alexandros έγραψε: |
Αρχισαμε να παλιωνουμε βρεεε.Τουλαχιστον οταν το βγαλουνε θα μαθουμε τα μυστικα του 206.Τελη Ιουνη ειπαν και κοντευει Αυγουστος |
Vaggelis έγραψε: |
Παρόλα αυτά, υπάρχει έντονη φημολογία για την εξέλιξη μίας αγωνιστικής έκδοσης του 307CC (!!!!!!), το οποίο πάντως δεν αναμένεται να παρουσιαστεί νωρίτερα από το 2004. |
Sidobre έγραψε: |
Kαι κάποια τεχνικά στοιχεία που μόλις μου ήρθαν:
Το 307cc όντας πιο βαρύ από την κλασσική έκδοση χρειαζόταν κάποιο αριθμό ενισχύσεων στο σασί. To 307 επωφελήθηκε από τον νέο κανονισμό όπου το βάρος αυξήθηκε κατά 320 κιλά. Τα αναδιπλούμενα μέρη του cc πλέον είναι σταθερά. Μια νέα καινοτομία στο 307 WRC είναι το κιβώτιο 5 σχέσεων της Hewland, όπου βρίσκεται στο πίσω μέρος της μηχανής τοποθετημένο εγκάρσια αντίθετα από το 206 όπου είναι τοποθετημένο στον διαμήκη άξονα. Τα τρία διαφορικά (εμπρος, κέντρο και πίσω) είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενα. Αλλη μια μεγάλη αλλαγή είναι ότι το 307 WRC δεν φοράει τον XU9J4 του 206WRC αλλά τον πιο καινούργιο XU7JP4, επίσης με αλουμινένιο μπλόκ. Ο κινητήρας αυτός είναι από το 406 1,8l αλλά εδώ πλέον στα 2,0l. Η δύναμη του κινητήρα είναι περίπου 300 άλογα στις 5250 rpm και η ροπή στα 580 Nm στις 3500rpm. Διαφορές διαστάσεων με το 206WRC: Διαστάσεις 206 WRC 307 WRC Μήκος 4.005 m 4.344 m πλάτος 1.770 m 1.770 m Μεταξόνιο 2.468 m 2.610 m Βάρος 1230 kg 1230 kg |
Vaggelis έγραψε: |
Ο ομόσταυλός του Γκρόνχολμ, για την σεζόν του 2004, αναμένεται να ανακοινωθεί μέχρι και την επόμενη εβδομάδα, με τους Φρέντυ Λόιξ, Ντανιέλ Κάρλσον και Σέντρικ Ρομπέρτ να είναι στην «κληρωτίδα» της τρίτης θέσης. Ακόμα και ο Χάρι Ροβάνπερα είναι μέσα στους υποψήφιους. Βέβαια, πλέον δείχνει αδύνατο το ενδεχόμενο κάποιος από τους οδηγούς της Citroen, Κάρλος Σάινθ και Κόλιν Μακρέι να βρεθούν του χρόνου δίπλα του.
Πηγή: ams.gr |
Vaggelis έγραψε: |
Εχω την εντύπωση οτι οι νέοι κανονισμοί, επιβάλουν μεγαλύτερο μήκος στο αυτοκίνητο, οπότε ήταν αναπόφευκτη η αλλαγή....
Η Skoda έχει πάρει ειδική έγκριση για το Fabia..... Αφήστε που το 206 είχε φτάσει σε οριακή εξέλιξη (το αυτοκίνητο δεν αντέχει άλλη εξέλιξη...), ενω το 307 προσφέρει και άνεση στους μηχανικούς για πειράματα.... |