Pughell έγραψε: |
Στειλε ρε,σε επιασαν οι ντροπες τωρα; ![]() ![]() ![]() |
mechanic έγραψε: |
και επιπλεον κρατατε την εισαγωγη συνεχεια γεματη με αερα οποτε στο αποτομο πατα-ασε γκαζιου μειωνεται σε σχεδον μηδενικο βαθμο το "αδεισμα" της εισαγωγης. |
rallye1294 έγραψε: | ||
Συμφωνω μαζι σου στο οτι ειναι καλο να εισερχεται στο μοτερ οσον το δυνατο κρυος αερας (αρα μεγαλυτερης πυκνοτητας)....αλλα το "αδειασμα" της εισαγωγης που το εχεις διαπιστωσει? Αν θελεις, εξηγησε το λιγο παραπανω για να καταλαβουμε σε τι αναφερεσαι. |
tasos207RC έγραψε: |
Επειδη με ενδιαφερει αρκετα αυτο που εκανες,τι ακριβως σωληνα χρισημοποιησες?Επισης,το πλαϊνο κομματι το εχεις πιασει με ταινια? |
denlafkas έγραψε: |
δεν μπoρω να διακρινω... τον απο κατω σωληνα τον εχουμε πειραξει; ![]() |
vaggelisgr έγραψε: |
εγώ πάντως εδώ και ένα χρόνο που το έχω κάνει αυτό το σκηνικό χωρίς την έξτρα δίοδο πίσω απο το φανάρι, όχι με χαρτοσωλήνα μιας και έτσι το ξεκίνησα και γω,αλλά κάθε τρείς και λίγο τσάκιζε ή κοβόταν, δοκίμασα και έναν άλλο σωλήνα παρόμοιο αλλά τα ίδια. έτσι έβαλα έναν ωραιότατο σιλικονούχο και όλα πάνε μια χαρά τουλάχιστον στο δικό μου ραλύ που είναι τρίτο στάδιο από τα παιδιά (etuners)..οπότε δοκιμασμένο και άφοβα..συν ότι δίνει και θόρυβο σε συνδυασμό με το βαρελάκι πίσω..όσοι πιστοί προσέλθετε.. |
Gr13 έγραψε: | ||
Ωραίος ,ανεβασε καμία φωτό να παρουμε ιδέες. |
kane έγραψε: |
by mechanic tuning... ![]() ![]() ![]() ![]() |
DENMARK έγραψε: |
Βρήκα λίγο χρόνο και με λίγο κόψε-ράψε προέκυψε αυτό....
![]() Περιμένω τα σχόλια και τις γνώμες σας...... ![]() Αν θέλετε κΆ άλλες Φώτο υπάρχουν και αν νομίζετε πως αξίζει κάνω κΆ ένα DIY...... ![]() |
mechanic έγραψε: |
Ασε που αυτο αν θελει καποιος (ειδηκα αμερικανος ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() (μην σας φαινεται παλαβο, οι αμερικανοι κανουν μυνηση για πολυ ποιο χαζα θεματα) |
mechanic έγραψε: |
Επι του θεματος παντως, ειναι μια καλη μεν, προχειρη λυση ομως δε. Που το καλαβαινω να προερχεται απο ενα ηδιωτη που ειχε ενα βαρελακι, δεν ηξερε τι να το κανει και βρηκε μια τετοια εφαρμογη (που υπαρχουν καλυτερες δηλαδη). Αλλα να πληρωσετε κατι σε "επωνυμη τιμη" για να τραβατε μισο/μισο αερα μηχανοστασιου οταν εισαστε εν κινηση και μονο μηχανοστασιου οταν εισαστε σταματημενοι, δεν το βλεπω και πολυ εξυπνο... Εκτος και αν θελετε να μυριζετε/αναπνεετε απ'ευθειας οτι και το μοτερ σας +του να διοχετευσετε το καλοκαιρι και ζεστο αερα μηχανοστασιου στο αιρκοντησιον σας ![]() |
kane έγραψε: |
by mechanic tuning... ![]() ![]() ![]() ![]() |
takis_206 έγραψε: | ||
αυτο ? ![]() ![]() ![]() ![]() |
mechanic έγραψε: |
![]() ![]() ![]() ![]() Καλη του ωρα και να ναι καλα το παιδι (τον εχω χασει τον μπαγασα) |
recife_rallye έγραψε: | ||
Τωρα που ακριβεινε η βενζινη,κανει πλεον αναβασεις περπατωντας και οταν πεινασει σταματαει και ψηνει ![]() ![]() ![]() ![]() |