PSClub - Hellas

Νέα - Mazda RX-9

SnakeMJK - Τρι 02 Αύγ 2011, 08:35:21
Θέμα δημοσίευσης: Mazda RX-9
Δημοσιεύματα του βρετανικού τύπου ενισχύουν τις φήμες που θέλουν τον διάδοχο του RX-8 να είναι το RX-9 και να παρουσιάζεται στα τέλη του χρόνου.
Ωστόσο, οι πληροφορίες μας, αναφέρουν πως το RX-9 δε θα έχει παρόμοιο του RX-8 αμάξωμα. Δηλαδή δε θα είναι τετράπορτο και τετραθέσιο αλλά ένα "κλασικό" κουπέ με δύο πόρτες, δύο θέσεις και με ελάχιστο για τους πίσω επιβάτες.
Τα μηχανικά μέρη και το πάτωμα θα βασίζονται στο νέο και αναμενώμενο MX-5, ενώ στο RX-9 θα δούμε τη νέα γενιά περιστροφικού κινητήρα, που θα αποδίδει περίπου 300 PS και θα συνδυάζεται με ηλεκτρικό turbo...

http://img.protothema.gr/7CDE6BB9138A7EDD5BC2A6D8A0F717E0.jpg
AlienHack - Τρι 02 Αύγ 2011, 10:55:06
Θέμα δημοσίευσης:
ηλεκτρικο τουρμπο?? Shocked

Μ'ΑΡΕΣΕΙ ΠΠΟΥ ΤΟ ΚΟΡΟΙΔΕΥΑΤΕ...

http://www.electricsupercharger.com/
MEMsound - Τρι 02 Αύγ 2011, 10:59:12
Θέμα δημοσίευσης:
οταν θα δεις την διαφορα αυτου που θα βαλει η μαζντα (αν το βαλει) με αυτο του παραπανω λινκ θα καταλαβεις προς τι η "χλευαζουσα" αντιμετωπιση Laughing
AlienHack - Τρι 02 Αύγ 2011, 11:11:33
Θέμα δημοσίευσης:
χαχαχα... εννοειτε ρε!!! δεν υπαρχει περιπτωση να ειναι το ιδιο, ΑΛΛΑ εγω γελαω για την τεχνολογια των ηλεκτρικο τουρμπο, που τοοοσα χρονια τοοοσοι τα κραζανε και λεγανε οτι με ρευμα τουρμπινα αξιόλογη δεν κινείς , και να τωρα που η μαζντα...

αν δουλευει και σωστα και δινει οντως πιεση φανταστειτε τι προοπτικες ανοιγει για κανιβαλισμους, αφου θεωριτικα δεν θα χρειάζεται ειδικη εξαγωγη και πλακακια για να περνει τα καυσαερια, θα μπορεις να την κοτσάρεις σχετικά ευκολα (θεωριτικα οσο ευκολα κοτσάρεις το eram ) και ποιος σε πιάνει... Wink

παντως και μονο που η μαζντα αποδεχεται αυτην την τεχνολογια συμαινει οτι η θεωριτικη βαση υπάρχει , και το μονο που πρεπει να ξερουμε ειναι η ποιότητα της καθε ηλεκτροτουρμπίνας, γιατι η eram στο κοροιδευομενο προιόν της λεει οτι πιανει 6000σαλ , οι οποιες ειναι υπεραρκετες για να δημιουργήσουν μια θετική πιεση.. (στο Youtube υπάρχουν βιντεακια που με ενα ή 2 τετοια ανεμιστιρακια απογειώνουν μοντελα αεροπλάνων , αρα όθηση αρκετη εχουν..)

επισης να επισυμάνω οτι το εραμ εχει παρει καλλες κριτικές απο περιοδικα στην Αγγλια και την αμερική και σε δυναμομετρησεις που ειχαν κανει εδινε +4 αλογατακια ... Απλα ενημερώνω δεν ειμαι υπερμαχος του προιόντος,

της μαζντας ομως το eturbo θελω να το δω.... Wink
Octane - Τρι 02 Αύγ 2011, 11:18:24
Θέμα δημοσίευσης:
AlienHack έγραψε:

παντως και μονο που η μαζντα αποδεχεται αυτην την τεχνολογια συμαινει οτι η θεωριτικη βαση υπάρχει

Ναι , οπως υπηρχε κ με τον βανκελ... Rolling eyes

Δε σημαινει τιποτα... .

Αλιεν μου φαινεται οτι γουσταρεις οσο πιο τσαμπα αλογα γινεται (κ ας ειναι κ πονυ... Laughing )
Sinanai - Τρι 02 Αύγ 2011, 11:22:30
Θέμα δημοσίευσης:
http://indiannaspiritfarm.forumup.gr/about1348-indiannaspiritfarm.html

Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
AlienHack - Τρι 02 Αύγ 2011, 11:41:02
Θέμα δημοσίευσης:
Octane έγραψε:
AlienHack έγραψε:

παντως και μονο που η μαζντα αποδεχεται αυτην την τεχνολογια συμαινει οτι η θεωριτικη βαση υπάρχει

Ναι , οπως υπηρχε κ με τον βανκελ... Rolling eyes

Δε σημαινει τιποτα... .

Αλιεν μου φαινεται οτι γουσταρεις οσο πιο τσαμπα αλογα γινεται (κ ας ειναι κ πονυ... Laughing )


γιατι οι βαγκελ δεν αποδιδουν σαν κινητηρες? αρκει να αποδεχτεις το γεγονος οτι αυτη η τεχνολογια καιει λαδι λες και ειναι διχρονο.. Απο κει και περα με 1200 κιβικα βγαζει οσα αλογα βγαζει ο διλιτρος vtech ... δεν σε χαλασε..
SnakeMJK - Τρι 02 Αύγ 2011, 11:52:34
Θέμα δημοσίευσης:
λαδίλα
κατανάλωση πάνω απ Τον Θεό
αντοχή μοτέρ (πόσα έχουν ξεπεράσει τα 200.000χλμ; Razz)
Octane - Τρι 02 Αύγ 2011, 12:03:06
Θέμα δημοσίευσης:
AlienHack έγραψε:
Octane έγραψε:
AlienHack έγραψε:

παντως και μονο που η μαζντα αποδεχεται αυτην την τεχνολογια συμαινει οτι η θεωριτικη βαση υπάρχει

Ναι , οπως υπηρχε κ με τον βανκελ... Rolling eyes

Δε σημαινει τιποτα... .

Αλιεν μου φαινεται οτι γουσταρεις οσο πιο τσαμπα αλογα γινεται (κ ας ειναι κ πονυ... Laughing )


γιατι οι βαγκελ δεν αποδιδουν σαν κινητηρες? αρκει να αποδεχτεις το γεγονος οτι αυτη η τεχνολογια καιει λαδι λες και ειναι διχρονο.. Απο κει και περα με 1200 κιβικα βγαζει οσα αλογα βγαζει ο διλιτρος vtech ... δεν σε χαλασε..

Δε με χαλασε οσες φορες το οδηγησα ομολογω , αλλα μεχρι εκει , μια στο τοσο κ τον υπολοιπο καιρο απο μακρια. Razz

Με χαλασαν:
Η τιμη του γι'αυτο που ειναι.
Η καταναλωση.
Η αποδοση σε σχεση με την καταναλωση.
Η ροπη.
Το rebuild που το εχουν οπως αλλοι την αλλαγη ιμαντων... .
Κ το οτι σταματας να βαλεις λαδι κ να τσεκαρεις κ τη βενζινη (οξυμωρο σχημα , ειδικα αν σκεφτει κανεις ΠΟΣΗ βενζινη ΚΑΙΕΙ). Laughing

Ασε , μη συγκρινεις vtec με wankel... , τελειως διαφορετικα προτζεκτ κ ως νορμαλ ψυχακιας καταναλωτης , κανενας γνωστης δεν προκειται να επιλεξει τον δευτερο , οσο γιουνικ κ ομορφη ιδεα κ αν ειναι... . Wink
AlienHack - Τρι 02 Αύγ 2011, 13:21:38
Θέμα δημοσίευσης:
δεν τα συγκρινω ρε πρως θεου.. απλος ο ενας ειναι τα μισα κιβυκα του αλλου και βγαζουνε τα ιδια..

εγω ετσι κ αλλιως ειμαι s2000αδακιας τρελος!!
Laughing

απλος οταν παιρνεις εναν 1200 που βγαζει 200+ αλογα ε κανεις υποχωρησεις... να το λαδι να η καταναλωση

οντως στα 200.000χλμ τους πετας (παλι καλυτερα σε σχεση με τα 100.000 χλμ που πετουσες του πρωτους του RX7)

το ΡΧ8 ετσι κ αλλιως δεν με αρεσει σαν αμαξωμα... γιαυτο και δεν το ειχε ποτε στο μυαλο μου ...

ΑΛΛΑ το ρΧ7 ηταν και σαν σασι (ζυγισμα στροφιλικι κτλ ) και σαν ομορφια απιστευτο. ΑΚομα το θεωρω απο τα ποιο σεξι αμαξια, αυτο και την dodge viper... Wink
SAKIS-LEMANS - Τρι 02 Αύγ 2011, 13:27:35
Θέμα δημοσίευσης:
AlienHack έγραψε:
ηλεκτρικο τουρμπο?? Shocked

Μ'ΑΡΕΣΕΙ ΠΠΟΥ ΤΟ ΚΟΡΟΙΔΕΥΑΤΕ...

http://www.electricsupercharger.com/


χαχαχαχα!
SAKIS-LEMANS - Τρι 02 Αύγ 2011, 13:28:38
Θέμα δημοσίευσης:
AlienHack έγραψε:
δεν τα συγκρινω ρε πρως θεου.. απλος ο ενας ειναι τα μισα κιβυκα του αλλου και βγαζουνε τα ιδια..

εγω ετσι κ αλλιως ειμαι s2000αδακιας τρελος!!
Laughing

απλος οταν παιρνεις εναν 1200 που βγαζει 200+ αλογα ε κανεις υποχωρησεις... να το λαδι να η καταναλωση

οντως στα 200.000χλμ τους πετας (παλι καλυτερα σε σχεση με τα 100.000 χλμ που πετουσες του πρωτους του RX7)

το ΡΧ8 ετσι κ αλλιως δεν με αρεσει σαν αμαξωμα... γιαυτο και δεν το ειχε ποτε στο μυαλο μου ...

ΑΛΛΑ το ρΧ7 ηταν και σαν σασι (ζυγισμα στροφιλικι κτλ ) και σαν ομορφια απιστευτο. ΑΚομα το θεωρω απο τα ποιο σεξι αμαξια, αυτο και την dodge viper... Wink
όλα αυτά τα βάφεις μπλε και ξέρεις που τα πας....


Laughing Laughing

PS respect στο rx7 (βάνκελ????) , μόνο για αυτό γλιτώνει την θάλασσα.
ρε παίκτη, το δικό μου έχει 230 άλογα και μπορεί να κάψει και 7 λίτρα ανα 100 μικτά σε ταξίδι.... θα εκπλαγείς απο κατανάλωση με το 1200άρι με τα 200άλογα (200 που λέει ο λόγος). όσο για λαδι αν δεν σκίζεις δεν κάνει τίποτα.
Πάντως το downsizing είναι το μέλλον.
AlienHack - Τρι 02 Αύγ 2011, 13:58:48
Θέμα δημοσίευσης:
lemans... agree στα περισσοτερα που ξεστομίζεις!! Wink
Octane - Τρι 02 Αύγ 2011, 14:20:10
Θέμα δημοσίευσης:
SAKIS-LEMANS έγραψε:
όλα αυτά τα βάφεις μπλε και ξέρεις που τα πας....


Laughing Laughing

PS respect στο rx7 (βάνκελ????) , μόνο για αυτό γλιτώνει την θάλασσα.
ρε παίκτη, το δικό μου έχει 230 άλογα και μπορεί να κάψει και 7 λίτρα ανα 100 μικτά σε ταξίδι.... θα εκπλαγείς απο κατανάλωση με το 1200άρι με τα 200άλογα (200 που λέει ο λόγος). όσο για λαδι αν δεν σκίζεις δεν κάνει τίποτα.
Πάντως το downsizing είναι το μέλλον.

Ναι , βανκελ κ το rx7.

1200 δεν ειναι και αν δεν το σκισεις...δεν παει βημα... . Laughing
Επισης , κ να μην το σκισεις , παλι καιει... , απλα οκ δεν βλεπεις τον δεικτη να κατεβαινει , οσο πατας το γκαζι Laughing

Εμενα το rx8 μου αρεσει , απλα με το συγκεκριμενο μοτερ , δεν το επαιρνα ποτέ , ενω με βιτεκια... θα το ειχα ηδη κ θα ημασταν κ αχωριστοι Laughing Laughing Laughing

Γιατι κ πισωκουνα ειναι ,
κ μπλοκαδουρα εχει ,
κ τελειο ζυγισμα ,
κ πισω θεσεις (πορτες) ,
κ ωραιο τιμονακι/λεβιεδακι,
κ καλουτσικα φρενακια ,
... μονο ενα σωστο μοτερ του λειπει Razz


Υ.Γ. Για παιχνιδι ομως , ενα τριροτορο μπιτουρμπο δεν θα ηταν καθολου κακο , ετσι για καμια 1.000αρα χλμ το χρονο Rotfl Rotfl Rotfl

Υ.Γ. Μονο downsizing δεν ειναι ο βανκελ... Laughing .
Octane - Τρι 02 Αύγ 2011, 14:53:23
Θέμα δημοσίευσης:
Wankel και downsizing...


Definition:
"conscious use of permanent personnel reductions in an attempt to improve efficiency and/or effectiveness"

Παμε στην αντιστοιχια τωρα Razz

conscious?!? ---> προφανως... αν κ μαλλον θα το μετανιωσουμε... Laughing

personnel reduction?!? ---> μειωση κυλινδρων (χωρου καυσης) με ταυτοχρονη "πιεση" σε ο,τι απομενει , να δουλευει ολη την ωρα , χωρις μη αποδοτικη φαση κλπ.
Το'χουμε λοιπον αυτο. Cool

improving effectiveness με το παραπανω?!? ---> Σιγουρα(!!!) (αν μεινουμε στην αποδοση ανα μοναδα χρονου) , το'χουμε κ τουτο Cool , οποτε ο στοχος του downsizing σα μοιαζει πιο κοντα απο ποτέ!!!

αλλα η efficiency παει περιπατο (κ ολη η attempt κατ'επεκταση...) , αφου καιει τριπλα , για να αποδοσει εν τελει... το ιδιο , με τα υπολοιπα προσφερομενα προ'ι'οντα. Razz

Παει λοιπον το downsizing... ... ...


Και το κερασακι στην τουρτα?!? :
Πληρωνεις αδρα τη μπαρουφα , η οποια συνοδευεται απο παραπανω εξοδα για βενζινες , λαδια , rebuild , κ τα οποια υπερκαλυπτουν απο τον πρωτο μηνα Laughing , τη διαφορα των τελων κυκλοφοριας... .


Οποτε , 1000 φορες ενα 3λιτρο (ή 2.5λιτρο) bmwδακι , 1.8 turbακι merc , 2λιτρο Lexus ή το πολυποθητο s2k... (μιλαω για πισωκουνες) , κ να γελας καθε φορα που θα βλεπεις βανκελικο... στον καθρεφτη σου... Laughing Laughing Laughing
AlienHack - Τρι 02 Αύγ 2011, 15:09:02
Θέμα δημοσίευσης:
Octane έγραψε:
Wankel και downsizing...

Οποτε , 1000 φορες ενα 3λιτρο (ή 2.5λιτρο) bmwδακι , 1.8 turbακι merc , 2λιτρο Lexus ή το πολυποθητο s2k... (μιλαω για πισωκουνες) , κ να γελας καθε φορα που θα βλεπεις βανκελικο... στον καθρεφτη σου... Laughing Laughing Laughing


Worthy Worthy Worthy
nikos 206cc - Τρι 02 Αύγ 2011, 16:57:15
Θέμα δημοσίευσης:
Octane έγραψε:
Wankel και downsizing...

Οποτε , 1000 φορες ενα 3λιτρο (ή 2.5λιτρο) bmwδακι , 1.8 turbακι merc , 2λιτρο Lexus ή το πολυποθητο s2k... (μιλαω για πισωκουνες) , κ να γελας καθε φορα που θα βλεπεις βανκελικο... στον καθρεφτη σου... Laughing Laughing Laughing


+1 Wink
MEMsound - Τρι 02 Αύγ 2011, 17:32:37
Θέμα δημοσίευσης:
προστυχη ιδεα αφιερωμενη στον οκτανιο...
(και σιγα που δεν γινεται...)
ρχ7 με μοτερ 20vt (με οσα αλογα αντεχεις να το φτιαξεις)
μη μου πεις οτι δεν γινεται...
ολα γινονται...
Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
drdino - Τρι 02 Αύγ 2011, 17:47:42
Θέμα δημοσίευσης:
Octane έγραψε:
Wankel και downsizing...


Definition:
"conscious use of permanent personnel reductions in an attempt to improve efficiency and/or effectiveness"

Παμε στην αντιστοιχια τωρα Razz

conscious?!? ---> προφανως... αν κ μαλλον θα το μετανιωσουμε... Laughing

personnel reduction?!? ---> μειωση κυλινδρων (χωρου καυσης) με ταυτοχρονη "πιεση" σε ο,τι απομενει , να δουλευει ολη την ωρα , χωρις μη αποδοτικη φαση κλπ.
Το'χουμε λοιπον αυτο. Cool

improving effectiveness με το παραπανω?!? ---> Σιγουρα(!!!) (αν μεινουμε στην αποδοση ανα μοναδα χρονου) , το'χουμε κ τουτο Cool , οποτε ο στοχος του downsizing σα μοιαζει πιο κοντα απο ποτέ!!!

αλλα η efficiency παει περιπατο (κ ολη η attempt κατ'επεκταση...) , αφου καιει τριπλα , για να αποδοσει εν τελει... το ιδιο , με τα υπολοιπα προσφερομενα προ'ι'οντα. Razz

Παει λοιπον το downsizing... ... ...


Και το κερασακι στην τουρτα?!? :
Πληρωνεις αδρα τη μπαρουφα , η οποια συνοδευεται απο παραπανω εξοδα για βενζινες , λαδια , rebuild , κ τα οποια υπερκαλυπτουν απο τον πρωτο μηνα Laughing , τη διαφορα των τελων κυκλοφοριας... .


Οποτε , 1000 φορες ενα 3λιτρο (ή 2.5λιτρο) bmwδακι , 1.8 turbακι merc , 2λιτρο Lexus ή το πολυποθητο s2k... (μιλαω για πισωκουνες) , κ να γελας καθε φορα που θα βλεπεις βανκελικο... στον καθρεφτη σου... Laughing Laughing Laughing



To μόνο πρόβλημα του RX8 είναι ότι πωλείται (πωλούνταν) φτηνά.


@alienhack: τα ηλεκτρικά τούρμπο που υπάρχουν τώρα είναι ως επί το πλείστον μια κλαπ@ρχιδιά γιαυτό και κοροϊδεύουμε αυτά και όσους τα λιγουρεύονται.
Octane - Τρι 02 Αύγ 2011, 19:36:36
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
προστυχη ιδεα αφιερωμενη στον οκτανιο...
(και σιγα που δεν γινεται...)
ρχ7 με μοτερ 20vt (με οσα αλογα αντεχεις να το φτιαξεις)
μη μου πεις οτι δεν γινεται...
ολα γινονται...
Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

Μπορεις σε παρακαλω να μην μιλας για τσοντες παλι?!? Laughing Laughing Laughing

Ετσι θα ηταν το υπερπίστολο!!! Very happy
SAKIS-LEMANS - Τρι 02 Αύγ 2011, 19:46:12
Θέμα δημοσίευσης:
για να μην παρεξηγηθώ.. το σωστό downsizing μόνο με τούρμπο μπορεί να γίνει, συνεπως απορρίπτω ότι έχει σχέση με βάνκελ.

άρα alien διαφωνούμε, και συμφωνώ με octane.

:octane πάντα για τούρμπο 1200 μιλούσα.

χαχαχα όσο για τις επιδόσεις του rx8 στην κατανάλωση λαδιού είναι γνωστές, αρκεί να πας ένα ταξίδι θεσσαλονίκη αθήνα....
Octane - Τρι 02 Αύγ 2011, 19:50:49
Θέμα δημοσίευσης:
SAKIS-LEMANS έγραψε:
για να μην παρεξηγηθώ.. το σωστό downsizing μόνο με τούρμπο μπορεί να γίνει, συνεπως απορρίπτω ότι έχει σχέση με βάνκελ.

άρα alien διαφωνούμε, και συμφωνώ με octane.

:octane πάντα για τούρμπο 1200 μιλούσα.

χαχαχα όσο για τις επιδόσεις του rx8 στην κατανάλωση λαδιού είναι γνωστές, αρκεί να πας ένα ταξίδι θεσσαλονίκη αθήνα....

Ωπ!!!
Το ποστ της ανατροπης!!! Laughing
Κ γω μπερδευτικα παντως , νομιζα οτι μιλουσες για βανκελ. Embarassed

Μου αρεσουν οι φαντασιωσεις MEMsound... Laughing
SAKIS-LEMANS - Τρι 02 Αύγ 2011, 20:20:04
Θέμα δημοσίευσης:
άστα να πάνε αν γράφεις απο την δουλεια....

το respect για το rx-7 ισχύει αλλα σίγουρα όχι για τον κινητήρα του. Τα ερωτηματικά πήγαιναν στο ερώτημα "μα γιατί βανκελ σε αυτό το αμάξι?????"
Octane - Τρι 02 Αύγ 2011, 20:44:45
Θέμα δημοσίευσης:
SAKIS-LEMANS έγραψε:
το respect για το rx-7 ισχύει αλλα σίγουρα όχι για τον κινητήρα του. Τα ερωτηματικά πήγαιναν στο ερώτημα "μα γιατί βανκελ σε αυτό το αμάξι?????"

Γιατι πολυ απλα , την περιοδο που βγηκε το πρωτο rx7 , η mazda ασχολιοταν μονο με wankel.
Τελικα καταλαβε πως ηταν μια παπαρια κ μιση κ ξαναπροσθεσε παλι νορμαλ κινητηρες.
Το rx7 προφανως εμεινε φετιχ... κ συνεχιστηκε ετσι στις επομενες γενιες του.
Κ επειτα ηρθε το rx8 Razz , ως... η αποκαλυψη Laughing (marketing)
SAKIS-LEMANS - Τετ 03 Αύγ 2011, 00:01:07
Θέμα δημοσίευσης:
πάντως αφού μιλάμε για mazda πολύ μου είχε αρέσει εκείνη την εποχή το 323 GT-R, ψιλοεξωτικό για την ελληνική αγορά.... μιας ιαπωνέζικο και 1800 τουρμπάτο 185 αλογάκια....
AlienHack - Τετ 03 Αύγ 2011, 01:25:24
Θέμα δημοσίευσης:
Octane έγραψε:

Γιατι πολυ απλα , την περιοδο που βγηκε το πρωτο rx7 , η mazda ασχολιοταν μονο με wankel.
Τελικα καταλαβε πως ηταν μια παπαρια κ μιση κ ξαναπροσθεσε παλι νορμαλ κινητηρες.
Το rx7 προφανως εμεινε φετιχ... κ συνεχιστηκε ετσι στις επομενες γενιες του.
Κ επειτα ηρθε το rx8 Razz , ως... η αποκαλυψη Laughing (marketing)


πλακα πλακα εχεις απολυτο δικιο....
TOMMI - Κυρ 25 Σεπ 2011, 20:03:25
Θέμα δημοσίευσης:
Παράθεση:
γιατι οι βαγκελ δεν αποδιδουν σαν κινητηρες? αρκει να αποδεχτεις το γεγονος οτι αυτη η τεχνολογια καιει λαδι λες και ειναι διχρονο.. Απο κει και περα με 1200 κιβικα βγαζει οσα αλογα βγαζει ο διλιτρος vtech ... δεν σε χαλασε..


παιδια μην μπερδεβεστε ο βαγκελ δεν κιβιζετε
makis106 - Κυρ 25 Σεπ 2011, 22:31:39
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.rx8antiforum.gr/t198-topic
Ο Μέγιστος όγκος του Θαλάμου κατά την Εισαγωγή του καυσίμου Μείων τον Ελάχιστο όγκο του Θαλάμου κατά την Συμπίεση του καυσίμου ισούται με 654 κ.ε. στον Renesis
TOMMI - Κυρ 25 Σεπ 2011, 22:38:24
Θέμα δημοσίευσης:
δεν βαζω το χερι μου στη φωτια αλλα οταν καναμε κινιτιριες μηχανες οι καθηγητες μας λεγανε πως δεν κυβιζετε
AlienHack - Δευ 26 Σεπ 2011, 13:09:11
Θέμα δημοσίευσης:
ο κυβισμος ειναι μετρηση ογκου.. απο την στιγμη που ο wankel Πιανει καποιον ογκο αρα μια χαρα κυβιζεται..
reselie-206 - Δευ 26 Σεπ 2011, 13:28:23
Θέμα δημοσίευσης:
AlienHack έγραψε:
ο κυβισμος ειναι μετρηση ογκου.. απο την στιγμη που ο wankel Πιανει καποιον ογκο αρα μια χαρα κυβιζεται..


to θέμα(όσον αφορα την απόδοση του) δεν ειναι ο κυβισμός του αλλα οτι καμία σχέση δεν έχει η λειτουργία του με αυτή ενός συμβατικου τετράχρονου κινητήρα

να το θέσω αλλιώς πόσες φορές κάνει καυση ανα περιστροφή στρόφαλου ο wankel και πόσες ο τετράχρονος ? Very happy

Κατ'εμέ δε τίθεται θέμα "σύγκρισης" κυβισμού ανάμεσα σε wankel και σε 4 χρόνους...!
makis106 - Δευ 26 Σεπ 2011, 13:48:33
Θέμα δημοσίευσης:
reselie-206 έγραψε:
AlienHack έγραψε:
ο κυβισμος ειναι μετρηση ογκου.. απο την στιγμη που ο wankel Πιανει καποιον ογκο αρα μια χαρα κυβιζεται..


to θέμα(όσον αφορα την απόδοση του) δεν ειναι ο κυβισμός του αλλα οτι καμία σχέση δεν έχει η λειτουργία του με αυτή ενός συμβατικου τετράχρονου κινητήρα

να το θέσω αλλιώς πόσες φορές κάνει καυση ανα περιστροφή στρόφαλου ο wankel και πόσες ο τετράχρονος ? Very happy

Aκριβώς, είναι άτοπο να συγκρίνεις ανόμοιους κινητήρες με τα ίδια κυβικά.
Ο Wankel έχει εντελώς διαφορετικό τρόπο λειτουργίας και την ικανότητα να εκτελεί 4 κύκλους λειτουργίας ανά περιστροφή του άξονα. Σε αντίθεση με τους 2 του τετράχρονου παλινδρομικού.
Ωστόσο η υψηλή κατανάλωση καυσίμου και λαδιού (να σημειώσουμε οτι είναι ελεγχόμενη, δλδ ψεκάζεται ελεγχόμενα λάδι στον θάλαμο καύσης με σκοπό την λίπανση) δεν ανταποδίδει το κέρδος του μικρού κυβισμού απο τέλη, ασφάλειες κλπ. Αντιθέτως η αναλογία κατανάλωσης - απόδοσης βαραίνει υπέρ της κατανάλωσης σε σχέση με έναν σύγχρονο τετράχρονο.
AlienHack - Δευ 26 Σεπ 2011, 14:56:20
Θέμα δημοσίευσης:
βρε δεν ειπαμε οτι εχουν σχεση τα κυβικα του με την αποδωση του και τον τροπο λειτουργειας του. χαιρω πολυ.

απλος οπως αναφερθηκε επειδη ολα σε αυτη την κολοχωρα τα μετραμε σε κυβικα οπως και να το κανουμε ειναι σε ογκο 1300κυβικα.. τωρα αν δουλευει με πλουτονιο και κρυπτονιτη και βγαζει 1000 αλογα προσωπικα δεν με ενδιαφερει, τα κυβικα του παντος (ο ογκος των-του θαλαμου καυσης του) ειναι μικρος σε σχεση με τον ογκο των τεσσαρων θαλαμων καυσης που εχουν τα δικα μας, και σε αυτον τον μικροτερο ογκο βγαζει καλυτερη αποδοση... οποτε αξιοσημειοτο και αξιοθαυμαστο, τωρα για τα λοιπα που αναφερθηκαν (καταναλωση λαδια κτλ) εε οκ.. εχει και τα μειον του Wink
αν ηταν και οικονομικος και δεν εκαιγε και λαδια θα το επαιρνα και εγω και θα ψηφιζοταν και το καλυτερο μοτερ.. και ας κρατουσε μονο 200.000 χλμ... αυτα μεταφραζονται σε 13 χρονια...
makis106 - Δευ 26 Σεπ 2011, 15:25:30
Θέμα δημοσίευσης:
AlienHack έγραψε:
βρε δεν ειπαμε οτι εχουν σχεση τα κυβικα του με την αποδωση του και τον τροπο λειτουργειας του. χαιρω πολυ.

απλος οπως αναφερθηκε επειδη ολα σε αυτη την κολοχωρα τα μετραμε σε κυβικα οπως και να το κανουμε ειναι σε ογκο 1300κυβικα.. τωρα αν δουλευει με πλουτονιο και κρυπτονιτη και βγαζει 1000 αλογα προσωπικα δεν με ενδιαφερει, τα κυβικα του παντος (ο ογκος των-του θαλαμου καυσης του) ειναι μικρος σε σχεση με τον ογκο των τεσσαρων θαλαμων καυσης που εχουν τα δικα μας, και σε αυτον τον μικροτερο ογκο βγαζει καλυτερη αποδοση... οποτε αξιοσημειοτο και αξιοθαυμαστο, τωρα για τα λοιπα που αναφερθηκαν (καταναλωση λαδια κτλ) εε οκ.. εχει και τα μειον του Wink
αν ηταν και οικονομικος και δεν εκαιγε και λαδια θα το επαιρνα και εγω και θα ψηφιζοταν και το καλυτερο μοτερ.. και ας κρατουσε μονο 200.000 χλμ... αυτα μεταφραζονται σε 13 χρονια...


Ναι οκ για τους άσχετους είναι ένα 1300άρι μοτέρ που βγάζει 200 άλογα! ...αλλα καίει βενζίνη απο 3000 κυβικά.

Δεν είναι τόσο απλό το -βγάζει περισσότερα άλογα απο μικρότερο όγκο-, στην ουσία δεν συμβαίνει αυτό, αλλα επειδή σε μια πλήρη περιστροφή του άξονα ο κινητήρας εκτελεί και μια καύση, κάνει περισσότερες καύσεις.
Και στην συγκεκριμένη περίπτωση (renesis) οι θάλαμοι καύσης είναι 2, όσοι και οι ρότορες.
AlienHack - Δευ 26 Σεπ 2011, 16:09:13
Θέμα δημοσίευσης:
ρε ξερω πως δουλευει ο wangel, με το τριγονο στον θαλαμο καυσης κτλ..

συμασια στο θεμα αποδωσης εχει οτι σε συγκεκριμενο ογκο 1300κ.εκ παραγει εργο 200 αλογων... το οτι μπορεσαν και κανουν περισσοτερες καυσεις σε εναν κυκλο μαγκια τους.. (που βασικα στα 4κιλυνδρα γινεται μια καυση σε καθε θαλαμο ανα 2 περιστροφες στροφαλου δηλαδη τυπικα μιση καυση αν περιστροφη, απλος στον wangel κανει μια καυση ανα περιστροφη )
πρακτικ και αριυμιτικα αν το δεις ειναι ποιο αποδοτικος για τον ιδιο ογκο θαλαμου καυσης.. και αυτο ειναι προς τιμην τους. απλος εχει αλλα μειων λεμε...
makis106 - Δευ 26 Σεπ 2011, 17:36:01
Θέμα δημοσίευσης:
Με βάση τα κυβικά που δηλώνονται είναι πιο αποδοτικός, αλλα αν το δεις πιο πρακτικά, αυτό που κάνει είναι να μπορεί να καταναλώσει περισσότερο καύσιμο άρα να παράγει περισσότερο έργο σε μια περιστροφή. Στην ουσία ότι γίνεται και στον δίχρονο παλινδρομικό, δλδ μεγαλύτερη απόδοση απο έναν τετράχρονο ίδιων κυβικών, αλλα και μεγαλύτερη κατανάλωση και όλα τα αρνητικά.

Για μένα πιο αποδοτοκό απο κάποιο άλλο, είναι αυτό που του δίνεις λιγότερο καύσιμο-ενέργεια και σου δίνει περισσότερη ισχύ, και όχι αυτό που βγάζει περισσότερη ισχύ με βάση τα κυβικά που δηλώνει.

Οπότε προς τιμήν τους, η ισχύς με βάση τα κυβικά που δηλώνονται, αλλα με βάση την κατανάλωση που μας ενδιαφέρει Thumb Down

Γι' αυτό και κατέληξε αμάξι για λίγους και όσο πάει για λιγότερους και πλέον... χαρίζονται...
TOMMI - Δευ 26 Σεπ 2011, 20:10:37
Θέμα δημοσίευσης:
o 4χρονος σε ενα πληρη κυκλο παραγει 1 φορα εργο
ο 2χρονος σε ενα πληρη κυκλο παραγει 2 φορες εργο
ο βαγκεν σε ενα πληρη κυκλο παραγει 6 φορες εργο
απλος οι εταιριες ειχαν δωσει τοσσα κονδυλια στην αναπτυξη του 4χρονου ωστε δεν συμφερε να κανουν το ιδιο και στους υπολιπους
π.χ λυση για τον 2χρονο να γινει ιντζεξιον και στην εξαγωγει τοποθετιση βαλβιδας
makis106 - Δευ 26 Σεπ 2011, 20:18:46
Θέμα δημοσίευσης:
TOMMI έγραψε:
o 4χρονος σε ενα πληρη κυκλο παραγει 1 φορα εργο
ο 2χρονος σε ενα πληρη κυκλο παραγει 2 φορες εργο
ο βαγκεν σε ενα πληρη κυκλο παραγει 6 φορες εργο
απλος οι εταιριες ειχαν δωσει τοσσα κονδυλια στην αναπτυξη του 4χρονου ωστε δεν συμφερε να κανουν το ιδιο και στους υπολιπους
π.χ λυση για τον 2χρονο να γινει ιντζεξιον και στην εξαγωγει τοποθετιση βαλβιδας

Που το είδες αυτό Question
Όταν λες σε έναν πλήρη κύκλο,στον βανκελ, εννοείς του ρότορα ή του άξονα?
Ανέπτυξαν αυτόν που είχε την καλύτερη προοπτική, πχ, ο δίχρονος πάντα θα ήθελε καύση λαδιού, πάντα θα είχε ατελή καύση, λαδίλα κλπ. Γιατί να τον αναπτύξουν?
TOMMI - Δευ 26 Σεπ 2011, 20:23:56
Θέμα δημοσίευσης:
o 2xρονος ειναι ελαφριτερος μεγαλιτερι ισχυ ροπη και λιγοτερα κινιτα μερη
π.χ σε μηχανακι σου κολαει ενα χυτονιο και πιστονι και ετοιμος ο αλλος εκεντροφορος βαλβιδες καδενα κτλ
για τις 6 φορες εργο του βαγκελ μας ειχαν πει στη σχολη οταν τους συγκριναν ολους
makis106 - Δευ 26 Σεπ 2011, 20:36:45
Θέμα δημοσίευσης:
TOMMI έγραψε:
o 2xρονος ειναι ελαφριτερος μεγαλιτερι ισχυ ροπη και λιγοτερα κινιτα μερη
π.χ σε μηχανακι σου κολαει ενα χυτονιο και πιστονι και ετοιμος ο αλλος εκεντροφορος βαλβιδες καδενα κτλ
για τις 6 φορες εργο του βαγκελ μας ειχαν πει στη σχολη οταν τους συγκριναν ολους

Ο δίχρονος επίσης καταναλωνει περισσότερο, καίει λάδι, έχει περισσότερους ρύπους και περισσότερες φθορές.

Για τον Βάνκελ ξαναδιάβασε αυτό για να καταλάβεις πόσους πλήρης κύκλους εκτελεί σε μία περιστροφή του άξονα και πόσους σε μία περιστροφή του ρότορα.
Γιατί αυτο που γράφεις δεν ισχύει.
TOMMI - Δευ 26 Σεπ 2011, 20:42:36
Θέμα δημοσίευσης:
οτι ειπα μου τα ειχαι πει καθηγητης δεν επιμενω γιατι δεν ειμαι μηχανολογος ενα εξαμινο ειχα κανει κινιτιριες μηχανες
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr