Iwannou78 έγραψε: |
Αγαπητοί φίλοι
Είμαι κάτοχος ενός 206 1,4 colorline και αντιμετωπίζω τεράστιο πρόβλημα με τη θέση οδήγησης. Το ύψος μου είναι 1,87 και τα πόδια μου βρίσκουν στο ταμπλό και την κολώνα του τιμονιού του αυτοκινήτου. Αν κιατεβάσω το κάθισμα τέρμα κάτω δεν έχω καλή οπτική στο δρόμο. Υπάρχει κάποιος που αντιμετωπίζει το ίδιο πρόβλημα; Θα χαρώ να ακούσω προτάσεις για την αντιμετώπιση αυτού του πολύ εκνευριστικού περοβλήματος. Όσοι έχετε bucket λύσατε το πρόβλημα; |
STELIOS έγραψε: |
...ετσι ειναι πιο ξεκουραστα και για τη μεση). |
giannis_cc έγραψε: |
α και να σημειωσω οτι δεν μπορω να οδηγησω με ορθια τη θεση . θελω να μαι αραχτος οταν οδηγαω. υπαρχει τροπος να φερουμε το τιμονι πιο κοντα ? |
Iwannou78 έγραψε: |
Όσοι έχετε bucket λύσατε το πρόβλημα; |
giannis_cc έγραψε: |
θελω να μαι αραχτος οταν οδηγαω |
giannis_cc έγραψε: |
ε τι να κονουμε εχω απαιτησεις απο αυτοκινητο 7.000.000 !!! ![]() μεχρι κατι το c2 εχει ρυθμιση σε μηκος ! |
MEMsound. έγραψε: |
Ερώτηση:
Μπορεί σε φτιαχτεί σε μηχανουργείο προέκταση για τον μαμά κώνο του 206 ώστε να έρθει πιο κοντά στα χέρια το τιμόνι? |
MEMsound. έγραψε: |
Ερώτηση:
Μπορεί σε φτιαχτεί σε μηχανουργείο προέκταση για τον μαμά κώνο του 206 ώστε να έρθει πιο κοντά στα χέρια το τιμόνι? |
giannis_cc έγραψε: |
α και να σημειωσω οτι δεν μπορω να οδηγησω με ορθια τη θεση . θελω να μαι αραχτος οταν οδηγαω. υπαρχει τροπος να φερουμε το τιμονι πιο κοντα ? |
MEMsound. έγραψε: | ||
και φυσικά και πιο σωστό και ασφαλές οδηγικά αφού με τεντωμένα χέρια η ικανότητα του οδηγού για γρύγορους χειρισμούς σε συνθήκες εκτάκτου ανάγκης είναι μειωμένη. Γενικά τα χέρια πρέπει στο αγκώνα να είναι σχετικά λιγισμένα όταν κρατάς το τιμόνι στην θέση "9 - 3" ή "10 - 2" (λένε ότι πρέπει να σχηματίζουν γωνία 90 μοιρων αλλά αυτό είναι εφικτό μόνο σε ανωνιστικά αυτοκίνητα που το τιμόνι είναι πολύ πίσω). Και μερικά σχετικά link: Driving Position |
Touristas έγραψε: |
Δεν θα έλεγα ότι είναι και τόσο εύκολο!
Λόγο μονάδας διακοπτών και καλωδίων για Α/Β |
shiba έγραψε: |
...εχω ρυθμισει το καθισμα ετσι ωστε τα γονατα μου να απεχουνε ενα εκατοστο απο το ταμπλο..αλλωστε δεν μου αρεσει και δεν με βολευει φυσικα να οδηγαω με τα ποδια τεντωμενα.. |
MEMsound. έγραψε: | ||
Σωστός. ![]() Και 'γω έτσι ακριβώς οδηγώ. ![]() |
ultra-one έγραψε: |
Υποθέτω δεν φρενάρεις με το αριστερό πόδι ποτέ! ![]() |
MEMsound. έγραψε: | ||
Το έχω δοκιμάσει μερικές φορές αλλά ποτέ συστηματικά. Για να βολέυει η θέση οδήγησης για κατι τέτοιο πρέπει να είναι λίγο πιο τεντωμένα τα πόδια. Αλλά δεν έχω κάτσει ποτε σε δρόμο με μικρή κυκλοφορία να κάνω μαθήματα στο εαυτό μου ώστε να εξασκηθώ σε αυτήν την τεχνική. ![]() |
kanelj έγραψε: |
αφηστε τα περι φρενου με αριστερο γιατι μπορει να το διαβασει κανενας,να παει να το δοκιμασει στην εθνικη,να του κοκκαλωσει το φρενο (γιατι ΣΙΓΟΥΡΑ αυτο θα συμβει αφου εχει συνηθησει το αριστερο ποδι να παταει με δυναμη τον συμπλεκτη) και να παρει και εναν λοχο απο αυτοκινητα μαζι του! |
kanelj έγραψε: |
Τωρα στο θεμα μας,ποιος ειπε οτι πρεπει να εχεις τεντωμενο το ποδι οταν οδηγεις (και γιατι δεν μπορεις με λυγισμενο το ποδι να πατησεις με το αριστερο???) |
kanelj έγραψε: |
Τι να πουνε και κατι 106-saxo που αν δεν εισαι 1.50 μετρο ανθρωπος δεν χωρας να κατσεις σαν ανθρωπος με το χαμηλο του τιμονι! |
ultra-one έγραψε: | ||||
Υποθέτω δεν φρενάρεις με το αριστερό πόδι ποτέ! ![]() |
shiba έγραψε: |
αλλα ποτε θα μασ χρησιμεψει το πατημα με το αριστερο/?μαλλον ποτε... |
kanelj έγραψε: |
ΕΕΕΕΕΕΕΕ,ΓΙΑ ΜΙΣΟ ΛΕΠΤΟ:!: ![]() ![]() ![]() ![]() Νομιζω πως δινουμε λαθος εντυπωσεις με αυτα που γραφετε παιδια!!! αφηστε τα περι φρενου με αριστερο γιατι μπορει να το διαβασει κανενας,να παει να το δοκιμασει στην εθνικη,να του κοκκαλωσει το φρενο (γιατι ΣΙΓΟΥΡΑ αυτο θα συμβει αφου εχει συνηθησει το αριστερο ποδι να παταει με δυναμη τον συμπλεκτη) και να παρει και εναν λοχο απο αυτοκινητα μαζι του! Απλα ας μην τα διατυπωνουμε ετσι ωστε να φαινονται ολα οτι ειναι μεσα στην καθημερινη οδηγηση μας! Τωρα στο θεμα μας,ποιος ειπε οτι πρεπει να εχεις τεντωμενο το ποδι οταν οδηγεις (και γιατι δεν μπορεις με λυγισμενο το ποδι να πατησεις με το αριστερο???) τεσπα! παντως δεν λες παλι καλα που μπορει και ρυθμιζεται το τιμονι στο κατακορυφο ,θελετε να το ρυθμισετε και στο μεσα-εξω!!!! |
Παράθεση: |
sorry αλλά αραλίκι και οδήγηση δεν πάνε πακέτο Confused
αραλίκι = ξαπλώνω στον καναπέ του σπιτιού μου οδηγάω = έχω το κάθισμα σε ορθή γωνία, τον πισινό μου τέρμα πίσω και την πλάτη μου ίσια! μην το πάρεις σαν μάθημα ή παρατήρηση.... απλά καλό είναι ρε παιδιά εκτός από όμορφα και φτιαγμένα Pug να έχουμε και όμορφους οδηγούς με την σωστή οδική συμπεριφορά Wink |
LEFT έγραψε: |
δεν παιζει ειδικα για μερικους οπως εγω που βγαζουν 100 και πανω χλμ την ημερα! |
giannis_cc έγραψε: |
1)πρεπει να μαθουμε αν γινεται αυτο που λες . 2)τρομερη τεχνολογια η ρυθμιση σε μηκος που υιοθετουν τα supercars ε ? |
Touristas έγραψε: |
Δεν είναι τόσο το μήκος το πρόβλημα όσο το ότι δεν είναι απλά καλώδια αλλά ταινία και δεν είναι εύκολο να τα μακρύνεις ![]() |
LEFT έγραψε: |
Εσυ Γιαννη μου μην γελας γιατι κατα πασα πιθανοτητα εγω μπορω να ειμαι στην σωστη θεση ακομη και ξαπλωμενος γιατι εχω και ρυθμιση κατα μηκος στο τιμονι μου ...ΧΑΧΑΧΑ! |