Daloup-man έγραψε: |
Είναι απλά: "αυτό το κάτι που θέλω . . . που θα με κάνει σα τρελλό να τη θέλω(την υπερστροφή) . . . "
Υπάρχουν τρόποι και τρόποι για να πάρεις μια στροφή! Ένας όμως είναι ο ενδεδειγμένος τρόπος που μας συγκινεί όσο τίποτα άλλο-εμένα τουλάχιστον-!!! Ποιός είναι αυτός ? ? ? Για κοιτάξτε στην υπογραφή μου . . . Όπως πολύ σωστά παρατήρησε ο φίλος Ελατός! Όσοι πέρνουν-με τα βουνά κάτι ξέρουν !!! Οι στροφές είναι το αντίδοτο στη μονοτονία των ευθειών! Οι ευθεία θέλει γκάζι,η στροφή . . . τέχνη! Κακά τα ψέμματα όμως,υπερστροφή με χειρόφρενο ή φρένο-κοινώς με μπροστοκίνητο-δε λέει!!! ΥΓ.Α ρε κολλητέ τι μου κάνεις!!! Ελπίζω με το καινούργιο σου απόκτημα-mx5-να μην ισιώσεις ποτέ!!! |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Ωπα ρε συμπεθερε.......Επρεπε να σε ειχα κανει μια βολτα με το ''καρτ'' (βλεπε το ασπρο κακο στην φωτο κατω στην υπογραφη μου) για να καταλαβεις ποσο καλυτερο ειναι να δαγκωνεις την ταυτοτητα και να μην ισιωνεις πουθενα με το μπροσθιοκινητο που στο κατω κατω δεν εχεις τους κινητηριους τροχους ελενχο με το γκαζι παρα μονο το τιμονι και τα υπερβολικα χιλιομετρα για να διωξεις την ουρα λογο αδρανειας και μετα τα ''ασε'' με τα ΟΣΑ να λες ''Θα το μαζεψω ή οχι....ή μηπως τελικα δεν θα βρει ο Παπας να θαψει''.....Με την κινηση εμπρος θελει τεχνη και πολλα χιλιομετρα με @@ για να το πας.Αστο τα εχω κανει και τα 3 (3 βλεπε τετρακινηση like STi ) αλλα το εμπρος ειναι διαβολεμενο και αμφιροπο ![]() ![]() ![]() |
Vaggelis έγραψε: |
O άνθρωπος από ανέκαθεν ένοιωθε την ανάγκη να νικήσει τους νόμους της φυσικής, είναι κάτι έμφυτο που δεν μπορεί να εξηγηθεί.....
Αυτή η κατάργηση των "φυσικών" νόμων, έστω και για ελάχιστα δευτερόλεπτα, η έκρηξη της ανδρεναλίνης, είναι το "ναρκωτικό" του οδηγού, όμως δεν πρέπει να ξεχνάμε και την αίσθηση του μέτρου....... |
DimiP έγραψε: | ||
πω πω πως φαινονται οι πρωτοδεσμιτες!!! |
Daloup-man έγραψε: | ||
Συμπέθερε . . . είδες πουθενά να λέω για ανάβαση??? Εγώ είπα για υπερστροφή ισχύος-εννοώντας καμιά πλατεία,καμιά φουρκέτα και τέτοια! Δεν είπα να πάρεις το μπροστοκίνητο να μπαίνεις με ΟΣΑ,να κάνεις ανάποδα και να μην ξέρεις αν θα το μαζέψεις ή αν θα σε μαζέψουν! Και πίστεψέ με έχω κάνει και εγώ τις μαλ***ες μου και ακόμα τις κάνω με μπροστοκίνητο αυτή τη φορά που σπινιάρει η 2α του μέσα στη στροφή,αλλά η αίσθηση του να φεύγει ο κώλος και να τον ελέγχεις μόνο με γκάζι δε αλλάζεται με τίποτα! ![]() ![]() ![]() |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Καταρχην ποιος μιλησε για αναβαση.Εγω λεω οτι με το μπροσθιοκινητο ειναι σαν να πηγαινεις με PORNOSTAR.Εκει ειναι που θελει γκαζι για να το ελενξεις-μαζεψεις την καταληλη στιγμη πατας για να τραβηξει η μουρη και να ερθει το πισω μερος.Το 106 παραπανω αναποδο εκανε απο οτι να ειχες ενα δυνατο πισωκινητο.Δες πχ την υπογραφη του Γκαλφα ![]() |
Daloup-man έγραψε: | ||
Ρε συ ΝΙΚΟ δε με καταλαβαίνεις ρε γα**το! Δεν αντιλέγω σε αυτά που λες και θα ήθελα πολύ να πάω μια βόλτα με ένα αυτοκίνητο με αυτό το στίσιμο! Αυτό που λέω εγώ είναι το εξής: Έχεις ένα πισωκίνητο με αρκετά άλογα πχ S2000(αν και δεν χρειάζονται τόσα αλογα στους ελληνικούς δρόμους) και ενα μπροστοκίνητο όπως το πρώιν rallάκι σου! Ποιό θα ευχαριστιέσαι παντού και πάντα! Ποιό θα πετάει το κωλαράκι όποτε και όταν θες? Ποιό θα σε ευχαριστεί χωρίς να χρειαστεί να πάρεις τα βουνά-όχι δεν εννοώ για ανάβαση,απλά για να στρίψεις-και να πηγαίνεις με όσα για να φεύγει ,να το μαζεύεις κοκ! Πιστεύω οτι η υπερστροφή με αυτό το τρόπο δηλ σε πλατείες κτλ είναι πιο ευχάριστη! Ακόμα θυμάμαι τις φάσεις με το vitara μου που ενώ είχε βρέξει ίσα ίσα έφευγα από το στενό του σπιτιού μου μέχρι και το μεθεπόμενο στενό με τις πόρτες! Τώρα πια μόλις παίρνω τη spostscoupe του πατέρα βγάζω το esp και από τα πρώτα 5 λεπτά μέχρι τη στιγμή που θα του τη ξαναδώσω το βλαμενοχαμόγελο δεν θα φύγει! Ε αυτή την ευχαρίστηση δεν μπορεί να μου τη προσφέρει κανένα προστοκίνητο όσες φορές και να ανεβοκατέβω την αγαπημένη μου ειδική!! Μόνο καμια μπέμπα,κανα starletάκι παλιό,κανα mx-5,κανα S2000 κτλ! |
FRAPEOLE έγραψε: |
Γουσταρω υπερστροφη αλλα στο οριο. Π.χ μια στροφη που παιρνετε με 3η και ο αλλος κατεβαζει 2α και διπλωνει ολο το αυτοκινητο δεν μου λεει τιποτα.
Μπες με 3η και στην εξοδο φυτεψε το ελεγχομενα και βγες με ψιλοαναποδο και γ@μιωντ@ς ![]() ![]() ![]() ![]() [φυσικα θελει να εχεις και καποια αλογα] |
FRAPEOLE έγραψε: |
Η περιπτωση του glf στην φωτογραφια ειναι αρκετα διαφορετικη αφου[αμα ειναι σε αγωνα] και η προσφυση ειναι αρκετα καλη και επιπλεον δε νομιζω να επιδιωκε υπερστροφη ο Νικος. Το μαζεμα στην φωτογραφια δεν ειναι ευκολο αλλα η υπερανταση του αγωνα,το 100% στην οδηγηση και ο καλος οδηγος σωζουν την κατασταση. |
Daloup-man έγραψε: |
ΥΓ.Α ρε κολλητέ τι μου κάνεις!!! Ελπίζω με το καινούργιο σου απόκτημα-mx5-να μην ισιώσεις ποτέ!!! |
Steve έγραψε: |
glf, όμορφο το χειρόφρενο, αν και δεν μου φαίνεται τόσο για χειρόφρενο ![]() ![]() |
pugsang έγραψε: |
Απλα θελω να προσεξεις τον κυριο στα αριστερα που τραβαει τα μαλλια του (μην πω τιποτε αλλο) με αυτα που εκανε ο Γκαλφας |
pugsang έγραψε: |
Ηταν μια κοινωνικη προσφορα του 206clubHellas ![]() |
Alex έγραψε: |
Εγω κατα ενα μαζωχιστικο τροπο εχω αρχισει και βλεπω με "συμπαθεια" την ελεγχομενη υποστροφη σε χαμηλες ταχυτητες. Σιγουρα δεν εχει την ιδια ποιοτητα "ευχαριστησης" ή "δρασης", αλλα νοιωθεις καπως τεχνιτης.
Ειναι μια ελαφρως κατηφορικη στροφη ειδικα που εχει μια δεξια καμπη 90% σε δρομο γυαλι, η οποια οταν την παιρνω με λιγο γκαζι ειναι ετοιμο το αμαξι να φυγει με μουτρα αλλα οταν το ελεγχω με ακριβη ποσοτητα γκαζιου και τιμονιου και οριοκινουμαι μεταξυ υποστροφης, 4, υπερστροφης, νοιωθω την αισθηση της κατακτησης απο τεχνικη αποψη. Ελαχιστα χιλιομετρα βεβαια αλλα δινει πολυ καλη αισθηση. |
Alex έγραψε: |
Εγω κατα ενα μαζωχιστικο τροπο εχω αρχισει και βλεπω με "συμπαθεια" την ελεγχομενη υποστροφη σε χαμηλες ταχυτητες. Σιγουρα δεν εχει την ιδια ποιοτητα "ευχαριστησης" ή "δρασης", αλλα νοιωθεις καπως τεχνιτης.
Ειναι μια ελαφρως κατηφορικη στροφη ειδικα που εχει μια δεξια καμπη 90% σε δρομο γυαλι, η οποια οταν την παιρνω με λιγο γκαζι ειναι ετοιμο το αμαξι να φυγει με μουτρα αλλα οταν το ελεγχω με ακριβη ποσοτητα γκαζιου και τιμονιου και οριοκινουμαι μεταξυ υποστροφης, 4, υπερστροφης, νοιωθω την αισθηση της κατακτησης απο τεχνικη αποψη. Ελαχιστα χιλιομετρα βεβαια αλλα δινει πολυ καλη αισθηση. |
SnakeMJK έγραψε: |
Σε μία τέτοια στροφή δείχνω συχνά τα δικά μου μούτρα ![]() ![]() |
SnakeMJK έγραψε: |
Για αυτό μπαίνω μόνο με 50 και ταρζανιά. Να γυρίσει μεν με το πλάι, να είναι ΠΛΗΡΩΣ ελεγχόμενο δε. Ο δρόμος γλυστράει απίστευτα πάντως! Σάββατο βράδυ έδειξα σ' ένα starlet gt turbo, φουλ τουμπανιασμένο, πως στρίβουν οι γάλλοι ![]() sidobre, με πόσο την κατέβαινες; Με γραμμές κανα 80άρι μπαίνει εύκολα πάντως... Ένας φίλος με saxo vts μου λέει 130, φουλ πλάι, αλλά δεν τον πιστεύω ![]() |
SnakeMJK έγραψε: |
Για αυτό μπαίνω μόνο με 50 και ταρζανιά. Να γυρίσει μεν με το πλάι, να είναι ΠΛΗΡΩΣ ελεγχόμενο δε. Ο δρόμος γλυστράει απίστευτα πάντως! Σάββατο βράδυ έδειξα σ' ένα starlet gt turbo, φουλ τουμπανιασμένο, πως στρίβουν οι γάλλοι ![]() sidobre, με πόσο την κατέβαινες; Με γραμμές κανα 80άρι μπαίνει εύκολα... Ένας φίλος με saxo vts μου λέει 130, φουλ πλάι, αλλά δεν τον πιστεύω ![]() Όσο για την ανάβαση, πολύ αργή... Αν την πάρεις με πολλά σε πετάει αμέσως έξω (απο δεξιά λωρίδα... στην αριστερή κάπως κρατάει). |
Sidobre έγραψε: | ||
Με γεμάτη 3η την κατέβαινα (οχι σπασμένη). Θέλει όλο τον δρόμο και καθόλου πλάι. 10-15% πλαγιολίσθιση λόγω του κακού οδοστρώματος που το ησυχάζεις για να πλακωθείς στα φρένα για την κακή δεξιά. Επίσης προσοχή στην κορυφή έχει τσιμεντάκι Στην ανάβαση πραγματικά είναι πολύ διασκεδαστικό και ιδιαίτερα τεχνικό. Για να μπεις και να βγείς σωστά πρέπει να χρησιμοποιήσεις όλο τον δρόμο με καλές γραμμές. Τέρμα Αριστερά κόβεις στην κορυφή και ξανά αριστερά με προσοχή μην σε πάρει στο κράσπεδο. |
SnakeMJK έγραψε: |
Ένας φίλος με saxo vts μου λέει 130, φουλ πλάι
|
SnakeMJK έγραψε: |
αλλά δεν τον πιστεύω |
Sidobre έγραψε: | ||
Με γεμάτη 3η την κατέβαινα (οχι σπασμένη). Θέλει όλο τον δρόμο και καθόλου πλάι. 10-15% πλαγιολίσθιση λόγω του κακού οδοστρώματος που το ησυχάζεις για να πλακωθείς στα φρένα για την κακή δεξιά. |
Δημήτριος έγραψε: |
Πάντως οι δύσκολες για εμένα στροφές είναι οι κοφτές (90ο) και σύντομες.
Η δυσκολία για 'μένα έγκειται στο ότι δεν μπορώ άνετα να το κάνω το αυτοκίνητο να φύγει (ελεγχόμενα) με το πλάι... - Έχω μια τέτοια στροφή στην γειτονιά μου (που είναι έρημη) αλλά όταν μπαίνω μου φεύγει πολύ η μούρη ρε γαμ*το... ![]() ![]() - Δοκιμάζω να μπω με γραμμές (δηλαδή από την εξωτερική) ώστε το αυτοκίνητο να είναι ήδη πλαγιασμένο στην κορυφή της στροφής (και να σημαδεύει την έξοδο), αλλά αυτό θέλει πολλά χιλιόμετρα και φοβάμαι... - Μάλλον την επόμενη φορά θα μπώ με γραμμές, αλλά πριν φτάσω στην κορυφή της στροφής θα κάνω απότομη τιμονιά... |
Skull έγραψε: |
Γιατι δεν δοκιμαζεις με χειροφρενακι για να σε παει με το πλαι που θες????
Δοκιμασε μια με 40χιλιομετρα και μετα σιγα-σιγα με περισσοτερα! Στην πολη μου ειναι μια πλατειτσα που ολοι σχεδον,και εγω,την κανουν κυκλα με χειροφρενο!Ειναι γαματα!!!! ![]() |
Δημήτριος έγραψε: | ||
Χειροφρενιές εγώ;;;;!!!! Δεν είναι της ανατροφής μου!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Χειρόφρενα μόνο σε καμιά αναστροφή σε δρόμο με νησίδα, που φυσικά έχει και το απαγορευτικό σήμα... |
Skull έγραψε: |
Στην πολη μου ειναι μια πλατειτσα που ολοι σχεδον,και εγω,την κανουν κυκλα με χειροφρενο!Ειναι γαματα!!!! ![]() |
Steve έγραψε: | ||
Πού ρε μαλλιάρη? ![]() ![]() |
Steve έγραψε: |
Εγώ μιλάω για Έδεσσα... εσύ για πού μιλός? ![]() |