PSClub - Hellas

Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης - 206 - Kit Ανάρτησης APEX

Sidobre - Παρ 18 Οκτ 2002, 14:52:51
Θέμα δημοσίευσης: 206 - Kit Ανάρτησης APEX
Λέει τίποτα ρε παιδιά; Γνωρίζει κανείς; Εχει κανείς εμπειρίες; Pugsang εσύ;

Ενδιαφέρεται ένας φίλος με Clio και μου άρεσε η τιμή.

Στοιχεία:

Προοδευτικά ελλατήρια + αμορτισέρ (περίπου τα ελλατήρια είναι 28% πιο σκληρά απο τα μαμά).

4cm μπροστά χαμήλωμα και 3-3,5 πίσω.

Τιμή 590 ευρώ + 45 ευρώ τοποθέτηση (τιμή μετρητοίς).
pugsang - Παρ 18 Οκτ 2002, 15:22:26
Θέμα δημοσίευσης:
Εχουμε φορέσει στο saxo του κουμπάρου μου ενα σετακι τετοιο της apex.Εμενα σαν δοκίμιο άμεσης αντικατάστασης μπορώ να πω οτι μου άρεσε πολύ.Δεν είναι κάτι το εξωφρενικό αλλα εχει φοβερή ομοιογένεια..Εγω πάντως αν ήταν το 1.6 16V δεν θα το πέιραζα αναρτησιακά.Μου φαίνεται μια χαρα ετσι το clio.Αν ειναι 1.4 γιατι δεν βάζει αμορτισερ ελατήρια απο το 1.6?
Sidobre - Παρ 18 Οκτ 2002, 15:34:36
Θέμα δημοσίευσης:
Είναι 1,6 16v και δεν του αρέσει η τώρα ανάρτηση.

Θεωρεί ότι του δίνει μια αίσθηση ανασφάλειας, ιδιαίτερα σε καμπές.

Επίσης φαίνεται ότι τον ενοχλεί το Rebound κάτι που φαντάζομαι ότι τα Apex θα είναι καλύτερα και από τα Bilstein.

Πάντως ενδέχεται να υπάρχει και ψιλοπρόβλημα διότι το αυτοκίνητο το πείρε μεταχειρισμένο (2 χρόνων) και παρ'ότι του βεβαίωσαν ότι φοράει νέα αμορτισέρ, παρ'όλα αυτά δεν είναι καθόλου ικανοποιημένος.

Επίσης ψάχνω και για Leda και μάλιστα τους έβαλα να ψάξουν και για 206!
Sidobre - Παρ 18 Οκτ 2002, 16:08:19
Θέμα δημοσίευσης:
Στο Ellada έρχονται τα Leda με 1600 ευρώ!

Πάντως στο Site που είχα κοιτάξει η τιμή για το Clio ήταν γύρω στις 350.000 δρχ.

Από πού βρεθήκανε άλλες 200.000.... δέν ξέρω.

Υπάρχει για το 206 με τα ίδια χρήματα (μα καλά ταρίφα έχουν όλοι;)

Α! Η ανάρτηση είναι πλήρως ρυθμιζόμενη (για όσους δεν γνωρίζουν) με 24 κλικ!
pezomania - Δευ 21 Οκτ 2002, 08:04:07
Θέμα δημοσίευσης:
Για το κιτ αυτό σκεφτόμουνα και εγώ! Βλέπεις μου έχει καρφωθεί να το χαμηλώσω κι άλλο!! Το ψάχνω και για τιμές και για απόδοση αλλά και για άνεση!
pezomania - Τετ 23 Οκτ 2002, 07:56:02
Θέμα δημοσίευσης:
Αν ξέρει κανείς κάτι περισσότερο παιδιά πέστε το γιατί λόγο ωραρίου, δυσκολεύομαι να ρωτήσω! Α! Τάσο αν τα βάλει ο φίλος σου θέλω εντυπώσεις Wink
pezomania - Παρ 01 Νοέ 2002, 08:33:52
Θέμα δημοσίευσης:
Λοιπόν ρώτησα για Apex το sport kit (αμορτισέρ - ελατήρια) 4-4,5cm χαμήλωμα μαζί με τοποθέτηση 190.000δρχ (557euro).
Vini - Παρ 01 Νοέ 2002, 08:49:40
Θέμα δημοσίευσης:
pezomania έγραψε:
Λοιπόν ρώτησα για Apex το sport kit (αμορτισέρ - ελατήρια) 4-4,5cm χαμήλωμα μαζί με τοποθέτηση 190.000δρχ (557euro).



Καλή τιμή ε?

Αραγε το αντίστοιχο της H&R πόσο να κάνει?
christhehealer - Παρ 01 Νοέ 2002, 11:31:41
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
Επίσης ψάχνω και για Leda και μάλιστα τους έβαλα να ψάξουν και για 206!


Tάσο απ' όσο ξέρω Leda για 206 δεν υπάρχει δυστηχώς, γιατί και εγώ την είχα υπόψη μου για μένα, προ ελατηρίων Eibach. Στο site τους έχουν μόνο για 205, 306 και 106.

pezomania έγραψε:
Λοιπόν ρώτησα για Apex το sport kit (αμορτισέρ - ελατήρια) 4-4,5cm χαμήλωμα μαζί με τοποθέτηση 190.000δρχ (557euro).


Vini και Pezomania σαν τιμή είναι πολύ καλή. Σκεφτήτε ότι μόνο τα κίτρινα KONI που θέλω να βάλω εγώ κάνουν 600 Eυρώ. Για Bilstein δεν έχω ρωτήσει ακόμα.

Aπό άνθρωπο που έχει βάλει Apex (δεν είδα δυστηχώς το 206 του) και είδε το δικό μου χαμήλωμα μου είπε "Σιγά το χαμήλωμα, όπως ήταν, είναι"!!!!!!!!!! Kρίνεται από μόνοι σας.

Eμένα μου φαίνεται υπερβολικό πάντως περισσότερο χαμήλωμα από αυτό που έχουμε τώρα.
Sidobre - Παρ 01 Νοέ 2002, 11:40:37
Θέμα δημοσίευσης:
christhehealer έγραψε:
Tάσο απ' όσο ξέρω Leda για 206 δεν υπάρχει δυστηχώς, γιατί και εγώ την είχα υπόψη μου για μένα, προ ελατηρίων Eibach. Στο site τους έχουν μόνο για 205, 306 και 106.


Ρώτησα απ'ευθείας στην ίδια την Leda γιατί όντως στο site δεν έχουν 206.
Το κίτ έχει.. πόσο έγραψα πιο πάνω;....α! 1600 ευρουδάκια! Τσάμπα.

Αν και για Leda αν τα είχα θα τα έδινα γιατί όντως λέει!




christhehealer έγραψε:
Aπό άνθρωπο που έχει βάλει Apex (δεν είδα δυστηχώς το 206 του) και είδε το δικό μου χαμήλωμα μου είπε "Σιγά το χαμήλωμα, όπως ήταν, είναι"!!!!!!!!!! Kρίνεται από μόνοι σας.

Eμένα μου φαίνεται υπερβολικό πάντως περισσότερο χαμήλωμα από αυτό που έχουμε τώρα.


Δεν παίζει τόσο μεγάλο ρόλο αν είναι πολύ μεγάλο το χαμήλωμα τόσο, όσο η οδική συμπεριφορά. Αρκεί οι ρόδες να μην μπαίνουν στους θόλους

Επειδή όμως δεν τα έχω δοκιμάσει δεν μπορώ να εκφέρω και άποψη. Ούτε μου περισέβουν 170.000 για να τα δοκιμάσω.

Πάντως όταν ρώτησα την Apex για το χαμήλωμα μου είπε 4cm μπορστά 3-3,5 πίσω.
christhehealer - Παρ 01 Νοέ 2002, 11:54:12
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:

Δεν παίζει τόσο μεγάλο ρόλο αν είναι πολύ μεγάλο το χαμήλωμα τόσο, όσο η οδική συμπεριφορά. Αρκεί οι ρόδες να μην μπαίνουν στους θόλους


Mπαίνουν οι ρόδες στους θόλους. Aυτό το υπογράφω, αφού στο μέτρο που εγώ κινούμε οριακά. Mάλιστα σε στροφή όπου έκανα π@π@ριες και φρέναρα απότομα για να το γυρίσω, άκουσα τη ρόδα να βρίσκει στο φτερό. Shocked Shocked

Tι γίνεται όμως και δεν το έχουμε κοιτάξει καθόλου. Aυτή τη στιγμή η γωνία καμπέρ μας είναι αρνητική. Xαμηλώνοντας το υπερβολικά, η καμπέρ γίνεται θετική και το αυτοκίνητο γίνεται πολύ υποστροφικό από υπερστροφικό - ουδέτερο που είναι από τη μαμά ή με νορμαλ χαμήλωμα.
Sidobre - Παρ 01 Νοέ 2002, 12:00:18
Θέμα δημοσίευσης:
Νομίζω ότι έχεις δίκιο με την γωνία κάμπερ. Δεν ξέρω αν είναι τόσο μεγάλη η διαφορά που να αλλάξει ριζικά την φιλοσοφία της ανάρτησης.

Υπάρχουν και άλλα που νομίζω ότι παίζουν ρόλο. Οπως το ότι αλλάζουμε μπροστά τα ελλατήρια, αλλά πίσω ενώ χαμηλώνει, στην ουσία μένει το ίδιο από μαλακότητα.

Μήπως πρέπει να ανοίξουμε ένα τοπικ για να τα συζητήσουμε όλα αυτά;
christhehealer - Παρ 01 Νοέ 2002, 12:50:49
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
Μήπως πρέπει να ανοίξουμε ένα τοπικ για να τα συζητήσουμε όλα αυτά;


Mήπως να τα "χώσουμε" στο "Aνάρτηση" που ήδη έχουμε, για να μην χάνουμε την μπάλα;

Mε τον ρυθμό που βρίσκουμε τις όποιες πληροφορίες, σε λίγο κάποιος για να έχει μια πλήρη εικόνα για την ανάρτηση του 206 θα πρέπει να διαβάζει 5 μέρες Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked . Aς είναι τουλάχιστον συγκεντρωμένα όλα μαζί. Wink
seridim - Παρ 01 Νοέ 2002, 20:59:56
Θέμα δημοσίευσης:
Vini έγραψε:
pezomania έγραψε:
Λοιπόν ρώτησα για Apex το sport kit (αμορτισέρ - ελατήρια) 4-4,5cm χαμήλωμα μαζί με τοποθέτηση 190.000δρχ (557euro).



Καλή τιμή ε?

Αραγε το αντίστοιχο της H&R πόσο να κάνει?


Vini όταν ρώτησα 2-3 ''βελτιωτές'' εδώ στη Θεσσαλονίκη μου είπαν μακριά από τα H&R. . Ο λόγος είναι απ΄ότι κατάλαβα από τα λεγόμενα και των τριών ότι θεωρούνται μαλακά και δεν ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις που έχει κάποιος προχωρώντας στην αλλάγή αυτή. Όμως όπως έχει προαναφερθεί η ''σκληρότητα'' εξαρτάται από τους κωδικούς. Αυτά που ρώτησα εγώ είχαν μοβ χρώμα.
Nikel - Σαβ 02 Νοέ 2002, 18:46:25
Θέμα δημοσίευσης:
seridim έγραψε:
Vini όταν ρώτησα 2-3 ''βελτιωτές'' εδώ στη Θεσσαλονίκη μου είπαν μακριά από τα H&R. . Ο λόγος είναι απ΄ότι κατάλαβα από τα λεγόμενα και των τριών ότι θεωρούνται μαλακά και δεν ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις που έχει κάποιος προχωρώντας στην αλλάγή αυτή. Όμως όπως έχει προαναφερθεί η ''σκληρότητα'' εξαρτάται από τους κωδικούς. Αυτά που ρώτησα εγώ είχαν μοβ χρώμα.


Παντως τα αμορτισερ που πηρα (Bilstein-PSS) τα οποια ειναι κιτ ηρθαν με ελατηρια H&R απο την Bilstein της Γερμανιας!
Vini - Σαβ 02 Νοέ 2002, 18:57:04
Θέμα δημοσίευσης:
seridim έγραψε:
Vini έγραψε:
pezomania έγραψε:
Λοιπόν ρώτησα για Apex το sport kit (αμορτισέρ - ελατήρια) 4-4,5cm χαμήλωμα μαζί με τοποθέτηση 190.000δρχ (557euro).



Καλή τιμή ε?

Αραγε το αντίστοιχο της H&R πόσο να κάνει?


Vini όταν ρώτησα 2-3 ''βελτιωτές'' εδώ στη Θεσσαλονίκη μου είπαν μακριά από τα H&R. . Ο λόγος είναι απ΄ότι κατάλαβα από τα λεγόμενα και των τριών ότι θεωρούνται μαλακά και δεν ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις που έχει κάποιος προχωρώντας στην αλλάγή αυτή. Όμως όπως έχει προαναφερθεί η ''σκληρότητα'' εξαρτάται από τους κωδικούς. Αυτά που ρώτησα εγώ είχαν μοβ χρώμα.



Eχεις δίκιο...τα έχω ακούσει και εγώ αυτά....
Απλά αναρωτιόμουν πόσο να κάνει? Wink Wink Wink
Nikel - Σαβ 02 Νοέ 2002, 19:04:59
Θέμα δημοσίευσης:
Ρε παιδια σιγουρα υπαρχουν διαφορετικοι τυποι ελατηριων H&R αρα μαλλον και διαφορετικη σκληροτητα. Το λεω αυτο διοτι ξερω για το κιτ αμορτισερ που πηρα (PSS) πως ειναι αρκετα σκληρα. Για να ερχονται λοιπον με HR ελατηρια μαλλον αυτα ειναι και σκληρα. Εκτος και αν εχουν κατασκευαστει μονο για αυτη την αναρτηση οποτε............
Vini - Σαβ 02 Νοέ 2002, 20:14:56
Θέμα δημοσίευσης:
Nikel έγραψε:
Ρε παιδια σιγουρα υπαρχουν διαφορετικοι τυποι ελατηριων H&R αρα μαλλον και διαφορετικη σκληροτητα. Το λεω αυτο διοτι ξερω για το κιτ αμορτισερ που πηρα (PSS) πως ειναι αρκετα σκληρα. Για να ερχονται λοιπον με HR ελατηρια μαλλον αυτα ειναι και σκληρα. Εκτος και αν εχουν κατασκευαστει μονο για αυτη την αναρτηση οποτε............


Eχω όλοκληρο το κατάλογο της H&R ...
Εχει ένα τύπο ελατηρίου sport και ένα τύπο αμορτισέρ coil over και ένα τύπο wheel spacer.

Μπορώ να σου δώσω και τους κωδικούς αλλά και όλα τα τεχνικά χαρακτηρηστικά από τον κατάλογο 2002... Wink

Πάντως η Peugeot με διαβεβαίωσε ότι τα H&R είναι λίγο ποιο σκληρά από τα EIBACH και κάθονται καλύτερα σε άλλα αμορτισέρ και όχι στα εργοστασιακά....

Οπότε μην ανησυχείς.... Wink Wink
Nikel - Κυρ 03 Νοέ 2002, 21:00:33
Θέμα δημοσίευσης:
Vini έγραψε:
Nikel έγραψε:
Ρε παιδια σιγουρα υπαρχουν διαφορετικοι τυποι ελατηριων H&R αρα μαλλον και διαφορετικη σκληροτητα. Το λεω αυτο διοτι ξερω για το κιτ αμορτισερ που πηρα (PSS) πως ειναι αρκετα σκληρα. Για να ερχονται λοιπον με HR ελατηρια μαλλον αυτα ειναι και σκληρα. Εκτος και αν εχουν κατασκευαστει μονο για αυτη την αναρτηση οποτε............


Eχω όλοκληρο το κατάλογο της H&R ...
Εχει ένα τύπο ελατηρίου sport και ένα τύπο αμορτισέρ coil over και ένα τύπο wheel spacer.

Μπορώ να σου δώσω και τους κωδικούς αλλά και όλα τα τεχνικά χαρακτηρηστικά από τον κατάλογο 2002... Wink

Πάντως η Peugeot με διαβεβαίωσε ότι τα H&R είναι λίγο ποιο σκληρά από τα EIBACH και κάθονται καλύτερα σε άλλα αμορτισέρ και όχι στα εργοστασιακά....

Οπότε μην ανησυχείς.... Wink Wink


Νικολα μου δεν ανησυχω απλα γιατι τα αμορτισερ ειναι κιτ και straight απ'την Γερμανια αρα κατι θα ξερουν που εβαλαν H&R ελατηρια. Παντως πληροφοριακα το ελατηριο ειναι σπαστο 2 σε 1 και το ενα εχει κωδ. 80-60-20 εννω το αλλο 150-70!
Miltellas - Δευ 04 Νοέ 2002, 04:10:47
Θέμα δημοσίευσης:
Όσο χαμηλώνουμε την ανάρτηση, τόσο το camber γίνεται αρνητικότερο. Για περισσότερα ανέφεραν ο Μάκης και ο Πέτρος στο θέμα "Ανάρτηση: Τί πρέπει να προσέχουμε;".

Τα μωβ H&R θεωρούνται σκληρά και όχι μαλακά ελατήρια! Τα έβαλε ένας σε 307 1.6 και τα έβγαλε μετά από μία εβδομάδα γιατί του φάνηκαν πολύ σκληρά και κοπανούσαν. Βέβαια, απ'όσο ξέρω υπάρχουν τρεις διαφορετικοί τύποι H&R.
Nikel - Δευ 04 Νοέ 2002, 05:43:40
Θέμα δημοσίευσης:
Αυτα που περιεχονται στο κιτ που πηρα ειναι κοκκινα...
teoman - Δευ 05 Μάϊ 2003, 09:58:01
Θέμα δημοσίευσης:
Τελικά έχει βάλει κανείς αυτό το κιτ?Με "τρώει" μιας και από τιμή είναι αρκετά καλά (αλλάζονται και τα πίσω αμορτισέρ).

Ρένα,μήπως εσύ το έχεις βάλει?
pduke - Πεμ 24 Φεβ 2005, 16:37:46
Θέμα δημοσίευσης: APEX Αμορτισέρ. Φοράει κανείς???
Τα βρήκα σε τιμή που σχίζει καλσόν από ανθρακονήματα.... Rolling eyes

να τα βάλω ή να πάρω το κόνι το ρυθμιζόμενο για να είμαι ήσυχος?

οποιος ξέρει να μιλήσει τώρα ή να σωπάσει για πάντα
Ivang - Πεμ 24 Φεβ 2005, 16:51:09
Θέμα δημοσίευσης: Re: APEX Αμορτισερ. Φοράει κανείς???
pduke έγραψε:

οποιος ξέρει να μιλήσει τώρα ή να σωπάσει για πάντα


Η σιωπή μου προς απάντησή σου !!!

Laughing Laughing Laughing
pduke - Παρ 25 Φεβ 2005, 13:57:19
Θέμα δημοσίευσης:
Βαγγέλη!!!!

με μπέρδεψες...
Σιωπή γιατί ξέρεις ότι είναι χάλια ή γιατί δεν ξέρεις τίποτα...

Rolling eyes Rolling eyes Rolling eyes Rolling eyes
pugsang - Παρ 25 Φεβ 2005, 14:09:15
Θέμα δημοσίευσης:
Παρτα Πανο.

Απ αυτα που φορας τωρα θα ειναι πολυ καλύτερα.

Περα απο την πλακα εγω νομιζω οτι ειναι αυτο που ζητας
Ivang - Παρ 25 Φεβ 2005, 14:28:10
Θέμα δημοσίευσης:
pduke έγραψε:
Βαγγέλη!!!!

με μπέρδεψες...


Devil Devil Devil
Touristas - Παρ 25 Φεβ 2005, 14:42:21
Θέμα δημοσίευσης:
Έχω βρει κι εγώ ένα σετ αναρτήσεις Apex κομπλέ μαζί με ελατήρια και μάλλον από εβδομάδα θα τα βάλω. Laughing Laughing
Οπότε αναμονή μέχρι να φορεθούν …. Rolling eyes
-=N4X=- - Παρ 25 Φεβ 2005, 15:33:26
Θέμα δημοσίευσης:
Apex φοραω εγω κ ειχα μιλησει κ σε καποιο τοπικ για αυτα.
Η εντυπωση μου ειναι οτι το αμαξι ειναι καλυτερο απο αμαξι φιλου με κονι.
Το μονο αρνητικο που εχω να πω ειναι οτι ειναι πολυ σκληρη για μεσα στην πολη....κ οτι το αμαξι εχει αρχισει να τριζει αρκετα μεσα ..
Παντως απο κρατημα μετραει.Δεν ειναι τυχαιο που χρησιμοποιηται υπερβολικα στο εξωτερικο...
pduke - Τετ 02 Μάρ 2005, 18:28:11
Θέμα δημοσίευσης:
και εγώ έτσι λέω να τα πάρω.
Βέβαια το μόνο που με κλλάει έιναι ότι η APEX όταν δίνει τα ίδια(sport) με δικό της ελατήριο χρησιμοποιεί προοδευτικό ενώ το δικό μου το eibach δεν είναι.
pduke - Πεμ 03 Μάρ 2005, 12:44:58
Θέμα δημοσίευσης:
pugsang έγραψε:
Παρτα Πανο.

Απ αυτα που φορας τωρα θα ειναι πολυ καλύτερα.

Περα απο την πλακα εγω νομιζω οτι ειναι αυτο που ζητας


Μάκη μου, εκτός του ότι μου αρέσει η ψυχανάλυση και ότι πάντα σέβομαι τη γνώμη σου μπορέις να αναλύσεις τα παραπάνω σε παρακαλώ....
pugsang - Πεμ 03 Μάρ 2005, 12:52:57
Θέμα δημοσίευσης:
Κατ αρχήν ξαπλωσε και νιωσε ηρεμος.Ακους παντου γυρω σου V12 να δουλευουν ρελαντί.

Αφου ηρέμησες πάμε στα σημαντικα

Οταν μπηκα στο αμαξι σου διαπίστωσα οτι απο αμορτισερ ειναι βρακί.Κοπανάει αρκετά και δεν δουλευει σωστά.

Τα Apex εχουν ενα καλο οτι ειναι πακετο αμορτισερ ελατήριο.Τα ειχαμε βαλει σε ενα saxo 1.1 παλιοτερα και δουλευαν καταπληκτικα.Ηταν σφιχτο τοσο οσο και δεν κοπαναγε.Δεν ειναι για καγκουριες του στυλ ανεβοκατεβαινω 5 φορες μονοκοπανια Πήλιο αλλα ειναι πολυ ομοιγενή για βολτάδικη χρήση.

Γι αυτο νομίζω οτι θα σε βολεψουν πολυ ιδιώς με τους γνωστους προφυλακτηρες του GT να φλερταρουν συνεχως με τα καπακια των φρεατιων.

Εμενα παντως στο saxo μου αρεσαν πολυ

Δεν τα εχω δοκιμασει στο 106 αλλα αν η τιμη ειναι τοσο καλη οσο λες αξίζει να τα σκασεις
pduke - Πεμ 03 Μάρ 2005, 13:39:08
Θέμα δημοσίευσης:
pugsang έγραψε:
Κατ αρχήν ξαπλωσε και νιωσε ηρεμος.Ακους παντου γυρω σου V12 να δουλευουν ρελαντί.


Γιατρέ μου !!!! είσαι άπιαστος

pugsang έγραψε:
Αφου ηρέμησες πάμε στα σημαντικα

Οταν μπηκα στο αμαξι σου διαπίστωσα οτι απο αμορτισερ ειναι βρακί.Κοπανάει αρκετά και δεν δουλευει σωστά.

Τα Apex εχουν ενα καλο οτι ειναι πακετο αμορτισερ ελατήριο.Τα ειχαμε βαλει σε ενα saxo 1.1 παλιοτερα και δουλευαν καταπληκτικα.Ηταν σφιχτο τοσο οσο και δεν κοπαναγε.Δεν ειναι για καγκουριες του στυλ ανεβοκατεβαινω 5 φορες μονοκοπανια Πήλιο αλλα ειναι πολυ ομοιγενή για βολτάδικη χρήση.

Γι αυτο νομίζω οτι θα σε βολεψουν πολυ ιδιώς με τους γνωστους προφυλακτηρες του GT να φλερταρουν συνεχως με τα καπακια των φρεατιων.

Εμενα παντως στο saxo μου αρεσαν πολυ

Δεν τα εχω δοκιμασει στο 106 αλλα αν η τιμη ειναι τοσο καλη οσο λες αξίζει να τα σκασεις


...αλλά εγώ έχω ελατήριο eibach...
αν τα γοράσω μαζί με ελατήριο μου βγαίνουν λίγο λιγότερο τα bilstein μόνα τους και αρκετά λιγότερο από τα koni μόνα τους...

είμαι γεμάτος αμφιβολία και έλλειψη αυτοπεποίθησης... τι να κάνω???

καταρέωωωωωωωωωωω
pugsang - Πεμ 03 Μάρ 2005, 13:41:57
Θέμα δημοσίευσης:
Ενταξει ρε Πανο τα ελατηρια τα πουλας τι να λεμε τωρα

Βαλε το χερι στην τσεπη και φυγε για shopping therapy

Να δεις που μετα θα νιωσεις πολυ καλύτερα
Stevon - Πεμ 03 Μάρ 2005, 13:54:08
Θέμα δημοσίευσης:
Και εγώ τα είχα φορέσει στο 106 που είχα (xsi) και είχαν πάρα πολύ καλή απόδοση και λόγω του ότι είχα δοκίμάσει και τα racing ή group n για περίπου μία εβδομάδα τα οποία κοπάναγαν αρκετά για τα δικά μου γούστα και έτριζε ολόκληρο το αμάξι...
Τώρα για τα sport που τα είχα σύνολο 1 χρόνο εννοείται με τα δικά τους ελατήρια και χαμήλωμα περίπου 2,5 πόντους ή κάτι τέτοιο ,η απόδοση τους ήταν πολύ καλή και μάλιστα τα είχα δοκιμάσει και στην πίστα με ΤΕΛΕΙΑ συμπεριφορά ακόμα και μετά απο αρκετούς γύρους(μέ όση πίεση βέβαια μπορούν να έχουν απο έναν καθημερινό οδηγό ακόμη και εκεί...)
pezomania - Παρ 04 Μάρ 2005, 13:56:14
Θέμα δημοσίευσης:
Πάνο πάρε ολόκληρο το ΚΙΤ!!! Μην παίζεις με συνδιασμούς, δεν ξέρεις τι θα σου βγεί και στο τέλος δίνεις και περισσότερα λεφτά.
Περικλής - Σαβ 05 Μάρ 2005, 00:32:26
Θέμα δημοσίευσης:
Εγώ σου προτείνω να συνδυάσεις τα ελατήρια που ήδη έχεις με μια τετράδα Bilstein,τα οποία έχουν 40αρι καλάμι τα μπροστινά και δουλεύουν αρκετά καλά.Επιπλέον έχουν απίστευτη διάρκεια ζωής,τα βρίσκεις σε καλή τιμή και είσαι βέβαιος ότι δεν έχεις τουλάχιστον κάνει λάθος.
ΝΙΚΟΣ - Σαβ 05 Μάρ 2005, 11:47:36
Θέμα δημοσίευσης:
Οτι πληρωνεις περνεις.

Κοιτα μην την πατησεις σαν εναν ουρδα που ξερω που πηγε πηρε τα O.M.P και σκασανε απο την μια μερα στην αλλη.

Παναγιωτη δεν μου λες.......Εκεινα τα συνεμπλοκ απο αλουμινιο τα εχεις ακομα Question
sps - Δευ 07 Μάρ 2005, 19:10:52
Θέμα δημοσίευσης:
Τελικα Πανο σε τι τιμη τα εχεις βρει τα απεξ?
Πες μας γιατι θα σκισω και εγω το καλσον μου, αλλα απο την αγωνια Laughing Laughing
sps - Πεμ 12 Μάϊ 2005, 12:19:56
Θέμα δημοσίευσης:
Touristas έγραψε:
Έχω βρει κι εγώ ένα σετ αναρτήσεις Apex κομπλέ μαζί με ελατήρια και μάλλον από εβδομάδα θα τα βάλω. Laughing Laughing
Οπότε αναμονή μέχρι να φορεθούν …. Rolling eyes


Aργυρη τα εβαλες τα apex?
Αν ναι μπορεις να μας πεις τις εντυπωσεις σου?
Touristas - Πεμ 12 Μάϊ 2005, 19:02:49
Θέμα δημοσίευσης:
Την ανάρτηση την έβαλα αλλά όπως μπήκε έτσι βγήκε . Twisted evil
Ο λόγος , κοπάναγε πάρα πολύ . Το πρόβλημα ήταν ότι τα αμορτισέρ είχαν πολύ μικρή διαδρομή ,το μπαμ στοπ ήταν και αυτό πολύ μικρό με αποτέλεσμα να τερματίζουν συνέχεια και να χτυπάνε και τα ελατήρια Rolling eyes Σε κάθε σαμαράκι νόμιζα ότι θα κοπή το αμάξι στα δύο , προφανώς αυτό το κιτ με ονομασία DTM δεν είναι για Ελλάδα με τους δρόμους που έχουμε . Evil Evil
Μετά από αυτό αποφάσισα να κάνω το εξής .
Κράτησα τα ελατήρια της APEX και ξαναέβαλα τα αμορτισέρ τα δικά μου Laughing
Και εδώ όμως η ωφέλιμη διαδρομή λειτουργίας είναι μικρή αλλά το μπαμ στοπ που έχω είναι πιο μεγάλο σε μήκος και βοηθάει αρκετά ώστε να μην τερματίζουν τα αμορτισέρ αμέσως . Βέβαια σε καμιά καλή βούτα είναι αναπόφευκτο . Ένα άλλο που παρατήρησα είναι ότι τα αμορτισέρ πλέον δεν μπορούν να συνεργαστούν με τα ελατήρια και δεύτερων δείχνουν τελειωμένα αφού δεν έχουν διαδρομή για να δουλέψουν σωστά . Ε έχουν και δυο Μέγαρα στην πλάτη οπότε πάμε για αλλαγή Wink
sps - Παρ 13 Μάϊ 2005, 08:53:16
Θέμα δημοσίευσης:
Πολυ ενδιαφεροντα αυτα που μας ειπες Αργυρη.
Thanks!
Steve - Τετ 16 Νοέ 2005, 12:59:17
Θέμα δημοσίευσης:
Μπήκαν τα Apex SP70-1050...

Να γράψω ή όχι? Razz
Steve - Τετ 16 Νοέ 2005, 13:01:43
Θέμα δημοσίευσης:
Το έβαλα εγώ... εκείνο των 4 πόντων Smile

SP70-1050

470 euro αγορά και τοποθέτηση μαζί
95 ευρώ ράβδους στρέψης πίσω από το RC 20mm Very happy
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr