RoadRunner122 έγραψε: |
Αν θέλεις να παίξεις σε ύψη επιπέδου PS, το gaz δε θα σε βολέψει. Ο iceage είχε δοκιμάσει αλλά είχαν κοντό καλάμι και σήκωνε τροχό στον αέρα στο παραμικρό bump λόγω μικρής διαδρομής έκτασης. Εκτός κι αν ζητήσεις custom κατασκευή... |
Pughell έγραψε: |
...
Η καροτσα ΔΕΝ αντεχει και ξεκολλαει,συγκεκριμενα στους θολους. Οπότε μια ατοφια καροτσα(στους θολους εννοω),εχει ημερομηνια ληξης ενω μια η οποια ηδη εχει κανει ρωγμες,ειναι θεμα χρονου πότε θα ξεκολλησει εντελως. |
vassat έγραψε: |
Στέλιο, σε αυτές τις περιπτώσεις τι γίνεται; ποια/ες είναι οι ενδεδειγμένες επιλογές/λύσεις; Επίσης, που ακριβώς "ξεκολλάνε" οι θόλοι; στις ενώσεις με τα ράμφη; Το "ξεκόλλημα" πως διαπιστώνεται δια γθμνού οφθαλμού ή υπάρχουν και άλλοι τρόποι (πχ διεισδυττικά υγρά κτλ); / Β |
gianniskou έγραψε: |
Πάνω σε αυτό που λες για την καρότσα έχει είδη μέσα roll cage που βγαίνει θόλους και είναι ραμενη και ενισχυμένη στα σημεία αυτά που λες και που πονάει το καρότσι |
gianniskou έγραψε: |
1000 ευρώ χωρίς ράβδους και το αμάξι προορίζεται για Ν |
Pughell έγραψε: | ||
Αν το φτιαξεις για να τρεξει στην κατηγορια Ν,αυτοματα ξεχνας 40αρια,Ohlins,Proflex,κλπ,κλπ,κλπ... Μια Bilstein ή κατι αλλο που μπορει να μπει στο μαμα γονατο ειναι οτι καλυτερο μπορεις να κανεις και παραλληλα να εισαι νομιμος. |
Jean έγραψε: | ||||
Αυτο που λες σηκώνει μεγάλη συζήτηση... ![]() |
gianniskou έγραψε: |
Στο μαμά γόνατο ανάρτηση που να είναι ανταγωνιστικη δεν νομίζω ότι γίνετε επειδή τα bilstein ta group n που είναι 33.5 Χιλ ζεσταίνονται πιο γρήγορα και έτσι χάνουν τις ιδιότητες τους σε σχέση με τα 40ρια που θα κρατήσουν για περισσότερο χρόνο και "πιεση" |
Παράθεση: |
Αμορτισέρ τύπου Mac Pherson:
Aν για την αλλαγή του αμορτισέρ μιας ανάρτησης τύπου “Mac Pherson” ή άλλης που λειτουργεί με παρόμοιο τρόπο είναι αναγκαίο να αλλάξει το τηλεσκοπικό μέρος ή / και το γόνατο (αμορτισέρ και σύστημα σύνδεσης με την πλήμνη), τα αντικατασταθέντα τμήματα πρέπει να είναι μηχανικά ισοδύναμα με τα γνήσια και να έχουν τα ίδια σημεία στήριξης. |
gianniskou έγραψε: |
Απάντηση πειραματικά Αποδεδειγμενη σίγουρα δεν μπορώ να σου δώσω αλλά πιστεύεις όντως ότι η μποτα από οποιοδήποτε 40ρι bilstein που ταιριάζουν στο ακρο είναι μικροτερης μηχανικής αντοχής η πως η ohlins δεν θα έχει την ίδια μηχανική αντοχή
Συμφωνώ σε αυτό που λες αλλά δεν νομίζω πως όλα αυτά δεν τα έχει σκεφτεί η ohlins και η proflex πριν βγάλουν στην αγορά το προϊόν τους |
Pughell έγραψε: | ||
Απο την σελιδα 7 του κανονισμου για την ομαδα Ν,απο το site της ΟΜΑΕ.
https://www.omae-epa.gr/images/documents/2017/J_254_2017_v2.pdf
Και πες μου τωρα εσυ οτι ολες οι μπουκαλες που φορανε(αυτες που δεν ειναι μαμα εννοω),ειναι ισοδυναμες σε μηχανικη αντοχη με τις μαμα... ![]() ![]() ![]() Για αυτο λεω οτι αν κατσει καποιος να ασχοληθει,εχει να πεσει πολυ κλαμα. ![]() Φυσικα και βγαινει νομιμη αναρτηση για Ν2 με 45αρια εμβολα,αλλά μπαινει στο εργοστασιακο γονατο και κοστιζει καπου στα 3 χιλιαρικα μονον η μπροστινη. |
Pughell έγραψε: |
BC?
Παιζει να ειναι οτι πιο αχρηστο ever για 106/Saxo... Κοιτα για κατι αλλο,εναλλακτικα καλυτερα να στειλεις ενα σετ Bilstein στον Κυρλαγκιτση,να στα σεταρει με τα αναλογα ελατηρια,αλλά μην πας πανω απο 250 λιμπρες,και ισως εβαλα και πολλες κιολας για καροτσα βολτας... |
Jean έγραψε: | ||||
Αυτο που λες σηκώνει μεγάλη συζήτηση... ![]() |
Jean έγραψε: |
Με βάση αυτό δεν θεωρείται παράνομη και η upside down; Γιατί έχει άλλο σημείο βιδώματος το καλάμι. Και δεν μιλάω για τα απλά φυσίγγια που τοποθετούνται όπως το μαμά. Τροποποιώντας το κάτω μέρος της μπότας ώστε να βιδώσει εκεί. |
SAXO N2 έγραψε: |
επειδή σκεφτόμουνα την BC στο saxo N2 που εχω για χρηση ραλυ,γιατι την απποριπτεις δεδομενου ότι πισω εχω ηδη ψηλο το αμαξι αρα εχω μια στοιχειώδη διαδρομή του αξονα μεσα στην μπουκαλα? Η συγκεκριμενη σε μια βρεγμηνη ειδικη με βοηθαει πχ να μαλακωσω το αμαξι κατι που δεν μπορω πχ να κανω με τα group N bilstein που εχω τωρα και τα 285 lb εμπρος ελατήρια... |
SAXO N2 έγραψε: |
επισης ο κος Χαρης Μπουραθανασοπουλος περα από οδηγος φτιαχνει και bilstein ή τα στελνει bud,κυρλαγκιτση,Αθανασιου bilstein center? |
Pughell έγραψε: | ||
Με 6 κιλα που δινουν την BC οι αγγλοι,πιστευεις οτι το προβλημα σου θα ειναι αν μπορεις να το μαλακωσεις στο βρεγμενο; ![]() Για πισω,ναι,ΟΚ,η ρυθμιση του rebound ειναι αρκετα μεγαλο ωφελος στο βρεγμενο αλλά τις περισσοτερες φορες το προβλημα προκυπτει απο τις εντελως λαθος επιλογες του στεγνου,με οτι μπορει να συνεπαγεται αυτο προς το χειροτερο οταν βρεξει. ![]() |
sps έγραψε: |
Μην ξεχναμε οτι σε εναν αγωνα, πίστα ή ράλλυ σημαντικο ρολο στην επιλογη της αναρτησης παιζει και η διαρκεια της αποδοσης της.
Τι να την κανω την BC πχ, αν στο 3ο χλμ του Χολομωντα πχ τα εχει φτυσει και σαπουνιαζει. Με αυτο το κριτηριο λοιπον θεωρω τις φτιαχτες καλυτερες, γιατι μπορεις να επιλεξεις και τι υγρα θα βαλεις. |
SAXO N2 έγραψε: |
Επισης τα αυτονόητα που λες του Μπουροθανασοπουλου ποια είναι? Σε ένα βρεγμενο αγωνα βαζω τα 285lb που εχω αντι για τα 330lb (δεν θυμαμαι τα 6kg ποσες lb είναι). Επισης τα λαδια της BC αν δεν κανω λαθος και γενικα η αναρτηση παει για service . Γενικα θεωρω το να μπορω να αλλαξω από μαλακο σε σκληρο μια αναρτηση είναι καλυτερο από το να εχω 4 bilstein επανω σε μια ρυθμιση. Τι λετε? |
SAXO N2 έγραψε: |
επισης τα group A δεν φορανε πιο δυνατα ή παραπλησια με 330lbs εμπρος ελατήρια (6kg/cm)?
εκεινα δεν θα εχουνε θεμα στο βρεγμενο με την παραπανω δυναμη? |
Pughell έγραψε: | ||
Αν δεν ασχολεισαι πολυ με τους αγωνες και δεν γνωριζεις τι εχει γινει με τον Μπουραθανασοπουλο,δεν προκειται να καταλαβεις τι εννοω οπότε ξεχνα το. Περι βρεγμενου,μεχρι στιγμης δεν εχω δει ελληνα αγωνιζομενο να αλλαζει ελατηρια πριν τον αγωνα.Τωρα μακάρι να πρωτοτυπησεις αλλά δυσκολα σε βλεπω... Επισης το bump/rebound τι θα το κανεις,θα το αφησεις ως εχει με τις ρυθμισεις των 330αριων; |
Pughell έγραψε: | ||
Ψαξτο λιγο το θεμα,σου λειπουν βασικες γνωσεις πανω στο αντικειμενο για τις παραμετρους μιας αναρτησης. ![]() |
SAXO N2 έγραψε: |
Το αμαξι μου στο κενταυρος αλλαξε αναρτηση εμπρος μεταξυ shakedown και πρωτης ειδικης την επομενη ημερα του αγωνα. δευτερο. τρεχω αττικο τον φεβρουαριο. 60 λεπτα πριν την εναρξη του αγωνα αλλαζω αναρτηση αν βλεπω ότι θα ριξει καρεκλες.Δεν καταλαβαινω τι εννοεις όταν λες δεν εχεις δει αγωνιζομενο να αλλαζει ελατήρια πριν τον αγωνα. Είναι δυσκολο να εχεις ένα δευτερο σετ εμπρος αμορτισέρ-ελατηριο μαζι όταν φορας bilstein ? Απλα στην περιπτωση της ρυθμιζόμενης μαλακώνεις bound/rebound και αν προλαβαίνεις αλλαζεις το ελατηριο την προηγουμενη του αγωνα. Στο bilstein το φτιαχτο και να αλλαξω το ελατηριο το αμορτισέρ πως θα το μαλακωσω? |
SAXO N2 έγραψε: | ||||
δεν με βοηθάς όμως. Γαλλια & Ιταλια είναι μπετα τα group A.ok άλλη προσφυση αλλα και εδώ καποια group A τα βλεπω μπετά. Τι γινεται σε αυτές τις περιπτώσεις? |
gianniskou έγραψε: |
καλησπερα παιδια ψαχνομαι αυτη την περιοδο για αναρτηση στο 106 μου και επεσε στα ματια μου η gaz adjustable coilover http://www.ebay.co.uk/itm/Peugeot-106-Gaz-adjustable-coilover-conversion-kit/192181185737?epid=1571168476&hash=item2cbee42cc9:g:jKUAAOSwUwtZ1IMT
το αμαξι ειναι μονο για χρηση πιστας και καθολου δρομο και ηθελα να ρωτησω αν καποιος απο εσας την εχει δοκιμασει και ποιες ειναι οι εντυπωσεις του |
SAXO N2 έγραψε: |
Αν ειχα κοντα 4000 για μια proflex δεν θα καναμε αυτή την κουβεντα τωρα.
Η Ohlins φτανει τα 5000€. Eδω ψάχνουμε μεταχειρισμένα ελαστικα των 500 ευρω να βγαλουμε την χρονια,τι συζητάμε τωρα... Αν είχαμε σοβαρη ασφαλτο θα θελαμε κάθε 3 αγωνες οσοι παμε βολτα-οπως εγω- καινουργια λαστιχα σκληρη και μεσαια γομα πισω... και όχι μεσαια και μαλακη που δουλεύουμε τωρα. Αναφέρομαι κυριως για την σκληροτητα στο πισω μερος από αυτά που βλεπω εσωτερικο & εξωτερικο. Τα βαρη σε gr N και gr A δεν είναι τοσο μεγαλη διαφορα..+- 50kg? ειδικα πισω αξονα ποση διαφορα να εχουν? Γιατι και εμπρος το μοτερ ιδιο βαρος δεν είναι? Αντε κανα ακρο ,φρενα και ημιαξονιο να διαφερουν. Όταν εγω με συνοδηγο φτανουμε τα 200kg τα 160kg ενός πληρωματος gr A τι να μας πουνε Τα αναβασιαρικα είναι σιγουρα και πρεπει να είναι πιο σκληρα τοσο σε gr N οσο και A. Συμφωνούμε λοιπον στα περισσοτερα αλλα όταν βρισκω μια BC racing στα 850€ ελεγα & λεω να δοκιμασω εστω να εχω μια βασικη ρυθμιση σε σκληροτητα... καποια στιγμη θα εχω ένα σετ καινουργια ελαστικα,καποια ειδικη μπορει να εχει μια καινουργια πισα οποτε ένα κλικλ πιο σκληρο ή πιο μαλακο σεταρισμα θα μπορουσε να βοηθησει... Αλλιως ο κλασικος δρομος σεταρισμα στα υπαρχοντα bilstein και ο Θεος βοηθος.Μαθαινουμε και βλέπουμε...Σας περιμενω στο Αττικο τον Φεβρουαριο.!!! ![]() ![]() |
Pughell έγραψε: |
...
Απλά αν καποιος στο Α6 βαλει και τα ρυθμιζομενα ακρα πισω συν τα ψαλιδια μπροστα,εκει ναι,βεβαιως και παιζει με διαφορετικες σκληροτητες λογο αυξημενου μοχλικου. |
vassat έγραψε: | ||
...επιτρέψτε μου που επέμβω, με μια όχι τόσο σχετική ερώτηση, αλλά υπάρχουν ρυθμιζόμενα άκρα για τον πίσω άξονα; και τι ακριβώς ρυθμίζεται; / Β |
m_power_lunatic έγραψε: |
Γιώργη για διευκρίνισε λίγο.Στο 13αρι είχε μαμά ελατήρια και έβαλε vilstein sport ανακατασκευασμένα στον Κυρλακιτση? |