volvos έγραψε: |
οταν το 207gt εχει πιο πανω λεφτα |
android έγραψε: | ||
και βγαινει μονο πενταθυρο καλα ολα απλα δεν μ αρεσει συνολικα το polo...μονο η τιμη μ αρεσει |
volvos έγραψε: |
κλασικα πρωτο σταδιο οβερλοουντ μετα μπαμ και μετα μοτερακι με τουρμπινα απο s3 ![]() |
volvos έγραψε: |
μουρλια σου λεω κοντευω να σενσορεδ... |
volvos έγραψε: |
μουρλια σου λεω κοντευω να θεμθορεθ... |
franch_power έγραψε: |
όμορφο το polo κ καλή τιμή για 180ps κ τα 6,9sec αλλά λίγα 25κιλά ροπής σκεφτείται το rallye 150ps 24,8 κιλά ροπής δεν είναι τυχαίο ότι οι κινητήρες thp ψηφίστηκαν ως οι καλύτερη του 09! Τυχαίο δεν νομίζω! ![]() |
franch_power έγραψε: |
όμορφο το polo κ καλή τιμή για 180ps κ τα 6,9sec αλλά λίγα 25κιλά ροπής σκεφτείται το rallye 150ps 24,8 κιλά ροπής δεν είναι τυχαίο ότι οι κινητήρες thp ψηφίστηκαν ως οι καλύτερη του 09! Τυχαίο δεν νομίζω! ![]() |
volvos έγραψε: |
χωρις πλακα για τη γυναικα κοιταγα το 1.2 τσι για καινουργιο με dsg για να μη κουραζομαι οταν το παιρνω ![]() δε βρισκω κανενα λογο να παρω το 1.2 για 2000κατω οταν αυτο εχει ΠΟΛΥ πιο αξιοπιστο μοτερ στημενη αναρτηση φουλ εξτρα κλπ κλπ η τιμη ειναι απλα σκανδαλο και με ενα κοτσαδωρο .... ![]() |
Gr13 έγραψε: |
Εμφανισιακά μου αρέσει,αλλα εκείνα τα καθίσματα πως είναι έτσι το σχέδιο που έχει το κάλυμμα τους μου θυμίζει κάτι μάλλινες χειμωνιάτικες κουβέρτες που είχε η γιαγιά μου,η κάτι τραπεζομάντιλα,έλεος |
Gr13 έγραψε: |
Εμφανισιακά μου αρέσει,αλλα εκείνα τα καθίσματα πως είναι έτσι το σχέδιο που έχει το κάλυμμα τους μου θυμίζει κάτι μάλλινες χειμωνιάτικες κουβέρτες που είχε η γιαγιά μου,η κάτι τραπεζομάντιλα,έλεος |
NoDsl έγραψε: |
compressor & turbo είναι το μικρό; |
tammy έγραψε: |
...το new ibiza cupra... |
Ilias207Rallye έγραψε: |
Το group vag βγαζει το ιδιο αμαξι μεσω audi, seat, vw και σου λεει αναλογα το budget σου διαλεξε και παρε.. Και ειναι πολυ επαγγελματικη κινηση αυτη κατα τη γνωμη μου. Γιατι ο αλλος δεν εχει 23 χιλιαρικα να παρει το κουπρα, αλλα με τα 19 του πολο κατι κανει. Τα λεφτα στο ιδιο ταμειο πανε ετσι κ αλλιως, αφου ολα ανηκουνε στην ιδια εταιρεια.
Οσο για το dsg του κουπρα δεν εχω οδηγησει για να δω ακριβως τι και πως, αλλα θα ηθελα. Απο dsg του group vag μονο του golf gti εχω οδηγησει, αλλα δε με εντυπωσιασε και πολυ. |
tammy έγραψε: |
και μην ξεχναμε το Α1 |
mechanic έγραψε: |
Γιατι εχει μεγαλυτερο βαθμο αποδοσης,
λιγοτερα περηφεριακα και δομικα μπορει να σηκωσει μεγαλυτερο βαθμο of firing pressure... ειναι και καποια ακομα αλλα θα ξεφυγουμε απο το θεμα... Χωρις να υποτιμω το παρα πολυ αξιολογο μοτερ "διαμαντι" (1.4) το 1.6 ειναι ΤΗΡ (εστω και στα σημεια) ειναι καλυτερο... καθως ενας κινητηρας δεν ειναι μονο "ποσα αλογα" βγαζει... Το μονο που "ποναει" ο ΤΗΡ ειναι το euro 6... ![]() Παντως οπως και να το κανουμε το πολακι με αυτα τα χαρακτηριστικα και με τετοια τιμη, βαζει γκολ απο τα αποδυτηρια στον ανταγωνισμο... |
mechanic έγραψε: |
Γιατι εχει μεγαλυτερο βαθμο αποδοσης,
|
Driver ///M έγραψε: |
Όσο για τούρμπο-κομπρέσσορα, πραγματικά δε θεωρώ πως είναι κάτι δύσκολο να παντρέψεις. Δύσκολο είναι πχ να βγάζεις 100+ άλογα από ατμοσφαιρικό κινητήρα, δύσκολο είναι να έχεις κινητήρα τούρμπο με μηδενική απόκριση και αξιοπιστία μασίφ κλπ κλπ. |
volvos έγραψε: |
ki oμως θαναση ο 1.4 παει πολυ μακρυα σε βελτιωση...
στελιος εχουν φτιαξει κατι τερατακια με μαμα σωθικα και τουρμπινα απο s3 (μαμα κομπρεσορα) που κυνηγανε Μ3........ σκεψου τι πρεπει να θυσιασουμε εμεις για 270αλογα.... |
alexandros 207 Rallye έγραψε: | ||||
εννοεις καιει λιγοτερο για τα εργο που παραγει,ετσι? αυτο πως το καταλαβαινουμε?
νομιζω οτι κανεις λιγο λαθος... χωρις παρεξηγηση ![]() το να δουλεψει σωστα ενας τούρμπο-κομπρέσσορας ειναι αρκετα δυσκολο το να εχεις 100 αλογα στο λιτρο σε ατμοσφαιρα και μικρο lag σε τουρμπο ειναι πολυ πιο ευκολο να γινει οσο για αξιοπιστια ουτε ο thp εχει τα πρωτία... ![]() |
ironman02 έγραψε: |
Βασικα έχει ενα γενικό συγκριτικό (πιο πολύ γενικό άρθρο θα έλεγα) για μια διαδρομή 1500 χλμ με ds3, mito qv, 207 rc, ibiza cupra και Polo gti.
Μια πιο άμεση σύγκριση έχει μεταξύ Polo και mito που βγάζει το polo πιο γρήγορο μεν λόγω κινητήρα και από στάση αλλά και σε ρεπρίζ, αλλά γενικά αυτουνού του άρεσε σαν αίσθηση περισσότερο η mito από τα 2 οδηγικά απ'ότι λέει όχι όμως οτι είναι κακό το πολο... Ενδεικτικά 0-100 7,1 πολο , 8,1 μιτο. Σε ρεπρίζ είναι πιο μικρές οι διαφορές. Για το Polo λέει οτι έχει πιο δουλεμένη ανάρτηση από το cupra και πιο καλή απόκριση στο κιβώτιο μάλλον λόγω λογισμικού.. Λέει επίσης οτι το 207 είναι πολύ ακριβές και το ds3 είναι πιο "lifestyle" και με πιο χαμηλά όρια από το σκληροπυρηνικά οδηγοκεντρικό 207 RC ![]() Γενικά απ'ότι κατάλαβα είναι λίγο πιο αργό απ'όλα και λογικό άλλωστε..Όλα είναι πάνω από 170.. ![]() Αλλά λέει οτι έχει αρκετά παιχνιδιάρικη ουρά κτλ. Επίσης οτι το πολο πάει αέρα πατέρα παντού και είναι και μαλακό και σκληρό όσο πρέπει για να είναι και άνετο και όχι και "καράβι" και οτι ο multiair δεν έχει το γκάζι του tsi..Για τον THP νομίζω δεν αναφέρει κάτι.. Επίσης όπως βλέπει από πίσω ακλόνητο στα στροφιλίκια το 207 θα ορκιζόταν ότι έχει τουλάχιστον 5 εκατοστά μακρύτερο μεταξόνιο και οτι στα πατημένα είναι στο στοιχείο του.. ![]() Ανέφερα αρκετά νομίζω.... ![]() ![]() edit: Επίσης: "Η ποιότητα κύλισης του πολο καθώς και η ακαμψία του αμαξώματος του είναι ένα κλικ πάνω από οποιονδήποτε αντίπαλο στην κατηγορία". Περίμενα χειρότερα για το polo αλλά μια χαρά τα λέει γενικά... |
ironman02 έγραψε: |
Το άτιμο ανεβάζει πολύ ωραία μέχρι το κόφτη. Δε δυσκολεύεται ούτε στα χαμηλά ούτε στα ψηλά ούτε πουθενά. Ωραίο μοτεράκι έφτιαξαν οι γερμανοί..
http://www.youtube.com/watch?v=Bs_ZjClYyqA |
Gr13 έγραψε: | ||
Εργαλείο μιλάμε,αν και στο βιντεάκι τα νούμερα μου φαίνονται υπεραισιόδοξα. |
makisasve έγραψε: |
ds3 εχω φιλε! ![]() οχι το θεωρω ομορφο ... λαθος λεξη το μουντο! απλα περιμενα στην αρχη ενα πιο διαφορετικο αμαξι.. το χω συνιθησει πλεον σ αυτο το σχημα και δεν μου προκαλλει εντυπωση οπως οταν ειχε αλλαξει το σχημα του απο αυτο το χαλια -στρογγυλοφαναρο! επισης δεν το θεωρω ιδια κατηγορια με mini και ds3.. |
king207cc έγραψε: |
παρε τ αβγο κ κουρευτο!
![]() ειμαστε ![]() |
ironman02 έγραψε: |
http://www.etuners.gr/index.php?s=13&t=312
200 άλογα από τις 3600 σ.α.λ??? WTF?? Και μένει στην ευθεία μέχρι κόφτη... |
MEMsound έγραψε: |
koukouroukou mode on
εμενα με αρεσει... ...ασε που σε κανα χειροφρενο διαρκειας (ξερει ο οκτανε... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() koukouroukou mode off ![]() |
volvos έγραψε: |
εχει δει πρασινο γκολφ 4 1.8τ να τραβαει χειροφρενα με 100 στη κ8 για να ντριφταρει με τερμα γκαζι ![]() |
Sinanai έγραψε: |
Εγώ ντρέπομαι για την κατάντια μας... Ιδού επίπεδο κύριοι. ![]() |
Sinanai έγραψε: |
Πλάκα κάνω ωρέ μιναρόμπεη. ![]() |