stevedek έγραψε: |
τα είδα δοκιμάσει σε άλλο αυτοκίνητο, περισσότερο για χρήση πίστας ...
αργούν να ζεσταθούν αλλά είναι εξαιρετικά ... τα green βρίσκονται κάπου στη μέση, καλύτερα από τα OEM αλλά δεν απαιτούν 'προετοιμασία' ... αρχικά τα yellow σκεφτόμουν |
stevedek έγραψε: |
σήμερα τοποθετήσαμε και τα:
Airtec FMIC Airtec boost pipe kit EBC δισκόπλακες εμπρός EBC τακάκια Yellow Stuff εμπρός πίσω απομένει το TDI-Tuning box CRDT2 (επικοινώνησα με τον Άγγλους, έκαναν λάθος την καλωδίωση, έστειλαν ήδη καινούρια) άψογη η συζήτηση και η εργασία στο συνεργείο του Παυλίδη στην Αργυρούπολη!!! |
driver7 έγραψε: |
Τι έγινε πήρες yellowstuff τελικά;
Τα green stuff? |
stevedek έγραψε: | ||
εεε ... άμα γερνάει ο άνθρωπος ... Green Stuff πήρα!!! να και photo ... http://1drv.ms/1yMIDHP http://1drv.ms/1beYNyr έρχονται και άλλες |
stevedek έγραψε: |
για το GFB DV+ ναι, απόλυτα!
νιώθεις το tubro να φουσκώνει πιο γεμάτα, στο΄'άσε-πάτα' ξυπνάει πιο γρήγορα και γενικά μοιάζει πιο ομοιογενής η προοδευτικότητα του γκαζιού |
Nikos Kal έγραψε: |
συγχαρητηρια για το προτζεκτ σου. να κανω μια ερωτηση? μονο εγω δεν μπορω να δω τις φωτογραφιες η υπαρχει και κανεις αλλος? |
DimiP έγραψε: | ||
αυτα συμβαινουν οταν δεν χρησιμοποιουν ελευθερα sites φιλοξενιας φωτογραφιων αλλα συνδρομητικα... |
Nikos Kal έγραψε: | ||||
αν και εχω dropbox δεν μπορω να το δω. ευχαριστω για την απαντηση |
DimiP έγραψε: | ||||||
αυτες ειναι ανεβασμενες στο onedrive |
stevedek έγραψε: |
νέο link στο OneDrive
http://1drv.ms/1SWF33g έχει πολύ υλικό! |
stevedek έγραψε: |
αν ναιιιι ... αντικατέστησα και το TDI tuning box με το πρόγραμμα των e-tuners stage II ... εντάξει ... καμμία σχέση!!! 240hp 39kgr ροπής ... καλά είναι ... να δούμε πόσο θα αντέξει ο δίσκος ... |
stevedek έγραψε: |
πάνω κάτω Καλάβρυτα Διακοφτο το GTi δείχνει για τι είναι φτιαγμένο ... ![]() επικό κράτημα, φρένα, επιτάχυνση με ότι ταχύτητα θέλεις όπως θέλεις ... ωραίο αυτοκινητο με την επιστροφή αλλαγή ελαστικών ... είμαι μεταξύ των παρακάτω ... γνώμες; Toyo Proxes CF2 205/45R17 88V Pirelli P Zero Nero GT 205/45R17 88V Bridgestone Potenza RE050A 205/45R17 88V Continental ContiSportContact 5 205/45R17 88V Michelin Pilot Sport 3 205/45R17 88V |
m_power_lunatic έγραψε: |
Δεν φαίνεται τίποτα δυστυχώς. |
akis1976 έγραψε: |
Πω πω φοβερό το εργαλείο,εσένα σε βλέπω μόλις μπεις μέγαρα να κάνεις 1.09 για πλάκα. |
stevedek έγραψε: | ||
ο junior που είναι χεράς από τα kart ![]() |
stevedek έγραψε: |
2. τελικά 63.5φ από de-cat down-pipe μέχρι τελικό; δεν συζητάω για μεσαίο ... σωλήνας |
salex έγραψε: | ||
Σταύρο κανόνισε να το κάνεις να ακούγεται σαν σαξόραλλο. Η αφαίρεση του μεσαίου δεν έχει καμία σημασία στην απόδοση γιατί και με ένα straight-through θα έχεις ακριβώς την ίδια. Έχει τεράστια σημασία όταν πας να ταξιδέψεις με το αυτοκίνητο που θα σου συντονίζει όλη η εξάτμιση στις 3000 στροφές και θα σου γίνει το κεφάλι καζάνι. Το μεσαίο καζάνι σταματάει τους μεγαφωνισμούς. |
stevedek έγραψε: |
Το νέο τιμονακι απλα ειναι ωραίο ...
https://1drv.ms/f/s!Arb6iMuWgusxjZZWfZHsoFVH_b4Ifw |
stevedek έγραψε: |
Το νέο τιμονακι απλα ειναι ωραίο ...
https://1drv.ms/f/s!Arb6iMuWgusxjZZWfZHsoFVH_b4Ifw |
stevedek έγραψε: |
ο junior σήμερα σε track day του HTTC έγραψε 1.16 ψηλά άνετα …
η πιστα εννοείτε μετα τις βροχες ηταν πλυμενη … επίσης πλαίσιο, κινητήρας, ανάρτηση είναι κορυφαία ... τόσο που 3 γρήγοροι γύροι και τα φρένα δεν άντεχαν ... θα το κοιτάξουμε και αυτό ![]() αφού 'μαζεύαμε' αγωνιστικά ... ε να δουμε και τα φρένα για κάτι παραπάνω! γενικά το κάνεις ότι θες, πολύ καλό πλασάρισμα ... μόνο στην K4 και K9 φαίνεται ότι θέλει ένα LSD κατά τα άλλα kart ... με απλές κινήσεις των χεριών κάνει ότι θες, ακούει φοβερά, δεν χάνει είσοδο και κλασσικά ανοίγει το πίσω μέρος με πολλά στην είσοδο ... η ανάρτηση της Bilstein απλά το μεταμορφώνει με προπόνηση, semi-slick, καλύτερα φρένα και πίστα καλή το βλέπω για κάτω από 1.12 |
stevedek έγραψε: |
.....
.... |