volvos έγραψε: |
καραταρουκ ειναι η λυση αν δε παρω ετοιμο.εχω δει και πετρο δουλεια του και ανθρωπος ειναι αλλου |
volvos έγραψε: |
αυτο δεν εχει κανα 700αρι?
βασικα δενν εχω βρει σχεδιο με μονη χιαστη εκτος της πεζο σπορτ και μου κανει εντυπωση... τιμες εχουμε υποψη μας? |
volvos έγραψε: |
ayto τοποθετηση ποσο ζητανε? |
Pughell έγραψε: |
Ο λογος που λυσανε/με για τα "καλα" cage ειναι οτι εκτος του οτι κανενας μας δεν μπαινει με Porsche./Ferrari/κλπ στην πιστα,τα κουβαδακια μας εχουν μια Χ ακαμψια,φυσικα ασυγκριτη με τις προαναφερομενες κατασκευες...
Οποτε αναποφευκτα πιο νωρις θα γινει κοτετσι το κουβαδακι μας παρα η υπερκατασκευη των 150.000Ε. Αυτα οσο αφορα το "δεσιμο" της καροτσας... Οσο αφορα τον λογο της ασφαλειας,επειδη στην πιστα δεν θα φυγεις με 50 που θα φυγεις στο βουνο αλλα με 150 και οταν αρχισουν οι τουμπες,δυσκολα θα τελειωσουν,για να μην σας βγαλουν και εσας κανενα παρατσουκλι "Πτεραρχος" οπως εβγαλαν σε τοπικο ντοπιο ραλλιστα,καλυτερα να εχετε κατι καλο γυρω απο το κεφαλι σας και να την βγαλετε καθαρη παρα κατα την διαρκεια της τουμπας να κρατατε τις χιαστες με τα χερια σας μην ξεκολλησει καμια και οποιον παρει ο χαρος... |
volvos έγραψε: |
το θεμα ειναι με τετοι τι κανεις με χανς...γιατι απο οσο θυμαμαι παπακωστας ελεγε οτι δε παιζει να βαλεις εξτρα μπαρα σε ομολογκε κλουβι εταιρειας. μονο σε χειροποιητα...ή αν εχει βγαλει εξτρα οδηγια ο κατασκευαστης του...δηλαδη κουκουρουκου...τοτε ειναι αχρηστα αυτα τα κλουβια? |
volvos έγραψε: |
...εκτος λεω αν στο περναει σα χειροποιητο αυτο που θα βαλει τις μπαρες μετα... |
nass έγραψε: | ||
Αν είναι αναγνωρισμένα, δηλ. έχουν δελτίο αναγνώρισης (4-5 σελίδες με διαγράμματα, φωτογραφίες, υπογραφές και σφραγίδες, ένα απλό αυτοκόλλητο ΔΕΝ είναι αναγνώριση) τότε δεν κάνουν τίποτα εκτός και αν ο κατασκευαστής του κλωβού έχει βγάλει επέκταση για προσθήκη οριζόντιων μπαρών. Αν δεν είναι αναγνωρισμένα και πάνε με το "J" (άρθρο 253.8) τότε επιτρέπεται η προσθήκη οριζόντιων μπαρών διαμέτρου τουλάχιστον 38 πάχους τουλάχιστον 2.5 χιλιοστών όπου μπορούν να στηριχθούν οι ζώνες απλά με "τύλιγμα" ή με βίδες με συγκεκριμένο τρόπο κατασκευής όπως φαίνεται στα σχέδια του J. |
nass έγραψε: | ||||||
Μη μπερδεύεσαι. Το αν έχει ΔΤΤ δε μας λέει τι είδους roll cage φοράει. Μπορεί είτε να φοράει αναγνωρισμένο, όπως το περιέγραψα, είτε σύμφωνο με τους γενικούς κανόνες κατασκευής roll cage, οπότε λέει "FIA norm J 253", δηλ. όπως αυτό που παρέθεσες. Και τα δύο είναι εξίσου νόμιμα και βγάζουν ΔΤΤ, απλά στο "FIA norm J 253" μπορείς να κάνεις αλλαγές, προσθήκες και τροποποιήσεις (πάντοτε φυσικά σε συμφωνία με το άρθρο 253 του J της FIA, πχ. να προσθέσεις μπάρες για στήριξη ζωνών για HANS) ενώ στο αναγνωρισμένο απαγορεύεται οποιαδήποτε αλλαγή, εκτός και αν είναι και αυτή αναγνωρισμένη. |
nass έγραψε: |
Πολύ λίγα cages (βασικά για WRC και S2000) έχουν αναγνώριση από FIA. Τα περισσότερα είναι από τις διάφορες εθνικές ομοσπονδίες.
Η σωστή ερώτηση είναι: "είναι αναγνωρισμένο (homologated) ή σύμφωνο με τις γενικές διατάξεις του J 253.8 ?" |
Pughell έγραψε: |
Βαζουμε ενα στοιχηματακι; |
Pughell έγραψε: |
Δεν ειναι απαραιτητο αυτο για τις καθετες ζωνες και μην κολλας εκει.
Η σωστη συνδεσμολογια ειναι κατι που ξεκινα πολυ πριν το HANS,οταν ακομα μιλουσανε για σωστη στηριξη της ζωνης(ειχα βρει και σχεδιαγραμματα). Το να βαλεις τα κρικακια απο τις ζωνες στο σημειο του πισω καθισματος δεν ειναι προβλημα,ποτε δεν ηταν και ποτε δεν θα ειναι(εκτος και αν αλλαξουν κατι). Απλα τζαμπας σκας αφου ετσι και αλλιως εσυ θα πας για CrMo. |
Pughell έγραψε: |
Δεν ειπα για ακριβως πισω απο το καθισμα ρε,εκει λογικο ειναι να σε "κοψουν"...
Απλα μπορεις να κολλησεις κρικακια στην λαμαρινα του πορτ μπαγκαζ χωρις προβλημα. Δεν ειναι δυνατον να μην τρεχεις καθως με την ιδια λογικη εχει να παει αχρηστο πολυ roll cage ακομα και CrMo. Μην τρελλαινεστε,εξω δηλαδη πως βρηκαν λυση και εδω θα πεταξουμε καθε καροτσα που φτιαχνεται; |
Pughell έγραψε: |
Το οτι ειναι CrMo γιατι πιστευεις οτι δεν μπορεις να το περασεις σαν ιδιοκατασκευη;
Δεν ειναι σαν τις νεες καροτσες R2/R3 που τους ειχαν "εγκλωβισει" με τις εργοστασιακες καροτσες αποκλειστικα. Ακομα και σε αυτους,βρεθηκε τροπος απλα δεν μπορεις να συμμετεχεις σε αγωνα του Πανευρωπαικου,ξυστα @@ δηλαδη... Το 206 συγκεκριμενα εχει αρκετα cage και δεν εχει "περιορισμο" οπως τα Clio RS 197,C2 Challenge/R2,κλπ,κλπ... |
Road_Runner έγραψε: |
Συμφωνα με αυτο που έχεις γράψει όσο στοίχημα θες.... Στο σημείο των καθισμάτων είναι πολύ μικρή η κλίση... Και αν τα βάλεις στο πορτ μπαγκαζ, δεν ξερω τι κλίση θα έχει, αλλά πάλι εκτός ορίων φαντάζομαι... Εγώ δεν θα το έκανα με τίποτα να βάλω την ζώνη σε τόσο μεγάλη απόσταση. Άσε που είναι μέγιστη μαλ***α αυτό που λές, γιατι ζώνη να βγαίνει εκτός cage δεν γίνεται που να χτυπάς τον κώλο σου κάτω... |
Road_Runner έγραψε: |
Νομίζω οτι τα cromo κλουβιά έχουν όλο ομολογκασιον. Και αν εχουν ομολογκασιόν δεν περνιούνται σαν ιδιοκατασκευη.... Για αυτο ομως δεν είμαι σίγουρος... |