pezomania έγραψε: |
Λοιπόν ρώτησα για Apex το sport kit (αμορτισέρ - ελατήρια) 4-4,5cm χαμήλωμα μαζί με τοποθέτηση 190.000δρχ (557euro). |
Sidobre έγραψε: |
Επίσης ψάχνω και για Leda και μάλιστα τους έβαλα να ψάξουν και για 206! |
pezomania έγραψε: |
Λοιπόν ρώτησα για Apex το sport kit (αμορτισέρ - ελατήρια) 4-4,5cm χαμήλωμα μαζί με τοποθέτηση 190.000δρχ (557euro). |
christhehealer έγραψε: |
Tάσο απ' όσο ξέρω Leda για 206 δεν υπάρχει δυστηχώς, γιατί και εγώ την είχα υπόψη μου για μένα, προ ελατηρίων Eibach. Στο site τους έχουν μόνο για 205, 306 και 106. |
christhehealer έγραψε: |
Aπό άνθρωπο που έχει βάλει Apex (δεν είδα δυστηχώς το 206 του) και είδε το δικό μου χαμήλωμα μου είπε "Σιγά το χαμήλωμα, όπως ήταν, είναι"!!!!!!!!!! Kρίνεται από μόνοι σας.
Eμένα μου φαίνεται υπερβολικό πάντως περισσότερο χαμήλωμα από αυτό που έχουμε τώρα. |
Sidobre έγραψε: |
Δεν παίζει τόσο μεγάλο ρόλο αν είναι πολύ μεγάλο το χαμήλωμα τόσο, όσο η οδική συμπεριφορά. Αρκεί οι ρόδες να μην μπαίνουν στους θόλους |
Sidobre έγραψε: |
Μήπως πρέπει να ανοίξουμε ένα τοπικ για να τα συζητήσουμε όλα αυτά; |
Vini έγραψε: | ||
Καλή τιμή ε? Αραγε το αντίστοιχο της H&R πόσο να κάνει? |
seridim έγραψε: |
Vini όταν ρώτησα 2-3 ''βελτιωτές'' εδώ στη Θεσσαλονίκη μου είπαν μακριά από τα H&R. . Ο λόγος είναι απ΄ότι κατάλαβα από τα λεγόμενα και των τριών ότι θεωρούνται μαλακά και δεν ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις που έχει κάποιος προχωρώντας στην αλλάγή αυτή. Όμως όπως έχει προαναφερθεί η ''σκληρότητα'' εξαρτάται από τους κωδικούς. Αυτά που ρώτησα εγώ είχαν μοβ χρώμα. |
seridim έγραψε: | ||||
Vini όταν ρώτησα 2-3 ''βελτιωτές'' εδώ στη Θεσσαλονίκη μου είπαν μακριά από τα H&R. . Ο λόγος είναι απ΄ότι κατάλαβα από τα λεγόμενα και των τριών ότι θεωρούνται μαλακά και δεν ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις που έχει κάποιος προχωρώντας στην αλλάγή αυτή. Όμως όπως έχει προαναφερθεί η ''σκληρότητα'' εξαρτάται από τους κωδικούς. Αυτά που ρώτησα εγώ είχαν μοβ χρώμα. |
Nikel έγραψε: |
Ρε παιδια σιγουρα υπαρχουν διαφορετικοι τυποι ελατηριων H&R αρα μαλλον και διαφορετικη σκληροτητα. Το λεω αυτο διοτι ξερω για το κιτ αμορτισερ που πηρα (PSS) πως ειναι αρκετα σκληρα. Για να ερχονται λοιπον με HR ελατηρια μαλλον αυτα ειναι και σκληρα. Εκτος και αν εχουν κατασκευαστει μονο για αυτη την αναρτηση οποτε............ |
Vini έγραψε: | ||
Eχω όλοκληρο το κατάλογο της H&R ... Εχει ένα τύπο ελατηρίου sport και ένα τύπο αμορτισέρ coil over και ένα τύπο wheel spacer. Μπορώ να σου δώσω και τους κωδικούς αλλά και όλα τα τεχνικά χαρακτηρηστικά από τον κατάλογο 2002... ![]() Πάντως η Peugeot με διαβεβαίωσε ότι τα H&R είναι λίγο ποιο σκληρά από τα EIBACH και κάθονται καλύτερα σε άλλα αμορτισέρ και όχι στα εργοστασιακά.... Οπότε μην ανησυχείς.... ![]() ![]() |
pduke έγραψε: |
οποιος ξέρει να μιλήσει τώρα ή να σωπάσει για πάντα |
pduke έγραψε: |
Βαγγέλη!!!!
με μπέρδεψες... |
pugsang έγραψε: |
Παρτα Πανο.
Απ αυτα που φορας τωρα θα ειναι πολυ καλύτερα. Περα απο την πλακα εγω νομιζω οτι ειναι αυτο που ζητας |
pugsang έγραψε: |
Κατ αρχήν ξαπλωσε και νιωσε ηρεμος.Ακους παντου γυρω σου V12 να δουλευουν ρελαντί. |
pugsang έγραψε: |
Αφου ηρέμησες πάμε στα σημαντικα
Οταν μπηκα στο αμαξι σου διαπίστωσα οτι απο αμορτισερ ειναι βρακί.Κοπανάει αρκετά και δεν δουλευει σωστά. Τα Apex εχουν ενα καλο οτι ειναι πακετο αμορτισερ ελατήριο.Τα ειχαμε βαλει σε ενα saxo 1.1 παλιοτερα και δουλευαν καταπληκτικα.Ηταν σφιχτο τοσο οσο και δεν κοπαναγε.Δεν ειναι για καγκουριες του στυλ ανεβοκατεβαινω 5 φορες μονοκοπανια Πήλιο αλλα ειναι πολυ ομοιγενή για βολτάδικη χρήση. Γι αυτο νομίζω οτι θα σε βολεψουν πολυ ιδιώς με τους γνωστους προφυλακτηρες του GT να φλερταρουν συνεχως με τα καπακια των φρεατιων. Εμενα παντως στο saxo μου αρεσαν πολυ Δεν τα εχω δοκιμασει στο 106 αλλα αν η τιμη ειναι τοσο καλη οσο λες αξίζει να τα σκασεις |
Touristas έγραψε: |
Έχω βρει κι εγώ ένα σετ αναρτήσεις Apex κομπλέ μαζί με ελατήρια και μάλλον από εβδομάδα θα τα βάλω. ![]() ![]() Οπότε αναμονή μέχρι να φορεθούν …. ![]() |