PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - peugeot 207 rallye/GT/RC προβλήματα πίεσης.

giannis27 - Τετ 09 Μάρ 2011, 00:17:24
Θέμα δημοσίευσης: peugeot 207 rallye/GT/RC προβλήματα πίεσης.
αν μπορεί κάποιος μόντ να μεταφέρει τα ποστ από εδώ
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=12977&start=2100
παιδιά αυτό με την βαλβίδα αναθυμιάσεων βενζίνης έτυχε σε μένα για κάποιο λόγο την άκουσε κ μου δημιουργούσε τρελά προβλήματα το ανακάλυψα εντελώς τυχαία ,μετά την αλλαγή τις το αμάξι τουρμπίζει σε πολύ πιο χαμηλές στροφές κ κρατάει πολύ πιο σταθερά την πίεση .

λευτέρη αν θες πες μας τι άλλαξες κ αν είδες κάποια διαφορά !
MEMsound - Τετ 09 Μάρ 2011, 12:06:00
Θέμα δημοσίευσης:
ειναι λιγο παιδεμα το ξεχωρισμα των ποστς αλλα μολις βρουμε χρονο θα το κανουμε
giannis27 - Τετ 06 Απρ 2011, 01:32:42
Θέμα δημοσίευσης:
όλα ξεκίνησαν από εδώ με την συμβουλή του Στέλιου για αλλαγή τις μπαροβαλβίδας στα 50-60χιλιάδες χλμ
http://www.etuners.gr/index.php?s=12&t=247
είχα αλλάξει την μπαροβαλβίδα μου πριν 3-4μήνες κ από περιέργεια η παλιά βαλβίδα σφαγιάστηκε για να δω σε τι κατάσταση βρίσκεται η παλιά μου μπαροβαλβίδα,μπορεί να μην είχε γρατσουνιές πάνω στο αξονάκι τις όπως αυτήν στο σάιτ του Στέλιου αλλά είχε πάρα πολύ βρωμιά τόση που με το ζόρι ξεκόλλησε το αξονάκι από το σώμα τις μπαροβαλβίδας όταν το έβγαλα,επίσης υπήρχαν κ ίχνη σκουριάς στο εσωτερικό σώμα τις βαλβίδας .


το ερώτημα είναι πως βρέθηκε εκεί αυτή η βρωμιά ?για να απαντήσουμε όμως σε αυτό το ερώτημα πρέπει πρώτα να κατανοήσουμε τον τρόπο λειτουργίας του όλου συστήματος .
ξεκινάμε.
η waste gate τις τουρμπίνας μας δουλεύει μέσο μιας αντλίας κενού
η αντλία κενού βρίσκεται στα δεξιά του ψευτοκάπακου κ παίρνει κίνηση από τον εκκεντροφόρο εξαγωγής, έχει δύο υποδοχές η μία(πάνω έξοδος) πάει προς το σέρβο κ η άλλη υποδοχή(κάτω μεριά τις αντλίας) προς την waste gate,η πάνω υποδοχή που συνδέεται στο σέρβο δεν μας ενδιαφέρει.


η όλη διαδικασία ξεκινάει από την αντλία κενού η οποία ρουφώντας αέρα κρατάει κλειστή την waste gate για να μπορέσει να σηκώσει πίεση η τουρμπίνα,ενδιάμεσα σε αυτό το σύστημα μπαίνει η μπαροβαλβίδα για να μπορούμε να ελέγξουμε πότε θα είναι κλειστή/ανοιχτή η waste gate.
η διαδρομή από την αντλία κενού προς την waste gate είναι η εξής
από την κάτω είσοδο φεύγει ένα σωληνάκι το οποίο κουμπώνει πάνω στο δοχείο κενού από το δοχείο κενού φεύγει ένα άλλο σωληνάκι το οποίο συνδέεται πάνω στην δεύτερη υποδοχή τις μπαροβαλβίδας,από την πρώτη υποδοχή τις μπαροβαλβίδας βγαίνει ένα σωληνάκι το οποίο συνδέεται στην waste gate.συνοπτικά αντλία κενού-δοχείο κενού-μπαροβαλβιδα-wastegate


μέχρι εδώ όλα καλά δουλεύει η αντλία ρουφάει αέρα κλείνει η waste gate .
τι γίνεται όμως όταν ανοίγει η wastegate κ από που ρουφάει αέρα η αντλία κενού όταν είναι ανοιχτή η waste gate?
η μπαροβαλβίδα έχει 3 υποδοχές ,τις δύο πρώτες υποδοχές τις έχουμε αναλύσει, ποιος είναι ο σκοπός τις τρίτης υποδοχής κ που στα κομμάτια κουμπώνει αυτή η τρίτη υποδοχή?
αυτό το ερώτημα είχα εδώ κ πολύ καιρό ,λοιπόν στην τρίτη υποδοχή συνδέεται ένα σωληνάκι το οποίο καταλήγει σε ένα μικρό ψεύτικο φιλτράκι που είναι κουμπωμένο στον δείκτη λαδιού.



με λίγα λόγια όταν ανοίγει η waste gate η αντλία κενού τραβάει αέρα μέσο τις μπαροβαλβίδας από αυτό το ψεύτικο φιλτράκι Confused
εξού κ οι βρομιές, οι γρατσουνιές στο εσωτερικό τις μπαροβαλβίδας.


τα μέρη τις μπαροβαλβίδας
1 το σώμα .το σώμα τις μπαροβαλβίδας έχει ένα μαγνήτη εσωτερικά,μια υποδοχή κ ένα μικρό φίλτρο στο εσωτερικό περιμετρικά

2το καπάκι.
έχει δύο υποδοχές ,η πρώτη υποδοχή καταλήγει σε ένα χάλκινο σωλήνα στο κέντρο του πάνω μέρους εσωτερικά του καπακιού, η δεύτερη επικοινωνεί με τον εσωτερικό χώρο του καπακιού στα πλάγια

3 ο άξονας,το αξωνάκι περιβάλλεται από μία μεμβράνη ακριβώς κάτω από την μεβράνη περιμετρικά του άξονα υπάρχουν τρύπες η οποίες επικοινωνούν με το πάνω μέρος του άξονα σε αυτό το σημείο υπάρχει κ μια ψευτοβαλβίδα.


η μπαροβαλβίδα χωρίζεται σε δύο θαλάμους,ο πάνω θάλαμος ο οποίος είναι μέσα στο καπάκι κ ο κάτω θάλαμος ο οποίος είναι περιμετρικά από το αξονάκι,οι θάλαμοι διαχωρίζονται από την μεμβράνη του άξονα .
όταν η μπαροβαλβίδα είναι ανοιχτή ο αέρας κυκλοφορεί από τον πάνω θάλαμο,ρουφάμε αέρα από την δεύτερη υποδοχή κ δημιουργούμαι υποπίεση στην πρώτη υποδοχή μέσω του χάλκινου σωλήνα,όταν κλείνει η μπαροβαλβίδα ο ηλεκτρομαγνήτης σπρώχνει τον άξονα προς τα πάνω η ψευτοβαβλίδα που βρίσκεται στο κέντρο του άξονα έρχεται σε επαφή με τον χάλκινο κεντρικό σωληνάκι κ ταυτόχρονα σφραγίζει ο χάλκινος σωλήνας (ανοίγει η waste gate) κ ανοίγει η ψευτοβαλβίδα (επειδή πατιέται προς τα κάτω από τον χάλκινο σωλήνα) ελευθερώνονται οι τρύπες που υπάρχουν περιμετρικά του άξονα κ η αντλία ρουφάει αέρα από τον κάτω θάλαμο του οποίου η υποδοχή τελειώνει στο ψεύτικο φιλτράκι Confused Confused Confused
NoDsl - Τετ 06 Απρ 2011, 01:37:32
Θέμα δημοσίευσης:
Μάλιστα, οπότε εκεί που είναι αυτό το ψευτοφιλτράκι μπορεί να περάσουν νερά αν ταξιδευεις και ρίχνει το Θεό με το Θεό => κακή υποπίεση, και προβλήματα με τη wastegate??????
Giannis307 - Τετ 06 Απρ 2011, 10:24:37
Θέμα δημοσίευσης:
Εχω την εντυπωση οτι τα εχουν κανει πολυπλοκα χωρις ν αυπαρχει λογος....
makis106 - Τετ 06 Απρ 2011, 10:52:41
Θέμα δημοσίευσης:
Μπράβο Γιάννη για την ανάλυση.
Άρα καλό θα ήταν να ρίχνουμε και ένα καθαρισματάκι σ'αυτό το φιλτράκι που κ που, και ίσως να βλέπαμε και το θέμα της τοποθέτησής του σε κάποιο πιο καθαρό σημείο...
giannis27 - Τετ 06 Απρ 2011, 11:14:12
Θέμα δημοσίευσης:
εγώ σκέφτομαι ότι αυτό το φιλτράκι πρέπει να πάρει πόδι να μπει ένα καινούργιο κ ανά τακτά χρονικά διαστήματα να καθαρίζεται/αλλάζεται .


3 χρόνια με το ίδιο φίλτρο χωρίς πλύσιμο/καθάρισμα κ με τις θερμοκρασίες που το περιβάλλουν απορώ πως υπάρχει ακόμα ,αμφιβάλω αν φιλτράρει καθόλου τον αέρα !σκόνες ,υγρασία κλπ περνάνε κατευθείαν μέσα στην μπαροβαλβίδα ,οπότε η αλλαγή τις μπαροβαλβίδας κ μόνο δεν μας σώζει γιατί το σωληνάκι θα έχει ήδη μέσα του βρωμιά,το φίλτρο είναι ήδη κατεστραμμένο άρα σε λίγο καιρό θα πάει αδιάβαστη κ η καινούργια μας μπαροβαλβίδα .
η πιο σωστή κίνηση νομίζω ότι θα είναι η εξής:
1 αλλαγή τις μπαροβαλβίδας
2 ένα καλό καθάρισμα στο σωληνάκι ή αλλαγή κ τοποθέτηση ενός άλλου φίλτρου το οποίο θα καθαρίζεται/αλλάζεται τακτικά.

αν συντηρούμε σωστά το φιλτράκι τότε δεν υπάρχει περίπτωση να χαλάσει η μπαροβαλβίδα .
Alexis22 - Τετ 06 Απρ 2011, 11:17:17
Θέμα δημοσίευσης:
makis106 έγραψε:
Μπράβο Γιάννη για την ανάλυση.
Άρα καλό θα ήταν να ρίχνουμε και ένα καθαρισματάκι σ'αυτό το φιλτράκι που κ που, και ίσως να βλέπαμε και το θέμα της τοποθέτησής του σε κάποιο πιο καθαρό σημείο...
εγω το εβαλα στο φιλτροκουτι,ταιριαξε ακριβως...αλλα ξεχασα να βγαλω φωτο.... Sad
Lefter1s RC - Τετ 06 Απρ 2011, 11:45:08
Θέμα δημοσίευσης:
Alexis22 έγραψε:
makis106 έγραψε:
Μπράβο Γιάννη για την ανάλυση.
Άρα καλό θα ήταν να ρίχνουμε και ένα καθαρισματάκι σ'αυτό το φιλτράκι που κ που, και ίσως να βλέπαμε και το θέμα της τοποθέτησής του σε κάποιο πιο καθαρό σημείο...
εγω το εβαλα στο φιλτροκουτι,ταιριαξε ακριβως...αλλα ξεχασα να βγαλω φωτο.... Sad


Που στο φιλτροκουτι?
android - Τετ 06 Απρ 2011, 12:18:17
Θέμα δημοσίευσης:
giannis27 έγραψε:
εγώ σκέφτομαι ότι αυτό το φιλτράκι πρέπει να πάρει πόδι να μπει ένα καινούργιο κ ανά τακτά χρονικά διαστήματα να καθαρίζεται/αλλάζεται .


3 χρόνια με το ίδιο φίλτρο χωρίς πλύσιμο/καθάρισμα κ με τις θερμοκρασίες που το περιβάλλουν απορώ πως υπάρχει ακόμα ,αμφιβάλω αν φιλτράρει καθόλου τον αέρα !σκόνες ,υγρασία κλπ περνάνε κατευθείαν μέσα στην μπαροβαλβίδα ,οπότε η αλλαγή τις μπαροβαλβίδας κ μόνο δεν μας σώζει γιατί το σωληνάκι θα έχει ήδη μέσα του βρωμιά,το φίλτρο είναι ήδη κατεστραμμένο άρα σε λίγο καιρό θα πάει αδιάβαστη κ η καινούργια μας μπαροβαλβίδα .
η πιο σωστή κίνηση νομίζω ότι θα είναι η εξής:
1 αλλαγή τις μπαροβαλβίδας
2 ένα καλό καθάρισμα στο σωληνάκι ή αλλαγή κ τοποθέτηση ενός άλλου φίλτρου το οποίο θα καθαρίζεται/αλλάζεται τακτικά.

αν συντηρούμε σωστά το φιλτράκι τότε δεν υπάρχει περίπτωση να χαλάσει η μπαροβαλβίδα .


ένα φιλτρακι αναθυμιάσεων,πάνω στην βαλβίδα κατευθείαν με μπόλικο λαδάκι κ&ν ? θα γεμίσουμε το αμάξι παντού χοάνες κ χοανακια ,θα φωνάξουμε και την χοανα την παρθένα μετά... Laughing
Alexis22 - Τετ 06 Απρ 2011, 12:55:29
Θέμα δημοσίευσης:
Lefter1s RC έγραψε:
Alexis22 έγραψε:
makis106 έγραψε:
Μπράβο Γιάννη για την ανάλυση.
Άρα καλό θα ήταν να ρίχνουμε και ένα καθαρισματάκι σ'αυτό το φιλτράκι που κ που, και ίσως να βλέπαμε και το θέμα της τοποθέτησής του σε κάποιο πιο καθαρό σημείο...
εγω το εβαλα στο φιλτροκουτι,ταιριαξε ακριβως...αλλα ξεχασα να βγαλω φωτο.... Sad


Που στο φιλτροκουτι?
στην πισω πλευρα,(στο σημειο που ειναι ο Map) ανοιξα μια μικρη τρυπα και προσαρμοσα το φιλτρακι,ολο αυτο το εκανα γτ διαλυθηκε το σφουγγαρακι που ειχε για να φιλτραρει τον αερα και ανταλλακτικο δεν παιζει να βρω...
giannis27 - Τετ 06 Απρ 2011, 13:00:10
Θέμα δημοσίευσης:
ανταλλακτικό υπάρχει !


1922 W1
ΣΩΛ"ΕΞΑΕΡΩΣΗΣ"
είναι όλο το σωληνάκι μαζί με το φίλτρο, ξεκινάει από την μπαροβαλβίδα κ καταλήγει δίπλα στον δείκτη λαδιού .κόστος 35€
Lefter1s RC - Τετ 06 Απρ 2011, 13:08:53
Θέμα δημοσίευσης:
Αφου το σωληνακι δεν ειναι ευκαμπτο, πως το γυρισες πανω?
makis106 - Τετ 06 Απρ 2011, 15:18:14
Θέμα δημοσίευσης:
Εγώ παντως του τράβηξα ένα καθάρισμα-λάδωμα με τα καθαρισστικά του φίλτρου πάνελ μου, και είναι σε καλή κατάσταση απ ότι βλέπω.
Συμφωνώ με Γιάννη, με αλλαγή μπαροβαλβίδας, άλλαγμα και το φιλτράκι.
giannis27 - Τετ 06 Απρ 2011, 15:33:18
Θέμα δημοσίευσης:
κ εγώ πριν λίγο το έβγαλα το καθάρισα ,καθάρισα τον σωλήνα k την μπαροβαλβίδα.


έκανα μια βόλτα κ έχει εμφανή διαφορά το αμάξι,τραβάει πάρα πολύ καλύτερα!
σκέφτομαι ότι μπορούμε να τροποποιήσουμε το υπάρχων φιλτράκι αντί για αλλαγή ,το βγάζουμε το καθαρίζουμε σχολαστικά ,παίρνουμε αυτό http://cgi.ebay.co.uk/HKS-REPLACEMENT-MUSHROOM-FILTER-150MM-PURPLE-/280642777732?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item41579cf284
κόβουμε όσο χρειαζόμαστε κ το τυλίγουμε γύρω γύρω από το υπάρχων φίλτρο ,το υπόλοιπο το κρατάμε για μελλοντική χρήση!


p.s.αφού έχω ξεμπερδέψει με τις αναθυμιάσεις κ τα προβλήματα πίεσης νομίζω ότι ήρθε η ώρα να περάσω το πρόγραμμα Twisted evil Twisted evil Evil Evil
makis106 - Τετ 06 Απρ 2011, 15:40:39
Θέμα δημοσίευσης:
Γιάννη η μπαροβαλβίδα ανοίγεται και καθαρίζεται??? Δεν είναι πρεσαριστή? Ξεπρεσάρισες το δακτυλίδι και το ξανάβαλες?
giannis27 - Τετ 06 Απρ 2011, 15:50:27
Θέμα δημοσίευσης:
όχι δεν ανοίγει!
το πρωί ήμουν στο συνεργείο του ξαδέρφου μου βρήκα άδεια ράμπα κ το ανέβασα Very happy
έβγαλα την μπαροβαλβίδα κ αφού την είχα στα χέρια την έλουσα με wd40 εσωτερικά την φύσηξα ώστε να καθαρίσει τελείως κ μετά τις έριξα λίγο σπρέι σιλικόνης ,το ίδιο έκανα κ στα σωληνάκια κ τα ξανά κούμπωσα !
makis106 - Τετ 06 Απρ 2011, 15:53:46
Θέμα δημοσίευσης:
Σωστός! Έχω 43000 και έλεγα να την αλλάξω προληπτικά στις 55000-60000, αν της κανουμε ένα τέτοιο καθαρισμό, πιθανών να μείνει για πχ 70000...
giannis27 - Τετ 06 Απρ 2011, 16:00:26
Θέμα δημοσίευσης:
βρε αν είναι καλό καθαρό το φίλτρο γιατί να χαλάσει η μπαροβαλβίδα?η μπαροβαλβίδα μας χαλάει επειδή είναι τέρμα βρόμικο παραμελημένο το φίλτρο με αποτέλεσμα να ρουφάμε σκόνη/υγρασίες κλπ αυτό το όμορφο μείγμα καταλήγει στο αξονάκι τις μπαροβαλβίδας,όσο πιο πολύ βρωμιά μαζεύει τόσο πιο πολύ δυσκολεύεται το αξονάκι να κινηθεί ψιλο φράζουνε κ οι τρύπες του άξονα από την βρωμιά κ μετά αρχίζουν τα πανηγύρια .
Gr13 - Πεμ 07 Απρ 2011, 08:58:50
Θέμα δημοσίευσης:
Γιάννη εντάξει το αμάξι ,τώρα?
giannis27 - Πεμ 07 Απρ 2011, 21:43:44
Θέμα δημοσίευσης:
ναι χρήστο το αμάξι δουλεύει πάρα πολύ καλά! Very happy
Gr13 - Παρ 08 Απρ 2011, 09:44:06
Θέμα δημοσίευσης:
giannis27 έγραψε:
ναι χρήστο το αμάξι δουλεύει πάρα πολύ καλά! Very happy


Ωραίος φιλε ,καιρός να το χαρείς ,καλά γκάζια!!
ParisMcridis - Παρ 08 Απρ 2011, 14:54:49
Θέμα δημοσίευσης:
Εμενα που ειναι το facelift δε το εχει το φιλτρακι...κοιταω το δεικτη λαδιου κ δεν εχει τιποτα κουμπωμενο επανω. Rolling eyes
SαλιγκαρAKIS - Παρ 08 Απρ 2011, 23:15:27
Θέμα δημοσίευσης:
ParisMcridis έγραψε:
Εμενα που ειναι το facelift δε το εχει το φιλτρακι...κοιταω το δεικτη λαδιου κ δεν εχει τιποτα κουμπωμενο επανω. Rolling eyes


Γιατί είναι σε άλλη θέση. Wink
Τσέκαρε λίγο στο ψευτοκάπακο πίσω δεξιά, υπάρχει ένα σωληνάκι που ΄κάθεται΄ ακριβώς πίσω από το σωλήνα αναθυμιάσεων και σάν να είναι αυτό!
salex - Παρ 08 Απρ 2011, 23:25:16
Θέμα δημοσίευσης:
SαλιγκαρAKIS έγραψε:

Γιατί είναι σε άλλη θέση. Wink
Τσέκαρε λίγο στο ψευτοκάπακο πίσω δεξιά, υπάρχει ένα σωληνάκι που ΄κάθεται΄ ακριβώς πίσω από το σωλήνα αναθυμιάσεων και σάν να είναι αυτό!


Προσοχή μην το μπερδέψετε με την ασφαλιστική βαλβίδα του ψευτοκάπακου.
Είναι δίπλα στην πίσω έξοδο των αναθυμιάσεων και τα πρώτα (προ 2008) δεν το είχαν καθόλου.
SαλιγκαρAKIS - Σαβ 09 Απρ 2011, 00:40:08
Θέμα δημοσίευσης:
salex έγραψε:
SαλιγκαρAKIS έγραψε:

Γιατί είναι σε άλλη θέση. Wink
Τσέκαρε λίγο στο ψευτοκάπακο πίσω δεξιά, υπάρχει ένα σωληνάκι που ΄κάθεται΄ ακριβώς πίσω από το σωλήνα αναθυμιάσεων και σάν να είναι αυτό!


Προσοχή μην το μπερδέψετε με την ασφαλιστική βαλβίδα του ψευτοκάπακου.
Είναι δίπλα στην πίσω έξοδο των αναθυμιάσεων και τα πρώτα (προ 2008) δεν το είχαν καθόλου.


Όχι καλέ Very happy , δέν είναι η ασφαλιστική βαλβίβα που βρίσκεται στο κέντρο του ψευτοκάπακου..σωληνάκι είναι με φίλτρο στο τέλος του που απλά στηρίζεται εκεί, πίσω από τις μπροστά αναθυμιάσεις!
ParisMcridis - Σαβ 09 Απρ 2011, 15:13:21
Θέμα δημοσίευσης:
ο γιαννης ειπε οτι
Παράθεση:
λοιπόν στην τρίτη υποδοχή συνδέεται ένα σωληνάκι το οποίο καταλήγει σε ένα μικρό ψεύτικο φιλτράκι που είναι κουμπωμένο στον δείκτη λαδιού.
εμενα rc facelift στο δεικτη λαδιου δεν εχει κανενα φιλτρακι...που αλλου μπορει να ειναι???
makis106 - Σαβ 09 Απρ 2011, 15:42:02
Θέμα δημοσίευσης:
Γιάννη μπορεις να δωσεις μερικές χρήσιμες πληροφορίες για την αφαίρεση της μπαροβαλβίδας? Wink
saikoe_39 - Σαβ 09 Απρ 2011, 15:56:17
Θέμα δημοσίευσης:
στα f/l το φιλτρακι ειναι εκει που λεει ο σαλιαρης...δλδ ακριβως πισω απο την εξαγωγη των αναθυμιασεων..κανει ενα κενο εκει πισω και την βαζουν εκει...ειναι και δεμενη μαλιστα..

αλλα και αυτη η θεση σκ**α ειναι..μιας και ειναι στον ιδιο χωρο με την εξαγωγη τον αναθυμιασεων.....οποτε αν καποιος δεν κουμπωσει καλα τον σωληνα των αναθυμιασεων...γεμιζει φουλ στην λαδιλα στο φιλτρακι..

Μακη...ειναι απλο να βγει η μπαροβαλβιδα...το αφηνεις κρυωνει γιατι θα βαλεις χερι διπλα στην εξατμα...πας απο κατω...την βγαζεις απο την θεση της...βγαζεις τα σωληνακια και την φισα..και βαζεις την αλλη...ΑΛΛΑ εκει κατω δεν εχει πολυ χωρο...
Εγω για να μην κανω μλκια..καθε σωληνακι που εβγαζα το κουμπωνα πανω στην νεα μπαροβαλβιδα..!
makis106 - Σαβ 09 Απρ 2011, 16:01:19
Θέμα δημοσίευσης:
Κώστα θα την βγάλω μόνο για συντήρηση. Απλά ρωτάω για το πως είναι στερεωμένη πχ. Είναι σε κάποιο στηριγμα και απλά την τραβάς και ξεκουμπώνει ας πούμε?
saikoe_39 - Σαβ 09 Απρ 2011, 16:06:38
Θέμα δημοσίευσης:
makis106 έγραψε:
Κώστα θα την βγάλω μόνο για συντήρηση. Απλά ρωτάω για το πως είναι στερεωμένη πχ. Είναι σε κάποιο στηριγμα και απλά την τραβάς και ξεκουμπώνει ας πούμε?


ναι ειναι πανω σε ενα στηριγμα....την κανεις προς τα αριστερα και βγαινει...θα το δεις..σε παει μονη της...!
makis106 - Σαβ 09 Απρ 2011, 16:07:55
Θέμα δημοσίευσης:
saikoe_39 έγραψε:
makis106 έγραψε:
Κώστα θα την βγάλω μόνο για συντήρηση. Απλά ρωτάω για το πως είναι στερεωμένη πχ. Είναι σε κάποιο στηριγμα και απλά την τραβάς και ξεκουμπώνει ας πούμε?


ναι ειναι πανω σε ενα στηριγμα....την κανεις προς τα αριστερα και βγαινει...θα το δεις..σε παει μονη της...!

Thanks! Wink
giannis27 - Σαβ 09 Απρ 2011, 22:02:04
Θέμα δημοσίευσης:
όπως τα είπε ο κώστας !
το μόνο παίδεμα είναι στο κούμπωμα λόγο έλλειψης χώρου,αν δεν φοράς φιλτροκούτι μπορείς να την κουμπώσεις από πάνω .
η μπαροβαλβίδα κουμπώνει μέσο τις λαστιχένιας τις βάσεις πάνω σε ένα λαμάκι ,τοποθετείς την βαλβίδα στην θέση τις την κουμπώνεις όσο μπορείς από κάτω κ μετά παίρνεις ένα ίσιο κατσαβίδι κ σπρώχνεις την λαστιχένια βάση για να κουμπώσει μέχρι τέρμα από την πάνω μεριά,ακριβώς στο κέντρο τις πολλαπλής είναι φαίνεται από πάνω η βάση .

όποιος έχει το f/l ας βγάλει μια φώτο από το φιλτράκι για να υπάρχει σαν αρχείο!
ParisMcridis - Τρι 12 Απρ 2011, 14:57:31
Θέμα δημοσίευσης:




Γιαννη το δικο σου ειναι μεταλικο εμενα πλαστικο...κ εχει κ καπακι πλαστικο...πως στο Evil ρουφαει αερα με το καπακι???
Lefter1s RC - Τρι 12 Απρ 2011, 16:10:32
Θέμα δημοσίευσης:
Η Peugeot εβγαλη αναβαθμισμενη βαλβιδα ανθυμιασεων καυσιμου με τον ιδιο κωδικο με το παλιο ανταλακτικο.
makis106 - Τρι 12 Απρ 2011, 16:14:00
Θέμα δημοσίευσης:
ParisMcridis έγραψε:
...πως στο Evil ρουφαει αερα με το καπακι???


Απο την τρυπίτσα που έχει απο κάτω??? Shocked Rolling eyes
ParisMcridis - Τρι 12 Απρ 2011, 18:47:03
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν ειναι τρυπιτσα αυτο πανω στο πλαστικο καπακι...το κοιταξα κ απο μεσα και δεν ειναι...
giannis27 - Τρι 12 Απρ 2011, 23:09:13
Θέμα δημοσίευσης:
πλαστικό είναι κ το δικό μου απλά έχει ανοίγματα περιμετρικά για να παίρνει αέρα



τώρα αυτό με το καπάκι κ εγώ δεν μπορώ να καταλάβω πως παίρνει αέρα Question
το φιλτράκι μέσα είναι λερωμένο ή έτσι φαίνεται στην φώτο .
ParisMcridis - Τετ 13 Απρ 2011, 00:52:27
Θέμα δημοσίευσης:
ειναι λερωμενο γι αυτο απορω απο που μπαινει αερας...
psilos133 - Τετ 13 Απρ 2011, 13:55:54
Θέμα δημοσίευσης:
Υπαρχει κανένας αλλος τρόπος να καθαρισουμε αυτο το φιλτρακι εκτος απο τα καθαριστικά για φιλτρα??το έβγαλα και εγω κ εχει τα χαλια του.. ακούω ιδέες..
Gotcha - Πεμ 14 Απρ 2011, 09:55:45
Θέμα δημοσίευσης:
Με WD40 γινετε να καθαριστει το φιλτρακι?
psilos133 - Πεμ 14 Απρ 2011, 09:59:14
Θέμα δημοσίευσης:
Gotcha έγραψε:
Με WD40 γινετε να καθαριστει το φιλτρακι?


Δεν ξέρω καν τι ειναι το wd40....ελπίζω να μας απαντήσει καποιος που ξέρει.
makis106 - Πεμ 14 Απρ 2011, 10:11:08
Θέμα δημοσίευσης:
Gotcha έγραψε:
Με WD40 γινετε να καθαριστει το φιλτρακι?

Πιστεύω οτι θα κανει τη δουλειά, απλά φύσα το ταυτόχρονα με πίεση, να φύγει η βρωμιά και να στεγνώσει.
antoniogt - Σαβ 24 Φεβ 2018, 11:15:45
Θέμα δημοσίευσης:
Ξεθαβω το θεμα μπας και βρω καμια λυση.αρχικα να ρωτησω.η ν75 ειναι υπευθυνη για το ανοιγμα κλεισιμο της wastegate.σωστα;αυτη ρυθμιζεται μεσω του προγραμματος στο πως θα δουλευει ακριβως;το προβλημα μου ειναι οτι το προγραμμα που εχω ειναι για 1.4 over και 1.2 σταθερο.εγω το μονο που εχω δει ειναι η σταθερη πιεση και ποτε over.πριν το προγραμμα δεν υπηρχε θεμα με πιεση ηταν ολα οπως πρεπει.να πω οτι προβλημα χρονιαμου δν υπαρχει η ν75 ειναι σχετικα καινουργια η σκαστρα s3 το ιδιο η τουρμπινα ειναι rc υβριδιο και τσεκαρισμενη και αυτη.η πιεση ανεβηκε μονο οταν εσφιξα αρκετα την watsegate πραγμα που απ οτι ξερω δεν ειναι σωστο.υπαρχει κατι αλλο που πρεπει να δω πριν παω για αλλαγη προγραμματος γιατι ο προγραμματιστης μου λεει οτι δεν ειναι απ αυτο.η πιεση μετρηθηκε με μπαρομετρο και οχι μεσω διαγνωστικου.
Gotcha - Δευ 26 Φεβ 2018, 09:47:07
Θέμα δημοσίευσης:
Αν δεν κανω λαθος οβερ θα δεις μονο σε 3η-4η-5η. Αν δοκιμαζεις 1η-2α λογικο ειναι να μην βλεπεις οβερ
NoDsl - Δευ 26 Φεβ 2018, 09:57:50
Θέμα δημοσίευσης:
Gotcha έγραψε:
Αν δεν κανω λαθος οβερ θα δεις μονο σε 3η-4η-5η. Αν δοκιμαζεις 1η-2α λογικο ειναι να μην βλεπεις οβερ


Δεν κάνεις λάθος. Είναι μονο με 3,4,5 σε απότομο σανίδωμα, συγκεκριμένες στροφές και συνθήκες.
antoniogt - Δευ 26 Φεβ 2018, 11:56:56
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι το ξερω οτι 1η 2α δεν θα δω το οβερ.το θεμα ειναι πως δεν το χω δει ποτε.μονο οταν σφιξω αρκετες στροφες την wastegate πραγμα που δεν ειναι σωστο.
Mono AEK - Δευ 26 Φεβ 2018, 15:42:12
Θέμα δημοσίευσης:
μηπως εχει προβλημα το πορτακι της?

το εχεις τσεκαρει?
antoniogt - Δευ 26 Φεβ 2018, 17:55:10
Θέμα δημοσίευσης:
Μολις την πηρα απο σερβις που εκανα στον σπαρταλη και μου ειπε πως δεν εχει κανενα θεμα η τουρμπινα.εχω δει τα παντα νομιζω και απο μπεκ αντλιες αισθητηρες.ολα ειχαν αλλαχτει πριν λιγα χιλιομετρα.δεν ξερω αν μου ξεφευγει κατι.γι αυτο στο μονο που παει το μυαλο μου ειναι το προγραμμα.
Mono AEK - Τρι 27 Φεβ 2018, 10:33:47
Θέμα δημοσίευσης:
Αν δεν κάνω λάθος τα αμάξια μας έχουν περιοριστη ροπής

Είναι πιθανό να μη σου το απενεργοποιησε ο προγραμματιστης σου και να είναι αυτό αν από hardware είσαι κομπλέ
antoniogt - Τρι 27 Φεβ 2018, 11:40:23
Θέμα δημοσίευσης:
Μαλιστα.θα επικοινωνησω μαζι του να τον ρωτησω και ελπιζω να λυθει.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr