PSClub - Hellas

Φτιάξε το μόνος σου - Βελτιωση κυλινδροκεφαλης TU5J4

Pughell - Τρι 18 Μάϊ 2010, 17:29:32
Θέμα δημοσίευσης: Βελτιωση κυλινδροκεφαλης TU5J4
Μιας και θα το εκανα ετσι και αλλιως με αφορμη ενα μοτερ που ετοιμαζεται,ιδου οι πρωτες φωτο απο μια εντελως μαμα κεφαλη 106 16v.
Πολλες ατελειες χυτευσης αλλα και μικρα περιθωρια βελτιωσης πλην του κλασσικου γυαλισματος...
Σε θαλαμο καυσης δεν βρηκα κατι αξιολογο που να θελει βελτιωση οποτε αυτο που μενει ειναι αυλοι εισαγωγης/εξαγωγης.
Στην εισαγωγη η δουλεια ειναι λιγη σε αντιθεση με την εξαγωγη που εχει αρκετα περιθωρια ακομα...

Μαμα κεφαλη μετα απο αμμοβολη
http://img101.imageshack.us/i/1001715.jpg/
http://img641.imageshack.us/i/1001716d.jpg/

Μαμα αυλοι εισαγωγης
http://img341.imageshack.us/i/1001719v.jpg/
http://img31.imageshack.us/i/1001720x.jpg/

Μαμα αυλοι εξαγωγης
http://img693.imageshack.us/i/1001730e.jpg/
http://img97.imageshack.us/i/1001732.jpg/
http://img97.imageshack.us/i/1001727.jpg/
http://img532.imageshack.us/i/1001722w.jpg/

Μαμα αυλος εισαγωγης vs βελτιωμενο αυλο εισαγωγης
http://img641.imageshack.us/i/1001745r.jpg/

Βελτιωμενοι αυλοι εισαγωγης
http://img31.imageshack.us/i/1001747s.jpg/
http://img31.imageshack.us/i/1001747s.jpg/

Βελτιωμενοι αυλοι εξαγωγης
http://img532.imageshack.us/i/1001731b.jpg/
http://img686.imageshack.us/i/1001729c.jpg/

Θαλαμος καυσης
http://img101.imageshack.us/i/1001724f.jpg/
Pughell - Τρι 18 Μάϊ 2010, 17:31:12
Θέμα δημοσίευσης:
Εργοστασιακος αυλος vs επεξεργασμενος(αν και οχι σε τελικη μορφη).

http://img641.imageshack.us/i/1001745r.jpg/
106PT52.5 - Τρι 18 Μάϊ 2010, 18:08:46
Θέμα δημοσίευσης:
Πολυ καλη η παρουσιαση. Εχω ηδηδ δυο αποριες αν θες μου τις λυνεις. Πριν την κατεργασια με τι την εχεις καθαρισει κατι σαν αμμοβολη υαλοβολη? Και τι εργαλειο χρησιμοποιεις για την επεξεργασια που κανεις?
Pughell - Τρι 18 Μάϊ 2010, 20:02:20
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι,ακριβως οπως υπεθεσες,με αμμοβολη. Thumb Left
Μπορει να μην ειναι ο ιδανικοτερος τροπος καθαρισματος αλλα με τις επικαθησεις που αποκτουν μετα απο τοσα χρονια,εγω προσωπικα δεν αντεχω την μουργα/σκονη που βγαζει κατα την κατεργασια,για αυτο και την στελνω για αμμοβολη και μετα κανω οτι θελω. Neutral

Περι εργαλειου,ενα μηχανηματακι τυπου Dremel χρησιμοποιω.Περιπου 20Ε κανει και το ειχα παρει απο τα Alex Pack. Smile
Pughell - Τρι 18 Μάϊ 2010, 20:35:41
Θέμα δημοσίευσης:
Να και τα δυο ουσιαστικοτερα προβληματα που εντοπισα στους αυλους εισαγωγης.

Το ενα με την ατελεια που κανει γωνια λογο χυτευσης δεν ειναι τοσο μεγαλο προβλημα,το αλλο ομως με την γωνια που κανει η εδρα της βαλβιδας με τον αυλο,ειναι αρκετα μεγαλο φαουλ... Sad

Η λυση του πρωτου προβληματος ειναι πολυ ευκολη,του δευτερου ομως ειναι καπως πιο δυσκολη καθως ο αυλος ειναι ηδη πιο φαρδυς απο την εδρα,οποτε πρεπει να τροχιστει το εσωτερικο τμημα της εδρας ωστε να γινει σχεδον "προσωπο" με τον αυλο,αν και αυτο αλλαζει κατα πολυ την γωνια ροης του μιγματος αφου ενω κανονικα θα επρεπε να κινειται παραλληλα ως προς το στελεχος της βαλβιδας ακριβως οταν φτανει στην εδρα,αυτο "γυριζει" και προς τα μεσα.
nikos 206cc - Τρι 18 Μάϊ 2010, 20:40:52
Θέμα δημοσίευσης:
Στελιο αν καταλαβα καλα αυτη η δουλεια μπορει να γινει και απο εμας ετσι δεν ειναι Confused δηλαδη στο μοτερ μου (με 100.000 χλμ) καλο θα ειναι να το καθαρισω (206)...η λεω π@π@ριες Question Question
Pughell - Τρι 18 Μάϊ 2010, 20:44:58
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι ρε,εννοειται οτι μπορει να γινει απο τον καθενα μας,απλα θελει πολυ προσοχη(μιας και δεν ειναι αναστρεψιμη εργασια),υπομονη και αρκετες ωρες εργασιας. Wink

Οσο αφορα το 206,επειδη εχει αλλη κεφαλη,δεν ξερω τι ακριβως περιθωρια θα εχει αλλα θα το μαθω σχετικα συντομα(εντος τριμηνου δηλαδη) μιας και θα κανω κατι αναλογο σε κεφαλη 206.
Κραταω μια επιφυλαξη για τις πιθανες ατελειες που μπορει να εχει εκεινος ο τυπος κεφαλης...
nikolas206gti - Τρι 18 Μάϊ 2010, 20:45:44
Θέμα δημοσίευσης:
nikos 206cc έγραψε:
Στελιο αν καταλαβα καλα αυτη η δουλεια μπορει να γινει και απο εμας ετσι δεν ειναι Confused δηλαδη στο μοτερ μου (με 100.000 χλμ) καλο θα ειναι να το καθαρισω (206)...η λεω π@π@ριες Question Question



Ο Στέλιος όπως αναφέρει εδώ και κάποια χρόνια (μου έκανε πλύση εγκεφάλου Laughing ), το δικό μας το καπάκι δεν θέλει τέτοιες κατεργασίες. Wink

Άλλο να το καθαρίσεις από την "λάσπη" που έχει πιάσει. Wink
Pughell - Τρι 18 Μάϊ 2010, 20:51:13
Θέμα δημοσίευσης:
Νικο δεν παιρνω και ορκο για την απολυτη τελειοτητα της κεφαλης του 206 μιας και ατελειες χυτευσης θα εχει σιγουρα.
Απο μια αλλη που ετυχε να δω χωρις βαλβιδες επανω,θυμαμαι πολυ καλα οτι σε καμια περιπτωση δεν ειχε τετοιες "χοντραδες" σαν αυτην του 106 αλλα αμα δεν την δεις εντελως λυμενη και χωρις οδηγους βαλβιδων επανω,δεν μπορεις να πεις στο 100% οτι ειναι το απολυτο.

Απο pdf της Citroen Sport που εχω διαβασει,στο C2 R2 που χρησιμοποιει τετοια κεφαλη(απο 206),κοβουν εντελως τους οδηγους βαλβιδας ωστε να ερθουν "προσωπο" με τους αυλους και γυαλιζουν καλα τους αυλους απο τα μπιμπικια.

Τωρα αν κανει καπου γωνιες στους αυλους και κατα ποσο τους εξαλειφουν,δεν το λεω με σιγουρα αλλα κατα πασα πιθανοτητα θα το κανουν.
Απλα οπως ειπα,επειδη με το ματι δεν φαινεται καν και με τον οδηγο βαλβιδας δεν μπορεις να βαλεις δαχτυλο στον αυλο(μην αρχισετε τα σχολια Laughing ) για να καταλαβεις πιθανες ατελειες,μεχρι να παρω μια εντελως λυμμενη κεφαλη 206 στα χερια μου,διατηρω μια μικρη επιφυλαξη.

Απο οτι βλεπω παντως στο προκειμενο παραδειγμα της κεφαλης του 106,αξιζει να γινει καποια δουλεια σε περιπτωση που εχουμε μια δευτερη κεφαλη στα χερια μας. Wink
nikos 206cc - Τρι 18 Μάϊ 2010, 21:12:08
Θέμα δημοσίευσης:
Προφανως ουτε εγω ξερω αν το δικο μας εχει τις ατελειες του 106...αλλα σε καθε περιπτωση πιστευω οτι ειναι καλο να γινει(αρκει να ξερεις τι κανεις και οχι πειραμματα) Wink και εννοω για να βγει η βρωμια που σιγουρα αν βγει (και πολυ παραπανω αν εξομαλυνθουν και οι οποιες ατελειες μπορει να υπαρχουν αν υπαρχουν)θα λεμε σιγουρα για μια αναζωογονηση του μοτερ και φανταζομαι και μια πιο ομαλη λειτουργια του Laughing Laughing αρα υπο αυτες τις προυποθεσεις οτι δηλαδη ξερουμε τι κανουμε...μονο καλο θα μπορει να κανει Wink Εν αναμονη λοιπον για να δει ο Στελιος μια δικια μας κεφαλη και να συμπερανει Very happy
Pughell - Τρι 18 Μάϊ 2010, 21:31:35
Θέμα δημοσίευσης:
Μια βασικη παρατηρηση.
Στην συγκεκριμενη κεφαλη,οπως και σε αυτην του 206 που θα πιασω συντομα στα χερια μου,τους οδηγους των βαλβιδων θα τους κανω οπως λεει η Citroen Sport αλλα προκειται για αγωνιστικο μοτερ.

Για ενα βολτισιο μοτερ δεν θα το προτεινα,οχι τουλαχιστον τοσο πολυ,μιας και οι επικαθησεις θα ειναι σαφως αυξημενες λογο χρησης και συνθηκων λειτουργιας οποτε καλυτερα να εχουμε το κεφαλι μας ησυχο.
takis_206 - Τετ 19 Μάϊ 2010, 14:40:21
Θέμα δημοσίευσης: http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=20099
με αυτη την δουλεια που εκανες ειναι σαν να μην εκανεσ τιποτα μολις τα καταφερω θα βαλω φοτος να δεις πως γινετε η ροικη εξεληξη...
Pughell - Τετ 19 Μάϊ 2010, 14:58:36
Θέμα δημοσίευσης:
Μα δεν εγραψα πουθενα οτι τελειωσε η ολη κατεργασια που σκοπευω να κανω αλλα και ασχετα με αυτο,δεν σκοπευω να επεκταθω σε αμφιβολλα αποτελεσματα... Sad
Εχω στα χερια μου και μια κεφαλη που ειναι αναλογα προετοιμασμενη για να δουλεψει με Kent PT52 αλλα θεωρω τραγικο τον τροπο με τον οποιο διαμορφωθηκε(και ειναι κιολας απο γνωστο μηχανικο της Αθηνας). Confused
RoadRunner122 - Τετ 19 Μάϊ 2010, 17:32:39
Θέμα δημοσίευσης:
Ωραία δουλίτσα Στέλιο, δε σου κρύβω ότι μου έτρεξε λίγο σαλάκι Laughing

Με ποιά μύτη του dremel τρως τα εξογκώματα? Με μπλε πέτρα-μπαλάκι ή με φυλαράκι(=η γνωστή "μαργαρίτα" από φύλα σμυριγδόπανου)?

Μετά λογικά θα το φας με ντουκοχαρτάκι και τέλος με κετσέ και σμυριγδαλυφή για να γίνει καθρέφτης?
Pughell - Τετ 19 Μάϊ 2010, 18:33:01
Θέμα δημοσίευσης:
Homework... Laughing Laughing Laughing

Δεν χρησιμοποιω πετρα αλλα γυαλοχαρτο σε κυλινδρικο σχημα.
Εχει ενα λαστιχενιο "κεφαλακι" που περναει το γυαλοχαρτο,σφιγγεις μια βιδα και διογκωνεται οποτε το γυαλοχαρτο στηριζεται χωρις προβλημα.
Βασικα ταινια ειναι σε κυλινδρικο σχημα.
Περι φινιρισματος,δεν βαζω σμυριγδαλοιφη γιατι ειμαι υπερ μιας θεωριας που θελει το τελειο γυαλισμα να αλλιωνει την ροη.
Οποτε αφηνω καποιες ελαχιστες ατελειες απλα εξαλειφω τα εντονα μπιμπικια και τις προεξοχες.
RoadRunner122 - Τετ 19 Μάϊ 2010, 19:08:06
Θέμα δημοσίευσης:
Κατάλαβα, εσύ χρησιμοποιείς αυτό

Νομίζω ότι με αυτό (το φυλαράκι που έλεγα πριν) θα κάνεις πιό εύκολα και πιό καλά τη δουλειά σου μιάς και δεν έχει επίπεδη επιφάνεια επαφής όπως το κυλινδράκι και σου δίνει μεγαλύτερη ευελιξία στις καμπύλες. Μετά θα έπαιζα με κάτι τέτοιο το οποίο ουσιαστικά είναι σαν σκληρό scotchbrite οπότε αφήνει μιά κάποια αγριάδα στην επιφάνεια... Wink

Αφού είμαι dremelάκιας, τι να κάνουμε Laughing
Pughell - Τετ 19 Μάϊ 2010, 19:51:59
Θέμα δημοσίευσης:
"Φυλαρακι" ειχα χρησιμοποιησει παλιοτερα σε εναν ανταπτορα για Renault και τον ειχε κανει εντελως σκ@τ@ γιατι ειναι πολυ χοντρο και γδερνει. Sad
Με τις ταινιες βρηκα την υγεια μου γιατι δεν πληγωνουν τον αυλο και αν περασεις μετα και βουρτσα,γινεται λουλουδι. Smile
z@ck! - Τετ 19 Μάϊ 2010, 20:35:37
Θέμα δημοσίευσης:
Γιαννη και εγω με ενα ιδιο σαν του Στελιου δουλεψα την κεφαλη του 205 Wink

Για το dremel δεν βρηκα κατι σαν το δικο σου για το μεγεθος της τρυπας της εισαγωγης - εξαγωγης..... μαλλον μονο για τρυπανι βρησκεις κατι τοσο μεγαλο....
RoadRunner122 - Τετ 19 Μάϊ 2010, 20:47:17
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν ξέρω ρε γμτ... διατηρώ επιφυλάξεις όσον αφορά την επίπεδη επιφάνεια επαφής του κιλυνδρακίου. Αλλά αφού το έχεις δοκιμάσει στην πράξη και παίζει, η θεωρία πάει στον κουβά Laughing

Πάντως υπάρχει φυλαράκι για dremel (όχι μάρκας dremel) που ξεκινάει από 10mm διάμμετρο και με σκληρότητα από 80 (πολύ σκληρό) εώς 250 (πολύ λεπτο), ενδεχομένως και λεπτότερο.

Ζάχο, όταν έρθεις σπίτι, θύμισέ μου να σου δείξω ένα που έχω Wink
z@ck! - Τετ 19 Μάϊ 2010, 21:27:45
Θέμα δημοσίευσης:
Γιαννη θυμησε μου οταν θα ερθω σπιτι να φερω την κεφαλη Smile (για να το δουμε στην πραξη Razz )
Pughell - Πεμ 20 Μάϊ 2010, 06:43:49
Θέμα δημοσίευσης:
Γιαννη μην φανταστεις οτι πιεζω το dremel με δυναμη,ισα-ισα που το κραταω στην θεση του.Αμα το πιεσεις,λογικο ειναι,θα αρχισει να "σκαβει" με οτι συνεπαγεται αυτο.

Τωρα για τα "φυλλαρακια" που ανεφερες πριν,ειχα γυρισει ολη την Θεσσαλονικη και δεν βρηκα μικρη διασταση και ολα πολυ χοντρα(60αρια και 80αρια)... Sad
Απο τοτε παρατησα καθε σκεψη για τετοιου ειδους κεφαλη και χρησιμοποιω αυτες που εχω και τωρα.
pugsta - Πεμ 20 Μάϊ 2010, 07:37:36
Θέμα δημοσίευσης:
Στελιο μια ερωτηση?

Την κεφαλη πριν την κατεργασια την ελεγχεις καπως,την μετρας
και μετα την κατεργασια την πας για μετρηση ροης(flowbench)
η ογκομετρηση η κατι αλλο?
Αν εχεις αποτελεσματα απο πριν ανεβασε τα αν θελεις θα ειναι πολυ
χρησιμα......... Smile
Pughell - Πεμ 20 Μάϊ 2010, 07:40:49
Θέμα δημοσίευσης:
Σταθη δυστυχως δεν εχω βρει flowbench στην Θεσ/νικη...
Ηξερα για εναν που ειχε αλλα ειναι τοσο μλκας που δεν ρωτησα καν αν ασχολειται ακομα.
Για αυτο και δεν πειραζω εντονα καποια βασικα πραγματα,βλεπε θαλαμος καυσης και αλλαγη διατομης αυλων,μιας και δεν μπορω να τεσταρω το αν θα γινει καλυτερο απο πριν... Sad

Ογκομετρηση κανω στους θαλαμους,μετα το πλανιαρισμα για να τσεκαρω οτι ειναι συμμετρικοι μεταξυ τους.
mechanic - Πεμ 20 Μάϊ 2010, 09:50:12
Θέμα δημοσίευσης:
Στελαρα πολυ καλη προσπαθεια και μπραβο σου που το μοιραζεσαι με τα αλλα παιδια,
περιμενω φωτος να δω σε τελικη μορφη το πως θα ειναι

απλα για την ιστορια παντως
θα παθεις πλακα αν δεις ποσο μεγαλο ειναι το pressure drop
απο το στομιο πριν την πεταλουδα μεχρι και mm πριν τον εκαστο αυλο!!!
στο καπακι ειναι ενας μεγαλος πονοκεφαλος στο πως θα μειωσουμε το PD
Αν θελεις να παρεις ιδεες,
πολυ καλη δουλεια ειχαν κανει
(με βαση το μοτερ αρχικα πως ηταν και πως το φερανε να αποδιδει)
το τεαμ της ΡΣ στο clio sport v6 faceII
αυτο με τα 255 οχι με τα 230.
εκει θα δεις με ποσο περηφανεια αναφερονται σε λεπτομεριες για το ποσο
μικρο PD καταφερανε να εχουν και θα σου δωσει σιγουρα καλες ιδεες για να συνεχισεις και να κανεις σωστη και ολοκληρωμενη δουλεια.
ασχετως που δεν εχεις εργαλεια και ακολουθεις το "δυσκολο δρομο"...
Μπραβο σου παντως και καλη συνεχεια... Cool
Pughell - Πεμ 20 Μάϊ 2010, 15:08:33
Θέμα δημοσίευσης:
Επειδη μεχρι σημερα την ειχα αφησει στο συνεργειο,λεω να την παρω στο σπιτι για να το προχωρησω λιγο πιο εντατικα το θεμα,και ας φωναζει η γυναικα μου... Laughing

Θανο περι pd,δεν μπορω να το δω ρε μιας και απο εξοπλισμο εδω ειμαι...Ουγκαντα. Sad
Οχι βεβαια οτι ξερω να χρησιμοποιω flow bench αλλα και καποια στιγμη που εψαχνα να δω ποσο κοστιζουν τα πιο απλα μοντελα της Superflow,δαγκωθηκα και το αφησα το θεμα για καποιον επαγγελματια.

Θελω να πιστευω παντως οτι τοσο επιφανειακη κατεργασια δεν ειναι σε θεση να αλλιωσει την ροη αλλα απο την αλλη σιγουρα δεν μπορει να επιφερει και βελτιωση με θεαματικα αποτελεσματα.
Αν πετυχαινει παντως το 2-3% σε επιπλεον αποδοση περαν της αρχικης,εγω θα ειμαι ευχαριστημενος και με το παραπανω. Smile
takis_206 - Παρ 21 Μάϊ 2010, 02:47:11
Θέμα δημοσίευσης: Βελτιωση κυλινδροκεφαλης TU5J4
καλητερα 3 αλογα και κοστος 100 ευρο (και πολλα λεω) παρα 10 αλογα και 1 χιλιαρικο :D
Pughell - Παρ 21 Μάϊ 2010, 05:59:01
Θέμα δημοσίευσης:
Συμφωνω και επαυξανω κατα πολυ! Thumbs Up Nod Nod
Ασε που και τα 10,ποτε δεν θα ειναι 10...
salex - Παρ 21 Μάϊ 2010, 07:33:53
Θέμα δημοσίευσης:
Πολύ ωραία δουλειά Στελάρα!

Κάλλιο 5 και στο χέρι παρά 10 και καρτέρι!

Η βελτίωση της τραχύτητας των τοιχωμάτων μόνο καλό μπορεί να κάνει στην πτώση πίεσης. Έτσι κι αλλιώς δεν μιλάμε για αυτοκίνητο με καρμπυρατέρ (που μπορεί να είχε κάποιο νόημα κάποτε η τραχύτητα), αλλά injection οπότε όλα έχουν μεγάλη σημασία.

Σε κάθε περίπτωση, 2 με 3% μεγαλύτερη ροπή παντού, ανεξαρτήτως καυσίμου και ρύθμισης, είναι μεγάλη διαφορά σε ένα ατμοσφαιρικό αυτοκίνητο.
Pughell - Παρ 21 Μάϊ 2010, 21:45:21
Θέμα δημοσίευσης:
Δυστυχως δεν θα μπορεσω να καταλαβω ποσο καλα θα δουλεψει καθως θα τοποθετηθει με εκκεντροφορους που δεν εχουν ξαναδοκιμαστει(απο εμενα προσωπικα) οποτε δεν θα μπορω να εκφερω και αντικειμενικη αποψη.
Απλα ευελπιστω για το καλυτερο... Neutral
Pughell - Κυρ 23 Μάϊ 2010, 19:19:01
Θέμα δημοσίευσης:
Ελευθερος χρονος σημερα οποτε σχεδον ολοκληρωσα τον εναν κυλινδρο εκτος απο το γυαλισμα στους αυλους εξαγωγης καθως η διαμετρος της βουρτσας που χρησιμοποιω ηταν αρκετα μεγαλη και δεν χωρουσε να μπει.Μολις φθαρει αρκετα απο τους αυλους εισαγωγης(και μικρυνει η διαμετρος της),θα γυαλιστουν και οι εξαγωγης.

Ακολουθουν και 2-3 βιντεο μηπως και φαινονται καλυτερα καποιες λεπτομερειες.
Pughell - Κυρ 23 Μάϊ 2010, 23:33:15
Θέμα δημοσίευσης:
Να και τα βιντεο που προανεφερα...

Ο τροπος κατεργασιας δεν ειναι πολυ δυσκολος οπως φαινεται και απο το βιντεο
http://www.youtube.com/watch?v=x4npCVYsxuw

Λιγο ζουμ σε αυλους εισαγωγης,σχεδον τελειωμενος ο ενας κυλινδρος σε αντιπαραθεση με τον εργοστασιακο
http://www.youtube.com/watch?v=pwtEN1wkCHo
http://www.youtube.com/watch?v=SCVLLF2YFSg

και αυλοι εξαγωγης οι οποιοι ακομα δεν εχουν γυαλιστει λογο εργαλειου
http://www.youtube.com/watch?v=UEchcGygzCI
Pughell - Δευ 24 Μάϊ 2010, 10:10:02
Θέμα δημοσίευσης:
Και καποιες σημερινες φωτο οπου η εισαγωγη εχει σχεδον τελειωσει.
Στην πρωτη και στην τελευταια φωτο εχω αφησει τον εναν αυλο οπως ειναι απο το εργοστασιο και τον αλλον οπως ειναι μετα την κατεργασια.

http://img84.imageshack.us/img84/4458/1001748j.jpg
http://img52.imageshack.us/img52/9121/1001747e.jpg
http://img32.imageshack.us/img32/259/1001746y.jpg
http://img297.imageshack.us/img297/1808/1001745.jpg
RoadRunner122 - Δευ 24 Μάϊ 2010, 13:27:36
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Συμφωνω και επαυξανω κατα πολυ! Thumbs Up Nod Nod
Ασε που και τα 10,ποτε δεν θα ειναι 10...


Εγώ αν ήμουν στη θέση σου δε θα έδινα τόση βάση στο αν θα έπερνε 2,3,5 ή 15 αλλά στο ότι το αποτέλεσμα θα οφειλόταν σ'εσένα γιατί είναι ΔΙΚΟ ΣΟΥ δημιούργημα! Κι αυτό εχει πολύ μεγαλύτερη αξία...! Μαγκιά σου! Wink
Pughell - Δευ 24 Μάϊ 2010, 21:26:09
Θέμα δημοσίευσης:
Βρε σιγουρα η ηθικη ικανοποιηση ειναι αυτο που μετραει πανω απο ολα αλλα και το να βλεπεις να δουλευει καλα κατι το οποιο κοπιασες και το εφτιαξες και μονος σου με κοστολογιο πολυ μικρο,οταν για αναλογη εργασια τα 500αρικα στην ελευθερη αγορα ειναι γεγονος,δεν σου ανεβαζει ακομα περισσοτερο την ψυχολογια; Very happy
Γιατι ετσι οπως το βλεπω εγω,οταν με 50-80Ε αγοραζεις ολα τα εργαλεια,με αλλα 40-50Ε εχεις την κεφαλη λυμμενη και καθαρη(απο αμμοβολη και οδηγους βαλβιδων εννοω) στα χερια σου και με περιπου 10 ωρες δουλεια το αποτελεσμα που θα βγει δουλευει και με το παραπανω,τοτε για ποιον λογο να δωσω τα 500Ε για μια δουλεια φασον που σιγουρα δεν προκειται να εχει και την ποιοτητα(τονιζω ποιοτητα,οχι αποδοση) που θα κανει ο καθενας μας μονος του;

Οποτε αντιλαμβανεσαι το σκεπτικο μου μιας και δεν κολλαω στα 3-5 αλογα αλλα στην ολη προσπαθεια! Nod
kpsig - Δευ 24 Μάϊ 2010, 21:28:29
Θέμα δημοσίευσης:
Μιας και εγώ έχω λυώσει στο θέμα της κεφαλής του 8V, για το θέμα του PD συμφωνώ, αλλά και εγώ ΔΕΝ χρησιμοποίησα flowbench. Ακολούθησα δοκιμασμένους δρόμους αν και σε ακραία εφαρμογή. Έχω ανεβάσει φωτογραφίες, αλλά το πιο δύσκολο που έκανα ήταν ότι έκανα πολύ έντονο βεντούρι.
Pughell - Δευ 24 Μάϊ 2010, 21:35:31
Θέμα δημοσίευσης:
Κωστα εγω δυστυχως δεν εχω προσβαση σε τετοια εξειδικευμενα μηχανουργεια που μπορουν να κανουν τετοια δουλεια στα squish bands οπως εκανες εσυ στην 8v κεφαλη... Sad
Μηχανουργο με αναλογο εξοπλισμο ξερω(ας ειναι καλα το ΑΠΘ) απλα δεν εχω την γνωση να πειραξω κατι τετοιο για αυτο περιοριζομαι σε γυαλισματα και εξομαλυνση αυλων και τιποτα παραπανω...

Αυτος ηταν και ο λογος που δεν ακουμπησα καν το χωρισμα που κανει για τις βαλβιδες στους αυλους εισαγωγης,γιατι απο οσες κεφαλες που εχω δει και το εχουν πειραξει,δεν ειναι συμμετρικο και αν το δεις "προσωπο",κανει "κυματισμους" με οτι μπορει να συνεπαγεται αυτο για την στρωτη και ιση κατανομη μιγματος σε καθε βαλβιδα και στην ποιοτητα καυσης. Sad Sad Sad
RoadRunner122 - Δευ 24 Μάϊ 2010, 21:46:20
Θέμα δημοσίευσης:
Απορία: αυτά τα αυλακώματα (σαν ρωγμές) που έχει συμμετρικά σε καποια σημεία, λογικά είναι από τη χύτευση ε?

Αυτά δεν υπάρχει τρόπος να εξαλειφθούν? Δε μιλάμε για γέμισμα με argon και φάγωμα και λοιπές ακρότητες. Αλλά ίσως αν τα φας λίγο παραπάνω να εξομαλυνθούν? Λέω τώρα εγώ... απ'τις φωτό δε μπορώ να καταλάβω τι βάθος έχουν, γι αυτό.
Pughell - Δευ 24 Μάϊ 2010, 21:52:46
Θέμα δημοσίευσης:
Γιαννο κανε ενα explain γιατι δεν καταλαβα που αναφερεσαι... Sad
Αν εννοεις αυτα στο πλαι του αυλου,ειναι απο την χυτευση αλλα "σβηνουν" εντελως αν θες με το τριψιμο.
kpsig - Δευ 24 Μάϊ 2010, 22:54:48
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Κωστα εγω δυστυχως δεν εχω προσβαση σε τετοια εξειδικευμενα μηχανουργεια που μπορουν να κανουν τετοια δουλεια στα squish bands οπως εκανες εσυ στην 8v κεφαλη... Sad
Μηχανουργο με αναλογο εξοπλισμο ξερω(ας ειναι καλα το ΑΠΘ) απλα δεν εχω την γνωση να πειραξω κατι τετοιο για αυτο περιοριζομαι σε γυαλισματα και εξομαλυνση αυλων και τιποτα παραπανω...

Αυτος ηταν και ο λογος που δεν ακουμπησα καν το χωρισμα που κανει για τις βαλβιδες στους αυλους εισαγωγης,γιατι απο οσες κεφαλες που εχω δει και το εχουν πειραξει,δεν ειναι συμμετρικο και αν το δεις "προσωπο",κανει "κυματισμους" με οτι μπορει να συνεπαγεται αυτο για την στρωτη και ιση κατανομη μιγματος σε καθε βαλβιδα και στην ποιοτητα καυσης. Sad Sad Sad

Έγινε δουλειά στο μηχανουργείο αλλά το τελικό φινίρισμα με πολύ χειρονακτική δουλειά.

Δεν υπάρχει λόγος να εξαφανίσεις τις εγκοπές αυτές (δεν είναι ρωγμές). Εγώ που άνοιξα πολύ τους αυλούς έως και 35 χιλιοστά εντός της κεφαλής, είδα ότι έχουν πολύ βάθος.
Pugobios - Πεμ 10 Ιούν 2010, 20:08:39
Θέμα δημοσίευσης:
με αυτή την κεφαλή τί γίνεται...?καμια πρόοδος..?
Pughell - Πεμ 10 Ιούν 2010, 20:51:22
Θέμα δημοσίευσης:
Σχεδον τελειωσαν οι αυλοι,μενει το γυαλισμα με σμυριγδαλοιφη...

Θα αλλαξω και τα link με αλλα απο imageshack γιατι με το γμημενο το xs χαθηκαν ολα. Evil
kpsig - Πεμ 10 Ιούν 2010, 23:13:30
Θέμα δημοσίευσης:
Pugobios έγραψε:
με αυτή την κεφαλή τί γίνεται...?καμια πρόοδος..?


Αν λες για τη δικιά μου είναι επάνω.
Τι να πω, είμαι εντυπωσιασμένος γενικά Razz
Σήμερα έφτιαξα και το δίχαλο!!

Οπότε αύριο τσεκάρω το πρόγραμμα στον Megasquirt με τα 8 μπεκ και τον wideband!
Pughell - Παρ 18 Ιούν 2010, 00:21:36
Θέμα δημοσίευσης:
Περασε και το σταδιο της σμυριγδαλοιφης και πηγε για πλυσιμο...
Μενει ενα γυαλισμα με βουρτσα στους αυλους εισαγωγης και ειναι ετοιμη για νεους οδηγους βαλβιδων και τοποθετηση. Very happy
Pugobios - Παρ 18 Ιούν 2010, 13:25:04
Θέμα δημοσίευσης:
Στέλιο την σμυριδαλοιφή με τι την απλώνεις..?
Pughell - Παρ 18 Ιούν 2010, 13:31:08
Θέμα δημοσίευσης:
Με το μακρυ το δαχτυλο... Laughing
...και μετα με τις βαβμακερες ακρες που εχει το dremelοειδες μου.
Pugobios - Παρ 18 Ιούν 2010, 13:35:28
Θέμα δημοσίευσης:
πλάκα κάνεις Laughing Laughing Laughing ρε συ παίζει κανένα πιο μακρύ ανταλακτικό?γιατι αυτό που έχω δεν φτάνει και πολύ μέσα...
Pughell - Παρ 18 Ιούν 2010, 14:50:47
Θέμα δημοσίευσης:
Πηγαινε ρε στα Alexpack,δωσε 30Ε και παρε ενα πολυεργαλειο Doit...
Και εγω τετοιο εχω και μαλιστα πηρα και δευτερο μπας και χαλασει καποτε το πρωτο.
Ειναι μλκια να δωσεις τοσα χρηματα για γνησιο Dremel...Ασε που το Doit εχει και ευκαμπτο στελεχος μεσα για να φτανει σχεδον σε ολα τα σημεια της κεφαλης. Wink
Pugobios - Παρ 18 Ιούν 2010, 15:09:10
Θέμα δημοσίευσης:
με ρεύμα είναι η μπαταρία?γιατι έχω με μπαταρία και δεν κάνει...
z@ck! - Παρ 18 Ιούν 2010, 17:28:29
Θέμα δημοσίευσης:
μπριζα 220ν Wink
RoadRunner122 - Σαβ 19 Ιούν 2010, 03:28:10
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Πηγαινε ρε στα Alexpack,δωσε 30Ε και παρε ενα πολυεργαλειο Doit...
Και εγω τετοιο εχω και μαλιστα πηρα και δευτερο μπας και χαλασει καποτε το πρωτο.
Ειναι μλκια να δωσεις τοσα χρηματα για γνησιο Dremel...Ασε που το Doit εχει και ευκαμπτο στελεχος μεσα για να φτανει σχεδον σε ολα τα σημεια της κεφαλης. Wink


Δεν την παλεύεις αγόρι μου Laughing

Το δρέμελ το πήρα σε κασετίνα φουλ (συμπεριλαμβανομένου φλεξίμπλ) στα 60αυρό (όσο δηλαδή πήρες εσύ 2 ΝτουΙτ!) Thumb Left

Και μη μπουμε τώρα σε διαδικασία σύγκρισης γιατί έχω τόσο το ΝτουΙτ όσο και το Πρακτύλ (το αντίστοιχο του Leroy Merlin) και έγιναν ανακατεφτίρια για φραπέ!

Βεβαια αν κάποιος θέλει να πει ότι έχει πραγματικό ταχυτροχό ακριβείας σε μέγεθος bic, πάει σε proxxon... απλά αλλού! Whistling
Pughell - Σαβ 19 Ιούν 2010, 07:11:15
Θέμα δημοσίευσης:
Μα δεν εβρισκα λογο να διαθεσω παραπανω χρηματα ρε αφου το Doit μου κανει μια χαρα δουλεια.
Αν ειχα καποιο προβλημα,τοτε σιγουρα θα εψαχνα τις εναλλακτικες αλλα αφου με την φθηνοτερο τροπο κανω την δουλεια μου,γιατι να πεταω χρηματα; Sad
Pugobios - Σαβ 19 Ιούν 2010, 08:23:57
Θέμα δημοσίευσης:
προτειμω να παρω με αέρα να μην παθαίνει και τίποτα...
LIONKING - Σαβ 19 Ιούν 2010, 09:09:07
Θέμα δημοσίευσης:
εγω νομιζω οtι πρεπει να γινει τοπικ doit vs dremel Shoot
takis_206 - Σαβ 19 Ιούν 2010, 10:59:36
Θέμα δημοσίευσης:
με αερα υπαρχει κυνδινος γιατι περνει πολες στροφες αμ σκαπσεις αστα να πανε μετα!
RoadRunner122 - Σαβ 19 Ιούν 2010, 13:39:24
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Μα δεν εβρισκα λογο να διαθεσω παραπανω χρηματα ρε αφου το Doit μου κανει μια χαρα δουλεια.
Αν ειχα καποιο προβλημα,τοτε σιγουρα θα εψαχνα τις εναλλακτικες αλλα αφου με την φθηνοτερο τροπο κανω την δουλεια μου,γιατι να πεταω χρηματα; Sad


Μα βρε Στέλιο, αφού πήρες 2 DoIt (30euro x2=60) και σου λέω ότι το Dremel έχει 60 http://www.etools.gr/mikroergaleia/dremel-ergaleia/300-1-55-jf-dremel-poliergalei.html?keyword=DREMEL που δε σπάει, δε χαλάει, στα ίδια χρήματα θα σου ερχόταν. Γενικά θα προτιμούσα να έχω 1 και καλό παρά κάτι μέτριας ποιότητας κι ας είναι x2 γιατί και το 2ο κάποια στιγμή θα παραδώσει.

Anyway, ας μη χαλάμε το topic με άσχετα Smile
nikos 206cc - Τρι 22 Ιούν 2010, 08:38:46
Θέμα δημοσίευσης:
Στελιο τι εγινε τελικα?Ποτε λες να μπει στο μοτερ να μας πεις και εντυπωσεις Smile Παντως οπως και να εχει σιγουρα μονο η ικανοποιηση που θα σου δωσει οτι το εκανες ΕΣΥ ε χαλαλι και οι εργατοωρες Wink Υπαρχει εστω και μια μικρη περιπτωση αυτο να μην κανει καλο στο μοτερ?Γιατι ειχες πει παλιοτερα που σε ρωτησα οτι για βολτισια μοτερ δεν το προτεινεις Confused
Pughell - Τρι 22 Ιούν 2010, 09:04:52
Θέμα δημοσίευσης:
Την εχω στο συνεργειο για να την πλυνω με καθαριστικο ωστε να φυγει η σμυριγδαλοιφη,θελω να κανω ενα τελευταιο γυαλισμα στους εισαγωγης γιατι καποια σημεια ειναι λιγο αγρια ακομα και μετα ειναι ετοιμη για οδηγους βαλβιδων,κανενα ελαφρυ πλανισμα και τοποθετηση.

Το ποτε θα μπει στο μοτερ δεν το ξερω μιας και προκειται για αγωνιστικο που ετοιμαζεται ακομα,οποτε μεχρι να τσουλησει σιγουρα θα βγει το καλοκαιρι. Sad
Οσο για την ικανοποιηση,ναι,μετραει,απλα το μονο που με χαλαει ειναι οτι αν το εκανα για καποιον που δεν θα αλλαζε τιποτα αλλο στο μοτερ του,θα το μετρουσα πριν και μετα ωστε να δω αν αξιζει τον κοπο ή οχι.
Δυστυχως στο αγωνιστικο που θα μπει το setup ειναι τοσο διαφορετικο απο τα υπολοιπα οποτε δεν θα εχω μετρο συγκρισης για να δω αν αξιζει ή οχι. Crying or Very sad

Για βολτισιο δεν το προτεινω οσο αφορα τους οδηγους των βαλβιδων που θα κοπουν στο υψος του αυλου,οχι για καποιον αλλο λογο.
Επειδη οι επικαθησεις ειναι πολλες και μενουν παντου,σε βολτισιο θα εκανα ακριβως την ιδια δουλεια αλλα χωρις να κοντυνω τους οδηγους.
Κατα τα αλλα οτι εκανα εδω,θα εκανα και σε εκεινο. Wink
kpsig - Τρι 22 Ιούν 2010, 11:17:50
Θέμα δημοσίευσης:
Μην τους κόψεις στο ύψος του αυλού.
Άσε 10mm και κάνε τον κωνικό. Δεν έχει καμία απολύτως διαφορά στην απόδοση ενώ αυξάνεται η διάρκεια ζωής των οδηγών.
Pughell - Τρι 22 Ιούν 2010, 13:36:47
Θέμα δημοσίευσης:
Η Citroen Sport γιατι λεει κοψιμο εντελως ρε Κωστα; Sad
Εγω συμφωνω απολυτα με αυτο που λες(Προσοχη,μονον στην εισαγωγη θα κοψω!) αλλα ακομα και στην κεφαλη του 205 Rallye που ειχα στα χερια μου,σχεδον ενα με τον αυλο ηταν οι οδηγοι,και μιλαμε για κεφαλη του 1985,οχι για κεφαλη του 2005 που ειναι αυτη του C2R2.. Scratch
kpsig - Τρι 22 Ιούν 2010, 13:54:33
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Η Citroen Sport γιατι λεει κοψιμο εντελως ρε Κωστα; Sad
Εγω συμφωνω απολυτα με αυτο που λες(Προσοχη,μονον στην εισαγωγη θα κοψω!) αλλα ακομα και στην κεφαλη του 205 Rallye που ειχα στα χερια μου,σχεδον ενα με τον αυλο ηταν οι οδηγοι,και μιλαμε για κεφαλη του 1985,οχι για κεφαλη του 2005 που ειναι αυτη του C2R2.. Scratch


Για να πουλάει οδηγούς ανά 16αδες Smile))
Pughell - Τρι 22 Ιούν 2010, 14:32:49
Θέμα δημοσίευσης:
"Παιζει" Laughing Laughing Laughing ,αν και στο pdf τους δεν δινει οδηγους σαν κωδικο παραγγελιας. Very happy

Αν υπηρχε σεναριο να εμπαιναν βαλβιδες νατριου στην εξαγωγη,τοτε θα εκοβα και εκεινους αλλα μιας και θα παραμεινουν οι μαμα,δεν το ρισκαρω να τους πειραξω καν... Confused
Pughell - Τρι 22 Ιούν 2010, 19:54:27
Θέμα δημοσίευσης:
Τελευταιες φωτο μιας και αυτο που εμεινε δεν ειναι πια αξιο λογου.

http://img682.imageshack.us/i/1001760i.jpg/
http://img714.imageshack.us/i/1001759f.jpg/
http://img638.imageshack.us/i/1001758m.jpg/
http://img682.imageshack.us/i/1001757cm.jpg/
http://img821.imageshack.us/i/1001756.jpg/
http://img707.imageshack.us/i/1001755f.jpg/
http://img704.imageshack.us/i/1001754y.jpg/
http://img682.imageshack.us/i/1001761.jpg/
Jean - Τρι 20 Ιούλ 2010, 14:07:14
Θέμα δημοσίευσης:
Χμμ ωραια δουλεια Στελιο!
Μιας που έχω το μοτέρ στο πάγκο λέω να προβώ σε μια τέτοια ενεργεία.
Να μπει και η φλάντζα του 206.
Pughell - Τρι 20 Ιούλ 2010, 17:05:57
Θέμα δημοσίευσης:
Μην βαλεις φλαντζα χωρις εκκεντροφορους ρε... Confused
Κατα τα αλλα,καντο εσυ μπας και μας πεις εντυπωσεις μιας και εγω ετσι οπως βλεπω την κατασταση,λιγο απιθανο να σας πω κατι. Laughing
RoadRunner122 - Τετ 21 Ιούλ 2010, 00:29:54
Θέμα δημοσίευσης:
Μα δεν το χει φορέσει ποτε αυτό το μοτέρ, 1.1 είναι τώρα.

Εκτώς κι αν περιμένεις να σου πει αν θα πηγαίνει καλύτερα απ'το 1.1 Laughing
BTS - Τετ 21 Ιούλ 2010, 10:07:06
Θέμα δημοσίευσης:
Πολύ ωραία Στέλιο.

Θα σου πρότεινα να την πας πλάνισμα, για το φινίρισμα.

Στη δική μου, μετά από τη ροϊκή, μου είχαν ξεφύγει κάποιες χαρακιές εκεί που πατάει η φλάντζα και αναγκαστικά, την πλάνισα ένα δέκατο.
Pughell - Πεμ 22 Ιούλ 2010, 14:13:15
Θέμα δημοσίευσης:
Θα παει για πλανισμα ετσι και αλλιως,απλα δεν το καναμε πριν κανω οτι κανω για τους λογους που ειπες ηδη Pit. Thumb Left

Οι τελευταιες εργασιες του ρεκτιφιε θα ηταν ενα πολυ ελαφρυ πλανισμα,τοποθετηση οδηγων βαλβιδων και ενα "καθαρισμα" τις εδρες τους...
Αν το πραγμα παει καλα και πεσουν χρηματα στο μοτερ,τοτε μπορει να κοπουν εντελως και οι οδηγοι των βαλβιδων εξαγωγης και να μπουνε βαλβιδες νατριου,αν και αυτο μου φαινεται καπως χλωμο. Laughing
BTS - Πεμ 22 Ιούλ 2010, 15:18:44
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:

Αν το πραγμα παει καλα και πεσουν χρηματα στο μοτερ,τοτε μπορει να κοπουν εντελως και οι οδηγοι των βαλβιδων εξαγωγης και να μπουνε βαλβιδες νατριου,αν και αυτο μου φαινεται καπως χλωμο. Laughing


Χομπίστες είμαστε ρε συ...

Spend your money wisely..
Pughell - Πεμ 22 Ιούλ 2010, 15:20:53
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω μαζι σου ρε,απλα επειδη δεν ειναι δικια μου και δεν πληρωνω εγω,για αυτο και λεω οτι θα ηθελα... Laughing Laughing Laughing
GEMI - Τετ 30 Μάρ 2011, 12:59:22
Θέμα δημοσίευσης:
Στέλιο είδες διαφορά μετά την ροική στην κεφαλή ? Ρε συ αυτά τα έκανα στα μηχανάκια κ σήκωναν +1000 στροφές κ 10 χιλ. τελική.. Πολύ μεράκι, συγχαρητήρια !!!!!!!!!!!!
Pugobios - Τετ 30 Μάρ 2011, 13:56:42
Θέμα δημοσίευσης:
υπαρχει κι αλλο τοπικ με 8βαλβιδη κεφαλι που ειχε κανει Στελιος αποτι θυμαμαι ψαχτο λιγο να δεις κ εκεινο
Pugobios - Τετ 30 Μάρ 2011, 14:16:39
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=17073&start=0
GEMI - Τετ 30 Μάρ 2011, 16:08:30
Θέμα δημοσίευσης:
To διάβασα κ αυτό, πραγματικά μεγαλη επιμονή κ υπομονή ο Στέλιος, απλά ήθελα να μάθω τόσο τα αποτελέσματα, πιστεύω ότι η μεγάλη βελτίωση σε αυτό τον τομέα δεν είναι τόσο η ιπποδύναμη, αλλά η γραμμικότητα κ η οικονομία.
Pughell - Τετ 30 Μάρ 2011, 23:01:17
Θέμα δημοσίευσης:
Γιαννη δυστυχως ποτε δεν δοκιμασα καμια απο τις δυο γιατι την 8v την εφτιαξα για το 1300αρι μοτερ που πουλησα και την 16v την εχουμε σε ενα αγωνιστικο το οποιο δεν τελειωσε ακομα οποτε μεεεχρι να τελειωσει και να δυναμομετρηθει,δεν μπορω να βγαλω καν συμπερασμα.
Το μονο που μπορω να πω με σιγουρια για την 16v ειναι οτι παρα την εντελως μαμα συμπιεση και την ελευθερη εξατμιση χωρις καταλυτη,κλπ,κλπ,το μοτερ στο ρελαντι δουλευει πολυ καθαρα,χωρις κραδασμους και ανεβοκατεβασματα ρελαντι,σε τετοιο βαθμο που εκανε εντυπωση ακομα και στον Προφητη... Neutral
GEMI - Τετ 30 Μάρ 2011, 23:16:51
Θέμα δημοσίευσης:
Αυτή η σταθερή λειτουργία, αθόρυβος κινητήρας κ γραμμικότητα ήταν το αποτέλεσμα στις δικές μου γυαλισμένες κεφαλές από διάφορα μηχανάκια που έκανα. Καλύτερη ογκομετρική απόδοση που φαινόταν κ στην κατανάλωση κ στην μεγαλύτερη τελική.
Τo 16v είναι για το ΑΧ που γράφεις στο avatar σου ? Νόμιζα το είχες ετοιμάσει κ το είχες βολτίσιο.
Pughell - Τετ 30 Μάρ 2011, 23:45:24
Θέμα δημοσίευσης:
Οχι... NodNo
Η 16v κεφαλη ειναι απο 106.
Εγω στο ΑΧ σκοπευω να βαλω απο 206. Wink

Το ΑΧ μου μολις τελειωσε απο λαμαρινοδουλειες και περιμενει να πληρωσω για να το παραλαβω Laughing και αφου ξαναμαζεψω κανενα φραγκο,να παει για βαψιμο... Neutral
takis_206 - Πεμ 31 Μάρ 2011, 01:43:27
Θέμα δημοσίευσης:
στελιο λιγο δυσκολο να δεις μοτερ με αρυθμιες απο κακη ροικη.ακομα και λακουβες να εχει δεν εχω δει ποτε κατι τετοιο
Pughell - Πεμ 31 Μάρ 2011, 08:11:12
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω δεν εχω δει αλλα απο οτι ειπε ο φιλος μου,του εχει τυχει μεχρι και αυτο... Shocked
sps - Πεμ 31 Μάρ 2011, 08:49:29
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Οχι... NodNo
Η 16v κεφαλη ειναι απο 106.
Εγω στο ΑΧ σκοπευω να βαλω απο 206. Wink

Το ΑΧ μου μολις τελειωσε απο λαμαρινοδουλειες και περιμενει να πληρωσω για να το παραλαβω Laughing και αφου ξαναμαζεψω κανενα φραγκο,να παει για βαψιμο... Neutral
Thumbs Up
GEMI - Πεμ 31 Μάρ 2011, 09:47:14
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Οχι... NodNo
Η 16v κεφαλη ειναι απο 106.
Εγω στο ΑΧ σκοπευω να βαλω απο 206. Wink

Το ΑΧ μου μολις τελειωσε απο λαμαρινοδουλειες και περιμενει να πληρωσω για να το παραλαβω Laughing και αφου ξαναμαζεψω κανενα φραγκο,να παει για βαψιμο... Neutral


Αντε κάντο, να παίρνουμε σειρά Very happy Very happy

Με την καλή ροική έχεις υπόψη σου ότι χαμηλώνει η συμπίεση λόγω του ότι μεγαλώνει ο θάλαμος καύσης έτσι ?
kpsig - Πεμ 31 Μάρ 2011, 09:56:16
Θέμα δημοσίευσης:
GEMI έγραψε:
Pughell έγραψε:
Οχι... NodNo
Η 16v κεφαλη ειναι απο 106.
Εγω στο ΑΧ σκοπευω να βαλω απο 206. Wink

Το ΑΧ μου μολις τελειωσε απο λαμαρινοδουλειες και περιμενει να πληρωσω για να το παραλαβω Laughing και αφου ξαναμαζεψω κανενα φραγκο,να παει για βαψιμο... Neutral


Αντε κάντο, να παίρνουμε σειρά Very happy Very happy

Με την καλή ροική έχεις υπόψη σου ότι χαμηλώνει η συμπίεση λόγω του ότι μεγαλώνει ο θάλαμος καύσης έτσι ?

ΑΝ μεγαλώσεις το θάλαμο καύσης!
Για τη ροική να προσθέσω ότι η ΚΑΛΗ ροική απαλλάσσει το μοτέρ από πολλά "προβλήματα" ομαλής λειτουργίας που θα δημιουργούσε ένας δύσκολος εκκεντροφόρος.
takis_206 - Πεμ 31 Μάρ 2011, 11:31:19
Θέμα δημοσίευσης:
GEMI έγραψε:
Pughell έγραψε:
Οχι... NodNo
Η 16v κεφαλη ειναι απο 106.
Εγω στο ΑΧ σκοπευω να βαλω απο 206. Wink

Το ΑΧ μου μολις τελειωσε απο λαμαρινοδουλειες και περιμενει να πληρωσω για να το παραλαβω Laughing και αφου ξαναμαζεψω κανενα φραγκο,να παει για βαψιμο... Neutral


Αντε κάντο, να παίρνουμε σειρά Very happy Very happy

Με την καλή ροική έχεις υπόψη σου ότι χαμηλώνει η συμπίεση λόγω του ότι μεγαλώνει ο θάλαμος καύσης έτσι ?


οχι φυσικα.....ι ροικη δεν γινετε στο θαλαμο καυσης μην μπερδευεστε
kpsig - Πεμ 31 Μάρ 2011, 12:11:41
Θέμα δημοσίευσης:
takis_206 έγραψε:
GEMI έγραψε:
Pughell έγραψε:
Οχι... NodNo
Η 16v κεφαλη ειναι απο 106.
Εγω στο ΑΧ σκοπευω να βαλω απο 206. Wink

Το ΑΧ μου μολις τελειωσε απο λαμαρινοδουλειες και περιμενει να πληρωσω για να το παραλαβω Laughing και αφου ξαναμαζεψω κανενα φραγκο,να παει για βαψιμο... Neutral


Αντε κάντο, να παίρνουμε σειρά Very happy Very happy

Με την καλή ροική έχεις υπόψη σου ότι χαμηλώνει η συμπίεση λόγω του ότι μεγαλώνει ο θάλαμος καύσης έτσι ?


οχι φυσικα.....ι ροικη δεν γινετε στο θαλαμο καυσης μην μπερδευεστε

O φίλος προφανώς αναφέρεται στο κατέβασμα των squish bands και ίσως στην μείωση του χείλους γύρω από το μπουζί που κάπως (πόσο???) κατεβάζουν τη συμπίεση.
GEMI - Πεμ 31 Μάρ 2011, 12:37:39
Θέμα δημοσίευσης:
Σωστά. Σε όλες σχεδόν τις ροικές ειχα κατέβασμα συμπίεσης. Βέβαια δε μ απασχολούσε γιατί είχα πιο στρωτό δούλεμα στις ηδη υψηλές συμπιέσεις που είχαν οι μοτοσυκλέτες. Επίσης ήθελα να καίνε όλες τις βενζίνες χωρίς πειράκια.
Σε αγωνιστικές καταστάσεις όμως αυτό δεν είναι επιθυμητό μιας κ όλα πρέπει να δουλεύουν ελεγχόμενα.
Pughell - Πεμ 31 Μάρ 2011, 18:06:01
Θέμα δημοσίευσης:
Στο 16v,γνωμη μου,ειναι εντελως ασκοπο να πειραξεις θαλαμο καυσης καθως δεν εχει ατελειες.
Λιγο τριψιμο με βουρτσα 250αρα και ειναι ΟΚ.

Στο 8v παλι δεν εχει ουσιαστικες ατελειες και σε καμια περιπτωση δεν θα πειραζα squish bands εκτος και αν υπηρχε προβλημα,πχ να φτανει η κορωνα του πιστονιου τοσο μεσα στον θαλαμο.

Γενικοτερα,ακομα και σε κεφαλες σχεδιασης πριν το 1990,σε γενικες γραμμες η χυτευση του θαλαμου καυσης ειναι συνηθως καλη με τα προβληματα να ειναι σχεδον παντα στους αυλους.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr