xristos έγραψε: |
μου εκαναν ενα συνχρονισμο ? καπως ετσι το ειπαν οχι update αλλα στην ουσια ηταν αυτο το πραγμα. κατι σαν αναβαθμιση. |
totoris έγραψε: |
Ο κωδικος ανταλλακτικου ειναι 1338f3 για βαλβιδα θερμοκρασιας.. |
xristos έγραψε: |
το αυτοκινητο εχει 60.000 χιλιομετρα δεν παιζει να ειναι το προβλημα απο τον καταλυτη. αλλα αμα ηταν αντλια υψηλης δεν θα μου εβγαζε στο διαγνωστικο καποιο προβλημα ? και γνωριζουμε ποσο παει μια αντλια υψηλης ?? |
xristos έγραψε: |
παιζει ομως ρολο στο ρελαντι που οποτε θελει δουλευει 1.200 οποτε θελει 900 στροφες ?? αλλα αμα πατησω λιγο γκαζι μετα δουλευει πιο ψηλα. αυτο μονο το πρωι το κανει! |
makis106 έγραψε: |
Μετα απο πορεια σε οικονομικους ρυθμους, δλδ 5η και λιγες στροφές, αν το πατησω απότομα με μεγάλη σχέση, απο 3η και πάνω, και απο χαμηλές στροφές, μου κάνει ενα ψιλορετάρισμα στο πρώτο πάτημα, σαν να το κόβει ο εγκέφαλος, πυρακια δεν ακούω. Μετα ειναι κομπλέ. Καθόλου σφάλματα. καμια ιδέα ![]() |
nightmare έγραψε: |
boys,ασχημα τα πραγματα για εμενα!!
βαρεσε πυρακια κατευθειαν με τα παιχνιδια μπουζι. στο διαγνωστικο ολα οκ εκτος απο τον λ που διαβαζε τρελες τιμες. ξεκιναει η Οδυσσεια μου... ![]() |
dimkeras έγραψε: | ||
Γιώργη, καλησπέρα. Εκτός από τον "λ" που διαβάζει και ρυθμίζει και μπορεί να χαλάσει και να ρυθμίζει λάθος, ίσως φταίει και ο map που μπορεί να χαλάσει και να μη δώσει ενδείξεις βλάβης αλλά να σου κάνει κομπιάσματα, κοψίματα, ρεταρίσματα, υπερ-πλούσιο ή υπερ-φτωχό μείγμα, πυράκια και άλλα τέτοια όμορφα. Ή μετά αν κάποιος από τους πολλαπλασιαστές έχει παραδώσει πνεύμα και γίνεται της μουρλής στο πάτημα. Αλλά πρώτα τσέκαρε τον map κατά τη γνώμη μου. Δοκίμασε από κάποιον άλλο με 207 ή 308, ίδιοι είναι. Δες εδώ : http://www.niparts.com/OEM/8FF1A9/CITROEN-PEUGEOT/1922R6.html By the way, αν το Κ&Ν σου είναι αυτό που συζητούσαμε από τον χειμώνα να το πετάξεις, τότε.....! ![]() |