PSClub - Hellas

Κινητήρας - DTA αγραφος σε σαξοραλλο 16ν

Lef205 - Πεμ 01 Μάρ 2012, 00:33:58
Θέμα δημοσίευσης: DTA αγραφος σε σαξοραλλο 16ν
Μετα απο μια κουβεντα που ειχα με τον Λεωνιδα 16ν και τον μηχανικο μουψπερι αγραφων, σκεφτομαι μηπως τοποθετησω αγραφο στο αγωνιστικο.
Ο μηχανικος που εχει στο δικο του αγωνιστικο αγραφο, μου λεει οτι το αυτοκινητο εχει μεταμορφωθει απο πλευρας αποκρισης, ομαλης λειτουργιας,ενω εχει κερδισει σε ιπποδυναμη και ροπη.
Εχει βαλει dta s40, ειναι το παλιοτερο μοντελο ενω το νεοτερο ειναι το s60.
Σκεφτομαι να βαλω S40 αφου πλεον μεταχειρισμενος κοστιζει 400-500 ευρω.
Εχει ασχοληθει κανεις με τετοιους εγκεφαλους?
Ειδε διαφορα?
Υπαρχει καποια καλυτερη προταση?
Μιλαω για αυτοκινητο κατηγοριας Ν με συμπιεση φιλτρο εξατμιση και εκκεντροφορους σιτροεν σπορτ γκρουπ Ν.
Αυτη τη στιγμη εχω εγκεφαλο σιτροεν σπορτ και γενικα μου δινει την εντυπωση οτι δουλευει πλουσιο .

ΥΓ. μη μου πειτε να βαλω προγραμμα κλπ ή να το αφησω οπως ειναι, αυτο ειναι αλλη υποθεση. Laughing
Pughell - Πεμ 01 Μάρ 2012, 08:17:25
Θέμα δημοσίευσης:
Υποψηφιε μαλαkα,μολις βγαλεις εκκεντροφορους και εγκεφαλο,τους θελουμε(στην αναλογη τιμη φυσικα)...
nik_marin - Πεμ 01 Μάρ 2012, 10:32:50
Θέμα δημοσίευσης:
Ποιο ακριβός αλλά PnP

http://www.dp-engineering.nl/EN/products/electronics/standalone/vems_pnp/vemspnp_nfx3plug.php


http://www.dp-engineering.nl/EN/products/electronics/standalone/vems_pnp/
Pughell - Πεμ 01 Μάρ 2012, 18:20:44
Θέμα δημοσίευσης:
Α,και κατι που λογικα ξερεις αλλα το ξεχνας...
Λογικα θυμασαι οτι αν σου ζητηθει σε τεχνικο ελεγχο,θα πρεπει να μπορει να παρει μπροστα και με τον μαμα εγκεφαλο ως Ν/2,που σημαινει οτι η πλεξουδα πρεπει να μεινει ανεπαφη... Rolling eyes
Lef205 - Πεμ 01 Μάρ 2012, 19:09:59
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Α,και κατι που λογικα ξερεις αλλα το ξεχνας...
Λογικα θυμασαι οτι αν σου ζητηθει σε τεχνικο ελεγχο,θα πρεπει να μπορει να παρει μπροστα και με τον μαμα εγκεφαλο ως Ν/2,που σημαινει οτι η πλεξουδα πρεπει να μεινει ανεπαφη... Rolling eyes

Nαι το ξερω αυτο ρε'συ, αρα με την μαμα πλεξουδα δεν θα μπορω να χρησιμοποιησω ολες τις δυνατοτητες τυ εγκεφαλου?
plaketokofths - Πεμ 01 Μάρ 2012, 19:17:00
Θέμα δημοσίευσης:
Λευτέρη αν λες για το σαξο του Τσέρτου, εφόσον ειναι Ν θα το χει κι αυτος με μαμα πλεξούδα οπότε μπορείς να περιμένεις ενα ιδιο αποτέλεσμα.

Είχα την εντύπωση (αν και η αληθεια ειναι πως δεν τα γνωρίζω αυτά σχεδόν καθολου) πως 9/10 άγραφους απαιτούν δική τους πλεξούδα κατι που οπως ειπε ο Στέλιος δεν επιτρέπεται στη Ν γι αυτο οσοι εχουν αλλo εγκεφαλο ειναι plug'n'play.
LEONIDAS 16V - Πεμ 01 Μάρ 2012, 19:18:09
Θέμα δημοσίευσης:
Lef205 έγραψε:
Pughell έγραψε:
Α,και κατι που λογικα ξερεις αλλα το ξεχνας...
Λογικα θυμασαι οτι αν σου ζητηθει σε τεχνικο ελεγχο,θα πρεπει να μπορει να παρει μπροστα και με τον μαμα εγκεφαλο ως Ν/2,που σημαινει οτι η πλεξουδα πρεπει να μεινει ανεπαφη... Rolling eyes

Nαι το ξερω αυτο ρε'συ, αρα με την μαμα πλεξουδα δεν θα μπορω να χρησιμοποιησω ολες τις δυνατοτητες τυ εγκεφαλου?


οχι ρε λευτερη, μπορεις απλα θα πρεπει να φτιαξεις ανταπτορη πλεξουδα
που απο την μια μερια θα κουμωνει στον αγραφο και απο την αλλη στην μαμα φυσα της εργοστασιακης πλεξουδας.
Pughell - Πεμ 01 Μάρ 2012, 19:41:42
Θέμα δημοσίευσης:
Οπως ειπε και ο Λεω,ο ανταπτορας δεν ειναι προβλημα σε καμια περιπτωση,το προβλημα ειναι οτι ο εγκεφαλος που θα βαλεις θα πρεπει να συνεργαζεται με τους εργοστασιακους αισθητηρες,πραγμα που υπο προυποθεσεις μπορει να ειναι προβλημα αν ο εγκεφαλος δεν ειναι τοσο εξελιγμενος οσο χρειαζεται.

Btw,ο S40 ειναι για τον πoυτσο,ο S40 Pro ειναι καπως πιο εξελιγμενος αλλα σε καμια περιπτωση δεν θα δεις την διαφορα που θα περιμενες απο τα 1000Ε που θα δωσεις...
Η οποια διαφορα που θα δεις θα ειναι απο την "καταπονηση" του μοτερ σου,οχι γιατι ο αγραφος ειναι μια συσκευη που θα καταφερει να βγαλει κρυμμενη δυναμη απο το μοτερ.
Δεν μιλαμε για κανενα Golf με K-Jetronic ή εστω και για κανεναν Renix σαν αυτο του Clio μου...

Αμα σου περισσευει το 1000αρικο και δεν ξερεις τι να το κανεις,αγορασε ενα cage της προκοπης,μην το σπαταλας σε αχρειαστες μαλακiες...
volvos - Πεμ 01 Μάρ 2012, 20:23:49
Θέμα δημοσίευσης:
το σαξο δε του λευτερη εχει obd I οποτε δε παιρνει σκαλισμα σειριακο...

λεφο να προτεινω κατι?
βγαλε τον σιτροεν σπορτ και βαλτον στου τσερτου...
ή παρε το αμαξι με τον εγκεφαλο σου και τον αγραφο του τσερτου και παμε να το μετρησουμε Cool
Pughell - Πεμ 01 Μάρ 2012, 23:55:51
Θέμα δημοσίευσης:
Το θεμα ειναι οτι δεν μπορει να γινει αμεση αντιπαραθεση γιατι για να γινει κατι τετοιο,πρεπει να εχεις το μοτερ οπως ακριβως λεει η Citroen Sport(συμπιεση,χρονισμα,εγκεφαλος,εκκεντροφοροι Ν) και με το ιδιο ακριβως setup να δοκιμασεις τον αγραφο για να δεις τι ψαρια επιασες...

Φυσικα δεν το βλεπεις μονον στο δυναμομετρο,εχεις μαζι σου και εναν wideband μαζι με ενα πυρομετρο για να βλεπεις τι μλκιες εχεις κανει με τον αγραφο και ποσο εχεις ξεφυγει απο το safe setup και τεινεις προς την μαλακiα...
Lef205 - Παρ 02 Μάρ 2012, 00:57:41
Θέμα δημοσίευσης:
Στελιο το κειτζ εχει δρομολογηθει και θα γινει λιγο καλυτερο απο αυτο που ειχε ο το μπλε του Ζαχου.
Γιαννη για του Τσερτου λεω.
Υποτιθεται οτι το μοτερ ειναι σωστα χρονισμενο γιαυτο εβγαλε και σχεδον 137 αλογα.
Τακη καλη ιδεα αυτο που λες, ισως ετσι δουμε αν κερδιζουμε κατι.
Lef205 - Παρ 02 Μάρ 2012, 01:03:04
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν το συζηταω καν οτι ο σιτροεν σπορτ ειναι η πιο ασφαλης επιλογη.
Ειναι ακριβως ιδιος με τον πεζοσπορισιο?
takis_206 - Παρ 02 Μάρ 2012, 01:16:11
Θέμα δημοσίευσης:
ψαξου για ton link ton μικρο 700 ευρο περιπου καινουριος +80ε ηλεκτρονικη.
Lef205 - Παρ 02 Μάρ 2012, 03:56:34
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.car.gr/parts/view/2093978/ αυτον εχω βρει
takis_206 - Παρ 02 Μάρ 2012, 03:59:57
Θέμα δημοσίευσης:
πολυ καλη τιμη.
Pughell - Παρ 02 Μάρ 2012, 08:29:32
Θέμα δημοσίευσης:
Lef205 έγραψε:
Στελιο το κειτζ εχει δρομολογηθει και θα γινει λιγο καλυτερο απο αυτο που ειχε ο το μπλε του Ζαχου.

Αμα κανεις χειροποιητο,θα εισαι μλκας...
Ν2 εισαι,το οριο σου ειναι τοσο χαμηλα που εχεις παααρα πολυ δρομο ακομα μεχρι να το πλησιασεις.
Παρε ενα χρωμομολυβδενιο OMP που ειναι με την μιση δουλεια σχεδον ετοιμη.

Lef205 έγραψε:
Υποτιθεται οτι το μοτερ ειναι σωστα χρονισμενο γιαυτο εβγαλε και σχεδον 137 αλογα.

Το σωστα,ειναι κατι πολυ σχετικο για τον καθενα...

Lef205 έγραψε:
Δεν το συζηταω καν οτι ο σιτροεν σπορτ ειναι η πιο ασφαλης επιλογη.
Ειναι ακριβως ιδιος με τον πεζοσπορισιο?

Οχι,καμια εντελως σχεση.
Ο Γιωργος(Καρτακης) ειχε τετοιο προγραμμα στα χερια του και δεν εχει καμια επαφη με το mini gr A της PS.
Καταρχην το συγκεκριμενο προγραμμα κοβει αβανς στον κοφτη,οχι καυσιμο.

Αμα θες να βγαλεις δυναμη απο το πουθενα,δεδομενου οτι το μπλοκ σου ειναι blue printed μεχρι εκει που δεν παιρνει,αρχισε να ασχολεισαι με τα του πανω τμηματος,δηλαδη γυαλισματα,καθαρισματα,κλπ,κλπ.
Και πριν πει κανενας οτι δεν επιτρεπονται γυαλισματα,κλπ,επειδη ακριβως εχω την ομολογκασιον στα χερια μου και εφτιαξα κεφαλη για Ν2,μια χαρα μπορεις να γυαλισεις με το χερακι σου τους αυλους και να εισαι εντος προδιαγραφων της ομολογκασιον.
Επισης εχει ατελειες χυτευσης και η πλαστικη εισαγωγη,εχει μπιχλα/μουργα και διαφορα άλλα πραγματα που σαν Ν εχει νοημα να ασχοληθεις,παιρνωντας φυσικα τριχες απο δυναμη...

Γενικα,το να φτιαξεις καλο Ν μοτερ δεν θελει πολλα χρηματα,θελει πολυ προσωπικη δουλεια,ομως ευτυχως το κοστολογιο μενει χαμηλα.
Pugobios - Παρ 02 Μάρ 2012, 15:02:25
Θέμα δημοσίευσης:
απο dta θα σου προτεινα να μη μπλεξεις με την s σειρα τους καθως εχουν ακουστει πολλα οχι καλα για δαυτους...απο dta θα σου προτεινα τον p8 pro ειναι λιγο παλιοτερο μοντελο αλλα εχει εξαιρετικες δυνατοτητες...
οσων αφορα την πλεξουδα κανενας εγγεφαλος δεν εχει εξολοκληρου δικη του πλεξουδα.Στους περισσοτερους δινεται φυσα με πλεξουδακι ενος μετρου και το συνδεεις στην μαμα πλεξουδα οποτε η μαμα φυσα μενει ανεπαφη.
volvos - Παρ 02 Μάρ 2012, 15:42:02
Θέμα δημοσίευσης:
na τονισω εδω οτι το παρταλι εβγαλε 137 στο μαχα σπατα την εποχη που ειχε τα χοντρα προβληματα το μαχα και εβγαζε μαμα αμαξια 10+% κατω απο ονομαστικη ισχυ... με χαρτινο φιλτρο και εξατμιση με καταλυτη σιτροεν σπορτ...

εχω σοβαρες αμφιβολιες αν θα δειξει παραπανω αλογα ο γραφος.
αν ομως δειξει ποιος τον ακουει τον αλλο...

και σορυ στελιο αλλα αν δειξει παραπανω αλογα ο αγραφος να το γαμησω και το χρονισμα και τη μουργα στο κωλο μου. εσυ κατσε γυαλιζε και το φιλτροκουτι
Pughell - Παρ 02 Μάρ 2012, 21:33:52
Θέμα δημοσίευσης:
Οσο εδειξαν παραπανω αλογα οι αγραφοι σε μοτερ mini gr A,τοσο θα δειξει και στο gr N... Whistling

Οσο για αποδοση Ν μοτερ,σε Ιταλια τα top N οριακα ξεπερνανε τα 135 οποτε βγαλε συμπερασμα... Rolling eyes
volvos - Παρ 02 Μάρ 2012, 21:47:25
Θέμα δημοσίευσης:
εγω ξερω οτι εχουν μετρηθει Ν ΝΟΜΙΜΟΤΑΤΑ με αγραφο και τα παντα ολα στα 147 στον ανδριανακη και 144 στο μαχα στα καλα του πριν χρονια
και αυτες ειναι μετρησεις δικων μας ανθρωπων οχι μαιμουδιαρηδων που 150αριζουν με βενζινες εκκεντρα και μαλ***ες...
Pughell - Παρ 02 Μάρ 2012, 22:33:42
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω δεν ειπα οτι δεν εχουν μετρηθει τοσο σε Maha,και σε ΤΑΤ εχω δει μοτερ φιλτρο-εξατμιση να βγαζει 147.

Εγω ειπα οτι τα καλυτερα ιταλικα Ν βγαζουν σε δυναμομετρο παγκου(κατα δηλωση βελτιωτη) κατι παραπανω απο 135 αλογα.

Το ενα δεν εχει καμια σχεση με το αλλο και νομιζω οτι ειναι πολυ σαφες αυτο που λεω...

Και το να κανεις ενα Ν να βγαλει +15 απο ενα μαμα μοτερ δεν ειναι και ακατορθωτο,το θεμα ειναι ποσο διαρκεια θα εχει γιατι αλλο τα 3 χλμ της αναβασης,αλλο τα 20 του sprint και αλλο τα 200 του ραλλυ.
Γιατι οταν τα +15 γινουν +18,μετα απο μια ειδικη τα +18 θα εχουν γινει +12 και επιπροσθετα το μοτερ θα γινει σωβρακο σε μιση σεζον...
Giannis307 - Σαβ 03 Μάρ 2012, 05:38:02
Θέμα δημοσίευσης:
Για EFI λευτερη το σκεφτεσαι?Μπορει να γινει pnp
Lef205 - Σαβ 03 Μάρ 2012, 13:22:25
Θέμα δημοσίευσης:
Giannis307 έγραψε:
Για EFI λευτερη το σκεφτεσαι?Μπορει να γινει pnp

το πρωτο πραγμα που σκεφτηκα αλλα ειναι πολλα λεφτα Confused
Giannis307 - Σαβ 03 Μάρ 2012, 13:39:50
Θέμα δημοσίευσης:
Den einai...απο dta πολυ πιο φτηνα θα σου βγει....ενας φιος ηθελε να βαλει στο 106 του μεσα στο μαμα κουτι του μαρρελι 1000 ευρω με το κλειδι στο χερι απο καντερε και ανδριανακη
Pughell - Σαβ 03 Μάρ 2012, 15:14:23
Θέμα δημοσίευσης:
Τελικα λεφτα υπαρχουν ρε... Laughing Laughing Laughing
Πολυ ευκολα τα δινετε τα χιλιαρικα εσεις.
Giannis307 - Σαβ 03 Μάρ 2012, 15:32:36
Θέμα δημοσίευσης:
O dta ξερεις ποσο θα του παει στελιο?Αγορα μονο εχει 800-900 ΑΓΟΡΑ!
και ο efi μαυτα τα λευτα θα ειναι τοποθετημενος
Pughell - Σαβ 03 Μάρ 2012, 15:44:55
Θέμα δημοσίευσης:
Λες να μην ξερω;
450Ε τον βρηκε μεταχειρο ο Λεφος οποτε το 1000αρικο μαζι με το προγραμμα ειναι breakfast.

Η ουσια δεν ειναι αυτη ομως,ειναι το αν αξιζει να δωσει αυτα τα χρηματα για να παρει(αν παρει-που δεν θα παρει) το πενιχρο κερδος των αλογων που νομιζει...

Με την ιδια λογικη,πρωτα πρεπει να παρει μια εξατμιση Peugeot Sport,να κανει ενα full rebuild και blue printing και μετα να χρησιμοποιησει τον αγραφο σαν κερασακι στην τουρτα...
Εδω κανουμε το αντιθετο ομως,ειναι σαν να εχουμε βαλει την Proflex/Ohlins/κλπ στο αμαξι του και να πηγαινει να τρεξει αγωνα με λαστιχα που εκλεψε απο ψαροκαικο στην Σαλαμινα που τα ειχαν για να μην ακουμπαει η τρατα στον ντοκο...
Giannis307 - Σαβ 03 Μάρ 2012, 15:54:29
Θέμα δημοσίευσης:
Eipe καποιος για μεταχειρα???ΟΧΙ γιαυτο και σαυτο το επιπεδο απανταω και γω....οτι συζηταμε για καινουριο....τωρα οχι 450 και 150 μπορει να τον εχει βρει αναλογασυην απελπισια του αλλου.....


Οσον αφορα τα περι χρηματων....το θεωρω τουλαχιστον υποκρισια απο την μια να εισαι αγωνιζομενος και απο την αλλη να κλαιγεσαι για λευτα....Καλος η κακως ειναι ακριβο σπορ και εκτος Ελληνικης πραγματικοτητας την παρουσα στιγμη
Lef205 - Σαβ 03 Μάρ 2012, 16:21:00
Θέμα δημοσίευσης:
Giannis307 έγραψε:
Eipe καποιος για μεταχειρα???ΟΧΙ

στο πρωτο ποστ μου το γραφω Γιαννη.
οσο για την κλαψα περι χρηματων, εξαρταται για τι ποσο μιλαμε . Laughing
Pughell - Σαβ 03 Μάρ 2012, 16:25:41
Θέμα δημοσίευσης:
Επειδη μαλλον δεν διαβασες την συζητηση απο την αρχη

Lef205 έγραψε:
http://www.car.gr/parts/view/2093978/ αυτον εχω βρει

Edit: Με προλαβε ο Λευτερης.

Οσο αφορα το σχολιο σου για αγωνιζομενους και χρηματα,ειναι εντελως αστοχο και καλο θα ηταν μιας και δεν εχεις προσωπικη αποψη,καλυτερα να μην εκτειθεσαι ετσι...

Εχει πολλους αγωνιζομενους που δεν ειναι εκατομμυριουχοι ή ειναι απλοι υπαλληλοι των 800Ε.
Το να συμμετεχεις σε αγωνες σιγουρα δεν ειναι φτηνο ομως υπαρχει και η πολυ φτηνη εκδοχη των αγωνων που πιθανοτατα δεν εχεις γνωρισει καν...

Και λαστιχα υπαρχουν με 350Ε η 4αδα,και αναρτησεις με 1000Ε για μια ρυθμιζομενη Bilstein και γενικα παρα πολλα πραγματα που μπορεις να συμμετεχεις χωρις να ξοδεψεις μια περιουσια.
Το τι επιλεγει και θεωρει απαραιτητο ο καθενας βεβαια,ειναι αααλλο παραμυθι...

Lef205 - Σαβ 03 Μάρ 2012, 16:28:39
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Lef205 έγραψε:
Στελιο το κειτζ εχει δρομολογηθει και θα γινει λιγο καλυτερο απο αυτο που ειχε ο το μπλε του Ζαχου.

Αμα κανεις χειροποιητο,θα εισαι μλκας...
.

Μα με 1000 ευρω δεν εχω κρομο τοποθετημενο, εδω η ιστορια αυτη κοστιζει τα διπλασια.
Pughell - Σαβ 03 Μάρ 2012, 16:36:00
Θέμα δημοσίευσης:
Οχι,σιγουρα με 1000 δεν το εχεις τοποθετημενο,ομως με 1500-1600 το βαζεις...
Θα μου πεις "...500Ε ειναι αυτα μλκα..." και δεν εχεις αδικο,ομως ειτε το δεις σαν ασφαλεια,ειτε το δεις σαν βαρος,ειτε το δεις σαν μεταπωληση,εισαι κερδισμενος απο ολες τις πλευρες.

Και μην μου πεις οτι δεν μπορεις να "ξεβρακωσεις" το αμαξι σου,δηλαδη να βγαλεις ταμπλο και ολα τα παρελκομενα απο πανω για να ριξεις και αλλο το κοστολογιο. Confused
Giannis307 - Σαβ 03 Μάρ 2012, 16:47:57
Θέμα δημοσίευσης:
Lef δεν ειδα το λινκακι με την αγγελια. σορρι οντως ειναι καλη φαση...

Στελιο το αν εκτειθεμε το ξερω καλα...και εκτος αυτου δεν εισαι σε θεση να κρινεις αν καποιος εκτειθετε η οχι απο την στιγμη που εσυ ενω πολλοι δεν σε ξερουν κανα απο κοντα (μαζι μαυτους και εγω) εχουν ναπουν παρα μον αρνητικα...στην τελικη τι φοβασαι μην σου παρω τα ηνια.. Laughing Laughing Laughing Laughing
Pughell - Σαβ 03 Μάρ 2012, 16:56:26
Θέμα δημοσίευσης:
Γιαννη,τα αρχiδια μου κουνιουνται για τον αν εχετε να πειτε αρνητικα ή οχι...

Με αυτο που ειπες πριν περι αγωνων και υπαρξη χρηματων,μια χαρα εκτεθηκες,διασταυρωσε το και με τον Λευτερη που εχει κανει "φτωχο" αγωνιστικο για να πειστεις.
Τωρα περι ηνιων,κλπ,το βραβειο το εχεις ηδη,δεν αγχωνομαι...
Lef205 - Σαβ 03 Μάρ 2012, 17:18:00
Θέμα δημοσίευσης:
Toν Στελιο εγω τουλαχιστον τον ξερω απο κοντα 5 χρονια και σε οτι βοηθεια εχει ξηγηθει .
Αυτο που θελει να πει τσαντισμενος βεβαια, δεν ειναι να μην βαλω αγραφο απλα το θεωρει οχι πρωτευον θεμα για το αυτοκινητο μου αυτη τη στιγμη.
Μην πλακωνεστε ημαρτον, κουβεντα κανουμε και ο καθενας καθετει με τον τροπο του τις αποψεις του.
Giannis307 - Σαβ 03 Μάρ 2012, 18:25:19
Θέμα δημοσίευσης:
Kala παρε τα κουνιστα αρχ**ια σου και τραγουδα τοτε.... Cool
Pughell - Σαβ 03 Μάρ 2012, 18:52:34
Θέμα δημοσίευσης:
Το αυγουλακι σου λοιπον και σε αλλη παραλια...
Pughell - Σαβ 03 Μάρ 2012, 18:57:36
Θέμα δημοσίευσης:
Lef205 έγραψε:

Αυτο που θελει να πει τσαντισμενος βεβαια, δεν ειναι να μην βαλω αγραφο απλα το θεωρει οχι πρωτευον θεμα για το αυτοκινητο μου αυτη τη στιγμη.

Boy,ποσα κιλα σε ζυγιζουν συνηθως με ρεζερβα και εξοπλισμο;
Εννοω οπως θα περνουσες τεχνικο ετοιμος για ενα ραλλυ;
Πεφτεις κατω απο 880;
volvos - Σαβ 03 Μάρ 2012, 19:34:24
Θέμα δημοσίευσης:
xaxaxaxazq
kalooooe plafoniera oyrano moketes klp
mallon tonos einai to orio
Pughell - Σαβ 03 Μάρ 2012, 19:40:04
Θέμα δημοσίευσης:
Πλακα κανεις,ε; Shocked
volvos - Σαβ 03 Μάρ 2012, 20:01:45
Θέμα δημοσίευσης:
τα εχω γραψει αλλου ρε παλλαδιο.
το αμαξι ειναι ενα σαξο δρομου χωρις πισω καθισμτα με κλουβι, οπως το διαβαζεις...εχει μεχρι και τασακι και πρεπει να ειναι με κλουβι και φουλ ρεζερβουαρ 1000κιλα

ειναι φουλ σιτροεν σπορτ ΟΛΑ. το κλουβι ειναι ματερ σιτροεν σπορτ που ναι μεν ειναι απλη χιαστη πορτες πισω αλλα η ποιοατητα κατασκευης του οι ραφες τα παχη των σωληνωσεων φωναζουν απο χλμ οτι ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ελληνικη παπατζα και για αυτο δε το ξηλωσε λεφος και απλα το ενισχυσε..πορτες μπρος κολωνες και πισω χιαστη συν ουρανο

μοτερ τωρα ειναι ολα σιτροεν σπορτ Ν εκκεντρα εγκεφαλος και εξτμιση με καταλυτη. το θεμα ειναι οτι το αμαξι δουλευει παρα πολυ πλουσιο με καταναλωση Α+ σκεψου οτι παλλαδιο παραλιγο να μεινουμε...
επισης για να παρεις μπρος τραβας γκαζιες γιατι σβηνει επειδη ειναι πλουσιο πολυ

προσωπικα το εχω πει λεφ να αλλαξει λ,μαπ, πολλαπλασιαστες με καινουργιους ακομα και αν δουλευουν τελεια. δε ξερω τι απο αυτα αλλαξε.( ξαναπεστο τσερτο μπορει να τα ειδες τελεια κατασταση και να σου ειπε οτι ειναι οκ και να μη τα αλλαξε)
μιλαμε για 97 αμαξι με 60000χλμ αλλα που ειχε να παρει μπρος 6χρονια σχεδον...

απο εκει και περα ειμαι απο τους πρωτους που τον κρζουν για τον αγραφο.
α. γιατι συγκρινουν ολοι με προγραμματα χαζων προγραμματιστων εδω ελλαδα. εχω δει ρυθμισεις πεζο σπορτ με σαλεξ και σορυ δεν ειναι τιτποτα το ακατορθωτο... απλα περιεργο. ειναι σα να μου λες οτι δεν αντιγραφονται σωστα οι αναρτησεις οι πεζο σπορτ. μονο που εδω ειναι χιλιες φορες πιο ευκολα αφου μιλαμε για μπαιτ και οχι για λαδια... γιατι δε το εχουν κανει? γιατι α. δεν εχει πεσει στα χερια τους πολλοι Ν εγκεφαλοι και δευτερον γιατι ειναι ηλιθιοι και ασχετοι.
β. ο αγραφος εκει που ειναι ασυναγωνιστος ειναι στο οτι εχει πολυ μικρο βημα προγραμματισμου και οχι ανα 500σαλ που εχει ο μαμα αν θυμαμαι καλα (ή 700σαλ) με αποτελσμα να εχεις αμεση αποκριση στο γκαζι. δε θεωρω βλακα τον ανδιρανακη να βαζει αγραφο για να στεγνωσει τα μειγματα και να καψει το μοτερ σε θερμοκρασιες σε μεγαλο αγωνα. δοξα το θεο ξερει καλα τι κανει. για αυτο και σε μεγιστα νουμερα βλεπεις 1-2αλογα συνηθως μεγιστα με αγραφο απο ΣΩΣΤΟ προγραμμα

για αυτο και επιμενω οτι σε ενα απλο Ν ειναι υπερβολη. σε ενα σουπερ Ν οκ αλλαζει το πραμα.

το θεμα ειναι να βρουμε γιατι ειναι τοσο πλουσιο γιατι το αμαξι εχει obdI και δε διαβαζεται το προγραμμα για να δουμε ρυθμισεις.
Pughell - Σαβ 03 Μάρ 2012, 20:31:22
Θέμα δημοσίευσης:
Για να μεινω εντος θεματος σε πρωτη φαση...

Σε καμια περιπτωση δεν απαξιωνω τον αγραφο και το γεγονος οτι ειναι καλυτερη συσκευη.
Απαξιωνω τους προγραμματιστες μιας και πρεπει να τους χωσεις 5χιλιαρο για να ασχοληθουν σοβαρα και να φτασουν το προγραμμα σε ενα level που οντως να μην παει αλλο.

Για να γινει ομως κατι τετοιο και να εχει ουσια,πρεπει:
Arrow Το μοτερ να ειναι κυριολεκτικα τελειο και ψαγμενο απο hardware μεχρι εκει που δεν παιρνει,που απο οτι καταλαβα στην προκειμενη περιπτωση,δεν ειναι.
Arrow Τα περιφερειακα να ειναι τελεια,που σημαινει την απολυτη εξατμιση(PS στην προκειμενη περιπτωση),φιλτρο,μπουζι,πολλαπλασιαστη και παρελκομενα.
Arrow Την τελεια καροτσα απο θεμα βαρους,κλπ,κλπ,κλπ...

Εδω εχουμε ενα συνολο που ενω κουβαλαει ολη την Citroen Sport επανω του,η καροτσα ειναι με "πληρη εξαρτηση" βολτισιου.
Ε,χεστε με...

Αμα δεν μεινει σκετη λαμαρινα,αμα δεν χρησιμοποιηθει carbon στο εσωτερικο,αμα δεν το ψειρισετε μεχρι εκει που δεν παιρνει,τι νοημα εχει να μπει ο αγραφος και να σπαταληθουν ενα σωρο χρηματα χωρις λογο;
Αφου ολοι μας το ξερουμε(και το ειδα και live το καλοκαιρι) οτι τα top N/2 ειναι σαν blue printed PS mini gr A,οσο αφορα τις αναβασεις.
Οχι τιποτα αλλο,ο τεχνικος εφορος ειναι τοσο μαλαξ που αντι να παρει ενα οργανο μετρησης εκκεντροφορων,στελνει τους εκκεντροφορους για μετρημα στον Μπουμπη,που ειναι και ο προμηθευτης εκκεντροφορων στα συγκεκριμενα αυτοκινητα.
Ε,ειμαστε σοβαροι; Evil Evil Evil

Εστω οτι εχω ενα Ν2,να παω να ψαξω και να χωσω χρηματα για ποιον λογο,για να αποδειξω ποσο βλακας ειναι ο τεχνικος εφορος ή για το οτι οι υπολοιποι ειναι αποδεδειγμενα κλεφτες; Mad

Δυστυχως,και δεν προκειται να αλλαξει αυτο απο οτι φαινεται,οι ελληνικοι αγωνες ειναι ο ορισμος της απατεωνιας και της αγνοιας,ο καθενας κανει οτι θελει(διοικηση ή αγωνιζομενος) και εμεις προσπαθουμε να παρουμε μια Χ διακριση τρεχωντας γυμνοι στα αγγουρια.
Ε,το αποτελεσμα λιγο-πολυ γνωστο...

Οσο αφορα την πλουσιοτητα του μιγματος,οι αγωνες δεν ειναι ολοι σαν την Ελλαδα που εχουμε φτασει πια να εχουμε μονον mini rally.
Εξω εχει ειδικες των 25-30 χιλιομετρων που το μοτερ γινεται σωβρακο απο τις θερμοκρασιες.
Αυτος ειναι και ο λογος που τα μιγματα ειναι διαφορετικα απο αυτα που εχουμε φιλοσοφισει εδω στο Ελλαντα...

Και παρτε οποιο αναβασιαρικο θελετε που ξυριζει,γαμεi και δερνει και βαλτε το να ανεβει την Φτερη,την Παυλιανη αναποδα ή να κανει Παλαιοχωρα-Ταξιαρχη ενωμενα.
Αμα δεν μαζευετε μπιελοπιστονα στο 10ο χλμ,εμενα να με φτυσετε...
LEONIDAS 16V - Σαβ 03 Μάρ 2012, 22:53:40
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:


β. ο αγραφος εκει που ειναι ασυναγωνιστος ειναι στο οτι εχει πολυ μικρο βημα προγραμματισμου και οχι ανα 500σαλ που εχει ο μαμα αν θυμαμαι καλα (ή 700σαλ) με αποτελσμα να εχεις αμεση αποκριση στο γκαζι.

για αυτο και επιμενω οτι σε ενα απλο Ν ειναι υπερβολη. σε ενα σουπερ Ν οκ αλλαζει το πραμα.


απο ολα που εχου γραφτει εως τωρα , το παραπανω ειναι το ζουμι της υποθεσης....

σε κατασταση Ν με τον αγραφο κερδιζεις μονο σε αμεση αποκριση, που σε αγωνα βεβαια ειναι κατι πολυ σημαντικο... σαν απολυτα νουμερα ροπης-δυναμης δεν θα εχει διαφορα με αγραφο.

τωρα για αυτο το σταδιο προεχουν αλλα πραγματα οπως λεει και ο στελιος και οχι ο αγραφος....

σε μεγαλυτερη κατηγορια αγωνων σιγουρα ο αγραφος να ειναι μονοδρομος.
glf - Σαβ 03 Μάρ 2012, 22:54:09
Θέμα δημοσίευσης:
σήμερα την έχω καταβρεί στα φόρουμ Laughing
Pughell - Κυρ 04 Μάρ 2012, 00:04:37
Θέμα δημοσίευσης:
Σε ενα καλο Α με specs που θα εξαντλησουν μπεκ,χαρτογραφηση και γενικα τις δυνατοτητες του μαμα,ναι,εκει τα δινεις τα 2000Ε που θα κοστισει στο συνολο ενα σετ εγκεφαλου/πλεξουδας/προγραμματισμου,ομως στο Ν2 τι να το κανεις;
Να λες οτι εβαλες αγραφο και να τρως 2 στο χιλιομετρο απο τους υπολοιπους;

Οχι τιποτα αλλο,το σκηνικο με το κιτρινο Ν2 και τους 52αρηδες το ξερετε σχεδον ολοι...Ε,μετα αντε με τον αγραφο και τους Ν εκκεντροφορους να κερδισεις αυτον με τους 52αρηδες. Laughing Laughing Laughing

glf έγραψε:
σήμερα την έχω καταβρεί στα φόρουμ Laughing

Εσυ εκανες ολοκληρες χρονιες Ν2 οποτε ξερεις τι παιζει και τι ειναι απαραιτητο ή οχι... Very happy
ice-t - Κυρ 04 Μάρ 2012, 03:00:35
Θέμα δημοσίευσης:
nik_marin έγραψε:
Ποιο ακριβός αλλά PnP

http://www.dp-engineering.nl/EN/products/electronics/standalone/vems_pnp/vemspnp_nfx3plug.php


http://www.dp-engineering.nl/EN/products/electronics/standalone/vems_pnp/


Φιλική συμβουλή... Μακριά από Vems και Megasquirt...
volvos - Κυρ 04 Μάρ 2012, 11:35:43
Θέμα δημοσίευσης:
megasquirt diafono
an o allos einai manabis eide eykolia programmatismoiy
kao ormikse de ftaiei o agrafos
Pughell - Κυρ 04 Μάρ 2012, 11:46:03
Θέμα δημοσίευσης:
Βασικα κανενας φτηνος εγκεφαλος(βασικης σειρας εννοω) δεν ειναι τοσο καλος οσο θα επρεπε,απλα αναλογα με τις αναγκες και τις γνωσεις του,βολευεται ο καθενας...

Θεωρω παντως τραγικο να δωσεις πχ 800Ε και να μην δωσεις 200Ε επιπλεον για να παρεις την αμεσως επομενη version που συνηθως κουβαλαει εναν σκασμο επιπλεον πραγματα. Confused
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr