ironman02 έγραψε: |
Η μηχανή πώς γίνεται να είναι 156hp και ακόμα στην εγγύηση ενώ το αμάξι είναι 5+ χρονών? Είχες αλλάξει μοτέρ και είχες βάλει το 156 από το 150? |
Orestis7 έγραψε: |
Εχω ενα peugeot 207 1.6 THP 156 BHP με 70.000 χλμ 5 χρονων και 3μηνων. |
Παράθεση: |
Μου ειπαν οτι πρεπει να ανοιξουν το καπακι της μηχανης για να δουνε τι φταει. Το ανοιξανε σημερα και βρηκανε το πιστονι στον δευτερο κυλινδρο να εχει λιωσει σε μια μερια και το κομματι απο το μπουζι να ειναι και αυτο λιωμενο πανω στο πιστονι (σα να εχει μεταλλικα αστερακια το πιστονι στο πανω μερος του). |
Παράθεση: |
Το θεμα ειναι οτι πριν 3 μηνες και ενω η μηχανη ειχε ακομα εγγυηση (τωρα πια εληξε) το πηγα στο συνεργειο επειδη εκαιγε λαδι, και μου αλλαξανε το καπακι της μηχανης, φλαντζα και ολα τα συναφη.. |
Παράθεση: |
Τωρα μετα απο 3 μηνες και μετα απο 4.000χλμ η μηχανη κλαταρει. απο το συνεργειο μου λενε οτι το πιστονι ελιωσε απο υπερβολικη θερμοκρασια και εμενα η ερωτηση μου ειναι πως μπορει να προκληθει τοση πολλη θερμοκρασια ετσι ωστε να λιωσει το πιστονι και το μπουζι???? |
Παράθεση: |
Μου ειπανε οτι μαλλον το ινζεκσιον δε δουλεψε σωστα και εριχνε περισσοτερη βενζινη μεσα και ανεβασε θερμοκρασια. Αν φταει το ινζεκτιον πληρωνω απο την τσεπη μου τη ζημια.. Μπορει να φταει το μπουζι? Γιατι αν φταει το μπουζι, τη ζημια την πληρωνει ο κατασκευαστης. |
volvos έγραψε: |
kai εγω θα κανω το συνηγορο του αντιδιαβολου]ξερετε
πολλα μαμα αμαξια που αν δε καθαρισεις τα μπεκ στα 70κ] και δεν ελεγχεις καθε εξαμηνο μινιμουμ μεταβλητους μπουζι και αλλες αηδιες να ανατιναζονται??? αει σιχτιρ.... |
AlienHack έγραψε: | ||
Eενα δικιο το εχεις και εσυ.. Βασικα ειναι μην σου τυχει.. Ξερουμε ολοι μασ πεζο αμαξια που κανουνε 200.000 και βγαζουνε μονο κανα αμορτισερ και κανα δισκο πλατο (λογικο για τα χλμ τους) και αλλα απο τα 10.000 χλμ βγαζουν το ενα προβλημα μετα το αλλο... Του φιλου μας ειναι η δευτερη περιπτωση... Αρχισε απο καπου ενα προβλημα στα λιγα χλμ ( λεει οτι εκαιγε 1 λιτρο στα 3000χλμ! ) και απομκει και περα το πηρε η κατω βολτα.. |
salex έγραψε: |
Παιδιά, αυτά συμβαίνουν σε όλες τις μάρκες αυτοκινήτων όταν αγοράζετε την πρώτη παρτίδα παραγωγής του κινητήρα.
Αφού έχει προβλήματα βρεφονηπιακής ηλικίας το μοτέρ και χρειάζεται μερικά χρόνια να τα ξεπεράσει. Όλα λίγο πολύ έτσι ήταν, ειδικά τα THP που είναι πιο πολύπλοκα από τις παλιές κουρούτες που ήταν εξέλιξη του καρμπυρατέρ. Εγώ το ήξερα όταν το πήρα. Καλό είναι να το μάθουν και οι υπόλοιποι. Ούτως ή άλλως όλα τα μοντέρνα αυτοκίνητα είναι σχεδιασμένα για 5 χρόνια ή 100.000χλμ. Μετά από αυτό το κόστος συντήρησης ανεβαίνει κατακόρυφα. |
drdino έγραψε: |
Δες τα 180αρια twincharger τι τραβάνε. |
king207cc έγραψε: |
εγώ πάντως δεν βλέπω κανέναν ιάπωνα να έχει πρόβλημα |
tolisgt έγραψε: |
δεν ξερω για τα group vag αλλα βαλτε αλλο ενα thp στην λιστα .....το ιδιο προβλημα πρωι πρωι.......αυριο το ανοιγουμε και βλεπουμε....στεναχωριθηκα παντως ......για προτεινετε αλλες λυσεις...να το κανω σφυρηλατο?? τι κοστος θα εχει?? |
tolisgt έγραψε: |
Σακη για σφυριλατο με βλεπω αλλα ειναι κριμα να ειναι σφυρι με μαμα τουρμπο οποτε παμε και για τουρμπο + κοολερακι ++++ και θα το φτασω παλι το ταλιρο οπως και στο λεον που ειχα ......μετα θα θελει και φρενα και δισκοπλατο και και και .....και δεν αξιζει το ΑΜΑΞΑΚΙ τετοια πραγματα κατα την γνωμη μου...... μπορει και να το μπαλωσω και να το δωσω και να παω σε κανα πισωκινητο.......ναι αλλα μετα τι θα οδηγαει η γυναικα??? χεστα εμπλεξα... ![]() ![]() |
Orestis7 έγραψε: |
Καλησπερα,
ξεκινησα ολη την ιστορια και το "θεμα" παραλληλα.. Τελικα, εχω φτασει στο σημειο να ψαχνω για αλλο μοτερ γιατι για να το επισκευάσω απ οτι μου λενε δεν αξιζει μια. Γιατι παλι παιζει να βγαλει το προβλημα αργοτερα + τα εξοδα για επισκευη μπορει να ειναι περισσοτερα απο το να βρω μοτερ απο κανα τρακαρισμενο να τον βαλω και να τελειωνει η ιστορια.. Το θεμα ειναι οτι ψαχνω ειλικρινα παντου και μοτερ δε μπορω να βρω.. φταει που ψαχνω για 150 αλογα? Μηπως το μοτερ καθεαυτο ειναι 120 αλογα και με το τουρμπο παει στα 150? Τι ακριβως πρεπει να κοιταξω πριν αγορασω το μοτερ (εαν βρω)?? Ιδεες κανας εμπειρος?? ![]() |
Orestis7 έγραψε: |
Λυση Νο2: Μοτερ με 175 αλογα απο CC μπαινει στο δικο μου?? ![]() |
tolisgt έγραψε: |
το 175αρι δουλευει με μαμα πλεξουδα σε 150αρι?? η θελει κομπλε και εγκεφαλο και πλεξουδα?? |
tolisgt έγραψε: |
σαζμαν τι να αφησει του 150αριου η εαν βρει κομπλε μοτερ-σαζμαν απο 175 η ολο μαζι εχει διαφορα?? |
tolisgt έγραψε: |
με το esp τι γινεται εαν στο 150αρι βαλεις 175 μοτερ?? |
Gotcha έγραψε: |
Για τα μοντελα του 2007 ισχυει πως ειχαν μαλακο τεντωτηρα καδενας, με αποτελεσμα αργα η γρηγορα τα περισοτερα να χασουν χρονισμα. Μπορεις προληπτικα, οταν βαλεις το νεο μοτερ πανω να κανεις ενα χρονισμα, χρησιμοποιοντας τα καινουργια ανταλλακτικα που εχει βγαλει η peugeot (τεντοτηρας πιο σκληρος, ισως και καινουργια βιδα στροφαλου). Το κοστος των ανταλλακτηκων δεν ξεπερναει τα 140 ευρο αν δεν κανω λαθως. Ετσι θα εχεις και το κεφαλι σου ησυχο απο το θεμα χρονισματος. |