούμε τελειώς; Very happy

Για το τιμόνι του ibiza δεν έχουμε κάποιο σχόλιο;

Δεν ξέρω αν έχει διαφορά, αλλά το ibizάκι με τα 101 που το πήγα μια και δυο βόλτες, δεν πάει βήμα... Και στις στροφές δεν έμπαινε με τίποτα.. Καλά για αυτό βέβαια φταίει στάνταρ ότι δεν το είχα μάθει. Δεν εμπνέει εμπιστοσύνη να το χώσεις..
Stevon - Τρι 19 Ιούλ 2005, 09:10:57
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
Πακέτο αλουνίου=
τάπα βενζίνης αλουμινένια
πεταλάκια αλουμινένια
αλουμινένια λογοτυπα Peugeot στα μαρσπιε εσωτερικά στις πόρτες αλουμινενιος λεβιες
αλουμινενια χερουλια στις πορτες
αλουμινενια (λοοκ) πιαστρακια στις γρυλιες των αεραγωγων
αλουμινενια πλαισιο στα οργανα (τα οποία έχουν μαυρο φόντο και όχι ασπρο όπως στο ΧΣ)

για τις τιμες των παραπάνω αναλυτικά μπορεί να σε ενημερώσει ο κ.Stevon



Μισό κάνω υπολογισμούς......
Προστατευτικά μαρσπιέ Alu 3d = 60,68
Μπαλάκι λεβιέ ταχυτήτων αλουμίνιο = 66,41
Τάπα αλουμινίου GTO = 50.32
Σέτ πεντάλ αλουμινίου 206 + στήριξη (ηλεκτρικό πεντάλ) = 87,67


τώρα πίνακας οργάνων κοντά στα 320 ευρώ
τα υπόλοιπα είναι άλλη ιστορία...
Makis77 - Τρι 19 Ιούλ 2005, 09:39:21
Θέμα δημοσίευσης:
Θάνος έγραψε:
Εγώ το πήρα τον Απρίλιο. Όντως από κινητήρα δεν έχω τρελαθεί αλλά από κρατήματα είναι τζάμι. (Τουλάχιστον συγκρινόμενο με punto sporting που είχα πριν). Ρε παιδιά μια ερώτηση τα 9.3 που του δίνουν όλοι 0-100 όντως ισχύουν?


Από 4τροχοί:
9.4" το 1.6 ΧΤ 5d Μάρτιος 2001 (με 14αρες ζάντες).
9.6" το 1.6 XS Μάιος 2001 (με 15άρες ζάντες και 185/55 λάστιχο).
9.9" τo 1.6 GTi Μάρτιος 2005 (με 15άρες ζάντες και 195/55 λάστιχο).
Πλέον δεν έχουμε 110+ αλλά 110- Sad
MEMsound - Τρι 19 Ιούλ 2005, 09:39:46
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
συμφωνω απολυτα με οσα ειπε ο chris....
αλλα εγω θετω και ενα αλλο ερωτημα.
εχετε δει ποσο εχει πλεον το λεον το 180???
και βεβαια μιλαμε για αλλη κλαση αυτοκινητο που με 2-3 μικρες-μελετημενες κινησεις στην αναρτηση γινεται δολοφονος και σε στριψιμο...


Και γω συμφωνώ με τον Χρήστο.
Παρεπειπτόντως το FR θα πρέπει να συγκρίνεται με το 2λιτρο 206 (138Ps) και όχι με το 1,6.

Επίσης το Leon είναι πλέον σε πολύ καλή τιμή.

SnakeMJK έγραψε:
Ibiza που στρίβει; Θα τρελαθούμε τελειώς;
Για το τιμόνι του ibiza δεν έχουμε κάποιο σχόλιο;
Δεν ξέρω αν έχει διαφορά, αλλά το ibizάκι με τα 101 που το πήγα μια και δυο βόλτες, δεν πάει βήμα... Και στις στροφές δεν έμπαινε με τίποτα.. Καλά για αυτό βέβαια φταίει στάνταρ ότι δεν το είχα μάθει. Δεν εμπνέει εμπιστοσύνη να το χώσεις..


Προφανώς δεν το έχεις οδηγήσει το FR....
Όσοι σχέση έχει το 2λιτρο 206 με το 1,6 άλλη τόση έχει το FR με το 1400άρι Ibiza.
Πήγαινε σε μία Seat και ζήτα να το κάνεις test drive και θα καταλάβεις.

Υ.Γ. Ευχαριστώ για τις τιμές Σταύρο Wink
manosm3 - Τρι 19 Ιούλ 2005, 10:58:05
Θέμα δημοσίευσης:
SnakeMJK έγραψε:
Ibiza που στρίβει; Θα τρελαθούμε τελειώς; Very happy

Για το τιμόνι του ibiza δεν έχουμε κάποιο σχόλιο;

Δεν ξέρω αν έχει διαφορά, αλλά το ibizάκι με τα 101 που το πήγα μια και δυο βόλτες, δεν πάει βήμα... Και στις στροφές δεν έμπαινε με τίποτα.. Καλά για αυτό βέβαια φταίει στάνταρ ότι δεν το είχα μάθει. Δεν εμπνέει εμπιστοσύνη να το χώσεις..


EΝας φιλος μου εχει αυτο με τα 180 αλογα και ειναι ξυραφι!!! Πολυ καλο στησιμο και μπαινει με τα οσα στις στροφες! Πολυ καλο!
Ghost Dog - Τρι 19 Ιούλ 2005, 11:47:26
Θέμα δημοσίευσης:
manosm3 έγραψε:
EΝας φιλος μου εχει αυτο με τα 180 αλογα και ειναι ξυραφι!!! Πολυ καλο στησιμο και μπαινει με τα οσα στις στροφες! Πολυ καλο!

Εσυ μιλας για το cupra, το οποιο δεν εχει καμια σχεση με τα υπολοιπα ibiza, ουτε καν με το fr... Wink
Θάνος - Τρι 19 Ιούλ 2005, 15:26:19
Θέμα δημοσίευσης:
Ερώτηση:

1ον. Έχουν γίνει αλλαγές στο κινητήρα (206 1.6) και μειώθηκαν οι ίπποι τώρα τελευταία?

20ον. Τα περιοδικά όλα λεν ότι είναι 1025 κιλά, ενώ το βιβλιαράκι 1100-1120. Τι ισχύει?
Tomakos - Τρι 19 Ιούλ 2005, 16:46:12
Θέμα δημοσίευσης:
Θάνος έγραψε:
Ερώτηση:

1ον. Έχουν γίνει αλλαγές στο κινητήρα (206 1.6) και μειώθηκαν οι ίπποι τώρα τελευταία?

20ον. Τα περιοδικά όλα λεν ότι είναι 1025 κιλά, ενώ το βιβλιαράκι 1100-1120. Τι ισχύει?


Τα πρώτα 1.6 16v (2001) δεν είχαν multiplexing και απέδιδαν στο δυναμόμετρο 115-118 άλογα.Μετά multiplexing τα πράγματα μπερδεύτηκαν και κάποια άλογα πήγαν περίπατο... Rolling eyes Shocked
Steve - Τρι 19 Ιούλ 2005, 19:17:49
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
συμφωνω απολυτα με οσα ειπε ο chris....
αλλα εγω θετω και ενα αλλο ερωτημα.
εχετε δει ποσο εχει πλεον το λεον το 180???
και βεβαια μιλαμε για αλλη κλαση αυτοκινητο που με 2-3 μικρες-μελετημενες κινησεις στην αναρτηση γινεται δολοφονος και σε στριψιμο...


Αααα ναι! Ήτανε ο Τοτός που λέτε... Laughing
MEMsound - Τρι 19 Ιούλ 2005, 20:00:17
Θέμα δημοσίευσης:
Steve έγραψε:
volvos έγραψε:
συμφωνω απολυτα με οσα ειπε ο chris....
αλλα εγω θετω και ενα αλλο ερωτημα.
εχετε δει ποσο εχει πλεον το λεον το 180???
και βεβαια μιλαμε για αλλη κλαση αυτοκινητο που με 2-3 μικρες-μελετημενες κινησεις στην αναρτηση γινεται δολοφονος και σε στριψιμο...


Αααα ναι! Ήτανε ο Τοτός που λέτε... Laughing

χαχαχαχα
Σιγά ρε Steve. Laughing Laughing
Μια χαρά είναι το Leon (στην κατηγορία του)

(αλλά δεν είναι αυτό το θέμα μας...)
volvos - Τρι 19 Ιούλ 2005, 20:52:29
Θέμα δημοσίευσης:
ε ναι βεβαια ποιος ασχολειται με λεον οταν παιρναμε απο πανω τα s3 Laughing Laughing Laughing Laughing
Steve - Τρι 19 Ιούλ 2005, 22:13:15
Θέμα δημοσίευσης:
Ααα ? s3? Laaast year!

Τώρα κάνω χάρη στα Scooby και ασχολούμαι μαζί τους Very happy
Lef205 - Τετ 20 Ιούλ 2005, 01:25:31
Θέμα δημοσίευσης:
SnakeMJK έγραψε:

Για το τιμόνι του ibiza δεν έχουμε κάποιο σχόλιο;



Γιατι,εχουμε για του 206? Laughing
SnakeMJK - Τετ 20 Ιούλ 2005, 08:28:46
Θέμα δημοσίευσης:
Lef205 έγραψε:
SnakeMJK έγραψε:

Για το τιμόνι του ibiza δεν έχουμε κάποιο σχόλιο;



Γιατι,εχουμε για του 206? Laughing


Μια χαρά τιμόνι δεν έχουμε; Δεν έχω οδηγήσει πολλά αυτοκίνητα, αλλά ως τώρα είναι χαλαρά το καλύτερο. Όσο για του ibiza, έχει μία ασάφεια να το πω... Κάπου χάνεται στον δρόμο... Δεν ξέρω. Άσε το ηλεκτρουδραυλικό... Που ακούγεται σαν να κουνάς ρομποτάκι!
christhehealer - Τετ 20 Ιούλ 2005, 10:05:46
Θέμα δημοσίευσης:
SnakeMJK έγραψε:
Lef205 έγραψε:
SnakeMJK έγραψε:

Για το τιμόνι του ibiza δεν έχουμε κάποιο σχόλιο;



Γιατι,εχουμε για του 206? Laughing


Μια χαρά τιμόνι δεν έχουμε; Δεν έχω οδηγήσει πολλά αυτοκίνητα, αλλά ως τώρα είναι χαλαρά το καλύτερο. Όσο για του ibiza, έχει μία ασάφεια να το πω... Κάπου χάνεται στον δρόμο... Δεν ξέρω. Άσε το ηλεκτρουδραυλικό... Που ακούγεται σαν να κουνάς ρομποτάκι!


Mε λίγα λόγια, απ' αυτά που διαβάζω, οδήγησες ένα 206/1400 κι ένα Ibiza/1400 και έβγαλες το συμπέρασμα ότι το τιμόνι του 206/1600 είναι πιο σαφές από του Ibiza FR...
Ωραίος!!!! Rolling eyes
SnakeMJK - Τετ 20 Ιούλ 2005, 10:38:17
Θέμα δημοσίευσης:
christhehealer έγραψε:
Mε λίγα λόγια, απ' αυτά που διαβάζω, οδήγησες ένα 206/1400 κι ένα Ibiza/1400 και έβγαλες το συμπέρασμα ότι το τιμόνι του 206/1600 είναι πιο σαφές από του Ibiza FR...
Ωραίος!!!! Rolling eyes


I've been told Razz Razz

Όντως πολύ μαλ***α η σύγκριση που έκανα, απλά έγινε με την λογική ότι το τιμόνι ενός μοντέλου δεν αλλάζει και πολύ ανάλογα τον κυβισμό. ε; φανταστικέ θεραπευτά μου; Smile
MEMsound - Τετ 20 Ιούλ 2005, 10:44:18
Θέμα δημοσίευσης:
Steve έγραψε:
Ααα ? s3? Laaast year!

Τώρα κάνω χάρη στα Scooby και ασχολούμαι μαζί τους Very happy


ότι .....(να 'ναι)
Ελπίζω / εύχομαι / ευελπιστώ να μην τα πιστεύεις αυτά που λες....
Laughing Laughing Laughing Laughing
ultra-one - Τετ 20 Ιούλ 2005, 10:44:52
Θέμα δημοσίευσης:
SnakeMJK έγραψε:
christhehealer έγραψε:
Mε λίγα λόγια, απ' αυτά που διαβάζω, οδήγησες ένα 206/1400 κι ένα Ibiza/1400 και έβγαλες το συμπέρασμα ότι το τιμόνι του 206/1600 είναι πιο σαφές από του Ibiza FR...
Ωραίος!!!! Rolling eyes


I've been told Razz Razz

Όντως πολύ μαλ***α η σύγκριση που έκανα, απλά έγινε με την λογική ότι το τιμόνι ενός μοντέλου δεν αλλάζει και πολύ ανάλογα τον κυβισμό. ε; φανταστικέ θεραπευτά μου; Smile


Με απόλυτα κριτήρια, το τιμόνι του 206 είναι πάρα, μα πάρα, μα πάρα πολύ χάλια! Puke right
MEMsound - Τετ 20 Ιούλ 2005, 10:47:24
Θέμα δημοσίευσης:
SnakeMJK έγραψε:
christhehealer έγραψε:
Mε λίγα λόγια, απ' αυτά που διαβάζω, οδήγησες ένα 206/1400 κι ένα Ibiza/1400 και έβγαλες το συμπέρασμα ότι το τιμόνι του 206/1600 είναι πιο σαφές από του Ibiza FR...
Ωραίος!!!! Rolling eyes


I've been told Razz Razz

Όντως πολύ μαλ***α η σύγκριση που έκανα, απλά έγινε με την λογική ότι το τιμόνι ενός μοντέλου δεν αλλάζει και πολύ ανάλογα τον κυβισμό. ε; φανταστικέ θεραπευτά μου; Smile


U 've being told wrorg....!! Laughing Laughing

ΑΛΛΑΖΕΙ (στα Ibiza και τα 206 τουλάχιστον)

Ρε πήγαινε οδήγησέ το (το FR) και θα καταλάβεις και μετά πες μου να σου δώσω μια βόλτα το δικό μου να δεις τι σχέση έχει με το 1400άρι 206...
SnakeMJK - Τετ 20 Ιούλ 2005, 11:09:59
Θέμα δημοσίευσης:
Πια scooby ρε Steve; Αυτά με τα 90 άλογα; Razz Twisted evil

Το σίγουρο είναι ότι ουτε to s3 αλλά ούτε κ το scooby(doo) μπορείς να πλησιάσεις (και σε στροφές κ σε ευθείες) αν έχουν έναν απλά καλό οδηγό. Πες ότι μπαίνετε σε μια στροφή με τα ίδια (άντε μπαίνεις εσύ με ελαφρώς περισσότερα, λόγω μπλοκέ). Με το που φτάσετε στην κορυφή της πρώτης στροφής κ πάει το γκάζι στο πάτωμα το αλογάτο το αμαξάκι θα εξαφανιστεί κ μετά άντε γεια.
Steve - Τετ 20 Ιούλ 2005, 12:32:05
Θέμα δημοσίευσης:
Πού θα πάει... θα μπεί και η camera on board... Twisted evil Να έχω και κάτι το χειροπιαστό σε όσα λέω... Cool


(Ζήση απότι φαίνεται μάλλον σε χάλασε η βόλτα στη Λευκάδα... Razz Θα επανορθώσω Twisted evil )
Tomakos - Τετ 20 Ιούλ 2005, 14:31:02
Θέμα δημοσίευσης:
ultra-one έγραψε:
Με απόλυτα κριτήρια, το τιμόνι του 206 είναι πάρα, μα πάρα, μα πάρα πολύ χάλια! Puke right


Nομίζω ότι γινεσαι λιγακι υπερβολικός... Rolling eyes

Αν δηλαδή έχει το 206 τόσο χάλια τιμόνι τότε την να πούν τα υπόλοιπα αυτοκίνητα στη κατηγορία του;;;;;;; Shocked Μήπως έτυχε να οδηγήσεις το c2 vts;Μεγάλη απογοήτευση!!Όπως και τα υπόλοιπα (βλ. ibiza, fiesta, corsa, κλπ)
ultra-one - Τετ 20 Ιούλ 2005, 15:07:27
Θέμα δημοσίευσης:
Tomakos έγραψε:
Nομίζω ότι γινεσαι λιγακι υπερβολικός... Rolling eyes

Αν δηλαδή έχει το 206 τόσο χάλια τιμόνι τότε την να πούν τα υπόλοιπα αυτοκίνητα στη κατηγορία του;;;;;;; Shocked Μήπως έτυχε να οδηγήσεις το c2 vts;Μεγάλη απογοήτευση!!Όπως και τα υπόλοιπα (βλ. ibiza, fiesta, corsa, κλπ)


Έ όχι και χάλια το τιμόνι του fiesta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Είναι έτη φωτός καλύτερο σε ακρίβεια και αίσθηση από το 206, με πολύ λιγότερο τζόγο και πιο γρήγορο!!!!!!

Για τα υπόλοιπα είμαι σίγουρος ότι μπορεί να είναι και χειρότερα από του 206.
Στο δε Corsa διότι τα τιμόνια της Opel ήταν ΠΑΝΤΑ τρισάθλια και στο Ibiza επειδή βασίζεται στο Polo που ως γερμανικό έχει τζόγους, μέτρια αίσθηση κλπ. + επιπλέον την ηλεκτρική υποβοήθηση (που δεν είναι απαραίτητα κακή)
Το προηγούμενο Ibiza είχε για μένα ένα από τα πιο ανακριβή τιμόνια που είχα δει ποτέ. Τώρα την (αρνητική) πρωτιά την έχει το 206......

Το λυπηρό της υπόθεσης είναι ότι η Peugeot είχε πάντοτε κορυφαία σε αίσθηση και (κυρίως) ακρίβεια στο παρελθόν.....
gianic - Τετ 20 Ιούλ 2005, 23:21:46
Θέμα δημοσίευσης:
ρε παιδια τι διαφορες εχει το διλιτρο το 206 απ το 16αρι στο στησιμο που το κανει τοσο διαφορετικο ?
Lef205 - Πεμ 21 Ιούλ 2005, 01:38:07
Θέμα δημοσίευσης:
kαταρχην οι αναρτησεις,του διλιτρου ειναι πιο σκληρες
κατα δευτερον οι διαστασεις ζαντων και ελαστικων.
volvos - Πεμ 21 Ιούλ 2005, 09:21:21
Θέμα δημοσίευσης:
εγω μανθο καταλαβαινω το σαζμαν (ΒΕ)
αναρτηση πιο σκληρη και πισω 21χιλ αντιστρεπτικη
μοτερ αλλο
λαστιχα αλλα

αλλα αυτο που δε καταλαβαινω ειναι το τιμονι???
απο που και που διαφορετικο?
μηπως ενα 1.6 με αναρτηση εχει καλυτερο τιμονι (λογω μικροτερου βαρους και αλλων ελαστικων εμπρος)?

υ.γ μανθο το 1.6 σου ηταν προ φεις λιφτ?
Stevon - Πεμ 21 Ιούλ 2005, 09:28:39
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:

αλλα αυτο που δε καταλαβαινω ειναι το τιμονι???
απο που και που διαφορετικο?



Παναγιώτη κάποια απο τα 2λιτρα GTI είχαν μεταβαλόμενη υποβοήθηση (όπως και το RC) τώρα ποιά ακριβώς και άν έχει και του Μάνθου ΑΣΤΑ αυτό το ξέρει ΜΟΝΟ η Peugeot δυστηχώς.... Sad

Υ.Γ: Δέν λέω για την Lion αλλά τους Γάλλους.
MEMsound - Πεμ 21 Ιούλ 2005, 10:19:40
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
...αναρτηση πιο σκληρη και πισω 21χιλ αντιστρεπτικη
....
λαστιχα...

υ.γ μανθο το 1.6 σου ηταν προ φεις λιφτ?


Δεν ξέρω αν έχει μεταβαλλόμενη υποβοήθηση (θα το μάθω όμως σύντομα... Αργύρη να σου πω...έχεις πμ...) αλλά θεωρώ ότι οι αλλαγές στην ανάρτηση και τα ελαστικά (16άρια) έχουν επιρεάσει και την αίσθηση του τιμονιού.

Αν ποτέ βρεθούμε να στο δώσω μια βόλτα να μου πεις την γνώμη σου.
Το προηγούμενο ήταν 16άρι XS μετά facelift φυσικά με multiplex και όλα τα σχετικά.

Επίσης (σχετικο-άσχετο και ολίγον off-topic) χθες του φόρεσα τα "aftermarket" F1 195/45-16 D3 που είχα από το προηγούμενο και άφησα τα μαμά F1 205/45-16 D2 για αργότερα...
Εντυπώσεις στριψίματος από την αλλαγή εντός των ημερών γιατί εχθές δεν πρόλαβα/"μπορούσα" να το "στρίψω" πουθενά, αν και από 1-2 διακριτικά ανοίγματα δείχνει να ανοιγεί λιιιίγο (... Wink ) καλύτερα ενώ έπεσε κι άλλο η μέση κατανάλωση στο 10,0lt/100km (από 10,1-10,2) που ήμουν.
christhehealer - Πεμ 21 Ιούλ 2005, 11:02:32
Θέμα δημοσίευσης:
Stevon έγραψε:
Παναγιώτη κάποια απο τα 2λιτρα GTI είχαν μεταβαλόμενη υποβοήθηση (όπως και το RC)


Mεταβαλόμενη υποβοήθηση έχει και το δικό μου.

H υποβοήθηση της Peugeot ήταν πανταχόθεν μεταβαλόμενη. Aπό τα 80's θυμάμαι...
Touristas - Πεμ 21 Ιούλ 2005, 11:08:26
Θέμα δημοσίευσης:
christhehealer έγραψε:
Stevon έγραψε:
Παναγιώτη κάποια απο τα 2λιτρα GTI είχαν μεταβαλόμενη υποβοήθηση (όπως και το RC)


Mεταβαλόμενη υποβοήθηση έχει και το δικό μου.

H υποβοήθηση της Peugeot ήταν πανταχόθεν μεταβαλόμενη. Aπό τα 80's θυμάμαι...



Shocked Shocked Shocked Shocked από πότε..................... Shocked Shocked Shocked Shocked Question Question
christhehealer - Πεμ 21 Ιούλ 2005, 11:18:47
Θέμα δημοσίευσης:
Mατάκια μου [τον ξέρανα τώρα] στο δικό μου η υποβοήθηση μειώνεται αυξανουμένων των χιλιομέτρων.

Για έλα να παρκάρεις το 404 και το δικό μου, να δεις τη διαφορά
MEMsound - Πεμ 21 Ιούλ 2005, 11:26:34
Θέμα δημοσίευσης:
christhehealer έγραψε:
Mατάκια μου [τον ξέρανα τώρα] στο δικό μου η υποβοήθηση μειώνεται αυξανουμένων των χιλιομέτρων.

Για έλα να παρκάρεις το 404 και το δικό μου, να δεις τη διαφορά



χαχαχαχαχ
ε τότε να μας γράψεις το πως το αισθάνεσαι το μεταβαλλόμενό σου τιμόνι στις "βλάβες".....
χαχαχα
ρε τι παιδί είσαι εσύ.. Cool Laughing
Touristas - Πεμ 21 Ιούλ 2005, 11:27:35
Θέμα δημοσίευσης:
christhehealer έγραψε:
Mατάκια μου [τον ξέρανα τώρα] στο δικό μου η υποβοήθηση μειώνεται αυξανουμένων των χιλιομέτρων.

Για έλα να παρκάρεις το 404 και το δικό μου, να δεις τη διαφορά


Δεν παίζει με τίποτα αυτό που λες, κανένα 206 εκτός του RC δεν έχουν μεταβλητή υποβοήθηση.


άκου ματάκια μου
Rolling eyes Rolling eyes
volvos - Πεμ 21 Ιούλ 2005, 12:12:48
Θέμα δημοσίευσης:
εγω παντως με οσα εχω ακουσει για το τιμονι του rc δεν το θεωρω και προτερημα το νεο μαραφετι της πεζο....

αυτα ολα ειναι σχετικα...εχω μπει σε γκολφ 4 gti που το τιμονι του μαμα ειναι απο αισχρο εως επικινδυνο και τραβαγα τα μαλλια μου.
με συνεμπλοκ απο s3 αντιστρεπτικη 26χιλ και αναρτηση το τιμονι εκοβε σα ξυραφι ειχε φοβερη αισθηση και μου θυμισε αρκετα κλιο williams....
ελπιζω (και παρακαλαω πλεον) και το 206 μου οταν βαλω ολα αυτα να αποκτησει ενα τετοιο τιμονι - μου αρκει εμενα!
christhehealer - Πεμ 21 Ιούλ 2005, 12:38:48
Θέμα δημοσίευσης:
Touristas έγραψε:
Δεν παίζει με τίποτα αυτό που λες, κανένα 206 εκτός του RC δεν έχουν μεταβλητή υποβοήθηση.


άκου ματάκια μου
Rolling eyes Rolling eyes


Δεν θα με τρελλάνεις εσύ... Θα σου κάνω περικυκλωτική κίνηση B52... Silly Tease

Yπάρχει βέβαια μεγάλη πιθανότητα άλλο πράγμα να είναι η μεταβλητή υποβοήθηση και αυτό που εννοώ εγώ και αυτό που εννοώ να περιγράφεται με άλλο όρο... Rolling eyes
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr