teo106 16v 2001 έγραψε: |
αν εννοεις το κομματι με το "στενεμα" που ενωνει το φιλτροκουτι με τη μετωπη του αυτοκινητου,μπορεις ανετα να βαλεις ενα κομματι σπιραλ και εισαι οκ.......... |
teo106 16v 2001 έγραψε: |
βαλε το,χωρις το στενεμα καλυτερα..... χρησημευει για να φερνει στο φιλτρο ,κρυο αερα απο τη μετωπη του αυτοκινητου..... μετρα το μηκος με ενα μετρο,και τη διαμετρο με ενα παχυμετρο,ή οπως αλλιως μπορεις.... πηγαινε σε μαγαζι με ανταλλακτικα αυτοκινητων,και ζητα ενα κομματι χαρτινο σωληνα σπιραλ,και θα σου δωσουν αυτοι ... ![]() |
Giannis307 έγραψε: |
Egv pali nomizv oti leei αλλο οχι της μετωπης αλλα το σωληνακι που τραβαει ζεστο αερα απο το μαντεμι της πολλαπλης στη κρυα εκκινηση.....
![]() ΤΟ ασημι σπιραλ λεω |
teo106 16v 2001 έγραψε: | ||
ισως δεν καταλαβα καλα,και εννοει αυτο..αλλα και αυτο να εννοει,το ιδιο σπιραλ ζηταει....(ειναι χαρτινο εξωτερικα ,με επενδυση μεταλλικη εσωτερικα.... ) παντως ,και στα ανταλλακτικα να πας,δεν ειναι ακριβο....με το μετρο πουλιεται..... |
teo106 16v 2001 έγραψε: |
δεν υπαρχει επιπτωση καμια.,.....απλα,χρειαζεται για να τραβαει ο κινητηρας ζεστο αερα το χειμωνα ΜΟΝΟ (για να λειτουργει καλυτερα),ωστε να μην γινεται υγροποιηση του αερα μεσα στην εισαγωγη...... |
teo106 16v 2001 έγραψε: |
λοιπον.....μιας και το "εργαλειο" σου εχει Α/C,ο θορυβος που λες οτι ακουγεται μεσα στο ταμπλο,δεξια,(πισω απο το ντουλαπακι λογικα τον ακους ε? ) ειναι το μοτερακι της ανακυκλωσης του αερα....μαλλον χαλασε...... τωρα,για το θεμα με τη θερμοκρασια,ισως χρειαζεται συμπληρωμα παραφλου,ισως ομως χρειαζεται και εξαερωση το κυκλωμα ψυξης......αν δεν ξερεις να κανεις εξαερωση,δεν προκειται να δουλεψει σωστα ποτε..... και,... σερβις εχει κανει?μηπως χρειαζεται ενα σερβις? μπορει τα μπουζι να ειναι "φαγωμενα" εντελως....μπορει....πολλα μπορει να ειναι...κανε ενα σερβις για αρχη,να εχεις το κεφαλι σου υσηχο ..... ![]() |
stamatis_vts έγραψε: |
αποσυνδεσε την φυσσα απο το μπουτον της ανακυκλωσης στην κονσολα και δε θα ξαναακουγεται.. |
tarirs έγραψε: |
Σημερα πηγα σε εναν,και αλλαξα,λαδια,ξυδια,παραφλου,γεμισαμε το ψυγει εξαερωση,μπουζι,φιλτρο αερος διοτι ηταν σε κατασταση σοκ.....το ψυγειο ειχε μονο νερο...τεσπα...μου εχει μονο το φρεον στο A/C αι να δω που εχει διαρροη....
Θα ηθελα να ρωτησω και παλι το εξης...πυρακια δεν εχω ξανακουσει και πριν το service που το ανοιξα 1-2 φορες...αλλα σημερα που εχα παει με την κορη μου και την συζηγο....μετα απο διαδρομη περαμα-jumpo (πειραιως) και μετα village και ξανα πισω....στο περαμ μου σηκωσε θερμοκρασια λιγο πανω απο την μεση...και λιγο πιο κατω απο την τελευταια.λευκη γραμμη....ειναι φυσιολογικο ?? Σημερα που δεν ειχε πολυ ζεστη...στους 40 βαθμους τι θα γινετε...??? Ετσι λειτουργουν...τα peugeot??? Διοτι ειμαι 36,το πρωτο αμαξι ηταν γιαπονεζικο,στα 19 μου,και τωρα εχω εδω και 9 χρονια το octy rs και οι θερμοκρασιες ειναι παντα στην μεση οτι και να τους εκανες.....αμα ειναι να μαθω σε νεα δεδομενα.... Υπαρχει περιπτωση να θελει αλλαγη φλαντζας ο πεζουλας...??? Ευχαριστω εκ των πρωτερων.....προσπαθω να μαθω,τις νεες συνηθειες γαι το νεο μου αποκτημα.... |
drdino έγραψε: |
Ο δείκτης θερμοκρασίας που έχουν τα γαλλικά δεν έχει καμία σχέση με τον "δείκτη" θερμοκρασίας που έχουν τα VAG ο οποίος είναι εντελώς αναίσθητος. Η θερμοκρασία του νερού φυσικά και ανεβοκατεβαίνει στο RS, ο δείκτης δεν το δείχνει απλά.
Για το αν είναι φυσιολογικό τώρα, λίγο περίεργο μου φαίνεται να ανέβηκε τόσο, αν κατάλαβα σωστά για ποιά λευκή γραμμή μιλάς. |
puglover έγραψε: |
στην κινηση ανεβαινει ο δεικτης ή στην πορεια? Αλλαξε εναν θερμοστατη καλου-κακου. |
tarirs έγραψε: |
Παιδια παρατηρησα σημερα το εξης,οταν ειμαι σε κινηση οπως να μπω στο γκαραζ,που εχει ενα υψωματακι και εχω το τιμονι στριμμενο,ακουω ανα κρακ,και σαν να κλοτσαει το τιμονι ενα πραγμα...δεν εχει ηχο σαν μπιλιοφορο,διοτι εχω ακουσει απο το octavia που ειχα που τους ειχα αλλαξει...
Παιζει να ειναι τα ψαλιδια...??? Να ενημερωσω πως ο προηγουμενος ιδιοκτητης το εχει χαμηλωμενο....στην πορεια δεν ακουγετε το παραμικρο,απλως σε λακουβες,η νεροφαγωματα,το νοιθω πιο χαλαρο το τιμονι...με κραδασμους...μεχρι να περασω... |
RoadRunner122 έγραψε: |
Μπορεί να είναι πολλά. Από αυτάκια αντιστρεπτικής (εάν είχε το 1.1), κάποιο σινεμπλόκ ψαλιδιού ή top-mount, ακόμα και κάποιο δαχτυλίδι στην κρεμαγιέρα ή κάποιο ακρόμπαρο να την έχει ακούσει. Βέβαια παίζουν κι άλλα σενάρια. Η μόνη λύση για να το εντοπίσεις είναι είτε να πας σε κάποιο συνεργείο, να το σηκώσουν και να το λοστάρουν για να βρεθεί ο τζόγος ή και μόνος σου, σηκώνοντάς το με γρύλλο...
Στα 106 το πολύ χαμήλωμα να ξέρεις, πέραν ότι χαλάει το στήσιμο του αυτοκινήτου, δημιουργεί και έντονη/πρόωρη φθορά σε επιμέρους τμήματα του συστήματος διεύθυνσης και ανάρτησης. Εάν θέλεις και μπορείς, επανέφερέ το στα εργοστασιακά ύψη. Επίσης, το 1.1 με 15ρα ζάντα, το μόνο που κερδίζει είναι εμφάνιση, κι αυτό είναι υποκειμενικό. Από κει και πέρα έχεις χειρότερο στρίψιμο, μεγαλύτερη κατανάλωση και χαμηλότερες επιδόσεις αφού ουσιαστικά μακραίνει το βήμα. Και εκεί θα σου πρότεινα να πας σε 14ρες. Όσο για τη σωλήνα που διάβασα στην αρχή ότι ψάχνεις, καλό θα ήταν να καταργήσεις αυτό το σύστημα. Ουσιαστικά πρόκειται για ένα σύστημα τρίοδης βαλβίδας με κλαπέτο το οποίο αλλάζει θέση μέσω ενός actuator υδραργύρου και έχει σκοπό να τροφοδοτεί το μοτέρ όταν είναι κρύο με προθερμασμένο αέρα πάνω απ'την πολ/λη εξαγωγής ενώ όταν ζεσταθεί, το κλαπέτο αλλάζει θέση και τροφοδοτεί το μοτέρ με φρέσκο αέρα από τη μετώπη. Το πρόβλημα που παρουσιάζεται είναι ότι το κλαπέτο αυτό 9 στις 10 κολλάει και μάλιστα στη θέση του ζεστού, οπότε ουσιαστικά τροφοδοτείς μονίμως το μοτέρ σου με ζεστό αέρα. Αυτό συνεπάγεται μειωμένη απόδοση και φαινόμενα προανάφλεξης (πειράκια). Τέλος, για τις θερμοκρασίες, μου μυρίζει ότι κάτι δεν πάει καλά με το θερμοστάτη. Όταν αλλάξατε παραφλού τον αντικαταστήσατε? Εαν όχι καλό θα ήταν να το κάνεις, το κόστος του είναι αστείο (5-7ευρώ). |
tarirs έγραψε: |
ΥΓ:Αληθεια ο θερμοστατης που βρισκετε...??? |
RoadRunner122 έγραψε: | ||
Εκεί που σύνδεσες τον σωλήνα στο πλαστικό, από κάτω πάει και συνδέεται μιά λαστιχένια σωλήνα που έρχεται απ'το ψυγείο και πάει στο μοτέρ. Το σημείο που συνδέεται στο μοτέρ είναι η φωλιά του θερμοστάτη. Ξεβιδώνεις κ τον παίρνεις στο χέρι... |
tarirs έγραψε: | ||||
τον αλλαξα θα ποσταρω φωτο σε λιγο με τον παλιο...σε τι κατασταση ειναι... |
RoadRunner122 έγραψε: |
Μιά ομορφιά ![]() |
RoadRunner122 έγραψε: |
Κανονικά για να κάνεις σωστή δουλειά, εφόσον ο προηγούμενος έριχνε μέσα ότι έβρισκε, θα πρέπει να αδειάσεις το κύκλωμα, να βγάλεις το θερμοστάτη και να το δουλέψεις με κάποιο radiator cleaner. Αυτό θα διαλύσει ότι υπολείματα σκουριάς, μούργας κλπ υπάρχουν στο εσωτερικό. Μετά καλό ξέπλυμα με τη μάνικα, φύσιμα να φύγει το νερό, επανατοποθέτηση θερμοστάτη και γέμισμα με παραφλού.
Εάν ξαναδείς μούργα κλπ, μιλάμε ![]() |
tarirs έγραψε: | ||
Στο ρελαντι παντως που τα αφησα αρκετη ωρα,δεν ανεβαζε θερμοκρασια καθολου,και τα βεντιλατερ (επιτελους) δουλευανε....διοτι για να δουλεψουν πριν την αλλαγη θερμοστατη,επρεπε να ανεβει κατα πολυ η βελονα της θερμοκρασιας |
drdino έγραψε: |
Αν έβαζε μόνο νερό, η διάβρωση και η οξείδωση θα έχουν κάνει πάρτι στο κύκλωμα... ![]() Εντιτ: είδα και τι φώτο του θερμοστάτη, μου φαίνεται πρέπει όντως να κάνεις έναν καθαρισμο στο κύκλωμα. ![]() |
tarirs έγραψε: | ||||||
http://imageshack.us/photo/my-images/155/20120503064.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/7/20120503063.jpg/ |
groupN έγραψε: | ||||||||
Μια απο τα ιδια ειχα παθει και εγω ακριβως οπως εσυ Τασο οταν ειχα παρει το αμαξι μου. πολυ σκουρια λογω του νερου και γι'αυτο τα εκλασε και ο θερμοστατης. τωρα λογικα εισαι οκ και απο θερμοκρασιες, μην μασας ο δεικτης ετσι δουλευει. απλα καλο ειναι οπως ειπανε και τα παιδια αλλη μια φορα συντομα να αλλαξεις το παραφλου ξανα για να καθαρισει απο τις σκουριες καλα. μια αλλαγη δεν ειναι αρκετη |
Giannis307 έγραψε: |
Otan ο αλλος φιλε μου δεν εχει 10 ευρω να βαλει βενζινη λες να δωσει και 5 ευρο για παραφλου? ![]() |
Giannis307 έγραψε: |
Θα βαλεις λεκανη κατω απο το ψυγειο θα λυσεις το κατω κολαρο που παει στο ψυγειο θα αδειασει...ξαναβαζεις το κολαρο στην θεση του ανοιγεις τις ταπες αυτες...εχει μια πισω πισω και αλλη μια με αλλεν εκει που παει η πανω σωληνα του ψυγειου στο μοτερ γεμιζεις μεχρι να βγαλουν οτι βγαλουν τις κλεινεις και αυτες και μετα βαζεις μπρος να ζεσταθει (εννοειται ουτιο εχεις βαλει και στο ζεστο τον κλιματισμο μεσα και συμπληρωνεις...Μετα παλι ανοιγεις τις ταπες (προσεχτικα μην καεις) να βγαλουν οτι αερα εχει μεινει και μετα συμπληρωνεις ως μαξ στο παγουρι κλεινεις τα παντα και εισαι ετοιμος |
tarirs έγραψε: |
Απο θερμοκρασιες ηρεμησαμε...να ρωτησω κατι,το πηρα χαμηλωμενο με 14 αρες ζαντες...τα αμορτισερ πισω ειναι κατι ασπρα απο οτι διακρινω...ξερουμε τι μαρκα ειναι...??? |
geo106xs έγραψε: | ||
Δεν εχουν καποιο ταμπελακι πανω; Ασπρα συνηθως ειναι τα kayaba gas-a-just ![]() |