PSClub - Hellas

Φτιάξε το μόνος σου - Μπάρες ενίσχυσης αμαξώματος

AlienHack - Πεμ 07 Ιούν 2012, 13:03:38
Θέμα δημοσίευσης: Μπάρες ενίσχυσης αμαξώματος
Μιλάω για κατι τετοιο..

http://ultraracing.com.my/

και συγκεκριμενα :



επειδη για παραγγελια βγαινει κανα 100-140 ευρο η καθε μια,
και επειδη το 206cc χρειαζεται πραγματικα τετοιες ενισχυσεις (με την μπαρα θολων και μονο ειδα τεραστια διαφορα σε αισθηση μπροστα)
αποφασησα να φτιαξω μια μονος (με help απο εναν φιλο)

οποτε ξεκιναμε... Wink






αυτο απο την δουλεια χτες.. Smile εγιναν με ανοξείδωτη σωλήνα 3mm παχος (οι ανοξειδοτες εχουν περισσοτερη αντοχη αρα αν ηταν απλο μεταλο θα ηταν σαν πιο παχια)

βγηκαν μαματες, τωρα θα βαψω καποια σημεια της και θα ποσταρω το τελικο αποτελεσμα. ειναι μια για πισω και μια για την μεση του αμαξώματος.

αφού τοποθετηθούν θα πω και εντυπώσεις..
RoadRunner122 - Πεμ 07 Ιούν 2012, 13:28:42
Θέμα δημοσίευσης:
Καλά ρε, με γυμνό μάτι κολλάει? Shocked

Μη ξεχάσεις πριν το βάψιμο να περάσεις ψυχρό γαλβάνισμα στα γαζιά.
AlienHack - Πεμ 07 Ιούν 2012, 13:59:10
Θέμα δημοσίευσης:
RoadRunner122 έγραψε:
Καλά ρε, με γυμνό μάτι κολλάει? Shocked



ειναι ραμπο !!! Laughing παλια πουτανα στις συγκολησει΅ς!!
αχαχαχα, σοβαρα τωρα, απλος εκανε τις πρωτες 2 πονταρισιες με γυμνο ματι για να σταθεροποιηθει η μπαρα στις βασεις, αφου τσεκαραμε οτι ηταν σωστη μετα κολησε με γυαλια


RoadRunner122 έγραψε:

Μη ξεχάσεις πριν το βάψιμο να περάσεις ψυχρό γαλβάνισμα στα γαζιά.


? για explain, δεν ξερω απο αυτα... αν καταλαβα γαλβανιζεις για να μην σκουριασει η κοληση, μα εκει στην κοληση θα βαψω εγω με χρωμα. γιαυτο τον λογο θα το εκανα για να προστατευσω το μεταλο της κολησης.
RoadRunner122 - Πεμ 07 Ιούν 2012, 15:24:59
Θέμα δημοσίευσης:
Τι, σκέτο χρώμα χωρίς αστάρι? Δε σου δίνω πάνω από μήνα, θα ξεφλουδίσει σαν σελοτέιπ.
Θα πας σ'ενα χρωματοπωλείο κ θα ζητήσεις ψυχρό γαλβάνι σε σπρέι ή σε κουτί, ότι σε βολεύει... Από πάνω το βάφεις ότι χρώμα θες...
AlienHack - Παρ 08 Ιούν 2012, 01:15:22
Θέμα δημοσίευσης:
RoadRunner122 έγραψε:
Τι, σκέτο χρώμα χωρίς αστάρι? Δε σου δίνω πάνω από μήνα, θα ξεφλουδίσει σαν σελοτέιπ.
Θα πας σ'ενα χρωματοπωλείο κ θα ζητήσεις ψυχρό γαλβάνι σε σπρέι ή σε κουτί, ότι σε βολεύει... Από πάνω το βάφεις ότι χρώμα θες...


Πανω στο γαλβανι βαφω κατευθειαν ? δεν θελει ασταρι μετα?
OnyX - Παρ 08 Ιούν 2012, 06:52:03
Θέμα δημοσίευσης:
Καταρχην θα δεις μεγαλη διαφορα στην ακαμψια του αμαξωματος...φοραω και εγω μπαρες απο αυτην την εταιρεια και το αμαξι εγινε βραχος Very happy

Εφοσον ειναι απο ανοξειδωτο υλικο καλο ειναι να μην τις βαψεις καν...δεν σκουριαζει το ανοξειδωτο,απλα υπαρχει μια ειδικη αλοιφη (ακριβουτσικη ειναι η αληθεια) που καθαριζει τις μαυριλες απο την συγκολληση...

Αντε μεγιες!
AlienHack - Παρ 08 Ιούν 2012, 08:15:05
Θέμα δημοσίευσης:
OnyX έγραψε:
Καταρχην θα δεις μεγαλη διαφορα στην ακαμψια του αμαξωματος...φοραω και εγω μπαρες απο αυτην την εταιρεια και το αμαξι εγινε βραχος Very happy

Εφοσον ειναι απο ανοξειδωτο υλικο καλο ειναι να μην τις βαψεις καν...δεν σκουριαζει το ανοξειδωτο,απλα υπαρχει μια ειδικη αλοιφη (ακριβουτσικη ειναι η αληθεια) που καθαριζει τις μαυριλες απο την συγκολληση...

Αντε μεγιες!


αυτο ειναι το ζητημα, να στρωσει λιγο η ακαμψια...

η συγκοληση νομιζω εγινε με κανονικη κοληση οχι με ανοξειδοτη. αν και μπορουσε να το κανει το παιδι με ανοξειδοτη κοληση ηθελε λιγο χρονο να φερει κατι υλικα και βιαζομουν και τον ειπα να κανει κανονικη.
dimisboukis - Παρ 08 Ιούν 2012, 11:46:36
Θέμα δημοσίευσης:
Αν γινοταν με ανοξειδωτο ηλεκτροδιο θα ηταν αθανατο.Οχι οτι τωρα θα εχεις προβλημα απλα θα σκουρισει στην κολληση.Η γνωμη μου ειναι να βαψεις μονο τις κολλησεις οπως πολυ σωστα ειπες.Και αν θελεις κατι για να καθαρισεις το ανοξειδωτο υπαρχει ενα ειδικο σφουγγαρακι που γυαλιζει τα ανοξειδωτα και κανει τρομερη δουλεια.Το χρησιμοποιει ο πατερας μου συνεχεια και τα κανει λαμπικο.
nikos 206cc - Παρ 08 Ιούν 2012, 13:34:01
Θέμα δημοσίευσης:
Τον Θεμη αγκαρεψες παλι μωρη κουφαλα Laughing
Ωραιο thread περιμενουμε αποτελεσματα(κοινως περιμενω να παμε βουνο) Laughing
Με εμενα οδηγο ε! Laughing
RoadRunner122 - Παρ 08 Ιούν 2012, 14:19:17
Θέμα δημοσίευσης:
AlienHack έγραψε:
RoadRunner122 έγραψε:
Τι, σκέτο χρώμα χωρίς αστάρι? Δε σου δίνω πάνω από μήνα, θα ξεφλουδίσει σαν σελοτέιπ.
Θα πας σ'ενα χρωματοπωλείο κ θα ζητήσεις ψυχρό γαλβάνι σε σπρέι ή σε κουτί, ότι σε βολεύει... Από πάνω το βάφεις ότι χρώμα θες...


Πανω στο γαλβανι βαφω κατευθειαν ? δεν θελει ασταρι μετα?

Όχι, αν και συνήθως σε μιά καγκελόπορτα πχ, περνάς με σπρέι ψυχρού γαλβανισμού τις κολλήσεις, μετά το περνάς όλο αστάρι κ μετά μπογιά.

Εγώ δεν έχω καταλάβει σε ποιά σημεία θα πιάσει αυτή η κατασκευή...? Δεν έχει γέφυρα το 206?
OnyX - Παρ 08 Ιούν 2012, 14:50:05
Θέμα δημοσίευσης:
Δενει διαφορα σημεια του αμαξωματος βελτιωνοντας την ακαμψια κανοντας βεβαια το αμαξι πιο απολυτο στο δρομο.

Υ.Γ Με προλαβες μιας και ελεγα απο εβδομαδα να φτιαξω και εγω οσες μπαρες μου λειπουν μιας και εχω μονο τις 2 κατω μπαρες και τις μπαρες θολων

[/img]
AlienHack - Παρ 08 Ιούν 2012, 15:06:10
Θέμα δημοσίευσης:
OnyX έγραψε:
Δενει διαφορα σημεια του αμαξωματος βελτιωνοντας την ακαμψια κανοντας βεβαια το αμαξι πιο απολυτο στο δρομο.

Υ.Γ Με προλαβες μιας και ελεγα απο εβδομαδα να φτιαξω και εγω οσες μπαρες μου λειπουν μιας και εχω μονο τις 2 κατω μπαρες και τις μπαρες θολων

[/img]


Wink σε τι τις εβαλες? 206? οταν εβαλες τις 2 κατω αισθανθηκες διαφορα?
στη θολομπαρα εχω καιξερω.. την νοιωθεις κατευθειαν την στιβαροτητα του μπροστα συστηματος.
οι κατω ομως?
OnyX - Παρ 08 Ιούν 2012, 15:16:28
Θέμα δημοσίευσης:
Σε Imprezza εχω τις 2 θολομπαρες,τις 2 μπροστα που βλεπεις (την τριγωνη και την σχηματος Π ) και την πισω μικρη μπαρα ψαλιδιων και μαζι με τις αντιστρεπτικες της Whiteline που εχω βαλει χωρις υπερβολες στην διαδρομη Βιλια-Μανδρα Αττικης οταν κατεβηκαμε απο το αμαξι ενοιωθα λες και ειχα παθει jet-lag...το αμαξι δεν γερνει στις στροφες πια,νοιωθεις οτι μπορεις να μπεις με οσα χιλιομετρα και αν εχεις αλλα αν σου φυγει παει εφυγε...εχει γινει πολυ απολυτο στο δρομο....τωρα θελω να φτιαξω τις 2 πλαινες που βλεπεις
( τις τριγωνες μεγαλυτερες στην φωτο) και αυτες που μπαινουν μεσα στα φτερα.
AlienHack - Παρ 08 Ιούν 2012, 15:23:06
Θέμα δημοσίευσης:
OnyX έγραψε:
Σε Imprezza εχω τις 2 θολομπαρες,τις 2 μπροστα που βλεπεις (την τριγωνη και την σχηματος Π ) και την πισω μικρη μπαρα ψαλιδιων και μαζι με τις αντιστρεπτικες της Whiteline που εχω βαλει χωρις υπερβολες στην διαδρομη Βιλια-Μανδρα Αττικης οταν κατεβηκαμε απο το αμαξι ενοιωθα λες και ειχα παθει jet-lag...το αμαξι δεν γερνει στις στροφες πια,νοιωθεις οτι μπορεις να μπεις με οσα χιλιομετρα και αν εχεις αλλα αν σου φυγει παει εφυγε...εχει γινει πολυ απολυτο στο δρομο....τωρα θελω να φτιαξω τις 2 πλαινες που βλεπεις
( τις τριγωνες μεγαλυτερες στην φωτο) και αυτες που μπαινουν μεσα στα φτερα.


φαντασου αν εσυ ειδες διαφορα στο ιμπρεζα με την σχετικα περιορισμενη μαμα στρεβλοτητα που εχει σαν σουμπαρου και κλειστο αμαξι, ποσο θα δω εγω στο 206 καμπριο που ειναι σαν φυσαρμονικα απο στρεβλοτητα...
OnyX - Παρ 08 Ιούν 2012, 15:31:02
Θέμα δημοσίευσης:
Ειναι σιγουρο οτι θα δεις πολυ μεγαλη διαφορα στην ακαμψια.
Μπραβο σου παντως που καθησες και ασχοληθηκες με την κατασκευη αυτη αν και εχω παρακολουθησει οτι ψαχνεσαι γενικως και καλα κανεις Very happy
Ποσταρε και τις εντυπωσεις σου μολις την τοποθετησεις Smile
AlienHack - Παρ 08 Ιούν 2012, 16:47:50
Θέμα δημοσίευσης:
OnyX έγραψε:
Ειναι σιγουρο οτι θα δεις πολυ μεγαλη διαφορα στην ακαμψια.
Μπραβο σου παντως που καθησες και ασχοληθηκες με την κατασκευη αυτη αν και εχω παρακολουθησει οτι ψαχνεσαι γενικως και καλα κανεις Very happy
Ποσταρε και τις εντυπωσεις σου μολις την τοποθετησεις Smile


Τα χομπι ειναι υγεια.. Laughing
OnyX - Παρ 08 Ιούν 2012, 16:54:29
Θέμα δημοσίευσης:
Συμφωνω...να τι εφτιαξα εγω λογω χομπι Razz

[img]http://s714.photobucket.com/albums/ww143/braintrauma/?action=view&current=Photo-0053.jpg[/img]
geo106xs - Σαβ 09 Ιούν 2012, 14:07:16
Θέμα δημοσίευσης:
Μπραβο Αλεξανδρε,πολυ καλη ιδεα,ανεβασε και φωτος απο το τελικο αποτελεσμα να δουμε και την ολη εργασια Thumb Left
Τωρα ζηλευω που δε γινεται και στο 106 κατι παρομοιο Evil Razz
Οσον αφορα στο ψυχρο γαλβανισμα,ειναι πολυ καλο υλικο,εγω εχω βαλει τις ενισχυσεις στο δικο μου και τις ειχα ψεκασει στις κολλησεις και παρα το γεγονος οτι μενω σε νησι δεν εχουν πεταξει καθολου σκουρια!
Γιωργο(Onyx) τι ειν'αυτο το πραμα στη φωτο; Shocked Φοβερη δουλεια,αυτα τα μοτερ αν ασχοληθεις γινονται σα γλυπτα Cool
PANOSBR - Σαβ 09 Ιούν 2012, 20:10:37
Θέμα δημοσίευσης:
πιθανολογω οτι μπορουμε να φτιαξουμε για το 106 μπαρα ψαλιδιων αλλα οποιος ειναι χαμηλος "σαυρα" Embarassed θα χει θεματακια Shocked
OnyX - Σαβ 09 Ιούν 2012, 20:54:44
Θέμα δημοσίευσης:
geo106xs έγραψε:
Μπραβο Αλεξανδρε,πολυ καλη ιδεα,ανεβασε και φωτος απο το τελικο αποτελεσμα να δουμε και την ολη εργασια Thumb Left
Τωρα ζηλευω που δε γινεται και στο 106 κατι παρομοιο Evil Razz
Οσον αφορα στο ψυχρο γαλβανισμα,ειναι πολυ καλο υλικο,εγω εχω βαλει τις ενισχυσεις στο δικο μου και τις ειχα ψεκασει στις κολλησεις και παρα το γεγονος οτι μενω σε νησι δεν εχουν πεταξει καθολου σκουρια!
Γιωργο(Onyx) τι ειν'αυτο το πραμα στη φωτο; Shocked Φοβερη δουλεια,αυτα τα μοτερ αν ασχοληθεις γινονται σα γλυπτα Cool


Αυτο ειναι το μοτερακι που φοραει το Scooby μου το οποιο εφτιαξα μονος μου περισυ το καλοκαιρι...ειναι STi 2005 2λιτρο με 16G...τωρα ετοιμαζω το 2.5 με GTX 3582R αλλα θα μου παρει πολυ χρονο λογω ακριβων περιφερειακων Sad
geo106xs - Κυρ 10 Ιούν 2012, 23:36:02
Θέμα δημοσίευσης:
PANOSBR έγραψε:
πιθανολογω οτι μπορουμε να φτιαξουμε για το 106 μπαρα ψαλιδιων αλλα οποιος ειναι χαμηλος "σαυρα" Embarassed θα χει θεματακια Shocked


Για μπαρα ψαλιδιων το εχω σκεφτει,απ'τη μια σκεφτομαι ομως οτι,αν και δεν ειμαι πολυ χαμηλωμενος,μπορει να "βρω" καπου και απ'την αλλη,φοβαμαι μη γινει πολυ "σφιχτο" μπροστα και μπορει να μη μου αρεσει οδηγικα Confused Για τον ιδιο λογο,δεν εχω βαλει θολομπαρα,αφου οταν οδηγησα το rallye ενος φιλου μου,που εχει,μου ειχε κακοφανει καπως η αισθηση του τιμονιου Confused
AlienHack - Δευ 11 Ιούν 2012, 08:00:52
Θέμα δημοσίευσης:
geo106xs έγραψε:
PANOSBR έγραψε:
πιθανολογω οτι μπορουμε να φτιαξουμε για το 106 μπαρα ψαλιδιων αλλα οποιος ειναι χαμηλος "σαυρα" Embarassed θα χει θεματακια Shocked


Για μπαρα ψαλιδιων το εχω σκεφτει,απ'τη μια σκεφτομαι ομως οτι,αν και δεν ειμαι πολυ χαμηλωμενος,μπορει να "βρω" καπου και απ'την αλλη,φοβαμαι μη γινει πολυ "σφιχτο" μπροστα και μπορει να μη μου αρεσει οδηγικα Confused Για τον ιδιο λογο,δεν εχω βαλει θολομπαρα,αφου οταν οδηγησα το rallye ενος φιλου μου,που εχει,μου ειχε κακοφανει καπως η αισθηση του τιμονιου Confused


εδω ολοι κανουν αμαν να εχουν οσο το δυνατον ποιο σταθερο και σφιχτο αμαξομα ... Wink

κοιταξε, εξαρτατε τι θελεις απο το αμαξι. αν το εχεισ μαμα και μονο για τις βολτες-δουλεις σου δεν χρειαζεται να βαλεις τιποτα. αν το παιρνεισ ομως και κανεις και καμια γρηγορη διαδρομουλα ε πιστεψε με αυτη η στιβαροτητα μπροστα (απο την μπαρα θολων) και στο υπολοιπο αμαξομα απο τις αλλες μπαρες ειναι σχεδον αναγκαια..
drdino - Δευ 11 Ιούν 2012, 08:06:12
Θέμα δημοσίευσης:
AlienHack έγραψε:
geo106xs έγραψε:
PANOSBR έγραψε:
πιθανολογω οτι μπορουμε να φτιαξουμε για το 106 μπαρα ψαλιδιων αλλα οποιος ειναι χαμηλος "σαυρα" Embarassed θα χει θεματακια Shocked


Για μπαρα ψαλιδιων το εχω σκεφτει,απ'τη μια σκεφτομαι ομως οτι,αν και δεν ειμαι πολυ χαμηλωμενος,μπορει να "βρω" καπου και απ'την αλλη,φοβαμαι μη γινει πολυ "σφιχτο" μπροστα και μπορει να μη μου αρεσει οδηγικα Confused Για τον ιδιο λογο,δεν εχω βαλει θολομπαρα,αφου οταν οδηγησα το rallye ενος φιλου μου,που εχει,μου ειχε κακοφανει καπως η αισθηση του τιμονιου Confused


εδω ολοι κανουν αμαν να εχουν οσο το δυνατον ποιο σταθερο και σφιχτο αμαξομα ... Wink


Λάθος. Smile
MEMsound - Δευ 11 Ιούν 2012, 08:19:25
Θέμα δημοσίευσης:
εγω θα ελεγα απλα "σχετικό" Wink

= ας το δοκιμασιει και "αν δεν" τις βγάζει
geo106xs - Δευ 11 Ιούν 2012, 12:07:55
Θέμα δημοσίευσης:
To θεμα με τη μπαρα θολων,ειναι το οτι με "ενοχλησε" σε γρηγορη και μαλιστα σφιχτη διαδρομη,να σημειωσω πως με του φιλου μου το ραλλυ εχουμε ακριβως ιδιο setup στην αναρτηση...
Ισως να ευθυνεται και το γεγονος οτι με τη θολομπαρα "σφιγγεις" μονο ενα μερος του αμαξωματος οποτε μαλλον καπου χανεται η ισορροπια Confused Δεν ειμαι και κανας τρελος γνωστης,ετσι μου φαινεται...
Στο θεμα των ενισχυσεων,προκειται πιστευω για πολυ ολοκληρωμενη βελτιωση,αφου "δενεις" το αμαξι σου απο μπρος μεχρι πισω...περιμενουμε φωτος Wink
AlienHack - Δευ 11 Ιούν 2012, 12:14:22
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
εγω θα ελεγα απλα "σχετικό" Wink

= ας το δοκιμασιει και "αν δεν" τις βγάζει



μην ξεχνατε οτι δεν μιλαμε για σκαρι 106 ή 206..
αλλα "ΜΙΣΟ" 206 (cabrio)

εχω ξανααναφερει οτι η στρεβλοτητα μαμα ειναι τοσο χαλια που οταν εισαι σταματημενος με ρελαντι αν βαλεις το δαχτυλο σου να πιασεις τα λαστιχα της οροφης (εκει που κλεινει η οροφη με το παρπριζ ) ενω ειναι κλειστη και κλειδομενη η οροφη νοιοθεις το διαστημα να παιζει αρχετα χιλιοστα βρος πισω ΣΤΟ ΡΕΛΑΝΤΙ κιολας, φανταστειτε οταν στριβεις με 100 χλμ , και εχω και θολομπαρα που βελτιωσε καπως τα πραγματα..


παντος για την αισθηση στον δρομο με την θολομπαρα, συμφωνο οτι αυξησε την υποστροφη στο οριο αλλα σου δινει καλυτερη αισθηση και ελεγχο + ποιο απολυτο (σε οποιον αυτο του αρεσει)

και τελος στο φιναλε. 6 βιδες ειναι αν δεν μαρεσει τις βγαζω... Wink
drdino - Δευ 11 Ιούν 2012, 14:02:22
Θέμα δημοσίευσης:
Η ακαμψία εννοείς ότι είναι χάλια. Δεκτό. Από κει και πέρα, είναι λάθος το αξίωμα "άκαμπτο=καλύτερο".

Very happy

Αν ξοδέψεις λίγο χρόνο για θεωρητικά και πιάνουν τα χέρια σου πάντως, δεν είναι δύσκολο να κάνεις μερικούς υπολογισμούς και μερικές "τριγωνοποιήσεις" από κάτω. Στα ράμφη έχεις χώρο άραγε;


ΥΓ: για ενισχύσεις από κάτω κλπ το ιδανικότερο φυσικά είναι να κολληθούν σωστά και όχι με βίδες.
volvos - Δευ 11 Ιούν 2012, 14:04:00
Θέμα δημοσίευσης:
Ωρες ωρες νομιζω οτι εισαι μαλ**ας
αλλες παλι ωρες νομιζω οτι εισαι μαζοχας

παντως νορμαλ ατομο δεν εισαι Laughing
AlienHack - Δευ 11 Ιούν 2012, 14:25:44
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
Ωρες ωρες νομιζω οτι εισαι μαλ**ας
αλλες παλι ωρες νομιζω οτι εισαι μαζοχας

παντως νορμαλ ατομο δεν εισαι Laughing


ολα αυτα επειδη θα βαλω μπαρες ενισχυσης? Rolling eyes

οκ.
volvos - Δευ 11 Ιούν 2012, 14:27:25
Θέμα δημοσίευσης:
de milao gia sena re amesos


εχω ανοιξει τοπικ για αυτες τις μπαρες παλια αν ειναι ενωστε τα καποιος
AlienHack - Δευ 11 Ιούν 2012, 14:34:58
Θέμα δημοσίευσης:
.
drdino έγραψε:
Η ακαμψία εννοείς ότι είναι χάλια. Δεκτό. Από κει και πέρα, είναι λάθος το αξίωμα "άκαμπτο=καλύτερο".

Very happy

Αν ξοδέψεις λίγο χρόνο για θεωρητικά και πιάνουν τα χέρια σου πάντως, δεν είναι δύσκολο να κάνεις μερικούς υπολογισμούς και μερικές "τριγωνοποιήσεις" από κάτω. Στα ράμφη έχεις χώρο άραγε;


ΥΓ: για ενισχύσεις από κάτω κλπ το ιδανικότερο φυσικά είναι να κολληθούν σωστά και όχι με βίδες.


ντινο , υπαρχει διαφορα στο μρικη ακαμψια και φυσαρμονικα... πιστεψε με τα 206cc ειναι φυσαρμονικες, το αμαξομα αυτο με τις μαμα ενισχυσεις που εχει φτιαχτηκε για απλο βολταδικο αμαξι. αν το πειραξεις και του δωσεις δυναμη και στησημο η ευκαμψια του γινεται υπεραρκετη και ξενερωνει.

τεσπα, γουστα ειναι αυτα. θα δοκιμασω και θα πω.

επισης κοληση δεν κανω καθοτι προς το παρον δεν θελω κατι μονιμο.
μην ξεχνας οτι και οι μαμα μπαρες που εχει απο κατω ειναι με βιδες...
AlienHack - Δευ 11 Ιούν 2012, 14:36:24
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
de milao gia sena re amesos


εχω ανοιξει τοπικ για αυτες τις μπαρες παλια αν ειναι ενωστε τα καποιος


τον γιωργο τοτε? Cool συνηθως εμενα βρυζεις γιαυτο..
geo106xs - Δευ 11 Ιούν 2012, 15:52:11
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
Ωρες ωρες νομιζω οτι εισαι μαλ**ας
αλλες παλι ωρες νομιζω οτι εισαι μαζοχας

παντως νορμαλ ατομο δεν εισαι Laughing


Ρε Πανο,σε μενα παει αυτο; Shocked


Αν αναφερεσαι στα off topic,μαλλον το μαμησα το θεμα Laughing
volvos - Δευ 11 Ιούν 2012, 16:19:10
Θέμα δημοσίευσης:
sto poustroaglo paei
eleos oles sas pia
drdino - Δευ 11 Ιούν 2012, 16:25:53
Θέμα δημοσίευσης:
Μα τι κακιασμένες Laughing Laughing Laughing
Νορμάλ σίγουρα δεν είμαι, πρέπει να μου λείπουν τουλάχιστον 5 M12 torx από το κεφάλι Laughing
volvos - Δευ 11 Ιούν 2012, 16:40:04
Θέμα δημοσίευσης:
οποτε αφου το θελει ο κωλος σου εξηγα του γιατι θα βγαζει μουτρα το αμαξι να καψει καμια φλαντζα Laughing
AlienHack - Δευ 11 Ιούν 2012, 22:56:17
Θέμα δημοσίευσης:
Επειδη ζητηθηκαν οι φωτο του τελικου αποτελεσματος (οχι περασμενες στο αμαξι)







RoadRunner122 - Δευ 11 Ιούν 2012, 23:26:56
Θέμα δημοσίευσης:
Ωραίες Cool

Αλλά στις γωνιές δεν κολλάτε και καμιά κόντρα γιατί τις βλέπω να λυγίζουν μόλις φορτιστούν? (ένα τριγωνικό πλακάκι στο εσωτερικό της γωνίας).
AlienHack - Δευ 11 Ιούν 2012, 23:38:43
Θέμα δημοσίευσης:
RoadRunner122 έγραψε:
Ωραίες Cool

Αλλά στις γωνιές δεν κολλάτε και καμιά κόντρα γιατί τις βλέπω να λυγίζουν μόλις φορτιστούν? (ένα τριγωνικό πλακάκι στο εσωτερικό της γωνίας).


Moυ ειχε πει το παιδι να κανει αλλα το ξεχασαμε σκεπτομενοι οτι το συγκεκριμενο κομματι ειναι μισο εκατοστο παχος... Και λογικα δυσκολο να λυγησει καθοτι και αυτες οι επονυμες που πουλανε στο νετ για 100 ευρω εκαστη ειναι 4χιλιοστα και οχι 5 παχος.. Τεσπα. Θα ειναι και μια ευκαιρια να μετρησω την γωνια τωρα και μετα απο κανα 2-3 μηνες να ξαναμετρησω και να δω αν εχει στραβωσει καποιο πλακακι, θα ειναι αποδειξη ποσο ζωρι τραβαει τ ο σασι και ποσο χαλια ειναι η στρεβλοτητα...
RoadRunner122 - Τρι 12 Ιούν 2012, 00:48:56
Θέμα δημοσίευσης:
Δε νομίζω να στραβώσει. Οι φορτίσεις που τρώει είναι κρουστικές κυρίως και θα παραμορφώνεται ελαστικά, οπότε δεν πρόκειται να δεις κάτι, χωρίς όμως αυτό να σημαίνει ότι δεν στραβώνει (κάμπτεται) τη στιγμή που τρώει τη φόρτιση.

Εάν το βγάλεις και είναι στραβό μετά από κάποια km τότε κάτι δεν πάει καλά...
MEMsound - Τρι 12 Ιούν 2012, 07:52:22
Θέμα δημοσίευσης:
αν μπορεσεις ζυγισε τις πρις τις βαλεις
AlienHack - Τρι 12 Ιούν 2012, 08:07:23
Θέμα δημοσίευσης:
RoadRunner122 έγραψε:
Δε νομίζω να στραβώσει. Οι φορτίσεις που τρώει είναι κρουστικές κυρίως και θα παραμορφώνεται ελαστικά, οπότε δεν πρόκειται να δεις κάτι, χωρίς όμως αυτό να σημαίνει ότι δεν στραβώνει (κάμπτεται) τη στιγμή που τρώει τη φόρτιση.

Εάν το βγάλεις και είναι στραβό μετά από κάποια km τότε κάτι δεν πάει καλά...


σωστο και αυτο, ευκαιρια ειναι να τα δω ολα αυτα στην πραξη . ετσι κ αλλιως δοκιμαστικες ειναι οι μπαρες . αν δουλεψουν σωστα ολα καλα, αν οχι θα βελτιωθουν ισως και να αντικατασταθουν απο αλλες με αλλο υλικο ή/και σχεδιασμο.

να ξερετε παντος οτι το παιδι ειναι διατεθυμενο για οποιον θελησει κατι παραπλησιο να του φτιαξει, τωρα που εχουμε τα μετρα και το σχεδιο.
το κοστος θα ειναι πραγματικα κοστος υλικων μονο. και κανα 10αρικο για το παιδι. δηλαδη υπολογιζω κανα 40αρι! αντε 50 βαρια βαρια, δεν το λεω για διαφημηση ουτε μαγαζακι ανοιξα Wink απλος ενημερωνω για οποιον ισως ενδιαφερεται , και αφου φυσικα τις δοκιμασουμε τις μπαρες.

παντως οι τιμες απο αυτες του εξωτερικου ειναι γδαρσιμο! 100+ Ευρώ η μια?? Shocked
geo106xs - Τρι 12 Ιούν 2012, 08:13:40
Θέμα δημοσίευσης:
Ωραιες ειναι! Μπραβο Αλεξανδρε,πολυ καλυ δουλεια! Thumbs Up Αντε και μετα να φτιαξεις και τη front lower να ολοκληρωθει το συνολο Cool
AlienHack - Τρι 12 Ιούν 2012, 08:17:24
Θέμα δημοσίευσης:
geo106xs έγραψε:
Ωραιες ειναι! Μπραβο Αλεξανδρε,πολυ καλυ δουλεια! Thumbs Up Αντε και μετα να φτιαξεις και τη front lower να ολοκληρωθει το συνολο Cool


την front lower (μπαρα ψαλιδιων κοινος) την φοβαμαι , λογο της γεφυρας μας κατεβαινει πολυυυ χαμηλα, και αν το αμαξι ειναι ηδη χαμηλομενο (2εκατοστα το δικο μου) ισως βρει πουθενα και ειδικα αν σκαλωσει κλαφτα χαραλαμπε... ειναι τραβηγμενο οντως αλλα δεν ξερω.. προς το παρον κολαω... καλυτερη ιδεα βλεπω τις μπαρες φτερων που μαζι με την θολομπαρα θα δεσουν το μπροστα μερος χωρις να χρειαζεται και ψαλιδιων.

Αλλα τεσπα, το μπροστα μερος ειναι καλο για τα γουστα μου με την θολομπαρα, το πισω θελω να δεσω και μπηκα στον κοπο να φτιαξω αυτες... μην ξεχνατε οτι εχω και την μεταλικη οροφη με οτι αυτο συνεπαγεται σε βαρος πισω και κεντρο αμαξοματος, και σε δυναμεις που ζοριζουν το αμαξι απο την μεση και πισω...
AlienHack - Τρι 12 Ιούν 2012, 08:19:52
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
αν μπορεσεις ζυγισε τις πρις τις βαλεις


σωστος!!! δεν το ειχα σκεφτει!! και οχι τιποτα με ξερεις τι κολυματα εχω με το βαρος! μετα θα το συζητουσαμε και θα με ετρωγε το αγχος ποσο βαρυες ειναι μεχρι που θα τις ξηλωνα για να τις ζυγησω! οποτε χιλια thanks! με εβγαλες απο μελοντικες μαλ***ες!!

Wink

δεν ειναι παντος πολυ βαριες, η σωληνα ειναι ανοξειδοτο οπως εχω πει.
drdino - Τρι 12 Ιούν 2012, 09:15:47
Θέμα δημοσίευσης:
RoadRunner122 έγραψε:
Δε νομίζω να στραβώσει. Οι φορτίσεις που τρώει είναι κρουστικές κυρίως και θα παραμορφώνεται ελαστικά, οπότε δεν πρόκειται να δεις κάτι, χωρίς όμως αυτό να σημαίνει ότι δεν στραβώνει (κάμπτεται) τη στιγμή που τρώει τη φόρτιση.

Εάν το βγάλεις και είναι στραβό μετά από κάποια km τότε κάτι δεν πάει καλά...


Δεν λέει κάτι αυτό, πρόβλημα μπορεί να υπάρξει και με την κόπωση του σημείου. Καλό θα είναι να μπουν 2 τριγωνάκια σε κάθε πλευρά.

Επίσης, Alienhack, είναι ακαμψία αμαξώματος, όχι στρεβλότητα.
AlienHack - Τρι 12 Ιούν 2012, 09:28:31
Θέμα δημοσίευσης:
drdino έγραψε:


Επίσης, Alienhack, είναι ακαμψία αμαξώματος, όχι στρεβλότητα.


εχεις κολημα με τις ορολογιες ε? Wink φιλολογος επρεπε να γινεις!

οκ δεκτο, αν και παλι σαν ορος στην πιατσα χρησημοποιειται απο εμας τους αμαθεις! Cool


Η στρεβλότητα ορίζεται ως η απόκλιση ενός
σημείου από το επίπεδο που ορίζουν τα άλλα τρία. Μετράται σε mm/m.

οποτε η ακαμψια του αμαξοματος εμποδιζει την στρεβλοτητα, ενος σημειου του αμαξοματος, οταν λεω στρεβλοτητα του αμαξώματος ενοω ποσο μικρη ειναι η τιμη της στρεβλοτητας σε ενα σημειο του.

παντος τυπικα εχεις δικιο σε θεμα σωστης ορολογιας, πρακτικα ομως σημασια εχει να καταλαβαινομαστε.. Laughing
AlienHack - Τρι 12 Ιούν 2012, 09:45:38
Θέμα δημοσίευσης:
"Μπάρες Θολών και τεχνολογία ενίσχυσης πλαισίου.

Εαν ενδιαφέρεστε σοβαρά για το κράτημα του αυτοκινήτου σας, το πρώτο πράμα που κοιτάτε, είναι να βάλετε μια ανάρτηση χαμηλώματος, πιστεύοντας ότι αυτό είναι αρκετό. Ωστόσο, εάν είστε "παθιασμένος" οδηγός μπορείτε να κερδίσετε πολύ καλυτέρα κρατήματα προσθέτοντας στο αυτοκίνητο μερικά έχτρα αξεσουάρ. Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κοιτάξετε είναι μια μπάρα θολών. Όταν στρίβετε, το σασί του αυτοκινήτου στρεβλώνει. Μπροστά [ ίσως και πίσω ] οι θολοί μετακινούνται σε σχέση ο ένας με τον άλλο επειδή δεν υπάρχει ένας σύνδεσμος άμεσα μεταξύ τους, αλλά είναι ενωμένοι μέσω του σασί, το οποίο μπορεί να κάμπτει λόγω της ελαττωμένης ακαμψίας του. Η μπάρα θολών βιδώνεται μεταξύ των επάνω πιατελών τον αναρτήσεων, κάνοντας αυτό τον άμεσο σύνδεσμο μεταξύ το δυο θόλων. Το αποτέλεσμα είναι ότι το όλο στήσιμο της ανάρτησης γίνετε κατά πολύ ποιο άκαμπτο και δεν υπάρχει καμιά εμφανή μετακίνηση μεταξύ των θολών.


Το σασί (πλαίσιο) του αυτοκινήτου είναι αυτό που βιώνει περισσότερο την κακομεταχείριση από τον οδηγό. Που οφείλετε κυρίως από την μεταφορά φορτιών στο σασί κατά τη διάρκεια γρήγορου στριψίματος, βίαιου φρεναρίσματος και επιτάχυνσης. Σε μερικές περιπτώσεις, η μεταφορά φορτιών είναι η αιτία ώστε η μια πλευρά του αυτοκινήτου να υφίσταται 3 φορές μεγαλύτερες δυνάμεις, προκαλώντας τεραστία ευκαμψία στο σασί, παραμόρφωση και στρεβλώσεις του αμαξώματος. Κατά συνεπεία, οι τροχοί να χάνουν την πρόσφυση τους. Παραμόρφωση και στρεβλώσεις του αμαξώματος μπορεί να είναι η αιτία για αρνητικά χαρακτηρίστηκα του κρατήματος, όπως της υποστροφής και υπερστροφής :



Υποστροφή
Υπερστροφή


Οι μπροστινοί τροχοί χάνουν την πρόσφυση τους και ανοίγουν τη προκαθορισμένη τροχιά τους. Υποστροφή μπορεί να διορθωθεί ενισχύοντας το πίσω μέρος του σασί του αυτοκινήτου.

Οι πίσω τροχοί χάνουν τη πρόσφυση τους και ανοίγουν την προκαθορισμένη τροχιά τους. Η υπερστροφη μπορεί να διορθωθεί ενισχύοντας μπροστινό μέρος του σασί του αυτοκινήτου.


Στα περισσότερα αυτοκίνητα οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν υιοθετήσει την τοποθέτηση της μηχανής και την μετάδοση της κίνησης στο μπροστινό μέρος του αυτοκίνητου για την μείωση του κόστους και την ασφάλεια των επιβατών. Η συμπεριφορά των μπροστινόκινητών αυτοκινήτων είναι συνήθως υποστροφική. Υποστροφή υφίσταται όταν οι μπροστινοί τροχοί χάνουν την πρόσφυση τους και ανοίγουν τη προκαθορισμένη τροχιά τους. Υποστροφή μπορεί να διορθωθεί ενισχύοντας το πίσω μέρος του σασί του αυτοκινήτου. Υποστροφή υφίσταται όταν οι πίσω τροχοί χάνουν τη πρόσφυση τους και ανοίγουν την προκαθορισμένη τροχιά τους. Η υπερστροφη μπορεί να διορθωθεί ενισχύοντας μπροστινό μέρος του σασί του αυτοκινήτου. :

What is Chassis Flex?

Με ένα ενισχυμένο σασί, το αυτοκίνητο θα αντιδρά καλυτέρα στις βελτιώσεις που θα του γίνουν. Η βελτίωση γίνετε ιδιαιτέρα φανερή με τη χρήση σκληρής ανάρτησης. Το σασί είναι ικανό να συνεργαστεί καλύτερα μετά από αναβάθμιση της μηχανής και των φρένων. Ένα σωστά μελετημένο ενισχυμένο σασί προστατεύει την πλατφόρμα του αυτοκινήτου και επιτρέπει να αντέξει περισσότερο κάτω από δύσκολες συνθήκες, ειδικά για αυτοφερόμενα πλαίσια:



Μπροστινές Μπάρες Θόλων

Οι μπροστινές μπάρες θόλων είναι τοποθετημένες για να ενισχύσουν το μπροστινό πάνω μέρος του σασί. Να εξαλείψουν το θόρυβο της ανάρτησης και να δώσουν μεγαλύτερη ευστάθεια κατά τη διάρκεια βίαιης επιτάχυνσης, επιβράδυνσης και αλλαγών πορείας (εξομοιώνοντας συνθήκες πίστας). Η μπάρες θολών τοποθετούνται για να εξαλείψουν τη μεταφορά φορτιών του αμαξώματος και έτσι το αυτοκίνητο δεν θα χάνει τη πρόσφυση του εύκολα κατά τη διάρκεια στριψίματος.



Πίσω Πάνω Μπάρες

Είναι μελετημένες για αυτοκίνητα με ψηλή οροφή και υψηλό κέντρο βάρους όπως MPV, mini MPV, SUV και HatchBacks. Αυτά τα αυτοκίνητα έχουν αδύναμο πίσω αμάξωμα λόγω του ανοίγματος της μεγάλης πίσω πόρτας. Μετά από εκτεταμένη μελέτη και τεστ σε πιστά και δρόμο, διαπιστώθηκε ότι με τη χρήση της πίσω πάνω μπάρας της Ultra Racing η παλινδρομική πλευρική κίνηση του πίσω πάνω αμαξώματος διορθώθηκε.

Μπάρες Φτερών

Οι μπάρες φτερών τοποθετούνται μέσα στα μπροστινά φτερά και μπορεί να δώσει εξτρα στήριξη στο σασί ιδιαιτέρα κατά τη διάρκεια αποτόμων αλλαγών πορείας. Στα περισσότερα αυτοκίνητα το εμπρός σασί έχει σχεδιαστεί να δέχεται τα κάθετα φορτία από την μπροστινή ανάρτηση. Είναι κρίσιμο ότι αυτό το μέρος του σασί πρέπει να είναι αρκετά δυνατό για να παίρνει όλες τις δυνάμεις που ασκούνται στην ανάρτηση, αλλιώς η προσπάθεια μιας καλής ανάρτησης θα χάσει το σκοπό της, αν το σασί απορροφά όλες τις δυνάμεις από τη ανάρτηση και δεν την αφήνει να κάνει αυτό που πρέπει. Οι μπάρες φτερών της Ultra Racing τοποθετούνται για να ενισχύσουν αυτές τις περιοχές του αυτοκινήτου και βοηθούν να κρατηθεί η ανάρτηση στη θέση της από οποιοδήποτε είδος καθέτου φορτίου.



Πλεονεκτήματα των μπαρών φτερού

Βελτιώνει το κράτημα και την σταθερότητα σε υψηλές ταχύτητες.
Προσφέρει καλύτερο φρενάρισμα.
Μειώνει θόρυβο, κραδασμούς και τραχύτητα (NVH)
Αυξάνει τη ακαμψία του αμαξώματος εμπρός.

Μπάρες Ψαλιδιών

Οι μπάρες ψαλιδιών είναι μελετημένες να ενισχύσουν την ακαμψία του αμαξώματος και των κάτω ψαλιδιών της ανάρτησης, κατ’ αυτό το τρόπο περιορίζετε η στρέβλωση της ανάρτησης στο κάτω σημείο του αυτοκινήτου όταν είναι κάτω από φορτίο, ειδικά κατά τη διάρκεια απότομων αλλαγών πορείας. Τοποθετούνται στα σημεία εφαρμογής των κάτω ψαλιδιών μεταξύ των δυο αναρτήσεων και στο σασί του αυτοκινήτου. Βελτιώνουν φοβερά την ακαμψία στην περιοχή όπου τα ψαλιδιά είναι ενωμένα με το σασί. Επίσης oι Ultra Racing μπάρες κρατάνε την ακριβής γωνιά κάμπερ κατά τη διάρκεια αλλαγής πορείας.



Μπάρα Καμπίνας

Οι μπάρες καμπίνας ενώνουν της δυο μεσαίες κολόνες [Β-Pillars] μέσα στην καμπίνα των επιβατών. Η επίδραση της μπάρας καμπίνας γίνετε περισσότερο αισθητή στα 4/πόρτα αυτοκίνητα, λόγω του μεγαλύτερου αμαξώματος το σασί τους είναι ποιο αδύνατο στο συγκεκριμένο σημείο."
AlienHack - Τρι 12 Ιούν 2012, 09:50:50
Θέμα δημοσίευσης:
Θα κρατησω αυτο:

"Υποστροφή
Υπερστροφή


Οι μπροστινοί τροχοί χάνουν την πρόσφυση τους και ανοίγουν τη προκαθορισμένη τροχιά τους. Υποστροφή μπορεί να διορθωθεί ενισχύοντας το πίσω μέρος του σασί του αυτοκινήτου.

Οι πίσω τροχοί χάνουν τη πρόσφυση τους και ανοίγουν την προκαθορισμένη τροχιά τους. Η υπερστροφη μπορεί να διορθωθεί ενισχύοντας μπροστινό μέρος του σασί του αυτοκινήτου. "


Όπως εχω αναφερει και μια σελιδα πισω αλλα και σε αλλο thread για την θολομπαρα, οταν την εβαλα ειδα αυξηση της υποστροφης αλλα με παραλληλα σφηξημο του μπροστα μερους του αμαξιου που μου αρεσε σε αισθηση .

Αυτο αναφερει και πιο πανω , λογικα με την ενισχυση του πισω μερους θα αποκατασταθει η αυξηση της υποστροφης και θα σφηξει το πισω μερος.

Το αμαξι βεβαια θα γινει ποιο απολυτο και μετα καθαρα το αν θα μεινεις στον δρομο θα εξαρτατε απο τα ελαστικα σου και τις αναρτησεις σου (και το οδοστρωμα) , δεν θα σε γλυτωνει το αμαξομα το οποιο σε μαμα μορφη στρεβλονει και "αγκαλιαζει" τον δρομο..

αυτο ειναι καθαρα θεμα του καθενος αν του αρεσει ή αν μπορει να το ελενξει..

αν το εχω αντιληφθει σωστα το ολο θεμα το αμαξι θα γινει πιο..."καρταμαξο" και σε καλο οδοστρομα (με καλα λαστιχα) θα παταει εντελος διαφορετικα.

θα σας πω συντομα αν ισχυουν ολα αυτα που περιμενω.. Smile
drdino - Τρι 12 Ιούν 2012, 09:51:21
Θέμα δημοσίευσης:
Kαλά, εσύ που είσαι της πιάτσας πέστο και βαθμό τσιχλοφουσκίασης, το ίδιο μου κάνει. Cool To "κόλλημα με τις ορολογίες" (=το να μιλάμε με σωστούς όρους) δεν είναι χαρακτηριστικό του φιλολόγου. Επίσης αμάθεια=/=ημιμάθεια.


Επί του προκειμένου τώρα, πώς θα τις βιδώσεις στο πλαίσιο; Εγώ επαναλαμβάνω πάντως πως για να δεις τα μέγιστα οφέλη πρέπει να τις κολλήσεις, το βίδωμα είναι ημίμετρο. Αλήθεια, τι διαμέτρου είναι η σωλήνα που χρησιμοποιήσατε; Ραφές έχει;


Επίσης, ο μπούσουλας για την υπερστροφή/υποστροφή δεν λέει όλη την αλήθεια. Κάνοντας το μπροστά μέρος πιο άκαμπτο δεν μειώνεις την υπερστροφή per se, αλλά αυξάνεις την υποστροφή. Κοινώς, μειώνεις την συνολική πρόσφυση του μέρους. Γιαυτό και δεν είναι κάτι απλό του στυλ "έχω υποστροφή=>ενίσχυσε το πίσω μέρος".
AlienHack - Τρι 12 Ιούν 2012, 09:58:22
Θέμα δημοσίευσης:
drdino έγραψε:
Kαλά, εσύ που είσαι της πιάτσας πέστο και βαθμό τσιχλοφουσκίασης, το ίδιο μου κάνει. Cool To "κόλλημα με τις ορολογίες" (=το να μιλάμε με σωστούς όρους) δεν είναι χαρακτηριστικό του φιλολόγου. Επίσης αμάθεια=/=ημιμάθεια.


Επί του προκειμένου τώρα, πώς θα τις βιδώσεις στο πλαίσιο; Εγώ επαναλαμβάνω πάντως πως για να δεις τα μέγιστα οφέλη πρέπει να τις κολλήσεις, το βίδωμα είναι ημίμετρο. Αλήθεια, τι διαμέτρου είναι η σωλήνα που χρησιμοποιήσατε; Ραφές έχει;



κοιταξε,. συγκοληση πανω στο σασι δεν κανω προς το παρον. αν μπουν πανω και κανουν μια Α δουλεια και ειναι σωστες και μου αρεσει η συμπεριφορα του αμαξιου δεν ειναι τιποτα να τις κανω μια κοληση.

ΑΛΛΑ ΤΟΝΙΖΩ ΚΑΙ ΥΠΕΝΘΙΜΙΖΩ οτι και οι 4 μπαρες που εχει η μαμα πεζο απο κατω ειναι ΒΙΔΟΜΕΝΕΣ! στα σημεια που βιδονουν εκεινες θα μπουν και αυτες!

δεν ειναι κατι καινουριο ουτε τεχνολογια της ΝΑΣΑ. και η Ultra Racing αυτην την προταση κανει..




AlienHack - Τρι 12 Ιούν 2012, 10:01:16
Θέμα δημοσίευσης:
η σωληνα εχει παχος 4μμ αν θυμαμαι καλα, ανοξειδοτη με διαμετρο περι τα 3,5 εκατοστα (δεν τις εχω μπροστα μου, τοσο περιπου τις θυμαμαι)

ραφες εχει μονο εκει που κολαει στα πλακακια...
RoadRunner122 - Τρι 12 Ιούν 2012, 11:04:02
Θέμα δημοσίευσης:
drdino έγραψε:
RoadRunner122 έγραψε:
Δε νομίζω να στραβώσει. Οι φορτίσεις που τρώει είναι κρουστικές κυρίως και θα παραμορφώνεται ελαστικά, οπότε δεν πρόκειται να δεις κάτι, χωρίς όμως αυτό να σημαίνει ότι δεν στραβώνει (κάμπτεται) τη στιγμή που τρώει τη φόρτιση.

Εάν το βγάλεις και είναι στραβό μετά από κάποια km τότε κάτι δεν πάει καλά...


Δεν λέει κάτι αυτό, πρόβλημα μπορεί να υπάρξει και με την κόπωση του σημείου. Καλό θα είναι να μπουν 2 τριγωνάκια σε κάθε πλευρά.

Nαι ρε, και γι'αυτό. Απλά απάντησα στο ότι όταν τις τσεκάρει μπορεί να μην έχουν παραμορφωθεί πλαστικά, οπτικά να δείχνουν οκ, δε σημαίνει και ότι δεν παραμορφώνονται κατά τη φόρτιση.
AlienHack - Πεμ 14 Ιούν 2012, 09:14:59
Θέμα δημοσίευσης:
Συνολικο βαρος και των 2 μπαρων, 1μισι κιλό!! Very happy

τελεια!!! ανξειδοτο λεμε!!


χτες ειχα την ευκαιρια να τις τοποθετησω καθως το αμαξι σηκωθηκε σε ραμπα αλλα τελικα δεν προλαβεναι ο μηχανικος ...

οποτε απο βδομαδα!
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr