kavaliotis έγραψε: |
ενω αυτη που σου δινει στο 206 ειναι μονο η σκουπα οπως λενε οι περισσοτεροι και οπως ηξερα και εγω απο γνωστους κτλ.. |
Judger έγραψε: | ||
Απο ηχο,ναι δινει...Τρελλο.... Απο αποδοση...χμμμ εδω αμα θελεις το συζηταμε.... |
Judger έγραψε: |
...εκτος απο αερα θα μπαινει και σκονη,χωματα κλπ.Η σκουπα θελει παρακολουθηση,προσοχη και σχετικα συχνη καθαριοτητα (συνηθως ανα 5000 χλμ,εκτος και αν οι μετακινησεις σου περιλαμβανουν και χωματοδρομους οπου ο καθαρισμος θα πρεπει να γινετε αρκετα ποιο συχνα) ..... |
Mimis έγραψε: |
Στο συνεργείο για καλύτερη εισαγωγή μου πρότειναν ενα φιλτράκι που μπαίνει μέσα στο ήδη υπάρχον φιλτρόκουτο και το οποίο μου είπε οτι παίρνει περισσότερο αέρα και είναι για 100.000km. Κάνουν τίποτα αυτά ![]() |
bluespowered έγραψε: |
Απο ελεύθερα φίλτρα μέσα στο φιλτροκούτι πιστεύω πως όλα είναι το ίδιο!... |
nikq έγραψε: |
Οκ Ευχαριστώ, για τις απαντήσεις σας νομίζω ότι καλύφθηκα πλήρως. ![]() ![]() |
nikq έγραψε: |
Οκ Ευχαριστώ, για τις απαντήσεις σας νομίζω ότι καλύφθηκα πλήρως. ![]() |
andy έγραψε: |
MAP (Manifold Absolute Pressure) sensor είναι μία μεταβλητή αντίσταση (αισθητήρας) η οποία παρακολουθεί τη διαφορά της πίεσης του αέρα μέσα στην εισαγωγή και την ατμοσφαιρική (βαρομετρική) πίεση. Η πληροφορία που δίνει ο MAP sensor χρησιμοποιείται από τον εγκέφαλο για να αποφασίσει την πυκνότητα του αέρα που θα πάει στο θάλαμο καύσης. Βρίσκεται βιδωμένος στην πολλαπλή εισαγωγής. |
τεό έγραψε: |
Πολύ σωστό αυτό που είπε ο Στέλιος,δεν κάνει να φυσάς το φίλτρο,το γράφει στις οδηγίες καθαρίσματος και η k&n.Όπως δεν κάνει να το περνάς με εμποτισμένα με λάδι ή άλλη ουσία πανιά,μη εγκεκριμένα για αυτή την χρήση.Το εργοστασιακό φίλτρο αλλάζεται-συνήθως- κάθε δεύτερο service,επομένως βγάζει απροβλημάτιστα τουλάχιστον 15000km. |
SnakeMJK έγραψε: |
Και πως πρέπει να καθαρίζουμε το φίλτρο μας; Ελεύθερο ή μαμίσιο... Χωρίς καθαριστικό κιτ... Homemade shit ![]() |
teoman έγραψε: |
Τί να καθαρίσεις από το "μαμά"?Το αλλάζεις μια και καλή.
Το άλλο απλά... το πλένεις.Το αφήνεις να στεγνώσει και είναι έτοιμο. |
nikq έγραψε: |
Τελικά πεζάκιδες για το 1.4 τι προτείνετε? :
1.Ελευθερο φίλτρο 2.Χοανη 3.Σκουπα 4.Βαρελακι (apex,bmc) Μου την έχει δώσει και θέλω να ξεφορτωθώ το μαμά. Από όσα έχω διαβάσει και από ότι έχω καταλάβει διάφορες δεν πρόκειται να δω εγώ κυρίως που έχω το 1.4. αυτό που με ενδιαφέρει είναι - η αξιοπιστία, να είναι τουλάχιστον το ίδιο με το μαμά όχι χειρότερο όπως νομίζω ότι γίνεται με την χοάνη-σκούπα(Επειδή ρουφά ζεστό αέρα). Με αυτά που έχω διαβάσει πιο πολύ τείνω στο ελεύθερο φίλτρο που νομίζω ότι και με αυτό δεν θα κερδίσω τίποτα εκτός ότι θα το έχω μια ζωή.. δεν θα χρειάζομαι αλλαγή, μόνο καθαρισμό. Το βαρελάκι το προτείνεται? Ξέρω ότι είναι πιο ακριβό αλλά αξίζει τον κόπο;;;; |
nikq έγραψε: |
Τελικά πεζάκιδες για το 1.4 τι προτείνετε? :
1.Ελευθερο φίλτρο 2.Χοανη 3.Σκουπα 4.Βαρελακι (apex,bmc) Μου την έχει δώσει και θέλω να ξεφορτωθώ το μαμά. Από όσα έχω διαβάσει και από ότι έχω καταλάβει διάφορες δεν πρόκειται να δω εγώ κυρίως που έχω το 1.4. αυτό που με ενδιαφέρει είναι - η αξιοπιστία, να είναι τουλάχιστον το ίδιο με το μαμά όχι χειρότερο όπως νομίζω ότι γίνεται με την χοάνη-σκούπα(Επειδή ρουφά ζεστό αέρα). Με αυτά που έχω διαβάσει πιο πολύ τείνω στο ελεύθερο φίλτρο που νομίζω ότι και με αυτό δεν θα κερδίσω τίποτα εκτός ότι θα το έχω μια ζωή.. δεν θα χρειάζομαι αλλαγή, μόνο καθαρισμό. Το βαρελάκι το προτείνεται? Ξέρω ότι είναι πιο ακριβό αλλά αξίζει τον κόπο;;;; |
Pughell έγραψε: |
.....Ακομα,οπως και πολυς ακομα κοσμος,δεν πηρατε πρεφα οτι η σκουπα κανει δουλεια μονο σε αυτοκινητα που εχουν ανοιχτη μετωπη και που η σκουπα καθεται ακριβως απο πισω;...... |
nikq έγραψε: |
Καλημέρα παιδία ![]() ![]() Ο θόρυβος μπορώ να πω ότι ναι με ξετρελαίνει θέλω.... ξέρετε φοβάμαι και δεν ξέρω να κάνω τις μετατροπές (αφαίρεση πνίχτη κτλ). ότι ξέρω για το 206 για σκούπες , φίλτρα , βαρελάκια είναι ότι έχω διαβάσει από εσάς , στο παλιό και στο καινούριο forum. Από ότι έχω καταλάβει σκούπα – χοάνη χωρίς την πατέντα το αμάξι θα χάσει αντί να κερδίσει.(όπως αναφέρετε λόγο εισροής ζεστού αέρα από το ψυγείο) Διορθώστε με εάν κάνω λάθος. Ο Dimip ξέρω ότι έχει ασχοληθεί πολύ με αυτό το θέμα . θυμάμαι ότι στο τέλος έβαλες το βαρελάκι και ησύχασες βέβαια μαζί με την πατέντα που έκανες. Χωρίς την πατέντα αυτή αξίζει; Εννοώ το αμάξι δεν χάνει δεν το χειροτερεύω απλώς λιγάκι μπορεί να το καλυτερέψω και έχω σίγουρα έχω μεγαλύτερο θόρυβο. Κάτι ανάλογο θα ισχύει και με το ελεύθερο φίλτρο... και πάλι ευχαριστώ για τις γνώμες σας , οποιαδήποτε πρόταση θα με βοηθούσε πραγματικά. |
Pughell (Στελιος) έγραψε: |
Ειμαι περιεργος να δω ποτε θα σταματησετε ρε θυματα να αγοραζετε οτι σας πουλανε...
Ακομα,οπως και πολυς ακομα κοσμος,δεν πηρατε πρεφα οτι η σκουπα κανει δουλεια μονο σε αυτοκινητα που εχουν ανοιχτη μετωπη και που η σκουπα καθεται ακριβως απο πισω; |
DimiP έγραψε: |
γιαυτο που ρωτας δεν ξερω αν θα δουλευει χωρις σωληνα που να βλεπει σε ανοιχτο μερος.
αυτος που ειχε το βαρελακι πριν απο μενα το ειχε οπως κιεγω. εγω το τοποθετησα οπως το ειχε κιαυτος. φανταζομαι παντως οτι μαλλον δεν θα εχει την ιδια (εστω και μικρη) αποδοση. παντως να προσθεσω πως το κοστος ειναι αυξημενο σε σχεση με το απλο ελευθερο φιλτρο. εγω παντως δοκιμασα και τα 4 ειδη με τη σειρα ωστε να δω μονος μου περι τινος προκειται. ετσι απο το μαμα φιλτρο περασα στο ελευθερο οπου δεν παρατηρησα τιποτα. πηγα επειτα στο βαρελακι οπου ειδα καποια μικρη οντως διαφορα. δοκιμασα και σκουπα οπου ο θορυβος ηταν ψαρωτικος και η διαφορα στην αποδοση ψηλα (πολυ ψηλα) ηταν αισθητη αλλα χαμηλα ψοφαγε εντελως και δεν με ευχαρηστησε. ετσι γυρισα στο βαρελακι και ειμαι ευχαριστημενος. επειδη λοιπον τα δοκιμασα ολα χωρις να αλλαξω κατι αλλο στο αμαξι, δηλ το setup εισαγωγη/εξατμηση ηταν ιδιο σε ολα τα σταδια, ειμαι σιγουρος προσωπικα για τις κινησεις μου. κανενας δεν μου πουλησε κατι ή αγορασα κατι γιατι το ακουσα ,ουτε και δεχομαι τον προβατο που ειδα γραμμενο πιο πανω. εκανα τις δοκιμες μου και κατεληξα καπου, φυσικα δεν ξερω αν αυτο που για μενα ειναι καλο θα αξιζει και για καποιον αλλο φιλο με 206. |