PSClub - Hellas

Εισαγωγή - Εξαγωγή - 206 - Φίλτρα, χοάνες, βαρελάκια, σκούπες...?

SnakeMJK - Παρ 29 Αύγ 2003, 11:42:49
Θέμα δημοσίευσης: 206 - Φίλτρα, χοάνες, βαρελάκια, σκούπες...?
Θέλω να βελτιώσω την εισαγωγή μου._

Το φίλτρο μπαίνει στο μαμά κουτί ε; Χρειάζεται και αυτό κρύο αέρα ή μόνο οι φιλτροχοάνες; Αν βάλω φίλτρο με μίνι-σκούπα πατέντα ala Alex, θα γίνει δουλειά; Το βαρελάκι, τι ακριβώς είναι και πόσο κοστίζει;

Alex, τι ακριβώς έχεις κάνει εσύ;; Razz
chatasos - Παρ 29 Αύγ 2003, 11:56:13
Θέμα δημοσίευσης:
Πάρε μια βαθιά ανάσα και άρχισε να διαβάζεις:
http://www.206club.gr/forum/viewtopic.php?t=33
Evil Evil Evil
kavaliotis - Σαβ 30 Αύγ 2003, 00:15:07
Θέμα δημοσίευσης:
Φιλε Παναγιωτη απο οτι καταλαβα καλυτερα να βαλεις σκουπα παρα βαρελακι, με την σκουπα εισαι καλυμμενος για 206, τουλαχιστον για τα δικα μας τα 1400αρια.. Με το βαρελακι εχεις χειροτερες επιδοσεις και με την φιλτροχοανη ακομα χειροτερες..

Διαβασα 24 σελιδες και ξοδεψα μερικες ωρες για να το κανω αυτο και κατεληξα σε αυτα... Επισης απο οτι καταλαβα οτι και να κανεις, μην περιμενεις αυξηση στην τελικη...Μερικοι ειχανε, μερικοι χασανε ελαχιστα (2-3 χμ/ωρα).. Αλλα απο ολους διαβασα οτι εχεις αυξηση στο τραβηγμα του αυτοκινητου απο πολυ χαμηλα.. Εμενα αυτο με ενδιαφερει μιας και στην πολη αυτο μετραει..

Εγω εκτος και αν μου βρει κανεις καμμια ιδανικη λυση, θα βαλω σκουπα.. Εχω βρει μια της JR που ειναι και επωνυμη και την ειχαν διαλεξει και σε ενα περιοδικο για το 206.. Οποτε αυτο θα κανω...

Απο εκει και περα πολλοι πειραματιζοντουσαν με διαφορες τεχνικες για εισαγωγη και ενα σωρο πραγματα αλλα εγω δεν θελω τετοια, θελω κατι που θα το βαλω και θα το ξεχασω (εκτος απο τον υπεροχο ηχο που θα κανει η σκουπα απο οτι εχω ακουσει απο ολους!)...
Ronin - Σαβ 30 Αύγ 2003, 09:32:07
Θέμα δημοσίευσης:
Φιλε kavalioti(Μακη),μην νομιζεις οτι αμα βαλεις τη σκουπα,θα ξεχασεις το θεμα της εισαγωγης για παντα.Η σκουπα ειναι εξαρτημα μεγαλης παροχης αερα,το οποιο σημαινει οτι στην εισαγωγη σου,εκτος απο αερα θα μπαινει και σκονη,χωματα κλπ.Η σκουπα θελει παρακολουθηση,προσοχη και σχετικα συχνη καθαριοτητα (συνηθως ανα 5000 χλμ,εκτος και αν οι μετακινησεις σου περιλαμβανουν και χωματοδρομους οπου ο καθαρισμος θα πρεπει να γινετε αρκετα ποιο συχνα) ,αν θελεις να μπορει να αποδιδει οπως θεωρητικα πρεπει.Για να εχεις το κεφαλι σου ησυχο και να μην ασχοληθεις με την εισαγωγη ποτε,κανεις κατι πολυ απλο..Αφηνεις το εργοστασιακο φιλτρο στη θεση του και ξενοιαζεις.Με τη σκουπα εχεις ευθυνες.
nasoss - Σαβ 30 Αύγ 2003, 10:43:35
Θέμα δημοσίευσης:
μεγαλο κεφαλαιο η σκουπα , θελει προσοχη!
kavaliotis - Σαβ 30 Αύγ 2003, 13:38:24
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι αλλα 5000χμ δεν ειναι τιποτα, οταν λεω την βαζεις και ξεχνας ενταξει δεν εννοω δεν το κοιτας ποτε..Αλλωστε καλο ειναι καθε 3 μηνες ας πουμε να ανοιγεις λιγο το καπω και να βλεπεις τι παιζει με τον κινητηρα σου, πιστευω οτι 3-4 φορες τον χρονο ειναι πολυ καλα για να βλεπεις τι γινεται.. Αν εχω ας πουμε να καθαριζω την σκουπα, θα μαθω σιγα σιγα και τι αλλο να προσεχω στον κινητηρα γιατι απο οτι εχω καταλαβει ειναι πολλα αυτα που πρεπει να κανεις και απο μονος σου..Στο service δεν ειμαι σιγουρος οτι σου κανουν τελικα οτι πρεπει...

Αλλωστε απο οτι διαβασα σε εκεινες τις 24-26 σελιδες, τα βαρελακια εχουν καποιο προβλημα με την βροχη? Οπως και η αλλη λυση που βαζεις τον σωληνα για αερα κατω απο το προβολακι ομιχλης..Οπως επισης μια απλη φιλτροχοανη δεν σου δινει σχεδον τιποτα, ενω αυτη που σου δινει στο 206 ειναι μονο η σκουπα οπως λενε οι περισσοτεροι και οπως ηξερα και εγω απο γνωστους κτλ..
Ronin - Σαβ 30 Αύγ 2003, 13:49:37
Θέμα δημοσίευσης:
kavaliotis έγραψε:
ενω αυτη που σου δινει στο 206 ειναι μονο η σκουπα οπως λενε οι περισσοτεροι και οπως ηξερα και εγω απο γνωστους κτλ..


Απο ηχο,ναι δινει...Τρελλο....
Απο αποδοση...χμμμ εδω αμα θελεις το συζηταμε....
kavaliotis - Σαβ 30 Αύγ 2003, 16:27:30
Θέμα δημοσίευσης:
Judger έγραψε:
kavaliotis έγραψε:
ενω αυτη που σου δινει στο 206 ειναι μονο η σκουπα οπως λενε οι περισσοτεροι και οπως ηξερα και εγω απο γνωστους κτλ..


Απο ηχο,ναι δινει...Τρελλο....
Απο αποδοση...χμμμ εδω αμα θελεις το συζηταμε....


Οντως μπορει να μην δινει πολυ αλλα σιγουρα θα δεις διαφορα 1)ψυχολογικη 2)2-3 αλογακια maximum σε 1400αρι.. Απλα επειδη θα βαλω αυτο το κιτ βελτιωσης με χταποδι μεσαιο και τελικο (ολα εκτος απο καταλυτη δηλαδη) θελω να φτιαξω και την εισαγωγη για να ειμαι οκ για μια μικρη αυξηση επιδοσεων..
Lord Cypher - Κυρ 31 Αύγ 2003, 13:28:42
Θέμα δημοσίευσης:
Judger έγραψε:
...εκτος απο αερα θα μπαινει και σκονη,χωματα κλπ.Η σκουπα θελει παρακολουθηση,προσοχη και σχετικα συχνη καθαριοτητα (συνηθως ανα 5000 χλμ,εκτος και αν οι μετακινησεις σου περιλαμβανουν και χωματοδρομους οπου ο καθαρισμος θα πρεπει να γινετε αρκετα ποιο συχνα) .....


Sorry αλλά εδώ θα διαφωνήσω μια που έχω βάλει την Green εδώ και πάρα πολύ καιρό. Καθαρισμός κάθε 7000-8000 με χωματόδρομο αλλιώς κάθε 10000 είναι καλά. Ακόμη και κάθε 8 χιλ να τον κάνεις με χρήση κανονικού δρόμου είναι μια χαρά.
Από εκεί και πέρα έχεις μια μικρή αύξηση ροπής (ΠΡΟΣΟΧΗ - μικρή!) και από ήχο........ γκρρρρρρρρρ. Μόνο να πω ότι όταν την έβαλα έσκαγα γκαζιές για να την ακούω Laughing . Ο αδερφός μου δε ,μια φορά νόμιζε πως ο θόρυβος ήταν από μια νταλίκα πίσω μας.... Twisted evil
kavaliotis - Κυρ 31 Αύγ 2003, 14:32:54
Θέμα δημοσίευσης:
Κατσε κατσε, τοοοοοοοοοοοοσο πολυ θορυβο κανει πια???? Μηπως θα με παιρνουν με τις ντοματες απο τον θορυβο ρε παιδια? Δεν θελω να κανει πια τοσο θορυβο...Μηπως απλα οι Green κανουν τοσο πολυ? Πχ για την JR σκουπα ξερει κανεις αν και ποσο θορυβο κανουν?
Mimis - Δευ 01 Σεπ 2003, 13:24:09
Θέμα δημοσίευσης:
Στο συνεργείο για καλύτερη εισαγωγή μου πρότειναν ενα φιλτράκι που μπαίνει μέσα στο ήδη υπάρχον φιλτρόκουτο και το οποίο μου είπε οτι παίρνει περισσότερο αέρα και είναι για 100.000km. Κάνουν τίποτα αυτά Question
Miltellas - Τρι 02 Σεπ 2003, 00:04:43
Θέμα δημοσίευσης:
Mimis έγραψε:
Στο συνεργείο για καλύτερη εισαγωγή μου πρότειναν ενα φιλτράκι που μπαίνει μέσα στο ήδη υπάρχον φιλτρόκουτο και το οποίο μου είπε οτι παίρνει περισσότερο αέρα και είναι για 100.000km. Κάνουν τίποτα αυτά Question


Πολύ καλή και αξιόπιστη λύση.

Τα φίλτρα της Green είναι κορυφαία και χρησιμοποιούνται από την Peugeot και Renault Sport.
SnakeMJK - Τρι 02 Σεπ 2003, 00:48:04
Θέμα δημοσίευσης:
απο τα φίλτρα που μπαίνουν στο μαμά φιλτρόκουτο, ποιο είναι καλύτερο; K&N;
bluespowered - Τετ 17 Σεπ 2003, 23:28:09
Θέμα δημοσίευσης:
Απο ελεύθερα φίλτρα μέσα στο φιλτροκούτι πιστεύω πως όλα είναι το ίδιο! Απλά πλήρώνεις όνομα. Το K&N πιάνει την τσέπη σου αρκετά. Εγώ που ρώτησα στο συνεργείο της Peugeot που πάω , μου είπαν για 30 γρόσια το ελεύθερο της Green. Επίσης έχω δοκιμάσει μια φιλτροχοάνη της JR. Απο ήχω σκίζει η ρουφιάνα!!! Shocked Απο επιδώσεις, κάτι γίνεται. Η δύναμη μηράστηκαι σε μεγαλήτερο φάσμα στροφών - καθώς επίσης αυξήθηκε ελαφρά και η κατανάλωση (πράγμα που δε μου πολυάρεσε, αλλά έτσι είναι - Τά άλογα θέλουν σανό για να τραφούν Wink ). Εγώ πάντως προτείνω ελεύθερο φίλτρο μέσα στο μαμα φιλτροκούτι.
Miltellas - Πεμ 18 Σεπ 2003, 02:15:02
Θέμα δημοσίευσης:
bluespowered έγραψε:
Απο ελεύθερα φίλτρα μέσα στο φιλτροκούτι πιστεύω πως όλα είναι το ίδιο!...


Παρόμοια ναι, αλλά ίδια όχι.
Όλα τα γάλατα είναι άσπρα, Είναι ίδια όμως; Πολλοί που ξέρουν μόνο τις πιο διαδεδομένες φίρμες νομίζουν πως όλα τα γάλατα είναι ίδια. Κι όμως, όσο κι αν μοιάζουν μπορεί να έχουν πολύ μεγάλη διαφορά: Όσο το νερό με το πραγματικό γάλα. Και έτσι είναι, όσοι το έχουν ψάξει λίγο θα το ξέρουν. Wink

Άσχετο; Δε νομίζω...
Οι νόμοι της κονόμας είναι ίδιοι για όλους, αλλά οι νόμοι της ηθικής διαφέρουν από άνθρωπο σε άνθρωπο. Κι εκεί ανάμεσα παίζεται τελικά το παιχνίδι... Και πολλές φορές (ή όλες; ) ο πιο ανήθικος κονομάει τα περισσότερα...! Ο άλλος ίσως να πάει στον Παράδεισο...
nikq - Τετ 08 Οκτ 2003, 13:28:16
Θέμα δημοσίευσης:
Κάτι απλό... Shocked Θέλω να αλλάξω το φίλτρο αέρος (εργοστασιακό) και να βάλω ένα καινούργιο. Υπάρχει κάποιος κωδικός που πρέπει να ζητήσω? Παω σε ένα βενζινάδικο και ζήτω ένα φίλτρο για Peugeot και τέλος? Πόσο στοιχίζει ξέρει κανείς?
GIANNIS206 - Τετ 08 Οκτ 2003, 13:46:04
Θέμα δημοσίευσης:
Στοιχίζει κοντά στα 10 ευρώ αλλά μην πας σε βενζινάδικο!
Ή σε αντιπροσωπεία ή σε μαγαζί με γαλλικά ανταλλακτικά!
nikq - Τετ 08 Οκτ 2003, 13:58:18
Θέμα δημοσίευσης:
Γιάννη έχω κάνει γύρο στα 15 χιλ χιλιόμετρα εάν θυμάμαι καλά με το ίδιο φίλτρο! Shocked Για καλύτερα μου λες αντιπροσωπεία......? σε θέμα εγκατάστασης ή και για την ποιότητα του φίλτρου? Ευχαριστώ
GIANNIS206 - Τετ 08 Οκτ 2003, 14:07:27
Θέμα δημοσίευσης:
Το λεώ γιατί στα βενζινάδικα δεν ξέρω κατά πόσο θα ξέρουν τι να σου δώσουν και σίγουρα θα είναι ακριβώτερο.Η τοποθέτηση είναι πολύ απλή.4 βίδες είναι!
nikq - Τετ 08 Οκτ 2003, 15:00:24
Θέμα δημοσίευσης:
Σωστός ! Thumb right Κάτι άλλο.... μπορεί να πάθει κάποια ζημία-επιβάρυνση το αμάξι από ένα φίλτρο αέρος που δεν το έχουμε αλλάξει στην ώρα του? Πχ το αλλάξω σε 5 χιλ χιλιόμετρα που θα το παω για service ? εκτός ότι δεν θα έχει την απόδοση που θα είχε με ένα καινούργιο? ??! Rolling eyes
GIANNIS206 - Τετ 08 Οκτ 2003, 15:56:05
Θέμα δημοσίευσης:
Δε θα έει ιδιαίτερο πρόβλημα απλά δεν θα είναι τόσο ζωντανό το αυτοκίνητο.Άμα δεν θες να το αλλάξεις,πάνε σε ένα βενζινάδικο που να έχει πιστόλι με αέρα, βγάλε μόνος σου τις βίδες πάρε το φίλτρο και φύσα το να καθαρίσει!Από σκούρο που θα είναι θα γίνει κάπως κίτρινο όπως όταν είναι καινούριο!just do it! Wink
Pughell - Τετ 08 Οκτ 2003, 20:57:00
Θέμα δημοσίευσης:
Τα φιλτρα δεν πρεπει να φυσιουνται ουτε κατα διανοια!!!
Το χαρτι εχει πορους και οι ποροι εχουν μια φορα κατευθυνσης...Φυσωντας το ουσιαστικα το βουλωνεις εντελως.Το πιο καλο απο ολα ειναι πεταμα και βουρ για ενα καινουργιο...
Παντως αν δεν το αλλαξεις καμια χοντρη ζημεια δεν παθαινεις αν εξαιρεσεις το οτι θα καιει περισσοτερο και δεν θα τραβαει τοσο καλα...
Απο βλαβη το πολυ πολυ να χαλασει κανενας map sensor... Confused
Miltellas - Πεμ 09 Οκτ 2003, 06:41:05
Θέμα δημοσίευσης:
Να'ταν μόνο αυτό;
Τραβάει περισσότερη βενζίνη στο κάρτερ με τα λάδια ατελούς καύσης από έλλειψη οξυγόνου στο μίγμα. Αποτέλεσμα; Τα λάδια καταστρέφονται γρηγορότερα. Βέβαια η σύγχρονη τεχνολογία το αντιμετωπίζει αυτό μειώνοντας την απόδοση από τον εγκέφαλο, αλλά βασίζεστε ότι δεν θα ξεπεράσετε τις ανοχές του;
Νά'ταν μόνο κι αυτό;
Τραβάει περισσότερο λάδι στον θάλαμο καύσης λόγω αυξημένης υποπίεσης από έλλειψη αέρα και έχουμε αυξημένη κατανάλωση λαδιού...

Να αλλάζετε εγκαίρως το μαμίσιο φίλτρο, ή να καθαρίζετε επίσης εγκαίρως το ελεύθερο φίλτρο.
nikq - Πεμ 09 Οκτ 2003, 09:48:26
Θέμα δημοσίευσης:
Οκ Ευχαριστώ, για τις απαντήσεις σας νομίζω ότι καλύφθηκα πλήρως. Very happy Τελικά η ¨ζωή¨ ενός φίλτρου (μαμίσιο) είναι 7.500 με 10.000 χιλιόμετρα σωστά? Confused Κάτι άσχετο με το θέμα... αλλά μιας που το αναφέρατε... το Map sensor σε τι χρησιμεύει ?, που βρίσκεται? .
Ady - Πεμ 09 Οκτ 2003, 11:08:50
Θέμα δημοσίευσης:
nikq έγραψε:
Οκ Ευχαριστώ, για τις απαντήσεις σας νομίζω ότι καλύφθηκα πλήρως. Very happy Τελικά η ¨ζωή¨ ενός φίλτρου (μαμίσιο) είναι 7.500 με 10.000 χιλιόμετρα σωστά? Confused Κάτι άσχετο με το θέμα... αλλά μιας που το αναφέρατε... το Map sensor σε τι χρησιμεύει ?, που βρίσκεται? .

MAP (Manifold Absolute Pressure) sensor είναι μία μεταβλητή αντίσταση (αισθητήρας) η οποία παρακολουθεί τη διαφορά της πίεσης του αέρα μέσα στην εισαγωγή και την ατμοσφαιρική (βαρομετρική) πίεση. Η πληροφορία που δίνει ο MAP sensor χρησιμοποιείται από τον εγκέφαλο για να αποφασίσει την πυκνότητα του αέρα που θα πάει στο θάλαμο καύσης. Βρίσκεται βιδωμένος στην πολλαπλή εισαγωγής.
teoman - Πεμ 09 Οκτ 2003, 11:25:07
Θέμα δημοσίευσης:
nikq έγραψε:
Οκ Ευχαριστώ, για τις απαντήσεις σας νομίζω ότι καλύφθηκα πλήρως. Very happy Τελικά η ¨ζωή¨ ενός φίλτρου (μαμίσιο) είναι 7.500 με 10.000 χιλιόμετρα σωστά?


Πολύ σωστό αυτό που είπε ο Στέλιος,δεν κάνει να φυσάς το φίλτρο,το γράφει στις οδηγίες καθαρίσματος και η k&n.Όπως δεν κάνει να το περνάς με εμποτισμένα με λάδι ή άλλη ουσία πανιά,μη εγκεκριμένα για αυτή την χρήση.Το εργοστασιακό φίλτρο αλλάζεται-συνήθως- κάθε δεύτερο service,επομένως βγάζει απροβλημάτιστα τουλάχιστον 15000km.
nikq - Πεμ 09 Οκτ 2003, 12:40:45
Θέμα δημοσίευσης:
andy έγραψε:

MAP (Manifold Absolute Pressure) sensor είναι μία μεταβλητή αντίσταση (αισθητήρας) η οποία παρακολουθεί τη διαφορά της πίεσης του αέρα μέσα στην εισαγωγή και την ατμοσφαιρική (βαρομετρική) πίεση. Η πληροφορία που δίνει ο MAP sensor χρησιμοποιείται από τον εγκέφαλο για να αποφασίσει την πυκνότητα του αέρα που θα πάει στο θάλαμο καύσης. Βρίσκεται βιδωμένος στην πολλαπλή εισαγωγής.

Shocked Shocked Shocked
Πολύ τεχνολογία βλέπω στο αμαξάκι μας ! ευτυχώς που υπάρχουν και οι ειδικοί του forum! Cheers μμμ... υπάρχει Κανά manual για το τουτού μας (μηχανικά μέρη ... κτλ )στο internet.......? είχα διαβάσει ένα θέμα για αυτό αλλά η διεύθυνση του site δεν λεει να παίζει.... Sad
τεό έγραψε:

Πολύ σωστό αυτό που είπε ο Στέλιος,δεν κάνει να φυσάς το φίλτρο,το γράφει στις οδηγίες καθαρίσματος και η k&n.Όπως δεν κάνει να το περνάς με εμποτισμένα με λάδι ή άλλη ουσία πανιά,μη εγκεκριμένα για αυτή την χρήση.Το εργοστασιακό φίλτρο αλλάζεται-συνήθως- κάθε δεύτερο service,επομένως βγάζει απροβλημάτιστα τουλάχιστον 15000km.

Σωστό αυτό που λες τεό(Και βλέπω να το αφήνω μέχρι το service που θα κάνω) αλλά είχα διαβάσει ότι καλό είναι να το αλλάζουμε πιο νωρίς. Βέβαια η Peugeot δεν αναφέρει κάτι συγκεκριμένα για αυτό. Το μόνο που γράφει είναι σε κάθε service αλλαγή φίλτρου..... Ευχαριστώ, παιδία!
SnakeMJK - Πεμ 09 Οκτ 2003, 14:25:23
Θέμα δημοσίευσης:
Και πως πρέπει να καθαρίζουμε το φίλτρο μας; Ελεύθερο ή μαμίσιο... Χωρίς καθαριστικό κιτ... Homemade shit Razz
teoman - Πεμ 09 Οκτ 2003, 14:29:35
Θέμα δημοσίευσης:
SnakeMJK έγραψε:
Και πως πρέπει να καθαρίζουμε το φίλτρο μας; Ελεύθερο ή μαμίσιο... Χωρίς καθαριστικό κιτ... Homemade shit Razz


Τί να καθαρίσεις από το "μαμά"?Το αλλάζεις μια και καλή.
Το άλλο απλά... το πλένεις.Το αφήνεις να στεγνώσει και είναι έτοιμο.
SnakeMJK - Πεμ 09 Οκτ 2003, 14:48:09
Θέμα δημοσίευσης:
teoman έγραψε:
Τί να καθαρίσεις από το "μαμά"?Το αλλάζεις μια και καλή.
Το άλλο απλά... το πλένεις.Το αφήνεις να στεγνώσει και είναι έτοιμο.


Ρε παιδί μου, αλλάζω μαμά φίλτρο κάθε 15.000χλμ... Για να "ξανανοιώσει" το κάρο, στα 7500χλμ δεν είναι καλό να του ρίχνουμε κανα καθάρισμα; Razz

Καλά σήμερα θα βάλω της Green, οπότε...
nikq - Τετ 26 Νοέ 2003, 16:51:59
Θέμα δημοσίευσης:
Τελικά πεζάκιδες για το 1.4 τι προτείνετε? :
1.Ελευθερο φίλτρο
2.Χοανη
3.Σκουπα
4.Βαρελακι (apex,bmc)

Μου την έχει δώσει και θέλω να ξεφορτωθώ το μαμά.
Από όσα έχω διαβάσει και από ότι έχω καταλάβει διάφορες δεν πρόκειται να δω εγώ κυρίως που έχω το 1.4. αυτό που με ενδιαφέρει είναι - η αξιοπιστία, να είναι τουλάχιστον το ίδιο με το μαμά όχι χειρότερο όπως νομίζω ότι γίνεται με την χοάνη-σκούπα(Επειδή ρουφά ζεστό αέρα). Με αυτά που έχω διαβάσει πιο πολύ τείνω στο ελεύθερο φίλτρο που νομίζω ότι και με αυτό δεν θα κερδίσω τίποτα εκτός ότι θα το έχω μια ζωή.. δεν θα χρειάζομαι αλλαγή, μόνο καθαρισμό. Το βαρελάκι το προτείνεται? Ξέρω ότι είναι πιο ακριβό αλλά αξίζει τον κόπο;;;;
GFG (ΓΙΩΡΓΟΣ) - Τετ 26 Νοέ 2003, 21:26:56
Θέμα δημοσίευσης:
ΕΓΩ ΣΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΜΙΑ ΣΚΟΥΠΙΤΣΑ ΤΗΣ BMC ΠΟΥ ΦΟΡΑΩ ΚΙ ΕΓΩ.ΣΧΕΤΙΚΑ ΦΘΗΝΗ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ!ΤΟ ΒΑΡΕΛΑΚΙ ΠΗΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΕ 16ΒΑΛΒΙΔΑ.
netblaster - Τετ 26 Νοέ 2003, 23:52:56
Θέμα δημοσίευσης:
nikq έγραψε:
Τελικά πεζάκιδες για το 1.4 τι προτείνετε? :
1.Ελευθερο φίλτρο
2.Χοανη
3.Σκουπα
4.Βαρελακι (apex,bmc)

Μου την έχει δώσει και θέλω να ξεφορτωθώ το μαμά.
Από όσα έχω διαβάσει και από ότι έχω καταλάβει διάφορες δεν πρόκειται να δω εγώ κυρίως που έχω το 1.4. αυτό που με ενδιαφέρει είναι - η αξιοπιστία, να είναι τουλάχιστον το ίδιο με το μαμά όχι χειρότερο όπως νομίζω ότι γίνεται με την χοάνη-σκούπα(Επειδή ρουφά ζεστό αέρα). Με αυτά που έχω διαβάσει πιο πολύ τείνω στο ελεύθερο φίλτρο που νομίζω ότι και με αυτό δεν θα κερδίσω τίποτα εκτός ότι θα το έχω μια ζωή.. δεν θα χρειάζομαι αλλαγή, μόνο καθαρισμό. Το βαρελάκι το προτείνεται? Ξέρω ότι είναι πιο ακριβό αλλά αξίζει τον κόπο;;;;


Το ελυθερο ειναι η καλυτερη κινηση για τα 1.4 8v!!! Ειδικα αν το συνδυασεις με την πατεντα που που αναφερεται στο forum θα δεις αλλαγη!!! Οσο για τη σκουπα ειναι σαφως πιο αποδοτικη αλλα αν σε ενοχλει ο θορυβος forget it!!!
DimiP - Πεμ 27 Νοέ 2003, 02:11:59
Θέμα δημοσίευσης:
nikq έγραψε:
Τελικά πεζάκιδες για το 1.4 τι προτείνετε? :
1.Ελευθερο φίλτρο
2.Χοανη
3.Σκουπα
4.Βαρελακι (apex,bmc)

Μου την έχει δώσει και θέλω να ξεφορτωθώ το μαμά.
Από όσα έχω διαβάσει και από ότι έχω καταλάβει διάφορες δεν πρόκειται να δω εγώ κυρίως που έχω το 1.4. αυτό που με ενδιαφέρει είναι - η αξιοπιστία, να είναι τουλάχιστον το ίδιο με το μαμά όχι χειρότερο όπως νομίζω ότι γίνεται με την χοάνη-σκούπα(Επειδή ρουφά ζεστό αέρα). Με αυτά που έχω διαβάσει πιο πολύ τείνω στο ελεύθερο φίλτρο που νομίζω ότι και με αυτό δεν θα κερδίσω τίποτα εκτός ότι θα το έχω μια ζωή.. δεν θα χρειάζομαι αλλαγή, μόνο καθαρισμό. Το βαρελάκι το προτείνεται? Ξέρω ότι είναι πιο ακριβό αλλά αξίζει τον κόπο;;;;


και για να σε μπερδεψω εντελως εγω θα σου πω οτι το καλυτερο απο ολα ειναι το βαρελακι. Silly Silly Silly
σοβαρα τωρα, το βαρελακι αν φερεις με πατεντα αερα κρυο απο εξω (σιτα/μασκα/απο κατω) ειναι το ποιο αποδοτικο γιατι προστατευει τον αερα διατηρωντας τον κρυο σε συνδιασμο με το ελευθερο της εισαγωγης του , στην ουσια ειναι μια προστετυμενη φιλτροχοανη.
οντως μεγαλες διαφορες δεν θα δεις αλλα ισως ειναι το αποδοτικοτερο συστημα.
φυσικα αυτα τα λεμε εμπειρικα καθως δεν υπαρχουν μετρησεις για το καθε ενα που ανεφρερες (ελευθερο/σκουπα/βαρελακι). Wink
Lalexoulhs - Πεμ 27 Νοέ 2003, 02:32:24
Θέμα δημοσίευσης:
Για να μπερδευτεις ακομα λιγο... Evil να σου πω οτι τον ποιο ομορφο ηχο τον εχει κατα τη γνωμη μου το Κ&Ν (φιλτροχοανη).
Εγω εχω δοκιμασει 2 σκουπες και τη φιλτροχοανη της Κ&Ν. Απο θεμα επιδοσεων διαφορα μηδεν. Εκτος απο τον καυσονα που ετσι και αλλοιος τα αμαξια δεν πανε βημα. Παντος κρινε απο τον ηχο. Προσπαθησε να ακουσεις αμαξι με καθε τυπο φιλτρου και μετα επελεξε
nikq - Πεμ 27 Νοέ 2003, 11:33:53
Θέμα δημοσίευσης:
Καλημέρα παιδία Mr. Green . Καλώς ήρθες Αντώνη. Χμμμ . ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας Wink .
Ο θόρυβος μπορώ να πω ότι ναι με ξετρελαίνει θέλω.... ξέρετε φοβάμαι και δεν ξέρω να κάνω τις μετατροπές (αφαίρεση πνίχτη κτλ). ότι ξέρω για το 206 για σκούπες , φίλτρα , βαρελάκια είναι ότι έχω διαβάσει από εσάς , στο παλιό και στο καινούριο forum.
Από ότι έχω καταλάβει σκούπα – χοάνη χωρίς την πατέντα το αμάξι θα χάσει αντί να κερδίσει.(όπως αναφέρετε λόγο εισροής ζεστού αέρα από το ψυγείο) Διορθώστε με εάν κάνω λάθος. Ο Dimip ξέρω ότι έχει ασχοληθεί πολύ με αυτό το θέμα . θυμάμαι ότι στο τέλος έβαλες το βαρελάκι και ησύχασες βέβαια μαζί με την πατέντα που έκανες. Χωρίς την πατέντα αυτή αξίζει; Εννοώ το αμάξι δεν χάνει δεν το χειροτερεύω απλώς λιγάκι μπορεί να το καλυτερέψω και έχω σίγουρα έχω μεγαλύτερο θόρυβο. Κάτι ανάλογο θα ισχύει και με το ελεύθερο φίλτρο... και πάλι ευχαριστώ για τις γνώμες σας , οποιαδήποτε πρόταση θα με βοηθούσε πραγματικά.
Baphomet - Πεμ 27 Νοέ 2003, 14:14:09
Θέμα δημοσίευσης:
κι εγω σκεφτομαι να αλλαξω την εισαγωγη με το που θα παρω το αμαξι... πειραζει λέτε? Wink
στο 1.4 16V που θα παρω εγω τι προτείνετε? μαλλον βαρελακι ε?
DRAKE - Πεμ 27 Νοέ 2003, 15:46:36
Θέμα δημοσίευσης:
Θα σου πρότεινα να μην κάνεις βιαστικές κινήσεις αφού ακόμη κανείς δεν έχει δει ακόμη τον κινητήρα. Άσε να περάσει λίγος καιρός και μετά βλέπεις. Θα υπάρχουν και περισσότερες λύσεις και πιο αξιόπιστες πιστεύω...
kavaliotis - Πεμ 27 Νοέ 2003, 20:40:58
Θέμα δημοσίευσης:
Ασε που αν το βαλεις απο την αρχη, ε θα συνηθισεις στα λιγο πιο πολλα αλογα και μετα δεν θα εχεις κατι "απλο" να κανεις για να δεις περισσοτερα αλογα! Οποτε κοιτα να χαρεις τα 90 σου τωρα και μετα οταν νιωσεις οτι ειναι "λιγα", κανε τις μετατροπες που θελεις...
Pughell - Πεμ 27 Νοέ 2003, 21:59:14
Θέμα δημοσίευσης:
Ειμαι περιεργος να δω ποτε θα σταματησετε ρε θυματα να αγοραζετε οτι σας πουλανε... Cool
Ακομα,οπως και πολυς ακομα κοσμος,δεν πηρατε πρεφα οτι η σκουπα κανει δουλεια μονο σε αυτοκινητα που εχουν ανοιχτη μετωπη και που η σκουπα καθεται ακριβως απο πισω;


Μπεεεεεεε προβατακια μου!!! Lol

Το πιο καλο για το 206 ειναι ενα φιλτρο και ενα ram air home made.Και δεν κοστιζει,και αποδιδει... Wink
kaisaras96 - Παρ 28 Νοέ 2003, 00:54:55
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
.....Ακομα,οπως και πολυς ακομα κοσμος,δεν πηρατε πρεφα οτι η σκουπα κανει δουλεια μονο σε αυτοκινητα που εχουν ανοιχτη μετωπη και που η σκουπα καθεται ακριβως απο πισω;......


Συμφωνω απολυτα!!!!!
Εγω πηγα να παρω σκουπα και ευτυχως δεν το κανα!!!!
Προσπαθουσα να καταλαβω πως περναει ο αερας και δεν το καταφερα!!!!
Στα 106 ειναι καμια σχεση,οπως και στα ιμπιζα.
Για αυτο σε αυτα τα αμαξια υπαρχει ξεκαθαρη διαφορα με αποδειξεις!!!
DimiP - Παρ 28 Νοέ 2003, 01:15:50
Θέμα δημοσίευσης:
nikq έγραψε:
Καλημέρα παιδία Mr. Green . Καλώς ήρθες Αντώνη. Χμμμ . ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας Wink .
Ο θόρυβος μπορώ να πω ότι ναι με ξετρελαίνει θέλω.... ξέρετε φοβάμαι και δεν ξέρω να κάνω τις μετατροπές (αφαίρεση πνίχτη κτλ). ότι ξέρω για το 206 για σκούπες , φίλτρα , βαρελάκια είναι ότι έχω διαβάσει από εσάς , στο παλιό και στο καινούριο forum.
Από ότι έχω καταλάβει σκούπα – χοάνη χωρίς την πατέντα το αμάξι θα χάσει αντί να κερδίσει.(όπως αναφέρετε λόγο εισροής ζεστού αέρα από το ψυγείο) Διορθώστε με εάν κάνω λάθος. Ο Dimip ξέρω ότι έχει ασχοληθεί πολύ με αυτό το θέμα . θυμάμαι ότι στο τέλος έβαλες το βαρελάκι και ησύχασες βέβαια μαζί με την πατέντα που έκανες. Χωρίς την πατέντα αυτή αξίζει; Εννοώ το αμάξι δεν χάνει δεν το χειροτερεύω απλώς λιγάκι μπορεί να το καλυτερέψω και έχω σίγουρα έχω μεγαλύτερο θόρυβο. Κάτι ανάλογο θα ισχύει και με το ελεύθερο φίλτρο... και πάλι ευχαριστώ για τις γνώμες σας , οποιαδήποτε πρόταση θα με βοηθούσε πραγματικά.


γιαυτο που ρωτας δεν ξερω αν θα δουλευει χωρις σωληνα που να βλεπει σε ανοιχτο μερος.
αυτος που ειχε το βαρελακι πριν απο μενα το ειχε οπως κιεγω.
εγω το τοποθετησα οπως το ειχε κιαυτος.
φανταζομαι παντως οτι μαλλον δεν θα εχει την ιδια (εστω και μικρη) αποδοση.
παντως να προσθεσω πως το κοστος ειναι αυξημενο σε σχεση με το απλο ελευθερο φιλτρο.
εγω παντως δοκιμασα και τα 4 ειδη με τη σειρα ωστε να δω μονος μου περι τινος προκειται.
ετσι απο το μαμα φιλτρο περασα στο ελευθερο οπου δεν παρατηρησα τιποτα.
πηγα επειτα στο βαρελακι οπου ειδα καποια μικρη οντως διαφορα.
δοκιμασα και σκουπα οπου ο θορυβος ηταν ψαρωτικος και η διαφορα στην αποδοση ψηλα (πολυ ψηλα) ηταν αισθητη αλλα χαμηλα ψοφαγε εντελως και δεν με ευχαρηστησε.
ετσι γυρισα στο βαρελακι και ειμαι ευχαριστημενος.
επειδη λοιπον τα δοκιμασα ολα χωρις να αλλαξω κατι αλλο στο αμαξι, δηλ το setup εισαγωγη/εξατμηση ηταν ιδιο σε ολα τα σταδια, ειμαι σιγουρος προσωπικα για τις κινησεις μου.
κανενας δεν μου πουλησε κατι ή αγορασα κατι γιατι το ακουσα ,ουτε και δεχομαι τον προβατο που ειδα γραμμενο πιο πανω.
εκανα τις δοκιμες μου και κατεληξα καπου, φυσικα δεν ξερω αν αυτο που για μενα ειναι καλο θα αξιζει και για καποιον αλλο φιλο με 206. Wink
nikq - Παρ 28 Νοέ 2003, 11:08:00
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell (Στελιος) έγραψε:
Ειμαι περιεργος να δω ποτε θα σταματησετε ρε θυματα να αγοραζετε οτι σας πουλανε...
Ακομα,οπως και πολυς ακομα κοσμος,δεν πηρατε πρεφα οτι η σκουπα κανει δουλεια μονο σε αυτοκινητα που εχουν ανοιχτη μετωπη και που η σκουπα καθεται ακριβως απο πισω;

Στέλιο συμφωνώ μαζί σου. Με αυτά που ξέρω και έχω διαβάσει μάλλον η σκούπα δεν θα εξυπηρετήσει σε τίποτα sτο 206.Παρά μόνο θόρυβο.. Twisted evil
DimiP έγραψε:
γιαυτο που ρωτας δεν ξερω αν θα δουλευει χωρις σωληνα που να βλεπει σε ανοιχτο μερος.
αυτος που ειχε το βαρελακι πριν απο μενα το ειχε οπως κιεγω.
εγω το τοποθετησα οπως το ειχε κιαυτος.
φανταζομαι παντως οτι μαλλον δεν θα εχει την ιδια (εστω και μικρη) αποδοση.
παντως να προσθεσω πως το κοστος ειναι αυξημενο σε σχεση με το απλο ελευθερο φιλτρο.
εγω παντως δοκιμασα και τα 4 ειδη με τη σειρα ωστε να δω μονος μου περι τινος προκειται.
ετσι απο το μαμα φιλτρο περασα στο ελευθερο οπου δεν παρατηρησα τιποτα.
πηγα επειτα στο βαρελακι οπου ειδα καποια μικρη οντως διαφορα.
δοκιμασα και σκουπα οπου ο θορυβος ηταν ψαρωτικος και η διαφορα στην αποδοση ψηλα (πολυ ψηλα) ηταν αισθητη αλλα χαμηλα ψοφαγε εντελως και δεν με ευχαρηστησε.
ετσι γυρισα στο βαρελακι και ειμαι ευχαριστημενος.
επειδη λοιπον τα δοκιμασα ολα χωρις να αλλαξω κατι αλλο στο αμαξι, δηλ το setup εισαγωγη/εξατμηση ηταν ιδιο σε ολα τα σταδια, ειμαι σιγουρος προσωπικα για τις κινησεις μου.
κανενας δεν μου πουλησε κατι ή αγορασα κατι γιατι το ακουσα ,ουτε και δεχομαι τον προβατο που ειδα γραμμενο πιο πανω.
εκανα τις δοκιμες μου και κατεληξα καπου, φυσικα δεν ξερω αν αυτο που για μενα ειναι καλο θα αξιζει και για καποιον αλλο φιλο με 206.

Δημήτρη θέλω να σε ευχαριστήσω για την κατατοπιστική σου απάντηση. Το τουτου το έχω εδώ και 2 χρόνια και είναι όπως βγήκε από την μαμά Peugeot . Laughing Η απαντηση σου με βοηθα πολυ...
kavaliotis - Παρ 28 Νοέ 2003, 13:29:03
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι αλλα δεν νιωθεις "καπως" που το αμαξι σου ειναι ολοιδιο με ολα τα αλλα 206??? Δηλαδη, δεν θες να κανεις κατι για να διακρινεται το 206 σου απο ολα τα αλλα? Εγω προσωπικα λιγο χαλαστηκα οταν ειδα σε μια συναντηση κατι 206 που ηταν εντελως μαμα... Δηλαδη μου φανηκε παραξενο που καποιος ασχολειται με το 206 και δεν εχει κανει καμμια αλλαγη... Δεν μιλαω για τρελλα πραγματα, αλλα κατι που να το κανει να διαφερει απο τα αλλα... Οχι καραγκιοζιλικι βεβαια!
nikq - Παρ 28 Νοέ 2003, 15:21:25
Θέμα δημοσίευσης:
Μάκη μιλάς για αλλαγή εξωτερική έτσι? Εμένα η εξωτερική δεν μου κάνει τόσο αίσθηση (ίσως γιατί μου αρέσει όπως είναι).άντε να βάλεις ζαντολαστιχα που μπόρεσε η ΄΄τσεπούλα΄΄ μου και το έκανε. Αλλά η εσωτερική ναι! που περνώ και όλον μου τον χρόνο μέσα σε αυτόν τον χώρο. Εγώ προτιμώ να δώσω 300 ευρο για ένα μπαγκετ κάθισμα, 1500 εuρο για ένα στερεοφωνικό παρά να βάλω αεροτομή.(παράδειγμα σου δίνω τι θα έκανα) βέβαια αυτά είναι γούστα. Αλλαγή στο αμάξι μου μετά από 2 χρόνια σιγά σιγά θα ξεκινήσω να κάνω. όχι επειδή το βαρέθηκα αλλά γιατί το έχω δεθεί μαζί του, και θέλω λιγάκι να το ανανεώσω . όσο για το εάν ασχολείται κάποιος με το αμάξι του είναι άλλο από να το πειράζει είτε αισθητικά είτε μηχανικά.. Wink Ναι φίλε μου συμφωνώ και θέλω να φτιάξω την αμαξάρα μου αλλά δυστυχώς χρόνος και χρήμα λιγοστό... Α! Και κάτι βασικό γκαράζ δεν παίζει.... Ίδη όπως είναι μου το έχουν βάλει στο μάτι πολλές φορές Rolling eyes δεν θέλω να φανταστώ φτιαγμένο τι θα του έκαναν... μόνο το άγχος που θα είχα. Crazy
kavaliotis - Παρ 28 Νοέ 2003, 16:09:58
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι για αισθητικη βελτιωση μιλαω... Βασικα...Μιλησες για αεροτομη...Μεχρι να την βαλω, νομιζα οτι ηταν τελειο το 206...Οταν την εβαλα και μετα, απλα απορουσα πως μπορουσα να κυκλοφορω ως τοτε χωρις αυτην!!!!!! Πραγματικα μου φαινονται παρα πολυ ασχημα στο ματι τωρα πια τα 206 χωρις αεροτομη και χωρις ενα ζαντολαστιχο!!!!

Α και μην ξεχναμε τα προβολακια που ειναι απο τα καλυτερα πραγματα στο 206... Wink
netblaster - Σαβ 29 Νοέ 2003, 12:16:42
Θέμα δημοσίευσης:
Περι αισθητικης βελτιωσης παιζει ρολο και το προσωπικο γουστο (αλλα και η τσεπη του καθενος)...Ξερεις ποσοι ειναι αυτοι που θα ηθελαν να βαλουν μια αεροτομη, ενα σετ ζαντολαστιχα κτλ κτλ...αλλα δεν!!! Ειναι και θεμα προτεραιοτητων!!! Π.χ. εγω θα προτιμουσα να δωσω ενα χρηματικο ποσο να βαλω ενα καλο ηχοσυστημα (αφηνοντας το ταμειο στο "μειον"), γιατι πιστευω οτι προσφερει πολυ παραπανω απο μια αεροτομη...Οοοταν ξαναεχεις τη δυνατοτητα αγορας τα βαζεις παλι κατω και βλεπεις τι ειναι αυτο που χρειαζεται περισσοτερο και πρατεις αναλογως!!! Γιαυτο ισως και ειδες τοσα 206 "μαμα"...Μην ξεχνας επισης οτι ο μεσος ορος ηλικιας κατοχων 206 ειναι σχετικα μικρος περιοριζοντας και το bugdet περι βελτιωσης!!!
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr