PSClub - Hellas

Ελληνικοί Αγώνες - Roll Cage για 206

volvos - Τρι 29 Δεκ 2009, 09:45:40
Θέμα δημοσίευσης: Roll Cage για 206
ερωτηση...μιας και ανοιγει η οπεν του χρονου και επειδη δε βλεπω να το πουλαω σκεφτομαι σοβαρα να βαλω ενα κλουβι

χρηση αυτοκινητου αποκλειστικα πιστα οποτε μας ενδιαφερει κλουβι με οσο το δυνατο μικροτερο βαρος...ιδανικο μοιαζει της πεζο σπορτ με μια χιαστη πισω που δειχνει απλο σχετικα αλλα δε ξερω βαρος...
κοστος απαγορευτικο 1150ευρω...

γνωμες κοστη?

επισης πεζο σπορτ εχει ενα πυροσβεστηρα στα προμοσιον 4κιλα με 95 ευρω σπαρκο...λεει ομολογκε οτι ειναι
μας κανει? πιστα ποσα κιλα θελει?
Lef205 - Τρι 29 Δεκ 2009, 16:22:44
Θέμα δημοσίευσης:
kοιτας κανονισμους για τα κιλα του πυροσβεστηρα και παιρνεις εναν Ελληνικο του εμποριου με 20 ευρω.
Το κειτζ ειναι πανακριβο, καλυτερα κοιτα για σπαρκο omp κλπ.
Ρωτα επισης τον herby και τον autoenisxisis ποσα θελουν για καποιο φτιαχτο.
sps - Τρι 29 Δεκ 2009, 18:36:13
Θέμα δημοσίευσης:
sparco chro molly στο κουτι του!
Λεπτομερειες απο καινουριο χρονο!
Pughell - Τρι 29 Δεκ 2009, 22:14:14
Θέμα δημοσίευσης:
Μιας και λογο "επιδημιας" τοποθετησης roll cage τον τελευταιο καιρο,εχω δει διαφορα και αναποφευκτα εκανα και αρκετη δουλεια μονος μου προκειμενου να προχωρησει και το δικο μου αλλα και αλλα αυτοκινητα,δεν ειναι τοσο απλο οσο φαινεται και πανω απο ολα θελει αρκετη δουλεια που λιγοι μπορουν να κανουν ετσι οπως πρεπει.

Σαν αγορα/προτιμηση roll cage,ο καθενας μπορει να κανει τις επιλογες του.
Υπαρχουν πολλοι καλοι τεχνιτες(καλη ωρα αφοι Καραταρουχ που εκαναν κυριολεκτικα κοσμημα το RS του Προφητη) και υπαρχουν και οι ετοιμες λυσεις που αναλογα με την περισταση κοστιζουν λιγοτερο(συνηθως) και εχουν ενα μικρο πλεονεκτημα οτι μπορει να βγει ελαφρυτερη σαν τελικο συνολο η καροτσα,και λογο υλικων αλλα και λογο σχεδιασμου.

Απλα το ολο θεμα οσο αναφερομαστε σε roll cage κολλητα(γιατι υπαρχουν και τα βιδωτα που ειναι Plug n' play) ειναι να υπαρχει μια Χ εμπειρια απο αυτον που θα το βαλει.
Εννοειται οτι απο νωριτερα υπαρχει πολυ δουλεια στο λυσιμο και στην προετοιμασια της λαμαρινας μεχρι να φτασει στο σημειο να κολληθει.
Επισης πολλες φορες οι σωληνες θελουν διορθωση(κοντυμα πχ) γιατι απο το εργοστασιο εχουν καποιες "ανοχες".

Το πιο βασικο απο ολα βεβαια ειναι η ασφαλεια μας...
Κοινως ενα βιδωτο roll cage μπορει να ειναι καλο,φτηνο,χρυσο,κλπ αλλα αμα καποιος ασχολειται με ραλλυ/αναβασεις,καλυτερα να προτιμησει κατι καλο(πχ χρωμομολυβδενιο) παρα ενα βιδωτο.
Οι αντοχες του ενος σε σχεση με το αλλο ειναι τεραστιες.

Αυτα προς το παρων...
volvos - Τρι 29 Δεκ 2009, 23:07:01
Θέμα δημοσίευσης:
σπιρο περιμενω

καραταρουκ ειναι η λυση αν δε παρω ετοιμο.εχω δει και πετρο δουλεια του και ανθρωπος ειναι αλλου

βιδωτο στελιο δε νομιζω οτι βγαινει για 206...

απλα επειδη η χρηση θα ειναι μονο πιστα σκεφτομαι οτι εκει η χρησιμοτητα του κλουβιου ειναι δευτερουσης σημασιας αφου δεν εχει δεντρα γκρεμους κλπ κλπ
Pughell - Τρι 29 Δεκ 2009, 23:18:20
Θέμα δημοσίευσης:
Σε πιστα δεν το κανεις για ασφαλεια,το κανεις για δεσιμο καροτσας μιας και ξεχειλωνει ασχημα αμα μπαινεις συχνα και με αναλογη "εξαρτηση".

Απο την αλλη και να πεις οτι θα "ραψεις" καροτσα,θελει παααρα πολυ προσοχη και μετρο στις ποντες γιατι μαζευει το σασι.
Σε 106 μαζεψε 1,5cm απο πολυ ραψιμο. Shocked

Υ.Γ. Sparco 723058 - απλο χωρις ενισχυσεις θολων για 206
http://www.autostyle.nl/imagegen.ashx?ImgFilePath=~%2fimages%2fproductimages%2fSP+723058.gif&width=200
volvos - Τρι 29 Δεκ 2009, 23:35:16
Θέμα δημοσίευσης:
αυτο δεν εχει κανα 700αρι?
βασικα δενν εχω βρει σχεδιο με μονη χιαστη εκτος της πεζο σπορτ και μου κανει εντυπωση...

τιμες εχουμε υποψη μας?
kane - Τρι 29 Δεκ 2009, 23:35:29
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
καραταρουκ ειναι η λυση αν δε παρω ετοιμο.εχω δει και πετρο δουλεια του και ανθρωπος ειναι αλλου


aλλο λεβελ...τα ευσημα μου εχει η οικογενεια. Cool
Pughell - Τρι 29 Δεκ 2009, 23:49:47
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
αυτο δεν εχει κανα 700αρι?
βασικα δενν εχω βρει σχεδιο με μονη χιαστη εκτος της πεζο σπορτ και μου κανει εντυπωση...

τιμες εχουμε υποψη μας?

Ναι,στο 700αρι ειναι. Wink

Τωρα για χιαστες,κλπ,μην κολλας,στην πιστα συνηθως τουμπες φερνεις απλα οπως σου ειπα καλο ειναι να "δεσει" η καροτσα ολοκληρη γιατι μετα αντι να στριβεις με την αναρτηση,θα στριβεις με το πλαισιο. Laughing Laughing Laughing
volvos - Τετ 30 Δεκ 2009, 10:43:45
Θέμα δημοσίευσης:
ayto τοποθετηση ποσο ζητανε?
BTS - Τετ 30 Δεκ 2009, 12:18:46
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
ayto τοποθετηση ποσο ζητανε?


Θα στην κάνει ο Στέλιος (Φιέστα) την τοποθέτηση. Αρκεί να τον πείσουμε... Laughing

Καλό είναι να την δει επαγγελματίας την καρότσα (π.χ. Καραταρούκ), γιατί μπορεί να εντοπίσει και κάποια επικίνδυνα/ευαίσθητα/τραυματισμένα σημεία.
BTS - Τετ 30 Δεκ 2009, 12:25:37
Θέμα δημοσίευσης:
Μπήκα σε Φιέστα Ιστορικό, χωρίς κλουβί προς το παρόν, αλλά φουλ ραμμένο.

Τελικά η ακαμψία κάνει τεράστια διαφορά στο κράτημα! Με κάτι τελειωμένα οικολογικά SAVA και παρόλα αυτά ήθελε πολλήηηηη προσπάθεια για να γλιστρήσει.

Καμία σχέση με το πως ήταν πριν το ράψιμο.
Pughell - Τετ 30 Δεκ 2009, 14:04:02
Θέμα δημοσίευσης:
Τα δικα μας(ΑΧ) οντως θελουν ραψιμο γιατι ειναι εντελως ψευτικα... Sad
Σε 106,και ιδιαιτερα σε 206,παντως τα πραγματα ειναι πολυ βελτιωμενα και θελει προσοχη με τις λαμαρινες... Confused
kane - Τετ 30 Δεκ 2009, 14:26:59
Θέμα δημοσίευσης:
Να σημειωθει οτι τα κλουβια που παιζουν στην αγορα,εχουν πολλες φορες και διαφορετικο/επιπροσθετο προσανατολισμο.

Περαν δηλ της προστασιας απο τουμπα,αλλα ειναι ισχυροτερα σε καποιας μορφης στουκας/εβγας, αλλα "δενουν" την καροτσα (για να βοηθησει στο στριψιμο) αλλα οχι...

Παντως ενα υπερβολικα ραμμένο αυτ/το,δν ειναι επικινδυνο σε μια ελαφριας μορφης εξοδο? δεν θα κατεστρεφε κατι τετοιο το σασι/κλουβι?

Δεν μιλαμε για μια εβγα που να σε σωσει το κλουβι,αλλα μια "τυπικη" ας το πουμε.

Παρτε και μια φωτο τον ερωτα μου.


Lef205 - Τετ 30 Δεκ 2009, 17:38:37
Θέμα δημοσίευσης:
Εχεις δικιο σε αυτο που λες Σταυρο οτι οντως ενα πλεκτο κλουβι σε περιπτωση "τυπικης" στουκας μπορει να στραβωσει ολοκληρη την καροτσα.
Εντυπωση μου ειχε κανει οταν ειχα παει στην Ισπανια το '07 στην πιστα της Χαράμα οτι ΟΛΑ μα ολα τα αγωνιστικα ειχαν απλα κειτζ, η 968 που οδηγησα ειχε απλο κειτζ, μεχρι και φωτο εχω απο το εσωτερικο αγωνιστικης φεραρι που το κειτζ της δεν τρυπουσε καν το ταμπλο.
Εδω γιατι σε ολα τα πισταδικα λυσσανε να βαλουν πλεκτο κειτζ δεν μπορω να καταλαβω . .. .
Βεβαια το χανς ηταν απολυτα υποχρεωτικο οπως και η χρηση φορμας ακομη και για μια βολτα στην πιστα.
Απο΄κει και περα στο θεμα ραψιμο πιστευω οτι εξαρταται παρα πολυ τι αυτοκινητο θελουμε να ραψουμε και για τι χρηση οπως πολυ σωστα ανεφερε ο Στελιος πιο πανω.
volvos - Τετ 30 Δεκ 2009, 17:43:52
Θέμα δημοσίευσης:
gia ayto λεφο ειχα αποφασισει για πολυ απλο
και ραψιμο το σκεφτομαι κυριως για κοστος...
Pughell - Τετ 30 Δεκ 2009, 18:38:33
Θέμα δημοσίευσης:
Ο λογος που λυσανε/με για τα "καλα" cage ειναι οτι εκτος του οτι κανενας μας δεν μπαινει με Porsche./Ferrari/κλπ στην πιστα,τα κουβαδακια μας εχουν μια Χ ακαμψια,φυσικα ασυγκριτη με τις προαναφερομενες κατασκευες...
Οποτε αναποφευκτα πιο νωρις θα γινει κοτετσι το κουβαδακι μας παρα η υπερκατασκευη των 150.000Ε. Wink
Αυτα οσο αφορα το "δεσιμο" της καροτσας...

Οσο αφορα τον λογο της ασφαλειας,επειδη στην πιστα δεν θα φυγεις με 50 που θα φυγεις στο βουνο αλλα με 150 και οταν αρχισουν οι τουμπες,δυσκολα θα τελειωσουν,για να μην σας βγαλουν και εσας κανενα παρατσουκλι "Πτεραρχος" οπως εβγαλαν σε τοπικο ντοπιο ραλλιστα,καλυτερα να εχετε κατι καλο γυρω απο το κεφαλι σας και να την βγαλετε καθαρη παρα κατα την διαρκεια της τουμπας να κρατατε τις χιαστες με τα χερια σας μην ξεκολλησει καμια και οποιον παρει ο χαρος...
Lef205 - Τετ 30 Δεκ 2009, 23:56:28
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Ο λογος που λυσανε/με για τα "καλα" cage ειναι οτι εκτος του οτι κανενας μας δεν μπαινει με Porsche./Ferrari/κλπ στην πιστα,τα κουβαδακια μας εχουν μια Χ ακαμψια,φυσικα ασυγκριτη με τις προαναφερομενες κατασκευες...
Οποτε αναποφευκτα πιο νωρις θα γινει κοτετσι το κουβαδακι μας παρα η υπερκατασκευη των 150.000Ε. Wink
Αυτα οσο αφορα το "δεσιμο" της καροτσας...

Οσο αφορα τον λογο της ασφαλειας,επειδη στην πιστα δεν θα φυγεις με 50 που θα φυγεις στο βουνο αλλα με 150 και οταν αρχισουν οι τουμπες,δυσκολα θα τελειωσουν,για να μην σας βγαλουν και εσας κανενα παρατσουκλι "Πτεραρχος" οπως εβγαλαν σε τοπικο ντοπιο ραλλιστα,καλυτερα να εχετε κατι καλο γυρω απο το κεφαλι σας και να την βγαλετε καθαρη παρα κατα την διαρκεια της τουμπας να κρατατε τις χιαστες με τα χερια σας μην ξεκολλησει καμια και οποιον παρει ο χαρος...


Εννοω οτι μεχρι και τα καλα αυτοκινητα ειχαν απλο κειτζ αρα εννοω οτι και κλιο ειδα με απλα κειτζ και σεατ ειδα (εκει εχουν πολλα τετοια Laughing ) και χοντα ταπερ και πολλους παρομοιους κουβαδες με τους δικους μας κι ομως κανενα δεν ειχε πλεκτο κειτζ.
Οσο αφορα την Ελλαδα που λες τα περισσοτερα ατυχηματα εχουν γινει σε ραλλυ και μαλιστα τα πιο σοβαρα, απο το '96 που με σερνει ο θειος μου στις πιστες δεν θυμαμαι ποτε κανενα σοβαρο ατυχημα σε αντιθεση με τα ραλλυ που ειδικα αν κανει οτι ριξει μιση ψιχαλα φευγουν με 50 χλμ οχι στις αμμοπαγιδες αλλα στα δεντρα και στα γκρεμια που εκει οντως χρειαζεται το πλεκτο κειτζ.
Εν κατακλειδει κατα την προσωπικη μου αποψη στις "πιστες" που διεξαγονται οι Ελληνικοι αγωνες (Τριπολη Τυμπακι Τατόι Μέγαρα) και αν λαβει κανεις υποψην του την σοβαροτητα των ατυχηματων που εχουν γινει δεν κρινω απαραιτητη την τοποθετηση πλεκτου κειτζ σε ενα αυτοκινητο που προοριζεται μονο για αγωνες σε αυτες τις "πιστες".
Δεν κουβεντιαζω για αναβαση ραλλυ κλπ εκει εννοειται πως ειναι απαραιτητο το πολλαπλων σημειων.
Απο΄κει και περα ο καθενας υπολογιζει τη ζωη του και το πορτοφολι του οπως εκεινος καταλαβαινει.
Pughell - Πεμ 31 Δεκ 2009, 01:03:21
Θέμα δημοσίευσης:
Βασικα μλκια μου μιας και ο συντελεστης προσφυσης των σιρκουι που διεξαγονται οι περισσοτεροι αγωνες ειναι απλα αστειος οποτε ναι,οντως,με αυτες τις συνθηκες ενα σασι δεν προκειται να ταλαιπωρηθει τοσο πολυ οσο σε μια πιστα με προσφυση Σερρων. Neutral
Απλα βεβαια ειναι και αναλογα με το τι ζηταει ο καθενας...
Δυστυχως το μειονεκτημα ειναι οτι αν μια καροτσα αρχισει και "λασκαρει",μετα δεν υπαρχει επιστροφη Crying or Very sad οποτε αναποφευκτα πας σε αλλη.
Το καλο ειναι οτι τα 206 πια κοστιζουν τοσο λιγο που ειναι ευκολο να βρεις καλη καροτσα σε προσιτη τιμη.
Για τα 106 παλι ευκολο ειναι,απλα εκει προσανατολιζεσαι σε απλο μοντελο για να βρεις καλη καροτσα μιας και τα "γρηγορα" ειναι "σουπες" στην πλειονοτητα τους.

Σχετικα με τα ατυχηματα που συμβαινουν σε σιρκουι,δεν θελω να ειμαι καθετος μιας και πολυ σπανια παρακολουθησα τετοιο event... Sad
kane - Πεμ 31 Δεκ 2009, 04:35:08
Θέμα δημοσίευσης:
Στη πιστα,οπως το βλεπω εγω,το κολλητο κλουβι χρειαζεται μονο για το δεσιμο και συναμα ακαμψια της καροτσας...Επειδή στη πιστα σε νοιαζει το δεκατακι,θελεις να το παρεις απ'οπου μπορεις,απο αισθηση οδηγησης πες απο καροτσα απο απο απο...

Ακομα και σερρες να κανεις εβγα,πρεπει να σαι τερμα ηλιθιος για να σκοτωθεις,οποτε πιστευω πως με ενα απλο βιδωτο εισαι καλυμμενος.

Τουλαχιστο αγγλια που εχω δει μπολικες φωτο,τα τρακντει σαξοραλλα τους εχουν βιδωτα,ισα ισα για την τουμπα.

Τωρα αν φυγεις σε κανα τοιχακι σερρες με τα οσα,τι να πω... Confused Confused Confused
volvos - Πεμ 31 Δεκ 2009, 09:29:48
Θέμα δημοσίευσης:
re παιδια που τα ειδατε τα βιδωτα?
εχουν καταργηθει
106 πρεπει να ηταν απο τα τελευταια συγχρονα με βιδωτο

ειστε σιγουροι οτι υπαρχει για 206 βιδωτο?
Pughell - Πεμ 31 Δεκ 2009, 16:16:15
Θέμα δημοσίευσης:
Μπα,για 206 βιδωτο εγω δεν εχω δει... Confused

Απο οσο ξερω ομως ακομα και τα βιδωτα στα 106 εχουν αλλαξει προδιαγραφες και χρειαζονται ενισχυσεις για να παρουν ταυτοτητα αγωνιστικου.
volvos - Τετ 06 Ιαν 2010, 20:56:20
Θέμα δημοσίευσης:
ειδα ενα της ομπ

με κωδδικο 105/271Α αν θυμαμαι καλα

εχει 515 και μονη χιαστη

το θεμα ειναι με τετοι τι κανεις με χανς...γιατι απο οσο θυμαμαι παπακωστας ελεγε οτι δε παιζει να βαλεις εξτρα μπαρα σε ομολογκε κλουβι εταιρειας. μονο σε χειροποιητα...ή αν εχει βγαλει εξτρα οδηγια ο κατασκευαστης του...δηλαδη κουκουρουκου...τοτε ειναι αχρηστα αυτα τα κλουβια?
Pughell - Τετ 06 Ιαν 2010, 21:23:54
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:

το θεμα ειναι με τετοι τι κανεις με χανς...γιατι απο οσο θυμαμαι παπακωστας ελεγε οτι δε παιζει να βαλεις εξτρα μπαρα σε ομολογκε κλουβι εταιρειας. μονο σε χειροποιητα...ή αν εχει βγαλει εξτρα οδηγια ο κατασκευαστης του...δηλαδη κουκουρουκου...τοτε ειναι αχρηστα αυτα τα κλουβια?

Splat Splat Splat
volvos - Τετ 06 Ιαν 2010, 21:30:22
Θέμα δημοσίευσης:
στελιο ειμαι σχεδον σιγουρος για αυτο...αν το κλουβι δεν ειναι χειροποιητο και εχει χαρτια π.χ της σπαρκο μεδελτιο της εταιρειας δε μπορεις να το ακουμπησεις βαζοντας του εξτρα μπαρες...εκτος λεω αν στο περναει σα χειροποιητο αυτο που θα βαλει τις μπαρες μετα...και αλλαζεις ολο το δελτιο του?
Pughell - Τετ 06 Ιαν 2010, 21:39:32
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
...εκτος λεω αν στο περναει σα χειροποιητο αυτο που θα βαλει τις μπαρες μετα...

Wink
volvos - Τετ 06 Ιαν 2010, 22:34:10
Θέμα δημοσίευσης:
nass έγραψε:
gavrilos έγραψε:
να κανω μια ερωτιση τα gage τα μικρα οπου δεν εχουν στιριξη για ζωνεσ τι κανουν ????


Αν είναι αναγνωρισμένα, δηλ. έχουν δελτίο αναγνώρισης (4-5 σελίδες με διαγράμματα, φωτογραφίες, υπογραφές και σφραγίδες, ένα απλό αυτοκόλλητο ΔΕΝ είναι αναγνώριση) τότε δεν κάνουν τίποτα Sad εκτός και αν ο κατασκευαστής του κλωβού έχει βγάλει επέκταση για προσθήκη οριζόντιων μπαρών.

Αν δεν είναι αναγνωρισμένα και πάνε με το "J" (άρθρο 253.8) τότε επιτρέπεται η προσθήκη οριζόντιων μπαρών διαμέτρου τουλάχιστον 38 πάχους τουλάχιστον 2.5 χιλιοστών όπου μπορούν να στηριχθούν οι ζώνες απλά με "τύλιγμα" ή με βίδες με συγκεκριμένο τρόπο κατασκευής όπως φαίνεται στα σχέδια του J.

Pughell - Τετ 06 Ιαν 2010, 22:37:45
Θέμα δημοσίευσης:
Ε,ναι,και τι δεν καταλαβες απο οτι λεει ο Παπακωστας ρε; Sad

Οπως λεει ξεκαθαρα,ολα τα ομολογκαρισμενα δενουν εκει που προβλεπεται και ολες οι "ιδιοκατασκευες"(βαση J δηλαδη) τα δενεις με κρικακια.
Δηλαδη αν βαλεις κρικους στο πατωμα και δεν βαλεις τις ζωνες στο cage,πια η διαφορα; Confused
volvos - Τετ 06 Ιαν 2010, 22:49:45
Θέμα δημοσίευσης:
οτι στο χανς θες να ειναι οι ζωνες ευθεια....με μικρη κλιση προς τα κατω
αν βαλεις κρικους θα εχεις πανω απο 20μοιρες κλιση που ειναι το επιθυμητο (δεν απαγορευεται ακομα πιο πολυ)

ολα τα κλουβια που λεμε ειτε δεν εχοουν μπαρα ειτε την εχουν πολυ χαμηλα...
Pughell - Τετ 06 Ιαν 2010, 23:15:14
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν ειναι απαραιτητο αυτο για τις καθετες ζωνες και μην κολλας εκει. Wink
Η σωστη συνδεσμολογια ειναι κατι που ξεκινα πολυ πριν το HANS,οταν ακομα μιλουσανε για σωστη στηριξη της ζωνης(ειχα βρει και σχεδιαγραμματα).

Το να βαλεις τα κρικακια απο τις ζωνες στο σημειο του πισω καθισματος δεν ειναι προβλημα,ποτε δεν ηταν και ποτε δεν θα ειναι(εκτος και αν αλλαξουν κατι).
Απλα τζαμπας σκας αφου ετσι και αλλιως εσυ θα πας για CrMo. Laughing
Road_Runner - Πεμ 07 Ιαν 2010, 03:24:58
Θέμα δημοσίευσης:
Αν εχεις χανς εχεις προβλημα και μαλιστα μεγαλο Wink
Pughell - Πεμ 07 Ιαν 2010, 08:13:07
Θέμα δημοσίευσης:
Βαζουμε ενα στοιχηματακι; Very happy
volvos - Πεμ 07 Ιαν 2010, 10:06:25
Θέμα δημοσίευσης:
kataρχην νομιζω κοψανε αγωνιστικο επειδη ειχε κρικακια ακριβως πισω απο καθισμα και κατεβαιναν καθετα ζωνες και οχι πισω για να κατεβαινουν με μια ελαχιστη κλιση

στο χανς εχεις σοβαρο προβλημα αν δε φευγει οριζοντια η ζωνη

αν φευγει με μεγαλη κλιση προς τα κατω σου πιεζει χανς προς τα κατω και σου δημιουργει δυσφορια και εξτρα πιεση στους ωμους...
Pughell - Πεμ 07 Ιαν 2010, 12:43:26
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν ειπα για ακριβως πισω απο το καθισμα ρε,εκει λογικο ειναι να σε "κοψουν"... Confused
Απλα μπορεις να κολλησεις κρικακια στην λαμαρινα του πορτ μπαγκαζ χωρις προβλημα.
Δεν ειναι δυνατον να μην τρεχεις καθως με την ιδια λογικη εχει να παει αχρηστο πολυ roll cage ακομα και CrMo. Wink
Μην τρελλαινεστε,εξω δηλαδη πως βρηκαν λυση και εδω θα πεταξουμε καθε καροτσα που φτιαχνεται; Very happy
volvos - Πεμ 07 Ιαν 2010, 12:46:52
Θέμα δημοσίευσης:
nass έγραψε:
pskarm έγραψε:
nass έγραψε:
gavrilos έγραψε:
να κανω μια ερωτιση τα gage τα μικρα οπου δεν εχουν στιριξη για ζωνεσ τι κανουν ????


Αν είναι αναγνωρισμένα, δηλ. έχουν δελτίο αναγνώρισης (4-5 σελίδες με διαγράμματα, φωτογραφίες, υπογραφές και σφραγίδες, ένα απλό αυτοκόλλητο ΔΕΝ είναι αναγνώριση) τότε δεν κάνουν τίποτα Sad εκτός και αν ο κατασκευαστής του κλωβού έχει βγάλει επέκταση για προσθήκη οριζόντιων μπαρών.

Αν δεν είναι αναγνωρισμένα και πάνε με το "J" (άρθρο 253.8) τότε επιτρέπεται η προσθήκη οριζόντιων μπαρών διαμέτρου τουλάχιστον 38 πάχους τουλάχιστον 2.5 χιλιοστών όπου μπορούν να στηριχθούν οι ζώνες απλά με "τύλιγμα" ή με βίδες με συγκεκριμένο τρόπο κατασκευής όπως φαίνεται στα σχέδια του J.


ενα αναγνωρισμενο με δττ κλουβι δεν ειναι 253?
δηλαδη π.χ αυτο εδω
http://www.rallyshop.it/index.php?main_page=product_info&cPath=30_254_342_354&products_id=5813
που γραφει οτι
FIA-ALL J - Complies with FIA norms: Appendix J -
art. 253

αρα παει με δττ κανονικα οποτε και δε μπορει να παρει χανς...? :lipsealed:


Μη μπερδεύεσαι. Το αν έχει ΔΤΤ δε μας λέει τι είδους roll cage φοράει. Μπορεί είτε να φοράει αναγνωρισμένο, όπως το περιέγραψα, είτε σύμφωνο με τους γενικούς κανόνες κατασκευής roll cage, οπότε λέει "FIA norm J 253", δηλ. όπως αυτό που παρέθεσες. Και τα δύο είναι εξίσου νόμιμα και βγάζουν ΔΤΤ, απλά στο "FIA norm J 253" μπορείς να κάνεις αλλαγές, προσθήκες και τροποποιήσεις (πάντοτε φυσικά σε συμφωνία με το άρθρο 253 του J της FIA, πχ. να προσθέσεις μπάρες για στήριξη ζωνών για HANS) ενώ στο αναγνωρισμένο απαγορεύεται οποιαδήποτε αλλαγή, εκτός και αν είναι και αυτή αναγνωρισμένη.


nass έγραψε:
Πολύ λίγα cages (βασικά για WRC και S2000) έχουν αναγνώριση από FIA. Τα περισσότερα είναι από τις διάφορες εθνικές ομοσπονδίες.

Η σωστή ερώτηση είναι: "είναι αναγνωρισμένο (homologated) ή σύμφωνο με τις γενικές διατάξεις του J 253.8 ?"

Pughell - Πεμ 07 Ιαν 2010, 12:53:53
Θέμα δημοσίευσης:
Μαλλον εχετε μπλεξει τα μπουτια σας εκει με τον Παπακωστα και αλλα θελετε να μαθετε εσεις,αλλα καταλαβαινει ο ανθρωπος... Scratch

Τα κλουβια 6 σημειων πια περνουν ΔΤΤ σαν ιδιοκατασκευες(απο οσο ξερω τουλαχιστον).
Οποτε οσο αναφερομαστε σε βιδωτα και λοιπα κλουβια απλης τοποθετησης,ναι,υπαρχει ενα θεμα το οποιο πρεπει να διευκρινηστει.

Οσο αφορα ομως τα CrMo,δεν υπαρχει καποιο θεμα μια και το 90% των συγκεκριμενων cage εκτος του οτι εχουν θεσεις για τις ζωνες,ειναι και με προδιαγραφες για WRC,κλπ,κλπ. Wink
volvos - Πεμ 07 Ιαν 2010, 13:08:57
Θέμα δημοσίευσης:
εμεις μια χαρα μιλαμε.
μη μπερδευεις βιδωτα. δεν υπαρχουν πια αγορα εκτος απο τα 106

ολα κολλητα ειναι πλεον

το θεμα ειναι οτι αν ισχυει αυτο που λεει ενα κλασικο σπαρκο-ομπ παιρνει και αυτο σα ιδιοκατασκευη εγκριση και οχι σα αναγνωρισμενο ομολογκε οποτε του κανεις οτι θελεις πανω...ενα τηλ ριζικαρη θα μας λυσει θεμα?...

οσον αφορα κρομο. οσα εχω δει τα πιο πολλα εχουν πολυ χαμηλα μπαρα στηριξης ζωνων...ναι μεν τωρα οδηγια για χανς σου λεει προτεινομενη γωνια κλισης ζωνων ταδε μοιρες...αλλα αν αυριο το πρωι στο γυρισουν υποχρεωτικο να εχεις 0-15 μοιρες?????τι κανεις??????πως βαζεις μπαρα στο κρομο? Crying or Very sad
Pughell - Πεμ 07 Ιαν 2010, 13:46:41
Θέμα δημοσίευσης:
Το οτι ειναι CrMo γιατι πιστευεις οτι δεν μπορεις να το περασεις σαν ιδιοκατασκευη; Question

Δεν ειναι σαν τις νεες καροτσες R2/R3 που τους ειχαν "εγκλωβισει" με τις εργοστασιακες καροτσες αποκλειστικα.
Ακομα και σε αυτους,βρεθηκε τροπος απλα δεν μπορεις να συμμετεχεις σε αγωνα του Πανευρωπαικου,ξυστα @@ δηλαδη...

Το 206 συγκεκριμενα εχει αρκετα cage και δεν εχει "περιορισμο" οπως τα Clio RS 197,C2 Challenge/R2,κλπ,κλπ... Wink
Road_Runner - Πεμ 07 Ιαν 2010, 22:55:28
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Βαζουμε ενα στοιχηματακι; Very happy


Pughell έγραψε:
Δεν ειναι απαραιτητο αυτο για τις καθετες ζωνες και μην κολλας εκει. Wink
Η σωστη συνδεσμολογια ειναι κατι που ξεκινα πολυ πριν το HANS,οταν ακομα μιλουσανε για σωστη στηριξη της ζωνης(ειχα βρει και σχεδιαγραμματα).

Το να βαλεις τα κρικακια απο τις ζωνες στο σημειο του πισω καθισματος δεν ειναι προβλημα,ποτε δεν ηταν και ποτε δεν θα ειναι(εκτος και αν αλλαξουν κατι).
Απλα τζαμπας σκας αφου ετσι και αλλιως εσυ θα πας για CrMo. Laughing


Pughell έγραψε:
Δεν ειπα για ακριβως πισω απο το καθισμα ρε,εκει λογικο ειναι να σε "κοψουν"... Confused
Απλα μπορεις να κολλησεις κρικακια στην λαμαρινα του πορτ μπαγκαζ χωρις προβλημα.
Δεν ειναι δυνατον να μην τρεχεις καθως με την ιδια λογικη εχει να παει αχρηστο πολυ roll cage ακομα και CrMo. Wink
Μην τρελλαινεστε,εξω δηλαδη πως βρηκαν λυση και εδω θα πεταξουμε καθε καροτσα που φτιαχνεται; Very happy


Συμφωνα με αυτο που έχεις γράψει όσο στοίχημα θες....
Στο σημείο των καθισμάτων είναι πολύ μικρή η κλίση...
Και αν τα βάλεις στο πορτ μπαγκαζ, δεν ξερω τι κλίση θα έχει, αλλά πάλι εκτός ορίων φαντάζομαι... Εγώ δεν θα το έκανα με τίποτα να βάλω την ζώνη σε τόσο μεγάλη απόσταση.
Άσε που είναι μέγιστη μαλ***α αυτό που λές, γιατι ζώνη να βγαίνει εκτός cage δεν γίνεται που να χτυπάς τον κώλο σου κάτω...
Road_Runner - Πεμ 07 Ιαν 2010, 22:57:48
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Το οτι ειναι CrMo γιατι πιστευεις οτι δεν μπορεις να το περασεις σαν ιδιοκατασκευη; Question

Δεν ειναι σαν τις νεες καροτσες R2/R3 που τους ειχαν "εγκλωβισει" με τις εργοστασιακες καροτσες αποκλειστικα.
Ακομα και σε αυτους,βρεθηκε τροπος απλα δεν μπορεις να συμμετεχεις σε αγωνα του Πανευρωπαικου,ξυστα @@ δηλαδη...

Το 206 συγκεκριμενα εχει αρκετα cage και δεν εχει "περιορισμο" οπως τα Clio RS 197,C2 Challenge/R2,κλπ,κλπ... Wink


Νομίζω οτι τα cromo κλουβιά έχουν όλο ομολογκασιον. Και αν εχουν ομολογκασιόν δεν περνιούνται σαν ιδιοκατασκευη....
Για αυτο ομως δεν είμαι σίγουρος...
Pughell - Πεμ 07 Ιαν 2010, 23:54:58
Θέμα δημοσίευσης:
Road_Runner έγραψε:

Συμφωνα με αυτο που έχεις γράψει όσο στοίχημα θες....
Στο σημείο των καθισμάτων είναι πολύ μικρή η κλίση...
Και αν τα βάλεις στο πορτ μπαγκαζ, δεν ξερω τι κλίση θα έχει, αλλά πάλι εκτός ορίων φαντάζομαι... Εγώ δεν θα το έκανα με τίποτα να βάλω την ζώνη σε τόσο μεγάλη απόσταση.
Άσε που είναι μέγιστη μαλ***α αυτό που λές, γιατι ζώνη να βγαίνει εκτός cage δεν γίνεται που να χτυπάς τον κώλο σου κάτω...

Ρε Nik,οτι θες καταλαβαινεις; Dizzy2
Ποιες ζωνες θα βγαινουν εκτος cage αφου το 90% των σοβαρων cage πιανουν στις βασεις του αξονα.
Ε,αφου οι πισω βασεις του cage ειναι στην επιφανεια του πορτ μπαγκαζ,τοτε ποιος ο λογος αλλα και πως θα στηριξεις τις ζωνες εκει πισω; Question

Road_Runner έγραψε:

Νομίζω οτι τα cromo κλουβιά έχουν όλο ομολογκασιον. Και αν εχουν ομολογκασιόν δεν περνιούνται σαν ιδιοκατασκευη....
Για αυτο ομως δεν είμαι σίγουρος...

Εχω δει CrMo που περασε σαν ιδιοκατασκευη και τρεχει κανονικα με ΔΤΤ.
Ασχετα με αυτο ομως,ποιος ο λογος να μην τρεχει αφου οι προδιαγραφες ειναι ΟΚ για CrMo οποτε τοτε σιγουρα ειναι ΟΚ και για ιδιοκατασκευη.

Αυτα που λεω δεν ειναι τυχαια,ειναι μετα απο συζητηση με τον Μαραντζιδη... Neutral
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr