PSClub - Hellas

Φτιάξε το μόνος σου - Ram air για 207 part I

mechanic - Παρ 28 Μάϊ 2010, 21:04:32
Θέμα δημοσίευσης: Ram air για 207 part I
Μεσα στα πλασια του "τσαμπα tunning" Very happy
υπαρχει μια πανευκολη και σχεδον ανεξοδη επιλογη
για οποιον δεν ειναι πανω απο 180 ιππους
(για πανω απο 180 στο part II)
και θελει να κρατησει το φιλτροκουτι του
προαιρετικα ενα καλο φιλτρο ελευθερας θα βοηθησει επιπλεον
και θα βοηθησει να το καθαριζετε κατα βουληση...
Επι της ουσιας αντιστρεψτε την μαμα αναροφιση
(τροπω τινα) "βγαζοντας" το φρενακι που εξυπνα υπαρχει σε αυτο το σημειο.
Να σημειωσω πως σαν εμφανιση μπορει να μην γεμιζει το ματι,
και για να αποδωσει πρεπει να γινει σωστα αλλιως χανετε χρονο τσαμπα...
αλλα στην ουσια αυτο που θα πετυχετε ειναι να δωσετε στο μοτερ
αερα με ατμοσφαιρικη θερμοκρασια
(κοινως "κρυο" μιας και ποιο κρυος δεν γινεται Very happy )
και επιπλεον κρατατε την εισαγωγη συνεχεια γεματη με αερα οποτε
στο αποτομο πατα-ασε γκαζιου μειωνεται σε σχεδον μηδενικο βαθμο
το "αδεισμα" της εισαγωγης.
(στο part II που θα δειξω καποια στιγμη εκει οχι μονο δεν αδειαζει αλλα παμε στην αντιπερα οχθη, στεγνωνει το μιγμα, οποτε αυτο εχει εφαρμογη μονο στους νυν η μελλον "προγραμματισμενους")
αν εχετε την οποια απορια το συζηταμε... Very happy
mechanic - Παρ 28 Μάϊ 2010, 21:07:32
Θέμα δημοσίευσης:
καλα ρεζιλι εγινα Embarassed Very happy

πως ανεβαζω φωτος?
εχετε κανα εμαιλ να τις στειλω να τις σηκωσει κανεις?
(pughell? heeeelp Very happy Rolling eyes )
Pughell - Παρ 28 Μάϊ 2010, 21:45:57
Θέμα δημοσίευσης:
Στειλε ρε,σε επιασαν οι ντροπες τωρα; Laughing Laughing Laughing
rallaki-1 - Παρ 28 Μάϊ 2010, 21:49:41
Θέμα δημοσίευσης: Ram air
Ωραίος! Περιμένουμε φωτο ! ! !
mechanic - Παρ 28 Μάϊ 2010, 22:12:18
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Στειλε ρε,σε επιασαν οι ντροπες τωρα; Laughing Laughing Laughing



Ναι ρε, Very happy
κατσε να ειχες το λαπτοπ που εχω (ειναι με ιωση) και μετα θα σου ελεγα..

τωρα καταφερα να το ξεκολησω... Evil


Επι του θεματος εχω και 2 φωτος απο
μικτη/επαρχιακη διαδρομη με οικονομικη οδηγιση (οχι σε μποτηλιαρησμα στην αθηνα εκει χτυπαει 8αρες+)...
τετοια νουμερα δυσκολα πιανει σε τελως μαμα μορφη
εκτος και αν καποιος εχει το κληρονομικο χαρησμα του ελαφροποδη Very happy
στο τερμα γκαζι καιει παραπανω
αλλα με τα αναλογα + φυσικα στις επιδοσεις
NoDsl - Παρ 28 Μάϊ 2010, 22:26:38
Θέμα δημοσίευσης:
Μιας και είδα live σήμερα αυτό το εγχείρημα να αναφέρω οτι απλά δεν υπάρχει η μέση κατανάλωση του 207 που έχει τη μόντα του Θανάση...

Και μάλιστα αμάξι φορτωμένο 1002 πράγματα μέσα.

Πραγματικά respect. Δώσε φωτό στο λαό!!!
Gr13 - Παρ 28 Μάϊ 2010, 22:27:39
Θέμα δημοσίευσης:
Περιμένουμε τις φωτό,όσοι έχουμε πρόγραμμα τι κάνουμε extra? Thumbs Up
rallye1294 - Παρ 28 Μάϊ 2010, 22:50:39
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ram air για 207 part I
mechanic έγραψε:

και επιπλεον κρατατε την εισαγωγη συνεχεια γεματη με αερα οποτε
στο αποτομο πατα-ασε γκαζιου μειωνεται σε σχεδον μηδενικο βαθμο
το "αδεισμα" της εισαγωγης.


Συμφωνω μαζι σου στο οτι ειναι καλο να εισερχεται στο μοτερ οσον το δυνατο κρυος αερας (αρα μεγαλυτερης πυκνοτητας)....αλλα το "αδειασμα" της εισαγωγης που το εχεις διαπιστωσει?

Αν θελεις, εξηγησε το λιγο παραπανω για να καταλαβουμε σε τι αναφερεσαι.
Pughell - Σαβ 29 Μάϊ 2010, 07:48:22
Θέμα δημοσίευσης:



mechanic - Σαβ 29 Μάϊ 2010, 07:52:14
Θέμα δημοσίευσης:
Μπραβο ρε Στελαρα να σαι καλα σε ευχαριστω
(οπως ευχαριστω και τα αλλα παιδια που προσφερθηκαν να με βοηθησουν)


τωρα απο εκει και επειτα βλεπετε οτι προκειται για κατι παρα πολυ απλο
και μαλιστα removable μιας και για την αλλαγη του φιλτρου λαδιου
αυτο πρεπει να μπορει να μπαινει και να βγαινει.
αλλα για να μην χαλασει το στομιο στην υποδοχη
εκοψα το μαμα σκουπακι και το "αγκαλιασα" με μια σωληνα
και παραλληλα εκανα και μια πλαινη συνδεση (που προεκτεινεται ωστε να τραβαει αερα απο τη μαμα θεση πισω απο το φαναρι οταν κινησεισαι με κατω απο 50χλμ)
mechanic - Σαβ 29 Μάϊ 2010, 08:31:32
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ram air για 207 part I
rallye1294 έγραψε:
mechanic έγραψε:

και επιπλεον κρατατε την εισαγωγη συνεχεια γεματη με αερα οποτε
στο αποτομο πατα-ασε γκαζιου μειωνεται σε σχεδον μηδενικο βαθμο
το "αδεισμα" της εισαγωγης.


Συμφωνω μαζι σου στο οτι ειναι καλο να εισερχεται στο μοτερ οσον το δυνατο κρυος αερας (αρα μεγαλυτερης πυκνοτητας)....αλλα το "αδειασμα" της εισαγωγης που το εχεις διαπιστωσει?

Αν θελεις, εξηγησε το λιγο παραπανω για να καταλαβουμε σε τι αναφερεσαι.


θα το πω με απλα λογια για να μην πλατιασουμε την κουβεντα
(και γιατι ειμαι τεμπελης και βαριεμαι να γραφω Very happy )
οταν εισαι σε φαση που οδηγεις με χαμηλα φορτια
δηλαδη με λιγο γκαζι η το εχεις αφησει τελιως
στο χωρο της εισαγωγης σε οποιοδηποτε μοτερ υπαρχει μια α' ποσοτητα αερα (οξυγονου κατ'επεκταση και επι της ουσιας)
που εχει μια συγκεκριμενη (μικρη ομως) ταχυτητα εισοδου.
Την ωρα τωρα που πατας γκαζι
και αυτο ισχυει ειτε για ατμοσφαιρικα ειτε για υπερπληρουμενα μοτερ
αυτοματως λογω της αποτομης "ζητησης" σε αερα
οποτε στηγμιαια η εισαγωγη "αδεαιζει" μεχρι να προλαβει να ανεβει η ταχυτητα του εισερχομενου αερα και να σου γεμισει την εισαγωγη.
τι σου λεω τωρα ε? πολυ μπλαμπλα και απο πραξη τι?
Very happy
στην πραξη θα στο πω με ενα παραδειγμα...
εχεις προσεξει οτι σε μοτερ που βγαζεις ολοκληρη την εισαγωγη και αφηνεις μονο ενα μανιταρι και αυτο στην πεταλουδα πανω
λες και φυτρωσε εκει,
στο τερμα γκαζι σιγουρα θα εχεις καποια καλυτερα αποτελεσματα
αλλα στο πατα ασε και ειδικα στις μισογκαζιες
(σε σχεση με πριιν παντα)
θα προσεξεις οτι εχεις μια στηγμιαια υστεριση στην αποκριση του γκαζιου
(ειδηκα σε μοτερ με μικρο πλενουμ.)
οποτε δεν φτανει μονο να ελευθερωνεις μια εισαγωγη
αλλα πρεπει να την εχεις και παντα γεματη Wink
με προσοχη ομως γιατι καθε μοτερ ειναι διαφορετικο
και αλλος θελει αποδοση ψηλα και αλλος χαμηλα,
αλλα και το να βαλεις μια σωληνα στη μετωπη δεν σημαινει οτι πιασαμε και τον τετοιον απο τα τετοια... Very happy

θελει μελετημενες κινησεις,
καθως για να μπορεσεις να βελτιωσεις κατι
πρεπει πρωτα να ξερεις 100% πως δουλευει.
και σε καθε κινηση που κανεις υπαρχουν πλεονεκτηματα και μειονεκτηματα
(δεν υπαρχει δραση χωρις αντιδραση)
Απλα στα μικρα και ταπεινα THP αυτο το πραγματακι που βλεπεις
αν φτιαχτει και τοποθετηθει σωστα
εχει απροσμενα καλα αποτελεσματα
καλη επιτυχια σε οποιον ενδιαφερεται να λερωσει τα χερια του
και σε οτι μπορω να φανω χρησιμος στη διαθεση σας να το συζητησουμε.
tasos207RC - Σαβ 29 Μάϊ 2010, 09:09:58
Θέμα δημοσίευσης:
Επειδη με ενδιαφερει αρκετα αυτο που εκανες,τι ακριβως σωληνα χρισημοποιησες?Επισης,το πλαϊνο κομματι το εχεις πιασει με ταινια?
Gr13 - Σαβ 29 Μάϊ 2010, 09:15:16
Θέμα δημοσίευσης:
tasos207RC έγραψε:
Επειδη με ενδιαφερει αρκετα αυτο που εκανες,τι ακριβως σωληνα χρισημοποιησες?Επισης,το πλαϊνο κομματι το εχεις πιασει με ταινια?


Am μπράβο και εγώ την ίδια ερώτηση θα έκανα,μπροστά πως το πιάνω, το βιδώνω κάπου?Εμενα έχει πρόγραμμα το αμάξι ,αξίζει να το κάνω?
denlafkas - Σαβ 29 Μάϊ 2010, 10:23:40
Θέμα δημοσίευσης:
δεν μπoρω να διακρινω... τον απο κατω σωληνα τον εχουμε πειραξει; Rolling eyes
jim207 - Σαβ 29 Μάϊ 2010, 11:12:10
Θέμα δημοσίευσης:
Καλημέρα σε όλους! Πολύ έξυπνη ιδέα και ωραία εφαρμογή της. Θεωρείτε ότι μια τέτοια εφαρμογή θα έχει αναλογα (δεν μιλάω για ίδια αποτελέσματα- δεν τρεφω αυταπάτες!) αποτελέσματα και στους vti κινητήρες; Επίσης υπάρχει θέμα συχνότερης αλλαγής του φίλτρου αέρα καθώς ο αέρας που έρχεται από τη μετώπη θα είναι φορτωμένος με περισσότερη σκόνη;
Alexis22 - Σαβ 29 Μάϊ 2010, 11:41:56
Θέμα δημοσίευσης:
denlafkas έγραψε:
δεν μπoρω να διακρινω... τον απο κατω σωληνα τον εχουμε πειραξει; Rolling eyes

Αν ειδα καλα πρεπει να τραβαει αερα απο δυο σημεια δεν εχει σωληνα απο κατω γτ ειναι ο ιδιος,στη θεση κατω αποτ σκουπακι αν κοιταξεις καλα φαινεται ενα Τ μια ενωση δλδ με δευτερο σωληνα
smoki - Σαβ 29 Μάϊ 2010, 13:07:04
Θέμα δημοσίευσης:
Τι διαμετρο ειναι ο σωληνας?
mrkaza - Σαβ 29 Μάϊ 2010, 13:07:43
Θέμα δημοσίευσης:
Παρακαλώ να δω το part II σε συνδυασμό με Saleχιασμο :D .

Αν και δυστυχώς δε μπορείς να δεις στο δυναμόμετρο τι διαφορά καθώς το αμάξι δε κινητέ Sad ή κάνω λαθος ?

Έχω όμως της έξεις απορίες

1 καθώς είναι τύπου ram air οσο ανεβαίνουν τα km/h έχουμε περισσότερη ποσότητα αέρα σωστά ?

2) αν το παραπάνω είναι σωστό τότε θα έχουμε το έξεις πρόβλημα μέχρι πχ τα 60 km θα είμαστε ελάχιστα πλούσιοι 60-120 Normal και απο εκεί και πάνω φτωχοί ?

3) αν το κάνουμε ακόμα ποιο πλούσιο ώστε να δουλεύει σωστά πχ στα 150 km ελαφρώς πλούσιο τοτε σε λιγότερα km/h δε θα είναι πολυ πλούσιο αρα θα χάνουμε επιδόσεις ?

4) έχτρα bonus ιδεα αν όλα τα παραπάνω ισχύουν και αν γίνεται 1000-4000 rpm με βέλτιστη απόδοση εν στάση και απο εκεί και πάνω με τον έχτρα αέρα :D απλά θα ...

Εγω και οι θεωριες μου Razz σαν της θεωριες της Ρανιας ενα πράγμα Razz Evil
spyros_rallye - Σαβ 29 Μάϊ 2010, 14:18:58
Θέμα δημοσίευσης:
θαναση....αυτο ειναι κατι σαν σκουπα αλλα με δυο εισροες αερα αν καταλαβα καλα?
vaggelisgr - Σαβ 29 Μάϊ 2010, 16:10:56
Θέμα δημοσίευσης:
εγώ πάντως εδώ και ένα χρόνο που το έχω κάνει αυτό το σκηνικό χωρίς την έξτρα δίοδο πίσω απο το φανάρι, όχι με χαρτοσωλήνα μιας και έτσι το ξεκίνησα και γω,αλλά κάθε τρείς και λίγο τσάκιζε ή κοβόταν, δοκίμασα και έναν άλλο σωλήνα παρόμοιο αλλά τα ίδια. έτσι έβαλα έναν ωραιότατο σιλικονούχο και όλα πάνε μια χαρά τουλάχιστον στο δικό μου ραλύ που είναι τρίτο στάδιο από τα παιδιά (etuners)..οπότε δοκιμασμένο και άφοβα..συν ότι δίνει και θόρυβο σε συνδυασμό με το βαρελάκι πίσω..όσοι πιστοί προσέλθετε..
Gr13 - Σαβ 29 Μάϊ 2010, 22:08:53
Θέμα δημοσίευσης:
vaggelisgr έγραψε:
εγώ πάντως εδώ και ένα χρόνο που το έχω κάνει αυτό το σκηνικό χωρίς την έξτρα δίοδο πίσω απο το φανάρι, όχι με χαρτοσωλήνα μιας και έτσι το ξεκίνησα και γω,αλλά κάθε τρείς και λίγο τσάκιζε ή κοβόταν, δοκίμασα και έναν άλλο σωλήνα παρόμοιο αλλά τα ίδια. έτσι έβαλα έναν ωραιότατο σιλικονούχο και όλα πάνε μια χαρά τουλάχιστον στο δικό μου ραλύ που είναι τρίτο στάδιο από τα παιδιά (etuners)..οπότε δοκιμασμένο και άφοβα..συν ότι δίνει και θόρυβο σε συνδυασμό με το βαρελάκι πίσω..όσοι πιστοί προσέλθετε..


Ωραίος ,ανεβασε καμία φωτό να παρουμε ιδέες.
mechanic - Σαβ 29 Μάϊ 2010, 22:17:37
Θέμα δημοσίευσης:
καλησπερα και παλι,
Διαμετρο δεν θυμαμαι ρε παιδια μιας και αυτο που βλεπετε ηταν το demo
και το εφτιαξα ενα απογευμα που επινα καφε με τον κολητο μου
και πανω στην μουρμουρα του (η γυναικα μου δεν γκρηνιαζει ετσι... Very happy )
οτι δεν θελει να ξοδευτει, δεν υπαρχει χωρος και αλλα υπαρξιακα προβληματα...
επιασα κατι ρεταλια σωληνας που ειχα και εφτιαξα αυτο που βλεπετε Very happy

ειναι πανω απο 6 μηνες
εχει μπει και σε αλλο 207 που μαλιστα εχει κανει και ταξειδια στο εξωτερικο
μεχρι στιγμης το ποσοστο λερωματος ειναι παραπανω αλλα οχι κατι δραματικο...
που να δημιουργει προβλημα.
σιγουρα δεν μπορεις να αφησεις 30.000χλμ το χαρτινο φιλτρο
γνωμη μου ειναι με καθε αλλαγη λαδιου να ανοιγεται και το καπακι
και ειτε να καθαριζεται το ελευθερας ειτε να ελεγχεις την κατασταση του χαρτινου.
Βλεπεις δεν ειναι direct ram air... Wink

Απο εκει και επειτα οπως το βλεπετε στη φωτο ετσι και ειναι,
δηλαδη ειναι μια μεγαλης διαμετρου σωληνα
που χαρην ευκολιας και γρηγοραδας εγω την επιασα με σηλικονη και επειδη επρεπε ο αλλος να φυγει ειχα βαλει και μερικες λαμαρινοβιδες μεχρι να "κατσει"
(τωρα εσεις μπορειτε να το κανετε ποιο funcy "μουρατο" κτλ... Wink αλλα να ξερετε οτι ο σωληνας πρεπει να ειναι ευκαμπτος
μιας και με τα πηγαινε ελα του μοτερ ειναι πιθανο να ξεκουμπωσει σε καποια ενωση...
οποτε χωρις να ειναι και κανονας χρειαζεται κατασκευη τυπου shock absorver.
Επειτα στην μεγαλη και κυρια σωληνα κανεις μια πλαινη τομη και βαζεις μια αλλη που φευγει με τον ηδιο τροπο που παει η μαμα αναροφιση.
και προς χαριν ευκολιας (για το βαλε βγαλε)
κανε τη σχετικα κοντη ωστε να μπορει να εχει ενα μικρο τμημα σαν προεκταση που να φευγει και να πηγαινει και να καθεται ακριβως οπως η μαμα πισω απο το φαναρι.
υπ'οψιν οτι ετσι οπως το βλεπετε καθεται μια χαρα και δεν παει πουθενα
ουτε πιασηματα θελει ουτε τιποτα.
Στο δυναμομετρο τωρα δεν κανει διαφορα εκτος και αν εχουμε παγκου
με συμπιεζομενη καμπινα (δωματιο) κτλ κτλ που εδω στην ελλαδα δεν ξερω αν εχουμε κατι τετοιο... Confused
Υπ'οψιν οτι επειδη ο σκοπος ειναι να τροφοδοτησουμε με κρυο αερα
και σε δευτερη φαση να κραταμε "γεματη" αλλα οχι πρεσσαρισμενη την εισαγωγη δεν εχω σημεια στεγανοποιησης κτλ...
Καθως σε μαμα προγραμμα δεν θελουμε να το φτωχηνουμε
τωρα σε φασεις "σταματα-ξεκινα" αυτο το συστημα ακολουθει τον ηδιο ακριβως τροπο λειτουργιας με το μαμα σετ απ.
Δηλαδη σε ταχυτητες κατω των 50 (και βασικα κατω απο 20χλμ)
θα τραβηξει αερα ταυτοχρονα και απο τις δυο μεριες
και ο ενας απο τους λογους που υπαρχουν 2 αναροφησεις ειναι
για να εχεις την μικροτερη δυνατη πτωση πιεσης στο στηγμιαιο πατημα γκαζιου.
μια αναροφιση θα μεγαλωνε το λαγκ...
και απο τα 20 και επειτα αρχιζει και τροφοδοτει "κρυο" αερα και μαλιστα με ποιο στρωτη ροη (οι 90αρες γωνιες ειναι θανατος για ενα μοτερ που θελεις να στροφαρει ψηλα και οταν δεν μπορεις να τις αποφυγεις πρεπει να τις λαβεις υπ'οψιν σου στην κατασκευη σου)
οποτε αντι να τραβας ζεστο αερα και οσο ανεβαινουν τα χλμ
να εχεις μια μικρη απομαστευση που να καταθλιβει μια ποσοτητα "κρυου" αερα
εχεις μια αναροφιση που αμεσως μετα την κινηση του αυτοκινητου τραβαει κρυο αερα...
και οσο ανεβαινουν τα χλμ η περησια του αερα (που θα εχει την ταση να πρεσσαρει την εισαγωγη)
βρισκει εξοδο απο την πλαινη αναροφιση που στηγμιαια γινεται καταθλιψη... Wink
απλο ειναι...
Τωρα και προγραμμα να εχει κανεις δεν βλεπω λογο (αν ειναι τελιως μαμα)
να μην το κανει....
απλα εμενα η αποψη μου ειναι οτι (ειδηκα στα ΤΗP μοτερ)
με δεδομενο οτι ξερεις μεχρι που θελεις να πας
πρωτα φτιαχνεις την εξατμιση (που εκει ειδηκα τα ραλλυ/GT παιρνουν μια ωραια τροποποιηση Cool )
μετα βελτιωνεις την εισαγωγη
και γενικα οτι αλλο θελεις να κανεις (πχ ι/c)
και μετα πας σε εναν προγραμματιστη και του ζητας προγραμμα...
(ταπεινη μου γνωμη βεβαια αυτο που ανεφερα)
τωρα στο part II εκει παιζει χοντρη μοντιφα στο υπαρχον φιλτροκουτι
η αν δεν θελεις καθολου το μαμα φιλτροκουτι παιζει ωραιο σκηνικο ειτε με βαρελακι ειτε με χωανη.
αλλα αυτο πριν παρουσιασω φωτος κτλ
θελω να δυο μερικα πραγματα στην πραξη
στο γυρισμο μετα απο το καλοκαιρι...
mechanic - Σαβ 29 Μάϊ 2010, 22:20:07
Θέμα δημοσίευσης:
Gr13 έγραψε:
vaggelisgr έγραψε:
εγώ πάντως εδώ και ένα χρόνο που το έχω κάνει αυτό το σκηνικό χωρίς την έξτρα δίοδο πίσω απο το φανάρι, όχι με χαρτοσωλήνα μιας και έτσι το ξεκίνησα και γω,αλλά κάθε τρείς και λίγο τσάκιζε ή κοβόταν, δοκίμασα και έναν άλλο σωλήνα παρόμοιο αλλά τα ίδια. έτσι έβαλα έναν ωραιότατο σιλικονούχο και όλα πάνε μια χαρά τουλάχιστον στο δικό μου ραλύ που είναι τρίτο στάδιο από τα παιδιά (etuners)..οπότε δοκιμασμένο και άφοβα..συν ότι δίνει και θόρυβο σε συνδυασμό με το βαρελάκι πίσω..όσοι πιστοί προσέλθετε..


Ωραίος ,ανεβασε καμία φωτό να παρουμε ιδέες.



Ναι για δειξε καμια φωτο!!!
ειμαι παντα περιεργος για καινουργιες ιδεες η εφαρμογες
Cool
kane - Σαβ 29 Μάϊ 2010, 23:36:43
Θέμα δημοσίευσης:
by mechanic tuning... Laughing Laughing Laughing


spyros_rallye - Κυρ 30 Μάϊ 2010, 16:39:41
Θέμα δημοσίευσης:
αυτο βοηθαει και στην εξοικονομηση καυσιμου? οι φωτο πριν εδειχναν και αρκετα χαμηλη καταναλωση...για gt!
mechanic - Κυρ 30 Μάϊ 2010, 18:11:54
Θέμα δημοσίευσης:
Απο στιγμη που ανεβαζεις το βαθμο αποδοσης
τοτε σιγουρα στη φυσιολογικη οδιγηση θα καιει και λιγοτερο.
(οι φωτος παντως ειναι απο RC)
spyros_rallye - Δευ 31 Μάϊ 2010, 17:27:56
Θέμα δημοσίευσης:
Τι διαμετρο ειναι η σωληνα που χρειαζομαστε?
Pughell - Δευ 31 Μάϊ 2010, 22:35:59
Θέμα δημοσίευσης:
kane έγραψε:
by mechanic tuning... Laughing Laughing Laughing


SDT φιλος... Laughing Laughing Laughing
makis106 - Τετ 01 Δεκ 2010, 11:18:11
Θέμα δημοσίευσης:
Θανάση εν αναμονεί και του part II, αν κάνουμε την μετατροπή του part I, υπάρχει κάτι που ίσως καταστραφεί και μετά ισως μας χρειαστεί για το part II, πχ το κομμάτι που έκοψες που τροφοδοτεί με κρύο απο τη μετώπη? Ή απλά το part II θα έχει να κάνει μόνο με παρέμβαση στο φιλτροκούτι και οι σωληνώσεις θα μείνουν ως έχουν απο την πρώτη βελτίωση Question
mechanic - Τρι 07 Δεκ 2010, 16:52:06
Θέμα δημοσίευσης:
Tipota den paei petameno... Wink
kai tipota akrivo den xreiazetai na agoraseis



to part II einai akrivos i synexeia tou I

otan gyriso tha anevaso fotos klt...
totoris - Κυρ 23 Ιαν 2011, 16:21:42
Θέμα δημοσίευσης: Ram air για 207 part I
παιδια καλησπερα..σιγουρα δεν θα παιρνει νερα η μοντιφα αυτη τις πολυ βροχερες μερες...?? ειναι δοκιμασμενο σε τετοιου ειδους τεστακι??
mechanic - Κυρ 23 Ιαν 2011, 17:10:03
Θέμα δημοσίευσης:
Ayti i montifa xrisimopoiei tis idies (mama) anarofiseis
apla me diaforetiko tropo.
opote na kindinepseis na gemiseis me nera tin eisagogi kai na spasei to moter ligo dyskolo...

-ektos kai an i stathmi tou nerou einai sto ypsos tou floroleonta opote tote,
nai... einai poly pithano na spasei to moter
(an den exei arxisei na epipleei prota to amaksi)

-allios to mono pou mporei na sou kanei einai an eisai piso apo
"water sprey"
na sou nopiasei i allios ellinisti "papariasei" to filtro
DENMARK - Τρι 08 Μάϊ 2012, 22:26:51
Θέμα δημοσίευσης:
Βρήκα λίγο χρόνο και με λίγο κόψε-ράψε προέκυψε αυτό....




Περιμένω τα σχόλια και τις γνώμες σας......Rolling eyes

Αν θέλετε κΆ άλλες Φώτο υπάρχουν και αν νομίζετε πως αξίζει κάνω κΆ ένα DIY...... Wink
SαλιγκαρAKIS - Τετ 09 Μάϊ 2012, 11:15:00
Θέμα δημοσίευσης:
Βάλε και άλλες φώτο.

Αυτό το χρειάζεσαι για να στείλεις αέρα στο μαμά φιλτροκούτι? Από το thp είναι έτσι?
mechanic - Παρ 18 Μάϊ 2012, 20:58:38
Θέμα δημοσίευσης:
DENMARK έγραψε:
Βρήκα λίγο χρόνο και με λίγο κόψε-ράψε προέκυψε αυτό....




Περιμένω τα σχόλια και τις γνώμες σας......Rolling eyes

Αν θέλετε κΆ άλλες Φώτο υπάρχουν και αν νομίζετε πως αξίζει κάνω κΆ ένα DIY...... Wink


Καλη προσπαθεια αλλα χωρις να θελω να σε απαγοητευσω... Rolling eyes
michael-grivas - Κυρ 20 Μάϊ 2012, 16:35:47
Θέμα δημοσίευσης:
Αυτό πως σας φαίνεται?
http://www.knfilters.com/instructions/57A-6035_inst.pdf
mechanic - Κυρ 20 Μάϊ 2012, 18:21:27
Θέμα δημοσίευσης:
Αυτο το εχουμε πει κατι χρονια πριν (σαν μια προχειρη λυση) για οποιον εχει βαρελακι ΒΜΨ και δεν εχει τι να το κανει Very happy

Και να ρωτησω εγω κατι?

Επωνιμη λυση και τα τετοια μου κουνιουνται,
το πορτακι αυτο και γενικα ολο το σεταπ σε αυτο το σημειο του 207 ειναι ετσι φτιαγμενο ωστε το φιλτρο καμπινας+Α/Ψ να αναροφα ατμοσφαιρικο αερα.
με το να το κρατησεις ανοιγμενο μαντεψε τι αερα θα τραβαει για την καμπινα Very happy
Ασε που αυτο αν θελει καποιος (ειδηκα αμερικανος Laughing Laughing Laughing Laughing ) μπορει να κανει μυνηση οτι τον επιασε κριση ασθματος γιατι ανεπνευσε αναθυμιασεις απο τον κινητηρα Laughing Laughing Laughing
(μην σας φαινεται παλαβο, οι αμερικανοι κανουν μυνηση για πολυ ποιο χαζα θεματα)
Επι του θεματος παντως,
ειναι μια καλη μεν,
προχειρη λυση ομως δε.
Που το καλαβαινω να προερχεται απο ενα ηδιωτη που ειχε ενα βαρελακι,
δεν ηξερε τι να το κανει και βρηκε μια τετοια εφαρμογη (που υπαρχουν καλυτερες δηλαδη).
Αλλα να πληρωσετε κατι σε "επωνυμη τιμη" για να τραβατε μισο/μισο αερα μηχανοστασιου οταν εισαστε εν κινηση
και μονο μηχανοστασιου οταν εισαστε σταματημενοι,
δεν το βλεπω και πολυ εξυπνο...
Εκτος και αν θελετε να μυριζετε/αναπνεετε απ'ευθειας οτι και το μοτερ σας
+του να διοχετευσετε το καλοκαιρι και ζεστο αερα μηχανοστασιου στο αιρκοντησιον σας Very happy
michael-grivas - Δευ 21 Μάϊ 2012, 01:43:33
Θέμα δημοσίευσης:
mechanic έγραψε:

Ασε που αυτο αν θελει καποιος (ειδηκα αμερικανος Laughing Laughing Laughing Laughing ) μπορει να κανει μυνηση οτι τον επιασε κριση ασθματος γιατι ανεπνευσε αναθυμιασεις απο τον κινητηρα Laughing Laughing Laughing
(μην σας φαινεται παλαβο, οι αμερικανοι κανουν μυνηση για πολυ ποιο χαζα θεματα)
Laughing Laughing Laughing Laughing
mechanic έγραψε:

Επι του θεματος παντως,
ειναι μια καλη μεν,
προχειρη λυση ομως δε.
Που το καλαβαινω να προερχεται απο ενα ηδιωτη που ειχε ενα βαρελακι,
δεν ηξερε τι να το κανει και βρηκε μια τετοια εφαρμογη (που υπαρχουν καλυτερες δηλαδη).
Αλλα να πληρωσετε κατι σε "επωνυμη τιμη" για να τραβατε μισο/μισο αερα μηχανοστασιου οταν εισαστε εν κινηση
και μονο μηχανοστασιου οταν εισαστε σταματημενοι,
δεν το βλεπω και πολυ εξυπνο...
Εκτος και αν θελετε να μυριζετε/αναπνεετε απ'ευθειας οτι και το μοτερ σας
+του να διοχετευσετε το καλοκαιρι και ζεστο αερα μηχανοστασιου στο αιρκοντησιον σας Very happy

¶ρα μάπα το καρπούζι! Splat Splat Splat Splat
mechanic - Τρι 22 Μάϊ 2012, 13:37:23
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι...

αλλα ειναι επωνυμο και με αναλογη τιμη Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
michael-grivas - Τρι 22 Μάϊ 2012, 22:14:09
Θέμα δημοσίευσης:
Και με τη βούλα που λένε! Laughing
takis_206 - Πεμ 05 Ιούλ 2012, 08:22:45
Θέμα δημοσίευσης:
kane έγραψε:
by mechanic tuning... Laughing Laughing Laughing



αυτο ? Shocked Shocked Shocked Shocked
mechanic - Πεμ 05 Ιούλ 2012, 09:22:35
Θέμα δημοσίευσης:
takis_206 έγραψε:
kane έγραψε:
by mechanic tuning... Laughing Laughing Laughing



αυτο ? Shocked Shocked Shocked Shocked


Παλια ιστορια... Cool

Το γελιο ειναι οτι το καναμε στο ποδι, (στην κυριολεξια) οση ωρα ο Θωμοπουλος επινε τη φραπεδια του εμεις ειμασταν εξω και μονταραμε την εισαγωγη Laughing Laughing Laughing Laughing
recife_rallye - Πεμ 05 Ιούλ 2012, 09:32:22
Θέμα δημοσίευσης:
mechanic έγραψε:
takis_206 έγραψε:
kane έγραψε:
by mechanic tuning... Laughing Laughing Laughing



αυτο ? Shocked Shocked Shocked Shocked


Παλια ιστορια... Cool

Το γελιο ειναι οτι το καναμε στο ποδι, (στην κυριολεξια) οση ωρα ο Θωμοπουλος επινε τη φραπεδια του εμεις ειμασταν εξω και μονταραμε την εισαγωγη Laughing Laughing Laughing Laughing


Του εκανες του παλιοεβραιου την εισαγωγη και μετα εβαζε ολο κοντρες και εδινε στεναχωρια στον κοσμο Laughing Laughing
mechanic - Πεμ 05 Ιούλ 2012, 09:48:50
Θέμα δημοσίευσης:
Laughing Laughing Laughing Laughing

Καλη του ωρα και να ναι καλα το παιδι (τον εχω χασει τον μπαγασα)
recife_rallye - Πεμ 05 Ιούλ 2012, 11:52:26
Θέμα δημοσίευσης:
mechanic έγραψε:
Laughing Laughing Laughing Laughing

Καλη του ωρα και να ναι καλα το παιδι (τον εχω χασει τον μπαγασα)


Τωρα που ακριβεινε η βενζινη,κανει πλεον αναβασεις περπατωντας και οταν πεινασει σταματαει και ψηνει Laughing Laughing Laughing Laughing
SAKIS-LEMANS - Πεμ 05 Ιούλ 2012, 14:27:06
Θέμα δημοσίευσης:
recife_rallye έγραψε:
mechanic έγραψε:
Laughing Laughing Laughing Laughing

Καλη του ωρα και να ναι καλα το παιδι (τον εχω χασει τον μπαγασα)


Τωρα που ακριβεινε η βενζινη,κανει πλεον αναβασεις περπατωντας και οταν πεινασει σταματαει και ψηνει Laughing Laughing Laughing Laughing


κάνει αναβάσεις με την μερσεντές και το πικάντο τώρα!
nightmare - Τρι 19 Μάρ 2013, 19:46:24
Θέμα δημοσίευσης:
καλησπερα παιδια!

εχω την εξης ερωτησουλα...τι Φ χαρτοσωληνας εχετε χρησιμοποιησει??

ευχαριστω!
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr