pduke έγραψε: |
Και η κ@%^&λορεζέρβα είναι μικρή!!!και να την βγαλεις δεν κερδίζεις πολλά!!! |
Alex έγραψε: |
Ela nte.. kai gw afto lew.... poso barytero mporei na nai epitelous?
Gi'afto sou lew.. rikse mia matia sto tamepaki to alouminenio kai pes mas ![]() |
pduke έγραψε: |
Και κατι αλλα χαζά με e2 και αριθμό πλαισίου που τρώνε τρεις γραμμές |
Vini έγραψε: | ||
Αυτό με το ΕXXX είναι ο κωδικός χρώματος.... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
pduke έγραψε: | ||||
Σωστός!!!Αλλά το κάτω κάτω τι είναι???Αυτό το 2CRFRE/WRC.Όχι τίποτα αλλά μου άρεσε και είναι καλό να ξέρεις τι είναι κάτι που σου αρέσει!!!! |
pduke έγραψε: |
Τι σημαίνουν όλα αυτά???
99kw ....... αντιστοιχούν σε 137 άλογα????? |
Alex έγραψε: |
Koita floga ama diabaseis parapanw psaxnoume na broume to wfelimo gia na broume to apobaro to opoio mallon einai anaksiopisto opws katagrafetai sto manual. |
theflame έγραψε: |
Λοιπόν σελίδα 133 στο manual αναφέρει όλα τα βάρη!!!!
Δεν βρήκα, σε γρήγορο κοίταγμα αλλά και στα περιεχόμενα, κάτι ανάλογο οπότε μάλλον εδώ είμαστε. Ταιριάζει και με αυτά που γράφει το διαφημιστικό φυλλάδιο!! Η αναφορά που κάνω είναι μέγ.επιτρεπόμενο-απόβαρο=Ωφέλιμο 1100 -> 1405-985=420 1400 -> 1450-1025=425 1600 -> 1567-1100=467 2000 -> 1560-1125=435 Δεν αναφέρομαι στα αυτόματα κιβώτια έτσι;;;; ![]() |
pezomania έγραψε: |
Όντως το 1.600 το 8v ήταν 1020 κιλά! Εκεί πρέπει να είναι και το δικό μας! Τα 1100 κιλά δεν τα ακουμπαέι με τίποτα!! Οδηγήστε μία ξαρά ή ένα cc και θα καταλάβετε! |
pduke έγραψε: |
Α και να ξέρεις πεζομανιακέ μου δεν σε ξέχασα για τα decarbon και τα ελατήρια,θυμήθηκα μάλιστα ένα τεύχος των 4τροχών που δοκίμαζαν τρεις συνδυασμούς στο 206 1.4,αλλά δεν μπορώ να το βρώ και δεν θυμάμαι τι είχαν μαζί με τα decarbon,θα το βρώ όμως!!!! |
Miltellas έγραψε: |
Πεζομανιακέ, θα ήθελες να είσαι ελαφρύς αλλά ατύχησες. Μπορείς όμως να συνεχίσεις τη δίαιτα και να αλλάξεις τη ρεζέρβα με μία με λάστιχο 135. ![]() Ο κινητήρας του 1.6 8V είναι πιο ελαφρύς από τον δικό μας. Ο δικός μας έχει μπλοκ από 2λιτρο!! Άνοιξε ένα καπό από 1.6 8V και θα δυσκολευτείς να τον ξεχωρίσεις από τον 1.4 να μην πω για 1.1!! Με του Rallye δεν έχει καμία σχέση... Το XS1 δεν πρέπει να διαφέρει από το XS2 πάνω από 5κιλά.... |
pduke έγραψε: |
Μετρήσαμε τις αντιστρεπτικές,θέλεις να μετρήσουμε και τίποτε άλλο τώρα?????? |
pezomania έγραψε: |
Όλη η κεφαλή μας είναι αλουμινένια, ενό του 8v από χυτοσίδερο!!! Ξέρεις τι διαφορά βάρους έχουν;;
Τέλος πάντων, θα πάω το αμάξι στο εργοστάσιο του θείου μου, να το βάλω πάνω σε γεφυροπλάστιγκα να σας πώ τα κιλά! (αν και το ξανα λέω ότι έχει ζυγιστεί από το auto Τρίτη!!!!). |
Alex έγραψε: |
Εχεις multiplex? Το αλλο ηταν αδειο? Εχεις ζαντες? Ο αλλος ειχε ζαντες? (παιζει ρολο) |
theflame έγραψε: |
Σίγουρα!!! 30 κιλά διαφορά μπορεί να είναι πολλά πράγματα...
Μόνο το ρεζερβουάρ του ενός να ήταν γεμάτο και του άλλου στη μέση αρκεί. |
pezomania έγραψε: |
Το ζύγισμα έγεινε!!!!!!!!!!!!!!!!
Το νούμερο ΤΟΥ ΔΙΚΟΥ ΜΟΥ 206 είναι: 1030!!!!!!!!!!!!!!!!! Και επειδή είμουν τυχερός και ένας υπάλληλος είχε το 1.6 8v, το ζυγίσαμε και αυτό! Το οποίο ήταν: 1060!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ευχαριστώ! |
Miltellas έγραψε: |
Πεζομανιακέ μας αποστόμωσες... ![]() Και καλά! Το manual τί μλκίες γράφει τότε για 1100κιλά και κουραφέξαλα; Μήπως στην ευρώπη το 206 έχει άλλες προδιαγραφές; Τί μπορεί να συμβαίνει; |
p206xs2 έγραψε: |
Επειδή στον Πουπάκη έγινε και μέτρηση βάρους και κατανομής βάρους στους άξονες, μετά την τοποθέτηση της ανάρτησης, ενημερωτικά αναφέρω τα εξής:
Βάρος αυτοκινήτου (με το ρεζερβουάρ στο 1/4): 1035 kg Κατανομή βάρους: Μπροστινός άξονας: Αρ.330 kg - Δ.330 kg = 660 kg Πίσω άξονας: Αρ.187 kg - Δ.188 kg = 375 kg Δηλαδή, κατανομή Μπροστά - Πίσω = 63,7% - 36,3% |