nikos 206cc έγραψε: |
Στελιο αν καταλαβα καλα αυτη η δουλεια μπορει να γινει και απο εμας ετσι δεν ειναι ![]() ![]() ![]() |
Pughell έγραψε: |
Συμφωνω και επαυξανω κατα πολυ! ![]() ![]() ![]() Ασε που και τα 10,ποτε δεν θα ειναι 10... |
Pughell έγραψε: |
Κωστα εγω δυστυχως δεν εχω προσβαση σε τετοια εξειδικευμενα μηχανουργεια που μπορουν να κανουν τετοια δουλεια στα squish bands οπως εκανες εσυ στην 8v κεφαλη... ![]() Μηχανουργο με αναλογο εξοπλισμο ξερω(ας ειναι καλα το ΑΠΘ) απλα δεν εχω την γνωση να πειραξω κατι τετοιο για αυτο περιοριζομαι σε γυαλισματα και εξομαλυνση αυλων και τιποτα παραπανω... Αυτος ηταν και ο λογος που δεν ακουμπησα καν το χωρισμα που κανει για τις βαλβιδες στους αυλους εισαγωγης,γιατι απο οσες κεφαλες που εχω δει και το εχουν πειραξει,δεν ειναι συμμετρικο και αν το δεις "προσωπο",κανει "κυματισμους" με οτι μπορει να συνεπαγεται αυτο για την στρωτη και ιση κατανομη μιγματος σε καθε βαλβιδα και στην ποιοτητα καυσης. ![]() ![]() ![]() |
Pugobios έγραψε: |
με αυτή την κεφαλή τί γίνεται...?καμια πρόοδος..? |
Pughell έγραψε: |
Πηγαινε ρε στα Alexpack,δωσε 30Ε και παρε ενα πολυεργαλειο Doit...
Και εγω τετοιο εχω και μαλιστα πηρα και δευτερο μπας και χαλασει καποτε το πρωτο. Ειναι μλκια να δωσεις τοσα χρηματα για γνησιο Dremel...Ασε που το Doit εχει και ευκαμπτο στελεχος μεσα για να φτανει σχεδον σε ολα τα σημεια της κεφαλης. ![]() |
Pughell έγραψε: |
Μα δεν εβρισκα λογο να διαθεσω παραπανω χρηματα ρε αφου το Doit μου κανει μια χαρα δουλεια.
Αν ειχα καποιο προβλημα,τοτε σιγουρα θα εψαχνα τις εναλλακτικες αλλα αφου με την φθηνοτερο τροπο κανω την δουλεια μου,γιατι να πεταω χρηματα; ![]() |
Pughell έγραψε: |
Η Citroen Sport γιατι λεει κοψιμο εντελως ρε Κωστα; ![]() Εγω συμφωνω απολυτα με αυτο που λες(Προσοχη,μονον στην εισαγωγη θα κοψω!) αλλα ακομα και στην κεφαλη του 205 Rallye που ειχα στα χερια μου,σχεδον ενα με τον αυλο ηταν οι οδηγοι,και μιλαμε για κεφαλη του 1985,οχι για κεφαλη του 2005 που ειναι αυτη του C2R2.. ![]() |
Pughell έγραψε: |
Αν το πραγμα παει καλα και πεσουν χρηματα στο μοτερ,τοτε μπορει να κοπουν εντελως και οι οδηγοι των βαλβιδων εξαγωγης και να μπουνε βαλβιδες νατριου,αν και αυτο μου φαινεται καπως χλωμο. ![]() |
Pughell έγραψε: |
Οχι... ![]() Η 16v κεφαλη ειναι απο 106. Εγω στο ΑΧ σκοπευω να βαλω απο 206. ![]() Το ΑΧ μου μολις τελειωσε απο λαμαρινοδουλειες και περιμενει να πληρωσω για να το παραλαβω ![]() ![]() |
Pughell έγραψε: |
Οχι... ![]() Η 16v κεφαλη ειναι απο 106. Εγω στο ΑΧ σκοπευω να βαλω απο 206. ![]() Το ΑΧ μου μολις τελειωσε απο λαμαρινοδουλειες και περιμενει να πληρωσω για να το παραλαβω ![]() ![]() |
GEMI έγραψε: | ||
Αντε κάντο, να παίρνουμε σειρά ![]() ![]() Με την καλή ροική έχεις υπόψη σου ότι χαμηλώνει η συμπίεση λόγω του ότι μεγαλώνει ο θάλαμος καύσης έτσι ? |
GEMI έγραψε: | ||
Αντε κάντο, να παίρνουμε σειρά ![]() ![]() Με την καλή ροική έχεις υπόψη σου ότι χαμηλώνει η συμπίεση λόγω του ότι μεγαλώνει ο θάλαμος καύσης έτσι ? |
takis_206 έγραψε: | ||||
οχι φυσικα.....ι ροικη δεν γινετε στο θαλαμο καυσης μην μπερδευεστε |