PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - 207 rallye -Ρελαντι και πορεια-

xristos - Δευ 20 Μάϊ 2013, 10:00:19
Θέμα δημοσίευσης: 207 rallye -Ρελαντι και πορεια-
Καλημερα αλανια! εχω ενα 207 rallye στο οποιο αντιμετωπιζω ενα προβλημα στο ρελαντι και καμια φορα στην πορεια. Λοιπον στο ρελαντι οταν το βαζω μπροστα μετα απο πολλες ωρες ωστε να δουλεψει η "κρυα εκκινηση" εκει που παλια δουλευε ομοιομορφα 1200 στροφες ρολοι, τωρα παιζουν οι στροφες για 1-2 δευτερολεπτα μεταξυ 1100-1200 και ακουγετε σαν να κοβει το σφυριγμα της turbinas σαν να σταματαει η "κρυα εκκινηση" αυτα στο ρελαντι το πρωι.

Στην πορεια τωρα καμια φορα σταματημενος στο φαναρι ξεκιναω με πρωτη και παω να την φουσκωσω στην διαρκεια εκει το αυτοκινητο δεν τουρμπιζει σαν να ειναι μπουκωμενο και στις αλλες ταχυτητες καμια φορα παρατηρω μεγαλο lag της τουρμπινας. αυτα προς το παρον.

Το αυτοκινητο ειναι μαμα και φοραει μονο μια εξατμιση 63.5 απο το σπιραλ και πισω.

Στο συνεργειο που το πηγα το βαλαμε στον εγκεφαλο και δεν μας εβγαλε καμια βλαβη και μου ειπε ο μαστορας μπορει να κολλαει η ηλεκτροβανα της τουρμπινας , την οποια την αλλαξαμε και δουλεια δεν καναμε.

Ριξτε μου λιγο τα φωτα σας!! Ευχαριστω :D
N207r - Δευ 20 Μάϊ 2013, 13:28:16
Θέμα δημοσίευσης:
Κοιτά καταρχήν με εξάτμιση εχεις λίγο lag χαμηλά οποτε εαν την εβαλες πρόσφατα λογικό είναι σου κακό φαίνεται . τώρα αυτό στο cold start μπορεί να είναι κ απο επικαθήσεις στις βαλβίδες εισαγωγής.. Ποσά χμ έχεις? Έχεις κανει καθαρισμό? Απο εκεί κ πέρα εαν έχεις την μαμά σκαστρα κ πολλά χμ μπορεί να παιζει κ αυτήν τον ρόλο της αφού έχει μαλακό ελατήριο με αποτέλεσμα να καθυστερεί στο αρπαγμα..
xristos - Δευ 20 Μάϊ 2013, 13:53:02
Θέμα δημοσίευσης:
60.000 χιλιομετρα εχω και δεν εχω κανει κανεναν καθαρισμο βαλβιδων. Οσο για την σκαστρα ουτε αυτη την εχω πειραξει. Δεν με πειραζει τοσο το lag που ισως και να μου φαινεται. αλλα με πειραζει οταν θελω να ξεκινησω δυνατα και εκει το αυτοκινητο ειναι σαν να μπουκωνει( δεν το κανει παντα, 1-10 θα ελεγα.)
vasilisalessia - Δευ 20 Μάϊ 2013, 14:29:22
Θέμα δημοσίευσης:
σου το εκανε μολις αλλαξες εξατμιση μηπως?
xristos - Δευ 20 Μάϊ 2013, 15:25:29
Θέμα δημοσίευσης:
οχι οχι την εξατμιση την φοραω απο τα 10.000χλμ.
xristos - Τρι 21 Μάϊ 2013, 19:20:29
Θέμα δημοσίευσης:
καμια ιδεα κανενας για να ξεκινησω απο καπου ? το διαγνωστικο δεν βγαζει καμια βλαβη...
piratee - Τρι 21 Μάϊ 2013, 19:47:50
Θέμα δημοσίευσης:
Χρονισμό έχεις κάνει?
xristos - Τρι 21 Μάϊ 2013, 23:50:31
Θέμα δημοσίευσης:
ναι πριν 10.000 εκανα χρονισμο και αλλαξα και τεντωτηρα καδενας..
piratee - Τετ 22 Μάϊ 2013, 07:55:58
Θέμα δημοσίευσης:
update σου καναν?
Γιατί κ εγώ κ κάποια άλλα παιδιά από εδώ μέσα μετά το χρόνισμα συνεχίσαμε να έχουμε κάποια θεματάκια τα οποία όμως μετά από update λύθηκαν
xristos - Τετ 22 Μάϊ 2013, 13:16:55
Θέμα δημοσίευσης:
μου εκαναν ενα συνχρονισμο ? καπως ετσι το ειπαν οχι update αλλα στην ουσια ηταν αυτο το πραγμα. κατι σαν αναβαθμιση.
reselie-206 - Τετ 22 Μάϊ 2013, 13:18:19
Θέμα δημοσίευσης:
xristos έγραψε:
μου εκαναν ενα συνχρονισμο ? καπως ετσι το ειπαν οχι update αλλα στην ουσια ηταν αυτο το πραγμα. κατι σαν αναβαθμιση.


Τηλεφόρτωση ya mean?
xristos - Τετ 22 Μάϊ 2013, 13:19:29
Θέμα δημοσίευσης:
αυτο ακριβως μεγαλε...
totoris - Παρ 24 Μάϊ 2013, 18:04:37
Θέμα δημοσίευσης:
βαλβιδα θερμοκρασιας φιλε μου πηγαινε αλλαξε τη αυτη ειναι υπεθυνη για το ρελαντυ στην κρυα εκκινηση .. δημιουργει και αλλα θεματα οπως μπουκωματα και τετοια που λες ειχα και γω τα ιδια την αλλαξα και εφτιαξαν ολα, 40 ευρω κανει καπου και την αλλαζεις και μονος σου!! Η Βλακια ειναι οτι οταν τα παιξει αυτη δν βγαζει σφαλμα το διαγνωστικο και δν φαινεται πουθενα..
makis106 - Παρ 24 Μάϊ 2013, 20:27:16
Θέμα δημοσίευσης:
Έχουμε καμία φωτο από το σημείο σου είναι η βαλβίδα, ή ξέρουμε κωδικό ανταλλακτικου? Γιατί μου παίζει κ μένα το ρελαντί καμία φορά...
N207r - Παρ 24 Μάϊ 2013, 21:38:22
Θέμα δημοσίευσης:
Μάκη κ εμένα παίζει λίγο το πρωϊ μην δίνεις σημασία..
makis106 - Παρ 24 Μάϊ 2013, 23:24:42
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν ξέρω Νίκο, το τελευταίο διάστημα, όταν το έβαζα μπροστά κρύο, αντί να κρατάει υψηλό ρελαντί, δούλευε στις κανονικές στροφές και μόλις του χάιδευα λίγο το γκάζι ανέβαζε και κράταγε το υψηλό ρελαντί μέχρι να ζεστάνει... Επίσης ένα ψιλοκομπιασματακι μόλις πατάω το γκάζι, το παρατήρησα τελευταία...
N207r - Παρ 24 Μάϊ 2013, 23:33:42
Θέμα δημοσίευσης:
Έστι ακριβός κάνει κ εμένα.. Κοιτά παίζει ρόλο οτι δεν κάνει κ πολύ κρύο για να δουλέψει αρκετά πλούσιο κ ίσως είναι στο μεταίχμιο Πάντος κομπιασματα δεν μου κάνει ακόμη..
Samer - Σαβ 25 Μάϊ 2013, 09:46:13
Θέμα δημοσίευσης:
Τσεκαρετε αντλια υψηλης. Ετσι ξεκινανε ολα.
ParisMcridis - Σαβ 25 Μάϊ 2013, 13:30:59
Θέμα δημοσίευσης:
Μετα τον καθαρησμο ολα θα στρωσουν με το ρελαντι.Τωρα για την κρυα εκινηση φταει η σκαστρα.Το πραγμα αλλαζει αν βαλετε forge.Γενικα παντως τα κουλα τα κανει σε μερες με μετριο κρυο που δε μπορει να το ρυθμησει ευκολα(ισως φταει η βαλβιδα θερμοκρασιας σε αυτο που την ακουει και δεν ειναι τοσο ευαισθητη).Μεσα καλοκαιριου και μεσα χειμωνα ολα δουλευουν μια χαρα.
totoris - Σαβ 25 Μάϊ 2013, 18:59:32
Θέμα δημοσίευσης:
Ο κωδικος ανταλλακτικου ειναι 1338f3 για βαλβιδα θερμοκρασιας..
recife_rallye - Σαβ 25 Μάϊ 2013, 22:45:09
Θέμα δημοσίευσης:
Φιλε πανε να ελεγξεις για αρχη τον καταλυτη σου γιατι ειναι πολυ πιθανο να εχει λιωσει και ο αμεσως επομενος φταιχτης ειναι οπως ειπαι και ο σαμ η αντλια υψηλης.
Η σκαστρα και η w/g δεν εχουν καμμια σχεση με το προβλημα σου
makis106 - Κυρ 26 Μάϊ 2013, 16:02:08
Θέμα δημοσίευσης:
totoris έγραψε:
Ο κωδικος ανταλλακτικου ειναι 1338f3 για βαλβιδα θερμοκρασιας..

thx θοδωρή.
31€ κάνει.
xristos - Πεμ 30 Μάϊ 2013, 08:10:18
Θέμα δημοσίευσης:
το αυτοκινητο εχει 60.000 χιλιομετρα δεν παιζει να ειναι το προβλημα απο τον καταλυτη. αλλα αμα ηταν αντλια υψηλης δεν θα μου εβγαζε στο διαγνωστικο καποιο προβλημα ? και γνωριζουμε ποσο παει μια αντλια υψηλης ??
Samer - Πεμ 30 Μάϊ 2013, 08:26:06
Θέμα δημοσίευσης:
xristos έγραψε:
το αυτοκινητο εχει 60.000 χιλιομετρα δεν παιζει να ειναι το προβλημα απο τον καταλυτη. αλλα αμα ηταν αντλια υψηλης δεν θα μου εβγαζε στο διαγνωστικο καποιο προβλημα ? και γνωριζουμε ποσο παει μια αντλια υψηλης ??


Ουτε εμενα μου ειχε βγαλει. Αντλια παει στα 400 ευρω περιπου πανω κατω. Η μινι κουπερ την εχει 30 η 40 ευρω πιο φτηνα. Βεβαια δεν θα πας να αγορασεις αντλια ετσι αμεσως. Πρεπει να τσεκαρεις πρωτα. Εγω βρηκα και δευτερη αντλια και ηταν απο κει το προβλημα τελικα και την αλλαξαμε.

Η σκαστρα ανοιγεται ευκολα, μπορεις να ριξεις μια ματια εκει να δεις τι γινεται.
xristos - Πεμ 30 Μάϊ 2013, 08:29:52
Θέμα δημοσίευσης:
παιζει ομως ρολο στο ρελαντι που οποτε θελει δουλευει 1.200 οποτε θελει 900 στροφες ?? αλλα αμα πατησω λιγο γκαζι μετα δουλευει πιο ψηλα. αυτο μονο το πρωι το κανει!
Samer - Πεμ 30 Μάϊ 2013, 08:40:10
Θέμα δημοσίευσης:
xristos έγραψε:
παιζει ομως ρολο στο ρελαντι που οποτε θελει δουλευει 1.200 οποτε θελει 900 στροφες ?? αλλα αμα πατησω λιγο γκαζι μετα δουλευει πιο ψηλα. αυτο μονο το πρωι το κανει!


Και το δικο μου μονο πρωι μου εκανε τα θεματακια. Εχω ενα video καπου για το πως εκανε απο την εξατμηση και οταν πηγα με πρωτη μου αναψε depollution faulty system. Αλλα αυτο στα τελειωματα της αντλιας.
xristos - Πεμ 30 Μάϊ 2013, 09:57:40
Θέμα δημοσίευσης:
επισης παρατηρω την θερμοκρασια οτι παιζει 80-70 εκει γυρω σε σταθερη πορεια αλλα οταν πεφτει λιγο δεν ανοιγει το βεντιλατερ. αυτο ανοιγει λιγο πανω απο τις 90.
nOkpos - Πεμ 30 Μάϊ 2013, 12:08:49
Θέμα δημοσίευσης:
εγω παλι οταν το βαζω μπροστα τρεμοπαιζει το ρελαντι λες και εχω εκεντρα προγραμματα κτλπ ενω ειναι μαμα Razz
makis106 - Τετ 19 Ιούν 2013, 12:06:03
Θέμα δημοσίευσης:
Μετα απο πορεια σε οικονομικους ρυθμους, δλδ 5η και λιγες στροφές, αν το πατησω απότομα με μεγάλη σχέση, απο 3η και πάνω, και απο χαμηλές στροφές, μου κάνει ενα ψιλορετάρισμα στο πρώτο πάτημα, σαν να το κόβει ο εγκέφαλος, πυρακια δεν ακούω. Μετα ειναι κομπλέ. Καθόλου σφάλματα. καμια ιδέα Question
Gotcha - Τετ 19 Ιούν 2013, 12:14:33
Θέμα δημοσίευσης:
Αν στο κανει μονο μια φορα, μηπως απλα αλλαζει χαρτες ? Και για αυτο μετα εισαι οκ ?
makis106 - Τετ 19 Ιούν 2013, 12:19:50
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν μου το εκανε παλιοτερα, το τελευταιο 6μηνο κατι γινεται. Απο χρονισμα ειμαι οκ, αυλους καθαρισα πριν απο 15000. νομιζω οτι αυτο προεκυψε μετα απο την αλλαγη της εισαγωγής, απο μαμα σε τυπου forge με χοανη στο θόλο
dimkeras - Παρ 21 Ιούν 2013, 09:55:01
Θέμα δημοσίευσης:
Μάκη νομίζω ότι αδειάζει στιγμιαία η εισαγωγή σου... Rolling eyes
makis106 - Παρ 21 Ιούν 2013, 10:05:53
Θέμα δημοσίευσης:
Για ποιο λόγο όμως? δεν εχω χοάνη πανω στην τουρμπίνα απ αυθειας.
πιστευω οτι η γαιδουροχοανη που εχω βαλει εκει κατω ειναι πολυ μεγαλη (η μεγαλύτερη που βρηκα, διπλού κόνου), απ την αλλη η εξαγωγη ειναι ακομη κλειστη (μαμα-rc εξατμιση), και μαλλον το χω κανει πολυ φτωχο. Συντομα θα βγαλω προκαταλύτη και λεω να βαλω μια μικροτερη χοάνη, και βλέπουμε...
makis106 - Παρ 21 Ιούν 2013, 10:09:50
Θέμα δημοσίευσης:
Αν και τελικα νομιζω οτι ειναι πυρακια και κοβουν οι knock sensors...
dimkeras - Κυρ 23 Ιούν 2013, 10:38:20
Θέμα δημοσίευσης:
Μάκη, σου βγάζει πυράκια στο διαγνωστικό;

Από Ν75 πώς πας;
makis106 - Κυρ 23 Ιούν 2013, 10:47:27
Θέμα δημοσίευσης:
Αν εξαιρέσεις το ότι πριν κάνα 6μηνο στο άσχετο μου ανέβασε 1,5bar και μου πέταξε super knocking, από τότε η μέγιστη πίεση που μου κρατάει το μπαρομετρο είναι εντός ορίων. Ν75 έχω καθαρίσει κ λιπανει πριν από 15000 περίπου για δεύτερη φορά...
dimkeras - Κυρ 23 Ιούν 2013, 10:53:24
Θέμα δημοσίευσης:
Το actuator της τουρμπίνας και η σκάστρα. Αυτά είναι τα 2 που θα κοιτούσα. Δε μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο... Rolling eyes
makis106 - Κυρ 23 Ιούν 2013, 11:01:01
Θέμα δημοσίευσης:
Την σκαστρα την τσεκαρα και ήταν οκ. Τουρμπινα θα αλλαχτεί σύντομα οπότε θα δείξει. Διαφορετικά μετά ίσως αλλάξω μια Ν75 αν επιμείνει.
nightmare - Τρι 27 Αύγ 2013, 22:34:27
Θέμα δημοσίευσης:
makis106 έγραψε:
Μετα απο πορεια σε οικονομικους ρυθμους, δλδ 5η και λιγες στροφές, αν το πατησω απότομα με μεγάλη σχέση, απο 3η και πάνω, και απο χαμηλές στροφές, μου κάνει ενα ψιλορετάρισμα στο πρώτο πάτημα, σαν να το κόβει ο εγκέφαλος, πυρακια δεν ακούω. Μετα ειναι κομπλέ. Καθόλου σφάλματα. καμια ιδέα Question


πανω κατω το ιδιο προβλημα αντιμετωπιζω κ εγω το τελευταιο διαστημα.

το προβλημα παρατηρειται γυρω στις 2000 με 2500 οταν παω να πατησω αποτομα το γκαζι κ οχι γραμμικα.

ξεκινησα απο τα ευκολα μηπως κ βρω τι φταιει.
αλλαξα φιλτρο,εβαλα jr γιατι το Kn πρεπει να ειχε μπουκωσει(κλασσικο προβλημα).

αυριο θα αλλαξω κ μπουζι.

για να δουμε τι θα γινει κ πως θα βγουν τα μπουζι.

Μακη,εσυ εβγαλες καποια ακρη??
nightmare - Τετ 28 Αύγ 2013, 20:22:24
Θέμα δημοσίευσης:
boys,ασχημα τα πραγματα για εμενα!!

βαρεσε πυρακια κατευθειαν με τα παιχνιδια μπουζι.

στο διαγνωστικο ολα οκ εκτος απο τον λ που διαβαζε τρελες τιμες.

ξεκιναει η Οδυσσεια μου... Embarassed
dimkeras - Τετ 28 Αύγ 2013, 22:25:17
Θέμα δημοσίευσης:
nightmare έγραψε:
boys,ασχημα τα πραγματα για εμενα!!

βαρεσε πυρακια κατευθειαν με τα παιχνιδια μπουζι.

στο διαγνωστικο ολα οκ εκτος απο τον λ που διαβαζε τρελες τιμες.

ξεκιναει η Οδυσσεια μου... Embarassed


Γιώργη, καλησπέρα.
Εκτός από τον "λ" που διαβάζει και ρυθμίζει και μπορεί να χαλάσει και να ρυθμίζει λάθος, ίσως φταίει και ο map που μπορεί να χαλάσει και να μη δώσει ενδείξεις βλάβης αλλά να σου κάνει κομπιάσματα, κοψίματα, ρεταρίσματα, υπερ-πλούσιο ή υπερ-φτωχό μείγμα, πυράκια και άλλα τέτοια όμορφα. Ή μετά αν κάποιος από τους πολλαπλασιαστές έχει παραδώσει πνεύμα και γίνεται της μουρλής στο πάτημα. Αλλά πρώτα τσέκαρε τον map κατά τη γνώμη μου. Δοκίμασε από κάποιον άλλο με 207 ή 308, ίδιοι είναι. Δες εδώ : http://www.niparts.com/OEM/8FF1A9/CITROEN-PEUGEOT/1922R6.html
By the way, αν το Κ&Ν σου είναι αυτό που συζητούσαμε από τον χειμώνα να το πετάξεις, τότε.....! Laughing
nightmare - Τετ 28 Αύγ 2013, 22:48:38
Θέμα δημοσίευσης:
dimkeras έγραψε:
nightmare έγραψε:
boys,ασχημα τα πραγματα για εμενα!!

βαρεσε πυρακια κατευθειαν με τα παιχνιδια μπουζι.

στο διαγνωστικο ολα οκ εκτος απο τον λ που διαβαζε τρελες τιμες.

ξεκιναει η Οδυσσεια μου... Embarassed


Γιώργη, καλησπέρα.
Εκτός από τον "λ" που διαβάζει και ρυθμίζει και μπορεί να χαλάσει και να ρυθμίζει λάθος, ίσως φταίει και ο map που μπορεί να χαλάσει και να μη δώσει ενδείξεις βλάβης αλλά να σου κάνει κομπιάσματα, κοψίματα, ρεταρίσματα, υπερ-πλούσιο ή υπερ-φτωχό μείγμα, πυράκια και άλλα τέτοια όμορφα. Ή μετά αν κάποιος από τους πολλαπλασιαστές έχει παραδώσει πνεύμα και γίνεται της μουρλής στο πάτημα. Αλλά πρώτα τσέκαρε τον map κατά τη γνώμη μου. Δοκίμασε από κάποιον άλλο με 207 ή 308, ίδιοι είναι. Δες εδώ : http://www.niparts.com/OEM/8FF1A9/CITROEN-PEUGEOT/1922R6.html
By the way, αν το Κ&Ν σου είναι αυτό που συζητούσαμε από τον χειμώνα να το πετάξεις, τότε.....! Laughing


καλησπερα Δημοσθενη!!

τι κανεις ρε φιλε,ολα καλα??
χαθηκαμε!!

το φιλτρο το αλλαξα.εβαλα Jr την κυριακη που μας περασε.

σου στελνω πμ.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr