PSClub - Hellas

Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων - Σταδια εξέλιξης-βελτίωσης...

Baphomet - Πεμ 27 Νοέ 2003, 14:48:24
Θέμα δημοσίευσης: Σταδια εξέλιξης-βελτίωσης...
Η απορία μου είναι η εξής απλοϊκη:
Οι περισσότεροι απο εμας πηραμε (ή θα παρουμε Wink ) τον γάλλο μας και σκεφτομαστε τι θα του γαργαλήσουμε για να τον κανουμε πιο μαγκα-ομορφο-χρησιμο-γρηγορο-δυνατο κτλ... Πως αρχίζουμε ρε παιδια? Το αμαξι θα το παρω αλλα που να του τα σκασω πρωτα εγώ ο νεοπας? Εισαγωγη?Εξαγωγη?Αμορτισερ/χαμηλωμα? Ζαντολαστιχα?Ηχοσυστημα? Look? Προγραμμα? τι? θα μου πείτε βεβαια αναλογα με τις προτεραιοτητες του καθενος... αλλα αν δεν εχεις κατι που να σε καιει πιο πολυ και με τον καιρο σκοπευεις να βαζεις πραγματα συνεχεια...πως αρχιζεις? τι ειναι καλυτερο για το αυτοκινητο και για τον οδηγο απο την εμπειρια σας?
Καποιος εδω στην αρχη μου ειπε οτι οι γαλλοι θελουν καμια 10αρια χιλιαδες χλμ και μετα πειραγμα μηχανικα...αληθευει..? διαφωτιστε με...
Sidobre - Πεμ 27 Νοέ 2003, 15:03:19
Θέμα δημοσίευσης:
NA ΞΕΚΙΝΗΣΕΙΣ ΒΕΛΤΙΩΝΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ!!!!

ΚΟΣΤΟΣ=0
ΒΕΛΤΙΩΣΗ= ΑΝΕΚΤΙΜΗΤΗ


Μάθετε πρώτα το αυτοκινητάκι σας, γνωρίστε τον εαυτό σας μέσα σε αυτό και μετά αν χρειάζεται κάτι βελτίωση προχωρήστε

Φιλικά
Baphomet - Πεμ 27 Νοέ 2003, 15:09:24
Θέμα δημοσίευσης:
το φιλικα ήταν για τους τυπους μαλλον...nevermind, ευχαριστω για τη βοηθεια
Ady - Πεμ 27 Νοέ 2003, 15:16:31
Θέμα δημοσίευσης:
Πέτρο, μην κάνεις τίποτα στο αμάξι για τουλάχιστον 1 χρόνο.

Μετά, αν είμαστε εδώ (που δε βλέπω κανένα λόγο να μην είμαστε), το ξανασυζητάμε.

Μιλάω πάντα για τα μηχανικά μέρη και όχι για τα αισθητικά.
STAMOS - Πεμ 27 Νοέ 2003, 15:19:36
Θέμα δημοσίευσης:
ΕΓΩ ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΠΡΩΤΑ ΤΟ ΗΧΟΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ ΟΣΟ ΔΗΛΑΔΗ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΦΤΑΣΕΙΣ ΜΕΤΑ ΝΑ ΠΡΟΣΕΞΕΙΣ ΤΗΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΨΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ.ΚΑΙ ΟΤΙ ΒΑΖΕΙΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΟΛΥ ΨΑΞΙΜΟ. ΓΙΑΤΙ ΔΥΣΤΗΧΩΣ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΠΑΜΕ Κ@$Λ%()ΟΙ ΚΑΙ ΑΓΟΡΑΖΟΥΜΕ ΟΤΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΔΙΩΞΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΠΟΥΛΑΝΕ.ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙΣ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΧΩΡΙΣ ΜΟΥΣΙΚΗ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΟΜΩΣ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΤΟ ΤΟΥΤΟΥ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΗ ΠΟΥ ΣΕ ΙΚΑΝΟΠΟΙΕΙ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΠΡΩΤΑ ΕΧΕΙΣ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙ ΦΡΕΝΑ ΚΑΙ ΑΝΑΡΤΗΣΗ.
Baphomet - Πεμ 27 Νοέ 2003, 15:22:44
Θέμα δημοσίευσης:
Όλκιμος έγραψε:
Πέτρο, μην κάνεις τίποτα στο αμάξι για τουλάχιστον 1 χρόνο.

Μετά, αν είμαστε εδώ (που δε βλέπω κανένα λόγο να μην είμαστε), το ξανασυζητάμε.

Μιλάω πάντα για τα μηχανικά μέρη και όχι για τα αισθητικά.


το ξανακουσα αυτο αλλα δε μου ειπατε γιατι. εξηγησε μου. άρα να παω για ζαντολαστιχα και ηχοσυστημα ε? cool...
Ady - Πεμ 27 Νοέ 2003, 15:47:15
Θέμα δημοσίευσης:
petrskar έγραψε:
Όλκιμος έγραψε:
Πέτρο, μην κάνεις τίποτα στο αμάξι για τουλάχιστον 1 χρόνο.

Μετά, αν είμαστε εδώ (που δε βλέπω κανένα λόγο να μην είμαστε), το ξανασυζητάμε.

Μιλάω πάντα για τα μηχανικά μέρη και όχι για τα αισθητικά.


το ξανακουσα αυτο αλλα δε μου ειπατε γιατι. εξηγησε μου.

Κυρίως για να μπορείς να συγκρίνεις το πριν και το μετά.

Εγώ στο χρόνο περίπου έβγαλα φιλτροκούτια, παπάδες, πνίχτες και έβαλα σκούπα. Δεν έμεινα ικανοποιημένος.

Τώρα έχω ξανά το φιλτροκούτι με ελεύθερο φίλτρο επάνω και πατέντα για να ρουφά από μπροστά (χωρίς παπάδες, πνίχτες) και σε συνδιασμό με τη Devil θα έλεγα πως τη διαφορά σε σχέση με πριν την καταλαβαίνω ακόμα και εγώ ο άσχετος.

Αν είχα βάλει τη σκούπα με το που αγόρασα το αμάξι, ακόμα με αυτή θα ήμουν.
Sidobre - Πεμ 27 Νοέ 2003, 15:58:06
Θέμα δημοσίευσης:
petrskar έγραψε:
το φιλικα ήταν για τους τυπους μαλλον...nevermind, ευχαριστω για τη βοηθεια


Oχι το φιλικά δεν ήταν για τους τύπους αλλά κυριολεκτικό! Οποιος με έχει γνωρίσει θα στο επιβεβαιώσει.

Για την βελτίωση, αυτό φωνάζω και θα φωνάζω σε όλους. Δεν το λέω προσωπικά σε εσένα! Η μεγαλύτερη βελτίωση είναι αυτή του εαυτού μας!

Οτι και να βάλεις πάνω θα είναι άχρηστο για πολλούς λόγους: Πρώτον θα το βάλεις από ενθουσιασμό. Δεν θα ξέρεις πραγματικά αν αυτό που έβαλες έκανε καλό ή κακό στο αυτοκίνητό σου αν πρώτα δεν το μάθεις και ζήσεις με αυτό. Δεύτερον, θα σε επιρρεάσουν πολλοί. Αυτό που θα βάλεις μπορεί να το ακριβοπληρώσεις και ξαφνικά θα ανακαλύψεις ότι υπήρχε κάτι άλλο που ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ χρειάζεται το αυτοκίνητό σου και είναι και πάμφθηνο.

Μάθε πρώτα μέσα από το αυτοκίνητό σου (ένα χρόνο που σου λέει για αρχή ο Ολκιμος είναι σχετικά καλά) μάθε μέσα από αυτό και μετά βλέπεις και κάνεις.

Αυτό το Post για ένα χρόνο σίγουρα δεν θα σβηστεί. Του χρόνου λοιπόν θα ήθελα να το ξανασυζητήσουμε για να καταλάβεις τι σου λέω Wink
Baphomet - Πεμ 27 Νοέ 2003, 16:03:34
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
petrskar έγραψε:
το φιλικα ήταν για τους τυπους μαλλον...nevermind, ευχαριστω για τη βοηθεια


Oχι το φιλικά δεν ήταν για τους τύπους αλλά κυριολεκτικό! Οποιος με έχει γνωρίσει θα στο επιβεβαιώσει.

Για την βελτίωση, αυτό φωνάζω και θα φωνάζω σε όλους. Δεν το λέω προσωπικά σε εσένα! Η μεγαλύτερη βελτίωση είναι αυτή του εαυτού μας!

Οτι και να βάλεις πάνω θα είναι άχρηστο για πολλούς λόγους: Πρώτον θα το βάλεις από ενθουσιασμό. Δεν θα ξέρεις πραγματικά αν αυτό που έβαλες έκανε καλό ή κακό στο αυτοκίνητό σου αν πρώτα δεν το μάθεις και ζήσεις με αυτό. Δεύτερον, θα σε επιρρεάσουν πολλοί. Αυτό που θα βάλεις μπορεί να το ακριβοπληρώσεις και ξαφνικά θα ανακαλύψεις ότι υπήρχε κάτι άλλο που ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ χρειάζεται το αυτοκίνητό σου και είναι και πάμφθηνο.

Μάθε πρώτα μέσα από το αυτοκίνητό σου (ένα χρόνο που σου λέει για αρχή ο Ολκιμος είναι σχετικά καλά) μάθε μέσα από αυτό και μετά βλέπεις και κάνεις.

Αυτό το Post για ένα χρόνο σίγουρα δεν θα σβηστεί. Του χρόνου λοιπόν θα ήθελα να το ξανασυζητήσουμε για να καταλάβεις τι σου λέω Wink


απλα η εμφανιση και το υφος του post σου δεν ηταν καθολου φιλικα. Εξαλλου αλλο πραγμα να γνωρισεις το αμαξι σου και αλλο να λες "βελτιωσε τον εαυτο σου". Είναι σα να μου λες "είσαι μαλ**ας και ασχετος οδηγός, μαθε πρωτα να φερεσαι και να βαζεις πρωτη και μετα κανε μετατροπές". Η συνεχης επικοινωνία με το forum πιστευω οτι βοηθαει πολυ στο να γλιτωσουμε καποια κοροιδισια χρηματα εξαλλου. Παρόλα αυτα θα ακολουθησω την συμβουλή σας για το χρονικο διαστημα αυτο...
Sorry για την παρεξηγηση
φιλικά
Skull - Πεμ 27 Νοέ 2003, 16:11:43
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν ξερω αν θα ειμαι πολυ ασχετος αλλα το θεμα του topic νομιζω οτι ειναι λαθος καθ οτι ειναι στις Μηχανικες Βελτιωσεις-Tuning δεν γινετε να συνδιαζει την γενικη βελτιωση(εσωτερικα-εξωτερικα,μηχανικα,ηχητικα κ.α.) του αυτοκινητου...
Φιλιακα...ετσι??
Very happy Very happy Very happy Very happy
Και χωρις παρεξηγησεις...
Love
Ronin - Πεμ 27 Νοέ 2003, 16:12:40
Θέμα δημοσίευσης:
petrskar έγραψε:
Sidobre έγραψε:
petrskar έγραψε:
το φιλικα ήταν για τους τυπους μαλλον...nevermind, ευχαριστω για τη βοηθεια


Oχι το φιλικά δεν ήταν για τους τύπους αλλά κυριολεκτικό! Οποιος με έχει γνωρίσει θα στο επιβεβαιώσει.

Για την βελτίωση, αυτό φωνάζω και θα φωνάζω σε όλους. Δεν το λέω προσωπικά σε εσένα! Η μεγαλύτερη βελτίωση είναι αυτή του εαυτού μας!

Οτι και να βάλεις πάνω θα είναι άχρηστο για πολλούς λόγους: Πρώτον θα το βάλεις από ενθουσιασμό. Δεν θα ξέρεις πραγματικά αν αυτό που έβαλες έκανε καλό ή κακό στο αυτοκίνητό σου αν πρώτα δεν το μάθεις και ζήσεις με αυτό. Δεύτερον, θα σε επιρρεάσουν πολλοί. Αυτό που θα βάλεις μπορεί να το ακριβοπληρώσεις και ξαφνικά θα ανακαλύψεις ότι υπήρχε κάτι άλλο που ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ χρειάζεται το αυτοκίνητό σου και είναι και πάμφθηνο.

Μάθε πρώτα μέσα από το αυτοκίνητό σου (ένα χρόνο που σου λέει για αρχή ο Ολκιμος είναι σχετικά καλά) μάθε μέσα από αυτό και μετά βλέπεις και κάνεις.

Αυτό το Post για ένα χρόνο σίγουρα δεν θα σβηστεί. Του χρόνου λοιπόν θα ήθελα να το ξανασυζητήσουμε για να καταλάβεις τι σου λέω Wink


απλα η εμφανιση και το υφος του post σου δεν ηταν καθολου φιλικα. Εξαλλου αλλο πραγμα να γνωρισεις το αμαξι σου και αλλο να λες "βελτιωσε τον εαυτο σου". Είναι σα να μου λες "είσαι μαλ**ας και ασχετος οδηγός, μαθε πρωτα να φερεσαι και να βαζεις πρωτη και μετα κανε μετατροπές". Η συνεχης επικοινωνία με το forum πιστευω οτι βοηθαει πολυ στο να γλιτωσουμε καποια κοροιδισια χρηματα εξαλλου. Παρόλα αυτα θα ακολουθησω την συμβουλή σας για το χρονικο διαστημα αυτο...
Sorry για την παρεξηγηση
φιλικά


Πετρο,αν μου επιτρεπεις να παρω κι εγω θεση.

Ο Sidobre οτι και να εγραψε,το εγραψε με καλη προθεση.
Δεν ειχε κανενα λογο,να σε θιξει ή να σε κανει να αισθανθεις ασχημα.
Πιστεψε με,θα ηταν το τελευταιο ατομο μεσα σε αυτο το forum που θα εκανε κατι τετοιο.

Βλεποντας και το προφιλ σου,το αυτοκινητο σου,θα ειναι ενα ολοκαινουργιο 206 16v.Καλο ειναι λοιπων να μεινεις για καποιο διαστημα με το αυτοκινητο(για αλλους ειναι 1 χρονο,για αλλους 10 χρονια ,για αλλους 2 μηνες),να δεις πως συμπεριφερετε,και τοτε να κινηθεις αναλογα.
Σιγουρα μεσα σε αυτο το διαστημα θα εντοπισεις καποια χαρακτηριστικα,που θα σε ενθουσιασουν και αλλα που δεν θα σε καλυπτουν απολυτα.Τοτε θα βρεις την πολυτιμη βοηθεια του forum.Τοτε θα μπορεις(πολυ ποιο ευκολα απ οτι τωρα),να ακουσεις αποψεις απο ολους μας για αυτο που θα θελεις να αλλαξεις στο 206 σου.Θα εχεις πλεον γνωση του αντικειμενου και θα ξερεις ακριβως τι να μαθεις ή τι να ζητησεις να μαθεις.
Δεν υπαρχει καποιος τυφλοσουρτης που να μας λεει τι ακριβως πρεπει να κανουμε σε ενα 206.Ο καθενας το διαμορφωνει αναλογα με τις προτιμησεις του,με σκοπο να το φερει στα μετρα του.Ειναι καθαρα υποκειμενικο κομματι,που θα το διαμορφωσεις κι εσυ με τη σειρα σου οπως οι περισσοτεροι απο εδω μεσα.

Φιλικα
Skull - Πεμ 27 Νοέ 2003, 16:16:39
Θέμα δημοσίευσης:
Για αυτο προτεινω να συνεχιστει με τα σταδια tuning του 206!Απο οτι εχω καταλαβει υπαρχουν καποια στανταρ σταδια που πρεπει να γινουν στην μηχανη του αυτοκινητου!Και επειδη εχω δει σε διαφορα περιοδικα διαφορα σταδια διαφορων αυτοκινητων δεν μας λεει και σε μας κανενας που ξερει ποια ειναι τα σταδια βελτιωσεις του 206 μας!
netblaster - Πεμ 27 Νοέ 2003, 16:39:59
Θέμα δημοσίευσης:
Συμφωνω με τα παιδια...Δοκιμασε την πεζαρα σου πρωτα και οταν αρχισεις να αντιλαμβανεσαι οτι κατι δεν σε "γεμιζει" τοτε αλλαξε το!!! Μπορει να μην αλλαξεις και τιποτα στο κατω κατω...Δε μιλαω για styling αλλα για μηχανικα μερη!!! Ειναι η ταση των καιρων να θελουμε να χαμηλωνουμε το αυτοκινητο βαζοντας σκληροτερα ελατηρια, να βαζουμε ενα μπουρακι στο πισω μερος, ενα φιλτρο κτλ κτλ...Κιολα αυτα για να πηγαινει το αυτοκινητο καλυτερα θεωρητικα...Στο τελος φτανουμε να χουμε δωσει ενα σωρο λεφτα τα οποια ομως δεν "χρησιμοποιουμε"!!! Π.χ. δωσαμε 200e βελαμε τα πολυποθητα ελατηρια το χαμηλωσαμε, ωραιααααα...Τι να τα κανεις ομως οταν κινεισαι με τους ιδιους ρυθμους με πριν??? Ισα ισα εχεις χαλασει και την ανεση...
Θα κλεισω κιεγω με τη λεξη "Φιλικα"...εγινε μοδα...
Sidobre - Πεμ 27 Νοέ 2003, 16:50:56
Θέμα δημοσίευσης:
petrskar έγραψε:
Εξαλλου αλλο πραγμα να γνωρισεις το αμαξι σου και αλλο να λες "βελτιωσε τον εαυτο σου". Είναι σα να μου λες "είσαι μαλ**ας και ασχετος οδηγός, μαθε πρωτα να φερεσαι και να βαζεις πρωτη και μετα κανε μετατροπές".


Χε χε χε... Οχι προς θεού δεν θα το έλεγα καθόλου αυτό! Αλλά όταν ακούω ότι ο τάδε οδηγός του Παγκόσμιου πρωταθλήματος μαθαίνει νέους τρόπους και νέες τεχνικές για να βελτιώσει τον εαυτό του, τότε καταλαβαίνεις γιατί το λέω.

Δεν μπορώ να πω σε καμία περίπτωση ότι είμαι καλός οδηγός γιατί ακόμα μαθαίνω και ίσως μεχρι να μου πάρουν το δίπλωμα στα γεράματα ακόμα θα μαθαίνω! Βελτιώνω πρώτα τον εαυτό μου που αυτός σίγουρα θέλει πολλές βελτιώσεις (και το ξαναλέω ΤΣΑΜΠΑ!) και μετά όταν θεωρήσω ότι έχω καταφέρει κάτι προχωρώ στο να βελτιώσω το αντίστοιχο στο αυτοκίνητό μου που θα το έχω "εξαντλήσει" από την καλή τεχνική μου!

Και μια που είπες για ταχύτητες... άραγε γνωρίζουμε όλοι πόσες τεχνικές και μυστικά κρύβονται στο να αλλάζεις μια ταχύτητα (πως κρατάμε το λεβιέ κάθε φορά, πως συγχρονίζουμε ακομα και χωρίς συμπλέκτη, σε πόσες στροφές θα πέσει η μηχανή μετά από μια αλλαγή, με τι τρόπο και δύναμη θα κουμπώσουμε μια ταχύτητα κλπ κλπ);;;; Wink Απλά έτσι;
Ronin - Πεμ 27 Νοέ 2003, 17:58:34
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
petrskar έγραψε:
Εξαλλου αλλο πραγμα να γνωρισεις το αμαξι σου και αλλο να λες "βελτιωσε τον εαυτο σου". Είναι σα να μου λες "είσαι μαλ**ας και ασχετος οδηγός, μαθε πρωτα να φερεσαι και να βαζεις πρωτη και μετα κανε μετατροπές".



... άραγε γνωρίζουμε όλοι πόσες τεχνικές και μυστικά κρύβονται στο να αλλάζεις μια ταχύτητα (πως κρατάμε το λεβιέ κάθε φορά, πως συγχρονίζουμε ακομα και χωρίς συμπλέκτη, σε πόσες στροφές θα πέσει η μηχανή μετά από μια αλλαγή, με τι τρόπο και δύναμη θα κουμπώσουμε μια ταχύτητα κλπ κλπ);;;; Wink Απλά έτσι;


Βασικα ενα αρκετα ενδιαφερων site με πολλα πραγματα ,σχετικα με την οδηγηση ειναι το παρακατω:

http://www.turnfast.com/tech_driving/driving.

Αξιζει να του ριξετε μια ματια ....(οσοι δεν το ξερουν ηδη δηλαδη...)
ΝΙΚΟΣ - Πεμ 27 Νοέ 2003, 19:18:30
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
NA ΞΕΚΙΝΗΣΕΙΣ ΒΕΛΤΙΩΝΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ!!!!

ΚΟΣΤΟΣ=0
ΒΕΛΤΙΩΣΗ= ΑΝΕΚΤΙΜΗΤΗ


Μάθετε πρώτα το αυτοκινητάκι σας, γνωρίστε τον εαυτό σας μέσα σε αυτό και μετά αν χρειάζεται κάτι βελτίωση προχωρήστε

Φιλικά


Σε αυτο που λεει ο Τασος συμφωνω απολυτα.Δεν λεω φιλε μου οτι εισαι ασχετος απο τιμονι.Απλα το εχουμε πει ξανα και ξανα..................ΠΧ παιρνει καποιος καινουργιο αμαξι και αμεσως παει αλλαζει αναρτηση.Για ποιο λογο φιλε μου Question Το εφτασες στα ορια του και δεν σου αρεσε και την αλλαζεις Question Παραπανω ψυχολογικο ειναι το θεμα.Για να λεμε οτι βαζουμε.Θες να βαλεις ενα ηχοσυστημα Question Οκ δεν λεω.Γουστο στην μουσικη ειναι.Θες να βαλεις μια ζαντα Question Οκ και αυτο γουστο.Αλλα σε μηχανικα πχ οταν αλλαζει καποιος αμορτισερ εγκεφαλους κτλ εκει ναι ειναι λαθος.Βαλε κατι που σου χρειαζετε.Αυτο λεει ο Τασος και εχει δικαιο.Προς Θεου εδω μεσα κανεις δεν θελει να θιξει κανεναν γιατι ειμαστε πανω απο ολα φιλοι μεταξυ μας.

Θες να σου πω για μετατροπες Question Μπορω να γραφω μεχρι αυριο τετοια ωρα.Να αλλαξεις και την παραμικρη βιδα στο αμαξι σου οπως εχω κανει εγω.Δεν λεω οτι κανεις καλο ειναι αλλα μαθε το πρωτα για να εισαι ετοιμος και εσυ και να δεις που θελει κατ εσενα βελτιωση το αμαξι σου.Τι ακριβως σε ενοχλει και τι θελει αλλαγη για να μπορεσεις να κανεις μια βελτιωση που να εισαι ευχαριστημενος πανω απ ολα εσυ και οχι οι αλλοι.

Για μενα καλο ειναι η ουσια.Δηλαδη πρωτα μηχανικα θα αλλαζα εγω και μετα εξωτερικες βελτιωσεις και αισθητηκες.



ΕΠΕΙΔΗ ΠΕΙΡΑΧΤΗΚΑ ΕΓΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΘΕΣΗ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ...ΘΑ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΣΑ ΤΑ ΝΕΑ ΜΕΛΗ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΠΡΩΤΑ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΡΙΧΝΟΥΝ ΤΑ ΒΕΛΗ ΤΟΥΣ.ΔΕΝ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΦΟΡΟΥΜ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΦΟΡΟΥΜ ΤΩΝ 4 ΤΡΟΧΩΝ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟΙ ΓΙΑ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΗ.

Φιλικα παντα ΝΙΚΟΣ Wink Wink Wink
Pughell - Πεμ 27 Νοέ 2003, 21:11:24
Θέμα δημοσίευσης:
Τα μοναδικα χρηματα που δεν θα σου λειψουν ποτε,ειναι αυτα που θα ξοδεψεις σε φρενα,αναρτηση και ζαντολαστιχα...Ολα τα υπολοιπα συνιθιζονται.Οχι οτι αυτα δεν συνιθιζονται αλλα η χρηση τους φαινεται σε καθημερινη βαση σε αντιθεση με οποιαδηποτε αλλη αισθητικη ή μηχανικη βλακεια που εχεις στο μυαλο σου. Wink
christhehealer - Παρ 28 Νοέ 2003, 00:05:09
Θέμα δημοσίευσης: Re: Σταδια εξέλιξης-βελτίωσης...
petrskar έγραψε:
Η απορία μου είναι η εξής απλοϊκη:
Οι περισσότεροι απο εμας πηραμε (ή θα παρουμε Wink ) τον γάλλο μας και σκεφτομαστε τι θα του γαργαλήσουμε για να τον κανουμε πιο μαγκα-ομορφο-χρησιμο-γρηγορο-δυνατο κτλ... Πως αρχίζουμε ρε παιδια? Το αμαξι θα το παρω αλλα που να του τα σκασω πρωτα εγώ ο νεοπας? Εισαγωγη?Εξαγωγη?Αμορτισερ/χαμηλωμα? Ζαντολαστιχα?Ηχοσυστημα? Look? Προγραμμα? τι? θα μου πείτε βεβαια αναλογα με τις προτεραιοτητες του καθενος...


Η εμπειρία τι λέει.

Φίλος μόλις αγοράζει το 206 του αρχίζει κα βάζει πάνω όλα όσα ανάφερες. Και να τα χαμηλώματα, και να οι εξάτμησεις, και να τα ηχοσυστήματα και να το ένα και να το άλλο.

Ήρθε κάποια στιγμή το πλήρωμα του χρόνου να το πουλήσει. Ο αγοραστής του είπε εν ολίγοις ότι δεν δίνει cent για τα extra που είχε βάλει πάνω. Το ίδιο έγινε και σε focus άλλου φίλου.

Άποψή μου? Βάλε τα χρήματα στην άκρη και πάρε καλύτερο αμάξι. Και ευχαριστημένος θα είσαι από την παραπάνω απόδοση και δεν πρόκειται να πεις: "είχα δώσει ένα τσουβάλι λεφτά και στο τέλος του το έκανα δώρο."

Τώρα γι' αυτό που λέει ο Τάσος; Επένδυσε στον εαυτό σου? Μια ταπετσαρία τοίχου έχω από τα αναμνηστικά από σχολές προχωρημενης-ασφαλούς οδήγησης. Τι να σου πω μην το κάνεις? Μόνο το ηλίθιο χαμόγελο που έχεις μέχρι την επόμενη φορά, αξίζει όσο όλα τα τετραπετάλουδα του κόσμου.

Καθόλου φιλικά...

... έλα πλάκα κάνω.

Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Baphomet - Δευ 01 Δεκ 2003, 10:00:34
Θέμα δημοσίευσης:
ΝΙΚΟΣ έγραψε:
Sidobre έγραψε:
NA ΞΕΚΙΝΗΣΕΙΣ ΒΕΛΤΙΩΝΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ!!!!

ΚΟΣΤΟΣ=0
ΒΕΛΤΙΩΣΗ= ΑΝΕΚΤΙΜΗΤΗ


Μάθετε πρώτα το αυτοκινητάκι σας, γνωρίστε τον εαυτό σας μέσα σε αυτό και μετά αν χρειάζεται κάτι βελτίωση προχωρήστε

Φιλικά



ΕΠΕΙΔΗ ΠΕΙΡΑΧΤΗΚΑ ΕΓΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΘΕΣΗ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ...ΘΑ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΣΑ ΤΑ ΝΕΑ ΜΕΛΗ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΠΡΩΤΑ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΡΙΧΝΟΥΝ ΤΑ ΒΕΛΗ ΤΟΥΣ.ΔΕΝ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΦΟΡΟΥΜ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΦΟΡΟΥΜ ΤΩΝ 4 ΤΡΟΧΩΝ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟΙ ΓΙΑ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΗ.

Φιλικα παντα ΝΙΚΟΣ Wink Wink Wink


που την ειδες την επίθεση απο μερους μου? εκανα μια (ίσως για καποιους αφελη ερώτηση) και πήρα μια απαντηση απο τον Τάσο που μου φάνηκε εριστική. Αλλα δεν απάντησα στο ίδιο τόνο ούτε ξεκίνησα κανενα καβγά. Που είδες να ρίχνω βέλη?Κανείς δεν θέλει ένα φόρουμ που συνεχεια θα τσακώνεται και δεν εχω καμμια τετοια πρόθεση. Με τον Τάσο λύθηκε το θέμα (αν υπήρξε) και μια και κανενας δεν ηταν κακοπροαίρετος όλα είναι οκ.

Φιλικά
Πέτρος
Kouzman - Δευ 01 Δεκ 2003, 11:00:25
Θέμα δημοσίευσης:
παιδες...

ο σκοπος της βελτιωσης ειναι να κανουμε το αυτοκινητο μας πιο μοναδικο και πιο ελκυστικο σε εμας, ΟΤΙ και να ειναι η βελτιωση αυτη. Απο λαμπακια μεχρι κτηνωδεις μετατροπες...

Εγω παντως ακομα δεν μπορω να καταλαβω πως στο φορουμ αυτο γραφουμε, μηαχανικες βελτιωσεις - Tuning και παρ ολα αυτα βλεπω αρνητικο κλιμα...

Οσον αφορα τα σταδια βελτιωσης τωρα... για τον φιλο που ρωτησε...

Ειναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ. Εξαρταται την χρηση για την οποια το θελεις το αυτοκινητο, και φυσικα την τσεπη σου...

Το μοτερ σου ειναι το καινουριο 14αρι με το 16βαλβιδο καπακι και 90 αλογα???
ΝΙΚΟΣ - Δευ 01 Δεκ 2003, 11:26:42
Θέμα δημοσίευσης:
petrskar έγραψε:
ΝΙΚΟΣ έγραψε:
Sidobre έγραψε:
NA ΞΕΚΙΝΗΣΕΙΣ ΒΕΛΤΙΩΝΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ!!!!

ΚΟΣΤΟΣ=0
ΒΕΛΤΙΩΣΗ= ΑΝΕΚΤΙΜΗΤΗ


Μάθετε πρώτα το αυτοκινητάκι σας, γνωρίστε τον εαυτό σας μέσα σε αυτό και μετά αν χρειάζεται κάτι βελτίωση προχωρήστε

Φιλικά



ΕΠΕΙΔΗ ΠΕΙΡΑΧΤΗΚΑ ΕΓΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΘΕΣΗ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ...ΘΑ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΣΑ ΤΑ ΝΕΑ ΜΕΛΗ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΠΡΩΤΑ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΡΙΧΝΟΥΝ ΤΑ ΒΕΛΗ ΤΟΥΣ.ΔΕΝ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΦΟΡΟΥΜ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΦΟΡΟΥΜ ΤΩΝ 4 ΤΡΟΧΩΝ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟΙ ΓΙΑ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΗ.

Φιλικα παντα ΝΙΚΟΣ Wink Wink Wink


που την ειδες την επίθεση απο μερους μου? εκανα μια (ίσως για καποιους αφελη ερώτηση) και πήρα μια απαντηση απο τον Τάσο που μου φάνηκε εριστική. Αλλα δεν απάντησα στο ίδιο τόνο ούτε ξεκίνησα κανενα καβγά. Που είδες να ρίχνω βέλη?Κανείς δεν θέλει ένα φόρουμ που συνεχεια θα τσακώνεται και δεν εχω καμμια τετοια πρόθεση. Με τον Τάσο λύθηκε το θέμα (αν υπήρξε) και μια και κανενας δεν ηταν κακοπροαίρετος όλα είναι οκ.

Φιλικά
Πέτρος


Τα εγραψα αυτα απλα για να προλαβω καταστασεις φιλε μου.

Μην το περνεις προσωπικα.Αφορμη ηταν σε γενικες γραμμες Wink
Baphomet - Δευ 01 Δεκ 2003, 11:46:51
Θέμα δημοσίευσης:
[quote="ΝΙΚΟΣ"][quote="petrskar"][quote="ΝΙΚΟΣ"]
Sidobre έγραψε:
NA ΞΕΚΙΝΗΣΕΙΣ ΒΕΛΤΙΩΝΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ!!!!

ΚΟΣΤΟΣ=0
ΒΕΛΤΙΩΣΗ= ΑΝΕΚΤΙΜΗΤΗ


Μάθετε πρώτα το αυτοκινητάκι σας, γνωρίστε τον εαυτό σας μέσα σε αυτό και μετά αν χρειάζεται κάτι βελτίωση προχωρήστε

Φιλικά



ΕΠΕΙΔΗ ΠΕΙΡΑΧΤΗΚΑ ΕΓΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΘΕΣΗ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ...quote]
δε το παιρνω προσωπικα φίλε μου, απλα μη λεμε πραγματα που δεν εγιναν. Σωστα τα λες να προλαβαινουμε καταστασεις αλλα μη ριχνουμε κι ευθυνες εκει που δεν υπαρχουν. Ειπαμε, το θεμα εληξε και δεν υπαρχει λόγος να συνεχιστει, ο καθενας πρεπει να ξερει τη θεση του στο forum και να σεβεται τους αλλους. Και αυτο κανουμε πιστευω. Συγνωμη αν επιμενω απλα δε θελω να δημιουργηθει η εντυπωση οτι εχω κατι με καποιον απο εδω ή οτι ειμαι στραβοξυλο. Ίσα ίσα μαλιστα.

to kouzman:
ναι για το μοτερ που αναφερεις μιλω προσωπικα...για πες...
Skull - Δευ 01 Δεκ 2003, 12:25:13
Θέμα δημοσίευσης:
Kouzman έγραψε:
...Οσον αφορα τα σταδια βελτιωσης τωρα... για τον φιλο που ρωτησε...

Ειναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ. Εξαρταται την χρηση για την οποια το θελεις το αυτοκινητο, και φυσικα την τσεπη σου...

Το μοτερ σου ειναι το καινουριο 14αρι με το 16βαλβιδο καπακι και 90 αλογα???


Εισαι ο μονος που μου απαντησε Embarassed !
Και εγω την ιδια γνωμη εχω με σενα αν και δεν εχω κανει καμια μηχανικη βελτιωση ως τωρα εκτως απο εισαγωγη-εξαγωγη(τελικο)!Αλλα με ενδοιαφερει να ακουω γνωμες για βελτιωση γιατι σιγουρα καπου στο μελλον θα ασχολειθω και εγω...
Εχω το 8v του '00!
Baphomet - Δευ 01 Δεκ 2003, 13:01:42
Θέμα δημοσίευσης:
Skull έγραψε:
Kouzman έγραψε:
...Οσον αφορα τα σταδια βελτιωσης τωρα... για τον φιλο που ρωτησε...

Ειναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ. Εξαρταται την χρηση για την οποια το θελεις το αυτοκινητο, και φυσικα την τσεπη σου...

Το μοτερ σου ειναι το καινουριο 14αρι με το 16βαλβιδο καπακι και 90 αλογα???


Εισαι ο μονος που μου απαντησε Embarassed !
Και εγω την ιδια γνωμη εχω με σενα αν και δεν εχω κανει καμια μηχανικη βελτιωση ως τωρα εκτως απο εισαγωγη-εξαγωγη(τελικο)!Αλλα με ενδοιαφερει να ακουω γνωμες για βελτιωση γιατι σιγουρα καπου στο μελλον θα ασχολειθω και εγω...
Εχω το 8v του '00!


φίλε μου εχω την εντυπωση οτι με το 8V δε γίνονται και πολλά πράγματα. κι αν γινονται θα δωσεις πολλα λεφτα για μικρή διαφορα. μήπως να σκεφτόσουν την αλλαγή κινητηρα ή ακομα καλυτερα να δωσεις το 8V και να παρεις το νεο 16V 90ίππων? αντι να τα σκασεις στην βελτίωση σκαστα στην διαφορα και θα εχεις με την μια καινουριο αμαξι (που ομως το ξερεις) και 15+ αλογα παραπανω και σαφως πιο πολλα περιθώρια βελτίωσης.
ΝΙΚΟΣ - Δευ 01 Δεκ 2003, 17:36:59
Θέμα δημοσίευσης:
[quote="petrskar"][quote="ΝΙΚΟΣ"][quote="petrskar"]
ΝΙΚΟΣ έγραψε:
Sidobre έγραψε:
NA ΞΕΚΙΝΗΣΕΙΣ ΒΕΛΤΙΩΝΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ!!!!

ΚΟΣΤΟΣ=0
ΒΕΛΤΙΩΣΗ= ΑΝΕΚΤΙΜΗΤΗ


Μάθετε πρώτα το αυτοκινητάκι σας, γνωρίστε τον εαυτό σας μέσα σε αυτό και μετά αν χρειάζεται κάτι βελτίωση προχωρήστε

Φιλικά



ΕΠΕΙΔΗ ΠΕΙΡΑΧΤΗΚΑ ΕΓΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΘΕΣΗ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ...quote]
δε το παιρνω προσωπικα φίλε μου, απλα μη λεμε πραγματα που δεν εγιναν. Σωστα τα λες να προλαβαινουμε καταστασεις αλλα μη ριχνουμε κι ευθυνες εκει που δεν υπαρχουν. Ειπαμε, το θεμα εληξε και δεν υπαρχει λόγος να συνεχιστει, ο καθενας πρεπει να ξερει τη θεση του στο forum και να σεβεται τους αλλους. Και αυτο κανουμε πιστευω. Συγνωμη αν επιμενω απλα δε θελω να δημιουργηθει η εντυπωση οτι εχω κατι με καποιον απο εδω ή οτι ειμαι στραβοξυλο. Ίσα ίσα μαλιστα.

to kouzman:
ναι για το μοτερ που αναφερεις μιλω προσωπικα...για πες...


Mα αυτο ειπα και εγω..............Γενικα μιλουσα Wink
Sidobre - Δευ 01 Δεκ 2003, 18:32:48
Θέμα δημοσίευσης:
Επειδή μάλλον δεν έχετε πολυκαταλάβει τι θέλω να πω (και εγώ αλλά και οι υπόλοιποι) θα σας το κάνω όσο πιο πολύ μπορώ λιανά.

Εχουμε 2 ανθρώπους... Τον Γιωρήκα και των Κωστήκα.

Ο Γιωρήκας και ο Κωστήκας αγόρασαν την ίδια μέρα το ίδιο αυτοκίνητο (14.000 ευρώ).

Αμέσως ο Γιωρήκας αγόρασε ραδιοcd, αεροτομές, άλλες ζάντες/λάστιχα, bodykit.... (3,000 ευρώ)
O Κωστήκας αγόρασε ένα ωραίο μπρελόκ για να βάλει τα κλειδιά του (30 ευρώ)

Στο πρώτο φανάρι που πάει ο Γιωρήκας βλέπει ένα άλλο αυτοκίνητο. Θα τον πατήσω κάτω σκεφτεται! Και δώστου οι κόντρες, και δώστου τα σπινιαρίσματα... Τζίφος! Τρώει και 4 καρότσες και γυρίζει δαρμένος σπίτι του. Το επόμενο πρωΐ πάει στον "ΤΑΚΑΝΩΟΛΑ TUNING" και βάζει φιλτροχωάνες, εξατμίσεις, προγράμματα (800 ευρώ)

Ο Κωστήκας κάνει ένα ωραίο ταξιδάκι μέχρι την Πορταριά και κάνει μια βόλτα μέχρι την Τσαγκαράδα μαζί με τον Νίκο (PoLhThs) (100 ευρώ η βενζίνη, 20 ευρώ το φαγητό και 3 ευρώ τα τσιγάρα)

Την επόμενη μέρα ο Γιωρήκας ξαναβρίσκει τον φίλο με το άλλο αυτοκίνητο, πάνε και μια ψιλή και πλέον τρώει μόνο 1 καρότσα. Λυσσάει λοιπόν και αυτή την φορά πηγαίνει στον "TRWW-ME 10 MASSELES RACING" και βάζει εκκεντροφόρους, νέο πρόγραμμα, αμορτισερ της κακιάς ώρας αλλά με 1.500 ευρώ (ελατήρια μόνο μπροστά μαζί με αμορτισέρ και πίσω μόνο τα αμορτισέρ χωρίς ράβδους χωρίς τιποτα). Επίσης βάζει άλλη εξάτμιση προδιαγραφών 3ΜΦ (σύμβολο της 3 Μέτρα Φλόγα). Σύνολο όλα αυτά 2.500 ευρώ.

Ο Κωστήκας πάει από τον Μiltella και μετά στους ΝΝ (Νίκος Πάπιστας και Νίκος Γκάλφας) στην Λωζάνη :Ρ και μπαίνει μαζί τους στα αγωνιστηκά, κάνει και μερικές βόλτες με το δικό του και επιστρέφει (200 ευρώ βενζίνη και 200 η διαμονή του. Τρώει πολύ τι να κάνουμε!)

Για να μην τα πολυλογώ, μέχρι τώρα ο Γιωρήκας για χάρη του τυπά που το ρίχνει ξύλο στα φανάρια έχει ξοδέψει 14.000 + 6.300=20.300 ενώ ο Κωστήκας έδωσε 14.000 + 553 ευρώ.

Αν αναλογιστούμε τι έχει συμβεί μέχρι στιγμής, ο Γιωρήκας ξέρει να στήνεται στα φανάρια και έχει ξοδέψει ένα μάτσο λεφτά. Επειδή όμως έχει επενδύσει μόνο στο αισθητικό-μηχανικό μέρος, στην πρώτη στραβή που θα τύχει (πως είπαμε λέγετε αυτό που χτυπάω με τον κώλο; υπερστροφή;) θα φύγει από τον δρόμο και θα πάθει ζημιά 3000 ευρώ (στο χαλαρόοοοοο).

Ενώ ο Κωστήκας έχει μάθει το αυτοκινητάκι του, το έχει φχαριστηθεί, το έχει λυσσάξει (έσπασαν τα αμορτισέρ, οι βάσεις της μηχανής, έλιωσε τα λάστιχα κλπ κλπ) Και βέβαια για να μην ξεσηκώσω την οργή μερικών κινδυνεύει και αυτός να φύγει από τον δρόμο και να κάνει την ζημιά του (πιθανό 3.000 ευρώ).

Ερωτήσεις τώρα:

Αν πουλήσουν και οι δύο το αυτοκίνητό τους ποιός θα μπορέσει να πάρει πιο καλό αμάξι;

Αν χρειαστεί να αντιμετωπίσουν κάποιον κίνδυνο ποιός θα είναι πιο πιθανό να αντιδράσει σωστά;

Ποιός απο τους δύο θα είναι ικανός να επιλέξει μια βελτίωση στο αυτοκίνητό του; (αμορτισερ, ΦΡΕΝΑ κλπ κλπ)

Τι από τα δύο θα θέλατε να κάνετε;
Sidobre - Δευ 01 Δεκ 2003, 18:44:11
Θέμα δημοσίευσης:
Και αλήθεια, γιατί ο Γιωρήκας δεν πήρε από την αρχή άλλο αυτοκίνητο;

Στο κάτω κάτω όπως έχω ακούσει "με περνάνε τα σαξόραλλα..."
Ε, πέτα το και πάρα σαξόραλλο!
ΝΙΚΟΣ - Δευ 01 Δεκ 2003, 18:45:16
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
Επειδή μάλλον δεν έχετε πολυκαταλάβει τι θέλω να πω (και εγώ αλλά και οι υπόλοιποι) θα σας το κάνω όσο πιο πολύ μπορώ λιανά.

Εχουμε 2 ανθρώπους... Τον Γιωρήκα και των Κωστήκα.

Ο Γιωρήκας και ο Κωστήκας αγόρασαν την ίδια μέρα το ίδιο αυτοκίνητο (14.000 ευρώ).

Αμέσως ο Γιωρήκας αγόρασε ραδιοcd, αεροτομές, άλλες ζάντες/λάστιχα, bodykit.... (3,000 ευρώ)
O Κωστήκας αγόρασε ένα ωραίο μπρελόκ για να βάλει τα κλειδιά του (30 ευρώ)
Στο πρώτο φανάρι που πάει ο Γιωρήκας βλέπει ένα άλλο αυτοκίνητο. Θα τον πατήσω κάτω σκεφτεται! Και δώστου οι κόντρες, και δώστου τα σπινιαρίσματα... Τζίφος! Τρώει και 4 καρότσες και γυρίζει δαρμένος σπίτι του. Το επόμενο πρωΐ πάει στον "ΤΑΚΑΝΩΟΛΑ TUNING" και βάζει φιλτροχωάνες, εξατμίσεις, προγράμματα (800 ευρώ)

Ο Κωστήκας κάνει ένα ωραίο ταξιδάκι μέχρι την Πορταριά και κάνει μια βόλτα μέχρι την Τσαγκαράδα μαζί με τον Νίκο (PoLhThs) (100 ευρώ η βενζίνη, 20 ευρώ το φαγητό και 3 ευρώ τα τσιγάρα)

Την επόμενη μέρα ο Γιωρήκας ξαναβρίσκει τον φίλο με το άλλο αυτοκίνητο, πάνε και μια ψιλή και πλέον τρώει μόνο 1 καρότσα. Λυσσάει λοιπόν και αυτή την φορά πηγαίνει στον "TRWW-ME 10 MASSELES RACING" και βάζει εκκεντροφόρους, νέο πρόγραμμα, αμορτισερ της κακιάς ώρας αλλά με 1.500 ευρώ (ελατήρια μόνο μπροστά μαζί με αμορτισέρ και πίσω μόνο τα αμορτισέρ χωρίς ράβδους χωρίς τιποτα). Επίσης βάζει άλλη εξάτμιση προδιαγραφών 3ΜΦ (σύμβολο της 3 Μέτρα Φλόγα). Σύνολο όλα αυτά 2.500 ευρώ.

Ο Κωστήκας πάει από τον Μiltella και μετά στους ΝΝ (Νίκος Πάπιστας και Νίκος Γκάλφας) στην Λωζάνη :Ρ και μπαίνει μαζί τους στα αγωνιστηκά, κάνει και μερικές βόλτες με το δικό του και επιστρέφει (200 ευρώ βενζίνη και 200 η διαμονή του. Τρώει πολύ τι να κάνουμε!)

Για να μην τα πολυλογώ, μέχρι τώρα ο Γιωρήκας για χάρη του τυπά που το ρίχνει ξύλο στα φανάρια έχει ξοδέψει 14.000 + 6.300=20.300 ενώ ο Κωστήκας έδωσε 14.000 + 553 ευρώ.

Αν αναλογιστούμε τι έχει συμβεί μέχρι στιγμής, ο Γιωρήκας ξέρει να στήνεται στα φανάρια και έχει ξοδέψει ένα μάτσο λεφτά. Επειδή όμως έχει επενδύσει μόνο στο αισθητικό-μηχανικό μέρος, στην πρώτη στραβή που θα τύχει (πως είπαμε λέγετε αυτό που χτυπάω με τον κώλο; υπερστροφή;) θα φύγει από τον δρόμο και θα πάθει ζημιά 3000 ευρώ (στο χαλαρόοοοοο).

Ενώ ο Κωστήκας έχει μάθει το αυτοκινητάκι του, το έχει φχαριστηθεί, το έχει λυσσάξει (έσπασαν τα αμορτισέρ, οι βάσεις της μηχανής, έλιωσε τα λάστιχα κλπ κλπ) Και βέβαια για να μην ξεσηκώσω την οργή μερικών κινδυνεύει και αυτός να φύγει από τον δρόμο και να κάνει την ζημιά του (πιθανό 3.000 ευρώ).

Ερωτήσεις τώρα:

Αν πουλήσουν και οι δύο το αυτοκίνητό τους ποιός θα μπορέσει να πάρει πιο καλό αμάξι;

Αν χρειαστεί να αντιμετωπίσουν κάποιον κίνδυνο ποιός θα είναι πιο πιθανό να αντιδράσει σωστά;

Ποιός απο τους δύο θα είναι ικανός να επιλέξει μια βελτίωση στο αυτοκίνητό του; (αμορτισερ, ΦΡΕΝΑ κλπ κλπ)

Τι από τα δύο θα θέλατε να κάνετε;


30 euro για ενα μπρελοκ Question Question Shocked Shocked Τον τσακωσαν τον Κ@λο δηλαδη........... Laughing Laughing Laughing

Οχι σωστα τα λες..........Αλλα πιστευω πως στον μεσο Ελληνα που εχει βαλει στο μυαλο του να ριξει λεφτα στο αμαξι του δεν προκειτε να του βαλει κανενας μυαλο.Πλεον τα φτιαγμενα ειναι παραπανω απο τα Νορμαλ και χωρις ουσια στην μετατροπη.
Sidobre - Δευ 01 Δεκ 2003, 18:58:41
Θέμα δημοσίευσης:
ΝΙΚΟΣ έγραψε:
30 euro για ενα μπρελοκ Question Question Shocked Shocked Τον τσακωσαν τον Κ@λο δηλαδη........... Laughing Laughing Laughing


Ναι ρε γα**το! Είδες πως πιάνετε κάποιος κορόιδο!

Δεν είμαι κατά των βελτιώσεων! Θα ήταν άτοπο γιατί και εγώ κοιτάω να βελτιώσω κάποιους τομείς του αυτοκινήτου μου που θεωρώ ότι υστερεί.

Η ουσία από την ιστορία είναι ότι οι περισσότεροι ανευ λόγου και ουσίας προχωρούν στην μετατροπή/βελτίωση μερών του αυτοκινήτου επειδή έτσι κάνουν και οι άλλοι, ή επειδή έτσι τους καρφώθηκε στο κεφάλι.

ΨΑΞΕ, ΑΚΟΥ, ΚΟΙΤΑ, ΜΑΘΕ και μετά κάνε....
Γιατί αν κάνεις πριν μάθεις τότε σίγουρα έμαθες γιατί έπαθες!
ΝΙΚΟΣ - Δευ 01 Δεκ 2003, 19:31:39
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
Και αλήθεια, γιατί ο Γιωρήκας δεν πήρε από την αρχή άλλο αυτοκίνητο;

Στο κάτω κάτω όπως έχω ακούσει "με περνάνε τα σαξόραλλα..."
Ε, πέτα το και πάρα σαξόραλλο!


Πες και εσυ Wink Παντα θα υπαρχει κατι ποιο γρηγορο.Το θεμα ειναι πως ειναι ευχαριστημενος καποιος.Πχ στο δικο μου δηλαδη σιγα τα γκαζια που εχει.Η αισθηση ομως που μου δινει αυτο το κουβαδακι δεν περιγραφετε.Εχω οδηγησει πολλα γρηγορα αυτοκινητα (STI-EVO κτλ) αλλα σαν αυτο δεν ειναι κανενα.Η παραμικρη κινηση των καρπων αντιδρα στο πλαισιο ακαριαια.

Δεν παιζει ρολο πχ στο SEX με ποσο ομορφη γυναικα εξωτερικα πας αλλα το ποσο σε γεμιζει αυτην που θα ειναι διπλα σου.Εγκεφαλικο ειναι το θεμα.Βεβαια θα πειτε διαφορα...απλα αυτα τα λεω απο την μερια μου στο πως το βλεπω ΕΓΩ Wink Wink Wink
FRAPEOLE - Δευ 01 Δεκ 2003, 21:32:34
Θέμα δημοσίευσης:
Tασο το ποστ σου αν οχι το καλυτερο ειναι απο τα καλυτερα που εχω διαβασει..

Γελουσα μονος μου Laughing Laughing και ο τροπος που περασες αυτο που ηθελες ειναι γαματος.........
Pughell - Τρι 02 Δεκ 2003, 00:00:49
Θέμα δημοσίευσης:
Εγραψες προεδρε!!! Thumb right Very happy
FRAPEOLE - Τρι 02 Δεκ 2003, 02:07:50
Θέμα δημοσίευσης:
ΝΙΚΟ εχω εναν κολλητο με 205 1.6 8V--Aυτος εχει κατι αμορτισερ σα τα βρακολαστιχα της γιαγιας μου και ψαχνει για κανα μεταχειρισμενο αμορτισερακι ψιλοσωστο

Κανουν του 106? Εχεις τιποτα κατα νου?

Εχει δει κανεις MP3 σε αγωνiστικο? Μηπως ειναι της PEUGEOT SPORT? Laughing Laughing To S40 του πατερα μου εχει μπεζ δερματα και απλο R-CD...


Γραψε στις ''οδηγικες αναζητησεις'' καμια ιστορια για το κουνιαδο και το διαβατηριο στο στομα να ξεφευγουμε που και που απο τη θεωρια...............
ΝΙΚΟΣ - Τρι 02 Δεκ 2003, 09:14:51
Θέμα δημοσίευσης:
FRAPEOLE έγραψε:
ΝΙΚΟ εχω εναν κολλητο με 205 1.6 8V--Aυτος εχει κατι αμορτισερ σα τα βρακολαστιχα της γιαγιας μου και ψαχνει για κανα μεταχειρισμενο αμορτισερακι ψιλοσωστο

Κανουν του 106? Εχεις τιποτα κατα νου?

Εχει δει κανεις MP3 σε αγωνiστικο? Μηπως ειναι της PEUGEOT SPORT? Laughing Laughing To S40 του πατερα μου εχει μπεζ δερματα και απλο R-CD...


Γραψε στις ''οδηγικες αναζητησεις'' καμια ιστορια για το κουνιαδο και το διαβατηριο στο στομα να ξεφευγουμε που και που απο τη θεωρια...............


Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing PEUGEOTSPORT ειναι ναι αχαχαχα

Για το αλλο δεν ξερω.Πατε απο τον Ντινο και ρωτηστε.Αυτος θα ξερει. Wink
Ady - Τρι 02 Δεκ 2003, 09:27:02
Θέμα δημοσίευσης:
Ο Sidobre περί Γιωρήκα και Κωστήκα έγραψε:
Εχουμε 2 ανθρώπους... Τον Γιωρήκα και των Κωστήκα.

Ο Γιωρήκας και ο Κωστήκας αγόρασαν την ίδια μέρα το ίδιο αυτοκίνητο (14.000 ευρώ).
.
.
.
.
.
.
Ενώ ο Κωστήκας έχει μάθει το αυτοκινητάκι του, το έχει φχαριστηθεί, το έχει λυσσάξει (έσπασαν τα αμορτισέρ, οι βάσεις της μηχανής, έλιωσε τα λάστιχα κλπ κλπ) Και βέβαια για να μην ξεσηκώσω την οργή μερικών κινδυνεύει και αυτός να φύγει από τον δρόμο και να κάνει την ζημιά του (πιθανό 3.000 ευρώ).

Μαζί σου, αγορίνα μου !!

Μεγάλο κεφάλαιο έχουμε ανοίξει.

Δε νομίζω να έχει αναφερθεί πουθενά (αν έχει αναφερθεί συγχωρέστε με), αλλά για μένα η πρώτη βελτίωση που πρέπει ο καθένας μας (και πρώτος εγώ) να κάνει στο κεφάλαιο 'Αυτοκίνητο-Οδήγηση' είναι η βελτίωση του έμψυχου παράγοντα (δηλαδή του οδηγού) σε αυτό το κεφάλαιο, και δεν εννοώ να μην κάνεις τίποτα στο αμάξι πριν το 'μάθεις'. Εννοώ μην κάνεις τίποτα πριν μάθεις να το οδηγείς σωστά, είτε έχεις 60 άλογα είτε 180.

Ποιά είναι η σωστή θέση οδήγησης;

Πως πρέπει να είναι η πλάτη, οι γοφοί;

Που πρέπει να φτάνουν οι καρποί όταν τεντώνεις τα χέρια;

Τι 'ώρα' πρέπει να δείχνουν τα χέρια μου στο τιμόνι;

Στρίβω με τα δύο χέρια; Με το ένα; Με κανένα; Με τα γόνατα;

Πως συμπεριφέρομαι στο λεβιέ ταχυτήτων; Θέλω να τον σπάσω, τον π@@στη;

Και πόσα άλλα άραγε;

Είμαι εκτός θέματος, το ξέρω (Μηχανικές Βελτιώσεις γαρ).....

Σταματάω....
Sidobre - Τρι 02 Δεκ 2003, 09:50:07
Θέμα δημοσίευσης:
Όλκιμος έγραψε:

Μαζί σου, αγορίνα μου !!

Μεγάλο κεφάλαιο έχουμε ανοίξει.

Δε νομίζω να έχει αναφερθεί πουθενά (αν έχει αναφερθεί συγχωρέστε με), αλλά για μένα η πρώτη βελτίωση που πρέπει ο καθένας μας (και πρώτος εγώ) να κάνει στο κεφάλαιο 'Αυτοκίνητο-Οδήγηση' είναι η βελτίωση του έμψυχου παράγοντα (δηλαδή του οδηγού) σε αυτό το κεφάλαιο, και δεν εννοώ να μην κάνεις τίποτα στο αμάξι πριν το 'μάθεις'. Εννοώ μην κάνεις τίποτα πριν μάθεις να το οδηγείς σωστά, είτε έχεις 60 άλογα είτε 180.

Ποιά είναι η σωστή θέση οδήγησης;

Πως πρέπει να είναι η πλάτη, οι γοφοί;

Που πρέπει να φτάνουν οι καρποί όταν τεντώνεις τα χέρια;

Τι 'ώρα' πρέπει να δείχνουν τα χέρια μου στο τιμόνι;

Στρίβω με τα δύο χέρια; Με το ένα; Με κανένα; Με τα γόνατα;

Πως συμπεριφέρομαι στο λεβιέ ταχυτήτων; Θέλω να τον σπάσω, τον π@@στη;

Και πόσα άλλα άραγε;

Είμαι εκτός θέματος, το ξέρω (Μηχανικές Βελτιώσεις γαρ).....

Σταματάω....


Οχι δεν είσαι καθόλου εκτός θέματος! Αυτό είναι το ΠΡΩΤΟ στάδιο βελτίωσης!

Και αν το υιοθετήσουμε σιγά σιγά ΟΛΟΙ τότε θα έχουμε να κάνουμε με πραγματικά συνηδητοποιημένους οδηγούς, καλά αυτοκίνητα και θα μπορούμε να διασκεδάζουμε όταν οδηγάμε.
netblaster - Τρι 02 Δεκ 2003, 10:19:20
Θέμα δημοσίευσης:
[quote="FRAPEOLE"]ΝΙΚΟ εχω εναν κολλητο με 205 1.6 8V--Aυτος εχει κατι αμορτισερ σα τα βρακολαστιχα της γιαγιας μου και ψαχνει για κανα μεταχειρισμενο αμορτισερακι ψιλοσωστο

Κανουν του 106? Εχεις τιποτα κατα νου?

[/quote

Τα αμορτισερ του 106 δεν κανουν...Το εχω ψαξει το θεμα!!! Μεχρι και διαφορετικα part numbers εχουν!!! Εγω φοραω στο μπρικι μου τα ΚΟΝΙ Special(κοκκινα) σε συνδυασμο με ελατηρια H&R!!! Ειμαι πολυ ευχαριστημενος...Δουλευουν πολυ καλυτερα απο τα ΚΥΒ που ειχα πριν!!! Ουτε κοπανανε, ουτε κουραζουν και κρατανε (μεχρι εκει που μπορω να το παω βεβαια, για πιο οριακα πραγματα δεν ξερω....)!!!
FRAPEOLE - Τρι 02 Δεκ 2003, 17:59:28
Θέμα δημοσίευσης:
Πες καμια τιμη........................ Question
Pughell - Τρι 02 Δεκ 2003, 22:05:55
Θέμα δημοσίευσης:
Gerry για μενα η πιο καλη λυση ειναι τα Bilstein Sprint.
Και παααρα πολυ καλα,αλλα και σχετικα φτηνα.Γενικα θα κανει βλακεια αν το σκληρυνει πολυ γιατι θα ανοιξει το σασι στις ραφες πανω απο τα πισω παραθυρα...Ολα τα 205 εκει ανοιγαν... Sad
netblaster - Τρι 02 Δεκ 2003, 22:11:23
Θέμα δημοσίευσης:
FRAPEOLE έγραψε:
Πες καμια τιμη........................ Question


Αν θυμαμαι καλα (γιατι δεν τα πληρωσα εγω...) τα αμορισερ πηγαν γυρω στα 300e μαζι με εργασια!!!
netblaster - Τρι 02 Δεκ 2003, 22:16:37
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Gerry για μενα η πιο καλη λυση ειναι τα Bilstein Sprint.
Και παααρα πολυ καλα,αλλα και σχετικα φτηνα.Γενικα θα κανει βλακεια αν το σκληρυνει πολυ γιατι θα ανοιξει το σασι στις ραφες πανω απο τα πισω παραθυρα...Ολα τα 205 εκει ανοιγαν... Sad


Βγαινουν Bilstein Sprint για 205??? Στη σελιδα της Bilstein δεν τα εχω δει... Μιας και ειπες για σκληροτητα, νομιζω οτι τα Sprint ειναι αρκετα σκληρα!!! Τα ΚΟΝΙ που φοραω ειναι πιο μαλ**α... Ευτυχως εγω δεν εχω προβλημα με τις ραφες σαυτο το σημειο ελεω cabrio!!! Εχω προβλημα με τις ραφες τισ κουκουλας ομως...γκρρρρ...
Pughell - Τρι 02 Δεκ 2003, 22:19:47
Θέμα δημοσίευσης:
Τα κοκκινα ΚΟΝΙ ειναι οντως πιο μαλ**α απλα δεν ειναι τοσο καλα οσο τα Sprint.Εκτος αυτου το service τους γινεται μονο στην Αθηνα σε αντιθεση με τα Sprint που επισκευαζονται στην Θεσ/νικη.
Wink Τα κιτρινα ΚΟΝΙ ειναι πιο σκληρα απο ολα τα παραπανω. Sad
netblaster - Τρι 02 Δεκ 2003, 22:25:18
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Τα κοκκινα ΚΟΝΙ ειναι οντως πιο μαλ**α απλα δεν ειναι τοσο καλα οσο τα Sprint.Εκτος αυτου το service τους γινεται μονο στην Αθηνα σε αντιθεση με τα Sprint που επισκευαζονται στην Θεσ/νικη.
Wink Τα κιτρινα ΚΟΝΙ ειναι πιο σκληρα απο ολα τα παραπανω. Sad


Τελικα υπαρχουν Bilstein Sprint για 205??? Η σκληροτητα τους δεν πιστευω να δημιουργει προβληματα?!?!? Rolling eyes Οσο για επισκευη τι ακριβως εννοεις???
Pughell - Τρι 02 Δεκ 2003, 22:28:22
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι βρε,υπαρχουν. Smile Η σκληροτητα ειναι σχετικη.Ειναι τοσο σκληρα ωστε να συνεργαζονται με ελατηριο χαμηλωματος φυσιολογικου υψους.
Στην επισκευη τα ανοιγουν και αλλαζουν τσιμουχακια και λαδια.Γινονται σαν καινουργια οποτε δεν ξαναπληρωνεις την φυσιγγα. Wink
Kouzman - Τετ 03 Δεκ 2003, 09:44:39
Θέμα δημοσίευσης:
SPAX εχει βαλει κανενας? τα πηραμε "δωρο" απο ενα φιλαρακι και τα βαλαμε πανω με ελατηρια της jamex 3 ποντους...

Ρε στελιο ποσο παει το service στην αναρτηση? εχω koni κιτρινα στο renault μου και εχουν πεταξει λαδι εμπρος...
mick206 - Τετ 03 Δεκ 2003, 13:24:24
Θέμα δημοσίευσης:
Kouzman έγραψε:
SPAX εχει βαλει κανενας?

Αν δεν κάνω λάθος έχει βάλει ο Γνεύσιος Τάσος... Wink
Pughell - Τετ 03 Δεκ 2003, 21:30:57
Θέμα δημοσίευσης:
Kouzman έγραψε:
SPAX εχει βαλει κανενας? τα πηραμε "δωρο" απο ενα φιλαρακι και τα βαλαμε πανω με ελατηρια της jamex 3 ποντους...

Ρε στελιο ποσο παει το service στην αναρτηση? εχω koni κιτρινα στο renault μου και εχουν πεταξει λαδι εμπρος...


Λογικο ειναι γιατι τα Jamex ειναι πολυ μαλ**α ελατηρια και το πιο καλο για να αντεξουν ειναι να τα δουλευεις με τα αντιστοιχα αμορτισερ της Jamex.Λαδι πεταξαν γιατι λογο μαλακου ελατηριου,ολο το ζορι το τραβαει κατευθειαν το αμορτισερ...
Sidobre - Πεμ 04 Δεκ 2003, 10:47:13
Θέμα δημοσίευσης:
mick206 έγραψε:
Kouzman έγραψε:
SPAX εχει βαλει κανενας?

Αν δεν κάνω λάθος έχει βάλει ο Γνεύσιος Τάσος... Wink


Εχω βάλει μεν Spax, αλλά είναι το RSX κιτ με τα στενά ελατήρια
Baphomet - Πεμ 04 Δεκ 2003, 10:49:07
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
mick206 έγραψε:
Kouzman έγραψε:
SPAX εχει βαλει κανενας?

Αν δεν κάνω λάθος έχει βάλει ο Γνεύσιος Τάσος... Wink


Εχω βάλει μεν Spax, αλλά είναι το RSX κιτ με τα στενά ελατήρια


μηπως τώρα εχουμε φυγει λίγο απο το θεμα?
Kouzman - Πεμ 04 Δεκ 2003, 11:30:23
Θέμα δημοσίευσης:
στελιο στο renault φοραω koni-mad

στο peugeot βαλαμε spax-jamex. Χτες παντως που καναμε βολτα για πρωτη φορα στο δρομο, δειχνουν πολυ καλα. Αν και μπροστα θα το ρυθμιζουμε λιγο πιο μαλακο...

Φιλε μου δεν νομιζω πως εχουμε ξεφυγει... Και η αναρτηση ειναι ΠΟΛΥ σημαντικο σταδιο βελτιωσης... Ιδιως οταν μιλαμε για μοτερ τουμπανα, χωρις αναρτηση ολα πανε στραφι γιατι το καρο δεν παταει καλα κατω...

Εχω ενα φιλαρακι με ενα startlet turbo μετατροπη και φοραει αναρτηση ψιλομαμα. Μιλαμε χαλια μαυρα. Το καρο σηκωνεται σουζα και ουτε στριβει ουτε ακουει...
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr