PSClub - Hellas

Νέα - Νέο Opel Astra GTC

ironman02 - Σαβ 25 Σεπ 2010, 02:47:35
Θέμα δημοσίευσης: Νέο Opel Astra GTC
Τουλάχιστον εμφανισιακά τα σπάει!

Και το προηγούμενο μ'άρεσε, αλλά αυτό είναι πολύ όμορφο!

Μακάρι να βγεί έτσι δηλαδή..

http://www.4troxoi.gr/default.php?pname=Article&cat_id=4&art_id=11940
nikos 206cc - Σαβ 25 Σεπ 2010, 03:20:24
Θέμα δημοσίευσης:
Το πρωτο Opel που μου αρεσε τοσο πολυ (μετα το GT)...Αν βγει ετσι θα γινει πανικος Laughing
franch_power - Σαβ 25 Σεπ 2010, 09:01:09
Θέμα δημοσίευσης:
Το αμάξι τα σπάει Shocked πολύ όμορφο κ δυνατό Cool ελπίζω να βγει έτσι!
abaleo - Τετ 08 Ιούν 2011, 22:40:25
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.4troxoi.gr/default.php?pname=Article&cat_id=4&art_id=13113
μεγκαν-ίζει.. αλλά τρώγεται!
chiefjian - Τετ 08 Ιούν 2011, 23:00:20
Θέμα δημοσίευσης:
Μο@ναρααα.....μακαρι να βγει ετσι,που δεν το νομιζω!!!Ο μονος λογος που θα πηγαινα σε οπελ.Παντως το νεο σχεδιαστικο μοτιβο της οπελ ειναι πολυ ενδιαφερον!!
SAKIS-LEMANS - Πεμ 09 Ιούν 2011, 05:56:24
Θέμα δημοσίευσης:
290 άλλογα σε εμπρός τροχούς.... ότι ηλεκτρονικό να έχει μόνο στα ρεπρίζ θα τα χρησιμοποιεί.
MEMsound - Πεμ 09 Ιούν 2011, 07:44:43
Θέμα δημοσίευσης:
chiefjian έγραψε:
Παντως το νεο σχεδιαστικο μοτιβο της οπελ ειναι πολυ ενδιαφερον!!


+1
γενικως δειχνει αρκετα ενδιοαφερον σεναριο
Sinanai - Πεμ 09 Ιούν 2011, 07:54:07
Θέμα δημοσίευσης:
Κώστα, η συνεπαγωγή δεν είναι 290 άλογα εμπρός, άρα σπινιαρίστρα. Είναι Opel, άρα σπινιαρίστρα. Γιατί η Opel και 45 άλογα να βάλει σε αυτοκίνητο, πάλί υποστροφικό μπουρδέλο θα 'ναι. Laughing Laughing Laughing

Για το design, τώρα. Όχι απλά Megane-ίζει... Το megane-ησαν και ψόφησε. Από τα b-pillars και πίσω είναι καρμπόν, έλεος. Αφήστε που έκανε η Seat την αρχή με το Leon (του 1.5 όγκου) και όλοι ακολουθούν αυτό το ρευστοειδές σχήμα σαν... σταγόνα. Τι περιμένατε να πω; Laughing
rallos180 - Πεμ 09 Ιούν 2011, 08:58:08
Θέμα δημοσίευσης:
παιδες το θεμα δεν ειναι τι κανει η οπελ...αστο νανε υποστροφικο.. θα γαμαει ομως... αληθεια η πεζω τι κανει?τιποτα.. εχει ξεχασει πως φτιαχνονται τα αμαξια... απτο κακο στο χειροτερο...η οπελ τα αναβαθμιζει και σε design αλλα και σε κινητηρες... μπραβο σρτην οπελ...που κανει κινησεις τετοιες...
Vasilhs_10 - Πεμ 09 Ιούν 2011, 11:41:29
Θέμα δημοσίευσης:
Sinanai έγραψε:
Κώστα, η συνεπαγωγή δεν είναι 290 άλογα εμπρός, άρα σπινιαρίστρα. Είναι Opel, άρα σπινιαρίστρα. Γιατί η Opel και 45 άλογα να βάλει σε αυτοκίνητο, πάλί υποστροφικό μπουρδέλο θα 'ναι. Laughing Laughing Laughing

Για το design, τώρα. Όχι απλά Megane-ίζει... Το megane-ησαν και ψόφησε. Από τα b-pillars και πίσω είναι καρμπόν, έλεος. Αφήστε που έκανε η Seat την αρχή με το Leon (του 1.5 όγκου) και όλοι ακολουθούν αυτό το ρευστοειδές σχήμα σαν... σταγόνα. Τι περιμένατε να πω; Laughing


+200
SAKIS-LEMANS - Πεμ 09 Ιούν 2011, 12:40:26
Θέμα δημοσίευσης:
Sinanai έγραψε:
Κώστα, η συνεπαγωγή δεν είναι 290 άλογα εμπρός, άρα σπινιαρίστρα. Είναι Opel, άρα σπινιαρίστρα. Γιατί η Opel και 45 άλογα να βάλει σε αυτοκίνητο, πάλί υποστροφικό μπουρδέλο θα 'ναι. Laughing Laughing Laughing

Για το design, τώρα. Όχι απλά Megane-ίζει... Το megane-ησαν και ψόφησε. Από τα b-pillars και πίσω είναι καρμπόν, έλεος. Αφήστε που έκανε η Seat την αρχή με το Leon (του 1.5 όγκου) και όλοι ακολουθούν αυτό το ρευστοειδές σχήμα σαν... σταγόνα. Τι περιμένατε να πω; Laughing


καλα σε αυτό έχεις ένα δίκιο...(σπινιαρίστες γάρ)

Το megane είναι κορυφή απλα σε αυτήν την κατηγορία για εμένα
SAKIS-LEMANS - Πεμ 09 Ιούν 2011, 12:43:40
Θέμα δημοσίευσης:
rallos180 έγραψε:
παιδες το θεμα δεν ειναι τι κανει η οπελ...αστο νανε υποστροφικο.. θα γαμαει ομως... αληθεια η πεζω τι κανει?τιποτα.. εχει ξεχασει πως φτιαχνονται τα αμαξια... απτο κακο στο χειροτερο...η οπελ τα αναβαθμιζει και σε design αλλα και σε κινητηρες... μπραβο σρτην οπελ...που κανει κινησεις τετοιες...


συγνώμη δηλαδή γιατί να μην πάρεις με 35000 το megane με 250 άλογα και είναι η μέρα με τι νύχτα με ότι όπελ βγήκε τα τελευταία 5 χρόνια και θα βγει και τα επόμενα 5?

εκτός αν γουστάρεις να το νιώθεις να σπινιάρει.... ή να στρίβεις και αυτό να πάει ευθεία, ή να σε κόβει το κάθε άντε γεια ηλεκτρονικό που θα έχει...

Αν τώρα είσαι ο άνθρωπος της ρεπρίζ υπάρχει και φόκους 310 αλόγατα. Και πάλι καλύτερο στις στροφές θα είναι από το άστρα.

Τώρα θα πει κάποιος ότι μιλάω πολύ νωρίς, αλλα μάλλον η συνταγή για την όπελ δεν αλλάζει...

Προτιμώ να είναι τετράγωνο το αμάξι και να έχει 150-200 άλογα, παρά να νιώθω να πηγαίνω ευθεία ενώ στρίβω. Τι να χαρώ την προσπέραση? Υπερβολικός? θα δείξει....
MEMsound - Πεμ 09 Ιούν 2011, 13:05:58
Θέμα δημοσίευσης:
μαλλον καπου τα χετε μπερδεψει μεσα στο μυαλο σας Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

βασικα
οτι δεν εχουν ολοι οι ανθρωποι τα ιδια κριτηρια
και ενω σε καποιον ενα αμαξι ταιριαζει ιδανικα σε καποιον αλλο ακριβως το αντιθετο
αρα το θεμα ειναι να δεις σε ποιον απευθυνεται το καθε αμαξι και αν ανηκεις σε αυτους πας για ψωνια ή επιλεγεις κατι αλλο... Wink
king207cc - Πεμ 09 Ιούν 2011, 13:16:12
Θέμα δημοσίευσης:
ρε αυτο που παρουσιαζετε πιο πάνω είναι το gtc γιατι το συγκρίνετε με το megane rs? καθήστε να βγεί το opc κια μετα τα συγκρίνετε, βιαστικοί Laughing
android - Πεμ 09 Ιούν 2011, 13:32:15
Θέμα δημοσίευσης:
king207cc έγραψε:
ρε αυτο που παρουσιαζετε πιο πάνω είναι το gtc γιατι το συγκρίνετε με το megane rs? καθήστε να βγεί το opc κια μετα τα συγκρίνετε, βιαστικοί Laughing


αυτο εχω απορία...πως θα το κανουν το opc ?
Pugobios - Πεμ 09 Ιούν 2011, 13:35:11
Θέμα δημοσίευσης:
με 290 ps gtc περιμενετε και opc?η δεν θα βγει τοσα η δεν θα βγαλουν opc...
king207cc - Πεμ 09 Ιούν 2011, 13:36:35
Θέμα δημοσίευσης:
τι εννοείς 290? Rolling eyes
SAKIS-LEMANS - Πεμ 09 Ιούν 2011, 13:41:19
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
μαλλον καπου τα χετε μπερδεψει μεσα στο μυαλο σας Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

βασικα
οτι δεν εχουν ολοι οι ανθρωποι τα ιδια κριτηρια
και ενω σε καποιον ενα αμαξι ταιριαζει ιδανικα σε καποιον αλλο ακριβως το αντιθετο
αρα το θεμα ειναι να δεις σε ποιον απευθυνεται το καθε αμαξι και αν ανηκεις σε αυτους πας για ψωνια ή επιλεγεις κατι αλλο... Wink


Αυτό το μόνο σίγουρο! Laughing Laughing Laughing Laughing

σίγουρα έχει διάφορα γούστα, διάφορα πορτοφόλια, διάφορες προτεραιότητες. Αλλιώς η όπελ δεν θα πουλούσε τίποτα.
king207cc - Πεμ 09 Ιούν 2011, 13:43:02
Θέμα δημοσίευσης:
Pugobios έγραψε:
με 290 ps gtc περιμενετε και opc?η δεν θα βγει τοσα η δεν θα βγαλουν opc...


290 θα είναι το opc όχι το gtc

http://www.worldcarfans.com/111031631088/2012-opel-astra-opc-spied-with-less-disguise
MEMsound - Πεμ 09 Ιούν 2011, 14:34:13
Θέμα δημοσίευσης:
SAKIS-LEMANS έγραψε:
Αλλιώς η όπελ δεν θα πουλούσε τίποτα.

Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
rallos180 - Πεμ 09 Ιούν 2011, 20:15:16
Θέμα δημοσίευσης:
νταξει συμφωνω με αυτα που λετε... ας παρουμε μικροτερες κατηγοριες κινητηρων...

alfa romeo-fiat 1.400cc 180ps
vw 1.400cc 180ps
ford 1.600cc 180ps
opel 1.600cc 192ps
mini 1.600cc 184ps?

απλα κανω συγκρισεις γιατι πιστευω πως η peugeot δεν βγαζει πλεον κατι ποιο πανω απο αυτα... εντωμεταξυ οσο και να μαρεσουν τα γαλλικα αν παρατηρησετε δεν εχει κατι καινουργειο απο design η peugeot.. ενω οι απο πανω εταιριες ολο και κατι φτιαχνουν... βεβαια αυτη ειναι αποψη μου
makis106 - Πεμ 09 Ιούν 2011, 20:30:50
Θέμα δημοσίευσης:
Ξέχασες...
Peugeot 1.600cc 200ps Wink
kostaslbc - Παρ 10 Ιούν 2011, 12:16:51
Θέμα δημοσίευσης:
makis106 έγραψε:
Ξέχασες...
Peugeot 1.600cc 200ps Wink


+10 Very happy
abaleo - Παρ 10 Ιούν 2011, 12:50:20
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.highoctane.gr/sbj.aspx?sbj=2193
SAKIS-LEMANS - Παρ 10 Ιούν 2011, 13:16:06
Θέμα δημοσίευσης:
abaleo έγραψε:
http://www.highoctane.gr/sbj.aspx?sbj=2193


σε κίτρινο είαι ιεροσυλία....
MEMsound - Παρ 10 Ιούν 2011, 16:24:43
Θέμα δημοσίευσης:
εμφανισιακα τουλαχιστον i like (οχι σε κιτρινο ομως)
rallos180 - Κυρ 12 Ιούν 2011, 17:34:11
Θέμα δημοσίευσης:
makis106 έγραψε:
Ξέχασες...
Peugeot 1.600cc 200ps Wink


και τι το ωραιο εχουν φτιαξει?εκτος απτο rcz
makis106 - Κυρ 12 Ιούν 2011, 17:52:34
Θέμα δημοσίευσης:
rallos180 έγραψε:
makis106 έγραψε:
Ξέχασες...
Peugeot 1.600cc 200ps Wink


και τι το ωραιο εχουν φτιαξει?εκτος απτο rcz

Aυτο σε σχέση με τους κινητήρες.
Εμφανισιακά τώρα, εμένα πχ. μ'αρέσει επίσης κ αυτό που έχω στην υπογραφή μου! Cool
Γούστα είναι αυτά φίλε! Wink
rallos180 - Κυρ 12 Ιούν 2011, 20:42:41
Θέμα δημοσίευσης:
makis106 έγραψε:
rallos180 έγραψε:
makis106 έγραψε:
Ξέχασες...
Peugeot 1.600cc 200ps Wink


και τι το ωραιο εχουν φτιαξει?εκτος απτο rcz

Aυτο σε σχέση με τους κινητήρες.
Εμφανισιακά τώρα, εμένα πχ. μ'αρέσει επίσης κ αυτό που έχω στην υπογραφή μου! Cool
Γούστα είναι αυτά φίλε! Wink


+1000 φιλε μου συμφωνω απλα ειναι γνωστο σχεδιακι.. για να σου δωσω να καταλαβεις...

golf-scirocco το ιδιο αμαξι στην ουσια(κανενα δεν μαρεσει απλα για να δειξω οτι κανει κατι διαφορετικο)
corsa opc καμια σχεση με τα παλια corsa
ενω τα peugeot εχουν λιγο πολυ το ιδιο καλουπι,την ιδια μουρι... δεν εχουν κατι καινουργειο να δειξουν
Pughell - Κυρ 12 Ιούν 2011, 21:03:38
Θέμα δημοσίευσης:
Το OPC,που δεν ειναι εκδοση αλλα ερευνητικο κεντρο,ξεκινησε με την ελευση του ατμοσφαιρικου Astra G των 160 αλογων.

Ο λογος υπαρξης αυτου του κλαδου της GM ηταν γιατι σαν ομιλος δεν εχει την δυνατοτητα να χρησιμοποιησει αλλη μαρκα για να καλυψει το "ανυσηχο" κοινο πχ οπως κανει η VAG με τα Seat.
Οποτε αναποφευκτα καποιες εκδοσεις δεν ανηκουν σε τιποτα στον τυπικο χαρακτηρα αυτοκινητων της Opel,πραγμα το οποιο γινεται ολο και πιο εντονο προκειμενου να αποκτησει μεγαλυτερο ποσοστο στην συγκεκριμενη αγορα.

Σαν θεμα συγκρισης με την Peugeot δεν υπαρχει μιας και η Peugeot εκανε στροφη και αφησε την Citroen να καλυψει το κομματι της αγορας που προαναφερω.

Ειναι ακριβως το ιδιο κομματι αγορας που συμμετεχουν η Renault Sport,η Seat Sport,η Abarth,κλπ,κλπ...

Και οχι,δεν ειναι θεμα το αν μπορουν να το κανουν να στριβει,μια χαρα μπορουν(θυμαστε το Speedster;),το θεμα ειναι αν τους αφησουν... Confused
SAKIS-LEMANS - Δευ 13 Ιούν 2011, 07:04:02
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Το OPC,που δεν ειναι εκδοση αλλα ερευνητικο κεντρο,ξεκινησε με την ελευση του ατμοσφαιρικου Astra G των 160 αλογων.

Ο λογος υπαρξης αυτου του κλαδου της GM ηταν γιατι σαν ομιλος δεν εχει την δυνατοτητα να χρησιμοποιησει αλλη μαρκα για να καλυψει το "ανυσηχο" κοινο πχ οπως κανει η VAG με τα Seat.
Οποτε αναποφευκτα καποιες εκδοσεις δεν ανηκουν σε τιποτα στον τυπικο χαρακτηρα αυτοκινητων της Opel,πραγμα το οποιο γινεται ολο και πιο εντονο προκειμενου να αποκτησει μεγαλυτερο ποσοστο στην συγκεκριμενη αγορα.

Σαν θεμα συγκρισης με την Peugeot δεν υπαρχει μιας και η Peugeot εκανε στροφη και αφησε την Citroen να καλυψει το κομματι της αγορας που προαναφερω.

Ειναι ακριβως το ιδιο κομματι αγορας που συμμετεχουν η Renault Sport,η Seat Sport,η Abarth,κλπ,κλπ...

Και οχι,δεν ειναι θεμα το αν μπορουν να το κανουν να στριβει,μια χαρα μπορουν(θυμαστε το Speedster;),το θεμα ειναι αν τους αφησουν... Confused


3πορτο και να στρίβει πότε θα κάνουν..... ποτέ μάλλον....καλες προσπεράσεις λοιπόν GTC.

εγώ λοιπόν το εκτιμώ αφάνταστα το rc μου ιδίως περισσότερο από προχθες γιατί αυτό που γλίτωσα απο έναν μπροστά μου, ο οποίος εκανε οχταράκια μπροστά μου χωρίς προειδοποίηση πάνω σε στροφή αφήνοντας μάλλον γκάζι και πατώντας φρένο. Ο τρόπος που αντέδρασε το rc μου ήταν άψογος, μόνο σήματα καπνού δεν μου έκανε ότ θα διώξει κώλο επιτρέποντάς μου να μαζέψω άνετα τον κώλο με ανάποδο λιγο γκαζάκι και γλιτώνοντας το φονικό.... Περισσότερες λεπτομέρειες θα μάθουν φίλοι και γνωστοί...

Άντε να δω να μαζέυεις mini σε ελληνικό δρόμο γυαλί με καρουμπαλα βουναλάκια και δεν ξέρω τι άλλο. ΟΤΙ ΜΙΝΙ να είναι αυτό. Σπορ μοντέλο δεν έχει αντιδράσεις και κράτημα μόνο για πίστα κύριοι, εκτός αν το νοείτε έτσι οπότε πάω πάσο. Καλα δεν το συζητώ για τα άλλα μοντέλα που αναφέροντε....
drdino - Δευ 13 Ιούν 2011, 14:35:32
Θέμα δημοσίευσης:
rallos180 έγραψε:


golf-scirocco το ιδιο αμαξι στην ουσια


Not.
volvos - Τρι 14 Ιούν 2011, 13:38:36
Θέμα δημοσίευσης:
SAKIS-LEMANS έγραψε:
Pughell έγραψε:
Το OPC,που δεν ειναι εκδοση αλλα ερευνητικο κεντρο,ξεκινησε με την ελευση του ατμοσφαιρικου Astra G των 160 αλογων.

Ο λογος υπαρξης αυτου του κλαδου της GM ηταν γιατι σαν ομιλος δεν εχει την δυνατοτητα να χρησιμοποιησει αλλη μαρκα για να καλυψει το "ανυσηχο" κοινο πχ οπως κανει η VAG με τα Seat.
Οποτε αναποφευκτα καποιες εκδοσεις δεν ανηκουν σε τιποτα στον τυπικο χαρακτηρα αυτοκινητων της Opel,πραγμα το οποιο γινεται ολο και πιο εντονο προκειμενου να αποκτησει μεγαλυτερο ποσοστο στην συγκεκριμενη αγορα.

Σαν θεμα συγκρισης με την Peugeot δεν υπαρχει μιας και η Peugeot εκανε στροφη και αφησε την Citroen να καλυψει το κομματι της αγορας που προαναφερω.

Ειναι ακριβως το ιδιο κομματι αγορας που συμμετεχουν η Renault Sport,η Seat Sport,η Abarth,κλπ,κλπ...

Και οχι,δεν ειναι θεμα το αν μπορουν να το κανουν να στριβει,μια χαρα μπορουν(θυμαστε το Speedster;),το θεμα ειναι αν τους αφησουν... Confused


3πορτο και να στρίβει πότε θα κάνουν..... ποτέ μάλλον....καλες προσπεράσεις λοιπόν GTC.

εγώ λοιπόν το εκτιμώ αφάνταστα το rc μου ιδίως περισσότερο από προχθες γιατί αυτό που γλίτωσα απο έναν μπροστά μου, ο οποίος εκανε οχταράκια μπροστά μου χωρίς προειδοποίηση πάνω σε στροφή αφήνοντας μάλλον γκάζι και πατώντας φρένο. Ο τρόπος που αντέδρασε το rc μου ήταν άψογος, μόνο σήματα καπνού δεν μου έκανε ότ θα διώξει κώλο επιτρέποντάς μου να μαζέψω άνετα τον κώλο με ανάποδο λιγο γκαζάκι και γλιτώνοντας το φονικό.... Περισσότερες λεπτομέρειες θα μάθουν φίλοι και γνωστοί...

Άντε να δω να μαζέυεις mini σε ελληνικό δρόμο γυαλί με καρουμπαλα βουναλάκια και δεν ξέρω τι άλλο. ΟΤΙ ΜΙΝΙ να είναι αυτό. Σπορ μοντέλο δεν έχει αντιδράσεις και κράτημα μόνο για πίστα κύριοι, εκτός αν το νοείτε έτσι οπότε πάω πάσο. Καλα δεν το συζητώ για τα άλλα μοντέλα που αναφέροντε....


εγω οηδγησα προχτες μια μερσεντες 300...απιστευτα ασφαλες και σπορ αμαξι. του
του εκανα τιμονιες και δε καταλαβε τιποτα
τραβηξα χειροφρενο μες τη στροφη και εβγαλε ενα ροπαλο και με βαραγε
ενω σταματησε μονο του ανοιξε τη πορτα και με το ροπαλο με πεταξε εξω απο την Ε.Ε...
νιωθω πολυ τυχερος που οδηγω τετοια σπορτ αμαξαρα και γαμαω ολους του πεζακηδες που νομιζουν οτι οδηγουν σπορ αμαξια αυτες τις παλιοσκοτωστρες που πετανε κωλο συνεχεια...




υ.γ. ειναι απλα υβρις για την αυτοκινητιστικη παραδοση ολοκληρης βρετανιας να θεωρεις οτι εστριβε το σπιντστερ σε σχεση με το ελιζ. πηραν ενα ετοιμο εργο τεχνης και καταφεραν να το καταστρεψουν και εσυ λες οτι στριβει? ειδικα το 2.2 που εχω οδηγησει ειναι η επιτομη της γερμανικης μαλακιας
SAKIS-LEMANS - Τρι 14 Ιούν 2011, 16:35:42
Θέμα δημοσίευσης:
μαλλον εννοεί το νούμερο ΙΙ speedster που ήταν "αξιόλογο"
android - Τρι 14 Ιούν 2011, 20:50:55
Θέμα δημοσίευσης:
Συγνωμη ρε παιδια αλλα αμα δεν καταφερεις να κανεις ενα τετοιο αμαξι να στριψει...εισαι τελειως ασχετος στο να φτιαξεις κατι...ενα με το πατωμα...φουσκα φαρδος ετοιμα πλαισια κτλ...δλδ ενταξει...καμια σχεση με τα καθημερινα 3 θυρα
Pughell - Τρι 14 Ιούν 2011, 21:13:00
Θέμα δημοσίευσης:
Εννοω το νουμερο 1 Speedster,το ατμοσφαιρικο με τον Χ22 και τα 147 αλογα,και ναι,ηταν ιδιο με την Elise με το μοτερ Κ...
Και ναι,το οδηγησα και μαλιστα αρκετες φορες μεσα στην ιδια εβδομαδα στο OPC festival που ειχαμε το 2002 στην αντιπροσωπεια στην Θεσσαλονικη,την εβδομαδα που γνωρισα και τον F1Pilot οταν ηρθε να κανει βολτα το Zafira OPC. Rolling eyes

Σε καμια περιπτωση δεν ειχε τρελο γκαζι αλλα απο στριψιμο ηταν η χαρα του παιδιου.
volvos - Τρι 14 Ιούν 2011, 21:30:30
Θέμα δημοσίευσης:
exeis odigisei elise?

epeidh εχει κολλητος μου 2.2 σπιντστερ με κονι πανω κιτρινα και εχω κανει παρα πολλα χλμ με αυτο το αμαξι

και εχει τυχη και εχω μπει 2 φορες σε ελιζ και πρωτη και δευτερη γενια συνοδηγος ειναι να γελας με το οπελ και τις γκαφες που εχουν κανει οι τυπαδες σε σχεση με το λοτους που αντεγραψαν.

αν βεβαια το συγκρινεις με αλλα αμαξια και το οπελ αμαξαρα ειναι.
Pughell - Τρι 14 Ιούν 2011, 21:36:30
Θέμα δημοσίευσης:
Οχι,αλλα εχω αποψη απο αυτην συγκεκριμενα
http://www.lotusclub.gr/forum/viewtopic.php?f=15&t=956
και πιστευω/σεβομαι πολυ περισσοτερο την αποψη των δυο δοκιμαστων που μας ειχαν στειλει τοτε για να βολταρουν τον κοσμο απο οποιονδηποτε αλλο...

Μαλιστα ο Παυλος,ο ενας εκ των δυο,εχει για προσωπικο του αυτοκινητο πιθανοτατα το μοναδικο Renault Spider που υπαρχει στην Ελλαδα και παραυτα το παιδι ειπε οτι δεδομενου του κοστολογιου του το Speedster ειναι μια εξαιρετικη επιλογη αντι για την Elise...
Βεβαια οταν τον ρωτησα αν θα το αλλαζε με το Spider του,χαμογελασε. Laughing

Υ.Γ. Εσυ εχεις οδηγησει Elise K Series; Question
Ghost Dog - Τρι 14 Ιούν 2011, 22:32:52
Θέμα δημοσίευσης:
Συγνωμη για την παρεμβαση, αλλα τι σχεση εχει το speedster και η lotus με το θεμα μας (νομιζω ειναι το "νεο" Astra?? Shocked Rolling eyes Laughing
Pughell - Τρι 14 Ιούν 2011, 22:45:31
Θέμα δημοσίευσης:
Γενικευσαμε λιγο...Εσυ αμεσως να γκρινιαξεις μωρη σκατoπεθερα... Laughing Laughing Laughing
volvos - Τετ 15 Ιούν 2011, 09:41:06
Θέμα δημοσίευσης:
edit by MEM...
παρακαλεισθε να διαβασετε το παρακατω ποστ με μια ανασα...οπως γραφηκε...
----------------------------------------------------------------------------


ΓΑ**ΣΕ μας ρε arh λες και μιλαμε για κανα αμαξι της προκοπης. Laughing

Λοιπον παιδιου το σπιντσερ ειναι απο τα πρωτα 2.2 σε αυτο εχω μια επιφυλαξη και ειναι απο τρακα αλλα ο θειος του παιδιου ειναι φαναρτζης και δεν ειχε παρει καμπινα

το αμαξι ειχε τα εξης κακα.
α. αθλια φρενα
β. εβγαζε μουτρα οχι κατι τρομερο αλλα το ενιωθες ελφρυ μπρος
γ. ειχε ενα μοτερ ΓΑ**ΣΕ τα

φρενα παρολο που ηταν τερατα ειχε μια αισθηση σα το δικο μου και επιπλεον δε σταματαγε...
εβαλε κατι ebc μετα αλλα απο αποσταση μειωθηκε αισθηση παλι σκ**α

αναρτηση... οι τυποι πηραν σεταπ ελιζ και το εκαναν κοπι παστε. επιπλεον οπως ανακαλυψε
παιδι μετα εβαλαν εμπρος πιο μαλ**α ελατηρια για να μη γκρινιαζουν γερμανακια προφανως.
συν οτι το αμαξι ειναι αρκετα κιλα παραπανω απο ελιζ και απο μοτερ και κυριως απο εξοπλισμο...
ε βαλτα ολα αυτα κατω και δες!
συγκεκριμενα η μουρη βουταγε και ειχε μια μικρη αδρανεια σε σχεση με ελιζ
ενω επιπλεον -λογω των 17αριων που ειχε πιστευω- χαζογλυστραγε για πλακα μπρος σε γλιτσα.
επισης το τιμονι δε καταλαβα ποτε γιατι ειχε μια πιο ασαφη αισθηση απο ελιζ
ισως απ λαστιχα και ελατηρια
το χειροτερο ομως απο ολα ηταν εθνικη. ηταν σα να οδηγεις το 206 του μανθου με φουλ σλικ και αρνητικο οφσετ. δεν επαιζε να εισαι με το ενα τιμονι χερι πανω απο 140 και να περναγες γιαπ ανωμαλια εθνικη. σε ειχε τραβηξει απεναντι. και επιπλεον το αμαξι επλεε και ηταν παρα πολυ περιεργο στα πολλα χλμ εθνικη κυριως.
ο πουπακης οποτε το βλεπει το αμαξι μουρμουραει αφου εχει κανει πανω απο 10ευθυγραμμισεις δοκιμαζοντας σεταπ το παιδι. αλλαξαν ολα τα συνεμπλοκ τιποτα και τοπ μαουντ.
ισςως ο συνδιασμος μαλακοτερο ελατηριο με αμορτισερ κονι ....αυτα τα πραματα σε ελιζ δεν υπαρχουν ουτε για πλακα

τελικα μετα απο πολυ κραξιμο εκαναν το αυτονοητο. τραμπα με ενα φιλο μας με ελιζ τα ζαντολαστιχα. με τα 15αρια του ελιζ το αμαξι μεταμροφωθηκε....
το τελειως παρανοικο ειναι οτι και το ελιζ με τα 17αρια του οπελ το παιδι κοπανιοταν οτι εγινε καλυτερο και ταιριαζε στην αναρτηση που ειχε το ελιζ σε κρατημα (νιτρον)

επιπλεον απο οσο καταλαβα απο παιδι στο καπακι οταν βγηκε μεσα στο πρωτο χρονο βγαλανε φειςλιφτ με πιο σκληρα ελατηρια. αυτος πλεον φοραει απο το τουρμπο ελατηρια και το αμαξι εχει μεταμορφωθει.συν οτι εβαλε και αμορτισερ απο το τουρμπο νομιζω . γενικα ειχε 3-4 σετ ελατηρια και επαιζε και ο πουπακης εβριζε!
και εβαλε και 16αρες και το αμαξι λεει οτι ειναι αλλο πραμα. δε το εχω οδηγησει εκτοτε.

επισης μοτερ. πολυ μαλακισμενο για στριψιμο βουνο. τρελλη ροπη μεσσαιες αλλα ψηλα λαχανιαζε. οποτε σε πολλες στροφες ειχε τυχη να παταω γκαζι με μεεσαιες να γυρναει και με του που βγαιναμε απο απεξ και ανεβαζε στροφες επιανε και προσφυση το αμαξι τα φτυνε και το μοτερ ψηλα και βρισκοσουνα με λιγο αναποδο και το αμαξι να εχει προσφυση και να εκτοξευεται προς την εξωτερικη της στροφης. Αλλαζοντας εξατμιση προγραμμα και ολη την εισαγωγη απο ενα γερμανο δε θυμαμαι ονομα κατι μεταλλικες το αμαξι μεταμορφωθηκε και ξυριζε παντου ενω εβγαζε δυναμη 300σαλ πριν κοφτη στο δυναμομετρο.
το ελιζ με το Κ μοτερ ξυριζει παντου.και μην ακουσω μαλ***ες οτι τα φτυνει ο αλλος με το ελιζ εχει αλλαξει φαλτνζες ψυγεια θερμοστατες και δε θυμαμαι τι αλλο νομιζω αντλια εχει 100000χλμ και το αμαξι δε καιει σταγονα λαδι.
αααα το οπελ καιει λαδι σαν πεζο!

το τουρμπο λενε οτι ειναι αλλο αμαξι. ο τυπος με ελιζ αντι να βαλει ταπερ μοτερ τελικα τον πεισαμε και το εδωσε και πηρε σπιντστερ τουρμπο που εβαλε πανω την νιτρον.αλλο αμαξι απο το 2.2 και σε φρενα και παντου
επισης το αμαξι κυνηγιεται στα ισια με εξιζ σερρες για πλακα. εχει και προγραμμα ανδιρανακη και ειναι μιλαμε πυραυλος.

τα παιδια και οι δυο ειναι ερωτευμενοι με το σπιντστερ τουρμπο που το θεωρουν συνολικα τη καλυτερη προταση που βγηκε στο σασι αυτο
και βριζουν το 2.2 σα τη χειροτερη εργοστασιακη. βεβαια με 3-4βασικα πραματα και το 2.2 γινεται αμαξαρα αλλα απο εργοστασιο οπως εβγαινε σε ελιζ δε στεκοταν ευκολα σε στροφιλικι


perito Να πω οτι εχω ηδη δει παλιοτερα 2 τουρμπο για αγορα οταν σκεφτομουνα κατεραμ αλλα οι πο**τη* δε πεφτανε λεφτα
MEMsound - Τετ 15 Ιούν 2011, 10:05:45
Θέμα δημοσίευσης:
θεικο post
Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing


ευτυχως που ξερουμε πως γραφεις αλλιως δεν θα εβγαινε και πολυ νοημα
αλλα τελος πάντων Laughing Laughing Laughing
volvos - Τετ 15 Ιούν 2011, 10:21:36
Θέμα δημοσίευσης:
το κακο ειναι οτι μονο εγω καταλαβαινω στελιο και στελιος εμενα οι αλλοι απλα διαβαζουν Laughing
Pughell - Τετ 15 Ιούν 2011, 10:40:05
Θέμα δημοσίευσης:
Το θεμα ειναι να εισαι σε θεση να κατανοησεις την ουσια απο τα post του Τακη και να μην μενεις σε περιττα σχολια... Laughing Laughing Laughing

Περι Speedster...
Με μια επιφυλαξη μιας και δεν θυμαμαι καθολου τι ειχε,μου φαινεται οτι δεν ειχε καν υδραυλικο ρε... Sad
Μου εκανε εντυπωση το ποσο βαρυ τιμονι ειχε και μαλιστα χρησιμοποιουσε και τιμονι πολυ μικρης διαμετρου(μια παρακεντρη μαλακiα). Confused

Απο εξοπλισμο παντως δεν ειχε τιποτα,και οταν εννοω τιποτα,ΤΙΠΟΤΑ.
Ουτε καν κεντρικο κλειδωμα δεν ειχαν...
Το συγκεκριμενο πορτοκαλι που μας ειχαν φερει δεν ειχε καν ραδιοφωνο αν και απο οτι μαθαμε το εδιναν σαν option.

Οσο αφορα το σασι,αμα ηταν απο σεντρα,αστο boss...
Επειδη ειχα κανει την σχετικη συζητηση,το σασι του ηταν η κλασσικη "μπανιερα" με ειδικες κολλησεις με ρητινες και αναλογες παπαριες.
Με λιγα λογια,αν το ακουμπησεις,πετα το...
Δυστυχως το πλαισιο του εφτανε μεχρι μπροστα,λίγο πισω απο προφυλακτηρες,κλπ και δεν ειχε αποσπωμενα τμηματα για χαμηλο βαρος και ακαμψια.
Οποτε διατηρω μια επιφυλαξη για το ποσο αρτιο ηταν αυτο του γνωστου σου... Sad

Οσο αφορα το μοτερ,δεν διαφωνω καν,εκτος απο ροπη δεν ελεγε τιποτα αλλο αν και σε βελτιωμενη μορφη(με Schrick,κλπ,κλπ,κλπ) γινεται ταπερ(ναι,ναι,ανεβαζει σχεδον 9αρες).
Για το τουρμπατο τωρα,εγω διαφωνω πληρως στο οτι ηταν πιο μελετημενο...
Φαντασου οτι η ροπη του ατμοσφαιρικου το εκανε και διπλωνε ευκολα ακομα και με 3η(σε λιγο γλιστερη ασφαλτο),βεβαια αναλογα και με τα λαστιχα μιας και αυτο που μας εστειλαν ειχε καμια 10αρια χιλλιαδες χλμ(νομιζω 11 ειχε)...

Περι τιμονιου,εγω δεν ειδα πουθενα υποστροφη ρε...
Μηπως του φιλου σου δεν ειχε τα 175αρια λαστιχα μπροστα και φορουσε τιποτα αλλο; Question

Για φρενα δεν θυμαμαι,ψεματα θα σου πω μιας και αν με προβληματιζε,θα το θυμομουν εστω και λιγο...
Χαλια ηταν οντως το κλασσικο ABS που θυμιζε Astra F GT. Laughing

Γενικα ξαναρωταω,μηπως του γνωστου σου,δεδομενης της σεντρας,ειχε κουσουρια απο εκει και για αυτο δεν συνηλθε ποτε; Sad
MEMsound - Τετ 15 Ιούν 2011, 11:00:47
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Το θεμα ειναι να εισαι σε θεση να κατανοησεις την ουσια απο τα post του Τακη και να μην μενεις σε περιττα σχολια... Laughing Laughing Laughing


αν και δεν εχω αναλογη εμπειρια (πλην ενος 1600 MG - που εννοειται οτι δεν εχει καμμια σχεση με τα αλλα 2 εκτός απο το οτι εχει κι αυτο το μοτερ στο κεντρο), εχω καταλαβει επακριβως τι εννοει...μη στεναχωριεσαι Wink Laughing
volvos - Τετ 15 Ιούν 2011, 11:38:45
Θέμα δημοσίευσης:
Τωρα που το λες ειχε αλλαξει μπανιερα κανονικοτατα
και ηταν και φτηνη και ας λενε
το αμαξι επειδη ειχε παντα το φοβο της τρακας ειχε μετρηθει απειρες φορες πουπακη που μετραει και διαγωνιες κλπ και ηταν ολοισιο.
λαστιχα δε παιζει να φοραγε 175 πρεπει να ηταν πιο τουβλα διασταση.ειχε 17αρια σα το τουρμπο. επισης αυτο εχει αρκουδα κλειδαριες παραρθυρα ραδιο. υδραυλικο δε θυμαμαι αλλα νομιζω κανενα δεν ειχε

για τα φρενα τωρα θυμηθηκα οτι εχει κανει καποια μετατροπη τελευταια γιατι τα ελιζ δεν ειχαν καν σεβρο και νομιζω τα ξηλωσε ολα

το τουρμπο επειδη το εχει το παιδι με τη νιτρον και λαστιχα ειναι βεντουζα. το οτι διπλωνει σε γλιτσα ειναι δεδομενο αλλα σορυ και Μ3 να παρεις στη βουλιαγμενης κανεις αναποδα μεχρι τα 200... το θεμα ειναι οτι πιστα με σεμι αντιδρα τελεια οπως καθε ελιζ και εχει δυναμη και βαθος το μοτερ μεχρι το κοφτη σαν ατμοσφαιρα... φοραει προγραμμα απο ανδριανακη και εχουν επιτηδες κρατησει χαμηλα ροπη μεσσαιες για να μη σπαει προσφυση αμεσως
Pughell - Τετ 15 Ιούν 2011, 12:21:38
Θέμα δημοσίευσης:
Δυστυχως για Speedster με aftermarket δεν εχω αποψη... NodNo
Ολα οσα σου εγραψα ειναι απο full stock αμαξι. Sad
Απο εξοπλισμο παντως τιποτα...

Οσο για ζαντολαστιχα,νομιζω 16αρια φορουσε αυτο που μας ειχαν στειλει τοτε ρε... Scratch
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr