pezomania έγραψε: |
Μίλτο απ'ότι ξέρω, μετά τις 5500σαλ το air condition σταματάει να δουλεύει αυτόματα!!! Άρα στα 190 που με 5η είναι 5500σαλ περίπου πρέπει να πάβει να λειτουργεί το a/c και να πιάνεις τα ίδια χλμ τελικής!! |
Miltellas έγραψε: |
Ήθελα να σας το πω από καιρό:
Έχω παρατηρήσει επανειλλημένα (σε βαθμό που δυσκολεύομαι να πιστέψω για τυχαίο συμβάν) και κυρίως το καλοκαίρι ότι όταν έχω αναμμένο το air condition το αυτοκίνητό μου ναί μεν επιταχύνει πιο αργά αλλά μετά τα 190χαω ανοίγει σταθερά και πολύ συχνά βγάζει μεγαλύτερη τελική από ότι συνήθως. Το έχει παρατηρήσει κι άλλος αυτό ή είμαι θύμα απανωτών συμπτώσεων ευνοϊκού ανέμου ή βολικού κλίματος-υγρασίας; |
GIANNIS206 έγραψε: |
Εγώ δεν καταλαβαίνω κάτι τέτοιο γιατί ο αέρας που έβαζε μέσα ήταν πάντα με την ίδια θερμοκρασία,άρα δεν έσβηνε.Γιατί εκτός από το ότι θα έμαπινε πιο θερμός αέρας θα μύριζε κιόλας! |
GIANNIS206 έγραψε: |
Δεν βγαίνει για πολύ ώρα στο δικό μου!Ίσως θέλει αλλαγή το υγρό του κυκλώματος ψύξης! |
Miltellas έγραψε: | ||
Δεν θέλει. Τα υγρά τα άλλαξα τον Μάιο και ο αέρας εξακολουθεί να ζεσταίνεται γρήγορα (ένα λεπτό το πολύ). |
GIANNIS206 έγραψε: |
Εγώ από ότι έχω καταλάβει Μίλτο έχει σχέση το λάδι που βάλαμε με την καλύτερη επίδοση μετά τα 190! |
GIANNIS206 έγραψε: |
Εγώ από ότι έχω καταλάβει Μίλτο έχει σχέση το λάδι που βάλαμε με την καλύτερη επίδοση μετά τα 190! |
max έγραψε: | ||
ρε παιδια μην γραφουμε οτι θελουμε γιατι μπορει να τα διαβαζουν τιποτα ξενοι και να γελανε.μα ειναι δυνατον να επηρεαζει το λαδι την τελικη.και αν την επηρεαζει ειναι τοσο απειροελαχιστη η συνεισφορα της σε σχεση με αλλους παραγοντες που ουτε που θα το καταλαβαιναμε.εκτος και αν τρεχετε με τα αμαξια σας σε απολυτα ομοιες συνθηκες οπου φυσαει ο ιδιος ανεμος,το οδοστρωμα εχει την ιδια κλιση,ο συντελεστης τριβης ειναι ο ιδιος,το φορτιο σας ειναι το ιδιο και...και...και... |
GIANNIS206 έγραψε: |
Και όμως φίλε μου είδαμε μεγαλύτερη τελική!Το λάδι που είχαμε ήταν αγωνιστικό και υπήρχε διαφορά!Δεν σου λέω για χιλιόμετρα αλλά για την αίσθηση που σου δίνει!Πάντα στο ίδιο δρόμο με ίδιες συνθήκες και με 2 διαφορετικά αυτοκίνητα! |
STELIOS έγραψε: |
Μα ειναι φισιολογικο, ενα ΚΑΛΟ λαδι ελαχιστοποιει τις τριβες. Δεν δινει αλογα απλα χανονται λιγοτερα λογο τριβης. Το ιδιο σημβαινει και με τις βαλβοληνες στη μεταδοση. |
Δημήτριος έγραψε: |
...Πιστεύω πως είναι καθαρά θέμα πρόσθετων ή επεξεργασίας... |
GIANNIS206 έγραψε: |
Εγώ δεν καταλαβαίνω κάτι τέτοιο γιατί ο αέρας που έβαζε μέσα ήταν πάντα με την ίδια θερμοκρασία,άρα δεν έσβηνε.Γιατί εκτός από το ότι θα έμαπινε πιο θερμός αέρας θα μύριζε κιόλας! |
Miltellas έγραψε: |
Όποιοι διαβάζουν και γελάνε, απλά δεν ξέρουν ότι όταν ο μωρός γελάει, ο πονηρός τρίβει τα χέρια του. Κι ο γνωστικός απλά παρακολουθεί με παράπονο τα πάθη του μωρού. Εάν δεν υπήρχαν οι μωροί, δεν θα έτρωγαν με χρυσά κουτάλια σήμερα οι πονηροί, και δεν θα ένιωθαν τόση μοναξιά οι γνωστικοί... Αυτό ισχύει για όλες τις εκφάνσεις της κοινωνίας μας, όχι μόνο για την αγορά των αυτοκινήτων. |
Δημήτριος έγραψε: | ||
Θα μύριζε; Τι θα μύριζε; Εμένα ποτέ δεν μου έχει συμβεί αυτό... Βέβαια αποφεύγω να δουλέψω το air-condition με ταχύτητα άνω των 120 km/h... Επίσης πάντα το σβήνω στις ανηφόρες (π.χ. ανηφόρα της Καρδίας, πηγαίνοντας για Χαλκιδική), για να μην "ζορίσω" τον κινητήρα (ας το πούμε έτσι). |
Δημήτριος έγραψε: | ||
Θα μύριζε; Τι θα μύριζε; Εμένα ποτέ δεν μου έχει συμβεί αυτό... Βέβαια αποφεύγω να δουλέψω το air-condition με ταχύτητα άνω των 120 km/h... Επίσης πάντα το σβήνω στις ανηφόρες (π.χ. ανηφόρα της Καρδίας, πηγαίνοντας για Χαλκιδική), για να μην "ζορίσω" τον κινητήρα (ας το πούμε έτσι). |
Miltellas έγραψε: |
Είναι φυσιολογικό να βλέπουμε διαφορές όχι μόνο στην ηχητική του μοτέρ, αλλά και στις επιδόσεις ενός αυτοκινήτου απλά και μόνο βάζοντας ένα πολύ καλό λιπαντικό. Οι διαφορές είναι αισθητές από οποιονδήποτε εάν πιο πριν έβαζε ένα απλό-μέτριο λάδι (ακόμη κι αν θεωρήσουμε ότι ακατάλληλα λάδια δεν υπάρχουν). . |
max έγραψε: | ||
Εχεις αναρωτηθει γιατι συμβαινει αυτο?Γιατι απλα η ισχυ που κερδιζεις απο το καλυτερο λαδι ειναι τοσο μικρη που στην ουσια δεν επηρεαζει τις επιδοσεις. |
max έγραψε: |
Απο δυναμομετρησεις σε διαφορα περιοδικα η απωλεια ισχυος απο τον στροφαλο μεχρι τους τροχους στο 206 1,4 ειναι 5,5 ιππους.Ας υποθεσουμε οτι οι δυναμομετρησεις εγιναν με ενα μετριο ποιοτικα λαδι.Ποση ισχυ παραπανω λες οτι θα κερδισεις απο ενα πολυ καλο λιπαντικο σε σχεση με το μετριο?Θελεις να πουμε 1 ιππο?ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΣΟΥ ΛΕΩ,αλλα ας πουμε 1 ιππο.Πιστευεις οτι θα δεις σημαντικες διαφορες στις επιδοσεις σου ή στην τελικη σου με εναν ιππο παραπανω?Δεν το νομιζω.
Τοσα περιοδικα αυτοκινητου διαβαζω καθε μηνα και πραγματικα δεν εχω δει σε κανενα να αναφερουν τι λαδι φοραγε το αμαξι οταν το δυναμομετρουσαν.Ουτε εχω δει κανενα συγκριτικο λαδιων για να δουν διαφορες στις επιδοσεις οπως κανουν για παραδειγμα με τις βενζινες. Εχεις αναρωτηθει γιατι συμβαινει αυτο?Γιατι απλα η ισχυ που κερδιζεις απο το καλυτερο λαδι ειναι τοσο μικρη που στην ουσια δεν επηρεαζει τις επιδοσεις. |
Δημήτριος έγραψε: |
Κατά την άποψή μου βελτιώνεται κυρίως η αποδιδόμενη ροπή στρέψεως σε όλη την περιοχή στροφών, καθώς και η κατανάλωση. Άλλωστε τι νόημα θα είχαν και τα ενιαία ράλλυ; (έχουν καταργηθεί τώρα ή κάνω λάθος;). Εκεί επιβάλλεται στους αγωνιζόμενους να χρησιμοποιούν, όχι μόνο τον ίδιο τύπο λιπαντικού (π.χ. 10w-40), αλλά και από την ίδια εταιρεία... |
XASOS έγραψε: |
καλύτερα να αφήσουμε την ειρωνεία γιατί ακόμα κι αν κάποιος κάνει λάθος απλά τον διορθώνουμε, δεν τον ειρωνευόμαστε..... |
max έγραψε: | ||
ρε παιδια μην γραφουμε οτι θελουμε γιατι μπορει να τα διαβαζουν τιποτα ξενοι και να γελανε.μα ειναι δυνατον να επηρεαζει το λαδι την τελικη.και αν την επηρεαζει ειναι τοσο απειροελαχιστη η συνεισφορα της σε σχεση με αλλους παραγοντες που ουτε που θα το καταλαβαιναμε.εκτος και αν τρεχετε με τα αμαξια σας σε απολυτα ομοιες συνθηκες οπου φυσαει ο ιδιος ανεμος,το οδοστρωμα εχει την ιδια κλιση,ο συντελεστης τριβης ειναι ο ιδιος,το φορτιο σας ειναι το ιδιο και...και...και... |
Miltellas έγραψε: |
Όποιοι διαβάζουν και γελάνε, απλά δεν ξέρουν ότι όταν ο μωρός γελάει, ο πονηρός τρίβει τα χέρια του. Κι ο γνωστικός απλά παρακολουθεί με παράπονο τα πάθη του μωρού. Εάν δεν υπήρχαν οι μωροί, δεν θα έτρωγαν με χρυσά κουτάλια σήμερα οι πονηροί, και δεν θα ένιωθαν τόση μοναξιά οι γνωστικοί... Αυτό ισχύει για όλες τις εκφάνσεις της κοινωνίας μας, όχι μόνο για την αγορά των αυτοκινήτων. |
XASOS έγραψε: | ||
Καταρχήν δεν είναι δυνατό να έχουμε άυξηση της ροπής σε όλο το φάσμα των στροφών και να λες ότι δεν έχουμε αύξηση της ιπποδύναμης καθώς η ροπή δείχνει την ιπποδύναμη ανάλογα με τις στροφές.... |
Δημήτριος έγραψε: |
Κοίτα ένα καλό λιπαντικό θα επιφέρει βελτιώσεις σε όλο το φάσμα των στροφών του κινητήρα. Είναι λάθος να λες ότι θα κερδίσω +1 ίππο (δεν είναι μόνο αυτό). Κατά την άποψή μου βελτιώνεται κυρίως η αποδιδόμενη ροπή στρέψεως σε όλη την περιοχή στροφών, καθώς και η κατανάλωση |
XASOS έγραψε: |
Καταρχήν δεν είναι δυνατό να έχουμε άυξηση της ροπής σε όλο το φάσμα των στροφών και να λες ότι δεν έχουμε αύξηση της ιπποδύναμης καθώς η ροπή δείχνει την ιπποδύναμη ανάλογα με τις στροφές.... |
XASOS έγραψε: |
Στα ράλυ τους βάζουν να χρησιμοποιούν και ίδια μπουζί αλλά με καλύτερα μπουζί παίρνεις μισό ίππο... Δεν σημαίνει κάτι αυτό... |
XASOS έγραψε: |
Η διαφορά στην δύναμη της τριβής είναι αμελητέα σε σχέση με την δύναμη που δέχεται το έμβολο από την κάυση της βενζίνης!!! |
XASOS έγραψε: |
επίσης είπες κάπου ότι όσο πιο λεπτόρευστο είναι το ρευστό τόσο μικρότερη τριβή έχουμε στον κινητήρα κάτι που επίσης δεν ισχύει.....Είναι δύο ΤΕΛΕΙΩΣ άσχετα πράγματα... |
Δημήτριος έγραψε: | ||||
Αυτός δεν είναι λόγος για να την παραβλέψουμε (την δύναμη της τριβής)... DEN είπα να την παραβλέψουμε απλά ότι δεν νομίζω ότι είναι αισθητή η διαφορά.....
Έχω διαφορετική άποψη (που μάλλον είναι και η σωστή)... Εσύ που στηρίζεις την δικιά σου;;; |
XASOS έγραψε: |
θα απαντήσω με ένα παράδειγμα..... το νερό είναι πιο λεπτόρευστο από το λάδι...... για βάλε νερό στην μηχανή σου να δεις τι θα γίνει?!!! Το πιο λεπτόρευστο σημαίνει ότι έχει λιγότερες τριβές στον όγκο του ίδιου του ρευστού (αμελητέα ποσότητα αφού το πάχος του στρώματος του λαδιού είναι πολύ μικρό) και όχι για την λειτουργία του σαν λιπαντικό.... δηλαδή όταν θέλουμε να το βάλουμε ανάμεσα σε δύο τριβόμενες επιφάνειες..... |
XASOS έγραψε: |
θα απαντήσω με ένα παράδειγμα..... το νερό είναι πιο λεπτόρευστο από το λάδι...... για βάλε νερό στην μηχανή σου να δεις τι θα γίνει?!!! Το πιο λεπτόρευστο σημαίνει ότι έχει λιγότερες τριβές στον όγκο του ίδιου του ρευστού (αμελητέα ποσότητα αφού το πάχος του στρώματος του λαδιού είναι πολύ μικρό) και όχι για την λειτουργία του σαν λιπαντικό.... δηλαδή όταν θέλουμε να το βάλουμε ανάμεσα σε δύο τριβόμενες επιφάνειες..... |
Δημήτριος έγραψε: |
Το πιο λεπτόρευστο υγρό παρουσιάζει μεγαλύτερη σχετική ολίσθηση μεταξύ των στρώσεών του (ας υποθέσουμε ότι το ένα ρευστό δημιουργείται με αλλεπάλληλα στώματα μορίων, το ένα πάνω στο άλλο), ενώ το πιο παχύρευστο μικρότερη. Σύμφωνα με αυτά λοιπόν το πιο λεπτόρευστο υγρό έχει και μικρότερη αντοχή στην διάτμηση. |
STELIOS έγραψε: |
Δεν μπορεις να σηγκρηνεις το νερο και το λαδι ετσι. Αν μπορουσες να φταξεις ενα λαδι με την πικνοτητα του νερου και τις ιδιοτητες να λυπαινει και να αποροφα θερμοτητα χωρις να "βραζει" (οπως ενα λυπαντικο) τοτε θα ηταν τελειο. |
XASOS έγραψε: |
Εξάλλου όταν μιλάτε για διαφορά στην τελική τότε οι στροφές είναι ψηλά και όχι χαμηλομεσαία...... Αν είναι δυνατον ρε παιδιά να μιλάμε για αισθητή διαφορά σε τελική με την αλλαγή λαδιών..... |
XASOS έγραψε: |
Μα κανείς δεν έβαζε αρχικά "κακό λιπαντικό" |
XASOS έγραψε: |
Επειδή εγώ βάζω 60αρι λάδι μπορώ να σου πω ότι η τελική που βγάζω είναι πάντα η ίδια.......(οταν το πάω για σέρβις μου βάζουν 40αρι ή 50αρι)... |
XASOS έγραψε: |
...Επίσης το έχουμε ξανασυζητήσει (και νομίζω τότε είχες συμφωνήσει) ο δεύτερος δείκτης στο λάδι ΔΕΝ δείχνει αν είναι παχύρευστο..... Δείχνει ότι το λάδι μπορεί να δουλέψει σε υψηλότερες θερμοκρασίες...... |
Miltellas έγραψε: |
Γι αυτό και το καλύτερο ιξώδες λιπαντικού για τον κινητήρα μας, τον έχει προτείνει ήδη το εργοστάσιο. Εμείς έχουμε μόνο να ψάξουμε για να διαλέξουμε το καλύτερο λιπαντικό στο αυτό ιξώδες. |
gavanas έγραψε: |
Όλα καλά, και ο συντελεστής δυσρευστότητας προκύπτει όπως περιγράφηκε προηγούμενα. Όμως ο συντελεστής δυσρευστότητας (ιξώδες) είναι αυστηρά μη γραμμικός σε σχέση με τον συντελεστή τριβής! Δηλαδή δεν πάει όσο μικρότερο ιξώδες και λιγότερες τριβές. Εξαρτάται πολύ από τις σχεδιασθήσες θερμοκρασίες λειτουργίας και τα πρόσθετα.
Για όσους έχουν επαφή με μηχανολογία, ας κοιτάξουν για το νόμο του Πετκώφ και το συντελεστή Sommerfeld (ο οποίος είναι μια προσεγγιστική λύση των εξισώσεων Navier-Stokes για μονοδιάστατη ροή.) |
XASOS έγραψε: |
η εταιρία προτείνει το λάδι της εταιρίας με την οποία έχει συμφωνία και για συγκεκριμένο δείκτη..... οπότε δεν είναι πάντα σωστό να κοιτάμε τι λέει η εταιρεία.....
|
Miltellas έγραψε: |
Ξεφύγαμε όντως από το θέμα, αλλά έστω κι έτσι το κρατάμε ζωντανό αφού δεν υπάρχει και καμία άλλη εξέλιξη. Βέβαια και πάλι ίσως να ειναι καλύτερα να συνεχίσουμε σε τόπικ λιπαντικών. |