peugeot206cc έγραψε: |
Το μόνο πράγμα που θα καταφέρει έτσι είναι μικρότερη υποβοήθηση σε όλες τις ταχύτητες. Για μένα όχι ιδιαίτερα επιθυμητό για οριακές καταστάσεις. Βλέπε να σου φευγει το πίσω μέρος αριστερά - δεξιά και εσύ να προσπαθείς να γλιτώσεις το τετακέ με ένα βαρύ τιμόνι. |
pugsang έγραψε: | ||
Ε οχι & βαρύ τιμόνι το Rallye!!!!!!!!! |
peugeot206cc έγραψε: |
Sidobre >>Αυτο το επιτυγχάνουν με μια επιφάνεια στην οποία προσκρούει ο αέρας, άρα αυξάνετε η αεροδυναμική αντίσταση!
Νομίζω λάθος. Αυξάνεται η μετωπική επιφάνεια. Η αεροδυναμική αντίσταση μπορεί και να μειώνεται (εάν μειώνεται ταυτόχρονα και ο αεροδυναμικός συντελεστής) |
peugeot206cc έγραψε: |
Sidobre >>Οσο πιο μικρή είναι η κλίση του αεροδυναμικού βοηθήματος τόσο μικρότερη είναι η απώλεια ταχύτητος
Δεν μίλησα πουθενά για κλίση. Οι κλίσεις περιπλέκουν το θέμα. Μίλησα για σποιλερ εννοόντας κάτι αντίστοιχο με το λάστιχο που έγραψα πιο πάνω. |
peugeot206cc έγραψε: |
Sidobre >>Πάντως γενικά συμφωνώ ότι το πρώτο πράγμα που πρέπει να αλλάξει ο Pezomania για να σκληρήνει το τιμόνι, είναι να αλλάξει την βαλβίδα του υδραυλικού.
Το μόνο πράγμα που θα καταφέρει έτσι είναι μικρότερη υποβοήθηση σε όλες τις ταχύτητες. Για μένα όχι ιδιαίτερα επιθυμητό για οριακές καταστάσεις. Βλέπε να σου φευγει το πίσω μέρος αριστερά - δεξιά και εσύ να προσπαθείς να γλιτώσεις το τετακέ με ένα βαρύ τιμόνι. |
peugeot206cc έγραψε: |
Sidobre >>Γεωμετρία ΔΕΝ το συζητάω.
Τι εννοείς ; |
peugeot206cc έγραψε: |
Τα silent block κάνουν το αυτοκίνητο να αντιδρά πιο άμεσα στις αλλαγές πορείας. Καμία σχέση με το τιμόνι. |
pugsang έγραψε: |
This force is called downforce. This downward force can seriously limit top speed and causes the engine to use more fuel to get the car through the air. |
Alex έγραψε: | ||
Ο pugsang μιλαει για downforce που προερχεται απο πτερυγες.. |
pugsang έγραψε: |
Τασο Sidobre
Οντως βελτιώνεται η αίσθηση και σφίγγει το τιμόνι ΑΛΛΑ: Μέχρι να ζεσταθούν και να δουλέψουν(αυτο δυστυχως γίνεται μονο εκτος πόλης) σου σπάνε τα νεύρα απο το κοπάνημα.Εγω τα ειχα & τα έβγαλα. |
peugeot206cc έγραψε: |
Ένα μπροστινό σπόιλερ πρόσθετο πάνω στον προφυλακτήρα ίσως βοηθήσει λίγο την κατάσταση καθώς θα μειώσει την αρνητική άντωση στο μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου σου. |
Miltellas έγραψε: |
Αντίλογος:
1) Η ύπαρξη της λαστιχένιας προσθήκης βρίσκει πρώτη, επειδή έχει ελαστικότητα δεν κάνει ζημιά στον προφυλακτήρα, προειδοποιώντας μας ότι θα κάνουμε ζημιά. Προσωπικά μου έχει σώσει τον προφυλακτήρα και πιθανώς και τα μηχανικά μου μέρη αρκετές φορές. Εννοείται ότι όταν βλέπουμε ένα εμπόδιο 10-15 εκατοστών δεν πάμε να το περάσουμε με ταχύτητα... 2) Ποτέ δεν έχει βρει ο προφυλακτήρας μου σε γωνία και εάν το φανταστείς λίγο θα καταλάβεις ότι είναι πολύ δύσκολο κάτι τέτοιο εάν ο οδηγός ξέρει τί κάνει. 3) Βλέπε 1. 4) Βλέπε 1. Πληροφοριακά: Το 307 έχει λαστιχένια προσθήκη στον προφυλακτήρα απ'άκρη σ'άκρη... Εμμένω, στο προηγούμενο post μου. |
pugsang έγραψε: |
Τασο Sidobre
Οντως βελτιώνεται η αίσθηση και σφίγγει το τιμόνι ΑΛΛΑ: Μέχρι να ζεσταθούν και να δουλέψουν(αυτο δυστυχως γίνεται μονο εκτος πόλης) σου σπάνε τα νεύρα απο το κοπάνημα.Εγω τα ειχα & τα έβγαλα. |
christhehealer έγραψε: | ||
silent block ή σινεμπλόκ. Η βασική τους λειτουργία συνίσταται στο να περιορίζουν τους κραδασμούς που μεταφέρονται από την ανάρτηση στην καμπίνα των επιβατών - και πάλι θυσία στο βωμό της άνεσης, αλλά και της ησυχίας κατά την κύλιση. Αποτελούν τη βασική αιτία για την εμφάνιση σύγκλισης ή απόκλισης στους τροχούς και ασάφειας στην αίσθηση που δέχεται ο οδηγός. Αν δεν ενδιαφέρει η άνεση, αλλά η αμεσότητα της ανάρτησης στις μεταβολές πορείας, είναι επιβεβλημένη η αντικαταστασή τους από άλλα με σκληρότερο υλικό (συνήθως teflon). Σε τραβηγμένες περιπτώσεις, μπορεί κάποιος να τα αντικαταστήσει με κατάλληλα ρουλεμάν. ![]() ![]() ![]() |
pezomania έγραψε: |
Ε! Ε! ΟΚ με silent block ή σινεμπλόκ, αλλά με μένα τι θα γίνει;;; Πείτε μου την γνώμη σας,σας παρακαλώ ![]() |
christhehealer έγραψε: | ||
Λοιπόν επειδή έχουμε το ίδιο χαμήλωμα (xamiloma Pezomania) και εγώ δεν έχω τέτοιο πρόβλημα στο μέτρο που δεν έχεις κάποιο μηχανικό πρόβλημα στην κρεμαγιέρα, είναι κατά τη γνώμη μου πρώτα αμορτισέρ και μετά λάστιχα. Για τα αμορτισέρ πας και κάνεις μία μέτρηση και βλέπεις εάν έχεις πρόβλημα. Για τα λάστιχα την ξέρεις τη γνώμη μου. Conti ούτε στο χειρότερο εχθρό μου ![]() |
pezomania έγραψε: |
Ελπίζω να λυθεί το πρόβλημα ![]() |
CHRYSAF.206GTI έγραψε: |
μερικές φορές το τιμόνι μου γίνεται σκληρό κ άλλες όχι... μπορεί να μου πει κάποιος αν αυτό είναι φυσιολογικό κ γιατί γίνεται??? παλιά που είχα το 106 δεν γινόταν κάτι τέτοιο, άρα έχει σχέση με το γεγονός οτι είναι υδραυλικό ![]() ![]() |
CHRYSAF.206GTI έγραψε: |
και επίσης μου είπε κάποιος πως τα pug εχουν την δυνατότητα να (διαβάζουν τον δρόμο).... οφείλεται μάλλον εκεί??? ![]() ![]() |
kanelj έγραψε: |
Μηπως εννοεις οτι σκληραινει οταν εισαι σταματημενη?
γιατι αυτο ειναι λογικο! μηπως παλι εννοεις οτι οταν βαζεις μπροστα την μηχανη ειναι σκληρο στην αρχη? Αν οχι ,ισως να θελει συμπληρωμα το υγρο του υδραυλικου συστηματος.... |