AlienHack έγραψε: |
παντως και μονο που η μαζντα αποδεχεται αυτην την τεχνολογια συμαινει οτι η θεωριτικη βαση υπάρχει |
Octane έγραψε: | ||
Ναι , οπως υπηρχε κ με τον βανκελ... ![]() Δε σημαινει τιποτα... . Αλιεν μου φαινεται οτι γουσταρεις οσο πιο τσαμπα αλογα γινεται (κ ας ειναι κ πονυ... ![]() |
AlienHack έγραψε: | ||||
γιατι οι βαγκελ δεν αποδιδουν σαν κινητηρες? αρκει να αποδεχτεις το γεγονος οτι αυτη η τεχνολογια καιει λαδι λες και ειναι διχρονο.. Απο κει και περα με 1200 κιβικα βγαζει οσα αλογα βγαζει ο διλιτρος vtech ... δεν σε χαλασε.. |
AlienHack έγραψε: |
ηλεκτρικο τουρμπο?? ![]() Μ'ΑΡΕΣΕΙ ΠΠΟΥ ΤΟ ΚΟΡΟΙΔΕΥΑΤΕ... http://www.electricsupercharger.com/ |
AlienHack έγραψε: |
δεν τα συγκρινω ρε πρως θεου.. απλος ο ενας ειναι τα μισα κιβυκα του αλλου και βγαζουνε τα ιδια..
εγω ετσι κ αλλιως ειμαι s2000αδακιας τρελος!! ![]() απλος οταν παιρνεις εναν 1200 που βγαζει 200+ αλογα ε κανεις υποχωρησεις... να το λαδι να η καταναλωση οντως στα 200.000χλμ τους πετας (παλι καλυτερα σε σχεση με τα 100.000 χλμ που πετουσες του πρωτους του RX7) το ΡΧ8 ετσι κ αλλιως δεν με αρεσει σαν αμαξωμα... γιαυτο και δεν το ειχε ποτε στο μυαλο μου ... ΑΛΛΑ το ρΧ7 ηταν και σαν σασι (ζυγισμα στροφιλικι κτλ ) και σαν ομορφια απιστευτο. ΑΚομα το θεωρω απο τα ποιο σεξι αμαξια, αυτο και την dodge viper... ![]() |
SAKIS-LEMANS έγραψε: |
όλα αυτά τα βάφεις μπλε και ξέρεις που τα πας....
![]() ![]() PS respect στο rx7 (βάνκελ????) , μόνο για αυτό γλιτώνει την θάλασσα. ρε παίκτη, το δικό μου έχει 230 άλογα και μπορεί να κάψει και 7 λίτρα ανα 100 μικτά σε ταξίδι.... θα εκπλαγείς απο κατανάλωση με το 1200άρι με τα 200άλογα (200 που λέει ο λόγος). όσο για λαδι αν δεν σκίζεις δεν κάνει τίποτα. Πάντως το downsizing είναι το μέλλον. |
Octane έγραψε: |
Wankel και downsizing...
Οποτε , 1000 φορες ενα 3λιτρο (ή 2.5λιτρο) bmwδακι , 1.8 turbακι merc , 2λιτρο Lexus ή το πολυποθητο s2k... (μιλαω για πισωκουνες) , κ να γελας καθε φορα που θα βλεπεις βανκελικο... στον καθρεφτη σου... ![]() ![]() ![]() |
Octane έγραψε: |
Wankel και downsizing...
Οποτε , 1000 φορες ενα 3λιτρο (ή 2.5λιτρο) bmwδακι , 1.8 turbακι merc , 2λιτρο Lexus ή το πολυποθητο s2k... (μιλαω για πισωκουνες) , κ να γελας καθε φορα που θα βλεπεις βανκελικο... στον καθρεφτη σου... ![]() ![]() ![]() |
Octane έγραψε: |
Wankel και downsizing...
Definition: "conscious use of permanent personnel reductions in an attempt to improve efficiency and/or effectiveness" Παμε στην αντιστοιχια τωρα ![]() conscious?!? ---> προφανως... αν κ μαλλον θα το μετανιωσουμε... ![]() personnel reduction?!? ---> μειωση κυλινδρων (χωρου καυσης) με ταυτοχρονη "πιεση" σε ο,τι απομενει , να δουλευει ολη την ωρα , χωρις μη αποδοτικη φαση κλπ. Το'χουμε λοιπον αυτο. ![]() improving effectiveness με το παραπανω?!? ---> Σιγουρα(!!!) (αν μεινουμε στην αποδοση ανα μοναδα χρονου) , το'χουμε κ τουτο ![]() αλλα η efficiency παει περιπατο (κ ολη η attempt κατ'επεκταση...) , αφου καιει τριπλα , για να αποδοσει εν τελει... το ιδιο , με τα υπολοιπα προσφερομενα προ'ι'οντα. ![]() Παει λοιπον το downsizing... ... ... Και το κερασακι στην τουρτα?!? : Πληρωνεις αδρα τη μπαρουφα , η οποια συνοδευεται απο παραπανω εξοδα για βενζινες , λαδια , rebuild , κ τα οποια υπερκαλυπτουν απο τον πρωτο μηνα ![]() Οποτε , 1000 φορες ενα 3λιτρο (ή 2.5λιτρο) bmwδακι , 1.8 turbακι merc , 2λιτρο Lexus ή το πολυποθητο s2k... (μιλαω για πισωκουνες) , κ να γελας καθε φορα που θα βλεπεις βανκελικο... στον καθρεφτη σου... ![]() ![]() ![]() |
MEMsound έγραψε: |
προστυχη ιδεα αφιερωμενη στον οκτανιο...
(και σιγα που δεν γινεται...) ρχ7 με μοτερ 20vt (με οσα αλογα αντεχεις να το φτιαξεις) μη μου πεις οτι δεν γινεται... ολα γινονται... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
SAKIS-LEMANS έγραψε: |
για να μην παρεξηγηθώ.. το σωστό downsizing μόνο με τούρμπο μπορεί να γίνει, συνεπως απορρίπτω ότι έχει σχέση με βάνκελ.
άρα alien διαφωνούμε, και συμφωνώ με octane. :octane πάντα για τούρμπο 1200 μιλούσα. χαχαχα όσο για τις επιδόσεις του rx8 στην κατανάλωση λαδιού είναι γνωστές, αρκεί να πας ένα ταξίδι θεσσαλονίκη αθήνα.... |
SAKIS-LEMANS έγραψε: |
το respect για το rx-7 ισχύει αλλα σίγουρα όχι για τον κινητήρα του. Τα ερωτηματικά πήγαιναν στο ερώτημα "μα γιατί βανκελ σε αυτό το αμάξι?????" |
Octane έγραψε: |
Γιατι πολυ απλα , την περιοδο που βγηκε το πρωτο rx7 , η mazda ασχολιοταν μονο με wankel. Τελικα καταλαβε πως ηταν μια παπαρια κ μιση κ ξαναπροσθεσε παλι νορμαλ κινητηρες. Το rx7 προφανως εμεινε φετιχ... κ συνεχιστηκε ετσι στις επομενες γενιες του. Κ επειτα ηρθε το rx8 ![]() ![]() |
Παράθεση: |
γιατι οι βαγκελ δεν αποδιδουν σαν κινητηρες? αρκει να αποδεχτεις το γεγονος οτι αυτη η τεχνολογια καιει λαδι λες και ειναι διχρονο.. Απο κει και περα με 1200 κιβικα βγαζει οσα αλογα βγαζει ο διλιτρος vtech ... δεν σε χαλασε.. |
AlienHack έγραψε: |
ο κυβισμος ειναι μετρηση ογκου.. απο την στιγμη που ο wankel Πιανει καποιον ογκο αρα μια χαρα κυβιζεται.. |
reselie-206 έγραψε: | ||
to θέμα(όσον αφορα την απόδοση του) δεν ειναι ο κυβισμός του αλλα οτι καμία σχέση δεν έχει η λειτουργία του με αυτή ενός συμβατικου τετράχρονου κινητήρα να το θέσω αλλιώς πόσες φορές κάνει καυση ανα περιστροφή στρόφαλου ο wankel και πόσες ο τετράχρονος ? ![]() |
AlienHack έγραψε: |
βρε δεν ειπαμε οτι εχουν σχεση τα κυβικα του με την αποδωση του και τον τροπο λειτουργειας του. χαιρω πολυ.
απλος οπως αναφερθηκε επειδη ολα σε αυτη την κολοχωρα τα μετραμε σε κυβικα οπως και να το κανουμε ειναι σε ογκο 1300κυβικα.. τωρα αν δουλευει με πλουτονιο και κρυπτονιτη και βγαζει 1000 αλογα προσωπικα δεν με ενδιαφερει, τα κυβικα του παντος (ο ογκος των-του θαλαμου καυσης του) ειναι μικρος σε σχεση με τον ογκο των τεσσαρων θαλαμων καυσης που εχουν τα δικα μας, και σε αυτον τον μικροτερο ογκο βγαζει καλυτερη αποδοση... οποτε αξιοσημειοτο και αξιοθαυμαστο, τωρα για τα λοιπα που αναφερθηκαν (καταναλωση λαδια κτλ) εε οκ.. εχει και τα μειον του ![]() αν ηταν και οικονομικος και δεν εκαιγε και λαδια θα το επαιρνα και εγω και θα ψηφιζοταν και το καλυτερο μοτερ.. και ας κρατουσε μονο 200.000 χλμ... αυτα μεταφραζονται σε 13 χρονια... |
TOMMI έγραψε: |
o 4χρονος σε ενα πληρη κυκλο παραγει 1 φορα εργο
ο 2χρονος σε ενα πληρη κυκλο παραγει 2 φορες εργο ο βαγκεν σε ενα πληρη κυκλο παραγει 6 φορες εργο απλος οι εταιριες ειχαν δωσει τοσσα κονδυλια στην αναπτυξη του 4χρονου ωστε δεν συμφερε να κανουν το ιδιο και στους υπολιπους π.χ λυση για τον 2χρονο να γινει ιντζεξιον και στην εξαγωγει τοποθετιση βαλβιδας |
TOMMI έγραψε: |
o 2xρονος ειναι ελαφριτερος μεγαλιτερι ισχυ ροπη και λιγοτερα κινιτα μερη
π.χ σε μηχανακι σου κολαει ενα χυτονιο και πιστονι και ετοιμος ο αλλος εκεντροφορος βαλβιδες καδενα κτλ για τις 6 φορες εργο του βαγκελ μας ειχαν πει στη σχολη οταν τους συγκριναν ολους |