PSClub - Hellas

Φρένα - 207 ΤHP ΑΠΟΡΙΑ ΓΙΑ ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑ

milvas7 - Τετ 05 Μάρ 2014, 14:38:14
Θέμα δημοσίευσης: 207 ΤHP ΑΠΟΡΙΑ ΓΙΑ ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑ
ΚΑΛΗΜΕΡΑ .

Παρατήρησα στα φρένα στα πολλά χλμ μια αστάθεια

δηλ σαν να βουλιάζει μπροστά δεξια κ να τείνει η ουρα του αυτοκινήτου να ξεκολλήσει στο δεξί μέρος

Σαν να φρενάρει πιο πολύ πίσω για κλάσματα κ μετα επανέρχεται το αμάξωμα μόνο του στην ευθέια

στην ευθεία κ μέχρι 210 που πήγα δεν είχε κανένα θέμα ουτε τρέμουλα ουτε τιποτα πολύ σταθερο

με τρομάζει στα φρένα ομως αυτη η συμπεριφορά κ δεν το κάνει σε λιγα χλμ δηλ 80

πήγε το μυαλο μου σε ευθυγράμμιση , σε εξαέρωση κ σε πρόβλημα με αμορτισέρ

καμμία βοήθεια πριν ξεκινήσω κ δίνω τσάμπα λ7??? Rolling eyes
saikoe_39 - Τετ 05 Μάρ 2014, 15:26:10
Θέμα δημοσίευσης:
Νορμαλ...ολα οσα εχω παει βολτα με στοκ αναρτηση..κανουν το ιδιο πραμα...
Αλλα μιλαμε για φρεναρισμα-βιασμός(σε ευθεία)...
milvas7 - Τετ 05 Μάρ 2014, 15:31:22
Θέμα δημοσίευσης:
ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΣΤΟΚ

κ το κάνει πάντα απο την ίδια μερια

τι παει να πει νορμαλ???? Rolling eyes
milvas7 - Τετ 05 Μάρ 2014, 22:32:59
Θέμα δημοσίευσης:
Λοιπόν, το έβαλα σε αμορτισερομετρο έβγαλε 85 δεξια -83 αριστερα μπροστά

κ 80 δεξιά -72 αριστερα πίσω

στο τζογομετρο είναι ολα οκ απο κάτω σινεμπλόκ κλπ

απο ευθυγράμμιση οκ, απο λάστιχα οκ καινόυρια,

μήπως έχει πάρει αέρα το κύκλωμα των φρένων?

υπάρχει περίπτωση για φρενάρει ανόμοια? κ να κάνει αυτο το ψάρεμα Rolling eyes
makis106 - Πεμ 06 Μάρ 2014, 02:23:11
Θέμα δημοσίευσης:
Μου το εκανε και μενα ενα διαστημα, και το ειχα παει και γω στο κτεο κ το μετρησα, και ηταν ολα κομπλε. νομιζω ομως οτι τον τελευταιο χρονο+ δεν το εχει ξανακανει, ή τουλαχιστον δεν το παρατηρησα. Τοτε ειχα αλλαξει προσφατα υγρά, και η εξαερωση ειχε γινει πολυ ευλαβικα! Εχω ακουσει ομως οτι για να γινει σωστη αλλαγη υγρων/εξαερωση πρεπει να συνδεθει κ στο διαγνωστικο γιατι κατι παιζει με την αντλια του ABS. εχε κ αυτο υπ'οψη.
Παντως μου εκανε εντυπωση γιατι υποτιθεται οτι αυτα τα ρυθμιζει και το συστημα κατανομης πεδησης (EBD) που εχει...
saikoe_39 - Πεμ 06 Μάρ 2014, 05:19:09
Θέμα δημοσίευσης:
milvas7 έγραψε:
ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΣΤΟΚ

κ το κάνει πάντα απο την ίδια μερια

τι παει να πει νορμαλ???? Rolling eyes


ΠΕΤΑΤΟ ΤΟΤΕ
milvas7 - Πεμ 06 Μάρ 2014, 08:52:38
Θέμα δημοσίευσης:
saikoe_39 έγραψε:
milvas7 έγραψε:
ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΣΤΟΚ

κ το κάνει πάντα απο την ίδια μερια

τι παει να πει νορμαλ???? Rolling eyes


ΠΕΤΑΤΟ ΤΟΤΕ



EΣΥ ΡΕ ΜΕΓΑΛΕ ΑΥΤΗ ΤΗ Μ..ΛΚΙΑ ΕΧΕΙς ΝΑ ΠΕΙΣ

ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ Κ ΣΟΒΑΡΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ
milvas7 - Πεμ 06 Μάρ 2014, 08:55:38
Θέμα δημοσίευσης:
makis106 έγραψε:
Μου το εκανε και μενα ενα διαστημα, και το ειχα παει και γω στο κτεο κ το μετρησα, και ηταν ολα κομπλε. νομιζω ομως οτι τον τελευταιο χρονο+ δεν το εχει ξανακανει, ή τουλαχιστον δεν το παρατηρησα. Τοτε ειχα αλλαξει προσφατα υγρά, και η εξαερωση ειχε γινει πολυ ευλαβικα! Εχω ακουσει ομως οτι για να γινει σωστη αλλαγη υγρων/εξαερωση πρεπει να συνδεθει κ στο διαγνωστικο γιατι κατι παιζει με την αντλια του ABS. εχε κ αυτο υπ'οψη.
Παντως μου εκανε εντυπωση γιατι υποτιθεται οτι αυτα τα ρυθμιζει και το συστημα κατανομης πεδησης (EBD) που εχει...


Μάλλον απο τα φρένα πρέπει να είναι ρε συ μακη

Ποσο πάει αυτη η εξαερωση κομπλέ στο μηχανημα που λές
mathanas - Πεμ 06 Μάρ 2014, 09:55:31
Θέμα δημοσίευσης:
Εμενα το χει κανει 1-2 φορες , δλδ να νοιωσεις το πισω μερος να ψαρευει και να παλευεις με το τιμονι, χωρις ομως το αυτοκινητο να το χασεις απλα σε τρομαζει, ολα αυτα οταν ηταν μαμα και μιλαμε για φρεναρισμα τσαρουχι απο 190 και πανω...

Δε το χω ξανα παρατηρησει απο τοτε που φοραει τα ΚΟΝΙ και τα φρενα απο το RC παρολο που ειναι σαφως πιο δυνατα απο τα μαμισια του rallye, α επισης εβαλα και σωληνακια υψηλης και ferodo 5.1

Οσες φορες το χω δοκιμασει απο τοτε φρενανρει μια χαρα, ισως τελικα να χει να κανει και με το δρομο και να εμφνιζεται το φαινομενο
reselie-206 - Πεμ 06 Μάρ 2014, 10:24:01
Θέμα δημοσίευσης:
Αυτό το κάνει και το δικό μου πάντως στα πολλά >160-170 σε πολύ απότομο φρενάρισμα, βουτάει δεξιά ή τουλάχιστον αυτή την αίσθηση δίνει...

τώρα νορμάλ ή όχι σίγουρα είναι τρομακτική συμπεριφορά αλλα νομίζω πως το πιθανότερο είναι να έχει να κάνει με ανάρτηση (ξέρω οτι δεξιά είναι λιγότερο αποδοτική σύμφωνα τουλάχιστον με ΚΤΕΟ που είχα περάσει)

Πήγαινε σε φρενόμετρο δές το
'Andy'-lag - Πεμ 06 Μάρ 2014, 12:23:53
Θέμα δημοσίευσης:
Σιγουρα κατι παιζει εκει πισω... Αν κρινω και απο το δικο μου που μου εφαγε τον αριστερο πισω δισκο πολυ περισσοτερο απο τον δεξι....
makis106 - Πεμ 06 Μάρ 2014, 12:27:48
Θέμα δημοσίευσης:
milvas7 έγραψε:
makis106 έγραψε:
Μου το εκανε και μενα ενα διαστημα, και το ειχα παει και γω στο κτεο κ το μετρησα, και ηταν ολα κομπλε. νομιζω ομως οτι τον τελευταιο χρονο+ δεν το εχει ξανακανει, ή τουλαχιστον δεν το παρατηρησα. Τοτε ειχα αλλαξει προσφατα υγρά, και η εξαερωση ειχε γινει πολυ ευλαβικα! Εχω ακουσει ομως οτι για να γινει σωστη αλλαγη υγρων/εξαερωση πρεπει να συνδεθει κ στο διαγνωστικο γιατι κατι παιζει με την αντλια του ABS. εχε κ αυτο υπ'οψη.
Παντως μου εκανε εντυπωση γιατι υποτιθεται οτι αυτα τα ρυθμιζει και το συστημα κατανομης πεδησης (EBD) που εχει...


Μάλλον απο τα φρένα πρέπει να είναι ρε συ μακη

Ποσο πάει αυτη η εξαερωση κομπλέ στο μηχανημα που λές
Δεν ξερω γιατι μεχρι στιγμής την κανω στο σπιτι. ρωτα σε ενα εξουσιοδοτημενο να σου πουν αν ισχυει και ποσο παει. Εγω περιμενω να μου ερθει ενα lexia και να δω μετα αν υπαρχει τετοια επιλογη.
milvas7 - Παρ 07 Μάρ 2014, 09:17:00
Θέμα δημοσίευσης:
Τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία έχουν φρενόμετρο?

Η πρέπει να ψάξω σε συγκεκριμένο μηχανικό για φρένα να το μετρήσουμε?
makis106 - Παρ 07 Μάρ 2014, 10:30:13
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν εχουν απαραιτητα. Πρεπει να ψαξεις. μπορεις να πας και σε ιδ. ΚΤΕΟ
milvas7 - Παρ 07 Μάρ 2014, 12:18:25
Θέμα δημοσίευσης:
Thumb Left ευχαριστώ
Le-Mans Series - Τρι 29 Απρ 2014, 17:52:41
Θέμα δημοσίευσης:
'Andy'-lag έγραψε:
Σιγουρα κατι παιζει εκει πισω... Αν κρινω και απο το δικο μου που μου εφαγε τον αριστερο πισω δισκο πολυ περισσοτερο απο τον δεξι....

πάντα η αριστερή πλευρά τρώγεται πιο πολύ για τον λόγο έχει πάντα βάρος απο τον οδηγό ενω δεξιά δεν εχει επιβάτη πάντα
milvas7 - Τετ 30 Απρ 2014, 08:17:30
Θέμα δημοσίευσης:
Λοιπόν το αμάξι έχανε απο ευθυγράμμιση αριστερο τροχο 3%

κ η αριστερή δαγκάνα φρενάριζε πιο δυνατα απο την άλλη στο φρενομετρο

εγινε ευθυγράμμιση κ έχει βελτιωθεί αρκετά

πολ΄υ σπάνια μπορεί να το κάνει πάλι σαν να κολλάει η δαγκάνα η αριστερη κ να τραβαει το αμάξι αριστερα την μουρη

αυτοσ ο κατανεμητης πέδησης έχει βγάλει σε κανεναν πρόβλήματα???
alexandros 207 Rallye - Κυρ 07 Δεκ 2014, 15:28:48
Θέμα δημοσίευσης:
επαναφερω το θεμα
χθες σε φρεναρισμα πανικου απο 90χλμ/ωρα, σε ευθεια, αλλά λιγο βρεγμενα κατω, φευγει ο κωλος (προς τα δεξια) , σε σημειο που να χρειαστει αναποδο τιμονι...
κι οχι μονο ενα αναποδο....
2-3 αναποδα μεχρι που φεραμε και τετακε Shocked
ευτυχως ολα καλα, δεν ακουμπήσαμε πουθενα

και ρωταω εγω τωρα...
τη στιγμη που το αμαξι ειναι μαμα απο αναρτηση και φρενα, με esp και abs στο ΟΝ, γινετε να γυρισει κωλο σε φρεναρισμα πανικου ???

(η ασφαλτος νορμαλ ηταν, μονο που ηταν λιγο βρεγμενα κατω και τα λαστιχα μου δεν ειναι και στην καλυτερη κατασταση)
drdino - Κυρ 07 Δεκ 2014, 15:49:07
Θέμα δημοσίευσης:
To esp και το abs δεν μπορούν να ξεπεράσουν τους νόμους της φυσικής, αν δεν έχεις λάστιχα τότε δεν μπορούν να κάνουν πολλά.
alexandros 207 Rallye - Κυρ 07 Δεκ 2014, 16:01:53
Θέμα δημοσίευσης:
ναι, αλλά δεν λεγανε οταν ειχε πρωτοκυκλοφορήσει το abs οτι μπορεις να φρεναρεις και το αυτοκινητο να πηγαινει ευθεια εστω κι αν οι δεξιοι τροχοι πατανε σε διαφορετικο συντελεστη τριβης σε σχεση με τους αριστερους πχ?
ή και σε παγο να φρεναρεις υποτιθεται το αμαξι παει ευθεια

δλδ τα δικα μας που εχουν ABS, ESP, EBD και οτι αλλο εχουν, σε λιγο βρεγμενο και με μετρια λαστιχα , ειναι λογικο να πεταξει κωλο με 90χλμ/ωρα???
μονο και μονο το esp δεν επρεπε να το κρατησει ευθεια?
Kostaswannabe - Κυρ 07 Δεκ 2014, 16:14:53
Θέμα δημοσίευσης:
Τα νερά από βροχή η κάνα μπαλκόνι? Βασικά άμα ο δρόμος είχε και λίγο γλιτσα και δεν έχεις και λάστιχα δεν υπήρχε περίπτωση να μη φύγει ο κωλος, βασικά η μούρη κ να ακολουθήσει ο κωλος όταν λες φρένο πάτωμα κ απλά παίξιμο το τιμονι?
Tzive - Κυρ 07 Δεκ 2014, 16:26:10
Θέμα δημοσίευσης:
Η μέγιστη επιτρεπόμενη ταχύτητα σε δημόσιους δρόμους είναι 120km/h (σε κάποια σημεία 130km/h πλέον) Γιατι λοιπόν να πηγαίνεις με 190 και 210 που αναφέρετε?
alexandros 207 Rallye - Κυρ 07 Δεκ 2014, 16:29:14
Θέμα δημοσίευσης:
απο βροχη (αλλά εκεινη τη στιγμη δεν εβρεχε)
στην εγνατια οδο ημασταν
φρενο στο πατωμα και ο κωλος εφυγε δεξια
η μουρη δεν αποσταθεροποιηθηκε , ευθεια πηγαινε

επισης και το πεταλ του φρενου βυθιζεται λιγο παραπανω απο οτι θα επρεπε
τα τακακια ειναι στη μεση περιπου
alexandros 207 Rallye - Κυρ 07 Δεκ 2014, 16:30:43
Θέμα δημοσίευσης:
Tzive έγραψε:
Η μέγιστη επιτρεπόμενη ταχύτητα σε δημόσιους δρόμους είναι 120km/h (σε κάποια σημεία 130km/h πλέον) Γιατι λοιπόν να πηγαίνεις με 190 και 210 που αναφέρετε?

εγω με 90 το επαθα παντως
Kostaswannabe - Κυρ 07 Δεκ 2014, 16:51:26
Θέμα δημοσίευσης:
Tzive έγραψε:
Η μέγιστη επιτρεπόμενη ταχύτητα σε δημόσιους δρόμους είναι 120km/h (σε κάποια σημεία 130km/h πλέον) Γιατι λοιπόν να πηγαίνεις με 190 και 210 που αναφέρετε?

Ποιος ανέφερε 190-210? Question Shocked
Kostaswannabe - Κυρ 07 Δεκ 2014, 16:57:38
Θέμα δημοσίευσης:
Ίσως να φταίει κιόλας το φρεναρισμα σου Αλέξανδρε. Οχι εξ ολοκλήρου αλλά είναι μεγάλος παράγοντας αν το παίξεις λίγο το φρένο για να το επαναφέρεις γιατί αν το πατήσεις μονοκοματα μπλοκάρει σε σε μια πορεία τ αμάξι λόγω φοράς και μαζευεται πιο δύσκολα από το να παίξεις 2-3 φορές το φρένο.
Στην ουσία από τη βροχή στο απότομο φρεναρισμα δεν είχες προσφυση και γλιστραγες και ήθελες ν αφήσεις λίγο το φρένο 1 sec ας πούμε να πιάσουν προσφυση τα λάστιχα για να σε κρατήσει στην ευθεία. Τουλάχιστον άλλη μια φορά που μου χε τύχει εμένα σε ανοιχτή στροφή με πτρωτοβροχι και γλιτσα φουλ έτσι το σωστό το 106 που ειχα
Mono AEK - Κυρ 07 Δεκ 2014, 17:36:32
Θέμα δημοσίευσης:
Το πενταλ λογικο ειναι να βυθιζεται λιγο παραπανω οσο φθειρονται τα τακακια.
Το τετακε δεν ειναι λογικο παντως απτη στιγμη που ειχες το esp on
alexandros 207 Rallye - Κυρ 07 Δεκ 2014, 18:44:06
Θέμα δημοσίευσης:
Kostaswannabe έγραψε:
Ίσως να φταίει κιόλας το φρεναρισμα σου Αλέξανδρε. Οχι εξ ολοκλήρου αλλά είναι μεγάλος παράγοντας αν το παίξεις λίγο το φρένο για να το επαναφέρεις γιατί αν το πατήσεις μονοκοματα μπλοκάρει σε σε μια πορεία τ αμάξι λόγω φοράς και μαζευεται πιο δύσκολα από το να παίξεις 2-3 φορές το φρένο.
Στην ουσία από τη βροχή στο απότομο φρεναρισμα δεν είχες προσφυση και γλιστραγες και ήθελες ν αφήσεις λίγο το φρένο 1 sec ας πούμε να πιάσουν προσφυση τα λάστιχα για να σε κρατήσει στην ευθεία. Τουλάχιστον άλλη μια φορά που μου χε τύχει εμένα σε ανοιχτή στροφή με πτρωτοβροχι και γλιτσα φουλ έτσι το σωστό το 106 που ειχα

ολα αυτα καλα και λογικα ειναι, αλλά να τα κανεις σε αμαξια χωρις abs κτλ βοηθηματα
στα δικα μας, που εχουν τοσα ηλεκτρονικα, δεν θα επρεπε

Mono AEK έγραψε:
Το πενταλ λογικο ειναι να βυθιζεται λιγο παραπανω οσο φθειρονται τα τακακια.
Το τετακε δεν ειναι λογικο παντως απτη στιγμη που ειχες το esp on

της ιδιας αποψης ειμαι κι εγω Wink
makis106 - Δευ 08 Δεκ 2014, 11:31:35
Θέμα δημοσίευσης:
Mono AEK έγραψε:
Το πενταλ λογικο ειναι να βυθιζεται λιγο παραπανω οσο φθειρονται τα τακακια.
Το τετακε δεν ειναι λογικο παντως απτη στιγμη που ειχες το esp on
δεν είναι λογικό να βυθίζεται το πεντάλ παραπάνω. Όταν φθείρονται τα τακακια, κατεβαίνει η στάθμη των υγρών, δεν αλλάζει η διαδρομή του πεντάλ. Όπως αναφέρεται στο pp, αν μεγάλωσει η διαδρομή, τότε πιθανώς το σύστημα χρειάζεται εξαερωση, ίσως και στη μονάδα του esp, Η οποία γίνεται με διαγνωστικό. Αυτός μπορεί να είναι και ο λόγος που το esp σου δεν συμπεριφέρθηκε σωστά.
alexandros 207 Rallye - Δευ 08 Δεκ 2014, 12:11:37
Θέμα δημοσίευσης:
το ιδιο ακριβως μου ειπε και φιλος μου (οτι θελει εξαέρωση δηλαδη)
δεν καταλαβα ομως πως να πηρε αερα το δίκτυο Scratch
με την εξαερωση τι υγρα βαζουμε?
αυτα που εχει η peugeot? θελει 5.1?
δλδ παω και τους ζηταω μια εξαερωση στα παντα ολα και στο esp?
σε ευχαριστω Μακη κι εσενα και τα άλλα παιδια που απαντησαν
driver7 - Δευ 08 Δεκ 2014, 12:16:51
Θέμα δημοσίευσης:
Βάλε rbf motul για κάτι καλύτερο...
alexandros 207 Rallye - Δευ 08 Δεκ 2014, 12:18:12
Θέμα δημοσίευσης:
driver7 έγραψε:
Βάλε rbf motul για κάτι καλύτερο...

αν αναμιχθούν με τα μαμα υγρα, δεν υπαρχει θεμα ετσι?
Mono AEK - Δευ 08 Δεκ 2014, 12:19:39
Θέμα δημοσίευσης:
ειναι λογικο να βυθιζεται το πενταλ παραπανω
αν βυθιζεται πολυ και δεν εχει το αντιστοιχο φρεναρισμα τοτε θελει εξαερωση
το esp δε παιρνει εξαερωση
η σταθμη των υγρων για πιο λογο να πεφτει με τη φθορα στα τακακια?
κι αν πεφτει για να αντισταθμισει τη διαδρομη τοτε γιατι δε βαζουμε ολοι πιο λιγα υγρα να εχουμε πιο αμεσο φρεναρισμα??
alexandros 207 Rallye - Δευ 08 Δεκ 2014, 12:29:28
Θέμα δημοσίευσης:
η σταθμη πεφτει γιατι οσο τρωγεται το τακακι, το πιστονι της δαγκανας παει πιο κοντα στην δισκοπλακα (για να εχει την ιδια αποσταση το τακακι με την δισκοπλακα)
αυτη η εκταση του πιστονιου γινεται με τα υγρα φρενων
γι αυτο και οταν βαζεις καινουρια τακακια, τα πιστονακια ξαναμπαινουν στη θεση τους(ας το πουμε ετσι) και ξαναανεβαινει η σταθμη των υγρων
makis106 - Δευ 08 Δεκ 2014, 17:03:58
Θέμα δημοσίευσης:
Mono AEK έγραψε:
ειναι λογικο να βυθιζεται το πενταλ παραπανω
αν βυθιζεται πολυ και δεν εχει το αντιστοιχο φρεναρισμα τοτε θελει εξαερωση
το esp δε παιρνει εξαερωση
η σταθμη των υγρων για πιο λογο να πεφτει με τη φθορα στα τακακια?
κι αν πεφτει για να αντισταθμισει τη διαδρομη τοτε γιατι δε βαζουμε ολοι πιο λιγα υγρα να εχουμε πιο αμεσο φρεναρισμα??
το esp παίρνει εξαερωση μέσω διαγωνιστικού. Αν θες ανεβάζω screenshot. Για το πεντάλ, ότι είπε και ο Αλέξανδρος. Αυτό που είπες με τα λιγότερα υγρά δεν το κατάλαβα...
alexandros 207 Rallye - Τρι 09 Δεκ 2014, 11:48:16
Θέμα δημοσίευσης:
τα υγρα της peugeot ειναι dot 4?
μια αλλαγη (μαζι με τα υγρα της peugeot) ποσο παει περιπου σε εξουσιοδοτημενο?
nik_marin - Τρι 09 Δεκ 2014, 12:48:55
Θέμα δημοσίευσης:
Mono AEK έγραψε:
ειναι λογικο να βυθιζεται το πενταλ παραπανω
αν βυθιζεται πολυ και δεν εχει το αντιστοιχο φρεναρισμα τοτε θελει εξαερωση
το esp δε παιρνει εξαερωση
η σταθμη των υγρων για πιο λογο να πεφτει με τη φθορα στα τακακια?
κι αν πεφτει για να αντισταθμισει τη διαδρομη τοτε γιατι δε βαζουμε ολοι πιο λιγα υγρα να εχουμε πιο αμεσο φρεναρισμα??


Οτι να 'ναι...

Αυτά τα έχεις ακούσει από καποιον ? (μην των ξανά ακούσεις..)
τα έχεις διαβάσει από κάπου ή θεωρείς ότι έτσι ειναι...?

δεν ισχύει τίποτα ...
driver7 - Τρι 09 Δεκ 2014, 13:42:53
Θέμα δημοσίευσης:
alexandros 207 Rallye έγραψε:
driver7 έγραψε:
Βάλε rbf motul για κάτι καλύτερο...

αν αναμιχθούν με τα μαμα υγρα, δεν υπαρχει θεμα ετσι?


Θα αναμιχθούν όσο το δυνατόν λιγότερο...αν κάνεις εξαέρωση χωρίς διαγνωστικό, θα γίνει ευλαβικά και θα έχεις πολλά πάτα-άσε...γίνεται, θέλει τροχό τροχό...

Ανάμιξη θα υπάρχει αλλά μικρή...

Με το διαγνωστικό δεν ξέρω τι αποτέλεσμα έχει...αν πας σε κλασσικό παλιό φρενά, θα σου πει πως είναι χαζομάρες...αν πας αντιπροσωπία θα σου πει πως δε γίνεται αλλιώς, μόνο διαγνωστικό...

Η αλήθεια είναι πως η τεχνολογία προχωράει και πολλοί μάστορες, όσο καλοί και να είναι, έχουν μείνει πίσω...εγώ έχω δοκιμάσει μόνο με τον κλασσικό τρόπο και μια χαρά έγινε η διαδικασία, δεν εχω δει δυσλειτουργία στα φρένα...
Mono AEK - Τρι 09 Δεκ 2014, 14:07:09
Θέμα δημοσίευσης:
nik_marin έγραψε:


Οτι να 'ναι...

Αυτά τα έχεις ακούσει από καποιον ? (μην των ξανά ακούσεις..)
τα έχεις διαβάσει από κάπου ή θεωρείς ότι έτσι ειναι...?

δεν ισχύει τίποτα ...


εμενα με καλυψατε Laughing
παντως συμφωνουμε οτι κατι παιζει και εφερε τετακε
δεν ειναι φυσιολογικο
Tzive - Τρι 09 Δεκ 2014, 16:15:52
Θέμα δημοσίευσης:
Kostaswannabe έγραψε:
Ποιος ανέφερε 190-210? Question Shocked

Ε όλο και κάποιος ανέφερε km/h εκτός ορίων..

milvas7 έγραψε:
...στην ευθεία κ μέχρι 210 που πήγα δεν είχε κανένα θέμα ουτε τρέμουλα ουτε τιποτα πολύ σταθερο

με τρομάζει στα φρένα ομως αυτη η συμπεριφορά κ δεν το κάνει σε λιγα χλμ δηλ 80 ...

mathanas έγραψε:
...ολα αυτα οταν ηταν μαμα και μιλαμε για φρεναρισμα τσαρουχι απο 190 και πανω...

reselie-206 έγραψε:
Αυτό το κάνει και το δικό μου πάντως στα πολλά >160-170 σε πολύ απότομο φρενάρισμα...

alexandros 207 Rallye - Τρι 09 Δεκ 2014, 19:23:40
Θέμα δημοσίευσης:
εσυ δλδ πηγαινεις μονο οσο ειναι το οριο ? Rolling eyes
Tzive - Τρι 09 Δεκ 2014, 20:22:56
Θέμα δημοσίευσης:
alexandros 207 Rallye έγραψε:
εσυ δλδ πηγαινεις μονο οσο ειναι το οριο ? Rolling eyes
πάντα
alexandros 207 Rallye - Τρι 09 Δεκ 2014, 20:29:28
Θέμα δημοσίευσης:
καλα κανεις Cool
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr