SnakeMJK έγραψε: |
αν σε φρένα των 1500 ευρώ σε χαλάει το χρώμα τους.... τότε αυτό που χρειάζεσαι είναι μόνο ένα σπρέυ των 5 ευρώ... μη χαλάσεις και τα λεφτά σου τζάμπα... |
Pughell έγραψε: |
Για 1500Ε θα συμφωνησω στην προταση του Σταυρου.
Εναλλακτικα θα εβλεπα κατι στο 1000αρικο με δισκους RC και 4πιστονες Brembo. Υ.Γ. Η Galfer εχει κλεισει εδω και 3 χρονια περιπου.Εμεινε η(μαμα εταιρια) AP μονον... |
dope207 έγραψε: | ||
|
kane έγραψε: |
Εσυ ο απο πανω? ναι εσενα λεω...
ΝΑΙ εσενα με τις γκρι δαγκανες,ναι αυτα τα καπακια τα γκρι με το κιτρονο ΠΕΖΟτ, ...μη μας βαζεις τετοιες φωτο και μας κολαζεις. @dope, ποιος δε σου δινει τιμες? μπαινεις στο σαιτ της πς,τις αγοραζεις και τελος... ,την τιμη την γραφει μεσα! |
kane έγραψε: |
ο ιταλος δινει τις εξης επιλογες:
Monolitico Citroen Sport liscio (Gr. N) Stradali PSA 945 Monolitico Citroen Sport liscio (Gr. N) Ferodo 3000 1070 Composito campana ergal Stradali PSA 1180 Composito campana ergal Ferodo 3000 1330 που σημαινει: δισκοι Ν (απλοι ας πουμε) με στανταρ τακακια 945 δισκοι Ν με DS3000 1070 και τα υπολοιπα ειναι με διαιρουμενους δισκους. 302 ειναι αυτα τα φρενα. Επισης εχει ιδιες δαγκανες για 325 δισκο! |
dope207 έγραψε: |
έχεις δίκιο, το είπαμε και αυτό, αλλά έχει από πίσω την ap όπου την υποστηρίζει. |
Pughell έγραψε: | ||
Η Galfer ΗΤΑΝ της AP η οποια αποφασισε να την κλεισει εδω και καιρο. Τα φρενα που πουλαει η Galfer δεν εχουν καμια απολυτως σχεση με τα AP πλην το οτι οι δαγκανες της Galfer γραφουν επανω και ΑΡ. Απο εκει και περα τα κοινα σημεια ειναι οσο μοιαζει ενα μηλο με ενα πορτοκαλι... |
Παράθεση: |
Με τα Galfer ασχοληθηκα λιγο καπου στο 2002 οταν ενας φιλος με Impreza εψαχνε φρενα και τοτε "αλωνιζαμε" το web συλλεγωντας info και προσπεκτ απο εκθεσεις,κλπ για να δουμε περι τινος προκειται...
Την Galfer την αγορασε η AP προκειμενου να κερδισει μεριδιο της αγορας λιανικης και εβγαλε στην παραγωγη πολλα φτηνα(αναλογικα) σετακια σε τιμες καλυτερες απο τα Brembo και τα Tarox που μεχρι τοτε ειχαν σχεδον το μονοπωλιο στην κατηγορια των αυτοκινητων μαζικης παραγωγης. Το εργοστασιο ηταν στην Ισπανια. Ενω για 2 χρονια περιπου εκανε δυναμικη εισοδο στην αγορα,δεν καταφερε να κρατηθει και καπου στο 2006,το εκλεισαν... Η AP παρεμεινε ως εχει για αγωνιστικα και "εξωτικες" κατασκευες και το ολο θεμα ναυαγησε... Ευτυχως αναλωσιμα υπαρχουν ακομα,απλα δεν ξερω τι θα γινει μελλοντικα στις περιπτωσεις που εχουν διαιρουμενος δισκους,αλουμινενια bell,κλπ,κλπ... Ο κυριος λογος που η AP δεν περπατησε,ηταν οτι η Brembo και η Tarox ειχαν ηδη μεγαλο μεριδιο της αγορας απο τα ΟΕΜ ανταλλακτικα που πουλουσαν ως upgrade των εργοστασιακων,κατι που η Galfer ειχε μονον σε τακακια και αυτο για πολυ περιορισμενη γκαμα. |
dope207 έγραψε: |
απλά να σας ενημερώσω ότι τα Galfer τους τα δώσαμε πίσω για αρχή, 11 χιλιοστά μικρότερο τακάκι, και η ατάκα που είπαν!Ε πως κάνεις έτσι είναι τετραπίστονα και θα σταματάνε πολύ καλύτερα από αυτά που είχες!
τα νεύρα μου επιστρέφω στη δουλειά, νεότερα ίσως το απόγευμα |
kane έγραψε: | ||
πες μου λιγο ποσο σου ειπε ο μαστορας οτι θα πληρωσεις γιαυτα... Η τιμη πρεπει ναναι πολυ ΧΑΜΗΛΗ για να ασχοληθεις με την προκειμενη περιπτωση,τισ στιγμη που με ,νορμαλ για 4ποτ,τιμή εχεις ενα σωρο επιλογες... |
dope207 έγραψε: |
Με πήρανε τηλέφωνο... Τετάρτη ή Πέμπτη παραλαμβάνω.
Οπότε ετοιμαστείτε.... |
dope207 έγραψε: |
Με πήρανε τηλέφωνο... Τετάρτη ή Πέμπτη παραλαμβάνω.
Οπότε ετοιμαστείτε.... |
akis23 έγραψε: |
1450 με σωληνακια υψηλης και τακακια DS2500 βγαινουν και τα Peugeot Sport. |
akis23 έγραψε: |
1450 με σωληνακια υψηλης και τακακια DS2500 βγαινουν και τα Peugeot Sport. |
dope207 έγραψε: |
Μιας και οι εν λόγο δαγκάνες είναι από κράμα αλουμινίου είναι λίγο ποιο ελαφριές από τις Brembo ή Galger, όπως μου είπανε. |