| Pughell έγραψε: |
| Α,και κατι που λογικα ξερεις αλλα το ξεχνας...
Λογικα θυμασαι οτι αν σου ζητηθει σε τεχνικο ελεγχο,θα πρεπει να μπορει να παρει μπροστα και με τον μαμα εγκεφαλο ως Ν/2,που σημαινει οτι η πλεξουδα πρεπει να μεινει ανεπαφη... |
| Lef205 έγραψε: | ||
Nαι το ξερω αυτο ρε'συ, αρα με την μαμα πλεξουδα δεν θα μπορω να χρησιμοποιησω ολες τις δυνατοτητες τυ εγκεφαλου? |
| Lef205 έγραψε: |
| Στελιο το κειτζ εχει δρομολογηθει και θα γινει λιγο καλυτερο απο αυτο που ειχε ο το μπλε του Ζαχου.
|
| Lef205 έγραψε: |
| Υποτιθεται οτι το μοτερ ειναι σωστα χρονισμενο γιαυτο εβγαλε και σχεδον 137 αλογα. |
| Lef205 έγραψε: |
| Δεν το συζηταω καν οτι ο σιτροεν σπορτ ειναι η πιο ασφαλης επιλογη.
Ειναι ακριβως ιδιος με τον πεζοσπορισιο? |
| Giannis307 έγραψε: |
| Για EFI λευτερη το σκεφτεσαι?Μπορει να γινει pnp |
| Giannis307 έγραψε: |
| Eipe καποιος για μεταχειρα???ΟΧΙ |
| Lef205 έγραψε: |
| http://www.car.gr/parts/view/2093978/ αυτον εχω βρει |
| Pughell έγραψε: | ||
Αμα κανεις χειροποιητο,θα εισαι μλκας... . |
| Lef205 έγραψε: |
|
Αυτο που θελει να πει τσαντισμενος βεβαια, δεν ειναι να μην βαλω αγραφο απλα το θεωρει οχι πρωτευον θεμα για το αυτοκινητο μου αυτη τη στιγμη. |
| volvos έγραψε: |
|
β. ο αγραφος εκει που ειναι ασυναγωνιστος ειναι στο οτι εχει πολυ μικρο βημα προγραμματισμου και οχι ανα 500σαλ που εχει ο μαμα αν θυμαμαι καλα (ή 700σαλ) με αποτελσμα να εχεις αμεση αποκριση στο γκαζι. για αυτο και επιμενω οτι σε ενα απλο Ν ειναι υπερβολη. σε ενα σουπερ Ν οκ αλλαζει το πραμα. |
| glf έγραψε: |
| σήμερα την έχω καταβρεί στα φόρουμ |