PSClub - Hellas

Τεχνικές - Μηχανολογικές Συζητήσεις - Απορια με το νεο αποκτημα εστω και του 1998 106 μου...

tarirs - Παρ 27 Απρ 2012, 19:41:55
Θέμα δημοσίευσης: Απορια με το νεο αποκτημα εστω και του 1998 106 μου...
Παιδια 1η φορα ποσταρω,ελπιζω να το τοποθετησα σωστα εδω,λοιπον σημερα πηγα και πηρα ενα 106 του 98 1.1,παρατηρησα μπροστα που πηγαινει στην πολλαπλη λειπει κατι,ανσ σωληνα που πηγαινει φ.αεροςαν θυμαμαι καλα,μπορω να βαλω σπιραλ,και ποσο διατομη η να μην βαλω τιποτα και να το αφησω ως εχει...Παντως στο φιλτρο που ειναι εχει ενα σαν κλαπετο....
teo106 16v 2001 - Παρ 27 Απρ 2012, 19:58:24
Θέμα δημοσίευσης:
αν εννοεις το κομματι με το "στενεμα" που ενωνει το φιλτροκουτι με τη μετωπη του αυτοκινητου,μπορεις ανετα να βαλεις ενα κομματι σπιραλ και εισαι οκ..........
tarirs - Παρ 27 Απρ 2012, 20:45:10
Θέμα δημοσίευσης:
teo106 16v 2001 έγραψε:
αν εννοεις το κομματι με το "στενεμα" που ενωνει το φιλτροκουτι με τη μετωπη του αυτοκινητου,μπορεις ανετα να βαλεις ενα κομματι σπιραλ και εισαι οκ..........


Σωστος ο φιλος..αυτο λεω...χρειαζετε να βαλω η οχι...τι δουλεια κανει....???

Και αν βαλω σε σπιραλ,μεταλλικο,θα παρω απο ειδη χρωματοπωλειου..πως να μετρησω,την διατομη με χαρακα η μετρο θα μπορω...???
teo106 16v 2001 - Παρ 27 Απρ 2012, 21:07:08
Θέμα δημοσίευσης:
βαλε το,χωρις το στενεμα καλυτερα..... χρησημευει για να φερνει στο φιλτρο ,κρυο αερα απο τη μετωπη του αυτοκινητου..... μετρα το μηκος με ενα μετρο,και τη διαμετρο με ενα παχυμετρο,ή οπως αλλιως μπορεις.... πηγαινε σε μαγαζι με ανταλλακτικα αυτοκινητων,και ζητα ενα κομματι χαρτινο σωληνα σπιραλ,και θα σου δωσουν αυτοι ... Wink
Giannis307 - Παρ 27 Απρ 2012, 21:19:39
Θέμα δημοσίευσης:
Egv pali nomizv oti leei αλλο οχι της μετωπης αλλα το σωληνακι που τραβαει ζεστο αερα απο το μαντεμι της πολλαπλης στη κρυα εκκινηση.....




ΤΟ ασημι σπιραλ λεω
tarirs - Παρ 27 Απρ 2012, 21:24:01
Θέμα δημοσίευσης:
teo106 16v 2001 έγραψε:
βαλε το,χωρις το στενεμα καλυτερα..... χρησημευει για να φερνει στο φιλτρο ,κρυο αερα απο τη μετωπη του αυτοκινητου..... μετρα το μηκος με ενα μετρο,και τη διαμετρο με ενα παχυμετρο,ή οπως αλλιως μπορεις.... πηγαινε σε μαγαζι με ανταλλακτικα αυτοκινητων,και ζητα ενα κομματι χαρτινο σωληνα σπιραλ,και θα σου δωσουν αυτοι ... Wink


Θα δω αμα παω σε αυτους διοτι αμα δου οτι λειπει θα με γδαρουν....χαχχα..θα το παω σε χρωματοπωλειο,να δω,εχω δει σε αλλα σπιραλ μεταλικα....

Ν\Με αυτο τον τροπο εχει καλυτερη καυση,η λειτουργει πιο καλα......???
teo106 16v 2001 - Παρ 27 Απρ 2012, 21:27:02
Θέμα δημοσίευσης:
Giannis307 έγραψε:
Egv pali nomizv oti leei αλλο οχι της μετωπης αλλα το σωληνακι που τραβαει ζεστο αερα απο το μαντεμι της πολλαπλης στη κρυα εκκινηση.....




ΤΟ ασημι σπιραλ λεω



ισως δεν καταλαβα καλα,και εννοει αυτο..αλλα και αυτο να εννοει,το ιδιο σπιραλ ζηταει....(ειναι χαρτινο εξωτερικα ,με επενδυση μεταλλικη εσωτερικα.... ) παντως ,και στα ανταλλακτικα να πας,δεν ειναι ακριβο....με το μετρο πουλιεται.....
tarirs - Παρ 27 Απρ 2012, 21:32:47
Θέμα δημοσίευσης:
teo106 16v 2001 έγραψε:
Giannis307 έγραψε:
Egv pali nomizv oti leei αλλο οχι της μετωπης αλλα το σωληνακι που τραβαει ζεστο αερα απο το μαντεμι της πολλαπλης στη κρυα εκκινηση.....




ΤΟ ασημι σπιραλ λεω



ισως δεν καταλαβα καλα,και εννοει αυτο..αλλα και αυτο να εννοει,το ιδιο σπιραλ ζηταει....(ειναι χαρτινο εξωτερικα ,με επενδυση μεταλλικη εσωτερικα.... ) παντως ,και στα ανταλλακτικα να πας,δεν ειναι ακριβο....με το μετρο πουλιεται.....


ναι αυτο λεω το μεταλλικο..θα παω να το παρω...αν δεν το βαλω αμμεσα και το καθυστερησω....διοτι δεν προλαβαινω....??? Υπαρχει επιπτωση...???

Ο ιδιοκτητης ο προηγουμενος γιατι να το εβγαλε αραγε....???
teo106 16v 2001 - Παρ 27 Απρ 2012, 21:37:33
Θέμα δημοσίευσης:
δεν υπαρχει επιπτωση καμια.,.....απλα,χρειαζεται για να τραβαει ο κινητηρας ζεστο αερα το χειμωνα ΜΟΝΟ (για να λειτουργει καλυτερα),ωστε να μην γινεται υγροποιηση του αερα μεσα στην εισαγωγη......
tarirs - Παρ 27 Απρ 2012, 21:44:00
Θέμα δημοσίευσης:
teo106 16v 2001 έγραψε:
δεν υπαρχει επιπτωση καμια.,.....απλα,χρειαζεται για να τραβαει ο κινητηρας ζεστο αερα το χειμωνα ΜΟΝΟ (για να λειτουργει καλυτερα),ωστε να μην γινεται υγροποιηση του αερα μεσα στην εισαγωγη......


A....μαλιστα ευχαριστω πολυ,και συγγνωμη αν σας ζαλισα,με το γαλλακι μου....δεν ξερω το εχω συμπαθησει....και δεν το εχω ουτε μια μερα,το πρωι το πηρα......σημερα δεν προλαβα για φωτο....
tarirs - Σαβ 28 Απρ 2012, 20:40:40
Θέμα δημοσίευσης:
Λοιπον για να μην ανοιγω νεο θεμα...στον πεζουλα 106 μου που τον εχω 1 ημερα..απο μεταχειρω,εχω καποιες αποριες επιδη 1η φορα εχω γαλλικο εστω και μεταχειρω....

Λοιπον,ακουω απο δεξια στο ταμπλο μεσα ενα θορυβο,οχι συνεχεια...ζζζ..ζζζζζ,εχει A/C το αμαξι.....λετε να εχει κανενα γατι και να κοιμαται...??

Ο δεικτης μετα απο λιγο πιεση..ανεβαινει σχεδον μεχρι την τελευταια λευκη γραμμη,αλλα μετα απο ηρεμια πεφτει με γρηγορους ρυθμους στην μεση....μπορει να χρειαζετε παραφλου....η νερα το ψυγειο αλλα δεν ξερω που βρισκετε το παραφλου,και πως ελεγχο τα νερα....

και τελευταιο μεχρι στιγμης βεβαια...οτι οταν το πηρα βαραγανε συνεχεια πυρρακια,και ακυγοντουσαν αρκετα,μετα απο ανοιγμα,σε χλμ/ωρα..μεχρι 120-130 μια-δυο φορες,το κανει πολυ σιγα,η καθολου...λετε να ειναι μπουκωμενο,η να θελει μπουζια...???

ΥΓ:Συνεργειο εξωτερικο για να πηγαινω το αμαξι σε οτι χρειαζομαι απο πειραια-περαμα,ξερετε...στειλτε πμ,να μην θεωρηθει διαφημηση....

Παντως στο αμαξι με εκπληση και με τρελενει... η οδηγηκη συμπεριφορα του,και ας εχει μπαρα θολων,και χαμηλομενο,και 15αρια λαστιχα....και να φανταστειτε οτι ερχομε απο octavia rs με μπαρες πισω στο πορτμπαγκαζ,με αμορτισερ αλλαγμενα χαμηλο,και 17αρια...
teo106 16v 2001 - Σαβ 28 Απρ 2012, 22:26:29
Θέμα δημοσίευσης:
λοιπον.....μιας και το "εργαλειο" σου εχει Α/C,ο θορυβος που λες οτι ακουγεται μεσα στο ταμπλο,δεξια,(πισω απο το ντουλαπακι λογικα τον ακους ε? ) ειναι το μοτερακι της ανακυκλωσης του αερα....μαλλον χαλασε...... τωρα,για το θεμα με τη θερμοκρασια,ισως χρειαζεται συμπληρωμα παραφλου,ισως ομως χρειαζεται και εξαερωση το κυκλωμα ψυξης......αν δεν ξερεις να κανεις εξαερωση,δεν προκειται να δουλεψει σωστα ποτε..... και,... σερβις εχει κανει?μηπως χρειαζεται ενα σερβις? μπορει τα μπουζι να ειναι "φαγωμενα" εντελως....μπορει....πολλα μπορει να ειναι...κανε ενα σερβις για αρχη,να εχεις το κεφαλι σου υσηχο ..... Thumb Left
tarirs - Σαβ 28 Απρ 2012, 22:30:38
Θέμα δημοσίευσης:
teo106 16v 2001 έγραψε:
λοιπον.....μιας και το "εργαλειο" σου εχει Α/C,ο θορυβος που λες οτι ακουγεται μεσα στο ταμπλο,δεξια,(πισω απο το ντουλαπακι λογικα τον ακους ε? ) ειναι το μοτερακι της ανακυκλωσης του αερα....μαλλον χαλασε...... τωρα,για το θεμα με τη θερμοκρασια,ισως χρειαζεται συμπληρωμα παραφλου,ισως ομως χρειαζεται και εξαερωση το κυκλωμα ψυξης......αν δεν ξερεις να κανεις εξαερωση,δεν προκειται να δουλεψει σωστα ποτε..... και,... σερβις εχει κανει?μηπως χρειαζεται ενα σερβις? μπορει τα μπουζι να ειναι "φαγωμενα" εντελως....μπορει....πολλα μπορει να ειναι...κανε ενα σερβις για αρχη,να εχεις το κεφαλι σου υσηχο ..... Thumb Left


αυτος ειπε εχει κανει αλλα καλου-κακου θα κανω...συνεργειο μη εξουσιοδωτημενο που να πηγαινει συμφοριτης να δω που θα βρω...

Εκει το ακουω δεν φτιαχνετε..η να το αφησω να κανει ετσι...???

Το κακο ειναι δεν εχω το μανουαλ να δω που μπορω να συμπηρωσω παραφλου...να δω αν ξανασηκωσει...
stamatis_vts - Κυρ 29 Απρ 2012, 18:43:18
Θέμα δημοσίευσης:
αποσυνδεσε την φυσσα απο το μπουτον της ανακυκλωσης στην κονσολα και δε θα ξαναακουγεται..
tarirs - Κυρ 29 Απρ 2012, 21:30:08
Θέμα δημοσίευσης:
stamatis_vts έγραψε:
αποσυνδεσε την φυσσα απο το μπουτον της ανακυκλωσης στην κονσολα και δε θα ξαναακουγεται..


Α..πολυ ωραια..απο αυριο παινουμε δουλεια...το μπουτον βγαινει αμα τραβηξεις την κονσολα προς τα μπροστα απο το κατω μερος απο το τασακι...???

Αν ξερει κανενας συμφοριτης κανενα μη εξουσιοδοτιμενο συνεργειο απο πειραια για να αλλαξω και λαδακια,και μπουζια να ειμαι οκ....
tarirs - Δευ 30 Απρ 2012, 22:17:25
Θέμα δημοσίευσης:
Σημερα πηγα σε εναν,και αλλαξα,λαδια,ξυδια,παραφλου,γεμισαμε το ψυγει εξαερωση,μπουζι,φιλτρο αερος διοτι ηταν σε κατασταση σοκ.....το ψυγειο ειχε μονο νερο...τεσπα...μου εχει μονο το φρεον στο A/C αι να δω που εχει διαρροη....

Θα ηθελα να ρωτησω και παλι το εξης...πυρακια δεν εχω ξανακουσει και πριν το service που το ανοιξα 1-2 φορες...αλλα σημερα που εχα παει με την κορη μου και την συζηγο....μετα απο διαδρομη περαμα-jumpo (πειραιως) και μετα village και ξανα πισω....στο περαμ μου σηκωσε θερμοκρασια λιγο πανω απο την μεση...και λιγο πιο κατω απο την τελευταια.λευκη γραμμη....ειναι φυσιολογικο ?? Σημερα που δεν ειχε πολυ ζεστη...στους 40 βαθμους τι θα γινετε...???

Ετσι λειτουργουν...τα peugeot??? Διοτι ειμαι 36,το πρωτο αμαξι ηταν γιαπονεζικο,στα 19 μου,και τωρα εχω εδω και 9 χρονια το octy rs και οι θερμοκρασιες ειναι παντα στην μεση οτι και να τους εκανες.....αμα ειναι να μαθω σε νεα δεδομενα....

Υπαρχει περιπτωση να θελει αλλαγη φλαντζας ο πεζουλας...???

Ευχαριστω εκ των πρωτερων.....προσπαθω να μαθω,τις νεες συνηθειες γαι το νεο μου αποκτημα....
tarirs - Δευ 30 Απρ 2012, 22:36:28
Θέμα δημοσίευσης:
tarirs έγραψε:
Σημερα πηγα σε εναν,και αλλαξα,λαδια,ξυδια,παραφλου,γεμισαμε το ψυγει εξαερωση,μπουζι,φιλτρο αερος διοτι ηταν σε κατασταση σοκ.....το ψυγειο ειχε μονο νερο...τεσπα...μου εχει μονο το φρεον στο A/C αι να δω που εχει διαρροη....

Θα ηθελα να ρωτησω και παλι το εξης...πυρακια δεν εχω ξανακουσει και πριν το service που το ανοιξα 1-2 φορες...αλλα σημερα που εχα παει με την κορη μου και την συζηγο....μετα απο διαδρομη περαμα-jumpo (πειραιως) και μετα village και ξανα πισω....στο περαμ μου σηκωσε θερμοκρασια λιγο πανω απο την μεση...και λιγο πιο κατω απο την τελευταια.λευκη γραμμη....ειναι φυσιολογικο ?? Σημερα που δεν ειχε πολυ ζεστη...στους 40 βαθμους τι θα γινετε...???

Ετσι λειτουργουν...τα peugeot??? Διοτι ειμαι 36,το πρωτο αμαξι ηταν γιαπονεζικο,στα 19 μου,και τωρα εχω εδω και 9 χρονια το octy rs και οι θερμοκρασιες ειναι παντα στην μεση οτι και να τους εκανες.....αμα ειναι να μαθω σε νεα δεδομενα....

Υπαρχει περιπτωση να θελει αλλαγη φλαντζας ο πεζουλας...???

Ευχαριστω εκ των πρωτερων.....προσπαθω να μαθω,τις νεες συνηθειες γαι το νεο μου αποκτημα....


Να συμπληρωσω,οτι αμα το αφησω γαι πολυ λιγο δηλ,1λεπτου,πεφτει γργορα η θερμοκρασια στην μεση ακριβως....
drdino - Δευ 30 Απρ 2012, 23:51:07
Θέμα δημοσίευσης:
Ο δείκτης θερμοκρασίας που έχουν τα γαλλικά δεν έχει καμία σχέση με τον "δείκτη" θερμοκρασίας που έχουν τα VAG ο οποίος είναι εντελώς αναίσθητος. Η θερμοκρασία του νερού φυσικά και ανεβοκατεβαίνει στο RS, ο δείκτης δεν το δείχνει απλά.

Για το αν είναι φυσιολογικό τώρα, λίγο περίεργο μου φαίνεται να ανέβηκε τόσο, αν κατάλαβα σωστά για ποιά λευκή γραμμή μιλάς.
tarirs - Τρι 01 Μάϊ 2012, 06:51:11
Θέμα δημοσίευσης:
drdino έγραψε:
Ο δείκτης θερμοκρασίας που έχουν τα γαλλικά δεν έχει καμία σχέση με τον "δείκτη" θερμοκρασίας που έχουν τα VAG ο οποίος είναι εντελώς αναίσθητος. Η θερμοκρασία του νερού φυσικά και ανεβοκατεβαίνει στο RS, ο δείκτης δεν το δείχνει απλά.

Για το αν είναι φυσιολογικό τώρα, λίγο περίεργο μου φαίνεται να ανέβηκε τόσο, αν κατάλαβα σωστά για ποιά λευκή γραμμή μιλάς.


Γεια σου συμφοριτη,χαρηκα που σε γνωριζω και εσενα....λοιπον εννοω την γραμμη,την τελευταια την λευκη...μετα εχει ενα μεγαλο κενο...και μετα παινει η κοκκινη περιοχη....μπρρρρρρ

Ε,εγω βλεπω να πηγαινει λιγο πριν την τελευταια λευκη γραμμη,και αμα συνεχιζω να το πιεζω,φτανει ως εκει...δηλ την καλυπτει ο δεικτης....

Κατα τα αλλα δεν βλεπω,ουτε λευκους,μαυρους,μπλε στρουφακια...ε....καπνους ηθελα να πω απο την εξατμιση...

Μαλλον ετσι δουλευουν απλως μου φαινοταν λιγο περιεργο,διοτι δεν ειχα συνηθησει να κοιταω ποτε τον δεικτη θερμοκρασιας,κοιταγα παντα το δεικτη βενζινας,που ποναγε περισσοτερο....χαχαχαχα
puglover - Τρι 01 Μάϊ 2012, 08:21:48
Θέμα δημοσίευσης:
στην κινηση ανεβαινει ο δεικτης ή στην πορεια? Αλλαξε εναν θερμοστατη καλου-κακου.
Giannis307 - Τρι 01 Μάϊ 2012, 12:49:01
Θέμα δημοσίευσης:
Ετσι to εχουν οι Γαλλοι....να δειχνουν την θερμοκρασια σε πραγματικο χρονο...οι γερμανοι απλα εχουν ενα δεικτη να σου λεει οτι απλα εισαι σε θερμοκρασια λειτουργειας.....ουτε καν εχουν σχεση οι διαβαθμησεις που εχει το οργανο......
tarirs - Τρι 01 Μάϊ 2012, 19:10:52
Θέμα δημοσίευσης:
puglover έγραψε:
στην κινηση ανεβαινει ο δεικτης ή στην πορεια? Αλλαξε εναν θερμοστατη καλου-κακου.


Στην πορεια,και δεν το σπαω....επειδη εχω το μωρο μεσα....μπορει βεβαια η σχεση ταχυτητας στο κιβωτιο να μην ειναι σωστη,με τα χλμ που πηγαινω επειδη εχω μαθει σε αλλες ροπες...
tarirs - Τετ 02 Μάϊ 2012, 13:04:50
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδια παρατηρησα σημερα το εξης,οταν ειμαι σε κινηση οπως να μπω στο γκαραζ,που εχει ενα υψωματακι και εχω το τιμονι στριμμενο,ακουω ανα κρακ,και σαν να κλοτσαει το τιμονι ενα πραγμα...δεν εχει ηχο σαν μπιλιοφορο,διοτι εχω ακουσει απο το octavia που ειχα που τους ειχα αλλαξει...

Παιζει να ειναι τα ψαλιδια...??? Να ενημερωσω πως ο προηγουμενος ιδιοκτητης το εχει χαμηλωμενο....στην πορεια δεν ακουγετε το παραμικρο,απλως σε λακουβες,η νεροφαγωματα,το νοιθω πιο χαλαρο το τιμονι...με κραδασμους...μεχρι να περασω...
tarirs - Τετ 02 Μάϊ 2012, 21:30:47
Θέμα δημοσίευσης:
tarirs έγραψε:
Παιδια παρατηρησα σημερα το εξης,οταν ειμαι σε κινηση οπως να μπω στο γκαραζ,που εχει ενα υψωματακι και εχω το τιμονι στριμμενο,ακουω ανα κρακ,και σαν να κλοτσαει το τιμονι ενα πραγμα...δεν εχει ηχο σαν μπιλιοφορο,διοτι εχω ακουσει απο το octavia που ειχα που τους ειχα αλλαξει...

Παιζει να ειναι τα ψαλιδια...??? Να ενημερωσω πως ο προηγουμενος ιδιοκτητης το εχει χαμηλωμενο....στην πορεια δεν ακουγετε το παραμικρο,απλως σε λακουβες,η νεροφαγωματα,το νοιθω πιο χαλαρο το τιμονι...με κραδασμους...μεχρι να περασω...


Κανεις καποια απαντηση..ετσι..να μου φυγει η απορια...
RoadRunner122 - Πεμ 03 Μάϊ 2012, 08:16:56
Θέμα δημοσίευσης:
Μπορεί να είναι πολλά. Από αυτάκια αντιστρεπτικής (εάν είχε το 1.1), κάποιο σινεμπλόκ ψαλιδιού ή top-mount, ακόμα και κάποιο δαχτυλίδι στην κρεμαγιέρα ή κάποιο ακρόμπαρο να την έχει ακούσει. Βέβαια παίζουν κι άλλα σενάρια. Η μόνη λύση για να το εντοπίσεις είναι είτε να πας σε κάποιο συνεργείο, να το σηκώσουν και να το λοστάρουν για να βρεθεί ο τζόγος ή και μόνος σου, σηκώνοντάς το με γρύλλο...

Στα 106 το πολύ χαμήλωμα να ξέρεις, πέραν ότι χαλάει το στήσιμο του αυτοκινήτου, δημιουργεί και έντονη/πρόωρη φθορά σε επιμέρους τμήματα του συστήματος διεύθυνσης και ανάρτησης. Εάν θέλεις και μπορείς, επανέφερέ το στα εργοστασιακά ύψη.
Επίσης, το 1.1 με 15ρα ζάντα, το μόνο που κερδίζει είναι εμφάνιση, κι αυτό είναι υποκειμενικό. Από κει και πέρα έχεις χειρότερο στρίψιμο, μεγαλύτερη κατανάλωση και χαμηλότερες επιδόσεις αφού ουσιαστικά μακραίνει το βήμα. Και εκεί θα σου πρότεινα να πας σε 14ρες.

Όσο για τη σωλήνα που διάβασα στην αρχή ότι ψάχνεις, καλό θα ήταν να καταργήσεις αυτό το σύστημα. Ουσιαστικά πρόκειται για ένα σύστημα τρίοδης βαλβίδας με κλαπέτο το οποίο αλλάζει θέση μέσω ενός actuator υδραργύρου και έχει σκοπό να τροφοδοτεί το μοτέρ όταν είναι κρύο με προθερμασμένο αέρα πάνω απ'την πολ/λη εξαγωγής ενώ όταν ζεσταθεί, το κλαπέτο αλλάζει θέση και τροφοδοτεί το μοτέρ με φρέσκο αέρα από τη μετώπη. Το πρόβλημα που παρουσιάζεται είναι ότι το κλαπέτο αυτό 9 στις 10 κολλάει και μάλιστα στη θέση του ζεστού, οπότε ουσιαστικά τροφοδοτείς μονίμως το μοτέρ σου με ζεστό αέρα. Αυτό συνεπάγεται μειωμένη απόδοση και φαινόμενα προανάφλεξης (πυράκια).

Τέλος, για τις θερμοκρασίες, μου μυρίζει ότι κάτι δεν πάει καλά με το θερμοστάτη. Όταν αλλάξατε παραφλού τον αντικαταστήσατε? Εαν όχι καλό θα ήταν να το κάνεις, το κόστος του είναι αστείο (5-7ευρώ). Το βεντιλατέρ λειτουργεί όταν η θερμοκρασία φτάσει ψηλά?
tarirs - Πεμ 03 Μάϊ 2012, 08:23:33
Θέμα δημοσίευσης:
RoadRunner122 έγραψε:
Μπορεί να είναι πολλά. Από αυτάκια αντιστρεπτικής (εάν είχε το 1.1), κάποιο σινεμπλόκ ψαλιδιού ή top-mount, ακόμα και κάποιο δαχτυλίδι στην κρεμαγιέρα ή κάποιο ακρόμπαρο να την έχει ακούσει. Βέβαια παίζουν κι άλλα σενάρια. Η μόνη λύση για να το εντοπίσεις είναι είτε να πας σε κάποιο συνεργείο, να το σηκώσουν και να το λοστάρουν για να βρεθεί ο τζόγος ή και μόνος σου, σηκώνοντάς το με γρύλλο...

Στα 106 το πολύ χαμήλωμα να ξέρεις, πέραν ότι χαλάει το στήσιμο του αυτοκινήτου, δημιουργεί και έντονη/πρόωρη φθορά σε επιμέρους τμήματα του συστήματος διεύθυνσης και ανάρτησης. Εάν θέλεις και μπορείς, επανέφερέ το στα εργοστασιακά ύψη.
Επίσης, το 1.1 με 15ρα ζάντα, το μόνο που κερδίζει είναι εμφάνιση, κι αυτό είναι υποκειμενικό. Από κει και πέρα έχεις χειρότερο στρίψιμο, μεγαλύτερη κατανάλωση και χαμηλότερες επιδόσεις αφού ουσιαστικά μακραίνει το βήμα. Και εκεί θα σου πρότεινα να πας σε 14ρες.

Όσο για τη σωλήνα που διάβασα στην αρχή ότι ψάχνεις, καλό θα ήταν να καταργήσεις αυτό το σύστημα. Ουσιαστικά πρόκειται για ένα σύστημα τρίοδης βαλβίδας με κλαπέτο το οποίο αλλάζει θέση μέσω ενός actuator υδραργύρου και έχει σκοπό να τροφοδοτεί το μοτέρ όταν είναι κρύο με προθερμασμένο αέρα πάνω απ'την πολ/λη εξαγωγής ενώ όταν ζεσταθεί, το κλαπέτο αλλάζει θέση και τροφοδοτεί το μοτέρ με φρέσκο αέρα από τη μετώπη. Το πρόβλημα που παρουσιάζεται είναι ότι το κλαπέτο αυτό 9 στις 10 κολλάει και μάλιστα στη θέση του ζεστού, οπότε ουσιαστικά τροφοδοτείς μονίμως το μοτέρ σου με ζεστό αέρα. Αυτό συνεπάγεται μειωμένη απόδοση και φαινόμενα προανάφλεξης (πειράκια).

Τέλος, για τις θερμοκρασίες, μου μυρίζει ότι κάτι δεν πάει καλά με το θερμοστάτη. Όταν αλλάξατε παραφλού τον αντικαταστήσατε? Εαν όχι καλό θα ήταν να το κάνεις, το κόστος του είναι αστείο (5-7ευρώ).


Ευχαριστω πολυ για τον χρονο σου,ετσι και αλλιως το κυκλοφορω στην πολη ετσι για ζαντες και αμορτισερ,δεν περισσευουν αφου εγινε η αγορα πριν 5 μερες....οσο για τον σωληνα,την εβαλα αλλα δεν ακουω καθολου πειρακια,απο τοτε που το ανοιξα 2-3 φορες,ειναι οκ,και εφοσον εκανα το σερβις,οσο για τον θερμοστατη σκεφτομαι να τον αλλαξω διοτι εβαλα παραφλου διοτι το ψυγειο ειχε μονο νερακι μεσα.... και για το μπροστινο συστημα,ο μηχανικος που σηκωσε να κανει σερβις,μου ειπα αμεσως για τα ψαλιδια,θα τα αλλαξω και βλεπουμε.....

ΥΓ:Αληθεια ο θερμοστατης που βρισκετε...???
RoadRunner122 - Πεμ 03 Μάϊ 2012, 09:16:14
Θέμα δημοσίευσης:
tarirs έγραψε:
ΥΓ:Αληθεια ο θερμοστατης που βρισκετε...???

Εκεί που σύνδεσες τον σωλήνα στο πλαστικό, από κάτω πάει και συνδέεται μιά λαστιχένια σωλήνα που έρχεται απ'το ψυγείο και πάει στο μοτέρ. Το σημείο που συνδέεται στο μοτέρ είναι η φωλιά του θερμοστάτη. Ξεβιδώνεις κ τον παίρνεις στο χέρι...
tarirs - Πεμ 03 Μάϊ 2012, 09:29:27
Θέμα δημοσίευσης:
RoadRunner122 έγραψε:
tarirs έγραψε:
ΥΓ:Αληθεια ο θερμοστατης που βρισκετε...???

Εκεί που σύνδεσες τον σωλήνα στο πλαστικό, από κάτω πάει και συνδέεται μιά λαστιχένια σωλήνα που έρχεται απ'το ψυγείο και πάει στο μοτέρ. Το σημείο που συνδέεται στο μοτέρ είναι η φωλιά του θερμοστάτη. Ξεβιδώνεις κ τον παίρνεις στο χέρι...


τον αλλαξα θα ποσταρω φωτο σε λιγο με τον παλιο...σε τι κατασταση ειναι...
tarirs - Πεμ 03 Μάϊ 2012, 09:55:42
Θέμα δημοσίευσης:
tarirs έγραψε:
RoadRunner122 έγραψε:
tarirs έγραψε:
ΥΓ:Αληθεια ο θερμοστατης που βρισκετε...???

Εκεί που σύνδεσες τον σωλήνα στο πλαστικό, από κάτω πάει και συνδέεται μιά λαστιχένια σωλήνα που έρχεται απ'το ψυγείο και πάει στο μοτέρ. Το σημείο που συνδέεται στο μοτέρ είναι η φωλιά του θερμοστάτη. Ξεβιδώνεις κ τον παίρνεις στο χέρι...


τον αλλαξα θα ποσταρω φωτο σε λιγο με τον παλιο...σε τι κατασταση ειναι...




http://imageshack.us/photo/my-images/155/20120503064.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/7/20120503063.jpg/
RoadRunner122 - Πεμ 03 Μάϊ 2012, 10:52:36
Θέμα δημοσίευσης:
Μιά ομορφιά Laughing
tarirs - Πεμ 03 Μάϊ 2012, 10:58:37
Θέμα δημοσίευσης:
RoadRunner122 έγραψε:
Μιά ομορφιά Laughing


Βρε παιδια ειδα κατι σημερα που με προβληματισε πολυ.....αλλαξα παραφλου και ειδα στη ταπα του ψυγειου,σαν σκουρια να το πω σαν μουργα να το πω....και φοβαμαι για φλαντζα....τι αλλο να δω...???

Για να βγαλω ακρη...μηπως ειναι υγρασια διοτι ο προηγουμενος εβαζε νερακι,και οταν εβαλα παραφλου στο ψυγειο εβγαλα ολο το νερο απο μεσα....
RoadRunner122 - Πεμ 03 Μάϊ 2012, 11:17:28
Θέμα δημοσίευσης:
Κανονικά για να κάνεις σωστή δουλειά, εφόσον ο προηγούμενος έριχνε μέσα ότι έβρισκε, θα πρέπει να αδειάσεις το κύκλωμα, να βγάλεις το θερμοστάτη και να το δουλέψεις με κάποιο radiator cleaner. Αυτό θα διαλύσει ότι υπολείματα σκουριάς, μούργας κλπ υπάρχουν στο εσωτερικό. Μετά καλό ξέπλυμα με τη μάνικα, φύσιμα να φύγει το νερό, επανατοποθέτηση θερμοστάτη και γέμισμα με παραφλού.

Εάν ξαναδείς μούργα κλπ, μιλάμε Wink
tarirs - Πεμ 03 Μάϊ 2012, 11:21:12
Θέμα δημοσίευσης:
RoadRunner122 έγραψε:
Κανονικά για να κάνεις σωστή δουλειά, εφόσον ο προηγούμενος έριχνε μέσα ότι έβρισκε, θα πρέπει να αδειάσεις το κύκλωμα, να βγάλεις το θερμοστάτη και να το δουλέψεις με κάποιο radiator cleaner. Αυτό θα διαλύσει ότι υπολείματα σκουριάς, μούργας κλπ υπάρχουν στο εσωτερικό. Μετά καλό ξέπλυμα με τη μάνικα, φύσιμα να φύγει το νερό, επανατοποθέτηση θερμοστάτη και γέμισμα με παραφλού.

Εάν ξαναδείς μούργα κλπ, μιλάμε Wink


Στο ρελαντι παντως που τα αφησα αρκετη ωρα,δεν ανεβαζε θερμοκρασια καθολου,και τα βεντιλατερ (επιτελους) δουλευανε....διοτι για να δουλεψουν πριν την αλλαγη θερμοστατη,επρεπε να ανεβει κατα πολυ η βελονα της θερμοκρασιας
tarirs - Πεμ 03 Μάϊ 2012, 13:04:41
Θέμα δημοσίευσης:
tarirs έγραψε:
RoadRunner122 έγραψε:
Κανονικά για να κάνεις σωστή δουλειά, εφόσον ο προηγούμενος έριχνε μέσα ότι έβρισκε, θα πρέπει να αδειάσεις το κύκλωμα, να βγάλεις το θερμοστάτη και να το δουλέψεις με κάποιο radiator cleaner. Αυτό θα διαλύσει ότι υπολείματα σκουριάς, μούργας κλπ υπάρχουν στο εσωτερικό. Μετά καλό ξέπλυμα με τη μάνικα, φύσιμα να φύγει το νερό, επανατοποθέτηση θερμοστάτη και γέμισμα με παραφλού.

Εάν ξαναδείς μούργα κλπ, μιλάμε Wink


Στο ρελαντι παντως που τα αφησα αρκετη ωρα,δεν ανεβαζε θερμοκρασια καθολου,και τα βεντιλατερ (επιτελους) δουλευανε....διοτι για να δουλεψουν πριν την αλλαγη θερμοστατη,επρεπε να ανεβει κατα πολυ η βελονα της θερμοκρασιας


Απο οτι εψαξα στο ιντερνετ και παρατηρησα,φαινομενο ''μαγιονεζας'' στην ταπα της μηχανης δεν εχω,και εβαλα το δαχτυλο γυρω γυρω μεσα στο καπακι,και ειχε μονο λαδιλα...
drdino - Πεμ 03 Μάϊ 2012, 14:44:09
Θέμα δημοσίευσης:
Αν έβαζε μόνο νερό, η διάβρωση και η οξείδωση θα έχουν κάνει πάρτι στο κύκλωμα... Confused

Εντιτ: είδα και τι φώτο του θερμοστάτη, μου φαίνεται πρέπει όντως να κάνεις έναν καθαρισμο στο κύκλωμα. Sad
tarirs - Πεμ 03 Μάϊ 2012, 21:15:09
Θέμα δημοσίευσης:
drdino έγραψε:
Αν έβαζε μόνο νερό, η διάβρωση και η οξείδωση θα έχουν κάνει πάρτι στο κύκλωμα... Confused

Εντιτ: είδα και τι φώτο του θερμοστάτη, μου φαίνεται πρέπει όντως να κάνεις έναν καθαρισμο στο κύκλωμα. Sad


οκ...θα κανω αλλα α;ν το αφησω,για το παρον και το κανω μετα το καλοκαιρι...??? Θα υπαρχει προβλημα να τρυπησει κανενα ψυγειο ???

Παντως αλλαξα θερμοστατη και οι θερμοκρασιες ειναι παααααρα πολυ καλυτερα....
RoadRunner122 - Πεμ 03 Μάϊ 2012, 23:42:57
Θέμα δημοσίευσης:
Μα το καλοκαίρι είναι που χρειάζεται το μοτέρ επιπλέον ψύξη!

Είναι σαν να μου λες ότι στο σπίτι σου που δεν έχεις κλιματιστικά, θα κάτσεις να βγάλεις τη μπέμπελη όλο το καλοκαίρι και θα τα τοποθετήσεις το Σεπτέμβρη...
groupN - Σαβ 05 Μάϊ 2012, 00:00:02
Θέμα δημοσίευσης:
tarirs έγραψε:
tarirs έγραψε:
RoadRunner122 έγραψε:
tarirs έγραψε:
ΥΓ:Αληθεια ο θερμοστατης που βρισκετε...???

Εκεί που σύνδεσες τον σωλήνα στο πλαστικό, από κάτω πάει και συνδέεται μιά λαστιχένια σωλήνα που έρχεται απ'το ψυγείο και πάει στο μοτέρ. Το σημείο που συνδέεται στο μοτέρ είναι η φωλιά του θερμοστάτη. Ξεβιδώνεις κ τον παίρνεις στο χέρι...


τον αλλαξα θα ποσταρω φωτο σε λιγο με τον παλιο...σε τι κατασταση ειναι...




http://imageshack.us/photo/my-images/155/20120503064.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/7/20120503063.jpg/


Μια απο τα ιδια ειχα παθει και εγω ακριβως οπως εσυ Τασο οταν ειχα παρει το αμαξι μου. πολυ σκουρια λογω του νερου και γι'αυτο τα εκλασε και ο θερμοστατης. τωρα λογικα εισαι οκ και απο θερμοκρασιες, μην μασας ο δεικτης ετσι δουλευει. απλα καλο ειναι οπως ειπανε και τα παιδια αλλη μια φορα συντομα να αλλαξεις το παραφλου ξανα για να καθαρισει απο τις σκουριες καλα. μια αλλαγη δεν ειναι αρκετη
tarirs - Σαβ 05 Μάϊ 2012, 08:23:07
Θέμα δημοσίευσης:
groupN έγραψε:
tarirs έγραψε:
tarirs έγραψε:
RoadRunner122 έγραψε:
tarirs έγραψε:
ΥΓ:Αληθεια ο θερμοστατης που βρισκετε...???

Εκεί που σύνδεσες τον σωλήνα στο πλαστικό, από κάτω πάει και συνδέεται μιά λαστιχένια σωλήνα που έρχεται απ'το ψυγείο και πάει στο μοτέρ. Το σημείο που συνδέεται στο μοτέρ είναι η φωλιά του θερμοστάτη. Ξεβιδώνεις κ τον παίρνεις στο χέρι...


τον αλλαξα θα ποσταρω φωτο σε λιγο με τον παλιο...σε τι κατασταση ειναι...




http://imageshack.us/photo/my-images/155/20120503064.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/7/20120503063.jpg/


Μια απο τα ιδια ειχα παθει και εγω ακριβως οπως εσυ Τασο οταν ειχα παρει το αμαξι μου. πολυ σκουρια λογω του νερου και γι'αυτο τα εκλασε και ο θερμοστατης. τωρα λογικα εισαι οκ και απο θερμοκρασιες, μην μασας ο δεικτης ετσι δουλευει. απλα καλο ειναι οπως ειπανε και τα παιδια αλλη μια φορα συντομα να αλλαξεις το παραφλου ξανα για να καθαρισει απο τις σκουριες καλα. μια αλλαγη δεν ειναι αρκετη


ευχαριστω συμφοριτη,απο θερμοκρασιες τα παω οκ....δεν σηκωνει οπως εκανε...θα ξαναλλαξω συντομα....παραφλου να καθαρισει τελειως....Μα καλα νερακι βαζανε...τι να πω.....ποσο εχει ενα μπετονι παραφλου...5 ευρω...σιγα...
Giannis307 - Σαβ 05 Μάϊ 2012, 09:39:37
Θέμα δημοσίευσης:
Otan ο αλλος φιλε μου δεν εχει 10 ευρω να βαλει βενζινη λες να δωσει και 5 ευρο για παραφλου? Mad
tarirs - Σαβ 05 Μάϊ 2012, 09:51:24
Θέμα δημοσίευσης:
Giannis307 έγραψε:
Otan ο αλλος φιλε μου δεν εχει 10 ευρω να βαλει βενζινη λες να δωσει και 5 ευρο για παραφλου? Mad


Ε...τοτε το πουλαει...οπως εγινε για να το παρει αλλος....

Μια ερωτηση,για να το βγαλω το υγρο γεμιζοντας απο την ταπα του ψυγειου παραφλου,ξανα,πρωτα ξεβιδονουμε την ταπα που ειναι σαν ποδηλατου,μεχρι να τρεξει απο εκει,και μετα ξεβιδονουμε την αλλεν μεχρι να τρεξει και απο εκει,οι και τις 2 μαζι...???
Giannis307 - Σαβ 05 Μάϊ 2012, 13:01:45
Θέμα δημοσίευσης:
Θα βαλεις λεκανη κατω απο το ψυγειο θα λυσεις το κατω κολαρο που παει στο ψυγειο θα αδειασει...ξαναβαζεις το κολαρο στην θεση του ανοιγεις τις ταπες αυτες...εχει μια πισω πισω και αλλη μια με αλλεν εκει που παει η πανω σωληνα του ψυγειου στο μοτερ γεμιζεις μεχρι να βγαλουν οτι βγαλουν τις κλεινεις και αυτες και μετα βαζεις μπρος να ζεσταθει (εννοειται ουτιο εχεις βαλει και στο ζεστο τον κλιματισμο μεσα και συμπληρωνεις...Μετα παλι ανοιγεις τις ταπες (προσεχτικα μην καεις) να βγαλουν οτι αερα εχει μεινει και μετα συμπληρωνεις ως μαξ στο παγουρι κλεινεις τα παντα και εισαι ετοιμος
tarirs - Σαβ 05 Μάϊ 2012, 13:08:50
Θέμα δημοσίευσης:
Giannis307 έγραψε:
Θα βαλεις λεκανη κατω απο το ψυγειο θα λυσεις το κατω κολαρο που παει στο ψυγειο θα αδειασει...ξαναβαζεις το κολαρο στην θεση του ανοιγεις τις ταπες αυτες...εχει μια πισω πισω και αλλη μια με αλλεν εκει που παει η πανω σωληνα του ψυγειου στο μοτερ γεμιζεις μεχρι να βγαλουν οτι βγαλουν τις κλεινεις και αυτες και μετα βαζεις μπρος να ζεσταθει (εννοειται ουτιο εχεις βαλει και στο ζεστο τον κλιματισμο μεσα και συμπληρωνεις...Μετα παλι ανοιγεις τις ταπες (προσεχτικα μην καεις) να βγαλουν οτι αερα εχει μεινει και μετα συμπληρωνεις ως μαξ στο παγουρι κλεινεις τα παντα και εισαι ετοιμος


Ωραιος ο Γιαννακης....το παραφλου το εβαλα πριν 3 ημερες...να το αφησω λιγες μερες ακομα μεχρι να το αδειασω και παλι,να πλυθει το ψυγειο,η να το κανω αμμεσα...???
tarirs - Πεμ 10 Μάϊ 2012, 13:04:59
Θέμα δημοσίευσης:
Απο θερμοκρασιες ηρεμησαμε...να ρωτησω κατι,το πηρα χαμηλωμενο με 14 αρες ζαντες...τα αμορτισερ πισω ειναι κατι ασπρα απο οτι διακρινω...ξερουμε τι μαρκα ειναι...???
geo106xs - Πεμ 10 Μάϊ 2012, 16:16:55
Θέμα δημοσίευσης:
tarirs έγραψε:
Απο θερμοκρασιες ηρεμησαμε...να ρωτησω κατι,το πηρα χαμηλωμενο με 14 αρες ζαντες...τα αμορτισερ πισω ειναι κατι ασπρα απο οτι διακρινω...ξερουμε τι μαρκα ειναι...???


Δεν εχουν καποιο ταμπελακι πανω; Ασπρα συνηθως ειναι τα kayaba gas-a-just Confused λογικα αυτα θα ειναι...
tarirs - Πεμ 10 Μάϊ 2012, 16:50:54
Θέμα δημοσίευσης:
geo106xs έγραψε:
tarirs έγραψε:
Απο θερμοκρασιες ηρεμησαμε...να ρωτησω κατι,το πηρα χαμηλωμενο με 14 αρες ζαντες...τα αμορτισερ πισω ειναι κατι ασπρα απο οτι διακρινω...ξερουμε τι μαρκα ειναι...???


Δεν εχουν καποιο ταμπελακι πανω; Ασπρα συνηθως ειναι τα kayaba gas-a-just Confused λογικα αυτα θα ειναι...


Δεν τα ειδα και καλα..παιδια σημερα εκανα πατατα,εχασα τις 2 βιδες που πιανουν το τελαρο γυρω απο το καντραν,που εχει τα οργανα που θα βρω αλλες...και κατι ακομα,ξερουμε κανενα φανοποιο εδω Αθηνα-πειραια,για ολικο βαψιμο-μαζεμα επειδη εχει ξεφτισει το χρωμα και εχει γυρω γυρω πολλες λακουβες...
tarirs - Τρι 15 Μάϊ 2012, 19:29:40
Θέμα δημοσίευσης:
παιδια θελω να πλυνω την μηχανη και δεν αναλαμβανει κανενας επειδη λενε ειναι γαλλικο και φοβουνται τα ηλεκτρικα..ξερεις κανεις που να παω,μενω πειραια-περαμα....
tarirs - Πεμ 24 Μάϊ 2012, 17:26:16
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδια να κανω μια ερωτηση,αν ειναι κρυο το αμαξι,και ανοιξω την ταπα,που βαζεις το παραφλου,θα θελει εξερωση...???
reselie-206 - Πεμ 24 Μάϊ 2012, 17:31:34
Θέμα δημοσίευσης:
oxi deν υπάρχει πρόβλημα
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr