PSClub - Hellas

Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης - 206 - Βαρύ τιμόνι σε υψηλές ταχύτητες

pezomania - Πεμ 26 Σεπ 2002, 19:18:24
Θέμα δημοσίευσης: 206 - Βαρύ τιμόνι σε υψηλές ταχύτητες
Ερώτηση:

Πώς θα καταφέρω να βαρύνω το τιμόνι μου στις υψηλές ταχύτητες;;; (μιλάμε για ταχύτητες 170+). Η μπάρα θόλων θα βοηθήσει;; Μήπως πιο φαρδύ ελαστικό;; ή μήπως θέλει κι άλλο χαμήλωμα μπροστά (ή πίσω;);;
pugsang - Παρ 27 Σεπ 2002, 07:28:35
Θέμα δημοσίευσης:
Αγαπητέ φίλε,

Η μπάρα θόλων το μονο που θα κάνει ειναι να αυξήσει την σταθερότητα & την ευθυβολία του αυτοκινήτου.Με τα λαστιχα αυτο που θα καταφέρεις ειναι να αυξήσεις την κατανάλωση.Για αλλο χαμήλωμα δεν θα το έλεγα αν και εισαι στο σωστο σημείο επέμβασης.

Ο μοναδικός τρόπος ειναι να επέμβεις στην γεωμετρία της ανάρτησης.

Ως γνωστόν οι γωνίες που σχματίζει το συστημα αμορτισερ ελατήριο με τον δρόμο ειναι δυο:Η γωνία κάμπερ ειναι η γωνία με την οποια καθορίζεται η κλίση του ελαστικού σε σχέση με τον δρόμο και εχει τρει θέσεις:



Ουδέτερη κάμπερ
Αρνητική κάμπερ
Θετική κάμπερ

Για να μην το αναλύσω ολόκληρο θα σου πω οτι οσο πιο αρνητική ειναι η κάμπερ τοσο μεγαλύτερες πλευρικές επιταχύνσεις θα μπορεί να δεχτεί το ελαστικό και τοσο πιο βαρύ θα ειναι το τιμόνι

Η γωνία κάστερ ορίζει την καθετη κλίση του ελαστικού σε σχέση με τον δρόμο και εχει και αυτή τρεις θέσεις:



Ουδέτερη κάστερ
Αρνητική κάστερ
Θετική κάστερ

Για να μην το τραβήξω ξανα αυτο που σε ενδιαφέρει ειναι να εχεις οσο τον δυνατον πιο θετική κάστερ γιατι ετσι θα εχεις πιο δυνατή και γρήγορη επαναφορά του τιμονιου μετα την στροφή και πιο μεγάλη ευβολία.

Ελπίζω να βοήθησα αν και θα έλεγα να μην πειράξεις την γεωμετρία της ανάρτησης

Α!Και κατι αλλο που θυμήθηκα.Παίζει ρόλο και η βαλβίδα του υδραυλικού τιμονιού.Ας πουμε το saxo και το rallye εχουν ιδια κρεμαργιέρα και υδραυλική υποβοήθηση αλλα του saxo η βαλβίδα προέρχεται απο τις μικρότερες εκδόσεις για να ειανι πιο ελαφρύ το τιμόνι στους επιτόπιους ελιγμούς.Μήπως συμβαίνει κατι τέτοιο και στο 206?Μήπως μια βαλβίδα υδραυλικού απο rallye λύσει το πρόβλημα σου?
peugeot206cc - Παρ 27 Σεπ 2002, 09:23:28
Θέμα δημοσίευσης:
Sorry αλλά διαφωνώ φίλε Pugsang.
O φίλος Pezomania αναφέρεται σε πολύ υψηλές ταχύτητες που το τιμόνι δεν στρίβει πολύ. Περισσότερο αρνητικό κάμπερ θα οδηγήσει πιστεύω σε ελάφρυνση του τιμονιού γύρω από τη θέση της ευθείας (μικρότερη επαφή του ελαστικού με το δρόμο στη θέση της ευθείας και άρα μικρότερη τριβή).

Πιστεύω ότι με βελτίωση της αεροδυναμικής μπορείς να δεις μια διαφορά στις πολύ υψηλές ταχύτητες. Πρέπει να προσπαθήσεις να περνάει όσο το δυνατόν λίγοτερο αέρας κάτω από το πάτωμα του αυτοκινήτου. Ένα μπροστινό σπόιλερ πρόσθετο πάνω στον προφυλακτήρα ίσως βοηθήσει λίγο την κατάσταση καθώς θα μειώσει την αρνητική άντωση στο μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου σου.

Τώρα εάν θές να δείς διαφορά από την ανάρτηση νομίζω ότι θα πρέπει να αλλάξεις τη γωνία βασιλικού πύρου...
Καλό πάντως είναι να μη πειράξεις την ανάρτηση. Μπορεί να οδηγήσει σε πρόωρη ή ανομοιώμορφη φθορά των ελαστικών ή να χάσεις σταθερότητα κατά το φρενάρισμα και πολλά άλλα...
pugsang - Παρ 27 Σεπ 2002, 09:41:07
Θέμα δημοσίευσης:
Εχεις δίκιο για την αεροδυναμική αλλα αυτό μπορεί να οδηγήσει σε μείωση της τελικής ταχύτητας

Επίσης νομίζω οτι η μεγάλη καστερ θα διορθωσεί και θα ισοσταθμίσει την μεγάλη κάμπερ.

Τέλος παντων η αλλαγή της γεωμετρίας δεν προτείνεται και σ' αυτο τουλάχιστον συμφωνούμε
peugeot206cc - Παρ 27 Σεπ 2002, 11:02:34
Θέμα δημοσίευσης: Διαφωνία και πάλι
Sorry αλλά το μπροστινό σπόιλερ θα βελτιώσει και τον αεροδυναμικό συντελεστή και άρα θα οδηγήσει σε αύξηση της τελικής ταχύτητας και όχι σε μείωση.
pugsang - Παρ 27 Σεπ 2002, 11:23:52
Θέμα δημοσίευσης:
THE WINGS OF THE CAR
The wings on an F1 car use the same principle as those found on a common aircraft. However, the wings on an F1 car are placed 'upside down', producing downforce, pushing the car onto the track. The basic way that an aircraft wing works is by having the upper surface a different shape to the lower. This difference causes the air to flow quicker over the top surface than the bottom, causing a difference in air pressure between the two surfaces. The air on the upper surface will be at a lower pressure than the air below the wing, resulting in a force pushing the wing upwards. This forces is called lift.



On a racing car, the wing is shaped so the low pressure area is under the wing, causing a force to push the wing downwards. This force is called downforce. This downward force can seriously limit top speed and causes the engine to use more fuel to get the car through the air.
peugeot206cc - Παρ 27 Σεπ 2002, 11:46:11
Θέμα δημοσίευσης:
Σε αυτό που έστειλες δεν διαφωνώ. Η Formula 1 έχει πολύ κακό αεροδυναμικό συστελεστή λόγω των ιδιαίτερων αεροτομών που έχει.
Επίσης τα άλλο κομμάτι αναφέρεται σε αγωνιστικά αυτοκίνητα που και σε αυτά (τύπου ΒΤΜ) η αεροδυναμική δεν είναι καλή εις βάρος της αρνητικής άντωσης. Επίσης θυμίζω ότι αυτού του τύπου τα αυτοκίνητα από κάτω είναι εντελώς επίπεδα.

Το Peugeot σου κάτω από τον προφυλακτήρα έχει ένα λαστιχάκι.
Αυτό αυτή την δουλειά κάνει. Βελτιώνει την αεροδυναμική και την αεροδυναμική άντωση. Τι πιστεύεις ; ότι εάν το βγάλεις θα έχει μεγαλύτερη τελική ;
Πιστεύω ότι εάν το αντικαταστήσεις με κάποιο διπλάσιο στο πάχος θα δεις μεγαλύτερη τελική.

Θα ήθελα και κάποιο άλλο μέλος του Club να μας πει την άποψη του.
Sidobre - Παρ 27 Σεπ 2002, 12:05:48
Θέμα δημοσίευσης:
To λάστιχο στον προφυλακτήρα, έχω την αίσθηση ότι παίζει καθαρά ρόλο προστασίας και τίποτα άλλο. Ο Προφυλακτήρας είναι πολύ ευαίσθητος στα χτυπήματα, λόγω της στήριξής του που στο κάτω μέρος έχει 2 μικρά ελάσματα. Ετσι το λάστιχο προστατεύει λίγο από μικρά χτυπήματα που διαφορετικά θα σπάγανε αυτά τα μικρά πλαστικά ελάσματα.

Αν είχε το ρόλο όπως λές αεροδυναμικής, τότε το λάστιχο θα έστελνε τον αέρα προς τα κάτω, άρα θα μιλάγαμε για άντωση!

Οι αεροδυναμικές βοήθειες είναι γεγονός ότι μειώνουν την τελική ταχύτητα και αυτό εξηγείται εύκολα αφού προσπαθούν να αλλάξουν την φορά του αέρα. Αυτο το επιτυγχάνουν με μια επιφάνεια στην οποία προσκρούει ο αέρας, άρα αυξάνετε η αεροδυναμική αντίσταση!

Οπότε είναι και λογικό να μειώνεται η ταχύτητα, αφού μεγαλώνει η αντίσταση του αέρα.

Οσο πιο μικρή είναι η κλίση του αεροδυναμικού βοηθήματος τόσο μικρότερη είναι η απώλεια ταχύτητος.

Πάντως γενικά συμφωνώ ότι το πρώτο πράγμα που πρέπει να αλλάξει ο Pezomania για να σκληρήνει το τιμόνι, είναι να αλλάξει την βαλβίδα του υδραυλικού.

Ομως δεν θεωρώ ότι η διαφορά του 206 με αυτή από το Rallye είναι μεγάλη.
Γεωμετρία ΔΕΝ το συζητάω.

Pugsang αν αλλάξει/ουμε silent block δεν καλυτερεύει γενικά η αίσθηση του τιμονιού;
pugsang - Παρ 27 Σεπ 2002, 12:16:10
Θέμα δημοσίευσης:
Το λαστιχάκι αυτο ξεχασέ το.Αφου δεν ειναι παράλληλο προς το έδαφος αλλα βγάζει μέτωπο στον αέρα αν το αντικαταστήσεις με καποιο πιο μεγάλο μαλλον χασούρα θα έχεις παρα κέρδος.Αυτο πρέπει να είναι εκει για να ομαλοποιεί το air flow αφου εξέχουν διάφορα πράγματα απο την μηχανή.

Οσο για το οτι τα αυτοκινητα ειναι επίπεδα αυτο γίνεται για να βελτιώνεται το φαινόμενο Bernouli
pugsang - Παρ 27 Σεπ 2002, 12:19:16
Θέμα δημοσίευσης:
Τασο Sidobre

Οντως βελτιώνεται η αίσθηση και σφίγγει το τιμόνι ΑΛΛΑ:

Μέχρι να ζεσταθούν και να δουλέψουν(αυτο δυστυχως γίνεται μονο εκτος πόλης) σου σπάνε τα νεύρα απο το κοπάνημα.Εγω τα ειχα & τα έβγαλα.
peugeot206cc - Παρ 27 Σεπ 2002, 12:19:16
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre >>Αυτο το επιτυγχάνουν με μια επιφάνεια στην οποία προσκρούει ο αέρας, άρα αυξάνετε η αεροδυναμική αντίσταση!

Νομίζω λάθος. Αυξάνεται η μετωπική επιφάνεια. Η αεροδυναμική αντίσταση μπορεί και να μειώνεται (εάν μειώνεται ταυτόχρονα και ο αεροδυναμικός συντελεστής)

Sidobre >>Οσο πιο μικρή είναι η κλίση του αεροδυναμικού βοηθήματος τόσο μικρότερη είναι η απώλεια ταχύτητος

Δεν μίλησα πουθενά για κλίση. Οι κλίσεις περιπλέκουν το θέμα. Μίλησα για σποιλερ εννοόντας κάτι αντίστοιχο με το λάστιχο που έγραψα πιο πάνω.

Sidobre >>Πάντως γενικά συμφωνώ ότι το πρώτο πράγμα που πρέπει να αλλάξει ο Pezomania για να σκληρήνει το τιμόνι, είναι να αλλάξει την βαλβίδα του υδραυλικού.

Το μόνο πράγμα που θα καταφέρει έτσι είναι μικρότερη υποβοήθηση σε όλες τις ταχύτητες. Για μένα όχι ιδιαίτερα επιθυμητό για οριακές καταστάσεις. Βλέπε να σου φευγει το πίσω μέρος αριστερά - δεξιά και εσύ να προσπαθείς να γλιτώσεις το τετακέ με ένα βαρύ τιμόνι.

Sidobre >>Γεωμετρία ΔΕΝ το συζητάω.

Τι εννοείς ;


Τα silent block κάνουν το αυτοκίνητο να αντιδρά πιο άμεσα στις αλλαγές πορείας. Καμία σχέση με το τιμόνι.
pugsang - Παρ 27 Σεπ 2002, 12:22:29
Θέμα δημοσίευσης:
peugeot206cc έγραψε:

Το μόνο πράγμα που θα καταφέρει έτσι είναι μικρότερη υποβοήθηση σε όλες τις ταχύτητες. Για μένα όχι ιδιαίτερα επιθυμητό για οριακές καταστάσεις. Βλέπε να σου φευγει το πίσω μέρος αριστερά - δεξιά και εσύ να προσπαθείς να γλιτώσεις το τετακέ με ένα βαρύ τιμόνι.


Ε οχι & βαρύ τιμόνι το Rallye!!!!!!!!!
peugeot206cc - Παρ 27 Σεπ 2002, 12:27:02
Θέμα δημοσίευσης:
pugsang έγραψε:
peugeot206cc έγραψε:

Το μόνο πράγμα που θα καταφέρει έτσι είναι μικρότερη υποβοήθηση σε όλες τις ταχύτητες. Για μένα όχι ιδιαίτερα επιθυμητό για οριακές καταστάσεις. Βλέπε να σου φευγει το πίσω μέρος αριστερά - δεξιά και εσύ να προσπαθείς να γλιτώσεις το τετακέ με ένα βαρύ τιμόνι.


Ε οχι & βαρύ τιμόνι το Rallye!!!!!!!!!


Σχετικό είναι αυτό. Εγώ θα το ήθελα λίγο πιο ελαφρύ και λίγο πιο γρήγορο.
Α! και εαν γινόταν να κόβει και περισσότερο.

Αλλιώς θα είναι να είναι μη υδραυλικό. Όπως ήταν στα 8βάλβιδα.ΑΛΛΗ ΑΙΣΘΗΣΗ
pugsang - Παρ 27 Σεπ 2002, 12:28:45
Θέμα δημοσίευσης:
Εν τω μεταξύ η πλάκα ειναι οτι εμεις εδω εχουμε σφαχθεί και ο pezomania καθετε και παρακολουθεί(?) αμέριμνος!!!

Laughing Laughing Laughing Laughing

Παντως το τιμόνι εγω θα το ήθελα πιο βαρύ και να κόβει λιγότερο!!!

Laughing Laughing Laughing
Sidobre - Παρ 27 Σεπ 2002, 12:36:57
Θέμα δημοσίευσης:
peugeot206cc έγραψε:
Sidobre >>Αυτο το επιτυγχάνουν με μια επιφάνεια στην οποία προσκρούει ο αέρας, άρα αυξάνετε η αεροδυναμική αντίσταση!

Νομίζω λάθος. Αυξάνεται η μετωπική επιφάνεια. Η αεροδυναμική αντίσταση μπορεί και να μειώνεται (εάν μειώνεται ταυτόχρονα και ο αεροδυναμικός συντελεστής)


H μετωπική επιφάνεια προκαλεί αντίσταση του αέρα. Είναι τόσο απλά τα πράγματα. Εφ'όσον αυξάνεται η μετωπική επιφάνεια, συνήθως αυξάνεται και η αεροδυναμική αντίσταση.

peugeot206cc έγραψε:
Sidobre >>Οσο πιο μικρή είναι η κλίση του αεροδυναμικού βοηθήματος τόσο μικρότερη είναι η απώλεια ταχύτητος

Δεν μίλησα πουθενά για κλίση. Οι κλίσεις περιπλέκουν το θέμα. Μίλησα για σποιλερ εννοόντας κάτι αντίστοιχο με το λάστιχο που έγραψα πιο πάνω.


Mα για να κατευθύνουν τον αέρα τα σπόιλερ, έχουν κλίση τέτοια ώστε να τον στέλνουν πάνω, κάτω, αριστερά, δεξια κτλ.

peugeot206cc έγραψε:
Sidobre >>Πάντως γενικά συμφωνώ ότι το πρώτο πράγμα που πρέπει να αλλάξει ο Pezomania για να σκληρήνει το τιμόνι, είναι να αλλάξει την βαλβίδα του υδραυλικού.

Το μόνο πράγμα που θα καταφέρει έτσι είναι μικρότερη υποβοήθηση σε όλες τις ταχύτητες. Για μένα όχι ιδιαίτερα επιθυμητό για οριακές καταστάσεις. Βλέπε να σου φευγει το πίσω μέρος αριστερά - δεξιά και εσύ να προσπαθείς να γλιτώσεις το τετακέ με ένα βαρύ τιμόνι.


Kαι πάλι λάθος! Το Rallye έχει ένα ανεπτυγμένο σύστημα (όπως και το 206) που αυτόματα η βαλβίδα ανάλογα τα χλμ. σκληραίνει ή μαλακώνει το τιμόνι. Απλά έχω την αίσθηση ότι στο Rallye είναι λίγο πιο σκληρή από το 206.

Πάντως όσο πιο σκληρό είναι το τιμόνι, τόσο πιο σαφές είναι και τόσο λιγότερη ανασφάλεια νιώθεις. Αν οδηγήσεις ποτέ Toyota θα καταλάβεις τι λέω. Εχει τόσο ελαυρύ τιμόνι που δυσκολεύεσαι να στρίψεις με ακρίβεια.

Οσο αφορά το παράδειγμα που αναφέρεις αν έχεις ελαυρύ τιμόνι, το πιο πιθανό όσο γάτος και να είσαι, είναι να το παρακάνεις και να βρεθείς με την μούρη ανάποδα. Αν όμως το τιμόνι είναι βαρύ, τότε θα έχεις καλύτερη αίσθηση στο τί κάνεις.

peugeot206cc έγραψε:
Sidobre >>Γεωμετρία ΔΕΝ το συζητάω.

Τι εννοείς ;


Eννοώ ότι αν ξεκινήσει κάποιος να αλλάζει την γεωμετρία του αυτοκινήτου, τότε το πιο πιθανό είναι να χάσει το παιχνίδι. Είναι άκρως επικύνδινο, ιδιαίτερα για τα Ελληνικά δεδομένα.


peugeot206cc έγραψε:
Τα silent block κάνουν το αυτοκίνητο να αντιδρά πιο άμεσα στις αλλαγές πορείας. Καμία σχέση με το τιμόνι.


Ακριβώς! Για αυτό τον λόγο φαντάζομαι (δεν το ξέρω για αυτό το ρώτησα) ότι αφού θα έχει διορθωθεί η κατευθυντικότητα, αυτόματα το τιμόνι θα γίνεται πιο σαφές, άρα θα μειωθεί και η ανασφάλεια που σου παρέχει το ελαυρύ τιμόνι.
peugeot206cc - Παρ 27 Σεπ 2002, 13:19:06
Θέμα δημοσίευσης:
Σε αυτά που λες μπορεί να έχεις και δίκιο.
Θα προσπαθήσω να γίνω λίγο πιο κατανοητός σε αυτά που είπα.

Sidobre>>H μετωπική επιφάνεια προκαλεί αντίσταση του αέρα. Είναι τόσο απλά τα πράγματα. Εφ'όσον αυξάνεται η μετωπική επιφάνεια, συνήθως αυξάνεται και η αεροδυναμική αντίσταση.

Περνά λιγότερο αέρας κάτω από το αυτοκίνητο που οι επιφάνειες είναι ανόμαλες και ο αέρας βρίσκει αντίσταση.Ο αέρας αυτός με σχεδον κάθετο spoiler φεύγει αριστερά και δεξιά που οι επιφάνειες είναι σαφώς πιο λείες.
Άρα ο αεροδυναμικός συντελεστής ειναι πιθανόν να γίνεται καλύτερος.Εάν γίνεται καλύτερος ΜΠΟΡΕΙ να έχουμε και μικρότερη αεροδυναμική αντίσταση παρά την αύξηση της μετωπικής επιφάνεις. (Η αεροδυναμική αντίσταση προκύπτει από το γινόμενο του αεροδυναμικού συντελεστή και της μετωπικής επιφάνειας).

Sidobre>>Mα για να κατευθύνουν τον αέρα τα σπόιλερ, έχουν κλίση τέτοια ώστε να τον στέλνουν πάνω, κάτω, αριστερά, δεξια κτλ.

Σκέψου ένα σποιλερ χωρίς κλίση. Πάλι ο αέρας από κάπου θα φύγει.

Για το τιμόνι συμφωνώ για αυτά που λές και είναι γενικότερα γνωστά. Απλά δεν ασπάζομαι εντελώς αυτή την άποψη.

Συμφωνώ απόλυτα για τη γεωμετρία.

Γενικότερα ελπίζω να τα συζυτήσουμε από κοντά στο 4ο meeting που θα διοργανωθεί και θα έχω και το CC μου.

Τέλος είχα διαβάσει ένα άρθρο σε ένα περιοδικό (νομίζω το DRIVE) που πειραματίστηκαν με ένα τέτοιο μικρό σποιλερ στο εμπρος όσο και στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου σε μια αεροδυναμική σύραγγα στο εξωτερικό και το αποτέλεσμα ήταν να βελτιωθεί ο αεροδυναμικός συντελεστής και να πατάει και το αυτοκίνητο καλύτερα κάτω.
Alex - Παρ 27 Σεπ 2002, 13:39:56
Θέμα δημοσίευσης:
pugsang έγραψε:
This force is called downforce. This downward force can seriously limit top speed and causes the engine to use more fuel to get the car through the air.


Ο pugsang μιλαει για downforce που προερχεται απο πτερυγες.. ο αλλος ομως δεν μιλησε για πτερυγα, μιλησε για κατι το οποιο απλα θα εκτρεπει τον αερα απο το να μπενει κατω απο το αμαξι και να το σηκωνει (αποτροπη ανωσης) αλλα αυτο δεν θα εχει εξαφανιστει τοσο πολυ ωστε να δημιουργησει downforce.

Τωρα αν αυτο θα αυξησει η θα μειωσει δεν το ξερω γιατι εχω να σκεφτω κατι θετικο και για τα 2.

1) Η ανωση κανει το αμαξι απειρως ελαφροτερο σε ταχυτητες γυρω στα 200 (μιλαμε για μειωση βαρους λογω ανωσης γυρω στα 300 κιλα) οποτε αυτο διευκολυνει τον κινητηρα να σπρωξει ενα "ελαφρυτερο" αμαξι.
2) Η ιδια ανωση δημιουργει αεροδυναμικη αντισταση στο "βρωμικο" αεροδυναμικα πατωμα του αυτοκινητου κοβωντας το πλεονεκτημα του 1.

Οποτε θα ειναι η καπου στα ιδια η θα γερνει στο + ή το - η τελικη ταχυτητα σε σχεση με προ-σποιλερ περιοδο.

Για να γυρισουμε στο θεμα μας... Θεωρητικα θα εξαφανιστει το ελαφρωμα του μπροστινου μερους αρκετα με ενα καλο σποιλερ.
Sidobre - Παρ 27 Σεπ 2002, 13:45:42
Θέμα δημοσίευσης:
Alex έγραψε:
pugsang έγραψε:
This force is called downforce. This downward force can seriously limit top speed and causes the engine to use more fuel to get the car through the air.


Ο pugsang μιλαει για downforce που προερχεται απο πτερυγες..


Για αυτές ακριβώς μιλούσα και εγώ.
Sidobre - Παρ 27 Σεπ 2002, 13:51:13
Θέμα δημοσίευσης:
pugsang έγραψε:
Τασο Sidobre

Οντως βελτιώνεται η αίσθηση και σφίγγει το τιμόνι ΑΛΛΑ:

Μέχρι να ζεσταθούν και να δουλέψουν(αυτο δυστυχως γίνεται μονο εκτος πόλης) σου σπάνε τα νεύρα απο το κοπάνημα.Εγω τα ειχα & τα έβγαλα.


Καλά! Θεόστραβος έχω καταντήσει!!!! ΤΩΡΑ ΤΟ ΕΙΔΑ ΑΥΤΟ!

Thanks Pugsang για την απάντηση! Το τελευταίο δεν το ήξερα (ότι κοπανάνε) οπότε.... καλά είμαστε και έτσι.
pugsang - Παρ 27 Σεπ 2002, 13:53:12
Θέμα δημοσίευσης:
peugeot206cc έγραψε:

Ένα μπροστινό σπόιλερ πρόσθετο πάνω στον προφυλακτήρα ίσως βοηθήσει λίγο την κατάσταση καθώς θα μειώσει την αρνητική άντωση στο μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου σου.


Και ο αγαπητός φίλος peugeot206cc για το ίδιο μιλάει.

Νομίζω????????/
peugeot206cc - Παρ 27 Σεπ 2002, 13:53:24
Θέμα δημοσίευσης:
Προς pugsang >> Ελπίζω το Rallye να το πηγαίνεις όπως του αξίζει εεε??? Smile Smile Smile
peugeot206cc - Παρ 27 Σεπ 2002, 14:02:57
Θέμα δημοσίευσης:
θα βρώ το τέυχος του Drive και θα σας πω ποιο είναι.
Στο μυαλό μου αυτό μου ήρθε όταν μιλήσαμε για τελική ταχύτητα.
Εάν δείτε το άρθρο πρόκειται για μια προεξοχή (πλάτους ενός πόντου ?)
κάτω από τον προφυλακτήρα.Σαν το λάστιχο που έχει το 206.
Και το 206 γι' αυτό το έχει πιστεύω. Αλλιώς εάν ήταν για την προστασία του προφυλακτήρα θα έπρεπε να καλύπτει όλο το προφυλακτήρα και να μην βρίσκεται μόνο στη μέση αφήνοντας τις γωνίες που είναι και πιο ευαίσθητες(βλέπε λοξό παρκάρισμα).Επίσης θα έπρεπε να είναι και πιο έξω.
pugsang - Παρ 27 Σεπ 2002, 14:03:17
Θέμα δημοσίευσης:
Αλλη κουβέντα για αλλη στιγμή αγαπητέ φίλε!!

Θα τα πούμε στο δρόμο!!

Laughing Laughing Laughing
Miltellas - Σαβ 28 Σεπ 2002, 03:44:22
Θέμα δημοσίευσης:
Παρακολουθώντας διαπίστωσα ότι αλληλοαναιρώντας ο καθένας τον εαυτό του, τελικά συμφωνεί με τον άλλο...

Εάν η Peugeot έβαλε την λαστιχένια προσθήκη στον προφυλακτήρα για πρόσθετο αεροδυναμικό βοήθημα, προφανώς θα το έκανε γιατί δεν ήθελε να κατεβάσει χαμηλότερα το αυτοκίνητο και να χάσει πολλά περισσότερα από την τοποθέτηση του λάστιχου. Το λάστιχο προεκτείνει ήδη στους 4-5 πόντους τον προφυλακτήρα.
Από την άλλη όμως, η Peugeot δεν προέκτεινε τον προφυλακτήρα αλλά τοποθέτησε ελαστική προέκταση. Άρα, σίγουρα θα σκέφτηκε καί την προστασία της προέκτασης αλλά καί του προφυλακτήρα. Έχει μεγάλη πρακτική αξία όταν καβαλάμε κάποιο ψηλό εμπόδιο: Όταν ακούσουμε τον προφυλακτήρα να σέρνεται, τότε αντιλαμβανόμαστε την καθημερινή αξία αυτής της λαστιχένιας προθήκης. Στην ευθεία της βρίσκονται μηχανικά μέρη! Πρίν τα χτυπήσουμε θα ακούσουμε το λάστιχο αυτό να σέρνεται. Γι αυτό και δεν συνεχίζει η προσθήκη στα πλαϊνά του προφυλακτήρα, επειδή ακολουθούν τα ελαστικά και όχι κάποιο μηχανικό εξάρτημα. Η προσωπική μου άποψη είναι ότι η Peugeot σκέφτηκε περισσότερο την πρακτική καθημερινή της αξία, παρά την αεροδυναμική αντίσταση. Στο κάτω-κάτω την προσθήκη αυτή την συναντάμε σε όλη την γκάμα του 206 και η συντριπτική πλειοψηφία των οδηγών θα χρειαστεί την πρακτική της αξία και όχι την αεροδυναμική της. Και ο κάθε μαζικός κατασκευαστής αυτοκινήτων μεριμνά για την συντριπτική πλειοψηφία και όχι για την ελάχιστη μειοψηφία.
Απο αεροδυναμικής απόψεως, έχω την άποψη ότι συμβάλλει μερικώς αλλά όχι καθοριστικώς, στο σπάσιμο της ροής προς τα ατσούμπαλα μηχανικά μέρη που προεξέχουν. Σωστή δουλειά θα γινόταν εάν η Peugeot τοποθετούσε ποδιά, πράγμα που δεν έκανε και αποδεικνύει περίτρανα τον σκοπό για τον οποίο έβαλε την λαστιχένια προσθήκη.

Τι αεροδυναμικό αποτέλεσμα επιφέρει η λαστιχένια προσθήκη;
1) Μείωση της ροής αέρα απευθείας επάνω στα μηχανικά μέρη. Άρα, μείωση της αεροδυναμικής αντίστασης.
2) Αύξηση της μετωπικής επιφάνειας. Άρα αύξηση της μετωπικής αντίστασης.

Το 1 έχει μεγαλύτερη βαρύτητα από το 2, οπότε τελικά έχουμε ένα μικρό κέρδος στον αεροδυναμικό συντελεστή του 206.

Απουσία ποδιάς και κυρίως με δεδομένη την μεγάλη απόσταση από το έδαφος που έχει το 206, η ροή του αέρα κάτω από το αυτοκίνητο παραμένει μεγάλη. Αυτό σημαίνει:
1) Θετική άνωση άρα ελάφρωμα του βάρους του αυτοκινήτου όσο ανεβαίνουν τα χιλιόμετρα.
2) Αεροδυναμική αντίσταση λόγω της ανώμαλης ροής του αέρα από κάτω.
3) Μειωμένο κράτημα στα πολλά χαω.

Αποτέλεσμα μία από τα ίδια γαι την τελική, και να που η προσθήκη μπορεί ελαφρώς να βοηθήσει αεροδυναμικά την όλη κατάσταση, και ορίστε η αύξηση της τελικής για καναδυό χαω και μία ελαφρώς καλύτερη σταθερότητα. Πιστεύω όμως και πάλι ότι τα ράσα δεν κάνουν τον παπά, και ότι η Peugeot έβαλε την προσθήκη σκεφτόμενη την πρακτική-καθημερινή της χρησιμότητα.

Το καλύτερο που έχουμε να κάνουμε για να καλυτερέψουμε την αεροδυναμική αντίσταση είναι να χαμηλώσουμε το αυτοκίνητο. Έτσι:
1) Μειώνουμε την μετωπική επιφάνεια. Άρα μείωση της αεροδυναμικής αντίστασης.
2) Μειώνουμε αισθητά την ροή του αέρα από κάτω. Άρα μείωση της αεροδυναμικής αντίστασης και μείωση της θετικής άνωσης.
3) Μείωση της άνωσης, λόγω του 2. Άρα καλύτερο κράτημα στα πολλά χαω, αλλά και αυξημένο βάρος στους τροχούς. Αυτό σημαίνει απαίτηση περισσότερης δύναμης από τον κινητήρα στα πολλά χαω, αλλά και περισσότερη φόρτιση στους τροχούς στις ανοιχτές καμπές, άρα ανάγκη για σφιχτότερη ανάρτηση καθότι η τάσεις για κλίσεις αυξάνονται και η εκτροπή του οχήματος έρχεται καθυστερημένα μεν αλλά επώδυνα, με περισσότερη ορμή.

Εάν τα βάλουμε στη σειρά θα δούμε ότι οι γνώσεις μας και το μυαλό μας τελειώνει πολύ νωρίτερα από το μυαλό του κατασκευαστή και γι αυτό σταματώ εδώ γιατί πλησίασα σε δύσβατο μονοπάτι.

Τί σημαίνουν όλα αυτά; Ότι η Peugeot ξέρει καλύτερα!
Αυτή κατασκευάζει αυτοκίνητα για δρόμους με στροφές, κι εμείς λέμε....
Slash - Σαβ 28 Σεπ 2002, 22:04:06
Θέμα δημοσίευσης:
Και μην ξεχνάμε οτι η Peugeot έφτιαξε το αυτοκίνητο σκεπτόμενη όλη την γκάμα των ηλικιών που θα το αγόραζαν και που στόχευαν. Αν προορίζονταν για μια συγκεκριμένη ηλικία θα ήταν διαφορετικά τα πράγματα. Αυτοί σχεδίασαν τον μέσο όρο, και μπορούμε να δούμε καθημερινά ποια είναι η γκάμα των ηλικιών που οδηγούν 206, και ποια του 106. Cool
peugeot206cc - Δευ 30 Σεπ 2002, 11:20:56
Θέμα δημοσίευσης: Ο προβληματισμός συνεχίζεται
Και για συνεχίσουμε τον προβληματισμό... επισημαίνω τα ακόλουθα.

1)Το λάστιχο στο 206 νομίζω παραείναι φαρδύ για την προστασία του προφυλακτήρα. Αντιθέτως η ύπαρξη του μπορεί να κάνει ζημιά στον προφυλακτήρα καθώς τον σπώχνει προς τα πάνω σε μικρότερο εμπόδιο.

2) Στις άκρες δεν υπάρχει γι' αυτό ακριβώς το λόγο. Είναι νομίζω πιο συνηθισμένο να βρίσκει ο προφυλακτήρας σε γωνίες.

3) Είναι αρκετά πίσω για να προστατεύει τον προφυλακτήρα.

4) Όλοι νομίζω έχετε βρει τον προφυλακτήρα στο κάτω μέρος του. Έχετε πάθει ποτέ τίποτα ; Οι γρατζουνιές είναι από κάτω και δεν φαίνονται !!
Miltellas - Τετ 02 Οκτ 2002, 02:52:55
Θέμα δημοσίευσης:
Αντίλογος:
1) Η ύπαρξη της λαστιχένιας προσθήκης βρίσκει πρώτη, επειδή έχει ελαστικότητα δεν κάνει ζημιά στον προφυλακτήρα, προειδοποιώντας μας ότι θα κάνουμε ζημιά. Προσωπικά μου έχει σώσει τον προφυλακτήρα και πιθανώς και τα μηχανικά μου μέρη αρκετές φορές. Εννοείται ότι όταν βλέπουμε ένα εμπόδιο 10-15 εκατοστών δεν πάμε να το περάσουμε με ταχύτητα...
2) Ποτέ δεν έχει βρει ο προφυλακτήρας μου σε γωνία και εάν το φανταστείς λίγο θα καταλάβεις ότι είναι πολύ δύσκολο κάτι τέτοιο εάν ο οδηγός ξέρει τί κάνει.
3) Βλέπε 1.
4) Βλέπε 1.

Πληροφοριακά: Το 307 έχει λαστιχένια προσθήκη στον προφυλακτήρα απ'άκρη σ'άκρη...

Εμμένω, στο προηγούμενο post μου.
pezomania - Τετ 02 Οκτ 2002, 07:39:05
Θέμα δημοσίευσης:
Να με και εγώ :D

Παιδιά sorry που άργησα να εμφανιστώ Embarassed δουλειά βλέπετε Twisted evil

Τέλος πάντων.

Πιστεύω, ότι όντως μια άλλη βαλβίδα, στο υδραυλικό τιμόνι, θα βοηθούσε. Εμένα αυτό που μου κάνει εντύπωση, είναι ότι από την στιγμή που το χαμήλωσα (και μου είχε κάνει την μα...α ο μηχανικός) άρχησε το τιμόνι, να μην έχει την ίδια αίσθηση! Μετά την επίσκεψή μου στην αντιπροσωπεία, το πρόβλημα σε μεγάλο βαθμό λύθηκε, αλλά σιγά σιγά επανέρχεται!!! Και λέω μήπως είναι:
1. από τα αμορτισέρ που αρχίζουν και "παίφτουν" και από τα λάστιχα που μοιάζουν με slick!;!
2. ο πρώτος μηχανικός μου έχει δημιουργήσει φθορά σε κάποιο ζωτικό εξάρτημα της ανάρτησης ή του τιμονιού και στην αντιπροσωπεία δεν μου το είπαν περιμένοντας να βγώ πρώτα από την εγγύηση!;!
peugeot206cc - Τετ 02 Οκτ 2002, 08:56:54
Θέμα δημοσίευσης:
Miltellas έγραψε:
Αντίλογος:
1) Η ύπαρξη της λαστιχένιας προσθήκης βρίσκει πρώτη, επειδή έχει ελαστικότητα δεν κάνει ζημιά στον προφυλακτήρα, προειδοποιώντας μας ότι θα κάνουμε ζημιά. Προσωπικά μου έχει σώσει τον προφυλακτήρα και πιθανώς και τα μηχανικά μου μέρη αρκετές φορές. Εννοείται ότι όταν βλέπουμε ένα εμπόδιο 10-15 εκατοστών δεν πάμε να το περάσουμε με ταχύτητα...
2) Ποτέ δεν έχει βρει ο προφυλακτήρας μου σε γωνία και εάν το φανταστείς λίγο θα καταλάβεις ότι είναι πολύ δύσκολο κάτι τέτοιο εάν ο οδηγός ξέρει τί κάνει.
3) Βλέπε 1.
4) Βλέπε 1.

Πληροφοριακά: Το 307 έχει λαστιχένια προσθήκη στον προφυλακτήρα απ'άκρη σ'άκρη...

Εμμένω, στο προηγούμενο post μου.


Αντίλογος. Όταν έχεις κάποιο εμπόδιο μπροστά σου πάντα (είναι γνωστό στους off-roads) το περνάς από πάνω λοξά. Σκέψου τα παρακάτω για παράδειγμα :
α) εάν ανεβαίνεις ένα πολύ ψήλό πεζοδρόμιο ποτέ δεν ανεβάζεις όλο τον άξονα πάνω αλλά πρώτα τον ένα τροχό και μετά τον άλλο.
β) συχνά τυχαίνει να κατεβαίνουμε μεγάλες κατηφόρες που καταλήγουν σε επίπεδο δρόμο. Πάντα (οι έμπειροι τουλάχιστον) πριν κατέβει ο οποιοσδήποτε στον επίπεδο δρόμο στρίβει από πριν για να μην βρεί ο προφυλακτήρας του κάτω δηλαδή προσπαθεί να ακουμπήσει πρώτα ο ένας τροχός και μετά ο άλλος στον επίπεδο δρόμο. Και σε αυτή την περίπτωση εάν βρεί ο προφυλακτήρας θα βρει η γωνία αυτού.
γ) όσα αυτοκίνητα έχω οδηγήσει και στα πολλά km που έχω διανύσει και σε διαδρομές εκτός δρόμου ποτέ δεν βρήκε το αυτοκίνητο κάτω από τα μηχανικά μέρη. Τα συνηθισμένα σημεία είναι μεταξύ των δύο αξόνων.
Τέλος σπάνια μερικοί βρίσκουν και το ψαλίδι σε πολύ ψηλά πεζοδρόμια όταν κολούν τον τροχό στο πεζοδρόμιο και το πεζοδρόμιο έχει ψηλότερο ύψος από ότι έχει το ψαλίδι από το έδαφος. Αλλά και σε αυτή την περίπτωση το λάστιχο αυτό δεν βοηθάει (και δεν θα βοηθούσε και εάν εκτείνονταν μέχρι τις γωνίες).
christhehealer - Τετ 02 Οκτ 2002, 21:30:57
Θέμα δημοσίευσης:
pugsang έγραψε:
Τασο Sidobre

Οντως βελτιώνεται η αίσθηση και σφίγγει το τιμόνι ΑΛΛΑ:

Μέχρι να ζεσταθούν και να δουλέψουν(αυτο δυστυχως γίνεται μονο εκτος πόλης) σου σπάνε τα νεύρα απο το κοπάνημα.Εγω τα ειχα & τα έβγαλα.


silent block ή σινεμπλόκ. Η βασική τους λειτουργία συνίσταται στο να περιορίζουν τους κραδασμούς που μεταφέρονται από την ανάρτηση στην καμπίνα των επιβατών - και πάλι θυσία στο βωμό της άνεσης, αλλά και της ησυχίας κατά την κύλιση. Αποτελούν τη βασική αιτία για την εμφάνιση σύγκλισης ή απόκλισης στους τροχούς και ασάφειας στην αίσθηση που δέχεται ο οδηγός. Αν δεν ενδιαφέρει η άνεση, αλλά η αμεσότητα της ανάρτησης στις μεταβολές πορείας, είναι επιβεβλημένη η αντικαταστασή τους από άλλα με σκληρότερο υλικό (συνήθως teflon). Σε τραβηγμένες περιπτώσεις, μπορεί κάποιος να τα αντικαταστήσει με κατάλληλα ρουλεμάν. Shocked Shocked Shocked
DimiP - Τετ 02 Οκτ 2002, 21:37:25
Θέμα δημοσίευσης:
christhehealer έγραψε:
pugsang έγραψε:
Τασο Sidobre

Οντως βελτιώνεται η αίσθηση και σφίγγει το τιμόνι ΑΛΛΑ:

Μέχρι να ζεσταθούν και να δουλέψουν(αυτο δυστυχως γίνεται μονο εκτος πόλης) σου σπάνε τα νεύρα απο το κοπάνημα.Εγω τα ειχα & τα έβγαλα.


silent block ή σινεμπλόκ. Η βασική τους λειτουργία συνίσταται στο να περιορίζουν τους κραδασμούς που μεταφέρονται από την ανάρτηση στην καμπίνα των επιβατών - και πάλι θυσία στο βωμό της άνεσης, αλλά και της ησυχίας κατά την κύλιση. Αποτελούν τη βασική αιτία για την εμφάνιση σύγκλισης ή απόκλισης στους τροχούς και ασάφειας στην αίσθηση που δέχεται ο οδηγός. Αν δεν ενδιαφέρει η άνεση, αλλά η αμεσότητα της ανάρτησης στις μεταβολές πορείας, είναι επιβεβλημένη η αντικαταστασή τους από άλλα με σκληρότερο υλικό (συνήθως teflon). Σε τραβηγμένες περιπτώσεις, μπορεί κάποιος να τα αντικαταστήσει με κατάλληλα ρουλεμάν. Shocked Shocked Shocked


ερωτησεις : ειναι κατι που αλλαζει ευκολα ή θελει καποια διαδικασια π.χ. να βγαλεις ροδες-ελατηρια-αμορτησερ-κ.λ.π ;
ειναι ακριβα (τα σκληροτερα, αυτα με το teflon);
που τα αγοραζει κανεις;
το καθε αμαξι εχει και το αντιστοιχο μοντελο φανταζομαι, ετσι;
Miltellas - Τετ 02 Οκτ 2002, 23:23:45
Θέμα δημοσίευσης:
Προς DimiP:
Ανάλογα με το σινεμπλόκ που θα αλλάξεις, βγαίνει εύκολα ή δύσκολα. Πάντως ποτέ δεν είναι κάτι το δύσκολο. Το σινεμπλόκ υπάρχει για να φθείρεται και γι αυτό είναι σε σημείο που είναι προσιτό.

Προς peugeot206cc:
Υπ'όψιν ότι όταν ανεβαίνεις πεζοδρόμιο λοξά (και σωστά) το πρώτο πράγμα πράγμα που έρχεται σε επαφή είναι η ρόδα, οπότε το αυτοκίνητο ανεβαίνει χωρίς να βρίσκει στον προφυλακτήρα. Το ίδιο γίνεται και σε κάθε λοξή υπερπήδηση εμποδίου, καβαλάς το εμπόδιο με την στριμμένη ρόδα, έτσι ώστε να ανασηκωθεί όλο το αυτοκίνητο πάνω από το εμπόδιο χωρίς να "βρει" πάνω του.
Slash - Πεμ 03 Οκτ 2002, 01:08:08
Θέμα δημοσίευσης:
Τα σινεμπλόκ φυσιολογικά τα βρίσκεις σηκώνοντας το αυτοκίνητο, στις άκρες των ημιαξονίων που στηρίζεται το σύστημα των τροχών, εκεί τουλάχιστον σε όσα αυτοκίνητα έχω δει μέχρι τώρα. Είναι ελαστικοί σύνδεσμοι που αποροφούν τους κραδασμούς από τον δρόμο, και αλλάζουν στο φτερό, από κάποιον που ξέρει, αφού θέλει ξεβίδωμα μόνο ένα μικρό αξονάκι που τα κρατάει.
pugsang - Πεμ 03 Οκτ 2002, 07:14:53
Θέμα δημοσίευσης:
Η περίπτωση αλλαφής των silent block δεν ειναι παντα τοσο απλή.Silent block υπάρχουν στις ακρες των ψαλιδιων μπροστα και στα σημεία έδρασης(στήριξης) της αντιστρεπτικής στο πάτωμα του αυτοκινήτου.Αντίστοιχα υπάρχουν και πίσω


Ολα τα νούμερα στο διάγραμμα αλλάζονται πολύ εύκολα εκτος απο το Νο1 που ειναι τα silentblock των ψαλιδιών τα οποία είναι πρεσσαριστά και ειναι ολόκληρη μανούρα για να αλλαχτούν (πρέπει να βγάλεις τα ψαλίδια και να τα στείλεις στην πρέσσα).

Επισης το Νο6 η βάση μηχανής εχει και αυτό μια μανούρα αλλα ειναι σχετικά εύκολο.Τα βρίσκεις στα περισσότερα βελτιωτικά μαγαζιά.Αντιπρόσωπος είναι η Autoergonomics στο Μοσχάτο δες το topic ''Προς σιδεροφάγους'' για τηλέφωνα διεύθυνση.Για ολο το πακέτο της φωτό για το 106 υπολόγισε γύρω στις 100.000 δρχ
pezomania - Πεμ 03 Οκτ 2002, 07:20:12
Θέμα δημοσίευσης:
Ε! Ε! ΟΚ με silent block ή σινεμπλόκ, αλλά με μένα τι θα γίνει;;; Πείτε μου την γνώμη σας,σας παρακαλώ Crying or Very sad
pugsang - Πεμ 03 Οκτ 2002, 07:25:40
Θέμα δημοσίευσης:
Εσυ Γιώργο παρε 010-8326784 ΚΟΥΚΟΣ-ΜΑΓΓΑΝΙΩΤΗΣ μεταχειρισμένα ανταλλακτικά Peugeot και αγόρασε μια βαλβίδα τιμονιού για αρχή μήπως και δεις βελτίωση.Δεν τα είπαμε????
Miltellas - Παρ 04 Οκτ 2002, 03:04:00
Θέμα δημοσίευσης:
Πεζομανιακέ, στο δικό μου, μετά το χαμήλωμα και την ευθυγράμμιση, η αίσθηση στο τιμόνι σαφώς και βελτιώθηκε και από τότε παρέμεινε ίδια και απαράλλαχτη, ο δρόμος διαβάζεται με την ίδια λεπτομέρεια και η ανάδραση που παίρνω παραμένει άριστη. Κάποιο πρόβλημα πρέπει να έχεις... Neutral
Rally - Δευ 04 Νοέ 2002, 15:16:56
Θέμα δημοσίευσης:
το ραλακι εχει βαρυυυυ και απολυτο τιμονι,λενε οτι μια απο τις βασικες διαφορες με το saxo vts ειναι αυτη ακριβως το σκληρο τιμονι.οφειλεται καθαρα στην βαλβιδα οπου το vts φοραει αυτην που εχουν τα υπολοιπα σαξο, ενω το ραλακι διαφορετικη. σημαντικο ρολο φυσικα παιζει και η κοντη κρεμαριερα.Η αισθηση στο τιμονι ειναι σημαντικο μερος της πολυ καλης οδηγηκης συμπεριφορας.
christhehealer - Δευ 04 Νοέ 2002, 15:27:53
Θέμα δημοσίευσης:
pezomania έγραψε:
Ε! Ε! ΟΚ με silent block ή σινεμπλόκ, αλλά με μένα τι θα γίνει;;; Πείτε μου την γνώμη σας,σας παρακαλώ Crying or Very sad


Λοιπόν επειδή έχουμε το ίδιο χαμήλωμα (xamiloma Pezomania) και εγώ δεν έχω τέτοιο πρόβλημα στο μέτρο που δεν έχεις κάποιο μηχανικό πρόβλημα στην κρεμαγιέρα, είναι κατά τη γνώμη μου πρώτα αμορτισέρ και μετά λάστιχα. Για τα αμορτισέρ πας και κάνεις μία μέτρηση και βλέπεις εάν έχεις πρόβλημα. Για τα λάστιχα την ξέρεις τη γνώμη μου. Conti ούτε στο χειρότερο εχθρό μου Wink
Vini - Δευ 04 Νοέ 2002, 19:33:05
Θέμα δημοσίευσης:
christhehealer έγραψε:
pezomania έγραψε:
Ε! Ε! ΟΚ με silent block ή σινεμπλόκ, αλλά με μένα τι θα γίνει;;; Πείτε μου την γνώμη σας,σας παρακαλώ Crying or Very sad


Λοιπόν επειδή έχουμε το ίδιο χαμήλωμα (xamiloma Pezomania) και εγώ δεν έχω τέτοιο πρόβλημα στο μέτρο που δεν έχεις κάποιο μηχανικό πρόβλημα στην κρεμαγιέρα, είναι κατά τη γνώμη μου πρώτα αμορτισέρ και μετά λάστιχα. Για τα αμορτισέρ πας και κάνεις μία μέτρηση και βλέπεις εάν έχεις πρόβλημα. Για τα λάστιχα την ξέρεις τη γνώμη μου. Conti ούτε στο χειρότερο εχθρό μου Wink



Aστον ρε Chris....
Τι ασχολείσαι μαζί του?
30000χιλιόμετρα με τα εργοστασιακά και με οδήγηση Πεζομανιακή....
Πες του να πάει να βάλει τα: 255/25/18....ουφ πια!! Shocked Shocked Shocked

Laughing Laughing Laughing
pezomania - Τρι 05 Νοέ 2002, 18:57:34
Θέμα δημοσίευσης:
Μέχρι τέλους του μήνα θα αλλάξω τα λάστιχα, για ανάρτηση θα δείξει. Ελπίζω να λυθεί το πρόβλημα Crying or Very sad
christhehealer - Τρι 05 Νοέ 2002, 19:06:27
Θέμα δημοσίευσης:
pezomania έγραψε:
Ελπίζω να λυθεί το πρόβλημα Crying or Very sad


Geo εκεί που θα πας να σου αλλάξουν λάστιχα, κάνε και ένα τσεκ στα αμορτισέρια. Δεν είναι μεγάλο το κόστος.
Miltellas - Πεμ 07 Νοέ 2002, 04:24:05
Θέμα δημοσίευσης:
Πρόβλεψη: Τα αμορτισέρ του Πεζομανιακού τα έχουνε παίξει εδώ και πολύ καιρό...

Το υπογράφω....
CHRYSAF.206GTI - Τρι 10 Μάϊ 2005, 11:43:49
Θέμα δημοσίευσης: Το τιμόνι σκληραίνει...?
μερικές φορές το τιμόνι μου γίνεται σκληρό κ άλλες όχι... μπορεί να μου πει κάποιος αν αυτό είναι φυσιολογικό κ γιατί γίνεται??? παλιά που είχα το 106 δεν γινόταν κάτι τέτοιο, άρα έχει σχέση με το γεγονός οτι είναι υδραυλικό Question Scratch
και επίσης μου είπε κάποιος πως τα pug εχουν την δυνατότητα να (διαβάζουν τον δρόμο).... οφείλεται μάλλον εκεί??? Exclamation Exclamation
Touristas - Τρι 10 Μάϊ 2005, 11:54:12
Θέμα δημοσίευσης: Re: TIMONI ΣΚΛΗΡΑΙΝΕΙ...
CHRYSAF.206GTI έγραψε:
μερικές φορές το τιμόνι μου γίνεται σκληρό κ άλλες όχι... μπορεί να μου πει κάποιος αν αυτό είναι φυσιολογικό κ γιατί γίνεται??? παλιά που είχα το 106 δεν γινόταν κάτι τέτοιο, άρα έχει σχέση με το γεγονός οτι είναι υδραυλικό Question Scratch
Χμ .!!! χωρίς να θέλω να σε κάνω να στεναχωρηθείς για άλλη μια φορά για το αυτοκινητάκι σου υπάρχει περίπτωση να είναι από την αντλία του Υ/Τ αν δεν είναι από το δρόμο. Δηλαδή την ποιότητα της ασφάλτου

CHRYSAF.206GTI έγραψε:
και επίσης μου είπε κάποιος πως τα pug εχουν την δυνατότητα να (διαβάζουν τον δρόμο).... οφείλεται μάλλον εκεί??? Exclamation Exclamation
Τώρα για αυτό Shocked
CHRYSAF.206GTI - Τρι 10 Μάϊ 2005, 11:59:56
Θέμα δημοσίευσης:
δηλαδή αγαπητέ μου αργύρη να τους το αναφέρω και αυτό τωρα που θα πάω για service εεε???? Mad μαζί με όλα τα άλλα!!!! Mad Mad
Touristas - Τρι 10 Μάϊ 2005, 12:03:33
Θέμα δημοσίευσης:
εεε χμμμ ...!!!! ναι Smile
kanelj - Τρι 10 Μάϊ 2005, 12:05:24
Θέμα δημοσίευσης:
Μηπως εννοεις οτι σκληραινει οταν εισαι σταματημενη?
γιατι αυτο ειναι λογικο!
μηπως παλι εννοεις οτι οταν βαζεις μπροστα την μηχανη ειναι σκληρο στην αρχη?

Αν οχι ,ισως να θελει συμπληρωμα το υγρο του υδραυλικου συστηματος....
Touristas - Τρι 10 Μάϊ 2005, 12:09:42
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν νομίζω να θέλει συμπλήρωμα , θα έπρεπε να έχει διαρροή τότε
kanelj - Τρι 10 Μάϊ 2005, 12:11:40
Θέμα δημοσίευσης:
ναι αυτο λεω και εγω!ισως να εχει διαροη( αν και θα πρεπει να ακουγεται και θορυβος απο το τιμονι τοτε)
Παντως εμενα μου ειχε τρυπησει το σωληνακι του υδ.συστηματος απο την σκουπα!
Γιάυτο προσοχη με την εγκατασταση.... Wink
CHRYSAF.206GTI - Τρι 10 Μάϊ 2005, 17:22:52
Θέμα δημοσίευσης:
kanelj έγραψε:
Μηπως εννοεις οτι σκληραινει οταν εισαι σταματημενη?
γιατι αυτο ειναι λογικο!
μηπως παλι εννοεις οτι οταν βαζεις μπροστα την μηχανη ειναι σκληρο στην αρχη?

Αν οχι ,ισως να θελει συμπληρωμα το υγρο του υδραυλικου συστηματος....


οχι δεν εννοώ κάτι τέτοιο... εν κινήσει μου το κάνει κάποιες φορές... σήμερα το πρωί ας πούμε μου το έκανε απο όταν ξεκίνησα μέχρι που έφτασα σπίτι μου... δηλαδή περίπου μισή ώρα οδήγησης...
δεν ακούγεται κάποιος θόρυβος!!! Rolling eyes
και όταν πάρκαρα ήταν μια χαρά χαλαρό.... Idea Exclamation
Touristas - Τρι 10 Μάϊ 2005, 19:01:01
Θέμα δημοσίευσης:
Αυτό είναι αντλία ….!
CHRYSAF.206GTI - Τρι 10 Μάϊ 2005, 21:30:05
Θέμα δημοσίευσης:
μισό λεπτό παιδιά γιατί με έχετε ψιλοφοβήσει Confused
το αμάξι δεν το έχω καν ουτε 5 μήνες!!! είναι δυνατόν να έχει κάτι απο αυτά Question Question Crying or Very sad Crying or Very sad
Touristas - Τρι 10 Μάϊ 2005, 22:48:37
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι είναι πολύ πιθανό να είναι ελαττωματική η αντλία του Υ/Τ.
Θα μου πεις τώρα μα είναι καινούργιο , ναι οκ το ξέρω αλλά συμβαίνουν αυτά και στις καλύτερες οικογένειες Smile
Μην ανησυχείς πάντως !
CHRYSAF.206GTI - Τετ 11 Μάϊ 2005, 21:40:17
Θέμα δημοσίευσης:
OK τι να κάνουμε τώρα?? απλά θα περιμένω μέχρι να το πάω την επόμενη βδομάδα να το δούν και να μου πουν τι παίζει Shocked Shocked ελπίζω πάντως να μην είναι πολύ σοβαρά τα πράγματα.... Rolling eyes
STELIOS - Τετ 11 Μάϊ 2005, 21:55:04
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν χανεις τιποτα να κοιταξεις την σταθμη του λαδιου στο υδραυλικο συστημα, μισο λεπτο θα σου παρει (ειναι μολις ανοιξεις το καπω, μπροστα στο αριστερο σου χερι - το καπακι που πρεπει να ανοιξεις εχει ενα τιμονι πανω)
Στη καλητερη περιπτωση θα εχεις απο καπου διαροη, στη χειροτερη θα εχει χαλασει η αντλια.
Αν η σταθμη του λαδιου ειναι χαμηλη τοτε σιγουρα ξερεις οτι εισαι στη 1η περπτωση.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr