PSClub - Hellas

Κινητήρας - 206 - Μπεκ

Kouzman - Τετ 04 Αύγ 2004, 10:04:17
Θέμα δημοσίευσης: 206 - Μπεκ
ζητω βοηθεια...

τα μπεκ των 1.6 μοτερ ειναι της BOSCH της σειρας EV6

ο κωδικος που αναγραφουν επανω τους ειναι 0 280 156 034

δεν μπορω να βρω πουθενα τα χαρακτηριστικα των μπεκ αυτων και να δωσω τι παροχη εχουν?

υπαρχει κανεις που ξερει και μπορει να βοηθησει?

ευχαριστω...
speedy100 - Τετ 11 Αύγ 2004, 23:36:36
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΜΠΕΚ TU5JP4 (1.6 16 valve)
Kouzman έγραψε:
ζητω βοηθεια...

τα μπεκ των 1.6 μοτερ ειναι της BOSCH της σειρας EV6

ο κωδικος που αναγραφουν επανω τους ειναι 0 280 156 034

δεν μπορω να βρω πουθενα τα χαρακτηριστικα των μπεκ αυτων και να δωσω τι παροχη εχουν?

υπαρχει κανεις που ξερει και μπορει να βοηθησει?

ευχαριστω...


Τα μπέκ αυτά δεν αναφέρονται καν σε λίστες της BOSCH. Πρέπει να είναι custom made για την PEUGEOT. Θα πρέπει να τα μετρήσεις σε ένα μηχάνημα για μπέκ για να δεις την ροή τους και επίσης αν θέλεις να τα αντικαταστήσεις με άλλα μέτρα την ωμική αντίσταση τους έτσι ώστε τα καινούργια να έχουν την ίδια αλλιώς θα έχεις προβλήματα με τον εγκέφαλο, μέχρι και κάψιμο του.

Φιλικά Smile
Kouzman - Πεμ 12 Αύγ 2004, 09:03:24
Θέμα δημοσίευσης:
φιλε μου ευχαριστω...

τα μετρησαμε και ειδαμε πως δεν μας κανουν, ωστοσο δεν εχουμε βρει ομοια μεγαλυτερης παροχης που ψαχνουμε...
Kouzman - Τρι 24 Αύγ 2004, 16:15:58
Θέμα δημοσίευσης:
το θεμα με τα μπεκ εκλεισε...

βρηκαμε μεγαλυτερης παροχης που χρειαζομαστε... Laughing Laughing Laughing

να πω πως τα μαμα τα μετρησαμε στα 180cc το λεπτο στην μαμα πιεση (3.5 bar) ενω στα 4.0 bar η παροχη τους ανεβαινει στα 200cc που εκει δεν μπορουν να δωσουν τιποτα παραπανω...

τα μπεκ που βρηκαμε αντικαθυστουν τα μαμα ακριβως χωρις προσθηκες κλπ. και χρησιμοποιουν την μαμα μπεκιερα... η παροχη τους ειναι ???cc Wink Wink Wink (εεε μην τα λεμε και ολα...)
volvos - Παρ 28 Μάρ 2008, 22:46:04
Θέμα δημοσίευσης: 206 - Μπεκ
τελικα εχει βρει κανεις την ακριβη παροχη των μπεκ του 206 1.6?

ξερουμε καποιο μαγαζι που μπορω να παω να μετρησω μπεκ?
mikerrgp - Σαβ 29 Μάρ 2008, 08:45:56
Θέμα δημοσίευσης:
παρε με τηλ τακη
Pughell - Δευ 31 Μάρ 2008, 08:05:38
Θέμα δημοσίευσης:
Αν δεν κανω λαθος,εγραφε ο ιταλος στο site του(αυτος που σου ειπε για τα εκκεντρα του Challenge).
kane - Δευ 31 Μάρ 2008, 15:14:44
Θέμα δημοσίευσης:
Να σε στείλω μια 4άδα μπεκ απο 4143 actros? Razz
Sidobre - Δευ 31 Μάρ 2008, 15:52:29
Θέμα δημοσίευσης:
Tί μου δίνεις για να σου πω;;;;;; Razz Razz Razz

Ο κωδικός Bosch είναι ο "0 280 156 034"
http://www.teilesuche24.de/ersatzteile/bosch_einspritzventil_280156034


Ονομαστική παροχή είναι 147.1cc /min στα 3bar πίεση (στο 206 δουλεύουν στα 3,5 bar αν δεν κάνω λάθος)

Εφ'όσον λοιπόν δουλεύουν γραμμικά, τότε στα 3,5bar έχουν παροχή 171,6cc/min
kane - Δευ 31 Μάρ 2008, 17:47:05
Θέμα δημοσίευσης:
Tάσε ακολουθησα το path για να βρώ τα μπεκ του σαξο αλλά δεν βγάζει τπτ...βοηθάς σε παρακαλώ?
Steve - Δευ 31 Μάρ 2008, 18:15:11
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
Ονομαστική παροχή είναι 147.1cc /min στα 3bar πίεση (στο 206 δουλεύουν στα 3,5 bar αν δεν κάνω λάθος)


Αυτά τα λέει κάπου στο site που έδωσες ή τα είδες από αλλού?
volvos - Δευ 31 Μάρ 2008, 23:02:33
Θέμα δημοσίευσης:
an einai 141 sta 3 bar ειμαστε τελεια αφου αυτα που βρηκαμε ειναι παραπανω...

στελιο ακους???? Laughing

δηλαδη του 106 ειναι 200 στα 3 μπαρ?πλακα κανουμε? Evil
volvos - Δευ 31 Μάρ 2008, 23:23:31
Θέμα δημοσίευσης:
ωραιο σαιτ..να ξεραμε και γερμανικα

εδω τα c2 vts μπεκ Wink
http://www.teilesuche24.de/pkw/citroen_c2_03_1-6-vts_5/einspritzventile_297

πως βλέπεις τη παροχη τους????

παντως αυτα τα αφηνει ως 150-155 αλογα η σιτροεν σπορτ Wink
tsikis - Τρι 01 Απρ 2008, 07:22:18
Θέμα δημοσίευσης:
Το 307 λογικά φοράει ίδια με το 206 το 1,6

Μπορούμε να μάθουμε αν είναι χαμηλής ή υψηλής αντίστασης ?
Pughell - Τρι 01 Απρ 2008, 08:18:15
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
an einai 141 sta 3 bar ειμαστε τελεια αφου αυτα που βρηκαμε ειναι παραπανω...

στελιο ακους???? Laughing

δηλαδη του 106 ειναι 200 στα 3 μπαρ?πλακα κανουμε? Evil

Και που εισαι ακομα,ε... Cool
Με set up σαν του Ηλια,ακομα και τα ραλλισια καιγονται απο overrun. Shocked
Εχεις ακομα δρομο... Laughing

Παντως ακομα περιμενω νεα,ε! Very happy
volvos - Τρι 01 Απρ 2008, 08:43:33
Θέμα δημοσίευσης:
τι νεα ρε?
εκκεντρα αυριο θα τα δωσω πετρο να τα μετρησει...

gtech δε προλαβαμε με στελιο να βαλουμε. και τι νοημα θα εχει με ταμπεκ τα μαμα? Crying or Very sad

ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΜΑΣ ΒΡΕΙ ΝΟΥΜΕΡΑ ΜΠΕΚ ΣΙΤΡΟΕΝ C2??
Pughell - Τρι 01 Απρ 2008, 09:23:57
Θέμα δημοσίευσης:
Αν θες απο μαμα VTS,το εχει γραψει ο ιταλος στο site του.
Αν θες απο 110αρι,δεν ξερω... Sad
volvos - Τρι 01 Απρ 2008, 12:11:37
Θέμα δημοσίευσης:
ta 110aria μπεκ ρε τα εχει γραψει ο τασος πιο πανω...


υποψην. ο στελιος ο αλλος μου ειπε οτι η σχεση πιεση παροχη σε μπεκ δεν ειναι γραμμικη αλλα γεωμετρικη.
ειναι τετραγωνικη ριζα του κλασματος αλλα δε θυμοταν πιο ειναι απο εκεινη τη μερια της εξισωσης...
χοντρικα μου ειπε οτι απο τα 3 στα 4 μπαρ ανεβαινεις 12-15% παροχη Wink
Sidobre - Τρι 01 Απρ 2008, 12:35:15
Θέμα δημοσίευσης:
Τον κωδικό αυτόν τουν C2 VTS δεν τον βρίσκω στα flow rates.
Ισως να είναι σχετικά καινούργιος και ο κατάλογος που έχω είναι παλιός.

Τάκη, πάνω στα άλλα μπεκ, έχει ένα κωδικό. Δες τον όταν τα πάρεις να ξέρεις από πριν παροχή.

Του 106 Rallye έχουν ονομαστική παροχή 215cc/min στα 3.0 bar (εγώ βέβαια που μέτρησα τα δικά μου έδειξαν 195cc/min)
Sidobre - Τρι 01 Απρ 2008, 12:37:48
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
ta 110aria μπεκ ρε τα εχει γραψει ο τασος πιο πανω...


υποψην. ο στελιος ο αλλος μου ειπε οτι η σχεση πιεση παροχη σε μπεκ δεν ειναι γραμμικη αλλα γεωμετρικη.
ειναι τετραγωνικη ριζα του κλασματος αλλα δε θυμοταν πιο ειναι απο εκεινη τη μερια της εξισωσης...
χοντρικα μου ειπε οτι απο τα 3 στα 4 μπαρ ανεβαινεις 12-15% παροχη Wink


Πριν και εγώ στα 4bar (από 3,5 που έχεις τώρα) τα δούλευα και θεωρώ ότι επαρκούσαν μια χαρά.
volvos - Τρι 01 Απρ 2008, 12:48:17
Θέμα δημοσίευσης:
ΑΝ ειναι σωστοι οι υπολογισμοι του στελιου η διαφορα 3.5-4 ειναι αρκετα μικρη...

τα μπεκ ειναι αυτα

http://media.teilesuche24.de/parts/bosch/bmp/big/F0280155994.jpg

και εχουν 176cc/min στα 3 bar

21% πανω απο οτι ειμαι τωρα...
οποτε φτανουν πιστευω μια χαρα...
volvos - Τρι 01 Απρ 2008, 12:56:43
Θέμα δημοσίευσης:
ριζα του 3/4 ισον με 141 / χ

μας κανει χ =230 δηλαδη 15%αυξηση

ριζα του 3.5/4 ισον με 141/χ
μας κανει χ=151 δηλαδη αυξηση 7%...

ριζα του 3/4 ισον με 141 /χ

μας κανει χ - 163 αρα αυξηση 15% Cool
volvos - Τετ 02 Απρ 2008, 23:58:13
Θέμα δημοσίευσης:
http://translate.google.com/translate?sourceid=navclient&hl=en&u=http%3a%2f%2fwww%2epassionesaxo%2ecom%3a80%2fMercatino%2520motore%2ehtm

http://translate.google.com/translate?sourceid=navclient&hl=en&u=http%3a%2f%2fwww%2epassionesaxo%2ecom%3a80%2fMercatino%2520motore%2ehtm

ta mpek toy c2 vts απο φωτο ειναι στο 90 οταν του σαξο ειναι στο 100κατι

μιλαμε για επριπου 15%...

αρα τα μπεκ του c2 ειναι σχεδον ιδια με αυτα που θα βαλω αν δεχτουμε οτι του σαξο ειναι στα 200 cc /3bar...

οεοεοεοεοεοεοε

ara stelio aφου εχουμε συναρτηση μπεκ απο προγραμμα c2 vts και παρομοια παροχη θα δουλευει και τριπ κομπιουτερ Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Pughell - Πεμ 03 Απρ 2008, 07:53:04
Θέμα δημοσίευσης:
Αιωνιος κρετινος... Laughing

Αντε να δουμε τι θα βγαλει. Very happy
volvos - Πεμ 03 Απρ 2008, 08:02:13
Θέμα δημοσίευσης:
ποιο καλο παιδι θα μας βρει απο το καταλογο σας τη παροχη των μπεκ του c5 2.0 Wink
salex - Πεμ 03 Απρ 2008, 08:21:47
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:

ara stelio aφου εχουμε συναρτηση μπεκ απο προγραμμα c2 vts και παρομοια παροχη θα δουλευει και τριπ κομπιουτερ Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing


Καλά καλά, λέγε εσύ. Τα μπεκ θα ρυθμιστούν, όμως στο trip computer θα βλέπεις 5 λίτρα ανά 100χλμ.

Θα είναι πολύ οικονομικό αυτό το κιτ καρ!
Pughell - Πεμ 03 Απρ 2008, 09:48:27
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω μαλλον για Kit Κat το βλεπω Στελιο μου... Laughing Laughing Laughing
Steve - Πεμ 03 Απρ 2008, 09:57:36
Θέμα δημοσίευσης:
salex έγραψε:
volvos έγραψε:

ara stelio aφου εχουμε συναρτηση μπεκ απο προγραμμα c2 vts και παρομοια παροχη θα δουλευει και τριπ κομπιουτερ Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing


Καλά καλά, λέγε εσύ. Τα μπεκ θα ρυθμιστούν, όμως στο trip computer θα βλέπεις 5 λίτρα ανά 100χλμ.

Θα είναι πολύ οικονομικό αυτό το κιτ καρ!

Δεν αντέχω, θα την πω και εδώ για να μου φύγει η απορία...

Το trip computer μετράει την παροχή από κάθε μπεκ ανεξάρτητα και αθροίζοντας το σύνολο, ή από την έξοδο του καυσίμου από την τρόμπα βενζίνης?
Touristas - Πεμ 03 Απρ 2008, 21:26:04
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
ποιο καλο παιδι θα μας βρει απο το καταλογο σας τη παροχη των μπεκ του c5 2.0 Wink


Τι τα θες από 2λιτρο εσύ …………….. Evil
salex - Πεμ 03 Απρ 2008, 23:01:44
Θέμα δημοσίευσης:
Steve έγραψε:

Το trip computer μετράει την παροχή από κάθε μπεκ ανεξάρτητα και αθροίζοντας το σύνολο, ή από την έξοδο του καυσίμου από την τρόμπα βενζίνης?


Το trip computer δεν μετράει τίποτα. Γνωρίζει τον παλμό ψεκασμού που έχουν τα μπεκ και με βάση το μέγεθός τους υπολογίζει την κατανάλωση που αντιστοιχεί. Αν αλλάξεις μπεκ πρέπει να αλλάξεις και το μέγεθος στις ρυθμίσεις του trip computer για να συνεχίσει να είναι ακριβές.

Για να καταλάβεις πόσο εύκολο είναι αυτό, είναι 2bytes μέσα σε πρόγραμμα μεγέθους 512kbytes. Καλό ε;
Καλύτερα να αφήσουμε τον Τάκη να νομίζει ότι είναι οικονομικός. Laughing
Steve - Παρ 04 Απρ 2008, 07:13:08
Θέμα δημοσίευσης:
salex έγραψε:
Για να καταλάβεις πόσο εύκολο είναι αυτό, είναι 2bytes μέσα σε πρόγραμμα μεγέθους 512kbytes. Καλό ε;

Καλό αυτό αλλά μαλ***α η μέθοδος μέτρησης Evil
volvos - Παρ 04 Απρ 2008, 07:57:56
Θέμα δημοσίευσης:
βρες τη παροχη καλε μου και μη ρωτας...
αν δεις φωτο που εχω βαλει απο λινκ θα δεις οτι ειναι ενα τακ παραπανω 5%περιπου παραπανω απο c2 vts...

οποτε μετα θα γκρινιαζω στο στελιο να βρει τη διαφορα στα 2 Kb απο 206 σε c2 vts προγραμμα του τριπ Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Steve - Παρ 04 Απρ 2008, 08:56:41
Θέμα δημοσίευσης:
Αν είναι 2kb ίσως και να ιδρώσει.

Αν είναι 2byte που έλεγε... μάλλον θα ιδρώσεις εσύ Τάκη Laughing
kane - Παρ 04 Απρ 2008, 18:57:09
Θέμα δημοσίευσης:
παιδες εαν μπορείτε γράψτε τα χαρακτιριστικά των μπεκ των κλιο 172/182 (δεν ξερω εαν ειναι ιδια...).
Θενκς.

Υ.Γ. η για να μην σας πρηζουμε καθε 3 και λιγο,δωστε καποιο λινκ που να τα αναφέρει λεπτομερως,αν υφισταται κατι τετοιο.
nik_marin - Παρ 04 Απρ 2008, 19:22:21
Θέμα δημοσίευσης:
kane έγραψε:
παιδες εαν μπορείτε γράψτε τα χαρακτιριστικά των μπεκ των κλιο 172/182 (δεν ξερω εαν ειναι ιδια...).
Θενκς.


Ρώτα εδώ http://www.greekrenaultclub.gr/ σίγουρα ξέρουν …
kane - Παρ 04 Απρ 2008, 23:40:38
Θέμα δημοσίευσης:
nik_marin έγραψε:
kane έγραψε:
παιδες εαν μπορείτε γράψτε τα χαρακτιριστικά των μπεκ των κλιο 172/182 (δεν ξερω εαν ειναι ιδια...).
Θενκς.


Ρώτα εδώ http://www.greekrenaultclub.gr/ σίγουρα ξέρουν …


Ευχαριστώ νικο,ειμαι και κει γραμμένος.Απλά το ανέφερα εδώ μιας και κανουμε αλχημείες στα μοτερ μας με τα μπεκ...και καλό θα ήταν να ειναι γραμμένα σε αυτό το τοπικ!
nik_marin - Σαβ 05 Απρ 2008, 15:33:27
Θέμα δημοσίευσης:
kane έγραψε:

Ευχαριστώ νικο,ειμαι και κει γραμμένος.Απλά το ανέφερα εδώ μιας και κανουμε αλχημείες στα μοτερ μας με τα μπεκ...και καλό θα ήταν να ειναι γραμμένα σε αυτό το τοπικ!


Το ξέρω ότι είσαι και εκεί γραμμένος …
Αλλιώς θα ρωτάγα εγώ ... Laughing Laughing Laughing
volvos - Κυρ 22 Μάρ 2009, 16:27:24
Θέμα δημοσίευσης:
otan εγω ελεγα οτι ο ιταλος ειναι πολυ μπροστα.....

my engine now is
1.6 206 16v
inlet from c2 vts
camshafts from schrick 262-9.3
retainers-valves from 106 1.6
injectors from 607 3.0 v6
spark plugs equem rfn58hz
exhaust from 106 16v with 300cpi katalysator
remmaped 7.44 bosch with 7800rpm stop
bench flow on the head for opening the ports

as i see the car is about 150+ ps
(i am going the same as 206 rc stock)

the car is subberbed with a lot of power from 4+
but i have a certain problem

when the car is working for a lot of time and in circuit conditions (20+
min)
the car in low rpm is not good and Idling is very unstable (900-1200rpm)
when the car is cold first 10min of race it goes faster and i don't
have any problem!!! the l sensor and map sensor are checked through
peugeot diagnostic and they seem to work properly!

as i suspect the injectors are not setted properly because they are big.
propably we have to cut them more the flow?
i had found in your site that they are a little bigger in flow than
the injectors of citroen c2 vts, but i can't find nowhere the specs of
these injectors (from c2 vts)

my injectors are
from 3.0 v6 - 176cc/min 3bar
code 0 280 155 994 and as i remember are 14.5 ohm

the c2 vts injectors have code 0 280 158 059
but i can't find anything on the net/

do you have any infos more?
any suggestion why do i have so unstable idling and bad respond in low rpm?

και η απαντηση του ανθρωπου....

Hello,

I haven't C2 VTS inlet manifold.

607 injectors were used by Citroen Sport for C2 Challenge when the engine
base was TU5JP4 (C2 VTR 110 bhp, the same engine of 206) but C2 VTS (123
bhp) has better injectors then 607. So if you use C2 VTS injectors you have
a better solution. If you want more you have to use 206 RC injectors (used
by Citroen Sport with C2 R2 185 bhp).
In any case with a 150-160 bhp engine you don't need to change your 607
injectors.

I don't know where is your problem but probably is due to electric
butterfly...
GFG (ΓΙΩΡΓΟΣ) - Κυρ 22 Μάρ 2009, 16:46:08
Θέμα δημοσίευσης:
Οποτε μεχρι 160αλογα C2 vts 125 και για παραπανω 206rc! Πολυ χρησιμες πληροφοριες!
volvos - Κυρ 22 Μάρ 2009, 21:20:20
Θέμα δημοσίευσης:
mexri 150 απο 607 τριλιτρο που τα βρισκεις ισως σε παλιατζη
απο 150-165 c2 vts
και απο εκει και πανω rc


αργυρηηηηη Laughing
Pughell - Πεμ 26 Μάρ 2009, 22:06:08
Θέμα δημοσίευσης:
Τα αγγλικα σου σκοτωνουν... Laughing

Βλακεια ειπε παντως...
Challenge με πλαστικη εισαγωγη δεν υπηρξε ποτε.
Ολη η μελετη/βαση εξελιξης ξεκινησε στο VTS.
Μεχρι την εμφανιση του Challenge με την μεταλλικη εισαγωγη,το μονο που υπηρχε ηταν το kit car.
volvos - Παρ 27 Μάρ 2009, 14:09:22
Θέμα δημοσίευσης:
οχι υπηρχε το καπ με τα c2 gt ....
που εβγαιναν με το 110αρι μοτερ και μηχανικο σαζμαν!
Pughell - Παρ 27 Μάρ 2009, 15:33:29
Θέμα δημοσίευσης:
...το οποιο ομως δεν ειχε καμια επαφη με τα Challenge που λεμε εμεις. Wink
Ηταν τοπικο cup,βασισμενο στα C2 GT με τις ασπρες ζαντες,χωρις a/c,abs,κλπ,κλπ και χρησιμοποιηθηκε μονον στην Αγγλια(ως αγωνιστικο).
Καμια επαφη κοινως με αυτο που του ειπες εσυ καθως εκεινα χρησιμοποιουσαν πολυ ηπια εκκεντρα και μαμα μπεκ. Exclamation
volvos - Παρ 27 Μάρ 2009, 15:46:55
Θέμα δημοσίευσης:
δεν ηταν μονο αγγλια νομιζω.
ειχα δει και γαλλια τετοια καπ
και εγω νομιζα οτι απλα αλλαζαν εκκεντρα (αν θυμασαι ειχε αλλουσ κωδικους σιτροεν σπορτ και ελεγε τζαλεντ προ και μετα 2004...αρα η σιτροεν σπορτ το ελεγε τσαλεντζ Cool )
Pughell - Παρ 27 Μάρ 2009, 18:12:03
Θέμα δημοσίευσης:
Αφου δεν ειχε ομολογκασιον βρε χαμενε,πως ειδες κατι; Question
Μονον σαν cup ετρεξε και τοτε δεν ειχαν βγαλει ομολογκασιον για R2(και κατοπιν challenge)... Confused
volvos - Τετ 15 Απρ 2009, 19:08:58
Θέμα δημοσίευσης:
http://i348.photobucket.com/albums/q336/pskarm2/206/15042009095.jpg
http://i348.photobucket.com/albums/q336/pskarm2/206/15042009096.jpg
http://i348.photobucket.com/albums/q336/pskarm2/206/15042009097.jpg

ta νεα μου μπεκ εξ ιταλιας....ο θεος τα εστειλε πακετο με μπεκιερα και ειναι ολοκαινουργια!!!!

κωδικος0280158059
Steve - Τετ 15 Απρ 2009, 20:59:16
Θέμα δημοσίευσης:
Την μπεκιέρα την πασσάρεις εδώ!

Είτε την παλιά, είτε την καινούρια Very happy
salex - Τετ 15 Απρ 2009, 22:15:29
Θέμα δημοσίευσης:
Steve έγραψε:
Την μπεκιέρα την πασσάρεις εδώ!

Είτε την παλιά, είτε την καινούρια Very happy


Όξω ρε. Εσύ ζήτησες μπακετ για το Πάσχα. Άσε τα υπόλοιπα για εκείνους που τα χρειάζονται! Laughing













(δεν του παίρνεις και τα μπεκ για να μην τρέχουμε πάλι να τα ρυθμίσουμε;)
Steve - Πεμ 16 Απρ 2009, 01:05:55
Θέμα δημοσίευσης:
Είχα ζητήσει τα Χριστούγεννα από τον Άι-Pughell, αλλά ήρθε τώρα!







salex έγραψε:
(δεν του παίρνεις και τα μπεκ για να μην τρέχουμε πάλι να τα ρυθμίσουμε;)
Αφού ο κίτσιος είχε πεί ότι ΔΕΝ επαρκούν!
volvos - Παρ 08 Μάϊ 2009, 14:26:51
Θέμα δημοσίευσης:
gia να μη ξεχασω νουμερα που μου ανεφερε αργυρης (θα μπει να τα γραψει)

στο μηχανημα της δουλειας του

σαξο 16ν στα 3 μπαρ παροχη καπου 70 στο σωληνα του σε 20δευτερα (μη κοιτατε νουμερα απλα για συγκριση μεταξυ τους τα αναφερω)
μπεκ 607 τριλιτρου που αποδειχτηκαν γαιδουρια ηταν στο 65
μπεκ c2 vts καπου στο 55 νομιζω

ελπιζω να τα εχει γραψει καπου Laughing
Steve - Παρ 08 Μάϊ 2009, 15:47:25
Θέμα δημοσίευσης:
Άρα του saxo vts έχουν μεγαλύτερη παροχή από όλα? Shocked
volvos - Παρ 08 Μάϊ 2009, 18:37:38
Θέμα δημοσίευσης:
ayto to kserame Και κολλανε και υπολογισμοι

γιατι σαξο χ3 (για λεπτο) ειναι 210 οταν εχουν ονομαστικη 215
τα c2 eixan 55x3=165 aρκετα παραπανω απο τα μαμα του 206

το ερωτημα ειναι τα γαιδουρια του τριλιτρου που ειχα πανω τα οποια ενω στα σαιτ τα λενε 176 εμας μας βγηκαν καπου 65χ3=195 Shocked Shocked
volvos - Παρ 08 Μάϊ 2009, 18:38:25
Θέμα δημοσίευσης:
μη τη πεις. του σαξο δε μπαινουν σε εμας με αασφαλη τροπο (μονο με πατεντες στη στηριξη και μπερδεμα στο ρυθμισμα απο τον 7.44)
giannisC2vts - Παρ 08 Μάϊ 2009, 20:30:43
Θέμα δημοσίευσης:
δηλαδη απο μπεκ μια χαρα ειμαι να μην αλλαξω... να και ενα καλο που εχει το c2 Cool
volvos - Δευ 11 Μάϊ 2009, 20:14:43
Θέμα δημοσίευσης:
nai μεχρι τα 150και κατι εισαι οκ

το παραλογο ειναι πως γινεται να τελειωνω τα μπεκ του τρλιτρου (δουλευαν στο 90%) αν αυτα ειναι 190κατι παροχη στα 3 μπαρ....

ρε λες να ειναι πανω απο 150??? Confused
Steve - Δευ 11 Μάϊ 2009, 21:01:32
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
ρε λες να ειναι πανω απο 150??? Confused
Αν είναι πάνω από 150 και πάει έτσι όπως πάει... κλάφ' τα Χαράλαμπε Laughing
volvos - Τρι 12 Μάϊ 2009, 08:48:20
Θέμα δημοσίευσης:
ναι ρε συ με 205-50-15 τογιο 888 πεταει το αμαξι.
αφου ειδα +20τελικη φαντασου
volvos - Σαβ 23 Ιαν 2010, 16:17:07
Θέμα δημοσίευσης:
καμια ιδεα???? Laughing
Pughell - Σαβ 23 Ιαν 2010, 16:48:01
Θέμα δημοσίευσης:
RC... Laughing

Θα γμηθειτε μεχρι να τα βαλετε αλλα ξερεις σιγουρα οτι μπαινουν και οτι επαρκουν... Confused

Better safe than sorry οπως λενε και στην πουστοχωρα. Laughing Laughing Laughing
volvos - Σαβ 23 Ιαν 2010, 16:51:50
Θέμα δημοσίευσης:
ta mpek toy 106 ειναι μακρυτερα ή κοντιτερα απο του 206?

τιο θεμα υμφωνα με αργυρη ειναι οτι ειναι μακρυα του rc...αρα πρεπει να τα φερεις στη σωστη θεση μεσα στον αυλο... Crying or Very sad
volvos - Σαβ 23 Ιαν 2010, 16:52:30
Θέμα δημοσίευσης:
ευρηκα....

μειλ ιταλο Wink
kane - Σαβ 23 Ιαν 2010, 17:05:43
Θέμα δημοσίευσης:
giati δε βαζεις απο 106 να τελειωνεις?

Αφου ολοι εμεις με τα υβριδια,απο σαξοραλλο εχουμε.
Pughell - Σαβ 23 Ιαν 2010, 17:11:19
Θέμα δημοσίευσης:
Γιατι δεν συνεργαζονται με πλεξουδα 206 Σταυρο και το μηκος τους ειναι εντελως διαφορετικο... Sad
kane - Σαβ 23 Ιαν 2010, 17:13:05
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Γιατι δεν συνεργαζονται με πλεξουδα 206 Σταυρο και το μηκος τους ειναι εντελως διαφορετικο... Sad


σορυ ρε στελιο,αλλα σε μας πως μπαινουν? αφου εχουμε ιδια μπεκιερα,ιδια κεφαλη,ιδια εισαγωγη (λεω για την περιπτωση ζαχου πχ).

Οκ το θεμα πλεξουδας,φανταζομαι ειναι καθαρα ηλεκτρολογικο ή οχι...?
Pughell - Σαβ 23 Ιαν 2010, 17:24:01
Θέμα δημοσίευσης:
Η μπεκιερα στηριζεται πανω στην πολλαπλη εισαγωγης ρε οποτε σε εμας δεν αλλαζει τιποτα,πλην του τροπου με τον οποιο στηριζεται η πολλαπλη εισαγωγης πανω στην κεφαλη.

Αμα βαλεις και στα δικα μας εισαγωγη C2,θελει πατεντα για να στηριξεις μπεκιερα... Confused
kane - Σαβ 23 Ιαν 2010, 17:26:42
Θέμα δημοσίευσης:
αυτο λεω βρε μποι!

Ο προφητης στου ζαχου,με την εισαγωγη σ2 ειχε βαλει με πατεντα μπεκ 106 (αρχικα), συνεπως μπορει να το κανει κι ο τακης (ΑΝ δεν υπηρχε θεμα ηλεκτρολογικο).
Pughell - Σαβ 23 Ιαν 2010, 17:32:40
Θέμα δημοσίευσης:
Συνεννοηση



Ειπα ρε οτι εκτος απο το προβλημα της θεσης,υπαρχει και το ηλεκτρολογικο προβλημα(το οποιο δεν ειναι μονον απο καλωδια απο οσο θυμαμαι)... Sad
volvos - Σαβ 23 Ιαν 2010, 17:38:49
Θέμα δημοσίευσης:
για να καταλαβω...

παιρνουμε 4 μπεκ 106 με τη μπεκιερα τους. κανουμε πατεντα και τη στηριζουμε στην εισαγωγη.
τα μπεκ του 106 που νομιζω ειναι πιο κοντα απο τα μαμα του 206 οταν τα βαλεις στη τρυπα της εισαγωγης μετα τι κανεις?
αφου θα ψεκαζουν σε λαθος...θεση.

να τα μακρυνεις δε γινεται


αντιστοιχα του rc poy einai Μακρυτερα αρα ειμαστε οκ. προφανως ισως βαζεις καποια ροδελα να τα τραβηξεις πιο μακρυα??????
εκτος αν δεν εχει θεμα και δουλευουν ετσι και ας ειναι πιο μακρυα
Pughell - Σαβ 23 Ιαν 2010, 17:44:50
Θέμα δημοσίευσης:
Μαλλον το απογευμα θα παω Προφητη για καφε,ασε να τον ρωτησω πως εκανε το Saxo που τα φορεσε και θα σου πω.

Παντως κραταω μια επιφυλαξη για αυτα του 106,μηπως και δεν φτασουν.
Το Saxo που λεμε με PS εκκεντρα/εγκεφαλο,τα εκαψε 3 φορες μεχρι που εβαλαν απο Clio RS και σταματησε να τα καιει... Confused
volvos - Σαβ 23 Ιαν 2010, 20:01:49
Θέμα δημοσίευσης:
ηλιας τι ειχε κανει>
αν και ηλια ατε να ηταν 155-160 που φτανουν του 106 με 4μπαρ πιεση
MEMsound - Σαβ 23 Ιαν 2010, 20:06:40
Θέμα δημοσίευσης:
του clio rs δεν μπορεις να τα βάλεις?
giannisC2vts - Πεμ 28 Ιαν 2010, 12:22:53
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.rceng.com/technical.aspx

αυτο το σίτε το ξέρετε?
Pughell - Πεμ 28 Ιαν 2010, 15:26:25
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
ηλιας τι ειχε κανει>
αν και ηλια ατε να ηταν 155-160 που φτανουν του 106 με 4μπαρ πιεση

Ο Ηλιας το ειχε κανει μονοφυσο και ειχε βαλει εξωτερικο ρυθμιστη.
Με μπεκ δεν ειχε θεμα(απο οσο ξερω) μιας και ειχε μεινει στην μαμα πεταλουδα αλλα ο ρυθμιστης ηταν σε αρκετα μεγαλη πιεση.

Το δικο μου παντως τωρα,στην μπεκιερα μετρησαμε πιεση 4,4-4,5 με τον ρυθμιστη που εβαλα.

Σχετικα με του Clio που λεει ο Μανθος,αν δεν κανω λαθος μπαινουν ρε,γιατι δεν τα δοκιμαζεις; Question
Απλα τσεκαρε με Στελιο τι γινεται με χαρτες ψεκασμου.
salex - Πεμ 28 Ιαν 2010, 21:04:34
Θέμα δημοσίευσης:
Εχμ, υπάρχει μια τεράστια διαφορά ανάμεσα στο σύστημα τροφοδοσίας του 106 και του 206.

106 Rallye /Saxo VTS -> έχει ρυθμιστή πίεσης κι επιστροφή βενζίνης στο ρεζερβουάρ/φίλτρο

206 / 307 / Citroen C2-C4 VTS -> δεν έχουν ρυθμιστή πίεσης στην μπεκιέρα.
Έχουν ενα σταθερό στην αντλία βενζίνης και μόνο γραμμή παροχής. ΔΕΝ έχουν επιστροφή προς το φίλτρο/ρεζερβουάρ.

Έτσι η ρύθμιση των εγκεφάλων είναι εντελώς διαφορετική και στα συστήματα με σταθερό ρυθμιστή παρουσιάζονται προβλήματα με τον έλεγχό τους στα πολύ χαμηλά, γιατί η παροχή των μπεκ δεν περιορίζεται μηχανολογικά!


Γιατί όταν υπάρχει ρυθμιστής πίεσης βενζίνης πάνω στη μπεκιέρα, παίρνει εντολή υποπίεσης από την πολλαπλή εισαγωγής κι έτσι:
α) Πεταλούδα κλειστή -> η υποπίεση ρίχνει την πίεση στην μπεκιέρα γιατί ο ρυθμιστής βλέπει την υποπίεση πίσω του
β) Πεταλούδα ανοικτή -> ανεβαίνει η πίεση στην μπεκιέρα κι έτσι τα μπεκ λειτουργούν στην πλήρη παροχή τους

Για να συνοψίσω επειδή μπορεί να μπερδευτήκατε, τα μπεκ του 106 είναι μεγάλα. Αλλά ο ρυθμιστης πίεσης που έχει τα κάνει να λειτουργούν σαν μικρά στις χαμηλές. Στο 206 αυτό είναι δύσκολο να γίνει ακόμα κι αν τα βάλετε (αυτά ή μεγαλύτερα) γιατί όσο και να κοπεί ο παλμός τους, η πίεση θα παραμένει σταθερή στην μπεκιέρα πάντοτε.
Pughell - Πεμ 28 Ιαν 2010, 22:05:27
Θέμα δημοσίευσης:
Που σημαινει οτι το duty cycle δεν μειωνεται αρκετα για να δουλεψουν φυσιολογικα; Sad
Sidobre - Παρ 29 Ιαν 2010, 12:12:40
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν ξέρω αν έχει γραφτεί παλιότερα, (λείπω και καιρό)...

Στα C2R2 τοποθετούν τα μπεκ από το RC. Εντελώς φυσιολογικό μου φάνηκε (σχετικά με την παροχή) + ότι είναι και τα πιο φθηνά απ'όλα.

Αρα για να τα βάζουν δεν νομίζω ότι δημιουργείται κάποιο πρόβλημα (διαφορετικά σε σχετικό σχεδιάγραμμα θα έβαζαν αποστάτες ή κάτι διαφορετικό).
volvos - Σαβ 22 Ιαν 2011, 11:40:38
Θέμα δημοσίευσης:
συντομα ξανα κοντα σας με μετρηση παροχης απο μπεκ 206rc... Laughing

ελπιζω μονο να μην ειναι κανενα βουλωμενο
Pughell - Σαβ 22 Ιαν 2011, 11:43:51
Θέμα δημοσίευσης:
Κανονισε να τα βαλεις χωρις να εχει προηγηθει καθαρισμα και ογκομετρηση...
volvos - Σαβ 22 Ιαν 2011, 12:00:15
Θέμα δημοσίευσης:
ΜΕ 90λιρες που τα πηρα εννοειται οτι θα φανε γερο τσεκ πριν.
Λευτέρης - Δευ 24 Ιαν 2011, 10:06:27
Θέμα δημοσίευσης:
Δείτε εδώ αν βολ(β)έυει Wink http://www.bosch.com.au/content/language1/downloads/fuelinjectors.pdf λεει και ποιά είναι κοντά και ποιά μακριά και γωνίες ψεκασμού.
volvos - Τρι 08 Φεβ 2011, 21:22:10
Θέμα δημοσίευσης:
0280 156 139 bosch

ποιος θα χτυπησει να δουμε οτι οντως ανηκουν σε 206rc?

episis gia na mpoyn

http://www.piecescitroensport.citroen.com/NR/rdonlyres/348F5AE3-C7C7-4BCC-8C49-468659E91F7D/42571/infotechC2R2faisceauinjection2N1106.pdf

http://www.piecescitroensport.citroen.com/NR/rdonlyres/348F5AE3-C7C7-4BCC-8C49-468659E91F7D/41328/infotechC2R2injbougieN0606.pdf
volvos - Τρι 08 Φεβ 2011, 21:39:37
Θέμα δημοσίευσης:
ok ayta einai Laughing

http://www.piecesvoitures.com/pieces-de-voitures/bosch-soupape-d-injection-0-280-156-139.html#caracteristiques-techniques

το θεμα ειναι τι κανω με μπεκιερα λετε να μπαινει σε μενα ?

μαγικο σαιτ\

http://www.docstoc.com/docs/68744952/Bosch-Injector-Data

sta 300kpa pressure
...310g/min

TERATAAAA

alloy brika
EV6, 15 Ohm, 267cc, E, Jetronic, , be=O-Ring standard, up=O-Ring standard, body 61mm, total 73mm
COOL ALEXIS - Τρι 08 Φεβ 2011, 21:44:19
Θέμα δημοσίευσης:
Τι μπεκιέρα θέλεις Question
volvos - Τρι 08 Φεβ 2011, 21:50:26
Θέμα δημοσίευσης:
M AGIKO SIT EXEI TA PANTA


τα μαμα μπεκ 206 ειναι στα 3.5 ...125
τα c2 vts στα 3.5 ...148


kante και μια αναλογια ιππων και που τελειωνουν ποια και καταλαβαινετε ΠΟΛΛΑ πραγματα..

τα μαμα μας τελειωσαν λιιιιγο πανω απο τα 130 και τα c2 vts ειχαν λιγοτερο απο 8% στα 148....
volvos - Τρι 08 Φεβ 2011, 21:57:11
Θέμα δημοσίευσης:
sto http://www.finjector.com

exei ta c2 vts
EV6, 15 Ohm, 196cc, E, Jetronic, , be=O-Ring standard, up=O-Ring standard, body 49mm, total 61mm
Product number: 0280155994

kai ta 206 rc
EV6, 15 Ohm, 267cc, E, Jetronic, , be=O-Ring standard, up=O-Ring standard, body 61mm, total 73mm

το οποιο βγαζει και γιατι θελει μεγαλυτερη τρυπα η σιτροεν σπορτ...

οποτε στη καλυτερη μιλαμε για 30%κατι παραπανω παροχη...αρε σαλεξ τι εχεις να τραβηξεις για να μη καιει χαμηλα...


http://www.106s16.net/forum/viewtopic.php?f=13&t=15596
salex - Τετ 09 Φεβ 2011, 20:55:07
Θέμα δημοσίευσης:
Θα καίει, θα καίει.

Δεν υπάρχουν προδιαγραφές ρύπων στη θάλασσα!
volvos - Τετ 16 Φεβ 2011, 10:58:22
Θέμα δημοσίευσης:
stelio ξεκινα τη δουλεια Laughing

στο εστειλα με mail ολα τα τεχν. χαρ τους γιατι δε ξερω να το δημοσιευσω Laughing


στα 3 μπαρ 202gr/min
gvnia spray 45moires
length 73mm

κωλαρα αν βρεις τα στοιχεια των μπεκ του 106 μπληρη θα μπορεσουμε να κανουμε συγκριση

με οσα υποπτευοταν και sidobre απο δικο του τα μπεκ του 106 λογω μικροδιαφορας στη ενεργο μηκος τους μεσα στο αυλο και λογω μαλλον διαφορετικης γωνιας ψεκασμου ειναι λιγο διαφορετικα σε αποδοση και τροπο λειτουργιας...
sps - Τετ 16 Φεβ 2011, 11:51:10
Θέμα δημοσίευσης:
Οποτε δλδ Τακη, μπεκ 206 1,6 και 2.0 και c2 VTS εχουν ιδια χαρακτηριστικα(μοιρες-μηκος)?
volvos - Τετ 16 Φεβ 2011, 12:00:01
Θέμα δημοσίευσης:
ναι απο οσο θυμαμαι που το συζηταγαμε με αργυρη νομιζω οτι του 106 ειναι λιγο διαφορετικα αλλα δε θυμαμαι σε τι. στελιος θα μας πει που τα εχει στα χερια του
στα 206 ειναι ολα ιδια
Pughell - Τετ 16 Φεβ 2011, 21:48:40
Θέμα δημοσίευσης:
Του 106 ειναι αυτα
http://www.magneti-marelli.com/uploads/mediacentre/20100609104938-IWP006_Weber%20PICO%20injector_v02.pdf

Θεωρητικα,αυτα του 206 εχουν καλυτερο spread αλλα του 106 εχουν καλυτερο shot at the valve που τουλαχιστον στα χαρτια ειναι καλυτερο στις ψηλες στροφες.
Επισης αυτα του 106 εχουν λιγο μεγαλυτερη παροχη.
volvos - Τετ 16 Φεβ 2011, 22:24:12
Θέμα δημοσίευσης:
αρα επιβεβαιωνεται ο αργυρης\διαφορα μηκους 47-73mm 1.5 ποντο....

το ενα 45 το αλλο 36 μοιρες ομπρελλα
4οπες τα αλλα αν θυμαμαι καλα βρηκα 6 οπες

τα rc στελιο ειναι 3.11 τα 106 2.58 σε ιδιες μοναδες g/min sta 300kpa -3bar

αρα αυτο που μου ειχε πει ο ιταλος παλια οτι τα rc δουλεουν καλυτερα σε μεταλλικη εισαγωγη απο του 106 προφανως ισχυει και λογω οπων ομπρελλας και θεσης στον αυλο???
Pughell - Τετ 16 Φεβ 2011, 22:50:44
Θέμα δημοσίευσης:
Σαν θεση δεν αλλαζει κατι ρε,στο ιδιο σημειο μπαινουν ολα.
Το μηκος ειναι απο την πισω πλευρα,οχι απο την μπροστα. Wink

Οι οπες δεν εχουν τοσο μεγαλη σημασια,απλα οσο περισσοτερες ειναι,τοσο πιο γραμμικη λειτουργια εχει το μπεκ και σε μικρα duty cycle,εκει δηλαδη οπου τα αλλα με λιγες οπες "κατουρανε".
Σαν δυναμη παντως,αν το στροφομετρο παει στην δεξια πλευρα του,δεν θα εχει διαφορα. Confused

Το θεμα ειναι οτι του RC,λογο spread,ισως εκμεταλλευονται καλυτερα το εσωτερικο εμβαδο του αυλου το οποιο ειναι μεγαλυτερο απο αυτο των 106 οποτε και η οποια σταγονοποιηση μπορει να υπηρχε,να εξαφανιζεται εντελως...
Δυστυχως ομως αυτο μπορει να φανει μονον σε εξομοιωση. Sad
Steve - Πεμ 17 Φεβ 2011, 09:05:02
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
the c2 vts injectors have code 0 280 158 059
but i can't find anything on the net/
Ισχύει ο κωδικός;
volvos - Πεμ 17 Φεβ 2011, 09:24:28
Θέμα δημοσίευσης:
yes
nikolas206gti - Πεμ 02 Ιούν 2011, 16:19:05
Θέμα δημοσίευσης:
Τακη, οι παραπανω φωτο που δειχνουν που πρεπει να κοψουμε τα μπεκ του rc για να χωρεσουν, χρησιμοποιειται η μπεκιερα του rc ή του c2 ???

Υ.Γ. Η μπεκιερα του c2 που εχω δεν ειναι καλη γι αυτο τωρα εχω επανω του 206 με μια μικροπατεντα Confused
AlienHack - Τρι 07 Ιούν 2011, 13:21:44
Θέμα δημοσίευσης:
Volve τωρα που ξαναδιαβασα ολο το παρων thread απο την αρχη...

τελικα εσυ ποσα μπεκ δοκιμασες?
ειδα ποστ σου που ελεγες παρειγγειλα αυτα απο rc, πηρα του c2... απο 106... Rolling eyes

τα δοκιμασες ολα αυτα? Shocked
volvos - Τρι 07 Ιούν 2011, 19:18:13
Θέμα δημοσίευσης:
αλιεν τα μπεκ του r2 που ειναι ιδια με του rc τα εχει στα χερια του νικολας αφου το εγκατελειψα το πραμα...

τα μπεκ του rc μπαινουν στην ιδια μπεκιερα που μπαινουν του c2 vts που ειναι ιδια μπεκιερα με οσα 206 ειναι μετα 2005 μοντελο. αυτο.

τα μπεκ του 106 δε τα εχει δοκιμασει κανεις ως τωρα στα ηλεκτρικα του 7.44 bosch...ή οσοι τα δοκιμασαν ειχαν θεματακια
nikolas206gti - Τρι 07 Ιούν 2011, 19:25:05
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
αλιεν τα μπεκ του r2 που ειναι ιδια με του rc τα εχει στα χερια του νικολας αφου το εγκατελειψα το πραμα...

τα μπεκ του rc μπαινουν στην ιδια μπεκιερα που μπαινουν του c2 vts που ειναι ιδια μπεκιερα με οσα 206 ειναι μετα 2005 μοντελο. αυτο.

τα μπεκ του 106 δε τα εχει δοκιμασει κανεις ως τωρα στα ηλεκτρικα του 7.44 bosch...ή οσοι τα δοκιμασαν ειχαν θεματακια


Τακη επετρεψε μου να εχω μια αμφιβολια αν η μπεκιερα του c2 ειναι ιδια με την μπεκιερα του 206 μετα 2005. Υποψην οτι για να μπει δικη μου μπεκιερα που ειναι 2005 το αμαξι στην εισαγωγη του c2, καναμε πατεντα Cool
volvos - Τρι 07 Ιούν 2011, 19:45:53
Θέμα δημοσίευσης:
σε αυτο που λες ισως εχεις δικιο. το σιγουρο ειναι οτι προ 2004 δε μπαινει ουτε με πατεντα αφου εχουν αλλο φυσακι τα μπεκ
Pughell - Τρι 07 Ιούν 2011, 22:56:43
Θέμα δημοσίευσης:
Το φυσακι των μπεκ δεν ειναι προβλημα,το εχουμε ξαναπει...
AlienHack - Τετ 08 Ιούν 2011, 12:10:44
Θέμα δημοσίευσης:
ο σαλεξ εχει προγραμματισει μονο με μπεκ c2 vts? ή του εχει τυχει αραγε και μπεκ 106 σε 206 ή απο RC?? Rolling eyes
nikolas206gti - Κυρ 17 Ιούλ 2011, 09:14:03
Θέμα δημοσίευσης:
Υποψην πως τα μπεκ του RC δεν κουμπωνουν στις φισες του 206. Λογικα με 4 φις και κοψε-ραψε τα καλωδια θα δουλεψουν. Cool
Pughell - Κυρ 17 Ιούλ 2011, 10:12:32
Θέμα δημοσίευσης:
Λιγο απιθανο μου φαινεται αλλα τεσπα... Confused
volvos - Κυρ 17 Ιούλ 2011, 18:52:44
Θέμα δημοσίευσης:
καλα στελιο μη το ψαχνεις πρεπει να εχει μπλεξει με κανα αρκουδι ο νικος
εδω με πηρε το πρωι πανικοβλητος που ειναι οι βιδες των σρικ και οτι δε μπορουν να τους βαλουν με τα γραναζια και τις βιδες απο ραλλυ που εχει Confused
Pughell - Κυρ 17 Ιούλ 2011, 19:11:22
Θέμα δημοσίευσης:
Α,καλα,καταλαβα...
Λογικα η μαστοραντζα δεν θα εχει καν ιδεα οτι τα μονοφυσα 106 με τα τριφυσα 106 αλλα και τα 206 φορανε διαφορετικες βιδες εκκεντροφορων... Confused
nikolas206gti - Δευ 18 Ιούλ 2011, 02:20:10
Θέμα δημοσίευσης:
Ο μαστορας το γνωριζε, αλλα εγω ειχα εκκεντρα ραλι απο τριφισο και αναρωτιομασταν γιατι δν μας τις εστειλες παρεα αφου ηξερες οτι οι δικες μου δν κανουν Cool

Τα μπεκ δν ταιριαζουν και θα βγαλω και φωτο απο τις φισες Wink
Pughell - Δευ 18 Ιούλ 2011, 04:33:34
Θέμα δημοσίευσης:
Απο οτι φαινεται απο το pdf της Citroen Sport παντως,ιδια τα βλεπω εγω... Confused


volvos - Δευ 18 Ιούλ 2011, 10:51:07
Θέμα δημοσίευσης:
OPA μαλ**α
του εδειξες του ανρθωπου τα pdf Που σου ειπα και εχω βαλει παραπανω
για να μπουν στη φυσα του c2 θελει να κοψεις ενα αυτακι
ΑΥΤΟ ΤΟΥ ΤΟ ΕΙΠΕΣ?????
nikolas206gti - Δευ 18 Ιούλ 2011, 11:28:01
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
OPA μαλ**α
του εδειξες του ανρθωπου τα pdf Που σου ειπα και εχω βαλει παραπανω
για να μπουν στη φυσα του c2 θελει να κοψεις ενα αυτακι
ΑΥΤΟ ΤΟΥ ΤΟ ΕΙΠΕΣ?????


Ναι ρε μπινε, του το ειπα αλλα δν κουμπωνουν Cool Καλα, αυτο δν ειναι ζημια.

Θα την βρουμε την ακρη. Wink
nikolas206gti - Τετ 20 Ιούλ 2011, 13:11:22
Θέμα δημοσίευσης:
Ενταξει, βρεθηκε η πλεξουδα που θα κουμπωσουν τα μπεκ του RC. Καπου την ειχα καταχωνιασμενη Laughing Laughing Ολα κομπλε τωρα. Θα κοιμαμαι ησυχος τα βραδια Laughing Laughing
sps - Πεμ 28 Ιούλ 2011, 21:35:25
Θέμα δημοσίευσης:
Tα μπεκ του C2vts ειναι ιδια με τα μπεκ του c2 challenge?
Pughell - Πεμ 28 Ιούλ 2011, 21:44:01
Θέμα δημοσίευσης:
Οχι.
Αν θυμαμαι καλα του Challenge ειναι αυτα του RC... Scratch
sps - Πεμ 28 Ιούλ 2011, 22:20:07
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Οχι.
Αν θυμαμαι καλα του Challenge ειναι αυτα του RC... Scratch

ωραια, ο ιταλος τα δινει σε καλη τιμη!
volvos - Παρ 29 Ιούλ 2011, 07:08:04
Θέμα δημοσίευσης:
αστο σπυρο αυτα τα μπεκ δε μπαινουν στη πολλαπλη σου...
sps - Παρ 29 Ιούλ 2011, 08:07:51
Θέμα δημοσίευσης:
ουτε σε πολλαπλη απο 106?
volvos - Παρ 29 Ιούλ 2011, 08:29:07
Θέμα δημοσίευσης:
νομιζω οχι δεν ειμαι σιγουρος για 106 ειναι τερατα σε μηκος
αλλα σε 106 δε δουλεουν τοσο καλα για τον ιδιο λογο που τα μπεκ του 106 δε δουλευουν σε εισαγωγη c2 τοσο σωστα.οχι οτι δεν αλλα επειδη εχουν αλλη γωνια ψεκασμου και λοιπα χαρακτηριστικα δε λεει.
nikolas206gti - Τετ 26 Οκτ 2011, 15:22:02
Θέμα δημοσίευσης:
Τα μπεκ του rc για να κούμπωσουν ποια πλεξουδα θέλουν? Έχουν τετραγωνή φισα και τα δικά μας τώρα οβάλ.
nikolas206gti - Δευ 31 Οκτ 2011, 23:50:29
Θέμα δημοσίευσης:
Γατα ο Αργυρης Cool

Σημερα βαλαμε τα μπεκ του rc και ολα δουλευουν μια χαρα. Φισακια ειχε βρει και τα μπεκ κουμπωσαν πολυ ευκολα. Το αμαξι δειχνει να δουλευει ακομα και με μαμα προγραμμα μονο που πνιγεται λιγο απο βενζινες Cool

Θα το δουλεψω κανα 2-3 μερες και βλεπουμε. Cool
sps - Τρι 01 Νοέ 2011, 08:20:02
Θέμα δημοσίευσης:
Μπηκες στο σωστο δρομο τεκνον μου!
AlienHack - Τρι 01 Νοέ 2011, 09:42:08
Θέμα δημοσίευσης:
Nikola τα προβληματα (ηλεκτρολογικα?) που ειχες τελικα τα ελυσες? και μου καθεσαι και ασχολεισαι με τα μπεκ? Laughing

επισης, τωρα που μπηκαν τα RCmpek εχεις ουσιαστικα το σεταπ του βόλβου ΑΛΛΑ και με τα μπεκ που δεν ειχε και ελεγε οτι στεγνωναν (του C2)... αρα πρεπει να πας δυναμομετρο να δουμε αν οντως εκεινα εβαζαν το ταβανι των 149 αλογων..

αν μας βγαλεις κανα 154+ ψαχνω σρικ... Laughing
volvos - Τρι 01 Νοέ 2011, 10:30:59
Θέμα δημοσίευσης:
αν φτιαξει την εισαγωγη αερα σωστα αλα μεκανικ για να μη μενει απο αερα
και αν μπορουσε να ανοιξει τη πεταλουδα και στα 54+χιλιοστα (δε μπορει)

πολυ φοβαμαι οτι θα βλεπατε νουμερα που δε θα τα πιστευε ουτε ο κωλαρας....
volvos - Τρι 01 Νοέ 2011, 10:31:54
Θέμα δημοσίευσης:
οπως εχουμε πει πολλακις ο αργυρης ειναι by far οτι καλυτερο εχει περασει ποτε απο εδω μεσα απο θεμα μαστορα Cool
νομιζω το καταλαβες νικολα γιατι επεμενε και στελιος να το ανεβασεις να το δει
Pughell - Τρι 01 Νοέ 2011, 10:50:20
Θέμα δημοσίευσης:
Νικολα κατι ειπες οτι θα κανεις αμα δουλεψει,ε; Rolling eyes Laughing Laughing Laughing
volvos - Τρι 01 Νοέ 2011, 11:06:43
Θέμα δημοσίευσης:
επισης περιμενω ενα μεγαλο δημοσιο ευχαριστω προς εμενα και στελιος που μας επρηξες τα αρχδια με 200τηλεφωνα τη μερα μεχρι να αποδεχτεις οτι οι σκατοβλαχοι οι μηχανικοι σου δε ξερουν που τους πανε τα 4 και επρεπε να το φερεις αθηνα για να αποφασισεις να αλλαξεις τα μπεκ σε ενα αμαξι που σου εβγαζε σφαλμα στα μπεκ Laughing
AlienHack - Τρι 01 Νοέ 2011, 11:10:08
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
επισης περιμενω ενα μεγαλο δημοσιο ευχαριστω προς εμενα και στελιος που μας επρηξες τα αρχδια με 200τηλεφωνα τη μερα μεχρι να αποδεχτεις οτι οι σκατοβλαχοι οι μηχανικοι σου δε ξερουν που τους πανε τα 4 και επρεπε να το φερεις αθηνα για να αποφασισεις να αλλαξεις τα μπεκ σε ενα αμαξι που σου εβγαζε σφαλμα στα μπεκ Laughing


ρε παιδες!! πειτε μας και μας!! στο σκοταδι μας εχετε!
τα σφαλματα τελικα και οι μαλ***ες που του εκανε το εργαλειο (πεταλουδες και παπαριες) ηταν απο τα μπεκ? τερματιζαν? Shocked
Pughell - Τρι 01 Νοέ 2011, 11:14:05
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
επισης περιμενω ενα μεγαλο δημοσιο ευχαριστω προς εμενα και στελιος που μας επρηξες τα αρχδια με 200τηλεφωνα τη μερα μεχρι να αποδεχτεις οτι οι σκατοβλαχοι οι μηχανικοι σου δε ξερουν που τους πανε τα 4 και επρεπε να το φερεις αθηνα για να αποφασισεις να αλλαξεις τα μπεκ σε ενα αμαξι που σου εβγαζε σφαλμα στα μπεκ Laughing

Σε αυτο θα συμφωνησω... Laughing

Και αλλαξε μια αντλια βενζινης,παλιομλκα(Νικο)!!! Evil
volvos - Τρι 01 Νοέ 2011, 11:44:41
Θέμα δημοσίευσης:
ΕΓω για τον αλλο στελιο ελεγα αλλα ειμαι σουγουρος οτι και σενα σε επρηξε κανονικοτατ

τα ειχαν παιξει τελειως τα μπεκ του. εγω προσωπικα πιθανολογω οτι επειδη ειχε ταιριαξει πλεξουδες των μπεκ και φυσακια πως με το καιρο καποιο βραχυκυκλωματακι καπου εγινε και την ακουσαν ολα στερεωφωνικα. αλλιως δε εξηγειται και τα 4 μαζι.

ο αργυρης στα μετρησε απο θεμα παροχης και αντιστασης σε τι κατασταση ειναι?

γραψε στο σωστο τοπικ (βλαβες) μη το βρωμιζουμε αλλο αυτο Wink
Pughell - Τρι 01 Νοέ 2011, 11:55:05
Θέμα δημοσίευσης:
Καταλαβα οτι εννοουσες τον Salex ρε χαμενε...

Εγω του ειπα το εξης απλο...
Κοψε τον αερα απο το φιλτροκουτι και δες αν θα στο κανει.Μονος του μου ειπε οτι μια φορα που ετυχε να τσαλακωσει η σωληνα,δεν το εκανε...
Ε,τι κανει νιαου-νιαου στα κεραμιδια(οριακο duty cycle των μπεκ); Rolling eyes

Το προγραμμα μπορει σε γενικες γραμμες να ηταν σαν του kitψαρου αλλα αν βαλεις το χταποδι,την 54αρα με ενα μονο καζανι,τον Magnaflow,κλπ,κλπ θα δεις οτι με το adaptation το duty cycle ανεβαινε τοσο πολυ που σταδιακα τα εκαιγε...
Δεν ειναι κατι καινουργιο,και σε SaxoRallο εχω δει να καιγονται μπεκ με τον ιδιο τροπο οταν ξεπερασεις την παροχη τους.
volvos - Τρι 01 Νοέ 2011, 12:11:39
Θέμα δημοσίευσης:
διαφωνω και επιμενω σε αυτο
και φανηκε απο λειτουργια.

τα μπεκ δε τα ειχε ρυθμισει τερμα στελιος σε αυτο ειμαι σιγουρος και ας μη ξερω τι εκανε απλα και μονο λογω αποστασης και φοβου τι θα βγαλει.
αν λοιπον ειχε τοσο χοντρο θεμα θα φαινοταν απο διορθωση εγκεφαλου στο ελμ απο χιλιομετρα...
και νικολας δεν ειναι αξιοπιστη πηγη να βγαλεις πορισμα ποτε του το εκανε και ποτε οχι.

με δεδομενο οτι ειχα φτιαχτο διχαλο αρκετα καλο και μεταλλικο καταλυτη 300αρη δε θεωρω οτι το χταποδι και ο καταλυτης του φτανανε να αδειασουν το μοτερ. με ιδια λογικη και εγω ειχα φτιαχτο καπακι που εκανε δουλεια και καλυτερη εισαγωγη αερα απο νικολα που εχει ενα βαρελλακι που τραβει αερα απο οπου του ερθει
Pughell - Τρι 01 Νοέ 2011, 12:17:58
Θέμα δημοσίευσης:
Ηλεκτρολογικο προβλημα παντως απο φυσες που κουμπωνουν plug n' play χλωμο... Wink
Δεν μιλαμε για ιταλικο τουρμπομοτερ των 90ies για να ειναι με μεμονωμενα φυσακια...
Εκτος και αν ηταν(και συνεχιζει να ειναι) αντλια βενζινης. Confused

Οσο αφορα την ροη απο εξατμιση,αστο,μεταξυ μαμα μαντεμιου 106 και χταποδιου,απλα το χαος,κατα ποσο με 50αρες vs 54αρες σωληνωσεις.

Υ.Γ. Το "φτιαχτο καπακι" παντως ειναι ωραιο ανεκδοτο... Laughing Laughing Laughing
Pughell - Τρι 01 Νοέ 2011, 12:21:05
Θέμα δημοσίευσης:
Α,επισης Νικος μου ειπε οτι ποτε δεν το εκανε με μισο γκαζι και χαμηλομεσαιες στροφες,μονον ψηλα.
Αμα ηταν βραχυκυκλωμα,θα το εκανε παντου... Wink
volvos - Τρι 01 Νοέ 2011, 12:26:52
Θέμα δημοσίευσης:
ase μας ρε στελιο περι ροικοτητας σε αμαξια 150- ιππων
επισης ποιος σου ειπε οτι εγω ειχα 50αρα?
ολη 54 ειναι πλαον και το ποσο καλη ειναι θα το δεις στο αμαξι του κουλ αλεξη οταν μετρηθει και βγαλει παραπανω απο νικολα με προηγουμενο σεταπ του

επισης ο νικολς ειχε βαλει αν εχω καταλαβει καλα πλεξουδα 206 με μπεκ c2 Και ειχε κανει κοψε ραψε για να ταιριαξουν φυσες
Pughell - Τρι 01 Νοέ 2011, 12:29:38
Θέμα δημοσίευσης:
Περι κοψε-ραψε στο ειπα και πριν...
Αμα ηταν απο βραχυκυκλωμα,θα το εκανε παντου,οχι μονον ψηλα.Στοιχειωδη ηλεκτρικα κυκλωματα ειναι,οχι πυρηνικη φυσικη...

Περι ροικοτητας,ΟΚ,οτι πεις...
Αμα κατσει παντως,ρωτα καποιον που εχει δοκιμασει και τα δυο,να δεις τι θα σου πει και εκεινος.
sps - Τρι 01 Νοέ 2011, 14:49:17
Θέμα δημοσίευσης:
Επειδη καπου εχασα το τοπι, τωρα Νικολας εχει μαμα μπεκιερα, μαμα πλεξουδα και μπεκ rc, και μεχρι τωρα δεινει να δουλευει χωρις προβληματα, σωστα?
nikolas206gti - Τρι 01 Νοέ 2011, 15:04:07
Θέμα δημοσίευσης:
sps έγραψε:
Επειδη καπου εχασα το τοπι, τωρα Νικολας εχει μαμα μπεκιερα, μαμα πλεξουδα και μπεκ rc, και μεχρι τωρα δεινει να δουλευει χωρις προβληματα, σωστα?


Σπυραν, μαμα μπεκιερα στην εισαγωγη του c2 μπαινει με πατεντα οπως εκανε ο δικος μου μηχανικος και αυτο διοτι οταν αγορασα εισαγωγη, ειχε σπασμενο το μαρκουτσι απο το σωληνακι της βενζινης.

Για να μπουν τα μπεκ του rc, δεν χρειαζεται τιποτα το ιδιαιτερο αν ο εγκεφαλος σου δεν ειναι ο 745. Ο 744 ειχε τετραγωνες φισες συμφωνα με τα λεγομενα του Αργυρη Wink

Σπυρο δουλευει το αμαξι τωρα και με μαμα προγραμμα μονο που χαμηλα πνιγεται απο βενζινες Cool
AlienHack - Τρι 01 Νοέ 2011, 15:27:31
Θέμα δημοσίευσης:
nikolas206gti έγραψε:
Σπυρο δουλευει το αμαξι τωρα και με μαμα προγραμμα μονο που χαμηλα πνιγεται απο βενζινες Cool
\

μαμα προγραμμα εννωεις του σαλεξ για σρικ και μπεκ c2vts ε?
volvos - Τρι 01 Νοέ 2011, 15:30:55
Θέμα δημοσίευσης:
KANONISE μαλ**α ΝΑ ΤΟ ΠΝΙΞΕΙΣ ΑΠΟ ΒΕΝΖΙΝΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΝΕΙ ΤΑ ΠΙΣΤΟΝΙΑ ΠΟΥΤΑΝΑ

ΕΙΣΑΙ Ο ΑΛΙΕΝ ΤΗΣ ΝΟΤΕΙΟΥ ΕΛΛΑΔΑΣ ΞΕΡΟΚΕΦΑΛΕ
AlienHack - Τρι 01 Νοέ 2011, 15:41:17
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:


ΕΙΣΑΙ Ο ΑΛΙΕΝ ΤΗΣ ΝΟΤΕΙΟΥ ΕΛΛΑΔΑΣ ΞΕΡΟΚΕΦΑΛΕ


ΑΛΙεν ειναι μονο ενας!! Cool και ειναι ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΟΣ!
christos_99 - Σαβ 24 Μάρ 2018, 20:35:37
Θέμα δημοσίευσης:
Συμφωνα με αυτο:

nikolas206gti έγραψε:
Γατα ο Αργυρης Cool

Σημερα βαλαμε τα μπεκ του rc και ολα δουλευουν μια χαρα. Φισακια ειχε βρει και τα μπεκ κουμπωσαν πολυ ευκολα.


Και αυτο:

nikolas206gti έγραψε:
Για να μπουν τα μπεκ του rc, δεν χρειαζεται τιποτα το ιδιαιτερο αν ο εγκεφαλος σου δεν ειναι ο 745. Ο 744 ειχε τετραγωνες φισες συμφωνα με τα λεγομενα του Αργυρη


Επειδη ο Νικολας δεν μπαινει πλεον στο φορουμ, ξερει κανεις συγκεκριμενα απο τι μπορω να παρω πλεξουδακι για τα μπεκ.?
Πηρα εισαγωγη C2 και μπεκ RC, ωστοσο η πλεξουδα της εισαγωγης του C2 καθως και η δικη μου εχει οβαλ φυσακι για τα μπεκ, ενω τα μπεκ του RC ειναι τετραγωνη.

Πλεξουδακι RC δυσκολα να βρεθει...
Λιγο που το εψαξα φωτογραφιες στο νετ πιθανολογω ταιριαζουν και απο 106/Saxo καθως και στα πρωτα NFU με τον 7.44

Καποιος που εχει αντιμετωπισει ιδιο θεμα να επαληθευτουν αυτα που ειχαν γραφτει τοτε?
christos_99 - Κυρ 22 Απρ 2018, 18:20:44
Θέμα δημοσίευσης:
Επανερχομαι στο θεμα, χρειαζομαι την βοηθεια σας...

Λοιπον, αφου εγινε το παντρεμα στα μπριζακια της πλεξουδας για τα μπεκ, μπηκε η μεταλλικη εισαγωγη, στηριχθηκαν και τα μπεκ RC με την μπεκιερα, ολα κομπλε!

Το προβλημμα ειναι οτι δεν θελει να παρει μπρος με τιποτα το ριμαδι... Crying or Very sad Crying or Very sad

Προφανως το γεγονος πως επειδη τα μπεκ RC ειναι 14,5 Ohm και τα μαμα 12 Ohm εκει γινεται η ζημια...

Εχω μιλησει με ανθρωπους οπου προτειναν να μπουν αντιστασεις στο κυκλωμα της πλεξουδας ανεξαρτητα για καθε μπεκ, ωστοσο αυτη η πρακτικη θελει παρα μα παρα πολυ ψαξιμο και αμφιβολου αξιοπιστια αποτελεσματος...

Ο μαστορας ξαναεβαλε τα μανισια μπεκ στην μεταλλικη εισαγωγη και πηρε απευθειας μπροστα.

Στα δικα σας volve και στου Νικολα, αντιμετωπισατε τετοιο πραγμα.??
Καμια ιδεα τι αλλο μπορει να εχει γινει λαθος ή καποια λεπτομερεια που μας ξεφευγει Question Question
pduke - Δευ 29 Ιούλ 2019, 15:52:57
Θέμα δημοσίευσης:
Ανεβάζω εδώ για να τραβήξω βλέματα....
Η μπεκιέρα βγαίνει με απλό τράβηγμα? Δώστε κανένα φως ρε σεις

http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=30791
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr