PSClub - Hellas

Εισαγωγή - Εξαγωγή - 206 - Σκουπα & 1.6 16v:Do it your self-Εντυπωσεις.

Ronin - Δευ 28 Ιούλ 2003, 07:39:18
Θέμα δημοσίευσης: 206 - Σκουπα & 1.6 16v:Do it your self-Εντυπωσεις.
Λοιπων μετα απο προσεκτικο διαβασμα των 20τοσων σελιδων που εχουμε στο forum ,για τις σκουπες,τις χοανες και γενικα την εισαγωγη στο 206 μας,αποφασισα κι εγω να κανω την κινηση.Επειδη απ οτι ειδα στο forum,εχουν συμβει διαφορα ευτραπελα με την τοποθετηση( αν ακουμπαει καπου,κλπ....)θααπευθυνθω κυριως στους κατοχους των 1600 16ν (2001).Δεν μπορω να πω κατι υπευθυνο για τα αλλα μοντελα,παρα μονο για το δικο μου.
Επελεξα την σκουπα της PeugeotSport ,η οποια αγοραστηκε απο την CONDOR στην τιμη των 211 ευρω.Με την σκουπα
μαζι δινεται και το φιλτρο ram-air.Στην τιμη συμπεριλαμβανετε τοποθετηση,η οποια ομως δεν εγινε,αφου υποτιθεται οτι επρεπε να ειχα κλεισει ραντεβου.
Ραντεβου για τοποθετηση η condor μπορουσε να μου εξασφαλισει μετα απο 5-6 ημερες τουλαχιστον.Οπωτε επρεπε να βρω καποιο αλλο συνεργειο.
Η αρχικη σκεψη ηταν να παω στον Κρασουλη (powerboost service),ο οποιος εκτος του οτι εχει μεγαλη εμπειρια απο peugeot,εχει και πολλους ικανοποιημενους πελατες.Σαββατο απογευμα ειχα στο πορτ μπαγκαζ την σκουπα και δεν εβλεπα την ωρα να ερθει η Δευτερα.Αλλα που.......Βρηκα αλλη λυση...
Μετα απο τα σχετικα τηλεφωνα η σκουπα θα εμπενε στο αυτοκινητο σε μια καινουργια εταιρεια στο χωρο.Ονομαζετε NASSOS & JUDGER CORPORATION και νομικα ειναι το επισημο συνεργειο του συνδεσμου " Οι Καγκουροι" του club μας.
Περα απο την πλακα,αποφασισα να βαλω την σκουπα μονος μου στο αυτοκινητο,μαζι βεβαια με την πολυ μεγαλη βοηθεια του Νασου (Kumho για τους γνωστες.)
Η σκουπα χρειαζετε 2 τρυπες και 2 ορθογωνιες οπες στο μπροστινο της μερος.Αυτα για να μπορει να πιασει στις βασεις του ψυγειου.Δεν ειναι κατι το ιδιαιτερα δυσκολο,αρκει να εχετε τα καταληλα εργαλεια και να ειστε λιγο προσεκτικοι να μην σπασετε καποιο κομματι απο την σκουπα( ειναι δυσκολο να σπασετε την σκουπα της peugeot sport γιατι ειναι πλαστικη,αλλα οσοι πατε σε πολυεστερικη η απο ανθρακονημα μεγαλη προσοχη!!!).Η τοποθετηση ειναι σχετικα ευκολη.
1)Βγαζουμε το εργοστασιακο φιλτρο(μολις το ξεβιδωσουμε το τραβαμε προς τα επανω και βγαινει πανευκολα)
2)Μετακινουμε με μια πενσα προς τα δεξια η αριστερα το μεταλλικο ελασμα που στηριζει το κολαρο του ψυγειου.(αν δεν το μετακινησετε δεν μπορει να μπει η σκουπα γιατι βρισκει το κατω μερος της στα λαμακια του ελασματος που εξεχουν)
3)Βγαζουμε τα δυο πλαστικα στηριγματα του ψυγειου(εχουν απο 1 βιδα τυπου torx το καθενα που πιανουν στην μετωπη)
4)Τοποθετουμε το επανω μερος της σκουπας στον εργοστασιακο σωληνα(δεν προτεινετε να τον αλλαξετε,γιατι ειναι ιδιαιτερα ευκαμπτος,αποσβενοντας με τον καλυτερο τροπο τα τρανταγματα του κινητηρα.Στην περιπτωση που βαλετε καποιον αλλο σωληνα ,προσοχη γιατι με τις δονησεις του κινητηρα μπορει να σπασει η σκουπα)
5)Το κατω μερος της σκουπας το τοποθετουμε κατω απο την μετωπη(εφ οσων εχουμε ανοιξει τις τρυπες που αναφερονται παραπανω) και τοποθετουμε απο πανω τα πλαστικα που κρατανε το ψυγειο, πιεζοντας προς τα κατω μεχρι να κουμπωσουν.
6)Τοποθετουμε στο επανω μερος της σκουπας τον κολιε(κανει και ο εργοστασιακος) και ειμαστε ετοιμοι.
Για την τοποθετηση θα χρειαστειτε:1 πριονι,1 σταυροκατσαβιδο,1 κατσαβιδι torx,1 πενσα,1 μαρκαδορο για να μαρκαρετε τα σημεια που θα κοψετε και 1 τρυπανι.Καλο ειναι κατα τη διαρκεια που θα ειναι ανοικτη η εισαγωγη (οταν θα εχετε βγαλει το εργοστασιακο φιλτρο και θα ασχολειστε με το τρυπημα της σκουπας) να την κλεισετε με ενα χαρτομαντηλο η με κατι τελος παντον για να μην γεμισει μεσα με σκονη .
Ενα σημειο που ενδεχετε να προβληματισει πολλους.Το εσωτερικο του καπο στα 1600 εχει ενα καλυμα.Με την τοποθετηση της σκουπας το καλυμα θα ακουμπαει λιγο στη σκουπα.Οποτε η το αφηνουμε ως εχει,και το καλυμα ακουμπαει στη σκουπα,η το κοβουμε σε εκεινο το σημειο,η το βγαζουμε τελειως.Εγω επελεξα να το βγαλω τελειως παρα να το κοψω,με το σκεπτικο να κανω μερικες βολτες το αμαξι και να δω που κυμαινονται τα επιπεδα θορυβου και θερμοκρασιας.Σε αυτο το σημειο αποφασιζετε εσεις ποια λυση θα ακολουθησετε,αλλα το σιγουρο ειναι οτι η σκουπα ακουμπαει σε αυτο το μονωτικο υλικο.
Επισης οι σωληνες του κλιματισμου που περνανε παραλληλα στην μετωπη πρεπει να μετακινηθουν λιγο προς τα μεσα γιατι ακουμπανε στη σκουπα.Με το χερι σας μπορειτε απαλα(αλλα δυνατα) να τους σπρωξετε λιγο προς τα μεσα σπρωχνωντας απο μπροστα.
Εντυπωσεις:
Αυτο που μου εκανε πολυ μεγαλη εντυπωση ειναι το οτι ,ενω περιμενα να ακουσω πανικο σε καθε ομαλο πατημα του γκαζιου,το αυτοκινητο μεχρι τις 3000 - 3500 rpm ειναι ακριβως οπως ηταν πριν στον ηχο.Δεν ξερω αν αυτο οφειλετε στο φιλτρο ram-air ,στο τι περιμενα εγω να ακουσω,η αν ολες οι σκουπες συμπεριφερονται με αυτο τον τροπο,αλλα η ουσια ειναι οτι αν θες να κινηθεις ησυχα,μπορεις να το κανεις ανετοτατα χωρις να σκορπας τον πανικο τριγυρω σου.Πραγματικα αν πεις οτι θα πας ησυχα να κανεις την βολτα σου,δεν καταλαβαινεις καν την υπαρξη της σκουπας στα αυτια σου.
Ολα τα παραπανω αλλαζουν δραματικα αν πεις οτι κολας στο πατωμα το γκαζι.....ΚΟΛΑΣΗ με απλα λογια.Ο ηχος της σκουπας ειναι κολασμενος!!.Σε συνδιασμο με το χειροποιητο τελικο που εχω στο αμαξι παραγουν εναν ηχο που δεν περιμενα να βγει απο το αυτοκινητο.Ειδικα οταν φτανεις στον κοφτη τα αυτια σου παλωνται απο τον ηχο και τα σκασιματα της εξατμισης.Εμενα προσωπικα μου αρεσε ιδιαιτερα.
Καπου εδω επανερχομαστε στο μονωτικο του καπο.Πιθανον ο ηχος να ειναι τοσο αγριος και υποκοφος επειδη το καπο πλεον ειναι γυμνο εσωτερικα.Προσωπικα,και απο την στιγμη που οι θερμοκρασιες ειναι στα ιδια επιπεδα με πριν και μπορω να κανω και καποια βολτα σαν ανθρωπος κρατωντας χαμηλα τις στροφες,δεν με χαλαει να εχω αυτο τον ηχο ψηλα.Εδω το θεμα του μονωτικου ειναι στην κριση σας.Παντος κοψιμο δεν θα προτεινα.
Ας δουμε και την αποδοση της σκουπας.Οποιος 1600αρης ισχυριζετε οτι ειδε μεγαλη διαφορα με την τοποθετηση της σκουπας,μαλλον λογο του ηχου νομιζε οτι το αυτοκινητο πεταει.Η διαφορα ειναι πολυ μικρη σε ολο το φασμα των στροφων.Υπαρχει μια καποια καλυτερη αποκριση στο γκαζι,ιδιαιτερα στις χαμηλες στροφες (οχι μεγαλη αλλα ουτε και αμελητεα) και ο κινητηρας δειχνει να ανεβαζει πιο προθυμα στροφες .Εχω ακουσει πολυ κοσμο να λεει οτι με την σκουπα το αμαξι παιρνει φτερα.Φτερα δεν παιρνει,απλα αποκρινετε λιγο καλυτερα στο γκαζι.Και μην γυρισει κανενας να μου πει οτι αμα μου την εβαζε καποιος εμπειρος μηχανικος θα εβλεπα μεγαλυτερη διαφορα,γιατι θα του απαντησω οτι η σκουπα δεν σου δινει και τη δυνατοτητα να επιλεξεις που θα την βαλεις.Ειναι συγκεκριμενα τα πραγματα.
Κλεινοντας ,εμενα προσωπικα η τοποθετηση της σκουπας με αφησε ικανοποιημενο.Ειχα μια μικρη βελτιωση στην αισθηση του γκαζιου και μεγαλη βελτιωση στον ηχο.
Θα την προτεινα (αν ειναι διατεθειμενοι να κανουν τις παραχωρισεις που εκανα εγω) σε ολους τους 1600αριδες που δεν εχουν ασχοληθει με την εισαγωγη τους καθολου.

p.s. Αποφασισα να συνταξω αυτο το Post ετσι ωστε να εξηγησω καποια πραγματα σχετικα με την τοποθετηση της σκουπας στο 206 (1600) και να μοιραστω μαζι σας την εμπειρια της by my self τοποθετησης.Θελω να πιστευω οτι θα βοηθησω αρκετους,αφου σε αυτο βρισκονται συγκεντρωμενα σχεδον τα παντα,γλυτωνοντας καποιον απο το ψαξιμο σε ολο το forum.Αλλωστε γιαυτο ανοιξα και καινουργιο topic.
Οι εντυπωσεις ειναι καθαρα προσωπικες και ισως καποιοι να εχουν διαφορετικη γνωμη.Στην περιπτωση που καποιος εχει καποια ενσταση πανω στα γραφομενα μου θα χαρω να τα κουβεντιασουμε .Εγω εγραψα αυτα που παρατηρησα με την ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΣΚΟΥΠΑ το ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΦΙΛΤΡΟ στο ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.

p.s 2 .Sorry για το μεγεθος του Post, αλλα επειδη το ποσταρισμα για εμενα ειναι μια πονεμενη ιστορια προσπαθησα να καλυψω οσα περισσοτερα σημεια μπορουσα με ενα post.

p.s 3 Eνα μεγαλο ευχαριστω στον Νασο για την πολυτιμη βοηθεια και την διαθεση των εργαλειων.

ΠΑΝΟΣ
pezomania - Δευ 28 Ιούλ 2003, 08:06:05
Θέμα δημοσίευσης:
Μπράβο Πάνο!!

Με αυτό το post (εμένα προσωπικά) μου έλυσες πολλές απορίες & μάλλον κατέληξα τι θα κάνω με την εισαγωγή του 206 μου!!
TONY PAP - Δευ 28 Ιούλ 2003, 08:46:15
Θέμα δημοσίευσης:
Παράθεση:
Υπαρχει μια καποια καλυτερη αποκριση στο γκαζι,ιδιαιτερα στις χαμηλες στροφες (οχι μεγαλη αλλα ουτε και αμελητεα) και ο κινητηρας δειχνει να ανεβαζει πιο προθυμα στροφες .
....μέχρι τον κόφτη !!!

Πάνο συμφωνω απόλυτα !!!

Ομως κάνοντας κανα 2ωρο ταξίδι και χωρίς μόνωση καπώ ο θόρυβος
είναι πολύ αισθητός και φυσικά ασταμάτητος!

Γι αυτό ξαναέβαλα το φιλτροκούτι και στα στενά της πόλης έχω
πιό άμεση απόκριση γκαζιού αλλά πάνω απο τις 4000 στρ απογοήτευση !!!

Οπότε μόνωση + σκούπα θα ναι οτι πρέπει...
Ronin - Δευ 28 Ιούλ 2003, 09:03:12
Θέμα δημοσίευσης:
Χαιρομαι Γιωργο...
Ελπιζω να φανει χρησιμο και στους υπολοιπους ενδιαφερομενους.....

Tony ειχες βγαλει κι εσυ το μονωτικο??
Παντος εχτες ειχα παει Ορωπο και διατηρωντας μια ταχυτητα σταθερη στα 110-120 km με 5η και 3000-3500 rpm
το ταξιδι δεν ειχε καμια διαφορα με πριν.Ανεση και ησυχια.Σε κανενα προσπερασμα που το ποδι επεφτε βαρυ στο γκαζι,το μουγκριτο της σκουπας ηταν αρκετα εντονο,αλλα με το αφημα του γκαζιου ολα ηταν οπως και πριν.Βεβαια συμφωνω στο οτι αν κανεις ταξιδι οπου θα πηγαινεις συνεχεις πατημενος θα εχεις προβλημα με τον ηχο.Η ουσια και το πολυ σημαντικο για εμενα ειναι το οτι αν θες να πας αθορυβα μπορεις να το κανεια ανετα διατηρωντας μαλιστα και μια αξιοπρεπη ταχυτητα για την εθνικη οδο.
TONY PAP - Δευ 28 Ιούλ 2003, 09:36:52
Θέμα δημοσίευσης:
Πάνω εμένα δεν έχει δυστυχώς μόνωση το καπώ και νομίζω
ότι στοιχίζει 150-200 ευρώ (ξέρει κανείς ?)

Αναφορικά με τον ηχο σε ταξίδι για να πάω πχ στην Πάτρα
και να γυρίσω δεν γίνεται να μην κανω προσπεράσεις
οπότε οι στροφές είναι 3500+ (εκτός μποτιλιαρίσματος)

Παντως λόγω ηλεκτρονικού γκαζιού η 2α χαμηλά έχει με την
σκούπα turbo lag !!!
alemao - Δευ 28 Ιούλ 2003, 12:35:27
Θέμα δημοσίευσης:
Καλοριζικη Πάνο!

Όντως δεν έχει μεγάλη διαφορα η σκουπα σε απόκριση (ίσως στον 1400 με τα 75ΗΡ να έχει φαίνεται καλύτερα λόγω μικρότερης ιπποδύναμης όπως μου έχει πει ο Κρασούλης), αλλά έχει και ΓΑΜ. τους ήχους! Laughing Laughing Laughing Ειδικά μετά τις 4500 στροφές νομίζω ότι έχω κινητήρα Honda με VTEC Laughing Laughing Laughing

Σίγουρα είναι η καλύτερη λύση για εισαγωγη αέρα Wink
Ady - Δευ 28 Ιούλ 2003, 14:01:40
Θέμα δημοσίευσης:
Μπράβο ρε Μαστροπάνο !!

Καλορίζικη !!
Sidobre - Δευ 28 Ιούλ 2003, 16:18:06
Θέμα δημοσίευσης:
Eίμαι σίγουρος ότι τώρα κάνει λιγότερο θόρυβο από πριν... που ήταν στο πορτπαγκάζ!!! Shocked Laughing Laughing Laughing

Πάνο, ίδιες εντυπώσεις έχω και εγώ, που την φοράω πάνω από ένα χρόνο. Δεν κάνει πολλά πράγματα αλλά σε πορώνει να βουτήξεις το πόδι στο πάτωμα!

Ο μεγάλος χαβαλές είναι ότι την χρησιμοποιώ αντί για κόρνα (ιδιαίτερα για αμέρινμους πεζούς)! Ασε που άμα είναι και λίγο ζεστό το αυτοκίνητο (κάνει λίγο παραπάνω θόρυβο) δεν υπάρχει περίπτωση να μην γυρίσουν διάφορα πιτσιρίκια να κοιτάξουν ποιο θηρίο περνάει Laughing Laughing
Kouzman - Δευ 28 Ιούλ 2003, 17:05:43
Θέμα δημοσίευσης:
ρε μαγκες ειχαμε βαλει και εμεις σκουπα στο καρο, αλλα την βγαλαμε λογω μικρης παροχης...

Τωρα φοραει χοανη με σπιραλ ram air, αλλα προσεχως θα φτιαχτει αλλη σκουπα παραγγελια για να καλυπτει παροχες 160-170ps...
Ronin - Δευ 28 Ιούλ 2003, 17:32:53
Θέμα δημοσίευσης:
Φιλε Γιαννη,αφου κρινεις οτι ειχε μικρη παροχη η σκουπα για τα 110 εργοστασιακα αλογα του κινητηρα μας,πιστευεις οτι θα καταφερει
να καλυψει τα 160-170?Και οταν λες οτι θα φτιαχτει σκουπα κατα παραγγελεια??Πως δηλαδη θα φτιαχτει?Με τι διαστασεις?Ξερεις οτι τα πραγματα κατω απο το καπο ειναι αρκετα στριμωγμενα( ειναι και αυτα τα σιδερα του a/c).Μηπως θα αφαιρεσεις το a/c απο το αυτοκινητο? Μονο ετσι εκτιμω οτι θα ελευθερωθει χορος,αλλα και παλι δεν ξερω κατα ποσο μπορεις να βαλεις κατι που να παρεχει περισσοτερο αερα.Θα ηθελα αν σου ειναι ευκολο να δωσεις περισσοτερα στοιχεια για την ειδικη παραγγελεια που σκοπευεις να κανεις ,και μια συντομη περiγραφη του ολου project, γιατι λογικα θα ενδιαφερει πολυ κοσμο...
Παντος εγω ειμαι πολυ περιεργος για το πως θα χωρεσει σκουπα μεγαλυτερων διαστασεων....Πραγματικα πολυ περιεργος....
DimiP - Δευ 28 Ιούλ 2003, 23:41:44
Θέμα δημοσίευσης:
alemao έγραψε:
Καλοριζικη Πάνο!

Όντως δεν έχει μεγάλη διαφορα η σκουπα σε απόκριση (ίσως στον 1400 με τα 75ΗΡ να έχει φαίνεται καλύτερα λόγω μικρότερης ιπποδύναμης όπως μου έχει πει ο Κρασούλης), αλλά έχει και ΓΑΜ. τους ήχους! Laughing Laughing Laughing Ειδικά μετά τις 4500 στροφές νομίζω ότι έχω κινητήρα Honda με VTEC Laughing Laughing Laughing

Σίγουρα είναι η καλύτερη λύση για εισαγωγη αέρα Wink


εχω δοκιμασει σκουπα στο 1400 και σου λεω πως εχει ακριβως την ιδια συμπεριφορα οπως και στο 1600! Δηλ. απο θορυβο γαμαει και απο αποδοση ....τριχες!
η βελτιωση που μπορει να σου δωσει , μπορει να γινει αντιληπτη μονο με δυναμομετρηση και στον απλο οδηγο καθοριζεται κατα 80% απο το ψυχολογικο αλμα οτι "φοραει σκουπα".
δυστυχως!
Miltellas - Δευ 28 Ιούλ 2003, 23:51:53
Θέμα δημοσίευσης:
Kouzman έγραψε:
ρε μαγκες ειχαμε βαλει και εμεις σκουπα στο καρο, αλλα την βγαλαμε λογω μικρης παροχης...

Τωρα φοραει χοανη με σπιραλ ram air, αλλα προσεχως θα φτιαχτει αλλη σκουπα παραγγελια για να καλυπτει παροχες 160-170ps...


Είναι δυνατόν μία σκούπα να μην μπορεί να καλύψει σε απαιτήσεις αέρα μεγάλες ιπποδυνάμεις; Εδώ από το μαμά φίλτρο (που είναι πλήρως φιμωμένο) σε σκούπα (που είναι λύση μεγάλης παροχής αέρα) δεν βλέπεις διαφορά σε ιπποδύναμη παρά μόνο απόκριση και πολύ θόρυβο στο πατημένο γκάζι! ¶ρα το πρόβλημα στο 206 1.6 16V (και όχι μόνο) δεν είναι η απουσία επαρκούς αέρα αλλά η απουσία επιθετικών ρυθμίσεων στον μαμίσιο εγκέφαλο και πιθανότατα η ούτως ή άλλως μικρής διατομής πολλαπλή εισαγωγής. Πολύ περισσότερα αποτελέσματα θα δούμε τοποθετώντας την εισαγωγή του Rallye (και με μαμά φίλτρο) παρά με οποιαδήποτε σκουποραμφιλτροχοάνη και δε συμμαζεύεται. ¶ραγε το RC με τους 180 ίππους τί θα φοράει; Πάτε στοίχημα ότι θα φοράει το γνωστό μας φιλτρόκουτο; Ή τέλος πάντων το πολύ-πολύ κάτι που οπωσδήποτε θα απέχει πάρα πολύ από το να θεωρείται "μεγάλης παροχής"...
pezomania - Τρι 29 Ιούλ 2003, 08:02:31
Θέμα δημοσίευσης:
Αν αλάξουμε εισαγωγή και βάλουμε από rallye, το αμάξι θα χάσει, λόγο μικρότερης πεταλούδας που έχει το rallye σε σχέση με το δικό μας!!

Θεωρώ η καλύτερη λύση για να δούμε πολλά παραπάνω άλογα στο μοτερ μας είναι εκκεντροφόροι από rallye!!!
pugsang - Τρι 29 Ιούλ 2003, 08:25:19
Θέμα δημοσίευσης:
Miltellas έγραψε:

¶ραγε το RC με τους 180 ίππους τί θα φοράει; Πάτε στοίχημα ότι θα φοράει το γνωστό μας φιλτρόκουτο; Ή τέλος πάντων το πολύ-πολύ κάτι που οπωσδήποτε θα απέχει πάρα πολύ από το να θεωρείται "μεγάλης παροχής"...





Καλα μάγος είσαι?
teoman - Τρι 29 Ιούλ 2003, 08:50:53
Θέμα δημοσίευσης:
Πάνο καλορίζικη.
Ερώτηση:Πώς και δεν έβαλες και εσύ σκούπα της sparco όπως και ο Νάσσος?Το κόστος είναι αρκετά μικρότερο (χθες την πέτυχα με 119Ε).
Ronin - Τρι 29 Ιούλ 2003, 09:12:39
Θέμα δημοσίευσης:
Θοδωρη επελεξα τη σκουπα της P.S. επειδη συνοδευετε απο φιλτρο ram-air.Αυτο το φιλτρο θεωρειτε( και ειναι διασταυρωμενο απο πολλους) το καλυτερο στην κατακρατηση σκουπιδιων,σκονης κλπ.Καταλαβαινεις οτι ειναι αρκετα σημαντικο αυτο το κομματι,καθως δεν ειναι και το πλεον καλο να ανοιξεις την σκουπα για να την καθαρισεις,και να βρεις μεσα στην εισαγωγη παπαδες και πορνες......Και να ξερεις οτι απο σκουπα σε σκουπα δεν υπαρχουν διαφορες.Its what's inside that counts...!!!!
Τωρα θα μου πεις,γιατι δεν επαιρνες μια πιο φτηνη σκουπα και να παρεις μονο το φιλτρο απο την peugeot....
Ελα ντε....το κολλημα να παρω κατι απο την μαμα Peugeot......
seridim - Τρι 29 Ιούλ 2003, 09:31:06
Θέμα δημοσίευσης:
Judger έγραψε:
Θοδωρη επελεξα τη σκουπα της P.S. επειδη συνοδευετε απο φιλτρο ram-air.Αυτο το φιλτρο θεωρειτε( και ειναι διασταυρωμενο απο πολλους) το καλυτερο στην κατακρατηση σκουπιδιων,σκονης κλπ.

Πάνο το φίλτρο είναι σαν σφουγγάρι; Αν ναι αυτό έχω και εγώ στη σκούπα της Sparco και όντως κάνει πολύ καλή δουλειά. Κρατάει πολλά σκουπίδια, σκόνη κ.λ.π
alemao - Τρι 29 Ιούλ 2003, 13:03:01
Θέμα δημοσίευσης:
ναι ενα σφουγγάρι μαυρο ειναι και απο μεσα εχει μεταλλικο πλεγμα.
πλενεται με καθαρο νερακι.
Kouzman - Τρι 29 Ιούλ 2003, 14:45:48
Θέμα δημοσίευσης:
παδια η σκουπα θα φτιαχτει στην πατρα, χωρις να εχω περισσοτερες πληροφορίες ακομα...

Οσο για τους σωληνες του air-condition το εχω και εγω απορεια, αλλα προφανως ο μηχανικός που θα το κανει κατι εχει υποψην του...

Παντως το air-condition δεν βγαινει...

Απο οσο φανταζομαι πιθανο να φτιαχτει σκουπα όπως του cup η οποια δεν ειναι οριζόντια αλλά κάθετη...

Μολις έχω πληροφορίες θα ενημερώσω...
Miltellas - Τετ 30 Ιούλ 2003, 00:50:05
Θέμα δημοσίευσης:
pezomania έγραψε:
Αν αλάξουμε εισαγωγή και βάλουμε από rallye, το αμάξι θα χάσει, λόγο μικρότερης πεταλούδας που έχει το rallye σε σχέση με το δικό μας!!


Εγώ γιατί ξέρω ότι συμβαίνει το ακριβώς αντίθετο;
Ο Πολίτης που έβαλε εισαγωγή από Rallye μου είπε ότι είναι αποδοτικότερη γιατί έχει μεγαλύτερης διαμέτρου πεταλούδα-εισαγωγή.
pezomania - Τετ 30 Ιούλ 2003, 07:55:03
Θέμα δημοσίευσης:
Miltellas έγραψε:
pezomania έγραψε:
Αν αλάξουμε εισαγωγή και βάλουμε από rallye, το αμάξι θα χάσει, λόγο μικρότερης πεταλούδας που έχει το rallye σε σχέση με το δικό μας!!


Εγώ γιατί ξέρω ότι συμβαίνει το ακριβώς αντίθετο;
Ο Πολίτης που έβαλε εισαγωγή από Rallye μου είπε ότι είναι αποδοτικότερη γιατί έχει μεγαλύτερης διαμέτρου πεταλούδα-εισαγωγή.


Ο Πολίτης έπρεπε να βάλει από rallye πεταλούδα, γιατί είναι με ντίζα και όχι ηλεκτρονική όπως η δικιά μας!!!
Σαν διάμετρο πεταλούδας, του 206 είναι μεγαλύτερη!!
Miltellas - Τετ 30 Ιούλ 2003, 17:03:15
Θέμα δημοσίευσης:
pezomania έγραψε:

Ο Πολίτης έπρεπε να βάλει από rallye πεταλούδα, γιατί είναι με ντίζα και όχι ηλεκτρονική όπως η δικιά μας!!!
Σαν διάμετρο πεταλούδας, του 206 είναι μεγαλύτερη!!


........................
Scratch Scratch Scratch
Εγκώ Αλμπανό...
Scratch Scratch Scratch
Πολίτηηηηηηηηηηη!!!
Ivang - Πεμ 31 Ιούλ 2003, 08:49:51
Θέμα δημοσίευσης:
Πάνο, μήπως έχεις κανένα κωδικό από την σκούπα της PS ?

Υπάρχει άλλη για 1.4 και άλλη για 1.6 ή είναι για όλα μία ?
DimiP - Πεμ 31 Ιούλ 2003, 23:42:43
Θέμα δημοσίευσης:
Ivang έγραψε:
Πάνο, μήπως έχεις κανένα κωδικό από την σκούπα της PS ?

Υπάρχει άλλη για 1.4 και άλλη για 1.6 ή είναι για όλα μία ?


κανονικα αλλη ειναι αυτη για 1400 και αλλη για 1600 .
εχει διαφορα στο σχημα και στις καμπλυλες οπως και στα πατηματα εκει που θα κατσει δηλ. οταν τοποθετηθει.
Παρα πολλοι ομως δινουν την σκουπα που ειναι για 1600 και στους 1400αρηδες (επειδη ψιλομπαινει με μια μικρη ταλαιπωρεια) χωρις φυσικα να τους το λενε.
αποτελεσμα : να μην καθεται πολυ καλα και οπως πρεπει παρα μονο αν την ζορισεις , κοψεις , ραψεις, κ.λ.π
τυπικο παραδειγμα η σκουπα του στεφανου svstouk που ηταν για 1600 και ο ανθρωπος εχει 1400.
Ady - Παρ 01 Αύγ 2003, 07:22:33
Θέμα δημοσίευσης:
DimiP έγραψε:
τυπικο παραδειγμα η σκουπα του στεφανου svstouk που ηταν για 1600 και ο ανθρωπος εχει 1400.

Ωχ !

Και έλεγα γιατί δε μπαίνει, γιατί δε μπαίνει......αλλά την έβαλα τελικά....
Johnny - Παρ 01 Αύγ 2003, 16:51:27
Θέμα δημοσίευσης: Re: Σκουπα & 1.6 16v:Do it your self-Εντυπωσεις.
¶ψοξο POST Judger! Τόσο στο περιεχόμενο όσο και στον τρόπο που γράφεις. Νομίζω ότι και εγώ προς την ίδια κατεύθυνση θα πάω κατά τον Νοέμβρη...Καλοτάξιδο!
kaisaras96 - Σαβ 02 Αύγ 2003, 19:59:45
Θέμα δημοσίευσης:
Kouzman έγραψε:
παδια η σκουπα θα φτιαχτει στην πατρα, χωρις να εχω περισσοτερες πληροφορίες ακομα...

Οσο για τους σωληνες του air-condition το εχω και εγω απορεια, αλλα προφανως ο μηχανικός που θα το κανει κατι εχει υποψην του...

Παντως το air-condition δεν βγαινει...

Απο οσο φανταζομαι πιθανο να φτιαχτει σκουπα όπως του cup η οποια δεν ειναι οριζόντια αλλά κάθετη...

Μολις έχω πληροφορίες θα ενημερώσω...


Σκουπα πατεντα στην Πατρα???
Πληροφοριες οπωσδηποτε και μαλιστα και απο ποιον θα φτιαχτει αν ειναι δυνατον?
Αφου αναγκαστικα εχω στενους δεσμους με την πατρα...να το εκμεταλευτω....
Κατι για 170ps πηρε το ματι μου Shocked Rolling eyes πως θα βγουν Question

Idea Αν το rallye εχει και μικροτερη πεταλουδα,πως τα βγαζει τοσα αλογα ρε παιδια αφου εμεις ειμαστε παντου καλυτεροι Question Question Question
Η λυση ειναι να τις βγαλουμε εξω να τις μετρησουμε.......... Embarassed
pezomania - Δευ 18 Αύγ 2003, 10:01:51
Θέμα δημοσίευσης:
kaisaras96 έγραψε:


Idea Αν το rallye εχει και μικροτερη πεταλουδα,πως τα βγαζει τοσα αλογα ρε παιδια αφου εμεις ειμαστε παντου καλυτεροι Question Question Question
Η λυση ειναι να τις βγαλουμε εξω να τις μετρησουμε.......... Embarassed


Δεν είμαστε παντού καλύτεροι, το rallye έχει πιο άγριους εκκεντροφόρους και πολλλλλύ καλύτερη εξαγωγή!!!
Kouzman - Δευ 18 Αύγ 2003, 16:55:52
Θέμα δημοσίευσης:
φιλε καισαρα τα 170 δεν ξερω αν θα βγουν παντως οι μετατροπες ειναι: colombo-bariani 260/9.4, superchips, Gr.N εξατμιση 54mm με 52 τελικο, χοανη και μαλλον στις 26 μπαινει για πλανισμα 2 ή 3/10, ροϊκη, τορναρισμα πεταλουδας (3mm αν θυμαμαι καλα), χταποδι 4-1, καταλυτη...

το καρο θα ειναι μεσα 10 μερες περιπου καθως θελει κατι συμαζεματα, σασμαν 14/60 με shortshift μαλλον και κατι αλλα ψιλα...

οσων αφορα την σκουπα θα δουμε τι εχει σκεφτει ο μηχανικος και μολις εχω νεα, φωτο με την ψηφιακη και α τις βαλω στο site...

Λιγο υπομονη λοιπον (καθως ακομα εχουμε και το dipollution fault λογω τελειωμενου καταλυτη...)
kaisaras96 - Δευ 18 Αύγ 2003, 19:54:17
Θέμα δημοσίευσης:
Kouzman έγραψε:
φιλε καισαρα τα 170 δεν ξερω αν θα βγουν παντως οι μετατροπες ειναι: colombo-bariani 260/9.4, superchips, Gr.N εξατμιση 54mm με 52 τελικο, χοανη και μαλλον στις 26 μπαινει για πλανισμα 2 ή 3/10, ροϊκη, τορναρισμα πεταλουδας (3mm αν θυμαμαι καλα), χταποδι 4-1, καταλυτη...

Λιγο υπομονη λοιπον (καθως ακομα εχουμε και το dipollution fault λογω τελειωμενου καταλυτη...)

Καλο χειμωνα.......
Σε θαυμαζω για το βελτιωτικο σου κουραγιο!!!
Ολα καλα αλλα πως τελιωσε ο καταλυτης????
Εκτος απο το Antipolution Fault βγαζει κανενα αλλο προβλημα?Δηλαδη τραβαει κανονικα?Λεω μηπως μπαινει σε safe mode.
Εγω καπακι δεν θα πειραζα παντως και γιατι δεν εμπιστευομαι τους μαστορες και γιατι απο συμπιεση καλα παμε,λεφτα για ακριβες βενζινες δεν δινω και τα πειρακια μου την σπανε,αποψη μου.Αλλα ειμαι περιεργος να δω το αποτελεσμα των παροντων μα και των μελοντικων μετατροπων... Wink
Για το χταποδι δες την αποψη μου και την εμπειρια μου στο topic αφαιρεση καταλυτη
Kouzman - Τρι 19 Αύγ 2003, 09:25:27
Θέμα δημοσίευσης:
το καρο μπαινει σε safe mode αλλα οχι συνεχεια. οταν μπαινει παντως δεν παει βημα, ειναι πολυ ψοφιο.

ο καταλυτης μαλλον τα επαιξε λογω υπερβολικων καυσαεριων. εγω υποθετω πως λογω του αυξημενου καυσιμου το καρο να δινει και καμια ακαφτη που και που οπου δεν προλαβαινει να καει τοσο κοντα που ειναι ο καταλυτης στο μοτερ και γι αυτο τον χαλασαν. επισης το καρο εχει τρελο backpressure (τα καυαερια τα πεταει με πολυ δυναμη) και σκεφτομαι πως μπορει να εχει σπασει και τα διαφράγματα του... θα δειξει...

οσο για το χταποδι συμφωνω μαζι σου. Επειδη το Gr.N φτιαχτηκε στον παπαδοπουλο εκει θα φτιαχτει και το χταποδι και καταλυτη αγωνιστικο συμφωνα με τις προδιαγραφες του μοτερ, οπως δηλαδη εχει φτιαχτει και η υπολοιπη εξάτμιση... Πιστευω πως αρχες σεπτεμβρη να εχουμε ωραια και θετικα αποτελεσματα...
timkoul - Πεμ 02 Οκτ 2003, 13:55:16
Θέμα δημοσίευσης:
Ωπ νατος ο ανθρωπος μου!!! Very happy Very happy
kouzman βλεπω ψωνιζεις απο το Νικο (R&S) η οχι; Οι Colombo που λες ειναι οι γνωστοι για το 106 που κανουν και για 206; Αν ναι υπηρχε κι ενα σετ 280/10,2 - 270/9,4 που ειναι πιο δυνατοι και ομοιας ηπιας λειτουργιας. Στειλε pm με λεπτομερειες αν θες. Πιθανον να σε ενδιαφερουν αυτα που θα σου πω....
Kouzman - Παρ 03 Οκτ 2003, 10:35:53
Θέμα δημοσίευσης:
φιλε τιμο για μεγαλυτερους εκκεντροφορους δεν το βλεπω. Ολοι οι μηχανικοι αυτο ειπαν. Ειδη αυτοι που φοραω για το μοτερ ειναι κανιβαλοι, τρεμοπαιγματα, αστεθες ρελαντι κλπ κλπ.

αυτοι μπορει να θεωρουνται 1ο σταδιο εκκεντροφοροι για ραλλυ επειδη ειναι 260 μοιρες αλλα το ραλλυ ξεκινα απο τις 240 περιπου και οχι απο τις 210 που ξεκινα το μοτερ του 206. Για να καταλαβεις βελτιωση για το μοτερ του 206 ειναι οι εκκεντροφοροι του ραλλυ με πολυ καλα αποτελεσματα.

Φαινομενικα τα μοτερ εχουν πολλα κοινα αλλα τελικα εχουν αρκετες διαφορες. Σκεψου οτι εγω μαμα εχω 10.8 συμπιεση ενω τα ραλλυ 10.4.

Στοχος ειναι να παει η συμπιεση στο 11.5 περιπου ωστε να δουλεψουν σωστα οι CB (και το αυτοκινητο εχει παει σε διαφορους μαστορες και λενε ολοι τα ιδια στεργιου, superchips κλπ κλπ) να φυγει το ΑΠΑΡΑΔΕΧΤΟ συστημα χταποδιου καταλυτη και να μπει ενα σωστο και φυσικα να μπει το 14/60 γραναζι ωστε να παρει και αλλα μπαμ...

Εν αναμονη των εξελιξεων...
timkoul - Δευ 06 Οκτ 2003, 09:12:58
Θέμα δημοσίευσης:
Λοιπον κατ' αρχην τα Rallye μαμα ειχαν 10,8 συμπιεση με την αρχικη φλαντζα και 10,6 περιπου με την μεταλλικη.
Μετα 11,5 ειναι πολυ για τους CB που εχεις. Καλυτερα να μεινεις κοντα στο 11,2. Και με μαμα συμπιεση μια χαρα θα δουλεψουν.
Στο σετ που λεω εγω αλλαζει μονο ο εκκ. εισαγωγης. Ο εξαγωγης ειναι ο ιδιος και στα δυο.
Το παιχνιδι ολο παιζεται στον καταλυτη. Το ξερω γιατι ειχα παρομοιο προβλημα. Βρες τον ιδανικο αγωνιστικο καταλυτη για το μοτερ, διατομη εξατμισης και διχαλο (προαιρετικο). Για χταποδι δεν ξερω αν χρειαζεται. Σε μενα δεν εχει αλλαχτει.
Pughell - Δευ 06 Οκτ 2003, 09:53:59
Θέμα δημοσίευσης:
Θα συμφωνησω με τον Τιμο...Οσο για το θεμα της πεταλουδας που προαναφερθηκε το 106 εχει 60,αν θυμαμαι καλα(αν κανω λαθος τοτε ειναι 54αρα σιγουρα).
Γιαννη εγω επιμενω οτι αν σου εκανα ροικη εξελιξη,μαλλον στα εκαναν σκ**α...Το καπακι ειναι εξαιρετικο και παρα πολυ ευκολο να κανεις ζημεια.Σκεψου οτι ενα 106 εχει θεωρητικη πληρωση 80-85% και το καπακι του 206,που ειναι πολυ καλυτερο,μπαινει αυτουσιο χωρις πειραγματα στι kit car!
PoLiThS - Δευ 06 Οκτ 2003, 10:24:49
Θέμα δημοσίευσης:
pughell έγραψε:
Θα συμφωνησω με τον Τιμο...Οσο για το θεμα της πεταλουδας που προαναφερθηκε το 106 εχει 60,αν θυμαμαι καλα(αν κανω λαθος τοτε ειναι 54αρα σιγουρα).
Γιαννη εγω επιμενω οτι αν σου εκανα ροικη εξελιξη,μαλλον στα εκαναν σκ**α...Το καπακι ειναι εξαιρετικο και παρα πολυ ευκολο να κανεις ζημεια.Σκεψου οτι ενα 106 εχει θεωρητικη πληρωση 80-85% και το καπακι του 206,που ειναι πολυ καλυτερο,μπαινει αυτουσιο χωρις πειραγματα στι kit car!


Πές τα Στέλιο για το καπάκι!!!

Εγώ πάντως προτιμώ την λύση της Peugeot SPort στο θέμα των εκκεντροφόρων που είναι 272 μοιρες συμμετρικά με 9,4 βύθισμα



Σύντομα στις οθόνες σας !


Γιάννη θέλω να μου πείς τί κοφτη έχεις... Οσο για το 14/60 θέλω να μου πείς αν έχει μεγαλους ή μικρούς πλανήτες δορυφόρους... και πρόσεξε μήν είναι εκ νέου πρεσσαρισμένο σε μεγάλη χελώνα γιατι απλα ΔΕΝ αντέχει... το δικό μου τα έφτυσε στους 2 μήνες για αυτό και θα μπεί το ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΙΟ 13/59 που απλά αντέχει Smile
Kouzman - Δευ 06 Οκτ 2003, 15:02:21
Θέμα δημοσίευσης:
φιλε τιμο, οσων αφορα το χταποδι - καταλυτη στα 206 ειναι πονεμενη ιστορια. εχουν τον καταλυτη επανω στην πολλαπλη και αυτο απλα το σκοτωνει το μοτερ οτι και να του κανεις. Η υπολοιπη εξατμιση ειναι ενα εκπληκτικο συστημα Gr.N που εφτιαξε ο παπαδοπουλος και εχει παρει τα ευσημα απο πολυ κοσμο που το εχει δει...

Ο κοφτης ειναι κοντα στις 7500 περιπου. Πληροφοριες για το γραναζι δεν εχω ακομα...

Το σιγουρο ειναι πως οι εκκεντροφοροι για να δουλεψουν θελουν συμπιεση. Με την μαμα συμπιεση οι εκκεντροφοροι δεν αποδιδουν καλα. Αυτο μου το εχουν πει τουλαχιστο 4 μηχανικοι. Τωρα το ακριβες νουμερο στο οποιο θα φτασει η συμπιεση ακομα δεν το ξερουμε αλλα το υπολογίζουμε να ειναι κοντα στα 11.5.

Η πεταλουδα ειναι δοκιμασμενη λυση σε αυτο το μοτερ σε ενα xsara το οποιο φορωντας χταποδι, καταλυτη συρματινο, εξατμιση, πεταλουδα ανοιγμενη, σκουπα, και 14/60 το αυτοκινητο σκοτωνε...

Παιδια αυτο που περιμενουμε τωρα ειναι να γινει το auto exelixis για να κοιταξουμε και κατι τελευταιες λυσεις ωστε να προχωρησει το καρο σε περαιτερω εξελιξη. Ισως κινηθουμε τελειως διαφορετικα στο ειδος της μετατροπης για αποδοση της ταξεως των 190-200ps...

Περισσοτερες πληροφορίες συντομα... Wink Wink
Pughell - Δευ 06 Οκτ 2003, 15:58:26
Θέμα δημοσίευσης:
Μην πας πανω απο 150-160 γιατι θα μπλεξεις πολυυυυυ ασχημα... Confused
Kouzman - Τρι 07 Οκτ 2003, 09:04:30
Θέμα δημοσίευσης:
φιλε στελιο με κανετε τωρα να μαρτυρησω τα μυστικα μου... Laughing Laughing

η ιπποδυναμη αυτη δεν θα βγει ουτε σαν ατμοσφαιρα ουτε σαν τουρμπο...

Μεγαλη πιθανοτητα να κινηθουμε στην χημικη υπερτροφοδοτηση, κοινως νιτρο. Και δεν μιλάω για ένα συστηματακι παει και τελειωσε. Μιλαω για ενα υπερπληρες κιτ με ολα τα παρελκόμενα ασφαλειας και αξιοπιστιας και ισως και ρυθμισημότητας. Το πιο πιθανο συστημα ειναι το power fogger της NOS που ειναι υγρου τυπου και παρελκομενα του στυλ RPM window switch, purfe valve, fuel cut switch, progressive nitrous controller etc etc. Το συστημα θα ξεκινησει μαλλον με +30 μπεκ και μετα θα παει για το +50 μεχρι να δουμε πως συμπεριφερεται το καρο... Απο εκει και περα βλεπουμε.

Τωρα μην μου πειτε το νιτρο ειναι μονο για ευθειες, το καρο δεν θα στριβει, το καρο το ενα το καρο το αλλο... Νομιζω πως ειμαι ξεκαθαρος για τον προσανατολισμο του αυτοκινητου, ο οποιος ειναι ΝΑ ΣΠΑΩ ΠΟΛΥ ΠΛΑΚΑ.... Cheers Silly Armed
timkoul - Τρι 07 Οκτ 2003, 09:33:07
Θέμα δημοσίευσης:
Φιλε kouzman αν ο καταλυτης δεν φυγει απο κει που λες, δεν βλεπω τροπο να φτιαχτει ενα δυνατο μοτερ με τοση συμπιεση. Αν βαλεις εναν καλο αγωνιστικο στην κλασσικη θεση θα εχεις προβλημα; Στα 206 του cup τι κανουν μ' αυτο το θεμα;
Εγω καποια στιγμη ειχα ενα καταλυτη remus ο οποιος μαλλον ειχε μπουκωσει, η κατι τετοιο και με CB 280/270 ειχα τρελλα πειρακια στις 6200-6800. Το οποιο σημαινει οτι αν συνεχιζα ετσι συντομα πηγαινα για σπασιμο. Και με συμπιεση 11,2 αυτο. Φαντασου τι θα γινοταν με 11,5. Αποδοση τοτε μολις 142 ιππους. Αργοτερα ακολουθησα δραστικοτερες λυσεις... Smile Cool
Kouzman - Τρι 07 Οκτ 2003, 11:02:35
Θέμα δημοσίευσης:
φιλε τιμο σε καμια περιπτωση δεν προκειται να μεινει εκει ο καταλυτης. Η αλλαγη του χταποδιου και του καταλυτη ειναι MUST οταν μιλαμε για τετοιο σταδιο εξελιξης.

τα 206 cup φορανε ενα πολυ ωραιο χταποδακι και δεν θυμαμαι τι κανουν με τον καταλυτη, εαν φορανε ή οχι δηλαδη. Παντως παρολο που ειμαι πολυ φαν της φλογας καθοτι προερχομαι απο ενα πολυ αναρχικο τουρμπισιο... νομιζω πως καταλυτη θα βαλω οταν μπει και το χταποδι...
timkoul - Τρι 07 Οκτ 2003, 15:53:26
Θέμα δημοσίευσης:
Καταλυτη να βαλεις διοτι θα δουλεψει και καλυτερα. Απλα πρεπει να βρεις τον καταλληλο. Ποιος ασχολειται με το αυτοκινητο σου;
PoLiThS - Τρι 07 Οκτ 2003, 23:20:04
Θέμα δημοσίευσης:
Εγώ την λύση την βρηκα παντως... Πολλαπλη εξαγωγής απο Rallye(το παλιό)4-2-1 και καταλύτη απο Rover 620ti που ΚΑΙ συρμάτινος είναι και εγκριση τύπου εχει Smile Όσον αφορά το θέμα συμπίεσης εχω να πώ οτι προέχει το θέμα καλού προγραμματισμού πρώτα και καλό καύσιμο κατα 2ον λογο... Εγώ συμπίεση ΔΕΝ θα αυξήσω πάντως.. θα παραμείνω στο εργοστασιακο 11:1 (τεχνικο εγχειρίδιο της Peugeot το λέει αυτο για τον ανανεωμένο TU5JP4 με τα 110 αλογα) και συμμετρικούς εκκεντροφόρους 272 μοιρών με 9,4mm βύθισμα που είναι και η λυση της Peugeot Sport.. Το να ξεζουμίσουμε το μοτέρ για 2-3 άλογα παραπάνω με την α3ιοπιστία να ελέγχεται δεν μου λέει τίποτα.. και όσον αφορα τον Προγραμματισμο.. Γιατί εναν Χ βελτιωτή με αμφιλεγόμενα αποτελέσματα την στιγμή που το αγωνιστικό τμήμα της Peugeot μας δίνει κομπλέ ετοιμο εγκέφαλο
PoLiThS - Τρι 07 Οκτ 2003, 23:23:35
Θέμα δημοσίευσης:
οι 280 μοίρες είναι και το οριο για υδραυλικά ωστήρια... και επιδή είναι οριο δεν μου αρεσει... Kouzman κοίτα τα του διαφορικού.. σου ανέφερα παραπάνω για το 14/60... ειναι όλα ξεπρεσσαρισμένα και πρεσσαρισμένα σε μεγάλες χελώνες και η οποια προσπάθεια ραφης της κορώνας με το πηνιο ειναι αναποτελεσματική γιατι κολας μαντεμι με ατσαλι

και εκεί λέω 13/59... ερχεται κουτί ετοιμο και αντεχει
GIANNIS206 - Τετ 08 Οκτ 2003, 02:49:21
Θέμα δημοσίευσης:
ΚΟΥΛΑ ΜΠΑΣΤΑΡΔΕΜΕΝΗ! Cool Cool Cool
Kouzman - Τετ 08 Οκτ 2003, 11:54:12
Θέμα δημοσίευσης:
το καρο φτιαχνεται απο στεργιου (εκκεντροφοροι), superchips (προγραμμα), και εναν φιλο μηχανικο στην πατρα που φτιαχνει το "γλυκο"...

Το σκεφτομαι για το 13/59. Δεν θα ειναι ΠΑΡΑ πολυ κοντο ομώς?

Καταλυτη ακομα δεν εχουμε καταλειξει σε τι αλλα σιγουρα θα γινει πολυ συντομα μαζι με το χταποδι, αφου το αυτοκινητο σε κινηση πνιγεται και αναβει συνεχεια το dipollution fault...

φιλε Poliths την ειχα σκεφτει και εγω την λυση της πολλαπλης του ραλλυ αλλα λεω αφου φτιαχνουμε κατι να το φτιαξουμε σωστα. Ετσι θα παει για Χταποδι (μαλλον 4-1) και αγωνιαρικο καταλυτη... Laughing Laughing

Αν δεν φτιαχτει αυτο το σημειο οτι αλλο και να κανουμε θα ειναι ματαιο αφου ηδη το αυτοκινητο δεν δουλευει σωστα με στην μαμα πολλαπλη-καταλυτη...
kaisaras96 - Τετ 08 Οκτ 2003, 17:49:05
Θέμα δημοσίευσης:
Shocked Πολιτη στο 206 σου εχεις βαλει εξαγωγη απο ραλλυ χωρις προβλημα??????? Question Question
Εμενα μου ειχαν πει κατι μαστορες οτι δεν μπανει λογω του φιλτρου λαδιου,που εχει αλλαξει θεση!!!!!
Exclamation Exclamation και το μυαλο μου πηγε σε χειροποιητα... Idea Idea
Αν ισχυει αυτο που διαβασα και μπαινει αρχιζω να ψαχνω για μεταχειρισμενη εξαγωγη αφου σιγουρα αποδιδει και θα κοστιζει λιγοτερο απο επωνυμα Very happy Very happy Very happy
Με ενα μεταλικο καταλυτη,χωρις μεσαιο(το βγαζω συντομα) και το αθορυβο sebring μου.... Evil
Ασχετο προσφατα εφιαξα ενα χειροποιητο λ-meter(ολα δειχνουν οτι δουλευει σωστα) με τις οδηγιες του περιοδικου Drive και καταλαβα γιατι ειναι οικονομικο το 1,6 16ν....το πλουσιο δεν αναβει ποτε,εσυ κουζμαν με το προγραμμα ειδες διαφορα,ισχυουν αυτα που παρατηρησα?????
Kouzman - Τετ 08 Οκτ 2003, 19:46:49
Θέμα δημοσίευσης:
με το προγραμμα ειδα τρελη διαφορα. πριν ο μετρητης αναβε ολα τα πρασινα και στις υψηλες μονο τα δυο απο τα τρια. μετα το προγραμμα αναβουν ενα-δυο πορτοκαλι οπου αυτο ειναι το σωστο. τρεις μηχανικοι που το εχουν οδηγησει το καρο λενε πως ειναι φοβερα καλο...
Pughell - Τετ 08 Οκτ 2003, 20:36:03
Θέμα δημοσίευσης:
Ο Νικος εχει απολυτο δικιο...Μην ξοδεψεις χρηματα σε χταποδι...Βαλε μια εξαγωγη απο 106.Οχι τιποτα αλλο απλως χρονικα θα αντεξει πολυ περισσοτερο απο το χταποδι,ενας λογος παραπανω που θα ειναι και χειροποιητο,το οποιο κατα 80% θα ραγισει σε καμποσο καιρο... Wink
Miltellas - Πεμ 09 Οκτ 2003, 07:10:45
Θέμα δημοσίευσης:
Kouzman έγραψε:
με το προγραμμα ειδα τρελη διαφορα...


Μιλάς για Superchips; Κάνει δουλειά σε μαμίσιο κινητήρα ή θέλουμε φίλτρα, εκκεντροφόρους κλπ;
pezomania - Πεμ 09 Οκτ 2003, 08:03:26
Θέμα δημοσίευσης:
pughell έγραψε:
Ο Νικος εχει απολυτο δικιο...Μην ξοδεψεις χρηματα σε χταποδι...Βαλε μια εξαγωγη απο 106.Οχι τιποτα αλλο απλως χρονικα θα αντεξει πολυ περισσοτερο απο το χταποδι,ενας λογος παραπανω που θα ειναι και χειροποιητο,το οποιο κατα 80% θα ραγισει σε καμποσο καιρο... Wink


ρε Στέλιο και σε μένα στην Peugeot που ρώτησα μου είπαν ότι η εξάτμισκ (χταπόδι και πίσω) από το rallye δεν μπαίνει!!!!

Ήταν το πρώτο πράγμα που είχα σκοπό να αλλάξω!!
PoLiThS - Πεμ 09 Οκτ 2003, 10:15:44
Θέμα δημοσίευσης:
pezomania έγραψε:
pughell έγραψε:
Ο Νικος εχει απολυτο δικιο...Μην ξοδεψεις χρηματα σε χταποδι...Βαλε μια εξαγωγη απο 106.Οχι τιποτα αλλο απλως χρονικα θα αντεξει πολυ περισσοτερο απο το χταποδι,ενας λογος παραπανω που θα ειναι και χειροποιητο,το οποιο κατα 80% θα ραγισει σε καμποσο καιρο... Wink


ρε Στέλιο και σε μένα στην Peugeot που ρώτησα μου είπαν ότι η εξάτμισκ (χταπόδι και πίσω) από το rallye δεν μπαίνει!!!!

Ήταν το πρώτο πράγμα που είχα σκοπό να αλλάξω!!



Γιώργο... το μελετάω.... θα απαντήσω συντόμως.. ειδάλως... Peugeot Sport
pezomania - Πεμ 09 Οκτ 2003, 12:12:08
Θέμα δημοσίευσης:
PoLiThS έγραψε:
pezomania έγραψε:
pughell έγραψε:
Ο Νικος εχει απολυτο δικιο...Μην ξοδεψεις χρηματα σε χταποδι...Βαλε μια εξαγωγη απο 106.Οχι τιποτα αλλο απλως χρονικα θα αντεξει πολυ περισσοτερο απο το χταποδι,ενας λογος παραπανω που θα ειναι και χειροποιητο,το οποιο κατα 80% θα ραγισει σε καμποσο καιρο... Wink


ρε Στέλιο και σε μένα στην Peugeot που ρώτησα μου είπαν ότι η εξάτμισκ (χταπόδι και πίσω) από το rallye δεν μπαίνει!!!!

Ήταν το πρώτο πράγμα που είχα σκοπό να αλλάξω!!



Γιώργο... το μελετάω.... θα απαντήσω συντόμως.. ειδάλως... Peugeot Sport


Μπράβο ρε Νικόλα, αυτό θα μας σώσει από πολλά προβλήματα!!!
kaisaras96 - Παρ 10 Οκτ 2003, 12:17:15
Θέμα δημοσίευσης:
Λοιπον το οργανο που εφιαξα φαινεται να ειναι σωστο αφου δειχνει τα ιδια πραγματα με το δικο σου Γιαννη που ειναι και αγορασμενο ετοιμο.Με το νερο στους 90 βαθμους οπως και το λαδι λιγο πιο πανω και παντα στο ισιωμα αναβουν καμια φορα ολα τα πρασινα και στις ψηλες,αλλιως ολο φτωχια και ποτε μα ποτε πλουσια.
Εμαθα κατι παρα πολυ ενθαρυντικο για ολα τα νεα 1,6 16ν (206,307κτλ).
Χτες ημουν στον Βρατζα-Bosal και εβαλε ενας φιλος σε 100αρη Ιμπιζα πρωτης γενιας το κιτ και πηρε 10 αλογα φτανοντας αισιως τα 113.Πανω που μιλαγα με τον μαστορα για μεταλικους καταλυτες εξαγωγες απο ραλλυ κτλ ηρθε το αφεντικο και μου ειπε οτι περιμενουν κιτ για τον κινητηρα μας, σε 2,3 μηνες, που θα δινει 11 αλογα.Θα περιλαμβανει απο χταποδι(4-2-1), καταλυτη(οχι μεταλικο αλλα ελευθερο μακρυα απο την εξαγωγη) μεσαιο και τελικο.Το αμαξι περναει EURO 4 οποτε με βαση τα λογια του με μεταλικο καταλυτη θα βγαζει antipolution fault,ετσι ολα τα λεφτα στο κιτ ειναι ο καταλυτης που αλλαζει θεση απελευθερωνει την ροη και δεν προκαλει σφαλμα στον εγκεφαλο.
Αντιστοιχο κιτ μπαινει και στα νεα Nissan Chalenge και δυστυχως θα κοστιζει πανω απο 600 ευρω,απο την εμπειρια μου στο συγκεκριμενο καταστημα(το ιμπιζα του αδερφου μου και αυτο που ανεφερα παραπανω)ειμαι πολυ ευχαριστημενος και θελω παρα πολυ να δω αντιστοιχη βελτιωση και στον πεζαρο και ταυτοχρονα να αλλαξω θεση τον καταλυτη με ενα επωνυμο κιτ.
Αν παμε σαν κλαμπ πιστευω πως θα παρουμε καλυτερες τιμες,ενω εγω θα το βαλω 100%
TONY PAP - Παρ 10 Οκτ 2003, 12:40:18
Θέμα δημοσίευσης:
παιδιά ωραία όλα αυτά αλλά είμαστε εκτός θέματος (Σκούπες κλπ) Rolling eyes

Για τον Βράτζα μια που είμαι πελάτης του μπορώ να πω ότι δεν είναι άσχετος, έχει καλές τιμές και ήμουν ευχαριστημένος απο το τελικό του στο ibiza που είχα, όχι όμως και απο το καζανάκι που έχω στο 206 τώρα.
Πάντως όντως ακούγεται πολύ δελεαστικό πακέτο Very happy
Alex - Σαβ 11 Οκτ 2003, 01:30:27
Θέμα δημοσίευσης:
Μη νομιζεις οτι το προηγουμενο post ηταν τοσο εκτος θεματος - το ενα σκελος του ηταν ολα τα λεφτα. Το νουμερο 1 παραπονο που εχουν ολοι με τη σκουπα ειναι οτι "ψηλα στεγωνει".. Εδω υπαρχει, για μια ακομα φορα, η αποδειξη οτι αυτο ειναι λαθος. Ολες οι ECU σε τερμα γκαζι δινουν "οτι εχουν" αγνοοντας την οικονομια καυσιμου και ετσι παντα το μειγμα ειναι πλουσιο. Το οτι υπαρχει ενα φαινομενικα μικροτερο τραβηγμα αυτο εγω το εξηγω οτι μπορει το υπολοιπο φασμα στροφων (πλην των υψηλων) να εχει παρει περισσοτερο και ετσι να μας φαινεται οτι στις ψηλες "πεφτουμε" ενω και παλι να εχουμε παραπανω απο πριν. Αλλα επειδη πχ στις 3000 μπορει να εχουμε παρει 10% και στις 6000 μονο 4%, να μας δημιουργειται η εσφαλμενη εντυπωση, συγκρινοντας με το προηγουμενο τροπο αποδοσης της δυναμης που ειχουμε καταγεγραμενο στο μυαλο μας, οτι το αμαξι εγινε πιο αργο στις ψηλες.

Αυτη τουλαχιστον ειναι η δικη μου εξηγηση γιατι δημιουργειται αυτη η εντυπωση, ενω ολα τα νουμερα και οργανα μεχρι τωρα δειχνουν το αντιθετο.
PoLiThS - Σαβ 11 Οκτ 2003, 08:55:16
Θέμα δημοσίευσης:
Το πρόβλημα του στεγνώματος το αντιμετωπίζουμε με 5η και υψηλές στροφές και μεγάλες ταχύτητες.... Σκέφτηκε κανεις τις αεροδυναμικές αντιστάσεις ? Ποσο μεγάλες μπορεί να είναι στα πολλά ?
Alex - Σαβ 11 Οκτ 2003, 22:06:07
Θέμα δημοσίευσης:
Χμμμ τι ενοεις? οτι ο κινητηρας "κολωνει" απ'τις αεροδυναμικες αντιστασεις? Γιατι δεν νομιζω το προγραμμα του να κανονιζει τα μειγματα βαση της αντιστασης που εχει το αμαξι.. χλωμο το κοβω. Αν ομως εννοεις τον εισερχομενο αερα που αυξανει την πιεση στην εισαγωγη με την αυτοσχεδια πατεντα, τοτε αλλαζει το πραγμα. Εκει θα χρειαζομασταν οντως ενα λ-μήτερ. Παντως με τις σκουπες που υποτιθεται κανουν το ιδιο πραγμα (στα ραλυ το κανουν ουσιαστικα) δεν εχει φανει κατι τετοιο με λ-μήτερ.

Παντως στη Formula 1 εχουν κατι εισαγωγες οσο τα κεφαλια μας και παιρνουν αερα με 310-360 (αναλογα την τελικη της πιστας).. ΑΥΤΟ θα πει εισαγωγη!!
PoLiThS - Κυρ 12 Οκτ 2003, 01:49:46
Θέμα δημοσίευσης:
¶λλο εννοώ και μάλλον δέν με κατάλαβες... η Πτώση της απόδοσης στις μεγάλες ταχύτητες οφείλεται στην μεγαλύτερη δυσκολία του κινητήρα να ανταπεξέλθει στο έργο της επιτάχυνσης του αυτοκινήτου.

Δέν μπορει να επιταχύνει στα 150-180 όπως στα 80-110.. ο κινητήρας έχει μεγαλύτερη αντίσταση η οποία προέρχεται απο την αεροδυναμική αντίσταση του αμαξώματος

Στέγνωμα κατ'αρχήν, και επιδή ο κινητήρας παίρνει τα στοιχεία απο τον αισθητήρα "λ", σημαίνει οτι τα μπέκ απλά δεν επαρκούν ειδάλως ο εγκέφαλος απο την στιγμή που τα μπέκ του επαρκούνε δυναται να στείλει το απαράιτητο καύσιμο

Με την αυξημένη πίεση καυσίμου το μοναδικό που κερδίζουμε είναι το άρπαγμα κατα την απότομη πίεση του πεντάλ του γκαζιού και όλα αυτά μέχρι να αναγνώσει ο εγκέφαλος, πάλι μεσω του "λ", οτί είναι πολύ πλούσιο το μίγμα για να κόπσει πάλι λιγακι την παροχη για να μπορέσει να πετυχει το λ=0,996-1,004 (είναι τα όρια βάσει Euro 4)

Σε ένα αγωνιστικό εγκέφαλο πάλι (σαν αυτο που φοράω εγώ) πάλι με τον ίδιο τρόπο γίνεται η ανάγνωση αλλα το μίγμα βάσει χαρτογράφησης του εγκεφάλου είναι σαφώς πλουσιότερο γιατί σε αθυτή την περίπτωση δεν τίθεταθ θέμα κανονισμών παρα μέγιστης απόδοσης
Alex - Κυρ 12 Οκτ 2003, 05:42:24
Θέμα δημοσίευσης:
Ααα τωρα σε πιανω.. δηλαδη το φαινομενο του υποτιθεμενου στεγνωματος συμβαινει επειδη ολοι βλεπουμε οτι το αμαξι σκαλωνει απ'την αεροδυναμικη αντισταση στα 200 χμ/ωρα ας πουμε.. χμμ

Το θεμα ειναι οτι το αμαξι δεν ανεβαζει χιλιομετρα εκει ψηλα και αυτο φυσικα δεν σημαινει οτι στεγνωνει. Απλα οτι η ροπη και η ιπποδυναμη πλεον δεν επαρκουν για να ανταπεξελθουν στην αντισταση. Αυτο φυσικα θα γινοταν ουτως η αλλως....
Pughell - Κυρ 12 Οκτ 2003, 11:36:11
Θέμα δημοσίευσης:
Καταρχην σε αυτο που λεει ο Νικος εχει δικιο...
Επισης την λανθασμενη ιδεα που εχετε οτι ο λαμδα δεν δουλευει πανω απο καποιες στροφες ή με το γκαζι στο πατωμα,ξεχαστε την!Ο λαμδα δουλευει παντου και παντα ασχετα με τις βλακειες που γραφουν τα διαφορα περιοδικα...Οποτε οταν τιθεται θεμα στεγνωματος(σπανια δηλαδη) τοτε να ξερετε οτι οφειλεται στον εγκεφαλο και αυτο γιατι η χαρτογραφηση του δεν επαρκει για να ανεβασει ποσοστιαια την ποσοτητα του καυσιμου ωστε να επαρκει...Παντως οι περισσοτεροι εγκεφαλοι μπορουν να ανεβασουν μεχρι και 2%(οριακα σε καποιες περιπτωσεις και 3%) την ποσοτητα της βενζινης για να καλυψουν τον περισσοτερο αερα.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr