milvas7 έγραψε: |
ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΣΤΟΚ
κ το κάνει πάντα απο την ίδια μερια τι παει να πει νορμαλ???? ![]() |
saikoe_39 έγραψε: | ||
ΠΕΤΑΤΟ ΤΟΤΕ |
makis106 έγραψε: |
Μου το εκανε και μενα ενα διαστημα, και το ειχα παει και γω στο κτεο κ το μετρησα, και ηταν ολα κομπλε. νομιζω ομως οτι τον τελευταιο χρονο+ δεν το εχει ξανακανει, ή τουλαχιστον δεν το παρατηρησα. Τοτε ειχα αλλαξει προσφατα υγρά, και η εξαερωση ειχε γινει πολυ ευλαβικα! Εχω ακουσει ομως οτι για να γινει σωστη αλλαγη υγρων/εξαερωση πρεπει να συνδεθει κ στο διαγνωστικο γιατι κατι παιζει με την αντλια του ABS. εχε κ αυτο υπ'οψη.
Παντως μου εκανε εντυπωση γιατι υποτιθεται οτι αυτα τα ρυθμιζει και το συστημα κατανομης πεδησης (EBD) που εχει... |
milvas7 έγραψε: | ||
Μάλλον απο τα φρένα πρέπει να είναι ρε συ μακη Ποσο πάει αυτη η εξαερωση κομπλέ στο μηχανημα που λές |
'Andy'-lag έγραψε: |
Σιγουρα κατι παιζει εκει πισω... Αν κρινω και απο το δικο μου που μου εφαγε τον αριστερο πισω δισκο πολυ περισσοτερο απο τον δεξι.... |
Tzive έγραψε: |
Η μέγιστη επιτρεπόμενη ταχύτητα σε δημόσιους δρόμους είναι 120km/h (σε κάποια σημεία 130km/h πλέον) Γιατι λοιπόν να πηγαίνεις με 190 και 210 που αναφέρετε? |
Tzive έγραψε: |
Η μέγιστη επιτρεπόμενη ταχύτητα σε δημόσιους δρόμους είναι 120km/h (σε κάποια σημεία 130km/h πλέον) Γιατι λοιπόν να πηγαίνεις με 190 και 210 που αναφέρετε? |
Kostaswannabe έγραψε: |
Ίσως να φταίει κιόλας το φρεναρισμα σου Αλέξανδρε. Οχι εξ ολοκλήρου αλλά είναι μεγάλος παράγοντας αν το παίξεις λίγο το φρένο για να το επαναφέρεις γιατί αν το πατήσεις μονοκοματα μπλοκάρει σε σε μια πορεία τ αμάξι λόγω φοράς και μαζευεται πιο δύσκολα από το να παίξεις 2-3 φορές το φρένο.
Στην ουσία από τη βροχή στο απότομο φρεναρισμα δεν είχες προσφυση και γλιστραγες και ήθελες ν αφήσεις λίγο το φρένο 1 sec ας πούμε να πιάσουν προσφυση τα λάστιχα για να σε κρατήσει στην ευθεία. Τουλάχιστον άλλη μια φορά που μου χε τύχει εμένα σε ανοιχτή στροφή με πτρωτοβροχι και γλιτσα φουλ έτσι το σωστό το 106 που ειχα |
Mono AEK έγραψε: |
Το πενταλ λογικο ειναι να βυθιζεται λιγο παραπανω οσο φθειρονται τα τακακια.
Το τετακε δεν ειναι λογικο παντως απτη στιγμη που ειχες το esp on |
Mono AEK έγραψε: |
Το πενταλ λογικο ειναι να βυθιζεται λιγο παραπανω οσο φθειρονται τα τακακια.
Το τετακε δεν ειναι λογικο παντως απτη στιγμη που ειχες το esp on |
driver7 έγραψε: |
Βάλε rbf motul για κάτι καλύτερο... |
Mono AEK έγραψε: |
ειναι λογικο να βυθιζεται το πενταλ παραπανω
αν βυθιζεται πολυ και δεν εχει το αντιστοιχο φρεναρισμα τοτε θελει εξαερωση το esp δε παιρνει εξαερωση η σταθμη των υγρων για πιο λογο να πεφτει με τη φθορα στα τακακια? κι αν πεφτει για να αντισταθμισει τη διαδρομη τοτε γιατι δε βαζουμε ολοι πιο λιγα υγρα να εχουμε πιο αμεσο φρεναρισμα?? |
Mono AEK έγραψε: |
ειναι λογικο να βυθιζεται το πενταλ παραπανω
αν βυθιζεται πολυ και δεν εχει το αντιστοιχο φρεναρισμα τοτε θελει εξαερωση το esp δε παιρνει εξαερωση η σταθμη των υγρων για πιο λογο να πεφτει με τη φθορα στα τακακια? κι αν πεφτει για να αντισταθμισει τη διαδρομη τοτε γιατι δε βαζουμε ολοι πιο λιγα υγρα να εχουμε πιο αμεσο φρεναρισμα?? |
alexandros 207 Rallye έγραψε: | ||
αν αναμιχθούν με τα μαμα υγρα, δεν υπαρχει θεμα ετσι? |
nik_marin έγραψε: |
Οτι να 'ναι... Αυτά τα έχεις ακούσει από καποιον ? (μην των ξανά ακούσεις..) τα έχεις διαβάσει από κάπου ή θεωρείς ότι έτσι ειναι...? δεν ισχύει τίποτα ... |
Kostaswannabe έγραψε: |
Ποιος ανέφερε 190-210? ![]() ![]() |
milvas7 έγραψε: |
...στην ευθεία κ μέχρι 210 που πήγα δεν είχε κανένα θέμα ουτε τρέμουλα ουτε τιποτα πολύ σταθερο
με τρομάζει στα φρένα ομως αυτη η συμπεριφορά κ δεν το κάνει σε λιγα χλμ δηλ 80 ... |
mathanas έγραψε: |
...ολα αυτα οταν ηταν μαμα και μιλαμε για φρεναρισμα τσαρουχι απο 190 και πανω... |
reselie-206 έγραψε: |
Αυτό το κάνει και το δικό μου πάντως στα πολλά >160-170 σε πολύ απότομο φρενάρισμα... |
alexandros 207 Rallye έγραψε: |
εσυ δλδ πηγαινεις μονο οσο ειναι το οριο ? ![]() |