PSClub - Hellas

Διεθνείς Αγώνες - Peugeot 307 CC WRC: Παρουσίαση.

p206Mike - Πεμ 25 Ιούλ 2002, 10:43:16
Θέμα δημοσίευσης: Peugeot 307 CC WRC: Παρουσίαση.
http://307ccweb.free.fr/photos/photo6.jpg
Anonymous - Πεμ 25 Ιούλ 2002, 14:21:32
Θέμα δημοσίευσης:
ΧΜΜ!!Δεν είναι άσχημο!!

Αλλά το 206 WRC δε συγκρίνεται με αυτό!!!Πως να το κάνουμε Wink ???
Nikel - Πεμ 25 Ιούλ 2002, 15:24:32
Θέμα δημοσίευσης:
Ontos einai poli oreo...alla tha simfoniso me Predator
Αλεξ@νδρος - Πεμ 25 Ιούλ 2002, 15:44:33
Θέμα δημοσίευσης:
Αρχισαμε να παλιωνουμε βρεεε.Τουλαχιστον οταν το βγαλουνε θα μαθουμε τα μυστικα του 206.Τελη Ιουνη ειπαν και κοντευει Αυγουστος
Nikel - Πεμ 25 Ιούλ 2002, 15:56:59
Θέμα δημοσίευσης:
alexandros έγραψε:
Αρχισαμε να παλιωνουμε βρεεε.Τουλαχιστον οταν το βγαλουνε θα μαθουμε τα μυστικα του 206.Τελη Ιουνη ειπαν και κοντευει Αυγουστος


Ipomoni kirioi, to kalo prama argei na ginei
DimiP - Πεμ 25 Ιούλ 2002, 18:36:41
Θέμα δημοσίευσης:
ΔΗΛΑΔΗ θα παψουμε να περηφανευομαστε οτι εχουμε μοντελο wrc ?
p206Mike - Παρ 26 Ιούλ 2002, 10:15:18
Θέμα δημοσίευσης:
ΝΑΙ ΘΑ ΠΑΨΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ ,,,,, ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΟΥ ΣΤΟ WRC ΘΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΟΥΝ ΠΟΛΛΟΙ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΟΥΝ ΑΛΛΑ,,,ΧΛΩΜΟ.... ΜΠΗΚΕ ΣΤΟ WRC ΚΑΙ ΕΣΚΙΣΕ...ΚΑΝΟΝΙΚΑ....ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ ΜΑΜΑ PEUGEOT KAI ΤΟΥΣ PUGFUNS ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΥΣ....
christhehealer - Παρ 26 Ιούλ 2002, 12:36:19
Θέμα δημοσίευσης:
Kαι αναρωτιόμουνα τι να πάρω για δεύτερο αυτοκίνητο. Tώρα το βρήκα. Ένα 307 CC, οπότε ότι και να γίνει θα έχω αυτοκίνητο που συμμετέχει στο WRC

Παράλογοοοοοοο!!!!!!!!! Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Vaggelis - Τετ 28 Μάϊ 2003, 21:20:04
Θέμα δημοσίευσης:
Δοκιμές με μία αρχική αγωνιστική έκδοση του Peugeot 307 έκανε ο περυσινός παγκόσμιος πρωταθλητής του WRC, Marcus Gronholm. Ο Φινλανδός πάντως, δεν επιβεβαίωσε, αλλά ούτε και αρνήθηκε το γεγονός, όταν ρωτήθηκε.

"Κανένα σχόλιο. Δεν μου επιτρέπεται να μιλήσω για αυτό" δήλωσε ο Gronholm, επιβεβαιώνοντας ουσιαστικά, την πρόθεση της Peugeot να αντικαταστήσει το επιτυχημένο 206WRC με το μεγαλύτερο 307.

Ανάλογη τακτική ακολουθεί και η γαλλική ομάδα, που ούτε αρνήθηκε, ούτε επιβεβαίωσε κάτι τέτοιο. Παρόλα αυτά, υπάρχει έντονη φημολογία για την εξέλιξη μίας αγωνιστικής έκδοσης του 307CC (!!!!!!), το οποίο πάντως δεν αναμένεται να παρουσιαστεί νωρίτερα από το 2004.

Πηγή: autopress.gr
chatasos - Πεμ 29 Μάϊ 2003, 14:05:18
Θέμα δημοσίευσης: Re: Gronholm: Δοκιμές με αγωνιστική έκδοση του 307...
Vaggelis έγραψε:

Παρόλα αυτά, υπάρχει έντονη φημολογία για την εξέλιξη μίας αγωνιστικής έκδοσης του 307CC (!!!!!!), το οποίο πάντως δεν αναμένεται να παρουσιαστεί νωρίτερα από το 2004.



mika - Πεμ 24 Ιούλ 2003, 11:29:05
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.norsk-rally.com/modules/module_123/templates/news_template_detail_1.asp?strParams=1%231%231%232%231%239&iCategoryId=2&iInfoId=1564&iPreview=0&strPreview=

Η εικόνα είναι ψιλοχάλια αλλά το 307 είναι πολύ ωραίο.Το 206 μας κάνει τον κύκλο του στο WRC σιγά σιγά...
alemao - Πεμ 24 Ιούλ 2003, 11:39:53
Θέμα δημοσίευσης:
Το 307cc θα τρέχει WRC Question Question Question

μηπως είναι για πρωτάθλημα τουρισμου όπως έχουν τα 206cc ?

απ'όσο γνωρίζω τα κάμπριο απαγορεύονται σε ράλλυ από την FIA
mika - Πεμ 24 Ιούλ 2003, 11:56:25
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.eyes-e-tools.com/customer/pitstop/Nieuws/upload/307.jpg



Εδώ είναι σε μεγαλύτερη διάσταση. Απ' ότι λέει η L'equipe μάλλον είναι World Rally Car. Μήπως υπάρχει περίπτωση να βγεί το 307 και coupe και cc???
p206Mike - Πεμ 24 Ιούλ 2003, 14:13:02
Θέμα δημοσίευσης:
Φίλε Μικα .....
Έχω να παρατηρήσω ότι το ίδιο topic έχει ανοιχτει ΑΚΡΙΒΩΣ ένα χρόνο πρίν!
Καλό θα ταν να κανουμε ένα search να δουμε τι υπάρχει ήδη όταν σκοπεύουμε να ανοίξουμε ένα topic..
Για να μην επαναλαμβανόμαστε...και για να χουμε post που αφορούν το ίδιο θέμα σε ένα topic συγκεντρωμένα.. Wink



http://www.206club.gr/forum/viewtopic.php?t=208&highlight=307

Φιλικά....Μιχάλης..
Vaggelis - Πεμ 24 Ιούλ 2003, 20:29:18
Θέμα δημοσίευσης:
Ώντως παιδιά το έχουμε ξανασυζητήσει και είναι σχεδόν σίγουρο οτι ο αντικαταστάτης του 206 WRC στα μέσα της χρονιάς ή του χρόνου θα είναι το 307 cc WRC...!!!
SnakeMJK - Πεμ 24 Ιούλ 2003, 22:05:55
Θέμα δημοσίευσης:
γαμάτο το χουν κάνει!!!!!! καμία σχέση με το κανονικό 307
Sidobre - Τρι 26 Αύγ 2003, 13:35:02
Θέμα δημοσίευσης: 307 WRC: Τα αποκαλυπτήρια
Το είχαμε συζητήσει ξανά και ξανά! Οι φήμες λέγανε ότι το 307 WRC θα ήταν στηριγμένο στο αμάξωμα του 307CC

Οι φήμες πλέον επιβεβαιώνονται και σας παρουσιάζουμε το 307 WRC!



Βασισμένο στην coupe έκδοση του 307 το WRC θα παρουσιαστεί επίσημα στην έκθεση της Φρανκφούρτης τον επόμενο μήνα.

Ο σχεδιασμός του αυτοκινήτου ξεκίνησε πριν από 15 μήνες αλλά το πρώτο μοντέλο έγινε πραγματικότητα τα Χριστούγεννα του 2002. Από τότε το αυτοκίνητο μπήκε σε ένα πολύ δύσκολο πρόγραμα δοκιμών με οδηγούς τον Cedric Robert και τον Andrea Aghini να κάνουν όλη την δουλειά αλλά και οι Marcus Gronholm και Richard Burns έχουν ήδη δοκιμάσει το αυτοκίνητο.

Το 307 WRC Θα πάρει τα σκήπτρα από το 3 φορές πρωταθλητή 206 αλλά μέσα από την ομάδα λένε ότι το 307 είναι εντελώς καινούργιο!

"Τα πάντα στο αυτοκίνητο είναι καινούργια. Τίποτα δεν έχει τοποθετηθεί από το 206. Ο κινητήρας, η ανάρτηση, το κιβώτιο... τα πάντα είναι καινούργια και σχεδιασμένα για αυτό το αυτοκίνητο".

Δεν έχει ακόμα δημοσιευτεί η ημερομηνία που θα τρέξει για πρώτη φορά το 307 αλλά ο Corrado Provera θα ήθελε το αυτοκίνητο να είναι έτοιμο από την αρχή της σεζόν του 2004.

"Ο στόχος μας είναι να έχουμε έτοιμο το αυτοκίνητο μέχτι το Monte Carlo" λέει ο Ιταλός. " Για το πότε το αυτοκίνητο θα ξεκινήσει δεν είναι δική μας απόφαση. Είναι μια απόφαση που θα παρθεί από τον Frederic Saint-Geours, Managing Director της Peugeot και όχι της Peugeot Sport."

To αυτοκίνητο θα πάρει την homologation τον Ιανουάριο του 2004. Για να γίνει αυτό 2.500 αυτικίνητα 307 cc με 180 hp πρέπει να έχουν παραχθεί και 25.000 307 cc μέσα στους προσεχείς 12 μήνες.



Πηγή: WRC.com
Mετάφραση: Sidobre
pezomania - Τρι 26 Αύγ 2003, 13:41:47
Θέμα δημοσίευσης:
Εμφανισιακά μ' αρέσει Very happy Very happy Very happy

Τώρα αν θα τα καταφέρει όπως το 206,....θα δούμε Rolling eyes
alemao - Τρι 26 Αύγ 2003, 15:28:46
Θέμα δημοσίευσης:
λιγο παραξενες καμπυλες αλλα πολυ ομορφο σαν συνολο.
Καλη επιτυχια Very happy
chatasos - Τρι 26 Αύγ 2003, 15:52:51
Θέμα δημοσίευσης:
Μπροστά και πλάγια SUPER!!!!!
Λίγω εκεί πίσω στον προφυλακτήρα και την αεροτομή μου τα χάλασε, αλλά χαλάλι του Wink Wink Wink

Και φυσικά θα του ευχηθούμε καλή επιτυχία Twisted evil Twisted evil Twisted evil
Ronin - Τρι 26 Αύγ 2003, 17:10:14
Θέμα δημοσίευσης:
Οντως εχει φοβερο look αλλα μου φαινετε λιγο μακρυ για WRC....
Ποιο πολυ σε πρωταθλημα τουρισμου(DTM,BTCC) φερνει...
Ελπιζω να εχει την θεικη κατανομη βαρους που ειχε το 206 και να διαπρεψει......
Καλη του επιτυχια...... Very happy Very happy Very happy Very happy Very happy
Svstouk - Τρι 26 Αύγ 2003, 17:12:32
Θέμα δημοσίευσης:
Όμορφο είναι, να δούμε τι θα κάνει.....

Α, το 307 CC ήρθε στη Lion, το είδα πάνω σε ένα φορτηγό της. Οπίσθια που έχει το άτιμο! Cool
Ghost Dog - Τρι 26 Αύγ 2003, 20:50:32
Θέμα δημοσίευσης:
Καλη σου επιτυχια λιονταρε!!!!!! Very happy Very happy Very happy Very happy
Μακαρι να ειναι αξιος αντικαταστατης του 206!!!!!!!!! Wink
Petros - Τρι 26 Αύγ 2003, 21:33:28
Θέμα δημοσίευσης:
Πολύ έξυπνη ιδέα
Πανέμορφο εμφανισιακά!

Το αυξημένο ολικό μήκος όμως και το μεταξόνιο με βάζει σε σκέψεις για το θέμα της ευελιξίας του σε σύγκριση με τον προκάτοχο (206) και το Focus WRC...
Sidobre - Τετ 27 Αύγ 2003, 17:20:05
Θέμα δημοσίευσης:
Kαι κάποια τεχνικά στοιχεία που μόλις μου ήρθαν:

Το 307cc όντας πιο βαρύ από την κλασσική έκδοση χρειαζόταν κάποιο αριθμό ενισχύσεων στο σασί. To 307 επωφελήθηκε από τον νέο κανονισμό όπου το βάρος αυξήθηκε κατά 320 κιλά. Τα αναδιπλούμενα μέρη του cc πλέον είναι σταθερά.

Μια νέα καινοτομία στο 307 WRC είναι το κιβώτιο 5 σχέσεων της Hewland, όπου βρίσκεται στο πίσω μέρος της μηχανής τοποθετημένο εγκάρσια αντίθετα από το 206 όπου είναι τοποθετημένο στον διαμήκη άξονα.
Τα τρία διαφορικά (εμπρος, κέντρο και πίσω) είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενα.

Αλλη μια μεγάλη αλλαγή είναι ότι το 307 WRC δεν φοράει τον XU9J4 του 206WRC αλλά τον πιο καινούργιο XU7JP4, επίσης με αλουμινένιο μπλόκ. Ο κινητήρας αυτός είναι από το 406 1,8l αλλά εδώ πλέον στα 2,0l. Η δύναμη του κινητήρα είναι περίπου 300 άλογα στις 5250 rpm και η ροπή στα 580 Nm στις 3500rpm.

Διαφορές διαστάσεων με το 206WRC:
 
Διαστάσεις 206 WRC 307 WRC
Μήκος 4.005 m 4.344 m
πλάτος 1.770 m 1.770 m
Μεταξόνιο 2.468 m 2.610 m
Βάρος 1230 kg 1230 kg
Ntinos - Τετ 27 Αύγ 2003, 23:02:05
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
Kαι κάποια τεχνικά στοιχεία που μόλις μου ήρθαν:

Το 307cc όντας πιο βαρύ από την κλασσική έκδοση χρειαζόταν κάποιο αριθμό ενισχύσεων στο σασί. To 307 επωφελήθηκε από τον νέο κανονισμό όπου το βάρος αυξήθηκε κατά 320 κιλά. Τα αναδιπλούμενα μέρη του cc πλέον είναι σταθερά.

Μια νέα καινοτομία στο 307 WRC είναι το κιβώτιο 5 σχέσεων της Hewland, όπου βρίσκεται στο πίσω μέρος της μηχανής τοποθετημένο εγκάρσια αντίθετα από το 206 όπου είναι τοποθετημένο στον διαμήκη άξονα.
Τα τρία διαφορικά (εμπρος, κέντρο και πίσω) είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενα.

Αλλη μια μεγάλη αλλαγή είναι ότι το 307 WRC δεν φοράει τον XU9J4 του 206WRC αλλά τον πιο καινούργιο XU7JP4, επίσης με αλουμινένιο μπλόκ. Ο κινητήρας αυτός είναι από το 406 1,8l αλλά εδώ πλέον στα 2,0l. Η δύναμη του κινητήρα είναι περίπου 300 άλογα στις 5250 rpm και η ροπή στα 580 Nm στις 3500rpm.

Διαφορές διαστάσεων με το 206WRC:
 
Διαστάσεις 206 WRC 307 WRC
Μήκος 4.005 m 4.344 m
πλάτος 1.770 m 1.770 m
Μεταξόνιο 2.468 m 2.610 m
Βάρος 1230 kg 1230 kg



kala emena giati mou fenetai oti o 1,8 16v einai o 2,0 me kontes mpieles kai kilindrous?kapou to eixe parei to auti mou
Vaggelis - Σαβ 30 Αύγ 2003, 11:06:58
Θέμα δημοσίευσης: Peugeot 307 CC WRC: Παρουσίαση



The covers have come off Peugeot's next WRC challenger – the 307 World Rally Car.

Based on the coupe version of the road-going 307, the car will be officially unveiled at the Frankfurt Motor Show next month.

Pre-planning of the car began 15 months ago but its first wheels didn't turn until Christmas Eve 2002. Since then, the car has gone through an extensive testing programme, with test drivers Cedric Robert and Andrea Aghini doing much of the ground-work, however world champ Marcus Gronholm and Subaru-bound Richard Burns have also been behind the wheel of the new car.

The 307 WRC will take over from the triple title-winning 206, and one team insider says the 307 will be a completely new car.

"Everything in this car is new. Nothing has been carried over from the current 206. The engine, suspension, gearbox, everything – they're all new parts designed for this car."

A launch date for the 307 has yet to be announced, but team boss Corrado Provera says he is planning the car to be ready for the start of the 2004 season.

"It is our target to have the car ready for next year's Monte Carlo Rally," said the Italian. "Whether the car starts next year is not our decision – that is a decision which will be taken by Peugeot managing director Frederic Saint-Geours, not by Peugeot Sport."

Homologation of the rally car will be required by January 2004. To obtain homologation, 2500 307 CC 180 bhp vehicles must have been produced, at the same time, 25,000 vehicles in the 307 CC range, in 12 consecutive months.

Πηγή: wrc.com
Vaggelis - Σαβ 30 Αύγ 2003, 11:19:53
Θέμα δημοσίευσης:
The Frankfurt Motor Show 2003 will mark a third important event in the recent sporting history of Automobiles Peugeot: following on from February 1983 and the presentation of the 205 Turbo 16 jointly with the marketing of its little sister, the 205, and then June 1998 with the simultaneous presentation of the 206 and its sports derivative the 206 WRC, it is today the turn of the 307 to enhance its range with the arrival of the "World Rally Championship" version: the 307 WRC.

Based on the top-of-the-range version of the 307CC fitted with an engine developing 180 bhp, the 307 WRC is Peugeot's next weapon, its destiny being to replace the 206 WRC at exactly the right moment - it is currently triple world champion. Its arrival in the coupι version will be the result of the great advances in development and the still formidable competitive capacity of the 206 WRC which has enabled the Peugeot Sport team to perfect the vehicle before launching the 307 WRC in competition. Its wheels first turned on Christmas Eve 2002; since then the test sessions have become more frequent, both off and on road.

Pre-planning studies began 15 months ago, a choice finally being made in favour of a CC version of the 307, at the request of Peugeot management and the Marketing department, production of an even more effective version of the Coupι Cabriolet also being a top priority.
Although heavier than the saloon, like any coupι cabriolet the 307 CC requires a certain number of stiffeners; the 307 WRC project benefited from the new legislation which increased the minimum legal weight of the body to 320 kg. The folding parts forming the roof of the cabriolet are now fixed.

One innovation is the 307 WRC gearbox, a 5 speed Hewland, which is located at the rear of the engine in a transverse position, contrary to the one on the 206 WRC which is in a longitudinal position.
A conical counter gear situated behind the centre differential provides the drive to the rear wheels. The three differentials - front, centre and rear - are electronically managed.

Another new feature is that the engine is no longer the XU9J4 but the more recent XU7JP4, still with an aluminium block. This engine is fitted to the 406 1.8 litres but here it is 2.0 litres cc. Power is approximately 300 bhp at an engine speed of 5250 rpm with a torque of 580 Nm at 3500 rpm.

Comparative table of the dimensions of the 206WRC and 307WRC

Dimensions 206 WRC 307 WRC
Length 4.005 m 4.344 m
Width 1.770 m 1.770 m
Wheelbase 2.468 m 2.610 m
Weight 1230 kg 1230 kg


Homologation of this racing vehicle will be required by January 2004. To obtain homologation, 2500 307 CC 180 bhp vehicles must have been produced, at the same time as 25.000 vehicles in the 307 CC range, in twelve consecutive months.

Πηγή: motorsportsforum.com
Sidobre - Δευ 01 Σεπ 2003, 08:27:55
Θέμα δημοσίευσης:
Ρε Βαγγέλη, αυτά που μετάφρασα έβαλες... Very happy
DRAKE - Δευ 01 Σεπ 2003, 10:30:19
Θέμα δημοσίευσης:
ΜΜΜΜΜΜΜ να πουλήσω το αυτοκίνητο, το σπίτι και ότι άλλο μπορώ και να το πάρω;; Very happy Very happy Very happy Very happy
Vaggelis - Τρι 02 Σεπ 2003, 21:45:32
Θέμα δημοσίευσης:


Οι πρώτες δοκιμές του νέου όπλου της Peugeot, του 307 WRC έλαβαν χώρα στην βόρεια Γαλλία, στα μέσα της εβδομάδος και ο παγκόσμιος πρωταθλητής, Μάρκους Γκρόνχολμ κατάφερε να γράψει αρκετά χιλιόμετρα ώστε να βγάλει σημαντικά συμπεράσματα: «Το 307 είναι, σε αυτό το επίπεδο εξέλιξης, το ίδιο ταχύ με το τωρινό 206. Όντως έχει την αίσθηση ενός μεγαλύτερου αυτοκινήτου, αλλά ελπίζω ότι με τις διάφορες ρυθμίσεις θα γίνει πολύ καλύτερο και πιο ευκίνητο. Παρόλα αυτά είναι ήδη πάρα πολύ καλό».

Το νέο 307 WRC φέρει ένα νέο πεντατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων, το οποίο, όπως και λέει ο Φινλανδός, θέλει ακόμα πολύ δουλεία από τους μηχανικούς του, όσον αφορά τις ρυθμίσεις του.

Ο ομόσταυλός του Γκρόνχολμ, για την σεζόν του 2004, αναμένεται να ανακοινωθεί μέχρι και την επόμενη εβδομάδα, με τους Φρέντυ Λόιξ, Ντανιέλ Κάρλσον και Σέντρικ Ρομπέρτ να είναι στην «κληρωτίδα» της τρίτης θέσης. Ακόμα και ο Χάρι Ροβάνπερα είναι μέσα στους υποψήφιους. Βέβαια, πλέον δείχνει αδύνατο το ενδεχόμενο κάποιος από τους οδηγούς της Citroen, Κάρλος Σάινθ και Κόλιν Μακρέι να βρεθούν του χρόνου δίπλα του.

Πηγή: ams.gr
kavaliotis - Τρι 02 Σεπ 2003, 23:42:25
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν εχει την χαρη του ασημενιου 206WRC ομως ρε γα**το... Εκεινο το βλεπεις και σου σηκωνεται η τριχα..Τι να πω, μακαρι να διαψευστω.. Ισως σε ασημι να δειξει καλυτερα, σε κοκκινο παντως ειναι απαισιο...
I_Of_The_Storm - Τετ 03 Σεπ 2003, 07:31:03
Θέμα δημοσίευσης:
Emena proswpika den me trelenei.. Pragmatika 8ymizei perissotero ama3i apo DTM h BTCC para WRC. Den exei ayth thn agria omorfia tou 206 WRC. Twra gia tis epidoseis 8a prepei na perimenoume,makari na synexizei thn tromerh poreia pou 3ekinhse to 206 kai na paei akoma kalytera Smile
Sidobre - Τετ 03 Σεπ 2003, 08:45:35
Θέμα δημοσίευσης:
Vaggelis έγραψε:
Ο ομόσταυλός του Γκρόνχολμ, για την σεζόν του 2004, αναμένεται να ανακοινωθεί μέχρι και την επόμενη εβδομάδα, με τους Φρέντυ Λόιξ, Ντανιέλ Κάρλσον και Σέντρικ Ρομπέρτ να είναι στην «κληρωτίδα» της τρίτης θέσης. Ακόμα και ο Χάρι Ροβάνπερα είναι μέσα στους υποψήφιους. Βέβαια, πλέον δείχνει αδύνατο το ενδεχόμενο κάποιος από τους οδηγούς της Citroen, Κάρλος Σάινθ και Κόλιν Μακρέι να βρεθούν του χρόνου δίπλα του.

Πηγή: ams.gr


Xα χα... πές τους να διαβάζουν τα νέα του 206club.gr....
Είμασταν από τους πρώτους που δημοσιεύσαμε το δελτίο τύπου της Peugeot Sport που ανακοίνωνε ότι μαζί με τον Gronholm θα τρέχει ο Rovanpera και σε επιλεγμένους αγώνες ο Freddy Loix!
nik7 - Τετ 03 Σεπ 2003, 08:48:40
Θέμα δημοσίευσης:
tha simfoniso me tous prolalisantes......metrio se omorfia alla oxi san to 206 oso gia tis epidoseis ine sigouro oti tha thelei diorthoseis kai oti tha exoume psiloapotixies tin proti xronia ektos kai an to valoun dokimastika kamia xronia (parallila me to 206) kai doune pos paei gia na kanoun rithmiseis.....


pantos nomizo oti se kati pio skouro tha tou pigene pio poli.....oso gia tin aerotomi den sas thimizei ligo Mitsubishi EVO??? Question Question
HackerWerger - Τρι 09 Σεπ 2003, 23:02:48
Θέμα δημοσίευσης:
Κατά τη γνώμη μου η peugeot θα κάνει πολύ μεγάλη βλακεία που βάζει στον WRChampionship το 307. Το 206 πετάει και είναι μπροστά στην βαθμολογία σχετικά άνετα..
Ενώ η Scoda μπαίνει στον ανταγωνισμό με σαφώς μικρότερο αμάξι (το Fabia) η Peugeot για να ανεβάσει πιθανώς και τις πωλήσεις του 307 αντικαθιστά το 206. Evil
Δεν θέλω να φανώ γκαντέμης, αλλά... πολύ φοβάμαι ότι θα πατώσουμε του χρόνου.
Vaggelis - Τετ 10 Σεπ 2003, 08:13:24
Θέμα δημοσίευσης:
Εχω την εντύπωση οτι οι νέοι κανονισμοί, επιβάλουν μεγαλύτερο μήκος στο αυτοκίνητο, οπότε ήταν αναπόφευκτη η αλλαγή....
Η Skoda έχει πάρει ειδική έγκριση για το Fabia.....
Αφήστε που το 206 είχε φτάσει σε οριακή εξέλιξη (το αυτοκίνητο δεν αντέχει άλλη εξέλιξη...), ενω το 307 προσφέρει και άνεση στους μηχανικούς για πειράματα....
chatasos - Τετ 22 Οκτ 2003, 09:40:48
Θέμα δημοσίευσης:
Πάρτε και ένα videάκι.

ΥΓ: Θέλει RealPlayer για να παίξει.
chatasos - Τετ 22 Οκτ 2003, 09:44:48
Θέμα δημοσίευσης:
Και τα πλήρη τεχνικά χαρακτηριστικά:

Engine
Type : XU7JP4
Position : transversale avant
Number of cylinders : 4
Capacity : 1 997cc
Bore x stroke (mm) : 85 x 88
Power : 300 à 5250 tr/mn
Torque : 580 Nm at 3500 rpm
Cylinder head : aluminium
Valves : 4 per cylinder
Cylinder block : aluminium
Camshafts : 2 OHC
Fuel system : MAGNETI-MARRELLI STEP 9
Turbo : GARRETT HONEYWELL
Lubrication : Carbon wet sump
Fuel feed : Injection electronic control
Heat exchange : Air - Air

Transmission
Clutch : Carbone, 6" triple plate
Gearbox : transverse, 5 speed Hewland
Differentials : Active front, rear and central

Steering
Type : power steering, rack and pinion

Brakes
Front : Vented 370 mm diameter discs and 8-pot calipers (295mm*)
Rear : 370 mm diameter discs (295mm*) 4-pot calipers

Suspension
Front and rear : pseudo McPherson
Shock absorbers : Peugeot

Dimensions
Wheelbase : 2,610 m
Length : 4,4344 m
Width : 1,770 m
Height : 1,370 m
Wheels : O.Z 8x18" (7x15*)
Tires : Michelin 20x65x18’’ (17x65x15*)
Weight : 1 230 kg
Fuel tank capacity : 90 litres
Fuel : F.I.A
Lubrication : Total

* Loose surface version
cmarin - Τετ 07 Ιαν 2004, 13:00:01
Θέμα δημοσίευσης:
Vaggelis έγραψε:
Εχω την εντύπωση οτι οι νέοι κανονισμοί, επιβάλουν μεγαλύτερο μήκος στο αυτοκίνητο, οπότε ήταν αναπόφευκτη η αλλαγή....
Η Skoda έχει πάρει ειδική έγκριση για το Fabia.....
Αφήστε που το 206 είχε φτάσει σε οριακή εξέλιξη (το αυτοκίνητο δεν αντέχει άλλη εξέλιξη...), ενω το 307 προσφέρει και άνεση στους μηχανικούς για πειράματα....

Όχι μεγαλύτερο μήκος, περισσότερο βάρος πλαισίου (320 κιλά) που το 206 δεν το καλύπτει. Έτσι προχώρησαν σε 307, κάτι βέβαια που το "επέβαλε" και το μαρκετινγκ για τις πωλήσεις.
Για το μήκος του Fabia δεν υπάρχει θέμα. Το μήκος είναι μίνιμουμ 4 μέτρα που το καλύπτει, όπως το κάλυπτε και το 206 (έστω και λίγο στο κρεβάτι του Προκρούστη). Δεν υπάρχει καμία ειδική εγκριση. Οι κανονισμοί είναι για όλους το ίδιο.

Οι πρώτες εντυπώσεις από τον Gronholm και τον Loix είναι ότι το 307 είναι ήδη πιο γρήγορο από το 206. Βέβαια αυτά έλεγαν και στην skoda προ Fabia. Όποτε περιμένουμε μέχρι το Μόντε. 18 μέρες έμειναν....
ΝΙΚΟΣ - Τετ 07 Ιαν 2004, 20:44:09
Θέμα δημοσίευσης:
Καθαρα για θεμα μαρκετιγκ το κανανε...Αν ηταν για βαρος θα μπορουσαν να βαλουνε ερμα οπως κανουν ολοι.Για μηκος δεν ισχυει μιας και το 206 ειχε την ομολογκασιον για να το παρει η οποια λεει οτι τα WRC θα πρεπει να ειναι 4002 μετρα απο προφυλακτηρα σε προφυλακτηρα και να παραγετε και σε εκδοση δρομου σε καποια αντιτυπα.Γιαυτο βγαλανε τα GRAN TURISMO LIKE PDUKE για να ομολογκαριστει οπως και ειχε γινει τοτε.

Για διαστασεις δεν γραφει τιποτα το κιτρινο βιβλιο του 2004 της FIA για τα WRC οποτε μενουν ως εχουν.Το θεμα ειναι πως θα την πατησουν οπως η SCODA με το OCTAVIA λογο μηκους.Αντε δηλαδη να γυριστει το τερας στο στεναρικι της Κορσικης.

Καθαρα για θεμα μαρκετιγκ του 307 το κανανε.Βεβαια εχουν κανει και στο παρελθον λαθοι οποτε αυτοι ξερουν να τα διορθωσουν.Για 2004 λογικα ξεχαστε πρωταθλημα.Να δειτε που του χρονου θα βγαλουν καποιο μικροτερο μοντελο για WRC.

Παντως η αληθεια ειναι πως για ανοιχτους αγωνες βολευει περισοτερο το 307 μιας και εχει καλυτερη σταθεροτητα....Αλλα σε σφιχτους αγωνες ειναι το θεμα Exclamation
fpug - Τρι 20 Ιαν 2004, 10:27:29
Θέμα δημοσίευσης:
Ολα τα λεφτα¨


netblaster - Τρι 20 Ιαν 2004, 12:26:23
Θέμα δημοσίευσης:
Αινιγμα το γιατι επελεξαν ενα μεγαλυτερο τουτου!!! Προφανως για εμπορικους λογους...Αλλα κιετσι να ειναι δε νομιζω οτι η πεζο θα θυσιαζε οοοτι εχει χτισει τοσα χρονια στο βωμο της διαφημισης!!! Καπου κρυβει τον ασσο και δεν τον βλεπουμε...
kamatsos - Τετ 18 Φεβ 2004, 17:33:21
Θέμα δημοσίευσης:
Bluegrab FOTO 307 WRC
www.forum-auto.com/sqlforum/section3/sujet164181.htm
sotamax - Δευ 22 Μάρ 2004, 13:20:53
Θέμα δημοσίευσης:
Κάτι δεν πάει καλά όμως γιατί οι οδηγοί αναφέρουν πολλά προβλήματα.
Και τα αποτελέσματα αυτά δείχνουν...
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr