PSClub - Hellas

Τεχνικές - Μηχανολογικές Συζητήσεις - Σημεία προσοχής σε μετατροπή 106

Σέρμπης Κώστας - Δευ 15 Σεπ 2014, 20:19:46
Θέμα δημοσίευσης: Σημεία προσοχής σε μετατροπή 106
Γεια σε όλους παιδιά.

Πρόκειται να χρειαστώ τη βοήθειά σας για επικείμενη αγορά 106.

Έχει γίνει μετατροπή σε 106 Rallye 1.3 όπου τοποθετήθηκε κινητήρας 1600 κυβικών 16βάλβιδος μονόφυσος. Ο κινητήρας έχει δεχτεί εκκεντροφόρους και συμπίεση αγνώστων στοιχείων (μοίρες, βύθισμα κλπ., σχέση συμπίεσης, φλάντζα ή καπάκι (...)), αφού ο ιδιοκτήτης έδειξε πως δεν επιθυμεί να μιλήσει για το αυτοκίνητό του τόσο πολύ.

Μπαίνω στη διαδικασία να σας ρωτήσω για τα σημεία στα οποία θα πρέπει να δώσω σημασία, καθότι δεν έχει τύχει να μπω στη διαδικασία να ψάξω τόσο αυτά τα αυτοκίνητα όσο - προφανώς - πολλοί από εσάς εδώ.

Πριν πάρω το αυτοκίνητο για δοκιμή ο ιδιοκτήτης δε μου παρουσίασε κανένα κομμάτι ως, ελάχιστα έστω, προβληματικό. Έπρεπε να το πάρω βόλτα για να καταλάβω πως το κιβώτιο υπέφερε από, όπως είπε μετά την ερώτησή μου, "φαγωμένες φωλιές ρουλεμάν τρελού".

Ο κινητήρας του αυτοκινήτου, αντιθέτως, δούλευε άψογα. Πήρε μπρος χωρίς καμία δυσκολία, δούλευε στρωτά κι ακόμπιαστα σε όλο το φάσμα και οι επιδόσεις του άρτιες. Διαρροές δεν υπήρχαν ούτε στο ψευτοκάπακο ούτε στο κεφαλάρι, παρά μόνον μια ελάχιστη από το καπάκι λαδιού στο ψευτοκάπακο. Να σημειώσω εδώ πως ο κινητήρας δεν έχει δεχθεί προγραμματισμό μετά την τοποθέτηση εκκεντροφόρων και την αλλαγή συμπίεσης. Ωστόσο, δεν έδειξε το παραμικρό σημείο κόπωσης, αν και πιστεύω πως απλά κανένα σημείο δεν ήταν εμφανές.

Θα ήθελα, λοιπόν, να ρωτήσω τις απόψεις σας περί του θέματος του συγκεκριμένου οχήματος. Θεωρείτε πως αξίζει να ασχοληθώ και πως θα τη βγάλω καθαρή με μια αλλαγή σασμάν ή θα βγάλω καθαρή φορτωμένος στην οδική με το μοτέρ στα χέρια μου;

Αν, πάλι, θεωρείτε πως δεν αξίζει να ασχοληθώ, θα το δεχτώ.

Ελπίζω να μπορέσετε να δώσετε τα φώτα σας.

Ευχαριστώ προκαταβολικά!

Σέρμπης Κώστας
Lef205 - Δευ 15 Σεπ 2014, 21:56:02
Θέμα δημοσίευσης:
Κυριε Σερμπη προσωπικα δεν θα ασχολουμουν με κανενα ψωνιο (για να μην πω μαλ**α) που θα του εδινα τα ωραια μου λεφτακια και αυτος δεν θα μου ελεγε τι αυτοκινητο ειναι αυτο που θα αγοραζα.
Για να μην πω ποσο απαραδεκτος ειναι που σκιζει αυτοκινητο που δεν εχει προγραμμα ενω εχει εκκεντροφορους και συμπιεση.
Το οτι λειτουργουσε και εδινε την αισθηση γρηγορου δεν λεει τιποτα.
Να υποθεσω οτι ειναι το ασπρο 106 1.3 απο τα Γιαννενα που ειναι στο car.gr?
volvos - Δευ 15 Σεπ 2014, 22:08:07
Θέμα δημοσίευσης:
Το αμαξι ηταν κρυο?
αν θες να δεις πως δουλευει πρεπει να το δεις ζεστό με πυρωμενο μοτερ...εκει θα ακουσεις αν χτυπάει ωστυρια κ πειρακια λογω αυμπιεσης εκκεντρων.

Παντως θελει κουραγιο να αγορασεις αμαξι απο καποιο
που έχει τσακωθει με την αληθεια.
alfasud - Δευ 15 Σεπ 2014, 22:14:10
Θέμα δημοσίευσης:
Επισης το σδοε κατασχει πλεον οσα αμαξια βρει με αδηλωτο αλλαγμενο κινητηρα περισσοτερων κυβικων. Το εχει δηλωσει ? Να υποθεσω ακομη οτι ειπε πως ειναι ατρακαριστο?
geo106xs - Δευ 15 Σεπ 2014, 22:25:11
Θέμα δημοσίευσης:
alfasud έγραψε:
Επισης το σδοε κατασχει πλεον οσα αμαξια βρει με αδηλωτο αλλαγμενο κινητηρα περισσοτερων κυβικων. Το εχει δηλωσει ? Να υποθεσω ακομη οτι ειπε πως ειναι ατρακαριστο?

Στανταρακι! Laughing Laughing
alfasud - Δευ 15 Σεπ 2014, 22:40:39
Θέμα δημοσίευσης:
Για να πουμε ορισμενα χρησιμα στον ανθρωπο, αν οχι για το συγκεκριμενο, για καποιο αλλο:
Το πρωτο και κυριοτερο ειναι η καροτσα.Αν βρεθει καθαρη καροτσα, τα υπολοιπα φτιαχνονται. Οταν λεμε καθαρη,να μην εχει σοβαρο ατυχημα δηλαδη και να μην εχουν...ξεπατωθει οι θολοι απο πολυ σφιχτες αναρτησεις.
Επιμενεις αποκλειστικα σε 13αρα καροτσα? Αν ναι, το εγχειρημα δυσκολευει αρκετα...
Σέρμπης Κώστας - Τρι 16 Σεπ 2014, 00:13:57
Θέμα δημοσίευσης:
Κατ' αρχήν καλησπέρα και σας ευχαριστώ για τις άμεσες απαντήσεις σας!

Συμφωνώ για την έλλειψη προγραμματισμού κ. Λευτέρη (Lef205 ?) μετά από τέτοιες επεμβάσεις σε ένα κινητήρα. Η απάντηση του ιδιοκτήτη σε ερώτησή μου για αυτό ήταν πως το καλοκαίρι ακούει κάποια κρουστική συμπεριφορά, φυσικά δεν αναφέρθηκε αυτολεξεί, κι εκεί μπορώ να πω πως ξεκίνησαν οι ενδοιασμοί μου. Συμφωνώ επίσης απόλυτα με την - όντως - απαράδεκτη λογική του να μη δίνονται στοιχεία στον αγοραστή για τα διάφορα σημεία του οχήματος ή του εκάστοτε αντικειμένου προς πώληση. Το αυτοκίνητο δεν υπάρχει στη σελίδα car.gr, ενώ αν υπήρχε, ένας τέτοιου είδους σχολιασμός θα μπορούσε εύκολα να δώσει τροφή για νομικές διαδικασίες περί συκοφαντίας σε δημόσιο μέσο κοινωνικής δικτύωσης. Το λευκό που αναφέρετε το έχω δει και είναι η επόμενη επίσκεψή μου. Εάν γνωρίζετε κάτι για το συγκεκριμένο ή οποιοδήποτε άλλο που πιστεύετε πως μπορεί να βοηθήσει, θα σας ήμουν ευγνώμων αν μου μιλούσατε γιαυτό μέσω ενός προσωπικού μηνύματος. Να αναφέρω πως βρίσκομαι στη Βόρεια Ελλάδα (η τοποθεσία που έχω δηλώσει αφορά στην κατοικία μου κάποια χρόνια πριν).

Κ. volvos το αυτοκίνητο το πήρα στα χέρια μου για δοκιμή σε θερμοκρασία λειτουργίας και δεν ακουγόταν το παραμικρό από τον κινητήρα. Κανένας περίεργος μεταλλικός θόρυβος, τίποτε ασυνήθιστο γενικότερα. Περί της αληθείας, ένα ακόμη συν όπως προείπα πιο πάνω.

Κ. alfasud (και, αν κρίνω μπορώ από το ψευδώνυμο, μπορώ να σας καλώ ως συνalfista) το συγκεκριμένο έχει δηλωμένο κινητήρα. Όσον αφορά το ατρακάριστο, δεν μπορώ σαφώς να γνωρίζω αν ένα όχημα έχει αλλάξει ένα φανάρι ή ένα προφυλακτήρα - μπορώ, δηλαδή, αλλά δεν έψαξα τους κωδικούς κρυστάλλων. Το συγκεκριμένο είναι όντως ένα όχημα που δεν έχει δεχθεί χτύπημα, και το γνωρίζω έχοντας μια εμπειρία με αυτοκίνητα της ιδιοκτησίας μου από τη δεκαετία του '70 μέχρι και σήμερα. Εκείνο ήταν απόλυτα καθαρό. Επίσης, ναι, ως λάτρης των κλασσικών και των αρχαίων - με την έννοια των πρώτων - σχεδίων ενός οχήματος, ψάχνω για την καρότσα πρώτης γενιάς.

Σας ευχαριστώ πολύ και πάλι για το ενδιαφέρον όλων σας!

Σέρμπης Κώστας
geo106xs - Τρι 16 Σεπ 2014, 00:21:59
Θέμα δημοσίευσης:
Κυριε Κωστα,εφ'οσον ψαχνετε αποκλειστικα για την παλια καροτσα,γιατι δε κοιτατε σε κατι πιο εργοστασιακο; Εννοωντας 1300αρι με τον δικο του κινητηρα,πιστευω εχει περισσοτερη αξια,ειδικα για ενα λατρη του παλαιου-κλασικου αυτοκινητου οπως εσεις. Wink
alfasud - Τρι 16 Σεπ 2014, 09:41:41
Θέμα δημοσίευσης:
Σέρμπης Κώστας έγραψε:


Κ. alfasud (και, αν κρίνω μπορώ από το ψευδώνυμο, μπορώ να σας καλώ ως συνalfista) το συγκεκριμένο έχει δηλωμένο κινητήρα. Όσον αφορά το ατρακάριστο, δεν μπορώ σαφώς να γνωρίζω αν ένα όχημα έχει αλλάξει ένα φανάρι ή ένα προφυλακτήρα - μπορώ, δηλαδή, αλλά δεν έψαξα τους κωδικούς κρυστάλλων. Το συγκεκριμένο είναι όντως ένα όχημα που δεν έχει δεχθεί χτύπημα, και το γνωρίζω έχοντας μια εμπειρία με αυτοκίνητα της ιδιοκτησίας μου από τη δεκαετία του '70 μέχρι και σήμερα. Εκείνο ήταν απόλυτα καθαρό. Επίσης, ναι, ως λάτρης των κλασσικών και των αρχαίων - με την έννοια των πρώτων - σχεδίων ενός οχήματος, ψάχνω για την καρότσα πρώτης γενιάς.

Σας ευχαριστώ πολύ και πάλι για το ενδιαφέρον όλων σας!

Σέρμπης Κώστας


Καλημέρα! Είμαι τέως alfistas, το ψευδώνυμο προέκυψε την εποχή της A33 που είχα ( επωλήθη το 1997 για τα... φανάρια ενός 106 1.6 8V Laughing ).
Όπως καταλαβαίνετε πλέον ανήκω στην κλάση των... παπούδων του φόρουμ Very happy Very happy

Συγχωρήστε την... αρνητική προδιάθεση όλων μας, αλλά δυστυχώς η αγορά ειδικά ενός τέτοιου αυτοκινήτου σχεδόν απαιτεί από τον επίδοξο αγοραστή να έχει εκ των προτέρων υπερβολικά αμυντική συμπεριφορά, ώστε να υπάρξει η καλύτερη δυνατή αγορά. Μην ξεχνάτε, τα αυτοκινητάκια αυτά υπήρξαν και υπάρχουν για πάνω από 15 χρόνια στην... πιάτσα, έχοντας υποστεί τα πάνδεινα από τουλάχιστον 2 γενιές οδηγών, έχοντας αλλάξει ικανό αριθμό συνήθως νεαρών (πιτσιρικάδων) ιδιοκτητών.

Στο θέμα μας τώρα, συνετό θα ήταν να δει το όποιο υποψήφιο αμάξι κάποιος φανοποιός ( εννοείται δικός σας) ώστε να σιγουρέψετε την δική σας αυτοψία Wink .

Στο μοτέρ, προσωπικά θα είχα σταματήσει κάθε συζήτηση, μόλις μου έλεγε οτι αρνείται να πει στοιχεία εκκεντροφόρων και τι έχει γίνει στο μοτέρ. Να πει " δεν ξέρω, δεν θυμάμαι" οκ, αλλά "δεν θέλω να πω" είναι εντελώς εξωφρενικό. Aν έχει δουλέψει έτσι χωρίς πρόγραμμα ( και με τα πειράκια που υποπτεύεστε), θα υπάρχουν σίγουρα και οι επακόλουθες φθορές. Απο κει και πέρα, εγώ αν το αγόραζα θα το έκανα με την προοπτική για αλλαγή κινητήρα και κιβωτίου αμέσως μετά την αγορά, οπότε και θα διαπραγματευόμουν ανάλογα και την τιμή.

Δεν μας βάζετε καμιά φωτογραφία να δούμε? Υπάρχουν ορισμένοι εδώ που το μάτι τους κόβει απίστευτα στα 106 (και όχι μόνο).

Γιώργος

Υ.Γ. Δείτε εδώ την αναζήτηση που έχει κάνει για 106 13ρι ένας τυχερός συμφορουμίστας και την ευτυχή κατάλληξη:
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=27774&start=0
Σέρμπης Κώστας - Τρι 16 Σεπ 2014, 12:52:38
Θέμα δημοσίευσης:
Καλησπέρα σε όλους!

Σας ευχαριστώ και πάλι για τις πολύτιμες απαντήσεις σας!

Κ. Γιώργο (alfasud) φυσικά και δεν υπάρχει λόγος για αρνητική διάθεση, αφού το θέμα συντήρησης και λειτουργίας του κινητήρα έρχεται προτίστως. Με ένα ταλαιπωρημένο λαστιχοσύνδεσμο, για παράδειγμα, τη βγάζει κάποιος καθαρή με μια μικρή επισκευή. Με τον κινητήρα είναι διαφορετικά τα πράγματα, αφού μιλάμε για την κινητήριο δύναμη του κάθε οχήματος. Θα έπρεπε, όντως, να λήξω τη συζήτηση εκεί βλέποντας τη συμπεριφορά, όπως σωστά είπατε.

Στο θέμα της αλλαγής χεριών από πιτσιρικάδες, έχετε απόλυτο δίκιο. Συχνό φαινόμενο ένα 106 να το βλέπει κανείς μέσα σε ένα χρόνο σε τρία διαφορετικά χέρια και, δυστυχώς, κανένα από αυτά δεν του δείχνει το σεβασμό που του αξίζει. Ούτε ως προς την οδήγηση, ούτε ως προς τον τρόπο χρήσης και τη συντήρηση. Είναι ένα αυτοκίνητο που βρήκε το καλύτερο αγοραστικό κοινό στη χώρα μας, αν σκεφτεί κανείς το λόγο οδηγικής ευχαρίστησης/κόστος συντήρησης. Δυστυχώς, όμως, φωτογραφίες δεν έχω από το συγκεκριμένο. Τέλος, σας ευχαριστώ πολύ για το 13άρι που μου παραθέσατε, το διάβασα όλο πριν ανοίξω καινούργιο θέμα, ελπίζοντας να βρω πληροφορίες εκεί, ώστε να μη δημιουργήσω ένα ακόμη thread.

Κ. Γιώργο (geo106xs) έχετε απόλυτο δίκιο ως προς το εργοστασιακό του θέματος. Η αλήθεια είναι πως ψάχνω ένα τέτοιο, ώστε να το κρατήσω όσο πιο εργοστασιακό γίνεται, εννοώ χωρίς επεμβάσεις που - ίσως - αλλοιώσουν το χαρακτήρα του. Ελπίζω η Θεά Τύχη να κάνει τα δικά της κόλπα!

Υ.Γ.: Κρατάω τα λόγια του κ. alfasud ως προς την υπερβολικά αμυντική συμπεριφορά. Ξέρουμε όλοι ποιο είναι το κοινό των αυτοκινήτων αυτών. Δε γνωρίζω κάποιον από εσάς, άρα ούτε και τις ηλικίες σας. Εγώ είμαι ένας 25άρης Μηχανολόγος Μηχανικός κι ασχολούμαι με συστήματα παηθτικών κι ενεργών αναρτήσεων κι αυτός είναι ο λόγος που ψάχνω για λειτουργικές λεπτομέριες κινητήρων, αφού δεν έχω ασχοληθεί σε βάθος με αυτό το κομμάτι. Είχα στα χέρια μου αυτοκίνητα της δεκαετίας του '70 και, μάλιστα, αυτά ήταν τα πρώτα μου δύο. Εκείνα με μάθαν πως πρέπει να σέβομαι αυτό που έχω στα χέρια μου και με κάναν συνετό από την πρώτη στιγμή της "καριέρας" μου ως διπλωματούχος οδηγός αυτοκινήτου. Λυπάμαι πραγματικά όταν διακρίνω κακομεταχείρηση, ειδικά από ανθρώπους που, στην πράξη, δε γνωρίζουν ποιες είναι οι ακριβείς καταπονήσεις που δημιουργούν, ακόμη κι όταν όλα δείχνουν να δουλεύουν "ρολόι". Οι γνωστοί σιδεροφάγοι.

Υ.Γ. 2: Κ. Γιώργο (alfasud) για μια στιγμή ήλπιζα πως θα έχουμε γνωριστεί σε κάποιο εκ των track day του alfisti.gr στο αυτοκινητοδρόμιο των Σερρών, όμως μου λύσατε την απορία σχετικά με την ιστορία του ψευδωνύμου σας. Όπως και να 'χει, ελπίζω να τα πούμε κι από κοντά κάποια στιγμή.

Σας ευχαριστώ και πάλι όλους! Για οτιδήποτε νεότερο θα ενημερώσω με την πρώτη δυνατή ευκαιρία!

Σέρμπης Κώστας
alfasud - Τρι 16 Σεπ 2014, 14:29:47
Θέμα δημοσίευσης:
Αυτοκινητοδρόμιο? Που τέτοια τύχη... Δυστυχώς η ευτυχώς είμαι σε νησί, οπότε τέτοια δεν παίζουν. Καμιά αναβασούλα να έχω χαζέψει ναι, αλλά μέχρι εκεί.
Μη το βιαστείς. Ξέχνα τα... μαντράδικα, ρίχνε ματιές στο car.gr ( πάντα άμυνα όμως έτσι? Rolling eyes ), ρώτα και στο δρόμο έτσι... χύμα, αν δεις κάποιο αμάξι που σου φαίνεται οκ. Μπορεί ο ιδιοκτήτης να τσιμπήσει και να "ψηθεί".

Υ.Γ.
Θεωρώ μου επιτρέπεις τον ενικό και λόγω της οnline γνωριμίας, αλλά και λόγο διαφοράς ηλικίας: το 1997 που πρωτοπήρα 106 ήμουν κι εγώ 25 Shocked Cool .
Σέρμπης Κώστας - Τρι 16 Σεπ 2014, 17:03:01
Θέμα δημοσίευσης:
Καλησπέρα σας!

Προφανώς και δεν τίθεται θέμα, άλλωστε ο σεβασμός δε φαίνεται - μόνο - από εκεί.

Αποφεύγω κι ανέκαθεν απέφευγα τα μαντράδικα. Εμπιστοσύνη σε ιδιώτες δίνουμε δύσκολα, πόσο μάλλον σε μαντράδες. Προφανώς και δε θα το βιαστώ, αφού ξέρω πως ψάχνω κάτι συγκεκριμένο και κάπως δύσκολο.

Εντός των ημερών ίσως να έχουμε νέα. Θα ενημερώσω για οτιδήποτε.

Καλό σας απόγεμα!

Σέρμπης Κώστας
volvos - Τρι 16 Σεπ 2014, 20:08:58
Θέμα δημοσίευσης:
Αααχ

http://www.pistonheads.com/classifieds/used-cars/peugeot/106/peugeot-106-rallye-s1-1-3-1994/2767091
geo106xs - Τρι 16 Σεπ 2014, 20:43:20
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
Αααχ

http://www.pistonheads.com/classifieds/used-cars/peugeot/106/peugeot-106-rallye-s1-1-3-1994/2767091

Αααααααχχχ Crying or Very sad
Που θα παει,δε θα βρω καποια στιγμη ενα τετοιο μερακληδικο......
alfasud - Τετ 17 Σεπ 2014, 14:41:50
Θέμα δημοσίευσης:
geo106xs έγραψε:
volvos έγραψε:
Αααχ

http://www.pistonheads.com/classifieds/used-cars/peugeot/106/peugeot-106-rallye-s1-1-3-1994/2767091

Αααααααχχχ Crying or Very sad
Που θα παει,δε θα βρω καποια στιγμη ενα τετοιο μερακληδικο......


Στο παλιοκαστρο εθεαθη 13ρι ασπρο ανευ πινακιδων.Το εχω δει απο τελος Αυγουστου,τωρα εδω και μερες ειναι εξω απο ενα συνεργειο λιγο μετα το μπαζαρ... Να ρωτησω?
geo106xs - Τετ 17 Σεπ 2014, 18:26:39
Θέμα δημοσίευσης:
alfasud έγραψε:
geo106xs έγραψε:
volvos έγραψε:
Αααχ

http://www.pistonheads.com/classifieds/used-cars/peugeot/106/peugeot-106-rallye-s1-1-3-1994/2767091

Αααααααχχχ Crying or Very sad
Που θα παει,δε θα βρω καποια στιγμη ενα τετοιο μερακληδικο......


Στο παλιοκαστρο εθεαθη 13ρι ασπρο ανευ πινακιδων.Το εχω δει απο τελος Αυγουστου,τωρα εδω και μερες ειναι εξω απο ενα συνεργειο λιγο μετα το μπαζαρ... Να ρωτησω?

Of course Onfire Onfire Onfire Very happy
Pughell - Τετ 17 Σεπ 2014, 21:00:23
Θέμα δημοσίευσης:
Εχει φιλος 1300αρι,χωρις μετατροπες/βελτιωσεις και το δινει σε αρκετα λογικη τιμη για αυτο που ειναι...
Μειονεκτημα οτι θελει βαψιμο για να γινει αψογο οπως και μια επισκευη στο μοτερ λογο χλμ...
Τα πλεονεκτηματα του ειναι οτι εχει εξαιρετικο εσωτερικο,πεντακαθαρη καροτσα και θολους που δεν εχουν κανει ουτε τσικ.
alfasud - Τετ 17 Σεπ 2014, 21:22:08
Θέμα δημοσίευσης:
Το μεγαλυτερο ατου ειναι οτι στο προτεινει ο Στελιος (pughell)!!
Pughell - Παρ 19 Σεπ 2014, 08:36:05
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι,τωρα,xεστηκαμε και η βαρκα γερνει... Laughing Laughing Laughing

Απλά επειδη το ειδα απο κοντα και τα βασικα για ενα καλο restoring,τα εχει.
Δηλαδη καλο σαλονι και καλη καροτσα.
Ολα τα υπολοιπα,φτιαχνονται...
Σέρμπης Κώστας - Σαβ 20 Σεπ 2014, 19:33:04
Θέμα δημοσίευσης:
Καλησπέρα σας και πάλι!

Γνωρίζει κάποιος αν και πως μπορεί να απενεργοποιηθεί το πληκτρολόγιο του κλειδώματος σε 106 1.3?

Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

Κώστας
volvos - Σαβ 20 Σεπ 2014, 21:30:57
Θέμα δημοσίευσης:
Ποσα
χρωμα
που
ποτε
alfasud - Σαβ 20 Σεπ 2014, 23:21:36
Θέμα δημοσίευσης:
Φωτο!
geo106xs - Κυρ 21 Σεπ 2014, 01:38:21
Θέμα δημοσίευσης:
Σέρμπης Κώστας έγραψε:
Καλησπέρα σας και πάλι!

Γνωρίζει κάποιος αν και πως μπορεί να απενεργοποιηθεί το πληκτρολόγιο του κλειδώματος σε 106 1.3?

Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

Κώστας

Γυρνας το κλειδι στη δευτερη σκαλα,βαζεις τον κωδικο,βγαζεις την φυσα του πληκτρολογιου και μενει ξεκλειδωτο...Βεβαια εχω την εντυπωση,πως υπαρχει και τροπος να απενεργοποιησεις το πληκτρολογιο απλα διαγραφοντας τον κωδικο,τον τροπο ομως δε τον γνωριζω Wink
Σε ενα εξουσιοδοτημενο,σιγουρα θα ξερουν.
Σέρμπης Κώστας - Σαβ 27 Σεπ 2014, 22:11:09
Θέμα δημοσίευσης:
Καλησπέρα σε όλους!

Με συγχωρείτε για την απάντηση μετά από τόσες μέρες, αλλά έτρεχα γενικώς και δεν είχα εύκολη πρόσβαση σε διαδίκτυο.

Χθες, Παρασκευή, έγινα κάτοχος ενός ολόλευκου φρεσκοβαμμένου 106 1.3 χωρίς ιδιαίτερες βελτιώσεις, πέραν των αμορτισέρ εμπρός και πίσω, με coilover εμπρός.

Φωτογραφίες προσεχώς, ελπίζω, αφού ακόμη δεν πρόλαβα να κάνω και πολλά.

Καλό σας βράδυ!

Κώστας
Pughell - Κυρ 28 Σεπ 2014, 20:41:06
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
Ποσα
χρωμα
που
ποτε

1200-1300
Ασπρο
Μπουγατσοland
Υπαρχει ετοιμοπαραδοτο... Laughing

Φωτογραφιες πρεπει να εχει ηδη ο Αρης.
Pughell - Κυρ 28 Σεπ 2014, 20:42:21
Θέμα δημοσίευσης:
Σέρμπης Κώστας έγραψε:
Καλησπέρα σε όλους!

Με συγχωρείτε για την απάντηση μετά από τόσες μέρες, αλλά έτρεχα γενικώς και δεν είχα εύκολη πρόσβαση σε διαδίκτυο.

Χθες, Παρασκευή, έγινα κάτοχος ενός ολόλευκου φρεσκοβαμμένου 106 1.3 χωρίς ιδιαίτερες βελτιώσεις, πέραν των αμορτισέρ εμπρός και πίσω, με coilover εμπρός.

Φωτογραφίες προσεχώς, ελπίζω, αφού ακόμη δεν πρόλαβα να κάνω και πολλά.

Καλό σας βράδυ!

Κώστας

Καλοταξιδο.

Φιλικη συμβουλη,επειδη ειπες για coilover,το πρωτο πραγμα που να κανεις,ψαξε για ρωγμη στον θολο του οδηγου.
Αν εχει ξεκινησει ηδη ή εχει αρχισει και κανει ρωγμες η αρμοκολλα,τοτε εισαι για χλαπες με σωληνες. Confused
Σέρμπης Κώστας - Δευ 29 Σεπ 2014, 11:12:44
Θέμα δημοσίευσης:
Καλημέρα σε όλους!

Ευχαριστώ για τις ευχές! Κανένας θόλος δεν έχει πρόβλημα
, έτυχα σε (μέχρι στιγμής) καλό αυτοκίνητο. Το μόνο θπεμα που έχω είναι ο ήχος από τα ρουλεμάν του σασμάν. Κάποια στιγμή θα πρέπει να γίνει επισκευή. Δε γρατσουνά καμιά ταχύτητα ούτε πετάει ταχύτητες, τίποτα. Απλά ακούγεται όταν ζεσταίνεται άρα θα κάνω αρχικά μια αλλαγή βαλβολίνης.

Επίσης, έχει υδραυλική κρεμαριέρα αλλά το μοτεράκι των υδραυλικών έχει χαλάσει κι έχει αφαιρεθεί, επομένως αν κάποιος έχει ένα ή γνωρίζει που μπορώ να βρω ας με ενημερώσει.

Τέλος, μάλλον θα χρειαστώ κι ένα καντράν αφου ο το κοντέρ σταμάτησε να δουλεύει (εκτός κι αν κόπηκε η ντίζα) και ο δείκτης βενζίνης παίζει αρκετά. Έχοντας μια εμπειρία από τις ALFA Romeo δε μου ξενίζει ως φαινόμενο, όμως μου κάνει εντύπωση που στην επιτάχυνση πέφτει ο δείκτης ενώ αφήνοντας το γκάζ επανέρχεται.

Κατά τα άλλα όλα λειτουργούν ολόσωστα. Είναι προς στιγμήν τα μόνα που πρέπει να κάνω και για λόγους ευχρηστίας (αναφερόμενος στο τιμόνι) και για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο (όσον αφορά το σασμάν και το καντράν).

Κάθε άποψη και συμβουλή δεκτή από ανθρώπους που τα έχουν αντιμετωπίσει ξανά!

Σας ευχαριστώ!

Κώστας
alfasud - Δευ 29 Σεπ 2014, 15:55:17
Θέμα δημοσίευσης:
Βαλβολίνες όταν αλλάξεις να βάλεις GL4 προδιαγραφές. Πολλοί μηχανικοί βάζουν τις πιο καινούριες GL5, αλλά αυτές είναι ακατάλληλες για τα παλαιότερα σασμαν! Very happy
Pughell - Δευ 29 Σεπ 2014, 22:17:36
Θέμα δημοσίευσης:
1300αρι στην Ελλαδα με εργοστασιακο υδραυλικο τιμονι,μαλλον απιθανο... Confused
Κατα 99% το εβαλαν μετα απλά κατι δεν τους εκατσε καλα μιας και αυτες οι κρεμαγιερες δεν εχουν θεμα με τα μοτερ τους εκτος και αν τρακαρεις και σπασει... Sad
Αν θελει μοτερ παντως,υπολογιζε κανα 100αρικο.

Περι σαζμαν,μην το αφησεις να ρημαξει,αν αρχισουν να φευγουν κομματια,θα χαλασουν τα γραναζια,και αντε,να χαλασουν οι ταχυτητες-βρισκεις ευκολα.
Αν ομως αρπαξει το Κ/Π,τοτε θα δωσεις κανα 100αρικο στην ξεφτιλα,συν οτι επιπλεον κοστος προκυψει... Sad
Σέρμπης Κώστας - Τρι 30 Σεπ 2014, 20:29:48
Θέμα δημοσίευσης:
Καλησπέρα!

Η κρεμαριέρα μπήκε μετά. Η αντλία βρίσκεται εμπρός από τον τροχό του οδηγού και λίγο δίπλα από την κάτω γωνία του ψυγείου, στο κάτω μέρος του ράμφους. Ίσως έφαγε κάποιο χτύπημα και βγήκε.

Όσον αφορά στο σασμάν, άλλαξα βαλβολίνες και ο θόρυβος μειώθηκε κάπως... αρκετά θα έλεγα. Οι βίδες του σασμάν φαίνονται ολοκαίνουργιες και το κιβώτιο είναι πεντακάθαρο άρα μάλλον έχει ανοιχτεί για κάποιο λόγο που δε γνωρίζω. Όπως και να χει η επισκευή θα γίνει σύντομα.

Καλό σας βράδυ!

Κώστας
Lef205 - Τρι 30 Σεπ 2014, 22:19:00
Θέμα δημοσίευσης:
εγω θα εριχνα και λιγο Motorkote στη θεση σου μεσα στο κιβωτιο .
(θα με κραξουν οι αλλοι αλλα τι να κανουμε Laughing )
Σέρμπης Κώστας - Τετ 01 Οκτ 2014, 17:59:48
Θέμα δημοσίευσης:
Καλησπέρα Λευτέρη και σε ευχαριστώ για την απάντηση.

Έχω σκεφτεί την προσωρινή λύση αντιτριβικών, όμως, από την άλλη, οδηγώ πολύ μαλακά και στρωτά κάθε αυτοκίνητο που έχω στα χέρια μου καθώς κι όλα όσα είχα. Έτσι πιστεύω πως κρατάω λίγο ακόμη τη διάρκεια ζωής του κιβωτίου.

Όσον αφορά την ηλεκτρική αντλία υδραυλικών του τιμονιού, διαβάζοντας θέματα του forum, είδα πως και μια μεταχειρισμένη δεν μπορώ να ξέρω πως θα είναι στη λειτουργία της, ενώ μια καινούργια έχει απαγορευτικό ποσό αγοράς. Σκέφτομαι πολύ πως μια μηχανική κρεμαριέρα δίνει πολύ καλύτερη αίσθηση και πληροφόρηση, ενώ μια μηχανική είναι πιο ελαφριά στη χρήση σε σχέση με μια η οποία ήταν υδραυλική και απλά βγήκε η αντλία από το κύκλωμα. Αξίζει να ψάξω για μια μηχανική και να ησυχάσω μια για πάντα; Γνωρίζετε τιμές; Κάπου είδα για 20 ευρώ. Ισχύει η τιμή;

Φυσικά, όταν κατα καιρούς ρωτάω για ανταλλακτικά και κάποιος έχει διαθέσιμα, κάθε ενημέρωση, εννοείταο, είναι δεκτή!

Σας ευχαριστώ!

Κώστας.
Pughell - Τετ 01 Οκτ 2014, 23:20:41
Θέμα δημοσίευσης:
Μεινε με το υδραυλικο...

Απο αντλιες υδραυλικου τιμονιου,βρωμαει ο τοπος.Αμα δεν ειναι ραγισμενο το κελυφος της,δεν παθαινει τιποτα. Wink
Ασε που ειναι και ασυγκριτα γρηγοροτερη απο την μηχανικη,χωρις να υπολειπεται σε αισθηση. Cool
Lef205 - Πεμ 02 Οκτ 2014, 21:54:33
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:

Ασε που ειναι και ασυγκριτα γρηγοροτερη απο την μηχανικη,χωρις να υπολειπεται σε αισθηση. Cool

και για το 205 θα το λεμε αυτο μολις βρω υδραυλικη γιατι εχουν πιαστει τα χερακια μου . Laughing
Σέρμπης Κώστας - Πεμ 02 Οκτ 2014, 23:11:58
Θέμα δημοσίευσης:
Lef205 έγραψε:
Pughell έγραψε:

Ασε που ειναι και ασυγκριτα γρηγοροτερη απο την μηχανικη,χωρις να υπολειπεται σε αισθηση. Cool

και για το 205 θα το λεμε αυτο μολις βρω υδραυλικη γιατι εχουν πιαστει τα χερακια μου . Laughing


Καλημέρα σας!

Με πείσατε!!!!

Εντός των ημερών θα ανεβάσω φωτογραφίες από το αυτοκίνητο, καθώς κι από τις δουλειές που κατά καιρούς θα κάνω. Θεωρώ πως είναι καλό να υπάρχει ένα οπτικό υλικό για κάποιον που θέλει να δει διάφορα σημεία του αυτοκινήτου ως βοήθημα πληροφοριών.

Καλό σας ξημέρωμα!

Κώστας
Σέρμπης Κώστας - Τρι 07 Οκτ 2014, 21:08:35
Θέμα δημοσίευσης:
Καλησπέρα σε όλους!!!

Αφού τελικά κατάφερα να τελειώσω τον καινούργιο υπολογιστή, ήρθε η ώρα για τις φωτογραφίες που σας υποσχέθηκα.

Να τονίσω πως είναι τραβηγμένες την πρώτη μέρα, αμέσως μόλις ήρθε στο σπίτι, οπότε δεν έχει καθαριστεί.

Και ξεκινάμε...

...με το μικρό Γαλλάκι στην πρώτη του ξεκούραση έξω από το σπίτι. (Η πόρτα οδηγού είναι μισάνοιχτη και φαίνεται κάπως περίεργα)








Η πρώτη βόλτα ήταν μέχρι τα καταστήματα ανταλλακτικών για την αγορά λαδιών, φίλτρου λαδιών, μπουζί και σιαγόνων για τα πίσω φρένα. Στο γυρισμό μπήκε στο υπόγειο σπιτιού κολλητού μου ώστε να κάνουμε το service.



Όπως θα δείτε, τα πίσω φρένα χρήζαν αντικατάστασης.



Κοιτάξτε τη σιαγόνα στα δεξιά.



Αρχικά φοβήθηκα για κάποιο πρόβλημα στο κύκλωμα φρένων και σκεφτόμουν πως ίσως φρενάρει με λάθος κατανομή, όμως χρειάστηκε απλά ένα καλό καθάρισμα, αφού η βρωμιά που υπήρχε ήταν αστείρευτη.

Συνεχίζοντας, οι ρυθμιζόμενες πίσω μπουκάλες αμορτισέρ. Ξέχασα να φωτογραφίσω τις εμπρός ρυθμιζόμενες - coilover. Θα γίνει κι αυτό...



Η εξάτμιση με καταλύτη και μπόμπα, η οποία ευτυχώς δεν κάνει τρελή φασαρία. Είναι σε επίπεδο που συνηθίζεται πολύ εύκολα. Θεωρώ, μετά από ένα σημείο ο ήχος κουράζει.. εμένα τουλάχιστο.



Και, τέλος, η κόντρα βάση σασμάν η οποία, δεν ξέρω πόσο ευδιάκριτο είναι, μου φαίενται πως σε άξονα κάθετο που περνά από τη βίδα, στο κάτω μέρος της έχει κοπεί λίγο. Δεν μπόρεσα, όμως, να δω πιο μέσα τι γίνεται. Κάποια στιγμή θα αλλαχτεί.



Τέλος, να με συγχωρείτε για την ποιότητα, είναι τραβηγμένες από κινητό.

Καλό σας βράδυ! Για ό,τι νεότερο θα προστίθεται υλικό.

Κώστας.
athanas - Τετ 08 Οκτ 2014, 19:03:10
Θέμα δημοσίευσης:
μια παρατηρηση η κοντρα εχει "περπατησει" που σημαινει οτι,, ειτε η βαση του μοτερ απο τον εγκεφαλο μερια ειναι για αλλαγη ειτε εχει "παρει" το σασι απο στουκα...
Σέρμπης Κώστας - Τετ 08 Οκτ 2014, 19:43:20
Θέμα δημοσίευσης:
Καλησπέρα.

Ναι, έχω κάποιο θέμα με τη συγκεκριμένη βάση, αλλά μάλλον και με κάποια άλλη. Σε δυο εβδομάδες και κάτι θα μπορέσω να έχω χώρο και χρόνο να το ψάξω περισσότερο. Έχω κάποια κενά τα οποία είναι ολίγον τι... αισθητά. Θα κοιτάξω και τις άλλες βάσεις και θα δω τι γίνεται.

Ξέρω πως πολλά από τα 106 της Ελλάδας έχουν φάει χτύπημα και, πολλά από αυτά, δυνατό. Το συγκεκριμένο, όμως, ΔΕΝ έχει το παραμικρό χτύπημα στο σκάφος του. Οπότε το πρόβλημα βρίσκεται σε κάποια άλλη βάση.

Κώστας
sotos 106xs - Δευ 13 Οκτ 2014, 16:40:27
Θέμα δημοσίευσης:
Καλορίζικο και καλοτάξιδο Cool
Έχουν αλλαχτεί οι ταπετσαρίες? Άν έβρισκες και ένα original τιμόνι από 1.3 ή ένα δερμάτινο από Xsi θα ήταν ότι έπρεπε Wink
Σέρμπης Κώστας - Δευ 13 Οκτ 2014, 20:34:01
Θέμα δημοσίευσης:
Καλησπέρα Σωτήρη.

Ναι, το εσωτερικό ράφτηκε ξανά από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη και είναι σε σχεδόν άριστη κατάσταση. Λέω "σχεδόν" μόνο και μόνο λόγω λίγης φθοράς του κάτω μέρους του καθίσματος οδηγού.

Όσον αφορά το τιμόνι, προς το παρόν ψάχνω ηλεκτρική αντλία, μια κι έχει γίνει μετατροπή κρεμαγιέρας, αλλά λείπει η αντλία. Αν βρω κάποια μέχρι 50 ευρώ, θα τη βάλω, αλλιώς θα βάλω μηχανική, την οποία εκτιμώ ιδιαιτέρως. Στη συνέχεια, ένα εργοστασιακό τιμόνι δε θα ήταν κακό να υπάρχει στην άκρη, αφού το βαθύ δίμπρατσο με βολεύει στη θέση οδήγησης λόγω σωματότυπου, επειδή έχω ήδη (αρκετά θα έλεγα) πίσω το κάθισμα οδηγού.

Κώστας
Σέρμπης Κώστας - Δευ 13 Οκτ 2014, 23:22:35
Θέμα δημοσίευσης:
Γεια σας και πάλι.

Μετά από ατελείωτες ώρες επί ημερών αναζήτησης του forum για το θέμα του τιμονιού (υπενθυμίζω, το αυτοκίνητο έχει υδραυλική κρεμαγιέρα, αλλά λείπει η αντλία), έχω να θέσω κάποιες ερωτήσεις.

Μεταξύ πολλών topics που διάβασα, κατάλαβα, αρχικά πως η κρεμαγιέρα που υπάρχει τώρα στο αυτοκίνητο δεν έχει το παραμικρό κενό - τζόγο. Άρα είμαστε σε καλό επίπεδο υπό αυτή την έννοια. Είχα αναφέρει κι εμμένω πως προτιμώ τη μηχανική αίσθηση από την υδραυλική. Όμως, το να αλλάξω σε μηχανική είδα πως έχει κι άλλα παρελκόμενα, όπως όλο το σύνολο με την κολόνα τιμονιού και τη βάση πεταλιέρας (?), αν κατάλαβα καλά. Επομένως η περίπτωση αλλαγής σταματάει εδώ.

Συνεχίζοντας, πέτυχα ένα topic με θέμα την ανακατασκευή υδραυλικής κρεμαγιέρας η οποία έγινε μηχανική, στην ουσία κλείνοντας κι ασφαλίζοντας τις αναμονές για τα σωληνάκια υγρών υδραυλικού. Αμέσως σκέφτηκα πως μάλλον θα καταφύγω σε αυτή τη λύση (τουλάχιστον προσωρινά, αφού έχω άλλες επισκευές να κάνω σε βάθος χρόνου, τις οποίς όπως είπα θα παρουσιάζω εδώ).

Το θέμα μου είναι το εξής:

Το τιμόνι από τη θέση μισής στροφής και πέρα, σφίγγει αρκετά, όταν είμαι σε στάση. Μιλώντας με το Γιώργο (geo106xs) με ρώτησε για τις βίδες στους θόλους και τη θέση τους. Αυτή τη στιγμή το πάνω μέρος της μπουκάλας αμορτισέρ βρίσκεται τέρμα πίσω, όπως βλέπουμε το αυτοκίνητο από εμπρός, και στις δύο πλευρές, πράγμα που σαφώς σημαίνει τη μέγιστη δυνατή γωνία κάστερ. Σε επαρχιακό δρόμο με σεβαστό πλήθος ανωμαλιών στο οδόστρωμα, το τιμόνι "διαβάζει" πολύ και πολύ αισθητά. Έτσι, θεωρώ πως κύριος λόγος για τα δύο παραπάνω είναι η μεγάλη γωνία κάστερ. Βλέποντας το Γαλλικό manual του αυτοκινήτου, έχει μια φωτογραφία η οποία είναι η εξής:

https://dl-web.dropbox.com/get/Screenshots/Screenshot%202014-10-14%2000.10.27.png?_subject_uid=345904226&w=AAA2fm5RmZnbihXnjiPHLgD_-zVAK--RCGRQUB0gYyPIAg

Βλέπουμε, λοιπόν, πως υπάρχουν δύο θέσεις, η μία τέρμα πίσω, όπως είναι τώρα σε μένα, και η άλλη τέρμα εμπρός.

Με μείωση της γωνίας κάστερ η αντίσταση του τιμονιού σε χαμηλές ταχύτητες και σε στάση είναι πολύ μικρότερη. Βέβαια, από την άλλη, σε πορεία και με πολύ μικρή γωνία κάστερ η αίσθηση του τιμονιού στην ουδέτερη θέση (στο κέντρο δηλαδή για ευθεία πορεία) και γύρω απ' αυτή δίνει την αίσθηση του ότι "λιμνάζει". Μειώνοντας τη γωνία, λοιπόν, θα κρεδίσω αρκετά από την ευκολία χρήσης (γιατί τώρα είναι τραγικό), από την άλλη θα χάσω πολλά άλλα (στο θέμα αίσθησης).

Κι ερωτώ:

Ποια είναι η σωστή θέση; Θα βελτιωθεί, τελικά, η κατάσταση με τη βελτίωση ευκολίας χρήσης ή τσάμπα καίει η λάμπα; Φυσικά, δεν περιμένω να γίνει το τιμόνι πούπουλο όπως ένα με ηλεκτρική υποβοήθηση.

Ευχαριστώ πολύ.

Κώστας
Σέρμπης Κώστας - Παρ 27 Μάρ 2015, 18:33:19
Θέμα δημοσίευσης:
Γεια σας παιδιά. Χρειάζομαι τα φώτα σας στο θέμα της μετάδοσης, των κιβωτίων ταχυτήτων και της τελικής σχέσης μετάδοσης.

Στο 106 μου το κιβώτιο ταχυτήτων είναι αλλαγμένο από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη με ένα από 1.4, κατά τα λόγια του, άρα η σχέση πηνίου - κορώνας είναι 14/60. Η αλήθεια είναι πως με το πέρασμα του χρόνου και τη χρήση φαίνεται πως είναι "μακρύ".

Πέραν του ότι χρειάζεται επισκευή στα γνωστά ζητήματα των ρουλεμάν, θέλω να βρω ένα σασμάν πιο "κοντό". Ψάχνοντας στο forum δεν μπόρεσα να βρω κάτποια σίγουρη πληροφορία περί των διαφόρων εκδόσεων και των αντίστοιχων κιβωτίων ταχυτήτων.

Θα ήθελα να μου πείτε, πέραν του 13/59 του εργοστασιακού κιβωτίου του 1.3 Rallye, υπάρχει περίπτωση κάποιο σασμάν από 1.1 να είναι πιο κοντό; Αναφέρομαι σε 1.1 λόγω της σαφώς μικρότερης καταπόνησης που μπορεί να έχει δεχτεί κατά τη διάρκεια των χρόνων της ζωής του.

Να τονίσω πως οι διαστάσεις των τροχών είναι 14" και των ελαστικών 185/55.

Θα ήθελα, σας παρακαλώ, να δώσετε, όποιοι μπορείτε, σαφείς κι εξακριβωμένες πληροφορίες πάνω στο ζήτημα, καθότι σε διάφορα fora είτε της Ελλάδας είτε του εξωτερικού, δεν μπόρεσα να διασταυρώσω κάποιο χαρακτηριστικό ώστε να δεχτώ πως κάτι από όσα διάβασα αληθεύει. Σας είμαι ευγνώμων για τέτοιου είδους σαφείς απαντήσεις.

Σας ευχαριστώ.

Σέρμπης Κώστας
geo106xs - Σαβ 28 Μάρ 2015, 12:11:45
Θέμα δημοσίευσης:
Καλησπερα Κωστα,
Το σασμαν σου,δεν ειναι απαραιτητο πως εχει Κ/Π 14/60 καθως ανα τις εκδοσεις,"φορεθηκαν" διαφορα Κ/Π στα απλα μοντελα! Για να εξακριβωσεις αρχικα τι Κ/Π εχει το δικο σου πρεπει να βγαλεις την ταπα αποστραγγισης του σασμαν και να γυρισεις την κορωνα για να μετρησεις τα δοντια της.
Σχετικα με τις σχεσεις,καπου ειχα διαβασει πως υπαρχουν τρεις διαφορετικες κλιμακωσεις,εγω εχω δει μονο τις δυο,η "σφιχτοτερη" ειναι αυτη που φορουσαν τα ραλλυ,gti,xsi,xs ,απλα ανα τα κυβικα,αλλαζε η τελικη μεταδοση.
Το σασμαν σου,εχει ενα κωδικο απο κατω,γραψ'τον εδω μηπως βρουμε ποιες σχεσεις μεταδοσης εχει Wink
athanas - Σαβ 28 Μάρ 2015, 15:06:53
Θέμα δημοσίευσης:
για κ/π μπορεις να ψαξεις αν θες για πιο κοντο σε 307 1.4 που φορουσε και 13/61 και 13/64 εκτος απο 13/59 αναλογα την εκδοση και την χρονολογια....
απο εκει και περα για τις σχεσεις ισχυει οτι ειπε ο Γιωργος Wink
Σέρμπης Κώστας - Σαβ 18 Απρ 2015, 18:01:12
Θέμα δημοσίευσης:
Καλησπέρα σας παιδιά και με συγχωρείτε για την αργοπορημένη απάντηση.

Ο κωδικός του κιβωτίου είναι 20CE81.

Το πρόβλημα, όμως, πλέον είναι άλλο. Εντός της προηγούμενης εβδομάδας, έκανα κάποιες εργασίες στο αυτοκίνητο. Δηλαδή, έβγαλα και καθάρισα την εισαγωγή (πεταλούδα και πολλαπλή), έβγαλα την μπεκιέρα για να αλλάξω τα δύο o rings στο ρυθμιστή μια και έχανε από εκεί λίγη βενζίνη, καθώς επίσης έγινε κι ένα ρύθμισμα βαλβίδων.

Μετά από όλα αυτά, κι έχοντας καινούργιες φλάντζες μεταξύ εισαγωγής και κινητήρα, καθότι οι παλιές ήταν χάλια, το αυτοκίνητο στις ψηλές στροφές δεν αποδίδει όπως απέδιδε. Το ρελαντί είναι το ίδιο, η λειτουργία σε χαμηλές και μεσαίες έως τις 5000 στροφές είναι εκπληκτική. Από τις 5500 περίπου μέχρι τις 7000 σε κάποια σημεία είναι σα να αφήνεις το γκάζι και να το ξαναπατάς. Αυτό ήταν πιο έντονο πριν αλλάξω τις φλάτζες εισαγωγής, αφού στην αρχή έβαλα ξανά τις παλιές κι έπαιρνε αέρα από εκεί, πράγμα που είδα ρίχνοντας οινόπνευμα στη φλάντζα και ρέταρε ο κινητήρας.

Πλέον, στο ίδιο φάσμα στροφών, το κάνει ξανά, έχει αυτή την απώλεια δύναμης, χωρίς όμως διακοπές, σκασίματα, έντονο καπνό ή οτιδήποτε τέτοιο. Προσπαθώ να σκεφτώ τι μπορεί να είναι. Αν ήταν αντλία βενζίνης, κάποιες φορές δε θα έπαιρνε μπρος αμέσως, κάτι που δεν έγινε ποτέ. Ρίχνοντας προ ολίγου οινόπνευμα στα o rings των μπεκ, στον τέταρτο κύλινδρο το οινόπνευμα έμενε, ενώ στους άλλους τρεις το ρούφαγε, χωρίς όμως να ρετάρει!

Οποιαδήποτε σκέψη είναι δεκτή.

Σας ευχαριστώ πολύ!

Σέρμπης Κώστας
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr