PSClub - Hellas

Εσωτερικό και Αμάξωμα - 206 - Βάρος των 206

Alex - Πεμ 05 Σεπ 2002, 04:58:47
Θέμα δημοσίευσης: 206 - Βάρος των 206
Re paidia exw parathrhsei oti den einai safes to poso zygizoun ta 1600 16v kai ta 2000. Mporei o kathenas na koitaksei to alouminenio tampelaki sto port-bagage na mas pei poso zygizei to amaksi tou? Emena to 1400 5D (kai to 3D to exw checkarei) grafei 950kg...

To tampelaki brisketai apo th mesa plevra tou port bagage sto ypsos ths pinakidas kai pros ta deksia... tha to deite efkola...

Rwtaw giati ama einai 1100kg kai pleon pou grafete tote ama oi 1100 kai 1400 petaksoun ena 1600 h 2000 moter (tora pou katargithikan ta tekmhria) tha maste 100 kila elafryteroi apo esas me ta mama ... (ante pes kai 10 kila na baloume gia kalyteres diskoplakes)... kai kserete ti shmainei afto e? Wink
pduke - Πεμ 05 Σεπ 2002, 09:37:15
Θέμα δημοσίευσης:
Όταν θα βάλεις τον δίλιτρο θα καταλάβεις ότι μόλις πήρες 80 - 100 κιλά επιπλέον!!!!Ακόμα και οπτικά.Μ'εσα στο καπώ δεν πέφτει καρφίτσα...

Αμ πως?ετσι εύκολα?????πονηρούλη 8)
christhehealer - Πεμ 05 Σεπ 2002, 09:53:30
Θέμα δημοσίευσης:
206 1.6 XS βάρος 1100 κιλά ακατέβατα. Mε αυτά και μ' αυτά με κάνατε να έχω το βιβλίο δίπλα μου για να μπορώ να απαντάω. 8O 8O 8O 8O 8O
pduke - Πεμ 05 Σεπ 2002, 10:03:29
Θέμα δημοσίευσης:
Και η κ@%^&λορεζέρβα είναι μικρή!!!και να την βγαλεις δεν κερδίζεις πολλά!!!
Johnny - Πεμ 05 Σεπ 2002, 10:14:44
Θέμα δημοσίευσης:
pduke έγραψε:
Και η κ@%^&λορεζέρβα είναι μικρή!!!και να την βγαλεις δεν κερδίζεις πολλά!!!



:D :D :D Καλό!
pezomania - Πεμ 05 Σεπ 2002, 14:36:25
Θέμα δημοσίευσης:
206 xs 1600 16v το πρώτο, χωρίς clima και abs 1018κιλά !!
Alex - Πεμ 05 Σεπ 2002, 18:09:56
Θέμα δημοσίευσης:
Kala otan milame gia 1100 kila to 1600 pou diabazw apo kapoious den ginetai na exei diafora 150 kila o kinhthras apo to 1400 gi'afto sas lew koitaxte ta tampelakia pou exoun apanw ta amaksia apo to ergostasio na mathoume mia kai kalh - ypefthina Smile
Miltellas - Παρ 06 Σεπ 2002, 02:06:21
Θέμα δημοσίευσης:
1018 κιλά ζύγιζε το 1.6 8V
Δεν είναι δυνατόν το 1.6 16V 2001 να ζυγίζει 80 κιλά λιγότερο από το 1.6 16V του 2002!! Το ABS δεν το κόβω για πάνω από 3κιλά και το Clima σιγά τα παραπάνω κιλά! Αλλίμονο, δεν κάνει ο εξοπλισμός τόσο μεγάλες διαφορές. Απλά τόσο το 2λιτρο όσο και το 1.6 έχουν καί βαρύτερα μοτέρ, καί είναι πιο ενισχυμένα όλα τα μηχανικά τους μέρη, ίσως και το πλαίσιο σε κάποια πονηρά σημεία.
Alex - Παρ 06 Σεπ 2002, 02:20:56
Θέμα δημοσίευσης:
Ela nte.. kai gw afto lew.... poso barytero mporei na nai epitelous?

Gi'afto sou lew.. rikse mia matia sto tamepaki to alouminenio kai pes mas Wink
pduke - Σαβ 07 Σεπ 2002, 21:58:33
Θέμα δημοσίευσης:
Alex έγραψε:
Ela nte.. kai gw afto lew.... poso barytero mporei na nai epitelous?

Gi'afto sou lew.. rikse mia matia sto tamepaki to alouminenio kai pes mas Wink


Αλέξη με σκότωσες!!!!!Έριξα εκείνη τη ριμάδα ματιά στο ταμπελάκι και του δικού μου και του1.6XS της κοπέλας μου και θέλω τα φώτα σας!!!!!!!!Τώρα!!!!!!!
1. 206 GT = automobiles peugeot ( Και κατι αλλα χαζά με e2 και αριθμό πλαισίου που τρώνε τρεις γραμμές)
από κάτω γράφει...........1560kg !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ΤΙ ΛΕΣ ΤΩΡΑΑΑΑΑ??
παρακάτω γράφει 1 890kg και 2 780kg

2. 206 XS = atomobile και τα υπόλοιπα και................
1553kg και μετά τα ίδια 1 855kg και 2 780kg!!!!!!!!

το καλύτερο έρχεται μετά και με αποζημιώνει:κάτω από όλα αυτά στο 1.6 δεν γράφει τίποτε άλλο,στο δικό μου γράφει.........2CRFRE/WRC !!!!!!!!!!!!!!YEAH!!!!!!!!!!!!!!!!
και τώρα αρχίστε να εξηγείτε!!!!Αλέξη λέγε !!!!1560 κιλάαααααααααααα είναι δυνατόν!!!!!!!!!?????????????
ΚΑΙ ΑΥΤΌ ΤΟ WRC ΤΙ ΕΊΝΑΙ?????
Alex - Σαβ 07 Σεπ 2002, 22:51:38
Θέμα δημοσίευσης:
Loipon .. sas eipa oti to diko mou egrafe 950.. LATHOS thymomoun.. thymamoun ena peristatiko pou ta xa sygkrinei me enan filo kai eixame brei to idio alla to "idio" den htan 950.. htan allo noumero (855) .. loipon pame na analysoume tis 4 grammes

h 1h grammh einai megisto texnika epitrepomeno baros (se mena einai 1450 se sena mallon 1560)
h 2h grammh einai megisto texnika epitrepomeno baros me rymoulkoumeno (se mena 2365 se sena profanws parapanw)
h 3h grammh prepei na einai to sasi kai h mhxanh mazi se mena einai 855 se sena 890
h 4h grammh prepei na nai to sasi sketo 780 kai stous dyo mas

Mallon aftes oi tampeles den exoun sxesh me ton eksoplismo (kathismata-ependyseis-tapetsaries-hlektrika systhmata) alla mono me ta proanaferthenta...

Ena pragma fenetai na einai sigouro.. oti eisai TOULAXISTON 35 kila baryteros Smile - les kai den to kserame...

Loipon telika h tampela den leei tosa polla oso thymomoun h mallon leei arketa alla den einai kai toso xrhsimo gia na ypologisoume to "apobaro"..
pduke - Σαβ 07 Σεπ 2002, 22:59:40
Θέμα δημοσίευσης:
Δηλαδή η μηχανή μαζί με κιβώτια και όλα τα υπόλοιπα είναι 110 κιλά??????δεν μπορεί ρε Άλεξ!!

Εμένα δεν έχει βάρος για ρυμουλκούμενο ενώ στο 1.6 έχει αλλά δεν το έγραψα.Γιατί?λόγω προφυλακτήρα δεν παίρνει κοτσαδόρο?μήπως λέω Μ@@@#κίες???
Alex - Σαβ 07 Σεπ 2002, 23:16:11
Θέμα δημοσίευσης:
Koita gyrw sta 100 kila gia mhxanh einai arketa logiko poso, mh to les...
Pantws koita thewritika toulaxiston to 4o noumero (780) einai pio gymno apo to 3o (800kati).. tora to ti den ypologizetai sto 4o se sxesh me to 3o noumero den mporw na to kserw.. mporei na einai 1) OLOS O EKSOPLISMOS plhn ths mhxanhs h 2) na einai mono h mhxanh plhn olou tou eksoplismou.. h kai 3) Kapoia sygkekrimena merh. Isws me ligo psaksimo gyrw gyrw h akoma kai sto 206 CD ama to xei na mathoume..
H pali twra to skeptomai mporei to baros mhxanhs na mhn exei kamia sxesh me thn tampela sasi kai ola ta barh na exoun sxesh me eksoplismo. Diladh kai sto 3 kai sto 4 na mhn exei sxesh to baros me mhxanh kai na xreiazetai na prostethei sto telos. Gia paradeigma diladh mporei egw na eimai 855 + 95 kila mhxanh = tsoup 950 (leme twra)..

Twra gia to giati den exeis baros rymoulkoumenou pezei kai afto pou les oti logo profylakthra na mhn perneis kotsadoro den mporw na kserw sigoura...
Alex - Σαβ 07 Σεπ 2002, 23:47:07
Θέμα δημοσίευσης:
To brhka ti shmainei telika (sto 206CD)...

Oi prwtes dyo grammes einai opws stis eipa..
Oi alles dyo einai:
texnika megisto epitrepto baros mprostinou aksona
texnika megisto epitrepto baros pisw aksona

206\info\gb\b1bblqk3.htm

Since 1975, the identification plate (1) includes :

(A) the name of the manufacturer
(B) VIN code (Vehicle Identification Number)
(C) gross vehicle weight
(D) gross train weight
(E) technically permissible weight (on front axle)
(F) technically permissible weight (on rear axle)
(G) free line

Telika den mas boithaei kai poly na broume to apobaro..
Miltellas - Κυρ 08 Σεπ 2002, 04:14:32
Θέμα δημοσίευσης:
Με πρόλαβες Αλέξη με το τελευταίο σου post...

Υπόψιν ότι το ταμπελάκι αναγράφει το μικτό βάρος σύμφωνα με τον εξοπλισμό που είχε το αυτοκίνητο βγαίνοντας από το εργοστάσιο. Ότι μπήκε μετά είναι επιπλέον κιλά. Άρα, το μικτό βάρος που αναγράφεται στο ταμπελάκι θα μπορέσει να μας δώσει και το βάρος του δικού μας 206 και είναι ό,τι ακριβέστερο και πλησιέστερο στο πραγματικό βάρος.

Λοιπόν, θέλουμε να βρούμε το βάρος του 206 μας;
Απλό αλλά μας λείπει ένα δεδομένο το οποίο θα ψάξω να το βρω αύριο στο εγχειρίδιο του 206 μου. Κοιτάξτε το και σεις! Ποιό; Μα, το μέγιστο επιτρεπόμενο φορτίο. Πάντως, συνήθως είναι μεταξύ 400 και 450 κιλών ανάλογα με τα κυβικά! Αφαιρούμε από το μικτό βάρος και έχουμε το βάρος κενού (χωρίς βενζίνη στο ρεζερβουάρ).
Δηλαδή εάν το 1.6 XS έχει 1553 κιλα μικτό βάρος (gross weight) και μέγιστο επιτρεπόμενο φορτίο τα 450 κιλά τότε θα ζυγίζει 1103 κιλά κενό!

Ας μάθουμε πόσα κιλά μπορούμε να φορτώσουμε το 206 μας και θα βρούμε το βάρος του!
Alex - Κυρ 08 Σεπ 2002, 06:10:48
Θέμα δημοσίευσης:
Entwmetaksy symfwna me afta pou grafei to tampelaki mou an ta taftisw me to manual tote exw 1025 kila apobaro thn wra pou sta EUROncap pou dokimazoun ta amaksia sta crash test pou ta zygizoun ki'olas leei 943 kila.

Pantws molis epsaxna to manual kai den brhka to megisto "epibatiko" baros wste na kanw thn afairesh...
theflame - Κυρ 08 Σεπ 2002, 10:07:11
Θέμα δημοσίευσης:
Λοιπόν σελίδα 133 στο manual αναφέρει όλα τα βάρη!!!!
Δεν βρήκα, σε γρήγορο κοίταγμα αλλά και στα περιεχόμενα, κάτι ανάλογο οπότε μάλλον εδώ είμαστε. Ταιριάζει και με αυτά που γράφει το διαφημιστικό φυλλάδιο!!
Η αναφορά που κάνω είναι μέγ.επιτρεπόμενο-απόβαρο=Ωφέλιμο
1100 -> 1405-985=420
1400 -> 1450-1025=425
1600 -> 1567-1100=467
2000 -> 1560-1125=435
Δεν αναφέρομαι στα αυτόματα κιβώτια έτσι;;;; Wink
Alex - Κυρ 08 Σεπ 2002, 11:47:51
Θέμα δημοσίευσης:
Koita floga ama diabaseis parapanw psaxnoume na broume to wfelimo gia na broume to apobaro to opoio mallon einai anaksiopisto opws katagrafetai sto manual. Exw ftasei sto sygkekrimeno symperasma xrhsimopoiwntas ena amaksi san shmeio anaforas. Me afto enow oti ama sto manual exei ena lathos tote ola einai lathos. Gia paradeigma ama egw eimai 950 anti 1025 pou grafei to manual tote kai to 1100 to montelo den einai 985 pou grafei alla arketa pio katw. Loipon san shmeio anaforas tha parw to 206 to 1400. Afto einai katagegrameno se arketa shmeia san 950 kila:
1) Euroncap to metrhsan 943
2) Sta australian ncap to metrhsan 940 (bebaia einai deksiotimono)
3) Stous 4 troxous to anaferei 950 apo kati tefxh tou '98 kai tou '99 mexri shmera. Se alla periodika epishs gragei 950.
4) Sto diafhmistiko ths peugeot (Ioulios 99) me ton pinaka texnikwn xarakthristikwn to exei 950.


Emena to diafhmistiko fylladio (Ioulios 99)grafei barh gia:
206 XN 1.1 910
206 XR 1.1 910
206 XR 1.4 950
206 XT 1.4 910
206 XT 1.4 950
206 XT 1.6 8v 1025
206 XT Premium 1.4 950
206 XS 1.4 950
206 XS 1.6 1025
(den exei gia 2litro oute eixe bgei tote to 16valvido to 1600)

To manual mou ontws grafei afta pou anafereis...

Me ta dedomena pou exw afth th stigmh san symperasma bgazw oti swstos tha einai o pinakas ekeinos o opoios tha grafei oti to 1100 einai 910 kila kai to 1400 950 kila kathws ta stoixeia tou oti to 1400 einai 950 einai "syntriptika" kai katadikazoun to manual Smile Ypothetw oti o pinakas pou tha nai swstos se afta ta 2, tha nai swstos kai sta alla montela.

Alla basika edw exoume kai thn periptwsh tou multiplex pou exei mpei teleftaia opote allazoun pali ta barh.. Diabasa se ena kseno site oti yparxei diafora barous (mpros ta katw) opote.. asta na pane..

H olh ypothesh mou thymizei ena topic me ta diaforika kai tis sxeseis tous...
Vini - Κυρ 08 Σεπ 2002, 16:23:27
Θέμα δημοσίευσης:
pduke έγραψε:

Και κατι αλλα χαζά με e2 και αριθμό πλαισίου που τρώνε τρεις γραμμές


Αυτό με το ΕXXX είναι ο κωδικός χρώματος.... Wink Wink Χρησιμεύει σε περίπτωση που θέλεις να φτιάξεις χρωματάκι σε κάποιο μαγαζί χρωμάτων....
Wink Wink Wink
pduke - Κυρ 08 Σεπ 2002, 19:29:31
Θέμα δημοσίευσης:
Vini έγραψε:
pduke έγραψε:

Και κατι αλλα χαζά με e2 και αριθμό πλαισίου που τρώνε τρεις γραμμές


Αυτό με το ΕXXX είναι ο κωδικός χρώματος.... Wink Wink Χρησιμεύει σε περίπτωση που θέλεις να φτιάξεις χρωματάκι σε κάποιο μαγαζί χρωμάτων....
Wink Wink Wink


Σωστός!!!Αλλά το κάτω κάτω τι είναι???Αυτό το 2CRFRE/WRC.Όχι τίποτα αλλά μου άρεσε και είναι καλό να ξέρεις τι είναι κάτι που σου αρέσει!!!!
Vini - Δευ 09 Σεπ 2002, 07:31:26
Θέμα δημοσίευσης:
pduke έγραψε:
Vini έγραψε:
pduke έγραψε:

Και κατι αλλα χαζά με e2 και αριθμό πλαισίου που τρώνε τρεις γραμμές


Αυτό με το ΕXXX είναι ο κωδικός χρώματος.... Wink Wink Χρησιμεύει σε περίπτωση που θέλεις να φτιάξεις χρωματάκι σε κάποιο μαγαζί χρωμάτων....
Wink Wink Wink


Σωστός!!!Αλλά το κάτω κάτω τι είναι???Αυτό το 2CRFRE/WRC.Όχι τίποτα αλλά μου άρεσε και είναι καλό να ξέρεις τι είναι κάτι που σου αρέσει!!!!



Και τώρα θα σας τρελάνω όλους!

206 2.0i 16v GT 01/99 -> EW10J4 2CRFRE 99 L4
206 2.0i 16v GTI 07/00 -> EW10J4 2CRFNF 99 L4
206 2.0i 16v GTiS 01/99 -> EW10J4 2CRFRE 99 L4

Περισσότερα στην http://www.facet.it/facetnew/scripts/ElModDet_i.asp?marca=PEUGE&mod=206

όπου βλέπω τα εξής:

206 2.0i 16v GT 01/99->->
Mot. EW10J4 Mod. 2CRFRE Cil. L4 KW 99

H30 Sensore pos. albero motore 9.0260
Q15 Sensore termico multifunzione Vettura N° 08148-> 7.3276
S10 Interruttore pressione olio Colore Grigio 7.0130
T10 Interruttore luci retromarcia ->Vettura N° 08420 7.6108
Vettura N° 08421-> 7.6218
T20 Interruttore luci stop 7.1091


Σας τρέλανα λιγάκι??? Wink Wink Wink Wink Wink
pduke - Δευ 09 Σεπ 2002, 09:46:36
Θέμα δημοσίευσης:
Τι σημαίνουν όλα αυτά???

99kw ....... αντιστοιχούν σε 137 άλογα?????
Vini - Δευ 09 Σεπ 2002, 10:08:12
Θέμα δημοσίευσης:
pduke έγραψε:
Τι σημαίνουν όλα αυτά???

99kw ....... αντιστοιχούν σε 137 άλογα?????


99Kw είναι 129 άλογα... Exclamation Exclamation Exclamation

206 2.0i 16v GT 01/99->->
Mot. EW10J4 κωδικός κινητήρας
Mod. 2CRFRE κωδικός αυτοκινήτου
Cil. L4 KW 99 μάλλον τα άλογα και οι κυλινδροι ?

Το WRC που βλέπεις είναι φυσιολογικά η αναγνώριση για το Gt Kit....
theflame - Δευ 09 Σεπ 2002, 11:39:06
Θέμα δημοσίευσης:
Alex έγραψε:
Koita floga ama diabaseis parapanw psaxnoume na broume to wfelimo gia na broume to apobaro to opoio mallon einai anaksiopisto opws katagrafetai sto manual.


Το κατάλαβα Alex, απλά αναφέρω ότι μπόρεσα να βρώ, ότι δηλαδή το manual δεν λέει τίποτα το ουσιαστικό!!!! Wink
Τώρα σίγουρα η διατύπωσή μου δεν ήταν και η καλύτερη. Embarassed
Αλεξ@νδρος - Δευ 09 Σεπ 2002, 18:39:24
Θέμα δημοσίευσης:
theflame έγραψε:
Λοιπόν σελίδα 133 στο manual αναφέρει όλα τα βάρη!!!!
Δεν βρήκα, σε γρήγορο κοίταγμα αλλά και στα περιεχόμενα, κάτι ανάλογο οπότε μάλλον εδώ είμαστε. Ταιριάζει και με αυτά που γράφει το διαφημιστικό φυλλάδιο!!
Η αναφορά που κάνω είναι μέγ.επιτρεπόμενο-απόβαρο=Ωφέλιμο
1100 -> 1405-985=420
1400 -> 1450-1025=425
1600 -> 1567-1100=467
2000 -> 1560-1125=435
Δεν αναφέρομαι στα αυτόματα κιβώτια έτσι;;;; Wink

Η ταμπελα στο 1100 μου γραφει
1405
920
855
780
pezomania - Τρι 10 Σεπ 2002, 18:21:51
Θέμα δημοσίευσης:
Αν και δεν έχω δεί την ταμπέλα στο πορτ παγκάζ, έχω να επισυμάνω το εξής: ΤΟ 16V 1.6 ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΕΛΑΦΡΥ ΑΠΟ ΤΟ 8V!!!

Γιατί; Επειδή ο κινητήρας του 16v είναι από αλουμίνιο, ενό του 8v είναι σιδερένιος!!! Χαρακτηριστικά να πώ, ότι από του rallye ο δικός μας είναι 15 - 20 κιλά ελαφρύτερος 8O

Όντως το 1.600 το 8v ήταν 1020 κιλά! Εκεί πρέπει να είναι και το δικό μας! Τα 1100 κιλά δεν τα ακουμπαέι με τίποτα!! Οδηγήστε μία ξαρά ή ένα cc και θα καταλάβετε!
pduke - Τρι 10 Σεπ 2002, 20:46:03
Θέμα δημοσίευσης:
pezomania έγραψε:


Όντως το 1.600 το 8v ήταν 1020 κιλά! Εκεί πρέπει να είναι και το δικό μας! Τα 1100 κιλά δεν τα ακουμπαέι με τίποτα!! Οδηγήστε μία ξαρά ή ένα cc και θα καταλάβετε!

κάτσε βρε πεζοτρελιάρη,
και γιατί το manual να γράφει πιο πολλά?
Βέβαια τίθεται το ερώτημα "γιατί οι αντιπροσωπείες δίνουν για τους πίνακες τεχνικών χαρακτηριστικών των περιοδικών μικρότερα βάρη από το manual?"
Αυτό όμως εξηγείται ευκολότερα -> Τ περιοδικό το βλέπεις πριν αγοράσεις το αυτοκίνητο ,το manual μετά!!!!
Αλλά και εδώ κουβέντα σηκώνει.
Δίπλα στο σπίτι μου πάντως έχει γεφυροπλάστιγκα μάλλον θα πάω μια μέρα!
Α και να ξέρεις πεζομανιακέ μου δεν σε ξέχασα για τα decarbon και τα ελατήρια,θυμήθηκα μάλιστα ένα τεύχος των 4τροχών που δοκίμαζαν τρεις συνδυασμούς στο 206 1.4,αλλά δεν μπορώ να το βρώ και δεν θυμάμαι τι είχαν μαζί με τα decarbon,θα το βρώ όμως!!!!
Ωπ ξέφυγα από το θέμα του τοπίκ !!!Πόσο πρόστιμο Πρόεδρε?????
christhehealer - Τρι 10 Σεπ 2002, 21:42:46
Θέμα δημοσίευσης:
pduke έγραψε:

Α και να ξέρεις πεζομανιακέ μου δεν σε ξέχασα για τα decarbon και τα ελατήρια,θυμήθηκα μάλιστα ένα τεύχος των 4τροχών που δοκίμαζαν τρεις συνδυασμούς στο 206 1.4,αλλά δεν μπορώ να το βρώ και δεν θυμάμαι τι είχαν μαζί με τα decarbon,θα το βρώ όμως!!!!


Μην κουράζεσαι έχω δουλέψει, εγώ για σένα. Είναι το πρώτο post μου στο forum, και στο αντιστοιχο topic. Ιστορικό post για μένα και τον Μίλτο. Ρώτα τον, να σου πει, αλλά καλύτερα να τα διαβάσεις.


Και διαφορά βάρους του XS1 από το XS2. Το XS1 έχει αρκουδήσιο και το XS2 clima. Ε δεν θα έχουν και κάποια διαφορά στο βάρος, λέω εγώ τωρά!!!!
Miltellas - Τετ 11 Σεπ 2002, 01:28:10
Θέμα δημοσίευσης:
Πεζομανιακέ, θα ήθελες να είσαι ελαφρύς αλλά ατύχησες. Μπορείς όμως να συνεχίσεις τη δίαιτα και να αλλάξεις τη ρεζέρβα με μία με λάστιχο 135. Laughing
Ο κινητήρας του 1.6 8V είναι πιο ελαφρύς από τον δικό μας. Ο δικός μας έχει μπλοκ από 2λιτρο!! Άνοιξε ένα καπό από 1.6 8V και θα δυσκολευτείς να τον ξεχωρίσεις από τον 1.4 να μην πω για 1.1!! Με του Rallye δεν έχει καμία σχέση...

Το XS1 δεν πρέπει να διαφέρει από το XS2 πάνω από 5κιλά....
Alex - Τετ 11 Σεπ 2002, 03:09:41
Θέμα δημοσίευσης:
Diladh o 16V tou rallye einai pio barys apo tou 206? Gia na kserw ti na balw otan erthei h wra.. enoeitai oti o elafryteros tha exei perissoterous "pontous" otan ftasei h wra ths epiloghs Smile .. Kserei kaneis an me ton kinhthra tou rallye doulevei to rologaki sto kentro ths consolas h einai nekrwmeno?
pezomania - Τετ 11 Σεπ 2002, 07:49:26
Θέμα δημοσίευσης:
Όλη η κεφαλή μας είναι αλουμινένια, ενό του 8v από χυτοσίδερο!!! Ξέρεις τι διαφορά βάρους έχουν;;

Τέλος πάντων, θα πάω το αμάξι στο εργοστάσιο του θείου μου, να το βάλω πάνω σε γεφυροπλάστιγκα να σας πώ τα κιλά! (αν και το ξανα λέω ότι έχει ζυγιστεί από το auto Τρίτη!!!!).
pduke - Τετ 11 Σεπ 2002, 09:00:03
Θέμα δημοσίευσης:
Miltellas έγραψε:
Πεζομανιακέ, θα ήθελες να είσαι ελαφρύς αλλά ατύχησες. Μπορείς όμως να συνεχίσεις τη δίαιτα και να αλλάξεις τη ρεζέρβα με μία με λάστιχο 135. Laughing
Ο κινητήρας του 1.6 8V είναι πιο ελαφρύς από τον δικό μας. Ο δικός μας έχει μπλοκ από 2λιτρο!! Άνοιξε ένα καπό από 1.6 8V και θα δυσκολευτείς να τον ξεχωρίσεις από τον 1.4 να μην πω για 1.1!! Με του Rallye δεν έχει καμία σχέση...

Το XS1 δεν πρέπει να διαφέρει από το XS2 πάνω από 5κιλά....

Μίλτο σταμάτα να νομίζεις ότι 'ολα έ'ιναι από το δίλιτρο!!!!!
Οι κινητήρες μας δεν έχουν καμία σχέση!!!είναι εντελώς ανάποδοι και το είδες!
Μετρήσαμε τις αντιστρεπτικές,θέλεις να μετρήσουμε και τίποτε άλλο τώρα??????
Αλεξ@νδρος - Τετ 11 Σεπ 2002, 22:42:37
Θέμα δημοσίευσης:
pduke έγραψε:

Μετρήσαμε τις αντιστρεπτικές,θέλεις να μετρήσουμε και τίποτε άλλο τώρα??????

Ντροπη μπροστα σε τοσο κοσμο.... 8)
Johnny - Πεμ 12 Σεπ 2002, 11:03:19
Θέμα δημοσίευσης:
pezomania έγραψε:
Όλη η κεφαλή μας είναι αλουμινένια, ενό του 8v από χυτοσίδερο!!! Ξέρεις τι διαφορά βάρους έχουν;;

Τέλος πάντων, θα πάω το αμάξι στο εργοστάσιο του θείου μου, να το βάλω πάνω σε γεφυροπλάστιγκα να σας πώ τα κιλά! (αν και το ξανα λέω ότι έχει ζυγιστεί από το auto Τρίτη!!!!).


Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ! Και εγώ θέλω καιρό τώρα να έβρισκα μια τέτοια ευκαιρία να το ανέβαζα σε γεφυροπλάστιγκα. Περιμένουμε νούμερα...
pezomania - Παρ 13 Σεπ 2002, 08:03:04
Θέμα δημοσίευσης:
Το ζύγισμα έγεινε!!!!!!!!!!!!!!!!

Το νούμερο ΤΟΥ ΔΙΚΟΥ ΜΟΥ 206 είναι:

1030!!!!!!!!!!!!!!!!!

Και επειδή είμουν τυχερός και ένας υπάλληλος είχε το 1.6 8v, το ζυγίσαμε και αυτό! Το οποίο ήταν:

1060!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ευχαριστώ!
Alex - Παρ 13 Σεπ 2002, 09:11:42
Θέμα δημοσίευσης:
Εχεις multiplex? Το αλλο ηταν αδειο? Εχεις ζαντες? Ο αλλος ειχε ζαντες? (παιζει ρολο)
theflame - Παρ 13 Σεπ 2002, 10:02:13
Θέμα δημοσίευσης:
Alex έγραψε:
Εχεις multiplex? Το αλλο ηταν αδειο? Εχεις ζαντες? Ο αλλος ειχε ζαντες? (παιζει ρολο)


Σίγουρα!!! 30 κιλά διαφορά μπορεί να είναι πολλά πράγματα...
Μόνο το ρεζερβουάρ του ενός να ήταν γεμάτο και του άλλου στη μέση αρκεί.
christhehealer - Παρ 13 Σεπ 2002, 10:30:24
Θέμα δημοσίευσης:
theflame έγραψε:
Σίγουρα!!! 30 κιλά διαφορά μπορεί να είναι πολλά πράγματα...
Μόνο το ρεζερβουάρ του ενός να ήταν γεμάτο και του άλλου στη μέση αρκεί.


AABAΔIΣTA πωλείται μίσο ρεζερβουάρ βενζίνη BP Super Plus, αχρησιμοποίητη, τιμές καλές, πολλές δόσεις, πραγματική ευκαιρία.

θα σου πω εγώ πως βελτιώνωνται τα κιλά να ίππο. Kαι σιγά μην το ξαναφουλάρω. Έτσι κι αλλοιώς με μισό ρεζερβουάρ με τόσο που καίει ίσα που πάω και μέχρι τον Miltellopduke κάνω τις βόλτες μου και ξαναβάζω (μισό ρεζερβουάρ πάντα ) στην Kατερίνη 8O 8O 8O 8O 8O
pezomania - Παρ 13 Σεπ 2002, 16:47:43
Θέμα δημοσίευσης:
Επανείλθα για να λύσω απορίες!

1.Το ρεζερβουάρ μου ήταν γεμάτο ενό το δικό του στην μέση!!!
2. Δεν είχε ζάντες αλουμινίου, αλλά σιδερένιες με τάσια, διάσταση 185/60 R14! Ενό εγώ έχω 195/55 R15 αλουμινίου!
3. Δεν έχω multiplex!

Eπίσης θα ήθελα να ρωτήσω, ότι το θέμα δεν ήταν αν το 16V αν είναι πιο βαρή από το 8v, αλλά αν το 1600 16V είναι 1100 ή πολύ λιγότερο, σωστά;

Τέλος κοίταξα και το autocar που έχει και αυτό τις δικές του μετρήσεις και έχει το xsII με clima & abs 1040!
Vini - Παρ 13 Σεπ 2002, 17:53:49
Θέμα δημοσίευσης:
Λοιπόν από το "Auto Motor und Sport"

για το XS2 (2002) λέει βάρος:
1025κιλά
με CLIMA,ABS,2AB, RadioCD....

ενώ για το 206CC/1600:
1140κιλά !
με ΑΒ, Clima

το δίλιτρο Gti:
1050κιλά !
με ABS,2AB,AC

Wink Wink
Miltellas - Δευ 16 Σεπ 2002, 01:26:36
Θέμα δημοσίευσης:
Πεζομανιακέ μας αποστόμωσες... Rolling eyes

Και καλά! Το manual τί μλκίες γράφει τότε για 1100κιλά και κουραφέξαλα; Μήπως στην ευρώπη το 206 έχει άλλες προδιαγραφές; Τί μπορεί να συμβαίνει;
ΠανοΔούκα βάλε το δικό σου και της Τζένης στην γεφυροπλάστιγγα και γρήγορα! (Όπως ο Πεζοτρελλός)

Αμ, το άλλο; Τα περιοδικά από πού γνωρίζουν το βάρος; Τα ζυγίζουν κενά σε γεφυροπλάστιγγα; Να μην τρελλαθούμε δηλαδή...


Καλά βρε Δουκοχαμένε, το ότι οι κινητήρες είναι τοποθετημένοι ανάποδα σημαίνει και ότι έχουν άλλο μπλοκ;
Σου είπα ποτέ ότι έχουμε ίδιες αντιστρεπτικές;
Έχουμε ίδια φρένα μπροστά και κατά τα άλλα οι διαφορές μας τελειώνουν στο ότι πάνω από μία καρότσα δεν μου φεύγεις... Razz Razz Razz Wink
Όσο για το μέτρημα, άστο καλύτερα, μας πήρανε χαμπάρι (ο Αλέξανδρος το καρφί...) Laughing
Johnny - Δευ 16 Σεπ 2002, 16:40:48
Θέμα δημοσίευσης:
pezomania έγραψε:
Το ζύγισμα έγεινε!!!!!!!!!!!!!!!!

Το νούμερο ΤΟΥ ΔΙΚΟΥ ΜΟΥ 206 είναι:

1030!!!!!!!!!!!!!!!!!

Και επειδή είμουν τυχερός και ένας υπάλληλος είχε το 1.6 8v, το ζυγίσαμε και αυτό! Το οποίο ήταν:

1060!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ευχαριστώ!


Μάλιστα...Ωραία...Πάνω που είχα πιστεί ότι είμασταν 1100 κιλά πάλι γύρισα σε αυτό που διαβάζω στα περιοδικά...Πάντως τώρα που χειμωνιάζει θα πάω με το 206 να αγοράσω ξύλα για το τζάκι...Για να υπολογίσουν την τιμή σου ζυγίζουν το αυτοκίνητο πάνω σε γεφυροπλάστιγγα πριν τη φόρτωση και μετά... Exclamation Twisted evil Twisted evil Twisted evil Τώρα αν μου το βγάλει 1500 κιλά χωρίς τα ξύλα, μάλλον θα αρκεστώ στο ζύγισμα του 206 και θα πάω αλλού για ξύλα... Idea Idea Idea
teoman - Δευ 16 Σεπ 2002, 17:10:32
Θέμα δημοσίευσης:
Miltellas έγραψε:
Πεζομανιακέ μας αποστόμωσες... Rolling eyes

Και καλά! Το manual τί μλκίες γράφει τότε για 1100κιλά και κουραφέξαλα; Μήπως στην ευρώπη το 206 έχει άλλες προδιαγραφές; Τί μπορεί να συμβαίνει;


Ναι,από όσο γνωρίζω έχουν άλλες προδιαγραφές.Και πρώτα-πρώτα η λαμαρίνα είναι λίγο πιο παχιά.Δεν ξέρω βέβαια αν μόνο αυτό μπορεί να δικαιολογήσει το 10% περίπου απόκλισης στις μετρήσεις.
p206xs2 - Τετ 31 Μάρ 2004, 18:51:16
Θέμα δημοσίευσης: Ποιο είναι το απόβαρο του 206XS 1600(110hp) με multiplexing;
Παιδιά γεια σας.
Είμαι κάτοχος ενός 206 XS 1600 16V (110 hp) μοντέλο Μαίου 2003 με multiplexing.
Θα ήθελα να ρωτήσω ποιο είναι το απόβαρο (καθαρό βάρος) του συγκεκριμένου αυτοκινήτου;
Recifees - Τετ 31 Μάρ 2004, 20:31:00
Θέμα δημοσίευσης:
1025 κιλα
teoman - Τετ 31 Μάρ 2004, 22:49:50
Θέμα δημοσίευσης:
1025kg ήταν προ multiplex,λογικά πρέπει να είναι μερικά κιλά βαρύτερο (abs,clima).Ασήμαντη διαφορά πάντως.
p206xs2 - Παρ 18 Δεκ 2009, 17:39:40
Θέμα δημοσίευσης:
Επειδή στον Πουπάκη έγινε και μέτρηση βάρους και κατανομής βάρους στους άξονες, μετά την τοποθέτηση της ανάρτησης, ενημερωτικά αναφέρω τα εξής:

Βάρος αυτοκινήτου (με το ρεζερβουάρ στο 1/4): 1035 kg

Κατανομή βάρους: Μπροστινός άξονας: Αρ.330 kg - Δ.330 kg = 660 kg
Πίσω άξονας: Αρ.187 kg - Δ.188 kg = 375 kg

Δηλαδή, κατανομή Μπροστά - Πίσω = 63,7% - 36,3%
Πάνος - Παρ 18 Δεκ 2009, 19:46:59
Θέμα δημοσίευσης:
Μπροστοβαρη παπατζα κοινως... Laughing Laughing Laughing
volvos - Σαβ 09 Ιαν 2010, 17:11:44
Θέμα δημοσίευσης:
p206xs2 έγραψε:
Επειδή στον Πουπάκη έγινε και μέτρηση βάρους και κατανομής βάρους στους άξονες, μετά την τοποθέτηση της ανάρτησης, ενημερωτικά αναφέρω τα εξής:

Βάρος αυτοκινήτου (με το ρεζερβουάρ στο 1/4): 1035 kg

Κατανομή βάρους: Μπροστινός άξονας: Αρ.330 kg - Δ.330 kg = 660 kg
Πίσω άξονας: Αρ.187 kg - Δ.188 kg = 375 kg

Δηλαδή, κατανομή Μπροστά - Πίσω = 63,7% - 36,3%



aaa τωρα το ειδα...αρα εξηγουνται πολλα.
εγω ημουν 1028 αν θυμαμαι καλα χωρις ρεζερβα που καμια 15αρα φουλ και με βενζινη καπου εκει...αρα το gti einai apo xs καμια 10αρια κιλα πανω...λογικοτατο
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr